Revista Presei – 15 octombrie / Ponta şi privatizările copiate: după Oltchim avem CFR
15/10/2013 | Autor theophyle Categorii: Stiri / Revista Presei |
Bună dimineata intr-o zi de marti. Valorile termice se vor menţine în jurul celor normale pentru această dată. Pe parcursul zilei cerul va fi mai mult noros şi vor fi ploi moderate cantitativ în regiunile vestice şi nord-vestice şi slabe pe arii mai restrânse în celelalte regiuni. Noaptea înnorările vor fi temporare si va mai ploua slab în nord şi centru, iar spre dimineaţă în extremitatea vestică a ţării. În zonele joase, dimineaţa şi noaptea, local va fi ceaţă posibil asociată cu burniţă. Vântul va sufla slab şi moderat, cu unele intensificări pe crestele montane. Temperaturile maxime vor fi cuprinse între 14 şi 22 de grade, iar cele minime între 6 şi 14 grade.
În Bucureşti, cerul va avea înnorări mai ales în cursul zilei când vor fi condiţii de ploaie slabă. Dimineaţa şi noaptea este posibil să se formeze ceaţă. Vântul va sufla slab până la moderat. Temperatura maximă se va situa în jurul valorii de 17 grade, iar cea minimă va fi de 10…12 grade.
Curs valutar BNR valabil azi: 1 EURO = 4. 4676 RON; 1 USD = 3. 2948 RON; 1 EURO = 1. 3560 USD; Francul elvetian 3. 6210 RON. Gramul de aur 135.2323 RON
Raport al instituțiilor financiare internaționale: Marile proiecte românești pe bani europeni, blocate de incapacitatea decizională. Lipsa aptitudinilor tehnice sau a capacităţii decizionale reprezintă principalele obstacole ntâmpinate în pregătirea marilor proiecte eligibile pentru cofinanţare din fonduri europene în România şi Bulgaria, potrivit unui raport al instituţiilor financiare internaţionale. De asemenea, pregătirea proiectelor pentru cofinanţare UE este îngreunată de întârzieri şi tergiversări administrative repetate în procesul de avizare a proiectelor, se arată într-un raport transmis de Banca Europeană pentru Investiţii (BEI), Banca Mondială (BM) şi Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), potrivit MEDIAFAX.Problemele au fost depistate în România şi Bulgaria după extinderea prezenţei teritoriale a proiectului JASPERS în cele două ţări.JASPERS este un proiect de asistenţă tehnică pentru pregătirea proiectelor mari eligibile pentru cofinanţare din fonduri europene, destinat statelor UE care au aderat în perioada 2004-2007. Facilitatea este oferită în parteneriat de Comisia Europeană, BEI, BERD şi banca germană de investiţii KfW. Integral la Curs de Guvernare
Incă o trădare a PC ar schimba majoritatea parlamentară. PSD ar putea guverna fără liberali, dacă i-ar convinge pe parlamentarii din partidul lui Dan Voiculescu să renunţe definitiv la parteneriatul cu PNL şi să treacă numai de partea lor. PSD şi-a îngroşat rândurile cu parlamentari racolaţi la bucată de la PPDD, iar ultimele calcule matematice arată că social-democraţii au mai multe variante de a rămâne la guvernare fără liberali. Cea mai sigură cale este o alianţă cu UDMR şi cu PC, partid care a îngheţat relaţiile cu PNL. Apelând la „ o soluţie imorală“, PSD şi-ar putea construi o majoritate liniştitoare atât la Camera Deputaţilor, cât şi la Senat. La Camera Deputaţilor, PSD are în acest moment 167 de aleşi, iar pentru a obţine majoritatea trebuie să ajungă la 204. Cu cele 18 voturi de la formaţiunea prietenă UDMR şi cu voturile deputaţilor conservatori (tot 18), PSD ar ajunge la numai un vot de majoritate. În acest sens, liderii PSD negociază deja cu unul dintre parlamentarii neafiliaţi, iar în această săptămână se va oficializa noua majoritate la Cameră. Pentru mai multă linişte, PSD ar putea număra şi cele 18 voturi ale minorităţilor naţionale, care votează întotdeauna de partea puterii. Un trio PSD-UDMR-PC ar rezolva, în mare măsură, şi ecuaţia majorităţii la Senat.Din cei 174 de senatori, 69 sunt social-democraţi. Dacă îi adună pe cei 8 senatori maghiari şi pe cei 9 conservatori, PSD ajunge la un vot de majoritate şi la Senat. Liderii PSD nu au lăsat cifrele la voia întâmplării şi, în zilele următoare, vor mai parafa trei noi racolări, venite tot dinspre partidul lui Dan Diaconescu. De altfel, Viorel Hrebenciuc, cel care orchestrează mişcările de trupe din Parlament, nu a ascuns că PSD şi-a format o nouă majoritate, însă fie ea şi fragilă. „Avem acel 51% în Parlament, dar sunt momente prin care ţara nu poate fi guvernată cu 51%. Majoritatea nu au experienţă parlamentară suficientă. Nu-ţi poţi permite să intri într-un nou buget cu un Guvern care depinde de 15 voturi“, a fost explicaţia lui Viorel Hrebenciuc din urmă cu câteva zile, la Realitatea TV. Integral in Adevarul
CCR decide marţi soarta Dosarelor Revoluţiei şi al Mineriadelor. Miza: prescripţia faptelor de omor din Codul Penal. Curtea Constituţională a României ar putea închide marţi pentru totdeauna dosarele istorice privind Revoluţia şi Mineriadele. CCR judecă o excepţie de neconstituţionalitate a articolului din Codul Penal care anulează prescripţia faptelor de omor. Acest articol, introdus anul trecut în lege, permite anchetarea faptelor comise şi peste perioada de 20 de ani. Admiterea excepţiei ar putea închide şi dosarele torţionarilor. La numirea în funcţia de procuror general, preşedintele Traian Băsescu i-a solicitat public lui Tiberiu Niţu să rezolve o restanţă din vremea mandatului Laurei Codruţa Kovesi: să scoată la lumină ceea ce s-a întâmplat în Decembrie 1989.„Cine a luat decizia politică şi a cerut Ministerului Apărării să fie scoasă armata împotriva poporului şi, mai ales, armata cu muniţie de război. Istoria noastră are dreptul să consemneze în ce cadru s-a luat decizia politică ca la Revoluţie să fie scoasă armata cu muniţie de război. (…) Este un răspuns pe care procurorul Niţu trebuie să mi-l dea până anul viitor”, arăta preşedintele pe 16 mai 2013,Tiberiu Niţu, pe care şeful statului nu l-a acceptat uşor în funcţia de procuror general, spunea acum şase luni că Dosarul Revoluţiei nu va fi tratat în mod special. „Ne vom concentra asupra acestor dosare ca şi asupra altor dosare. Nu există o aplecare specială sau o aplecare altfel decât cea prevăzută de lege. (Îl rezolvaţi într-un an, aşa cum a cerut preşedintele?) Să analizăm”, a răspuns scurt oficialul.Ministrul Justiţiei este de părere că termenul de „un an” este „rezonabil”. „Cred că solicitarea preşedintelui este, până la urmă, solicitarea oricărui român care vrea să afle ce s-a întâmplat la Revoluţie. Un an este, evident, un termen rezonabil, chiar dacă au trecut mulţi ani de la Revoluţie”, a apreciat Robert Cazanciuc. Integral aduce DiGi24
Privatizarea CFR Marfă a eşuat. Patronul GFR nu a adus banii până la expirarea termenului, invocând neîndeplinirea condiţiilor contractuale. Privatizarea CFR Marfă a eşuat, iar contractul încetează pe deplin drept, potrivit unor surse din Ministerul Transporturilor. Reprezentanţii Ministerului Transporturilor susţin că sunt condiţii din contract “neîndeplinite independent de voinţa părţilor”, în timp ce GFR acuză comisia de privatizare că nu şi-a îndeplinit obligaţiile care îi reveneau. Gruia Stoica: Unele bănci creditoare ale CFR Marfă nu şi-au dat acordul pentru schimbarea acţionariatului. Pe de cealaltă parte, Gruia Stoica a declarat, într-un comunicat remis gândul luni seara, că “am fost chemaţi să ni se comunice că nu este posibil să facem plata şi să finalizăm pentru că nu sunt îndeplinite condiţiile suspensive”. “Am fost astăzi chemaţi la Ministerul Transporturilor pentru a fi informaţi de către Comisia de Privatizare că nu putem fi invitaţi să plătim restul de bani pentru pachetul de 51% din CFR Marfă,pentru că nu au fost îndeplinite condiţiile suspensive ale contractului de privatizare. Unele bănci creditoare ale CFR Marfă nu şi-au dat acordul pentru schimbarea structurii acţionariatului, iar Consiliul Concurenţei nu avea timpul necesar pentru a-şi da avizul. În aceste condiţii, am fost convocaţi să luăm la cunoştinţă imposibilitatea finalizării privatizării”, a declarat Gruia Stoica. Stoica susţine că “dacă ministerul va fi de acord să renunţe la clauza de confidenţialitate, veţi vedea că există o ordine clar stabilită a paşilor care trebuie făcuţi până să se poată ajunge la plata preţului. Plata pe care trebuia să o facă GFR era doar ultimul dintre aceşti paşi”. În comunicatul de la GFR se mai arată că, în plus faţă de condiţiile suspensive, nici structura capitalului social nu a fost definitivată, respectiv numărul de acţiuni corespunzător cotei de 51% care urmează să se transfere. În acest sens, nu a fost efectuată diminuarea capitalului social cu valoarea activelor care urmează să se transfere de la CFR Marfă către alte societăţi deţinute de stat, arată GFR. Integral aduce Gandul.
Cine este Cristian Ghibu, noul Acar Paun gasit de Guvern pentru a justifica esecul privatizarii CFR Marfa. Guvernul Ponta bifeaza un al doilea esec major in privatizarea unei importante companii de stat. Dar, la fel ca si in cazul Oltchim, cand “vinovatul de serviciu” a fost gasit seful Oficiului pentru Privatizari de atunci, Remus Vulpescu, pentru procesul de privatizare a CFR Marfa, al carui esec a fost anuntat luni seara, cel aratat drept “responsabilul” este Cristian Ghibu, secretar de stat in Ministerul Transporturilor si totodata seful Comisiei de Privatizare a CFR Marfa, care a semnat contractul de privatizare cu castigatorul licitatiei. Ghibu, fost manager de stat si apoi privat al CFR, a ajuns in Ministerul Transporturilor la propunerea fostului ministru Relu Fenechiu, fiind considerat un apropiat al acestuia. “Domnule Chitoiu, raspundeti cu capul, viata si cu tot de succesul operatiunii de privatizare de la Oltchim”. Afirmatia ii apartine premierului Victor Ponta si a fost facuta pe 6 septembrie 2012, inainte de licitatia pentru privatizarea Oltchim. Intre timp, privatizarea Oltchim a esuat, iar ministrul Economiei Daniel Chitoiu, adica ministrul direct responsabil, nu a raspuns in niciun fel. Dimpotriva, mimand inocenta, a pasat rapid intreaga vina asupra sefului Oficiului Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie (OPSPI): “Din punctul meu de vedere, domnul Remus Vulpescu trebuie schimbat din functie!” Ministrul Chitoiu nu a avut insa niciun punct de vedere despre propria functie, chiar daca, cu doar cateva zile inainte, promitea ca isi va inainta demisia in cazul in care va da gres cu privatizarea Oltchim. (Citeste Cine ar trebui sa raspunda cu capul, viata si functia pentru esecul privatizarii Oltchim) Integral la HotNews
Titus Corlăţean a devenit conferenţiar cu un dosar ce conţine o carte copiată şi trei articole compilate. Vezi pasajele identice. Ministrul de Externe a devenit conferenţiar universitar folosind în dosarul de candidat o carte de drept ce reproduce integral o altă lucrare, de sute de pagini, pe care tot el o publicase cu un an în urmă. Tot pentru obţinerea titlului, Corlăţean a depus şi trei articole ştiinţifice care conţin 19 pasaje comune, fără a menţiona acest lucru. Atunci când a fost acuzat de plagiat, unul dintre argumentele folosite de Victor Ponta în apărarea sa a fost acela că titlul de doctor, obţinut fraudulos, nu i-a adus nici un folos. Situaţia este cu totul alta în cazul lui Titus Corlăţean. Acesta a compilat pasaje din articole şi sute de pagini dintr-o carte în scopul de a obţine poziţia de conferenţiar universitar la Universitatea Creştină „Dimitrie Cantemir”, Facultatea de Ştiinţe Politice. Pentru a ocupa o astfel de poziţie, orice candidat trebuie să îndeplinească criterii ştiinţifice stabilite de Ministerul Educaţiei şi să obţină un punctaj minim (realizat pe baza articolelor, cărţilor publicate şi a conferinţelor la care a participat). Titus Corlăţean ne-a precizat că a acumulat un punctaj de 75,27, cerinţa minimă pentru a obţine funcţia de conferenţiar universitar fiind de 60 de puncte. Potrivit Ministerului Educaţiei, Corlăţean va primi un salariu de minimum 2.000 de lei de la Universitatea Creştină Dimitrie Cantemir. La dosarul de conferenţiar al lui Corlăţean există însă o serie de probleme care ar putea fi adunate sub un singur nume: plagiat. Corlăţean a copiat o întreagă carte de 274 de pagini, cuvânt cu cuvânt, paragraf cu paragraf, grafic cu grafic (bold cu bold), dintr-o alta pe care a publicat-o un an mai devreme. Grav este că Titus Corlăţean nu a menţionat acest fapt în nici o notă de subsol, cărţile au titluri diferite şi fiecare a fost evaluată autonom de comisia care analiza fişa sa de candidat la postul de conferenţiar. Pentru fiecare carte, Corlăţean a primit zece puncte din partea Comisiei de evaluare, lucru ce poate reprezenta o înşelătorie din moment ce una dintre cărţi o copiază integral pe cealaltă. Integral in Romania Libera.
Fraudele cu fonduri europene s-au triplat anul trecut. Companiile private au intrecut autoritatile locale la fraudarea fondurilor europene, iar cazurile de frauda s-au triplat in 2012 fata de 2010, potrivit unei analize a Societatii Academice din Romania (SAR), prezentata luni de Razvan Orasanu, director de cercetare la SAR. Analiza SAR, pe baza datelor DNA si DLAF si a deciziilor definitive de condamnare in dosare avand ca obiect utilizarea fondurilor europene, arata ca mediul privat (asociati, administratori, actionari, directori, manageri sau angajati ai unor companii private) detine o proportie de 57,20% din totalul cazurilor, urmat de autoritatile publice locale (primari, viceprimari, consilieri locali si functionari publici) – 26,52%, ONG-uri – 8,71%, persoane fizice, majoritatea fermieri – 7,58%. Topul metodelor de fraudare identificate de SAR este condus de abuzul in serviciu si instigare la abuz in serviciu contra intereselor publice/persoanelor, luarea de mita si instigarea la luare de mita, folosirea serviciilor de consultanta pe parcursul proiectului pentru a masca deturnarea de fonduri (metoda numita ‘spaga 2.0’ de expertii SAR), cheltuirea fondurilor europene in alte scopuri, investitii cu bani europeni care devin de utilitate personala, oferte tehnice false, decontul banilor pe societati fictive, tergiversarea incheierii contractului dupa atribuire, fuga cu prefinantarea, spalare de bani. Cel mai afectat fond european a fost fondul de pre-aderare PHARE, mentionat in proportie de 46,59%, urmat de fondul SAPARD, axat pe agricultura si devoltare rurala – 17,42%, scrie Agerpres. Pe locul trei se situeaza doua fonduri destinate exclusiv agriculturii, mentionate impreuna in deciziile penale – Fondul European de Garantare Agricola FEGA si Fondul Europen Agricol pentru Dezvoltare Regionala FEADR – 12,12% din total. Integral aduce DailyBusiness.
Cât poate PDL? O doamnă şi doi domni. Din rândurile “poporului” trandafirului democrat-liberal şi în numele său, trei s-au lăsat duşi de fumul prezidenţial. Un fost ministru-supravieţuitor (Cătălin Predoiu), un primar din vest – fin de Băsescu (Gheorghe Falcă) şi o ecologistă simpatică – “recomandat” Elena Udrea şi “delta” Văcăreşti”. Până în decembrie, doamna şi domnii vor fugi cu traistele în băţ să adune voturi pe faţă şi susţineri prin spate. Îşi vor pune la încercare mintea, empatia, răbdarea şi felurite resurse ca să convingă că s-ar putea aşeza cu firesc pe scaunul prezidenţial. După alte lupte. Deşi pornesc cu aceeaşi binecuvântare, este o competiţie inegală, în care căutătorii de voturi vor concura mai mult cu limitele lor decât între ei.Cătălin Predoiu, fostul cârmaci al Justiţiei a debutat în PDL din postura de mirodenie de import. Potrivit cu această simandicoasă condiţie i s-a aşternut faţa de masă din dantelă. A produs un document de poziţie cu mici bâlbăieli de scriere, care însă îl reprezintă, fiind reflectarea unui “ego” cât o zi de post, dar cu muchii netede şi bine ţinut în frâu. Nu îl propulsează subtilitatea carismei, ci “benzina” ambiţiei. Limitele sale sunt “aclimatizarea” şi acceptarea cât mai largă de către membrii “de rând” ai PDL. Gheorghe Falcă, actualul primar al Aradului şi vechi fin prezidenţial, începe alergarea din postura de stea locală a partidului. A “strălucit” mai mult sub eticheta de fin şi în umbra blondă a fostei “prime doamne” a PDL. A avut ceva insomnii cu justiţia care au fost rezolvate. Şters, cu o aparenţă cumsecade, este un promotor cuminte al unificării Dreptei politice. Limita sa este “suflul” scurt, deficitul de anvergură. Integral aduce mediafax
Va urez o zi buna!
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
buna dimineata !
Buna Dimineata 🙂
Salutare tuturor.
Cu Ghibu asta vor sa faca aceeasi manevra ca si cu Vulpescu: il trimit nitel la plimbare si dup-aia il baga pe un postulet marunt da’ bine remunerat, mai la fereala de ochiu’ lumii.
Iar explozia fraudei din fonduri europene anul trecut nu e deloc surprinzatoare. Primul semnal dat de USL dupa cocotarea la butoane a fost “Liber la cioarda”.
Buna Dimineata,
binenteles ca Ghibu iese pe usa principala ca sa se intoarca pe cea din dos. Astia sunt mai rai ca lacustele. fura ca in codru
Mie insa trebusoara asta imi miroase si drept o manevra pentru a-l decredibiliza pe Chiritoiu (in scopul inlocuirii ulterioare).
Consiliul Concurentei le sta multora in gat. Numai ca este deosebit de fierbinte ca sa incerce cineva manevre periculoase.
Buna mar,
sa le ramana in gat!
o zi buna tuturor!
inca un hot in prea-cinstitul guvern de cinstiti!
Basescu i-a pus lucrarea plagiata la dosar!
Buna Dimineata Sare,
prostii astia nu se plictisesc sa joace cartea Basescu? Oamenii s-au plictisit deja. Apropo cum stam cu “tratatul” de coabitare?!
😀
deseara stiu mai multe.
Buna dimineata,
cred ca fraudele cu fonduri este un fel de praf in ochi, o modalitate de a a abate atentia de la alte probleme mult mai grave, inclusiv incapacitatea de absortie a fondurilor din lipsa de bani.
In sustinerea celor scrise ma bazez pe ultima gaselnita inventata la APDRP, conditii artificiale. De cateva luni cu aceasta gaselnitza se reziliaza/ramburseaza bani intr-o veselie cu toate ca sunt proiecte finalizate, implementate sau aproape de finalizare. In plus daca au exista cum au trecut de filtru?
http://www.recolta.eu/constantin-bazon-fermierii-nu-sunt-de-acord-cu-gaselnita-apdrp-conditii-artificiale/
Salutare !
Circoteca privatizarilor Pontachesti o sa continue.
Pana cand pretul la CFR o sa scada suficient, adica la nivelul banilor pe care-i poate obtine Stoica de la banci.
Verificarea, ab initio, a bonitatii financiare a candidatilor ne-ar fi scutit de penibilul spectacol.
Probabil ca Stoica o sa cumpere, in final, CFR dar la un sfert din pretul actual.
Manevra e clasica.
buna timi,
si eu cred ca asta este miscare. Mai vedem 🙁
Buna dimineata,
Unii se fac ca vind – guvernul, doar nu or renunta la vaca de muls, altii se fac ca cumpara – GFR, cu toate ca nu indeplinesc conditiile, altii se fac ca nu vad cacealmaua – FMI, altfel ar avea de luat oleapsa mare, in conditiile in care are nevoie de modelede succes, cineva va plati oalelesparte, primulministru sau ministrul transporturilor ci cel care a semnat contractul, consultantii isi freaca miinile de bucurie ca si-au luat banii, cfr marfa va fi din nou scoasa la licitatie, consultantii iar isi freaca miinile de bucurie ca vor lua alti bani, corect, nu? e vorba de alta licitatie, se vor prezenta alti concurenti, inclusiv GFR, nu a zis stoica asa?, valoarea cfr marfa va scadea considerabil, si va fi cumparata pe mai nimic…in conditiile astea ce rost mai are avizul de la concurenta?
scuze din cauza vitezei si a tastaturii…am vrut sa spun nu primul ministru sau ministrul transporturilor…lafel ca in cazul Oltchim – http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-13335352-cine-trebui-raspunda-capul-viata-functia-pentru-esecul-privatizarii-oltchim.htm
buna dimineata
efectele ” succesului” privatizarii cfr?
conform DB,CDS pentru Romania era pe 11.10 13 de 159
sa vedem cat va fi la sfarsitul lui noiembrie
Despre cei trei candidati nu pot sa spun decat ca sunt penibili.
Scosi de PDL din palarie, ca iepurasii lui Iosefini.
N-au nici o sansa.
si inca un ” efect”
cel mai probabil au inclus la previziunui ” incasari”la buget si suma de 200 milioane euro,cam 900 milioane ron;
cum vor astupa gaura?
buna intamplator,
cum? ? Noi taxe si impozite!!!! 🙁
Buna Dimineata la tiata lumea,
pentru interesati – Stiri Externe: 15 octombrie 2013 / A început bătălia energetică a Europei
Plecand de la premiza ca energia electrica este, dpdv calitativ, net superioara hidrocarburilor, este evident ca statele “Visegrad” au dreptate cand vor sa promoveze energia produsa in central nucleare.
Tehnologie indelung verificata (zeci de ani), extrem de fiabila si competitiva in ce priveste pretul (vezi Franta).
Gazele de sist sunt abia la inceput si inca nu se cunosc efectele pe termen mediu/lung, mai ales in spatii restranse, cum este cazul Romaniei.
Daca, in anii trecuti de la lovilutie, guvernantii finalizau grupurile 3 si 4 de la Cernavoda (cu banii din privatizari, de ex.), acum aveam energie electrica ieftina si din belsug.
Adica disponibilizam pt. populatie gazele indigene (mai ieftine) care se ard in termocentrale (Brazi, de ex.).
Birocratii de la Bruxelles au ramas, din nefericire, intepeniti in gogoasa incalzirii globale-surse regenerabile, stimuland eolienele/solarele cu celebrelele certificate verzi.
Iar “specialistii” nostri au pus botul, fara sa gandeasca in perspectiva.
Ce mare privatizare urmeaza? Transelectrica? Sa ne asteptam ca si asta va fi precum celelalte “succesuri” – Oltchim, Cfr Marfa, etc?
In alta ordine de idei presa europeana – FAZ – ii trage mai multe dupa ceafa plagiatorului:
http://www.faz.net/aktuell/politik/ausland/europa/rumaenien-vom-glueck-verlassen-12610959.html
http://translate.google.ro/translate?sl=de&tl=ro&js=n&prev=_t&hl=ro&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.faz.net%2Faktuell%2Fpolitik%2Fausland%2Feuropa%2Frumaenien-vom-glueck-verlassen-12610959.html
Buna dimineata,
Credeti ca exista vreo sansa ca aceasta plangere sa fie luata in seama?
http://www.informatia-zilei.ro/sm/asociatia-proprietarilor-de-paduri-si-pasuni-a-formulat-plangere-penala-impotriva-parlamentului-romaniei/
Am auzit stirea la b1, unde s-au dat mai multe citate din document.
Cat priveste “autoplagiatul” lui Corlatean, la ce sa ne asteptam, cand este supusul fidel al lui Ponta? Trebuie sa-l imite in toate, doar astfel are ascensiunea politica (si academica) asigurata!
Nu am auzit niciodata ca un parlament sa fie dat in judecata.
Poate va trebui ca parlamentul sa voteze daca accepta sa fie dat in judecata.
“Am constatat o revigorare mergând pe şantiere pentru a impulsiona desfăşurarea lucrărilor. Am fost la Agigea, unde se lucrează la reabilitarea podului, am fost şi la Botoşani, Suceava, dar şi pe şantierul gazoductului (Iaşi-Ungheni, n.r.). Se lucrează intens acolo, aşa că toată lumea pe la Cotroceni ori pe unde nu mai dormeau oamenii de grija gazoductului pot să fie liniştiţi”, a spus duminică Ponta, în Bacău.
http://www.agerpres.ro/media/index.php/economic/item/229759-Victor-Ponta-Am-constatat-o-revigorare-a-investitiilor-mergand-pe-santiere-pentru-a-impulsiona-desfasurarea-lucrarilor.html
Tara duduie de santiere numai circotasii nu vad…rusine, dinupatriciu!
In privinta plingerii asa se pare – ar exista un asemenea document: http://gandeste.org/general/opriti-vanzarea-pamantului-romanesc/33975
neata buna all 🙂
-bancile creditoare cfr nu au fost de acord cu cesionarea pachetului de actiuni catre gruia gfr.Comisia de privatizare analizeaza posibilitatea de a actiona in instanta aceste banci ptr. politica lor de discriminare rasiala.Vor fi citati ca martori in favoarea comisiei toate rudele cumparatorului activitatea acestora nemai putand afecta siguranta traficului feroviar de la noi din tara, ei desfasurandu-si activitatea ca impiegati de miscare la diverse alte cai ferate din europa.
-e mai mult decat evident ca presedintele basescu si-a pus procurorii ca sa-l tracaseze si sa-l streseze pe exceptionalul min.fenechiu,care astfel nu s-a mai putut concentra la procesul de privatizare.
Domnia sa avand in fatza spectrul unei incaperi umede,reci ca gheatza,cu crapaturi pe la geamuri pe unde suiera vantul,cu linoleum pe jos si banca ferfenitza,cu o usa greoaie culisanta sau nu, care se deschide doar dinspre exterior,adica un compartiment de tren,nu a putut finaliza actiunea de vanzare a acestuia, intrucat l-a confundat cu altceva.
-la cea de-a 10-a tentativa de privatizare a cfr,cand din structura sa nu va ramane decat o singura sina din cele doua paralele,o singura locomotiva cu aburi si asta incercand din rasputeri sa-si mentina echilibrul pe sina respectiva si mai multe toalete din cladirea min. transp. valoarea tuturor acestor active nedepasind valoarea unei uniforme de controlor de bilete de tren,ponta va declara : esecul acestei privatizari este un nou succes romanesc.A doua armata a tarii poate fi mandra ca obiectul muncii lor caruia i-au dedicat o viata intreaga nu a fost instrainat.Acestea zicand isi indesa chipiul pe cap si continua : atentie calatori,trenul marfar garat la linia intai va efectua o manevra de recuperare a singurului vagon pe care-l mai avem.
http://www.youtube.com/watch?v=oULO3i5Xra0#t=44
http://www.revista22.ro/marius-oprea-apara-in-instanta-securistii-istoricul-a-pledat-ca-martor-in-favoarea-fostului-ofiter-nicolae-paraschiv-32312.html
Înființarea Parchetului European. Atribuțiile Procurorului european, adjuncților și procurorilor europeni delegați.
Comisia Europeană a finalizat propunerea de regulament pentru inființarea Parchetului European, o instituție care ar trebui să efectueze cercetări și urmăriri penale, cu competență de a trimite în judecată în instanțele din statele membre persoane invinuite de infracțiuni ce afectează bugetul UE.
În cazul României, numai dacă ne referim la achizițiile publice din fonduri europene, situația nu este deloc fericită. Un studiu OLAF, realizat de PricewaterhouseCoopers și Ecorys, arată că din 8 state membre UE monitorizate ( Franța, Ungaria, Italia, Lituania, Olanda, Polonia, România, Spania) în cinci domenii ( construcții rutiere și feroviare, apă și deșeuri, construcții urbane/ de utilități, formare profesională, cercetare/tehnologie/medical), România ocupă locul 3, după Spania și Lituania, la probabilitatea corupției în achiziții pe aceste domenii cu o rată între 28 și 35%.
Potrivit aceluiași studiu, în 2010, costurile directe ale corupției în achizițiile publice, pentru cele cinci sectoare în cele opt state membre monitorizate sunt estimate între 1,4 și 2,2 miliarde de euro.
Atât ne costă corupția, ca cetățeni europeni, pentru că atât se fură.
Ca atare, câteva idei clare despre cum va funcționa și ce va face Procurorul European:
Misiunea Parchetului European este combaterea infracțiunilor care aduc atingere intereselor
financiare ale Uniunii.
Parchetul European are competența de a cerceta, de a urmări și de a trimite în judecată autorii și coautorii infracțiunilor prevăzute mai sus. Parchetul European coordonează și supraveghează cercetările și întreprinde acte de urmărire penală, inclusiv închiderea cazului.
Parchetul European exercită în fața instanțelor competente ale statelor membre acțiunea publică
în legătură cu infracțiunile menționate, inclusiv formulează actul de inculpare și orice cale de atac până la pronunțarea unei hotărâri definitive în cazul respectiv.
Parchetul European este independent.
Parchetul European, inclusiv Procurorul European, adjuncții acestuia și personalul, procurorii europeni delegați și personalul lor național, nu solicită și nu acceptă instrucțiuni de la nicio persoană, stat membru sau instituție, organism, oficiu sau agenție a Uniunii în exercitarea funcțiilor lor. Instituțiile, organismele, oficiile sau agențiile Uniunii și statele membre respectă independența Parchetului European și nu încearcă să îl influențeze în exercitarea sarcinilor sale.
Procurorul European răspunde în fața Parlamentului European, Consiliului și Comisiei Europene pentru activitățile generale ale Parchetului European, în special prin prezentarea unui raport anual.
Structura Parchetului European cuprinde Procurorul European, adjuncții acestuia, personalul care îi sprijină în executarea sarcinilor lor în conformitate cu prezentul regulament, precum și procurorii europeni delegați stabiliți în statele membre.
Parchetul European este condus de Procurorul European, care conduce și organizează activitățile parchetului. Procurorul European este sprijinit de patru adjuncți.
Cercetările și urmăririle penale ale Parchetului European sunt întreprinse de procurorii europeni delegați, sub conducerea și supravegherea Procurorului European. Atunci când se consideră necesar în interesul cercetării sau urmăririi penale, Procurorul European își poate exercita, de asemenea, autoritatea în mod direct.
În fiecare stat membru există cel puțin un procuror european delegat, care face parte integrantă din Parchetul European. Procurorii europeni delegați acționează sub autoritatea exclusivă a Procurorului European și urmează numai instrucțiunile, orientările și deciziile acestuia, în cadrul cercetărilor și urmăririlor penale care le sunt atribuite. Atunci când acționează în cadrul mandatului lor, în temeiul prezentului regulament, aceștia sunt complet independenți de organismele naționale și nu au obligații față de acestea.
Procurorii europeni delegați își pot exercita și funcția de procurori naționali. În cazul unui conflict de sarcini, procurorii europeni delegați îl informează pe Procurorul European, care, în urma consultării cu autoritățile naționale de urmărire penală competente, îi poate instrui în interesul cercetărilor și urmăririlor penale ale Parchetului European să acorde prioritate funcțiilor lor care decurg din prezentul regulament. În astfel de cazuri, Procurorul European informează în acest sens imediat autoritățile naționale de urmărire penală competente.
Normele interne de procedură ale Parchetului European se adoptă prin decizie a Procurorului European, a celor patru adjuncți și a unui număr de cinci procurori europeni delegați, care vor fi aleși de Procurorul European pe baza unui sistem de rotație în mod absolut egal, care reflectă diversitatea demografică și geografică a tuturor statelor membre. Decizia este luată cu majoritate simplă, fiecare membru având un vot. Atunci când voturile sunt împărțite în mod egal, Procurorul European are votul decisiv.
Procurorul European este numit de Consiliu, cu aprobarea Parlamentului European, pentru un mandat de opt ani, care nu poate fi reînnoit. Consiliul hotărăște prin majoritate simplă.
Procurorul European este ales dintre personalitățile care oferă toate garanțiile de independență și care întrunesc condițiile cerute pentru exercitarea celor mai înalte funcții jurisdicționale și experiența relevantă ca procuror.
Parchetul European are competență în ceea ce privește infracțiunile care aduc atingere intereselor financiare ale Uniunii.
Parchetul European își exercită competența exclusivă de a cerceta și urmări penal orice infracțiune la care se face referire la articolele 12 și 13, atunci când o astfel de infracțiune a fost săvârșită integral sau parțial:
a) pe teritoriul unuia sau mai multor state membre sau
b) de către unul dintre resortisanții acestora sau de membrii personalului Uniunii ori membrii instituțiilor.
Parchetul European poate colecta sau primi informații de la orice persoană privind orice comportament care ar putea constitui o infracțiune din sfera sa de competență.
În cazul în care cercetările Parchetului European implică persoane protejate de privilegii sau imunități în conformitate cu legislația națională, iar acestea reprezintă un obstacol în calea unei anumite cercetări în curs, Parchetul European înaintează o cerere scrisă și motivată pentru ridicarea privilegiului sau imunității, în conformitate cu procedurile stabilite de legislația națională.
Parchetul European are competența de a solicita sau de a dispune următoarele măsuri de
cercetare în exercitarea competențelor sale:
a) percheziția oricăror sedii, terenuri, mijloace de transport, locuințe private, haine și orice alte bunuri personale sau sisteme informatice;
b) obținerea oricărui obiect sau document relevant sau a oricăror date informatice stocate, inclusiv date privind traficul de telecomunicație și date bancare, criptate sau decriptate, în original sau într-o altă formă specificată;
c) sigilarea sediilor și a mijloacelor de transport și înghețarea datelor pentru păstrarea integrității acestora, evitarea pierderii sau contaminării probelor sau asigurarea posibilității de confiscare;
d) înghețarea mijloacelor sau produselor infracțiunii, inclusiv înghețarea activelor, dacă se așteaptă să fie supuse confiscării de către instanța de judecată și există motive să se creadă că proprietarul, posesorul sau persoana care le controlează va încerca să zădărnicească confiscarea prin hotărâre judecătorească;
e) interceptarea telecomunicațiilor, inclusiv a e-mail-urilor către și de la persoana suspectată, sau a oricărei conexiuni de telecomunicații utilizate de persoana suspectată;
f) supravegherea în timp real a telecomunicațiilor prin ordonarea transmisiei instantanee a datelor privind traficul de telecomunicații pentru a localiza persoana suspectată și pentru a identifica persoanele care au fost în contact cu aceasta la un anumit moment;
g) monitorizarea tranzacțiilor financiare, prin ordonarea oricărei instituții financiare sau de credit să informeze Parchetul European în timp real cu privire la orice tranzacție financiară efectuată prin orice cont specific deținut sau controlat de persoana suspectată sau prin orice alte conturi despre care se presupune, în mod întemeiat, că sunt utilizate în legătură cu infracțiunea;
h) înghețarea tranzacțiilor financiare viitoare, prin ordonarea oricărei instituții financiare sau de credit să sisteze efectuarea oricărei tranzacții financiare care implică un cont specificat sau conturi deținute sau controlate de persoana suspectată;
i) efectuarea de măsuri de supraveghere în locuri care nu sunt publice, prin ordonarea supravegherii audio și video sub acoperire a locurilor care nu sunt publice, excluzând supravegherea video a locuințelor private, și înregistrarea rezultatelor;
j) efectuarea de cercetări sub acoperire, prin ordonarea unui agent să acționeze sub acoperire sau sub o identitate falsă;
k) citarea suspecților și a martorilor, atunci când există motive întemeiate să se presupună că ar putea oferi informații utile cercetării;
l) efectuarea de măsuri de identificare, prin ordonarea realizării de fotografii, a înregistrării sonore a persoanelor și a înregistrării caracteristicilor biometrice ale persoanei;
m) confiscarea obiectelor necesare ca probe;
n) accesul în sedii și prelevarea de probe de bunuri;
o) inspectarea mijloacelor de transport, atunci când există motive întemeiate să se presupună că acestea sunt utilizate pentru a transporta bunuri legate de cercetare;
p) luarea de măsuri pentru a urmări și controla persoane în vederea localizării unei persoane;
q) identificarea și urmărirea oricărui obiect prin mijloace tehnice, inclusiv livrări controlate de bunuri și tranzacții financiare controlate;
r) efectuarea de supravegheri personalizate în locuri publice a persoanelor suspectate și a terților;
s) obținerea accesului la registrele publice naționale sau europene și a registrelor păstrate de entități private în interes public;
t) interogarea persoanei suspectate și a martorilor;
u) numirea experților, din oficiu sau la cererea persoanei suspectate, atunci când sunt necesare cunoștințe de specialitate.
Procurorul European și procurorii europeni delegați au aceleași competențe ca procurorii naționali în cadrul fazei de judecată, în special competența de a pleda, de a participa la obținerea de probe și de a exercita căile de atac disponibile.
http://sorinamatei.blogspot.ro/2013/10/infiintarea-parchetului-european.html
Ponta s-a rugat la moastele Sfintei Paraschiva ca Monica Luisa Macovei sa nu candideze la functia de Procuror General European !
Vesti si mai proaste pentru Ponta : Comisia Europeana a decis infiintarea unui Parchet European care va fi condus de un Procuror General European si a trimis deja Parlamentului Romaniei documentele oficiale in acest sens.
Vestea GIGA-proasta pentru Ponta este ca s-ar putea ca Monica Luisa Macovei sa candideze la functia de Procuror General European !
Oricum, parsiveii isi vad naruit visul de a distruge DNA si ANI pentru ca peste aceste institutii, va exista PGE care se va asigura ca parsiveii chiar nu vor mai putea fura un singur leu fara sa se aleaga cu ani grei si certi de puscarie!
Comisia Europeană a finalizat propunerea de regulament pentru inființarea Parchetului European, o instituție care ar trebui să efectueze cercetări și urmăriri penale, cu competență de a trimite în judecată în instanțele din statele membre persoane invinuite de infracțiuni ce afectează bugetul UE.Parchetul European este independent.
Parchetul European, inclusiv Procurorul European, adjuncții acestuia și personalul, procurorii europeni delegați și personalul lor național, nu solicită și nu acceptă instrucțiuni de la nicio persoană, stat membru sau instituție, organism, oficiu sau agenție a Uniunii în exercitarea funcțiilor lor. Instituțiile, organismele, oficiile sau agențiile Uniunii și statele membre respectă independența Parchetului European și nu încearcă să îl influențeze în exercitarea sarcinilor sale.
Procurorul European răspunde în fața Parlamentului European, Consiliului și Comisiei Europene pentru activitățile generale ale Parchetului European, în special prin prezentarea unui raport anual.
Parchetul European este independent.
Parchetul European, inclusiv Procurorul European, adjuncții acestuia și personalul, procurorii europeni delegați și personalul lor național, nu solicită și nu acceptă instrucțiuni de la nicio persoană, stat membru sau instituție, organism, oficiu sau agenție a Uniunii în exercitarea funcțiilor lor. Instituțiile, organismele, oficiile sau agențiile Uniunii și statele membre respectă independența Parchetului European și nu încearcă să îl influențeze în exercitarea sarcinilor sale.
Procurorul European răspunde în fața Parlamentului European, Consiliului și Comisiei Europene pentru activitățile generale ale Parchetului European, în special prin prezentarea unui raport anual.
Detalii pe http://sorinamatei.blogspot.ro/ regulamentul in format PDF
Neata! 🙂
Cedric, nu se poate face nici o plangere penala impotriva Parlamentului.
Constitutia, art. 126:
“(6) Controlul judecătoresc al actelor administrative ale autorităţilor publice, pe calea contenciosului administrativ, este garantat, cu excepţia celor care privesc raporturile cu Parlamentul, precum şi a actelor de comandament cu caracter militar. Instanţele de contencios administrativ sunt competente să soluţioneze cererile persoanelor vătămate prin ordonanţe sau, după caz, prin dispoziţii din ordonanţe declarate neconstituţionale”.
Plangerea aia e formulata fara temei legal, in plus: “PLÂNGERE PENALĂ Împotriva Parlamentului României pentru următoarele infracţiuni: Încălcarea gravă a Constituţiei României în procesul de legiferare, Constituirea de grupuri infracţionale pentru susţinerea acestor infracţiuni şi pentru aplicarea abuzivă a legislaţei în vigoare”.
Moral, au dreptate oamenii. Legal, nu au nici o sansa.
Pacat! Se pare ca pamanturile Transilvaniei sunt “recuperate” de asa zisii mostenitori ai grofilor care se zice ca au primit deja despagubiri cu varf si indesat.
exista legi pentru asta, sa se evite dubla “restituire”.
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-15806877-surse-andrei-gerea-noul-ministru-economiei.htm
Andrei Gerea- propunerea PNL pt. Min. Economiei.
Gerea isi face deja planuri desi n-a fost inca numit de TB.
Bună dimineața 🙂 http://politicstand.com/credinta-la-romani-sau-batalia-pe-moaste/
Buna ziua 🙂
va multumesc! Articolul ar trebui multiplicat si dat ca manifest.
multumesc Angela 🙂
http://www.evz.ro/detalii/stiri/enoriasii-care-l-au-criticat-pe-ponta-au-fost-amendati-1062082.html 😀
Buna, bine ca nu au fost afurisiti.
Buna , da – mare noroc. interesant si : http://www.hotnews.ro/stiri-esential-15806882-sri-raspuns-organizatiei-active-watch-intrebarea-sunt-eco-anarhistii.htm . daca doreste Theophyle ar fi un subiect excelent pentru o postare. am putea compara “preventia” dinainte de ianuarie 2012 ( cand grupuri de huligani platiti dadeau foc prin capitala ) cu actiunile din prezentul apropiat.
am citit ziggy
stiu si mai interesante!
[B]În momentul în care a ajuns în mulţime, mai mulţi credincioşi au început să-i adreseze replici dure despre activitatea lui politică. Unii dintre cei care au avut curajul să-i spună că nu face nimic pentru ţară, au fost amendaţi de jandarmi şi luaţi pe sus de acolo.[/B]
http://www.evz.ro/detalii/stiri/enoriasii-care-l-au-criticat-pe-ponta-au-fost-amendati-1062082.html
[QUOTE]Cateva mii de credinciosi au asistat luni dimineata la Sfanta Liturghe de la Catedrala Mitropolitana din Iasi, ceremonia fiind oficiata pe pietonalul Stefan cel Mare. Potrivit Jandarmeriei, citata de Ziarul de Iasi, peste 40.000 de pelerini au trecut pe la racla cu moastele Sfintei Parascheva, iar alti circa 15.000 de oameni asteptau la rand. Politicienii care au venit la eveniment nu au stat insa la coada, ci au avut prioritate.
Daca cei mai multi dintre pelerini au privit calmi tratamentul preferential acordat de organizatori politicienilor veniti sa se fotografieze la eveniment, a existat si un vizitator care a incercat sa sparga barajul de jandarmi pentru a ajunge la locul unde erau stransi politicienii. Batranul a fost insa imobilizat imediat de fotele de ordine, dupa cum transmite bzi.ro.[/QUOTE]
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-15801582-video-discrepanta-moastele-parascheva-iasi-credinciosii-cozi-3-premierul-alti-politicieni-prioritate.htm
Uslamistii se p**sa pe alegatori! da, aceeasi care i-au trimis acolo, in parlament! isi bat joc de ei zi de zi…ia politia, pardon,militia, parca a inebunit: unul care isi face meseria este tracasat pina pleaca singur, sefii lui se ocupa cu afaceri imobiliare, alti militieni bat un cetatean si acasa si la sectie!!!, alti decerebrati stilcesc in bataie un judecator!!! de fata cu fiica lui minora, astia la Iasi ii aresteaza si amendeaza pe contestatarii lui tonta…
superba democratie! Numai Basescu a fost dictator!
Cand Antonescu are dreptare trebuie sa recunoastem.
Aud la radio ca spune ca nici fostul ministru (Fenechiu) nici actualul (Manescu) nu sunt de vina pentru esecul privatizarii.
Are dreptate
Principalul vinovat este seful PNL care i-a propus pe escrocul Fenechiu si diletanta Manescu.
Cand are dreptate atunci e corect sa recunoastem.
Abureala!
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-15807869-cauze-posibile-ale-fenomenelor-instabilitate-terenului-din-comuna-izvoarele-galati-structura-subsolului-exploatarea-petrol-gaze-inundatiile-raport-institutului-geologic.htm
Legat de stirea de mai devreme referitoare la militieni, inca una:
Anchetatorii mai menţionează că, în acel moment, agentul era în timpul serviciului fiind îmbrăcat în uniforma de poliţist şi având asupra sa şi pistolul din dotare. De asemenea, pentru a nu fi văzut din exterior, Ciprian Moneagă ar fi pus o pătură în geam şi ar fi încuiat sediul.
http://adevarul.ro/locale/iasi/foto-orgie-sexuala-minori-alcool-intr-un-sediu-politie-judetul-iasi-1_525c2f6dc7b855ff5638b2bb/index.html
S-a trezit antenescu si ce sa vezi, gavareste…prostii ca de obicei. Sa-l ascultam:
„Ce mi se pare interesant este că nu ne aplecăm suficient de atent asupra oamenilor care, prin căpuşări, au adus CFR Marfă în situaţia în care se află. Aceste lucruri nu s-au întâmplat în timpul guvernării USL. Ce ştim, pe cifre, este că ani de zile în această companie s-au înregistrat pierderi şi cred că ar trebui să ne uităm acolo. S-ar putea să fim în situaţia ca unii vinovaţi să vină şi să ţipe: «Vai, eşecul Guvernului USL!». Cred că un preşedinte – Băsescu sau oricine altcineva, ca şi DNA, ar trebui să se preocupe mai degrabă de cei care au făcut praf CFR Marfă decât de atacarea Guvernului Ponta.“, a declarat Crin Antonescu, după şedinţa Biroului Politic Naţional al PNL.
http://adevarul.ro/news/politica/cfr-marfa-dna-1_525d165ec7b855ff563cdf39/index.html
Ne intrebam de ce a crescut deficitul labugetul de asigurari sociale. Iata una din cauze – necontributivitatea:
Numărul pensionărilor pe caz de boală înregistrează o creştere semnificativă, după ce Curtea Constituţională a dat anul trecut o hotărâre prin care acest drept se poate obţine şi de cei care nu pot face dovada că ar fi lucrat măcar o zi. În ultimul an, în judeţul Alba, peste 400 de persoane au primit pensie de 350 de lei pe lună fără să fi fost angajaţi vreodată cu contract de muncă. Ştiri pe aceeaşi temă Cine sunt candidaţii pentru funcţia de preşedinte al Curţii de Apel Al… Prin hotărârea nr. 680 din august 2012, Curtea Constituţională a şters din Legea pensiilor articolul care condiţiona obţinerea dreptului la pensie de boală de stagiu de cotizare la bugetul asigurărilor sociale. Cu alte cuvinte, era obligatoriu să ai vechime în câmpul muncii, ca să poţi fi pensionat pe caz de invaliditate. Pensia minimă de 350 de lei îi salvează pe beneficiari Punerea în practică a hotărârii este sinonimă, în multe cazuri, cu pensionarea pe caz de boală pentru persoane care nu pot face dovada cu acte că ar fi muncit nici măcar o zi. În această categorie intră şi persoane cu handicap de gradul I, care nu au capacitate fizică sau mentală de muncii. În aceste condiţii trebuie să ne întrebăm cum îşi poate asigura o astfel de persoană riscul de a-şi pierde capacitatea de muncă, în condiţiile în care nu a avut-o niciodată? Cu toate că este ilogic şi imoral, se poate. Se pare că statul român este cea mai păguboasă firmă de asigurări. Mecanismul este unul simplu. Cei în cauză îşi plătesc la Casa de Pensii asigurarea minimă, care este de 244 de lei, după care se prezintă cu actele medicale la cabinetele de expertiză medicală.
http://adevarul.ro/locale/alba-iulia/pensie-invaliditate-1_525cd6dcc7b855ff563b61a8/index.html
Poate sunteti curiosi:
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-15807511-cine-este-andrei-gerea-propunerea-pnl-pentru-ministerul-economiei.htm
Are ceva asemanari cu Zgonea desi “electronist” nu echiar “muncitor”. Deci Zgonea are dosarul mai sanatos!
salut 🙂
ce mai, dosar sanatos, curat ca oglinda! Studios tipul.
Oltchin si CFR Farmă. Sa ne traiasca!
Salutare 🙂
Salut 🙂
privatizatorii natiunii. Tre’ sa ne pregatim pentru noi taxe si impozite!
postare noua – Sondajele unui popor de dreapta care votează stânga
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/codrut-marta-e-mort-elan-schwartzenberg-se-ascunde-in-israel-105548
Top minciunica-15 oct.ac!
http://www.ziare.com/sorin-rosca-stanescu/senator/rosca-stanescu-acuzat-de-ani-si-dat-pe-mana-parchetului-a-ascuns-bani-in-elvetia-1262689