Sfârşit de săptămână – 6 Iulie / Un an de la suspendare, jumatate de coabitare
06/07/2013 | Autor theophyle Categorii: Stiri / Revista Presei |
Bună dimineata intr-o zi de sâmbata, sfârsit de săptămâna. Sâmbătă, vremea va fi uşor instabilă, iar valorile termice se vor situa în jurul celor normale în prima decadă a lunii iulie, informează Administraţia Naţională de Meteorologie. Cerul va fi variabil, cu înnorări temporare, îndeosebi după-amiaza şi la începutul nopţii, când vor fi averse -în general slabe- pe arii restrânse la munte, în Transilvania, Oltenia, în zona deluroasă a Moldovei şi a Munteniei şi în vestul Dobrogei şi izolat în rest. Vor fi posibile descărcări electrice şi intensificări de scurtă durată ale vântului. Temperaturile maxime se vor încadra între 25 şi 32 de grade, cu cele mai ridicate valori în Câmpia de Vest, iar cele minime între 12 şi 22 de grade.
În Bucureşti, cerul va fi variabil, cu înnorări temporare, dar condiţiile de ploaie vor fi reduse. Vântul va sufla slab şi moderat. Temperatura maximă se va situa în jurul valorii de 30 de grade, iar cea minimă va fi de 17…19 grade.
Curs valutar BNR valabil azi: 1 EURO = 4. 4403 RON; 1 USD = 3. 4473 RON; 1 EURO = 1. 2881 USD; Francul elvetian 3. 5949 RON. Gramul de aur 136.6775 RON. Evolutia saptamanala o puteti vedea aici.
Ce afaceri leagă podul de la Calafat-Vidin. Din cauza poziționării periferice, impactul noii legături dintre România și Bulgaria va fi mai mic decât s-ar fi putut aștepta de la o investiție de aproape 300 de milioane de euro. În 2012, exporturile Uniunii Europene către Turcia au totalizat 75 de miliarde de euro, în timp ce statele UE au importat din această țară mărfuri în valoare de peste 47 de miliarde de euro. Cele mai multe produse ajung la destinație cu ajutorul transportului naval, altele sunt expediate cu trenurile de marfă, dar cantități deloc neglijabile călătoresc între Turcia și continent (mai ales către statele din centrul Uniunii) pe șosele. Pentru un camionagiu care pleacă din Istanbul și are ca destinație Budapesta, cel mai scurt drum este prin Sofia și Belgrad – 1.340 de kilometri, din care 920 pe autostradă, iar trecerea prin Serbia costă 34 de euro pentru un vehicul de peste 12 tone. Cum însă la frontiera dintre Bulgaria și Serbia și apoi la cea dintre Serbia și Ungaria timpul mediu de așteptare pentru un turist este de o oră și jumătate, iar în anumite perioade poate ajunge și la trei-patru ore, mulți șoferi turci preferă varianta prin România, pe la Giurgiu. Mai lungă cu 110 kilometri, cu doar 520 de kilometri de autostradă, varianta le scoate din buzunar nouă euro pentru rovinieta pe o zi și 12 sau 25 de euro taxa pentru Podul Prieteniei (în funcție de direcția în care traversează Dunărea). Dacă din punct de vedere financiar traseul prin țara noastră cântărește cam la fel de mult ca acela prin Serbia, apartenența noastră la UE și uniunea vamală dintre Turcia și Bruxelles (datând încă din 1995) simplifică mult procedurile și reduc timpii de așteptare la graniță. Așa că, începând din 2007, tranzitul rutier prin Serbia între Orient și Occident a scăzut cu circa 35%, potrivit calculelor autorităților de la Belgrad. Integral in Capital
Observațiile punctuale ale Comisiei de la Veneția pe Constituția revizuită: Statutul președintelui, Parlamentul și cetățeanul. Reprezentanții Comisiei de la Veneția, veniți la București, au făcut o serie de observații privind proiectul parlamentar de revizuire a Constituției, recomandând, printre altele, eliminarea prevederii potrivit căreia toate persoanele chemate au obligația să se prezinte la audieri în fața comisiilor parlamentare de anchetă, au declarat, pentru cursdeguvernare.ro, surse participante la discuțiile oficialilor europeni cu membrii Comisiei parlamentare pentru revizuire. Comisia Europeană pentru Democraţie prin Drept a Consiliului Europei, cunoscută și sub denumirea de Comisia de la Veneția, și-a trimis joi și vineri reprezentanții la București, pentru a sta de vorbă cu partidele parlamentare, cu Comisia parlamentară de revizuire a Constituției și cu alte părți implicate în revizuirea Legii fundamentale. Principalele observații ale Comisiei de la Veneția:
- Potrivit unor surse parlamentare din tabăra Puterii, reprezentanții Comisiei de la Veneția au recomandat eliminarea articolului din proiectul de revizuire a Constituției potrivit căruia la comisiile parlamentare de anchetă au obligația să se prezinte toți cetățenii chemați, cu respectarea separației puterilor în stat. ”Chiar dacă am pus noi acea condiție – cu separarea puterilor în stat – recomandarea a fost să se elimine acest articol”, a declarat un parlamentar de la Putere.
- Demiterea unui ministru în cazul adoptării unei moțiuni simple în parlament a fost un alt subiect de interes pentru experții europeni. Parlamentarii români au precizat că în viitoarea Constituție se va prevedea ca un ministru să fie demis după ce plenul reunit al celor două Camere ale Legislativului va adopta o moțiune simplă împotriva sa. ”Am dat exemplul fostului ministru al Justiției, Monica Macovei, împotriva căreia, în anul 2005, o Cameră a Parlamentului a adoptat o moțiune simplă, iar aceasta nu a demisionat. Noi insistăm că este normal ca în acest caz ministrul să plece”, au precizat sursele. Integral la Curs de Guvernare
Bacalaureat 2013. Cronologia unui caz fără precedent din istoria școlii românești. Operațiunea „Mita de la BAC”, frânată de politicieni. BAC 2013. Fraudarea unui examen de Bacalaureat a ajuns un prilej de răfuieli politice şi de imagine, în care s-a implicat până şi şeful Guvernului. Şpaga de la Liceul „Dimitrie Bolintineanu” a fost uitată, ieri, după ce nişte elevi majori, care au vrut să treacă examenele pe bani, au fost chemaţi la audieri. Părinții și politicienii au făcut circ gratuit, în condiţiile în care magistraţii au motivat că directoarea liceului, singura arestată, este un pericol social. Scandalul Bacalaureatului fraudat de la Liceul Teoretic „Dimitrie Bolintineanu” din Sectorul 5 al Capitalei a dus la o situaţie de neimaginat. Nimeni nu mai vorbeşte despre şpaga dată profesorilor şi despre flagranta imixtiune a premierului în Justiţie, ci de modul în care nişte elevi majori, care voiau să promoveze examenele cu mită, au fost duşi la audieri. Poliția și procurorii s-au jucat toată ziua „de-a uite mandatul, nu e mandatul”, iar ceea ce trebuia să fie cea mai mare operațiune de destructurare a fraudei din istoria școlii românești s-a dovedit a fi o fâsâială. Din cei 100 de elevi „programați” să fie aduși la audieri cu autocarele, au dat, până la urmă, cu subsemnatul la poliție numai 20. În acest timp, singura acuzată din acest dosar, directoarea liceului, Costica Vărzaru, este după gratii şi aşteaptă judecarea procesului în care contestă arestarea sa. Ieri, când scandalul audierilor era în toi, Tribunalul a motivat de ce Vărzaru este un pericol social. „Există riscul ca un elev care a fraudat examenul de bacalaureat să fie declarat admis la o facultate în defavoarea celui care l-a promovat corect”, au explicat judecători. Integral aduce EVZ
Cătălin Predoiu s-a înscris în PDL, Papahagi a plecat la Mişcarea Populară. Fostul ministru al Justiţiei, Cătălin Predoiu, s-a înscris în PDL, urmând să primească un fotoliu de prim-vicepreşedinte. În schimb, Adrian Papahagi a ales să demisioneze din PDL şi să se înscrie în Mişcarea Populară. Fostul minsitru al Justiţiei, Cătălin Predoiu, va primi mâine, în cadrul Colegiului Director de Coordonare al PDL, al cincilea post de prim-vicepreşedinte al partidului. „Mâine Consiliul de Coordonare va aproba această propunere de mărire a numărului de prim-vicepreşedinţi de la 4 la 5. Am aprobat astăzi înfiinţarea unui nou post de prim-vicepreşedinte al PDL, dar veţi vedea mâine cine îl va ocupa“, a declarat Vasile Blaga după şedinţa de astăzi a PDL. Pe de altă parte, clujeanul Adrian Papahagi a anunţat că se retrage din PDL, pentru a se înscrie în Partidul Mişcarea Populară. „Am transmis astăzi domnului Daniel Buda, preşedintele PDL Cluj, o scrisoare de demisie din partid. Părăsesc Partidul Democrat Liberal fără resentimente şi păstrez aceeaşi prietenie colegilor alături de care am dus luptele politice ale anului trecut, în special organizaţiei PDL Cluj şi domnului Emil Boc“, scrie Papahagi pe Facebook. Integral in EVZ
Sentinţa în “dosarul transformatorul”, pe 12 iulie. DNA cere 15 ani de închisoare pentru Fenechiu. “Sunt ponderat optimist. Părinţii mei sunt disperaţi. Curtea Supremă a judecat joi, 4 iulie, ultimul termen în dosarul de corupţie al ministrului Transporturilor, Relu Fenechiu. DNA a cerut condamnarea lui Fenechiu la 15 ani de închisoare. Instanţa va anunţa sentinţa pe 12 iulie. Dacă judecătorii îl vor găsi vinovat, condamnarea lui Relu Fenechiu va fi o premieră, fiind pentru prima dată când un ministru în funcţie din România este condamnat. Procurorii spun că Fenechiu este vinovat de 46 de infracţiuni de complicitate la abuz în serviciu. În esenţă, Relu Fenechiu a vândut către Electrica, prin firmele sale, o serie de transformatoare vechi şi ruginite. Procurorii arată că transformatoarele care au fost supraevaluate erau produse în anii ’70 şi erau extrem de uzate. Relu Fenechiu a declarat în faţa instanţei că nu a pretins niciodată că transformatoarele pe care le-a vândut erau noi. “Transformatoarele pe care le-am vândut nu erau noi. Nu am susţinut niciodată că am vândut echipamente noi. Dacă cineva cumpără un Mercedes din 1965, trebuie să cumpere piese de schimb din 1965. Sunt condamnat că nu am ştiut să gestionez acest proces. Nu am ştiut să aduc probele mai rapid. Nu m-am implicat pentru că ştiu că sunt nevinovat. În 2004 eram un umil consilier local aflat în opoziţie” nstanţa a respins cererile de administrare de noi probe în dosar, precum şi solicitarea privind sesizarea Curţii Constituţionale. Relu Fenechiu, în ultima intervenţie în faţa instanţei: “Onorată instanţă, sunt ponderat optimist. Părinţii mei sunt disperaţi că voi fi condamnat la 15 ani de puşcărie. probabil asta e practica la DNA. Am făcut 22 de ani afaceri, am urmărit să fac profit, dar nu am încălcat legea. Nu înţeleg de ce sunt eu un Acar Păun. Ştiu că procesul acesta este important pentru România. Aştept cu nerăbdare data de 12 iulie”. Aduce Gandul.
De la suspendare, la coabitare. Liderii USL Victor Ponta şi Crin Antonescu au declanşat, în 3 iulie 2012, suspendarea preşedintelui Traian Băsescu. După un an de zile, peisajul politic s-a schimbat: Victor Ponta coabitează cu Traian Băsescu şi doar jumătatea liberală a USL continuă războiul cu şeful statului. Atacul USL împotriva preşedintelui Traian Băsescu a început în 3 iulie 2012, cînd majoritatea parlamentară USL l-a revocat din funcţie pe Avocatul Poporului, Gheorghe Iancu şi l-a înlocuit cu Valer Dorneanu (PSD). Motivul: Avocatul Poporului este singurul care poate contesta ordonanţele de urgenţă la Curtea Constituţională.În aceeaşi zi, majoritatea USL i-a schimbat din funcţii şi pe cei doi preşedinţi ai Camerelor din partea PDL Vasile Blaga şi Roberta Anastase. Aceştia au fost înlocuiţi de Crin Antonescu (PNL) şi Valeriu Zgonea (PSD). În 5 iulie, Guvernul Ponta a adoptat o ordonanţă de urgenţă prin care a eliminat cvorumul de 50% în cazul referendumului pentru demiterea preşedintelui. A doua zi, în Parlament majoritatea USL a votat suspendarea preşedintelui Traian Băsescu. Dacă în prima săptămână USL părea să controleze situaţia, în perioada următoare planul de debarcare a preşedintelui s-a împotmolit.[…] După alegerile parlamentare din 9 decembrie 2012, la care USL a obţinut 60% din voturi, Traian Băsescu i-a încredinţat formarea Guvernului tot lui Victor Ponta. Anterior, Traian Băsescu şi Victor Ponta au semnat un pact de coabitare. Acordul semnat pe 12 decembrie la Palatul Cotroceni includea un „cod de conduită general“, un „mecanism de soluţionare a disputelor“, precum şi zonele de decizie ale fiecăruia dintre cei doi lideri. La semnarea pactului de coabitare au fost prezenţi şi secretarul general al PSD, Liviu Dragnea şi preşedintele PNL Crin Antonescu. Ulterior, însă, Antonescu şi-a manifestat dezacordul faţă de pactul de coabitare. Încet, încet falia dintre PSD şi PNL s-a adâncit, unul dintre motive fiind tocmai coabitarea dintre preşedinte şi premier. Integral in Romania Libera
Antonescu: Cred că vom renunţa la termenul de for “de decizie” pentru Parlament. Preşedintele Senatului, Crin Antonescu, a declarat vineri că, probabil, se va renunţa la formula for “de decizie” al naţiunii în definirea Parlamentului din proiectul de revizuire a Constituţiei, iar acesta va fi descris doar ca organismul reprezentativ suprem al poporului român şi forul de dezbatere al naţiunii. “Există şi acum un articol în Constituţie care descrie, califică, Parlamentul României drept organismul reprezentativ suprem al poporului român. Am văzut că, din păcate, domnul Băsescu strecoară voit o confuzie afirmând că această Constituţie ar institui ca putere supremă Parlamentul, ceea ce este o minciună. Nimeni nu a vorbit de putere supremă, dimpotrivă, Constituţia vorbeşte în continuare chiar despre separaţia, echilibrul şi cooperarea loială a puterilor în stat. Formula modificată reia vechea formulă din Constituţie, organismul reprezentativ suprem al poporului român şi adăugă forul de dezbatere şi decizie al naţiunii. O observaţie a invitaţilor noştri a fost aceea că termenul decizie ar putea să nască interpretări prea largi pentru că sunt tot felul de decizii, unele decizii nu sunt luate de Parlament, ceea ce e corect. În sensul acesta cred că vom renunţa la termenul de decizie ca să nu se poată naşte confuzii, deşi Constituţia descrie foarte clar, după aceea, care sunt prerogativele şi ale Parlamentului şi ale Guvernului şi ale preşedintelui şi ale altor instituţii”, a spus Antonescu după întâlnirea membrilor Comisiei parlamentare pentru revizuirea Constituţiei cu delegaţia Comisiei de la Veneţia. Aduce Agerpres.
Va urez o zi buna!
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
buna dimineata ! cam marinat porumbacu dupa vizita reprezentantilor Comisiei de la Venetia.
Buna Ziggy,
Buna diminetata, adevarat!
buna ziua;
eu nu-i cred pe astia decat dupa ce se va vedea forma finala a constitutiei!
cacarau a spus numai despre eliminarea ” for de decizie” si nimic despre chemarea obligatorie la parlament;
si cate or mai fi ” strecurate” in constitutie de mintea perversa a lui cacarau&co;
una peste alta astia a u facut un roman,nu o constitutie si asta e gresala fundamentala si capitala;
singurul lucru care-i poate face sa gandeasca de doua ori ar fi suspendarea ungariei
Buna dimineata
Urmarind eu asa discutiile despre noua “Constitutie” (aici e o figura de stil!) si articole nou introduse si retrase, mi-am amintit de bancul ala cu rabinul si altele.
Am cautat pe net si am gasit
“Un banc “in spiritul vremurilor”
Publicat mai 5, 2010 General 23 Comments
Vreau sa va aduc aminte de un banc incorect politic, dar care pare ca se potriveste de minune cu ce avem in prezent.
Un evreu se duce la rabin si ii povesteste ca traieste prost, ca are o casa mica, si ca e spatiu prea mic pentru toata familia, pentru copii, pentru el. Si ii cere un sfat, sperand ca intelepciunea rabinului il va face sa traiasca mai bine. Rabinul ii spune sa bage timp de o saptamana, in casa, capra. Evreul merge acasa, increzator in sfatul primit. Dupa o saptamana se intoarce. Rabi: “Ei, cum e?”. Evreul: “Rabi, e mai rau, e si mai aglomerat”. Rabinul ii spune atunci sa bage in casa, pentru o saptamana si vaca. Evreul merge acasa, cu incredere ca sfatul rabinului il va ajuta. Dupa o saptamana se intoarce: Rabi: “Ei, cum e?. Evreul: “Rabi, e si mai rau decat pana acum. Capra si vaca ocupa aproape tot spatiul, iar copiii nu mai au loc sa se joace. E greu. Ce sa fac?”. Rabinul ii cere sa bage, peste toti si oile. Evident, dupa o saptamana, evreul se intoarce abatut. “E foarte rau, Rabi, nu stiu ce sa mai fac. Deja nu mai avem loc nici sa ne miscam. Abia ne descurcam.” Atunci, rabinul ii spune ca solutia este sa dea afara animalele. Si capra, si vaca, si oile. Evident, evreul realizeaza ca avea de la inceput spatiu suficient. Si e fericit, multumind din suflet rabinului pentru sfatul cel bun care l-a ajutat sa rezolve problema.
Ce invatam noi din asta? Nu prea mult. Omul se impaca cu soarta si renunta la dorinta lui de mai bine, multumit fiind ca nu ii este mai rau. Ceea ce este jalnic, mai ales ca promisiunea initiala era a binelui si nu a raului.”
Drept este ca e mai veche postarea condamnatului.
Nu stiu ce comenteza azi pe marginea noutatilor usLASE si nici nu cred ca am “taria” sa ma uit.
Asa ca, zic si eu,
MARE ATENTIE LA CE RAMANE in “Constitutie” nu la ce se ELIMINA.
@emile salut
Desi stiu bancul cu evreul pe dinafara, l-am recitit cuvant cu cuvant , pentru ca de multa vreme nu te-am mai vazut online fratele meu 🙂
Buna dimineata,
marinat, marinat dar o tine pe a lui! Sper sa fie adus la tacere, ptr. ca in nebunia lui debiteaza numai prostii.
Legat de poduri/infrastructructura, un pod Calarasi-Silistra ar fi benefic in primul rand pentru romanii din Dobragea. Este o zona superba, care din nefericire nu poate fi valorificata din motive de infrastructructura,
Salutari tuturor…
Ar fi bun pentru toata lumea. Silistra e un orasel placut unde se poate manca bine si foarte bine. Drumul intre Silistra si Ruse e superb, iar cine “le are” cu natura nu trebuie sa rateze rezervatia de la Srebrna, Pacat ca intre Bucuresti si Calarasi e plin de sate (animale + copii in strada) si soferi prosti si agresivi. Altfel drumul in sine era anul trecut in stare bunicica.
Diana, poti ajunge pe autostrada. Si drumul prin Dobrogea este superb………..vii, livezi, dealuri si paduri intinse, nu mai vorbesc de Dunare. In plus soseaua este ok.
Cam evit autostrazile. “Motorul” nostru se simte bine la maxim 100 km/h si mai e si plictisul…si satele din RO – astia isi lasa animalele si copiii in strada toata ziua…:(
… iar din cand in cand trag un checkin’ cu_carutele
Idioti si fomisti 👿 – “Potrivit unor surse oficiale, Dan Şova s-a grăbit să pună în aplicare propriul proiect fără să ţină cont că în această perioadă se negociază exerciţiul bugetar 2014-2020, iar România încearcă să obţină fonduri europene pentru realizarea cadastrului urban, lucru recunoscut de ministrul Dezvoltării, Liviu Dragnea. „România discută acum să obţină peste un miliard de euro pentru creşterea capacităţii administrative, din care 800 de miloane de euro pentru cadastrarea României. Trebuia aşteptat să se finalizeze negocierile”
http://www.evz.ro/detalii/stiri/sova-atenteaza-la-siguranta-nationala-1046206.html
salut
city , http://politeia.org.ro/editoriale/sezonul-netotilor-2013-manipulatori-si-manipulati/15099/#comment-44087 Razgandeala lui Basescu: Priveste lucrurile si asa: Omul asta mai avea de aranjat in al doilea mandat citeva legi pentru ca intradevar Romania sa se instaleze pe calea institutiilor solide iar el “sa fi lasat o o urma ” De aceea nici nu se mai gandea la politica dupa 2014, la modul la care ea te consuma 15 ani ! (Iti amintesti acum un an jumate cind MRU scria chiar aici pe Politeia despre sacrificiul familiei el fiind in politica de cca jumatate de an). Ergo. Omul se razgandeste cind vede ca se alege praful de munca lui si decide sa ramana in politica, Cum facand un partid. Altfel nu prea avea cum. Si MRU a decis sa isi faca un partid refuzand sa se inscrie in PDL. Eu nu spun ca TB va avea succes. Spun doar sa nu ii canti prohodul. Daca nu moare de atac cerebral, el va fi pe scena in urmatorii ani, in timp ce multi din actualii actori politici de dreapta se vor curata. Legic, piata nu accepta inflatia de partide.
Nu indraznesc sa spun mai mult. Lucrurile ne iau pe toti prin surprindere. Prin aducerea lui Predoiu, Bleaga da un semn clar activistilor ca PDL nu se dezintegreaza asa cum multi din cei de pe blogul asta asteptam si speram. Marea migratie a pdl-istilor pe care o asteptam toti este doar o caricatura. plecand doar o parte din intelectualii adusi de basescu.
Buna,
matinal cu idolul pe masa. Realizezi cat de distonant esti cu restul lumii, ca ai inceput sa semeni cu Pastor care incearca sa faca prozelitism.
Tu chiar ne crezi dusi cu pluta? Este incredibil si dezamagitor ce faci 🙁
Buna mar,
e greu sa te dezici de idoli falsi. Biblia si literatura moderna este plina de exemple. Unor oameni le este greu sa inteleaga cat de mult rau face acest om, Basescu si cat de mare este contributia lui la faptul ca am ajuns astazi sa colaboram militar cu China (vezi stirile externe). Omul asta dupa ce ne-a mintit atata vreme legitimeaza moral si legal o restauratie comunista. Halal om de dreapta a fost si este omul asta. Rusine!
reciteste ce scriu. Pariez doar ca idolul Basescu va ramane in politica activa nu e terminat,- nimic mai mult – in timp ce alti idoli au probleme. Ca dupa europene o parte din idoli vor trebui sa se comaseze intr-un fel de ARD cu toti idolii la masa. Iar altii vor fugi in trena PNL. E dezamagitor poate dar cam asa se vede de la mine din sectorul 3 🙂
salut ! normal ca ramane in politica: nomenclaturistii si urmasii nomenclaturistilor ceausisti au in sange sa ramana la “butoane” din generatie in generatie ( sa nu piarda privilegiile si benficiile de a fi “stab” ). nu compara sacrificiul lui MRU cu sacrificiul politicianului Basescu: in timp ce MRU isi sacrifica timpul , banii pentru ceva in ce crede .. domnul Basescu ne sacrifica doar pe noi ( cei care chiar am crezut dupa 2004 ca omul a rupt legaturile cu trecutul bolsevic). domnul Basescu incepe sa aiba o viata asemanatoare cu a lui ilici- dupa 89 a pendulat prin toate guvernele , apoi a ajuns presedinte iar acum se crede fauritor de dreapta . inainte de 89 ( in timp ce copii taranistilor de ex se chinuiau sa i induplece pe activistii de partid sa fie primiti in universitati ) domnul Basescu era fiu de militar cu scoala politica bolsevica si beneficia din plin de toate privilegiile regimului comunist . asa ca mai usor cu sacrificiile domnului Basescu. chiar si a pus la adapost finaciar tot familionul, prietenarii si cine stie mai cati.
TB nu e terminat politic in satra.
Dar e terminat politic pentru intelegatori. Ne-a adus 2 cretini pe cap de care vom scapa foarte greu. A fost tampit la faza aia, nu se va uita.
Pentru interesati – Ştiri Externe: 6 iulie 2013 / Dialog militar între România și China.
City : Basescu rasgindacul: …….necesitatea ca politica sa fie facuta de cei care acum sint in generatia celor de 35-45 de ani,
Interesanta chestia asta, m-a pus pe ganduri: Intradevar, pe partea bolsevicilor avem o generatie la putere de 35-45 ani , Ponta, Sova, adusi nu votati de popor ci prin ocultele de partid. Pentru pozitia de politicieni cleptocrati ei sunt ideali la varsta asta.
…
Si pe partea noastra am avut tineri, intre care MRU ca prim ministru care 2 luni a facut treaba excelenta.
………
Problema la care ma gandesc este urmatoarea: Atunci cand sunt numiti , tinerii de 35-45 ani isi fac treaba Dar…. marele dar….. este ca tinerii nu sunt alesi prin vot direct de popor,
Poporul e dispus sa aleaga bosorogii,,,, incepand de la tanarul Antonescu
Paradigma TDS din dimineata asta este: Poporul Roman nu iubeste tineretea politica si nici femeile El Poporul Roman voteaza la vot direct cu bosorogii , iar bosorogii alesi numesc tineri in functii executive. 🙂
adapteaza te la realitatile romanesti : exista sanse mari ca poporul roman sa voteze degeaba si de fapt procedura electorala ( pe sistemul dragnea, flutur, blaga , stroe, atanasiu etc ) sa fie un fel de regie care sa confirme ca in Ro exista democratie. o spune OSCE , observatori , oameni care au vazut anul de trecut doar de ce e in stare aparatul de masluit voturi al neo-comunistilor.
Eu spun doar ca poporul roman cind nu voteaza degeaba cum anticipezi tu – voteaza prost.
De aceea un partid ca de pilda – pt demonstratie doar – NRepublica sau altele, au mai mult succes daca pun presedinte un batran — sa zicem Isarescu de >60 ani avand un papusar de 35-45 ani in spate , un Neamtu. Succesul e mult mai mare asa decit daca ordinea este inversa.
….
Reluand ideea razgandelii 2 a lui Base. Base milita pentru politicieni de 35-45 ani cu conditia sa fie numiti de el, dar a intuit ca tinerii nu fac fata sa schimbe dramatic o optiune prin vot direct. Nu inca 🙁
unii voteaza prost . altii ( ca noi de ex ) cred ca voteaza bine si rezultatul e la fel de prost : ne am fi imaginat oare cand am votat pdl in ca astia vor fugi pe capete la dusmanii din usl ? ca sa fiu inteles : luam cazul stanisoara , s-au dus oamenii -crezand ca voteaza bine- l-au ales si el.. a dezertat in secunda 1 fiind deja amanetat la gasca lui cacarau. si exemplele continua cu tot ce a fost asta vara si in decursul timpului. cine s ar fi gandit ca elwis saftoiu o sa ajunga sef cu propaganda la usl? cand se vor imparti apele ( ca in bulgaria de ex ) si vom sti : aia-s de stanga , aia-s de dreapta clar si fara manarii subterane atunci putem sa tragem o concluzie despre cum voteaza romanii. revenind la partea cu razgandeala consider ca presedintele avea mult mai mult de castigat daca era o voce in societatea civila , si construia un ONG puternic cu influenta in societate . dar acolo e voba de voluntariat ori in Ro nu exista aceasta cultura , nu vezi baietii gen cristi diaconescu sau lazaroiu si cand se duc la o intrunire folosesc masinile de stat- nu ar cheltui din banii lor nici 100 lei in folosul comunitatii.
Buna dimineata,
De ce nu vom avea niciodata un invatamant de calitate? Pentru ca dobitocii de la putere au nevoie de votanti ignoranti…Ei sunt viitoarea masa de manevra. Cartea iti deschide mintea. Cine isi doreste oameni care gandesc?
De ce ne trebuie niste absolventi hoti? Pentru ca cei din cloaca politica sa isi justifice propriile hotii. “Suntem noi hoti…dar suntem domni. Va lasam si pe voi sa furati.” Ei sunt cei care vor “absolvi” facultati particulare si vor ocupa posturile din administratia de stat, gata pregatiti pentru misiunea sfanta de primi spaga. Vremea cand dadeau ei spaga va trece. Va veni vremea cand vor primi spaga.
Este cam sumbru viitorul. Generatia tanara este din ce in ce mai putina si mai spalata pe creier. Cei putini si valorosi isi vor lua lumea in cap.
@hope- Generatia tanara e deja cu lumea in cap 🙂 La medicina merg tineri cu intentia de a profesa in strainatate. Incep sa invete in privat 1- 2 limbi intre care germana, inca din primul an
…
Aici ramanem doar noi prostii si batranii – si decantarea se face an de an – plus tinerii lor, ai oligarhilor
Recunosc ca si pe ai mei copii tot pentru export ii pregatesc.
Atitudine logica, fireasca si sanatoasa.
si asta e tot romania ” reala”
În Bălteni, judeţul Dâmboviţa, mai mulţi romi s-au luat la bătaie pe motiv că o tânără ar fi blestemat un bărbat. în altercaţie a fost implicat şi bulibaşa. Poliţiştii veniţi la faţa locului au fost întâmpinaţi cu pietre. (sursa rl)
Asta este transpunerea-n real a bancului: si ce daca mi-a rupt doua coaste si mi-a spart capu’… dar de ce m-a-njurat de mama?
Buna ziua 🙂
@TDS, Basescu nu este de dreapta si nici de stanga, el este un animal politic oportunist. Nu e neaparat rau, dar in mod clar nu are (si dupa cum se vede nici nu a avut) o viziune, o tinta clara pentru RO, sau pentru sine. A fost pe val si si-a permis atunci (pentru ca piata politica o cerea) sa puna oameni competenti care i-au inlocuit lipsa de viziune.
E adevarat ca fata de fauna politicenasca de la noi, acest fapt (de a te folosi de oameni cu adevarat capabili) este la distanta de ani lumina. Aici este unul din punctele pozitive. Cum insa din instinct de supravietuire s-a lepadat de oamenii capabili (e lunga lista… de la Mona Musca, Plesu, MM, MRU si multi altii) si a facut concesii, s-a vazut adevarata dimensiune a lui… si asta a dezamagit profund.
Eu personal, sunt constient ca nu din convingere ci din oportunitate a condamnat comunismul, ca a deschis dosarele nu din dorinta de curatire ci pentru a-si elimina adversarii politici, ca din aceleasi ratiuni a eliberat din lesa justitia. Acesta este omul, a facut ce a facut, bine sau rau, din alte considerente decat din convingerea ca exista necesitatea sociala a faptelor produse. Asta nu face faptele bune facute mai putin bune, dar nu cred ca e cazul sa ne agatam sperantele de persoana ca atare. S-a folosit (pe cei anti-comunisti, anti-coruptie) nu pentru ca el era astfel, ci pentru ca era oportun pentru el. Lucru nu este rau in sine, dar agenda lui proprie e complet distincta de agenda celor ce au convingeri ferme.
Nu stiu daca acum are un calcul gresit, dar este evident ca electoratul fidel principiilor nu persoanelor nu-l mai intereseaza.
Cel mai rau imi pare ca momentan, din sleahta de hiene si carnasieri, este cel mai bun. Pentru el… Probabil in viitor va mai avea victorii (indepartarea lui Crin & gasca PNL-ista) ca si aranjamente (coabitarea cu PSD), dar pentru noi, victoriile lui vor fi victorii a la Pyrrhus.
Am impresia ca va fi victoria hotilor cu sistema (PSD) in fata banditilor care au ca metoda principala hold-up (PNL). Va fi victoria escrocilor in fata banditilor. Noi tot vom avea buzunarele golite.
Eu asa vad lucrurile.
@dansu
Da. — TB s-a pozitionat pe dreapta, a studiat limbajul – pentru ca pe partea stanga toate buticurile erau ocupate. A inteles ca e loc destul intr-o dreapta in care se lafaiau Campeanu si Ciorbea. Si bine a facut ca nu ne-a lasat cu ei pina in 2013
Da —- E animal politic. – Ii schimba (dupa ce tot el ii numeste ) Nu il vad pe Plesu ales de Iliescu ca si consilier . (Iti dau un hint: Cerceteaza amanuntit despre capacitatea lui Andrei Plesu de a avea un program regulat si a raspunde la sarcini birocratice regulate . Ma refer la functionarul Plesu nu la genialul filozof,autor, publicist, critic. Nu mai vorbesc ca in timp altii isi dau singuri arama pe fata – vezi Pufulete & husband )
Da — este singurul bun din sleahta. Si un animal ca el creste greu. Ceilalti ? avem 100 de baieti draguti , toti proveniti din medii ori academice ori bugetari care nu au condus in viata lor un magazin de dulciuri. Daca baietii astia si ar schimba complet reflexele in care au trait pana la 35 ani am avea o sansa
Sunt cateva ganduri Dansu citite in alta cheie. Principial ai multa dreptate
SIR, singurul bun in tigania de satra, nu in sleahta. Nu mai ametiti lucrurile.
@dansu/buna ziua/excelent sintetizat
“Am impresia ca va fi victoria hotilor cu sistema (PSD) in fata banditilor care au ca metoda principala hold-up (PNL). Va fi victoria escrocilor in fata banditilor”
sau, cum a spus b brecht( apare in ultimul nr din dilema):
” jaful unei banci este o treaba de amatori;profesionistii infiinteaza o banca”
Abordare gresita.
Jaful e treaba de ageamii, pretendentii infiinteaza o banca, profesionistii sunt deja in politica.
saracu’ brecht/nu luase cunostinta de ” politica romaneasca”
Las’ ca n-am provocat noi criza
Era de stanga , stia el ce stia
Salut
TDS , esti de un optimism incorigibil .
-Cindva te avizam ca PDL , cu politica lor , va ajunge sa vada parlamentul doar din afara . Noroc cu redistribuirile de posturi dupa vot ca altfel chiar erau afara . 🙂
– Te avizez si acum in legatura cu Basescu ca va avea exact aceiasi soarta . Personala dar si formatiunea politica care a aparut din ambitia lui de a nu intelege ca fiecare om are timpul lui .
De cind e lumea se stie ca impotriva vintului nu se pot face niste chestii ca te uzi . 🙂
Si asta chiar daca trimiti sa se lupte cu vintul lacheii pe care ai reusit sa ii faci “oameni” prin accesul la robinetul numit buget de stat .
Liber sa crezi in el cit vrei si cum vrei . Vei avea doar deziluzii .
PS . EBA candideaza pentru un nou post de europarlamentar sau gaseste taticul (prin coabitare) un post gras platit odraslei in organigrama statului ?
Cred ca va folosi din nou formula endependentii. Insa de aceasta data altii ii vor aranja vuatele
Eu reprosez 4 fapte “maritului” carmaci . Fapte care au dus sa nu mai obtina votul meu in vecii vecilor .
1- bagarea odraslei in europarlament prin o manipulare ordinara a opiniei publice . (ca urla impotriva nepotismului dar pe sest aranja viitorul banos al ficei )
2- iesirea necontrolata impotriva lui Arafat legat de proiectul legii sanatatii si cind dadea arama pe fata cu amenitarea “chici cine pleaca ” (ca legea aia monstru de 297 pagine era doar o abureala in fata FMI fara sa rezolve absolut nimic din problemele sanatatii dar ascundea in enormitatea ei , introducerea coplatii si a contributiei pentru asigurarea suplimentara ca sursa ulterioara de fonduri fara o rezolvare durabila a risipei si ineficientei )
3- recalcularea pensilor militare cind in paralel se taiau salariile cu 25 % si minciuna gogonata data la interviul cu ProTV legat de gunoaiele vechi de avioane militare de lupta de cumparat : “atit a putut tarisoara asta ” .
Nici un cuvind ca banii de avioane au fost si sint mancati de aceste recalculari (ca si Ponta a facut una ) in valoare de peste 400 milioane dolari USA anual . Si pentru o gramada de ani de acum incolo .
4- Manipularea grosolana cu rezolvarea omorurilor din 1989 (pentru care statul plateste regulat in urma sentintelor CEDO si in defavoarea lui ) . A trasat sarcina si doamnei Kovesi sa rezolve situatia (cind o numea procuror general ) , a trasat sarcina si noului procuror general iar in paralel a pensionat si avansat la gradul de general o rusine a rusinii de procuror militar , respectiv domnul Dan Voinea . Cel care a sustinut cea mai mizerabila acuzare din 1965 incoace ,fara probe si bazata pe minciuni umflate . (60.000 de morti tovarase Ceausescu , peste 1 miliard de dolari ascunsi peste hotare)
Pentru toate astea (si altele non enumerate ) , pentru mine personal Traian Basescu e ajuns un mascarici . (azi declara pe sticla ca nu poate inghitii un porc dar maine se pupa pe bot cu porcul) 🙂
Principile morale nu se negociaza niciodata . Cind ajungi sa coabitezi acceptind tot si toate , inseamna ca esti fara coloana vertebrala , fara principii sau morala .
Un biet arivist imbatat de putere si atit.
Reamintesc : “nu-i tot una leu sa mori . Ori caine-nlantuit “
Substantiale reprosuri. As adauga cel putin cate ai pus… dar plictisim lumea 😛
La mine e mai simplu: a devenit primul populist al tarii cand altii faceau cu adevarat reforme 😉
… iar la faza cu porcu nu-nteleg ce-i reprosezi. Uomu a zis ca nu-l poate inghiti. Asta nu exclude pupatu 😛
Un argument logic 😆
Mi s-a mai reprosat 😛 … dar ma-nteresiaza daca ma mai primesti la parastas 😀
Cum sa nu, fara probleme. Am retinut, coliva cu cioco 😉
Cioconeagra. Minimum 75% 😉
Nu am uitat, inca nu m-a lasat memoria 😉
Nu insinuam c-ai fi expulzat ambasadorul sfantului Pafnutie. Scuze daca s-a perceput astfel.
Ok 😀
stefan
—-Ar fi bine daca ai avea dreptate cu PDL. Din pacate vor ramane la un 7% perpetuu sau se vor uni la anul cu PNL (imi da cosmar ce alte partidulete de dreapta s-ar putea uni cu PNL)\
—- Ai dreptate, i-a trecut timpul. Daca ramane e pentru ca nu vede pe nimeni in jur intzarcat , un animal politic de capul lui cum zice dansu.
—- Nu cred in el mai mult decit crezi tu. Ma bucur totusi ca nu se duce acasa sa legene nepotica, si sa lase dreapta pe mana celor de acum. Nu vezi ca nu sunt in stare nici sa se intilneasca la un talkshow ?
—- Am pariat o lada de bere ca in urmatorii 2 ani vom mai auzi de el, Pariez doar o bere (Timisoareana ca e mai ieftina 2.5 lei) ca exista sansa ca MRU sa candideze la presedentie sprijinit de Basescu si fortele lui popolare (desi adeptii lui mru spun ca e deceptionat de basescu iar adeptii lui basescu spun ca e deceptionat de mru). Tin si pariul asta !
EBA ? un post bun bugetar ? E o idee 🙂 🙂 Pai ar trebui ca si Maria Basescu sa primeasca un post bun, si frati-su Mircea tot la Bugetari
Basescu este un cal politic mort, care isi asteapta parastasul. Din nefericire omul submineaza in fiecare zi orice posibilitate de a avea o dreapta functionala pregatita pentru 2016. Personal, nu voi sustine niciodata o formatiune in care Basescu o sa aiba ceva de spus. Niciuna indiferent de cine o sa fie liderul ei. Blestemul ultimelor 20 de luni poarta titulatura TRAIAN BASESCU!
OK,
Anuntati-ma in ziua parastasului. Atunci pariul meu e pierdut . Atunci dau lada de bere 🙂
Poate n-o sa crezi dar, desi n-am pariat, o sa vin si eu cu o lada 😀
Berea Chimay 😀
Nu-i rea 😀 Prefer Carslberg. Blonda. Daca-i bruneta sa fie Guinness. Merge si Silva. Dar daca vii si tu trebuie Corona 😉
Da, Silva bruna este ok! Corona, nu cred 😉
Propun un armistiu cu Amstel 😉
Ok 🙂
… already noticed 😛
TDS, parastasul este in fiecare zi 🙁 Lada/lazile de bere le platim zilnic fiecare din noi.
Daca vom merege pe linia impusa de sistemul coabitac cu sigurantza ca nici bani ptr. coliva nu o sa mai fie.
Sincer, nu pricep ce vrei sa ne demonstrezi 🙁 Poate tu vezi o ralitate pe care noi nu o vedem. Om fi noi ciudati si cu :sacul in cap”.
@mar Daca nu citesti ce am scris……… 🙂
Am spus doar ca Basescu nu este la ultima rasuflare … cum zice City
Am spus ca din pacate PDL-ul lui Blaga va ramane partid parlamentar de 6-7%
Zic in concluzie ca daca neglijam sa luam in calcul posibilitatile acestea, riscam ca viitorul sa ne gaseasca tot descoperiti…. ca aproape intotdeauna
Azi esti generos cu 6-7% PDL-ul, sincer. Poate o minune sa-i mai ridice de 5%, cu toate ca sunt rezervata.
Cu primarii din comune cate mai sunt, si cu babele din comune cite mai sunt, nu ii vad devenind partid extraparlamentar pana in 2020. Din pacate pentru dreapta emancipata…
Vor fi balama daca nu vor fuziona cu pnl.
TDS, primarii din comune nu prea mai sunt, cei care au ramas fac blat ptr. USL. Babe si mosi, slabe sperante…….multi au ajuns la concluzia ca mai bine Rege 🙁
Cine crezi ca iese la mobilizare, cand sunt stransi cu usa de la centru.
Concluzia…..sunt PA!
Salutare!
Problema lui TB este este tripla:
– politica: a girat prea mult un partid pe care il stia nereformat si nereformabil, pana ce acesta i-a facut-o lui si tarii (doborand guvernul MRU). TB s-a trezit prea tarziu sa isi faca vehicul politic. Pe partea cu MP, este din start defazat cumpit si in urma plutonului.
– juridica: nici una din legile de pe vremea lui nu supravietuieste. El a crezut ca se vor adopta legi care vor ramane chiar si dupa schimbarea Puterii. Mai mult, Constitutia insasi e pe cale de revizuire in rau. E si mai cumplit decat faza cu legile.
– morala: si-a erodat credibilitatea sprijinind un partis si personaje clar-clar fara lipici. S-a pus pe sine garantul unora care l-au tras in jos si s-a murdarit cu noroiul politicienilor, dupa ce aproape 8 ani de zile a planat deasupra lor, fiind de partea “poporului”.
Iar acum nu isi da seama ca e pe drum de iesire fara glorie, fara proiecte politice majore reusite, cu Constitutia pe cale de a fi reformata in rau de un USL cu 70%, cu PDL-ul “lasat din brate” gata a se alia cu PNL-ul, cu partidul-vehicul (MP) inexistent si fara viitor, cu bilantul iremediabil afectat de “taierea pensiilor si salariilor”, si, colac peste pupapaza, dand ca prostu’cu copita in oricine din dreapta nu face ce vrea el.
Deci ce “viitor” are TB in politica, in afara de a fi un codos de partid care negociaza in spatele usilor, el care in 2007 si 2009 declansa referendumuri impotriva clasei politice?!
City salut! – lasa problemele lui Basescu, pe noi ne intereseaza problemele noastre raportate la TB 🙂
A
Din culorile tale sumbre inteleg de ce liderii partidelor de dreapta s-au delimitat de el ca draku de tamaie incepand din epoca taierilor de salarii.
Sa zicem ca ai dreptate.
Ce spun eu este altceva: Codosul, calul mort, poate directiona cca 1 milion de voturi ale basistilor de pretutindeni exact acolo unde vrea muschiul lui.
Un lider de dreapta trebuie sa inteleaga ca a il antagoniza pe Basescu pe fatza, public inseamna sa iti iei adio de la milionul ala de voturi
TDS, milionul era ok pana la EU. Tu nu pricepi ca s-a autodistrus scotzand in fatza pe respectiva.
TDS,
un milion de paduchi lati, amice! Despre ce milion vorbesti? despre cei 2-3 mii care clampanesc pe net sau de cei maximum 10 mii existenti. Daca erau jumatate de milion astazi MP era partid!
Basescu a reusit imposibilul – sa fie urat in stanga la fel de mult cat este urat in dreapta!
Asta-i de pus in rama… 😀
Salut Ken,
o spun cu o mare tristete 🙁
Las’ ca nici pe mine nu ma da veselia afar’ din cas’ 🙁
uite, sa iti spun sincer: nu cred ca sunt 1 milion de voturi. PDL a obtinut 1,2-1,3 milioane de voturi in 2012. Chiar presupunand ca acesta este TOT electoratul lui TB (electoratul dur), dupa ce a facut el din decembrie 2012 incoace, nu cred ca ii mai are pe toti. Iar cresterea lui in sondaje nu are valoare, cata vreme ea se bazeaza pe pararea buna o oamenilor care au vazut ca “e liniste” intre TB si Ponta.
Deci eu cred ca TB nu are 1 milion de voturi. Fa o incercare: cati oameni de pe Politeia (eectorat dur de dreapta, informat, profil psihologic de electorat pro-TB) ar vota acum cu MP/TB? Compara cu momentul 2009 si chiar cu momentul 2012.
Nimeni nu il antagonizeaza pe TB. Insa acesta trebuie sa inteleaga ca a trecut vremea cand el era “taticul” dreptei, pentru ca el insusi da cu copita la oricine care nu face ce vrea el. Va ramane in general fara osti.
City
Simplu spus : milionul se completeaza cu basistii care nu au mai votat PDL in 2012 deoarece au simtit instrainarea PDL-Basescu. Votanti Basescu au votat FC, PPDD iar la locale UDMR
….
Nu uita ca Basescu va incepe sa umble prin tara deci milionul daca nu este se va face.
….
Nu e relevant cum voteaza Politeienii si nici macar internautii. Daca s-ar vota asa , FC ar cistiga 95% pe Politeia, MPopulara 95% pe blogary MMacovei 100% la Nora iar TBasescu 80% la Copac 🙂
Nu e relevant? Ba e relevant, caci ai o poza despre electoratul “dure”. Cu cat de indepartezi de acest electorat cu atat sansele de a gasi votanti pro-Tb scad.
Citeste-l pe Barbu Mateescu.
Vei rade cind vei vedea ca votantii Basescu nu sunt exact cei de pe bloguri.
Iar daca votam pe Politeia are drept de vot si VictorL ? Ca e basist 🙂
….
City ideea este ca liderii sa nu dea cu piatra in Basescu…. caci piatra poate veni si inapoi. Vezi ca MRU este extrem de ponderat in afirmatii.
E o vorba populara : SLAVESTE-L PE DUMNEZEU DAR NU ITI BATE JOC NICI DE DRACUL Asta e esenta a ce am zis azi 🙂 🙂
Acelasi B.Mateescu_care-i tamaia pe pedelisti cum c-au pierdut din cauza masurilor corecte (sac!) de (re)forma? No thanks! Pana si fane-vlastoane-si schimbase pozitionarea cand Mateescu inca_cadelnita.
Aş dori să explici la ce faci referire, Kenwood. Nu înţeleg ce spui tu că am afirmat. Nu este exclus să fie vorba de o confuzie, teza că PDL a pierdut din cauza măsurilor de austeritate provine din alte locuri, nu din Sociollogica.
Personal am afirmat că PDL a pierdut alegerile din 2012 pentru că PSD+PNL>PDL şi aşa a fost întotdeauna. http://sociollogica.blogspot.ro/2012/12/intrebarea-gresita-despre-ard.html (19 decembrie)
Între locale şi parlamentare PDL a pierdut un milion de voturi pentru că aparatul de mobilizare din rural a dat chix şi pentru că votanţi din urban care votaseră PDL în 2008 au absentat, deşi veniseră la vot la locale. Pe 12 decembrie am scris în acest sens o postare care se cheamă “Cine a votat şi cum”, nu dau link-ul aici pentru ca acest comentariu să nu intre în moderare întrucât ar avea prea multe link-uri, dar dacă vei căuta pe Google ” Cine a votat şi cum Sociollogica ” îl vei găsi.
Ma refer la explicatiile de dupa locale. Poate asa am perceput atunci. Altminteri sunt de acord cu minusul dintre locale si parlamentare si principala sa cauza. Iar sinteza “dezbaterii” de la Nasu e super 😉
ce ma intristeaza pe mine ,este faptul ca iliescu a lasat urmasi;buni sau rai ,a lasat ” animale politice”
basescu ce lasa in urma?afara de ” elena udrea ca a confirmat”?
asta e marea drama;
un nume,un singur nume de ” animal politic” crescut de basescu,exista ?il puteti numi?
Argument solid, intamplator.
E o transcriere cu mult mai seaca a mai elegantei aprecieri: stanga = pro-cucuva’e; dreapta = anti-cucuva’e
Iliescu a avut o structura- sistemul care l-a infrint pe Milica – creata de comunism , in care doar a pus oamenii lui de nadejde. Munca usoara Oamenii crescuti de el nu sunt animale politice ci javre politice : Adelu ? Ponta ? Prostanacu ?
Basescu nu a avut o structura, a incercat sa construiasca o structura a unei societati normale. Nu i-a iesit.- L-a depasit… totdeauna a aparut un Calafat sa distruga sistemul sanatatii …. ca sa dau un singur exemplu.
TDS, structura s-a consrvat din nefericire 🙁 Este osatura sistemului profund atidemocratic populat cu nepoti, amante, fii, fice, amici….intr-un cuvant gasca transpartinica, contituita pe principiul “nimic nu se pierde, totul se castiga/valorifica”.
Poti lua in calcul si religia si “scoala”. Au contributii la fel de importante. Daca nu cumva mai ~
adica secu 😛 . diviziile de agenti de influenta :)) . sau zvonerii si raspandacii .
Nu vreau sa-l concurez pe Theophyle la pusul in rama dar sa stii ca daca nu circuli doar cu 4wd din dotare o sa ocservi lejer cum, in mijluacili di transport in comun cari triec pi langa o bise-arica se-nchina piensionarii (cam cu liehamiti) si adoliescentii (cu sarg). Inca nu sunt convins ca au rizuane difierite. Chip sarcin…
😛
basescu nu a avut structura .. LOL adica :)))))) . iliescu a avut o structura care l-a infrant pe milica — corect. cunosti cine e era ministrul cel mai “galagios” pe vremea lui milica care a decis si scoaterea pd-ului din guvern ? iar dupa ce CDR a fost facuta varza .. tataia ilici si gasca au avut drumul liber la putere. desigur nu exista nicio asemanare intre anul 2000 si anul 2013 – ani in care ilici & co au venit la putere pe cai mari , dupa marete guvernari de dreapta ( guvernari in care Base cel fara de structura a avut pozitii cheie ) 🙂
Eu ma refer la alta structura. Ma refer la structura de ordine, teroare, delatiune, impostura si furtisag instalata de comunism, Comparand structura cu un dulap, Iliescu a avut sertarele in care sa isi introduca pe cei ce il servesc. Multe din reactiile noastre de acum sunt tributare bolsevismului atavic din noi.
Ei bine , Basescu a incercat , impreuna cu dreapta sa construiasca alt dulap. Nu prea ne-a iesit
odata ce a crescut cu dulapu in casa nici nu avea cum sa reuseasca . ne am amagit noi ca ar putea . dar s a dovedit ce a spus disidentul Paraschiv. nu poti progresa si integra un popor cu fii fostilor nomenclaturisti bolsevici la carma tarii– acestora pur si simplu le lipseste empatia. ei nu au de unde sti suferintele prin care au trecut oamenii si la ce au fost supusii unii. din pacate 🙁
ma rog nu a putut mai mult….. Sa ii vedem pe tinerii de 35-45 ani ce fac, caci bosorogii de 55-65 si-au dat masura De copiii oligarhilor de azi, cu bani , si scoli in UK chiar nu putem scapa. Doar daca ei vin de acolo cu atitudini schimbate 🙂
ar fi o sansa. dar e cam greu . sa vezi ce inraiti sunt cei cu varsta 20-30 ani. sa nu vina vremea cand juniorii ii vor lua la intrebari pe seniori cu privire la ce tara si ce mostenire le-au lasat .
Juniorii ii skuipa pe seniori indiferent ce tara le lasa. Vezi in UK sau Franta.
Cea mai mare avere a unui politician este credibilitatea.
TB si-a pierdut-o justificand injustificabilul (negocierile pe functiile de procurori), scuzand nescuzabilul (nereformarea PDL si a unor politicieni-far ca Elena Udrea) si schimbandu-si liniile de actiune politica (popor vs clasa politica, reforma statului, educatie, anti-comunism) pentru chestii superficiale de moment (eficienta guvernamentala, absorbtie de fonduri europene, Miscarea Populara, “merge-si-asa”).
Salut city 🙂
salut! 🙂 mica pauza de comentarii pe ziua de azi, care se va sfarsi rapid, ca si asa am comentat prea mult!
Eu propun sa il lasam in plata Domnului pe TB. Sa isi faca partid-vehicul si sa faca ce vrea cu el. Va reamintesc insa ca depunerea actelor pentru partid in iulie 2013 inseamna posibilitatea ca MP sa primeasca inregistrarea finala abia in februarie 2014.
Dovada: Noua Republica a depus actele pe 5 iunie 2012 si, cu toate contestatiile, vacanta judecatoreasca, amanarea redactarii motivarilor, intarzierilor in transmiterea actelor de la Tribunal la Curtea de Apel etc, a devenit partid pe data de…29 ianuarie 2013.
Deci…. succes cu Miscarea Populara! Vor depuna actele cu macar mai tarziu o luna fata de NR si le va iesi actul final de la Curtea de Apel (caci sigur vor fi contestatii) undeva in februarie 2014.
Numai bine sa candideze iarasi Eba la europarlamentare
Faptele sint cele care conteaza . Mereu si de cind e lumea
– Traian Basescu a obtinut primul mandat de presedinte in 2004 .
Datoria publica era de 22, 5 % PIB (de atunci ) .( 27 miliarde lei noi )
Va termina al doilea mandat de presedinte in 2014 . Cind datoria publica va fi de 40 % PIB . (cel de anul viitor ) . (in martie acest an era de 229,277 miliarde lei noi )
Ce au vazut romanii din cresterea asta galopanta de datorie ? Cite mii de km de autostrazi au fost facute ? Cite sate au ajuns sa aiba apa la robinet si canalizarea la baie ?
Momentan , tot 41 % din intreaga populatie e cu fantana in curte si buda intre stiuletii de porumb .
– Am intrat in NATO e drept . Fara tehnica si fara ofiteri pregatiti . Ca am ajuns sa cumparam intrarea prin contract de autostrada cu dedicatie si fregate rablagite .
– Am intrat si in UE . Perfect adevarat . Sintem mereu ultimii la atragerea fondurilor europene . Avem si MCV pe justitie . Am ratat de o gramada de ori si Schengen .
Faptele sint realitate nu declaratile pe sticla .
Au vreo legatura ?
probabil cu Adelu de 2 ori presedinte – si cu basescu la parnaie – era mai bine ….. 🙂
Nici macar voinea n-ar fi avut argumente sa-l bage-n parnaie. In ciuda temniceresei care ar fi prezidat “completu”.
…dar conteaza rezultatele. Te poti lua la tranta in declaratii chiar si cu_Castro ori cu ala din North Korea. Sau cu baraka, daca preferi… desi ala e sefu gubernului iar aici vb de presedinte. Asadar: faptili vorbeste.
stii ce e distractiv la manipularea presedintelui? ca lumea discuta despre va face sau ar putea face presedintele pe viitor si nu discuta despre ce a facut in trecut si ce face in prezent. treaba asta a definit-o Paul Goma – esenta e : ” .. ni se ascunde trecutul si ni se vorbeste de viitor cu scopul de a nu vedea prezentul de rahat , gestionat de incompetenti , securisti si nomenclaturisti”.
Disctractia-nceteaza cand vine chelneru cu nota. Sau cum spunea un fost coleg: urmeaza-ntristarea. Batranii au inventat o diversiune spunand ca: turcu plateste. Probabil din cauza ca le luase bir 😉
blatisti am fost blatisti vom fi… :)))
Il citesti/citezi pe Paul Goma ? Nu stii ca e interzis ? 🙂
Au legatura. Incompetenta si tigania, iar cu adelu DVS era si mai rau.
ca tot nu se inceteaza/deja se discuta despre ” post basescu”
cat va dori el sa fie in politica nu va mai fi…
cati l-au votat convinsi ca el este ” autentic” in ce sustine? nu cred ca sunt multi
a fost votat in speranta ca va fi un pic mai bine decat sub nastase…sau ca va face justitia independenta;
chiar credeti ca cei care l-au votat au crezut in ” tzepele din pv”? ma indoiesc
a fost votat ca prin mesajul transmis a promis ca va face atmosfera ” mai respirabila” si capoate se va reda speranta;
nu a fost sa fie
incep sa am indoieli ca a reusit sa-i faca pe judecatori -justitia- sa creada ca sunt liberi;restul ,nimic
n-a avut structuri:
20 ani in ” mediul politic”( exceptie doi sau trei ani,cand a demisionat din parlament) si sa nu constriesti nimic?cred ca nu a vrut;aproape toti oamenii capabili care i s-au alaturat au plecat;( eu stiu doar doi capabili care i-au ramas fideli in ultimii 15 ani)de ce oare?
uitam un episod: sacrificarea lui plesu pentru udrea
a ” fost pe val imens” in 2007… ce a facut? nu poti singur si basescu asta nu a inteles…
transpus in termeni de management basescu s-a comportat ca un ” manager roman”= fara el nu mai exista firma
asta e,trebuie luat de la capat;poate unii vor invata ceva..
daca nu,nu
Nu’sh de ce nu te vad dand crezare marshittingului din gama Adidas Torsion (daca vrei, poti). Adevarul este taman pe dos: daca poti, vrei.
@cetatean 12 51
” credibilitatea” este ” cea mai buna avere”, cel mai bun capital nu numai in politica;
este in general in viata si in mod deosebit in politica si business
Scurt si la obiect:
http://www.evz.ro/detalii/stiri/papahagi-ponta-si-antonescu-doua-loaze-guvernul-a-distrus-bacalaureatul-1046248.html
Bacaloriatu ieriea distrus. Deja. c/p si flocirica_cacarau doar au tras plapoma. Ghici cand a sarit “contributia-la-protocuol” de la 50-60 ron (per capita) direct la 300 😛
Salut,
Propozitia de inceput cred ca e din categoria ”Toata lumea a plagiat de la Platon si Aristotel incoace, pe tehnic de la Newton şi Einstein”‘.
Cu filosofii nu sunt in relatii de pretinie (exceptia se numeste Murphy) dar pana si Newton a avut nevoie de un mar iar Einstein umbla cu levieru-n mana cerand un punct de sprijin 😛
As, marul respectiv ”levierul sunt manipulari din presa vremii”. Levierul lui Einstein a fost Mileva Maric . Iar in ceea ce priveste povestea marului, la Newton a avut mai mult semnificatii biblice ii aducea aminte de povestea biblică a lui Adam şi a Evei, iar acesta era un om credincios.
Ha ha… manipulari? Nu stii ca de fapt Newton picase treapta la liceul agricol iar Einstein fugise de la profesionala de mecanici auto 😛
Pai eu ce sa le fac daca n-au avut intuitia lui Zgonea sa stea vreo 7 ani la material rulant.
😛 😆 excelent, azi esti in forma 😆
Astazi sunt pe post de dadaca la nepotica. Vizionam Ali Baba si cei 40 de hoti
Frumoasa activitate 🙂
Esti fericit. Cel mai apropiat nepot al meu – geografic vorbind – are 37 ani, si nu ii place Ali Baba si mai mult… refuza sa iasa cu mine de mana in parc
… dar n-a fost suficient sa-nteleaga cum e cu ctrl+c/ctrl+v. Altfel cam aduce din profil cu motocicleanu. Macar n-a fost repetent.
Ar fi fost culmea sa fie repetent la seral.
Nu tu. Era scuala de vina. Se construise prea aproape de cercul polar.
De retinut schimbul de replici 🙂
Eu credeam ca “protocolul” trebuie sa fie direct proportional cu prostia. Dar vad ca in curand vom vorbi de progresie geometrica.
Nope. Protocolu era direct proportional cu renumele colegiului. Contributia per capita a ironizat cresterea cursului valutar odata cu (re)forma.
PDL apreciaza competenta si integritatea membrilor sai.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/cristian-preda-urmeaza-sa-fie-suspendat-oficial-de-pdl-consiliul-de-coordonare-al-partidu-1046230.html
Uauuu… asta e promo la al catelea sezon? Suspendarea lui C.Preda din pdl mai e concurat doar de tanar si nelinistit.
… sau daca preferi varianta din tros-ball: stirea cu suspendarea C.Preda e concurata serios doar de copos care e pe cale sa vanda (c)rapidu
erata: concurat-a. bad typo
Ce scandal Bolintineanu? Cazu’ e ca si rezolvat. S-a gasit vinovatu: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-15136408-purtatorul-cuvant-politiei-capitalei-suspendat-din-functie-perioada-desfasurarii-unei-anchete-interne-privind-scandalul-audierii-elevilor-bolintineanu.htm
Acum lasand gluma la o parte incep sa-l regret pe Ciocan. Macar tipul avea proprietatea termenilor juridici. Suspendatul de azi era ieri paralel.
Ok, dar fara gluma n-are haz 😉 insa inteleg de ce-ai facut precizarea 😛
Pe de alta parte si pt acuratete Ciocan a fost purtatorul de (cu)vant al melitiei romane. Niculae este al melitiei capitalei.
Pai de cand Stroe e la MAI cred ca nici nu mai e nevoie de purtator al Politiei Romane.
pfff… te-ai emotionat? stroie ie la MI. La MAI ie livusor-de-rss-tr 😉
Mai, Ken si nepotica stie ca MAI e Ministerul afacerilor Interne.
Las-o ca inca e la varsta naivitatii. Daca dadaca nu stie ca MAI = Ministerul Administratiei si Internelor ar trebui sa se jeneze si sa nu-i strecoare pacaliciu cand se uita dupa fluturi.
Sa sti ca nu reusesti sa ma superi, rezist la manipulari
Deschide linkul si vei vedea http://www.mai.gov.ro/Home/index.htm
Ok. Nu’sh de ce crezi c-as fi dorit sa te supar 😉
Pai din cauza cautarii linkului am uitat de cafeaua din ibric. Si acum trebuie sa curat aragazul.
Asa era in gubernu c/p1. Ulterior au facut mai multe ministere decat a facut Mutu liniute. Scuze pt aragaz. Tocmai am revenit de la al meu. Aaaa… nu era cafeaua ci supa de rosii 😛
trebuie neaparat sa cititi asta!
http://www.academiacatavencu.info/actualitate/exclusiv-scrisoarea-deschisa-a-liceenilor-de-la-bolintineanu-catre-premierul-victor-ponta.html
Aceea cu pene pa spate n-am inteles-o. Probabil ca si badea a terminat la Bolintineanu 😉
Pentru cine nu-ntelege aluzia: http://www.ziare.com/mircea-badea/stiri-mircea-badea/cum-a-defilat-mircea-badea-cu-pene-pe-fund-in-piata-victoriei-981443
E furtuna in sectorul 3
Sigur vor muri citiva locuitori mai fara noroc si mai imprudenti.
Furtuna este in tot Bucurestiul si jud. Ilfov, cod portocaliu pana la ora 18,10 🙁
http://www.meteoromania.ro/anm/?page_id=92#nowcasting
Cred ca “amicul” tau, Pudelul coafat, a pierdut pariul cu agricultura, cat despre seceta mai vedem. Pana una alta, graul incepe sa o ia la vale 🙁
Cine e pudelul coafat ?
Cu cine, Daniel Constantin.
salut pe toata lumea. Am avut putine probleme cu netul. Probabil ca din cauza furtunii.
Postare noua – Politica dâmboviţeană între Antipa şi Luna Parc (1)
Nicio problemă, e posibil ca eu să fi greşit, a luat ceva timp să-mi dau seama ce se întâmplase. Te asigur de tot respectul meu.
Este reciproc.
Plus apreciere 😉 Foarte buna analiza pe absenteism. E aproape hilar (ca sa nu spun tragic) cum se bat unii pe din ce in ce mai putini oameni care vin la vot in loc sa se adreseze “sictiritilor”
Buna seara
\Apropo de BAC
http://aronafter65.wordpress.com/2013/07/06/precum-transformatoarele-lui-fenechiu/