Revista Presei – 1 februarie.„În ultimii 6 ani, pensiile speciale au crescut cu 73%. “Pentru români nu sunt bani, dar pentru speciali se găsesc mereu””
01/02/2022 | Autor desy.demeter Categorii: Stiri / Revista Presei |
Buna dimineata intr-o zi de marti, 1 februarie! In ţară, în sud-estul teritoriului, valorile termice se vor menţine peste mediile multianuale specifice începutului de februarie. Cerul va avea înnorări, iar temporar se vor semnala ninsori slabe, cu o probabilitate mai mare în zonele de munte şi în nord-vest, iar în sud şi sud-est, trecător vor fi precipitaţii mixte. Cu totul izolat vor fi condiţii de polei. Vântul va sufla slab şi moderat, cu unele intensificări în zona montană înaltă. Temperaturile maxime se vor încadra între minus 1- 8 gr C, iar cele minime, în general, între minus 8- 2 gr C. În Bucureşti, cerul va fi mai mult noros, iar mai ales noaptea, probabilitatea pentru precipitaţii slabe mixte va fi în creştere. Temperatura maximă se va situa în jurul valorii de 4-5 gr, iar cea minimă va fi de -2-0 gr.
EXPLICAȚII Ce știm despre varianta ”invizibilă” de coronavirus, ”verișoara” contagioasei Omicron și de ce am putea avea un val cu două ”cocoașe” ……La nivel mondial, BA.1 reprezenta 98,8% dintre cazurile secvențiate înregistrate în baza de date publică de urmărire a virusurilor GISAID până la data de 25 ianuarie. Dar mai multe țări raportează creșteri recente ale subvariantei cunoscute sub numele de BA.2, potrivit Organizației Mondiale a Sănătății. În plus față de BA.1 și BA.2, OMS a precizat că mai există alte două subvariante sub umbrela Omicron: BA.1.1.1.529 și BA.3. Toate sunt strâns legate genetic, dar fiecare prezintă mutații care ar putea modifica modul în care se comportă. Trevor Bedford, un virusolog computațional de la Fred Hutchinson Cancer Center care a urmărit evoluția SARS-CoV-2, a scris vineri pe Twitter că BA.2 reprezintă aproximativ 82% din cazurile din Danemarca, 9% din Marea Britanie și 8% din Statele Unite, pe baza analizei sale a datelor de secvențiere din baza de date GISAID și a numărului de cazuri din cadrul proiectului Our World in Data de la Universitatea din Oxford. BA.2, monitorizat ca tulpinile Alfa, Beta sau Delta Versiunea BA.1 a Omicron a fost oarecum mai ușor de urmărit decât variantele anterioare. Acest lucru se datorează faptului că din BA.1 lipsește una dintre cele trei gene-țintă utilizate într-un test PCR obișnuit. Cazurile care prezentau acest tipar au fost presupuse în mod implicit ca fiind cauzate de BA.1. BA.2, cunoscută uneori ca o subvariantă “stealth”, nu are aceeași genă-țintă lipsă. În schimb, oamenii de știință o monitorizează în același mod în care au monitorizat variantele anterioare, inclusiv Delta, prin urmărirea numărului de genomuri de virusuri trimise la bazele de date publice, cum ar fi GISAID. … Mai transmisibil? Unele rapoarte timpurii indică faptul că BA.2 ar putea fi chiar mai contagios decât BA.1, deja extrem de contagios, dar nu există până în prezent dovezi că ar fi mai susceptibil să se sustragă protecției prin vaccinare. Oficialii danezi din domeniul sănătății estimează că BA.2 ar putea fi de 1,5 ori mai transmisibil decât BA.1, pe baza datelor preliminare, deși probabil că nu provoacă o boală mai gravă. În Anglia, o analiză preliminară a urmăririi contactelor din 27 decembrie 2021 până la 11 ianuarie 2022, realizată de Agenția de Securitate Sanitară din Marea Britanie (HSA), sugerează că transmiterea în gospodărie este mai mare în rândul contactelor persoanelor infectate cu BA.2 (13,4%), comparativ cu alte cazuri Omicron (10,3%). HSA nu a găsit nicio dovadă a unei diferențe în ceea ce privește eficacitatea vaccinului contra acesteia, potrivit raportului din 28 ianuarie. Am putea avea un val cu două ”cocoașe”O întrebare crucială este dacă persoanele care au fost infectate în valul BA.1 vor fi protejate de BA.2, a declarat Dr. Egon Ozer, expert în boli infecțioase la Northwestern University Feinberg School of Medicine din Chicago. Aceasta a fost o preocupare în Danemarca, unde unele locuri care au înregistrat un număr mare de cazuri de infecții BA.1 au raportat o creștere a numărului de cazuri de BA.2, a spus Ozer. Dacă o infecție BA.1 anterioară nu protejează împotriva BA.2, “ar putea fi un fel de val cu două cocoașe”, a spus Ozer. Integral: https://www.hotnews.ro
Dragoş Damian, Terapia Cluj: Cristian Matei este primarul anului 2021 în România pentru că a reuşit să atragă investiţia industrială a anului, într-un domeniu în care nu s-a mai investit la un asemenea nivel, de la zero, de peste 10 ani..….O companie farmaceutica din Germania va deschide o fabrica de medicamente in parcul industrial din Turda, o investitie de aproape 50 milioane de Euro, la care participa si statul cu un grant de greenfield in valoare de aproximativ jumatate din suma. Tehnologie de ultima generatie, joburi calificate pentru viitori absolventi de licee si facultati, infiintarea sau revitalizarea multor alte afaceri pe orizontala si verticala, bani care raman in Romania. Asta este ceea ce aduce o fabrica noua. Nici un alt sector economic nu aduce ceea ce aduce o fabrica noua. Si nici nu discutam despre ce aduce o fabrica noua de medicamente….. Si pentru ca spun ca Primarul Cristian Matei, atragand o astfel de investitie, a devenit prietenul meu cel mai bun, am sa-l pun la curent cu cateva teme din zona productiei de medicamente.
- Sefii din Bucuresti ai primarului nu iubesc fabricile de medicamente din tara. Au vrut sa inghete taxa clawback, care a fost dintotdeauna principalul impediment al investitiilor din sector. Nu au acceptat sa numeasca domeniul “industrie strategica” chiar daca am trecut printr-o pandemie care se presupune ca ne-a invatat lectii. Nu au fost de acord sa ia masuri de plafonare a costurilor la utilitati, desi preturile la medicamente sunt inghetate la minimumul european. Nu ofera facilitati fiscale pentru angajatii din domeniu sau pentru investitii de capital mai mici. Doar un exemplu pentru contrast, Ungaria a dat in ultimul an 200 de milioane de Euro la mai multe companii active in domeniul sanatatii pentru a creste rezilienta sistemului sanitar in fata crizelor.
- Pe ministrii sanatatii ii doare in cot de industria din tara, daca nu avem fabrici, importam, ce mare lucru? Sunt asa de rupti de realitate incat sta nefolosita o OUG, 98/2010, care permite identificarea, desemnarea si protejarea infrastructurilor critice, foarte utila pentru a sprijini dezvoltarea fabricilor de medicamente, vazute peste tot in lume drept unitati de importanta strategica.
- Boroboatele de guvernare continua. Se vorbeste de “taxa de solidaritate”, in conditiile in care fabricile din tara platesc atat impozit pe profit cat si impozit pe cifra de afaceri (taxa clawback), industria fiind singurul domeniu industrial dublu impozitat. “Taxa de solidaritate” ar fi asadar a treia lovitura. Parlamentul, care la fel, nu are industria pe radar, pregateste un proiect de lege privind “gestionarea deseurilor medicamentoase” care este si acesta rupt de realitate si, mai grav, rupt de legislatia europeana in domeniu. O reglementare gen “hai sa mai luam niste bani de la astia”; nu e nici o mirare ca la astfel de legiferare, nimeni nu va mai dori sa investeasca in tara la nivel industrial……O ultima remarca. Romania exporta medicamente fabricate in tara de 350 milioane Euro anual. Ungaria, Cehia, Polonia, Croatia, sar de 2 miliarde Euro fiecare. Integral: https://www.zf.ro
Fost ministru al Economiei: În ultimii 6 ani, pensiile speciale au crescut cu 73%. “Pentru români nu sunt bani, dar pentru speciali se găsesc mereu” …. ”În 2021 au crescut cu încă 8% faţă de 2020”, spune fostul ministru al Economiei, care acuză actuala coaliţie că nu vrea să desfiinţeze aceste pensii. ”Sistemul pensiilor speciale e creaţia PSD–PNL şi nu au nici cea mai mică intenţie să-l elimine. Dimpotrivă, tot ei susţin noi pensii speciale pentru primari şi viceprimari”, spune deputatul. ”Au ieşit cifrele despre pensiile speciale pe 2021. În ultimii 6 ani pensiile speciale au crescut cu 73%. În 2021 au crescut cu încă 8% faţă de 2020. Pentru români „nu sunt bani”, dar pentru speciali se găsesc mereu bani. Pentru unele categorii de speciali cheltuielile s-au dublat, ba chiar s-au triplat, comparativ cu anii trecuţi. O singură categorie de speciali a fost eliminată: parlamentarii. Deci se poate. Pur şi simplu clasa politică alege să nu o facă”, a scris Năsui. El precizează că ”singurul motiv pentru care au fost eliminate pensiile speciale ale parlamentarilor este războiul dus de USR începând cu 2017”…..”Ce fac restul pensiilor speciale? Cresc în continuare bine mersi. Deşi, înainte de alegeri, PSD-PNL clamau că vor elimina pensiile speciale de urgenţă, acum încep să le găsească justificări. Ba că „nu sunt speciale”, ba că sunt „justificate”, ba că unii „au nevoie” de ele (!). Să înţeleagă toată lumea: pensiile speciale pot fi eliminate chiar de mâine. Însă ei promit că o vor face altcândva, în viitor. După următoare alegeri, probabil, să mintă iar lumea că vor să le taie. În realitate, sistemul pensiilor speciale e creaţia PSD-PNL şi nu au nici cea mai mică intenţie să-l elimine. Dimpotrivă, tot ei susţin noi pensii speciale pentru primari şi viceprimari. Acesta este statul specialilor. Unii muncesc şi plătesc printre cele mai mari impozite din toată Europa, alţii se lăfăie în pensii speciale primite pe viaţă doar pentru că au fost conectaţi cu cine trebuie. Integral: https://ziare.com
Socialismul PNL din politica pensiilor Săptămâna trecută, pentru că nu erau destule și grave distorsiuni în economie, care reclamau urgență în rezolvare, apare în Evenimentul Zilei online, o știre din 22.01.2022, în care dl. Dan Vâlceanu – Ministrul Fondurilor Europene în actualul guvern – ne comunica argumentele prin care procentul de 9,4% din PIB pentru Fondul de pensii, stabilit de fosta conducere a Ministerului – de la USR, era superior oricăror alocări financiare la Fondul de Pensii până în 2021. Justificarea prin care se susține acest procent, după părerea mea, pleacă din start cu mai multe omiteri față de situația reală. Lăsând primul argument spus de dl. Ministru, că dl. Marius Budai are o viziune socialistă și dansul are altă viziune, să fie judecat de cititori, ni se spune că niciodată fondul de pensii nu a atins în PIB-ul României, procentul de 9.4% și că nimeni nu s-a plâns atunci că guvernanții ar fi ținut pensionarii în sărăcie. Păi din procentele inferioare lui 9.4% a rezultat pensia minimă de 840 de lei și cea medie de 1600 lei, care era probabil bună dacă cursul leu/euro ar fi fost 1.5-2.0 lei/euro. Dar ce să vezi, cursul a fost cel mai bine 4.35, cel mai rău 4.94 și toate elementele esențiale- carburanți, gaze, energie electrică- au au crescut de parcă le-a pus cineva drojdie, că la cozonacul de Crăciun. Dacă spune cineva că de curs se ocupă Banca Națională, și nu se pune… Am mai auzit şi despre inflaţie, tot Banca Naţională are treabă. Restul…, nu…..Toate departamentele din subordine au transmis, cel puțin săptămânal rapoarte privind colectarea la Bugetul Statului, restanțele pe structuri și activități esențiale. Nu am sesizat o creștere substanțială a nivelului colectării și nici a stingerii datoriilor mai vechi. A existat o creștere față de 2020, dar cred că această se datorează prorogării termenelor de plată, din timpul declanșării stării de urgență din 2020, cu scadență în 2021. Acel procent de colectare, folosit acum ca justificare pentru nivelul scăzut al Fondului de Pensii, a fost una din sarcinile ANAF și a coordonatorului sau ierarhic……Nu știu cum se face că, în toate perioadele când puterea a fost de orientare liberală (deși la noi termenul are nevoie de multe lămuriri), problema pensionarilor a fost subsumată priorităților din programele de guvernare, și nu au avut timp de probleme mărunte, că aceea a existenței pensionarilor. Demnitatea, onoarea, cinstea, respectul, sunt expresii demodate, desuete și deci, nu pot fi luate în considerare. …. Premiul cel mare: intrarea în sistemul public de pensii a beneficiarilor proveniți din sistemul de apărare, ordine publică, și siguranță națională A fost stabilită, prin lege, pensia minimă, cu preluarea celor din alte sectoare, care nu au contribuit la Fondul de pensii -cooperație, agricultură, etc.- la care s-au completat sumele cuvenite pentru acordarea pensiei minime, stabilită prin lege- încă un procent de 4-5% la creșterea deficitului completat de la Bugetul Statului. Și premiul cel mare: intrarea în sistemul public de pensii a beneficiarilor proveniți din sistemul de apărare, ordine publică, și siguranță națională, prin Ordonanță de Urgență, în 2011, care a adăugat cca 800 mil. Lei la deficitul, și așa mare, de la Fondul de Pensii….Dacă mai punem problema că în 2021 era în vigoare o lege a pensiilor – nr. 127/2019 ce trebuia să intre în vigoare la 1.09.2021 – fiind prorogată pentru 2023, dar că majorările punctului de pensie prevăzut în articolele din corpul legii, dădeau o perspectivă despre cum ar fi trebuit să arate fondul de pensii, măcar după ce se termina și ultima majorare din 2021, e dificil de înțeles cum poți introduce într-un document oficial procentul de 9.4% și să nu fi suspectat de menținerea într-o stare pauperă a pensionarilor. Starea în care ar fi găsit pe pensionari tăvălugul exploziei prețurilor la energie electrică și gaze, ar fi fost alta, ținând cont căci, conform calendarului, votat de toate partidele existente în Parlament (deși unii încearcă să se eschiveze, dar atunci nu au avut curajul să exprime clar opoziția lor) dacă punctul de pensie ar fi fost 1875 din 2021 septembrie săream bine de 9.4% din PIB. Ce să mai vorbim despre corectarea cu procentul inflației și al creșterii salariului mediu brut anual, care nu s-a făcut niciodată…..Și după o viață de eforturi, văd că cei pe care i-am întreținut cu munca mea, să facă școli și facultăți, vin și îmi spun că niciodată nu s-a atins procentul din PNNR – 9.4%, ca și când dacă totalul pensiilor, așa cum au fost ele îndesate cu tot felul de categorii care, prin legile de atunci nu plăteau contribuție la pensie, ar fi fost atins cu majorările acordate, pensionarii ar fi trăit în puf și petreceri până când li se terminau zilele pe planetă asta. Integral: https://ziare.com
Militarizați industria energetică! Nu conteaza dacă începe sau nu o confruntare Rusia – Ucraina deoarece relațiile regionale comerciale și în special cele energetice s-au resetat. Este clar că șantajul energetic rusesc asupra Europei funcționează: cantitățile de gaze, cărbune și petrol livrate sunt mai mici și prețurile au crescut, Rusia având ca scop fragilizarea economiilor europene, fapt ce duce la instaurarea unei dezordini sociale având ca rezultat slăbirea statelor în fața cetățenilor, decredibilizarea ideii europene și a clasei politice…..Problema României, de cățiva ani importator net de energie electrică și cu importul de gaze din ce în ce mai mare, este că s-ar putea să nu mai aibă de unde importa: centralele maghiare, cehe și slovace să nu mai aibe disponibilitate de capacități. Această eventualitate ar duce la deconectari masive ale agenților comerciali și (Doamne ferește!) a consumatorilor casnici din zona Ardeal, Maramureș, Crișana și Banat, zone în care capacitățile de producție sunt deficitare….. La vremuri de criză trebuie decizii de criză! Organizarea actuală a industriei energetice este pusă în discuție în toată Uniunea Europeană deoarece s-a demonstrat că accesul la energie este esențial în funcționarea unui stat. Cu destul de mare întârziere s-a întrunit CSAT-ul pe problema energetică (sau cel puțin acum a apărut în presă). Discuțiile despre un posibil black-out trebuiau să se poarte de 10 ani. În actuala conjunctură politică și cu actuala legislație nu cred că se mai poate face nimic: fel de fel de „grade de competență” în rezervă și sinecuri sunt cocoțate în CS-uri, CA-uri și directorate la companiile de stat. În minister, numiții politic habar nu au de cum se extrage și transportă molecula de CH4 sau cum se generează și se transportă electronul, deci nu putem să le cerem să fie preocupați de situația geopolitică și energetică a regiunii, alta decât cea pe care ei o cunosc din hărțile turistice. Între timp, Premierul și-a construit două structuri paralele părții din guvernare ce se ocupa de energie: doua comisii interministeriale care se ocupă de energie (prima pe problemele energiei termice și a doua pe problematica formarii prețurilor energiei). Nu avem nume, poate că nu există nici măcar numirile, dar sperăm ca măcar aici să regăsim specialiștii și nu politicienii care nu au mai incăput in Parlament impuși de partide deghizați (sau nu) în oamenii grupurilor de interese ilegitime care sunt beneficiarii de facto ai actualei stări. Suntem în plin razboi și puțini recunosc această realitate. Război economic cu o puternică componentă energetică, război informațional cu operațiuni psi la care se adaugă o componentă cyber, război cu trupe fără însemne care arborează drapele (re)cunoscute doar de Kremlin…..Oricat de piramidală este organizarea militară din care premierul provine știm că meritocrația este mai prezentă decăt în democrația originală pe care o trăim. Probabil că singura cale de a ne salva este preluarea de către armată, pe un timp limitat, a producției și transportului de energie și înlocuirea sinecurilor din posturile cheie cu oameni care să răspundă unei comenzi unice iar comanda să fie consiliată de profesioniști. În tot acest timp legislația trebuie reformulată, toate companiile energetice la care statul deține acțiuni trebuie restructurate, piețele trebuie reorganizate și scoase de sub controlul politic (a se vedea OPCOM-ul) Probabil că Președintele prin hotărârea de a alinia actualele decizii în domeniul energiei la Strategia Naționala de Apărare tocmai la asta s-a gândit. Integral: https://www.contributors.ro
Guvernanța companiilor de stat, unul dintre cele mai dificile dosare penru aderarea la OCDE ….. Vor fi mai multe dosare sensibile. Guvernanța companiilor de stat, de exemplu, va fi unul dintre cele mai sensibile dosare. “În primul rând regulile pe care le impune OCD-ul în această zonă sunt de independență a companiilor de stat, de profesionalizarea conducerii lor, de a asigura management corporativ bazat pe rezultate, eficiență, profit, în sensul ca statul să profite cât mai mult de pe urma acestor companii. Or, în momentul de față nu trebuie să fii mare specialist ca să-ți dai seama că în primul rând managementul nu este nici pe departe unul ales profesionist, nemaintrând în celelalte componente. Deci, dosarele astea au fost complicate cam la toate țările, nu e ceva nou. Toți cei care au făcut trecerea din zona de candidat în zona de membru au fost obligați să facă această schimbare. Și nu vine simplu pentru că companiile de stat sunt cele mai atrăgătoare pentru mediul politic, de a-și numi oameni acolo și de a-și de a-și asigura influența. Deci nu va fi un dosar simplu de închis, este printre cele mai complicate” după cum explică Radu Puchiu, fost coordonator interministerial pentru aderare la OCDE. Decizia de aderare va fi una tehnică, și nu una politică, mai explică Radu Puchiu. “Se ia o decizie pe niște dosare tehnice. Credeți-mă, sunt foarte, foarte tehnice. Administrația noastră, de obicei, pe anumite componente, le-a tratatla modul hai să vedem cum ne facem că le facem. Asta a fost reacția administrației românești, dacă vă uitați inclusiv la aderarea României la UE…..Din păcate, spun, pentru că nu va mai fi suficientă o declarație politică ci va fi nevoie de rezultate concrete. Or rezultatele acestea concrete sunt greu de pus în practică -și aici va fi o mare problemă”. Integral: https://www.rfi.ro
Vladimir Putin şi agresivitatea Rusiei: strategia unui stat revizionist …. Agresivitatea marţială a Federaţiei Ruse este expresia unui stat revizionist, neîmpăcat cu existenţa unei ordini europene fondate pe dreptul naţiunilor la auto-determinare politică. Rusia lui Putin nu este şi nu poate fi URSS. Ea nu mai posedă anvergura globală a unui sistem mesianic de seducţie ideologică: comunismul era raţiunea de a fi a universului sovietic. Rusia lui Putin, în pofida eforturilor sale, nu poate propune o religie politică care să egaleze intensitatea de fascinaţie a marxism-leninismului. Revenirea la naţionalismul militar şi la fervoarea etnocratică este semnul acceptării acestei noi realităţi. Rusia lui Putin preia însă de la URSS un concept de stat, întemeiat pe control intern şi pe agresivitate externă. Rusia lui Putin nu poate exista, ca şi URSS, în absenţa inamicilor responsabili pentru ameninţarea fiinţei ei. În mitologia putinistă, NATO preia rolul pe care Stalin îl atribuia puterilor capitaliste. Confruntarea cu NATO asigură legitimitatea unui regim ce mizează pe respectul internaţional obţinut prin exercitatea intimidării armate. “ Respectul” invocat de Vladimir Putin şi de diplomaţii săi este formula elegantă dincolo de care se află o constantă a politicii ruse: imperialismul şi vocaţia anexionistă. În numele acestui “ respect” Imperiul Rus a dezmembrat Polonia, în complicitate cu Austria şi cu Prusia. În numele acestui “respect” Stalin a obţinut de la noul său aliat Hitler partea sa de pradă, în urma încheierii unui acord pirateresc. “ Respectul “ evocat de Rusia presupune instituirea unui mecanism al sferelor de influenţă şi acordarea unui drept de veto: statele suverane din centrul şi estul Europei ar fi obiectul unui protectorat indirect al regimului de la Moscova. Ucraina este, aşadar, o piesă din dosarul mai amplu al strategiei revizioniste a lui Vladimir Putin. Trauma ieşirii Ucrainei din sistemul de state-cliente ale Rusiei a motivat agresiunea militară şi anexarea peninsulei Crimeea. Ambiţia de a avea la Kiev un guvern “prieten”, afin în gândire cu cel de la Minsk, este, probabil, ţinta autentică a Federaţiei Ruse. Ameninţarea cu forţa este, pentru Rusia, mai eficientă decât utilizarea forţei înseşi. Rusia are, în spaţiul european, aliaţi motivaţi de solidaritatea energetică: Germania este cel mai important dintre aceştia….. Potemkiniada lui Putin maschează, inabil, realitatea unei Federaţii Ruse al cărei singur aport global este exportul de hidrocarburi. Şantajul este instrumentul de care acest regim se serveşte, deliberat şi cinic. Un şantaj ce încurajează reflexul occidental al conciliatorismului, atât de familiar central şi est- europenilor. Dreptul la libertate al naţiunilor nu se poate negocia, iată un adevăr ce poate fi incomod. Pacificarea prin capitulare este primul pas către victoria brutalităţii. Şantajulului i se poate opune doar fermitatea principiilor, fără echivoc şi fără ezitare. Integral: https://www.contributors.ro
Moldopiravir, prima pastilă anti-COVID în trening, ajunge azi la Bucureşti cu trenul Eveniment în București. Azi sosește Moldopiravir, primul antiviral îmbrăcat în trening. Pastila va sosi cu trenul de la Galați, unde Moldopiravir și-a făcut viză de flotant pe garsoniera unde alte sute de mii de moldoveni au făcut primii pași spre cetățenie sau rezidență. Cei interesați pot cere Moldopiravir în farmacii, sau îl pot găsi în parcarea de la Rond Alba Iulia, lângă un Opel, unde vinde ceva, dar nu când e poliție prin zonă. Moldopiravir e prima pastilă care poate să stea ciuci și să bea o bere la doză fără a-și pierde proprietățile….Pacientul care ia Moldopiravir dezvoltă simptome foarte ușoare la infecția cu Covid, dar subit zice cușmă în loc de căciulă, harbuz în loc de pepene și chișleag în loc de lapte bătut, iar la zamă cere ciușcă. Integral: https://www.timesnewroman.ro
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Judecătorul Cristi Danileț cere Curții Supreme să anuleze excluderea sa din magistratură, dispusă de CSM
https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/judecatorul-cristi-danilet-cere-curtii-supreme-sa-anuleze-excluderea-sa-din-magistratura-dispusa-de-csm.html
Probabilul atac, Germania, vestul, România și filorusismul
https://ziare.com/germania/germania-vestul-romania-si-filorusismul-1723024
Am inteles, in fine…
Nicolae Iorga a facut o excursie de la Sinaia la Strejnic, si-a tras singur 9 gloante si-apoi a chemat presa vremii ca sa dea vina pe legionari…
https://www.g4media.ro/calin-georgescu-despre-zelea-codreanu-si-ion-antonescu-codreanu-s-a-luptat-pentru-moralitatea-fiintei-umane-fata-de-martiri-nu-pot-sa-am-pareri-e-nevoie-de-schimbarea-totala-a-sistemului.html
Foarte interesant momentul in care dementii astia insista cu nazismul izvorat de la moskva in mai multe parti din lume si continente.
Intr-un sat amarat fara caini cum este Rrrromania, fara legi si fara autoritati, se poate…
Buna ziua.
Buna ziua
Citesc că începe recensământul in Romania.
Eu luna trecuta am primit o scrisorică de la INS italian.
Unde mă chemau la recensământul italian.
Număr secret cod personal , password pentru complectarea formularelor online .
Făcut rapid , tipărit și certificatul că toată munca ( vreo 20 minute) a fost verificata și certificata.
Mai simplu de așa, nu am habar.
Primit și o roabă cu lingouri ca recunoștință. 😀😀
https://editiadedimineata.ro/recensamant-autorecenzare-online/
Va mulțumesc.
Diferența primara :
NU a trebuit să mă preinregistrez nicăieri.
De aia exista serviciul ” evidența populației” .
Iar acolo unde CHIAR funcționează, te caută ei.
Nu cetățeanul trebuie sa caute INS..
La mine aici serviciul ” evidența populației” e in cadrul fiecărei primarii.
Adică e un serviciu civil și tot acolo e și eliberarea certificat naștere, moarte , livret militar.
Nu au comisariate ca în RO unde mergi cu dosar cu șină , livret militar ( original și copie) , buletin ( original și copie) plus alte aiureli inutile pentru rezerviști.
Ca urmare , INS italian are acces la datele fiecărei primarii.
Basca la datele catastrului italian.
Prin combinarea celor două resurse primordiale de date, știe anticipat cine-unde-câți locuiesc în fiecare locuință.
Nu e nici o încălcare de ” drepturi” individuale.
Cine poate ” vedea” aceste date e limitat.
Cu nume , prenume , CNP, funcție .
PS.
La mine au cerut doar CNP al meu.
In automat au complectat tot ei și cel membrilor familiei.
( mai puțin câinii dar și ăștia sunt înscriși în o bază de date nationala)
Au cerut doar confirmarea că datele sunt exacte și nu au intervenit modificări.
Evidența populației nu e un moft.
Indiferent că e pace sau război.
PS 2.
Locuiesc in sat si nu oraș. !!!!!
Oameni cu clasa inalta
https://www.g4media.ro/un-grup-de-intelectuali-maghiari-acuza-udmr-ca-a-devenit-reprezentantul-fidesz-in-romania-si-ca-a-suprimat-democratia-pluralista-petitie-online-inaintea-alegerilor-din-ungaria-protest-impotriva-fra.html
Mafiotii din CNA au rezolvat ultima problema din mass-media, ca era grava…
https://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-25340066-avertismentul-care-trebui-apara-ecran-difuzarea-filmelor-romanesti-realizate-inainte-1989-recomandare-cna.htm
Dezinformarea, lipsa informatiilor relevante, limbajul agresiv si de mahala mai asteapta pana se vor lua masuri…