O Românie sângerândă
07/03/2013 | Autor theophyle Categorii: Editoriale, Magazin Politic |
Episodul I – O tradare de gradul 33
Ieri am aflat cu totii ca in partidul sfintilor arhangheli, numit PDL, singurul reprezentant al dreptei, au existat baroni infami, care au primit de la partid tot ce si-au dorit si l-au tradat cu ticalosie. Ultimul pe lista a fost Monseigneur-ul de Mehedinti, mult-prea stimabilul Mihai Stănişoară, baron de Mehedinti tot anul, part-time politician, parlamentar, fost ministru al Apararii Nationale si bineinteles fost consilier prezidential pe probleme de securitate natională, îndeplinind si functia de membru în CSAT, intr-un cuvant fost om al presedintelui, una din prea-multele alegeri nereusite ale dlui Traian Basescu.
Ce mizerie – dupa ce ai fost consilierul lui Traian Basescu sa ajungi consilierul lui Crin Antonescu. Bineinteles exista cateva intrebari, care probabil vor ramane retorice, una din ele ar fi de ce respectivul a incalzit scaunul de ministru numai un singur an (22 decembrie 2008 – 23 decembrie 2009) si de ce s-a despartit de acest caldut scaun ministerial. O stransa prietenie il leaga de alt Monseigneur de Caras-Severin, dl Sorin Frunzaverde, si el baron mai toate zilele, legati frateste intr-o alianta de gradul 33.
Sa-l ascultam cu atentie pe Radu Berceanu:
“Sunt lideri importanti ai multor partide care sunt masoni, dar nu stiu daca toti sunt tradatori. Nu am o problema cu apartenenta la masonerie. Problema e cand masoneria decide ca ar fi bine sa faca intr-o directie si partidul in cealalta directie si nu stiu ce mai fac ei in momentul ala, care e prioritatea”.
“Plecarea lui Stanisoara are legatura cu prietenia veche care il leaga de Frunzaverde si de apartenenta celor doi la masonerie. Eu am pus problema la un moment dat in partid “asumati-va public asta cu masoneria, daca partidul va spune s-o luati la dreapta si Masoneria sa o luati la stanga, ce alegeti?”. Toata lumea stie ca politica a fost intodeauna in stransa legatura cu masoneria iar aia care sunt cu dubla comanda ar trebui sa-si asume dom’ne public chestiunea asta, sa aiba caracter”, a comentat ulterior, pentru HotNews.ro, Radu Berceanu.
***
Episodul II – Căpuşele comunitare
Una din lecturile preferate ale jurnalistului de investigati trebuie sa fie “Monitorul Oficial”, care impreuna cu baza de date a achizitiilor publice pot sa dea o situatie destul de facila despre nivelul capuşarilor statului, despre acele conglomerate trans-partizane aflate pretutindeni pe teritoriul Romaniei. Diferenta intre capuse si alti paraziti este prin tenacitatea lor. Daca pe plosnite sau purici îi poti omori printr-o deratizare simpla, căpuşele mor numai cu ajutorul unui tratament extrem de dur, chiar prin mijloace care implica forta fizica.
Deoarece in articol nu ne ocupam cu deratizarea, as dori sa va povestesc cateva amanunte despre imbogatire. În Romania, aproape nimeni nu s-a imbogatit cinstit, nu ca nu s-ar fi putut, simplu, nu a fost necesar si a fost mult mai facil pe alte cai. Romanii, deveniti miliardari in valuta, au facut-o prin privatizarile majore, iar milionarii sutaşi ( adica ‘000 milioane in valuta) cu ajutorul unor privatizari mai minore sau concesionari de resurse si micii milionari (pana la ‘00 milioane in valuta) prin contracte cu statul. Bineinteles, toate variantele sunt posibile si probabile.
Cele mai facile si mai capusate domenii ale sectorului public sunt: sanatatea (intre 50-60% din achizitiile publice), energia si numai pe locul trei, transporturi si infrastructura.
La nivel local si judetean exista mai mult de 3000 (trei mii) de firme care traiesc din aceste bugete. La nivel national, mult mai putine, mai mari si mai puternice, aproximativ 200 (doua sute). Majoritatea acestor firme sunt controlate de proprietari care au legatura cu partide politice sau politicieni proeminenti la nivel central sau teritorial. Multe firme de acest gen au proprietari care au relatii cu mai mult de un partid politic, deci banii si politica nu au nume si nici miros. Nu sunt rare firmele cu care patronatul se imparte frateste: PSD-PDL sau PSD-PNL sau viceversa; din timpul lui Tariceanu au intrat pe felie si baietii galbeni de la liberalii rosii. Pana in aceasta perioada, “liberalii” erau numai in zona centrala pe felia privatizarilor si concesionarilor.
O mare parte din licitatii sunt aranjate cu luni de zile inainte de publicarea lor. Aranjamentele intre capuse se fac frateste, fiecare cu bucata lui de carne proaspata si sangeranda.
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Buna ziua,
sinistra sinteza sau, mai bine zis, sinistre fapte trecute in revista.
Am impresia ca nu s-a inventat inca insecticidul care sa distruga capusele astea, singura solutie ar fi iesirea in strada intr-un numar asa de mare incat sa-i puna pe fuga pe toti: politicieni, asa zisi afaceristi si toata liota care le duce trena.
Se pare ca se anunta unele proteste in diverse domenii, poate se trezesc mai multi.
Deocamdata vad ca pe Borza il doare in cot de proteste, deranjat de protestele de azi de la Hidroserv, anunta ca de maine incep disponibilizarile pt. ca l-au enervat!
Se joaca cu focul.
Cedric,
ai dreptate. Din nefericire inca nu s-au gandit “opozitioneri” cine, ce si cum trebuie de actionat. Deocamdata se bat si se tradeaza reciproc. 🙁
salut. Cat mai putin stat ca sa avem mai putine capuse. Nu cred ca un spital privat este capusat, ca CEZ este capusat etc. DAR, marxistii nostri -care nu inteleg nici UE, nici economia de piata- zic ca orice externalizare este capusa, iar sindicalistii canta in struna.
Salut
Acum, Berceanu pare frecventabil în comparaţie cu burtăverrde şi cu stănicioară.
Mie tot nu-mi intră în cap, ce soi de oameni pot vota penali, trădători, turnători şi tot soiul de astfel de lighioane. Chiar s-a defectat naţia asta cu totul şi a devenit irecuperabilă?
salut. Intrebare [candva posibila]: daca creierul dlui Ionescu este pus in trupul dlui Popescu, cine etse persoana rezultata? Ionescu sau Popescu? daca destui masoni ajung in PNL, cat PNL (rosu poate spre galben) mai ramane? Zvonul cu PPE nu e vorba goala….
Salut!
Natia a inceput sa primeasca dusuri reci de la Ponta: reduceri de cheltuieli in ministere cu 15%. Hai sa vedem, e o chestie de timp pana se taie salariile.
JOS BASESCU:
“Victor Ponta a declarat că PSD va aborda o poziţie foarte tranşantă vizavi de proiectele propuse de Guvernul Boc, printre care procesul de revizuire a Constituţiei, legea pensiilor în varianta Executivului, dar şi impozitarea pensiilor sub 1.000 de lei.”
PUBLICAT
Luni, 22 Februarie 2010 11:13
ACTUALIZAT
Luni, 22 Februarie 2010 22:59
http://www.realitatea.net/ponta-daca-legea-pensiilor-trece-in-varianta-executivului-vom-initia-motiune-de-cenzura_701516.html#ixzz2MrKt0UTZ
Astazi:
“Legea trimisa la promulgare a aprobat fara modificari si completari Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 107/2010 pentru modificarea si completarea Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii. Articolul I punctul 5 al acestei ordonante de urgenta prevede ca “Pensionarii ale caror venituri depasesc 740 de lei datoreaza contributia lunara pentru asigurarile sociale de sanatate calculata potrivit Articolului 259 alin. (2)”.
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14368081-traian-basescu-trimite-spre-reexaminare-lege-care-mentine-impozitarea-pensiilor-mai-mari-750-lei.htm
Buna dimineata 🙂
Citi,
Aflasi? Calin Nistor sef delegat la DNA.
Ce stii despre el?
Se pare ca fusese propus si de catre Morar.
Uite link:
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14368485-calin-nistor-delegat-pentru-6-luni-functia-procuror-sef-dna.htm
Salutare !
Doar o remarca/subliniere.
In foarte multe cazuri, capusele se confunda cu tradatorii.
Sau invers.
Avem de-a face, deci, cu policieni-baroni-capuse.
sal`tare tutulor,
piratul le face temele uslinosilor.
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14368081-traian-basescu-trimite-spre-reexaminare-lege-care-mentine-impozitarea-pensiilor-mai-mari-750-lei.htm
Dar mai haios, ca tot se mira @ Tibi cum pot “vota penali, trădători, turnători”, un comentariu de pe HN:
” Trebuia sa lasi legea asa, Traiane!!!! (Joi, 7 martie 2013, 15:06)
Duminica_Orbului [utilizator]
Iar ai gresit si le-ai ridicat mingea la fileu. O vor modifica si se vor bate cu caramida-n piept ca ei au grija de pensionari.
CASS-ul la pensionari a fost printre primele 3 cauze ale prabusirii PDL-ului (celelalte 2 au fost taierile de salarii si Udrea)!
Am exemplu in familie: taica-meu plangea de 10 ani ca lui nu i se corelase pensia cu grupa de munca. In 2010 sau 2011 s-a reparat nedreptatea si a primit 300 RON in plus la pensie. Apoi i s-au luat cei 50 RON la CASS si a innebunit: a fost primul la sectia de votare si la referendum, si la alegerile din decembrie! L-am intrebat: “Bine, bre, da’ cine ti-a marit pensia?” Raspuns: “Da, da’ cine mi-a taiat-o?” No more comment… “
Victore, cred ca nici tu nu ai, din pacate, o lista paralela dintre “motivele” invocate de usLASI la picarea guvernului MRU si “realizarile” pontace 🙂
@ Emil,
poti fi mai explicit? ca , scuze, magarii la adresa ta pot si eu spune, dar nu se face.
Deci, ce lista, ce paralele? crezi ca te dai bine cu gazda atacindu-ma fara rost?
Victor salut,
Nimeni nu trebuie sa se dea bine cu nimeni pe blogul asta si “gazda” intelege si pareri alternative Din nefericire vad ca tu ai ramas “inghetat” in istoria recenta. PDL este inca raul cel mai mic cu toata gasca lor de tradatori si incompetenti. Trebuie sa-i votam in orice caz pentru ca mde ei sunt de drapta si ce sa facem. Da, si tot ce face Basescu trebuie acceptat de parca ar fi cele 10 porunci primite pe Muntele Sinai.
Exact asta ne-a adus unde ne aflam astazi.
Victore, eu imi cer scuze dar….
Sa incerc sa iti explic?
Daca simplu nu merge, incercam complicat 🙂
1. Ai scris ca povestea cu impozitarea este una dintre motivele invocate la picarea guvernului anteponta (simplific, totusi 🙂 ).
2.E o lista intreaga de “fapte” imputabile guvernului in “motiunea” respectiva
3. Ma gandeam ca multe dintre acele “fapte rusinoase” sunt cel putin la fel de valabile si pentru guv. pontac.
4. Te “suspectam” ca, dincolo de exemplul din comentariul tau, nu ai lista tuturtor faptelor mai sus mentionate.
PS Chestia cu magaria nu am citit-o 🙁
buna ziua. sicane pentru morar,inseamna ca o fi adevarat zvonul de candidatura? http://www.mediafax.ro/social/daniel-morar-acuzat-de-incalcarea-codului-deontologic-de-catre-judecatorii-din-csm-10652478
VictoreL dragă, întrebarea întreagă era: cum mai pot unii să (mai) voteze (şi) pdl. Capisci?
@ Tiberiu Orasanu,
ai citit in graba ce spuneam eu.
Ai scris: “Mie tot nu-mi intră în cap, ce soi de oameni pot vota penali, trădători, turnători şi tot soiul de astfel de lighioane.”
Si eu dadeam un exemplu de indobitocire. Daca nu ti-e clar reciteste 😉
Victor L. Încă nu ţie clar că eu te ignor? Ce-ar fi dacă m-ai lăsa şi tu în pace?
Şi eu pot să-ţi spun că nu pricepi nimic din ce citeşti dar, mă abţin. Limpede? PA!
Vaaai, ma prapadesc, ma ignora Tibi; dar eu nu ma adresam tie cind aduceam argumentul aluia, ci tu m-ai aborbdat. De unde atita superioritate? din nepotrivire de pareri.
Theophyle,
de mai multe ori ti-am cerut sa-mi aduci dovezi la acuzele pe care mi le aduci, dar nu o faci, ci ocolesti cu nonsalanta subiectul.
Ultima: cind l-am facut eu escroc pe MRU?
Daca nu ma lamuresti am dreptul sa fiu reticent la unele afirmatii ale tale.
Cit despre ” Din nefericire vad ca tu ai ramas “inghetat” in istoria recenta. PDL este inca raul cel mai mic cu toata gasca lor de tradatori si incompetenti.” dece imi arunci in spate faptele altora?
Iar despre cine a “inghetat” ar fi de discutat.
Eu nu aparam persoane/partide. cind discutam, ci vorbeam despre politica.
Vrei sa scriu doar ca aveti toti dreptate si ma inchin in fata voastra?
Uite la @ Emil, doar mi-a vazut numele si a crezut ca-i tramvai.
La fel a procedat si @ Tibi.
Victore, nu te supara, dar tu chiar esti pus in razboi cu MINE?
🙁 (as pune pe aici ceva mai razboinic dar nu stiu )
PS O intrebare vesnica: la fel de EXACTE sunt si celelalte deduceri ale tale cum sunt cele despre mine?
Un sfat (sa indraznesc? risc 🙂 ).
Incearca sa citesti si sa raspunzi pe rand.
Oricum, cu impozitele am fost mai iute de mana ca tine (1 minut, e drept) ceea ce nu este totusi un motiv de OFTICA in halul asta 🙂
@ Emil,
nu inteleg nimic din ce scrii; sincer, nu stiu despre ce vorbesti.
Te intrebam, sincer, sa-mi lamuresti: “Victore, cred ca nici tu nu ai, din pacate, o lista paralela dintre “motivele” invocate de usLASI la picarea guvernului MRU si “realizarile” pontace”.
Esti prea incifrat.
Ceva, ceva tot ai inteles, nu?
Ca altfel nu spunea-i chestia asta (pe care, in continurae REFUZ sa o citesc ca sa nu am ce comenta)” ca , scuze, magarii la adresa ta pot si eu spune, dar nu se face.” 🙂
Mai bine, las-o balta 🙂 (daca tot nu intelegi 🙁 )
VictazoreL te ştiu de atîta amar de vreme. Nu puteai să nu mă citezi?
Reacţia MEA a fost firească aşa că, te mai rog o dată: ţine-ţi pliscul şi nu mai face referiri la mine.
Victor L,
Tu nu l-ai facut pe MRU escroc. Te asigur ca daca ai fi facut-o cu toata prietenia ti-as fi aruncat comentariul.
1. Tu ai zis numai ca “nu s-a comportat politic” cand a refuzat sa dea bani de la buget la talhari de genul Stanisoara & Co. Si te-am intrebat direct daca a nu respecta legea se numeste sa nu te comporti politic; ai raspuns cum ai raspuns!
2. Nu te inchina in fata nimanui, asa cum nici eu nu o fac, vreu insa o minima morala cand scrii intotdeauna ce scrii in apararea celor din PDL pe care noi ii atacam;
3. desi de trei ani incerc sa scriu si sa avertizez exact ceea ce scriu – consecvent 100% la parerile mele, desi cand gresesc recunosc si imi pun cenusa in cap (am gresit o singura data cu cacaiosul de Neamtu) sunt acuzat ca lovesc in “dreapta”. Da in dreapta infractorilor si a fariseilor, ii voi lovi cat pot pana la capat.
4. Si da, daca iti place sau nu am ajuns in situatia in care ne aflam din cauza greselilor marelui geniu de la Cotroceni, greseli faxcute in ultimul an! Si da, il voi sustine in continuare pentru curajul si demnitatea lui si il voi sustine si cand greseste, pentru ca el face astazi singura diferenta intre Rusia si Europa.
Buna ziua si stima 🙂 Ce bine ar fi daca am avea posibilitatea sa il alegem pe cel mai bun dintre cei mai buni … Dupa umila mea parere, Basescu nu este cu nimic mai bun decat ceilalti. Dumneavoastra ati ales sa il sustineti, si doar acum inteleg asta, doar pentru ca il considerati mai putin rau. Oare de ce nu putem si noi romanii sa alegem dintre cei buni si suntem nevoiti sa alegem dintre cei rai !? Chiar atat de rau suntem pedepsiti de Dumnezeu pentru ca ne-am ucis conducatorul in zi de Craciun ? Nu, nu sunt mistic, dar cand logica da rateuri …
stai usor Victore 🙂
Sa vezi cind vine si Oldhasu si te articuleaza. 🙂 oldu’ e simpatic., Aici esti ciomagit doar de localnici. Musafirii in general sunt mai rezervati, unii chiar te apara. Doar Oldhashu vine cu o maciuca, o trage si pleaca satisfacut 🙂
Theophyle,
“1. Tu ai zis numai ca “nu s-a comportat politic” cand a refuzat sa dea bani de la buget la talhari de genul Stanisoara & Co.”
NU, imi rastalmacesti vorbele. Nu am spus ca nu s-a comportat politic pentru ca nu a dat bani de la buget la tilhari de genul Stinisoara, asa ai interpretat tu.
2- ai gresit si cu altii, dar nu despre asta e vorba.
3- si unde incercam eu sa te contrazic?
4- de unde ai dedus ca mie imi place situatia in care am ajuns? crezi ca asta e doar Tara ta nu si a mea?
O paranteza: dupa moartea lui Marin Preda, Eugen Simion voia sa puna monopol pe opera lui; parca asa faci si tu cu MRU. Nu poti sti daca nu il respect pe MRU tot atit ca tine, dar am si indoieli uneori.
@ Tiberiu Orasanu,
un raspuns la “VictazoreL te ştiu de atîta amar de vreme..” ar fi ” esti un magar.” Place? gasesti ca este in ton ori sint prost crescut?
@
lastnightmusic,
@ Oldhasu a zis ca e mai in virsta ca mine si cedeaza; nu garantez ca e mai in virsta ca mine.
Nu victore. Eşti acelaşi fleţ care o face pe isteţul.
Victor,
asta ai comentat tu:
http://politeia.org.ro/editorial-opinii/politica-mondena-o-doamna-deputat-de-roman/7751/#comment-22706
Eu nu mai am nimic de zis!
Theophyle,
si daca am scris: “MRU a gresit si el. I-a provocat pe dobitocii portocalii si ca politician nu trebuia s-o faca,” de unde ai tras concluzia ca sint aparatorul dobitocilor de portocalii?
Imi mentin parerea aspra unei miscari neinspirate intr-un moment critic, asa vad eu politica.
Buna seara!
Sunt un cititor constant al blogului si o fac cu placere. Probabil si eu as mai putea sa votez PDL, nu vad multe alternative momentan. La fel de bine apreciez si Forta Civica, dar as vrea sa fie mai vizibila.
Buna Seara,
si eu crede-ma! Bineinteles ma refer la vizibilitatea FC
Bine, realizez ca au nevoie de ceva bani pentru a penetra mai bine la TV. Sper insa sa ia in calcul asta, sa nu faca aceeasi greseala ca PDL.
Revenind la temă.
În mod cert nu voi mai vota “răul cel mai mic”. Aşa am tot votat pdl şi cu ce m-am ales? Cu căderea guvernului MRU exact cînd lucrurile intraseră pe un făgaş normal. Este incalificabil ce au făcut Frunzăverde + acoliţii săi şi mai nou, Stănişoară. De acum înainte, votez persoane şi nu partide. Dacă persoana propusă la mine în circumscripţie nu-mi inpiră încredere, nu votez deloc. Dacă România vrea să fie condusă de trădători, penali, falsificatori, turnători, etc, înseamnă ca asta merită şi pînă cînd nu se învaţă minte, asta va avea. O vorbă veche spune că binele nu se poate face cu forţa. Băsescu a încercat şi rezultatul se vede: românii au adus la putere usl.
Tiberiu, nu te supara, dar asta nu seamana cu ideia aia mareata
“numai cine nu munceste, nu greseste; deci ca sa nu gresim….”? 🙂
Nu mă supăr deloc. Dar. După 23 de ani de dezamăgiri, nu este cumva vremea să nu mă mai amăgesc? Din păcate asta-i naţia, asta-i situaţia. Pînă nu i-o veni românului mintea cea de pe urmă, degeaba sperăm. A stricat usl în mai puţin de un an de zile, tot tot tot ce reuşise Băsescu de bine de rău, să facă în opt ani. Deci? Ce soi de PDL să votez? Un pdl-blaga sau pdl-udrea, exclus. Rămîne eventual de votat un pdl-macovei. Eventual.
salut tibi. [o povestioara cu parfum mare de credibilitate]. Intr-o comuna, 50% nu-l inghiteau pe primar din niste motive, iar restul din alte motive. Nimeni nu -sa dus la vot si s-a ales nebunul comunei, singurul care votase. Acum 100% dintre votanti isi smulg parul din cap. PS. cum vei gasi candidatul PERFECT pt. tine, acela care vrea 100% ce vrei si tu? daca corespunde numai 87% nu tot raul cel mai mic il votezi?
exact asta spuneam şi eu: românii au nevoie de cîteva duşuri reci.
şi apropo: am depăşit faza cu “cine nu votează nu contează”.
mai pe scurt, am hotărît să mă protejez.
repet, m-am săturat să votez ceva şi să îndur altceva.
nu mă mai amăgesc ca să nu mai am dezamăgiri.
seara buna tuturor 🙂
hai ca mai pun si eu putin gaz pe foc 😆 (se zice ca joia seara spiritele se pot incinge mai usor ptr. ca urmeaza sfarsitul de saptamana care ti se pare ca nu se mai termina si varful de potential de la mijlocul saptamanii isi arata efectele in oboseala si irascibilitate 😆 )
ponta si abramburica mint de inghetza apele (abramburica a bagat o mica nuanta “bugetata” ) au fost niste interventii pe rtv 😆
-“noi trebuie sa platim tot ce-a angajat pdl ptr. ca a venit udrea si le-a zis dati drumul la proiecte si lucrari ca va dau eu banii.Eee,madama nu le-a dat asa ca trebuie sa le dam noi(bagam in arierate etc)”
Fals,penal si contrar legii.Nu poti angaja lucrari fara a avea asigurata finantarea(cu docomente domle nu ochi frumosi).Cine mai lucreaza pe promisiuni(nici nu te lasa legea) ?? Daca s-o fi facut cate ceva sigur a fost vorba de lucrari de sume mici carora li se puteau gasi finantare daca nu venea lozul de la blondina.
Pai bruneta vopsita e tapul ispasitor. Pe Stanisoara nu il critica nimeni , decit cind o tuleste, 6 ore 🙂 In schimb peste vreo 6 zile apare ciclic subiectul Udrea. Nu stii ca si la Patrasconiu era la fel la 5 zile odata ? 🙂
ha-ha ,crede-ma ca nu am apucat sa dau refresh si sa-ti vad comentul 😆
Stanisoara a furat in liniste. Blonda a facut valuri si a furat de a stins exact ca Stanisoara, poate si mai mult. Asta e diferenta TDS.
Pai asta e subiectul ? ca Udrea e mai hoata ca Stanisoara ? Credeam ca prevaleaza ca e proasta, curva, tupeista si grosolana.
Dar are noroc maica….. Asa e…. curvele au noroc in viata… iar noi femeile cinstite….. 🙂
Unde ai vazut bre ca am facut-o proasta sau curva. A fost ceva mult mai grav INCOMPETENTA !!!
Are noroc pe dracu! Daca pierde e la gunoi. Crede-ma
De asta mi-era frica, daca intram in opozitia aia lunga ca prima glaciatiune. ca va apuca nervozitatile pe toti ! Usor oameni buni. Sa va vad cind va fi presedinte Oprescu iar Neamtu ambasador la Vatican. Chiar si atunci va inflori regina noptii 🙂
“altfel nu spunea-i ”
Cata dreptatea ai 🙂 JOI!
HAI STEAUA! Totusi 🙂
despre musiu stanisoara…
era o vreme cand credeam ca anumite institutii cladeau caractere puternice,onoare si demnitate./m-am inselat…
Buna seara,
Off topic si nu prea 🙁 – Am ajuns lada de gunoi a Europei/mapamondului 🙁 Coruptia generalizata, numirile politice fara legatura cu competenza, lipsa unor masuri eficiente si pe termen lung in cea ce priveste controlul produselor, dezinteresul ptr. agricultura si industrie alimentara, ne-a adus in acest punct. – lapte infestata cu aflatoxina, legume si fructe cu pesticide peste norma admisa, peste congelat infestat cu paraziti (de fapt cam tot pestele congelat arata ingrozitor si are un gust oribil).
http://www.evz.ro/detalii/stiri/news-alert-lapte-infestat-descoperit-in-romania-1027134.html
Cel putin anul asta au batut recordul la minciuna, pana la aceasta dat nu a intrat un leu in conturile agricultorilor, in schimb promisiuni si minciuni fara numar 👿
“Tehnologia chimică de rafinare a ţiţeiului, destinată să separe diferitele sale componente chimice, s-a îmbunătăţit continuu, începând de la simpla distilare la presiune atmosferică, continuând cu distilarea în vid (la presiuni joase) şi ajungând până la cracarea termică şi folosirea catalizatorilor”
http://www.chemgeneration.com/ro/milestones/exploatarea-%C5%9Fi-prelucrarea-petrolului.html
De ce va iamginati ca la oameni e mai simplu?
🙂
@ Emil,
hai ca m-ai lasat in ceata. Zici: “1. Ai scris ca povestea cu impozitarea este una dintre motivele invocate la picarea guvernului anteponta (simplific, totusi 🙂 ).” Cind/unde am scris asta?
Iti apartine linkul asta? la hotnews despre Basescu?
Ei, eu postasem mai sus, pe aceeasi tema
(http://politeia.org.ro/magazin-politic/o-romanie-sangeranda/7951/#comment-23334); drept e ca un pic mai dezvoltat.
Imi cer scuze ca tu ti-ai scris doar “proza” personala si eu mi-am imaginat ca…dezvolti (am supraapreciat cumva?).
Din nou imi cer scuze .
Multumit?
PS Chestia aia cu MAGARIA chiar REFUZ sa o citesc 🙁
O lasam, totusi, balta?
Sau chiar… 🙂
Dincolo de textele tale, habar nu am cine esti si nici nu ma intereseaza. Orice text, indiferent de unde, eu obisnuiesc sa il iau ca pe o ipoteza pe care o VERIFIC; desigur, cat pot si eu 🙂
Hai Steaua !
scurt comentariu referitor la licitatii .
concluzia postarii este corecta.
Fac observatia ,ptr. fondurile comunitare,ca niciodata nu se vor putea absorbi,accesa in totalitate chiar daca birocratia ar functiona perfect-si suntem departe de asta.Sunt mai multe motive explic unul singur..
Consultantul/proiectantul contractat(tot prin licitatie – vorbim de valori f. mari) are tot interesul sa supraevalueze valoarea investitiilor(cumul de mai multe pachete ce tin de programul respectiv/accesat ptr. care se intocmeste sf)deoarece castigul lui depinde de aceasta valoare(de obicei merge pana pe la 10 % in functie de diverse complexitati)
Licitatia executiei niciodata nu va atinge valoarea estimata de proiectant ceea ce duce evident la neaccesarea 100% a finantarii.Economiile rezultate(doar in conditiile unui contract semnat si finantat daca e cazul )se intorc la minister si ….nu prea se stie ce se intampla cu ele 😀 .In plus,de la momentul aprobarii finantarii ,trecand mult timp(sunt diverse termene de respectat) pana la executia propriu-zisa intervin f. multe elemente care tin de evolutia pietei in general
Adica,preturi,forta de munca,aprovizionare,devalorizare etc,etc tot tot tot
Zona unde se poate interveni ptr. “dedicarea licitatiilor” este la intocmirea documentatiei de atribuire.Si aici,ca autoritate contractanta(de la minister pana la beneficiar) toate depind de caracterul si onoarea oamenilor care compun echipele respective si mai ales de interesele pe care le poarta(adica diversi,de la analfabeti pana la politruci, pusi pe “criterii politice” )
Zona unde se poate interveni nu e limitata la documentatiile de atribuire, mircea. Se pot intocmi documentatii beton si calitativ-selective. Inca sunt destui oameni in stare s-o faca. Presupunand ca sunt lasati s-o faca se trezesc ulterior la “licitatie” fie cu mai multe “firme” care sunt infiintate prin diverse comune dar apartin de fapt aceluiasi “antreprenor” fie se fac intelegeri intre “batroni”. La cele “electronice” se practica manareala ceasului din server. Nu-mi cere exemple.
Buna,
Stiu pe cineva care a lucrat simultan pe 3 calculatoare si tot a pierdut.
Buna mar.
Etapa cu documentatiile “dedicate” a fost pionierat (daca tot s-a pomenit p-aici de daciada si “cravetile” rosii). Intre timp metodele s-au rafinat. Iar “castigatorii” nu folosesc niciodata doar una. Exista cel putin un “plan B”. Iar la cele de valori mari “plan C, D…”
😆 bataglia se da pe ora H pe miimea de secunda 😆
🙂 da ai dreptate, pe seap se pot face la licitatiile cu faza finala electronica,cheia sistemului e la “ei” nu intotdeauna ceasurile arata aceeasi ora 😀 chiar daca esti pe acelasi meridian
zici tu ceva,sa faci specificatiile atat de dashtept incat se ascund adevaratele intentii,restrictioneaza voit participarea,ascunde la cine ar ajunge defapt. Dar unu` cel putin la fel de dashtept poa`sa verifice 😉 anrmap-ul nu-si asuma responsabilitatea specificatiilor/caiet de sarcini(specialishtii sunt la capsuni 😆 )
Nu m-am referit la specificatii atat de restrictive incat sa se califice doar cine trebuie. Acelea se ataca f.simplu pe discriminare. De aceea spuneam ca documentatiile “dedicate” nu mai sunt de actualitate.
ptr. sume mai mici,dar ptr. big stuff toti trag cu dintii,e razboi rece intre firme 🙂
Razbel este pt oricare suma oricat de mica. Incepand de la consumabile de birou, trecand prin corn si lapte, ajutoarele EU si pana la infrastructura.
criza mare monsher 😀
(poti sa-i prinzi la tot ce zici prin documentele pe care le soliciti pe eligibilitate,reguli de evitare a conflictelor de interese etc )
Sa stii ca a disparut momentul supraevaluarii, cel putin la investitiile private nu prea a fost, ptr. simplul motiv ca tb sa ajungi la banca ptr. credit. Foarte putini sunt cei care nu apeleaza cel putin la creditul punte, nu mai vorbesc de termenele extrem de mari care se scurg de la momentul SF la momentul PT si achizitii, care de regula arunca in aer orice buget.
Legat de rata de absortie, mai tb avut in vedere lipsa creditului de investitii care pur si simplu scade absortia banilor, cel putin in mediul privat. Din pacate exista dorintza dar nu este putintza, financiara 🙁
Dar ptr. strategii neamului, totul tb sa fie 100%..poate si 150%, cea ce inseamna ca nu s-au vindecat de boala planului cincinal si a supraproductiilor pe hartie.
asa e ,pe zona privata,sunt altfel de presiuni si mecanisme.
Cand xulescu care a cofinantzat dintr-un credit,normal ca nu supraevalueaza,dincolo e chiar invers.
se duce cu cutzatul in gatu` aluia,ca-l poate baga in faliment.
Seara buna.
S-ar spune ca va e dor de partidul-pisica din vremea gubernarii de trista amintire. Ma refer la acel partid care, tractat de primarul capitalei, sarea in carca rosului maidanez greoi si-i tragea niste gheare peste ochi. Cum si pdl a trecut prin “etapa greoaie” pana la urma ati onorat titlul topicului pe faianta caruia inca se mai scurg litere stacojii 😛
Pe cind si cravatele rosii?
“Ministrul Tineretului si Sportului, Nicolae Banicioiu, a anuntat, joi, intr-o conferinta de presa, ca institutia pe care o conduce pregateste reinfiintarea Daciadei, competitie sportiva destinata tinerilor, care se organiza inainte de 1989, scrie Mediafax.”
🙂 )) soimii patriei abia apoi pionierii 🙂
lasa-l ce-ai cu el.Fiecare cu nostalgiile lui.
poate ca dupa daciada apare,se impune chiar o …cantare
De ce Daciada si nu Daciana
Probele pentru minori se vor tine sub indrumarea directa a tov. Banicioiu si Negoita in camerele Rin Grand Hotel.
Sara buna oameni buni,
Nu vad de ce , daca pm-u’ minte si fura (plagiaul), guvernul asisderea, institutiile (interne, sanepid, statistica, vama, etc, etc) ar avea alte criterii. Cel putin, TB a insistat , sistematic, pe increderea si functionarea corecta a institutiilor. Multi ani o sa fie nevoie sa se revina unde a fost Ro acum 1-2 ani. Intern si extern….
Lista spune totul – solicitarea a fost votata in unanimitate. Au votat toti cei 5 membri prezenti: Horatiu Dumbrava, Marius Tudose, Alexandru Serban, Monalisa Neagoe si Mircea Aron, cel care a prezidat sedinta.
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14369109-daniel-morar-reclamat-inspectia-judiciara-catre-judecatorii-csm-pentru-incalcari-ale-codului-deontologic-posibile-abateri-disciplinare.htm
N-au nici o jena. Isi vad in continuare de sarcina pe care au primit-o!
superb. aferim “reformisti”.
http://www.mediafax.ro/economic/exclusiv-surse-guvernamentale-posturile-vacante-nu-sunt-bugetate-cheltuielile-vor-fi-reduse-prin-taieri-de-salarii-si-disponibilizari-10653001
“Posturile vacante din administraţie nu au mai fost bugetate în acest an prin legea bugetului, astfel că reducerea cu 15% a costurilor de personal, solicitată de premierul Ponta, va putea fi operată prin tăieri ale cheltuielilor salariale, prin disponibilizări sau prin cele două măsuri combinate”.
Zilele trecute au votat la prima camera sesizata deblocarea angajarilor in sistemul de stat. Chestia aia vine in totala contradictie cu ce vrea Ponta si cu angajementele FMI.
Eu zic sa incepem sa ne gandim la ciocnirea dintre Ponta si baronetul local si la consecintele acesteia. Deocamdata e in faza baroni vs ministri (Chitoiu/Voinea).
Cetatean, la 4:15 te-am intrebat ceva. Nu cred ca ai citit. Iti ceream o parere despre Calin Nistor.
nu vazusem, Cedric, scuze.
Nu stiu nimic despre el. Opinia mea de amator e ca sper din tot sufletul ca Morar sa aiba mana buna.
Imi cer scuze ca ma bag; pe net gasesti multe; este unu’ care s-a legat de cativa MARI din Arges; drept este ca si el a fost acuzat de “diverse” 🙂
Senzatia mea: acceptabil 🙂
M-am distrat: amicul Calimente a ajuns celebru si la ambasada Finlandei. Nu credeam ca i se da importanta:
http://www.ziare.com/politica/schengen/ambasadorul-finlandei-ii-recomandam-carnea-de-ren-lui-calimente-1222869
iar renul sa se numeasca chuky :))
buna seara ! fesenistii aia care incearca sa-l inmoaie pe Daniel Morar vor avea socuri mari.idiotii se prefac ca nu stiu cine a oferit finantare si consultanta pentru infiintarea DNA. nu le ajunge smetia luata in freza de la Germania,Olanda si Finlanda.vor in plina “democratie ” o vizita e unui emisar american la Bucuresti? sa vada cum e cand se ineaca moneda nationala pe ratele de schimb?de data asta nici Dl Mugur Isarescu nu-i mai scapa cu toate injectiile BNR in piata valutara.
Horatiu Dumbrava, Marius Tudose, Alexandru Serban, Monalisa Neagoe si Mircea Aron.
Futu-i ceapa masii, Hotarius Dumbrava si Neacsu asta vara, la lovitura de stat, fugisera sub fustele nevestelor sau sub paturi, de lasitate. Nu ii deranja nimic.
Acuma sunt “deranjati” in “independenta” lor de afirmatiile lui Morar.
Cinste lui Danilet si Oanei Ghica ca au avut curaj cat Everestul asta vara, si acuma platesc pe nedrept cu functia de membru CSM. Iar pentru “pseudo” judecatorii din CSM care nu stiu cum sa isi apere fundurile, o urare: sa dea Dumnezeu sa ajungeti la mana celor carora vreti sa le intrati in gratii.
or sa ajunga cat de curand .iar beleaua lor va fi cand o sa pice “carne de tun” intre grupurile infractionale ale lui cacarau si hrebe , de ex .
crede-ma, nici dracu nu o sa ii ajute. Neacsu habar nu are de Constitutie, o sa vada el cate parale face ‘inamovibilitatea” lui cand USL va desfiinta Curti de Apel si Tribunale si judecatorii ca urmare a “regionalizarii” si cand le va fi afectata inamovibilitatea prin masuri aparent “administrative”.
nu-i deloc optimism in ce vad la voi 🙁
asa le trebuie. nesimtiti care “impart” dreptatea. ai dreptate la urmarile “regionalizarii” si ce efecte vor avea asupra lor. e o chestie despre care inca nu “ciripeste” nimeni- nu si au negociat influenta inca membrii grupului infractional.
nu vad ei asa departe,cel mult un pas in fata asa de aplecata le e spinarea
mizerii de oameni.salarii au , pensii au ..caracter le mai trebuie .
buna seara
albul o fi al?,negrul o fi negru? dispute,dispute,dispute
si intre timp
” natia” este informata despre ” marele succes ” de azi la brussels= schengen nu e mort,e doar la reanimare= se va discuta in decembrie,dupa ce se vor termina alegerile din germania,ca de fapt de asta nu s-a rezolvat acum;au nemtii alegeri
nu ca la noi este un pm plagiator=hot,nu ca la noi este un ministru puscariabil,nu ca la noi nu s-a lamurit ” dezbaterea academica”,ca-n filmul ala cu revolutia , a fost ” lovitura de stat” sau “putsch parlamentar”,nimic din toate astea /totul e mult mai simplu,” basescu ca sa iasa merkel la alegeri a aranjat amnarea intrarii in schengen”
” somnul ratiunii naste monstri” la fel ” discutiile impotente nasc monstri”
citesc cum dl @victorl apara pdl; cum sa aperi un cal mort?/salut,pdl e istorie,la fel cum pnt este istorie la fel cum pnl este un cadavru istoric!
despre morti,numai de bine/dar,ce facem cu cei vii?
@ intimplator,
domnule, cum poti afirma asa ceva cu seninatate? “citesc cum dl @victorl apara pdl; cum sa aperi un cal mort?”
Unde , cind?
@victorl
in oricare postare a Dvs!
nu e deloc o greseala a recunoaste ca(ne-am) v-ati inselat,ne inselam toti;
poate ca dvs nu ati discutat prin 2004 cu “bideu” mare pd la vremea aia;eu da,noroc ca dupa aia am vorbit cu ionut popescu care mi-a confirmat ca e cretin;
poate ca dvs nu ati vazut-o pe udrea in realitate,si ,poate ca nu ati avut ocazia s-o vedeti si altfel decat la teve
daca da,imi cer scuze
si altii si altii
asta nu inseamna ca pd -apoi pdl,nu are oameni de calitate,dar ce a ramas, e ce nu si-a gasit locul fie in psd ,fie in pnl,fie in fc
M-am uitat la b1. Cum pastele mamii lor toti de la usl sunt toti dupa acelasi calapod. Toti , pe langa mitocanie, au manifestari, extrovertite si narcisiste fara sa fie deranjati de conflictele logice intre ce au spus cu un minut inainte si ce spun peste un minut. Cum dreaq au fost votati cand prostia radiaza prin toti porii?
parca nu mai sunt asa de pesimist;
tocmai am primit de la o doamna din ohio/usa-90 ani acum ceva timp
The best is yet to come…
Frame every so-called disaster with these words ‘In five years, will this matter?’
e drept ca doamna traieste de 90 de ani in us,tara aia injurata de toti( pentru cum este cititi cghniea in dilema de azi)
nu sunt sigur ca daca ar fi apucat 90 ani in romania ar fi gandit la fel
🙂 )))
@eugeni 7 20
un posibil raspuns l-a dat aseara scarisoara ala /intrebat cum comenteaza o afirmatie despre antonescu facuta acum vreo 4-5 luni( ca e…) a spus: textual” declaratiile politice sunt pamflete”
Intimplator,
ce legatura are faptul ca tu te-ai intilnit si vorbit cu membrii marcanti ai portocaliilor si afirmatia ca eu apar PDl-ul. O dovada scrisa, din cele postate azi, nu imi veni cu afirmatii cetoase “in oricare postare a Dvs!”
Nu am aparat niciodata portocalii decit in comparatie cu uslamistii.
Dar m-am cam plictisit sa explic.
De azi considera ca la tot ce scrii spun da, esti exceptional, eu sint mic nu stiu nimic.
Imi ierti o curiozitate : portocalii sunt aia care fac portocale ? 🙂
ti-o iert; cauta in DEX 😛
Greseala asta de gramatica mie imi spune multe, mai baiete… 🙂
mey baietas,
care-i greseala “asta de gramatica?”
ti-o iert= tie iti iert o curiozitate
cauta in DEX= am vazut ca raspunzi cu DEX-ul 😉
Vad ca e dificil, asa ca te ajut: la “portocalii” aia mai lipseste doar un “i”.
Sunt convins ca reusesti sa intelegi, totusi…
mamma mia, ai dreptate; si ce domnu` Vucea esti.
Ce satisfactie de om mic 😉 ha, tatrule, te-am prins.
Inapoi la gramatica!
Altfel, devii penibil.
😆
trec prin granitza ruso-finlandeza ca prin branza 😆
pe rusi nu-i lasa rusii da` altii… ma indoiesc ca diversi, obisnuiti cu temperaturi de 30-40 * C ar alege sa forteze granitza aia la -30 sau sa-i vad cu rachetelea alea de tenis in picioare alergand printr-o imensitate alba
Salutare !
O constatare trista : pupincurismul n-are leac in tara asta.
Politicienii stiu asta foarte bine si profita.
Adica isi permit orice, mamaligarii inchinandu-se la idolii pe care singuri i-au creat.
Doar cand or sa-si ridice nasul dintre fesele stapanilor, romanii or sa vada ceva mai departe.
Pana atunci, limbutze catifelate… 🙁
BUNÄ,
USL ,este o adunäturä de scratitzi, se fac de ras unul pe altul,DAR VOR OMORA ROMANIA:
Ponta e supärat, constantinescu ala beat in drum, s-a rätzoit la Voinea
plagiatorului nu-i place cä-si dau toatä ziua cu pärerea la TV
sä nu te tävälesti de ras??? el mangafaua plagiatoare este toatä ziua pe tv
dar el are voie!!!!!
Tzepelica,
vreau o definitie a “pupincurismului”. Daca ii inreb pe aia de la antena 3 si 70% din populatie, daca vrei justitie independenta esti basist, pupincurist, portocaliu etc.
Te rog, mai clar.
Simplu (DEX) :
“pupincurist, -ă, pupincuriști, -ste s. m., s. f., adj. (vulg.) lingușitor, servil, slugarnic. 🙂
Adjectiv, masculin, Genitiv-Dativ, singular, nearticulat”
MASONERIA, a ajuns o baltä cu läturi, vai de capul lor,cu trädätori ca
Prigoanä,Burtäverde,Stänisoarä etc cine sä mai respecte masonerie?
nimeni, sunt o hazna.ce päcat.
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14369487-traian-basescu-despre-amanarea-aderarii-schengen-este-dispusa-clasa-politica-sacrifice-doi-sau-trei-oficiali-corupti-pentru-interesul-national-sau-nu.htm
f. interesant, acestor mizerabili din USL nu le pasä de UE:
au eliminat pe cei vrednic ,iDäniletz; Ghica, acum vrea sä-l dea afarä pe MORAR
asta pt- cä a fost läudat. astia distrug justitzia , tot. PIVNICERA este un monstru comunist.
Din pacate chiar cu astia sacrificati nu se va puea face ceva. Ese chestie de sistem. TB baga batu’ in gard si il zgandare…..
presedintele a spus ce credem si noi, numai mafiotzii uslinosi fac gälägie.
penalty !
1-0 !
In seara aceasta la Sinteza Zilei despre cum regimul USL distruge vietile romanilor. Cazul muncitorului de la Mechel care s-a sinucis cand a aflat ca va fi disponibilizat. Cat vor mai rabda romanii politicile criminale de austeritate ale guvernului?
“Nu inteleg cum o tara intreaga se uita firesc, ba un partid face conferinta de presa si prezinta cu surle si trambite un act profund imoral, acela al tradarii”, comenteaza sociologul Vasile Dancu trecerea la PNL a lui Mihai Stanisoara, adaugand enigmatic ca poate fi un semn “ca lucrurile se accelereaza”.
http://www.ziare.com/mihai-stanisoara/pnl/dancu-despre-stanisoara-poate-este-un-semn-ca-lucrurile-se-accelereaza-interviu-ziare-com-1222795
Daca intelegeti ce lucruri se accelereaza , sa-mi spuneti si mie!
inainte de a citi articolul lui dancu
D-zeu a inzestrat parlamentul cu o anumita cantitate de morala,proiectie concentrata a moralei poporului.Poporul a inzestrat parlamentul cu un anumit nr. de parlamentari.Fiind mai multi decat de ex. ref 300 cantitatea de morala ce revine fiecarui parlamentar este mai mica.Urmand termenii folositi in diferite definitii economice de care parlamentarii sunt strict dependenti, de ex. crestere economica negativa, deceleratia moralei parlamentare se transforma in acceleratie 😆
..
probabil se refera la planul expus de kkro
Gata ? V-ati potolit ?
A trecut Victor L pe strada asta si ati sarit ca dulaii pe el.
Ideologic si fundamentat biensur 🙂
Daca mai trece maine (prost ar fi….) tot asa il haituiti ? 🙂
TDS,
nu mor caii cind vor ciinii.
Dar uite ce scrie mai vechea noastra prietena, @Loda, pe Vox:
“,,Familia lui Bozdog, supărată de angajaţii de la Mechel
Casa lui Bozdic este una dintre cele mai bine înreţinute din comuna Viişoara. Vorbele vecinilor se confirmă: era un gospodar adevărat, care nu părea să aibă probleme cu banii. Familia lui Bozdog, care se pregăteşte de înmormântare, este supărată pe foştii angajaţi de la Mechel care au susţinut că Ioan s-ar fi sinucis din cauza datoriilor. “Pentru ei e cel mai bun subiect ca să-şi lege ei protestul, dar nu este adevărul. Sunt aberaţii de-ale oamenilor, într-un fel îi înţeleg că-s supăraţi. El nu avea niciun credit, se poate verifica. Legat de locul de muncă de la Mechel, el mai avea mai avea câteva luni de şomaj şi intra în pensie, n-avea nevoie de nicio slujbă. Avea planuri să se bucure de viaţă şi să-şi crească nepoţii. El o aşteptat să iasă la pensie. Singurele probleme pe care le-a avut au fost cele de sănătate. Se plângea că-l dor rinichii, a fost şi la tratament. A slăbit în ultima vreme din această cauză. Suntem şocaţi de acest gest pentru că nimic nu-l prevestea. Nu a primit un dagnostic grav legat de problemele cu rinichii”, a declarat ginerele lui Bozdog. ””
Tu fiind calul ? 🙂
politicienii vor räbda, e interesul lor
DECE RABDÄ ROMANII??? DECE AU ALES MAFIOTZII SI SECURISTI???????
Simplu : pt. ca ii iubesc ! 🙁
RUSINE ROMANILOR
mru; AVEA UN GUVERN DE CLASÄ, dar uslinosii si-au trimes falsii revolutzionari pe stradä,
Parvulescu perversul , care vrea sä facä constitutzia, si-a trimes golanii din dotare si
au cerut ce????????
ACUM AVEZI IMPOZITE; MAI PUTZINE LOCURI DE MUNCÄ SI MINCIUNI ZILNICE:
Trezitzi-vä romani, usl-ul vä ingroapä
a dracu dragoste .
atunci nu stiu romanii ,ce este dragostea, mare päcat, se träieste degeaba.
dar si asta se esucä, dar nu de USL- ei nu-si iubesc tzara.
eu mai repede cred, fam. a fost plätitä sä nu facä declaratzii belicoase…….secu träieste.
noapte bunä.
noapte bună, theo.
TDS,
tu din care proportie faci parte?
“Peste trei sferturi dintre europeni – 78 la sută – consideră că creşterea numărului de femei cu funcţii politice de conducere în ţările în curs de dezvoltare ar “genera o îmbunătăţire a situaţiei”, potrivit unui Eurobarometru efectuat cu ocazia Zilei Mondiale a Femeii, informează Comisia Europeană.”
Radu F Alexandru imi pare un vierme monstruos cu o gura mare
Pe cale de consecinta (interpretativa, desigur), inferez ca nu poti sa te afli in complementara; asadar, de data asta esti de aceeasi parere cu majoritarii 🙂
Hehe
Pe cale de ingerinta nu fiii atit de sigur.
Buna seara tuturor.
Seara bună, Clemy.
@Tibi, bine te regasesc 🙂
Ultimele cuvinte ale lui Hugo Chavez: Va rog, nu ma lasati sa mor
Ce javra 🙂 Ceausescu a murit cantind Internationala
Adrian Iurascu de la Forta Civica la B1
Hai sa vedem ce poate !
Foarte bun Iurascu. In plus are umor care lipseste la cei mai multi politicieni. Vad ca jurnalistii aproba proiectul FC cu privire la restituiri. Bravo celor care l-au facut.
Proiectul e f bun
Iurascu cu “ordonati!” mai putin.
Vezi, nu este asa de simplu. Este antena 3 pupincurista? dar B1.
Este pupincurist:
-un basist?
-un gaulist?
-partizan a lui cuza?
sunt pupincuristi usl-isti? sau ei sunt numai atasahati cauzei ideologic? dar pnl-istii? s-au adunat sub stindardul liberalismului ideologic?
Te intreb astea pentru ca am impresia ca vrei sa spui ca cine este basist este pupicurist, cine este portocaliu asisderi.
Eu personal sunt, in conditiile actuale,sunt basist, culoarea reprezentata este portocaliul. Sunt pupincurist? Ti se pare ca sunt slugarnic, servil?
Cand am cerut sa definesti cuvantul, am dorit, implicit, sa definesti si segmentele de populatie caruia aplici acest calificatv. Altminteri, un ctrl c/v din dex este , cum ai zis, simplu
Comentariu de mai sus este pentru Tzepelica 8:31. Reply nu functioneaza , sry
Buna Dimineata,
Postare noua – Revista Presei – 8 Martie / La mulţi ani doamnelor !