USR, aceeasi mizerie (de restul, nici nu mai zic)!
07/12/2020 | Autor Cetatean Categorii: Editoriale |
Da, i-am votat si de aceea am dreptul sa scriu acest editorial. Pentru ca eu nu sunt din cei care stramba din nas si asteapta ingeri pe liste de partid sau din cei care strecoara tantarul si inghit camila.
Am inghitit broasca unui traseist pus pe listele USR-ului la mine in judet (macar nu era de la PSD), insa broasca a ajuns pana la urma in acidul clorhidric din stomac pentru ca pe aceeasi lista este un deputat pe care il cunosc personal de cand era in elev de liceu. Sunt sigur ca acesta ma va reprezenta fara compromisuri (imorale). Cu un ochi am ras si cu unul am plans cand am pus stampila, insa am votat USR tocmai cu gandul la acest editorial de azi, in care urma sa spun tot ceea ce nu am spus in campanie. Sunt luni de zile de cand mi-am inghitit limba si am pus capac impulsului de a scrie despre USR.
Si de aceea, avand legitimitatea pe care ti-o da experienta de viata si compromisul facut in ziua votului doar cu gandul la cei 4 ani care incep de azi, pot spune public:
Barna si Ciolos, carati-va naibii din fruntea USR! Si luati-va si “echipa” cu voi, incompetentilor!
De la 22,4 % la europarlamentare, cand suflati in ceafa PSD-ului (14.000 voturi au lipsit sa depasiti PSD-ul. PSD – 22,51% – 2.040.682 voturi, USR-PLUS – 22,36% – 2.027.032 voturi), ati ajuns la maxim 15% la parlamentare.
Ati ajuns de la 2 milioane de voturi la 800.000. V-ati demobilizat electoratul.
Daca pentru voi asta e un succes, cum arata esecul?
Sa recapitulam, ca sa intelegeti si voi, maretii lideri Barna si Ciolos si echipa voastra de slugi galactice (Moșteanu acela de la Comunicare, inca mai e acolo?! Caramitru ala care aduna voturi la AUR cu fiecare postare in care se leaga de BOR ca un adolescent intarziat, mai e acolo? Voiculescu ala care, cu rucsacul in spate venind de la liceul Pucioasa, a ajuns sa lucreze fara facultate absolvita la mari corporatii din Viena, mai scrie stories pe FB ca sa acopere urmele rudei securiste careia ii datoreaza totul? Mixich ala care e expert in toate, desi nu are nici o meserie in afara de cea lobby-ist pharma, mai e acolo?), ca sa intelegeti, repet, amploarea dezastrului politic de care sunteti direct responsabili, ca sefi supremi care nu au acceptat nici o voce contradictorie in partid (democratie interna pe dracu’, cu listele voastre de “delegati” care voteaza cum cere Sefu’):
– dupa ce in 2016, in plina dominatie PSD, ati obtinut aproape 9% in Parlament pornind de la zero (nu voi, ci Nicusor!)
– dupa 4 ani de “ciuma rosie” (de fapt, mai multi, insa trec peste episodul “tehnocratului” Ciolos care nu facea nimic fara aprobarea vicepremierului Dancu) in care ati avut toata munitia din lume (si ceva in plus!),
– dupa 3 ani de la OUG 13,
– dupa 2 ani de la 10 august 2018,
– dupa o guvernare pesedista care a macelarit orice urma de justitie, economie, democratie,
– dupa condamnarea lui Dragnea,
– dupa catastrofa de Dancila,
– dupa agramatul de Ciolacu,
– dupa victoriile recente ale lui Nicusor Dan, Dominic Fritz, Clotile Armand, Elena Lasconi,
Voi, galacticilor Barna si Ciolos, nu reusiti decat 15%? In timp ce AUR, care la locale a luat sub 1%, acum are 9%? Daca altii si-au mobilizat masiv electoratul, voi ati reusit performanta inversa.
Nu aveti nici o scuza: nu PSD, nu PNL, nu pandemia, nu CCR, nu martienii, ci voi v-ati cauzat aceasta pierdere.
Demisiile, incompetentilor, si carati-va acolo unde a dus mutu’ iapa si surdu’ roata!
Ciolos, cara-te la Bruxelles (ca sa nu irosesti si mandatul acela primit degeaba) iar Barna, du-te agent de paza la o benzinarie Petrom!
Mai scrie niste proiecte cu fonduri europene, antreprenorule! Si mai baga si ceva cu “fara penali”, poate cineva iti atrage atentia ca nu poti sa pui mereu aceeasi muzica si sa te miri ca nimeni nu vrea sa danseze cu tine.
Mai baga ceva sforaitor cu “statul de drept” si “fondurile europene”, tehnocratule, poate mai convingi niste nehotarati sa iasa din casa, carismaticule din Pericei!
Sa raspundeti public la urmatoarea intrebare: daca in Opozitie (dupa 4 ani de guvernare PSD care a tinut tara cu capul sub apa si totusi nu a innecat-o) ati crescut de la 9% la 15%, cat veti avea in 2024, dupa 4 ani de guvernare, in cea mai neagra perioada economica posibila ?!
Veti disparea, galacticilor, pentru ca nu veti sti nici sa faceti compromisurile rezonabile, nici sa va adresati altor categorii de votanti decat cele actuale! Veti pierde si alegatorii care au stat in frig la OUG 13, in gaze la 10 August, si nu veti sti sa atrageti nici pe cei care acum voteaza anti-Sistem (va mai amintiti cum aceasta era candva titlul vostru de glorie?!).
Veti propune masuri prea fierbinti pentru cei de la AUR (care va vor portretiza ca “sexo-marxisti” si “securisto-globalisti”), caldute pentru PNL si UDMR (care va vor considera “razgaiati si nerezonabili”) si prea reci pentru electoratul vostru care vrea “oameni noi in politica”.
Veti cadea intre scaune, cum de altfel ati si cazut acum, si veti fi sfasiati de tendintele centrifuge ale politicii romanesti pe care ati avut 4 ani sa o invatati si ati dovedit ca nu ati facut-o. Doi imbecili care se pretind ghizii politici ai celei mai elevate parti a electoratului insa sunt doi bufoni care nu trec testul stalpului.
Nu aveti alt electorat decat cel care, rational fiind, a inghitit pana acum toate tampeniile voastre, doar ca sa va dea o sansa la parlamentare (15% e prea mult pentru cum v-ati comportat!). Insa acesta nu mai pune stampila pe voi, galacticilor, in 2024, daca nu vede ca va curge sange din nas de la efort parlamentar si guvernamental.
De la putin peste 2.000.000 voturi ati ajuns acum la 800.000. Si aceste voturi pierdute nu au fost pierdute din cauza pandemiei (repet), ci din cauza voastra! Cei care au votat USR la europarlamentare si-au bagat picioarele in modul vostru “nou” de a face politica, galacticilor care ati exclus de pe liste oameni care dovedisera ceva in legislatura aceasta. Nu ma refer la Gotiu care dormea in Parlament, ci la altii. Cu Florina Presadă sau cu fondatorul Dumitru Dobrev, ce ai avut, Barna? Bine ca lingaul si combinatorul de Cristian Ghinea respecta standardele de “integritate” ale USR!
In fine, m-am saturat de voi, Ciolos si Barna, si spun de pe acum ca asta a fost ultimul vot dat de mine USR-Plus. Nu imi multumiti, caci v-am votat pentru ca sunt om rational si pentru a avea dreptul sa scriu acest editorial.
Peste 4 ani voi vota acest partid doar daca voi nu il veti mai conduce. Doi genialissimi care nu au fost in stare sa inteleaga ca degeaba se unesc daca asta este pretext pentru unul (Barna) sa dea afara de pe liste si din functii oamenii incomozi, sub pretextul paritatii cu Plus sau pentru altul (Ciolos) ca sa puna pe liste parasutati si copii de securisti care, altfel, nu luau nici un vot pe nicaieri (Voiculescu este rugat sa isi stearga nasul si sa lase in pace spitalul de copii construit de doua doamne in Bucuresti, ca asta nu e meritul lui politic).
Decat sa va uniti doar sa deveniti mai slabi in Parlament, mai bine ramaneti separati (ca si asa +Plus de unul singur nu ar fi trecut pragul electoral si scapam de parasutatii lui Ciolos care au carisma unei cizme prafuite).
Aveti 15%. E prea mult pentru cat meritati. Ati reusit performanta de a fi roata dezumflata a PNL-ului (care e o roata fara janta a viitoarei guvernari). Acum ori legati-va de PNL, guvernati la sacrificiu si va recapatati electoratul pierdut intre europarlamentare si parlamentare (1.200.000 voturi) care va va aprecia peste 4 ani munca la Putere, ori va duceti naibii in Opozitie, ca sa puteti scrie in bulele voastre de pe FB mesaje dublu colorate despre hotie, penali si integritate.
P.S.1. Daca se incepe urmarirea penala in dosarul fondurilor europene, sper ca Barna isi da demisia din Parlament in secunda doi. Fara penali in functii politice.
P.S. 2. O postare despre combinatiile post-electorale, in zilele urmatoare. Intai sa se decanteze zatul din cafeaua neagra a alegerilor 😉
Later edit, ora 14:32. USR a obtinut in jur de 900.000 voturi, adica 16% (nu 15%, cum am scris la ora 10). Insa asta nu schimba absolut deloc situatia generala a partidului si mai ales a liderilor acestuia.
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
“USR conduce la votul in strainatate, fiind urmat, la egalitate, de PNL si AUR, conform rezultatelor partiale ale alegerilor parlamentare
USR conduce la votul in strainatate la alegerile parlamentare, fiind urmat, la egalitate, de PNL si AUR, conform rezultatelor dupa numararea a 85,4% din voturi. Dupa numararea a 85.4% din cele 265.490 de voturi valabil exprimate, conduce USR, cu 29%.
Urmeaza a egalitate de PNL si AUR cu cate 25% din voturi. Pe pozitia a patra este PMP cu 8.3%. PSD are 3.5%…..
https://ziare.com/alegeri/alegeri-parlamentare-2020/usr-este-pe-primul-loc-la-votul-din-strainatate-1648899
Sarut mana!
Prea putin pentru ce figuri aveau in cap aia doi … 😀
Bun găsit!
Un editorial care vine să mai „ostoiască” (puțin, din păcate!) din dezgustul cu care i-am votat ieri!… Să-l treci, în batjocură pe Dan Lungu*, pe locul 5 la Senat, dar să-i dai a doua poziție unui puțoi neo-nazist (din „teribilism la 15 ani” – zice individul!), să urli că aduci „nume noi în politică” și să „defilezi”, la locale, cu un traseist și, apoi, cu 3 – la parlamentare… asta ca o enumerare, scurtă, erau destule, nu doar ca să votez cu NIMENI, cum am anunțat de mai demult și de multe ori, ci chiar ca să fi stat acasă ieri!… Și totuși, am mers la vot și i-am votat!… Cu scârbă și dezgust! Gândindu-mă, tocmai la spusele lui Dan Lungu: deși era trecut (aproape) pe „linie moartă”, de când s-au fixat listele pentru parlamentare (de pe care s-a și retras – bravo dumnealui!), a anunțat că nu pleacă din USR și va susține formațiunea în continuare!
* Să enumăr câteva din realizările domnului Dan Lungu, fiindcă merită: director al FILIT, coordonator al programului „Dă-te la o carte!” cu care, în mandatul de senator, a îmbogățit zestrea de cărți (din donații ale ieșenilor!) pentru multe biblioteci din mediul rural, numeroase luări de poziție în Parlament în favoarea mediului cultural românesc, prezentarea periodică a unor rapoarte, legate de ce a mai făcut, între timp, ca reprezentant al ieșenilor în Senat…
Îmi vine să mă duc în Patagonia, sau în… Congo!… M-am săturat de prostie, proști, nesimțire, indolență, nesimțiți, oportuniști, profitori!…
Mie imi pasa, imbecilule, insa tie iti pasa? Daca iti pasa, nu luai 15%
https://www.g4media.ro/barna-acei-oameni-nemultumiti-de-oferta-electorala-ar-fi-putut-in-acesti-4-ani-sa-formeze-o-oferta-electorala-nu-poti-ca-tara-sa-ai-doar-3-oameni-din-10-care-voteaza-iar-seara-sa-fii-nemultumit-tr.html
Normal, electoratul e de vina ca Barna e un sef care ingroapa un partid. Cat tupeu.
Aici a fost magar in stil arogant pesedist. Ce partid sa-si faca cei care au fost dati afara in ultimile luni?
Buna ziua.
In esenta, de acord cu intreg articolul. Cred ca spune adevarul.
O observatie. Tanarul intelept roman A. Caramitru mi-a parut de mult timp ca este total independent de usere, plus, liberalissimi, etc… Este el cu el si zice ce gandeste, intelege si vede, nimic altceva.
Nu cred ca doar “de frica lui aur” nu trebuie pronuntate niste adevaruri clare, de genul ca votantii pesede sunt prosti de bubuie, lenesi sau hoti.
Este timpul ca si minunatul nostru popor intelept si viteaz razbatator prin secole sa constientizeze la gramada niste lucruri. La gramada cu inclusiv organizatia retrograda bor si altele. Cineva (chiar mai multi) trebuie sa le spuna, sa nu-i lase asa pe cei multi. Parere mea.
Cifre seci: cei intre 18-25 ani au iesit la vot in proportie de 24%. Adica majoritatea celor care au inghitit gaze pe 10 august (in doi ani) au intors spatele politicienilor. Majoritatea celor care se asteptau ca USR sa puna osul la greu in cea mai neagra/ grea perioada post revolutionata au spus pas ipocriziei ” la placinte inainte la razboi inapoi, dar la vot tot pe noi. Din surse sigure stiu ca PNL dar in special presedintele Johanis au solicit expres USR-ului sa faca o coalitie la guvernare. S-a opus categoric Ciolos care a conditionat fuzionarea de ramanerea in opozitie pt. a vana toate balbele penelistilor
Tot este bine, PSD-ul a scăzut sub 30%, PNL și USR+ cresc puțin. Din nefericire AUR a fost votat inclusiv de Diaspora, în special Spania și Italia.
A fost vazut ca “partid anti-Sistem” (plus fibra nationalist-paseista care a apasat pe coarda sensibila a celor instrainati de casa). USR a cedat acest loc in mentalul colectiv. Merci, Ciolos, merci, Barna!
USR+ a câștigat la Brașov – senat: 27,03%; CD – 26,79; PNL- Senat:26,6%/ CD:25,62%; PSD- 20,6%/20,56% – sursa USR Brașov FB
Si ce folos? Timisoara, Brasov, Bucale si Campulung Muscel, fiefuri useriste au o jalnica prezenta la vot. Adica dupa locale, mare lehamite, oamenii au votat candidatii, nu partidul
O analiză post-alegeri, a lui Alexandru Lăzescu:
https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/un-peisaj-post-electoral-complicat-si-confuz–272675.html
„În afara de asta USR-Plus dă impresia, şi în fapt nu e doar o impresie pentru că au putut fi consemnate şi declaraţii în acest sens, că se va alinia cuminte la tot ceea ce va cere Bruxelles-ul, atât în materie de poziţionare ideologică, cât şi în alte privinţe, chiar dacă astfel de solicitări nu vor fi neapărat în interesul naţional. Pentru cei care se uită la derapajele progresiste de peste Ocean, dar şi din Europa de Vest, la agenda „Green Deal” radicală promovată acolo, care ne afecta negativ serios în plan economic, nu este deloc un semnal încurajator. Or, fără a fi nici pe departe anti-europeni, o etichetă lipită imediat pe orice discurs care deranjează euro-birocraţia, mulţi au început să aibă dubii serioase faţă de o serie întreagă de abordări bruxeleze.
Ignorarea acestui context schimbat la nivelul opiniei publice ar trebui să fie o lecţie pentru PMP care avea posibilitatea să se identifice clar cu un curent conservator moderat. Nu a făcut-o, nu şi-a creat această identitate conservatoare distinctă, deşi ostilitatea manifestă a USR-Plus faţă PMP i-ar fi uşurat evident sarcina, a preferat să rămână agăţat de Traian Băsescu. Însă, chiar dacă partidul va intra până la urmă la limită în Parlament a devenit clară limita acestei abordări. De această situaţie a profitat AUR, surpriza acestor alegeri, care a exploatat acest culoar. Dar dacă în sine scorul AUR este poate o surpriză, faptul că acest curent tradiţional-conservator, sceptic faţă de o serie de politici şi poziţii adoptate la Bruxelles, îngrijorat că excesele progresiste în creştere în Occident vor avea reverberaţii tot mai serioase şi în România, va căpăta amploare, ca o contrareacţie, nu ar trebui să mire atât de mult. Era ceva previzibil, mai ales dacă ne uităm şi la ceea ce s-a întâmplat şi prin alte părţi. Nu este exclus ca acest partid să fie sprijinit din exterior, acuzaţii care s-au tot auzit în ultimele ore, însă ar fi o greşeală să ignori faptul că discursul său a rezonat cu o parte nu tocmai neglijabilă a electoratului.
Ca punct final, indiferent de ceea ce se va consemna la finalul numărătorii BEC este clar că se va ajunge cu mare dificultate la o soluţie de guvernare relativ stabilă şi coerentă. Mai ales că vin vremuri grele, chiar foarte grele în plan economic, element care va conta desigur mult în decizia pe care o vor lua diferitele partide. Departe de a lămuri lucrurile în plan politic, aceste alegeri ne le lasă moştenire un peisaj complicat şi confuz.”
Buna ziua
Am fost unul din primii susținători pe acest blog al usr…
Pana acum o săptămâna…cred ca atunci când am votat m am străduit sa votez pragmatic, nu emoțional …mai cred ca un bun politician e cel care reușește sa prezinte “ interesul personal drept interes general” si eu ca alegător trebuie sa văd cât din interesul lui personal se identifica cu al meu…
usr acum e la “ testul adevărului”…. nu mai poate da cu “ batul prin gard” in parlament…locul asta e ocupat de aur…. daca nu intra la guvernare cu PNL dispare …daca intra la guvernare mai are o șansa sa supraviețuiască ….problema mare a usr eu cred ca nu e “ doctrina” ci “ cadrele”…. cine de la usr e ministeriabil???in afara de dna Anca Dragu e nu mai văd pecaltcineva…d na Dragu poate face echipa cu Catu, ca mâna lui dreapta… restul …ion Stelian ? Poate n am idee…
așa ca…nu i văd bine, dar nici situația in viitorul apropiat n o văd bine
Buna ziua!
PNL nu va ceda Justitia, ca nu ii lasa Iohannis. Nici Finantele. Nici Armata. Nici Educatia. Nici Munca.
De fapt, PNL nu e pregatit sa cedeze nimic, iar USR nu e pregatit sa primeasca nimic.
UDMR ia orice 😀 insa negociaza de parca ar vrea luna 😛
Buna ziua.
Iertati-mi naivitatea totusi, eu risc sa spun ceea ce cred, frauda electorala nu cred ca se poate exclude cu aur astia… Din punct de vedere statistic mi se pare quasi-imposibil sa ai o asemenea crestere exponentiala in doar cateva luni ; haideti sa fim seriosi, electoratul PRM se identifica cu vadim tudor ,cu ghita funar si ceilalti cativa dezaxati (marinescu ala, ce zicea ca datorita experimentelor de la CERN Elvetia, o gaura neagra va “inghiti” Terra), de unde pana unde votantii ii cunoasteau asa de bine pe d’alde simion ala sau pe lavric ?!!? In afara de zbanghiul colceag , “antrenorul de genii” eu nu stiam pe nimeni… Cat pot inlocui niste pliante superbe la metrou ori in autobuze, trenuri samd
Deci raman mari semne de intrebare, SRI are macar un “raport” de prezentat la “cestiune”…
Eu imi mentin opinia mea, dincolo de pandemie mi se pare vitala apararea cibernetica militara a tarii si apararea de “raspandacii” sobolani sputnik, ce au invatata lectia alegerilor americane de acum 4 ani…
Sa ai doar toata baza de date a centrelor de votare din Londra (nu mai zic de restul) , sa ai capacitati logistice de asemenea amploare ,iar statul roman e INCAPABIL sa sesizeze pericolul,este ceva cumplit !!!..
https://www.g4media.ro/roman-din-londra-o-lista-sputnik-cu-sectii-din-diaspora-m-a-trimis-sa-votez-intr-un-loc-unde-nu-era-nicio-sectie.html
Buna ziua
Eu as spune altfel ….cum poate un tip presupus educat sa se ia după ce spune Sputnik?
Iar Secțiile de votare sunt publice….ca fac propaganda e altceva
Cât despre datele noastre,inclusiv cele medicale,întrebați l pe Ghiță CUI NU LE A VANDUT
Buna ziua!
Draga citi, cred ca iti va face placere articolul:
https://www.aktual24.ro/miscari-tectonice-in-usr-invingatorii-de-la-timisoara-si-brasov-cer-reformarea-partidului-dan-barna-si-echipa-lui-trebuie-sa-plece/
PS. Ce se intampla cu platforma de imi tot cere datele cand postez?
Scriu aici de la infiintarea blogului si pana acum n-am mai patit asa ceva!
Neata Cedric! 🙂
A fost o problema cu platforma. Aproape 2 luni nu am putut posta decat din “spate”. Putina rabdare ca se rezolva.
Multumesc.
Salut
Barna- Ciolos vor tine cu dinții de conducerea partidului.
Ciolos cu 8.000 euro / luna de la europarlament trăiește bine dar pierde din greutate daca se retrage.
Nici Macrou 😀 nu îl va mai baga in seama.
Și asta ar fi o lovitura cînd vor alții să candidezi la următoarele prezidențiale.
Iar Barna fara șefia partidului se întoarce de unde a plecat. La Sibiu.
PS. Nu zi la nimeni. La următoarele prezidențiale se vor confrunta Ciolos și Maior.
Eu știu și cine va câștiga. A uitat unu din SRI niste hârtii pe o masa. 😀
USR+ prin Ghinea a solicitat alianță cu PNL și discuții pe programul de guvernare. Oare Ghinea se vrea șef de partid?
Si au început mișcările tectonice. – Florina Presadă cere demisia conducerii USR: Scor dezastruos. Domnilor Barna, Năsui, Ghinea, Voiculescu, aroganța voastră și nepotismul ne-au adus aici
https://www.hotnews.ro/stiri-politic-24466115-florina-presada-cere-demisia-conducerii-usr-scor-dezastruos-domnilor-barna-nasui-ghinea-voiculescu-aroganta-voastra-nepotismul-adus-aici.htm
Astia incep sa caraie prin latrine ca atinge 5% pemepe-ul lui cpt. petrov…
De-acolo doar de Cristi Diaconescu mi-ar fi placut, restul duca-se… nici n-am inteles ce cauta Diaconescu acolo la partidul lui cpt. petrov si spaima nutzi
“Magnatul Bobby Păunescu, fără mască, în primul plan al conducerii de la AUR
Bobby Păunescu, fiul controversatului afacerist George Constantin Păunescu, a stat în primul rând, alături de George Simion și Claudiu Târziu, cei doi lideri ai partidului Alianța pentru Unirea Românilor. Bobby Păunescu este fiul lui George Constantin Păunescu, afacerist român. În ciuda acuzaţiilor care i s-au adus, de fost ofiţer de Securitate, George Constantin Păunescu, unul din personajele-cheie ale familiei, a negat orice fel de colaborare cu structura de informaţii a regimului comunist. Numele lui George Constantin Păunescu a fost legat de marile scandaluri de după 1990, printre care devalizarea Băncii Bancorex, Bankcoop şi Dac Air. A fost pus sub urmărire penală pentru infracţiuni cu privire la încălcarea Legii societăţilor comerciale și însușirea ilegală a unei sume de peste un milion de dolari din conturile societăţii sale, General Consulting & Procurement SA.
….În urmă cu aproape 10 ani, familia Păunescu avea o avere estimată la aproximativ 500-550 milioane de euro și ocupa locul 11 în Top 300 Capital….”
https://www.libertatea.ro/stiri/mangatul-bobby-paunescu-fara-masca-in-primul-plan-al-conducerii-de-la-aur-3315198
“Performanta” subita a AUR indica rețele preexistente… nu doar în campanie ! 🙁
Unul si unul, noile gunoaie deversate in sparlament…
https://www.g4media.ro/profil-de-deputat-condamnat-coordonatorul-aur-bihor-este-judecat-pentru-constituirea-unui-grup-infractional-organizat-care-spargea-bancomate-in-alt-dosar-penal-a-fost-condamnat-pentru-lovire-la-2-an.html
Fara gluma, daca as fi UE, as tine zecile alea de miliardele de euroi departe de noua formula de conducere in sparlamentul tiganesc propusa de maretul si inteleptul popor romanesc… pesede, udemere, aur… gaura neagra garantata.la buget european
Bună ziua!
Ar trebui „rebotezat” șparlamentul – ștabor să se cheme!…
Va doresc întâi de toate, sănătate !
Pentru că, în rest, eu sunt de aceeași părere cu Ramona Ursu.
https://ziare.com/alegeri/alegeri-parlamentare-2020/alegeri-parlamentare-2020-guvernare-pnl-usr-mari-castigatori-psd-si-aur-1648946
“LIVE Rezultate parțiale BEC ora 10:30: Doar 5 partide intră în Parlament. Situaţia pe judeţe
Rezultatele confirmă exit-poll-urile şi datele provizorii furnizate azi-noapte, care arată că doar 5 partide vor intra în noul parlament.
Camera Deputaţilor: PSD – 29,39% PNL- 24,24% USR PLUS – 15,4% AUR – 8,26% şi UDMR – 7,42%
Senat: PSD – 29,83% PNL- 24,66% USR PLUS – 15,44% AUR – 8,65% UDMR -7,57%
Aşadar, AUR, partid practic necunoscut, reprezintă surpriza acestor alegeri, în timp ce PMP și Pro România nu mai ating la acest moment pragul electoral de 5%….”
https://spotmedia.ro/stiri/alegeri-parlamentare-2020/live-primele-rezultate-partiale-de-la-bec-psd-isi-mareste-avansul-aur-sufla-in-ceafa-usr-plus
Posibil ca PMP sa intre. BEC zice ca a facut 5 la suta. Nu scapam de Petrov. Asta va mai torpila o guvernare si va distruge USR.
Sa ramana Ebba fara coledgi???? 🙁
Sărut mâinile!
E ceva ciudat, la Iași: conform spotmedia, pluseriștii sunt primii, ca și la București, Brașov și Timiș!
Din datele pe care le știam erau abia pe locul 3! Așa zic Hotnews și Ziarul de Iași:
https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/cine-vor-fi-viitorii-deputati-si-senatori-de-iasi-de-unii-sigur-nu-ati-auzit-vreodata–272678.html
Și despre cum a crescut – cu ajutor kremlinist – gașca „aur”:
https://mediastandard.ro/cum-a-reusit-aur-sa-obtina-un-scor-atat-de-bun-despre-proteste-facebook-si-propaganda-rusa/
„Propaganda rusă, prietenoasă cu AUR
De când cu Alianța pentru Unirea Românilor, Sputnik pare să fi trecut peste detașarea PSD de Kremlin – odată cu condamnarea lui Dragnea – și i-a mai revenit suflul la loc. Realist vorbind, Sputnik a început să facă trimiteri la Alianța pentru Unirea Românilor abia la începutul lunii decembrie, însă a pompat destule laude la adresa partidului sau a liderilor acestuia.
DW scrie: „Siteul de propagandă al Kremlinului, Sputnik, laudă rezultatele AUR și parlamentarii aleși pe listele acestui nou partid, între ei mai ales pe generalul în rezervă Mircia Chelaru, fost șef al Marelui Stat Major al Armatei, cunoscut pentru opoziția sa față de NATO și pentru admirația față de mareșalul Ion Antonescu. Numărul trei în Alianța pentru Unirea Românilor este Sorin Lavric, un scriitor cu notorietate, colaborator regulat al României literare, care s-a dezvoltat pe linia filosofiei lui Constantin Noica și care a adus o serie de argumente împotriva purtării măștilor de protecție: «din punct de vedere medical sunt inutile, din punct de vedere psihologic sunt mutilante, iar din punct de vedere simbolic ele sunt un semn de obediență»”.
Câteva semne de prietenie între Sputnik și AUR par să existe, chiar și din perspectivă ideologică. Alianța lui Simion e tot ce organul oficial de propagandă al Kremlinului își dorește să fie: sceptic față de UE, anti-sistem, ultra-creștin, ultra-naționalist, pro-familie. Practic, AUR îndeplinește toate căsuțele pentru un partid care poate băga zâzanie, după agenda Kremlinului.
Să nu uităm, totuși, că cel puțin două persoane din conducerea AUR au coordonat și Coaliția pentru Familie – un proiect rușinos pentru România, dar care a reușit două lucruri: 1) să divizeze pentru o vreme societatea românească și 2) să identifice tiparul votantului potrivit pentru AUR.”
Tovarișci putler – cu aghiotantul dughin – a reușit el să „bage bățul prin gard” la alegeri americane și vest-europene, era să „se încurce” în România??? Asta înseamnă, din două una: că ori secu… pardon sri a dormit, ori că are o „filieră” pro-moscovită înlăuntrul său!…
Pana la motivul “influenta rusa” mai bine sa ne uitam la elefantul din incapere: poporul roman e inca la nivel de 1945 (extrema-stanga + BOR/mistici + nationalism/anti-UE/”noi santem romani”).
Si asta este foarte adevarat. Ma tem insa ca sunteti optimist. Nivelul nu este de 1945. Mergeti un picut mai inapoi. Spre 1800+ pana in 1900. 🙂
Buna ziua, Paganel, inclin sa cred ca in SRI continua sa existe o puternica filiera pro-moscovita. Incep tot mai mult sa cred ca e timpul sa ne luam bagajelul pe umar, incet-incet, sa nu generam panica si sa plecam, care mai putem, de tot.
Nici „sondorii” nu au băgat în seamă „aur” până pe la sfârșitul lui noiembrie…
https://en.wikipedia.org/wiki/2020_Romanian_legislative_election
Și să mai spună cineva că rușii sunt răi: după un secol de când ne-au confiscat tezaurul, ne dau „aur” înapoi!…
e aur… grecesc 😉
Cam asta e poza de final:
BEC a anunţat că s-au numărat 99,91% din voturi, fără diaspora, rezultatele fiind următoarele:
Camera Deputaţilor PSD – 1703893 voturi – 30.00% PNL – 1482309 voturi – 26.10% USR PLUS – 902531 voturi – 15.89% AUR – 532827 voturi – 9.38% UDMR – 338972 voturi – 5.97% PMP – 283818 voturi – 5.00% PRO România – 241528 voturi – 4.25%
Senat PSD – 1730310 voturi – 29.71% PNL – 1507509 voturi – 25.8 % USR – 932235 voturi – 16.01% AUR – 539236 voturi – 9.26% UDMR – 348279 voturi – 5.98% PMP – 290936 voturi – 5.00% PRO România – 243961 voturi – 4.19 %.
Era la ora 13.
Acum:
1. In raul ca a intrat Petrov, e si un bine pe termen mediu (sa vedem insa cum va fi pe termen lung).
2. Am scapat de Ponta si Tariceanu. In sfarsit!
3. PNL+USR = aproape 42%. Cu redistribuire, le mai vine vreo 3% si fac cam 45%. E rau ca nu au 50+1, insa nici nu e catastrofa. Au nevoie doar de un partid (UDMR/PMP) ca sa faca majoritatea. Minoritatile oricum voteaza cu Guvernul.
4. UDMR e condamnat sa fie la putere sau, daca sta in Opozitie, nu se poate alia nici conjunctural cu AUR.
5. Scena e mai echilibrata decat pare, iar PSD-ului nu ii foloseste ca a luat locul 1. urmeaza 4 ani fara alegeri, sa vedem cat din actuala configuratie rezista asa pana in anul 3 (cand incep foielile serioase).
6. PNL deconteaza masiv. Asa le trebuie.
7. USR, daca nu isi schimba conducerea, devine partid mort electoral.
Va fi la putere!
https://www.g4media.ro/kelemen-hunor-eu-sunt-pentru-a-participa-la-guvernare-asta-inseamna-sa-ai-membri-in-cabinet.html
4.UDMR
Si sunt de acord cu Ramona Ursu.
https://ziare.com/alegeri/alegeri-parlamentare-2020/alegeri-parlamentare-2020-guvernare-pnl-usr-mari-castigatori-psd-si-aur-1648946
@Cetatean
Gând la gând cu bucurie … 😉
Subscriu!
de unde atata bucurie?
Nenorocire….AUR-ul vine cu ”subtilități și rafinamente” legate de profilul deputaților, senatorilor și al condamnărilor. De noaptea minții! – ”Coordonatorul AUR Bihor este judecat pentru constituirea unui grup infracțional organizat care spărgea bancomate. În alt dosar penal a fost condamnat pentru lovire la 2 ani de închisoare cu suspendare”
https://www.g4media.ro/profil-de-deputat-condamnat-coordonatorul-aur-bihor-este-judecat-pentru-constituirea-unui-grup-infractional-organizat-care-spargea-bancomate-in-alt-dosar-penal-a-fost-condamnat-pentru-lovire-la-2-an.html
https://www.g4media.ro/cine-a-cusut-frankenstein-ul-asta-politic-cine-a-pus-romania-pe-harta-tarilor-cu-extrema-dreapta-in-parlament.html
Interest, în județele unde a avut scor mare PSD-ul are și AUR, în multe surclasând USR+.
https://spotmedia.ro/stiri/alegeri-parlamentare-2020/live-primele-rezultate-partiale-de-la-bec-psd-isi-mareste-avansul-aur-sufla-in-ceafa-usr-plus
Buna ziua!
https://republica.ro/rezultatul-nebun-al-alegerilor-tarziu-in-noapte-de-unde-au-aparut-acesti-alesi-si-cum-muta-presedintele
Din articola, referitor la AUR:
„Singurul lucru bun pe care îl pot menționa în acest moment e că acești oameni și partidul lor strălucitor ca soarele sfânt de pe cer vor acționa de acum încolo la vedere, pe scena Parlamentului. Trebuie să acceptăm că un segment important din populația României este extremistă, antioccidentală, conspiraționistă. E mai bine să ai o mișcare radicală antisistem parte a sistemului democratic decât să bântuie necontrolat prin grotele societății.”
Am aflat de acest partid in urma cu cca 9-10 zile de la un sofer de taxi ….
https://adevarul.ro/news/politica/conditiile-usr-plus-guvern-pnl-fara-penali-eliminarea-tuturor-pensiilor-speciale-reducerea-300-numarului-parlamentari-1_5fce255d5163ec4271a42275/index.html
Not bad.
Daca-i reduc pe cretini la 300 (deja votat de public) se fac economii masive la buget, plus ca tara nu mai da banii pe golanii.
Despre “tuturor pensiile speciale”, nici nu mai comentez cat de drept si oportun suna.
Pe Educație sunt „cu pluta”! Funeriu i-a beștelit, dar – tot degeaba!…
Daca rezolvam cu 300 si “tuturor pensiilor speciale” cu astia, pe Educatie il aducem direct pe Funeriu.
Zic si eu, ca schema.
Pas cu pas, vorba comandantului suprem 🙂
Johannes… 🙂
https://www.timesnewroman.ro/politic/iohannis-accepta-rezultatul-alegerilor-si-isi-va-manca-palaria-in-direct-la-1900/
https://www.kmkz.ro/de-ras/tariceanu-ofertat-de-cimitirul-bellu-dupa-ce-ingropat-cateva-luni-si-alde-si-pro-romania
https://www.kmkz.ro/de-ras/george-simion-am-sunat-la-moscova-sa-spunem-cine-suntem-si-ce-vrem-stiau-mai-bine-decat-noi
pai nu e clar ce concurenta se baga sa-si pupe in koor care mai de care stapanul de la kremlin? 🙂
Tot de-acolo (sau tot pe-acolo):
https://www.kmkz.ro/de-ras/udmr-cere-interzicerea-aur-fiindca-tine-ocupata-linia-cu-putin-si-acesta-nu-ii-mai-raspunde
pleaca unii (gibon dement, pelican bosorog), vin altii (aur, etc)
Tanarul intelept este in sincronism:
https://www.stiripesurse.ro/profetia-lui-andrei-caramitru-dupa-esecul-pnl-si-usr-plus-din-pacate-2024-va-fi-o-catastrofa-extrem-de-previzibila-ce-solutii-propune_1536534.html
“Dacă PNL și USRPLUS nu își schimba sefii…”
Buna seara,
Sant total de acord , ar trebui o schimbare la varful USR+ , cineva mai incisiv si mai carismatic.
Pe de alta parte , se pare ca fata de alegerile locale ,USR+ sant singurii care au avut mai multe voturi (exceptand AUR, bineinteles).Ceilalti au luat toti mai putin ,PNL-ul fiind campion (trebuie sa puneti la socoteala si aliantele,aproximativ).
Sacrificați-va câteva minute.
Eu zic ca merită puțină atenție .
https://www.youtube.com/watch?v=mWbSij29df8
Bună seara!
Urmărit: are dreptate 100%!
Mulțumesc!
Dacă Mălin Bot era așa de deștept i-ar fi urmărit pe cei de la AUR și înainte de vot, nu numai după ce lucrurile s-au petrecut. Poate că e un tip poate bine intenționat însă e lipsit de vederea de ansamblu pe care o are un ziarist adevărat.
Nu sunt „avocatul” lui Mălin Bot, dar, dacă ați fi urmărit prezentarea, ați fi aflat că:
– a semnalat pericolul „aur” de câteva luni;
– restul presei, cu vreo alte două trei excepții – Cartianu și încă unul – , din păcate nu i-am reținut numele – mituită de șică mandolină – a „tăcut” complice!…
Presa românească – așa-zisul „câinele de pază al democrației” (numită așa tocmai pentru a apăra democrația!) – e, de fapt, o mafie, cu vreo câteva excepții!…
Bună seara!
Presa ca presa, dar instituțiile abilitate ce au făcut? Când ai info ca apare un partid care are lideri pe unul care a spart bancomate, pe un altul provocator de scandaluri internaționale cu poziționări xenofobe, tu instituție / instituii abilitate ce ai făcut?
Bună seara!
Mălin Bot explică (și) asta, în filmuleț, indirect: dacă golanii de la ciuma roșie erau interesați să nu mai fie ei asociați cu „anti-europenismul”/„anti-occidentalismul” post-dracknev (dar să aibă cu cine să-și „treacă” golăniile în șparlament, sau să blocheze legile celorlalți), iar Baronul Muthausen+mandolină să aibă susținători (inclusiv pentru/după proasta gestiune a măsurilor anti-covid), care să se „enerveze” față de lipsa de respect(are) față de legi a unor „revoltați”, cu voia secu…, pardon sri, a „ieșit” un „aur”!…
Unele elemente sunt de la Mălin Bot, altele le-am mai „compilat” eu, și pe baza altor surse…
Surse: Orban se gandeste sa isi dea demisia
https://www.g4media.ro/surse-premierul-ludovic-orban-ia-in-calcul-o-demisie-de-la-sefia-guvernului.html
Din pdv meu, AUR nu e dusmanul, desi e dusmanul fiindca o sa voteze PSD.
Dusmanul ramane in continuare PSD.
https://www.contributors.ro/aur-tamaie-si-ciorba-de-loboda-nationala/
Buna seara
Și pan la urma pmp intra sau nu intra in parlament?
Cât despre AUR oricine spune orice…așa ca hop și eu:ăștia vor o țara ca soarele de pe cer….c/p după legionari
seara buna 🙂
oaresce surse spun ca sica pleaca si vine bolojan
la 19 orban si-ar depune mandatul in carti fiind ciuca,bolojan si catu
O sa fie Ciuca sau Gorghiu. 🙁
sarut mana
gorghiu ar fi catastrofa , un fel de dancila pnl-ista( cu ceva mai multa clasa)
ciuca ?!… cu cantecele numirea asta …
pt bolovan am cateva ingrijorari (cam mare palaria) dar lasa si impresia de eficienta (e f.mult de discutat)
Ciuca e pensionar militar . Ar fi o premieră în democrația originală a specialilor.
Gorghiu nu are merite. In schimb are mari proptele.
PS.
Pina acum doua zile , nu aveam habar că există un partid numit AUR.
O ascensiune fulminanta. Fara egal în toată istoria post 1989.
Cineva trage sforile din umbra.
Gepetto, tu esti? 😀
Gorghiu e cea mai potrivita 🙂
Canapista penele, va fi ca cu dancila cand alina va baga rrrrrr…-urile alea fara de sfarsit; proasta Romaniei 2
https://www.g4media.ro/live-video-orban-am-luat-decizia-azi-sa-imi-depun-mandatul-de-prim-ministru.html
Despre AUR
are cineva idee orientarea religioasă a conducerii(ca despre
Membri nu cred ca exilată)?eu nu m as uita numai la ortodocși as fi curios daca cineva știe câți neoprotestanți sunt printre lideri…
Crestinismul instrumentalizat. Ma indoiesc ca toti parlamentarii AUR stiu Crezul 😀
Legat de PM: cred ca va fi Ciuca. Nu Gorghiu, e pe linia moarta madam Isar. Desi personal mi l-as dori pe Bolojan, macar in acesti primi 2-3 ani, cat e relativa acalmie si nu incepe foiala din anul 2023-2024.
pe plan local s-a inconjurat de sicofanti si yesmeni ( cu cateva exceptii notabile) strategia sa a fost ca sa treaca cu tancul a.i proiectele sale sa se infaptuiasca.Per total a iesit bine in ochii publicului chiar daca a fortat nota (penal chiar) -prea autocratic(multi considerandu-l eficient, desi ee de notorietate locala, unele erori , grave,costisitoare -are clientii lui cu care a lucrat , cam la limita legii)
central,n-o sa poata face la fel,nu va fi lasat , va fi un , conflict permanent intre caracterul sau si ceea ce probabil i se va cere.Sunt multe de zis.As opta pt el sa zicem 60-40 %
Bună seara!
Ca să „bag bățul prin gard” și eu: e oleacă (chiar mai mult!) destul de „apropiat” de unii „neoprotestanți” (tot de la ciuma galbenă), bihoreni și ei, implicați, pe filiera „coaliția pentru famiglie”, în panarama aia de „referendum” de acum 2 ani!…
De bolojan ziceam, ca să nu fie… confuzii!…
sse pare ca a refuzat
ramane la cj
@city
Da un prim ministru din Europa post 1980 și care a fost ofițer , pensionat militar.
Unu singur mulțumesc.
Posibil că societatea civilă în România nu poate da un prim ministru ?
Sau dictatura specialilor e nesătulă, scăpată de sub oricare control ?
Unicul ofițer șef de guvern a fost Antonescu.
” Succese” pe toată linia. Dictatura pe fata, fara subtilități. Mort împușcat.
Salut 😉
Noi avem democratie originala, Stef. Era cat pe ce sa avem fin si nas la conducere in 2014 (Ponta si Maior).
Acum scapam ieftin, cu generalul in rezerva. Macar omul nu e acoperit :😁
@cetatean 19.33
Întrebarea mea nu era chiar naiva…noi ne repezim iute ca ca BOR,ba ca rușii -nu ca n ar fi-dar ii uitam le neoprotestanții americani/acum un an (sau doi)pe Netflix a fost un serial despre acești neoprotestanți și printre altele se explica cât de “masiva” a fost implicarea lor in referendumul pentru familie din România ….ca fapt divers,neoprotestanții din Parlamentul României cred ca sunt mai numeroși decât ortodocșii practicanți (impresie strict personală ,fără date)….și tot in serial,neoprotestanții care “lupta “ pentru creștinism și valori individuale și suveranitate și… și au creat o rețea mondiala de influenta…
Daca urmăriți in ce județe/zone acest aur a avut scor bun ,parca se suprapune cu zonele in câte neoprotestanții sunt influenți
Buna seara! Eu nu ma reped, ziceam de Caramitru ca si-a pus BOR-ul in cap si pe aia de la AUR. Stiu un episcop care ataca direct USR-ul.pe motiv de sexo-marxisti fara credinta, enervat de Caramitru.
https://m.adevarul.ro/news/politica/surse-eduard-hellvig-lista-scurta-propunerilor-premier-liberali-mai-vehiculati-sefia-noului-guvern-1_5fce6a025163ec4271a61eef/index.html
Deci nu învățăm nimic.
Folosim promovările model China , Rusia, Corea de Nord.
Dictaturi clare , fara urmă de îndoiala.
Ok. Măcar se confirma ( cu Ciuca sau asta ) ce am scris mereu. Dictatura soft.
PS.
Cît sint de legate propunerile astea cu programul USR privind pensile speciale ? Civile și militare.
Tremura sistemul specialilor , servicilor ?
Întreb că se vehiculează niste nume vai capul nostru și credibilitatea internațională.
Luați pe Lazea de la BNR că prim ministru. Pina mai aveți o brumă de încredere occidentală.
Vin vremuri și mai dificile financiar.
https://www.g4media.ro/breaking-nicolae-ciuca-premier-interimar-desemnat-de-presedintele-iohannis.html
https://unimedia.info/ro/news/60287f219dd2ba38/curtea-constitutionala-a-suspendat-legea-prin-care-sis-a-trecut-in-subordinea-parlamentului.html?utm_source=Site%20Widgets&utm_medium=Trend%20News%20Widget&utm_campaign=Trend%20News%20Widget
Curtea Constituțională de la Chișinău a suspendat trecerea SIS la Parlament, din cadrul „mineriadei parlamentare” comandate de blidon!
Știrea are legătură – chiar foarte mare! – cu ce se întâmplă (și) dincoace de Prut!
Interesant! Se pare că Moldova are două doamne de fier.
Sa “ne mai radem”
@stefan m a făcut sa vorbesc și eu cu oameni “bine informați”și mi au dat rezultatele reale ale alegerilor de ieri:
SRI——51%
SIE——32%
STS——10%
ALȚII —7%
😀
Mai vorbiți .
Nu sint incluși pensionarii speciali in uniformă.
103,5 %.
Generalul Ciuca pensionat la 52 de ani și în aceiași zi numit ministrul apărării , e noul prim ministru desemnat.
Dictatura soft a specialilor.
Nu exista în nici un stat occidental. Nici măcar în Polonia , Ungaria , Cehia , Slovenia , Slovacia.
Ordnung und Disziplin ! :)))
Rezultate finale la alegeri:
SIE 30%
SRI 25%
SRI(r) 15%
KGB 9%
STS 5%
ÁVH 6%
SIE(r) 4,2%
Cooperativa de partid si de stat/Secu are 2 ramuri mari si late in zona politica – old boys grupati in primele derivatii ale fsn – regasibili in PSD, PNL si restul colegilor, si divizia young boys. Care au trebuit sa suplineasca timiditatea primilor in preluarea valorilor noii Moscove, activi la Brx (Estrella, Conferinta de la Istambul, Lunacheck si ce-or mai votat pe acolo) si prea putini activi pe intern. Ce-or avea cu dreapta ultimii veniti, probabil ca doar postaritatea ne-o va arata. Iertati, dar aberatii progresiste nu am votat si nu am sa votez veci.
E chiar atit de greu de acceptat ca imparatul Vestului este gol golut si asta nu de azi de ieri ? Ca odata cu victoria marii revolutii sexuale de la finele anilor 60 mesmerizarea masselor largi a cunoscut un nou inceput pentru ca din anii 2000 sa ajunga la viteze turbo? Ca produsele culturale ale marxismului au inceput sa sape cu rabdare de chinez la temelia tarilor la care tinjeam noi ? Hollywood.ul si industria muzicala – destinate masselor, sistemul de invatamint – pentru zona educata, Luckacs si coll devenind incet, incet faruri calauzitoare in tot sistemul universitar din tari fanion pt noi. Dupa cum greu de acceptat si ca m-am inselat amarnic tot asteptind ca dupa 1989 sa apara un semn egal intre holocaust si minunatele experiente de dupa 1917/1946 din Est. N-am vazut si rare sperante sa vad vreodata. Doar actualii grei ai lumii bune n-or fi nebuni sa isi taie craca de sub picioare pe partea dinspre trunchi !
Da, sunt pentru Europa, dar pentru cea de pe vremuri, de dinaintea avintului progresismului.
Si nu, n-am fost, nu sunt si rare sanse ca vreodata sa fiu fana URSS/Rusia, desi sunt ortodoxa !
Cit despre ortodoxie, am remarcat ca putina lume stie ca sunt si alte natii in care populatia majoritara este ortodoxa, cu toate ambîțurile Moscovei de-a fi a treia Roma (si are si proiect de.al canoniza pe tov. Stalin). Precum si faptul ca aceeasi lume care da cu pietre de fapt habar n-are, nici macar la nivel de cultura generala ce este si ce vrea ortodoxia, confundind-o cu mercedes.urile si bunastarea unora dintre ierarhi sau preoti (majoritatea acestora din urma avind cu putin peste salarul minim)
Ce sens mai au urarile de Craciun, chiar nu-mi dau seama, cit timp Craciunul este despre porc, dupa cum Pastile sunt pentru miel si oua divers colorate.
N-ar fi mai cinstite niste happy holydayuri ?