2012: Campanie – Mesajele inexistente ale dreptei (sau viceversa)
19/11/2012 | Autor theophyle Categorii: Editoriale, Magazin Politic |
Redactat de @Theophyle si @Cetatean
Asta seara il vom viziona inca o data pe Vasile “Fat-Frumos” Blaga la b1Tv. Vom asculta inca o data limbajul de lemn cu raspunsuri la niste intrebari probabil pregatite inaintea programului. Ne vor lipsi adevaratele teme ale campaniei electorale care nu sunt in nici un caz cu cine se va alia ARD dupa fatidicul 9 decembrie 2012. Nu prea inteleg care sunt subiectele acestor alegeri in viziunea ARD, noi stim insa care sunt cele ale noastre si care nu se regasesc in discursul dlui Blaga.
Lipsa mesajului politic
De dimineata si pana seara USL intretine o campanie politica fara raspuns. ARD nu a inteles ca la mesajul politic se raspunde cu mesaj politic, iar acest mesaj politic trebuie intotdeauna conexat cu cel economic : astfel, romanii au facut sacrificii enorme in perioada tranzitiei (1990-2004) si a crizei (2008-2012) pentru a se bucura macar in parte de standardul de viata occidental, iar acum USL promite sa ne intoarca la zona gri a tranzitiei anilor 90, sa distruga sacrificiile romanilor care muncesc in afara sau au indurat loviturile crizei in tara.
USL vrea sa ne intoarca la un stat in care polticienii-rechini preiau controlul tuturor avantajelor aduse de apartenenta la UE si NATO, iar romanii raman sa plateasca ratele la banci la un curs leu-euro marit din cauza proastei guvernari USL. Politicienii USL – cu beneficiile, romanii raman doar cu sacrificiile. USL nu trebuie lasata sa isi bata joc de eforturile romanilor doar ca sa scape politicienii penali de Justitie. Viitorul nostru e in UE, nu alaturi de Rusia si China, cum vrea Ponta.
Amintirea verii care ne-a consumat tot capitalul de incredere internationala greu castigat.
In vara trecuta USL a incercat o tentiva de lovitura de stat, care s-a manifestat prin:
- Reducerea atributiilor CCR. USL a vrut ca Parlamentul sa demita judecatorii CCR, desi atunci cand Curtea le dadea dreptate o laudau, insa cand nu le dadea dreptate o criticau. USL nu suporta sa respecte Constitutia si legile, ei nu stiu decat sa darame tot ce ii impiedica sa detina puterea absoluta in stat. Cat a fost in Opozitie, Ponta urla ca el nu va adopta Ordonante de Urgenta, insa cum a ajuns la putere cum a si incercat sa reduca puterile CCR prin Ordonanta de Urgenta (OUG 38/2012), desi Constitutia (art. 115, al.6) nu ii permite sa dea ordonanta de urgenta care sa afecteze instittiile statului. CCR a respins dupa aceea si OUG 38 si legea de aprobare a OUG 38. Astazi CCR poate examina orice lege si hotarare a Parlamentului. Nicaieri in Europa politicienii nu au mai atentat asa la o Curte Constitutionala, mai lipsea putin si Ponta-Antonescu chemau minerii peste judecatorii de la CCR ;
- inlocuirea abuziva a Presedintilor celor 2 Camere, plus a Avocatului Poporului. Acesti oameni nu incalcasera Constitutia, nu facusera nimic, insa ei trebuiau dati jos ca USL sa conduca statul fara nici o opreliste ;
- suspendarea abuziva a Presedintelui, dupa solicitarea unui aviz de la CCR, care a avut maxim 18 ore. USL a amenintat CCR sa emita repede avizul, altfel nu vor tine cont de el ;
- tentativa de revocare a judecatorilor (inamovibili) ai CCR. Nicaieri nu se vede mai bine tentatia totalitara a USL decat in incercarea de a revoca judecatori de la CCR pe care ii apara insasi Constitutia. USL nu stie decat sa distruga institutii, nu sa le respecte. Judecatoarea Iulia Motoc a afirmat ca numai in Africa se mai intimpla astfel de presiuni asupra Curtii Constitutionale. Aspazia Cojocaru (numita de PSD) a fost amenintata cu moartea, despre Iulia Motoc s-a lansat zvonul ca e nebuna, iar Presedintele CCR a fost atacat in presa pentru ca poarta ochelari si, chipurile, nu vede sa citeasca legile ;
- a incercat sa masluiasca datele privind numarul de romani cu drept de vot (infractiune prevazuta de Codul Penal). Ponta vroia sa elimine din listele electorale vreo 3 milioane de romani care lucreaza temporar in afara si trimit bani in tara cu care merge economia. Banii romanilor din diaspora sunt buni, insa acestia nu au drept de vot cand USL-ului nu-i convine. Daca azi iei romanului din diaspora dreptul de vot, maine-poimaine ii confisti casa din tara si banii din cont pentru ca a plecat la munca in afara ?! Nu cumva USL va face ceea ce vrea Crin Antonescu : sa conditioneze dreptul de vot, care e sfant, de plata unor taxe in tara : daca nu platesti, nu votezi ? Nici comunistii nu conditionau dreptul de vot de plata taxelor la stat !
- S-a fraudat la referendum (conform procurorilor, intre 5-10-15% din numarul de voturi din unele judete). Niciodata in istoria Romaniei nu s-au inregistrat prezente de peste 180-200% la vot in anumite localitati. Este ca si cum sate intregi sau orase intregi s-ar deplasa la vot in alte circumscriptii, mai ales plecand de-acasa dupa lasarea intunericului ! Cine iese la vot la tara dupa lasarea intunericului ? Procentul pe tara a fost in jur de 42-44%, cum sa fie sectii de vot la tara in care buletinele dadeau pe-afara din urna ? Acolo s-a fraudat si s-a incercat sa se repete istoria din 1946, cand comunistii au ajuns la putere falsificand votul popular ;
Amintirea sacrificiilor anilor trecuti si distrugerea tuturor realizarilor platite cu aceste sacrificii
- S-a facut rectificare bugetara prin care s-au taiat 2 miliarde de lei de la investitii si s-au bagat in cheltuieli curente. Nici pana azi nu s-a discutat bugetul pentru 2013. USL a tipat ca vor face cel mai cinstit guvern si cel mai transparent buget, insa Ponta da bani doar judetelor USL si la primariile USL ;
- S-a marit cu 320 de milioane de lei Fondul de rezerva al Guvernului si s-au alocat banii la judetele USL. De ce atata discriminare? MRU a alocat bani la toate primariile care aveau datorii (indiferent din ce partid erau primarii), si Ponta l-a acuzat de politizare, acuma Ponta da bani numai la baronii lui si nimeni nu mai vede ca banii sunt acordati pe criteriu politic ;
- S-au amanat sau suspendat fonduri pentru co-finantarea de proiecte UE in valoare de 200 milioane de EURO . Raman oamenii someri pentru ca firme care aveau fonduri europene si co-finantare romaneasca nu au mai primit din partea Guvernului banii promisi si trebuie sa se inchida. USL nu numai ca nu face nimic pentru someri, ci chiar produce someri, bagand in famliment firme care reusisera sa obtina bani europeni !
- S-a bagat Hidroelectrica in insolventa ca sa se faca manareli. Baietii destepti fura acum cu ajutorul Guvernului, desi acesta se face ca le intrerupe contractele ;
- Situatia Oltchim – Boc si MRU initiasera masurile necesare salvarii acestui combinat. Ponta vrea sa-l falimenteze ;
- Lipsa masurilor concrete de ajutorare a fermierilor afectati de seceta cumplita. Este o problema de siguranta alimentara, deoarece infintarea culturilor de toamna necesita multi bani. La tara se dau bani doar pentru ajutoare sociale, nu pentru fermieri. In schimb, Dan Voiculescu are spatii de depozitare a produselor si ministrul Agriculturii e omul lui de casa, care ii executa ordinele. Parintii nostri au aparat pamantul de pe care noi ne hranim, iar un securist ca Voiculescu, care si-a turnat familia la Securitate, are acum agricultura Romaniei pe mana.
Politizarea completa si imediata a tuturor institutiilor statului si folosirea lor impotriva intereselor cetateanului si pentru acapararea si satisfacerea baronilor USL.
- Au fost inlocuite aprox. 600 de persoane din functii de conducere, cu persoane apropiate USL. In afara de ordonante de urgenta neconstitutionale, Monitorul Oficial e plin de numiri pe criterii politice facute de Ponta. USL-ul are in spatele lui Ponta si Antonescu o haita de capuse care au nepoti, cumetrii, copii, amante, care trebuie toti sa prinda un post. Liviu Dragnea vrea sa isi bage secretara de 23 de ani in Parlament, la o varsta la care oamenii abia isi termina studiile si isi cauta un prim loc de munca.
- S-a inlocuit politic Presedintele TVR – televiziunea publica a fost politizata (PDL nici nu are membru in CA al societatii), ca urmare postul a devenit complet nefrecventabil, cu vadite emisiuni electorale in favoarea USL.
- Decapitarea Culturii – scandalul ICR, numirea lui Andrei Marga in fruntea acestei institutii. Transformarea ICR in cantarea Romaniei. Sarmale, Calusari, Romante, Filme ca Dacii, Dacii si Romanii, Pistruiatu, etc. Incompetenta crasa a lui Marga. Apropierea declarata de Rusia. Marga nu a facut nici un secret din faptul ca e prieten la catarama cu un colonel KGB, caruia i-a decernat titlul de doctor honoris causa a universitatii din Cluj.
Cel mai cinstit guvern de dupa 1989 a ridicat minciuna si hotia la rang de prim ministru: Scandalurile de incompatibilitate a multor ministri propusi sau desemnati in Guvernul Ponta (plus plagiatul si contrafacerea CV-urilor), scandalul parlamentarilor incompatibili tinuti in brate de catre coalitia majoritara.
Cam asta am dori sa auzim de la dumneata, domnule Blaga !
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
salut , perfecta descrierea activitatii “celui mai cinstit guvern”.din pacate bleaga poate spune orice ca nu stiu cine l mai asculta.
Ziua buna la lumea buna! Fortza fie cu noi! Parca dorm “dreptacii nostri”. Am vazut articole si chiar replici de 10 ori mai bune pe FB decat in declaratiile lor de presa.
Buna ziua si aici,
excelenta sinteza care ar trebui difuzata pe toate caile posibile. Un cap organizat de la ARD ar fi trebuit sa prezinte astfel situatia macar de cateva saptamani ca sa inteleaga tot omul, dar tacerea lor e de neinteles.
La conferintele lor de presa se focuseaza pe o problema, recita o poezie si apoi uita in loc sa nu-i slabeasca pe USListi pana nu obtin un raspuns oficial.
Ma gandesc cam care ar fi viceversa la care se face referire in titlu : sa fie cumva “dreapta inexistenta”?
Buna Cedric 🙂
La asta m-am referit in titlu!
Salut!
Da, domnule, parca-s cu totii muti ca pestele! Din ce in ce, impresia mea ca astia au facut BLAT se consolideaza, prea-s tacuti si “nu trag nici un foc” spre adversar, cand “munitie” e destula…. Lucrurile punctate de tine le-am astepta cu totii spre a fi punctate/lamurite/discutate dar…. nimic nimic!
Draga viesparule 🙂
am trait cateva perioade electorale in Romania una ca asta nu a existat!
Exact, d-aia zic de BLAT, ca dupa mintea mea e prea dubioasa tacerea asta. Si de rau augur. In plus, nu vad nici o alta strategie, o ofesiva, ceva…. Nimic! Tacere si niste biete mutre ranjind crispat de pe cativa stalpi… Incredibil.
(ar trebui sa memoreze cu totii articolul acesta al tau si macar sa-l recite p-asta, decat platitudinile obisnuite, rostite fara vlaga)
Imi cer scuze tuturor pentru tonul meu mai iritat.
E si aici un fel de viceversa:pana acum ceva timp , se dadea de ceasul mortii sa mearga el la Bruxelles. Acum , cand i se ofera ocazia , nu mai vrea:
http://www.evz.ro/detalii/stiri/basescu-ii-cere-lui-ponta-sa-mearga-la-consiliul-pentru-afaceri-generale-ponta-nu-vrea-1011821.html
Nu vrea sa-si asume nici o raspundere, mai bine da din gura de pe margini.
Mi se pare oribil modul in care alege ARD sa isi faca campanie. Sunt de acord ca e dificil, ca situatia e neplacuta, ca sunt scuze cu duiumul.
Ma enerveaza ca nu sunt utilizati vectorii de comunicare, lipsesc idei bune care au fost transmise si ma scoate din sarite lipsa de gandire strategica ca sa fiu delicat. A spune vrem alianta cu PNL este o rusine pentru ARD, avand in vedere ca PNL este cel mai antiamerican, antieuropean si antibasescian partid.
Buna ziua,
Acest document este o sinteza extraordinara pentru politicienii ARD. Daca as fi in locul lor, in toate conferintele de presa ce le vor mai tine de acum incolo pana la alegeri as ataca chestiunile la zi (luari de pozitii fata de unele actiuni ale politrucilor USL) iar apoi as scoate acest document si l-as parcurge iar si iar sa ramana pentru alegatori dar si in mintile spalate ale jurnalistilor care pufnesc in ras la glumitele de doi bani ale lui Tonta, Crizel si alti idioti ai GIO- USL.
Deci, felicitari @Theophyle, felicitari @Cetatean!
Salut,
Treaba e simpla (doc o spunea parca)
Daca ARD obtine un scor mai slab decit la locale, atunci mai mult ca sigur ca Blaga isi va da demisia, sau va fi fortat sa o faca. Cine are curaj sa preia partidul atunci ? si cine ar fi mai potrivit sa o faca ? Boagiu ? Funeriu ? ca MRU nu mai poate
…..
Decit sa dea Blaga partidul pe mana PNL cum s-a zvonit, e mai simplu, ca individual, macar jumatate din noii parlamentari PDL sa treaca la PNL
doar avem precedente, nu, n-ar fi mare noutate. Chiar m-ar foarte mira sa n-o faca
Intrebi de parca ar conta cine va tine trena marsului catre CSI.
Poate sa fie si Stephen Hawking, de la groapa nu ne mai intoarce nimeni.
Oamenii asta sunt batuti in cap!!!
Strategia lor este indreptata spre colegiile lor in care ei se bat in alegeri. Ei au abandonat scena nationala si au hotarat sa castige colegii indiferent de problemele nationale. Este o gresala ENORMA. Romania a devenit o tara guvernata / guvernabila de primari!
doar” batuti in cap ” ? prea e frumos spus, in raport cu ceea ce NU fac… Unii ziariasti fac mai mult decit ei (de-o pilda, azi am “admirat” proprietatea lui Mr Dragnea, se vede ca a crescut cu Dallas. Mare tzugulan. Adica inca unul, ca mi-a amintit de baronul vrincean)
si uite asa s-a reusit ” descentralizarea”;
dupa asta urmeaza ” federalizarea”
Legea asta stramba si faptul ca nimeni nu mai este sigur pe colegiul lui daca nu ia 50% +1 a creeat situatia in care ei sunt dependenti de colegiu si tot ceea ce inseamna el, adica primari.
dupa aia vine feudalizarea?!
Buna seara, Anca Boagiu are treaba cu Pontacul, pe B1
BUna dimineata!
Tare imi place fata asta 🙂
Mai ales ca ea candideaza in sectorul 2, comme d’habitude, nu a fugit in fundul tzarii.
Videanu da rezultatele unui sondaj de ieri:
USL- 46%
ARD – 25%
El zice ca n-a mintit niciodata
Daca el crede in asta, atunci e bine 🙁 Eu am alte cifre!
Buna seara,
NU MAI POT! Videanu umbla cu cartea de versete in buzunar! Boagiu a inceput campania impartind inconite! Theophyle, au gaselnita, au dat-o pe religie. Problema e ca le suna fals. Nu le spune nimeni?
Giorgia, nu te supara, doar tu votezi? Doar asta aim vazut la Anca? Eu am vazut (si auzit) mult mai mult. Din pacate, nu stiu de ce, INCA apare mult mai rar decxat ar trebui. Mai avem.
nu e asta @emil, e ca nu au vlaga si sa-l vezi pe Videanu cu versetele-n buzunar e de rasu’ curcilor. Nu am nimic cu Boagiu, chiar imi place, dar eu nu vad niciun zvac la niciunul, imi pare rau ca ter-am suparat.
Salut Giorgia 🙂
1. Ai dreptate, nu cu iconite si carti de rugaciuni faci o treaba la alegeri;
2. dna Boagiu este o femeie respectabila care vorbeste f. slab si de multe ori chiar cand are dreptate nu prea convinge;
3. Dumnezeu nu face politica, daca ar face Videanu de mult era in opozitia lui Scaraotzchi
da’ nu au ceva formatori/consultanti cu expertiza in tinut spiciuri ? Ma ofer io sa ii ajut, pro bono. Or ei ‘stie tot’ si n-are cine ce sa-i mai invete
Giorgia, eu ma refeream la mesaj; nu stiu de ce e de rasul curcilor (probabil ca ai dreptate, eu…) dar STIE cineva cum ajungi “la inima mea”?
Nici asa nu se poate tot timpul gasim ceva de obiectat si chiar NEIDEOLOGIC. Pana una alta, usLASII, mai directi, conduc in sondaje. In ciuda tuturor EVIDENTELOR de ce sunt cu adevarat. De ce? Cine ii voteaza?
Si mie imi pare tare rau; de mai multe. 🙂
Pace, Emil, am vrut sa spun ca Videanu nu e chiar cel mai neprihanit dintre pdl-isti si de aceea nu-i iese. 🙂
hehe 🙂 probabil e cartea de versete … satanice a lui Salman Rushdie
😆
Buna seara!
Cand aud ca Videanu iar a iesit sa explice el cum e cu economia, ma iau cu mainile de cap.
Lucrurile au insa o explicatie: aia de la PDL se cred cei mai smecheri din ARD si cum MRU e on colegiu, alde Blaga il suna pe Videanu si ala monteaza in 30 de minute o conferinta cu PowerPonturi si alte rahaturi. Cei de la varful PDL nu suna pe nimeni ce la FC, si de altfel nu intreaba pe nimeni din esalonul II din PDL. cand vrea muschii lui Videanu, Blaga si Preda iese unul dintre ei, zice ceva si apoi se retrage, bucuros ca a bifat ceva in presa. Insa nu tu gandire strategica, nu tu focus pe ceva, nu tu vectori credibili de comunicare, nu tu nimic. Si astia isi inchipuie ca asa se castiga alegerile!
Citi,
intotdeauna am crezut ca pentru gandire este nevoiie de ceva creier. Cam lipsit din dotarea respectivilor!
Nu te supara, Cetatene, dar cam cum vezi tu, “castigarea alegerilor”? Ca nu vad decat cum nu. Nu te supara, dar eu, in nemernicia mea :-(, cred din ce spune Videanu destul de mult. Mai stiu ca programul celebrei ALIANTE DA (care a adus “fericirea” economica a multor romani – daca ne uitam la diverse opinii cam a tuturor) cam el l-a facut; nu am vazut nici-un PNList sa il contrazica.
Dupa mine (!), ar trebui un bombardament cu DATE despre economia Romaniei, evolutia ei reala si a lumii. Drept este ca, pentru cel care nu face diferenta dintre buget si PIB sau care atunci cand se vorbeste despre ratingul Romaniei e cam greu si ca astia sunt cei “multi” care voteaza .
Ma apuca o disperare…
emil, ARD nu poate sa castige alegerile, dar poate impedica USL sa le castige in fanfara. Nu o fac pentru ca partidul, dupa mult hulitul Boc, a inapiut pe pana unor opiomani care urlai “Blaga, Blaga!”. Blaga si-a adus marea lui echipa de “organizatori”pe care ii bate in politica si un mos de 80 de ani.
Lasa disperarea: asta vara era situatia disperata, nu acuma. 🙂
o singura remarca: daca o iau pe tarlaua economica, boborul intra direct in cimp de bare, adica ceata la greu. Le-ar trebui tranducatori din romana economica in romana de pe strada/ulita, ca tare ma indoiesc ca, la cultura economica din Ro, pricepe careva ceva. De genul “salarii marite de pomana, ca nu se simte la preturile care au luat-o-n sus”, si altele asemenea, cit mai simplu, clar, concis, etc
Si, da, comparatii cu ce se petrece afara ar fi bine venite, mai ales la tara, de unde-s multi plecati si probabil ca nu mai trimit bani la nivelul anilor trecuti.
salve ! 🙂
gand la gand.Orice iesire a lui videanu,desi le-a zis bine azi,inseamna voturi in plus ptr. usl fata de ard.Blaga aproape la fel.Pe anumite categorii cred ca mai are o usoara priza.A facut si-o gafa hazlie azi.A confundat ccr cu curtea de conturi 😆
votca, bat-o vina 🙂
bine ca au cap, sa nu ii ploua in gat!!
seara buna Theophyle all 🙂
naiba stie ce-i cu politica asta.Nu stiu daca e un efect acestei postari excelente 😉 dar astazi mai mult ca de obicei i-am vazut pe Blaga,Videanu si Boagiu vorbind ,imo, destul de bine ,cu cateva chestiuni clare si bine tintite(puterea de cumparare/produse de stricta necesitate/declaratiile cretine ale papitoilor/perspectiva f.urata dpdv economic etc) cu jocul de scena par a fi pe langa si mai ales la primii doi credibilitatea.
Nu mai vorbesc de faptul ca orice interventie a piratului e mana cereasca ptr. macacii astia.Indiferent cum iese,direct sau prin comunicate,ptr. ca mai trebuie s-o faca,nebunii sar la bataie si dau munitie la greu ard-ului.Abandanorea mesajului central inspre colegii este o strategie gresita si dupa parerea mea.Coordonarea eficienta pe directiile astea sunt importante.In colegiu,fara expunere mediatica neaparat,aroape oricine poate face fata bataliei( numai sa vrea/daca eventual nu s-au blatuit lucrurile pe-acolo) Central insa trebuie credibilitate cat mai multa si personajele adecvate.Greu la deal…
si tragatorii (…) nu-s foarte tineri..
Lovitura lui TB. La intoarcere de la Bruxelles, o sa mature cu Ponta:
“Traian Băsescu i-a transmis duminică o scrisoare premierului Victor Ponta prin care i-a cerut să participe mâine la reuniunea Consiliului Afaceri Generale care va avea loc la Bruxelles, informează Realitatea.net.
Însă, conform acestor surse, premierul nu doreşte să participe la Consiliul Afaceri Generale, ce reprezintă o reuniune a prim-miniştrilor din statele UE. Astfel, Ponta nu doreşte să îşi asume explicit o poziţie la masa negocierilor bugetului UE, datorită relaţiilor nu tocmai bune cu liderii Uniunii. Apoi, acesta este preocupat de agenda internă şi nu vrea să îşi schimbe programul stabilit pentru ziua de mâine, când, după şedinţa de Guvern, va merge în Gorj, în colegiul unde candidează” (evz).
Boul de Ponta a sarit cum ca Basescu nu cunoaste regulile europene. Insa iata ce se va discuta la CAG din 20 noiembrie unde Ponta refuza sa se duca
http://www.consilium.europa.eu/uedocs/cms_data/docs/pressdata/fr/fc/132529.pdf
“Le Conseil préparera la réunion extraordinaire du Conseil européen des 22 et 23 novembre consacrée au cadre financier pluriannuel de l’UE (CFP) pour la période 2014-2020 sur la base d’un projet de conclusions. Les conclusions remplaceront le “cadre de négociation” relatif au CFP, tout en conservant sa structure et sa fonction, à savoir souligner les principaux éléments et options, facilitant ainsi les négociations pour servir de base à un accord.
Deci Ponta se poate duce el sa negocieze preliminar pentru Basescu, daca tot se da mare.
In plus:
“Le Conseil s’efforcera de parvenir, en délibération publique, à une orientation général partielle (un accord politique du Conseil dans l’attente de la position du Parlement européen en première lecture) sur de nouveaux éléments du train de mesures législatives concernant la politique de cohésion pour la période 2014-2020, pour compléter les orientations partielles approuvées en avril. La politique de cohésion a pour but de réduire les disparités entre les niveaux de développement des différentes régions de l’UE. Ces orientations générales ne préjugent pas des résultats des négociations sur d’autres éléments de la politique de cohésion ou sur le CFP 2014-2020″
Deci exact acolo unde Ponta, marele adept al regiunilor ar trebui sa se duca sa negocieze economic, acolo el nu se duce!!!
CopyPaste comentariul; in intregime:-)
Multumesc.
🙂
Daca era cineva destept de la PDL, iesea cu pozitia asta in 2 timpi si 3 miscari si il facea de kakao pe Ponta ca nu se duce sa negocieze bani pentru regiunile Romaniei pe care vrea sa le infiinteze prin Constitutie.
Cetatene, ai si tu dreptate dar…
ma apuca disperarea:
Astia de la ARD sunt “criticati” si de stanga si de dreapta; chiar REZISTA?
Imi pasa?
Sper ca intelegi exact ce spun. In orice caz, nu le iau apararea ca sunt perfecti. Si eu vad destule despre care CRED ca s-ar putea face mai bine. Pe de alta parte….
Inclusiv pe aici (iertare!) vad mai multa “critica” la adresa ASRD decat a usLASILOR. Drept este ca la usLASI critica este cam greu de facut: este evident pentru tot omu’ (exceptand acel procent despre care se zice ca ii va vota) ca sunt JIGODII.
Cam asta…
Imi e o frica…………..:-(
NU, Emil. II criticam pentru ca daca nu o facem, Blaga si ai lui o fac si mai de oaie. Informam oamenii, sa stie ca voteaza ARD pentru ca acolo e MRU, nu pentru ca e Blaga si ai lui.
Postarea de azi e anti-USL 99,99% si anti-Blaga 0,01%.
Nu iti fie frica. Daca ne era frica, ne bagam sub pat dupa suspendarea lui Basescu. Imi place sa cred ca fiecare dintre noi toti cei de aici si nu numai a avut un rol in reusita boicorului. Muntele nu se muta din loc cu totul, ci piatra cu piata. Tactica usl e sa bage frica 😉
Frumos
Basescu dejoaca planul lui Ponta, de a l baga pe presedinte la inaintare, si sa dea vina pe el in toti anii ce vor veni, pentru banii putini de la UE.
Musicalule, “presedintele dejoaca” spui; crezi? In ochii caror cetateni? Ai alora care stiau, nu? Ca altii STIU de la usLASI ADEVARUL.
emile, esti depresiv ? 🙂 Ce te faci peste 2-3 ani de guvernare usl-asa ?
Pentru noi dejoaca emile, noi astia de aici 🙂
Vazusi ca dadui si eu stirea la 4:21, dar ma “pe romaneste”?
Acu e Cezar Preda la Badin. Cei patru evanghelisti erau trei…
corect : mai pe romaneste
cand ziceam la plesneala ca presedintele sa-i dea un mandat ptr. negocieri nu stiam inca de negocierile astea preliminare.Mi-a citit gandurile 😆
Ee,cu o chestie de asta 2 zile ar trebui ars la cur Ponta si tot usl.Inclusiv cu declaratiile referitoare la ani si dna.N-ajung simple comunicari la lansari de candidati.Aici ar fi de lucru ca lumea.
In direct, Puiu Hassoti:
“nu ne amestecam in treburile justitiei,
DAR
sa il elibereze pe ala”
l-as rade in cap,l-as picura cu ceara l-as baga cu fundul intr-o oala de noapte si l-as pune in subsolul muzeului din constanta.Pe eticheta as scrie,nu cultura hamangia ci haznaua hashotina
Prin etapa cu “oala de noapte” a trecut 🙂
la CAG participa ministrii de externe din tarile ai caror PM participa la Consiliu. Cum la noi PM-ul nu merge la Consiliu, el trebuie sa mearga la CAG, ca acolo se discuta preliminatr pentru Consiliu si se discuta probleme economice Ponta o tina ca gaia matu ca el vrea la Consiliu (unde nu are voie), insa unde poate sa mearga nu se duce. Tipic.
Buna seara! putin off-topic (sau poate nu…)
La fotbal cand joaca Argentina cu Luxemburg eu tin cu Luxemburgul chiar daca statistica indica 99,99% sanse de castig pentru Argentina. Fotbalistii din Luxemburg sunt slabi, sunt amatori, muncesc ca sa traiasca nu ca ailalti care traiesc numai din fotbal, isi iau goluri din toate pozitiile dar stau acolo in teren si spera sa limiteze proportiile scorului. Daca iau sub 5 goluri e o performanta. Daca dau si ei unul e sarbatoare nationala.
P.S. Cu invingatorii tin toti prostii.
Stire de doi bani pe zf.ro: “Legislativul vrea să-l forţeze pe Traian Băsescu să se opună bugetului puternicilor Europei”.
Cine in tara asta l-a fortat vreodata pe TB sa faca ceva? Cu atat mai mult sa arunce cu veto-uri in stanga si in dreapta?
Basescu si ceilalti lideri est-europeni oricum se vor opune bugetului initial propus. Si bugetul nu se poate adopta decat prin consens. Ca sa ajungi la un consens trebuie sa negociezi iar “dialog si negociere” nu inseamna ceea ce cred USL-istii ca inseamna si ce practica ei de cativa ani de zile. Se vor face concesii de o parte si de alta iar Romania va pierde o parte din fonduri, mai ales ca se pleaca de la formula de calcul care porneste de la absorbtia fondurilor din bugetul asta.
Ponta decat sa manance rahat prin parlament mai bine ar lua masurile alea care sa faciliteze absorbtia fondurilor, sa remedieze deficientele si sa reduca birocratia. Pentru ca fondurile nu au fost presuspendate pentru furturi. Furturile sunt doar niste consecinte si se fura in absolut toate tarile din Europa. Fondurile au fost suspendate pentru deficientele care au facilitat furturile si care nu sunt remediate de aproape un an de zile. Iar in perioada asta (in cea mai mare parte a timpului si mai ales la sfarsitul ei) la putere a fost Guvernul Ponta.
E mai usor sa carai de pe margine decat sa-l iei la intrebari pe Dragnea si pe madam Bombonica ptr sifonarea fondurilor europene.
Ponta se zborseste dar nu zice nimic ca nu a facut nika sa atraga fonduri si de aia Romania va primi mai putini bani.
Sa vedem daca Ponta mai indrazneste sa-i ceara ceva presedintelui, in parlament, cand el a refuzat sa mearga la Bruxelles.
Buna seara tuturor. Mi-am racit gura si mi-am tocit unghiile pe tastatura luni de zile tot subliniind necesitatea unui mesaj coerent si a unei reactii prompte in campania electorala. Eu am vorbit, eu am auzit. Rezultatele se vad.
Iar Ponta nu se va duce la Consiliul premierilor europeni si nimeni de la ARD nu va sari sa il faca de kkao pe toate canalele posibile si imposibile.
clemy, si tu, si noi, si toti cei care nu cred ca viitorul dreptei e pe mainile lui Blaga-Videanu-Preda. Insa partidul asta atata poate. Noroc ca politica serioasa se face pe bloguri, ca daca nu se facea, PDL avea sub PPDD.
Stiu city. Si poate ca PDL-ul are nevoie de infrangerea asta ptr a intelege ceea ce era evident din capul locului, adica ca echipa Blaga-Videanu-Preda este inepta si trebuie rasa de la conducere.
Dar au luat-o pe cocoasa la locale si, la ce le-o fi folosit – ce-au invatat ?
Dar, dupa cum s-a mai spus deja, ca sa inveti, mai tre’ si sa ai cu ce. Ca nu-s in stare sa se vinda publicului, se tot vede. Iar faptul ca nici macar sa speculeze tembelismele usl nu pot, arata ca in mintea lor, s-or vedea gata alesi ? pentru de ce ?
Nu va suparati dar, pe ce “canale” e posibil? Am vrut sa vad lansarea ARD la sectorul 6; doar pe B1 am piutut partial. E o realitatea?
Ascult acum o fata Otilia Nutu despre reprezentarea in ANRE si?
Media a pus stapanire pe tot. Cu asta trebuia INCEPUT.
Despre Avocatul Poporului ceva nou?
Asa ca….
nu va suparati pe mine 🙁
Nu ne suparam emil, daca ne-am supara si noi, chiar ca ai fi disperat 🙂
1. Blaga baga bani in B1 si B1 da numai ce vrea Blaga. De asta nici pe MRU nu l-au dat de multe ori. Alte posturi nu dau nimic despre ARD.
2. Despre Avocatul Poporului nu vei auzi nimic, caci USL nu are de gand sa numeasca unul non-partizan.
3.Oricat de mult s-ar zbate USL, gheara pietelor si a FMI-ului e in gatul lor. Nu Basescu plateste pensii si salarii si nu lui TB i se termina banii din vistierie.
Mai Cetatean,
Blaga va fi fortat sa isi dea demisia, daca ARD ul va scoate un procent mai mic decit PDL-ul din iunie.
Nu va scoate procent mai mic, Blaga va declara multumit ca au luptat toti ca unul si va ramane sef combinator al PDL.
Seara buna .
PDL la atac .
http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/adriean-videanu-a-prezentat-un-proiect-de-buget-pe-2013-2016-284572.html
400.000 de noi locuri de munca in doar 4 ani , nici Ceausescu nu a reusit sa realizeze .
salut! Nu cumva Videanu a precizat si sursa banilor pentru investitii? (“Un investitor strategic din Italia, roman stabilit de multa vreme in Peninsula?”) 😆
Salut @cetatean
Cred ca efectiv astia ne iau de prosti . 🙁
Stefan, de peste 20 de ani ne iau de prosti. Problema e ca ne desteptam intr-un ritm prea lent!
Adica , suntem chiar prosti, pe bune.
Daca seamana cu o rata, macane ca o rata si inoata ca o rata atunci chiar este o rata
Intre 1 milion si 4sute de mii, parca.
Iar intreb (ma cam obsedeaza) cui se adreseaza si ce ar trebui sa spuna?
Au incercat si altii. Am vazut. Si?
Pai electoratul pentru care se lupta … sa si-l zmulga de la USL. sunt chiar prosti cu P mare.
putin, astialaltii au zis 1 milion !
Mai lipseste DD sa promita 2 miliarde de noi locuri de munca . 🙂
( 2 miliarde , sa fie invidiosi toti , inclusiv chinezii 😆 )
Ce bine ca eu voiam sa propun comparatia ; si ce a iesit 🙂
Intre timp, l-am admirat pe Zgonea: “oricine trebuie sa aiba mandatul Parlamentului Romaniei”.
Cred ca suna foarte democratic si e dat cam pe toate canalele!
E trist rau de tot (nu Zgonea) 🙁
Emil, trist rau de tot va fi cand pe acest blog nu se va mai scrie. Cate vreme se scrie, e inca bine 🙂
Basescu a trimis inapoi la Parlament legea Monei Pivniceru: 😆
“Preşedintele României, domnul Traian Băsescu, a semnat luni, 19 noiembrie a.c., cererea de reexaminare asupra Legii privind unele măsuri pentru degrevarea instanţelor judecătoreşti, precum şi pentru pregătirea punerii în aplicare a Legii nr. 134/2010 privind Codul de procedură civilă, pe care a trimis-o Parlamentului României, în temeiul Articolului 77 alineatul (2) din Constituţia României.”.
http://www.presidency.ro/?_RID=det&tb=date&id=14032&_PRID=
Citind documentul , pare ca nu cunosc parlamentarii nici macar procedurile elementare de aprobare a unei legi .
Vezi @cetatean , de aia e buna guvernarea prin OUG . 🙂
Propun reintoarcerea la metoda eficienta a PCR din epoca RSR . Se aduna MAN o data pe an si aproba in unanimitate absolut tot .
asta si vrea Ponta prin noua Constitutie.
Povestea asta e varianta mioritica a celei italiene .
Sau cum politica salveaza patronul care a facut “donatii” .
http://www.romanialibera.ro/exclusiv-rl/investigatii/suflet-mare-chiliman-le-cumpara-saracilor-locuinte-de-60-000-de-euro-284584.html
Cind esti cu casele construite , cu banca care suna ca nu platesti ratele , misto sa vina primarul si sa te salveze pe banii publici .
PS . Partea tare e cind ai vindut tot , ai incasat banii si declari insolventa . Pleci cu milioanele si lasi pe drumuri toti cei care au muncirt la acele case . Pagubesti si statul ca nu platesti nimic si pe cind justitia face lumina , ori a venit prescriptia , ori politicul a modificat legea .
( Avantaj sa traiesti pe alte meleaguri unde “noutatile” mioritice sint vechi de cind lumea . 🙁 )
Ce declaratie belicoasa face Zgonea. Vrea ca parlamentul sa ia maine o hotarire, sa dea o rezolutie pt. mandatul presedintelui. Bezmeticului astuia i s-a urcat la cap presedintia camerei.
Dupa decizia CCR, pot sa dea astia mandat lui Mos Craciun si sa il suspende sa nu mai vina cu cadouri!
Sa se spanzure USL de decizia asta a CCR:
http://www.ccr.ro/decisions/pdf/ro/2012/D0784_12.pdf
mai City,au trecut 3 luni jumate de la ref. au decizii ccr ptr. nazbatiile lor din parlament/primul meci,mandatul dat de parl si guv lui ponta la sfarsitul lui iunie si astia tot nu baga la cap de imbecili ce sunt.
sa presupunem ca se reunesc nebunii si de data asta iau decizia politica(ca recomandare ca altceva nu se poate) ca piratul sa faca ce vor ei(veto ,desi piratul n-a zis nicio clipa ca accepta fonduri mai putine,a zis doar ca nu se merge la negocieri cu veta in valiza.
Isi imagineaza cumva ca basescu va tremura si se va conforma ? 😆
nici macar ca joc de imagine nu mai prinde.cat o fi romanul de aiurea ceva tot a invatat asta vara.
Zgonea si trag apa.I-auzi,nici ccr nici mama ccr-ului ,trebuia s-a mai repete si pe asta 😆
cand vezi intr-o sesizare catre CCR un astfel de argument inaintat de Ponta cu care el spera sa obtina de la CCR o decizie favorabila….
“Agenda Consiliului European este alcătuită preponderent din subiecte care ţin de competenţa executivului, cum ar fi, de exemplu, faptul că agenda reuniunii Consiliului European din 28-29 iunie 2012 a avut ca puncte principale măsurile de creştere economică şi viitorul cadru financiar multianual al Uniunii Europene în 2014-2020″
Te intrebi cine e mai prost: cel care avanseaza argumentele sau cei 4 judecatori de la CCR care au facut opinie separata si l-au crezut?
Ai dreptate, aici e confirmarea:
http://www.ziare.com/basescu/victor-ponta/consilier-al-lui-basescu-parlamentul-nu-poate-da-mandat-presedintelui-pentru-consiliul-european-1202589
Eu n-am mai pomenit un om politic asa de netrebnic:
“Premierul Victor Ponta a declarat, luni, ca nu se va intalni la Bruxelles cu Traian Basescu, apreciind ca acesta se refera, de fapt, “la carciuma” atunci cand spune ca ii poate oferi o cafea prim-ministrului.
“Unde, in Grande Place, unde? Vedeti, acesta este un mod de a vorbi ca la carciuma. Din nou Traian Basescu vorbeste ca la carciuma. E presedintele tarii, eu sunt prim-ministru, eu ma duc cu o treaba la Bruxelles, domnia sa cu alta treaba, nu ma intalnesc prin carciumi cu dl Basescu, in general nu trec pe acolo”, a raspuns Ponta, dupa sedinta de luni a USL.
un cretin patentat,un putzoi de 2 bani.Uneori am impresia ca o face intentionat,ca agent electoral al piratului sau ard,asa reactii ar trebui ca sa produca declaratiile lui.Alteori ma gandesc ca parte din electorat a scazut foarte mult,dar f. mult shtacheta.
sal@all,
Theo,ma uit la B1 si am senzatia ca Blaga a citit articolul tau de azi..
blaga le zice bine,da` prea-l domneste pe ponta 😆
…domnia sa .. (retoric catre musiu ponta)
memorandum pe corectii bagate pe gat ptr. licitatiile masluite.ce mi-ar place un scandal imens aici
Lazaroiu Nasul
Gata ,vasile s-a blocat.Atat poate.Asta e.
il ajuta turcescu : )
aia din navodari reprezinta sindromul stockholm la sublim
revin pt. ca a mai avut o erectie.Slaba dar..erectie!A bagat-o la Navodari.Bun si acolo.Ar trebui sa il arate lui Hasotti ce e aia demisie de onoare.Puterea exemplului.Maine e o zi buna .Marti,trei ceasuri rele..
poate e totusi vreo strategie,un plan de bataie asemenator felului cum isi ducea piratul bataliile.Re uperare masiva pe ultima 100 m.Un 4-5 procente ar fi mai mult decat multumitor cred.
Din pacate,speranta moare ultima..
Blaga nu e piratul.
Blaga e nimeni.
am gresit acum cateva luni.Se mai intampla..
nu-i bai. Greseala recunoscuta e pe jumatate iertata.
multumesc frumos
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-13647233-alina-ghica-presedintele-csm-voi-sesiza-inspectia-judiciara-pentru-efectua-cercetari-cazul-declaratiilor-facute-mitingul-sustinere-primarului-din-navodari-arestat-preventiv.htm
“Alina Ghica, presedintele Consiliului Superior al Magistraturii (CSM), a declarat pentru HotNews.ro ca va sesiza Inspectia Judiciara in cazul declaratiilor facute de politicieni duminica, la mitingul din Navodari, in sustinerea primarului Nicolae Matei care a fost arestat preventiv. “Declaratiile si mesajele transmise de la mitingul de la Navodari cred ca sunt de ingrijorat si se inscriu in aria celor cu care ne-am obisnuit, respectiv incercarea de intimidare a justitiei”, a afirmat Ghica”.
“Declaratiile si mesajele transmise de la mitingul de la Navodari cred ca sunt de ingrijorat si se inscriu in aria celor cu care ne-am obisnuit, respectiv incercarea de intimidare a justitiei si mai ales incercarea de influentare a unor solutii care se vor pronunta de catre instantele de control judiciar”, sustine presedintele CSM. Ghica a declarat ca “justitia romana a ajuns sa se faca in mitinguri, prin declaratii politicianiste. Nu cred ca poate un politician, un ministru sau o alta persoana sa comenteze o decizie a instantei judecatoresti in ceea ce priveste o masura preventiva, durata acesteia, samd”.
“Nu poate fi comentata o decizie judecatoreasca de catre nicio persoana, decat de catre cei implicati in proces in mod exclusiv si prin intermediul cailor de atac in fata instantei superior ierarhica. Ceea ce se intampla la acest moment este in mod evident o incercare de intimidare a judecatorilor care vor judeca recursul in aceasta cauza. S-a mai intamplat aceasta chestiune, din fericire magistratii nu se lasa intimidati. Insa nu putem sa nu remarcam ca se incearca intimidarea acestora”, a continuat oficialul.
Bravo, doamna Ghica! 🙂 Buna reactie!
Meserie, Blaga lauda si el “sistemul german” electoral: jumate liste, jumate uninominal. Ghici lista ce e? Ghici care e moneda de combinatie a ARD-ului sub Blaga?
… ghici ciuperca ce-i?
cutra 🙂
sunt cativa ca se viseaza eterni(ce bine functioneaza tuburile vaselor comunicante)
Cea mai succinta caracterizare de pana acum, este in acest titlu:
“Capra raioasa cu drept de veto”
Articolul spune cam tot ce am spus si noi pe-aici, dar titlul este foarte inspirat.
http://www.ziare.com/europa/consiliul-europei/capra-raioasa-cu-drept-de-veto-1202564
Blaga pledeaza cu foc pentru reintoarcerea la liste, fie si pentru jumatate de parlamentari. Argumente scanteietoare, insa de dinozaur care se teme de votul popular.
Bravo zic si eu! Rapida si categorica luare de pozitie!
ma refeream la Alina Ghica! (nu la Blaga)
m-am prins, vezi mai jos! 🙂
Sper sa nu fie singura, si sa faca o figura buna la CCR miercuri!
nu ma mai mira nimic: numai argumente care sa ajute la “intarirea partidelor”: cica partidele au nevoie sa nevoie sa aduca in Parlament “meseriasi” care nu reusesc sa convinga poporul, insa sunt utili la legile din Parlament.
money money money(& power)
must be funny
in the rich men`s world 🙂
“Am decis sa adunam in jurul nostru [PDL] toate fortele de dreapta, dupa ce in iulie am aparat statul de drept”.
” – De ce va propuneti doar 25%?
– Nu pot propune mai mult decat am demonstrat ca putem realiza.
– Ce faceti cu 25?
– Discutam cu toate celelalte partide. Liberalilor nu le convine Crin Antonescu”
Blaga viseaza la desfacerea usl, ca sa se alieze cu pnl, si pana una alta duce pdl cu viteza in zid. Auzi, el vrea 25-27%, pai ce face pentru procentul asta?
Blaga pur si simplu nu are alt scenariu decat 25% si milogeala la celelalte partide.
Nu are varianta pentru USL peste 50%.
V-o spun in seara asta, fratilor: daca Blaga avea in cap varianta ca USL peste 50%, acuma ARD manca jaratic!.
a scaldat-o putin.i-a fost cam greu s-o zica(personal) cu psd nu vrea la guvernare in 2013.am impresia ca nici nu-si pune problema ca usl ar putea lua peste 50.poate se bazeaza pe ceva habar n-am,dar e al 2-lea mesaj naspa.
NU, nu are varianta ca USL sa aiba peste 50%. Aceasta varianta e posibila.
pai asta zic si eu.nu imagineaza o ipoteza cu usl peste 50 ,ca ipoteza de lucru,pe care s-o si zica in asa fel incat ard sa arda la fitil.
blaga e handicapat politic. mai sus de cizma nu e poate ridica.
subscriu, gandeste in sabloane, nu este flexibil, nu are in minte decat o solutie, viseaza la vrabia de pe gard, este a-n-ac-r-o-n-i-c.
mereu a fost. stii de ce? Nu a facut niciodata batalii electorale pe bune. A ramas inchis in sabloanele activistului de partid.
Am citit azi ca ar fi foarte posibil sa nu ia alegerile 🙂 Mare minune ar fi sa scapam de el pe cale naturala:)
Econtest?
Brrrrrrrrrrrrrr: -(
Blaga nu crede un guvern de uniune nationala, vrea guvern PNL-PDL-UDMR.
Osanaleeeee pentru Tariceanu (cu un mic bemol: ca nu s-a dat demisia in 2005 sa faca alegeri anticipate).
“colaborare exceptionala se la ministru la prim-ministru”.
Colaborarea aia “exceptionala” a avut in pret: lasarea Monicai Macovei in ghearele lui Tariceanu
Hai ca-l intreaba de MRU si de ce nu colaboreaza.
Auzi, ma astept la mai multa prezenta publica din partea lui. Auzi! Pai la B1 au avut ordin sa-l scoata pe MRU si au intrerupt conferinta de presa.
Vai, se asteapta la mai multa prezenta publica a lui MRU.
Zauuuuuuuuuuuuuuuuuuu?
Ii da cineva un telefon cand cretinii de Preda si Videanu decid sa organizeze conferinte de presa la PDL si sa arate ei ce buni sunt?!
Blaga nu poate convinge pentru ca nu are cu ce: e gol in interior. Vezi prin el neantul.
Blaga se vede presedinte al PDL si dupa alegeri. Colegii il vor si el ramane.
Nu ai cu cine. Omul e lipsit de orice profunzime.
blocat intr-n proiect si nu are cu ce sa iasa (mici celule cenusii plus emisfera cerebrala dreapta – aia cu creativitatea, in mare deficit)
Se vede presedinte si dupa alegeri desi nu tine deloc la functia asta!!
Daca Blaga nu va trage cu dintii ca ARD sa mearga la consultarile cu TB cu propunerea Videanu premier, sa imi spuneti mie!
G Biris – Nasutv
una peste alta,cu exceptia celor 2 mesaje(listele si guvernarea) blaga a fost bun dupa parerea mea ptr. electoratul pdl mai putin ptr membri ard
cu videanu nu-i deloc exclus o manevra de asta.daca ar fi sa aleg vs. usl,chiar si cu lamaie tot as merge pe varianta asta.mru e prins in chingi din pacate si nu-i lasat ca sa-si ia avant 🙁
Blaga vorbeste pentru o fantoma: membrul PDL din perioada Petre Roman.
Videanu u va fi acceptat de Basescu, cum nu va fi acceptat nici un membru PDL ca viitor PM. Asta aproape ca ti-o dau in scris. Sansele unui membru PDL si ale lui Ponta sunt egale: zero.
numai sa n-aiba incotro.in conditiile in care usl nu ia peste 50(sper din toata inima) si ard-ul e slab(18-20) privirile se-ntorc inspre pdl.
doar n-o sa numeasca un pesedist(altul decat ponta)
sau ar fi un joc tare si prima numire sa cada ?!
Mircea, eu zic sa examinezi toate variantele si sa iti faci un scenariu mental pentru toate. Si acela cu USL peste 50%, si cel cu ARD la vreo aproape 30% (spirala tacerii face ca azi sa fie 25%). Fa un scenariu si cu premier USL, altul decat Ponta, si cu premier tehnocrat, si cu premier din ARD (ni din PDL), si cu premier…supriza.
🙂 )
buna seara ! cum naiba un tovaras ca bleaga poate fi presedintele unui partid parlamentar si “liderul” opozitiei? jalnic om.
Buna seara din nou. Balega de Blaga a fost sustinut cu osardie de toti tradatorii guvernului MRU. Omul isi arata plenar lipsa de creier. Poate da Dumnezeu de nu intra in Parlament. Ce as rade 🙂
sa vorbim cu ion si ai lui sa nu il voteze. Cine stie, poate intra in malaxorul redistribuirii si pierde.
Nu a castigat de unul singur nici o competitie electorala. daca intra in Parlament acum ar fi o premiera 🙂
salut! partidul l-a vrut in urale. Boc era rau.
buna seara
daca nu cititi ziare ” serioase” si nu urmariti surse la fel de ” serioase” si /sau teveuri la fel de ” serioase” habar n-aveti cine va fi pm dupa alegeri/cititi mai jos
“Am o informaţie: una din propunerile pe care le are în vedere Traian Băsescu pentru funcţia de premier după alegerile parlamentare şi pe care nu a spus-o, din câte ştiu, nici celor de la ARD, este Mariana Gheorghe, directorul Petrom. Stau să mă întreb ce o fi făcut Mariana Gheorghe pentru România ca să poată fi in măsură să ocupe poziţia asta. Miliardul ala de euro merge la Viena, ar fi putut fi bună pentru a ocupa funcţia de premier al Austriei, nu al României, nu are niciun gest in favoarea cetăţenilor români”, a declarat Lavinia Şandru la Realitatea TV
Fitile ieftine.
exista car TV si reporteri pe centura politicii?!
Buna seara 🙂
urate vremuri traim 🙁 la mine in localitate nu am vazut un afis cu ARD-ul, pe toate zidurile si mai nou si dintr-un autobuz vad/aud despre USL ….albinutza si trantori Ilfovul este predat cu arme si bagaje, blatul a fost semnat, parafat din primavara si acum se consolideaza strategia 👿
cel putin pentru mine este primul articol in presa romaneasca care trateaza pertinent problema bugetului eu
http://www.adevarul.ro/actualitate/Cortina_de_bani_a_Europei-_Armele_Romaniei_0_813518933.html#
asa da articol, desi cred ca negocierile sunt muuult mai complicate.
mi se pare mie sau campania asta e prima in care nu sunt confruntari directe intre candidati??intre reprezentantii partidelor?
da. USL nu are interes iar PDL nu are vrea.
si ,pentru linistea Dvs,mf va imprumuta luna asta cam 800-opt sute-milioane euro
sa traiasca traiul pe credit.
trebuie sa fie popoare platitoare de dobanda :))
observati ca nu e scris de un ” ziarist”,dar e clar,cu subiect si predicat
ce inseamna sa stii ” meserie”
Pe Bianca Toma am auzit-o asta seara la b1. A vorbit exceptional, foarte clar , ca in articol.
noapte buna, va las!
noapte buna !
noapte buna 🙂
@cetatean: sansele de a se ajunge saptamana asta la forma finala a bugetului sunt mult sub 50 pct
ce se mai pierde din vedere este ca romania si bulgaria participa pentru prima data la negocierea unui buget-si asta e un handicap;
e o negociere tipica ” give&take”
cretinii astia de politruci romani puteau sa fie mai ponderati si puteau sa se gandeasca unde ” cedeze” din fonduri si unde sa ceara mai mult;
sa va dau un posibil scenariu: romanilor va mentinem sumele,dar vrem sa ne spuneti care sunt axele voastre prioritare? dai naibii posdru ala-care e frectie la picior de lemn si ceri la cercetare
mai reduci la ” competitivitate” si ceri mai mult la agricultura-si nu la plati directe ci la ” ameliorare sol”
la transporturi,mai reduci de la aeroporturi si ceri mai mulkt la navigatia pe dunare
dar pentru asta iti trebuyie ” meseriasi”,iti trebuie -daca vreti-oameni ca @tzepelica-care sa-ti dea propuneri,cifre si tu ca om politic ” responsabil” decizi
cand ai nostri nu au decat ” mie ce-mi iese” ,restul e sf
ponta intra-n librarie
-as dori o carte care trateaza superioritatea barbatului fatza de femeie
vanzatoarea ii raspunde: SF la etajul1 va rog 🙂
…
poate sa creasca pe mediu
De acord cu voi, Blaga e jale… dar totusi PDL e o alianta cu FC… mi se pare cel putin neelegant, ca sa nu zic altfel, sa tot atacati partenerul de alianta. De ce s-a aliat FC cu PDL, daca PDL e asa de nefrecventabil? Intreb si eu. Stiu ca va enervez, dar asta e o intrebare fireasca. Putea sa mearga singur in alegeri, lua cat lua, mai astepta 4 ani… crestea, si devenea un partid mare si puternic. La Buzau, de ex., nici nu exista… si probabil ca in multe alte zone din tara. Deci, a fost nevoie de “umbrela” PDL ca sa participe la alegeri… si nici MRU nu e atat de vizibil si de activ sid e incisiv pe cat ma asteptam. Pentru conformitate, sunt votant de dreapta de cand ma stiu (nicidecum liberal trecut in barca USL, votant Basescu, boicotant la ultimul referendum… si votant la aceste alegeri cu ARD, mai mult contra, decat pro! – asta pentru cei ce-mi vor sari la gat).
ponta spunea ca posdru va fi deblocat pe saptamana viitoare.mare victorie.
articol f.bun. e o fraza care rezuma atitudinea nebunilor “a bloca bugetul UE din poziţia de beneficiar net cu temele nefăcute aşa cum vehiculează unele capete înfierbântate de la Bucureşti, este cel puţin riscant. “
@mircea
nu uitati ca ponta minte nonstop/care e corectia aplicata???
😆 mai demult era pe coji de nuca
acum se promoveaza “clasa”
cred ca s-ar putea imagina un algoritm,o formula,care sa tina cont de diverse criterii ,unele cu valori marginale altele dimpotriva, ratele de absorbtie, ponderea fiecaruia in ue(si aici pe diverse criterii) a i o cifra avansata sa poata fi mai usor acceptata de toti,fara a fi scoasa arbitrar( diverse interese divergente/convergente antemergatoare summitului) in interiorul procentului astfel stabilit si acceptat sazicem o reducere intre 75 si 100*adica o crestere de 3-3,5% fata de exer.anterior nu cat propune barroso, fara alte conditionalitati negocierile ar putea fi mai putin complicate.daca reusesc ca sa treaca de pasul asta atitudinile constructive vor castiga in pondere.
s-au avansat scenarii/destructurare/inceputul sfarsitului et sunt destui eurosceptici
parchez
noapte buna all 🙂
Mirel Palada la Razvan Dumitrescu – Dulce e piinea cu fecale platita de Felix. Turambar a facut si falci. Inseamna ca rahatul ingrasa.
MRU 29%, contracandidatul USL 50% , Udrea 32% contracandidatul usl 52% si zii… neicusorule,… si fa cu ochiul .
Inteleg ca in contractul de sondaj cu Felix intra si obligatia sa participe la emisiunile lui Dumitrescu. cu Ciutacu,Nistorescu,…. mai mult nu ma duce capul…
…..
Buna dimineata!
Intensa discutie cea de aseara, aici. Ca sa recuperez a trebuit sa iau si a doua ceasca de cafea.
Se apropie alegerile, deci trebuie stoc de cafea. 🙂
Strategia cu ultima suta de metri ar fi grozava daca ar avea asigurate toate canalele media.
E limpede de ce il implorau pe Basescu sa iasa la rampa.
Sa aveti o zi buna!
~M
Buna Dimineata la toata lumea 🙂
Postare noua: Revista Presei – 20 Noiembrie / Vor o ţara scoasă afară!