Revista Presei – 26 mai 2014. Exit poll-uri tip “Mihaela”?
26/05/2014 | Autor Cetatean Categorii: Stiri / Revista Presei |
Buna dimineata intr-o zi de luni, 26 mai. Luni, vremea se va menţine mai caldă decât în mod obişnuit în această perioadă din an, dar va fi în general instabilă, informează Administraţia Naţională de Meteorologie. Cerul va fi variabil, cu înnorări temporar accentuate mai ales după-amiaza şi la începutul nopţii, când vor fi averse, descărcări electrice şi intensificări de scurtă durată ale vântului pe arii relativ extinse în majoritatea zonelor, exceptând sudul ţării unde astfel de fenomene se vor semnala local. Pe suprafeţe mici vor fi căderi de grindină şi izolat cantităţile de apă vor depăşi 20…25 l/mp. Temperaturile maxime se vor încadra între 23 şi 31 de grade, cu cele mai ridicate valori în regiunile estice. Minimele termice vor fi cuprinse în general între 9 şi 19 grade. In capitala vremea va fi caldă, cu o maximă a temperaturii aerului în jurul valorii de 29 de grade. Cerul va fi variabil, cu unele înnorări spre seară, dar condiţiile de ploaie vor fi reduse. Vântul va sufla în general slab. Temperatura minimă va fi de 14…16 grade.
Cursul de schimb valutar al BNR il aflati aici.
Numărătoare paralelă a PDL, la 94% din secţii: PSD-UNPR-PC-37,1%, PNL-14,9%, PDL-12,4%, Diaconu-5,6%. Numărătoarea parelelă a PDL, după centralizarea datelor din 94% din secţiile de votare, indică, potrivit unor surse democrat-liberale, un scor electoral al PSD-UNPR-PC de 37,1%, alianţa fiind urmată de PNL cu 14,9% şi de PDL cu 12,4%, independentul Mircea Diaconu înregistrând la rândul său 5,6%. Acestea au menţionat că, potrivit numărătorii paralele, PDL ar obţine 12,4% din voturi. Alianţa electorală PSD-UNPR-PC ar avea 37,1%, PNL – 14,9%, UDMR – 6,6%, PMP – 6,2%. Stirea, pe Mediafax. O alta sursa, de la PSD, are alte cifre, conform Evenimentului Zilei. Asadar, precautie, pana la aflarea primelor rezultate partiale oficiale de la BEC!
Politeia: Pana acum nu am gasit nici o cifra (partiala) despre FC, insa nu pare sa fi trecut pragul electoral.
Victorie istorica pentru partidul antieuropean UKIP in Marea Britanie. Partidul eurofob UKIP condus de Nigel Farage a obtinut o victorie istorica in alegerile europene din Marea Britanie cu un scor de 27,5% si un numar mai mare de parlamentari decat cele trei partide clasice zguduite de un “cutremur”, dupa numararea voturilor in 10 din cele 12 regiuni electorale din Marea Britanie. La anuntul de propriei realegeri in partea de sud-est a Angliei, cu putin timp inainte de ora locala 01:00 (00.00 GMT), liderul formatiunii populiste a reiterat declaratia de razboi impotriva imigratiei si a Uniunii Europene. “Nu ati auzit inca totul despre noi,” a spus el triumfator. “Armata Poporului din UKIP a vorbit in seara asta si a obtinut un rezultat extraordinar in ultimii 100 de ani de viata politic britanic”, a spus cu mandrie liderul in varsta de 50 de ani. Din 1906, nici un partid in afara de conservatori si laburisti nu a castigat vreun scrutin national. In acest stadiu, UKIP obtine 23 mandate, cu 14 mai mult decat in actualul Parlament european. Conservatorii au pana acum 18 si Partidul laburist – 18 mandate de europarlamentar, scrie AFP. Integral aduce Hotnews.
PPE ar obţine 212 mandate, socialiştii 185, iar eurofobii aproape 140 – estimări PE. Jean-Claude Juncker revendică preşedinţia CE. Conservatorii din cadrul Partidului Popular European (PPE) se clasează pe primul loc după alegerile europene, duminică, cu 212 mandate în viitorul Parlament European (PE), fiind urmaţi de socialişti (185), iar eurofobii ar putea obţine în total 140, potrivit unei noi estimări a PE, relatează AFP. Candidatul conservatorilor europeni la preşedinţia Comisiei Europene (CE), luxemburghezul Jean-Claude Juncker, a revendicat duminică victoria taberei sale în alegerile europene, pe contul de Twitter. Liberalii ar urma să rămână al treilea grup, cu 71 de eurodeputaţi, urmaţi de Verzi (55), potrivit acestei proiecţii realizate de către Institutul TNS pe baza sondajelor efectuate la ieşirea de la urne în cele 28 de state membre ale Uniunii Europene (UE). Aceste patru grupuri proeuropene pierd toate mandate. Ele ar însuma 523 de eurodeputaţi, faţă de 612 în Parlamentul în exerciţiu. PPE pierde 63, socialiştii zece, liberalii 14, iar Verzii trei. Stânga radicală ar obţine zece în plus, de la 35 la 45. Integral aduce Mediafax.
Alegerile europene, zguduite de „cutremurul” politic al partidelor extremiste şi eurofobe. După o lungă perioada de criză, europenii s-au arătat mult mai receptivi la politicile naţionaliste promovate de partidele de extremă dreapta. În Franţa, Grecia, Austria, Marea Britanie, precum şi în Danemarca, formaţiunile politice care au avut un discurs populist, anti-imigraţionist sau populist au reuşit să atragă cele mai multe voturi pentru scrutinul europarlamentar. ea mai vizibilă ascensiune din cadrul scrutinului de duminică a avut fără îndoială formaţiunea de extremă dreapta, Frontul Naţional, condusă de Marine Le Pen. Partidul acesteia a obţinut 25% dintre voturile francezilor, potrivit exit-poll-urilor. Pe locul al doilea s-a clasat Uniunea pentru o Mişcare Populară (UMP), formaţiune de opoziţie, cu 20,3 %, iar pe locul trei – Partidul Socialist (PS), cu scorul de 15%. Pe baza rezultatelor parţiale, partidul lui Marine Le Pen ar putea să câştige 25 de locuri în noul Parlament European, o creştere spectaculoasă de la cele trei locuri de care dispunea în 2009. Analiştii politici consideră că scorul istoric înregistrat de Frontul Naţional s-a bazat pe o lipsă majoră de popularitate a puterii socialiste, precum şi de o divizare a opoziţiei de dreapta. Integral aduce Adevarul
MISTERUL EUROPARLAMENTARELOR. În colegiul lui Dan Voiculescu AU VOTAT “bucureşteni” din 12 judeţe. La Şcoala Gimnazială 190, locul unde a fost votat Dan Voiculescu la alegerile trecute, în Colegiul 8, comisia unei secţii de votare era, ieri, nelămurită. Numai până la ora prânzului, acolo au votat, pe liste suplimentare, oameni veniţi din 12 judeţe. La secţiile din acea şcoală, s-a votat şi pentru europarlamentare, şi pentru candidaţii la postul rămas liber, în urma demisiei „Varanului” din Parlamentul României. Odată cu ieșirea din Parlament a lui Dan Voiculescu, s-au organizat alte alegeri pentru ocuparea postului de senator, rămas liber în Colegiul 8. Cu o întârziere de un an, Guvernul a decis să accepte organizarea unui alt scrutin pentru postul rămas vacant în Senatul României, odată cu alegerile europarlamentare. Am intrat, ieri, curioși de prezența la vot. Într-o secţie destinată alegerilor din Parlamentul European, membrii comisiei erau intrigaţi.„E cam de 30 la sută. Dar e ciudat că sunt foarte mulți din provincie”, ne-au zis, aproape toţi membrii unei comisii de votare. Revoltată, Georgeta Penciulescu, membră PDL, ne spunea că aproape 20 la sută dintre cei care votaseră erau veniți din 12 județe. Mai exact, spunea aceasta, s-au prezentat la urne oameni din judeţele: Tulcea, Prahova,Galaţi, Brăila, Buzău, Dolj, Neamţ, Vaslui,Constanţa, Teleorman, Harghita şi Covasna. „Suntem comisia aflată în prima sală de la intrare şi mulţi s-au oprit aici. Cine ştie câţi or mai fi votat şi la celelalte săli.”, a adăugat un alt membru al comisiei. Un coleg de al său ne-a făcut şi un calcul: 19 la sută dintre cei care votaseră până atunci erau din provincie. „Înţeleg că poate sunt muncitori care lucrează în Bucureşti, dar parcă sunt prea mulţi. Eu nu am mai văzut aşa ceva şi am participat la multe alegeri. E bătător la ochi”, spunea Georgeta Penciulescu, veterana comisiei de votare, în vârstă de 62 de ani. Integral aduce Evenimentul Zilei.
MRU: Forţa Civică se pregăteşte de prezidenţiale. Preşedintele Partidului Forţa Civică, Mihai Răzvan Ungureanu, a declarat, duminică, după închiderea urnelor de vot la euroalegeri, că acest partid nu este un proiect al europarlamentarelor, ci un proiect pe termen mediu şi lung şi va fi un partid la guvernare în 2016. “Partidul Forţa Civică nu este un proiect al europarlamentarelor, este un proiect pe termen mediu şi lung, va fi un partid la guvernare în 2016 şi este un partid care acum se pregăteşte pentru a doua mare înfruntare, foarte importantă, din toamna târzie a acestui an, şi anume alegerile prezidenţiale”, a declarat Ungureanu. REl a adăugat că Forţa Civică ia în calcul discuţii cu toate partidele de centru-dreapta, “pentru a găsi o soluţie care să aducă opoziţiei în ansambul ei o victorie la alegerile prezidenţiale…Forţa Civică reuşeşte să demonstreze că este un partid care poate răzbi, în condiţiile în care frauda electorală este reală, în condiţiile în care iniţiativele acestui partid privind prevenirea fraudelor au fost blocate în Parlament. (…) Nu comentăm acum rezultatele exit-poll-urilor, reprezintă o poză a momentului, vom analiza rezultatele votului”, a mai spus Mihai Răzvan Ungureanu. Stirea, pe Realitatea
Dilema dreptei: Se unește sau riscă 10 ani pe tușă. Alegerile pentru Parlamentul European, desfășurate ieri, au avut un câștigător clar – PSD. Miza alegerilor depășește însă scrutinul pentru PE, putând influența formarea unei alianțe de dreapta, care să se opună PSD-ului la prezidențiale. Chiar dacă învingătorul alegerilor de ieri era cunoscut, pe parcursul zilei au persistat o serie de semne de întrebare. Acestea vizau proporţia victoriei PSD şi scorurile locurilor doi şi trei, disputate de PNL și PDL, care ar putea antrena răsturnări post-electorale. Rezultatul alegerilor parlamentare se anunța decisiv pentru PNL, urmând să influențeze atât soarta președintelui liberal, Crin Antonescu, cât și politica de alianțe a partidului. Astfel, înainte de euroalegeri, Crin Antonescu a anunțat că va demisiona din fruntea PNL dacă partidul va obține mai puțin de 20% la scrutinul pentru Parlamentul European. O analiza Romania Libera
Ponta invita PNL la guvernare: Doar pe cei care cred in USL, Antonescu nu mai exista ca om politic. Premierul Victor Ponta a declarat, duminica seara, ca invita liberalii sa intre din nou la guvernare, precizand, insa, ca ar trebui sa plateasca cei care au jucat la poker soarta Uniunii si au pierdut la cacealma. “Oamenii ne-au vazut in mod corect ca pe cei care nu ne-am razgandit dupa 2012. Vreau sa ma angajez ca tot ce am promis impreuna in 2012 vom duce mai departe la indeplinire. A fost un mesaj al alegatorilor si pentru cei care au jucat la poker soarta USL sau a propriului partid si trebuie sa isi asume aceasta cacealma. De maine, si vorbesc in numele USL, suntem dispusi sa ne asezam la masa cu liderii PNL, care cred in USL si doresc refacerea USL, pentru a reporni de unde am lasat proiectul pe care l-am lasat”, a declarat liderul PSD, Victor Ponta. Integral aduce Ziare.com
Va doresc o zi buna!
Rog din nou membrii si cititorii Politeia sa se abtina de la comentarii contondente la adresa altor partide sau personalitati de dreapta. Ieri am avut la moderare o droaie de comentarii de la fanii altor partide de dreapta (multi plecati de pe Politeia) care spuneau vorbe de “dulce” la adresa FC si a lui MRU (desi ar fi trebuit sa fie relaxati politic, pentru ca FC nu a dorit niciodata sa le fure bazinul electoral sau oamenii). Acest blog nu este tribuna de partid si nici caine de atac la adresa adversarilor. Criticile si laudele trebuie sa fie mereu insotite de argumente, nu de lozinci. Cei care au votat cu FC nu sunt oameni care sa arate pumnul unor fosti prieteni (desi comentariile moderate de mine asta fac), intrucat este loc pe dreapta pentru toata lumea, asa cum am scris sambata.
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Buna dimineata prieteni! Uite cum scrie Ponta epitaful politicianului Crin Antonescu.
Salut. Scorul obtinut de FC in orasul IASI mi se pare foarte bun. Cred ca el explica si de ce afisele lor, de pe panourile din oras, erau distruse sistematic.
“Daca se va respecta numaratoarea paralela a PSD, rezultatele ar fi urmatoarele la nivelul municipiului Iasi: PSD – 35,45, FC – 15,22, Mircea Diaconu – 11,75, PNL – 7,93, PMP – 7.15, PDL – 6.32. In schimb, PP-DD este sub limita de 5 procente.” (conform ziarului local bzi.ro)
Buna dimineata!dupa afisarea datelor oficiale ale BEC se poate face un calcul separat cat au scos partidele fara voturile de pe listele suplimentare?Daca este reala numaratoarea pdl-ului poate nu ramane situatia atat de maronie.
Buna dimineata,
bine ca am apucat sa citesc postarea de azi, ca eram pregatit sa dau si eu stirea cu colegiul lui Voiculescu. Cred ca “ruralii” au votat masiv in orase, de aici si procentul mare de participare in “urban”!
Azi noapte, ultima stire linistitoare a fost cea cu numaratoarea paralela facuta de PDL. Mi-am amintit ca, de obicei, numaratoarea lui Videanu era foarte apropiata de rezultatele reale.
Cum Realitatea a fost singurul post care a comentat acest aspect, am gasit de cuviinta sa-l comunic si pe blog. Daca unii au fost deranjati de sursa, e treaba lor. Pot spune ca n-am mai privit acest post de ani de zile, dar azi noapte i-am gasit mult mai frecventabili decat pe cei de la b1 care l-au atacat nedrept si mizerabil pe MRU. Banciu a reusit sa-si implineasca visul sa-l sfasie in direct, ii iesea ura prin toti porii.
Noroc cu Orcan care a amenintat ca paraseste emisiunea daca mai continua in acest fel. Pentru asta, are tot respectul meu.
Numai la vremuri grele poti cunoaste oamenii, iese la iveala lipsa de caracter.
Am o singura speranta pentru viitorul apropiat :justitia sa nu se lase infranta de aceste victorii temporare!
Avem timp sa discutam.
Buna dimineata,
am sesizat si eu mizeria de la B1, l-am auzit si pe Turcescu cu o afirmatie de doua parale. Pacat, mare pacat 🙁
Salutare !
Rezultate previzibile, in conditiile in care Base a pariat cu incapatanare pe un cal mort.
Indiferent de procente, chapeau pt. MRU/FC.
buna dimineata ! “Criticile si laudele trebuie sa fie mereu insotite de argumente” – dupa declaratiile unei doamne ( facute aseara ) si a “jurnalistilor” din dotare ( banciu si camarila ) ce alt argument mai trebuie sa te poti apara ? nu remarci sistemul :cum apare ceva nou cu alde idei si nu e din gasca trebuie blocat rapid ?
altfel zis – pentru PFC si MRU orice vot primit e un castig mare . pentru fesenistii din sistem orice vot pierdut e o grea pierdere .
@ziggy, foarte adevarat!
Zigy, asa se vad sponsorii 🙁
Modul in care au iesit hienele la atac spune multe despre perspectiva, in acelasi timp arata si faptul ca bruiajul mediatic va fi colosal. Concluzia, multa mizerie morala.
La Satu Mare in colegiul 2 exit poll-urile de ieri seara ziceau Ovidiu Silaghi (PSD- fost PNL) 47%. Azi in presa locala Silaghi are 34,5 %. Castiga oricum dar la o diferenta mare fata de exit polluri.
Ceilalti candidat pentru mandatul de deputat al lui Silaghi : UDMR 29%,PPDD (Dan Diaconescu-OTV ) 12,4%,PDL 12,2%. FC 12%,PMP 4,8%.
Referitor la mizerabila emisiune de la b1 : nu le inteleg “revolta” si frustrarea atata timp cat respectivul post n-a dat in branci invitandu-l pe MRU sa-si expuna ideile si sa afle lumea cum gandeste.
Ba din contra, au invitat-o pe madam Udrea de mai multe ori si uite ce succes au avut!
Probabil ca de aici turbarea revarsata pe MRU!
Salutare!
Chiar asa! Oricum, si daca l-ar fi chemat de zece ori la ei si facea 1 la suta si parca tot nu se justifica treaba. Cica erau exasperati, auzi!
Exact. MRU a obtinut cat a obtinut ptr FC batand apostoleste tara cu piciorul, in schimb un alt partid, care sa ramana deocamdata nenumit, a reusit contraperformanta sa piarda mai mult de jumatate din potentialul de vot. Si poate prin metodele folosite chiar au indepartat votanti si de la alte partide de dreapta.
buna dimineata! corect. psd 37%. inca o data sondajele s-au dovedit otravite.
Buna dimineata!
Aseara, in vreme ce mai scriam cate ceva p-aici si ma mai informam despre rezultate (era dupa miezul noptii cand am luat contact cu exitpolurile, comentarii de aici etc), printre altele, l-am auzit pe MRU la B1 (era ceva in reluare, cu mai multi ziaristi) Lasand laoparte faptul ca jurnalistii erau mai opariti, mai vehementi si mai gura-mare decat politicienii, mie mi s-a parut ca si-au varsat toti nervii (daca nervi erau) pe MRU, desi ailalti de dreapta nici macat nu intrau in direct.. Da’ deloc. In conditiile astea, MRU le-a raspuns destul de decent. L-a ajutat si Orcan nitel, ca era si el acolo. Restul ziaristilor, incalificabili. Acum: Realitatea TV chiar este frecventabila, si inca de ceva vreme. Bine, dar la cat ma uit eu la televizor, nu o luati de buna….
LE: Rezultate BEC exact ca ale PDL!
Gata, trebuie sa-mi fac o cafea. A propos de asta, si ca sa nu injuram, totusi, celelalte partide de dreapta:
DESTEPTAREA, husenilor!
BEC a dat acum primele rezultate partiale:
USD-37,25
PNL14,86
PDL 12,26
UDMR 6,48
PMP 6,24
Dupa numararea a 93,4 % din voturi.
usd+5 televiziuni si o gramada de argati pe post de analisti = 1milion 900 mii voturi. asta e esential ! pentru cine se pricepe stie ce are de facut la toamna .
ponta , 16 milioane de romani nu te vor – Demisia !
🙂
Salutare!
Am scris si eu aseara ceva in sensul asta, dar era lumea prea suparata si chiar nervoasa. Pe drept, e adevarat. Daca adaugam la asta si faptul ca listele au fost la fel de “umflate” ca si la suspendare editia 2012 (dupa spusele lor de atunci), ar cam trebui insistat SI pe asta.
Salut !
da . iar din astea 1,9 mil voturi ..macar 3 mii tot sunt furate 😉
Overall, daca sunt destepti (nu stiu daca e cazul 🙂 ), pragmatici etc si mai arunca din gunoaie si din bagajele de mana :), ca sa se poata misca mai cu talent, PSD (b) E DE BATUT la prezidentiale. Asta e esential, incepand din dimineata asta.
Si sa mai scriu o data, ca poate era prea cu noaptea-n cap pentru ei:
DESTEPTAREA, suckers!
Plus
Mircea Diaconu 6,95%
Buna numaratoarea paralela PDL!
Bine ca USD e sub 40%. Sa vedem daca demisioneaza Dragnea!
Salutare tuturor.
Cam nasol ca are atat de mult. Voiculescu are cu ce negocia fata de Ponta.
interesant. cum ramane cu http://www.stiripesurse.ro/ponta-catre-dragnea-iti-cer-demisia-daca-nu-va-fi-cu-4-in-fata/
Cere pe dracu! cand s-au tinut astia de cuvant? Sunt prea legati infractional, nu se pot desparti.
Buna dimineata tuturor…
Pe la mieziul noptii am apucat un fragment de emisiune la b1. Pacalici ca Radu Banciu dar si jurnalisti respectabili ca Andreea Pora reprosau de zor scorul lui MRU. Cedric, la asta v-ati referit in comentariul de la 9AM?
Da, mi-a crescut tensiunea privindu-i.
@Diana, ce legatura are scorul FC cu rezultatul prost al altor forte de dreapta? De ce trebuie acuzat MRU?
Am raspuns mai jos, sa poate citi si @Creanga pe mobil…
Ce face Ponta cu 37% pentru prezidentiale? Iar va da inapoi. Il salveaza Tariceanu? Sunt pierduti ca n-au solutie! Il scot pe Oprescu de la naftalina?
Cand aud acum declaratiile PSD istilor de aseara , cand stiau 43% imi vine sa rad sa ma prapadesc.
Inteleg ca aparitiile in talk show la b1 sunt platite? Poate de aceea nu mai puteam sa vad emisiunile lor fara sa ma impiedic de Pop Liviu sau de Udrea? MRU apare din an in paste, si atunci probabil ca in urma insistentelor unor realizatori ca Sabin Orcan. Si jurnalistii “onorabili” i-au sarit la gat.
City, care “dreapta”? Niste mamaligi care nu pot scoate nimic notabil chiar si cu resurse consistente si cu sprijinl presedintelui. Imi pare rau dar nu pot sa tac din gura.
buna dimineata
si…. se va asista probabil la o “mare alianta” =ppe-pse si ..o redesenare a EU
oricum va fi aceasta reasezare,romania nu va avea prea multe de spus
cu un jc juncker presedinte al comisiei si cu un schultz presedinte al parlamentului ,romania nu va avea multi “prieteni”/de vazut daca vreun roman obtine o pozitie de vice in parlament/va fi un prim semnal
cat despre reprezentarea romaniei in parlament e totusi un “progres”=in locul lui jiji e mircea diaconu
Salutare!
Aseara, pe Nasul TV era in direct de la Bruxelles ipotetica repartitie a mandatelor pe partide. Si PPE si PSE erau cam opariti. Am si scris aseara cate ceva. In final, toata treaba s-a terminat intr-o tristete… O sa mai vedem azi, ca rezultate mai aproape de realitate or sa fie pe la pranz.
Clemy, nici una. Mi-a crescut si mie tensiunea cand i-am auzit. Pur si simplu i-au “sarit la gat”. De ce face pacaliciul Banciu nu ma mir, dar Pora??? Doar Sabin Orcan se purta rezonabil. Si eu am vazut ca toata lumea isi varsa nervii pe MRU, parca el ar fi fost vinovatul.
@Diana, din punctual meu de vedere MRU poate fi facut responsabil doar ptr rezultatul FC si aici sunt de pus niste paranteze. Ptr rezultatul altor partide nu are de ce sa fie facut responsabil. Trebuie si altii sa isi faca curatenie prin ograda.
Evident. Dar toti aia parca turbasera…
MRU a fost singur, a obtinut cat a obtinut fara nici un ajutor. PMP se invarte pe la 6% cu toate resursele si cu tot sprijinul prezidential. Mie mi-ar fi rusine sa mai fac orice fel de scandal in conditiile astea.
@Diana, si mie mi-ar fi rusine sa mai ridic capul dar unii nu se pot abtine din pacate.
Diana, i-am auzit aseara si m-a umplut scrba. Comportament de precupete cu pretentii, s-au vazut sponsorii de la 400 de km. Orbil!!!
@mar, dau din gura ca sa nu se supere sponsorii pe ei. Acum poti sa promovezi un produs pana la satietate dar daca publicul target nu vrea sa il cumpere din varii motive problema nu e cu promovarea ci cu produsul in sine.
nu m-as “ingrijora”de soarta lui ponta/
sa nu uitam ca a spus tot timpul “usl traieste” ceea ce e adevarat
ca priveste “dreapta” si “stanga” din romania unde naiba e diferenta?daca e,singura “diferenta” care poate fi sesizata este in ce parte promite(minte)mai mult
are idee cineva ce scor a obtinut jobbik in ungaria?
Am gasit asta:
http://www.caleaeuropeana.ro/rezultate-europarlamentare-2014-fidesz-a-castigat-alegerile-europarlamentare-in-ungaria-iar-extremistii-de-la-jobbik-trimit-trei-europarlamentari-la-bruxelles/
Si ultimele date:
http://www.agerpres.ro/europarlamentare-2014/2014/05/26/2014pe-ungaria-victorie-covarsitoare-a-fidesz-jobbik-s-a-clasat-pe-pozitia-a-doua-07-59-47
Este normal acest procent imens de voturia anulate dupa consideratiile mele de 321.000 Voturi anulate?asa apare numarul pe scrol la realitateatv.
Posibil sa apara surprize mari.
Raspunsul meu s-ar putea sa fie cam dur, dar, pute tara (orasele mari in special, cu Bucuresti fruncea) de hipstereala de ‘maro’. Pentru un partid mic precum PFC, voturile alea sunt aur.
neata buna
cateva scurte comentarii despre media/europarlam pe masura intelegerii mele a meciului de ieri.
-b1 sunt suparati ptr ca au incercat sa fie un varf de lance impotriva ciumei rosii si rezultatele de ieri i-au debusolat/faptul ca mru a intrat in direct peste atmosfera din platou e o dovada de curaj daca mai era cazul/ratoirea lui banciu cred ca ar trebui inteleasa in cheia rezultatelor dreptei (ptr. care au combatut mai abitir ca la vocea patriotului nationale) nu in nr de voturi ale fc/sunt mai multe de zis despre b1/imi place cand mru se enerveaza si felul cum se enerveaza
-realitatea tv au intrat de multisor intr-o paradigma mai mult decat frecventabila/imi lasa impresia unei obiectivitati generale cu scopul de a echilibra scena politica(o usoara nuanta galbena cred eu la rares bogdan),destul de important faptul ca ii considera pe rosii astia mult prea periculosi.
-invitatii vor fi mult timp cei care sunt si acum,cu sau fara coloana asa cum ne-au obisnuit/doar asta 2 posturi le-am urmarit si digi(in general corect si el)
-sper ca europarlam. n-au fost decat un test pierdut si din care se vor trage invatamintele,dar pierderea a fost asumata/fiecare a vrut ca sa stie pe ce cai sta.Nu le-au fost de-ajuns sondajele anterioare,au avut nevoie de confirmarea electorala/puncte pt. mru-a sustinut de mult timp coalitia pe zona asta si disponibilitatea pt. negocieri a fost maxima/imaturitatea unora care sustin ca structura de partid,lipsa primarilor,a fondurilor.locomotivelor,a mediei in general si spalarii pe creier etc nu ar conta in votul de ieri asa cum a fost el imaginat face o mare eroare/In conditiile date rezultatul fc este onorabil si obtinut cu multa sudoare.
-importanta influentei piratului in jocurile pe dreapta a diminuat mult-ar fi trebuit de mult sa inceteze experimentele/cred ca e o eroare majora pastrarea atentiei asupra pmp prin scandaluri,lumea este extrem de obosita si sictirita,diferenta dintre procentele de incredere ale sale si pmp sunt relevante,ele nu vor putea fi recuperate si amplificate in actuala forma nici cu votul extern atat cat e.
-cel mai important aspect al acestui test mi se pare faptul ca psd (in alianta) a scazut 2-3 procente sub 40 %/asta ii va baga in fibrilatii si pnl este in mare risc de a fi fracturat/nici pdl nu este departe dar la procentele lui este mai putin probabil/psd se va bate ca influenta votului extern sa fie cat mai mica.
…
poate imi mai vin ceva idei acum la cafea 🙂
salve ! au scazut 2-3 procente ( psd plus satelitii ) dar pierd sute de mii de voturi de la an la an. asta e o veste buna .
salut ! ar fi un trend bun daca pierderea ar fi si mai accentuata.Isi vor schimba strategia.Lectia Mircea Diaconu s-ar putea ca sa fie importanta pt. ambele parti.
Porcaria e ca s-au dat toti la MRU. Nici unul nu-si vede barna din ochi. Te mai ratoiesti si la tine insuti daca gresesti.
ptr ca a fost singurul/primul care a intrat in direct si nu a vrut sa spuna ce au vrut cei din platou/sa-si asume esecul dreptei in numele tuturor
se mai intampla 🙂 /
Ascensiunea extremei drepte, glisat pe situatia din Ucraina este un cosmar, mai lipseste scateia sa faca poc 🙁
Prieteni sunt judete in care FC a obtinut 12%, in conditiile in care sunt ssinguri, singurei……..”batuti si haituiti de toti”, Calimero perfect 🙁
Rezultate mai mult decat onorabile in conditiile date. Dovada faptului ca un leu la PFC ‘cumpara’ (la figurat, evident) mai multe voturi decat suta pedesereilor.
Da 🙂 Este extraordinar, asa se explica turbarea unora.
@mar, am vazut. Apropae dublu fata de un anumit partid si au pair cu PDL. Cum sa nu sara unii si sa tipe ca muscati de sarpe?
Scriu cu urechea la un tv. Unii fac calcule cu dreapta si cu stanga etc si il “pun” pe Diaconu la dreapta. Ma rog, pentru analisti conteaza mai putin, dar daca acest calcul il va face vreodata si vreun politician, oricare ar fi el, va fi cea mai mare greseala posibila: Partidul Antenesc din Romania aka Filantropica Romana aka Diaconu este mai comunist si decat PSD (b). Cu mult.
La dreapta lui Felix, poate…
🙂
Tocmai, @Diana. Dar sunt unii pe la tv de zici ca le-a luat Dumnezeu mintile. Cum erau si aia de aseara…
Eu in locul papusarilor lui Ponta, as face tot posibilul sa-l bag la bulau pe Voiculescu si pe fiica-sa cat mai repede posibil. Reprezinta un pol continuu de instabilitate electorala. Faptul ca are atata influenta si sare fara greata dintr-o barca in alta ar trebui sa le demonstreze ca individul e periculos si se impune urgent debarasarea de el si mass-media lui. Mai e timp pana la prezidentiale si orice campanie de linsaj mediatic poate fi spalata pana atunci, mai ales daca-si da concursul si “pre’tenu Sebi”. Consider ca ar reprezenta o greseala teribila orice incercare de negociere cu el. A fript in serie pe toti cei care au incercat a face o combinatie cu el.
… si fara niciun scrupul. Ma rog, daca l-ar parli si pe Felix, m-as bucura, dar tot n-as negocia cu el in niciun fel.
Problema e ca nu prea au de ales. Fie negociaza (caz in care este foarte posibil sa le bage strambe din cand in cand, si sai-l paraseasca atunci cand considera ca nu-i mai sunt utili), fie-l infunda (caz in care vor fi tinta unei campanii furibunde de catapultat voma verbala, cel putin pana ramane masinaria fara parale). Nu-l pot lasa sa zburde de capul lui.
Ponta poate fi mandru de el : RECORD LA SCORNICESTI https://ro.stiri.yahoo.com/record-la-scornice%C5%9Fti-ora%C5%9F-cu-2000-locuitori-1600-024349633.html
Sper ca se vede buna “organizare” a alegerilor si de la Burxelles si va fi apreciata ca atare .
Aud ca Antonescu ne ameninta ca-si tine promisiunea….d-na Udrea, Dvs. nimic …nimic.
Un calcul care ar trebui sa puna pe ganduri “strategul” care a franjurat dreapta din dorinta de a promova “valori” –
PMP: 6,24% + PDL: 12,26%.
Aici e problema, mar. Domnul in cauza nu este si nici n-a fost vreodata strateg, ci doar un tactician mai bun decat media.
antonescu anunta ca pnl adera la ppe
De ce nu ma mir? 🙂
pericol mare pe capul lui 🙂
Si mai acu doi ani vitupera de la tribuna temporara de la Cotroceni despre “neamestic in trieburili interni” inspre ei. Bleurgh.
Sa nu fie primit…
Credeti ca aia de la Bruxelles sunt din Ordinul Carmelitelor? Mai ales la scorul strans de dupa alegerile astea…
Nori negri se arata pentru vanatorii de bani nemunciti in Germania…deocamdata…http://www.capital.ro/germania-vrea-sa-expulzeze-imigrantii-fara-perspective-de-angajare.html
Gogoasa “victoriei” psd iste, se dezumfla incet ,incet. Au infrant Romania capitalista mai putin de 2 milioane de cetateni..
Iaca acum mi-a venit o idee. E legata tot de Diaconu, ca vaz ca am cazut in fandacsie: ia sa vedem noi cui se alatura el la Bruxelles! Deschidem o linie de pariuri? 🙂
stai ca acum are si felix o problema – turnatorul era fan alde , mare amic cu graham watson : http://www.bbc.com/news/uk-england-27571474 . parca vezi ca pc iese de la guvernare si se alatura ppe :)))
ha-ha 😆 asta ar fi chiar tare 🙂 )))
eu si ei o mica loja de rit scotian. daca sefu’ le da semnalul , gata au rupt prietenia cu socialistii :))
Dar ce imbulzeala la PPE :)) Mai rasfirati baieti, mai rasfirati 🙂
nu le dati idei 😀
Buna! In legatura cu “perFORMERUL” Diaconu, a castigat A3, dar ma intreb- fiind declarat incompatibil poate fi parlamentar european ? Procentele alea nu sunt degeaba? Ce se intampla cu procentele in cazul in care nu e primit la noul “loc de munca” domnul Diaconu ???
Buna dimineata si aici!
In opinia mea, zilele care urmeaza sunt foarte grele pentru MRU si FC din punct de vedere al abordarii strategiilor de dialog si negociere! Cu certitudine MRU va fi in continuare atacat cu asiduitate vituperanta de toti asa zisi actanti media ai dreptei care se dau cu tartita de pamant si de ceasul morţii şi se arată disperaţi de acest scor ‘uriaş’.. A, sa nu uit si de amicii coeziunii de stanga (cu foarte multe legaturi business pe partea dreapta) !
Sunt grupari care vor ataca cu orice pret imaginea MRU (dorind sa isi diminueze dezastrul propriilor rezultate -cu toata logistica de care dispun , logistica atrasa, impartita si/sau impusa ;).
In aceste conditii daca atacurile la adresa altor “entitati” 😛 de dreapta vor continua pe Politeia , se va crea “munitie” impotriva lui MRU.
Si tocmai pentru cat efort sustinut a fost depus pentru crearea unui nou partid numit Forta Civica, platforma civica Politeia, creata cu atata dragoste si daruire de Theophyle si dusa mai departe de Cetatean, Desy Demeter si ceilalti membri cred ca trebuie sa se focuseze pe obiectivul central -contestarea osificatului actual establishment politic si sustinerea partidelor cu adevarat noi care doresc sa creasca , sa se maturizeze , capabile sa genereze personalitati credibile si capabile sa gestioneze Romania .
Va rog sa nu interpretati gresit opinia mea, dar suportul politeienilor conteaza enorm pentru ce ce isi doresc o altfel de politica.
Buna Brandusa,
nu cred ca a fost atacat aici. In rest sunt de acord cu ce ai scris.
Clar ca trebuie sustinut, cum este clar ca rezultatele nu sunt spectculoase dar sunt bune, raportat la lipsa de resurse, la vizibilitate si sustinere media, la atacurile mizerabile din toate directiile.
Cred ca Antonescu demisioneaza. Oare preda partidul PSD-ului? – “Asa cum am anuntat, neatingerea obiectivului este un esec pe care ca presedinte mi-l asum. Evident ca-mi voi tine cuvintul. In sedinta BPC de azi de la 14.00 voi anunta acest lucru colegilor mei si vom lua deciziile care se impun.”
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-17358101-live-text-crin-antonescu-sustine-conferinta-presa-dupa-anuntarea-rezultatelor-partiale-ale-alegerilor-europarlamentare.htm
Buna,
Poate demisioneaza, dar imi aduc aminte ca zicea ca abia dupa ce ii destituie si pe aia care ar “contribui” la un asemenea esec. O sa vedem. E abia 10 si jumatate. Incepe volbura acusica 🙂
Corvus, n-or fi carmelite dar Crin e o panarama mult prea mare. Poate le reaminteste cineva de istericalele din 2012.
Diana, la moda sunt operatiile estetice 😉
Buna ziua,
Cateva observatii la cald:
Vad ca PSD s-a oprit la 38%.
PFC au scos un scor foarte slab, nici 3%.
PMP idem, sub UDMR si Antena 3.
Dreapta “basista” nu trece de 10%.
Nu cred ca se mai pune problema unui proiect pentru prezidentiale din partea lui MRU-PFC, trebuie sa se apuce de constructie pe termen lung, sa atraga profesionisti, fonduri, etc.
Adversarul lui Ponta va fi fie Iohannis din partea aliantei PNL-PDL, fie un independent. Actorii importanti sunt de acum Iohannis, Blaga, Antonescu, Ludovic Orban. Basescu a cam iesit din joc pentru ca a pariat catastrofal pe Elena Udrea.
Varanul a scos 7% la pas, fara sa atace PSD-ul. Ar fi scos 10% daca chiar avea chef si dadea si in PSD. Chiar daca omul lui are dreptul de a candida, probabil ca nu va avea dreptul de a merge in PPE. Asa ca, pregatiti-va de martirizarea acestui impostor si de o canidatura la prezidentiale ca “independent”. Rolul lui va fi acela de a lua voturi pe care Ponta nu le poate atrage in mod normal si de a i le pasa in turul doi.
Salutare!
Exact. Am avut discutia asta, ca ipoteza de lucru cu mari probabilitati acum vreo doua saptamani. Aia doi carora le-am explicat-o (cred ca am scris si aici cate ceva, nu mai caut) se uitau la mine ca la alte alea.
Am si un amendament, totusi: cu Traian Basescu treaba nu cred ca e batuta in cuie, inca; nici nu e foarte clar jocul adevarat al lui, deocamdata. Parerea mea. Om mai vedea.
“Dreapta “basista” nu trece de 10%.”
Eram unii pe-aici care spuneam asta inca de prin primavara-vara 2012. Dar se pare ca unele persoane in anumite functii (de conducere/influenta) au ramas “incremenite in proiect”.
Buna mar!
@mar26/05/2014 at 10:39 am, nici nu am pomenit ca MRU ar fi fost atacat pe acest site.
“Cu certitudine MRU va fi in continuare atacat cu asiduitate vituperanta de toti asa zisi actanti media ai dreptei”
“asa zisi actanti media” se cunosc dupa mers si dupa culoarea “sandalelor” ! 😛
Retractez, se pare ca m-am inselat 🙁
Situatia din PNL se complica, se pare ca rocada Crin-Iohannis nu va fi atat de simpla precum draga-stolo-ul.
Iohannis si-a dat acum demisia din functia de vicepres la PNL. Si in statutul lor actual, vicepresul inlocuia presul in caz de demisie. Asta e semn ca tabara pesedista ar putea avea castig de cazua. Caz in care e stop-joc.
Nu se prea pupa dorinta de a adera la PPE cu refacerea uslamyatului. E posibil sa deruleze negocieri paralele sa vada care da mai mult.
… sau neamtu’ sa joace rolul independentului. Volbura, cum ziceam 🙂
Oricum, am ajuns foarte prost ca noi, pe dreapta, sa speram in sansele lui Iohannis, premierul gandit la grivco in anul 2009 in asa-numitul “proiect” Iohannis. Suntem in situatia aia in care ne-au fost taiate picioarele si ne bucuram ca nu ni s-a retezat si capul…
ovi
“dreapta”????
pai in romania cred ca dreapta e exact procentul obtinut de PFC
restul,care isi zic “:dreapta” sunt doar fiindca e”e la moda” si/sau sa mai zapaceasca oamenii
“dreapta”aia adevarata “nu da”/ce partid zis de dreapta in romania de azi spune ca “nu da”???
daca n-ar fi de plans e de ras cu ce se intampla in pnl si cantonescu;
ceausescu si-a dat demisia in cepeex si ceilalti i-au pupat mana ca sa ramana
cantonescu il intrece;isi da demisia si ceilalti ii vor pupa mana la congres ca sa ramana presedinte si sa “refaca”usl-ul
Analiza de luni! 🙁
Da, batranul edec are talentul de a eticheta pe veci membrii din clasa politica romaneasca !
Calificativ corect asezat pe fruntea lui Crin!
Carlanul pisicut si-a atins tinta! Si domnul presedinte Basescu!
Crin e sters de pe lista!
Ramane de vazut ce se va intampla cu intentia de erodare imaginii lui VVP in 6 luni!
http://www.gandul.info/politica/ion-iliescu-pentru-gandul-crin-antonescu-este-o-lichea-si-a-incheiat-cariera-politica-12650993
Si Crin are dreptate! Anturajul te strica, chiar si in calitate de presedinte de onoare! 🙂
O spune un fost senator de Teleorman!
“Crin Antonescu, dupa ce Iliescu l-a facut lichea: Probabil ca anturajul prost al lui Dragnea l-a stricat! “
Salut,
Imi pare rau dar in momentul acesta nu cred ca MRU mai poate candida la presedintie cu 3%. De fapt niciunul din cei din prima linie a partidelor de pe dreapta nu poate candida cu succes impotriva lui Ponta.
Daca nu incep campania cu un candidat comun inca din vara aceasta atunci pregatiti-va pentru 8 ani cu PSD-ul in toate functiile.
cam asa e
scurt,clar si concis
problema e ca n-au candidat comun “prezidentiabil”
poate victor rebengiuc sau mihai malaimare sa accepte “rolul” ca tot se poarta actorii
Buna ziua,
Pana la urma a iesit cum ma asteptam, in afara de :
-FC , speram sa ia 5% (cred ca subiectiv),MRU independent lua procentul asta
-PMP , mai putin decat credeau toti, atati sa fi ramas basistii cei mai hard?
-Mircea Diaconu , prea mult , apreciez un electorat destul de eterogen, dar suspectez un aranjament cu organizatiile PSD si PC (gen EBA data trecuta)
-PNT -cd mult prea putin fata de cat au investit
Pe termen scurt de urmarit ce va face PNL-ul .Daca se va reface USL va fi zapaceala maxima pe capul alegatorilor lor.Dar eu nu cred ca se va intampla.Cel mult Tariceanu va rupe ceva , totusi mai e destul de mult pana la alegerile locale si generale din 2016, foamea e mare.
Pentru Prezidentiale chiar nu stiu, nici macar daca va candida Ponta.
Basescu va avea prea mica putere sa influenteze ceva.
Da, este clar aranjamentul. Cine este MD, cel reprezinta ca sa castige 14% din voturi la Constanta, de ex?
Acum se vede rezultatul predarii la cheie a tarii in 2012. Clar ca Romania a fost sacrificata in momentul in care PSD-ul a castigat pe linie la locale, din primavara/ vara anului 2012 a inceput dezastrul.
Cui sa-i multumim ptr. aceasta nenorocire?
Bine spus, Mar! Aproape toate parghiile predate la cheie!
Bun, corect. Ideea e ca, totusi, nu poate Traian Basescu sa fie de vina chiar pentru toate, atat privit din stanga, cat si din dreapta 🙂 . Lund cazuri concrete ca FC, PNT, NR: nu i-a impiedicat nimeni sa se afirme si sa convinga in asa fel incat sa treaca pragul. Poate doar presa ticalosita, adica aproape toata si care are, mai mult sau mai putin, legaturi nepotrivite cu politicienii. Dar exista si altfel de campanii, alte metode de promovare etc, nu intru in detalii.
Pe scurt: Traian Basescu este de vina pentru faramitarea dreptei, dar pentru lipsa ei de unitate de azi si/sau de azi inainte, mai ales (si daca va fi cazul), nu cred ca este/va fi (numai) el de vina. Dar promit ca o sa mai reflectez, pentru ca mie nu-mi da pace scenariul acela cu swap-ul PontaBasescu, desen politic pe care, personal, il cred posibil si chiar probabil.
Nu, categoric ca nu putem sa-i imputam totul. Cat despre unitate, nu se va face cata vreme unii se gandesc la tara/corectitudine/principii/valori si altii vad totul prin prisma castei transpartinice, a gastilor adcataore de bani si ulteriorior doritoare de posturi/functii.
Ar trebui acomodate, cumva. Nu cu orice pret, e adevarat, dar nu exista alte solutii, cred ca stiti, nu? Altminteri o sa ne plangem mult si bine de divizare si de restul.
Tocmai vectorii energetici s-au defectat cu “buna stiinta” a crea o unitate controlata! 🙁 Nu faci parte cu totul din sistem;out! ; Vrei sa pleci din el: esti out!- nimeni nu te impiedica sa te afirmi , dar nu pe teritorii marcate! 🙂 )
http://www.businessmagazin.ro/opinii/chiar-nu-s-a-mai-inventat-nimic-nou-in-materie-de-clisee-12647539
l-am vazut aseara pe iliescu cum ranjea satisfacut . doresc sa multumesc colaborationistilor care au facut posibil acest lucru – ca dupa atatia de ani de la masacrul din 13 15 iunie 90 , bolsevicul ilici sa apara ( in duminica orbului ) ranjind pe toate posturile tv. multumesc tuturor celor care timp de 10 ani i-au permis acestui criminal sa isi pape linistit pensia si sa organizeze an de an puciuri, lovituri de stat sau sa-si numeasca discipolii in functii !
Da. Acum da si interviuri, isi da cu parerea despre toti, da note, calificative, il baga in seama toate televizoarele, il citeaza ziarele ca Moise pe Dumnezeu etc. Imi vine sa vomit!
Pentru cei care nu au apucat sa manance; aia care au mancat ar fi bine sa se abtina 🙂 :
http://www.gandul.info/politica/ion-iliescu-pentru-gandul-crin-antonescu-este-o-lichea-si-a-incheiat-cariera-politica-12650993
Uraaaaa!In Constanta avem peste 5% pentru FC.
PSD a scazut MUUULT.
Interesant, in judete se castiga peste % si per total sub 3%, ceva nu este corect dpdv matematic 🙁
Este problema legii partidelor. Dezavantajeaza masiv partidele mici/localizate punctiform. Un partid poate lua 10/12% in unele regiuni, insa daca nu ia atat peste tot, este tras puternic in jos de zonele unde a luat 1-2%.
De notat, insa, faptul ca scorurile separate de la europarlamentare, insumate dau mult peste scorul ARD din 2012. Ce inseamna asta, nu prea pot sa-mi dau seama, nefiind socio-politolog.
Asa… Sa reiau aici esenta unui comentariu pe care l-am scris mai sus, mai de dimineata.
In anumite conditii, care presupun doar nitica inteligenta politica, PSD (b) E DE BATUT la prezidentiale. Asta e esential, incepand din dimineata asta inainte.
Bun. Acum sa bag si refrenul:
DESTEPTAREA, LUZARILOR!
Am lipsit 3 ore si gasesc surprize : Antonescu si Iohannis demisioneaza, Tariceanu trage tare sa bage PNL in USL, unii vorbesc de alianta PNL-PDL (sa-si linga ranile impreuna).
Nu mi-e clar daca la procentele anuntate se vor adauga si redistribuirile sau mai cresc. Aud ca la ora 17 BEC va da rezultatele finale.
Nu ma indoiesc ca, si de data asta, tradatorii vor face jocurile. La PNL sunt destui lihniti. Blaga o fi multumit de scor? Parca n-a promis sa-si dea demisia daca PDL nu atinge un anumit prag.
Basescu n-are nici un motiv de multumire, poate doar demisia lui Antonescu. Il va scoate pe Cristian Diaconescu din joben?
O sa avem ce urmari in continuare .Personal as vrea ca DNA sa iasa din “pauza” din timpul alegerilor.
Cresc procentele. Astea de acum sunt alea “crude” 🙂
sal`tare-n mniaza-mare 🙂
baihh ce caldura…
citesc oaresce bloguri si d-ale noastre si d`ailalte si sunt unele comentarii de ma minunez…
…
dupa cum vaz eu,actuala clasa politica in marea ei majoritate,moare…da` nu se preda.
Muiiica,ce de-a vanzoleala 😆 toti dinozaurii isi incruciseaza outele-ntre ei doar doar mai prostesc oleaca.
-psd+alianta cu 1,8 mil.voturi e pe nicaria/acum-dar prezedentialele capata aripi red-bull pt ranjitorul ilicescu
-dreapta “traditionala” care cum se auto-clameaza e facuta tandari si cauta disperata super-glue-ul cu care sa lipeasca tandarile mai bine decat dejtele,atata reincalzire de ciorba de porttoace ca mi se-apleaca 😆
-astia nu vor sa inteleaga ca lumea vrea ceva nou …si zic asa …nou-nou da` tat cu noi in frunce
-pacat de cei cativa politicieni buni care se pierd in praful asta
-concluzia mea cea mai trista-e extrem ,extrem de greu ca sa cresti fara sa faci compromisuri majore,se pare ca asta e structura adn-ului nost.Pe termen mediu si lung s-ar putea insa ca sa mearga.Greu de zis.
-imi pare teribil de rau pt. pragul asta nenorocit.Chiar daca se schimba complet paradigma pt. prez.,acest fapt va atarna greu.Lumea nu va fi interesata ca sa inteleaga diferentele majore intre cele doua tipuri de scrutin,europarl. si prezidentiale si partidele nici atat.
Joseph Daul zice: “De ce nu?”:
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-17359236-presedintele-popularilor-europeni-joseph-daul-pnl-binevenit-familia-noastra-politica.htm
A uitat de porcaria din 2012…
Cum se zice Churchill:
“Nu vă daţi niciodată bătuţi! Nu vă daţi niciodată bătuţi! Nu vă daţi niciodată, niciodată, niciodată bătuţi!”
“Nu există decât o replică la înfrângere şi aceasta este victoria.”
“Ce rost are să trăim, dacă nu pentru a lupta întru cauze nobile şi a face din lumea asta tulbure un loc mai bun de trăit după ce noi ne-am dus?”
si special pt @intamplator: „Ne este şi ne va fi foarte greu, dar eu mă simt mai tânăr cu 20 de ani”.
@monik
mda, tot churchill a zis
“nu va ofer decat sange,lacrimi si victorie”
si s-a tinut de cuvant in fata britanicilor
sa vina unul pe la noi care sa spuna “va ofer bunastare in schimbul muncii voastre” si va fi huiduit pe unde ar spune asa ceva
Asa e! De aici si succesurile 🙂 repetate ale dreptei…
Cel mai proaspat exemplu ca lumea vrea ceva nou il avem in Ucraina : l-au preferat pe Porosenko Iuliei Timosenko, desi aceasta este considerata eroina.
Oare cine ar putea fi considerat nou-noutz in politica romaneasca?
Inteleg ca Iulia e cam prost vazuta la ea acasa, ar fi adunat avere din afaceri dubioase cu gaz.
Au inceput “nelinistile” post-esec si la Noua Republica:
http://www.ziare.com/mihail-neamtu/noua-republica/in-partidul-noua-republica-se-cere-congres-extraordinar-mihail-neamtu-acuzat-de-abuzuri-1300979
Vad ca in nici 3-4 ore Antonescu a ajuns sa fie hardcore de hardcore anti PSD (b)… Rau de tot.
Precizare: a ajuns, adica asa le pare el celor care se uita in gura lui. Ma rog, daca si devine ce zice ca e, poate ma uit si eu la un dinte al lui 🙂
indraznesc o sintagma:))) independentul de onoare al dreptei/pnl ca sa-si mentina minime sanse la prezidentiale.
Tocmai 🙂
Observ ca toata lumea bate campii in continuare cu stanga-dreapta. Discutia ar fi trebuit deja purtata, la ora asta, in singurii termeni realisti (de aici inainte, pentru ceva vreme): putere-opozitie. Nuantam in momente de respiro 🙂 …
La astia de la televizoare/ziare/etc le ia vreme multa sa se prinda ca pe viata si pe moarte putere vs opozitie. Cred ca si politicienilor, desi nu e normal.
PowerPlay:
TREZIREA, PANARAMELOR!
Buna ziua toturor.
Cu scuzele de rigoare, sunteti sau suntem idealisti. Ori asa nu se face politica in Romania. Degeaba MRU vorbeste frumos si are idei minunate dar in tara asta se pare ca cei de la tara sau cei cu o educatie mai slaba voteaza in numar mare. Degeaba MRU are un discurs excelent daca cei de la tara sau cei cu o educatie mai mica nu inteleg sau nu vor sa inteleaga o iota din ce spune el. Cred ca aceasta abordare este falimentara si fara sorti de izbanda. Degeaba esti Alba ca Zapada, pentru ca in politica sau viata politica romaneasca nu ai ce cauta. Dupa unila ma parere, MRU daca vrea sa aiba succes in viitor va trebui sa isi caute aliati mai putin ortodocsi si probabil ca ar trebui sa aiba niste locotenenti care sa ii se ocupe si de treburi murdare. Sper sa nu sochez pe nimeni dar realitatea este dura. Degeaba te duci prin tara daca oamenii de rand nu stiu cu cine vorbesc. De ce nu recunoastem ca a fi civilizat in tara asta inseamna sa fi ratat. De ce sa nu reconoastem ca oameni voateaza PSD pentru ca asa vad la TV, indiferent ca este A3 sau RTV. Televiziunea, ramane in acesta tara inapoiata cultural, o sursa importanta de informatie si formare de idei. De ce sa nu recunoastem ca stirile de la ora 5, stirile de scandal si prostia crasa debitata de A3 prind foarte bine la romani.
Traian Basescu a avut succes pentru ca a avut si un comportament birjaresc, de gasca, smecheresc, ceea ce nu pot spune si despre MRU.
Probabil ca viitorul lider al dreptei va trebui sa fie un om foarte inteligent dar si foarte smecher care sa atraga electoratul de drepta civilizat dar si electoratul care apreciaza stirile de la ora 5.
Imi cer scuze si sper sa nu fi jignit pe cineva dar dupa parerea mea, asta este adevarul, tristul adevar.
Nu cred ca MRU poate fi asa cum ziceti dvs. Dealtminteri, putini politicieni au aceasta capacitate, anume aceea de a aduna niste intelectuali, altminteri greu de multumit vreodata cu ceva, niste oameni cu bani carora sa nu le vanda chiar totul pe nimic si niste sosonari dedicati, pe toti sub aceeasi umbrela. Traian Basescu a stiut sa faca asta, in primul rand pentru ca a inteles ca asa e politica si in al doilea rand datorita altor… capacitati ale sale. Ramane de vazut cine o sa incerce astea de acum inainte, ca nu oricine e dotat pentru o asemenea alchimie. Nu MRU, repet. El nu are cum. Pai, mai cadea el de la guvernare?
Mdeah, deci am primit confirmari ca la vot s-a furat pe rupte cu listele suplimentare, chiar si in Bucuresti.
Felix a capatat glas, are si el revelatii. Cred ca o sa si le verifice/traiasca in ocna:
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-17359979-dan-voiculescu-traian-basescu-nu-reusi-isi-incheie-mandatul-presedinte.htm
postare noua!