Cioclii politici şi necromania publică
26/06/2013 | Autor theophyle Categorii: Editoriale, Eveniment |
Romania a fost cuprinsa de o necromanie de nedescris. Decesul unei personalitati, sinuciderea unor nefericiti sau un accident de genul pe care il traim deja de 2 zile, au fost transformate intr-un festival de necromanie rar intalnit intr-o tara civilizata. Si mai rar intalnit in lumea oamenilor civilizati este efortul major al guvernantilor sa faca parte din acest festival necroman si chiar sa-l organizeze sperand la castiguri politice pe masura. Dupa finalul tragic, care se termina ca de obicei cu autopsii si inmormantari, latrinele presei vor cauta vinovatii acestor tragedii complet personale, in care ochiul publicului decent nu-si are nici locul si nici parerea.
Bucuria existentei mizere a unei majoritati infantile isi gaseste satisfactia morbida in faptul ca unii au incetat sa traiasca si ei continua sa-si petreaca prezentul mizerabil printre cei vii. Tenebrele sufletului omenesc sunt intunecate pentru ca nimeni sa nu-si permita cercetarea lor post-factum. S-a terminat episodul nefericitului eveniment, incepe episodul exhumarii. Sunt adusi experti si martori, rude, prieteni, cunoscuti si toti au ceva de spus, si opinia publica are, toti au devenit ciocli, toti dorim sa asistam inca odata si inca de mii de ori la tragediile care au fost si care probabil vor mai fi.
Intre timp, o societate isi traieste tragediile adevarate, care trec zilnic neobservate, pentru ca noi suntem inca in viata. Importanta mortii si a mortilor intr-o societate atat de suferinda devine un fenomen macabru, ne-am transformat in ciocli. Comerciantii nenorocirilor vand minutele de publicitate pe mii de euro. Publicitate pentru sutele de mii de ciocli virtuali. Ne-am intors in pesteri, desi suntem crestini de 2000 de ani.
Biblia Ortodoxă – Ecclesiastul
3. Este un mare rău în tot ceea ce se face sub soare, căci toţi au aceeaşi soartă şi pe lângă aceasta inima oamenilor este plină de răutate şi nebunia în inima lor dăinuieşte toată viaţa lor şi se duc în acelaşi loc cu cei morţi;
4. Oare cine va rămâne în viaţă? Pentru toţi cei vii este o nădejde, căci un câine viu este mai de preţ decât un leu mort.
5. Cei vii ştiu că vor muri, dar cei morţi nu ştiu nimic şi parte de răsplată nu mai au, căci numele lor a fost uitat.
6. Şi dragostea lor, ura lor şi pizma lor a pierit de mult şi nu se vor mai bucura niciodată de ceea ce se face sub soare.
7. Du-te şi mănâncă cu bucurie pâinea ta şi bea cu inimă bună vinul tău, pentru că Dumnezeu este îndurător pentru faptele tale.
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
retzeta otv a prins dincolo de orice inchipuire a dan diaconescului.
dovada de material (human?) prost.
nikule, astia suntem de sute de ani. Nimic nu ajuta, poate inca cateva sute de ani!
Buna ziua,
Cred ca ai explicat foarte bine aceasta dorinta patologica de a asista la spectacolul mortii:
“Bucuria existentei mizere a unei majoritati infantile isi gaseste satisfactia morbida in faptul ca unii au incetat sa traiasca si ei continua sa-si petreaca prezentul mizerabil printre cei vii.”
In plus, cred ca se explica prin lipsa de educatie (laica si religioasa), lipsa altor preocupari inafara barfei- devine subiect palpitant o moarte, o inmormantare.
Eu imi amintesc spectacolul sinistru de la moartea Madalinei Manole, asa ca nu ma mai mira nimic si nici nu vad vreun leac, nici pt. public, nici pt televiziuni.
Si imi mai amintesc atitudinea BOR la incinerarea lui Sergiu Nicolaescu. De la cine sa vina remedierea situatiei?
prag de 30%. sesizare pdl respinsa
La europarlamentare sau prezidentiale ne vor baga pe gat constitutia. Va fi nasol…
Curtea Constitutionala a Romaniei (CCR) a decis miercuri ca este constitutionala modificarea Legii de organizare si desfasurare a referendumului prin care a fost scazut pragul de prezenta daca nu se aplica un an de la data intrarii in vigoare, anunta Agerpres.
Odata cu alegerile europarlamentare nu e voie de la ue sa se organizeze altceva, iar la prezidentiale e prea tarziu, plus ca nu i s-ar mai aplica viitorului presedinte.
in orice caz Basescu are problema cu referendumul lui. Are nevoie de 50+1.
daca anul asta se mai aplica in continuare 50+1, atunci nu mai are nevoie de nici un referendum. usl e obligata sa faca referendumul pana intr-un an iar Basescu poate chema la boicot cu sanse destul de bune.
Pai da nu viitorul presedinte conteaza, ci sa aiba Parlamentul toata puterea. Il pot pune in preajma europarlamentarelor daca nu-l pot pune chiar in ziua respectiva. Gasesc ei ceva sofism… Pot chiar sa-l puna in martie ca zic ca a trecut anul calendaristic si ca nu se refera decizia obligatoriu la 12 luni + o zi. Base va trebui sa scoata 50%, dar ei numai 30%. Si poate, in marinimia lor, vor lasa de la ei si 300 de parlamentari atata timp cat subordoenaza justitia si scot ochii poporului cu coroana pe steag si altele asemenea.
Decizia asta a CCR e o infrangere de etapa pentru statul de drept. Cat despre respingerea de CCR a constitutiei oligarhice, ma indoiesc ca se va intampla. Probabil vor declara cateva idei mai crete ca fiind neconstitutionale, dar fodul oligarhic va ramane.
Buna Ovi,
Legea se aplica la un an de la promulgare, deci cum puii mei sa pui referenduum in martie sau mai.
Curtea Constitutionala a Romaniei (CCR) a decis miercuri ca este constitutionala modificarea Legii de organizare si desfasurare a referendumului prin care a fost scazut pragul de prezenta daca nu se aplica un an de la data intrarii in vigoare
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-15073718-ccr-modificarea-legii-referendumului-referitoare-scaderea-pragului-prezenta-constitutionala-daca-nu-aplica-intrarea-vigoare.htm
In mod normal pragul de 30% nu se aplica anul asta, poate ma insel 🙄
corect. cam asta spune si grebla cu jumate de gura la digi24
salut mar, nu nu te inseli!
Salut!
Capro-varza de solutie. Deci, in sine, scaderea pragului la referendum e constitutionala. Oare scaderea la cat la % e constitutionala? La 30 e ok? La 20 e ok? La 0.5%+1 e ok?!
Mda, oar chestia cu “un an de la intrarea in vigoare” e decisa pe baza recomandarilor Comisiei de la Venetia.
CCR a preferat sa faca o struto-camila sau o capro-varza bagand cutitul si in cvorumul de 50% si in revizuirea Constitutiei pentru a vedea care sangereaza si moare mai repede.
Salut Citi.
Suspectez ca cei trei purcelusi l-au cooptat pe unguru’ bulan, iar reformistii, ca sa nu iasa scandal cu vot de 5 la 4, au dat-o cu voleu pe dupa ciresh, in buna traditie a altor asemenea decizii.
Exact ca anul trecut la suspendare 🙁 Nasol!
Nope Citi,
CCRa dat sah USL-ului pe cele doua proiecte revizuire si regionalizare si l-a salvat pe Pirat. Cand va aparea motivarea in MO uita-te cine a votat pentru aceasta decizie.
Or fi dat sah, dar nu mat, cum puteau sa dea daca voiau (si cum ar fi fost corect).
Mat va da altcineva, Trebuie inchis cercul, Eu v-am zis sa stati calmi ca nu va fi nici o reviziuire anul acesta
salut ! si eu am zis ca nu va fi nicio revizuire a constitutiei . pentru ca usl ului ii convine ca “dezbaterea” pe tema modificarii constitutiei sa mai continuie . un an de zile au agenda media ocupata si vor livra tot felul de teme false spre dezbatare , timp in care : 1- isi vor imparti frateste ( coabitacii ) resursele naturale ale Ro . 2 cand vor avea probleme cu nemultumiri populare ( oameni iesiti in strada ) vor lansa cate o traznaie sa aiba presa ce discuta , traznaie care desigur nu va intra niciodata in constitutie. ps : daca ai remarcat – b1tv are emisiuni sponsorizate de gold C ( rosia montana) iar rtv ( ghita-ponta) marseaza pe gazele de sist si rezervele de cupru.
Salut Zigzag
Te inseli, PNL-ul are nevoie ca de aer de revizuire, pe cand PSD de regionalizare. Cacarau fara revizuire nici nu cred ca mai candideaza oricum Kepler spune ca in veci nu va fi presedinte,iar PSD stie ca banii europeni fara regionalizare nu se obtin. In plus ti-am spus sa ai rabdare cu Dragnea, ei acum e inceputul sfarsitului. In ceea ce priveste exploatarea aurului de la Rosia Montana eu ca si chimist iti spun ca la ora actuala fara cianuri acolo nu se va putea exploata eficient aur dar ma refer strict la tehnologie. In plus oamenii aia trebuie sa traiasca pe propriile picioare adica din munca care o stiu si nu din ajutoare sociale. Nu-mi veni te rog cu programe stil analistii lui peste de agroturism ca nu tine.
In ceea ce priveste gazele de sist fratele meu si familia sa de dincolo de Ocean traiesc din astfel de job asa ca nu pot sa fiu obiectiv
nu vin cu niciun program . consider ca se pot face exploatari, privatizari dar transparent si in interes national . stiu ca atunci cand MRU a venit cu un program transparent pentru a face acest lucru in interes national mafia usl si a dat mana cu pdl si au demolat guvernul. iar miza “razboiului” din RO o reprezinta resursele naturale , in primul rand . de aici vine si coabitarea .
Pe fond, decizia CCR e de tot rasul. Daca, orincipial, cvorumul poate fi modificat de Parlament si stabilit la X%, Parlamentul ar putea sa il faca si 0,5% sau 0,1%. Principial. Cata vreme Constitutia noastra contine pentru tate autoritatile publice (Presedinte, Parlament, Guvern) regula matematica de 50% +1, cum naiba pentru detinatorul suveranitatii aceasta regula poate fi arbitrara si stabilita la cat vrea Parlamentul?
In fine, e o semi-victorie cu 51 la 49, cata vreme USL voiau modificarea Constitutiei anul asta. Asa, nu vor putea face referendumul pe cvorum de 30% decat incepand cu 26 iunie 2014 (cel mai devreme). Nu cred ca le convine.
Un an pentru USLamisti este extrem de mult, sper sa nu ma insel 🙁 Oricum se castiga ceva timp!
e un balon de aer pt usl . un an au ce livra presei noi dezbateri despre constitutie . 🙂
nici vorba Ziggy.
Parerea mea ca nu vor fi atat de uniti dupa (sau inaintea) parlamentarelor. Am impresia ca s-a dat semnalul unui nou joc.
stii bine ce urmareste grupul infractional : sa se desparta la un moment cheie ( de ochii lumii ) pentru ca psd-unpr sa ia felia de stanga iar pnl sa ia felia de dreapta .
Asta cu scaderea cvorumului imi aduce aminte de bancu ala :
Un tip pe strada abordeaza o tipa :
– Auzi , daca iti dau un milion de euro , te culci cu mine ?
– Hm…. sunt imens de multi bani … stiu si eu … cred ca da …
– Pentru 100 de euro o faci ?
– Vai , da ce crezi tu , ca sunt tarfa ?
– Ce esti deja am stabilit , acum doar negociam pretul.
Aici deja s-a stabilit cvorumul . Cat va fi se va tot negocia de acum inainte . Pana la 1% daca trebuie.
Dar e un an de la decizia curtii, adica 12 luni de la decizia de azi? Sau de la adpotarea in Parlament?
Sau se poate interpreta ca e vorba de an calendaristic, adica nu 2013, ci 2014?
Ovi,
vezi ca ti-am raspuns la 4.47. Acum se asteapta sa apara motivarea CCR in MO. Dupa care pleaca proiectul de lege la Pirat pentru promulgare. Piratul are 10 zile sa semneze decretul. Dupa care se publica legea in MO. Abia apoi incepi sa numeri zilele.
Ion,
Parerea mea ca sunt sanse ca Basescu sa nu-i dea drumul mai departe cu referendumul lui.
nu-i da ce se face de ras. el are nevoie de referendum cand vor fi ceva alegeri ( la anul , dar inteleg ca nu se pot face odata cu europarlamentarele) . insa va pastra tema sa aiba si MP despre ce vorbi. 🙂
Iti dau un raspuns a la Pitia. Kepler spune ca trebuie sa inchida cercul pentru ca “‘Jupiter în Rac manifestă o atracţie specială faţă de trecut Acest mers înapoi poate însemna şi răscolirea trecutului pentru ceea ce s-a greşit, de a ne întoarce la locul faptei de a reveni la anumite probleme pe care anterior nu le-a rezolvat”‘
Asta am avut de zis, ca sunt ocupat si nu pit comenta. Poate ne citim mai spre seara.
Buna ziua,
O mare prostie.
Teoretic, smecherii care sant la un moment dat la putere pot sa puna cvorum de 1% daca vor sa schimbe Constitutia cum vor ei (bine, daca e probl de cvorum , ca s-ar putea ca opinia publica sa fie chiar majoritar “nu”), si, mai ales , pot sa puna 99% ca sa nu se maI poata schimba in veci.
un off topic – una din victimile accidentului din Muntenegru e ruda cu .. gabriel oprea . ( sursa b1tv ).
Mai era in autocar o familie de fost ofiteri pensionari SRI si ei acum decedati.
multumesc, stiu destul de bine cine merge in excursiile de genul asta organizate in Muntenegru. acum 2 ani s a organizat cu turisti din zona de vest a tarii :D. dar cu masini personale , doar cazarea fiind asigurata in niste vile frumusele . am vazut si fotografii 😛 .
o familie din sectorul 2 si cineva din 3, ruda unui consilier PNL din Curtea de Arges….cam multa politica/inrudire politica.
http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/accident-muntenegru-fosta-directoare-de-liceu-si-un-expert-al-garzii-financiare-305878.html
Inrudirea politica e doar efect. Cauza e scrisa-n… stele 😉
Buna Mar
CITEZ DE PE FACEBOOK ”Se pare că fu o excursie de recunoştinţă pentru activiştii naţional-socialişti. Un fel de şpagă postelectorală, în servicii turistice. Dar i-a prins Dumnezeu în flagrant delict.
Nu ma gandeam la stelele tale, ion. Dar e buna si mentiunea ta.
M-a distrat graba cu care militienii s-au dezis de covrigaru lor aflat in misiune. E mijto sa crezi ca lumea e toanta si ca un angajat al militiei poate sa-si ia co dar sa nu anunte ca iese din tara. Ca si cum, lucrand la militie, n-ar fi stiut ca oricare trecere printr-o vama se inregistreaza. In plus, la sarbi trebe viza. Dezoltand simplu si firesc: daca soferul era om de baza si de-ncredere -> cine putea fi in otocar? Pensionari cu gratuitati sau compensate? cum se tot incearca inocularea? subtire…
Seara buna 🙂
Buna mar 🙂
Buna ziua 🙂
Lipsa de educatie s-a combinat cu falsa piosenie, ce mai, s-a urcat scroafa in copac!
Cat despre valori: educatie, bun simt…. ma faceti sa zambesc.
Toate astea combinate cu mediatizarea tuturor fufelor si neterminatilor, de la Becali la “te pui cu blondele”, sau reclame de tipul “murdarirea este buna”… Ce mai vreti? Combinatia perfecta. In plus mortaciunile merg foarte bine la piosenia de taraba. Ultima “decorare” a mamei lui Becali … nu am cuvinte. Ce bine arata o decorare bisericeasca oferita pe fundalul unor cadavre pioase. Merg ca doua picaturi de apa.
Daca la scoala (la gimnaziu) un elev se lauda “ca tata e gangster”, iar ceilalti se uita cu invidie la el?
Dar loaza isi facea cruce de ori cate ori se auzeau clopotele de la sf. silvestru.
Si apropo, cea mai ciudata “mita”, din invatamant: 😆 – e pe bune:
Loaza (de care am pomenit mai sus), ca sa treaca in clasa urmatoare, tatal lui (gangsterul) a promis ca daca-l trece clasa – il muta de la scoala. Sa o vezi pe directoare rugandu-se de profesoare ” treceti-l fetele, ca scapam de el”. 😆
Unde esti tu Caragiale cu mamita lui Goe, ce-si duce pruncul la bucuresti “ca sa nu ramana repetent si anul acesta”?
Cat despre politicieni: ei sunt reprezentantii poporului. Care popor oricum nu conteaza – dar voteaza. Iar votul unui Solomon Marcus este egal cu votul unui Nita Camatarul. Iar daca se supara Nita, voteaza si calul.
Expresia cu “cadavrele decedatilor”, nu face decat sa adauge o picatura de nesimtire intr-un ocean de prostie. Vorbele exprima gandurile – deseori mai mult decat cred emitatorii lor.
Na ca a mai incasat Cacarau un KO de la Curtea Suprema a USA
Curtea Suprema din Statele Unite a invalidat miercuri legea protectiei certificatului de casatorie – Defense of Marriage Act sau DOMA – care defineste casatoria drept “o uniune intre un barbat si o femeie”, decizie care reprezinta o victorie majora petnru militantii in favoarea casatoriilor cuplurilor de homosexuali, relateaza AFP.
Salut.
Pana la urma pragul unui referendum nu ajuta cu nimic. Sa vina oamenii la vot si sa respinga Constitutia. Nu ne putem ascunde 100 de ani in transee. Trebuie castigate bataliile la urne nu cu boicot. Ideea de bun simt e sa nu se schimbe regulile in timpul jocului.
corect sls,
totusi in transee am stat si cite 500 de ani
Resalut
O analiza proaspata , calda si la obiect .
http://sociollogica.blogspot.it/2013/06/doua-praguri-doua-optiuni-pentru-psd.html
Buna seara.
Buna tema. Trista realitate… dar e doar o etapa. Se poate si mai rau. Am pornit de la tabloidizare. Am trecut prin manelizare. Acum, stirile de la 5 au devenit principalul grupaj de stiri al zilei. “Evolutie” oarecum fireasca. La care as adauga elementul catalizator: pomana. Care ingrasa. De ce? Pai… se haleste* cu placere.
CCR s-o fi transformat in acronimul lui cacarau…
__________________________________________________
* as fi scris mai potrivitul infuleca dar ar fi fost o ca_co 😛
Buna Ken,
Spui ”CCR s-o fi transformat in acronimul lui cacarau…”. Ma indoiesc ca Cacarau sa-l fi citit pe amicul Niccolo.
Ma-ndoiesc ca citeste altceva decat etichete de perna. Si de sticle 😛
Nu citeste etichete. Asta ar bea si alcool metilic,
mitilic? macar de-ar…
Buna Diana
Cartile de poker.
… sau de septic 😉
Acelea nu sunt unguresti?
Nu. shepticu se joaca tot cu cele de poker standard. Adica de la sapte la as.
M-ai linistit am crezut ca s-a vandut urmasilor lui Atila
Si sa vrea nu mai poate. Zona e ocupata de c/p.
Eu nu ma refeream la Hunor et compania ca astia au facut prea multe transfuzii de sange latin..
Buna seara tuturor…
La tema:
1. CCR si-a contrazis propria jurisprudenta, Decizia 731/2012 in care spunea ca
“Tot astfel, Curtea constată că şi condiţia ce trebuie îndeplinită pentru validitatea referendumului este aceeaşi pentru toate tipurile de referendum, art.5 alin.(2) din Legea nr.3/2000 impunând întrunirea majorităţii absolute care constă în jumătate plus unul din numărul persoanelor înscrise în listele electorale permanente, Curtea reţine că aceasta reprezintă o condiţie esenţială pentru ca referendumul să poată exprima în mod real şi efectiv voinţa cetăţenilor, constituind premisa unei manifestări autentic democratice a suveranităţii prin intermediul poporului, în conformitate cu principiul statuat în art.2 alin.(1) din Legea fundamentală.
Participarea la referendum a majorităţii cetăţenilor reprezintă un act de responsabilitate civică… Legea pentru modificarea art.10 din Legea nr.3/2000 privind organizarea şi desfăşurarea referendumului este constituţională, în măsura în care asigură participarea la referendum a cel puţin jumătate plus unul din numărul persoanelor înscrise în listele electorale permanente.
Deci: in anul 2012 CCR decide, conform art. 2 alin 2 din Constitutie, ca suveranitatea se manifesta afectiv si real daca poporul se exprima la referendum in conditiile unui cvorum de 50%+1.
In 2013 CCr decide ca acelasi articol din Constitutie permite interpretarea urmatoare: suveranitatea se manifesta real si efectiv daca la referendum participa 30%+1.
Probabil in 2016 va fi suficient ca suveranitatea sa se maniteste prin 5%+1.
2. CCR a contrazis si deciziile 576/2006 si 736/2012 care arata ca prin legea referendumului se reglementeaza doar “aspecte tehnice si organizatorice”, nu aspecte substantiale (cum este cvorumul):
“Prevederile art. 12 alin. (1) din Legea nr. 3/2000 nu sunt susţinute nici de dispoziţiile art. 73 alin. (3) lit. d) din Constituţie, potrivit cărora prin lege organică se reglementează „organizarea şi desfăşurarea referendumului“, întrucât textul are în vedere stabilirea prin lege a unor măsuri tehnice, procedurale, necesare în procesul de consultare a poporului pe calea referendumului. (567/2006)
“Constituie astfel de aspecte tehnice şi de detaliu cele care privesc, de exemplu, programul calendaristic pentru realizarea acţiunilor necesare desfăşurării referendumului, bugetul alocat acestuia, modelul ştampilelor, buletinelor de vot, listelor electorale şi proceselor-verbale ce urmează a fi utilizate” (736/2012)
3. CCR a preferat sa se ascunde dupa Comisia de la Venetia (chestia cu un an) si sa evite problema juridica gravissima: poate Parlamentul stabili un nivel de cvorum arbitrat care se incalce art. 2 alin. 2 din Constitutie si sa deschida calea unor referendumuri validate cu 5% prezenta?! CCR a zis ca da, poate. Cu asemenea gandire juridica, calea spre organizarea de referendumuri “validate” doar cu voturile organizatiei PSD Teleorman e larg deschisa.
Citi vezi ca prin ceea ce ai scris esti pe aceeasi frecventa cu Mona.
Mi se rupe, sincer. Eu sunt pe aceeasi frecventa cu ce am scris in sesizare
salut Cit1,
asa e, acum am recitit materialul! Ni-am luat-o la greu 🙁
Bref, decizia CCR e catastrofala sub aspectul consecintelor juridice pe care le face posibile iar faptul ca a acordat timp (pentru ce?!) lui Traian Basescu nu o face mai buna (imi pare rau, @ion, TB nu mai merita timp, a avut destul).
Sa o spunem pe sleau: CCR a facut posibila si a amanat cu un an o catastrofa juridica: instrumentalizarea referendumului si jocul de-a cvorumul de-acum incolo in functie de necesitatile Parlamentului Suprem Organ.
Vom vedea cvorumuri marite sau scazute in functie de cum are chef Parlamentul Suprem Organ. Poate vom vedea si un cvorum de 100% la o chestie pe care Parlamentul nu vrea sa o vada posibila. Sau unul de 5% cand Parlamentul va vrea ceva.
Citi se pare ca nu intelegi. Referitor la cvorumul de 30% toti au fost de acord. Amanarea s-a luat cu majoritate. Citi lumea evolueaza trebuie si bizonii sa invete sa fie responsabili nu te mai poti baza doar pe exceptii. De aceea ti-am spus atunci cand ne contram pe num irea procurorillor ca jocul Piratului e altul intre timp a inteles si Haineala si CCR, ca sa nu mai vorbim de judecatori. Subliniez de judecatori si nu de independenta justitiei.
baieti si fete,
traim zile grele 🙁 Din nefericire luminita la capatul tunelului este o locomotiva !
O sa continui sa numesc aceste zile/vremuri ca fiind interesante 😉
… dar da. Vine mocolotiva. In cateva zeci de ani (maxim 5) vom vb la trecut despre altoiul ad-tiv numit romania. Gazda-l va fi rejectat. Hai ba’etii… dati o mana de ajutor cu regionalizarea.
crezi ca vor apuca sa “regionalizeze” ?
Parafrazandu-l pe Creanga (Ion Creanga)
Fuamea inconjura… iar lacomia da de-a dreptu
poate de atata lacomie se vor dar “cap in cap” la imparteala si vine un al 3 lea sa ia prada intreaga 😛
E bun scenariul dar are o fisura. Adica spre deosebire de capetele care se vor da. Unul in celalalt (eventual in gura). Care sunt tari.
Cam da . iar completarea era : ia prada intreaga si o restitutie pagubitilor .
nu’sh daca, dupa trecerea mocolotivei, mai ramane 15% 😛
am zis ca ne-a pulverizat, am fost loviti in plin 🙁
Priinte cei decedati in accidentul din Muntenegru se afla si verisoara vicepremierului Gabi Oprea sursa B1 TV.
Ma rog. Astept ziua in care vor fi de acord cu cvorum de 0,5%. Nu stiu ce a inteles Haineala, insa stiu eu ca multe lucruri care sprijina independenta Justitiei (nu a judecatorilor) se datoreaza altora decat CSM-ului.
Citi, sper sa nu apucam ziua aia in Romania 🙁
Citi,
eu, cum fac naveta cu trenul pana la sfarsitul lui iulie cand imi vor recupera carnetul de sofer, in ultima vreme aud tot mai des de la oamenii simpli fraze de genul “‘să fii flegmat de 7400000 de votanţi şi după nici un an, tu să faci toate cărţile şi să flegmezi pe toţi şi pe un Parlament cu 70 % majoritate !!! … Păi despre ce vorbim ? Cât de proşti poate să fie ăştia din USL ??? Mai încape vreun dubiu că ne-a bătut băsescu de unul singur ??? … mă rog, cu toate serviciile şi instituţiile obediente …”
Poate nu pot extrapola la intreaga tara dar e un inceput.
eu din asemenea informatie inteleg ca oamenii nu sunt informati. trebuia sa le spui ca sefu de la servicii e nasul lui ponta si pus de Base cu mana lui.
Smecherule, Vrei sa rasucesc cutitul in rana unor alegatori uslasi.
nu . doar le spuneai ca n au de ce sa l creada zmeu pe Base . si nici pe ponta . amandoi au numitor comun in “stapanirea” de dinainte de 89 😀
Pai de ce sa le spun parerea ta care nu coincide cu a mea. In plus eu am o colega de dormitor care pana acum l-a interpretat corect pe Kepler.
pai Kepler nu stie ca Ro e la mana fostilor nomenclaturisti si a celor ce sunt fii sau nepoti de fosti nomenclaturisti , intruiti cu sirg la scolile politice bolsevice ? nu-i o parere e o realitate…
Mai Zigzag nu mai da vina numai pe nomenclaturisti. Iti dau exemplu pe actualul primar al Timisoarei. Asta ce fiu de nomenclaturist mai e. A fost unul din cei 400 000 000 de membrii de partid, S-a inscris in PCR ca sa se poata inscrie la doctorat. Ca el au fost zeci de mii. Si daca il luam pe Cacarau daca e adevarat a fost un cretin de informator care pentru bani o vindea si pe masa. Uita-te la imberbul de Jiji, Vanghelie si exemplele curg. Ce fiu de nomenclaturist e Dumbrava, si compania, si alti judecatori. A eventual parintii lor au fost niste simplii membrii de partid care pentru niste avantaje au facut pactul cu Diavolul.
nu dau vina pe nimeni Ion . doar constat ca cine a fost inainte de 89 in nomenclatura centrala sau locala este sau si a lasat urmasii si astazi in posturi cheie ale statului roman. eu nu cred ca e intamplator ca nepotul giselei se afla intr o functie importanta azi , dupa ce a fost presed al camerei deputatilor, ca petre roman ( urmasul stii tu cui ) a fost premier iar azi il consiliaza pe cacarau si e in comisia de revizuire a constitutiei , ca ilici scolitul de la moscow a fost presedinte , si lista e lunga , lunga si se incheie cu fiul lui mitica.
Si cine e de vina ca punctul 8 de la Timisoara n-a avut susces numai in Ro. Cine e de vina ca Bombo e asemuit cu Iuliu Maniu dpdv al condamnarii. Iti spun eu peste 60% din populatia adulta a RO care accepta cu nonsalanta asa ceva.
de acord cu tine. ti am zis , eu doar constat cum se perpetueaza specia lansata de bolsevici pe teritoriul Ro , dupa 45 si cum isi intinde tentaculele in orice domeniu.
Bine ca in sfarsit suntem de acord in aceasta chestiune. Ma duc la colega de dormitor pentru ca she’s Always On My Mind
Noapte buna
Theophyle vrei sa descifrezi acest mesaj ? http://www.presidency.ro/?_RID=det&tb=date&id=14393&_PRID= . 😀
Ziggy,
simplu, nu e nici un material acolo.
Comunicat de presă
(26 iunie 2013)
Ref.: Mesajul președintelui României, domnul Traian Băsescu, transmis cu ocazia Zilei Drapelului Național
Preşedintele României, domnul Traian Băsescu, a transmis miercuri, 26 iunie a.c., un mesaj cu prilejul Zilei Drapelului Național.
Vă prezentăm textul mesajului:
„Ziua de 26 iunie, Ziua Drapelului Naţional, reprezintă pentru toți românii un moment de sărbătoare.
Drapelul Naţional aminteşte fiecărui român trecutul de luptă pentru unitate şi independenţă şi ne face să trăim un sentiment de mândrie și de apartenenţă la ţară şi la valorile naţionale.
Zbuciumata istorie a României a dovedit că Drapelul Naţional reprezintă principalul simbol al unităţii românilor de pretutindeni, amintind fiecăruia dintre noi datoria sfântă de a servi cu credinţă patria, de a apăra cu orice preţ unitatea, independenţa şi suveranitatea României.
În această zi îi îndemn pe toţi românii, oriunde s-ar afla, să cinstească așa cum se cuvine acest simbol naţional.
La mulţi ani, români!
La mulţi ani, România!
La mulţi ani, Tricolor!
Traian Băsescu
Preşedintele României”
Departamentul de Comunicare Publică
26 Iunie 2013
Nu a fost informat de Tonta ca e doliu national ?
de asta am si pus mesajul integral . sa nu inteleg eu alte aiureli.
buna seara
banc auzit azi de la un spaniol
– Sunt fiu de parinti exilati.
– Pana la vreo 27 de ani, cu putin inainte de tranzitia politica, nu am putut reveni in Spania din cauza lui Franco.
– Pe tatal meu, saracul, nu stiam nici unde sa-l inmormantam.
– Mama mea a petrecut mare parte din viata in carucior de invalid.
– Acum am 73 de ani.
– Cu niste luni in urma mi-au taiat 30% dintr-un plaman.
– Nevasta-mea e emigranta.
– Am cu ea 3 copii.
– Din 3 – lucreaza doar unul, cea mijlocie, insa fara plata.
– Toti, incluzand nepotii, traiesc din venitul meu.
– Fata cea mare tocmai a divortat.
– Ginerele meu, pus pe droguri si alcool, a lasat-o cu 2 copii.
– Fiul cel mai mic, inca traieste in casa mea si, pe deasupra, s-a casatorit cu o femeie divortata si a adus-o sa traiasca la noi in casa.
– Aceasta doamna inainte lucra, avea un post bun, insa de cand s-a mutat in casa mea nu mai face nimic.
– Acum au doua fetite care si ele traiesc sub acoperisul meu si, culmea, cu criza, anul asta aproape nu am putut merge in vacanta si, daca insisti, nici nu am putut serba faptul ca Spania a castigat Mondialul de fotbal
– Pe deasupra, sotul fiicei mele mijlocii are probleme cu justitia.
– Cand am aflat, aproape am lesinat si era cat pe ce sa pierd un ochi cand m-am lovit intr-o usa..
– Taman ce m-au operat pentru ca mi-am fracturat soldul.
Ziaristul, cu un aer preocupat comenteaza:
– Majestate!… Nu cred ca situatia dumneavoastra e chiar atat de rea!
nu,nu se referea la Regele Mihai,se referea la Juan Carlos
super banc 🙂
L-am pus direct :P.
Buna seara,
Ponta nu doarme:
http://www.ziare.com/politica/guvern/guvernul-ponta-mai-da-o-lovitura-justitiei-1243120
Buna Cedric
Ziaristul e prost informat. Aceste infractiuni vor fi analizate de DIICOT si nu de Parchetul General. Degrevarea sarcinilor a fost ceruta chiar de DNA.
La Turcescu se vorbeste despre noul sef la ICR. Interesant ce va spune Alex Stefanescu!
noapte buna !
Din nou Cristoiu! Din nefericire Romania lui Cristoiu este realitatea noastra cotidiana 🙁
http://www.evz.ro/detalii/stiri/romania-lui-cristoiu-1044609.html
Buna Dimineata,
Postare noua – Revista Presei – 27 Iunie / Supremaţia penalilor