Vasile Blaga – un milion de voturi lipsă în gestiune
11/12/2012 | Autor theophyle Categorii: Editoriale |
Va anunt cu regret ca “zodia Blaga” nu s-a terminat! Buldogul cu dantura falsa a fost facut scapat in parlament de “prietenii prietenilor”. Vasile “cine scapă” Blaga si-a inceput “zodia” cu un anunt dramatic – declarand după terminarea Conventiei Nationale Extraordinare că un prim obiectiv este acela de a coagula fortele de dreapta şi a mărturisit că-şi doreşte ca partidul să fie “muncitor şi disciplinat”. Adevarul. A bravo! Marele organizator, seful sefilor primarilor PDL a ramas cu buza umflata reusind sa piarda cam un milion de votanti, lasat de toti cei in care el si Udrea au pompat bani cu duiumul cu buza umflata! Mai Blaga, pentru asta ati demolat guvernul MRU? Cred ca Barbu Mateescu a contabilizat pierderile in procente, merita vazut.
Ce scria Nea Iancu, acu o suta si ceva de ani fix, despre partidul lui Blaga:
Cuvântare
Domnilor, după ultimele evenimente, după clocotirea produsă de imprudenţa puerilă şi de încăpăţânarea sterilă, statistica ne dă cifra pozitivă a câte partide avem în ţară.
Avem trei.
Unul conservator-reacţionar: şeful ştie ori nu ştie ce vrea; partidul nu ştie nimic şi nici gândeşte să ştie ce vrea şeful (mare ilaritate, ovaţiuni).
Al doilea, partidul liberal: partidul ştie ce vrea; şeful nu ştie deloc ce vrea partidul, şi, după cum se vede, nici nu-i prea trebue să ştie (mare ilaritate, ovaţiuni furtunoase).
În fine, al treilea partid, partidul viitorului, care ştie ce vrea el şi ce vrea şeful, care şef ştie şi el ce vrea şi ştie ce vrea şi partidul.
Acesta este partidul nostru, partidul conservator-democrat (ovaţiuni prelungite, aclamaţiuni).
Trei discursuri (Cuvântare) – I.L. Caragiale (1893)
Acum ce zicea Vasile “cine scapă” Blaga , asa cum am memorat noi pe paginile blogului Politeia Veche:
Scris la 24 septembrie 2009:
Despre PDL, pana ieri am avut impresia ca omul cu baioneta ar fi dl Videanu si cu o mai mica probabilitate dl Berceanu. De ieri sunt aproape sigur ca in postul lui “Brutus” este dl Blaga. In interviul dat “Catavencilor” lucrul este aproape straveziu. Stiu “Academia Catavencu” nu este “Le Canard enchaîné”, in special nu in proprietatea dlui Vantu. Totusi este bine de sezizat tonul cuvintele si in special printre randurile de cuvinte. Zice dl. Blaga intr-un interviu la Catavencu. Aici:
V.B.: … Să ştiţi că ceea ce nu văd acum la cei intraţi pe listele noastre, cei din societatea civilă, nu văd că ei simt că sînt membrii partidului nostru.
Rep.: Sînteţi înspăimîntător acum.
V.B.: Să văd eu cum luptă Monica Macovei, Cristi Preda pentru imaginea partidului democrat-liberal. Să-i văd eu. Vă spun că nu i-am văzut o dată, de cînd s-au ales, că spun ceva în calitate de membri PD-L.
….
Rep.: Năstase?
V.B.: Cel mai bun prim-ministru de după ’90, nu vorbesc despre cum a-ncheiat pe genunchi intrarea în Uniunea Europeană.
Personal nu pot sa-l consider pe dl. Blaga idiot-politic si nici nu pot sa cred ca au fost scapari de expresie. Alternativa ar fi un job de “Brutus.” Am niste noutati pentru domnia voastra. Daca veti juca acest rol, veti avea probleme cu electoratul pe care-l considerati captiv. Am trait si ziua in care dl Nastase si-a primit “medali ” de la principalul opozant.
Al doilea scris scris pe 20 aprilie 2010.
Portretul lui Blaga duru’ nu mai prinde, chiar de loc! Blaga se bazeaza pe aparatul de partid si pe “dilurile obscure”; sa-i amintim ca a mai existat cel putin unul care a crezut ca partidul il va face presedinte si nici macar nu a ramas presedintele partidului din care facea parte.
Blaga este unul dintre membrii fondatori ai Pardidului Democrat, hat departe, in 1991. Deputat de Bihor, ales pe listele FSN intre 90-92; Prefect de Bihor intre 1991-1993; Director general la Direcţia Vamală Oradea intre 1993-1996; inca o data Senator PD de Bihor intre 1996-2000; in 2004 a fost consilier pe probleme de apărare, securitate şi siguranţă naţională, numit de Traian Băsescu. A urmat carierele ministeriale: Ministrul Administraţiei şi Internelor 2005-2007; Ministrul Dezvoltării Regionale şi Locuinţei intre 2008-2009 si in guvenul Boc IV se intoarce ca Ministru al Administraţiei şi Internelor.
Blaga isi traieste trecutul crezand ca este asemanator cu prezentul. Problema este a lui, atata timp cat ea nu devine si a noastra.
Blaga ar trebui sa fie atent cu lucrurile pe care le rosteste si care intr-un sfarsit “transpira” si afara. Blaga a ramas in sufletul lui fesenist, nu intelege ca aparatul este important, chiar foarte, dar intotdeauna pot lipsi acele 70 de mii de voturi pentru a invinge. Blaga nu le va primi niciodata pentru ca el este sigur ca: ”Puteţi să scrieţi pe bloguri până obosiţi, deciziile tot, aici, în partid se iau”. Pai am si scris dle Blaga!
Dragi prieteni, va anunt ca USL nu a castigat alegerile parlamentare ale anului 2012 cu aproape 70% ci a facut-o cu 98 % asa cum o facea si Ceausescu. Cu Blaga in fruntea PDL in Romania nu mai exista opozitie!
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Splendida tristete! Opera de arta, Theophyle! Trimite-i-o in plic lui Blaga!
Eventual un plic din-ala care face bum cand se deschide…
Multumesc Nea Iancule,
te anunt ca el citeste blogul (sau ma rog, ajutoarele lui) 🙂
Pai atunci, sa-i dam mai multe si mai grele! Poate le tine minte…Oricum, este o figura detestabila acest netrebnic. Pe care, nota bene, Basescu l-a facut om. Si care, drept multumire, l-a tradat pe binefecatorul lui. Incepand cu acea mizerabila…sapca aruncata in curtea Cotrocenilor!
Ca o picanterie: cand a plecat din PD Bogdan Niculescu Duvaz, Blaga l-a asigurat ca in scurt timp vor face si ei alianta cu PSD si vechiul FSN va prinde iar viata; nu stiu ce/cum s-a intamplat, dar TB a aflat de tradare si atunci a decapitat mai multe filiale, intre care si cea de la Constanta. Dar daca era dupa Blaga, Duvaz si altii, PD-ul nu mai exista de mult! Asa, din doritul unificator Duvaz a ramas doar un fel de Herman Hesse, abandonat de prietenul Blaga si marginalizat de PSD…
Sa nu-l uitam pe prietenul Frunzaverde, despre care amicul Blaga zicea ca este o pierdere grea pentru partid! Al naibi raie e Blaga asta, nu scapi de el si basta!
E asa ‘teflonat’ deoarece are sprijinul pe fata al ‘celorlalti’.
scuze, is la job… e vorba de Rudolf Hess…
f.relevante procentele calculate de barbu m
scutesc de orice comentariu !
Chiar ORICE comentariu?
In acest caz, ar insemna ca este un text care nu spune nimic 🙂
Totusi, zice Barbu:
“Nu e vorba de cea meteorologică (prezenţa a fost foarte apropiată de cea din 2008), ”
Ceea ce, conform prezentei globale, pare in regula.
Nu gasesc insa si o “analiza” pe judete tinand cont de conditiile climatice locale si de ajutorul dat de la “centru” (chiar local fiind acesta 🙂 ).
Daca lipsea fraza citata, nu aveam ce comenta pe tema asta; asa insa… 🙁
PS Sper ca Barbu accepta INCA admiratia mea; si, orgoliul, ma face sa sper ca se va bucura de aceasta admiratie 🙂
Ca veni vorba de ajutor:
nu am aflat cine a platit microbuzele Primariei Alexandria care au transportat “cetateni” in Bucuresti la un miting organizat de usLASI in Bucuresti, contra guvernului BOC ; ceva timp in urma 🙂
Mulţumesc pentru complimente. Despre climă: impact extrem de redus, iată de ce: Judeţele din top 10 în 2008 sunt aproape toate acolo şi în 2012; idem la cele din josul clasamentului. Diferenţele din Arad, Timiş, Cluj: infime între 2008 şi 2012.
Despre ajutor… ar trebui o analiză mult mai complicată.
in Cluj este mai complicat. exista si un blat – un mare blat. toate pentru a face senatorul care trebuie. care senator, in 2-3 luni se va x=carabani la PNL. asa s-au pierdut in final mandatele lui Buda si Papahagi.
observatia era tintita inspre concluzia/titlul postarii nu ce-a spus in cuvinte barbu m 🙂 )) care intre noi fie vorba 🙂 ,a spus bine
salutare Theophyle all si aici 🙂
Salut Theophyle, trist dar adevarat.dupa tristete vine si bucuria .totul e sa plecam la drum cu adevarul gol golut indiferent de duritatea acestui adevar.
Salve
Ok, Blaga nu se da plecat.
Prima: dar ceilalti din PDL nu il pot schimba ? daca nu il dau jos … inseamna ca le e bine cu el
Doi: nu vad deloc cum ar putea PDL sa adune dreapta, sa reconstruiasca. Potentialul mare este la MRU / FC. Nu ar fi mai bine sa sprijinim FC sa creasca? Pana la urma PDL poate ajunge (si nu greu) sa fie “gol” de-a binelea. Pleaca cei care vor sa faca treaba, nu blaturi. Ramane Blaga cu un PDL de 2 lei pe cap si gata. Mai exista un exemplu similar – PNTCD.
Ma rog, doar zic si eu
Toate bune
A intrat Andreea Paul in parlament. Socaciu n-a intrat si n-am vazut-o nici pe Ionela Prodan.
La Cluj nu-l vad nici pe Papahagi nici pe Buda
http://www.evz.ro/detalii/stiri/rezultate-finale-alegeri-parlamentare-2012-usl-60-ard-16-1015412.html
Nu stiu cat de complete sunt datele.
Stiri despre Socaciu, de pe FB
“Vasile Bob
Anunt pentru romanii din Diaspora!
Incepand de saptamana viitoare domnu Socaciu, iubitor al romanilor pe care-i considera prea tampiti pentru a-si alege singuri conducatorii, va veni saptamanal in fiecare oras din Italia, Spania, Franta, Germania, si Anglia si le va zdrangani la chitara ultimele slagare romanesti:
“Te-am vazut printre morminte”, “Deschide gropare mormantul” si alte melodii de succes ale guvernarii USL!…
Intrarea este pe baza de semnatura de adeziune!
Se vor servi gustari pe baza de coliva, sfintita de un sobor de preoti!”
🙂
prea ridicase capul guvernul mru prea luase avant,prea isi facea datoria justitia prea multi bani ajungeau la stat,
desigur,trebuia daramat daca si-a luat nasul la purtare
Buna ziua 🙂
azi ptr. mine a fost ziua discutiilor si implicit am adunat toata frustrarea, ingrijorarea si spaima ptr. ziua de maine, a mea si a celor cu care am intrat in contact. Din pacate oamenii sunt extrem de speriati de ce se poate intampla 🙁
Am un partener cu dubla cetatenie, care investeste in Romania de ani buni si care pur si simplu este speriat. Omul are o investitie in curs de executie si nu stie ce se va intampla cu ea pana in primavara, nu mai vorbesc de cei care si-au inghetzat investitiile in toamna sperand ca lucrurile se vor aseza.
In conditiile astea “buldogul cu dinti de cauciuc” este de doua ori vinovat, o data ca a distrus sperantza si a doua oara ca a pus pe butuci, prin blat, Romania.
Nici o problema daca nu pleaca, PDLul va fi topit prin absortie de Marea Adunare Nationala. Una peste alta daca acum au reusit sa mai stranga cate ceva, data viitoare vor primi zero barat.
Probabil ca intrarea unor oameni nepatati in Parlament le-a stricat jocurile si “oamenii cu firul trasor” au decis sa-l lege de gardul din Modrogan.
PS. am inteles ca PSDul fuzioneaza cu UNPRul, ce cacealma….cati bizoni au pus botul la o asa mascarada :mrgreen:. Mi-a aduc aminte cum se agitau in teritoriu ptr. a strange membrii, te uitai la ei si la agendele lor, mare parte rosii si jurai ca s-au reactivat activistii de partid.
Probabil ca ulterior Partidul stat va fuziona cu un alt partid de stanga, PNLul si partiduletul lui Maidanez imparat se va topi in Marele Partid Rosu si uite asa ne vom intoarce la vremurile glorioase, ne vom aduna in marea masa de oameni ai muncii si vom construi societatea socialista, cu fatza umana, multilateral dezvoltata.
Daca vrei sa nu te scot de la pipotzica te-as ruga sa te opresti la gardul din Modrogan 😛 Acolo e hotarul dintre lumea reala si ipocrizia aproape religioasa despre care am tot pomenit anterior.
Dar te-as ruga sa nu uiti ca adevaratul rau abia acum scoate coltii. bleaga e emblema unui trecut pe care-l dorim ingropat. Crestineste ii poti aprinde o lumanare. Dar nu vad rostul unei dezhumari 😛
Buna seara 🙂
Directorul Blaga, coleg de idei si metode cu Hrebenciuc, de breasla cu Frunzaverde, harnic si insufletit activist.
Un cadru de nadejde, pe care partidul (stiti care 👿 ) s-a bazat intotdeauna.
Executa fara preget toate indicatiile promite de la partid. (stiti care 👿 )
Da dovada de initiativa tovaraseasca, aplicand creator ideile izvorate din magistrala cuvantare de la congresul (stiti care 👿 , stiti si cine )
Sprijina organele de securitate in activitatea lor specifica, acorda tot ajutorul cadrelor noastre in indeplinirea sarcinilor proprii (stiti care 👿 , stiti si cadrele).
Recomandam promovarea sa in functia de director al intreprinderii xxx, din localiatea Dr, Petru Groza.
Nu stiu daca asa a sunat recomandarea, dar sunt convins ca asa ar fi putut suna… 🙁
Domnul Blaga tocmai i-a tras-o lui Boc furand doua mandate de deputat pentru ca sa iasa el senator. Bravo coane. Te-au durut aplauzele de la Opera?
Cici de la “Sistem” si Mihai de la “Hi-Q” sunt deputati USL! Nici voi nu stiti cine sunt astia si la ce instrumente se produc? Incultilor! 🙂
http://www.evz.ro/detalii/stiri/vasile-blaga-a-iesit-senator-cu-voturile-pd-l-cluj-1015443.html
Solutia – fractura si tai tai spre alte zari, PFCiste.
Asta e povestea, daca asta nu e blat eu sunt cosmonaut chinez.
Se pot “transfera” procente de la deputati la senat? Pai la final cum mai da “intregul”?
NU ca as tine cu nea Vasile. Ca veni vorba, demisia, bah!
Buda a pierdut un mandat de deputat. iar in Soicaca, semnatarul randurilor din EvZ eu nu investesc decat flegme. este tutarul lui Nistorescu. ieri ati citit ce s-a intamplat la Cluj. culise am sa va povestesc eu, dupa ce-mi trece rusinea.
o mare rusine! daca nu isi da singur demisia, trebuie dat jos de conducerea partidului.
daca nu – chiar ca nu mai are nici un fel de credibilitate tot partidul. au sacrificat oameni chiar buni ca sa intre groparul pdl-ului, artizanul acestui dezastru.
sa treaca naiba la USL sa stim si noi cine este cine!
O scurta (?) recapitulare:
http://www.evz.ro/detalii/stiri/senatorii-si-deputatii-penali-care-voteaza-legile-romaniei-1015433.html
Blaga e moartea dreptei. Asta trebuie demis altfel eu nu mai votez niciodata PDL
Cred ca ceea ce s-a intamplat la Cluj demonstreaza clar ca s-a facut blat cu USL
Nu ma refer la asta, dar pierzi un senator si un deputat pentru a primi un alt mandat in alta zona?
Si mi se mare ca naiba sa negociezi la masa verde intrarea unui parlamentar … Ma mir ca nu s-au gandit sa-i ia mandatul lui MRU …
sunt sigur ca s-au gandit. Din fericire nu avau cum. Situatia acolo era clara in noaptea de duminica.
Pls. nu da idei ciudate, ba chiar periculoase. La cata disperare este, ca a intrat MRU in Parlament, sunt in stare sa inventeze legi.
Theophye, te inseli. A fost un blat jegos. Chiar acum discut cu cineva despre aceasta chestiune.
Pai frate asta spun si eu, unde ma insel?
Cu permisiunea ta 🙂 fraza “Nu cred ca ceea ce s-a intamplat la Cluj demonstreaza clar ca s-a facut blat cu USL” introduce ambiguitati.
Scuze ca am intervenit.
Wow SIGUR ca da, scuze. Multumesc mar 🙂
Mi se pare o porcarie inimaginabila. Cum indrazneste sa se foloseasca de munca lui Boc pe care l-a criticat continuu? Daca avea coloana vertebrala, ramanea dracului inafara parlamentului. Alta meserie n-are?
Nu pricep cu mse fac redistribuirile astea, fara nici o regula?
Pt. Frunda nu se gaseste nici o smecherie sa intre si el la senat? Din cate am inteles eu din listele de candidati publicate in EVZ, la colegiul 1 Senat Mures unde a candidat talibanul asta, a castigat candidatul ARD Emil Pascan. Sa vedem daca se mai gasesc ceva firimituri si pt, UDMRisto -USListul Frunda.
Cedric musca-ti limba 🙂
Buna seara tuturor.
Nu ma simt in stare sa vorbesc despre Blaga…am ficatul gingas.
Lasa ela si noi avem ficat gingas. Liber!
Deci revin . Am discutat cu cineva perfect informat. Nu ma intrebati cine, pentru ca nu pot sa dezvalui.
1) Intr-adevar ARD ieri trimitea inca un senator si doi deputati in plus. A avut loc insa o negociere directa Buldogul – Victor Ponta si Liviu Dragnea in urma careia s-a ajuns la acest blat ordinar, prin care la Cluj se pierd 2 mandate de deputat si unul de senator. Motive?
1) Blatul acesta jegos este “dedicatie” din partea lui Blaga pentru PDL Cluj si indeosebi pentru Emil Boc. Blaga este invidios pe Boc pentru rezultatele obtinute, mai ales contrapuse performantelor sale. IN plus nici relatiile personale dintre ci di nu sunt grozave.
Numai ca aici “dedicatia” lui Blaga s-a pliat perfect pe dorintele USLamistilor si indeosebi a lui Ponta.
2) Ponta ar fi cerut expres blocarea intrarii in Parlament a lui Papahagi. Motivul? Papahagi si Neamtu l-au dat in judecata pe Ponta pentru plagiat iar procesul este pornit. Ponta nu-i poate ierta asta lui Papahagi si a vrut astfel sa-si arate muschii. In plus atat Ponta cat si Dragnea au avut un interes sa loveasca in PDL Cluj si in Emil Boc.
3) Eliminarea lui Papahagi i-a venit ca o manusa Buldogului, intrucat Papahagi a fost impus de marinar pe lista de la Cluj..
4) In fine, a fost preferat Adrian Gurzau in detrimentul lui Daniel Buda si Papahagi. Gurzau are niscaiva dosare penale si este mai usor manipulabil. In plus exista informatii ca Gurzau s-ar fi inteles deja cu Ponta si Dragnea sa treaca la USL.
Marsavia a fost facuta cu stiinta si binecuvantarea Buldogului cu colti de cauciuc. In aceste conditii dracu sa-i mai voteze !
Buda l-a tavalit urat pe C/P prin iarna, in plus omul se ocupa de propunerea de modificare a Constitutiei. De fapt pe probleme juridice s-a luat la tranta cu C/P.
In concluzie, nu avea nevoie de oameni vocali si competenti, care sa-i strice jocurile si blatul.
Concluzia, este un jeg acest Maidanez cu dinti de cauciuc
senatorul nu s-a pierdut. intre timp a apocat si reddog sa vorbeasca cu mine. iar Gurzau nu are nici un dosar penal. altele sunt culisele a ceea ce s-a intamplat la Cluj. adevaratii pierdanti de la Cluj sunt cei 3 candidati FC din ARD trimis si executati de catre structurile PDL in colegiile de care am scris eu ieri, asta numai ca sa iasa altii. care altii (exceptie Papahagi) au luat-o azi in bot. cu dusmanul nu faci blat fara sa ai garantii – ca si el iubeste tradarea, dar nu si pe tradatori.
Seara buna la lumea buna. Vedem 4 demisii azi de la ARD?
Cine ar trebui sa demisioneze mishu?
Co-copresedintii. Blaga, MRU si Pavelescu de la sefia partidelor lor. Barbateste. Singura mea dilema e cu Neamtu, ca nu stiu din ce dracu’ ar trebui sa demisioneze.
Aha, si asta de ce? Pentru ca MRU a fost sabotat si de Blaga si e MN. Tu stii ce s-a intamplat la Arad si ce isterii a facut Neamtu acolo sau tu vorbesti din glasul cui? Mishule am vazut neriozia asta si pe FB la prietenii eretici. Cred ca daca asta este opinia voastra, drumurile nostre se despart. Un singur lucru te asigur, l-am sutinut si am facut campanie la modul fizic, direct cu MRU deci stim exact ceea ce nu stiti voi. Te asigur ca daca dreapta are o speranta in Romania ea se numeste MRU. Mishule propun sa invatati faptele asa cum sunt si au fost si nu din Bucuresti.
Sunt gesturi de demnitate care raman la “cazier”. In rest, fiecare cum socoteste. Ma astept sa-mi ia USL dreptul la opinie, nu prietenii.
Cine ti-a luat dreptul la opinie? Cineva te-a banat sau ti-a sters comentariul. Ai zis ceea ce aveai de zis si ti-am raspuns, atat. MRU este presedintele PFC. ARD nu mai exista din 9 decembrie ora 24. A fost o alianta electorala si nu una politica. Din ce sa-si dea demisia MRU? Si la subiect, din ce?
Suntem prea batrani pentru jocul asta, nu te face ca nu pricepi. Mandatul de presedinte FC pe masa si apoi reconfirmarea colegilor. Oricate motive obiective ai avea, o infrangere nu trece asa…
Au sa fie alegeri si acolo o sa alegeti daca sunteti membri PFC.
Da Mishule suntem batrani si cu multa experienta 🙂 Ce Biris, incearca un take-over? Te asigur ca nu are nici o sansa. Nici el si nici altii care o doresc
Asta cu Biris e o pura inventie a ta. Ca sa nu zic o incercare de lovitura sub centura. Nu intereseaza pe nimeni, pe mine cel putin nici atata, scaunul lui MRU, dar macar odata-n viata sa facem si noi lucrurile cum trebuie. Cu demnitate.
nu e deloc sub centura sunt asa cum arata. Lucrurile s-au facut si se fac decent. Oamenii s-au intors de acolo acum 24 de ore. Pana la ora 17, nu am stiut daca FC are 3 sau 5 reprezentati si voi sariti cu povesti din astea. Tu si amicii nostri il compara pe MRU cu cine? Cu Blaga, cu Pavelescu, sau Mihai Neamtu? Te rog, putin respect. Ce te-ai gandii tu cand Biris a inceput sa vorbeasca aiurea si voi imediat porniti campania asta. Ai spus ca suntem batrani si cu experienta, da mishule suntem!
Theophyle, cu tot respectul, te rog nu baga zazanie intre mine si MRU. Eu sunt jucator de echipa, iar in echipa asta ne-am ales un leader, iar acesta este MRU. Nu cred ca lucrul acesta este pus sub discutie de nimeni. Mi-am dorit sa mergem singuri in aceste alegeri impreuna cu multi altii, asa cum sunt convins ca stii. Am fost insa de acord ca MRU a avut dreptate, ne-ar fi fost imposibil sa gasim 460 de candidati viabili intr-un timp asa de scurt. Nu puteam altfel. Acum daca nu ne duce mintea sa nu ne certam avem sansa sa construim, fara a face rabat de la calitate, un partid care sa scrie istoria Romaniei in anii ce vor veni.
Sunt dezolat de comentariul tau, am tras cu dintii sa fac o figura frumoasa in aceste alegeri, mi-am ajutat colegii atat cat am putut. Singurul motiv pentru care am stat de o parte fata ARD in aceasta campanie este ca nu am fost de acord cu strategia de campanie. Nu am fost de acord sa facem campanie negativa. Nu poti opune urii tot ura si sa speri la ceva. Strategia a fost gresita pentru ca le-a alimentat unda de energie a USL cu ura si scandal. Eu am facut exclusiv campanie pozitiva si am scos cel mai bun scor din Sectorul 1 (desi am avut de departe cel mai tare oponent), cu 25% peste scorul ARD in Bucuresti si cu 50% peste scorul national. Am gresit eu? Votul arata ca nu…
Rugaminte: lasa rautatile la o parte, eu nu sunt o tinta. Destul cu dezbinarea!
Buna Dimineata Gabriel,
Un singur lucru in preambul. Nici MRU, nici tu si nici eu nu suntem oameni lipsiti de experienta. Cand este luna decembrie si ninge afara inseamna ca e iarna. Te-am sustinut asa cum am putut in campania ta in Bucuresti si paginile blogului demonstreaza aceasta sustinere. Cand insa prietenii si sustinatorii tai (am crezut ca si ai si ai mei) au dezvoltat o campanie pe FB impotriva lui MRU (asa la gramada ) la cateva ore dupa terminarea alegerilor punandu-l la acelasi nivel cu Blaga Neamtu si Pavelescu, eu am tacut. In clipa insa cand aceasta campania a ajuns si la blogul meu, vezi comentariul lui Mishu, am ripostat.
Daca vei urmari comentariile lui Carbunaru in ultimele 2 saptamani vei constata ca lucrurile nu sunt de loc intamplatoare ci au fost premeditate cap-coada. Tu cunosti exact istoria si ce s-a intamplat in aceasta campanie si totusi ai tacut malc! Imi amintesc cu placere zecile de mailuri semnate de tine si difuzate grupului la inceputurile aceste frumoase prietenii. Din nefericire nu am vazut mailul de la tine catre acest grup (din care fac parte si eu) pentru a stopa aceasta marsava campanie impotriva lui MRU.Intreb si eu – unde este echipa si unde este comportamentul colegial.
Gabriel sa-ti fie clar tie si “eriticilor”, comunitatea Politeia il sustine pe MRU si ne vom “bate” pentru el pana in panzele albe. Deci daca echipa, atunci sa fie echipa. Deci daca mailuri de informare si incurajare atunci mailuri de terminare a acestei campanii marsave impotriva lui MRU.
P.S Il subestimezi pe MRU daca crezi un singur moment ca cineva (inclusiv eu) poate sa incerce sa-l manipuleze. Vezi Gabriel, eu chiar il apreciez pe MRU!
NU, Michule, nu iti ia nimeni nici un drept, insa nu confunda oamenii, pe MRU cu Blaga.
Nu fac nici o confujzie. Indemnam la un altfel de comportament.
Mishule, stai o tara si nu te grabi. sa cumpanim.
Daca tu crezi ca il poti amesteca in aceeasi oala pe MRU cu Blaga si Neamtu, te inseli. Sa nu cerem demisii colective acolo unde vina se imparte la mai putini. Lasa-l naibii pe Neamtu pentru care toti ne-am tocit nervii si pingelele, si pe Pavelescu, care e un nul, si uita-te si tu: MRU la fel de vinovat ca Blaga de blaturile din teritoriu?
Mishule, sa nu ne grabim, ca nu are rost.
Alegerile au trecut, blaturile s-au consumat deja. Lumea a vazut, mai mult sau mai putin, si a priceput fiecare ce a putut. Nimeni nu spune ca MRU, in privinta blaturilor, e la fel de vinovat ca Blaga (nici n-ar avea cum, pe Blaga nu cred ca-l intrece decat Hrebenciuc, care e un “titan intre titani”). Daca insa MRU a fost sabotat de Blaga si de ala micu si nu zice nimic e nasol. Daca ala micu a facut pe nebunul la adresa lui MRU iar MRU nu zice nimic, iar e nasol. Noi, de aici de la Bucuresti, nu stim nimic despre lucrurile povestite de Theophyle si doar ne imaginam cum ar sta treaba intr-o companie mare, asa cum e un partid. Ai plecat la drum cu niste responsabilitati in carca, le-ai asumat. La final de etapa (ca asta au fost alegerile, o etapa) vedem ca lucrurile nu sunt deloc roz, din contra. In acea mare companie respectivul executiv isi depune demisia. Daca board-ul o accepta, aia e, la revedere cu branza. Daca board-ul crede ca nu e cazul de demisie si ca pot continua impreuna, ii da un nou mandat executivului si ala merge mai departe, avand din nou legitimitate. Nimeni nu cred ca vrea capul lui Motoc si, cel mai probabil, MRU este cea mai buna solutie pe partea dreapta. Dar nu despre asta e vorba, ci despre credibilitate si verticalitate.
Edy si cine e bordul?
Nu stiu, un congres, o adunare, conferinta, ceva, orice ! Sunt convins ca daca MRU ar avea taria de a veni in fata Fortei Civice si ar spune “asta sunt, atat am putut, vreau sa merg mai departe facand a), b) si c). voi ce spuneti ?” majoritatea ar fi de acord. Dar cred ca ala ar trebui sa fie primul pas, comunicarea.
Te asigur ca o sa se faca. Inca nu au fost publicate rezultatele oficiale ale alegerilor si voi faceti taraboi? De ce? Un om normal s-ar intreba de ce. Faceti mult rau candidatului pe care l-ati sustinut in Bucuresti, te asigur! Eu il suspectez acum dupa taraboiul pe care il faceti ca el a starni chestia, bine?
Dumnezeule, despre ce vorbesti ? Nici vorba de asa ceva !!
Ok, s-a pornit teoria conspiratiei. Adu-ti aminte din experientza Neamtu ca a cocolosi un lider nu-i face intodeauna bine. Iar MRU ar avea muuuuuuult de castigat in ochii tuturor daca, in vreme ce nea vasile se ascunde pe sub tot felul de “proceduri”, ar veni cu o pozitie verticala pe stil occidental si nu balcanic. N-ar avea decat de castigat.
Nu ma grabesc nicaieri. Spun doar la ce ma asteptam si nu pot eu sa silesc pe nimeni sa faca asa.
Ti-am raspuns si tie si lui Edy mai sus. Asta este raspunsul meu neoficial.
http://politeia.org.ro/editoriale/vasile-blaga-un-milion-de-voturi-lipsa-la-gestiune/2742/#comment-8867
Vreti raspuns oficila intrebati unde trebuie. Deocamdata voi faceti campanie impotriva lui MRU asa arata de aici si asta a inceput de luni dimineata asta ca sa nu vorbesc de unele mesaje tendentioase ale lui Gabi Carbunaru incepute saptamana trecuta. Nimeni nu e fraieri nici aici. Ceea ce faceti este rau in special intereselor noastre ale tuturor..
Nici vorba de campanie anti-MRU! asta sa fie clar.
Asa arata de aici. Eu nu am statura sa-i fac lui MRU couching si crede-ma ca nici tu. Am explicat partea mea si ce vad eu si cred eu, exact ca tine. Sau poate eu nu am dreptul la opinie. Eu cred ca nu trebuie sa facem campanii anti fara sa ceri un raspuns acolo unde se cere si nu prin FB. Carbunaru face campanie anti de mult timp, cred ca o vezi si tu sau poate eu am innebunit. Nu o sa merga asa, crede-ma. sau ne salvam cu totii sau ne inecam cu totii.
Ma bag si eu in vorba, desi nu m-a intrebat nimeni. Ma tem ca e vorba de o usoara paranoia la nivelul staff-ului de campanie a lui MRU, daca nu a lui MRU insusi. Sau poate e vorba doar de oboseala de dupa campanie. Dar asta nu inseamna ca putem accepta insulte sau insinuari nedemne si inteleg sa ma solidarizez cu Gabriel Carbunaru si sa resping acuzele dumneavoastra.
Sunt de acord ca MRU are o statura intelectuala si un profil profesional la care noi astia maruntii nu ne putem ridica. Dar pana la urma El isi sprijina statura pe noi astia maruntii, pe cand noi nu suntem nevoiti sa ne sprijinim pe el. De aceea, MRU si nimeni nu ne poate lua dreptul de a ne exprima opinia si nici nu are dreptul sa ne faca vreun proces de intentie fara a avea probe indubitabile. Nu suntem membri de partid PFC ca sa intrebam ierarhic sau in vreun for statutar daca ar fi sau nu oportuna sa-i sau nu demisie de onoare lui MRU. Asta pot sa o faca Daniel Arfire, Calin Morar, Gabriel Biris, Radu Botezatu, Andrei Vacaru si altii, care intr-un fel sau altul sunt angajati cu arme si bagaje la PFC, dar sunt si apropiati, mai mult sau mai putin de noi. Si chiar daca am fi membri de partid, stiu ca FC s-a prezentat ca fiind un altfel de partid, precum s-a prezentat si Republica lui Neamtu, dar daca FC si MRU inchide gura membrilor sai, precum Republica lui Neamtu sau Cacarau pnl-istilor, atunci despre ce vorbim?
Eu personal am considerat si consider ca MRU este responsabil de esecul ARD si in special al FC, pentru ca a girat decizia lui Blaga de a permite accesul pe listele ARD a 87 de indezirabili (talhari si semi-talhari) “marcati” de Comisia de Etica a d-na Macovei. Si doar pentru atat si ar trebui sa-si depuna mandatul si apoi, daca membri care au alergat si ei pe coclauri si si-au pus increderea, timpul, energia si banii la bataie in proiectul propus de MRU prin FC vor avea increderea sa-l confirme, foarte bine, sa ramana presedintele FC, dar trebuie sa aiba deja pregatit si un plan nou, doar ca de asta data ar trebui sa fie un plan excelent, fara scurtaturi.
Daca veti considera opinia mea ca pe un delict, mi-l asum si sunt gata sa-mi sacrific libertatea pentru a mi-o sustine, dar nu voi permite sa fiu etichetat ca: agent, inflitrat, tradator, ….
Sorin Şarba,
doua cuvinte raspuns – ma leshi!
Iti vine sa mori . N-as fi crezut vreodata ca sunt posibile asemenea marsavii. Daca PDListii nu-l dau jos imediat, merita sa dispara toti. As vrea ca Boc sa aiba curajul si sa spuna in conferinta de presa exact cum s-a petrecut vanzarea.
Si mai este ceva.
Toata manareala este facuta inclusiv de Teodor opo Puscas, a carui amanta, Cristea, trebuie sa intre musai in Parlament.
Toata manarelala asta, adica blatul jegos facut de Blaga cu USL, este si ilegal, intrucat in Cluj raportul USL-ARD trebuia sa fie de 5 la 3. 6 la 2 este in afara legii !
Poate fi atacat in instantza?
Cred ca numai BEC rezolva probleme de acest gen!
Erata. Teodor Pop Puscasi a carui amanta Aurelia Cristea era musai sa intre in Parlament.
Pai daca trebuie, atunci trebuie, nu?
aha. a apucat Reddog sa va comunice adevarl 🙂
Daca e ilegal , nu se poate face contestatie (la BEC sau in justitie)?
Sa mai zica cineva ca Blaga nu e vandut!
Acum vedem mai clar de ce Blaga n-a plecat cu Frunzaverde. A ramas calul troian in PDL si este mult mai periculos.
Theophyle “echipa” tovarasului blaga este formata din membrii lojei lui burtaverde. s-au razbunat pe Presedinte si si-au batut joc de noi in cel mai cinic mod.
Nu stiu din ce loja e. Eu personal l-as trimite in pivnita
Theophyle, este prea bun si milostiv ce acest jegos.
La ocna i-ar sta ma bine.
Vorba lui Pastorel (scrisa prin 1945-1946), dar mai actuala ca oricand
“Din Banat pana in Iasi
Se cam simte lipsa sarii
Pentru ca cei mai multi ocnasi
Au ajuns la carma tarii”
Nu credeam ca Blaga e un babuin cu un fund asa de rosu. Si s-a mai si urcat in cocotier sa-l vada toata lumea.
Parca nu e destul lucru ca USL au o supermajoritate infractionala, acum si opozitia e desturcturata de cartite. Ma tem ca la anul sa nu se ajunga la situatia cu PSD + UDMR la guvernare si PNL + PC + Blaga in opozitia de “dreapta”. Sper sa nu se ajunga ca in Rusia unde opozitia reala nu face pragul electoral.
asta e planul lor.sistemul sa se joace de puterea si opozitia .fraieri care sa le cante in struna vor fi destui.
Ziua buna oameni buni,
Dar MM, C.Preda(profesoru`), Severin, Ungureanu(Traian) si celelalte tinere sperante de ce nu iau atitudine fata de marsavia de la Cluj?
…..Sever V……(sorry)
stia City cand spunea ca buldogul l-a ingropat pe presedinte.
Incredibil Reddog,oamenii astia sunt cancerul romaniei,pana nu-si rapun gazda nu dispar nici ei 🙁
Mircea.
Toate astea sunt informatii veridice. Ceea ce s/a intamplat la Cluj astazi este ultimul cui batut in sicriu.
Daca Buldogul asta blatist nu isi da demisia sau nu este schimbat, nu numai ca nu voi mai vota in veci PDL dar nu voi mai vota nicio combinatie unde se regaseste PDL. !
Pentru mine PDL cu Blaga in frunte este la fel de nociv ca USL ! Punct !
Si sa nu/mi vina nimeni sa/mi spuna ca sunt “purist”, etc, etc. Nu, pentru ca nu accet ! Iar faptele sunt fapte !
Blaga DEMISIA blatist jegos !
Daca este adevarat ca la Cluj Papahagi va fi sacrificat in favoarea lui Blaga inseamna ca PDL in Cluj nu mai exista.Si daca nu mai exista la Cluj singurul loc unde mai respira nu mai existsa deloc.Asta este sigur, sigur ,100%.
Buna seara!
Multe de zis la postarea asta miezoasa, un singur lucru reamintesc: daca marele Partid si tripleta instalata in functii de conducere cheie faceau cu adevarat ceva reforma pana in aprilie 2010, si contabilul lui Videanu, Pogea, nu manarea deficitul bugetar, Basescu nu era nevoit sa anunte taierea salariilor si pensiilor. Boc nu a putut misca un deget din cauza partidului la faza asta, de aia a iesit Basescu.
Reamintesc un vechi articol al lui Cristian Grosu:
http://cursdeguvernare.ro/vasile-blaga-revolutie-si-reforma.html
“Pe data de 13 aprilie, la ceas de seară, într-o întâlnire cu membrii organizaţiei din sectorul 6 al Capitalei, vameşul-istoric a declarat : « În 91 l-am schimbat pe Iliescu, şi bine am făcut. În 2001 l-am schimbat pe Roman şi l-am pus pe Băsescu. În 2011 trebuie să-l schimbăm pe Boc ». Cu alte cuvinte, din 10 in 10 ani în PDL are loc o revoluţie care este sinonima cu o reformă. Din 10 în 10 ani schimbarea preşedintelui este sinonima cu renaşterea partidului. În aceeaşi logică, membrii partidului trebuie să înteleaga că schimbarea lui Emil Boc o reformă ce va conduce partidul pe cele mai înalte culmi electorale”
trebuie sa schimb registrul ca mi se face greatza
……
ciorbea nu mai face spume,e calm,e surazator priveste superior cu multa ingaduintza 😆 e chiar fain
….
basescu si cu ciorbea se tamponeaza in trafic,masinile sifonate rau
nervosi
ciorbea–de ce nu te uiti pe unde mergi ???
basescu–de ce nu mergi pe unde te uiti ? 😆
😆 zise Basescu uitandu-se fioros cu ochiul lui Sauron la Ciorbea.
😆
rid eu rid,City,da` mortu-i porc in cocina
si putinele mele ganduri pozitive despre blaga dispar acum(nu odata am fost de parere ca anumite legaturi subterane sunt utile si necesare,dar asta e prea de tot,gretzos de-a dreptul)
O fi fain ciorbea dar nu’sh daca majoritatea sesizeaza ironia situatiei: cel mai liberal premier* din istoria postdecembrista sa devina goarna unei menajerii retrograde. De inteles daca ne gandim la slabiciunile omenesti. Inacceptabil dpdv al bunului simt.
_____________________________________________________________
*privind strict prin prisma reformelor si (mai ales) a rezultatelor economice
sal@all,
Cum p.masii Boc cu 23% face cat Pinalti la Neamt cu 16% ,adica un senator si doi deputati?
pentru ca atat de mult urla Blaga ca “partidul in sus, partidul in jos”, si la o adica fura Partidul de un mandat pentru el.
Sunt îngrozit. Sunt scârbit. Sunt revoltat…Sunt disponibil pentru ură pragmatică şi solidaritate.
La BEC se dau rezultatele dupa redistribuire
Cedric, merci ce info, unde sa ma uit?
La Senat ARD nu are 25 de mandate, sa conteste legile la CCR. Are doar 24. Trebuia sa mai gaseasca un vot la alte grupuri. La camera are 56 (minim necesar 50).
Ce a ajuns PDL-ul sub Blaga, aproape cat PPDD, care are cu 200.000 voturi mai putin pe tara!!!!
Ceapa voastra de PDL-isti cu state vechi, unde sunt “cicatricele” voastre din lupte vechi, hai??
… unde mai pui c-au fost judete-n care domnu’ dan a fost peste floarea cea vestita a intregii “drepte”
asa este. Incredibil.
Cat a fost Boc de hulit, in partid timp de 4 ani nu a fost degringolada asta. Si cand a venit la conducere, in uralele asistentei trasa pe etnobotanice, in iunie 2012, El Organizatoru’, El Disciplinatu’, El Militarosu’ lu’ Peshte’, zis Bleaga, era cat pe ce ca Domnu’ Dan sa i-a traga puternic si la lumina flacarii violet.
Apoi in secunda doi daca pierdea Boc 1 milion de voturi il sfasia garda veche, acuma garda veche vrea “analize” si sa “reconstruiasca partidul”! Ceapa masii!
Uoofff Citi.
Mai schimba si tu “referinta” 😛 … nu de alta dar tocmai tocam ceapa 😀
Usturoiu’ masii! Ca la tara, cum injurau batranii, nu de cele sfinte, ci ce ceapa si usturoi sau de grinda. 🙂
Copy that 😀
Simplu.A facut blat si cu astia.
Salutare tuturor!
Unde mai pui ca USL are 395 de mandate din 588,adica majoritate constitutionala…
Mai rau de atat nu se putea!Multumin mult,dle. Blaga!
are mandate, fara numar, fara numar.
Si Blaga “reconstruieste partidul”.
Mircea, salutari, mortu’ e porc in cocina? 🙂
… si cu c**u-n usa…
Salve Diana 🙂
buna Diana 😆 😆
gura pacatosului adevar graieste (evident invers,da` am vrut sa fiu “delicat”-incriminarea e masculina si,desigur, la tema 😆 acum mi-ai dat ideea asta)
Stiu, e vorba de porcu’ de hotz de mandate.
Salve Ken 🙂
Citizen, stai sa vezi cu cate mandate ramane ARD pe bune. Sa nu/ti inchipui ca nu vor fi dezertari !
In ce priveste PDL lucrurile sunt clare. Oori se face tabula rasa acum ori se duce dracului tot ! Ori se rupe hamul, ori se caca calul, in limbaj popular. Cale de mijloc, cu Blaga, nu exista ! Si nunumai cyu Blaga. Toti artizanii dezastrului: Blaga, Olteanu, Cezar Preda, Videanu, Udrea, etc un PAS MARE INAPOI !
Poate ai vrut sa spui Oltean Red. olteanu tine tava cu pahare cu apa-plata-cu-lamaie la BNR.
Altminteri inteleg ceea ce-ai vrut sa spui.
Un amendament pe serioaselea: Videanu e bun.
Daca este bun sa puna mana pe barda, daca nu sa uite ca dadea rezultate la virugala 👿
Ok. Nuantez: e mai bun decat majoritatea pdl. Poate, peste ani, intr-o istorie comparativa i se va recunoastre calitatea de cel mai bun primar al capitalei. Dar da. Trebuie sa dea cu barda. Sa lase deoparte eleganta. E momentul formatarii.
Asa da! a fost un primar bun , rau a fost ca s-a suparat ca.. si a plecat 🙁 Rezultatul se vede zi de zi, iar maine sa te tii complimente Ninge ca-n povestile cu Fetzi frumosi 🙂
Stiu, Red, stiu ca vor fi tradari. Pe de alta parte, mastodontul USL nu are nevoie de tradari, sunt mai utili in ARD. Sper ca Blaga sa isi piarda gatul in partid. daca nu, sa plece oamenii buni.
il vreau pe MRU, acel MRU – fost sef al spionajului romanesc- calm , lucid si cu putere de lupta.sa scoata la vedere toate zdrentele din pdl care au pus umarul la daramarea guvernului Ungureanu.trebuie sa-l protejam pe acest om de tot rahatul pe care vor sa-l verse asupra lui latrinele lui felix, gaozarii lui ilici si ordinarii lui blaga. sa asteptam sa se linisteasca valtoarea asta de dezamagire si apoi MRU sa preia fraiele si sa ne anunte ce vrea sa faca , ce poate si cum trebuie sa l ajutam. in rest .. de blatul lui blaga stim toti de cand a candidat la primaria capitalei.acum buboiul s a spart .
Cat la suta este pnl din usl?
habar nu am.
Videanu: 80% putere in parlament
opozitia nu poate initia nici macar o motiune simpla
mda. Traiasca Blaga-Organizatoru’.
Acum , Videanu , si-a adus aminte ca a fost un referendum pentru 300 de parlamentari.
O explicatie legata de povestea de la Cluj. Precizez pentru cine nu ştie că nu lucrez pentru PDL sau un grup din PDL.
Pe baza rezultatelor din Cluj (USL 49%, ARD 24%, etc.) USL avea dreptul la 4 mandate, ARD la 2, PPDD şi UDMR la 1 fiecare. Cum judeţul Cluj are 10 colegii, mai rămâneau 2 mandate, care urmau a fi redistribuite la nivel naţional. Aici intervine eroarea mea de înţelegere a legii, şi poate şi a altora, dar pentru a mea sunt responsabil şi pentru efectele sale potenţiale îmi cer scuze. Legea este neclară, dar conform modului în care o aplică BEC, succesiunea evenimentelor NU este 1) alocare judeţeană a celor opt mandate; 2) se alocă cele două mandate conform algoritmului naţional în cele două colegii din Cluj rămase libere. Dimpotrivă, ÎNAINTE să se determine alocarea judeţeană se stabileşte la care formaţiune politică se duc cele două mandate adiţionale. Iar acestea se întorc în Cluj.
Pentru că “restul” USL a fost foarte mare (9%), iar voturile au fost obţinute într-un judeţ mare, printre cele mai mari din România (Cluj), ambele mandate s-au dus la USL. Şi anume la USL Cluj.
Aşa s-a ajuns la 6 mandate USL, 2 ARD, etc. Diferenţa a fost sfârşitul pentru A. Papahagi. 3 candidaţi USL deja câştigaseră cu 50%+1. Toţi ceilalţi candidaţi USL, ARD, etc. din celelalte 7 colegii au fost ordonaţi pe baza voturilor, urmând să se mai aloce 3 mandate USL, 2 ARD, etc. Conform BEC (http://www.becparlamentare2012.ro/A-DOCUMENTE/Atribuire%20mandate%20Etapa%20I%20si%20Etapa%20II/13/A7_cd_13.pdf) , primii trei candidaţi ca număr de voturi în tot judeţul erau de la USL şi au intrat. Unul dintre aceştia era contracandidatul domnului Papahagi. Pentru că din colegiul domnului Papahagi cineva primise deja mandat, D.Buda şi A. Gurzău de la ARD au primit cele 2 mandate cuvenite ARD.
Multumesc mult pentru explicatii, dle Mateescu
Buna seara.
56 deputati ARD, inseamna ca totusi pot initia motiune simpla. (nu ca ar fi mare scofala). http://www.cdep.ro/pls/parlam/motiuni.home “Moţiunea poate fi initiată de cel puţin 50 de deputaţi. “
Sunt f.f. curios daca la b1 se va vorbi de matrapazlacul lui Blaga! Deocamdata , Turturica a tras concluzia:ARD are procente sub procentele pe care le are TB la ora asta.
Sa mai zica PDListii ca presedintele ii trage in jos.
Salut
Stie cineva cum a votat scumpa noastra Diaspora ? procentual ?
Dupa aia voi incerca sa estimez citi diasporezi sunt au decodor pentru Antena3 si asteapta cu nerabdare emisiunile lui Mircea Badea….. ca doar e funny …. n’est ce pas ?
Papahagi vorbeste la b1
Buna seara ,
acuma, cand dezastrul se vede mai limpede, nu doar banuit (de cand a inceput campania electorala am avut impresia ca ARD-ul, prin Blaga mai cu seama, s-au dat invinsi inainte de lupta) trebuie sa le mai aduc un repros celor de la ARD. Nu stiu daca a fost intentionata lipsa de simt al ridicolului, sau doar nepasare, sau doar o perversa luare peste picior, insa pentru DIaspora, ARD a avut pentru Europa urmatorii candidati : Branza William si Viorel Riceard Badea. Pe care, trebuie sa recunosc, i-am votat razand, insa un fel de rasu-plansu`, ca nu era o piesa de-a lui Nea Iancu, ci astea au fost optiunile mele reale. Nu stiu cum de s-a nimerit asa, insa imi vine greu sa cred ca nimeni din ARD nu a avut nimic impotriva cand au vazut cum arata alaturi propunerile lor pentru romanii din Europa.
Am vazut mai devreme agitatia de pe hotnews legata de articolul din FAZ. Au si de ce. Articolul e excelent, iar comentariile la el sunt ingrijoratoare, si se vede clar cat de fragila este toata Europa asta premianta.
Se impute treaba. Dragi cauzasi, sanatate si voie buna!
sanatate, omule: )
Zice ca a inteles cum se face calculul, legea e perversa , profund injusta!
Papahagi: In evz este o prostie. Blaga nu a fost cel care mi-a luat locul.
Pai a aratat Barbu Mateescu mai sus.
cum va ziceam mai sus – Soicaca de la EvZ este gunoiul cacat de Nistorescu in presa clujeana.
Videanu ii multumeste lu iPapahgi pt onestitatea cu care a clarificat acest subiect delicat.
Se pare ca ne-am aprins si am suferit fara sa stim legea.
Diaspora a votat in ceva proportie cu PPDD. Explicatia indirecta o ai de la mine, care si eu o am de la un vecin de tren, am auzit-o acum cateva zile: “Votez PPDD asa, de ciuda!“.
De ciuda, tataie. Nu era imbecilizat de Antene, nu era reprezentat de marele barbat Blaga, ciuda lui si pumnul ridicat la adresa tuturor politicienilor cu state vechi urma sa aduca un vot PPDD.
Bine ca n-a votat de ciuda cu Al Qaeda 🙁
Ce sa ii fac? Omul nu putea fi convins de nimic. In fata mea era un cuplu: ea USL, el fac TB total. Fecare pe alta unda.
Cetatean, asta e gargara. Astept procentele politice din Diaspora. Sa vedem cit % au votat cu USL ARD , partida Romilor etc.
Tds,
Explicatia lui Papahagi mi s-a parut mai concisa 🙂
Enuntul lui Papahagi… Nu a fost o explicatie.
itzi arde di shaga? 🙂 vrei sa ne pandim etimologic, semantic, etiologic, etilic? metilic? O putem face …….
PS.
In prima forma a comentariului meu “explicatia” se potrivea…..am scurtat putin neglijent. Imi prezint scuze si cu lacrimi in ochi imi cer iertare si ingaduinta sa mai scriu un rand sau doua pe blogul lui Teophyle…..
Teophyle,
La mine Reply-iurili nu functioneaza.
De speriat si ingrijorator – Învingător detaşat în alegerile parlamentare de duminică, premierul român Victor Ponta a dat asigurări că va micşora taxele şi că va amenda Constituţia. Declaraţiile sale sunt însă veşti proaste pentru economie şi democraţie şi, tocmai din acest motiv, rezultatul alegerilor de acum două zile din România ar putea avea efecte la nivelul UE şi al NATO, scrie publicaţia Der Spiegel într-o analiză în care presia comentarii din restul presei germane.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/der-spiegel-victoria-lui-ponta-dezastruoasa-pentru-democratie-1015476.html
Este decembrie 2012…cu mici diferentze ne-am intors in 1989 🙁
Diferenta este ca atunci oamenii (electorii cei multi)
aveau alte vise
Acum au VISE CORECTE dar nu au inteles INCA calea prin care se pot realiza. Na, ca si eu am gresit 🙂
Calea prin care LE pot realiza 🙂
cu cat mai rau cu atat mai bine @vmaru.acum se va alege bobul de neghina iar alde bleaga ,udrea si placintele blatiste vor merge unde le e locul.sa nu creada ei ca Basescu o sa le ierte tradarea si nesimtirea asa la nesfarsit. UE,NATO stiu exact cu cine au de a face iar institutiile financiare nu vor finanta bolsevicii grupului kondyakov si slugile moscovei.
Zigy, din pacate vom fi sacrificati si noi 🙁 Revin obsesiv, inceputul sfarsitului a pornit de la o nominalizare dezastruoasa, refuz sa cred ca TB nu stia ca PDLul sta pe un butoi de pulbere si ca blatul este strategia de baza pe termen mediu si lung. Cum a ajuns la C/P, de ce l-a nominalizat poate ca vom afla peste ani din arhive. Una peste alta a construit cu multa migala si a distrus intr-o clipa 🙁
Da TB este un mare om politic, da este suspus greselii si da asta este una cu efecte pe care cred ca nici in visele de groaza nu le-a scontat.
Cum va aduce nava in dana…..numai Bunul Dumnezeu si pasarile cerului stiu ptr. ca in momentul asta suntem intr-un uragan de gradul 5 pe scara Safir Simpson, pot spune 6 🙁
Buna dimineata!
Cu scuzele de rigoare
Cineva (nu mai caut) acuza ARD (PDL, in fapt) ca aproape a fost depasit de PPDD dar nu discuta despre
– metalitatea OTVista
– mentalitatea de dreapta (!)
si proportia in electorat.
Schimbam oamenii, ii acuzam, le taiem capetele dar CINE ii voteaza? Chiar va imaginati ca sunt multi dispusi sa gandeasca?
Desigur, dezamagirea este mare.
Totusi, au fost si AICI exemple care dovedeau ce am spus:
A fost VOT ORBESC!
Voiculescu vs Iulian Craciun, va spune ceva? Discutam si de zone si ce posturi urmareau inainte de ’89?
Sa nu imi spuneti ca au trecut 23 de ani pentru ca sunt lucruri care se schimba in generatii. Inclusiv la noi toti, in ciuda a ceea ce am VREA!
Imi cer iertare dar sa nu uitam
PROCEDAND LA FEL, VOM OBTINE ACELASI REZULTAT!
Cu iertare, Emil
Emile, iti recomand comentariul meu de azi dimineata 🙂
http://politeia.org.ro/stiri-revista-presei/revista-presei-11-decembrie-blaga-se-clatina/2686/#comment-8575
si urmatoarele de mai jos.
Citit inainte; ca de obicei (posibil gresesc dar… vad ca se porneste de la neglijarea realitatii.
Acum cativa ani, in jurul CLUJULUI joia pe la ora 16 nu a putut sa fie gasit un tractorist TREAZ!
CLUJ, nu Teleorman
Credeti ca pentru multele accifdente rutiere, sunt vinovate doar drumurile?
Gata, mai am. Pe alta data 🙁
Il uitasem pe Biris 🙂
Cu scuzele de rigoare, daca vom cauta SOLUTIA, nu prea ajungem repede. Nu stiu daca reusesc sa ma fac inteles. Era si dimineata un exemplu cu un sat; nu e singurul, mai sunt. Inca putine dar, incet se inmultesc. Atunci…
poate 🙁 (cam optimist, nu?)
Turcescu: Blaga demisioneaza?
Videanu: pai n’are de ce…….
Salutare si bine v-am regasit.
Sosit si eu dupa un drum lung, greu, inzapezit prin taramuri ostile(Teleorman). Vroiam sa va zic un lucru de doua zile, dar nu am putut posta de pe telefon:
Voi va dati seama ca daca treceau legea votului uninominal in vara, USL aveau acum peste 95% din Parlament? Brrrr…..
asa este. Daca PDL faceau treava buna, USL avea maxim 55% mandate.
ARD a obținut cele mai multe voturi în Diaspora, atât la Camera Deputaților, cât și la Senat, dar a pierdut Colegiul 1 Europa, unde pe primul loc se află candidatul PP-DD Mihai Aurelian, relatează NewsIn.
În Colegiul 1 Europa, pentru Camera Deputaţilor, cele mai multe voturi a obținut Mihai Aurelian (PP-DD) – 12.682, care i-a învins pe Victor Socaciu (USL) – 12.347 de voturi şi William Brînză (ARD), care a luat doar 11.787, potrivit rezultatelor Biroului Electoral al Circumscripţiei 43 Diaspora.
Alegerile pentru Camera Deputaților din Colegiul 2 (Europa de Est şi de Sud-Est, Rusia, Asia Centrală) au fost dominate clar de Eugen Tomac (ARD) care a obţinut 11.473 de voturi, în timp ce Victor Alexeev (USL) are 1.932 de voturi, iar Gheorghe Viţă (PP-DD), doar 531.
În Colegiul 3 uninominal (SUA, America Latină, Antilele şi Australia) Mircea Lubanovici (ARD) are 1.741 de voturi, Ionela Tănase (USL) – 1.116, iar George Sîngeorzan (PP-DD) – 173 de voturi, în timp ce în Colegiul 4 (Afganistan, Africa de Sud, Arabia Saudită, Irak, Iran, Israel, Siria, Palestina etc.) Alexandru Raeţchi (USL) a obţinut 1.291 de voturi, Cristina Baturi (ARD) – 599 și Robert Csongor (UDMR) – 160 de voturi.
În Colegiul 1 pentru Senat, Viorel Badea (ARD) are 21.727, Cristian David (USL) -14.811 și Eugen-Costinel Mihalache (PP-DD) – 13.423.
În Colegiul 2, cele mai multe voturi au fost obținute de Adrian Anghel (USL) – 2.498 de voturi, urmat de Eugen Ionel Roventa (ARD) – 2.361.
Cele mai multe voturi pentru Camera Deputaţilor în Diaspora au fost obținute de ARD – 25.600 (dintr-un total de 60.044 de voturi), USL a luat 16.686, iar PP-DD – 13.491.
Tot ARD a luat cele mai multe voturi și la Senat. Astfel, din cele 59.989 de voturi, ARD a obținut 24.088. USL a obținut 17.309, iar PP-DD – 13.707.
Românii din Diaspora au putut vota în 306 secții de vot deschise de MAE în 95 de țări.
Oare de ce actorii isi iau “nume de scena”?
“am votat cu unii de la ARD, niste nume…caraghioase, dar erau la ARD”!
Autentic 🙂
Asa e viata!
PS NU va enervez daca afirm ca, din ce am vazut eu in public, MN a avut cea mai buna crestere “scenica”. Parerea mea 🙂
cu funia de usturoi………….
……….
ARD 42% USL 27% …. inca rezista diaspora
Musicalule, in ciuda tampeniilor pe care le-a tot insirat, MN a facut cativa pasi pe cale adresarii spre piata; mai mari si mai multi fata de altii care aveau ceva mai bun de spus. Va creste (daca nu va avansa inapoi 🙁 ).
Si, ultima oara cand l-am vazut era la Realitatea si a avut, in opinia mea, o comportare foarte decenta in conditiile date; l-ai vazut?
recunosc ca nu. cind il vad dau cu zapzap
asa fac si cu multi altii…. imi prezervez sanatatea mintala
🙂
Ce vrei sa spui?
Sa nu uiti ca e vorba si de rezistenta…organismului !
Eu m-am antrenat din vremurile dinainte si faceam mishto de activistii de partid: ei nu citeau de la “sursa” doar documentele venite prin intermediari 🙂
Era amuzant 🙂
Noapte buna, ca dimineata o iau cu transportu’n comun.
Asta da lupta, in Colegiul 1. Totusi, n-am putea face un schimb intre Moldova din stanga Prutului si cea din dreapta ??? Stanga nu vizioneaza A3 :d
ma enervez si m-apuc sa citesc si eu cu atentie si cu creionul in mana votul asta proportional,ca am impresia ca sunt cateva chestiuni la redistribuire ce tin de arbitrarul unor negocieri pe care nu le inteleg.
..
in alta ordine de idei ,o teorie interesanta ce ar putea schimba perspectiva de analiza a ceea ce urmeaza si de ce economicul poate influentza f. mult politicul.mult mai mult decat ar fi normal ptr. ca exista o capacitate imensa de rasturnare/basculare a urii,atributul principal al votului de pe 9.
sunt conjuncturi in care adversarului,de care stii sigur ca va castiga o victorie , poti sa-i cauzezi daune imense ajutandu-l ca sa aiba o victorie si mai mare.
e un razboi psihicos unde e trebuinta de nervi ca lumea 😉
Rugăminte: ştie cineva cu certitudine câţi parlamentari au Forţa Civică, respectiv PNŢCD? Mulţumesc.
De la PNTCD cred ca a intrat doar Todirascu (de facto Noua Republica). Nu stiu sa mai fie altul.
De la FC nu le-am facut inca evidenta.
Mulţumesc. Eu ştiu de MRU, Culeţu şi DC Popescu de la FC.
Am mai gasit unul: Cristian Roman, deputat de Botosani 😀
Da, total 4 FC, 2 PNŢCD.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/nume-grele-din-ard-au-ratat-parlamentul-1015496.html
eu nu stiu
O veste buna, zic eu. A intrat si Volosevici in Senat. Fostul primar de Ploeisti 😉
Incep sa cred ca are neuroni lipsa 👿 – “”Poate într-o altă formulă în care dânşii să fi candidat separat, poate că se vedea clar procentul pe care l-ar fi adus. A fost şi varianta în care domnul Ungureanu să conducă o formaţiune separat şi eu sunt convinsă că ar fi luat un procent mai mare. Strategia prin care au fost retraşi toţi liderii partidului care au făcut parte din guvernarea Boc sau din conducerea partidului pe vremea lui Emil Boc şi au fost lăsaţi în faţă oameni relativ străini de partid a fost greşită. Spre exemplu, domnul Pavelescu, domnul Neamţu, chiar şi domnul Ungureanu. A fost o strategie prin care au fost mai degrabă dânşii promovaţi ca purtători de mesaje cei mai credibili ai noii formaţiuni, în timp ce liderii vechi şi cunoscuţi au fost împinşi în linia atreia, a cincea”
http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/udrea-ard-nu-ne-a-adus-niciun-plus-au-fost-lasati-in-fata-oameni-straini-de-partid-287120.html
Oare nu realizeza cat de penibila este si ca vorbeste frustrarea de care sufera.
Am terminat de verificat Camera Deputatilor.
Final:
PNTCD 1 mandat: Ioan Mihaila(Buc)
FC 3 mandate: Dan-Cristian Popescu(Buc), Cristian Roman(BT), Danut Culetu(CT).
Astept cooptarea cat mai rapida a lui Eugen Tomac in FC, un tanar pe care il apreciez mult.
Final si la Senat: MRU + Todirascu (PNTCD) + PDL.
FC are asadar 4 parlamentari, PNTCD 2.
Uff,bine ca s-a terminat odata cu campania asta blatuita si fututa.Cand se mai linistesc spiritele hai sa construim cu calm un partid de dreapta pe bune.Cerere,cel putin in teritoriu,este cat lumea!
🙂 partid pe bune avem ! Cu cererea din teritoriu trebuie sa fim mai atenti
Misto lectii au mai invatat si ungurii udmr :
1 ) ca nu ajunge sa fi maghiar ca sa votezi obligat UDMR –
2) ca nevasta geloasa poate sa pericliteze planurile damei de consum (aici nevasta geloasa a fost Crin&Varanul)
Buna Dimineata 🙂
Postare noua! Revista Presei 12 decembrie / 588 de parlamentari
Thephyle – cred ca suntem cu totii adulti responsabili. Daca dvs sau oricine altcineva isi inchipuie ca eu imi permit sa le sugerez prietenilor mei ce sa spuna, inseamna ca nu ma cunoaste. Eu imi respect prietenii iar prietenii mei sunt oameni maturi. Daca vreunul din ei a facut comentarii care nu va plac, sunt ale lor si nu trebuie sa imi fie atribuite. In caz contrar intram intr-o zona de teoria conspiratiei din care nu avem cum sa castigam. Constat cu regret ca aveti cam prea mult venin acumulat in vene… Pe ura si suspiciune nu avem cum sa construim ,stimate domn. Trebuie sa reinvatam sa lucram impreuna in armonie, este destul pentru toti (de munca). Trebuie sa construim pe incredere si optimism, altfel se alege praful si pulberea si de noi si de neamul nostru. Dvs sunteti cu atat mai periculos cu cat dati aparenta de verticalitate si onorabilitate. Inclusiv ps. de mai sus este o insinuare plina de venin menita sa bage zazanie intre noi. Asta doriti? Nu o sa fiu partas la asa ceva, deci nu o sa mai comentez aici. Nici macar nu o sa mai urmaresc ce scrieti, imi stricati zen-ul si am nevoie de el intreg. Stiti cum sa dati de mine daca doriti sa aflati de la sursa, si nu prin tot felul de deductii mai mult sau mai putin corecte, cum gandesc.
Daca nu urmariti nu va raspund, desi cred ca am multe sa scriu.Cat despre onorabilitate si verticalitate cred ca ar trebui sa va abtineti de lipirea epitetelor. Aparentele sunt extrem de inselatoare si de partea domniei voastre. Deci oprim dialogul pentru ca nu mai are chiar nici un rost.
Apropo cifre:
Popescu 6802 coeficient electoral 0,28739225
Biris 4432 coeficient electoral 0,18725705
Voturi valabil exprimate obtinute de Biris Gabriel 4432/ 18268 numarul total a voturilor valabil exprimate in colegiul 3 Bucuresti=0,2426 adica 24,26%
Voturi valabil exprimate obtinute de Popescu Dan-Cristian 6802/ 25583 numarul total a voturilor valabil exprimate in colegiul 8 Bucuresti=0,2658 adica 26,58%
Cat despre coeficient electoral acesta este calculat la nivelul circumscriptiei nu al colegiului si in cazul nostru, circumscriptia 42 Bucuresti, are urmatoarea valoare 23668.
`Coeficientul electoral` la care face eronat referire Theophyle este de fapt valoarea raportului dintre numarul voturilor valabil exprimate obtinute de catre fiecare candidat in colegiul sau si coeficientul electoral al circumscriptiei. Evident ca acest raport este corelat direct cu marimea colegiului (C3 – 41154, C8 – 57852)
Astfel diferenta de `performanta electorala` intre Cristi Popescu si Gabi Biris este de 2,32% si nu de aproape 10% asa cum s-ar putea intelege din postarea lui Teophyle. Cealalta diferenta ar fi ca Dan- Cristian Popescu a intrat in Parlament in timp ce Biris nu. Inca nu
Ultimul raspuns dat de Gabi Biris imi apartine. El, asa cum a si scris, nu mai comenteaza aici.
Am coborat steagul in berna!