Revista Presei – 5 mai. Presimtiri confirmate: urmeaza oficial o noua Marti Neagra
05/05/2015 | Autor Cetatean Categorii: Stiri / Revista Presei |
Hristos a inviat! Vremea va deveni marţi mai caldă decât în mod normal la această dată, îndeosebi în regiunile vestice. Temperaturile maxime se vor situa între 17 grade pe litoral şi 30 de grade în Banat, iar cele minime între 8 grade în depresiunile Carpaţilor Orientali şi 18…19 grade în Dealurile de Vest. Cerul va fi variabil, cu unele înnorări, averse şi descărcări electrice, mai ales după-amiaza şi la începutul nopţii, local în zonele montane şi submontane şi izolat în restul teritoriului. Vântul va sufla slab şi moderat, trecător cu intensificări la munte, în Dobrogea şi în timpul averselor. In Bucuresti vremea va deveni caldă pentru această perioadă, cu o maximă termică de 26…27 de grade şi o minimă de 13…14 grade. Cerul va fi variabil, cu unele înnorări după-amiaza şi seara, dar condiţiile de ploaie vor fi reduse. Vântul va sufla slab până la moderat.
Cursul valutar oficial al BNR il aflati aici
Nota Politeia: reamintim cititorilor ca editorialul de ieri a fost publicat la ora 15, cu cateva ore inainte ca articolele de pe Hotnews sa apara. Termenul avansat de noi pentru o a doua Marti Neagra (dupa data de 6 mai) s-a dovedit a fi deja depasit. Proiectul legislativ prin care se urmareste punerea unei botnite procirorilor a fost deja depus in Parlament.
Caderea ultimului bastion. O noua actiune de tip “martea neagra” este in plina desfasurare in Parlamentul Romaniei. Ultimul proiect de lege depus de zece parlamentari PSD, din care jumatate anchetati, trimisi in judecata sau chiar condamnati, reclama suprematia borfasilor asupra Romaniei. Acestia pretind drepturi largite pentru infractori, slabesc legi si institutii. Merg pana acolo incat aproape ca rastoarna raportul de forte firesc in orice tara normala, facand din procuror un potential infractor, amenintat cu un cadru legal pe care cu greu il va putea respecta. Agitand mereu sabia razboiului peste capetele procurorilor, politicienii spera ca intr-o buna zi vor ceda, se vor speria si vor pleca din nou capul. fie de bunavoie. Un proiect de lege precum cel initiat de cei zece deputati PSD este un pericol real, nu imaginar, care se adauga altora, unele reusite partial. Acest proiect toxic trebuie oprit cu orice pret, la fel cum a fost stopata amnistia. Exista deja o masa critica impotriva justitiei in clasa politica romaneasca, preocupata sa-si salveze pielea, nu sa lucreze pentru public. Mai devreme sau mai tarziu, este de asteptat sa vina ziua rafuielilor cu procurorii. Pentru a pregati terenul, politicienii au facut tot posibiliul sa convinga populatia ca justitia s-a transformat intr-un monstru, ca se comit abuzuri groaznice si ca in fiecare nou cercetat penal se ascunde un inger pe nedrept jumulit de procurori de penajul altfel imaculat. Nici o tehnica de demonizare a justitiei nu a tinut, din fericire, la marele public. In continuare, increderea in DNA se mentine la cote inalte, desi campania ani-procurori s-a dezlantuit prin toate gurile de foc. In consecinta, politicienii au schimbat tactica si au trecut mesajele de amenintare transmise direct, in vazul lumii, sistemului de justitie. Premierul Victor Ponta critica orice arestare, apara toti baronii si se plange ca anchetele procurorilor blocheaza fonduri europene avand de transmis de fapt un singur mesaj sistemului: Nu mai beneficiati de sustinere politica, nu va mai vrem liberi si independenti. Traian Basescu si alti fosti sustinatori ai justitiei transformati peste noapte in mari teoreticieni ai abuzului nedovedit spun acelasi lucru cu alte cuvinte: ne dezicem de voi, vrem sa va opriti.Toti politicienii romani sustin din greu justitia cand functioneaza cu adversarii, dar o injura gros cand se atinge de ai lor. Integral pe Hotnews
ALERTA Penalii fac legea in Parlament. Val de modificari propuse la Codul de Procedura Penala menite sa puna frana procurorilor si sa-i sperie cu inchisoarea. Zece deputati, noua de la PSD si unul de la minoritati, au depus la Senat un proiect de modificare a Codului de Procedura Penala care lasa procurorii fara o serie de instrumente de ancheta, ingreuneaza obtinerea denunturilor, face mai dificila arestarea si retinerea, reduce teremenele de prescriptie si introduce o noua infractiune: abuzul de putere al organelor judiciare. Proiectul a fost inregistrat in procedura de urgenta acum o luna, pe data de 2 aprilie, la Senat si se afla inca in stadiu incipient, de avizare. Modificarile propuse – in total cateva zeci – sunt insa, potrivit unor specialisti in drept consultati de HotNews.ro, extrem de grave si au un dublu scop: ingreunarea muncii procurorilor si intimidarea lor. Din cei zece initiatori, patru sunt cercetati cercetati penal, ca Marius Manolache, finul premierului Ponta, trimisi in judecata sau chiar condamnati. Care sunt cele mai importante modificari, argumentele initiatorilor si efectele lor in realitate. 1. Condamnari mai greu de obtinut. Alineatul (2) al articolui 103 se modifica si va avea urmatorul cuprins: “(2) In luarea deciziei asupra existentei infractiunii si a vinovatiei inculpatului instanta hotaraste motivat, cu trimitere la toate probele evaluate. Condamnarea se dispune doar atunci cand are convingerea ca acuzatia a fost dovedita dincolo de orice indoiala.”2. Argumentul initiatorilor din expunerea de motive: “In textul actual, magistratul trebuie sa constate “dincolo de orice indoiala rezonabila” ca fapta exista, constitutie infractiune si a fost savarsita de inculpat, aceasta insemnand ca inca are dubii, dar totusi pronunta o condamnare, trecand peste acete dubii care genereaza indoieli” Nota redactiei: “Initiatorii revolutioneaza dreptul european. Beyond a reasonable doubt – este expresia consacrata in dreptul european si standardul care trebuie atins de procurori in cadrul acuzarii. Daca judecatorul nu are dubii asupra vinovatiei cuiva, sau daca gradul de indoiala este nerezonabil, atunci se poate spune ca procurorul a dovedit vinovatia cuiva “dincolo de orice dubiu rezonabil”. Asta nu inseamna ca nu exista dubii asupra vinovatiei cuiva, ci ca nu exista nici un dubiu rezonabil din probele administrate. Or, a introduce sintagma “dincolo de orice indoiala” la modul absolut face mai dificila pronuntarea unei condamnari, intrucat orice dubiu, oricat de mic si de nerezonbil, ar putea fi exploatat de inculpati pentru a evita o condamnare”. Integral pe Hotnews
Proiect: Profesiile liberale ar putea dispărea. „Autorităţile au declanşat un adevărat război împotriva profesiilor liberale”. Medicii, farmaciştii, arhitecţii, avocaţii, consultanţii fiscali, jurnaliştii şi alte persoane cu profesii liberale ar putea fi obligate de ANAF la plata unor sume mai mari decât cele câştigate în ultimii cinci ani, atrage atenţia Confederaţia Naţională a Patronatului Român (CNPR). Confederaţia Naţională a Patronatului Român (CNPR) avertizează că profesiile liberale vor dispărea dacă Guvernul va anula prin hotărâre prevederea din Codul Fiscal potrivit căreia profesiile liberale şi drepturile de autor sunt activităţi independente. Dacă proiectul de hotărâre, care se află în dezbatere publică pe site-ul Ministerului Finanţelor, va fi aprobat, persoanele cu profesii liberale vor fi recalificate ca având activităţi dependente. Cei care au profesii liberale vor fi consideraţi pur şi simplu salariaţi, urmând să fie puşi să achite retroactiv impozite şi taxe suplimentare, pe lângă cele pe care le-au achitat deja, de bună credinţă, spun reprezentanţii CNPR. “Autorităţile au declanşat astfel un adevărat război împotriva profesiilor liberale, prin controale ale Fiscului, care se finalizează prin stabilirea, ca obligaţie solidară de plată a profesioniştilor şi clienţilor acestora, a unor sume ce depăşesc cu 10-20% veniturile totale brute încasate de profesionişti în perioada controlată. Aceste sume aberante provin din aplicarea de către ANAF a unor impozite, penalităţi şi dobânzi la sumele plătite deja de profesionişti, conform legii, pe toată perioada ultimilor 5 ani”, atenţionează reprezentanţii Confederaţiei.Prin acest comportament, consideră conducerea Confederaţia Naţională a Patronatului Român, ANAF încalcă inclusiv deciziile instanţelor supreme din România, Inalta Curte de Casaţie şi Justitie şi Curtea de Apel Bucureşti care au statuat irevocabil imposibilitatea necondiţionată de recalificare a profesiilor liberale, aşa cum prevăd încă din 2010 normele metodologice de aplicare a Codului Fiscal în vigoare. Integral pe Gandul
De ce a intrat DNA în patul lui Nichita. Legătura dintre blonda primarului Iaşiului, spionajul pe bani publici, mafia din Poliţia Locală şi un dosar penal secret. Specialiştii în Drept consultaţi de „Adevărul” demontează ipoteza vehiculată în spaţiul public, în ultimele zile, conform căreia investigarea filajului amantei primarului Gheorghe Nichita nu ar fi de competenţa DNA. Alegaţiile vehiculate în spaţiul public privind competenţa Direcţiei Naţionale Anticorupţie (DNA) în dosarul primarului Gheorghe Nichita sunt demontate de specialiştii în Drept consultaţi de „Adevărul”. În spaţiul public s-a invocat în mod repetat, în ultimele zile, faptul că procurorii anticorupţie nu ar avea posibilitatea legală de a investiga un primar care şi-a urmărit amanta, aşa cum este cazul edilului-şef al Iaşiului. O afirmaţie tangenţială îi aparţine chiar premierului Victor Ponta, care, în dorinţa de a bagateliza importanţa dosarului colegului său de partid, a declarat la un post de televiziune că nu ştia „că pentru spionarea unei iubite eşti arestat preventiv”. Lăsând la o parte latura tabloidă a cazului de spionaj de la Iaşi, strict juridic, anchetatorii anticorupţie au procedat corect procedural în dosarul lui Gheorghe Nichita, aşa cum susţin specialiştii. Ce spune legea, ce spun experţii Conform legii de funcţionare a DNA, printre infracţiunile care intră în competenţa acestei unităţi de Parchet se numără şi abuzul în serviciu, precum şi formele derivate ale acestuia, cum ar fi instigare la această infracţiune. Potrivit procurorilor, primarul Iaşiului este acuzat oficial de „instigare la abuz în serviciu, dacă funcţionarul public a obţinut pentru sine ori pentru altul un folos necuvenit”, o infracţiunea care, conform legii, este de competenţa DNA, fiind asimilată faptelor de corupţie. Relevantă, însă, pentru instrumentarea de către DNA a dosarului deschis pe numele primarului Nichita, prin care acesta se folosea de dotările, bugetul şi de angajaţii Poliţiei Locale Iaşi, instituţie care i se subordona, pentru spionarea amantei sale, este chiar OUG 43/2002. Ordonanţa de Urgenţă de înfiinţare a DNA prevede, printre altele, că procurorii anticorupţie instrumentează dosare pentru fapte de corupţie sau asimilate faptelor de corupţie care, „indiferent de valoarea pagubei materiale” (…)” sunt comise de persoane aflate în slujba statului, printre care şi primari. Integral pe Adevarul
Controversele din jurul urmașului Alinei Bica. Daniel Horodniceanu (foto), șeful DIICOT Iași, a primit aviz favorabil de la membrii Secției de Procurori a CSM pentru a ocupa funcția de șef al centralei DIICOT, lăsat liber prin arestarea pentru corupție a Alinei Bica. Cinci dintre cei șapte membri CSM ai Secției pentru Procurori i-au dat aviz favorabil, iar ministrul Justiției a avut numai cuvinte de laudă la adresa lui Horodniceanu. L-a lăudat inclusiv Alina Bica, fosta șefă a DIICOT, arestată acum la domiciliu pentru prejudicii de zeci de milioane de euro, care a declarat ieri că Horodniceanu la șefia DIICOT “e o propunere foarte bună. E un profesionist și un om de mare caracter”. Votul CSM generează controverse deoarece vine după scandalul în urma căruia primarul Iașilor, Gheorghe Nichita, a fost reținut de DNA central pentru că și-a creat un serviciu secret personal, format din Poliția Locală și membrii Clanului interlop al Cordunenilor. Nichita i-a folosit pe polițiști și interlopi pentru a-și fila, între alte persoane, amanta. Prima instituție care era obligată să ia măsuri în astfel de cazuri, potrivit competențelor, era DIICOT Iași, condus de Horodniceanu, dar acesta l-a “ratat” pe primarul-spion Gheorghe Nichita. Ioana Albani, procuror DIICOT cu rezultate apreciate pe plan internațional, a pierdut în fața lui Horodniceanu. Horodniceanu, deși controversat deoarece nu a reușit să anihileze clanurile interlopilor din zona Iași, a fost alegerea ministrului Justiției, Robert Cazanciuc, pentru șefia DIICOT în dauna unor candidați cu rezultate deosebite. Pentru postul de șef DIICOT au candidat șase procurori, între care și Ioana Albani, șefa serviciului de combatere a infracțiunilor informatice din cadrul centralei, care a anihilat rețele vaste de infractori români din lumea largă și ale cărei rezultate au fost lăudate în toate rapoartele partenerilor României în combaterea infracțiunilor transfrontaliere. Ioana Albani, însă nu a fost aleasă de ministrul Cazanciuc “deoarece Horodniceanu are calități mai bune de manager”, după cum ne-a declarat ministrul. Integral pe Romania Libera
Asta e plan vechi, pentru mascarea traficului de influenta! Parlamentul vrea să repună pe tapet legea lobby-ului. Aleșii vor rediscutarea acestui act normativ, prezent în toate statele occidentale, dar care poate conduce la acuzații de trafic de influență dacă nu este reglementat corespunzător. Un nou controversat proiect de lege va intra în următoarea perioadă în dezbaterea Parlamentului. Potrivit surselor EVZ, este vorba despre proiectul de lege al legii lobby-ului, care face parte din colecția de proiecte discutate în decembrie 2013, în faimoasa „Marțea Neagră”, la pachet cu modificările la Codul Penal și Legea amnistiei și grațierii. Proiectul îi aparține social-democratului Constantin Niță, iar mediul de afaceri a fost invitat să facă observații pe marginea acestuia până la finalul săptămânii. Potrivit proiectului, activita tea de lobby poate fi desfășurată de orice persoană fizică sau juridică, după înregistrarea acesteia în Registrul de Lobby, aceștia primind o remunerație stabilită prin contractul încheiat cu clienții. De asemenea, lobby-știi trebuie să furnizeze autorităților competente numele clientului lor și modul de desfășurare a activității. Inițiativa legislativă a fost criticată, la momentul discutării ei și de către specialiștii în domeniu. „Avem o definiție a lobby-ului cu scop larg (…) este aproape orice acțiune, cu scopul de a influența politicile publice, iar lobby-ştii sunt cu scop foarte restrâns, adică doar cei aflaţi sub contract, consultanţii, doar aceia pot fi catalogaţi drept lobbyşti“, a declarat Laura Florea, preşedinta Asocia ţiei Registrului Român de Lobby. Deși toată lumea vorbește despre necesitatea unei legi a lobby-ului, derapajele înspre traficul de influență pot fi posibile având în vedere antecedentele parlamentarilor români. Celebrele stenograme din octombrie 2014 dintre Dan Șova și Viorel Hrebenciuc demonstrează această vulnerabilitate. „Boss, legea 78/2000,(…) , Dane orice telefon îl dai, este influenţare. Dacă eu sun pentru un primar din colegiu, noi trebuie să lămurim ce facem ca parlamentari, care e rolul nostru”, spunea Viorel Hrebenciuc, potrivit stenogramelor DNA. Integral pe EVZ
Riscuri pentru economie, primul pas: Guvernul măreşte pensiile deja triple faţă de medie. Restauraţia pensiilor speciale este considerată «o reparaţie», deşi sunt de trei ori mai mari decât pensiile obişnuite, cu o treime peste salariul mediu net şi aproape duble faţă de salariile din învăţământ şi sănătate. Modificări majore sunt aşteptate şi în salarizarea bugetarilor. Politicile privind pensiile şi salariile redevin principalele riscuri atât pentru buget, cât şi pentru economie. «Nu sunt pensii speciale, sunt pensii… doar îndreptăm greșelile din trecut și era necesar acest lucru», astfel a justificat prim-ministrul Victor Ponta decizia politică de a reveni la calcularea pensiilor din apărare, poliţie şi servicii secrete după vechea lege, modificată în 2010, şi de a arunca la coş principiul contributivităţii. Conform Legii 164/2001, pensiile speciale se stabileau ca procentaj – între 60% şi 64% – din solda lunară brută din ultima lună de activitate, care includea solda de grad la data trecerii în rezervă. Din 2011, pensiile speciale au fost recalculate, guvernul de atunci mizând pe economii bugetare de cel puţin 500 milioane de euro. Contrar aşteptărilor, cheltuielile au crescut cu un miliard de lei. Datele Consiliului Fiscal arată că „nedreptatea“ recalculării din 2011 a dus, de fapt, la creşterea pensiilor cu 30%. „Pensiile militare recalculate sau revizuite, conform prevederilor Legii nr. 119/2010 privind stabilirea unor măsuri în domeniul pensiilor şi ale Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 1/2011 privind stabilirea unor măsuri în domeniul pensiilor acordate beneficiarilor proveniţi din sistemul de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională, aprobată prin Legea nr. 165/2011, cu modificările şi completările ulterioare, au crescut în urma recalculării cu circa 30% (pensia medie) în perioada 2010-2012, în condițiile în care prognozele inițiale indicau o scădere a acestora în urma aplicării principiului contributivităţii“, constată raportul Consiliului Fiscal din 2012.Noua lege aprobată de guvern va însemna noi creşteri pe care guvernul nu s-a grăbit să le facă publice. Integral pe Capital
Excedentul record de 5 miliarde de lei a fost obţinut în principal din tăierea cu 20% a cheltuielilor programate. Raportul privind execuţia bugetară pe trimestrul I din 2015 oferă explicaţiile pentru excedentul bugetar record de 4,9 mld. lei înregistrat în primele trei luni ale anului: cheltuielile programate au fost tăiate la sânge. Astfel, din ţinta trimestrială de cheltuieli de 61,9 mld. lei în T1 au fost cheltuite efectiv 50 mld. lei, adică cu 11,8 mld. lei mai puţin (2,6 mld. euro) – 20% din totalul programat. Reduceri severe s-au făcut la cheltuielile de capital (investiţii din buget), care au fost realizate în proporţie de doar 29,6%, rezultând de aici că Finanţele au tăiat de la investiţii, în primul trimestru, 3 mld. lei faţă de ceea ce era programat (au fost făcute cheltuieli de capital de doar 1,4 mld. lei în T1). Astfel că, în loc de un deficit de peste 0,5% din PIB cât era anticipat, Finanţele au obţinut un excedent de 0,7% din PIB, cel mai mare înregistrat într-un trimestru I din ultimii 10 ani. Veniturile totale au crescut şi ele faţă de program, cu 6,5% (un plus de peste 12% faţă de T1 2014), dar nu s-au înregistrat creşteri la toate capitolele, în vreme ce la cheltuieli scăderea a fost pe toată linia.La veniturile din accize gradul de realizare a veniturilor faţă de program a fost de 97,8%, la impozitul pe profit de 95,9%, iar la „sume primite de la UE“ de doar 31,1%. Au crescut veniturile din TVA cu 14,2% faţă de program (un plus de 21% faţă de T1 2014), din CAS cu 4,6% faţă de program şi la impozit pe salarii şi venit cu 6,2%. Integral pe ZF.ro
Experiment fiscal la sugestia ministrului “Orlando”: Cum a ajuns sa coste o pizza rece 65 de lei. Luand in serios sugestiile ministrului de Finante,Eugen Orlando Teodorovici, fostul consilier prezidential Sebastian Lazaroiu a ajuns sa plateasca 65 de lei pe o pizza comandata acasa, pentru care s-a dus sa ia bon fiscal de la firma de livrari.Nu stim daca este vorba despre o gluma a fostului ministru sau o relatare a celor intr-adevar intamplate, insa iata cum sustine acesta ca s-au petrecut lucrurile, din dorinta sa de a fi un contribuabil constiincios:”In seara asta mi am propus sa testez pe bune masurile lui Orlando (ministrul Eugen Orlando Teodorovici – n.red.). Am sunat la pizza. Mi-a zis ca vine in aproximativ 40 de minute. A venit cam in 50 de minute. I am dat baiatului 25 de lei pentru pizza si 5 lei sa aiba bani de buzunar. I-am zis: ‘trebuie sa mi dai bon pentru astia 5 lei si ministrul Finantelor zice ca trebuie sa vin cu tine la firma’. Rade. Eu ii zic ca e treaba serioasa, vreau sa merg la firma sa-mi dea bonul ca ne leaga astia pe amandoi. Zice: Ok”, scrie pe Facebook Sebastian Lazaroiu.Cum insa baiatul care livra pizza era pe scuter, Lazaroiu a fost nevoit sa mearga la firma cu un taxi si de aici alta problema:”Sun la taxi. Vine taxiul. Ma costa 8 lei. Ii las 2 lei si taximetristului, dar ii cer bon pe ei. Zice ca trebuie adaptate aparatele si ca n-are de unde. Ok, asteapta-ma. Intru la pizza si cer bonul pentru 5 lei. Il iau (80 de bani se duc la Orlando). Ma intorc la taxi si-i zic ca daca nu mi da bon pe bacsis ne leaga pe amandoi. Ii zic ca ar trebui sa mergem la firma lui. Mergem acolo, primesc pana la urma un bon. Taxiul ma duce pe urma acasa. Drumul cu totul 35 de lei”, isi continua relatarea Lazaroiu.La final, aflam ca a ajuns sa manance dupa doua ore o pizza rece, pentru care a platit in total 65 de lei, dar a respectat toate indicatiile ministrului de Finante. Integral pe Ziare.com
Trădătorii intereselor naționale, 128 – deputaţi PSD şi 82 – deputaţi PNL, 12 UDMR, 14 PC-PLR și 12 Minorități, au mai dat o lovitură românilor din Balcani, dar și celor din regiunea transnistreană, Ucraina sau Ungaria. Un exemplu de ticăloșie și trădare s-a petrecut miercuri 28 aprilie în Camera Deputaților când specia care populează această instituție a aplicat o lovitură mortală românilor din Serbia (335.000 români), Macedonia (150.000 români), Bulgaria (160.000), Albania (300.000), Grecia (2.000.000), Ungaria ( 25.000), Croația (2000) și Ucraina ( la circa 50.000 din cei 500.000), regiunea transnistreană (200.000), adică acelor români care nu au fost niciodată cetățeni ai statului român și care se află sub o puternică presiune asimilaționistă exercitată de statele de reședință. Acești indivizi au respins Propunerea legislativă privind completarea art.8 din Legea cetăţeniei române nr.21/1991, republicată prin care acești români puteau să solicite cetățenia română. Votul ticălos a fost dat de 128 – deputaţi PSD şi 82 – deputaţi PNL, 12 UDMR, 14 PC-PLR și 12 Minorități, adică de partidele prin care specia trădătoare conduce România sau vrea să o conducă după 2016. Au votat împotrivă inclusiv deputații minorităților naționale din România, adică cei care ghiftuiți cu bugete uriașe de către statul român, nu se gândesc o singură secundă că minoritari ca și ei, românii din țările Balcanice, dar și din Ucraina sau Ungaria, nu numai că nu sunt recunoscuți ca minorități în unele state, dar nu primesc niciun leu și sunt supuși la puternice presiuni asimilaționiste de către autoritățile statelor în care trăiesc. Integral pe RNGPress.ro
Va urez o zi buna! Vin vremuri grele!
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Buna dimineata,
astia de destrabaleaza pe toate fronturile. Nu mai au nici frica nici rusine! Cineva trebuie sa-i opreasca ,dar cine?
Si tot despre propusul sef la DIICOT:
http://www.ziare.com/stiri/diicot/o-fi-vreun-blestem-pe-diicot-1361543
buna, Cedric! Blestem vechi!
o zi buna tuturor.
salve, sare! 🙂
buna ziua
se tot plang unii si altii ca clasa poltica nu are “un proiect major de tara”dupa finalizarea aderarii la NATO&UE
are, si este sustinut de toata clasa politica,inclusiv presedintia si acesta se numeste simplu
“sa punem catuse justitiei”
ponta dixit
“de ce sa arestezi un om ca-si urmareste amanta?”
chair asa , de ce sa-l aresteze! sa se astepte pana ce se dovedeste mai presus de orice dubiu ca merita arestat
ce inseamna asta: probabil ca in capul lui inseamna sa si omoare amanta in direct si la o ora de varf
si chiar si atunci nu putem fi siguri ca el e faptuitorul
nenorociti….astia au devenit insuportabili
http://adevarul.ro/locale/iasi/adina-samson-fosta-iubita-primarului-nichita-declaratii-extrem-grave-am-fost-amenintata-violul-bataia-inregistrare-amenintarile-1_55485f99cfbe376e35dc016a/index.html#
Doamne Dumnezeule, ce nabun de primar!
“Adina Samson a declarat că primarul Nichita a început s-o urmărească încă din 2013 şi că are înregistrări cu care poate proba ameninţările cu moartea şi cu violul de la sfârşitul anului trecut. Samson a mai adăugat că a fost bătută în nenumărate rânduri de primarul Nichita”.
Stiam ca nevasta se bate , dar amanta?? Dragoste cu nabadai!
Salut
Ce declara un ministru in functie , (transferat de la un alt minister pe fotoliul actual) ? 🙂
“”Daca doriti sa lasati un bacsis, mergeti la unitatea respectiva, iar acolo, pe casa, bate bonul fiscal, bacsisul respectiv, si asta este.”
Daca asa gandeste un ministru de finante , puteti numii ca ministri pe oricine din spitalele de boli mintale .
Nici o sansa de progres cit timp prostia omeneasca vine recompensata in Romania . Nici una.
Cel mult o tragere de timp , o masluire de realitati . Cum se practica de o gramada de ani .
da, Stef, cred ca si unul de la Spitalul Balaceanca era mai bun! Orlando de la Finante, daca asa isi administreaza el bugetul personal, acuma trebuia sa fie mort!
salve !
http://www.hotnews.ro/stiri-international-20075174-fost-facut-public-raportul-kroll-despre-furtul-secolului-din-republica-moldova-doar-3-zile-din-noiembrie-cateva-srl-uri-primit-750-mil-dolari-trimise-apoi-conturi-ale-unor-firme-off-shore.htm
putin mossad , ca tot sunt ei cei mai buni “prieteni” ai omului .
Ilan Shor (n. 6 martie 1987, Tel Aviv)[1] este un om de afaceri milionar din Republica Moldova, de origine evreiască. Acesta deține mai multe afaceri, printre care compania „Dufremol” (Duty-free)[1] și este patronul clubului de fotbal FC Milsami Orhei.[3] În 2014 Ilan Shor a devenit președinte al consiliului de administrare al Băncii de Economii din Moldova, după care și membru al consiliului de administrație la Aeroportul Internațional Chișinău.[5][6][7][8]
https://ro.wikipedia.org/wiki/Ilan_Shor
mda, follow the money!
Se pare ca Iohannis are o singura idee si aia fixa: sa stea la taclale cu “delegatiile de partid” :
http://www.ziare.com/klaus-johannis/presedinte/iohannis-cheama-iar-partidele-la-consultari-afla-cand-si-de-ce-video-1361585
o sa ii intrebe ce mai fac si cum se simt dupa vacanta de 1 mai!
despre “presa” daca mai era cazul : http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2015-05-5-20075570-0-raportul-privind-libertatea-presei-2014-2015.pdf
POSTARE NOUA!
http://politeia.org.ro/editoriale/de-data-aceasta-va-fi-mai-rau-ponta-si-psd-nu-mai-au-nimic-de-pierdut/37538/