Realpolitik prezidenţial – o poveste dâmboviţeană
16/05/2013 | Autor theophyle Categorii: Editoriale |
Realpolitik este denumirea unui comportament politic lipsit de o ideologie ferma, dictată de un set fix de reguli. Realpolitik se limiteaza doar la exigenţele practice si la telurile pe care trebuie sa le atinga. De obicei se aplica in situatii de politica externa. Termenul a fost folosit de Otto Leopold von Bismarck in contextul politicii pe care a dus-o in procesul de unificare a Germaniei. Originalul istoric apartine insa (in sanskrita) lui Chanakya (c. 350 – 283 î.Hr.), fost sfetnic al împăratului Chandragupta, fondatorul marii dinastii Maurya, pe care l-a sprijinit in întemeierea primului mare regat indian.
In Romania termenul de Realpolitik este folosit pentru a masca situatia aproape permanenta de nerespectare a promisiunilor electorale si oportunismul alesilor in contact cu electoratul sau cu o opozitie reformatoare in partidele lor. In ulimele luni asistam la un nou actor politic care s-a adaugat acestei mascarade, numita popular coabitare.
Scriam odata – “Credibilitatea si înşelăciunea sunt calitati existente in comportamentul social din negura timpurilor si pana in zilele noastre. Credibilitatea este o norma, de obicei subiectiva, de fapt la fel ca înşelăciunea, ambele sunt dependente de structura sociala, de normele etice si de educatia societatii respective. Daca credibilitatea este total dependenta de sursa discursului sau a informatiei, care pot fi probate imediat sau intr-o perioada de timp limitata, înşelăciunea poate fi de multe ori o constructie care va fi descoperita mult mai dificil.”
Astazi asistam la momentul de jonctiune intre clasa politica si Presedintele Romaniei ca parte integrala din aceasta clasa politica dese ori atacata de domnia sa.
Culmile basismului (Realpolitik prezidenţial)
- sa castigi pe o platforma despre “Dreptate si Adevar”, sa condamni comunismul si dupa aceea sa faci nedreptate urmasilor celor spoliati de comunisti, promulgand o lege hidoasa si sa minti cand justifici semnarea decretului de numire a unui Procuror General de guma propus de PSD.
- sa il intrebi pe Nastase “ce blestem o fi pe poporul asta sa aleaga intre doi fosti comunisti?” iar cand Nastase e condamnat de Justitie pentru ca a incercat sa fraudeze alegerile din 2004 (marindu-si ilegal de 4 ori forta financiara si logistica a campaniei prezidentiale), sa il cainezi ca e condamnat pe nedrept deoarece “nu a vandut tara, ci a facut doar o gainarie”
- sa spui ca refuzi sa inghiti “porci” si dupa aceea sa inghiti porcul si sa mai comanzi pe deasupra niste mamuti cu portocale la gratar
- sa il aperi pe Daniel Morar si CSM-ul de atacuri si dupa aceea sa sustii nervos ca nu permiti sa iti sugereze un procuror care a confirmat in functie (Morar) si nici CSM-ul ca e bine ca la conducerea Parchetelor sa fie tot procurori cu rezultate dovedite in lupta anti-coruptie
- sa ceri respectarea cvorumului de 50% la referendumul de demitere si dupa aceea sa spui ca ai fi de acord chiar si cu un cvorum de 30%, daca se da drept de vot romanilor din afara
- sa declari ca in al doilea mandat nu mai ai “obiective politice” si ca nu te vei mai intoarce in politica dupa ce ai fost timp de doua mandate Presedintele al tarii iar apoi sa te trezesti cu un an jumatate inainte de finalizarea ultimului mandat ca vrei sa fii sef sau sa conduci prin interpusi un partidulet oferit la cheie unora din PDL-ul de care te-ai despartit lacrimogen.
- si culmea cea mai mare: sa setezei sus de tot stacheta exigentelor in actiunea politica si constitutionala si sa iti formezi in acest mod un electorat dur, informat si dispus sa suporte multe lucruri (“solutia imorala”, taierile de salarii, austeritatea, guvernarea cu PSD-ul in 2009 etc) in numele unor obiective strategice benefice pe termen lung pentru tara, iar apoi sa ii razi in nas acestui electorat (cand el iti cere consecventa in actiune) in timp ce tu cobori stacheta. (SURSA)
Aferim dle Presedinte! Muritorii te saluta!
P.S – Caricatura Hultanului de la Karikatura Politika
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Daca imi spuneti ca noi la Politeia sprijinim pe MRU dar opiniile noastre nu sunt neaparat ale lui MRU sau poate MRU nu e de acord cu unele din ele dar noi tot le spunem atunci e OK , bravo Politeia.
Dar daca spunem ca opiniile de aici sunt ce gandeste MRU dar nu spune …inca ….. atunci incepe sa fie nasol . Nu pentru MRU, Cetatean sau altii fiecare cu interesele si dezinteresele lui ci pentru mine.
Pentru ca eu cred inca : -poate ma insel -:
1 ca pe dreapta cel mai potrivit candidat la presedentie este MRU
2 ca MRU nu poate sa castige decit daca este in consonanta cu Basescu (acum sau in viitor)
…..’
Si ma intereseaza ca si cetatean in tara asta pentru viitorul ei. Nu cistig nimic din asta iar respectivii – Base si MRU – nu sunt nici frate cu tata , nepoti, cumetri sau factor de influenta personal.
De aia am o stringere de inima cind vad ca exponentii lui MRU il fugaresc pe coabitak cu atita furie 🙂
TDS,
eu nu sunt MRU si Politeia nu reflecta nici macar 70% din opiniile lui MRU. Politeia a fost libera si independenta intotdeauna si asa o sa ramana atata timp cat se publica ceva aici.
Din cte stiu, niciodata MRU nu a vorbit neelegant despre Basescu. Basescu a facut-o de cateva ori. Nu stiu care sunt relatiile intre cei doi si nici nu ma prea intereseaza. Niciodata nu am publicat NIMIC care sa fie cenzurat sau sa ma cenzurez din cauza lui X sau Y. Scriu pentru ca este singura metoda prin care protestez impotriva samavolniciei, ipocriziei, minciuni si ignorantei.
Vazand o mare parte din comentriile de pe copac inteleg cum fascismul si comunismul au fost posibile.Studiu de caz – atat si nimic mai mult.
Relatiile unui tert cu un alt tert nu ma intereseaza! Chiar daca numele lor sunt importante.
MRU o sa castige daca Basescu o sa o doreasca sau nu. Stiu ce spun. Ai sa vezi singur! Basescu nu mai joaca si nici nu mai are cu ce juca a devenit un Citizen Kane singur, plimbandu-se pe coridoarele Xanadu (cotroceni) si folosindu-se numai de servitori!
bun gasit
Sincer, ma intreb ce-o fi in mintea muritorului de deasupra rindului. Ca, la nivel ceva mai jos, adica lumea muritorilor de rind pare a nu-si mai reveni din croseurile lui Lolek et comp. Din semnalele mele, daca pina acum TB-ul era un fel de coagulant, de acum multi nu mai vor nimic. Dar nimic. Destul de putin probabil sa se reanimeze subit la ideea de MP, partid or/si fundatie
Si nimeni din afara USLa nu le spune nimic. Incerci sa oferi variante, printre care, evident, si FC/MRU. Din pacate, nu le spune mare lucru. Dar nici altii. Cum sa-i urnesti pe astia, si nu-s chiar putini (dintre cei despre care ai zice ca ar mai pricepe cite ceva). Iar din astia, unii trec pe post de vectori de opinie (pozitii cu autoritate in diferite comunitati).
Daca duminica ar fi alegeri, mai probabil ca prezenta ar fi maximum 25 % (asistatii de toate soiurile, incluzind si bugetari – mai putin din sanatate, ca-s suparati rau ca li se reduc din nou salariile) iar rezultatul ar fi acelasi ca’n decembrie, daca nu cumva cei des invocati 70 % ar sari la 80%. Uandarful.
arrletty salut,
din fericire nu este cazul. Tot din fericire este inca ceva timp pana la prezidentiale. Ceea ce vei vedea in curand, este o colagulare aproape fortata, cine nu o sa vina – o sa dispara. Cred ca MRU a invatat lectiile de la pozitia de premier pana la faptul ca inca o data a fost tradat de PDL nu mai departe de marti la Bruxelles, de asta data insa PDL s-a ciocnit cu niste nemti si austrieci si cu un domn Martens care il cunosc si pe Blaga si pe MRU. Blaga si-a luat-o in ferza rau de tot, el inca nu o simte — te asigur ca o sa o simta.
S-a intors foaia, si astazi se joaca cu cartile pe masa, sa vedem cine are carti mai bune si cum poate aduna mai mult din electoratul popular pentru prezidentiale
Vom trai si vom vedea, chiar sunt curioasa de a-i vedea pe cei care ar face pasul in spate pentru o adunare pe bune (la mijloc nefiind vorba despre ciolane or morcovi/betze din pozitia calare pe magar)
Si n-as vrea sa fie ca-n bancu’ ala cu Ion, care vrea sa se insoare si se intereseaza de virginitatea viitoarei, “apai, ma Ioane, cum ti-a fi norocu” (scuze)
Sa zicem ca da, se aduna, chiar de musai, insa ramin in cercul lor, asa ca GDS-ul de-o pilda, drept care vor avea acelasi impact ca GDSul. Mai la B1, mai la Nasul (vizibil doar in retelele din orasele mari !) si cam atit.
Pina acum din pacate nici unii n-au gasit drumul spre restul lumii (ma refer la aia reala, popor, prostime scl). Poate cu exceptia controversatului ? dar el nu se pune, nu trebuie sa mai dea nici un examen din pedeveul meu, restul ar trebui sa inceapa sa devina “atractivi”, a lor ar trebui sa fie 2014, 2018, nu a nepotilor, ginerilor or copiilor si finilor/cumetrilor de peceristi/secu. et comp.
si am uitat ceva.
Am o dilema foarte mare (pe linga foarte multe altele, mai mici/mijlocii). Se tot insista ca membri ai diverselor partide (gasti) sa fie numiti politicieni, iar ceea ce ar face ei, “politica”. Poate, cu extrem de multa bunavointa si-n momente cu totul speciale, ar putea fi incadrati la politicianisti ?
Pentru ca actualii – cu foarte putine exceptii, sunt detestati de mai toata lumea din afara blogurilor – da’ deja asta se stie, cel putin asa cred. Si mai cred ca vor reusi cei care vor fi altceva decit modelul actual de “politician” de Romanica. MRU este unul dintre ei, ceea ce ar trebui sa devina tot mai evident si pentru lumea din afara putinelor locuri care il sustin
De vazut vom vedea amandoi la sfarsit…..
MRU pentru mine nu e obiect de cult, iubit, Leonard Cohen, sau cum ziceam mai sus frate cu tata. E un potential presedinte care sa serveasca tara asta. Si tara ma intereseaza mai mult decit Politeia, tibi sau cetatean.
..
Poate sunt chestii oculte dar sigur… vom vedea. Daca nu merge cu Basescu sau PSD va merge cu PNL ? Qiuaru, Vosganian si Tariceanu il dau jos la noapte in somn pe cacarau si il pun in loc pe MRU ? Nu a luat-o de la firul ierbii, asta e clar. Ca daca o lua de jos de la firul ierbii, asta trebuia sa o faca de mult. Si suntem la jumatatea lui Mai.
Dar cum ziceai tu sa stam la locurile noastre si vom vedea.
Nu cred ca Basescu e chiar singur. Cel putin eu, mih, nora, fini si inca freo citiva suntem cu el.
va urez sa fiti multi si mie imi urez sa “convertesc” si mai multi! Voi vorbiti de ce o sa fie (foarte putin probabil) eu vorbesc de ceea ce toata lumea vede – la vedere, TDS la vedere! Voi visati eu traiesc astazi!
Ziua bună, iar 🙂
Cine încă nu a aflat, ţara este formată – printre altele – exact din Politeia, Cetăţean şi cu voia dumneavoastră ultimul pe listă, tibi 🙂 . Este evident formată şi din coabitaci şi din alte categorii cum ar fi de exemplu, indiferenţii sau alţii ca să nu spun altceva.
Să vindem mărfuri teoretice unor cumpărători încă nenăscuţi, este exact batere de apă în piuă.
Iti urez sa convertesti cit mai multi Theophyle. Desi plaja se reduce daca ii scoti pe fanii lui Basescu din grupul potential al convertitilor. Sau mergi pe mana martorilori lui Cacarau ?
tu sti ca niciodata nu am sa merg pe mana astora! da, si pot sa gresesc, niciodata insa cum am gresit in cazul lui Basescu. Hai sa-ti spun o poveste.
In seara cand basescu a apartut la televizor cu povestea gastronomica cu mancatul de broste, porci, etc. Am primit un telefon de la un amic serios care lucreaza la o ambasada, fan Basescu 100%. Mi-a spus simplu – omul e sau drogat sau nebun. Cine indrazneste sa zica asa ceva inainte de alegeri, ati pierdut la greu. Explica omul. sa zicem ca eu sunt nehotarat, daca cineva imi spune ca nu-l pune pe respectivul in rolul de premier desi l-am votat (potential), ma duc de-al nabni si il votez. Intreaba omul, cum naiba un politician serios spune asa ceva la televizor cateva zile inaintea alegerilor.
Nu stiu daca a avut sau nu dreptate, insa in cancelaria respectiva se crede ca dreapta a pierdut alegerile din Romani si din cauza lui Basescu si nu numai din cauza blaturilor si ale impotentei ARD.
Buna,
@last,
cum adica ” Nu a luat-o de la firul ierbii, asta e clar”? Daca imi amintesc eu bine, MRU si sotia lui Theophyle (pe langa alti voluntari) erau asta iarna pe coclauri in plina noapte, batand pe la portile oamenilor, si nu al’de Blaga & Co. Asta nu se cheama “la firul ierbii”? Doar pentru ca a ars o etapa si a asimilat un partid ce exista, il face mai putin veridic? Asta l-a ajutat sa intre in parlament! Neamtu (si f multi voluntari) a stat in strada, fara sa arda etapa si ce-a rezolvat?
@mayausa , buna
Aici e vorba de concept managerial (iar se enerveaza cetatean 🙂 ) si nu daca te-ai intilnit cu alegatorul sau nu.
Exista modalitatea de a dezvolta partidul creind o echipa foarte puternica de activisti care merge si creaza echipe de activisti la nivel local care apoi fac treaba – Cazul partidului clasic. ( Partidul lui Lenin avea activisti platiti si organizati militar. )
In situatia asta trebuie sa apelezi la activisti existenti de mana a 3a in alte partide care sa iti creeze nucleul plus traseisti de maina 2 si 1 . O explozie (a fost din pacate o implozie) a PDL ar fi adus activisti sedii etc etc.
…..
A doua modalitate Cea la firul ierbii este asa: Staful creaza programul partidului/ targheteaza grupurile de alegatori/ MRU lanseaza contractul/proclamatia direct catre alegatori. Si mai face inca ceva, Varsa o tona de lapte, merge in atobuzele segregate ale negrilor din Bucuresti ceva care il face un fel de dl Calafat al politicii.
In prima situatie activistul local merge la alegator ca vanzatorul door to door iar in al doilea, activistii apar din randul ierbarilor, instruiti de activistii profesionisti de la Bucuresti.
In final se ajunge in acelasi loc – teoretic – doar depinde cu ce incepi.
Prima varianta e cea clasica si e cu rezultate indoielnice
Cea de-a doua e mai moderna, cere multa gandire , inovatie si munca mai multa , dar e mai sigura pentru un partid mic cum e FC sau cum era NR
buna ziua;
a crea un “conflict” mru basescu e pierdere de timp si lipsa de imaginatie;
era odata un pm britanic (parca disraeli) care zicea ca anglia n-are dusmani,n-are prieteni are interese;
cred ca basescu a aplicat asta,magistral as spune- pentru realizarea intereselor proprii;
in alta ordine de idei ,cand basescu isi face un partid pentru gashca lui si yes-men,pe care il vrea in ppe nu vad cum mru poate “coabita”-ca tot e la moda-cu basescu;sunt interese conflictuale
mru sper ca e suficient de inteligent si nu va intra in conflict cu basescu;n-are sanse la argumentatie de “carciuma de port”
pdl e o chestie care dispare: o parte in cioara aia vopsita numita partidul poporului-jucaria lui basescu,alta in asa zisii liberali ai lui antonescu,in esenta fsn sau psd,zicetii cm vreti;
in FC probabil ca se vor gasi cei nemultmiti din cele doua partide s cei noi;
salut intamplator,
foarte bine formulat. Corect asa cum trebuie, batraneste si intelept
In putine cuvinte ce spui tu este :
Basescu = isi realizeaza interesele proprii
MRU = realizeaza interesele tricolorului
MRU e un finutz iar Basescu e un ghiorlan
..
Aici astepti degeaba: Palnia FC+PNTCD nu a absorbit pe cei buni din PDL imediat dupa congres. a trecut momentul ala pregatit luni de zile (inclusiv pe blogul nostru) din pacate. Ceva s-a intimplat in puterea de negociere a DA dar s-a intimplat.
nu s-a intamplat nimic in negocierea DA. Interesele personale, a celor ce erau asteptati dupa asa zisul congres, au fost mult mai mari si mai importante decat cele ale aliantei. MRU nu a putut sa le garanteze europenele, iar ei inca mai viseaza ca or sa le castige cu PDL-ul. Sa vezi ce surprisa o sa aibe si Preda si Macovei. Ei nu au inteles ca lumea i-ar vota pe ei dar nu pe PDL-isti.
maya salut 🙂
si aici din nefericire TDS vorbeste in necunostinta de cauza. Oameni proeminenti din PDL nu au trecut imediat la noua alianta DA pentru a nu dorit sa fie considerati traseisti. Majoritatea lor au fost mari luptatori impotriva traseismului. Deci au asteptat sa fie dati afara, lucru care se va intampla saptamana viitoare atunci vor fi cateva surprize sper 🙂
Aha…. saptamana viitoare vor fi cinstiti …. nu traseisti 🙂
Pai sa vina. Sper ca nu va suparati cind vor fi acceptati unii care au fost facuti cu ou si cu otet aici Sau ii reevaluam ? 🙂
Theo, nu cred ca este vorba de cunostinta sau necunostinta, eu asa “vad”. Este adevarata si faza cu traseismul, dar sincer, parca au o cheita ce-i directioneaza exact pe invers de cum vorbesc. Nu-i impiedica nimeni sa-si dea demisia de onoare din partid, sa ramana independenti pentru o perioada, iar apoi sa se alature acelui partid care il reprezinta cel mai bine. Au pierdut acel tren al “peroanelor cu caracter”.
Eu sper din suflet ca anumite personalitati din PDL sa se reorienteze, si nu spre jucaria lui TB. Nu stiu cum o vad altii (pe aceasta miscare) dar mie nu-mi miroase “as a daisy in the morning”, cu tot respectul ce-l am pentru presedinte. Vad aceasta miscare “iezact” refugiul celor din PDL care nu au reusit la alegerile din decembrie. Eu mai cred ca politica se face de catre partide si nu de fundatii, ong-uri si al’de ca ele. Politica este pentru politicieni, punct.
@theophyle 4 17
caprivitor din afara: nu stiu daca mru o sa castige,dar sgur va pierde daca merge pe mana lui basescu;
asa ,ca chestie,oare de ce boc “s-a retras” la cluj dupa ce a mers “pe mana lui basescu”?si pe boc il poti acuza de multe dar nu de lipsa de loialitate
Cum a fost cu Boc ? Chiar nu stiu ! L-a fortat Basescu sa plece ca sa il inlocuiasca cu MRU ? Sau Boc a plecat si Basescu l-a scos pe MRU ca rezolvare la problema ? Voi stiti ?
din cate stiu eu rocada trebuia sa aib a loc in toamna lui 2012, nu stiu daca cu MRU sau altcineva. Boc a zis niet si atunci s-a intamplat ce s-a intamplat in ianuarie 2012
Wow, daca-i asa, cred ca Boc si tot PDL-ul au calculat gresit cand au zis niet… in toamna lui 2012 era deja epuizat pentru ghiorlanii multi si facuse destul de mult sa lase pe altcineva sa recupereze inapoi. Mereu m-am mirat de ce schimbarea s-a intamplat asa tarziu, acum inteleg mai bine.
salut A A 🙂
si baietii buni au cate odata orgliu!
Buna ziua, da – Boc este un baiat bun. Si da, orgoliul face prapad la Romania 🙂
baietii buni aveau cu ei un avion de golanasi si golanase din Cluj care aveau alta agenda de lucru la data la care Emil trebuia sa plece. iar despre plecarea lui se vorbea inca din martie 2012. trebuia sa castige presedintia partidului si sa plece sa-si vada de reformarea acestuia si de regionalizare.
Pai asta am spus-o intotdeauna, Nu? A cazut pe mana golanasilor de la Cluj!
dar erau golanasii lui 😀
s-a intamplat ceea ce s-a intamplat cu Apostu. ianuarie 2012 este de chilin. ca era supraoferta.
eu cred ca MRU trebuie sa mearga pe mana lui (proprie si personala 🙂 ). Nu trebuie sa se certe cu nimeni, nu trebuie sa se increada in nimeni, doar in cei ce-l sustin. Este o sansa, este adevarat pe termen mediu nu scurt, ca acest partid sa se impuna daca urmeaza aceasta cale.
Este important sa se impuna celor din afara prin seriozitate, prestanta dar mai ales prin CALITATE SI ONOARE. O sa fie inca un partid mic, dar trebuie sa fie guraliv si in acelasi timp sa fie FOARTE atent la persoanele ce vor sa se alature si la “partenerii” cu care se aliaza. Trust no one!!!
mayausa,
cu tot respectul: ce spui tu este ideal pentru o familie, dar nu pentru un partid politic.
Si chiar daca ar reusi, ce sa faca cu “un partid mic”?
Nu pentru asta a intrat MRU in politica.
victor,
MRU nu aintrat ca sa “ia caimacul”, a intrat sa construiasca pe termen lung. Cel putin asa imi place sa cred. Un partid puternic se construieste in zeci de ani, nu luni.
Bine inteles ca asa trebuie sa faca. Si sa fie selectiv la ales activisti desi e mai comod sa iei activistii altora. E cum ai lua nevasta altuia 🙂 Maya ti-am raspuns mai sus exact la chestia asta cu firul ierbii / activisti de profesie
last, o sa ai surprize cu nevestele 🙂
anumite neveste pot face casa si familii reusite cu barbatii ce au apartinut altora, si vice- versa 😉 chestie de coptatibilitate, deh.
am auzit ca si prostituatele devin sotii bune dar personal ma lipsesc de surpriza asta…
cand nu-ti convine ceva, duci discutia pe o panta urata. Iti dai cu firma-n cap.
Am citit ca prostituatele cind/daca ajung sa se casatoreasca devin sotii devotate
Am terminat acum 2 luni cartea Cum sa cuceresti un barbat, de Ellen Fein, Sherrie Schneider e o carte excelenta.
Am replicat asa pt ca una este sa te casatoresti cu o femeie divortata si alta este sa o convingi sa divorteze ca sa te ia pe tine. Asta era sensul subtil si m-ai fortat sa il descriu.
cand m-am referit la boc,m-am referit ca loialitate fata de basescu;
ce a facut si cu ce s-a ales?si sa fie comparat cu alde radulescu,udrea,tru&co/
de cand s-a reintors la cluj ,pentru boc subiectul basescu nu mai exista;si mie asta imi spune ceva!
eu l am votat pe basescu in 2004 impotriva lui nastase
in 2009 pentru ca nici pana in ziua de azi nu m-am lamurit cum al doilea om in stat la acea vreme=geoana,pleaca incognito la moscova
in 2012 pentru un principiu=nu se incalca regulile dupa bunul plac
si in general ca a incercat sa faca justitia sa decida singura
ca interesele lui au coincis cu interesulmeu “politic,national”( sper ca am dreptul la asa ceva,nefiind in nici un fel subventionat de stat de 23 ani) e altceva;
azi basescu a decis ceva;poate are dreptate ,poate nu,dar in ce sustine,eu unul nu ma mai regasesc;
ca-n poezia aia a elenei farago= nu-l bat,nu-l cert,dar nu vreau sa -l las in casa
Salut intamplator
Exact despre asta este vorba: nu eu trebuie să-i fiu loial politicianului ci, EL trebuie să fie loial alegătorilor. Dacă un politician nu mai corespunde normelor pentru care l-am votat, mă despart de el. A făcut mult bine? Asta este meseria lui! Începe să greşească? Nu-l mai votez.
Aferim Tibi ! Exact asta este diagnosticul si in cazul lui Basescu !
Ca doar nu o sa-l votez pe politicianul X daca respectivul, pe langa cele 10 lucruri importante si bune facute, mai face la sfrsit 3 prostii cat carul ! Te-am votat cat ai facut bine, ok. Dar daca faci prostii altul la rand !
Normal ca nu-l mai votezi ! Cred ca la Basescu te-ai referit , nu ?
@maya 5 14
personal cred ca mru ,nu crede in nimeni! 7 ani intre spioni sigur a invatat ceva,ca are inteligenta
bine zis !
Nu spune asta nici in gluma. Electoratul nu vrea un astfel de om…
te contrazic, a crezut in PDL la motiune. Adu-ti aminte expresia fetei cand a aflat ca motiune a trecut. Parca-l lovise TGV-ul. A fost naucit ca Bute, cand a piedut titlul. Nu exista sa nu ai putina incredere in oameni, dar in oameni ca Blaga & Co, never ever.
Daca saptamana viitoare vin activistii de prim rang ai PDL la FC (Cristoiu ar zice…. Asta e o stire ! !) atunci sunt 2 probleme : Una a comunitatii polietia si una a lui MRU
problema comunitatii: Daca vin 10 activisti de marca, e nasol. Eu nu stiu sa fi laudat mai multi de 3 pdl-isti de marca in ultimele luni 🙂 Daca vin 50 e si mai nasol. Dar ne trece… devin ai nostri, capata imunitate
Problema lui MRU: Partidul devine mai mare mai important, dar incepe sa ia culoarea gri de la activistii cu care se impaneaza….. poate deveni din ce in ce un partid ca altele. Si cind vor incepe gurile rele sa spuna ca X de la Dambovita l-a luat DNA sau Y a furat averea soacrei…. deja intram intr-un film pe care l-am mai vazut, in care MRU e sus si e curat si sarac precum Iliescu iar mai jos …..
Brrrr…. Sper sa nu avem visul asta urat 🙂
TDS,
au sa treaca la FC numai oameni de la PDL cu care si tu si eu putem trai. O sa fie greu cu Chiliman si Moisescu, dar vedem. Tu crezi ca presedintele noii formatiuni o sa fie Cristi Preda si NU Udrea. degeaba? Si da o sa fie facute aliante. FC o sa ramana CURAT, crede-ma. Pe 20 mai este ziua nasteri lui Coposu – 99 de ani. Ai sa vezi exact care este forta aliantei DA si in special al FC.Ai sa vezi exact cati oameni vor veni!
Alleluia! Sper sa avem surprize frumoase. O spui cu asa mare incredere 🙂 ca ma astept sa vad soare si pe strada noastra!
o sa apara maya 🙂
Bine theophyle asteptam, dar sa stii ca asteptam, din iarna tot asteptam. Si u garanta pentru nici un partid Theophyle ca va ramane curat. Stai cu ochii pe ei. Am luat-o in barba prea des de la puliticienii romanesti.
@last, iti raspund aici pentru 5:18
Spui bine ce spui, dar…. doua lucruri esentiale uiti: time and money !!!! Un manager bun, care stie ca nu are nici una nici alta, incearca sa faca acele compromisuri ce nu-i aduc prea multe pierderi, iar in paralel incepe sa construiasca si acea fundatie de care vorbesti. Din nefericire in aceasta perioada au loc mult prea multe evenimente at once si trebuie sa renunti, pentru acum, la unele in favoarea altora. Ghinion de nesansa cu creearea acestui partid in aceste vremuri. Dar da, trebuie “sa verse laptele pe camp” daca vrea sa reuseasca. Din nefericire Romanul este receptiv doar la extreme.
Maya – Timp a fost dar partidul a optat pentru varianta clasic batatorita comoda mental a structurii de activisti. Timp este dar partidul Si-a fixat si obiective extraordinar de ambitioase in care numai daca face jackpot cistiga.
Last, nu prea am vazut acel timp. Toata vara a fost ocupat sa-l sustina pe Basescu, alaturi de altii, deasupra mocirlei, sa nu-si piarda respiratia.
Vrei sa iti trimit un program cu ce ar fi trebuit sa faca dupa referendum si pana azi 16 mai ? Plus chestii pe care au spus ca le fac ? Hai sa o lasam asa.
sigur ca da!
Cauta intii ce a promis FC la Brasov apoi vezi cum e cu programul de guvernare din Mai . Asta pentru ce a promis FC.
O etapizare la firul ierbii era buna atunci. la inceput, cind si tu ai spus ca partidul sa mearga pe firul ierbii, partidul insa nu te-a ascultat nici pe tine.
Chiar te rog, fara gluma. Unde sunt mai multe idei este imposibil sa nu se nasca si ceva constructiv.
Se naste un rahat – scuza-mi expresia caci ma feresc sa vorbesc murdar, Pot sa aduci pe politeia leacul cancerului de colon cu betze de chibrit sau cu scuipat de bufnita. Nimeni nu te crede. 🙂 Nu ai invatat asta pana acum in viata ? Ma chinui sa il rog pe City sa piarda o jumate de zi cu o carte de Peter Drucker . sau MBA in 10 lectii . si face misto de mine la greu de luni de zile .. Nici un conducator de partid de dreapta nu are habar de management avansat. Dar zici ca le trebuie ? Nu. Ei vor conduce oamenii precum Alexandru cel Mare 🙂
Exact. Trebuie sa evitam filmele pe care le-am mai vazut. Sa nu mai facem pe prostii. Sa fim inventivi la situatie si sa ne tinem gura publica cu ce inventam, dar sa folosim.
si ca incep sa “transpire” niste lucruri/
chiliman este primarul meu din 2008/
pana una alta isi face treaba bine;nu am observat ca “se bate cu caramida in piept”,usile la primarie sunt deschise si probleme pentru mine-gen gunoi,o groapa in asfalt,niste pomi pe o strada-probabil “mici”pentru un primar “important”au fost rezolvate
poate veti spune ca are cel mai bogat buget din tara;e asa ,dar a stiut si sa atraga companiile in sector,nu le-a luat la goana si nu le-o fi cerut “atentii speciale” ca altii;
nici macar nu cred ca a fost reales in 2012 ca era la moda “jos basescu”;pur si simplu si-a facut treaba de primar;ca politic a fost “sprijinitor” la parlamentare al unor “liberali”,e altceva,e chestie de loialitate fata de o organizatie;cum eu imi pot schimba loialitatea fata de un om politic nu vad de ce altii-gen chiliman-nu pot schimba”steagul politic”daca cel de acum nu-i reprezinta
Parca vad cum o sa il albesti si pe Tariceanu apoi pe Sica Orban…. si la sfirsit daca e musai chiar si pe……… 🙂
Tariceanuu si Orban nu se vor alatura lui MRU, neam! Si eu chair daca se vor alatura ii voi injura ca de obicei!
In situatia asta nu Tariceanu se alatura lui MRU ci MRU se alatura PNL cu sau fara Antonescu.
Prima conditie de apropiere vad ca se indeplineste: Toti vor spune unanim : Jos Basescu
Si crezi ca ma incalzeste daca tu ii vei injura ???
sau nu citesti ce scriu sau nu vrei sa intelegi. Raspunsul a fost clar, vezi mai sus!
Daca vor striga Jos Basescu, nu vor avea zile lungi. Eu nu girez asa ceva si nu voi sustine asa ceva.
Mai cred ca, noi, cei de pe aceasta platforma nu ne-am pierdut, inca, coloana vertebrala si stim sa ne aparam principiile, indiferent de cine o sa fie in “capul satului”. Tu nu crezi la fel?
Nu stiu daca vor reusi sa te pacaleasca… dar sigur ca unii vor incerca 🙂
Theophyle. Fara Tariceanu si mandolinistul ratat ! No way cu astia ! Ar insemna sa inghitim nu un porc ci ditamai mamutul – vorba lui Citizen – si sa mai si spunem ca ne place !
In acest caz eu nu o sa-i injur numai pe cei doi ci si pe cei care ar pune botul la asta ! Pentru mine prezenta Motocicleanului si a mandolinistului ratat intr-un partid care imi cere votul este inacceptabila. Tradarile abjecte ale celor doi nu se iarta in vecii vecilor !
Red,
poti sa fi sigur ca FC ramane partid si nu se dizolva, uneste…etc cu nimeni. La FC adereaza oameni. Aliante se fac cu partide si eventual ONG-uri in nici un caq liberali care au fost / sunt ministri etc… Nimeni nu are nevoie de grenade in casa!
discutia e inutila. FC e FC si Politeia e Politeia.
Cand merita, o sa sprijin actiunile FC, cand nu merita, o sa critic actiunile FC, punct. Nimeni nu are cec in alb, inca nu am vazut ingeri in politica.
@TDS, am luat nota de raspunsul tau de aici:
http://politeia.org.ro/stiri-revista-presei/revista-presei-16-mai-un-fleac-ne-a-ciuruit/12338/#comment-36379
E total paralel cu ce am intrebat eu. Mi-ai raspuns invocand… neantul: “Ce articole din Iorgovan stimabile ? Eu iti spun intuitiv ce intelege toata lumea”.
La intrebare precisa, raspuns de pe coclauri. Cum Dumnezeu vrei sa pun pret pe ideile tale despre politica atunci cand tu nu intelegi ca nu poti face politica numai pe baza perceptilor, ci este necesara si cunoasterea cadrului juridic de joc politic?.
Esti prizonierul unei presupozitii pe care o transporti necritic si voios din marketing in politica: “numai perceptia conteaza” (sau: “perceptia conteaza mai mult decat realitatea”).
Uite de asta nu dau eu doi bani pe aplicarea in politica fara rest si fara discernamant a fetisizatelor MBA-uri, pentru ca in baza acestui tip de rationament aplicat in politica se poate justifica fara probleme realpolitkul de Dambovita!
Mai cetatean.
Eu ma uit cu multa admiratie la postarile tale kilometrice in care faci analiza de documente ca un arhivar de elita,. Dar asta nu e treaba mea. Nu ma atrage. Eu crede-ma iti citesc concluziile, atunci cind sunt subliniate. Altminteri nu. Daca as castiga bani din asta poate as face-o cu sila dar poate as face.
Ma pui sa analizez ce a scris Iorgovan ? Aici nu e vorba de perceptii.
Este o intrebare din amintirile tale de 20 ani. Cunosti vre-un presedinte roman care nu a avut in spate o majoritate confortabila sau una de conjunctura in afara de Basescu dupa 9 decembrie. ? A fost vre-o situatie in care acel presedinte a razbit fara ajutor parlamentar. Eu imi amintesc ca Emilica a si dat de pamant ilegal cu Radu Vasile prin abuz.
Tu acum vrei sa fac o analiza a legilor lui Iorgovan ? Cind Bascaliosul te-a atras pe directia asta de analiza si tie ti-a placut si iti place, crezi ca si mie mi-ar place chestia asta. Ei bine nu.
Acum ce faci, Te ascunzi in hatisul constitutiei si incerci sa ma tentezi pe mine cum te-a tentat Bascaliosul pe tine ? Ei bine nu.
..
Concluzia stimabile ? Poate un presedinte sa isi faca treaba daca nu are in spate o majoritate favorabila . Da sau nu ? In 10 cuvinte Din experienta mea in Romania raspunsul este NU !
…
Eu ii sfatuiesc pe manageri sa nu apeleze la juristi cind au nevoie de a lua o decizie de afaceri. Le spun: Un avocat, jurist iti spune ce sa nu faci . Niciodata nu iti spune ce sa faci. Deci, gindeste-te singur ce faci iar apoi cheama-l pe jurist sa analizeze calea legala de a face acel lucru. Am zeci de manageri importanti care mi-au multumit pentru sfatul asta.
Mai om bun,
Juridicul nu e totuna cu politicul. Te misti in spatiul decizional politic (ca manager, cum iti place tie sa spui), cat iti permite juridicul. Ca daca nu, incalci Constitutia sau legea. Deci inainte de a cere juristului sa iti spuna ce sa nu faci (cum spui tu), trebuie, ca om politic, sa cunosti tu insuti cadrul juridic, pentru a sti ce poti spera sa faci.
In politica nu e ca in afaceri: am o tinta si vreau sa o ating, gasiti-mi calea legala. In politica te intrebi inainte: cadrul juridic imi da voie, ca om politic, sa am acea aspiratie politica? Sau macar: pot schimba (pe cale legala si non-violenta) cadrul juridic pentru ca aspiratia mea politica sa fie legitima si fezabila si sa caut modele de actiune?
Deci cand eu spun sa nu mai fie scuzat TB pentru ceea ce face prost, este pentru acele prerogative exercitate prost ieri (si ma refer la doua, punctual: numirea procurorilor si promulgarea legii) nu sunt prerogative “generale” de genul “indeplinirea programului politic din alegeri”, si nu necesita o majoritate parlamentara, cum sustii tu.
PS Nu te-am pus sa faci analize juridice, ci macar sa citesti cu atentie ce scriu altii inainte de a stramba din nas si de a da lectii. Cu atat mai mult cu cat analizele alea sunt gratuite (ce cuvant oribil pentru un MBA-ist) si ai putea castiga in viitor bani vanzand unor “manageri” cate ceva de acolo (“Daca as castiga bani din asta poate as face-o cu sila dar poate as face”).
PS “Poate un presedinte sa isi faca treaba daca nu are in spate o majoritate favorabila . Da sau nu ?”.
“sa isi faca treaba”…asta da abordare de om informat. Peceptia, perceptia si iar perceptia.
Poate INTOTDEAUNA sa actioneze responsabil in temeiul prerogativelor conferite de Constitutie.
Prerogative, prerogative, prerogative 🙂 Daca ai fi consultantul meu as fi nemultumit de raspuns 🙂
Atunci o intrebare mai mult. Dupa constitutia romaniei , Basescu, avandu-l si pe Ponta + PSD ostil poate sa mai faca el ceva in tara asta afara de a da decoratii ? Poate fi amanat 1 an cind vrea sa tina un speech in parlament ?
……
Fii atent ca iti mai vand un pont despre gradul de particularizare intr-un domeniu :
Noi astia , lucram in domeniu pluridisciplinar. Intre chestiile noastre este si partea economica a firmei contabilitatea ei. Un conducator de firma nu trebuie sa stie sa codeze ca un contabil. El are nevoie de indicatori de performanta cu care el citeste cum sta. Deoarece nici un contabil nu ii spune cum sta. Deci individul asta stie perfect sanatatea intreprinderii sale prin niste indicatori cum e de pilda Acid Ratio pe care contabilii ii ignora, nu au nevoie de ei in activitatea lor. Sunt meserii diferite
http://www.tradeville.eu/tradepedia/indicatori-economico-financiari#Indicatori_de_lichiditate
Cetatean prietene, te contrazici un pic. Fi atent.
Spui ca in politica e pe dos. Nu e ! 🙂
La politica e la fel ca si in antreprenoriat
Intii e aspiratia politica si apoi mergi la juristi sa vezi daca e constitutionala si cum sa o fac sa fie constitutionala. Deci nu te duci la juristi inainte de a avea aspiratia bine formulata. Inlocuieste cuvantul aspiratie cu cuvantul solutie manageriala.
….
Nenorocirea este ca multi politicieni au o pacla in cap in locul unei “aspiratii ” bine formulate. Si de multe ori isi schimba aspiratia dupa cum bate vantul 🙂
….
sunt foarte atent si iti contest pertinenta analogiei cu antreprenoriatul.
Politicianul nici macar nu trebuie sa isi permita formularea unei aspiratii (“ce pot spera sa fac?”) inainte de a cunoaste bine cadrul juridic, caci altfel risca sa formuleze o aspiratie de care sa se indragosteasca asa de mult incat sa nu mai tina cont de cadrul juridic (sau sa vrea sa il modifice dincolo d elimitele democratice) si sa ceara de la jurist, cu orice pret, o cale de a o atinge.
Te duci la jurist cand stii deja ca, principial, aspiratia ta politica e legitima (nu contrazice Constitutia, democratia, statul de drept, separatia puterilor in stat, normele europene, etc).
Deci trebuie sa cunosti singur suficient de bine cadrele juridice ca sa stii ce poti spera,si apo te duci la jurist ca sa aranjezi chestii de tehnicalitate si de normativitate.
Un politician care nu cunoaste singur suficient de bine cadrul juridic e o catastrofa, va sfarsi prin a fi condus de juristi.
Ce naiba , tu esti copil ? Bineinteles ca nu poti sa te duci cu idiotenii la jurist
Vreau sa ii taiem capul lui Cacarau ! Avem vreo cale legala ?
….
Bineinteles ca stii ceva juridic . uite ca si basescu citeste constitutia .
Asa e si in proiectare: Arhitectul face proiectul si apoi merge la structurist sa dimensioneze structura. Arhitectul are habar de structuri , (anul 2-4 ) ca sa nu vina la ala cu tampenii , si in acelasi timp sa il ia de guler pe structurist daca vrea sa supradimensioneze. E un fel de check and balance intre ei.
🙂 Nu credeam ca voi ajunge sa spun chestii elementare
nici eu ca explic diferenta intre juridic si politic.
Cetatean tu vrei formalism si incadrare, TDS-ul vrea nitica gandire out-of-the-box. Problema e ca sistemic TDS are dreptate. Da este mai basescian in sange si e o voce singulara aici, dar nu-i refuza metodele pentru ca e “altfel”. In mare parte problema e ca discutam mult, pe argumente si cu “adevarul pe masa”. Eu unul am ragusit explicand cat de instinctuala e de fapt politica. Ce joc de perceptii implica. In politica se moare cu adevarul in mana.
Cand Theo zice MRU e la o cota de 3-4 ori mai mare decat partidul gandeste-te de ce se intampla asta.
Carisma si impresia de lider seduce electoratul, formatiunea care nu e cea mai anchilozata nu merge pe calea corecta. Nu naste lideri, nu seduce, nu e inteligenta in abordari, nu creeaza “show”-ul.
In plus membrii FC adora sa fie vagoane, sa ii traga locomotiva, desi Ungureanu le-a zis nu odata asa nu.
@tds
te rog nu te mai obosi sa faci observatii la ce scriu eu/le consider inutile/”vinde castraveti”altora
Ei,ei ,ei …. Eu ma voi obosi daca voi considera necesar. Observatiile nu le fac pentru tine . In acel caz tu nu ai decit sa ma ignori … fara suparare
@Last,
Fara suparare, de ce nu-ti urmezi propriile-ti sfaturi?
Nici @city nu posteaza pentru tine, doar, ci pentru toata lumea. Daca nu-ti place, ignora… fara suparare.
Pai nu vezi ca el vine dupa mine de la postarea de ieri 🙂 (desi stie precis ca si el si eu avem steguletul ala sus care iti indica pe cineva care ti-a raspuns la o postare de ieri sau acum un an )
Filmul e asa , in general: Eu il vorbesc de bine pe Basescu, sau ma indoiesc ca dreptacii nostri fac cele mai bune miscari, si atunci apare City sau Th sau altii care ma contrazic. Iar eu ii contrazic la randul meu si tot asa.
Eu in general nu ma bag sa critic analizele lui City. City se baga sa analizeze “panseurile ” mele. Ori eu ma cam pricep la anumite chestii…. si tot asa ……
nu, tu faci mai rau, tu trasezi/sugerezi directive de actiune unor actorilor politici in numele unr principii de marketing/management/vanzari (si ce o mai fi) partial sau deloc aplicabile in politica si scuzi prostiile altor actori in numele unor perceptii false.
Mai bine ma criticai pe mine.
In fine, e inutil sa conversam la nesfarsit pe tema TB.
isi face treaba. lanseaza niste polemici individuale si esenta discutiei trece in planul 2. apoi se gratuleaza cu nightmare ( sau mic ) si se autosugestioneaza ei cum Basescu reprezinta dreapta in Ro iar restul ” e neste fraieri nerecunoscatori” . pierdere de timp .salve !
Bingo, zigzag 😀
e ala de ne acuza ca suntem dreapta de stanga 😆 Basescu e fanionul dreptei dar isi face un partid de centru. Oameni chiar sunt dusi cu pluta! Respectivul habar nu are ce iseamna dreapta cand scriam disertatii despre dreapta 🙂 Am ajuns bine datorita democratiei promovata de colegii nostri de drum de ideologie. Asta inseamna coagulare dreptei de marele Carmaci, timonier si capita!
da . discipoli disciplinati :))
Mai zigzag …. vad ca urmaresti ce spune nightmare . am fost dimineata la ora 9 apoi de la treaba am venit aici Dar voi intra din nou sa vad daca s-a referit la mine.
Rugaminte, nu am intrat la Madame Blogary de 2 zile. Tu sigur ai intrat . Poti sa faci o recenzie ? A mai injurat cineva politeia si pe MRU ? Iar de Basescu ce mai zice Bleen ? 🙂
roaga-i pe catelusi. ai vreo 2 dar cam saraci cu intelectu’ .
Exact cetatean, Imi spun punctul de vedere, iar politicienii care trec pe aici se uita si zambesc. Ia te uita ce mai spune si boul ala. Sau, fi atenta Zoe, buticaru’ are dreptate la punctul 4. Eu nu cred ca politicienii trecind pe aici le cade vopseaua daca e unul care ii invata cum sa bea apa.
TDS
la asta nu mi-ai raspuns, sau nu-ti convine ca idolul a ajuns de rasul si oprobiu lumii civilizate
http://politeia.org.ro/editoriale/realpolitik-prezidential-o-poveste-damboviteana/12372/#comment-36449
Nu am stiut ca trebuie sa raspund ceva
de fapt
Am inteles Un amic serios al tau fan basescu la o ambasada zice ca TB este ori nebun ori drogat.
Am notat. Si Mircea Marian zice la fel. Am notat.
In schimb Dragos Paul Aligica spune ca Basescu e in continuare bun. Ai notat si tu ?
Acum ce naiba sa facem ? Constelatiile rad si ele de Basescu ?
salutare all 🙂
deci piratul a depus armele si maimutica(sau pisoiasul) de pe umarul sau a trecut la timona.Din capitanul temutului galion a devenit prizonier valoros.Bun de dat la schimb ptr. cine e interesat.Agatat asemeni unei sirene de catargul principal.Doar ca sa atraga inspre pierzanie si altii.
Disjunctia politic juridic inca nu-mi este pe deplin clara.Politic si-a tras o ghiulea sub pescaj.
Juridic insa mai avea ghiulele la dispozitie si destul praf de pusca.A preferat real politicul strict personal.Este singurul care iese in castig relativ.Insolenta lui Ponta de a numi a doua oara acelasi personaj(va puneti bre cu mine,premierul in functiune ? ) piratul i-a raspuns cu o repliere aducatoare de mici beneficii personale.Inertial justitia va mai functiona o perioada(cu aprox. acelasi randament,destul de mic dar va functiona).Orice atac la presedinte cum ca structurile puterii judecatoresti actioneaza la comanda sa devine caduc si intra in colimator insusi el premierul.Asta in cel mai bun caz.In caz contrar,deja semnalul a fost dat,guvernul cere dna capul lui Funeriu,va fi o pace totala numai buna ca economia sa duduie.Si asta e tot real politik
Probabil a mizat pe o anumita masa critica si inertiala in sistem.Ramane de vazut.Vreo 3-4 luni si turnesolul varanului sau al fenechiului eventual si alte jivine din varful lantului trofic…. daca ajung pe trepte inferioare.
Marota cu …bai ce mai criza de belea iesea ca se ducea dracului toata tara nu-mi prieste.De fapt chiar el a si intarit-o(expunerea)-nu tine si nu afecteaza actul de coabitare.E bine ca a specificat.. act de coabitare.Realpoliticul usl-ist e defapt actul coital.
Salut Mircea,
cam asta e situati. Ai comentat la subiect! Marea problema este totusi justitia care fara indoiala a fost lasat in offside
Buna ziua,
va invit sa cititi si parerile altora , care nu fac parte din comunitatea Politeia deci nu gasim nici un dinte al nu stiu cui impotriva unora sau a tuturor:
http://www.ziare.com/victor-ponta/premier/dosarul-dragnea-pe-unde-o-fi-1235671
Ascultati si ce spune Mixich la b1: ca urmeaza intai ruperea unei bucati din PNL ( foarte curand), apoi ruperea USL.
Salut Cedric,
o sa fie o veselie de nu o sa o putem duce!
Seara buna
Citesc , ma crucesc la ce scriu unii dar mai bine tac .
Poti usor fi asimilat cu un intelept. Tacerea e de aur 🙂 …… si tace , traieste 100 de ani in pace – proverb sicilian parca.,
TDS
Tradus in romaneste suna cam asa : “cine e surd, orb si tace , traieste 100 de ani in pace ”
Nu e in proverb tipic . E o expresie a mafiosilor .
Mai invata nene . 🙂
stiam tot proverbul… l-am spus prescurtat . il stiu si in sicilana dar nu vreau sa risc sa il spun gresit. Proverb sicilian. Nu a fost inventat de mafie ci a fost preluat. Invat nene,,,, invat zilnic,.,, ca altfel rad de mine clientii
Intra pe blogul meu sa il vezi din nou pe Porcellino
buna seara ! 😀
salut 🙂
sigur ca poate
i-au lipsit insa acei sfatuitori care sa-i spuna ca poate si mai ales ce poate ca inca are parghii constitutionale importante.( ? Poate un presedinte sa isi faca treaba daca nu are in spate o majoritate favorabila . Da sau nu ? )
teoretic ai dreptate,sunt de acord cu tine,practic e distanta de ani lumina
Orice act juridic are consecinte politice in subsidiar pe langa cele juridice,evident.S-a mai intamplat chiar sa treaca inaintea lor uneori,importanta poltica fiind mai mare.Cele doua variante pe care le avea la dispozitie ,semna si nu semna decretele,determinau la randul consecinte politice diferite ,si personal(institutional-presedentia) cat si national.
De ce s-a pierdut atat de mult timp cu numirile pana EU a batut cu pumnul in masa ptr. intrarea in criza de timp? Nu s-a stiut gasi procedura sau oamenii necesari sau a fost o strategie deliberata ?
Ca sa fiu sincer pana la capat ptr. mine pare deja dramoleta demna de o cauza mai buna.Un comunicat simplu pe adresa presedentiei.I-am numit,am promulgat …ura si la gara.
sorry
ptr. tds 6:33
realpolitikul m-a aruncat aici
salut Mircea , cand avea majoritate pe cine a numit Presedintele – nu tot pe nitu si kovesi? asta e o abureala iscusita care acopera adevarata magarie : promulgarea legii retrocedarilor. ai vazut si modul in care raspuns ” rezist si la astfel de presiuni” . si ai dreptate , putea da un comunicat Administratia Presidentiala ca au fost numiti toti si gata.
buna Ziggy
era mai fair
Buna seara.
A pornit hotarat, a ocolit a ocolit a ocolit… si-a ajuns de unde a plecat. N-a reusit macar echilibrarea scenei politice. Reperul omului simplu este acelasi. Daca vrea dreapta zice: jos-iliescu. Daca vrea stanga zice: traiasca ilies… pardon, traiasca pcr. Va ramane in istorie ca cel care a taiat retributia pt munca si a majorat nr. pomanagiilor. Si care s-a razbunat politic pe un fost premier. Si fost vecin. Lumea va crede c-o fi fost vb despre vreo inundatie 😛
M-ai facut sa rad @Kenwood. Dar ma tem “ca cam” asa o sa fie.
Mama mea este la mine in vizita, nu conteaza ce-i spun, ce-i arat, ca ea tot asta stie: “Da, o fi cum spui tu, dar mi-a taiat pensia. Eu am muncit o viata intreaga in fabrica, in schimburi. V-am tinut in casa singuri (eu si fratele meu) iar acum eu, dupa o viata de munca si sacrificii, am putin peste 700 de lei, iar aia care a stat pe sant la tara fara o singura zi de munca are 400 de lei, iar vecina mea, a carui barbat se invartea pe la judeteana de partid, a muncit doar un singur an si are pensia mai mare ca a mea. Unde vezi tu dreptate? Eu nu zic sa nu le dea, dar fa-o corect, nu dupa relatii. Indexseaza intai pensia mea, care s-a calculat la valoarea leului din anul 1985 si dupa cartea mea de munca. Cu ce este mai breaz cel ce a iesit la pensie in 2000? Am muncit la fel, dar nu meritam la fel?!”
Si uite asa, se duc pe apa sambetei toate argumentele mele.
Nu spune “sus iliescu”, dar intoarce spatele la ce spune base/ boc/ chiar si mru….
Sara buna, (vezi stefan60 6:51pm 🙂 )
Citesc, ma crucesc la ce scriu unii , dar mai bine tac 🙂
PS. Cred ca am scris vreo 10 comentarii pe care le-am sters ulterior. (procrastinarea naibii 🙂 ).
Traim in mijlocul unui ev aprins, cand albul poate deveni negru si voiceversa. S-ar putea sa vedem oameni care au fost de partea loviturii de stat si care devin , deodata aparatori ai democartiei in alte partide. Cu siguranta vor gasi justificari destule, asta daca nu cumva o sa se ajunga sa li se dea dreptate. In toata ecuatia asta am impresia ca se poate , usor, uita de doctrine de dragul fagocitarii altor formatiuni si generarea unui trofism nesanatos.se poate ignora, interesul de scurta durata, poate afecta pe cel de mai lunga durata.
PPS. Sunt de parerea lui TDS ca MRU trebuie sa fie alaturi de TB si nu se delimiteze de el , mai ales pentru ca, am impresia, ca viitorul FC este impletit cu viitorul MP (PP), mai degraba decat pnl sau pdl.
PPPS.
Consilierii lui TB nu sunt niste oameni de mana a doua indiferent care este parerea noastra despre ei. Lazaroa a reusit sa impuna agenda discutiilor pret de luni bune. Tot omul a auzit de “alba ca zapada”. Si la ce i-a folosit? nu asta este important, ci faptul ca are capacitatea sa genereze agenda de discutii, lucru cu care nu multi se pot mandri, si care nu este asa usor pe cat pare.
Am citit toate comentariile de pana acum. Trag doar doua concluzii: 1) Multi viteji stau pe scaun si-si dau cu presupusul (inclusiv eu, desi eu nu ma razboiesc cu nimeni) si 2) Pentru ca hotii si mincinosii fac echipa si nu lucreaza niciodata singuri, noi cei cativa de dreapta care mai suntem, pentru a le arata ca ne deosebim radcal de ei, trebuie sa ne dezbinam pana la unul si sa actionam fiecare de unul singur, dupa cum ne indeamna orgoliile si interesele. Politeia a fost o pagina draga mie inca de la inceputuri. Dar pentru ca de la o vreme incearca sa ma manipuleze, nu-mi place deloc. Tactica adoptata poate fi redusa la zicala *intarata-i drace ca mie imi place*. Noi, verticalii, nu vrem circ precum aceia pe care ne place sa-i catalogam drept spalatii pe creier ai antenelor, nu, noi vrem SANGE !
Carat,
chestia cu manipulare este total gratuita si te rog sa te scuzi sa sa nu mai comentezi pe acest blog. Este o jignire pe care nu o merit. Te rog citeste postarea asta ca sa intelegi. Sunt scuze postezi nu sa nu mai comentezi! Te rog mult
http://politeia.org.ro/editoriale/cultura-politica-pe-un-blog-doctrinar/12116/
Promit sa nu mai comentez. Orcum nu mi se pare corect sa obligi pe cineva sa-si nege niste convingeri personale s apoi, fapul ca sunt amenintat cu interzicerea pe Politeia, suna cumva a dictatura. OK, este pagina ta si tu hotarasti cine poate si cine nu sa scrie aici, dar exact aceasta atitudine imi intareste convingerea ca vrei sa manipulezi. Parerile contrare deranjeaza in sensul ca pot ridica voalul de pe ochii unora si nu doresti acest lucru. La revedere !
Salutare tuturor,
Buna Mircea,
Spui: “ptr. mine pare deja dramoleta demna de o cauza mai buna.Un comunicat simplu pe adresa presedentiei.I-am numit,am promulgat …ura si la gara.” Pai incerc sa-ti spun la ce a fost buna dramoleta Azi, in tmpul navetei cu trenul intru intr-un compartiment cu 4 pensionare care mergeau la Timisoara sa-si vanda legumele in piata Din vorba in vorba pe subiecte referitoare la scumpiri, seceta, tineret drogat care nu merge la munca ci la concerte de satanisti (aluzie la concertul Depeche M.)ajungem si la dramoleta Piratului. Raman traznit cand toate 4 au fost de acord ca “ASTA DA Presedinte”, iertator ca Domnul nostru Iisus Cristos. Cand le-am intrebat bine, bine dar acu 3 ani a taiat pensiile, una a pus ochii in pamant iar celelalte 3 senine au turuit ca nu vezi domnule ca toata EU e in criza, dupa care si-au amintit cat de rau au dus-o dupa razboi. A, si inca un exemplu de “intelepciune populara”. La nedumerirea mea legata de pactul Tonta – Pirat, una mai guresa ma priveste de sus si-mi tranteste raspunsul ” mai da tu nu sti ca fara Pres. Ponta nu ajungea PM.” “Cum asa” zic . “Pai el e Presedintel tarii. Simplu”
Salut Ion,
le-ai intrebat de ce voteaza USL? Probabil pentru ca Presedintele iertator l-a pus pe Ponta, deci acelasi lucru 🙂
buna Ion 🙂
replicand-o la scara nationala sceneta se transforma intr-un scenariu(plauzibil sau nu)
piratul confisca emotional electoratul usl -psd (exceptie -durii) si il va folosi la momentul oportun,caci dpdv pragmatic(delimitarile fiind demult facute) painea tine de pragmatismul lui ponta.Doar Keppler zice ca e in crestere si compartimentul se pare ca ii da dreptate 😉
Noi (si altii)nu contam nici in marja de eroare.Putem fi trecuti la victime colaterale.
azi rezonez mai mult cu City decat cu tine 🙂
Tu asimilezi aspiratia politica(si e de dorit desigur ca sa fie cat mai bine formulata) cu proceduri antreprenoriale-aspiratie=solutie manageriala.As zice ca drumul e acelasi pana la jumatate dupa care se desparte diametral opus ptr. ca daca nu e asa te contrazici tu de data asta(un avocat/jurist etc iti spune ce sa nu faci)
similitudinile nu pot fi depline.
si …din pacate aspiratiile ,la noi la bizonii, nu sunt formulate de politicieni(sunt f. putini de felul acesta) ,aspiratiile vin din masa electoratului si politicianul se pliaza pe ele ca sa obtina cat mai multe voturi(asa s-a nascut populismul asta aberant de peste tot)
Teoria ta invita la a nu gandi.E intr-adevar f. confortabil din perspectiva interesului unui vanzator de marfa dar extrem de pagubos pe termen lung ptr. ambele parti vanzator)politicianul)si cumparator(electorul) -efectul de boomerang.
sorry,vaz ca si replayul s-a suparat pe mine 😆
ptr. tds
Mircea….
ce spun eu e o stiinta intreaga, se face in ani de zile de facultate, cu pshihologi, sociologi, economisti, O facultate din asta costa de 2 ori mai scump decit o facultate tehnica sau umanista. E extrem de complicat de explicat. Eu sunt un baiat simpatic si incerc sa spun lucrurile simplu,,,,ele sunt complicate rau. Incerc sa nu fac pe desteptul pe un blog in care oricum sunt privit cu circumspectie. De la distanta da , Si Gigi Becali la Calafat in piata il face martz pe MRU.
Ramai asa. Cetatean, jurist amator si profesor de ceva profesionist (habar nu am ce preda , nu ma intereseaza ) se pricepe la antrepreneurship. OK . Nu am ce zice. Probabil ca stii ca sub ploaia sarcasmelor lui City, cele 10 puncte ale FCivice prezentate la Brasov au fost exact ce a spus TDS aici Deci a folosit daca ei le-au citit si aici ,,,, sau am confirmat daca le-am scris independent unii de altii
stiu TDS 🙂
si te citesc cu placere,cred doar ca ai partial dreptate.
Cat despre fc(n0am vrut sa intru in discutia asta da fie) nu faptul ca ti-au preluat ideile e important(ptr. tine poate ca e si e de normal sa fie asa) si confirmarea se raporteaza la tine ci este important ca sa creasca si asta cat mai repede si sanatos
ce crezi tu chiar nu conteaza
Pai sa creasca …. de aia am scris aici ….
E drept ca au invatat si altii 🙂 dar asta e riscul universitatii libere online 🙂
Dur articol:
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-14815829-mic-raport-pentru-uzul-unor-ambasade-indicatii-pretioase-pentru-noii-procurori-sefi.htm
Interesant de intrebat colegii de sub umbra copacului cum se face ca nu mai exista nici macar 1 (unul) gazetar dintre toti cei care l-au ajutat pe Basescu si care scriu astazi impoteriva trocurilor murdare pe care le face!
Ofiterii sub acoperire trebuie sa execute ordinele nu opinile personale . 😆
Te am vazut Stefane in Gradina Norei…acum o luna …..cind pe aici nu calcai…… Acum spui ca baietii de la Copacul din Padure sunt ofiteri acoperiti ? Dora, Vic, uneori Tibi, Mih, raposatul Arizonianul , Filadel , Fini ? Ce naiba cu chestia asta ? Tu glumesti ?
Tu esti dus cu pluta rau de tot . 🙂
Vezi ca am comentat si pe blogul tau acum . 🙂
Intru mai incolo. Fiind prima oara esti in moderare. Sa vad daca iti dau drumul.
Saracul de el, se referea la jurnalisti!
Am crezut ca se caleaza si el pe copaceni ca zigzag …. scuze
lasa diversiunile de cartier. am dat exemplu un nick-name. nu am generalizat . pastreaza intoxicarile pentru catelusi.
Stefane gresesti enorm. Dintre cei pe care ii stiu de pe copac nici unul nu are legatura cu serviciile. Hai sa nu trecem la metodele brevetate de Antene si RTV.
@reddog
Eu ma refeream la ziaristii din presa retribuita . Pe bloguri fiecare scrie ce vrea ca de aia e democratie .
Uneori ma mir ca nu reusiti (unii) sa faceti niste diferente de gindire si interpretati tot ori alba , ori neagra .
@TDS
Sa sti ca nu dorm la noapte daca nu dai drumul la comentariu . 🙂
Ii dau ,,, ii dau
ce e prostia aia cu Firenze ? In romana oamenii educati spun Florenta, englezii ii spun Florence , francezii la fel . Ai vrea sa spunem London in loc de Londra ?
Intreaba un italian unde e Florenta 😆
Sau cum se ajunge la Neaple . 🙂
M-ai facut praf 🙂
Pot sa il intreb si teorema lui Pitagora ?
Stefan.
Corecta observatia. Accepta scuzele mele.
Salut Theophyle,
N-am mai avut curaj ca dupa raspunsurile naucitoare, au inceput sa-l injure pe primarul lor care a fost calcat zilele trecute de niste procurori, din cauza unor lucrari supraumflate la canalizare. Te-ai cruci daca le-ai fi auzit ce bine stiau de combinatiile primarului cu diverse personalitati ale mediului de afaceri din Timis.
Cred ca munca procurorilor va fi foarte usoara in acest caz.
In alta ordine de idei, Theophyle spui undeva mai sus ca ” din cate stiu eu rocada trebuia sa aib a loc in toamna lui 2012, nu stiu daca cu MRU sau altcineva. Boc a zis niet ”
Te inseli intre Boc si Pirat a fost, este si va fi o relatie asemanatoare celei dintre Achilles si Patroclus. Adica o relatie in sensul celor povestite in ILIADA.
si nu cum ar interpreta unii din sec. XXI
Poate Ion,
eu stiu alta versiune. Boc a zis niet si Basescu l-a lasat in pace, pana la scandalul din ianuarie 2012
MRU:
Am dat un interviu pentru Antena 1 Sibiu, care va fi difuzat la Observatorul de la ora 20. și pe care îl puteţi urmări aici: http://live-a1sb.xdev.ro/.
Tot în seara aceasta, de la 21.30, mă puteţi urmări în emisiunea “Raluca & Razvan”, la Eveniment TV Sibiu. http://www.ralucasirazvan.tv/ — in Sibiu, Romania.
Theophyle, eu nu apelez la versiuni. Mai avea un lucru de facut Boc si inchidea cercul. A intervenit hazardul, poti sa-l ei si in sens figurativ daca vrei, si s-a declansat prostia din ianuarie.
Sti care este paradoxul, in lumea reala s-a diminuat mult atmosfera de ura si incrancenare, poate ca sunt multi dezamagiti ma refer strict la bizonii care au votat cu sete in decembrie, poate incep sa-si dea seama ca au facut parte din categoria “am fost un dobitoc”.
In ceea ce il priveste pe Kepler, el este multumit de cum a ascultat Piratul sfatul stelelor. “Progresarea lui Marte catre Mercur din tema natala realizata intre 2003-2016 aduce un curaj teribil si conjuncturi de care poate profita la maximum”
s-a diminuat mult ptr. ca sticlele n-au mai putut asezona temele din cauza schimbarii de atitudine pirateresti.Fortarea la tema devenea ridicola si neprofitabila in procente(kkrau-jos basescu) spre deosebire de coabitare constructiva.Cu cat piratul ii sufla-n panza lui Ponta cu atat orice ghiortz de matze va fi contabilizat de acesta.Pacat de deficienta unui back up pe justitie.S-a preferat jocul politic si nu lipsa compromisului in justitie.
AM O RUGAMINTE CATRE TOTI INOCENTII, POSTACII SAU PROSTII CARE CRED CA LE STIU PE TOATE.
Pentru a nu avea neplacerea de a citi jigniri de acest gen:
http://politeia.org.ro/editoriale/realpolitik-prezidential-o-poveste-damboviteana/12372/#comment-36501
ROG SA VA RETRAGETI IN ATMOSFERA ANGLO-SAXONA PE CARE O RECOMANDA TDS.
CITITI VA ROG CE INSEAMNA POLITEIA SI NUMARATI PANA LA 10 INAINTE DE A SCRIE CEVA:
http://politeia.org.ro/editoriale/cultura-politica-pe-un-blog-doctrinar/12116/
CINE NU INTELEGE CONTINUTUL ARTICOLULUI NU ARE CE CAUTA PE ACEST BLOG!
Potrivita precizarea anglo-saxona (inclusiv pentru mine… :)) recomandata de maestrul. Sper sa fie pur-sange asa, ideile curate se vor vedea mai clar.
Imi amintesc de carat ca a mai incercat odata.
Daca tot a fost nominalizat Tapalaga cu un link, dau si io un citat:
Dan Tapalaga :
“Multa rea-credinta am vazut la tine zilele astea, Sebastian Lazaroiu.
……………………………..
Ar trebui sa te uti in oglinda si sa spui ce vezi.
Eu vad, de pilda, un magar”
E bine sa ne luam dupa analizele unui magar?
istetule nu te doare capul cand barfesti pe la colturi?
Sfaturi pentru viitorii Presedinti ai Romaniei, in cel de-al doilea mandat (oricine ar fi ei):
1. Nu declarati niciodata ca nu mai aveti “obiective politice”. Finalizarea lina a celui de-al doilea mandat, prin evitarea unui dezastru politic la iesire, e un obiectiv politic in sine. Nu de alta, insa nimeni nu rezista orgoliului de a-si asigura un exit demn de cartea de istorie (mai mult decat de manualele de economie) si risca sa isi asume din nou un “obiectiv politic” post-mandat, calcandu-si cuvantul.
2. Nu asumati mai mult decat puteti duce, sub pretextul ca oricum e al doilea mandat si oamenii nu se mai pot razbuna prin vot. La viitoarele alegeri (prezidentiale sau parlamentare), electoratul se va razbuna si va arunca la gunoi si lucrurile bune pe care le-ati realizat.
3. Bataliile marunte si hartuielile nu sunt niciodata retinute, choar daca sunt juste. Decat 1001 teme mici, realizate partial, mai bine cateva teme mari si urmarite obsesiv pana la finalizarea loc completa. Altfel etichetele fabricate de adversari se lipesc precum scaiul de oaie.
4. Presedintele nu poate tine niciodata loc de Prim-Ministru iar explicatiile macro-economice sunt bune doar de cateva ori pe an, nu in fiecare saptamana. Micro-economia are efecte vizibile electoral, iar macro-economia e buna pentru facut bilant la final de mandat.
etc, etc.
Bat si eu campii, ca sa ma mai relaxez. Luat-o cum vreti.
😆
scaiul si oaia 😆
Oaia merge la plimbare
Scaiul zice hop si eu.
Cum sa vii tu ..aratare
Sa te-agheti de blana mea
Nici macar nu ai picioare
Si te-oi duce unde-oi vrea.
Unde vrei …ma duc si eu
Ca asa e legamantul
Gustoasa iarba ce-o mananci
Isi are pretul ei.
Ca-n lung si-n lat tu bati pamantul
Ca blana-ti s-o petreci
🙂 🙂
Buna seara,
cred ca a crapat/crapa USL-ul – Ponta: Vreau sa fie foarte clar, daca Sorin Rosca Stanescu e in continuare senator USL, inseamna ca acordul nu mai e in vigoare
http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-14817335-ponta-despre-ultimatumul-dat-pnl-daca-ajung-spun-lucrurile-public-inseamna-umplut-paharul-vorba-campanie-denigrare-psd.htm
salut mar,
sper ca inca nu! E nevoie de inca cateva luni!
pai sa ne “rugam” sa mai reziste si noi alaturi de ei. Am avut puterea sa citesc cate ceva prin “vecini” azi noapte, marturisesc ca m-am crucit 🙁 Nu pricep cum s-a ajuns la fanatism, din pacate a depasit de mult indarjirea. Am vazut ca Politeia/politeienii sunt trecuti in “zona caznului cu smoala”, suntem rau absolut in acest moment 🙁
hehehe 🙂
Ponta: Cel mai grav a fost o declaratia a sa in care a spus ca e foarte mandru de votul din Senat in care pentru prima oara s-a creat o alta majoritate, PNL-PDL-PPDD.
Pai nu mergem si noi ? Neamtu merge sigur ! Majoritatea e clara. Dreapta +DD Alianta contra Coabitacilor 🙂 PSD+Basescu
Mai inceteaza, omule.
Probabil ca nici daca TB il numeste la Parchetul General pe Ilie Botos sau pe Ilie Piciorus nu te trezesti.
Mai omule
Ma intelegi ca habar nu am cine e Ilie Botos si Piciorus ? Nu m-a interesat chestia cu justitia … am si eu lipsuri ,,,,, Il stiu pe unul Amariei …..
imposibil sa nu fi auzit macar de omar hayssam .
ba de Omar Hayssam stiu. Frate-su avea o reprezentanta auto pe la WTC in Bucuresti si am avut cu el un contract
in mandatul lui Botos de procuror general a fugit sirianul. apoi a demisionat . asta vara in timpul puciului a fost pus de cacarau sef la directia de informatii a armatei. Basescu a reusit sa il schimbe recent . iar acum cred ca e consilier la Ponta.
Nu ma intereseaza. Sunt alti oameni importanti pe planeta asta carora nu le tin minte numele.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/comisia-europeana-asteapta-de-la-sefi-parchetelor-rigoare-si-independenta-1037677.html
Intrebarea este ce “rigoare”, ce “independenta” cu Botoseii la pupitrul justitiei ?
Buna Mar,
Nu crapa inca nu e momentul. Trebuie sa treaca 25 mai.
Ce supun astrele, ce se intampla pe 25 mai? Multumesc 🙂
Buna Last,
iar o dai pe sado-masochism
Asa ii place lui, daca nu se cearta cu cineva 10 minute ii scade adrenalina 🙂
Mar.
Servus. Nu ma bucura deloc vestea ca USL crapa. Astia trebuie sa ramana impreuna ca sa deconteze impreuna toata faradelegile ! Dracu sa-i ia, dar sa-i ia impreuna si nu separat ! 👿
Mda , sa guverneze pana in 2025 impreuna, si sa deconteze tot. Inclusiv diurna
Nu, in nici un caz pana in 2025. Anul acesta sa nu se rupa, dar in cursul anului vitor ar fi ideal !
Cred ca sunt unii care au priceput ca le fuge pamantul de sub picioare, cu fumigene nu poti sa conduci o tara si ca iau apa prin toate crapaturile. Sobolanii au inceput sa paraseasca corabia, in caz contrar vor platit cu varf si indesat. Si zic ca tine, sa-i ia dracul, ptr. ca gasca au pus tara pe butuci si pe noi implicit.
Din pacate nu cred ca usl se va desparti. Pnl inca nu este inca gata. Asa ca se va umili inca un pic, va cauta sa se dea bine pe langa blaga…….si mai apoi , poate, daca nu este prea tarziu…
Pora la B1 zice cam ce zic si eu, nu trebuie ignorata si activitatea “nasului” G. Maior
Au inceput deja sa bata jurnalisti:
http://www.ziarelive.ro/stiri/jurnalistul-mircea-marian-agresat-pe-strada-pentru-ce-spune-la-televizor.html
Este “a doua ” avertizare”.scrie M.Marian pe feisbuc. 🙁
Am văzut şi eu; iar “organili” prezente la incident, coabitau cu agresorul, bineînţeles.
Va rog eu, daca intrati intr-o astfel de situatie faceti o fotografie agresorului cu telefonul mobil. Dupa care faceti-o publica. Pe blog, pe facebook, fiecare pe ce are: “Uite, asta m-a injurat si m-a imbrancit…” Restul il va face altcineva.
Iar voi cei care cititi aceasta instructiune si faceti parte din cealalta tabara, Feriti-va de foto ca de dracu ca daca sunteti identificabili in poza sunteti mancati!
Foarte buna aceasta propunere !
Ruperea asta a USL e data ca scontata de luni de zile .
Ma intreb in baza caror informatii credibile .
Istoria ultimilor ani demonstreaza ca aleantele politice romanesti au fost dictate doar de ciolan iar formarea/destramarea lor a avut ca si cauze principala noi alegeri sau divergente privind cine si cum sa aiba mai mult acces la osul numit buget (de stat , local , nu conteaza )
Cum diferentele ideologice intre partide nu au contat nicodata , rezulta ca nu comuniunea de idealuri , strategii a format , desfintat aleante . DOAR CIOLANUL CA FRUCT AL PUTERII .
Nu remarcati ca DEJA au fost facute si desfacute toate aleantele posibile intre PSD-PNL-PDL ?
Politic ,ca interes pentru cetatenii tarii, are rost are sa se uneasca PNL cu PDL ? (sau parti din aceste partide ) Ca sa faca ce ? Impartire de fotolii si contracte ? Atit ?
Ca si comparatie : (ca face mereu bine intelectului 🙂 )
Italia a avut zeci de ani media guvernelor sub 12 luni . A supravietuit deoarece a avut o puternica industrie privata .
Pe termen lung a piedut enorm de multa competitivitate si deci , saracia a crescut .
In RO aceasta industrie privata zdrobitoare e sublima , mareata dar lipseste cu desavirsire (ca element de posturi de munca majoritare , covirsitoare ) .
Deci nici macar asta nu asigura tarii o plutire lina in fata “afacerilor politice” .
Am avut o matusa, Dumnezeu sa o ierte, care din cauza ca nu prea se mai putea deplasa, statea pe balcon de unde vedea gara. Agitatia, du-te-le vino din fata garii ii spuneau ca iminent, in fiecare dimineata de fapt, vine sfarsitul lumii. S-a “dus” convinsa de aceseasta iminenta.
Mai ca imi vine sa cred ca tot asa cu destramarea usl. :).
E atentat la libertatea cuvantului. Si eu am fost intimidat si amenintat de Sare si Tibi de fo doua ori, Noroc ca unul e la Cluj iar altul e in 4 sau 5 oricum departe. Nasol daca ma intilnesc cu amandoi odata. Poate ma apara Timi ….
si io-s mai departe
da la un vin …vin 😀
Daca ma intilnesti in Italia te trimit facut pachet la Florenta . (G&M deoarece stiu ca pricepi mai “lent” ) 😆
Pai m-am intors sambata, Ai pierdut ocazia 🙂
ostia,dio cane 😆
Buna Mar
ECLIPSA DE LUNA IN SAGETATOR – 25 MAI 2013 , ORA 07:25 –ORA ROMANIEI –
Semnificatia Kepleriana “ O RUGA PENTRU O CUPA CU AMBROZIE “
Sagetatorul este un semn de foc simbolizat adesea printr-o sageata care se duce peste tot acuma, “ ambrozia “ este viziunea, inspiratia, previziunea care ne ajuta sa facem lucrurile bine atat pentru noi cat si pentru ceilalti, ne arata cum si prin ce ne putem apropia de obiectivele noastre, de promisiunea facuta sufletului inainte de incarnare”
Interesant! Multumiri pentru explicatii 🙂
Dormeo in direct la B1, au dat in clocot
lucreaza la agenda mediatica pentru zilele urmatoare 😀
Dormeo…………”din pacate suna a ultimatum………… un acord pentru SRS nu se face”
Scrisori facute de SRS ptr, numirea/interventii la C/P sa o numeasca pe Daniela Lulache. Dormeo este trist si lapidar, nu suna bine.
Mar,
E un dejavu, parca in 2007 am mai avut un episod cu un biletel roz si s-a spart Alianta DA.
Da, oare cine a “prezentat biletelul” 😆 Cat despre SRS, “jigodie perfecta” este un eufemism.
SRS e infiltratul piratului in pnl-usl
si-a jucat bine rolul a castigat incredere suficienta Rouen-ul a pus capac.
Twelve oaks nu se uita usor 😆 (g/m)
Mar,
Te referi la biletelul de atunci sau la cele de acum. Persoanele au fost/sunt diferite dar sursa primara e aceeasi si atunci si acum.
La cel de acum
Mircea,
Vezi ca la televiziunea lui Ghita varianta emisa este ca SRS “ii trage presul de sub picioare Piratului” prin aceasta cearta cu Tonta.
La B1 Traian Ungureanu incearca tot felul de sofisme pentru a demonstra ca pdl face opozitie. A ajuns la: numai “adevaratul” pdl face opozitie. Care este adevaratul pdl nu se stie…..
E un sinecurist . A tradat totul pentru inca un mandat la UE. Si cind ma gindesc cit de vertical a fost cind cu Bombo si BBC imi dau seama ca totul se schimba pe lumea asta, inclusiv noi, inclusiv blogul asta, nici o valoare nu ramane eterna.
Ce grozav era la TNational la mitingul pentru MMacovei…. Javra isi protejeaza pensia
TRU in razboi cu Pora, B1
Sper sa ii traga o sanda in cap Pora 🙂
Ai dreptate Last in ceea ce priveste pe TRU, dar si smecherul de Turcescu a lasat sa curga cearta pentru a ne arata decaderea unui “intelectual” de-al Piratului.
Buna Dimineata,
Postare noua- Revista Presei – 17 Mai / Năbădăi în USL şi prostia PDL