Sfârşitul zilei electorale – Duminica 9 decembrie 2012
09/12/2012 | Autor theophyle Categorii: Eveniment, Magazin Politic |
Exit Poll-uri
BEC: Prezenta la vot pana la ora 21.00, la inchiderea urnelor, a fost la nivel national de 41,72%, a anuntat Biroul Electoral Central. Judetele fruntase la vot sunt Teleorman, Gorj si Mehedinti, in timp ce codase sunt Timis, Maramures si Cluj. In comparatie, la alegerile parlamentare din 2008 votasera, pana la ora 21.00, 39,26% din numarul de alegatori. Prezenta la vot a fost de 40,49% in mediul urban si 43,40% in mediul rural. Prezenta cea mai ridicata s-a inregistrat in judetul Teleorman – 54,73%, Gorj – 54,14%, Mehedinti – 50,14%, Olt – 49,79% si Giurgiu – 49,10%. Prezenta redusa s-a inregistrat in judetele: Timis – 32,50%, Maramures – 33,70%, Cluj – 35,27%, Arad – 35,28%, Sibiu – 37,12%. In Bucuresti, prezenta la vot a fost de 39,36%. In Sectorul 1, participarea la vot a fost de 42,39%, in Sectorul 2 – 41,16%, in Sectorul 3 – 37,27%, in Sectorul 4 – 39,56%, in Sectorul 5 – 35,76%, in Sectorul 6 – 40,79%.
B1 TV: exit-poll realizat de Centrul Pentru Studierea Opiniei si Pietei (CSOP). CSOP, condus de Andrei Musetescu, a realizat majoritatea sondajelor pentru PDL in ultimii ani.
USL- 55%; ARD- 19% PPDD -10% UDMR -5%
Realitatea TV: exit-poll realizat de Institutul de Analiza, Strategie si Prognoza GeoPOL. Geopol este infiintat de Cozmin Gusa, cel care controleaza in acest moment si postul de televiziune.
USL – 57%, ARD – 18%, PPDD – 14%, UDMR – 5%
Antena 3: exit-poll realizat de Compania de Cercetare Sociologica si Branding (CCSB). CCSB, controlat de Camelia Voiculescu (fica lui Dan Voiculescu), a realizat majoritatea sondajelor prezentate in ultimii ani de Antena 3.
CCSB: Senat: USL – 58,3%; ARD – 19,6%; PPDD – 14,1%; UDMR – 5,2%
CCSB: Camera Deputatilor: USL – 56,8%; ARD – 19%; PPDD – 13,8%; UDMR – 5,1%
Romania TV: exit-poll realizat de Centrul de Studii si Cercetari Infopolitic (CSCI). Sondajele CSCI sint coordonate de analistul Dan Sultanescu, unul dintre strategii de campanie traditionali ai USL.
CSCI: 57% USL, 21% ARD, PPD 11% 5% UDMR
TVR: exit-poll realizat de Centrul de Sociologie Urbana si Regionala (CURS) – condus de Catalin Stoica, alaturi de Grupul de Studii Socio-Comportamentale Avangarde ( Marius Pieleanu).
CURS – Senat: USL – 58,58 %, ARD -19,87 %, PPDD -13,9 %, UDMR -5,16 %
CURS – Camera Deputatilor: – 58,58 %, ARD -18,12 %, PPDD -12,95 %, UDMR -5,19 %
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Barbu Mateescu la Nasul
Domnu’ Dan ce facu? Vad ca isi declara victoria.
Adica vrei sa spui ca domnul Dan l-a batut pe Pontel?
Se pare ca pana la urma a luat Ponta.
DD zice ca are cu 5000 de voturi mai mult ca Ponta
Sa fim seriosi,Ponta nu avea cum sa piarda
Zice ca el a luat 15 mii de voturi si Ponta 10 mii si ca este imposibil de acoperit diferenta de 500 de voturi.
dormeo era cam pamantiu. le e frica de “mihaela dragostea mea”
Ponta a luat 67-68%
Diaconescu zice ca nici nu se pune problema.
Asta este, nu se putea altfel, de la inceputul anului noi nu am fost decat in defensiva.Iar USL-ul a fost numai in opozitie, chiar cu Ponta PM!
Deacum incolo va fi cu totul altceva.Vor incepe sa coboare vertiginos.
Si totusi, nu cred ca vor avea peste 50% din voturi.
La Turcescu se spune ca Blaga are probleme, la fel MRU si Neamtu. O da Dumnezeu sa nu fie asa!
Turcescu intreaba unde e Ponta de n-a aparut pana acum. O fi vreo surpriza!
Chiar asa. Buna intrebare din moment ce Pontel nu a aparut pana acum cu declaratii si a aparut doar cacarel.
Despre ce va mai vorbi de acum inainte Antena 3? Opinii? Poate e timpul de Politeia TV.
Mi-e mila de Basescu in acest moment.Apropos,MRU ce face?A intrat?
Basescu cred ca a jucat totul sau nimic. Nu e pentru el rolul de reprezentant simbolic al statului.
Nu prea cred ca DD are peste Ponta, insa e foarte posibil ca DD sa intre “dublandu-l” pe Ponta.
Off topic! Ninge la Bucuresti si in zona preoraseneasca.
USL a luat astazi jumatate din voturile a jumatate din romani. Adica 4.5 milioane. Restul pana la 7.4 milioane unde sunt, in rechizitoriul lui Dragnea?
au boicotat
Personal, gasesc prea ciudata cresterea de procente in rural, dupa lasarea serii. Exact ca la referendum.
Exact la asta m-am gandit si eu Citi.
poate vedem vreun sobolon pucist la puscarie.
Mai ales avand in vedere ca noaptea vine iarna mai devreme, iar frigul e mai taios dupa lasarea intunericului.
Intra MRU si Neamtu? Dan Andronic spune ca vor avea probleme. Udrea cica intra.
Inteleg ca in Teleorman prezenta va sari de 60-62%
Din 2004 incoace am avut parte numai de miracole …dupa exit-polluri.
Dar acum exit-pollurile par cam departe de…miracole.
Pe Otv:
DD – 53,7%
Ponta – 39,7%
Ponta nu are o figura prea fericita !
Ei vroiau peste 60% la votul popular.
Deci care e opozitia democratica? ARD? ARD+PPDD? ARD+PPDD+UDMR? Sau doar cativa care raman in ARD.
Vedem cine intra in Parlament si vom sti care este leadershipul opozitiei democratice. Pana cand nu avem rezultatele pe colegii nu ne putem pronunta.
Vorbeste MRU la B1
LA Turcescu va vorbi MRU, pare vesel
MRU e senator, Cedric!
Felicitari. E sigur, sigur?
Clemy, tu stii exact ce este sigur, fiscul si…. Toate datele indica asta 🙂
Felicitari! Sinugra veste buna pe ziua de azi .
o sa mai aveti cateva. Pe la ora 2 sau maine dimineata 🙂
Intra si Doru ?
Nu stiu inca 🙁
Cam tris C/P, nu are suflul unui castigator. Se intampla ceva cu astia.
Ponta:
“de maine ne apucam din nou de treaba”
Desigur, au mai ramas INCA
DNA
ANI
CCR
si inca vreo doua 🙁
Pai parca maine era zi libera…
Nu cumva le bubuie mintea de vreo smenarie?
De maine nu DNA,ANI,CCR vor fi dusmanii lor cei mai mari.Ci chiar boborul care i-a votat.
Ma tem ca boborul are nevoie de mult mai mult timp sa proceseze ce (i) se intimpla, chiar daca salariile cresc din ianuarie ( pt vreo luna, o luna jumate?). Si pen’ca “lucrurile nu merg bine”, doar stim prea bine cine continua sa fie de vina
Ameninta inainte sa fie desemnat
http://www.mediafax.ro/politic/ponta-in-perioada-urmatoare-cine-va-ridica-sabia-de-sabie-va-muri-10380583
labe1 si a facut datoria : l a taiat din emisie pe mru in favoarea lui ponta mondialu. “stf ” bleaga! .
Esti obsedat ?
In momentul in care MRU a spus ca nu comenteaza deocamdata sondajele (ai fi vrut cifre hazardate ca DD sau Vadim?) a trecut la Ponta sa vedem ce ne mai pregateste. Stai linistit sa avem primele rezultate si vor sti exact cum sa prezinte
Zigule, tu facta de cine iti faci datoria? Ca incep sa imi ies din sarite! Tu traiesti in visele tale, in care DREAPTA CURATA e majoritatra; gresesti enorm.
Gata, dar bag de seama ca asta iti pare mai IMPORTANT (si nu numai acum).
Nu te bucura victoria usLASA? Ca iti dovedeste ca PDL Pierde iar ?
🙁
doream sa vad ce declara MRU. nu-ti iesi din sarite .
Daca privim imaginea in oglinda data de B1, Ponta minte si bate campii
Mesajul lui CP: “Cine va ridica sabia, de sabie va pieri!”
Mi se pare sau nu ca lui ponta e frica ca Basescu nu-l pune premier
PONTA ameninta:
“Cine va ridica sabia, de sabie va pieri ”
Cred ca cele mai negre ganduri au sa fie vise frumoase fata de realitatea usLASA!
la asa declaratie grea, macar jocul de scena a fost adecvat ? (iertare, mi-e peste poate sa-l vad/aud)
Livid la fatza, cu un timbru vocal pierdut …nu avea faza unui castigator. Poate ca am vazut eu prost, dar nu cred.
Mi se face scarba
Ponta vorbeste de europenism… cred ca isi face CV-ul pentru a fi numit de Base
Ponta trece la revizuirea Constitutiei
UDMR participa la majoritatatea constitutionala pentru reformele necesare. Oameni buni, Romania va ramane statul in care vor decide doar bugetarii si cei ajutati de stat. Grecia va fi un vis frumos.
Fiantelor, nu bugetarii ci “burghezia Roasie” si ai ei urmasi 🙁
Da, corect. Nu pot sa generalizez, nu asta e criteriul.
pai sunt “ajutati” sa obtina cele cateva mii de voturi ca sa le iasa 5% 🙂
Pai vom ajunge mai rau ca grecii in felul asta, cat de curand.Si pe noi nu ne va mai ajuta nimeni, ca avem amaratul de leu.
doru buscu citeste blogul 😆
face si el un singur lucru bun in viata lui.
Ne intoarcem in 2000-2004
Optimistule 🙁
O tara, sa vedem distributia mandatelor si apoi vorbim de Constitutie si de… limitele revizuirii ei.
Dar a intrat UDMR-ul in Parlament ca sa poata participa la revizuirea Constitutiei?
despre asta e vorba.
Da
de unde stii? Una e sa aiba 6 deputati si 3 senatori (ii au?) si alta e sa aiba 5% din voturile valabil exprimate.
Ma bazez pe prezenta de la 18.00 care era comparabila cu cea din 2008
De ce i-a mai chemat Basescu pe unguri la vot?
teoretic ii sunt utili piratului pe relatia ppe,ii mai largesc putin plaja de actiune,practic habar n-am au destui penali acolo
Rusine PNL, rusine Chiliman, Tariceanu, Orban.
La RRA se vorbeste de refuzul de a comunica cu sondorii la iesirea de la urne, asta inseamna surprize. Sper sa aiba tastatura aurita C. 🙂
La Chiliman, tot unu si unu.
Si unii se ocupau de Blaga si Udrea 🙁
Oare nu au ajutat?
Intreb si eu, nu dau cu paru’
Nicusor Dan SIGUR i-a ajutat pe usLASI.
Nu cred ca a contat. Chiliman are o imagine buna, iar oricum PSD are sustinere prin unele zone bune, ca sa zic asa.
Mai bine ma uit la OTV, macar asta pretinde ca a castigat.
Se imbata cu apa rece,stii vorba
Preferi fetele de loseri de la ARD?
Excelenta idee! 😆 😆
Nu stiu cum de a ratat USL votantii astia. Uite-i cum topaie, sunt in target.
Vadim nu a iesit inca sa spuna ca el a cistigat cu 30% dar ca e fraudat ? 🙂
Adi Nastase bea sampanie sau cvas in seara asta ?
Ar iesi, dar lumea e ocupata cu DD.
calin se autopropune sau mi se pare ? 😀
Tusa, Corlatean au mutre de inmormantare
Ei vor revizuirea constitutiei cu un singur tel:restrangerea prerogativelor presedintelui.Dar nu inteleg, urmareste dobitocul de Antonescu sa fie un presedinte fara nici o putere?
NUU asta vrea Voiculescu
buna seara
si? or avea 55 pct ,or avea majoritatea si?
nexam banii,deja in spatele usilor inchise se pune deschis problema mentinerii romaniei in ue…asta a vrut populatia ,asta vor avea..
romania e de azi ” back to the future”,si nu in anii 90,mi-e teama ca in anii 80
macar o ” satisfactie” am: vor vedea cei care au acum 20-35 ani,cum e sa fii sub ” partid unic”,ca tot spun ca unii exagereaza;
economic: s-o luam metodic:
a. foindure eu- ” se auditeaza,si se va audita mult si bine
b. fmi- ” sorry” n-ati indeplicit acordul de acum ne mai gandim
c. incasari interne: in trim 1 va fi un ” deficit” odata cu introducerea tva la incasare;in februarie/martie/aprilie asta va atrna ca o piatra de moara
si colac peste pupaza : 10 miliarde de restituit anul viitor
astea sunt problemele noului guvern
Pacat de banii oamenilor din pilonul II de pensii. Ala sigur va fi nationalizat cu prima ocazie. Comisia Europeana/FMI au pierdut o ocazie importanta de a da peste mana ungurilor cand s-a intamplat asta la ei, asa ca garantat se va intampla si la noi pe motiv de precedent existent.
E adevarat, banii aia le vor ajunge cat pentru aproximativ o luna, dar o vor face oricum deoarece’s javre.
Bine ca n-am pilon II, sa nu ma oftic degeaba.
nu cred ca il pot nationaliza, caci CCR nu a dat voie sa se atinga de pensii. Si banii aia depusi loa pilonul II tot pentru pesie sunt. Decizia 873/2010 a CCR.
Sunt destul de sigur ca gasesc o metoda intortocheata de a-i rade. Posibil prin conversia banilor alora in punctaj suplimentar la CNPAS.
Vedem. Sincer, nu cred ca ii vor rade, si daca ii rad, cred ca o incurca si cu oamenii si cu CCR. Jurisprudenta obliga. oricum nu sunt multi.
Putem sa ne dam seama despre capacitatea lor de a revizui Constitutia abia dupa ce vedem numarul de mandate.
Daca si Tusa, Corlatean au mutre plouate inseamna ca lucrurile nu stau asa cum le prezinta si vor fi surprize placute ptr. noi.
Stai linistit, la 1 nu sunt surprize.
O revizuire oricum e necesara,dar nu cum vor ei
Lazaroiu la B1 E circumspect,asteapta rezultatele
Normal
Dragi prieteni,
parca ati fi turisti si nu romani. Pana nu iese pe la 1 -2 Videanu cu 30-40% din numeratoarea paralela, aceste exit-polluri sunt varza. Am si scris. Cat timp 15% din cei chestionati nu au vrut sa declare ce au votat si alti 10% au minti, nu avem ce sa cantam prohoduri 🙂 Avem timp la o adica o peroda, Dumnezeu stie cat de mare!
Exact !
Ati receptionat mail-urile de la mine? Netul mi-a mers cu ocazionale sughituri azi, probabil de la toti care dadeau refresh la diverse pagini.
de la tine (P.), nimic !
OK… Asta e straniu… Unul era la 09:27, celalalt la 11:40.
Le mai trimit acum inca o data.
Acum am primit 🙂
Le-am trimis.
Daca puteti confirma ca le-ati primit.
Eventual verificat si Spam.
poate 30-40% la ora 1 e cam mult, insa cine stie, daca reusesc furnicile ARD din teritoriu…
Buna seara, eu si sotia am mers in sect. 6 si am votat Adr; socrii (fanatici pro-usl) blocati prin provincie au ratat votarea. Speram intr-un rezultat bun – dar dupa ce am vazut fetele lui Blaga, Neamtu si MRU ced ca e o catastrofa. Singura speranta este ca Rusia sa nu aiba resurse sa sustina Usl-ul si astfel acestuia sa ii fie necesara apartenenta la UE si la NATO. Si sa speram ca Presedintele va avea vreo miscare miraculoasa – desi cred ca deja prea multe asteptam de la un singur om. Speranta moare ultima insa eu unul nu sunt delor optimist.
poate vin uslasii cu bani de acasa ?
Videanu la Nasul-USL 54%
Adriean Videanu la Nasultv
La ora 19
38,5% – prezenta la vot
USL – 54%
ARD – 21,8 %
PPDD – 12,8%
16% nu au spus cu cine au votat
“Eu zic sa asteptam numararea paralela pe care o incepem acum”
indiferent de rezultate,usl a dus romania intr-o fundatura in numai 7 luni;
asta e realitatea;
economic,orice guvern s-ar forma va fi maturat in cel mult 12 luni;estimarea mea e de sase luni;
ca factor agravant, diaspora ” nu mai crede in romania”/cei cu rude cunoscuti prin diaspora n-au decat sa-i intrebe si vor afla ca raspunsul este ” e problema voastra”
deja nu se mai simt romani/cred ca nici inainte de 90 nu a fost asa
Intamplator, eu nu inteleg CUM:
“orice guvern s-ar forma va fi maturat in cel mult 12 luni” 🙂
Vot in Parlament?
Miscari de strada?
Ha.
Astea sunt, in mare, aceleasi sondaje.
E uil cred total pe Theophyle. Asteptam doar nu suntem “Mihaela, dragostea mea”.
M-as bucura din to tsufletul ca MRU sa fie senator. Dar oare ce o fi facut amicul nostru Iulian Craciun?
Sa fie bucurestenii din sect. 4 asa de imbecili sa-l voteze pe Felix?
salve, cedric
da, sunt destui din cei “cu pretentii” care au votat cu Felix. si nu din greseala.
nu mi-a venit sa cred cand mi-a spus, dar cuvintele au fost cam asa: “oricine e mai bun decat Basescu”
la asa ceva nu mai poti sa mai ai replica. orice ai spune s-ar izbi de zid.
Rusine nationala! ne meritam soarta.
Da! Sunt chiar atat de imbecili incat i-ar vota si cainele lui Piedone.
Blaga obosit rau de tot:
“Gafa de proportii a liderului PDL Vasile Blaga, in timpul declaratiei de presa sustinute la scurt timp dupa anuntarea rezultatelor exit-poll-urilor, la ora 21:00. Co-presedintele ARD a afirmat ca “ARD a dus o campanie de mistificare, de manipulare iesita din comun”. Dupa cateva zeci de secunde, presedintele PDL s-a corectat, precizand ca intentiona sa se refere, de fapt, la USL”
Pora:
De ani de zile USL proroceste desfiintarea PDL precum PNTCD in 2000. Iata ca in ciuda campaniilor, in ciuda adversitatilor date de taierile de salarii etc , PDL nu moare fiind undeva la 20-21 %
Mare dreptate are Pora,din pacate USL are prea mult
Liberalii au reusit sa readuca PSD la putere. PNL ca partid conteaza prea putin in teritoriu si acolo doar datorita unor individualitati.
Va fi greu oricum. Trei sunt intrebarile:
1. cat de greu?
2. pana cand?
3. cu ce pret?
Vom sti dupa ce aflam mandatele fiecarui partid.
Si, imi permit,
intrebarea ESENTIALA
mai ramane o urma de democratie la sfarsitul ciclului usLAS?
daca ponta ii face cu ochiul lui kelemen deja din seara asta nu cred ca e foarte convins de o victorie zdrobitoare 😉 probabil doar o victorie.Vorba ta sa vedem mandatele
UDMR vrea discutii cu USL, din pacate astia meritau sa nu intre 👿
Scenariu de coma pentru USL:
Kelemen Hunor premier 😉
e prea devreme sa ne lasam in supozitii, insa vor descoperi ca exista niste limite.
Lazaroiu: Acum exitpolurile sunt f complicate deoarece situatiile sunt diferite de la colegiu la colegiu Pt ca nu este o lista nationala
Pora : Va fi o schimbare de conducere ??? in urmatoarele luni ?
cu teza 1 sunt de acord. Cu teza 2 ai sa ai supriza ca Blaga nu recunoaste ca a gresit.
Sper doar ca Basescu sa faca alegerea buna la nominalizarea premierului
Si eu; e cam ultima speranta, acum. 🙁
Videanu la tel
@emil/9.59
miscari de strada mi-e greu sa cred;
mai degraba ” miscari in parlament” asezonate cu greve:
un mic inventar: oltchim,mechel urmeaza arcelor mittal,producatorii de componente (piata e in picaj,nu la noi)-asta in mare in industrie
bugetarii: este reala lipsa banilor la buget/cei care cat de cat au acces la cifre sunt ingroziti( ex: germaniei trebuie sa i se plateasca cateva sute de milioane euro din tva-ul intracomunitar si mai sunt si altii-aici la compensarea tva soldul romaniei e net negativ/banii adstia trebuie dati)
nemaifiind mai nimic de privatizat-pe posta ,cfr si ce-o mai fi se va lua maruntis-astia din parlament nu vor avea de unde sa-si ia ” tainul”
vor gasi o modalitate sa saboteze guvernul,sau, sa puna pe altii sa-l saboteze
intamplator, dupa ce au aratat ce pot, nu ma mai mira nimic la usLASI, reprezentantii “poporului” din strada 🙁
chestiunea cu contitutia intra intr-o zona ciudata ,diversionista chiar.
Graba asta trb sa aiba o justificare,probabil convingerea lor ca inca sunt pe cai mari sau cum sa schimbe mintea romanului de la un an economic f.dificil.
Pe ce se bazeaza ponta ca la un referendum dupa o perioada f. grea romanii l-ar aproba cu constitutia ??
Videanu la B1 prin telefon: crede ca se apropie de obiectivul de 22%-23% si explica despre cei care nu au raspuns.
videanu crede ca se vor apropia de 22-23 dar spirala tacerii e extrrem de mare , si ca majoritatea celor din spirala tacerii sunt pt PPDD si chiar ARD
Videanu: “Haideti sa vada si romanii cum e sa traiasca alaturi de USL” 😀
ma rog… trebuia sa fie amuzanta numai ca dupa amuzament imi da fiori… ca imi aminteste de blat.
Pai am vazut 7 luni si mi-a ajuns/ne-a ajuns.
Ca o completare, sper sa avem o iarna grea cum a inceput si mai discutam cand da frunza cum vor reactiona romanasii iresponsabili 👿
Va fi o iarna cu aproximativ 30% mai grea decat cea trecuta.
Din fericire.
La RRA se spune ca, declaratia de dragoste facuta de C/P UDMRului este generata de dorintza de a revizui Constitutia.
Asta este mai aproape de adevar.
este zisa de un profesor care nu l-am auzit sa fie USLamist, ptr ca aia din studiou zburda de fericire, deja au ajuns “nedigerabili”
@emil
si sa nu uit:
miscari de strada? ganditi-va ce s-ar intampla la un anunt privind ” introducerea temporara a vizelor pentru zona shengen”
intamplator nu l-ar difuza mai NIMENI 🙁
Asa ca…
Cei 16% care nu au declarat cum au votat,vor avea rolul crucial
he-he ponta si kelemen sunt in aparent dezacord 😉
treburile incep sa devina frumoase 😆
schimbarea constitutiei:
daca vor s-o valideze trebuie 50+1 pentru din liste la referemdum
au doua solutii:
a. lista alegatori sa fie dublul celor care voteaza
b. sa voteze fiecare din cei care se prezinta de doua ori
sunt curios ce solutie vor alege
amintiti-va 2003,cand s-a votat 2 zile si erau urne pe strazi mai multe decat cosuri de gunoi
Miza nu este DEMITEREA lui Basescu; doar suspendarea pana la noul GUVERN 🙂
E sigur ca UDMR intra in parlament?
As vrea sa nu intre pt tot raul pe care l-au facut in legislatura trecuta. Au fost o frana pt. hachitele lor sovine.
Cel putin 3 sen si 6 deputati tot vor avea
Mi se par prea putini ca sa conteze. Nici macar grup parlamentar nu o sa aiba.
mai este pana la votarea ca atare a Constitutiei. Sunt niste limite ale revizuirii.
In mintea lor de curca beata aia viseaza, l-am auzit si pe “ala micu” care era intr-un vis roz 👿
Sunt niste limite,dar sa nu uitam de “purcelusii” din CCR care vor zice ca toata Constitutia felixoida e minunata
Videanu viseaza la guvernare
Videanu:
E posibil ca la numarul de mandate pe primul loc va fi PSD iar pe locul 2 propabil va fi PDL
VPonta nu mai poate fi un lider credibil pentru Europa – zice Videanu – v ponta nu va mai fi nominalizat
n-are nici sustinerea udmr(vor fi negocieri puternice facute de unguri in toate directiile) cred ca asta e argumentul ptr. care ponta a spus atat de repde de o alianta cu udmr-vroia sa fie sigur pe pozitia de premier
mru la striblea acum
Ce e striblea? Ca nu stiu 🙂
unul caresustine hidrantul, un limax 👿
realitatea lui ghitza,romania tv
Romania TV
Daca TB le-a facut “bezele” UDMRului rugand populatia sa mearga la vot, cred ca “coace” ceva, are un plan.
Doamne’Ajuta-ne! Ca singuri 🙁
41,7% prezenta, intr-o zi cu vreme urata. 40% urban, 43% rural, cu prezenta mai mare in rural dupa ora 14.
Siiiiigur.
Daa, ruralul, cu minunatele sale bulevarde stralucitoare, fara pic de zapada sau noroi…
Au zburdat masinile intr-o frenezie la lasarea serii 🙁
La Nasu’, d-ul Iancu, fostul avocat al poporului se mira de cresterea uimitoare a numarului de votanti intre orele 13 – 15,30.
Mie mi s-a parut suspect saltul de la 10.00 la 14.00 de 15%
ala e explicabil, ce nu e explicabil e depasirea urbanului de catre rura (la 14, urbanul avea 0,50% mai mult) si apoi pana seara, ruralul avea cu 3% mai mult. Cum adica, frate, cine voteaza la tara la ora 20? Urna mobila.
20:00? Iarna la tara dupa ora 18:00 (adica la scurt timp dupa ce se intuneca) oamenii nu mai ies decat cel mult pana in poarta vecina.
stiu, am trait la tara.
mru are peste 50% “l-a dat de gol” dragoteasca 😆
Harghita-44% prezenta finala
UDMR a fost in alerta max,dar se pare ca vor intra in Parl
aia ce mai cauta, nu era in america?
Asta ma intrebam si eu, Nu ma uit la RTV credeam ca e plecata demult. Doar abia asteptau americanii asa o podoaba!
habar n-am 😆 a fost si s-a intors e dependenta de adrenalina de aici 😆
Mures-41%,Covasna-40% UDMR sta linistit
Iulian Chifu:
” Nu va grabiti cu concluziile. Nu stim inca procentele la ora 21. Abia stim prezenta la vot. Veti vedea de ce era negru Crin si de ce avea nevoie Ponta de UDMR. Pe care nu l-a obtinut, intre noi fie zis. Nu ziceti hop pana nu s-a sarit parleazul. Inca se joaca cele 50%. ”
Iulian Chifu
Nu va grabiti cu concluziile. Nu stim inca procentele la ora 21. Abia stim prezenta la vot. Veti vedea de ce era negru Crin si de ce avea nevoie Ponta de UDMR. Pe care nu l-a obtinut, intre noi fie zis. Nu ziceti hop pana nu s-a sarit parleazul. Inca se joaca cele 50%.”
De pe FB; nu pun linkul 🙂
Catalin Ivan la RRA, votul de azi i-a luat dreptul lui TB sa mai decida 👿 Astia au inebunit, incxa nu au vazut rezulatele si au inceput razboiul 👿
Pai cam asa au facut cu multe:
au repetat MINIUNA pana cand au inceput si ei sa creada; de bizon nu mai zic: el a inceput sa STIE 🙁
MRU sta si se pune cu lichelele alea la R-TV. Probabil doar ca sa se descarce.
Lui Ciorbea i-a sarit mushtarul.
Dar Ciorbea o fi castigat?
Pai Ciorbea este sarit cu TOTUL 🙂
Il aud pe Rares (purtatorul de servieta al lui Antonescu!) ca in 2 Pelican a castigat in fata lui Boagiu 🙁
Si unii vorbeau despre ratiunea electoratului 🙁
au tot vrut sa-l incolteasca cu constitutia 😆 mru a fost super
Seara buna la lumea buna 🙂
Pe scurt:
– spectaculoase caderi ale prezentei la urne in rss tr, rss ot, rss gj, rss vn, rss ct fata de buluceala de peste 150% din vara 😛
– ARD va intari opozitia daca procentul sau real va fi sub 25%;
– economic – nici triplarea ratei absortiei fondurilor europene nu ne mai scoate din kko;
– social – pensionarii carora le sticleau ochii de ura la sfarsitul anului 1996 vor ranji manzeste cateva luni, maxim 9, ranjet care va deveni mai apoi rictus.
Ultimul punct este varianta optimista si cu rezerve in visterie/camara. Daca va fi o iarna grea si se pare ca da, in primavara va fi scandal .
cam asa e cu pensionarii.
Prezenta a scazut, insa tot e umflata. Nu are cm sa fie in mod real peste cea din 2008, in asemenea conditii de iarna.
Videanu, la Cretuleasca ; dupa publicitate 🙁
Deocamdata, Gusa, cu osanale spre usLASI (victorie ZDROBITOARE) si JOS BASESCU!
Mare LICHEA asta 🙁
Am un secret pentru voi.
USL NU o sa aiba majoritate fara UDMR. Ascultati ce zice moshu 😆
Mai ai pana ajungi mosh 😉
+1 🙂
https://www.facebook.com/iulian.chifu/posts/511131242253595
Deci mai exista Mosh Craciun? 🙄
Atunci o sa avem noi majoritate cu UDMR,…cu PPDD…cu UNPR.
Doamne ajuta! dar MRU? e atat de important sa fie senator! avem nevoie de un lider puternic al opozititiei , care sa dea de pamant cu slugoii lui felix
desigur, va da de pamint cu ei, pt ca mai probabil va fi senator, insa tot doar noi o vom sti
Cred ca esti constient ca potentialul dezertarii se regaseste in ambele zone Theophyle 😀
Salut Ken 🙂
Mi-ai lipsit! Sigur ca da!
Sentimentul e reciproc 🙂
N-am scutire deoarece nu mi-am permis sa dau spaga la felcer 😛
Desi-mi amintesc bine evolutia parlamentarilor in per 2001 – 2004 (guvernul actualului puscarias a fost minoritar la investitura) sper sa nu se repete istoria.
Asta e stirea serii. Ce zic eu, a anului, a ciclului electoral!
Buna seara
Dezamăgitoare rezultatele dar de așteptat după o asa campanie electorala 🙁
Acum ca au trecut alegerile trebuie sa se separe apele în PDL și FC deoarece cred ca ARD nu o sa mai existe de mâine încolo. Sa vedem ce mișcări vor face Blaga, MRU și mai ales TB
Sa nu uitam noaptea din 2009 asa ca va propun sa ramanem optimisti!
Eu n-am uitat mai ales dimineata din 2009.
Deci va zic ca acum 3 ani:Noapte Buna si Noi sa fim sanatosi!
Noapte buna, la buna trezire 🙂
NU! Sa nu uitam de referendumul din vara lui 2012, cand am luptat si am boicotat de am fost mai tari ca Dragnea! La nevoie mai boicotam odata 😆
Clar. De va fi nevoie boicotam si boicotarea 😀
Buna seara 🙂
M-am abtinut de la commentarii, pentru ca am preferat sa nu fiu eu omul cinic. @Citi, am inteles argumentul cu “deocamdata silenzio stampa”, pana trece urgia, asa ca am intrat si eu pe “mute”.
Uraganul USL, momentan s-a transformat intr-o furtuna, e nasoala e adevarat dar nu mai e uragan, desi furtuna asta este si ea capabila sa smulga copaci si sa darame case mai subrede.
Marele vinovat pentru rezultatele bune ale USL si proaste ale ARD (sa nu ne ascundem dupa degete, rezultatele sunt proste, chiar daca nu dezastruoase), este Blaga & Co. Raman la opinia mea (sper sa ma insel) ca Blaga va trece la USL, probabil aripa Balaceanu – aka PNL colaboratoare cu secu la greu, dar cu aparete de “boierie”. (nu o sa uit niciodata declaratia lui Balaceanu cum ajuta el familiile arestatilor cu banii obtinuti de la Secu pentru delatiuni). La fel cum vor face multi alti PDL-isti, mai pe fata mai pe ascuns. UDMR-ul oricum nu aveam absolut nici o speranta, ei fiind iliescieni inca de la nasterea partidului.
Asa ca indiferent de ce spuneai, un vot pentru ARD care a dus la promovarea unui PDL-ist Blaga-ist, insemna tot un vot pro USL – cu schimbarea constitutiei, cu subjugarea justitiei, cu tot ce e mai had in acest partid SD (aripa nazi).
Aripa liberala cr(et)in-oida, va zbura oricum de la bucate, intrucat Balacenenii vor fi mult mai compatibili cu varanii, decat idiotii, iar bucatele sunt mult prea putine fata de foamea baronilor PSD/UDMR/PDL- cu o clasa mai destepti decat Crin (cand e vb. de buzunarul propriu).
MRU va ramane asa cum a fost in realitate mereu, singur, cu exceptia catorva nebuni frumosi, dar cu prea putina forta (pe moment). Sarcina urmatoare – prezidentialele, pe care trebuie sa le castige. Probabil va deveni inamicul public numarul 1 de la A3 & co, (nu ca ar fi fost un protejat al acestora) iar sarcina lui Base – pana atunci va fi sa-i tina spatele. Iar pregatirea pentru 2014 trebuie inceputa acum, fara intarziere si fara pauza. Cu delimitare categorica de Blaga & Co.
P.S. Nu am votat
Ar fi trebuit sa merg pana la Oradea, avion nu-mi permit, masina e la fii-meu (nu pot conduce) iar maine trebuie sa fiu la servici. Dar fii-meu (la fel cu multe din cunostinte), a fost la vot, si avotat si el ARD-ul, desi cu muuulta multa greata. In Oradea candidatii ARD au fost: sotia unui traficant de petrol (implicat in cazul procurorului Lele – ala anchetat de Panait sinucisul lui Ponta, iar celalalt – un ilustru membru al Top 400, care a trait doar cu contracte cu statul. Am dus o intensa munca de lamurire sa fie “votati” acesti indivizi. Nici acum nu sunt convins ca eu personal as fi putut vota cu ei. Daca (doamne fereste, unul din ei intra in parlament, nu inseamna oare ca am dat votul pentru USL?
Danem salut! 🙂 Ne-ai lipsit! 🙂
Te asigur ca imedat cum stim distrobutia voturilor, vom sti si cine tradeaza si cine ramane. Si cred ca Blaa NU va intra!
Cat despre viitor, el a inceput de mult, de cand MRU s-a decis sa candideze.
🙂
“Daca (doamne fereste, unul din ei intra in parlament, nu inseamna oare ca am dat votul pentru USL?”
Dupa cum declara primarele meu, poti sa stai linistit:
“USL a INCHIS aproape peste tot ” 🙁
Parerea mea.
Sa nu uitam din ecuatie pe cei aprox.1,5 mil de romaai care nu au declarat cu cine voteaza,dar care probabil au optat pt ARD si PPDD
No, sa vedem miine. Sa nu uitam ca Geoana a topait pe exit-poll in 2009, iar Oprescu avea la exit poll in 2012 67% iar la numaratoare vreo 53%. Acuma depinde si de cite voturi a organizat Dragnea in plus.
mai putine ca la referendum.
Alianta UDMR &USL va fi una parlamentara, declaratie C/P. Asta inseamna ca nu sunt pe val USLamistii si au nevoie de UDMR.
Asa cum a spus moshu, nu?
Cat de mare este influenta lui Peter?
Eu nu stiu de ce ziceti “noapte buna”. Puteti dormi pana nu se dau ceva rezultate mai aproape de adevar?Stiu ca in 2009 am stat pana la 4 dimineata. Si a meritat.
inca nu am plecat toti 😉
Turcescu ar vrea sa il sune pe C/P.
ce, isi cauta si e job 😀
sa dea c/p la exit polluri, iese numarul lui.
Barbu Mateescu, spune lucruri interesante la Radu moraru
Turturea, a ramas la ciclu:
“Traian Basescu TREBUIE sa il numeasca pe Ponta” 🙁
56% in mediu urban si 43% in rurala dupa ora 18. 100 mii erau Bucurestenti, au crescut cu 6 %
Cat conteaza voturile din diaspora?
In diaspora s-a votat putin,daca vrei,similar cu ce a fost in 2008
posibil – surprize negative ? De ex., amici&colegi care-s afara (unii plecati dupa 2000) s-au cam detasat de Ro si nu au votat
Gorj, ilfov, Harghita si alba au prins viteza in ultimele 3 ore.
Tare voiam ca FRunda sa ramana la…pensie 🙂
Pacat ca nu o sa ramana 🙁
ma tot uit la cifrele alea din susul paginii, desi stiu ca nu-s deloc finale, ma ia cu rece pe spinare.. Si imi amintesc Duminica orbului, care pentru mine a fost aproape un soc ( credeam sincer ca traiesc totusi intre fiinte ceva mai cerebrate)
Realizati in ce lume dusa cu pluta in amonte traim ? Pai reeducarea astora ar trebui sa inceapa de miine dimineata, ora 8 fix, pentru ca peste 2 ani sa inceapa sa se vada ceva rezultate.
🙂
Il ascult la nasu’ si pe Barbu Mateescu; interesant cel putin 🙁
Vai, ce s-a infuriat Frunda la Turcescu! Ca i-a zis turturica de ce s-a rasocia cu USL ca vor fi comparati cu una de moravuri usoaer (cam asa ceva).
Da Doamne sa nu intre in parlament.
Ala infrunda bunul simt numai prin simpla prezenta. De moravuri ce sa mai amintim. Ruga trebuie s-o adresezi Dumnezeului catolic 😛
Si tu vezi asa?
Credeam ca eu….: -)
Pai… nu-mi amintesc o situatie in care musiu sa fi avut o pozitie normala, logica si de bun simt. Nu gasesc vreo deosebire intre el si vece tudor. Comparatia chiar il dezonoreaza pe vece.
Din ce spune Barbu Mateescu vor fi surprize.
Ceva date legate de numaratoarea paralela a PDL exista
Declaratii ale Tontacului:
-” o majoritate absoluta a USL recunoscuta si de adversarii nostri politice…”
-“Am vorbit la telefon cu presedintele UDMR dl Kelemen Hunor, care mi-a confirmat faptul ca UDMR este dispusa si vom incepe discutiile pentru a avea o majoritate constitutionala, o majoritate parlamentara.”
No, acuma, daca are majoritate absoluta, la ce ii trebuie UDMR pentru majoritate parlamentara? SAu se refera ca USL are 61% si cu UDMR face 66%? Adica el crede ca spirala tacerii sint de fapt votanti USL?
Aha, majoritate?
Dar acum, ce majoritate au?
deocsmdata nu stie nimic si vrea sa ocupe terenul, ca sa fie sigur.
E o formula noua, mai realista a “Mihaela dragostea mea” probabil.
Imi imaginez ca daca respirau asa greu la primele declaratii, emotiile le sunt mari si lor.
Totusi semnalul cu sabia e clar ca inseamna ca s-a ajuns la os cu emotiile si nerabdarea.
La hotnews Tapalaga a dat in deprimare. Aduna el constiincios ca un scolar: 55% vot da 60% mandate USL, plus 5% cu UDMR, plus 5% dezertori din PPDD, plus 10% dezertori din ARD, iese o coalitie de vreo 85% USL.
http://www.hotnews.ro/stiri-alegeri_parlamentare_2012-13782230-iulian-chifu-consilier-prezidential-nu-grabiti-concluziile-veti-vedea-era-negru-crin-avea-nevoie-ponta-udmr.htm
Inca se joaca cele 50%”, scrie Chifu.
chiar daca ar fi asa, obligatia lui e sa caute solutii, nu sa se lamenteze.
Ne lamentam doar cand e tancul la usa, si nici atunci. Atunci fugim 😉
(ma refer la tapalaga)
In mod clar,cei care nu si-au declarat intentia de vot nu sunt posibili votanti USL
Crin catre DragneaL
“Liviu, perna mea!”
Dragnea catre Crin:
“Crin, bichonul meu!”
“Crin, bichonul meu ” 😆 😆
dpdv politic si strategic, Crin s-a dat prins-legat in mana lui Dragnea.
Exemplu perfect de idiotenie jurnalistica, din pacate pe hotnews. Titlu de la categoria stiri de ultima ora:
“Presa straina despre alegerile parlamentare din Romania: “Este vorba despre o victorie impotriva regimului Traian Basescu”.
Deci se intelege ca presa straina explica rezultatul ca o victoria contra regimului Basescu.
Daca ne uitam in articol deslusim de fapt despre ce este vorba:
-“Este vorba despre o victorie impotriva regimului Traian Basescu”, a declarat copresedintele USL Crin Antomescu, la sediul de campanie, continua AFP,
Pai asta e ca la radio Erevan: adica nu e masina ci e bicicleta. De unde o declaratie a lui Crin devine o opinie a presei straine despre alegerile din Romania?
Pai ce vrei cand Corlatean are 10% .
Hotnews nu citeste si asta?
http://www.lefigaro.fr/international/2012/12/09/01003-20121209ARTFIG00107-roumanie-victor-ponta-contorsionniste-politique.php
uslinosii vor primi bumerangul legii electorale negociate de hrebenciuc cu olteanu. cum a intrat cacarau de pe locul 3 in parlament asa vor pati ei dupa ce se oficializeaza rezultatele. 😀
Nu stiu, dar o merita 🙂
sa stii ca ma astept la asta, o redistribuire in favoarea PPDD 😉
asta se sustine si la Radu Moraru.
😆
Nu are dreptate moshu?!
Ba da, mare dreptate….mai ales cand ai o sursa de informatii pretioasa 🙂
Din calculele facute la Nasul impreuna cu Barbu Mateescu, majoritatea nu exista .
nu ma uit, insa ce cifre au avandat ei?
Undeva la 50% USL, au facut niste calcule pornind de la sprintul de la final si 16% persoane care nu au raspuns la interviu .
Toate calculele sunt în clipa de faţă estimări şi au valoare teoretică. Chiar şi aşa, USL nu stătea rău nici în acel scenariu.
Badea si Tomac auobtinut mandatele din RMoldova,.
Theohyle, Kenwood, vorbiti de potentialul tradarii in ambele parti. Eu as nuanta si as spune ca , la ora actuala, potentialul de tradare este infinit mai mare la tabara USLamista. Ganditi-va doar la numarul mae de tradatori din USL, fosti PDL, ganditi-va laUNPR, etc.
Pe de alta parte cei care trebuiau sa migreze din PDL spre USL au cam facut acest lucru. Poate vca vor mai fi cativa traseisti, dar cred ca din punctul asta de vedere PDL va fi mult mai stabil.
Theophyle, daca ceea ce spui se confirma si USL nu va avea majoritatea de 50 plus 1 atunci cheia va fi in mana marinarului. Si daca marinarul o joaca asa cum trebuie iar uslamistii se vad in pericol sa nu formeze guvernul sa te tii atunci la migratii masive dinspre USL catre ARD, etc. Daca USL nu obtine 50 % plus 1 Crin si cu Ponta au cacarisit-o !
Numai asta esplica fetele deloc surazatoare ale lui Miorlau si Cacarau !
Red, vedem maine. daca nu fac majoritate de 2/3, e bine. Daca fac putin peste 50%, nu e cum vir ei. Daca fac sub 50%, mandate, e jale pentru ei.
RED,
crede-ma ca sunt atat de multe variante in ecuatia asta ca noi, doi istorici nu o putem rezolva. Un lucru te asigur o sa fie foarte carghios maine dimineata, poate chiar pana marti 😆
O varianta optimista ar fi ca traseistii din primavara/vara sa fi fost de fapt cartite. Mai adaugam “conservele”. Cand “fasolea” e aproape fiarta bagam “ciolanul”. Pe ultimele clocote vine Traian cu “boiaua” ardeiului din 2000 in dreapta si cateva frunze de dafin in stanga. Se serveste calda cu ceapa rosie lunguiata sparta cu pumnul. Merg si niste gogosari umpluti cu varza rosie 😛
Totul se va sti dupa numaarea ultimului vot. In ultima etapa intervin calcule cu 8 zecimale dupa virgula.
Se stie cum au votat romanii din diaspora: Branza sau Socaciu?
M-ati pierdut. A castigat USL sau diferenta fata de exit-poll e atat de mare?
Tomac si Badea au castigat in Diaspora
Asta e alt colegiu, dar in colegiul 1 diaspora, sunt inclusi romanii din Italia si Spania cu W. Branza si Socaciu candidati principali.
Socaciu e ala cu cenaclul ? Daca e pe asa, e jalnic (nu ca dl William ar fi foarte apropiat de modelul meu de parlamentar)
Theo, Citi, corect, asteptam pana maine. Oricum noi trei am fost azi printre putinii care au indemnat la calm si rabdare.. Asa ca asta vom face si de acum incolo. Oricm un lucru este cert: s/a dus dracului preconizata “victorie zdrobitoare” uslamista !
Tara asta nu este feuda nimanui atata timp cat noi traim!
Si eu am fost printre cei putini!!
Ei ce se intimpla ? Incepe sa Videanu sa dea cifre in noaptea asta sau nu ?
pe la 1, 2 🙂
Observatie de bun simt la Nasul.tv: Exit pool-urile s-au oprit la ora 20 desi in ultima ora a mai votat un milion de romani. Lipseste update-ul de la ora 23 cu rezultatele de la ora 21.
Majoritatea exit-pollurilor s-au oprit la ora 19:00
Tot ce a fost exit-poll in ultimii ani au dat cca 10% in plus uslinosilor. iar la exit-poll nu se ia in calcul legea hrebe-olteanu , lege care ofera sansa celui de pe locu 2 , 3 sa ia mandatul in detrimentul celui de pe primul loc 😀
Vor fi surprize.
În ultimele 3 ore au votat un milion de români. Unele exit-poll-uri s-au încheiat la 19, unele au mai dat o tură la 21.
Rămân întrebări apropo de cei care n-au explicat cum au votat.
Salut dle Mateescu 🙂
Nu cred ca vor explica, pur si simplu au votat! S-a imartit intre toti.
Bună seara, scuze pentru intervenţia abruptă de mai devreme. Nu înţeleg de ce lumea se culcă, acum e momentul cel mai interesant 🙂
S-ar putea ca PPDD să vină puternic pe acest interval. Vom vedea.
Pai a trecut si momentul ala? Ca nimic interesant ; doar impliniri negre pe la TV 🙂
Nu,s-au oprit la 18.00
Dap, scuze, 18:00.
Stiati ca Videanu a facut facultatea de automobile , acu 3 ani au avut aniversarea de 30 ani ? Eu am crezut tot timpul ca era aprozargiu la Videle 🙂
Aiurea, era fotbalist la Arges 😆
Imi spunea cineva -tot inginer de automobile ca schimbarea bordurilor a avut un rost. Bordurile erau inalte si au fost inlocuite cu borduri joase si cu panta astfel incit bucuresteanul, care de regula nu are garaj sa isi poata parca masina la trotuar in fata casei iar bordura sa intre sub bara de protectie si sa nu o atinga . 🙂 Deci o initiativa inclusiv sociala
Te contrazic – au fost puse exact pe dos, mai inalte. Ciudat este ca se schimba borduri si in mandatele Oprescu, iar unii bucuresteni sunt convinsi ca Videanu are monopol si i-a lasat lui Oprescu provizii impresionante.
Schimbarea bordurilor are o alta explicatie: drenajul. La noi, horror arsitecti au proiectat spatiile verzi mai inalte decat carosabilul. Drept urmare ploaia “cara” pamantul pe carosabil. De unde rotile masinilor il ridicau in aer. Prin partile de lume prin care logica s-a simtit in largul sau spatile verzi sunt sub nivelul carosabilului.
Si la Roma, in 2008, schimbau bordurile in DRACI; tot Videanu sa fie ?
Au inceput! – “Jurnaliștii străini consideră că deși Victor Ponta se consideră un politician de stânga dur și pur, nu este crezut de nimeni în afara de prietenii săi. Premierul este de asemenea recunoscut pentru arta de a spune un lucru și de a face cu totul altceva.”
http://www.b1.ro/stiri/politica/le-figaro-victor-ponta-a-transformat-romania-in-oaia-neagra-a-europei-44618.html
oameni buni,astia deja pregatesc explicatii pentru ” succesul economic”;tot basescu;
trebuie iesit din paradigma asta
NU basescu este vinovat de dezastrul economic in care se afunda romania
NU basescu este vinovat de ” cresterea negativa” din 2012 fata de 2011
NU basescu este vinovat ca valoarea reala a pensiilor este azi mai mica decat in ianuarie 2012(@tds,apropo, si totusi 15 pct din cei peste 61 ani au votat ard/poate macar pe astia ii lasi sa traiasca)
ARD trebuie sa ramana in opozitie si sa puna toate tunurile pe guvern atacandu-i in partea economica/niveel de trai;
eu deja as incepe sa calculez veniturile reale in 2012 fata de 2011/s-ar putea sa fie surprize,tinand cont de inflatie
ard il are pe biris si il mai are pe bazac/sunt doi tipi de forta care stiu bine sa interpreteze cifrele si sa le explice/mai e si videanu
trebuie scosi cat mai repede din logica ” jos basescu” si se va vedea gaunosenia usl repede
tocarea ar trebui sa inceapa cit mai curind, daca as fi televiziune, as face tot a doua zi o discutie despre 3 teme care ard – economie, educatie si sanatate cu tipi care stiu ce spun si stiu si cum sa o zica – adica in romaneasca a mai comuna, sa priceapa tot natul despre ce e vorba in propozitie. Macar si pentru a recupare ceea ce nu s-a facut in campanie – tot nu pricep de ce, da’ acu’ nu mai conteaza
Nu va suparati: care televiziune?
Pai.. sa vedeti,.. Nu stiu si ma enerveaza.
Se pare ca Blaga si Neamtzu au pierdut.
Si Anastase
Un ultim mic calcul inainte de culcare 🙂
Numar total (cf. BEC):18248414
Numar votanti (41,72%) = 7612238
Vot USL (55%): 4186730.
Intrebare unde e diferenta pana la 7 500 000?
Cred ca Dragnea & Co stiu raspunsul….:)
Bun calcul si intrebare. si domnu’ geoana are motive sa sara la gatul lui ponta : la alegerile din 2009 geoana a avut 5milioane de voturi.
@mar/buna dimineata
mai devreme am scris ca in spatele usilor inchise se discuta despre ” merita sau nu romania sa fie in ue?”
mai tineti cont de un lucru: si aia sunt politicieni iar la nivelul cetateanului obisnuit vina pentru criza eu o au ” tarile nou intrate” si ceva,ceva trebuie sa le ofere cetatenilor lor;asta indiferent daca e rational sau nu ce gandeste francezul sau belgianul sau neamtul sau olandezul de pe strada
tot spun din vara de chestia asta si mi se spune ca nu e posibil;este deja posibil!
fiecare cu ” sursele” lui
mru intra la redistribuire in senat fara probleme;
nu stiu inca de biris
Daca au pierdut Blaga si “fondatorul” lui peste nu-i bai ! Chiar deloc ! Important este ca MRU sa intre in Parlament. Iar Blaga sa-si dea demisia dupa blatul facut cu USL !
Vor trebui sa il demita ai lui . Or fi in stare ? E unul mai cojonos care sa declanseze un congres si sa ii dea lui Blaga un sut in partile moi ?
Parerea mea ca nu!
Pentru PDL ar fi chiar util ca Blaga s-o rateze. Cred “fondatorul” ar fi un bun baiat de mingi. Iar daca a depasit varsta las’ ca se poate recalifica la locul de munca lustruind ghete.
Blonda de la Roman pe locul 2:
BUCUREªTI (MEDIAFAX) – Vicepreºedintele PSD Ioan Chelaru a declarat, duminicã searã, pentru MEDIAFAX cã Elena Udrea, candidat în colegiul Roman pentru Camera Deputaþilor, se aflã pe locul al doilea, dupã candidatul USL Liviu Brãtescu, cotat cu 48,4%.
Chelaru a precizat cã pânã în acest moment la nivelul colegiului Roman pentru Camera Deputaþilor s-au numãrat voturile din 9 secþii de votare din totalul de 49.
Potrivit vicepreºedintelui PSD, candidatul USL Liviu Brãtescu a obþinut 48,4% din voturi, iar Elena Udrea se aflã pe poziþia a doua.
9 sectii din 49 nu e nimic.
daca dadea si ecartul ne dadeam seama mai bine.
Eh… trebuie sa se bucure si ei… o au mare (partea grafica a graficului) la inceputul numaratorii… dupa aia mai scade. 🙂
tocmai au dat stire la b1 – 40% si intra la redistribuire
e prea devreme sa se stie, malazorul redistriburiii se face dupa ce ai toate datele si din celelalte colegii
PLOIEªTI (MEDIAFAX) – Contracandidatul din partea USL al Robertei Anastase, Paul Dumbrãvanu, a obþinut 51,8% din voturi în urma numãrãrii paralele din 70% din secþiile de votare, însã ºeful de campanie al USL Ploieºti spune cã “nu se bucurã” întrucât este posibil ca rezultatul final sã scadã sub 50%.
tot ce scade sub 50 e loterie. trebuie sa simta si cacarau pe pielea lui cum e cand esti pe locul 1 si ia mandatul alt candidat de pe locul 2 ,3
BUCUREªTI (MEDIAFAX) – Senatorul Ovidiu Marian a declarat, duminicã searã, pentru MEDIAFAX, cã a obþinut, potrivit estimãrilor, peste 50% din voturile exprimate la nivelul colegiului în care a candidat pentru un nou mandat, arãtând cã Mihai Rãzvan Ungureanu s-ar afla pe locul doi.
…aici e vorba de estimari si nu de numaratoare.
Nu s-au numarat nici macar jumatatea sectiilor de votare
Sunt convins.
am tras un pui de somn 😆
presupun ca nu sunt schimbari fundamentale
chifu vad ca a facut un anunt pe care l-am anticipat cativa pe aici 😉
abia astept sa-l vad pe videanu
vioricaaa unde-mi esti 😆
Becali a intrat in Parlament!!
Perla coroanei 🙂
va avea fuctia de ministrul Culturii.
oviCulturii
isi va aduce oile sa pasca in fata parlamentului
@emil
intrebarea e buna” care televiziune?”
sa pastreze b1;cand va da foamea peste alelalte doua-realitatea si romania,ca a3 o pun in locul tvr anuntand ca desfiinteaza taxa de teve-se vor reorienta
sunt curios cum va fi prin februarie cu 3000 concediati de la oltchim,cei 5000 de la mechel,cateva mii de la cfr si alte cateva mii din automotive=astia sunt directi,multiplicati cu ” aval” inca de 3-4 ori pe atat ,cu foametea care vine datorita lipsei banilor,cu un curs de schimb previzibil prin februarie aproape de 5,0
cat vor mai putea tine sub capac toate astea;daca se elimina ” basescu e de vina” nu mai au supapa
a trecut neobservat pas-ul eu despre un nou acord de imprumut si avertismentul dnei clinton/aia nu se joaca si pare ca s-au cam saturat de ” fitzele romanesti”/nu uitati ca la ei a ramas ” sindromul ceausescu” cu dublul limbaj/nu se frig a doua oara
Iubesc tara asta mult prea mult ca sa o vad in mainile lor! Cine stie poate este o pedeapsa ancestrala. Intrebarea ar fi daca o meritam. Eu zic ca da! Ardeal? inca o legenda care nu-si are nici o acoperire! Ardelenii pana la urma sunt si ei romani, nu? Timisoara? Care Timisoara?!
Theo, de mult nu am fost atat de acord cu tine !
Cam multe legende, nu?
Din fericire, astia nu sunt romani: ei nu il voteaza pe Ponta&Co; l-au votat pe Hollande 🙂
http://www.lefigaro.fr/international/2012/12/09/01003-20121209ARTFIG00107-roumanie-victor-ponta-contorsionniste-politique.php
aia a lui Ciuhandu-USL.
Astazi, este ziua cand ardeleni au devenit “mitici”. Punct si de la capat!
mitici de la mit sau de la Mitica dar cu m mic?
Mitici de la celebru Mirtica care nu cumpara niciodata tigari, le fumeaza pe cele ale altora!
http://ro.wikisource.org/wiki/Mitic%C4%83
Mersi! Intrebasem pentru ca inca mai speram ca au devenit mitici de la mit… ca au facut ce trebuia. Dar poate e timpul sa vina surprizele din Moldova. Mai stii?
Surprize din Moldova? S-au inversat polii?
al o-cultelor mai degraba. Va relansa economia (re)construind besearici. Ii cedez cateva borcane cu untura pt a lamuri si treaba cu scolile.
ps: de berbecali ziceam, dar cred c-am incurcat botonu’ de reply 😛
am votat acum o ora, si dupa mine mai veneau.
la iesire o batranica simpatica ma intreba unde trebuie sa puna stampila si pe cati din alianta. Io ii aratai casut de la ARD si zic uite aici, la care ea zice ” asa mama ca bine aratasi” 🙂
inca nu canta cucoana grasa, aici sectia de votare se inchide la 9pm , adica peste 6 ore 🙂
Care e situatia la Cluj?
surprins si eu dar nu prea tare.
fosti colegi si prieteni mi-au spus ca e un dezgust si un deziteres fata de politica,de speriat 🙁
timisoara
@theo
nu esti singurul care iubesti tara asta(scuze ca sunt dur)
dar cand “tara asta” e atat de tampita sa-l numeasca pe basescu dictator ca asa spun niste criminali-ca asta sunt aia de la a3&co-poate ca merita o lectie
cat despre ” ardeleni” am evitat sa ma implic in caracterizarea lor,dar nu sunt ceea ce crede “mentalul colectiv”/am angajat in 2000 ,40 din 50 total din transilvania ( eu fiind mitic adevarat)si dupa 2 ani nemtii mi-au cerut sa scap de multi din ei…asa ca.. totul este relativ
scuze,pt interventie,/pur si simplu eu am devenit detasat de cateva zile( am deja rezidenta aprobata( nu us,ca e prea departe)..asa ca pot fi detasat)
Nu scapam…dar da, e de pe locul 2. Din nou despre Blonda:
Elena Udrea (PDL): Voi fi deputat pentru urmãtorii 4 ani
Piatra Neamþ, 10 dec/Agerpres/ – Elena Udrea, candidatul ARD în colegiul 4 deputaþi Roman-Ion Creangã, s-a declarat câºtigãtoare a mandatului de parlamentar dar a admis cã a ieºit pe locul al doilea dupã candidatul USL Liviu Brãtescu.
Într-o declaraþie de presã pe care a fãcut-o imediat dupã miezul nopþii, Elena Udrea a susþinut cã a obþinut unul dintre cele mai bune scoruri ale ARD din þarã.
‘Candidatul USL are circa 13.000 de voturi (45% – n.r.), eu am circa 12.000 de voturi (40%) ºi sunt deputat pentru urmãtorii patru ani. Este singurul colegiu care nu s-a închis în judeþ ºi ca urmare mã pot bucura alãturi de echipa de aici.
Felicitari lui Liviu Bratescu ca i-a luat-o inainte Elenei Udrea ! Liviule esti prietenul meu, Cind trec prin Roman dau o bere . Multumesc si echipei PSD care a ajutat la obtinerea acestui mare succes
@moldoveanu
gata,m-am linistit,asa o grija aveam cu udrea asta…
eh. caut in disperare stiri si noutati si imi mai scapa si aici. Am invatat si eu comanda Copy/Paste.
Ce modest esti. Urmatorul pas ar fi sa te propuna cineva premier 😛
haideti oameni buni,aratam ca niste curci plouate
nici pe departe meciul nu e jucat ,trust me ! 😉
eu nu mai rezist, ma duc sa trag un pui de somn, daca ma trezesc, bine, daca nu, vorbim maine! Noapte buna tuturor! 🙂
noapte buna C.
nu-i dracu atat de negru 🙂
Nu mircea, dar nici alb nu e!
asa e,dar ne-am asteptat la asta desi in adancul sufletului speranta era mare.
ne repliem !
E si mai NEGRU 🙁
Noapte buna Citi,
Maine este o alta zi, nu?
hemingway – the sun also rises
Noapte buna Citi… dar e deja azi.
Buna dimineata all 😀
@moldo..
cu becali si udrea in parlament mai ca-mi vine sa cer post teve cu dezbaterile parlamentare/si asa imi lipseste divertis-ul din vremurile bune-daca mai e si ghise tacamul e complet
Ai dreptate!! Divertisment total va fi!
ce tristi sunt astia pe la tv uri ca ard-istii intra in parlament de pe locul 2 , 3. 😀 . am o mare satisfactie.sa vada si ei cum e ! daca ne uitam la istoria recenta remarcam ca de pe locul 2 , 3 poti ajunge si presedintele senatului… 😀
@mircea
fiti domnule linistit
eu sunt unul care chiar ar vrea sa-l vada pe ponta pm;
astept cu mare interes bugetul pentru 2013
daca as fi basescu,as sta cuminte pana prin primavara/singura grija sa mute discutia de la ” schimbarea constitutiei” la economie
restul va veni de la sine
p.s de urmarit cum e cu banii aia la ” revolutionari”/le-a dat acum cam 35 milioane euro,dar le va mai da in viitor?eu unul n-as crede/la fel cu aia ai lui dogaru …
nu are de unde,doar daca reduce din ce au planificat pentru ei,si ” aiasta nu se poate”
trebuie inteles ca tot ce ” a dat” alde ponta a fost imprumutat;si nu va mai avea de unde imprumuta!!!!punct.
Romania si romanii au pierdut din nou. Amar au pierdut.
Si maine este o zi.
Romania a pierdut
Romanii au primit ce au dorit ,
Da, ce au dorit.
Nu suntem complet singuri http://www.evz.ro/detalii/stiri/editorial-evz-evenimentul-zilei-ramane-alaturi-de-romania-dreapta-1015131.html
La A3: SRS -55%, Hrebenciuc_60%, Sova 60%, Flutur pe locul 2 la Suceava
Sunt fericiti
IOn Stan 70%
Eu nu stiu cat de credibila e A3 dar b1 reia stirile date pe seara
Asa da ! Intelepti alegatori 🙂 Ciripoi 55 % in timp ce Biris care este eminent naiba stie ce procent are…… aferim
Sova 60% !!! cit nemuritorul Gambetta ! 🙂
Dar de puscariabilul Ion Stan ce zici? Il pot pune presedinte la Camera sau Senat, unde o fi candidat.
Eu renunt sa mai sap acum. Cele mai multe partiale si/sau estimari gasite sunt de la USL asa ca nu mai dau copy/paste si mai bine ma retrag si astept sa vad ce aduce ziua. E vesel oricum.
Asa, de incheiere, cu Referendumul din Rosia Montana, daca se polueaza, cine plateste?
Asat, legat de cretinatatea pe care unii o numesc vot 🙁
Ghici…
@cedric
ce-i asta domnule?parlamentul penal?
poate ca ar fi bine ca dna sa faca ceara un sediu permanent la parlament/
cu de-alde astia in parlament o vom tine numai in alegeri de ” inlocuire”
p.s. se cam uita de raportul mcv din ianuarie/s-ar putea sa fie surprize extrem de neplacute pentru noua ” majoritate”
Neplacute, pentru cine?
Pentru usLASI?
Nu cred.
DNA cu sediul in parlament? Prea complicat. Mai bine pune direct gratii la ferestre.
Daniel Constantin -70% in Arges.
Gata, nu ma mai uit la A3 ca nu mai dorm o saptamana
si asta e bun !
Alesul poporului . Ma intreb ratacitii aia de 30% de ce nu l-or fi votat si ei 🙂
😆
blondina avanseaza deja procente importante
ard 25-26% ,n-ar fi rau deloc
La b1 stire: ARD are 6% peste exit poll. probabil dupa numaratoarea partiala
Suna bine 🙂 macar sa fie …
sunt sanse 🙂
din cei care n-au spus cu cine voteaza un rationament ce tine de structura votantului ard si cea a votantului ppdd mai mult de jumatate cred ca ar merge inspre ard
poate se apropie de 30 (aici sunt prea optimist)
ar fi interesant de vazut cam cum ar fi distribuite procentele astea(cei care au participat la exit-polluri dar n-au declarat cu cine au votat)
N-ai cum sa analizezi
probabil astia care au facut exiturile le-ar sti,dar nu nu cred ca e o informatie care sa fie considerata de ei relevanta(in fond e mai mult o curiozitate).Pana sa dea asa ceva se numara voturile.
Destul de multi cei ce nu au curajul opiniilor lor, In conditii de libertate deplina , nu de tiranie ceausista 🙂
Vai de capul lor.
Fi sigur ca sunt si din cei care au declarat ca au votat pe dos
Musicalule, de ce ii acuzi? Care libertate si deplina?
Unde e aia ?
Comparativ.
Si tot comparativ, accesul la surse de informare. Dar te pui cu indolenta ;(
M-am gandit la acelasi lucru. Nici n-ar fi de mirare din moment ce uslamistii au facut de planton pe la usile sectiilor.
dragnea a avansat cifre halucinante/au inchis colegiile in 20 de judete/346 mandate
la 520 parlamentari usl are 66,5%
in 25
daca pana la 3 nu apare videanu trec la canapea 😀
Il reaud pe Ponta:
“cer Presedintelui…”
In vara si Antonescu “cerea presedintelui”
Astia chiar au luat-o pe aratura.
Poate dimineata, sub 50%, se mai calmeaza ; poate.
Unde sa apara?
La B1, reluare emisiunea lui Turcescu; la Digi24, nimic de la PDL (doar ca au cam ajuns pe la numarat 30% – zice reporterul – (se pare ca au dat ceva de la PSD, numaratoare inversa; nu am prins ). In rest? Unde poate sa fie?
Vad ca la digi24 care confunda exiturile cu “cifrele oficiale” (se vorbea despre duelul Ponta Diaconescu ).
Si astia INFORMEAZA opinia publica! Ei macar o fac la “intamplare”; politicienii DELIBERAT 🙁
E cam tarziu asa ca
“…digi 24 E O TOANTA care…”
Iertare 🙁
Ma uit la RomaniaTV,
individul Marius Nitu care se incapataneaza sa il scoata vinovat pe Traian Basescu pentru rezultatul ARD!
La faza asta, Mihai Neamtu, este mai mult decat rezonabil.
Pacat doar ca acum o jumatate de an zicea altceva.
Se pare ca si Cezar Preda il scoate vinovat pe Traian Basescu;
JIGODIILE! Iar Marius Nitu….
cat il compatimesc pe Cezarica Preda 🙁
Sa speram ca dimineata o sa fie mai buna 🙂
Avem mult de cigetat la ce s-a intamplat!
Pare interesant ca lectura de dimineata
http://www.contributors.ro/reactie-rapida/lectia-pe-care-le-am-dat-o/
La RomaniaTV, se zice ca Ridzi a fost bagata in Parlament de DD, de pe locul 2.
Buna dimineata!
La Arad inca nu au venit toate listele, dar stam bine pana acum.
Gabriel Biris
24,10% după numărarea rezultatelor din 33 de secții din 35.
Buna dimineata 🙂
o veste buna, Doamne ajuta!
Mar, buna dimineata!
Noi inca asteptam ultimile 5 sectii de votare.
Desy,
este o mare bucurie pentru mine si o mare realizare ptr. voi 😀 Inca o data, felicitari ptr. tot ce ati facut!
Constat ca din ce anuntza PSD-ul si Dragnea, ne-am intors in timp si a reaparut Marea Adunare Nationala 👿 Ceva este in neregula 🙁
Eu nu stiu ce astept pe aici
Probabil o MINUNE 🙂
uneori se mai intampla si minuni. Refuz sa cred ca am ajuns o natie de retrdati si doritori de comunism cu fatza umana 🙁 Din pacate dezastrul de la locale s-a vazut acum, in plus este halucinant sa doresti reducerea nr. de parlamentari si sa votezi acum cresterea, in conditiile in care populatia s-a redus 🙁
E mult mai complicata viata, lumea reala! Desi lumea se plange de matematica doar 🙂
buna dimineata,daca o fi! http://adevarul.ro/news/politica/eternele-victime-televizorului-votat-trebuie-1_50c4ef17596d720091db0ed5/index.html
Buna dimineata
Angela are talent, nu?
http://politicstand.com/ce-castiga-de-fapt-usl/
Merge la cafea 🙂
Are dreptate cu totul.
Romanii au ales. in cunostinta de cauza.
Cum iti asterni, asa dormi
“Mesajul economiei către viitorul guvern: Dacă nu ne puteți ajuta, lăsați-ne în pace!”
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/175293.html
Buna dimineața,
Din câte vad, Videanu nu a apărut. Înseamnă ca Dragnea are dreptate?
Eu descifrez asa :Inseamna ca usl are peste 50% Nu inseamna ca Dragnea are dreptate cu totul
Buna dimineata,
si eu inteleg ca Videanu n-a aparut iar din ce spune Dragnea , se pare ca exista doar USL: a castigat judete intregi si tot Bucurestiul (deci si Voiculescu)!
Nu inteleg de ce tace Videanu: nu mai e nimic de spus? Se pare ca Blaga a pierdut , intradevar.
Si eu descifrez ca tine, dar mai descifrez ceva……blatul monstros 👿
Buna dimineata. Si ce ai vrea sa spuna Videanu? Ca au mancat o bataie sora cu moartea?
Buna dimineata 🙂
nu, ca a fost blat 👿
Refuz sa cred ca in tara asta sunt numai oameni cu mintea bolnava, este exclus ca din 40% sau cat o sa fie ponderea cea mai mare sa fie votanti USL. Daca o luam pe firul logic se vede blatul ca in primavara. Inca o data ne-a sacrificat 👿
Da, sa spuna adevarul. Doar n-o sa taca pana la Ziua de Apoi!
Ne-a sacrificat din prostie ptr ca din blatul asta ei nu au castigat nimic.
De mult timp nu mai au inteligentza, din pacate l-au sacrificat si pe Presedinte si implicit Romania 🙁
Singurul la care am gasit o declaratie a lui Videanu este Ioska de la antena3 dar asta minte si cand spune adevarul:
Șeful de campanie al ARD, Adriean Videanu, a declarat în această dimineațăi că, după centralizarea a 49,4 la sută din procesele-verbale, ARD are în jur de 17 procente, în timp ce UDMR are 7%, cifre care, comparativ cu exit-pollurile sunt mai mici decât estimările în cazul ARD și mai mari în cazul UDMR.
Potrivit lui Videanu, Camera Deputaților are următoarea configurație, potrivit numărătorii paralele: USL-ul are 57,4%; ARD-ul 17,1%; PPDD-ul – 12,3%; UDMR-ul 7,1%; 6,1% – alții, care se vor redistribui. La Senat : USL-ul – 57,3%; ARD-ul 17% ; PPDD-ul – 12,9%; UDMR-ul 7,3%; alții – 5,6%.
Videanu a recunoscut victoria categorică a USL, spunând că așa este corect.
Nu au vrut sa-si faca campanie, i-a durut la basca. Ce daca au fost haituitzi, tb sa lupte.
Ex. cel mai clar este FC ai caror oameni au fost alergati, batuzi si tot nu au cedat. Sa inteleg ca daca mergeau intr-un sat erau scosi cu alai, nu cred.
La mine in localitate cu exceptia la 2 bannere, nu am vazut picior de PDList si nu am auzit sa fi fost in imprejurimi.
Uita-te pe fereastra. Nu cumva majoritatea vecinilor tai te-au sacrificat prin votul lor ?
Ghinion de nesansa, nu am vecini
Ne intoarcem la procentul istoric al FSN din 1990. Nu vad cum va reusi Basescu sa faca ceva in conditiile astea. Are mainile legate.
Buna Clemy – imi pare rau
Bineinteles ca ne intoarcem . Chiar si Arhimede cerea un punct de sprijin ca sa rastoarne universul dar mite Basescu.
In Australia ARD a cistigat cu 60%. Acolo s-a putut. La noi in colegiu nu. Aici A cistigat Androneasca plagiatoarea . Inseamna ca PDL a facut blat in 3 si nu a apucat si la Melbourne ?
Hai sa privim lucrurile in fata, desi e greu.
FSN-reloaded. Se pare ca USL are peste 60% din mandate.
Si mie imi pare rau desi nu ma afecteaza in mod direct ci doar sufleteste. Raman insa la parerea ca Basescu singur nu poate face nimic in conditiile date.
Pai in general, pe cei de aici ii afecteaza doar sufleteste, Ne mai descurcam. Cei ce vor fi afectati amarnic de direct, sunt cei ce paradoxal nu realizeaza in clipa asta ca ii va lovi trenul.
Aici sunt de acord cu tine. Trenul este foarte aproape, il auzi in sspate…o luna de iarna si va fi simtit.
Buna dimineata,
Am urmarit ce ati scris toata ziua si toata seara, dar acum chiar trebuie sa merg la culcare, o zi grea maine pentru mine, si doresc sa spun doar cateva cuvinte.
Din toata inima vreau sa felicit staff-ul Politeia ce s-a implicat in aceste alegeri si, au mers pana la capat;
Imi doresc ca domnul Ungureanu sa ajunga senator, imi doresc ca domnul Maries sa ajunga in Parlament si pe baze sanatoase sa recladeasca viitorul acestei tari, care acum este intr-o totala dezorientare.
Am crezut (sau am sperat) ca societatea romaneasca a ajuns la maturitate si ca stie sa faca diferenta dintre interes national si interes personal, se pare ca, inca. nu a reusit. Pacat!
Pacat pentru cei ce au crezut si care au muncit asa de mult pentru a razbi intr-o astfel de societate. Imi pare rau pentru gustul amar si dezamagirea ce o traiti in aceste momente. Sunteti niste oameni bravi si nu meritati acest gust amar al dezamagirii. Aveti toata consideratia si respectul meu, al familiei mele si al multor romani de peste hotare.Din pacate, noi nu putem ajuta mai mult.
Felicitari si fruntea sus!
” After all tomorrow is another day!”
Da, este esential ca MRU sa ajunga senator !
Noapte buna mayausa
@maya, noapte buna.
Nimic nu este gratis pe lumea asta. Cei care se bucura azi de victoria USL vor invata pe propria piele adevarul acestei zicatori.
clemy incearca sa dormi. 🙂 Stiu de la toate alegerile pe care le-am parcurs si cu totii pe bloguri ca ai o inima mare, ca esti o admirabila romanca, ca te invirti in jurul cozii si nu poti dormi decit cind ne merge bine, dar …. incearca sa te odihnesti. Vor mai fi lupte, nu curind dar vor mai fi…
La mine i inca devreme/ E doar 10:26 noaptea si maine nu trebuie sa ma trezesc dimineata, asa ca pot sa va mai tin companie ceva timp. Lupte prea mari, aici sunt de acord cu tine, nu se intrevad prea curand. Mai intai trebuie sa vedem cine a ramas in picioare din oastea si asa de stransura pe care o aveam.
Buna Dimineata ! MRU o sa fie senator de Arad in Senatul Romaniei!
Revista Presei 10 decembrie / Dreapta spulberată