Forţa Civică: Braşov – 2013
11/01/2013 | Autor theophyle Categorii: Editoriale, Magazin Politic |
Maine la Brasov va avea loc Adunarea Colegiului Director al Partidului Forţa Civică. Habar nu am ce se va discuta acolo, stiu insa care imi sunt asteptarile de la aceasta onorabila adunare. La fel de bine stiu ca am sa am parte si de asteptari neimplinite, asta este drumul politicii.
Forţa Civică a reusit pana astazi sa realizeze TOT ceea ce si-a propus, o structura functionala si intrarea in Parlament, dupa numai trei luni de la infiintare. Pentru scurta perioada de functionare este o realizare extraordinara, in special in conditiile in care au avut loc alegerile din 9 decembrie 2012. Pentru un partid de dreapta tanar, care nu provine din structurile FSN si care nu este dator nimanui din fosta Securitate, ca alte partide, este o remarcabila realizare.Partidul Forţa Civică a obtinut peste 194.000 de voturi si asta nu este de loc putin.
Pentru mine personal si pentru multi din cei care alcatuiesc comunitatea Politeia sunt trei subiecte care compun baza sustinerii noastre – O doctrina de dreapta, indeplinirea tuturor promisiunilor electorale, statutare si programatice si conducerea partidului de catre MRU. Este cert ca politica romaneasca a stat prea multa vreme sub zodia mesianismului gaunos : de la Ion Iliescu « Soarele rasare », trecand pe la Dan Diaconescu « 20.000 de euro pentru fiecare roman » si pana la Mihail Neamtu « integritate si meritocratie », mai toti liderii partidelor au avut pretentia de a detine la cheie solutia de salvare a tarii si de revigorare a politicii.
Sustinerea mea pentru MRU nu este in nici un caz « mesianica », ci profund umana, simplu am incredere in acest om. Am incredere in calitatile lui, legate de felul in care gandeste, planifica si actioneaza. MRU este unul din putinii politicieni care au absolut toate calitatile unui om de stat si nu un politician mioritic de duzina.
Doua lucruri sunt de mentionat, cu multumiri din toata inima : in primul rand membrilor Comunitatii Politeia, care intr-un anonimat deplin au transformat nopti in zile sustinand acest partid ; si alte multumiri, domnului Stefan Pirpiliu secretar general al PFC pentru modul in care administreaza acest partid.
Vreau sa recitim impreuna, cu cei care doresc, un articol pe care l-a scris @Cetatean la data de 09/09/2012 – titlul a fost « Forţa Civică: resetarea politicii ».
***
Guvernul lui MRU a cazut pentru ca nu a indeplinit imediat toate dezideratele baronilor PDL. La vremea potrivita, la motiune, au stiut sa ii arate noului politician care era MRU si unei tari intregi ce inseamna « dreapta » pentru PDL : un slogan bun de captat votantii care sunt speriati de USL si care se mai amagesc ca vamesul, sirena blonda si borduristul sunt « de dreapta ». Atunci cand trebuie, a fi « de dreapta » insemna a cere bani de la Guvernul lui MRU pentru ca niste baroni locali sa isi faca invartelile ; in alte circumstante, a fi « de dreapta » insemna a a juca prost comedia opozitiei la USL, in timp ce strang maini si se incredinteaza contracte transpartinice.
Pana la urma, de ce a cazut Guvernul MRU ? Pentru ca nu era suficient de « de dreapta » sau pentru ca un baron PDL, prieten la catarama cu Vasile Blaga, a trecut cu acolitii la dreapta Varanului ?
Aparitia Partidului Forta Civica si a lui MRU in calitate de Presedinte a starnit deja strambaturi din nas pe partea dreapta a esichierului politic :
- pentru maximalisti, Forta Civica a cooptat deja « traseisti ». Eu consider ca pentru acesti maximalisti, exista deja partidul Noua Republica condus de Mihail Neamtu : cine crede in mitul puritatii originare a Fondatorului si a acolitilor sai, nu are a vota cu « traseistii » din Forta Civica.
- pentru altii, Forta Civica e un partid prea « de centru ». Cei cativa oameni care au mai fost in alte partide si care sunt acum alaturi de MRU sunt aratati ca exemple de « alterare doctrinara ». Partidul nici nu a aparut bine si deja i se canta prohodul. MRU nici nu a spus ceva in calitate de nou Presedinte de partid si deja e condamnat ca nu e suficient de « curat doctrinar ». Modul in care MRU a decis sa faca politica pare deja sortit esecului, cata veme printre membrii partidului pot fi identificati cativa fosti PDL-isti, cativa fosti PNL-isti si cativa fosti PSD-isti. O, ce inselare in avans a sperantelor !
Insa acest mod de a gandi tine de reflexele mesianismului politic si, simultan, de o perversitate fara margini. Cand un nou presedinte de partid incearca sa treaca peste falsa separatie stanga – dreapta in care se scalda, mocirlos, partidele clasice si politicienii vechi (sa nu mi se spuna ca Videanu e de dreapta si ca Dragnea e de stanga !) si decide sa acorde credit unor oameni care au venit intr-un partid ce nu are sinecuri de oferit, atunci vedem cum se reactiveaza tentatia ieftina a mesianismului politic. MRU nu are voie sa aiba in preajma sau sa se consulte cu cineva « de stanga » sau « de centru », caci asta insemna ca nu are tot setul de solutii-miracol « de dreapta » la indemana. Pai ce fel de nou partid e acesta care nu promite marea cu sarea din prima zi a viitoarei guvernari ? Ce fel de lider e acela care nu declara de la inceput ca stie tot si ca face tot fara a se mai consulta cu nimeni altcineva ?
Mai mult, cand Presedintele Basescu e acuzat ca de 8 ani « dezbina » politica romaneasca si ca nu isi exercita rolul de « mediator », exemplul lui MRU de a incepe activitatea de presedinte de partid indemnand la o constructie politica nu impotriva cuiva anume, ci pentru cei carora le pasa de aceasta tara si care se considera de dreapta e criticat din toate partile.
Unul « dezbina » si e suspendat pentru incalcarea Constitutiei ; altul da dovada de capacitate de cooperare si e deja prea « soft » si prea « nepregatit » pentru « marea » politica. Pai unde e lupta politica pe viata si pe moarte de altadata dintre stanga proletara si dreapta burgheza ?!
Eu pot sa inteleg ca acela care s-a fript cu ciorba sufla si in iaurt. Pot sa inteleg ca aceia care mereu au votat raul cel mai mic acum au devenit intransigenti. Pentru acestia, exemplul Noii Republici e dovada clara ca nu trebuie sucombat repede sarmului unui nou partid si unui nou lider care ar putea fi, in definitiv, la fel ca ceilalti. Prudenta ramane intotdeauna o virtute si eu o recomand tuturor.
Insa ce nu trebuie sa acceptam e incercarea vechilor baieti de a arunca in Forta Civica si in MRU cu niste acuzatii care convin cel mai bine partidelor ce joaca de ani buni comedia Putere-Opozitie. Modul cum au reactionat unii politicieni atat din USL cat si din PDL la aparitia lui MRU ca presedinte al Fortei Civice arata ca ei au perceput ca nimic nu va fi in politica romaneasca precum a mai fost. Daca MRU era « de-al lor », era si azi bine merci Premier al Romaniei. Acum, ca fost Prim-Ministru demis dupa doar 78 de zile (un record) si ca presedinte al unui partid care nu e desprins din vechiul FSN, parca e cam greu sa il acuzi de pacatele originare al tuturor politicienilor romani de meserie : manareli dubioase si fesenism.
Mereu m-a intrigat sintagma atat de des vehiculata de politicienii de meserie drept dovada capacitatii de a face compromisuri : « in politica nu exista dusmani, exista doar adversari ». Sintagma aceasta nu ascunde decat capacitatea politicienilor de meserie de a se intelege pe seama alegatorilor naivi si a bugetului de stat. Celebrul cuplu Nastase-Videanu e un exemplu bun. Cuplul Ponta-Antonescu nici macar nu mai trebuie amintit, astia sunt exemplul perfect al compromisului intemeiat pe ura atavica impotriva cuiva.
Forta Civica nu pare a fi un partid cu cohorte activisti din teritoriu gata incolonati sa aduca oameni la vot cu pungile de faina si zahar iar MRU nu pare un politician unsuros dispus sa faca compromisuri cleioase pe seama bugetului si a votantilor. Daca era asa, astazi era inca Prim Ministru al Romaniei.
Pentru unii, desprinderea de tentatia mesianismului politic si de imaginea clasica a partidului care are un singur obiectiv (castigarea puterii si ghiftuirea activistilor) va fi foarte grea. Insa daca stam sa ne uitam la peisajul politic romanesc, vedem cum, treptat-treptat, in cele doua mandate ale Presedintelui Basescu, institutiile statului au inceput incet-incet sa functioneze fara a mai fi personalizate, fara a atarna de vointa unui singur om. Drumul e inca lung si plin de pericole si reintoarcerea in epoca Iliescu-Nastase a fost la un cvorum distanta. Insa daca pana acum Romania a rezistat, e semnul ca trebuie sa intram in faza finala a modernizarii statului : modernizarea clasei politice romanesti, prin modernizarea ultimei redute in care se refugiaza clasa politica : partidele ca atare.
Forta Civica, cu MRU ca presedinte, are sansa sa fie primul partid care invata sa functioneze ca o institutie in adevaratul sens al cuvantului, care nu slujeste un om si ambitiile lui personale, ci membrii si votantii. Pana acum, partidele au fost mereu vehiculele politice ale unor grupuri de pungasi. Va trebui ca ele sa devina institutii in care un om singur sau un grup de oameni sa nu isi mai poata impune punctul de vedere, daca acesta este impotriva intereselor nationale.
E greu, insa primul pas a fost facut de Forta Civica. Nimic nu va mai fi ca pana acum in politica romaneasca.
***
Sa speram!
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Salut,
1 -Inteleg ca pedelistii sunt de vina ca a cazut guvernul Ungureanu. Blaga, FVerde, Masonii, cainele Vasile etc.
2 OK . Dar nu il faceau daca USL nu ii ruga frumos sa o faca.
3 Ori interesul USL sa termine odata cu guv Ungureanu era faptul ca MRU urca in sondaje ca fat frumos, si pana in toamna praf ii facea.
4 Asa ca PontaAntonescu au cerut capul lui MRU si au contractat cozile de topor.
Pa ! Revin pe seara cu rautati proaspete 🙂
He, he 🙂
cata dreptate ai! lasa ca s-a revansat si sa se mai revanseza MRU 😆
Sa speram!
fara legatura cu FC, insa cu Justitia:
http://www.evz.ro/detalii/stiri/procurorii-cer-lamuriri-guvernului-privind-noul-statut-al-breslei-1018931-1.html
”Participanţii au hotărât în unanimitate, în baza mandatului încredinţat de corpul profesional al procurorilor, ca PÎCCJ şi Secţia pentru procurori a CSM să adreseze o solicitare Guvernului României de a detalia referirile din Programul de guvernare la măsurile legislative pentru „Clarificarea statutului procurorilor şi rolul Ministerului Public raportate la dispoziţiile constituţionale”, se mai arată într-un comunicat al Parchetului General”.
Asa, tata!
Buna ziua,
ce este Asociatia Procurorilor din Romania? N-am retinut daca a luat vreo pozitie pana acum. E omoloaga AMR?
Cedric, din ce stam eu, seful la Asociatia Procurorilor era un expirat (profesional), procurorul Sima, care a participat la concursul Monei desi stia ca e un fake. Nu mai stiu daca e tot el, vad ca la datele de contact apare altcineva.
http://www.romanialibera.ro/actualitate/justitie/92-din-cei-1982-procurori-considera-ca-alegerea-presedintelui-consiliului-superior-al-magistraturii-oana-schmidt-haineala-este-rezultatul-votului-majoritatii-membrilor-consiliului-in-conditiile-legii-289725.html
“În contextul declaraţiilor publice recente, referitoare la statutul procurorului, declanşate de alegerile pentru conducerea Consiliului Superior al Magistraturii, Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a organizat consultarea procurorilor din Ministerul Public.
În urma acestui demers, 92% din cei 1982 procurori consultaţi şi-au însuşit următoarea declaraţie.
Pa parchete de la instante mai precizam ca procurorii de la Parchetele de langa Tribunale o sustin pe Oana Schmidt Haineala circa 92% din numarul total al procurorilor, la DIICOT procentul este de 96%, iar la DNA de 90 %.
In urma acestor consultari s-au incheiat procese-verbale care atesta ca revocarea Oanei Haineala din CSM este IMPOSIBILA, oricat s-ar stradui UNJR, AMR, APR, USL. De asemenea, nici nu mai poate fi revocata din functia de presedinte pentru ca NU PERMIT legile.
Prezentam comunicatul Ministerului Public, unde s-au centralizat procesele -verbale de consultare a procurorilor , ce urmeaza probabil a fi trimise la CSM:
“Luările de poziţii publice din partea unor asociaţii profesionale ale magistraţilor şi a unor persoane publice ce pun în discuţie statutul procurorului în România şi apartenenţa la corpul magistraţilor ca urmare a rezultatului alegerilor noii conduceri a Consiliului Superior al Magistraturii din data de 4.01.2013 sunt de natură să provoace îngrijorarea membrilor acestei profesii.
Statutul procurorului în România este clar definit în Constituţie şi în Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor şi procurorilor. Rolul acestuia în activitatea judiciară, calitatea sa de magistrat, principiile în baza cărora îşi desfăşoară activitatea şi pe baza cărora se organizează cariera sa, sunt în mod explicit reglementate de cadrul normativ în vigoare şi conforme standardelor internaţionale.
Alegerea unui procuror în funcţia de preşedinte al Consiliului Superior al Magistraturii este în concordanţă cu dispoziţiile Constituţiei şi ale Legii nr.317/2004, având în vedere că membrii Consiliului au acelaşi statut şi aceeaşi vocaţie, iar Consiliul este forul comun având ca scop apărarea independenţei justiţiei”.
salut. BOOMERANG!!! Muona a trezit adversitatea procurorilor. Prin ecou, USL a trezit adversitatea procurorilor (si in special PNL si PC). Instantele vor fi inundate cu dosare grele si indiferent cat vor trisa, unii -mai cu frica de inspectia judiciara- vor condamna. Iar Felix nu are nicio sansa la CAB.
Mircea Marian la B1 acum
“dupa csm, urmeaza ANI”
deci avem agenda Dogaru
Vai, ce mirare!
Nu mai stiu, insa cred ca am comentat deja de marginea pactului TB-Ponta: Ponta va zice ca el a semnat si respecta, insa daca Parlamentul “dezbate” si vrea sa modifice aia sau aia, el nu are ce face.
Pai asta a fost aranjamentul si cu suspendarea.
la suspendare credea ca ii va merge. S-a convins ca nu merge. Acuma nu ma da buzna deodata, ci va pune trepadusii sa roada incet-incet acolo unde el nu poate da cu capul.
salut, cand nu mai esti om stat asa patesti.dupa referendum Basescu a avut toate cartile in mana : sprijin extern de neimaginat, congres ppe , dovezi clare de frauda .tot ce trebuia era sa le-o plateasca cu legea in mana pucistilor si nu sa semneze “pact” cu martor dragnea,
Nu te supara, Zigy. Ai vazut tu undeva puterea LEGII in ROMANIA?
Eu unul NU 🙁
salut ! felicitari pentru postare- am incredere in MRU si ca om si ca om de stat.e o perla intr-o clasa politica plina de gunoie si de vanzatori de tara.
postarea e veche, ca si vinul 🙂
prima parte e proaspata ( introducerea) 😀
da 🙂
salut, vreo veste de la sesizarea respectiva ? 😛
Din cate stiu eu, a fost trimis raspuns in scris pe 9 ianuarie
multumesc mult, intreb daca s a primit si te anunt .
buna ziua. din ciclul “ciobanii spun lucruri traznite dar adevarate” http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/becali-nu-mi-declar-banii-nici-daca-se-da-ani-peste-cap-o-sa-declar-legea-neconstitutionala-289840.html
Radule, pai asta nu e PNList? Ca asa a fost dus acolo ;-(
asa e 🙂 si asta se va invechi in cateva zile.
Ziggy, eu am scris postarea aia “Proportionalitate perversa” in care dovedeam de ce FC era condamnata de legea 35/2008 sa se alieze cu PDL. Nu poti sa nu tii cont de legea electorala cand esti partid politic si mai ales cand vrei sa ajungi in parlament.
Acum, alegerile au trecut, 2014 vine, iar PDL (Blaga) e inca in faza de “unde-i mparea, sa ma dreg?”.
MRU si FC sut in drum spre Brasov pentru a lua niste decizii.
Comparatia nici nu mai incape.
Cetatene, nu te supara, trebuie tinut cont de intreaga realitate; inclusiv (sau poate mai ales) de “realitatea” din mintea noastra 🙂
Asa ca cea cu legea electorala vine de la sine; desigur, mai gresim ca oameni suntem 🙂
le urez succes si sa ia decizii clare . cat despre “proportionalitatea perversa” total de acord .alte lucruri ma indigneaza iar Romania functioneaza pe principiul “vremea trece ..lumea uita”. eu iert dar nu uit.
Nu uita nimeni. Uita pitigoii politici, testoasele cu memorie buna nu nu uita
nu inteleg, emile. in ce sens as putea sa ma supar? 🙂
Era asa, un automatism de politete 🙂
Banuiam eu.
Nu ma supar 😉
Bine faci ! Cine se supara…. :-}
Buna seara 🙂
sprijinim FC si pe MRU! Daca privim prin prisma calendarului, a obiectivelor propuse si a restrictiilor de toate felurile, obiectivele au fost atinse.
Off topic! Un rezultat previzibil dintr-o zona rosie
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-13983932-judecatorii-curtea-apel-pitesti-votat-revocarea-alinei-ghica-altor-doi-reprezentanti-din-csm.htm
“Decizia de revocare a celor trei reprezentanti a fost motivata prin indeplinirea necorespunzatoare a atributiilor care le reveneau in cadrul CSM.”
Care sunt alea? Pai, ne explica “magistratii”
“”Motivele au fost discutate in mod general, principalele reprosuri care s-au facut si care au determinat rezultatul votului sunt legate de prestatia celor trei in calitate de reprezentanti ai magistratilor. S-a avut in vedere si activitatea lor de pana acum, in general”, a declarat purtatorul de cuvant al Curtii de Apel Pitesti, judecatorul Marius Andreescu.”
SCOPUL este insa EXPLICIT:
“”Consideram ca se impune uzitarea, in conditiile legii, a modalitatilor si a procedurilor (…) cu scopul final al alegerii unui nou presedinte al CSM care sa nu fie procuror, precum si al revocarii a membrilor alesi ai CSM. ”
Sa comentam cu referiri la LEGE?
Daca nu ne referim la “magistrati” e posibil…sa comentam 🙂
gluma sinistra: magistrati care vorbesc de conditiile unei legi pe care o violeaza in grup infractional.
culmea troniei, revocarea si a doi din Fratia Pivniceresei.
efect de boomerang. Eu zic ca au procedat cu schepsis, iar Muona va face pasul inapoi.
Buna seara si La Multi Ani ( dar nu ca 2012 ).Parerea mea este ca trebuie “rupta pisica” vorba unor liberali mai vechi.Bine ca cei care au spus acest adevar sunt “vai mama lor” acum. Dar ce au spus ei atunci ramane valabil si azi.Dupa parerea mea atat a ramas din vechiul PNL.
PNL ? Cu numele. Ca, in rest, cum bate vintul, precum trestiile. M-ar fi interesat asa, pt cultura mea, cum se raporteaza la liberalismul european (desi, poate e caduc, ca am inteles ca vor sa schimbe modificarea)
la ora actuala, PNL e o coaja goala, un brand in spatele caruia e acelasi electorat PSD, plus fripturistii liberali care mereu au fost in frunte insa acum sunt vazuti la adevarata lor valoare.
Doina, la multi ani!
Eu sper ca se va rupe mai mult decat pisica, eu sper ca se va rupe leul! (nu moneda).
buna seara/este off topic ,dar cred ca merita semnalat;
daca deja a fost,inca odata scuze
http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/statul-de-drept-moare-la-patarlagele-sau-despre-vointa-poporului-289705.html
nu stiu daca a fost, insa autorul are 100% dreptate.
Culmea Justitiei in Romania: sa afli ca exista judecatoria Patarlagele doar din cererea de revocare a lui Danilet.
Sara una oameni buni,
postari interesante depre viitorul dreptei.
Ceva imi spune (este si un pic de wishful thinking aici 🙂 ) ca se va incerca identitati distictinte a PFC. Abia astept conferinta de presa…..
Cat despre buget multe sunt de spus, dar cred ca :
http://capitalismpepaine.wordpress.com/2013/01/11/romania-mea-n-are-nici-o-datorie/
spune destul de bine 🙂
Aparitia PNL ca viitor membru PPE este un pic ingrijoratoare. Sunt convins ca bleaga il va “ajuta” pe prietenul “de o viata” Frnzvrd in asa fel incat sa nu existe o problema si se va incerca , mai apoi, o fuziune prin absortie a pdl. Cred ca de aceea usl era “ingrijorat” ca bleaga nu apuca parlamentu’.
DIn toate apele astea tulburi sper din toata inima sa se decanteze ceva care sa fie curat si sa atraga.
Imi permiti sa PROTESTEZ la textul: “Romania mea n-are nici o datorie”?
Daca nu, eu tot PROTESTEZ!
lol
nu cred inca in scenariul PNL in PPE.
PFC este PFC, asa cum scrie in statut: “doctrina liberal-conservatoare bazata pe principii traditional crestine si pe valori comunitare”.
Ca si Theo, eu as fi pus conservator-liberal, insa asta e optiune strict personala. Nu m-a intrebat nimeni si bine a facut
orice partid aflat AZI in PPE poate pune veto! Ba chia si UDMR (interesanta dilema, asa-i?).
Aparent offtopic; este vorba despre COMPETENTA conducatorilor usLASII &asociatii.
“Arafat a spus, vineri, la Targu Mures, ca argumentele unor reprezentanti ai spitalelor, potrivit carora va creste consumul de dezinfectanti in urma noului program de vizitare a pacientilor, nu au nicio baza, el aratand ca a descoperit ca unii dintre acestia percepeau cate cinci lei pentru vizitele pe care le permiteau in afara programului.”
Omul asta este din sistem? Eu stiu de jdeani. Voi stiati?
Si el ABIA acum afla?
Sa mori (si) de ras cu asa ministru (ex) 🙁
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-13984649-raed-arafat-despre-noul-program-vizite-spitale-oamenii-nu-merg-cinema-nu-trebuie-plateasca.htm
Cinstitul Arafat a descoperit mita din spitale.
Ponta va da un OUG.
Ministrul Nicolaescu anunta angajarea unor gorile care sa verifice doctorii la spaga.
Gorilele vor fi platite din taxele colectate la portile spitalelor.
Pacientii vor plati spaga pentru a evita taxa de intrare in spital.
Cinstitul Arafat va descoperi ca se da spaga ca sa se evite taxa de intrare in spital.
Ponta va da un OUG. Again.
Ministrul Nicolaescu va anunta angajarea unei firme de supra-control al gorilelor….
Supra-gorilele vor fi platite din taxele luate de la gorilele angajate pentru a colecta taxa de intrare.
Pacientii vor da spaga la supra-gorile pentru a evita spaga data gorilelor mituite in vederea evitarii taxei de intrare in spital.
Constitul Arafat….
Hi hi !
salut. Mai e cazul sa amintim principiul incompetentei? dr.Calafat, cum deschide gura despre politica, cum o da in bara! Un medic excelent ajunge (peste 95% probabilitae) un manager infect.
PS Daca tot vorbim de Forta Civica, va reamintesc un fapt pe care tov. Blaga nu il va intelege niciodata: Codul Etic al FC este scris de un vicepresedinte provenind din societatea civila (@Desy) , care a colaborat cu un blog (ghici care?) al societatii civile.
Mori, Blaga, de ciuda! 😈
http://www.forta-civica.ro/viziunea/cod-etic/
Cand va fi cazul, va fi testat si acest Cod Etic si vom vedea cat de solid este.
Papahagi, la B1 – “noi cam pierdem timpul in acest moment, tb sa avem un congres, sa alegem o conducere si sa revenim cat mai rapid la atacul la baioneta”
Nu vreau sa fiu “Gica ala” dar, de ce in media Papahagi nu apare decat cu “atacul” la MRU?
Sau si la usLASI dar n-am vazut eu?
se pare ca si-a nuantat raspunsul
Papahagi spune multe si articulate bine pe FB
MRU inca e usor crispat.
MRU a zis ceva pe FB (ca stiu ca e pe drum)?
Daca oamenii nu sunt cu bagare de seama, FB va ucide dreapta in Romania.
Da @cetatean, 🙂 Si trenul a distrus mersul cu diligenta. Plus ca scotea fum si zdruncina creierii la viteza fantastica de 50 km/ora
nu ma refer la “acel” Facebook cu care sustinatorii lui Obama si-au facut o formidabila retea in 2008, ci la “acest” Feibuc din Romania in care toti “dreptacii” stramba din nas si arunca cu vorbe in cine nu promite “acea” dreapta pe care o vor ei.
eu iau FB in considerare, insa nu poluatorii de dreapta care pululeaza la greu si, culmea, il vizeaza pe MRU.
Dragul meu obisnuieste-te 🙂 cu poluatorii de dreapta de pe FB 🙂
Stiu ca FB creste nivelul adulterului in Romania pt ca acolo barbatii familisti cauta femei usoare spargatoare de familii
Stiu ca FB este usor frivol si biserica noastra stramoseasca si popa cu colesterol marit sunt impotriva lui.
Dar trebuie sa ne obisnuim. Acolo vorbeste si nea Ion, ca e si el om si are si el buletin.
problema mea nu e FB cu curvele si pestii de acolo, ci cu “dreptacii” de duzina.
Sustinatorii lui Obama au structurat un sistem in care s-au cistigat alegerile.
Si acolo erau poluatori de toate culorile dar sistemul sustinatorilor lui Obama a fost bine structurat
Cine crezi ca e de vina aici ?
Musicalule, nu te supara, eu as reformula constructiv:
al cui este meritul in cazul asta?
O vorba pe care o repet (nu numai in gand 🙂 ) ) de ‘jdeani:
In conditii IDEALE, orice prost face orice!
In lumea reala e mai greu 🙂
Asa ca, cum era vorba aia?
“Ce poti face TU pentru…dreapta”?
Emile tata , nu ma supar de loc
pot face numai ce imi permite dreapta sa ii fac. Nothing more.
Nu pot sa iau dreapta la bataie sa accepte sa manince spaghetele Bolognese pe care le-am pregatit cu grija pt ea.
Iti raspund asa ca pentru un martian care nu intelege prea multe.
Au inceput epurarile 🙁 –
“Dl. general Meran a fost demis. Este pus la dispozitie pentru ca este responsabil pentru ceea ce s-a intamplat atunci (la protestele de strada din 2012 – n.r.). Am mai facut cativa pasi. In cursul zilei de maine lamurim si cu persoana care dadea cu bocancii ca un animal”
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-13984590-ministrul-radu-stroe-seful-jandarmeriei-capitalei-fost-demis.htm
Sa le dea fo 20 ani de inchisoare ca la legionari
Da … sunt si prosti astia…. Cine a vazut animal cu bocanci ? (poate doar o vita incaltata …. 🙂 )
Pai asta nu intra la cheltuieli bugetare; in plus se elibereaza un loc pentru…ai NOSTRI 🙂
bunä
Becali este un bandit, unul ordinar ce a cumpärat pe Crinolin si lberalii socialisti PNL
acei penali,securisti precum SRS, escroci ca fenechiu si altzii
Stiti cumva revocarea membrilor CSM se face cu votul de 50+1 sau 2/3 din judecatorii / curti de apel? Multumesc!
50+1 din judecatoriile/tribunalele/curtile de apel/ICCJ (dupa situatia judecatorului respectiv), 2/3 din judecatorii de la fiecare judecatorie/tribuna/ etc din tara.
Multumesc foarte mult!
pentru putin.
PAPAHAGI F: BUN COMUNICATOR,
MRU f. inteligent ; dar explicä mult, nu ; oamenii nu stiu sä asculte,
trebuiesc mesaje scurte, bine tzintite si imediat, sä nu aibä timp sä respire haita.
EU NU CRED CÄ TREBUIE SÄ RÄBOIASCÄ CU PDL
nu este bine, sä discute totzi.
Nici eu; e momentul greu si fiecare “aliat” e bun; nu cred ca ne permitem razboi fraticid” chiar daca unii dintre frati incearca sa triseze 🙂
din nou buna seara:
cateva principii-nu prea multe ca vor fi incalcate-ar putea fi alese de PFC din acest blog;habar n-am cine e @theophyle,cred ca nici el nu stie cine sunt eu dar ” de ce sunt conservator” e un bun inceput pentru FC;
-deschidere pentru oameni de valoare: am intalnit tineri cu idei de stanga,afiliati la pdsr( pe vreme aia) si plecati oripilati fiind de ce e de fapt ” stanga” in romania;paradoxal acei tineri-cel putin unul este realizat si poate fi un bun comunicator-de fapt aveau idei de ” dreapta sociala”-(intre timp si-a dat seama)
un om ca cel descris cred ca poate fi ” recuperat” pentru tara de FC/tama lui e de ” puristi”=ce vor zice cand ii vor reprosa ca a fost candva in pdsr?
cel mai bun exemplu aici e bazac;
-profesionisti: nu l-as ” alunga ” pe biris ca e in aspen;poate ca e acolo pentru a-si face relatii,poate ca vrea sa cunoasca si alte idei,poate ca…;funciar cred ca biris este de dreapta
un pic dezlanat,dar sper ca s-a prins ce am vrut sa spun;
sa inchei,talibanii sunt buni cand sunt carne de tun;cum zicea napoleon ,”e mai bun un magar viu decat un leu mort”
sper ca PFC nu-si va propune ” sa rezolve toate problemele”
nu de alta dar cei ce sunt acum minori se vor plictisi la maturitate
tocmai am realizat ca pe pm il cheama ” victor viorel ponta”
i s-ar potrivi ca nick name” voodoo ponta”
🙂
@intimplator, sa fim deci cu ochii pe FC maine, impresia mea e ca vom afla lucruri capitale.
Deocamdata, e primul si singirul partid de dreapta care face rapid o adunare statutara pentru a analiza rezultatele si a decide strategia.
La PDL se asteapta revenirea la viata a Buldogului. Intre timp, cateii au inebunit.
@cetatean/sunt prea batran,relativ bine informat si extrem de sceptic sa aud ” lucruri capitale”
personal mi-ar placea sa aud ” lucruri de bun simt”/cea mai mare lipsa a romaniei in acest moment -cred eu-este bunul simt,” cei sapte ani de acasa” sau cum zic americanii ” common sense”
din f. scurta mea experienta de campanie, cam asta asteapta si multi alegatori, indiferent de sat/oras !
@intimplator, eu numesc lucruri capitale cele pe care le asteptam noi. Cele de bun simt au ajuns capitale in politica de azi…
Cetatean zi nene ce astepti ? Ca tii secretul asta pt tine de mult .
Bunul simt e o ceva relativ la ce e bun simt pentru tine.
Pentru Hitler, Lincoln, Gigi Becali sau Maica Tereza bunul simt sunt chestii al naiba de diferite
Ce naiba a ajuns capital in politica de azi dupa mintea ta ? Explica si atunci putem sta de vorba noi astia mai tehnici ca Intimplator , ca mine
astept un bilant cu indicarea acelor filiale care au fost bune si acelor filiale care au sub-performat. Eu cunosc numarul de voturi al fiecarui candidat al FC. Astept deci masuri post-alegeri.
Astept o directie strategica si niste decizii pe termen lung.
Astept o echipa si o pozitie fata de vremurile care vin: revizuirea Constitutiei.
“Capitale” sunt lucrurie alea al naibii de naturale pe care nimeni, insa nimeni din partea zisa de “dreapta” nu le afirma: ca fara o curatenie la sange in PDL si o directie setata de pe acum (nu de PDL), in 2014 si 2016 nici dracu nu mai voteaza cu “dreapta”.
Din cate stiu exista un bilant de acest gen. Nu cre ca o sa fie facut public. Poate schimbarile au sa reflecte ce se intampla
pai nu vreau bilantul public, vreau sa se vada urmarile 🙂
PDL nu pare deloc nerabdator sa faca vreo schimbare – altceva decit sa-l dea afara pe SV et comp. Chiar nu cred sa faca ceva in sensu’asta.
La abulia multor membri, ma indoiesc foarte tare ca se va intimpla o reforma reala A – Z. Poate le da Dumnezeu mintea de pe urma, desi…
sa detaliez” common sense”
ca pensionar, amarata aia de pensie imi este virata in cont la timp;
ca potential “obiect al muncii”pentru sistemul sanitar ca vor avea grija de mine
ca sofer,ca cel care trece pe rosu cand eu am verde este pedepsit
ca bunic care isi plimba nepotii: ca cea mai mare grija a mea este sa nu-si luxeze glezan calcand in gropi sau sa nu-si murdareasca incaltarile calcand in rahati de caini;
ca ” patron”,ca atunci cand merg la fisc mi se raspunde cand spun buna ziua si “wishfull thinking” =” da ,am gresit,ne cerem scuze”
nu cred ca imi doresc prea mult/si chiar cred ca a oferi ” normalul” azi in romania e rara avis
asa este 🙂 parerea mea este ca daca FC va vorbi aceasta limba, va ajunge departe!
Iar gresesti city 🙂 cind intri in alte domenii 🙂
Necazul este ca nu e vorba de o limba, adica FC sa 10.000 de chestii pe care le doreste Intimplator.
Aici si acum e cam asa: E ca la pestisorul de aur care te lasa sa pui 3 dorinte. Tot asa e si cu FC. Ea desi poate sa promita un milion de lucruri, va fi lasata sa promita doar 3 de care sa se tina de cuvant.
Sunt importante primele 3 lucruri pe care le promite FC romanilor. Imediat ce promite si al 4-lea lucru deja nu mai este luata in seama. M-am facut inteles oare ?
avem abordari diferite: tu vizezi neaparat constituirea unui bazin de votanti “captivi” pentru pentru FC la care speri sa aduni apoi alte categorii. Eu am o viziune diferita.
Norocul FC ca nici unul dintre noi nu decide strategia partidului
Nu sunt sigur de asta. Nu stiu cine stabileste strategia partidului. Daca nu e bunul dumnezeu atunci sunt sanse sa greseasca. Si daca greseste vom sti in 2014 la alegeri. Si vom pierde noi toti nu numai FC
Si tu, si strategii FC trebuie sa inteleaga un lucru elementar pe care il spun specialistii (nu eu):
Oamenii nu cumpara burghie de 15 tzoli : cumpara gauri de 15 tzoli
Esti baiat destept, repeta asta de 10 ori si vei intelege 🙂
Acuma nu stiu eu ce va face FC, insa pararea mea e ca va vinde burghie celui care vrea burghie si gauri celui care vrea gauri, insa il va invata sa si le faca singur.
PS cand vinzi doar gauri, exista o sansa ca mereu sa apara cineva care le da mai ieftin. Poate castigi un bazin de clienti captivi, insa ti-l va fura mereu unul cu pret de dumping.
Citatul este din Ted Levitt economist si profesor la Harvard.
Se refera la identificarea si satisfacerea nevoilor clientului.
Te-am rugat sa citesti de 10 ori. Nu ai citit decit odata. 🙂 Nu ne intelegem
Nu pricepi ca nimeni nu vrea sa cumpere burghie ca sa se uite la ele ci el de fapt vrea gauri si de aia cumpara burghiu ? si daca ii oferi gaurile fara burghiu spune sarumana. Ce naiba va pricepeti la toate ?
ba am inteles, tu nu ai inteles ca mereu va veni un alt partid mai populist care sa dea gauri mai ieftine sau mai multe.
Votantul nu e un client decat pana la un punct.
😉 pentru randurile 4-5.
😆
TDS,
concret ceea ce FC o sa promita sunt “undite” si au sa le arate balta!
Chiliman B1
Ieri parca a fost si Ponta la B1. Care e poanta ?
Chiliman e un ticalos, prieten cu alti ticalosi precum Tariceanu si Ludovic Orban si care intimplator este acum la cutite cu alt ticalos care e Crin Antonescu.
Sa stam acum sa sorbim acuzele la Antonescu ale acestei javre ? Doar pt ca il critica pe Cacarau ?
Il ataca pe Antonescu fara limita, oare in vara tot asa gandea 👿 Lupta ptr. putere naste monstrii, “un ticalos cu pretentii contra unui ticalos fara nume dar sef de partid, puturos si cu probleme la mansarda “.
si eu cred la fel;poate ca asta este ” culoarul” la care nu se gandeste nimeni azi;
si poate ca cineva se gandeste ca ” il poate ocupa”
mru poate capitaliza aici/are o fizionomie care inspira incredere,este echilibrat,sper ca nu comit o blasfemie=de ce nu s-ar pozitiona ca un “iliescu din 90” al dreptei reale?
Si uite asa vedem unde sunt reformatorii!
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-13984858-judecatoria-sectorului-4-vrea-revocarea-lui-danilet-judecatoriile-sectoarelor-2-6-sunt-impotriva.htm
Buna seara,
Eu tot mai sper ca FC sa ia o mica distanta fata de PDL-ul actual.
Nu spun sa se certe cu ei, dar ca si dupa o petrecere: am baut , am mancat , ne-am simtit bine dar acum e momentul sa mearga fiecare la casele lor si sa-si vada de servici, cariera s.a.m.d. Ne vedem la urmatoarea petrecere… si ne strangem mana atunci iar.
Daca ne vedem pe strada ne salutam, mai spunem o gluma, mai intrebam de familie si iar ne vedem de drum. Nu stiu daca face sens ceea ce spun, dar cred ca este cazul ca aceasta dreapta sa nu-si mai faca planurile dupa ce gandesc “ceilalti”. Pe ceilalti ii doare-n cot de aceasta dreapta, asa ca sa ne vedem fiecare de drumul nostru si sa incercam sa devenim puternici fara sa ne uitam si sa ne intrebam ce spune vecinul.
Blaga nu reprezinta pe fanii Piratului ce votau PDL doar din necesitate. Acum acei votanti nu mai au reprezentant si trebuiesc atrasi de PFC, asa cum si pe cei ce nu stiu inca pe ce cale s-o apunce. Acestia din urma nu vor vota PDL in veci, indiferent de ce aliati o sa aiba. Asa ca… este foarte important ca MRU sa incerce sa stea pe picioarele sale, mai clatinat, mai ezitant dar fara acest “sprijin” PDL-ist otravit.
Cat despre candidatul la presedentie al dreptei, eu spun sa nu se grabeasca, inca. Sa limpezeasca apele mai intai si mai vedem apoi ce se ascunde printre valuri.
salut mayausa,
intr-un fel sau altul se va intampla
Buna seara,
Se poate intampla asta daca reusesc toti din FC sa treaca in urmatorii doi ani peste ironiile si atacurile PLD-ului. Ingrata situatie, sa fii in opozitie si partenerii de opozitie sa iti fie cai mai mari dusmani, si nu cei de la putere.
Buna Moldo 🙂
Strategia este cea a caravanei care trece si a cainilor care latra. Pana la urma in liniste si elegant MRU le-a tras-o platindu-le tradarea 😆
Pic cu pic se face mare! Un semnal de alarma ptr. USLamisti.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/34-de-mineri-s-au-blocat-in-mina-lupeni-ei-protesteaza-din-cauza-salariilor-diminuate-1018977.html
Maya, avand in vedere cifrele date de Barbu Mateescu care arata ce pierderi masive a suferit ARD, cred ca daca PDL iesea din ARD nu facea nici 16%.
@city,
ce bine era fara tradatorul de Blaga in Parlament 🙂 (pacat de mana fortata a lui Boc 🙁 )
PDL-ul tot nu a inteles ca indiferent cine vine din interiorul acestui partid la presedentie, nu va fi votat, punct. Eu sunt unul dintre acestia, iar ca mine sunt multi. Am votat PDL doar fiind alaturi de presedinte, dar nu alaturi de acesti tradatori (majoritatea). Iar cei ce mai au coloana in acest partid ar face bine ori sa se retraga ori sa-l forteze pe Blaga sa renunte la sefie. Nu exista alta cale daca ei mai vor sa fie in carti si la urmatoarele alegeri. Asa ca, MRU are bazin electoral, tot ce-i lipseste este mai multa vigoare si o agenda care sa cuprinda teme putine, clare, concise si repetate pana la starea de saturatie sa nu spun greata, altfel nu o sa fie auzit.
@tds
wrong! nu e vorba de “10 mii chestii”
e vorba de una singura
BUN SIMT
stiu,ca sa atragi trebuie sa fii ” shocking”/chestia e ca s-ar putea azi in romania reala-aia a lui voodoo ponta,aia a luibecali,aia a lui antonescu,chiar si aia a lui basescu-acel ” shocking” sa fie normalitatea?
apropo,cand a fost ultima data cand ai discutat ” politica” in termeni reali?
@ intimplator daca ma iei cu wrong ramai singur 🙂
Bun simt pentru Iliescu inseamna ceva, pentru tine inseamna altceva iar pentru Miss Jamaica inseamna altceva. E un rahat pe linga Principiul II al termodinamicii. asa ca nu are rost sa il scrii cu aldine.
Eu nu discut politica in termeni reali (ce naiba o fi aia ?) Nu am nici o legatura cu Political Sciences decit o tinara profesoara de la UT care imi placea mult dar cu care discutam doar despre Proust, ca la stiinta politica nu ma pricepeam 🙂
@vmaru
e cu ” dus si intors”/daca ei nu si-au realizat ce trebuia e normal sa nu fie platiti
daca lor li s-a spus” indiferent cat faceti ,daca votati usl veti fi platiti”e o mare problema
daca varianta doi este adevarata,cine e deshtept poate capitaliza enorm!
@all
pdl e istorie/cred ca trebuie pus langa pntcd(din pacate)
am o presimtire ca prin primavara,cand va da ” frunzaverde”va fuziona cu pnl ca sa ” faca o dreapta reala”
romania e inca in europa/europa e ” real politik”/e vital ca PFC sa fie recunoscut de ppe inainte de fuziunea pdl/pnl
pentru asta PFC trebuie sa roinda ” culoarul”
romania e secundara in europa de azi,DAR,ca in 1856( vezi @theophyle&razboiul crimeei)
sper ca basescu dupa zecile de chixuri in “promovarea noii generatii” sa fi gresit si sa fi ales si unul bun=mru
@intamplator: pdl e istorie dar se chinuie sa-i traga si pe altii dupa ei… in cosul ala de gunoi.
PDL nu incearca sa ii traga pe altii dupa el 🙂 Din pacate altii se tin dupa PDL spre cosul de gunoi…
noapte buna tuturor!
@mayausa
da,bine punctat
eu unul nu stiu daca-in acest moment-liderul viitor al romaniei( daca va mai exista) este mru sau papahagi
un lucru este aproape cert,” stanga” lui ponta e terminata/ieri-la chestia aia cu starea natiunii-a inceput caderea “stangii”/pentru a intelege urmariri fizionomia si vorbirea lui ponta/el nu mai e stanga
p.s la ” tampenia” romaneasca nu m-as mira ca ” stanga” sa devina vanghelie sau o papusa a lui voiculescu
de multe ori imi vine sa zambesc cand va citesc. Vorba unui clasic in viata “dl Papahagi nici nu stie cat nu stie” 🙂 Lazaroiu a latrat la el si dl Papahagi imediat a inceput sa se scuze si sa retracteze ce a spus cu o zi inainte. Din galeria liderilor MN si baconschi.
TDS,
Nu prea am inteles chestia cu “burghiu’ si gaura” desi mi-am spus-o de fo 30 de ori. Ceva, ceva parca da’ se poate interpreta-deh, batrinatzile tinere…. Eu cred ca ai dreptate in privinta aia cu “non multa sed multum”, adica, sa fiu mai clar 4 este prea mult , 3 trei este ceea ce trebuie. 🙂
eugeni,
lasa-l pe TDS, greu de discutat cu el daca nu-i impartasesti opiniile. TDS-ul isi supra estimeza opiniile subestimand opiniile altora. Combate bine 🙂
draga Theophyle
Intradevar, lucrurile in care cred cu tarie le sustin….. Asta e farmecul meu 🙂
Hai sa o spun altfel pentru ca imi esti simpatic si ai spus-o de 30 ori
Charles Revson de la Revlon spunea: Noi, in fabricile Revlon producem cosmetice adica chimicale. In farmacii sau in magazinele de cosmetica noi vindem speranta.
………..
Altfel (blogul facut de moldoveanu nu imi permite sa fac si desene 🙂 ) Cind mergi la restaurant nu te intereseaza cum arata bucatarul si cum a preparat Beuf Bourguignon ci cum arata mincarea, ce gust are .
O clipa m-am speriat si am crezut ca treaba cu “burghiu’ si gaura” este vo mascare ceva :). Acu m-am linistit.
Pe de alta parte te intereseaza daca bucatarul se spala pe maini dupa ce a fost la buda, daca are pieptul dezgolit – daca este barbat -si ceva pe cap….. (cu toate ca acolo unde se prepara beuf-u’ respectiv este implicit…)
@Teophyle
Eu cam impartashesc opiniile lui tds. (90%). Cateodata , totusi, cred ca nu poti merge 100% cu analogia companie/politica. Dar poate gresesc
Deci daca mancarea e un gunoi nu te intereseaza. Tu ai fost in bucataria restaurantului si te-ai convins ca le Chef s-a spalat pe maini.
….
Eu nu ma pricep la politica. Eu ma pricep bine la Business Administration. Asa ca daca iei bune 90% din ce spun…. sunt mai mult decit fericit 🙂
Da, dar asta inseamna ca te intereseaza bucatarul…….comportamentul lui…….
Da-mi si mie un pic de rezon, pls …:)
Eugeni
Daca ti-as pune o formula chimica ti=ai scoate palaria si ai spune : da sefu ai dreptate
Intrucit expertiza mea nu tine de formule chimice si nici de a iti pune gresie in baie – deci sa te conving ca stiu chestii mai bine decit tine- ci doar in vorbele goale pe care le spune un consultant e complicat sa te conving. Oricind poate sa vina un bou sa spuna ca nu am dreptate, desi pot veni cu bibliografie etc. E foarte simplu pt mine sa demonstrez teorema lui Pitagora sau segmentarea pietei tinta a dreptei si segmentarea pietei dar este complicat sa demonstrez chestii la care se pricepe tot omul , cu bacalaureatul luat.
Asa ca… hai sa o lasam asa cum este. 🙂
Cred ca la alegerile pentru presedentie pricipalii candidati, sau cel putin acesta este planul USL sunt:
Crin Antonescu
Sorin Oprescu
Opozitia actuala
Se va incearca integral reeditarea tacticii din 2008 cand numai prostia lui Geoana a lasat PSD-ul fara presedentie.
Unul dintre cei doi USL-isti va fi iepure si va sprijini apoi “surprinzator” candidatura celuilalt ca sa lase sentimentul ca “daca si adversarul lui spune ca e bun…”
@tds 10 48
nu cred ca politica are principii,doar e ” arta posibilului”
principiul II al termodinamicii e valabil in chimia fizica,nu in stiintele sociale/n-as amesteca mere cu pere=politica cu termodinamica
in rest ,vorba lui lenin” adapti tactica la strategie”( chomski zice altfel,mai elaborat)
Intimplator
cu tine nu am nici o sansa . Nu te pot convinge de nimic . Le stii deja pe toate 🙂
Poate pe nepotul tau prescolar as putea sa il conving desi am multe dubii ca ma va lasa cineva sa ma apropii de el 🙂
a inceput si vanatoarea de vrajitoare:
http://www.mediafax.ro/social/om-de-afaceri-din-targu-jiu-retinut-pentru-o-evaziune-fiscala-de-65-000-de-lei-10454507
Baga la puscarie pe unul care a furat 15 000 euro. Si asta in timp ce Negoita datoreaza fiscului 45 milioane euro. Nu mai vorbesc de familia Becali, Borcea, si multi altii.
Dar vor ambala aceste fapte frumos iar bizonul va intelege ca guvernul USL lupta cu coruptia pentru binele lui. (daca fac calculele, cei 15 000 euro nu cred ca ajung, daca vor fi recuperati, pentru acoperirea sumelor pe care statul le va plati ca sa-l tina in inchisoare pe respectivul) Cu alte cuvinte statul va cheltui inca niste bani fara sa aduca nimic la buget. Dar are o politica de marketing net superioara PDL, trebuie sa recunosc.
@tds
@tds /test
cine a propus si dezvoltat “clinique’la revlon?
50/50: e un roman
numele?poti raspunde ” clear” fara principiul 2 sau 3,numai un nume!
habar nu am
intreaba pe altcineva 🙂
@tds11.14
tin prea mult la nepotii mei sa-mi permit sa fie contaminati si de tine/unul ajunge
doar nu vrei inca un lenin!!!!!-tocmai am inceput sa-i explic celui mai varstnic ” ca nimic nu e gratis in lumea asta”nici macar Mos Craciun!
ce naiba,hai sa lasam lumii macar speranta
Poti sa ii spui asa:
Singurul lucru gratis pe lumea asta este cascavalul care este pus in cursa de soareci
eu stiu/nu trebuie sa intreb
si e un tip modest,cand intri in biroul lui vezi un steag,doua carti/ambele te obliga sa intrebi “de unde esti?”/asta da,roman!!!
din pacate,pentru noi toti,a renuntat la cetatenia romana prin anii 90/spune insa ‘ EU SUNT DIN ROMANIA”/
Vreti parerea mea despre prezidentiale? Eu cred ca daca Blaga nu v-a fi inlaturat, isi va continua tradarea. Si va propune un canditat al PDL separat de restul opozitie, pentru a se reedita anul 2000. O finala intre doi dintre cei trei, Oprescu-, Antonescu, Diaconescu
Si care este problema Barengott ? De ce sa fie inlaturat Blaga ? El va controla in 2014 maxim 7% (minim 2 voturi, el si nevasta ) De ce naiba vrei sa intri in bucataria lui ? Lasa-l dreak sa isi continue tradarea. Vedeti-va de drumul vostru. Daca va va iesi bine, cei 7% ai pdl-ului captiv Blaga va veni la voi . Daca nu va iese bine …. atunci si cu Blaga si fara Blaga va fi la fel
(Personal nu am avut niciodata incredere in vamesul asta bortos si milionar– Daca voi ati avut 🙂 atunci e spaga voastra 🙂
7% e suficient pentru a darma tot.
– Andrei Chiliman: Ma bazez pe Tariceanu in lupta pentru recuperarea partidului
Deci un kkat se bazeaza pe alt kkat. ca sa recupereze o prajitura cu frisca (pnl)
Si vad toata dreapta in orgasm de ce a avut curaj Chiliman.
Hai sa fim sobri, prieteni 🙂
Buna Dimineata,
Postarea noua! Sfârşit de săptămână: 12 ianuarie / Jaf pe toată linia !