2012: Campanie – PDL un partid fără VIS
11/11/2012 | Autor theophyle Categorii: Editoriale, Magazin Politic |
Initial titlul acestui articol ar fi trebuit sa fie “PDL a fost invins si ARD nu poate sa invinga” Din cauza unor presiuni redactionale si pentru a nu supara prea mult nici pe puristi si nici pe pragmatici, am hotarat sa-mi exprim parerea, care are sansa sa fie recunoscuta de mai toata lumea: adica PDL este un partid fara VIS, cand VIS este: Viziune + Initiativa = Sustinere. Deci, draga cititorule, sustinerea poate fi obtinuta prin viziune si prin initiativa de o promova.
Data la care a inceput decaderea masiva a PDL a a fost ziua (si ea istorica) de 23 august 2011, cand la Neamţ, Gheorghe Ştefan, zis si Pinalti, a avut o victorie à la Pirus. Citez din Revista Presei acelei zile pe Politeia:
„Reţeta succesului” obţinut de PDL la Neamţ conţine mai multe ingrediente, unele deja consacrate, cum ar fi mita electorală şi turismul electoral. Pinalti a venit şi el cu idei: fără picior de lider PDL de la centru prin Neamţ şi schimbarea culorii din portocaliu în verde. (Link la sursa)
Regula numarul 1 – Nu poti scapa de umbra ta. Toate incercarile de modificare a numelui, a siglei si a culorii partidului au introdus senzatia de infrangere si dezastru iminent. Acest dezastru s-a intamplat tot din aceasta cauza, dar 10 luni mai tarziu. Frica si slabirea coeziunii au dus la distrugerea unitatatii partidului, introducand ideea de abandon a colectivului pentru salvarea politica individuala. Intr-un partid care nu mai poate inlesni un post politic, unii politicieni oportunisti (majoritatea sunt de acest fel) si-au cautat o continuitate pe undeva in afara PDL.
Regula numarul 2 – subminarea interioara este intotdeauna mai eficienta decat adversarul. Publicul a perceput disensiunile intre gruparile Blaga, Boc etc,.; ca putere in partid este mai importanta ca unitate necesara guvernarii. Electoratul care a votat PDL a perceput ca partidul este divizat in fata coeziunii aratata de de opozitia USL si a inteles ca PDL nu mai poate castiga viitoarele alegeri, lucru demonstrat cu prisosinta in alegerile locale ale acestui an.
Regula numarul 3 – nu pune niciodata căruţa înaintea calului. Prostia (inca existenta) a unor lideri democrat-liberali care au crezut sau cel putin au vorbit public despre posibilitatea ca USL se va auto-dizolva inainte de alegeri a fost puerila si infantila. Orice om informat, cu o minima cunoastere a realitatii politice romanesti, stie ca nu poate exista nici o sansa de acest gen inainte de alegeri, cand exista posibilitatea teoretica si practica de a castiga aceste alegeri.
Regula numarul 4 – nu poti face ceva care nu stii cum sa-l faci. PDL-ul este total lipsit de de consilieri care sa realizeze constructii de mesaje si argumente viabile si convingatoare, care pot fi trecute rapid publicului larg. Mai grav decat asta, partidul nu a avut personalitati cu calitati oratorice la un nivel acceptabil. Nici macar MRU nu s-a intors la performatele oratorice dupa tradarea si demolarea guvernului sau. Memorabilul interviu la Antena 3, interviu in care s-a consacrat ca vorbitor dibace si convingator, a ramas un episod unic.
Regula numarul 5 – ceea ce nu transmiti publicului nu exista. Populatia ar fi trecut mult mai usor peste criza daca liderii PDL, in frunte cu premierul Boc, ar fi avut abilitatea explicatiei, empatiei si solidaritatii si ar fi transmis-o publicului. Nici un ministru nu ar fi murit daca ar fi calatorit cu Loganul, scotand la licitatie publica masinile scumpe. Ceea ce a facut Basescu ar fi putut face toti ministii lui Boc. Daca PDL ar fi emapatizat cu populatia, cu gesturi simbolice, altfel ar fi fost privit de electorat. Dar, intrucat nu s-a intamplat acest lucru, ruptura dintre partid si electorat, inclusiv o parte din electoratul sau s-a adancit continuu. Fara indoiala ca PDL a fost lipsit total de o strategie de comunicare sau nu a fost pusa in practica. Sondajele saptamanale sau lunare au aratat clar aceeasi uriasa deficienta.
Regula numarul 6 – nu este pentru cine se pregateste, ci pentru cine se nimereste. Demolarea guvernului MRU a fost catastrofala pentru PDL. Tradarea majoritatii parlamentare instrumentata de opozitie cu colaborarea masiva a unor membri PDL a condus nu numai la pierderea puterii, dar si la singura posibilitate de redresare, astfel masurile preconizate de guvernul MRU au cazut ca o para malaiaţă in gura USL. Majorarea salariilor sau a restituirii CAS-ului oprit ilegal din pensii si alte cateva masuri salvatoare vor fi atribuite de populatie guvernului USL, desi au fost pregatite de guvernul MRU.
Regula numarul 7 – daca nu existi astazi pe internet te lipsesti de un mediu de informare care creste exponential. PDL nu are nici UN (1) blog vizibil astazi care il sustine. Nici macar unul, care are mai mult de 1000 de vizitatori unici pe zi. Asta a fost rezultatul celebrei zicale a lui Blaga “Politica nu se face pe bloguri”. Cei doi reprezentanti ai comunitatii Politeia, care au fost la intalnirea cu stabii ARD , mi-au relatat cu tarie ca vor vota ARD numai dupa doua pahare [n.r sper mici] de tuica fiarta si cel putin o lamaie pe langa aceste pahare! Liderii prezenti la acea intalnire nu-si merita nici joburile si nici generatia din care inca fac parte.
Mai am inca cateva reguli care au fost incalcate, deoarece ele includ relatiile cu Basescu nu le voi posta. Un lucru as dori insa sa mai spun – nu exista nici ingeri si nici demoni in politica (in afara lui Ion “Azazel” Iliescu-Ilici), exista numai prosti si destepti. Cantitatea prostilor din PDL intrece cu mult pe cea din toate celelalte partide. Fara VIS (Viziune + Initiativa = Sustinere) nu exista victorie!
Prima postare din cele trei preconizate (ARD si USL) in zilele urmatoare.
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Salut. Pot adauga (poate o regula): daca nu intelegi ca a aparut automobilul, nu ajungi nicaieri cu carutza. Mobilizarea la Obama s-a facut MAJORITAR prin tweet, FB, net etc, Mubarak, Ben Ali au cazut tot datorita tehnologiei. Noi (alde Blaga) o ignoram? O SA NE USTURE!!!! mai ales la votantii YUP
salut cinic,
subt complet depasiti din toate punctele de vedere. Nu stiu, si nu vor sa stie! Pe a’ lor, cu capul de pereti!
buna ziua ! cine a facut presiuni redctionale? 😀 . PDL ar putea avea un VIS care nu corespunde cu ce speram noi ci doar cu interesele lor. traim intr o minciuna @Theophyle , o “democratie” regizata in care clica emanatilor de dupa 89 se joaca de-a puterea si de-a opozitia . am vazut la tv cum un primar pdl sustinea candidatii usl … scenariul si regia au fost de mult semnate in privinta guvernarii Romaniei .
Salut Ziggy,
chestia nu este singulara, sunt 7 -10 judete de genul asta!
Bună !
Ce nu pot eu să înțeleg, Obama a luat măsuri dure ? Dacă da, de ce electoratul său nu l-a sancționat?
La regula nr 5, punctul b. Dacă nu știi să transmiți favorabil ție, mai bine taci.
Salut,
in primul rand pentru ca duritatea masurilor luate la noi a fost aproape singulara in lumea democratica. Din nefericire noua ni s-a aratat numai batul si cu o solidaritate zero.
Salutare! 🙂
Presiuni redactionale a fact catelul
Rectificare: mai exista un demon in politica, alaturi de Iici: Varanul.
Salut Citi,
ai dreptate…tot un drac!
Buna dimineta!
1=1=2 deci nu e tot acelasi lucru. Zic si eu.
In ciuda aparentelor, SENZATIA MEA, este ca luati prea usor batalia din 9 decembrie!
Si, imi este
FRICA!
Vinovati? PDL si multi altii!
Afectati?
Cam toti exceptand usLASII, recunoscuti sau nu !
Buna ziua!
Theophille, din pacate problemele si sanatatea m-au cam tinut departe; am o intrebare totusi: daca in virtual nu prea au dexteritati, nu inteleg de ce si in agora ARD lipseste aproape cu desavarsire. In afara unor afise terne ca mesaj si de o culoare dubioasa lipite pe un singur stalp la Crangasi nu am vazut nimic. Nici la Obor, nici in Ghencea unde Becali a umplut totul, nici la Brancoveanu… Poate ca ai mai multe informatii, asa este si in teritoriu?
in teritoriu ARD exista. La mine exista, am vazut afise in numar rezonabil.
Inseamna ca “strategii” s-au resemnat cu Bucurestiul si se concentreaza pe teritoriu… din pacate uita ca marea masa a nehotaratilor provine din Bucuresti; tot aici este si electoratul cel mai fluctuant din tara care poate fi convins cel mai mult prin retelele sociale. Nu mai inteleg nimic 🙁
salut drivas, ai dreptate,
Bucurestiul nu mai inseamna nimic pentru PDL.
Bucurestiul nu mai inseamna nimic (bun) pentru Romania.
Nu va suparati dar afisele inseamna si BANI!
Ziua buna oameni buni, in casa noua 🙂
DPA (adicatalea Aligica) zicea , pe undeva, ca AR putea fi in desfasurare o strategie (ARD) , o strategie nestiuta de vulg. (adica de poolime 🙂 ). Tare mult ma indoiesc. Cel mai frica imi este de faptul ca MRU se va “pierde” in politica marunta si dulicitara a pdl’ului, lucru care, cred, ar fi pericolul cel mai mare avand in vedere ca de MRU se leaga speranta multor oameni.
Vad ca MRU a avut niscaiva vizite externe, vizite care sunt foarte importante (cred eu) si legate un pic de apartenenta la PPE. Cred ca aceasta apartenenta implica si o prezenta in senat sau parlament ceea ce ar explica cumva pasii de acum.Dar….
Tot ce am scris sunt supozitii, eu facad parte , con brio, din acea , vestita deja, poolime…… 🙂
Salut eugeni 🙂
Toti suntem socotiti poolime. Daca este o strategie, este atat de discreta ca nimeni nu o vede \ simte 😆
Salutare !
1. “Vechii” (BVBU) au o uzura, fizica si morala, colosala.
Nu s-au retras in linia a doua, incapatanadu-se sa iasa ca paduchii in frunte, penalizand serios imaginea PDL.
2. Dintre cei “noi”, prima transa (Preda, Voinescu etc.) nu s-a dovedit ceea ce trebuia sa fie, au fost pur si simplu neinsemnati, greu de vazut.
MRU n-are incisivitatea necesara, ramane mai mult om de biblioteca decat om politic.
Cocluzia mea : Base n-are mana la alegerea personalului si, din nefericire, nesocoteste consilierea.
Ca la fotbal : nu toti jucatorii de geniu pot sa fie si antrenori buni.
Seara buna
@Tzepelica si eu impartasesc ce ai scris . 🙂
@ Theophyle . Cu articolul asta vei fi pe lista neagra a PDL . O sa vezi dupa alegeri . 🙂
cred ca sunt pelistele negre ale tuturor partidelor 😆
Of course, pe lista neagra a tuturor mai putin FC. Pe magari supara adevarul.
Tzepelica,
Complet de acord cu ce a zis , cu un singur bemol(mai multi de fapt):
Base are mana la alegerea personalului(nu i-a nimerit 100 la suta dar deh…. Sunt convins ca asculta ce zic consilieri dar sunt convins ca isi formeaza parerea lui(ceea ce este normal si de dorit la un sef de stat). Si mai sunt sigur de ceva: TB nu poate gasi o clona lui TB si ultima chestie: Romania a avut un noroc extraordinar cu TB din pacate TB nu a avut noroc cu Romania….:)
Spui, Tzepy:
“Cocluzia mea : Base n-are mana la alegerea personalului si, din nefericire, nesocoteste consilierea.”
iar eu te contrazic pen tru ca eu nu cred ca putea sa ii aleaga pe toti PERFECTI. Cu consilierea este alta discutie, daca nu te superi (vezi si mai jos)
Mai spui:
“1. “Vechii” (BVBU) au o uzura, fizica si morala, colosala.
Nu s-au retras in linia a doua, incapatanadu-se sa iasa ca paduchii in frunte, penalizand serios imaginea PDL.”
Dincolo de orice, intreb:
nu crezi ca ELECTORATUL (cei care voteaza!) inca nu este dispus sa creada altceva decat vede si aude la antene (sa zicem)?
Tare imi pare ca simplifici prea mult lucrurile.
Spre exemplu, la mine o preferam pe Udrea celui propus de ARD astaziu. Eu, probabil, fac parte din acea categorie pe care tu o clasifici, aiurea zic eu, tu tocmai frumos. RABDARE ca ajungem TOTAL pe mana usLASILOR altfel.
Te salut
Salutare tuturor,
Vad ca incepem sa ne obisnuim cu blatul USL-ARD. No nu-i bai, mai ales ca ne spune adj. procurorului general al SUA ca si Pivniceru şi Băsescu tratează cu responsabilitate selecţia procurorilor şefi (sursa Mediafax). Ce tara minunata suntem pe cale sa devenim.
buna seara ! deh.. pretul coabitarii. o sa vina vremea cand vor fi spuse pe sleau toate cele. 🙁
buna seara;
eu unul nu mai sunt ” pulime” sunt alegator!
deja am primit un plic,fara “andrisant”(aia de la usl,stiu exact unde sta fiecare locuitor)de la candidatul ard pentru senat;
e decent,e la obiect ,e concret;
cu ocazia asta am aflat ca nu il cheama ofiteru ci vasile gherasim-fostul primar;omul isi enumera ce a facut si ce are de gand;
in umila mea opinie e un a4-pe amble parti scris-fara ” tiribombe” sau aiureli;gherasim e specialist in administratie si isi propune -daca e ales -sa se concentreze pe ce stie;
asta e bine;nu stiu cum percep altii;oricum e mai bun decat contracandidatul lui pre numele sau corlatean care -cred ca nu mai are venituri-e in poze pe postere cu chiliman alaturi care ii este ” sustinator”
o fi corlatean ,” apartinator”?
un parlamentar este un legiuitor nu un primar. daca ce cacat despre ce stie sa faca ca si primar te-a extaziat, inseamna ca nu numai ca te-a mintit cu A4-ul, ci si ca te-ai lasat mintit. vai de capul tau. cu scuzele de rigoare!
@stefan60
Salut !
Inseamna ca n-o sa iau singur “castanele”. 😆
Eu sint obisnuit cu castanele . 🙂
Afise in sect. 1 :
“Mihai Marian Bâzgan e deputatul de care ai nevoie ACUM”.
E ca reclamele la tigaia aia minune… 🙁
La USL, Chiliman il garanteaza pe Corlatean.
Distractie mare, mon`ser ! 🙂
tot copiii spun adevarul!-strict autentic din raspunsuri ale copiilor la diverse intrebari
Ce este ministrul?
-Ministru e un om care sta pe scaun si le spune la altii sa facă cerere. (7 ani)
-Ministru e un om care a învătat zece clase si s-a dus la serviciul de ministri. (8 ani)
cred ca la al doilea raspuns inca nu ajunsese ponta pm;probabil l-ar fi completat cu ceva despre” doctorat”
@tzepelica/buna seara
nu ” il garanteaza”
e ” sustinator” deci cum am mai zis corlatean ii e “apartinator”
Partial de acord cu fraza ta “Base n-are mana la alegerea personalului si, din nefericire, nesocoteste consilierea.
Ca la fotbal : nu toti jucatorii de geniu pot sa fie si antrenori buni.”. Iti raspund cu zicala “D-zeu iti dar nu-ti baga in traista”. Iar in ceea ce priveste sfatul consilierilor iti spun ca tine cont de ele. Ai sa te convingi, poate prea tarziu pentru tine (asa spune legea) abia din 2015.
si inca un raspuns ” colosal”
“Ce este economia?
Economie înseamnă sa nu mai cheltuim din salariu, ca sa-l punem la banca. Cheltuim numai din ciubucul pe care ni-l da seful. (7 ani)”
Buna Intamplator,
Ce sa-i faci varsta inocentei. Pacat ca se maturizeaza atat de repede.
@ion
Experienta de viata ma impiedica sa ma las convins de vorbe.
Pt. mine doar faptele conteaza.
Daca e cum zici, inseamna ca are consilieri slabi.
Alesi de el… 🙁
Buna seara. Personal, ma asteptam sa imi prezinte un vis pe bune pt. Romania, ceva care sa ma mobilizeze, macar o speranta – de altfel, de altceva, un model de tara a carei constructie sa fie pusa in practica si impreuna cu mine, tot din poolime. Ceva care sa faca si omul de rind sa simta ca e si responsabilitatea lui ca tarisoara sa nu o mai ia razna, pe coclauri.
Bag sama ca asa ceva nu se poate pen’ca nu e nici viziune, nici dorinta de a schimba ceva in mod real, pentru ca “politicienii” functioneaza in niste tipare din care nu pot iesi. Adica ar fi primii care ar trebui sa schimbe ceva, or de ce sa o faca daca – fiind asa cum sunt, se considera realizati, impliniti ?
Cum sa priceapa ca situatia Romanicii ar avea nevoie de cu totul altfel de lideri – e ca si cum ai explica unui daltonist ce inseamna culoarea rosie.
Iar marii strategi par in pase proaste si foarte proaste, i-or fi abandonat muzele, excedate de suficienta si incompetente multiple. Da’ chiar si daca astia ar fi extrem de prolifici si creativi, nu ar prea fi cine sa le puna in practica ideile, or in secunda 2- ai simti falsul. Jalnic.
Danielet iese la atac!
http://cristidanilet.wordpress.com/2012/11/11/profesionalismul-presei/
Si iese bine. Felicitari. Nu o sa ii fie usor si de aceea ii doresc curaj si sa fie sigur ca nu este singur.
Buna Tepelica,
Nu poti sa ai consilieri mai buni decat poporul. Cand peste 70% din corpul profesoral spune ca nu este nici o problema ca Prim ministrul a plagiat teza de doctorat, explicam si mie ce sfat trebuia sa-i dea Funeriu Piratului. Cand peste 60% din corpul judecatoresc spun ca CSM este netransparent iar concursul de promovare la Inalta Curte ar trebui sa se faca ca in trecut pe baza doar a unui interviu, ce sfat trebuia sa-i dea Deaconu pe probleme de justitie. Cand militienii arunca cu chipiuri in curtea Palatului Cotroceni dupa un miting indoielnic spune-mi te rog ce sfat trebuia dat de catre consilierul respectiv. Si exemplele pot continua
60% din cei 100 care s+au straduit sa raspunda sau au fost intrebati. de ce nu cititi mai atent stirile + asa de rahat cum unt ele_
o scurta observatie despre mru:
si mie mi s-a parut ca limbajul lui e prea” elevat” pentru a ajunge la public tinta;
altii au fost mai vehementi in privinta asta(gen: se da mare/face pe deshteptul,etc,etc);
dar,discutand cu cineva,profesie liberala,chiar bun in domeniul lui,cu simpatii psd-fara a fi taliban-si care imi spunea acelasi lucru,l-am intrebat=nastase nu foloseste ,la fel, un limbaj mai ” elevat” decat media politicienilor nostri?de ce pe el nu-l criticati?plus ca e mai ” arogant” decat mru
n-a raspuns,si dupa un timp mi-a spus ca si-a reconsiderat parerea despre mru
poate la mru o fi o problema de cum i se construieste imaginea/aici specialistii in ” reclame” trebuie sa gaseasca solutia
pin la urma spre deosebire de nastase,mru are avantajul prospetimii si al onestitatii
Ati uitat de sf. Mina.
Ocrotitorul pagubitilor, dar si al hotilor… 🙂
@ion/buna seara
tocmai scriam ieri,sau alaltaieri despre acest ” 60 pct din corpul judecatoresc”
60 pct sunt din cei 300 care au acceptat sa raspunda la chestionar;”corpul ” judecatoresc are 8000-8mii membri;
deci in mod real 60 pct sunt 3,75 pct!
Intamplator, o mica precizare din interiorul sistemului juecatorec acei 329 doresc revocarea celor doua sefe de la CSM. In schimb cifra de 60% este din intreg corpul care a raspuns chestionarului (aproape 7000 de respondenti). Trust me. Nu stiu de unde s-a nascut confuzia.
de la site-urile care au interes ca CSM-ul sa cada iar in curtea Sistemului.
Cetatene, te rog frumos sa nu uiti:
Asta este “adevarul” pe care il stie votantul (“peste 60% din corpul judecatoresc spun ca CSM este netransparent iar concursul de promovare la Inalta Curte ar trebui sa se faca ca in trecut pe baza doar a unui interviu,” si “peste 70% din corpul profesoral spune ca nu este nici o problema ca Prim ministrul a plagiat teza de doctorat,”) nu crezi ca e mai greu?
Astea sunt datele problemei iar Traian Basescu a ratat si el multe. A fost si “ajutat” (din interior si nu numai).
Sa critici e foarte bine, sa dai sfaturi iar e folositor; trebuie asa cum spui si tu sa te uiti si cu cine lucrezi (politicieni noi sa zicem ca mai gasim – poate chiar mai buni – cu electoratul e mai greu).
Zic si eu, speriat de informatiile corecte si multe incorecte care ies pe piata.
Din pacate, astai de la ARD, au parte si de, si de, in vreme ce adversarii lor (doar ai lor?) nu prea.
In speranta intelegerii EXACTE si nu a suspiciunii de…IMBECILITATE (doar o varianta),
Emil
Emil, de data asta, ai fost prea criptic 🙂
@ion
Un consilier bun i-ar fi spus ca :
– Mantale nu poate fi prefect al capitalei.
– Silvian Ionescu n-are ce cauta in functia de sef al Garzii de Mediu (propus initial pt. postul de prefect);
– Elena Udrea e doar o impostoare caraghioasa in postul de ministru (la cel mai baban minister);
– EBA nu are ce cauta la PE pt. ca pur si simplu il face de ras;
– Frunzaverde e un tip dubios, pe care nu te poti baza;
– Ridzi e doar o amatoare – sotia sotului sau, primar la Petrosani;
– Placinta e bine sa ramana la afacerile ei, sa nu se bage in politica
etc.
In plus, un consilier destept i-ar fi spus ca nu e cazul sa te lasi prada primului impuls si sa ataci virulent personalitati pe care romanii le apreciaza.
Tzepelica, ma’nnebunesti mon sher, faptul ca TB nu este infailibil si ca greseste te face sa nu vezi realitatea:
1. Nu stiu ce este de capul lui EU, dar sunt sigur ca Ponta und Co. ar fi incercat sa o trimita la “zu hause” daca ar fi putut pronto
2. EBA nu a fost promovata de TB ci de Rizi si alte cateva femei pdl’iste.
3. Monica Macovei, Anca Boagiu sunt alte cateva femei promovate de TB
4. Romanii il apreciaza pe: Ceausescu, Paunescu, Antonescu,
5. Ai citit actul de abdicare? Iata-l
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a0/Actul_de_Abdicare_Mihai_I.png
Nu abdicarea in sine este rea, ci senzatia clara de “blat” cu comunistii.
Un consilier destept i-ar fi spus sa nu puna seful SRI si SIE de la opozitie. El i-a pus.
Un consilier destept ar fi spus ca trebuie sa “preseze” un pic pe judecatori ca sa aiba “vasalitatea” pdl, usl.
Nu cred ca pdl a fost supus lui TB mai ales dupa “iesi afara javra ordinara” din timpul lui Blaga.
Un consilier destept i-ar fi spus lu’ fie-sa sa o plezneasca si sa o trimita la bucatarie.
Un consilier destept i-ar fi spus ca Rusii pot sa ii asigure o pensie buna financiar.
Si atatia alti consilieri destepti ar fi putut sa ii spuna atatea lucruri destepte
PS. In legatura cu conflictul cu Arafat, TB a avut dreptate, si da, acolo a gresit tactic.
@ion
L-am uitat tocmai pe bolovanul Elwis, sef la SIE. 🙂
Tzepy, nu te supara dar vad ca nu iti amintesti nimic bun; desigur ca nu imi imaginez inmormantarea lui basescu (ca sa vreau doar de bine); e totusi campanie electorala si….
🙂
@emil
1. Postul e un raspuns pt. @ion.
Te rog sa nu interpretezi.
2. Pt. tine, o intrebare : oare doar “antenele” securistului sunt de vina ca intram pe mana uslasilor ?
PS
Nu te grabi cu raspunsul.
Tepelica,
Nu stiam ca Piratul trebuia sa fie Pitia in cazul lui Ritzi, Patrunjel si Placinta. Cu Mantale, Ionescu ce te face sa crezi ca nu le-a spus pdl-istilor chiar el fara a se mai consulta cu un consilier dar cine -l mai lua in seama dupa ce s-au vazut cu sacii in caruta Imi aduc aminte parca, ca le-a spus ca pentru 30000 de clienti politici vor pierde tara. Cu blonda ce sa-ti spun si pe Isus l-a tradat un apostol si culmea nu acela care inainte a fost vames. In legatura cu atacul virulent la personalitatile pe care romanii le apreciaza nu stiu la ce te referi dar eu ma cam indoiesc ca romanii apreciaza personalitatile adevarate.
in cazul lui burta trebuia sa fie … n-au sens discutiile astea acum dar individul ala dubios nu avea ce sa caute in fruntea ministerului apararii. un apel la “mapa profesionala” si rezolva cazul discret. nu a facut o atunci si a incasat-o anul asta cand patrunjelu si a data arama pe fata.
Monica Macovei pe fb :
“In urma intrebarilor venite de la jurnalisti, le raspund ca eu am votat impotriva candidaturii dlui Alin Trasculescu, dar Comisia de etica a decis altfel prin vot majoritar. Reamintesc ca eu nu am avut drept de veto. In aceste conditii, raspunderea pentru votul dat in Comisie este individuala, a fiecarui membru in parte. “
Stefan, dupa ce vor trece alegerile, iti promit ca voi comenta toata munca acelei Comisii, precum si activitatea Monicai Macovei. Stirea difuzata de ea despre Trasculescu ma pasa pur si simplu rece.
cred ca in cazul asta cu comisia MM a facut mai rau decat bine. 🙁 si gratuit.puteau face o selectie discret fara sa arunce carne de tun tonamatelor din presa.
Salut,
foarte adevarat! Comisia a costat ARD 2% si schimbarea de trend!
Salutare.
Subscriu. A fost un spectacol prost (dar nu ieftin) de ‘teatru cu papusi’.
Din nefericire, cred ca MM poarta o parte din vina. E cam ‘cruciata’, iar persoanele de genul asta nu prea stiu cand ar trebui s-o lase cum a cazut.
@cetatean
“zarurile au fost aruncarte ” .
Adica in general, rezultatele la alegeri sint deja previdibile .
Surprizele pot fi personale . In nici un caz in ansamblu .
Nu Stef,
chiar nu sunt legea loteriei electorle, le poate schimba, crede-ma. Totul depinde de participare!
Buna seara,
daca veti citi/privi cu atentie articolul pe care vi-l propun, veti gasi mai mult decat pot spune cuvintele. Ba chiar veti gasi argumente care vor completa cele spuse pana acum aici.
http://www.ziare.com/alegeri/alegeri-parlamentare-2012/spectacolul-afiselor-electorale-din-bucuresti-cum-arata-batalia-politica-in-strada-fotoreportaj-ziare-com-1200993
Salut 🙂
am vazut si vad zilnic 🙁
Un ultim coment.
Daca nici acum nu suntem in stare sa analizam la rece, sa vedem erorile si sa corijam, ne meritam soarta.
Numai bine !
Ai perfecta dreptate, Tzepy!
Doar ca…
Chestia cu soarta este ABSOLUT EXACTA!
Din pacate.
PS Tu esti SIGUR ca se poate CORIJA ORICE EROARE?
Eu nu.
Fericitule 🙂
Salut,
Uneori in albumele de poze ale femeilor divortate, sau a fetelor exista poze in care exista taiat un personaj cu foarfeca 🙂 Este fostul sot, sau fost prieten care nu mai merita sa fie in poza, iar poza este prea pretioasa ca sa fie aruncata cu totul.
La asta m-am gindit cind:
am vazut azi in sectorul 1 posterele cu Blaga si MRU spunind ca 75% suntem altii, nu tot aia vechi
Vom vedea cit de curind acelesi poze cu Blaga decupat ? 🙂
Salut,
se prea poate 😆
Nu stiu ce vrei sa spui cu fraza “Asta este “adevarul” pe care il stie votantul”, dar eu iti spun ca este realitatea din mediu educational si judecatoresc.
Tepelica Cazul Elvis il trec tot la calitatile de Pitia pe care in gandirea ta trebuia sa le aibe Piratul. Dar ce te faci daca Pitia de fapt a fost Casandra. Cu alte cuvinte si D-na Merkel trebuia sa ghiceasca ca Fostul ministru al apararii germane a plagiat teza de doctorat, iar fostul presedinte al Germaniei propus tot de dna cancelar, s-a dovedit in final un om corupt de joasa speta.
Zigzag,
MM cu comisia ei de etica nu a facut nici un rau, cazul Trasculescu e numai primul pas al unui plan mai mare. Patience my friends.
Ion salut,
Sunt un om rational care are incredere in cifre si aritmetica. Sondaj inaintea deciziei comisiei X% trend poviztiv. Sondaj dupa, X-2% trend negativ.Problema nu a fost comisia ci datele care au ajuns in presa cu acordul tacit al lui MM si echipei ei. Cand vrei sa ajungi Ioana d’Arc trebuie sa cunosti si sfarsitul ei. Vorbim dupa alegeri!
Dragii mei,
tedeseul v-a spus dinainte ca comisia e o prostie deoare ce :
1) daca ii controlezi ca pe hotii de cai doar pe ai tai si nu si pe ai celorlalti , poate ai tai sunt mai curati dar pierd alegerile sigur pt ca comisia da munitie pe gratis adversarilor
2) Nu poti pune criterii subiective +criterii obiective. Toti cei criticati pe motive subiective (ce nu tin de urmariri penale ci de Vuitttonn ) sar ca arsi si spun: pai voi mergeti pe acuzele de la A3, care atunci cind va aranjeaza le exihibati iar cind nu , nu .
Dar cum tds nu e profet in tara sa (Romania) …….
Citi…. eu zic sa o demasti pe MM dupa 2014… la alegerile pentru PE …
😀
pe mine nu m-ai intrebat nimic. pe langa ca pot sa beau, ca orice ardelean, mai mult, cred ca sunt si membru al Politeia. in plus, am fost si la intalniri de taina cu membri ARD. diavolul nu este atat de negru cat se ascunde in detalii si ne enunta ca nu exista. toate criticile (TOATE) sunt justificate, corecte zise si ras-zise. eu am pentru cine face munca de lamurire:
http://sareinochi.com/2012/11/11/va-recomand-o-altfel-de-politica-facuta-de-politicieni-diferiti/
gasiti-va si voi.
Salut Sare 🙂
Sigur ca esti membru al comunitati si aduci zilnic aportul. De asta data linkul nu merge 🙂
Acum merge 🙂
multumesc. zic ca merita.
Sigur ca merita!
@ Sare
Vezi ce ai pe blog ca McAfee (american smecher 🙂 ) zice ca esti periculos . 🙂
Are probabil cookies de obsevare pe care anti-virusl le considera malicious (si bine face). Cineva ii sta in fund!
smecher este McAfee in sine – ar lua un ban de pe altii raportand ca periculos ceea ce nu-i >D zice bine Teo – cineva-mi sta (mai bine zis eu stau cau un ghimpe) in fund….
Sare….. rusii inca beau mai mult ca ardelenii. Daca va fortati poate…in 10 ani ii ajungeti din urma la alcoolism 🙂
TDS
Nu ai vazut un ardelean pur beat crita . 🙂
a bea este o arta. a fi muci (alcoolici), nu ne apartine. noi bem cu profesionalism. cuvant greu care lipseste din dictionarul multora.
Da stiu…. si la bautura mincati slana si usturoi. si aveti un colesterol de 40 cm. Si pe toti va cheama Ion si Gheo. Iar alcoolicii apar doar dupa Predeal spre Bucuresti la 3 km de granita veche…..
alcoolicii sunt in atitudine, nu trebuie sa bei sa fii prost gramada.
si grasime depusa pe creier. si sa faci asocieri cretine pe criterii de apartenenta regionala.
Exact asta spun eu :
slana pe creier :
Noi ardelenii bem mult si inteligent
Noi pakistanezii suntem mai dotati pentru computere decit americanii.
Noi congolezii suntem mai dotati sexual decit europenii.
Noi la Cluj ne imbatam cu profesionalism iar ficatul nostru este beton
Romania este buricul pamantului si gradina Maicii Domnului
iar noi tinerii de stanga suntem atat de destepti incat comentam de unii singuri. stim cu totii ca mai destept decat tine nu se poate – buricuk intelepciunii si izvor de sfaturi numai bune de urmat.
OBTW, e o sansa mai mare de 60% ca si pe luna asta plafonul retetelor compensate sa se termine in jurul a 20 ale lunii, la fel cum s-a intamplat in octombrie.
sa nu mai vb despre alte chestii care ar trebui compessate, ca de-o pilda laborator, investigatii radiologice, sunt locuri unde-s gata banii inca de la inceputul lunii.. Doar ca nimeni ARD nu pare a avea habar despre asta, pe sticle/ziare
Unde e ziggy, asa o sa-i placa tare mult 😆
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/curtezana-rosie
waw , da 😀 am mai citit dezvaluirile lui Eugen Mihăescu . avea cucuveaua de ilici o bufnita pereche dar uite ca s a maritat si curtezana azi sau ieri . 😀
Am stiut ca esti pe felie 😆
Daca nu aveti ce face cu banii . 🙂
De vinzare la 49 milioane euro (nu stiu daca e tratabil 🙂 )
http://milano.corriere.it/gallery/milano/11-2012/versace/1/santo-versace-villa-vendita-49-milioni-euro_3acd6a20-2bea-11e2-a3f0-bca5bc7cc62d.shtml#1
Vinzatorul e fratele mai mare a raposatului Gianni Versace .
Salut Theophyle,
Spui ca esti un om rational care crede in cifre si in aritmetica. Foarte bine mon ami dar vezi ca este unul sociolog cica de la CCSB (Palada parca la A3) care spune ca dupa sondajul facut de firma respectiva USL (57%), ARD 25%, PPDD 8% UDMR 7%. Deci nu a scazut. Curios ca tot acelasi sociolog explica cu patos ca dupa redistribuire USL va avea 63% iar ARD 23%, and so one, si ca vor fi in final 500 de parlamentari. Pai vrei sa cred astfel de cifre si aritmetici.
Ion, aritmetica mea este bazata pe cifrele unui sondaj care nu se publica si a fost intotdeauna FIX, cel putin in ultimii 3 ani.
Buna seara!
Exista sanse ca ARD sa se apropie de 30%?
Salut exista,
la un nivel de 39% participare ca in 2008 sunt sanse. Problema nu e asta ci ca USL poate trece 50%
Oricum, inteleg ca se joaca atunci. Nu inteleg de ce ARD nu iese mai mult la dezbatere. USL joaca dur, circ pentru tot poporul.
asta intreb si eu 🙁
Bună seara.
Cred că ar trebui verificată (dacă se poate triplu sau…) informația: „datele care au ajuns in presa cu acordul tacit al lui MM si echipei ei”. Mi se pare o inabilitate prea mare cel putin pentru MM care se ocupă de ceva timp de domeniu… Ceva nu e în regulă, mai ales când știm cât de pervers acționează unii din USL…
salut dada,
nu exista blog care a susinut eforturile lui MM ca Politeia. Informatia a fost verificata mai mult de 2 ori 🙁
🙁
Verificați și mecanismul de verificare…
Dacă se poate.
dada,
s-a facut deja. Take It or Leave It
Eu stiu ca ma injurati dar sa mai descretim fruntile . 🙂
Venetia azi .
http://www.repubblica.it/cronaca/2012/11/11/foto/acqua_alta_a_venezia_c_chi_si_diverte-46371743/1/?ref=HREA-1
Trebuie sa ai mare curaj sa stai in mizeria aia de apa din Venetia
Turismul e permanent acolo .
Daca se nimereste sa vizitezi cind ploua si mareea e cum se vede , (1, 5 metri ) , fiecare se adapteaza cum poate .
Hai sa o lasam in fasole cu etica, ARD-ul, MM si Comisia. Nu de alta, dar ma apuc sa zic tot ce cred si iese naspa.
:lol:, gata am lasat-o!
la timp! 😉
L-am vazut pe Pelican spunand de Stanisoara ca e purtator ilegal de “creer”. Chiar este daca nu-l da in judecata. Cat despre CNA, lupta cu site-uri in loc sa reglementeze televiziunile. Bun articolul nemtilor despre televiziunea romaneasca.
Lasa ca s-au pus alti mai seriosi pe fundul lui Felix
http://www.revista22.ro/–frankfurter-allgemeine-televiziunile-de-stiri-din-romnia-prastii-de-mizerie-antena-3-discreditare-la-comanda–19110.html
doar ca bizonasii mei nu lectureaza 22-ul (“ce’i aia ?” de la chioscareasa cu ziarele). Iar haznalele lui asta fac mult mai mult rau decit toate poze&bannere&scrisorele scl la un loc
Dacă tot e duminică hai să punem și o muzică (cu dedicație):
http://www.youtube.com/watch?v=bQQAUCf6dQU
Fight, fight !
trebuie!!!!
Misterioase sunt caile Domnului
1.Judecatorul ICCJ Adrian Bordea va fi contestat de AMR, care considera ca detine ilegal un al doilea mandat in Consiliu.
2. Presedintele AMR judecatorul Dan Spanu isi va inceta foarte curand mandatul, in locul sau fiind ales judecatorul Marcel Dumitru Gavris, de la Sectia a IV-a Civila a Curtii de Apel Bucuresti.
In treacat fie spus in dreptul civil judecatorul Marcel Dumitru Gavris este considerat un profesionist si chiar un om onest.
2.
AMR astia contesta pe oricine e adversar al familiei Costiniu si al Sandeilor. Nu ca Bordea ar fi, insa i-a luat valul 😉
Victor Ponta: Noul Guvern USL poate fi votat in Parlament pe 21 decembrie. Bugetul de stat, dezbatut si votat pe 15 ianuarie
Ce mai vreti bey prostilor ?
Pai aveti grija sa ramanem in vitrina cu cei mai curati din poveste 🙂
Daca cumva, posturile usLASE nu le vad TOATE petele, aici, intre noi astia care ne temem (eu unul ma TEM IMENS) de usLASI, putem sa ii luam la puricat si pe ai nostri, parinteste. Ca doar nu le dauneaza, nu?
PS E gresit daca imi imaginez ca usLASII se inspira si ei de pe aici?
Sau ei nu au voie sa CITEASCA?
Daca e gresit, propun sa …
NU stiu ce sa propun pentru ca devine INUTIL: dupa inca o serie de conducere usLASA, este posibil chiar sa vorbim intre noi …discret.
http://www.zf.ro/opinii/clasa-pe-care-o-urasc-toti-politicienii-pentru-ca-nu-au-ce-sa-i-ofere-nici-zahar-nici-malai-nici-ulei-nici-scaderea-tva-ului-nici-imbunatatirea-mediului-de-afaceri-sau-angajarea-pe-pile-politice-in-administratie-10296440
Oare asta intereseaza pe cineva?
http://tmtimes.blogspot.ro/2012/11/djuvara-iliescu-este-un-criminal-care.html?spref=fb
http://www.romanialibera.ro/exclusiv-rl/documentar/rosneft-noua-arma-a-lui-putin-283753.html
Si desprea afacerea asta au fost informatii in premiera dar si anticipat pe acest blog . 🙂
Dl Djuvara vorbeste o limba pentru care cel putin 7,5 milioane de concetateni (aia de la referendum) au nevoie de translator
VOTEAZA si aia! Ii lasam sa ne conduca prin Victor Ponta si Dan Voiculescu?
Totul sau NIMIC?
Imi e teama ca ramanem cu NIMIC 🙁
Este “de bine”, garantat si protejat Vanghelie de la Cimitire a ajuns la ape minerale, cat despre intentii… “După o săptămână de când sunt aici, am foarte clar definită în cap ideea că această societate trebuie foarte bine scoasă la suprafaţă, să se ştie foarte clar că apa minerală este o substanţă de siguranţă naţională”
http://www.gandul.info/news/stimulent-pentru-campania-electorala-ponta-i-a-dat-lui-vanghelie-apele-minerale-si-metroul-10285848
Buna seara 🙂
Buna seara,
Offtopic….cred:
Am prins in seara asta in masina emisiunea la Romania Cultural intitulata: Noi suntem istoria …de Virginia Calin. Tema: alegerile din 1946. Ar merita ascultata inregistrarea daca exista.
Pe scurt:
—> Desi au putut fi caracterizate drept alegeri “romanesti” adica, cu incercarile obisnuite ale fiecarui partid de a obtine avantaje in fel si chip;
—> Desi s-au falsificat rezultatele;
—> Desi s-au facut de catre unele voci mai respectate international de la noi (suna cunoscut?) petitii si sesizari la organismele si cancelariile internationale privind fraudele si nenorocirile;
…era tot mai evident ca fuseseram lasati din mana.
Comunistii au avut grija sa lase sa mai iasa cate un deputat de pe la opozitie ca sa arate ca nu au fost probleme la alegeri.
Dar nu astea erau caracteristicile esentiale:
—> ci faptul ca au fost primele alegeri la care s-a trecut la eradicarea completa a opozitiei!
Intrebarea mea: azi, avem opozitie?
buna dimineata
citesc si recitesc/citesc si recitesc ce imi spune sarenochi/
si ajung la concluzia ca pana la urma ce se scrie aici
seamana cu discutia despre sexul ingerilor ,aceea la constantnopole in 1452
citesc ,de-a dreptul uluit ca mm greseste
citesc de-a dreptul uluit ca basescu a gresit mai tot timpul
si nu pot ajunge decat la concluzia stiuta:
prea multi deshtepti in tara asta
prea putin ” proshti” sa munceasca
noapte buna