Prioritatea zero a lui Vlad Mixich : de la Big Pharma la integritate…si invers!
11/10/2016 | Autor Cetatean Categorii: Editoriale |
Va marturisesc ca am aflat cu placuta surpriza de o numire inspirata a Ministrului Sanatatii intr-o pozitie cheie, anume cea de vicepresedinte al Agentiei Nationala a Medicamentului, anume jurnalistul (corespondent) al Hotnews, Vlad Mixich.
Acesta este cunoscut publicului prin articolele sale percutante despre probleme sistemului de sanatate din Romania, despre coruptia care il macina, despre interesele “dumnezeilor” din “sistem” de a-si proteja retelele de bani si influenta. Insa diferenta intre a scrie articole despre partea putreda a Sistemului si a-l reforma, fie si macar pe o patratica infima, este ca diferenta dintre a conduce pe lac, singur, o hidrobicicleta, si a pilota un Boeing, fiind responsabil de sute de vieti.
Una este sa scrii articole despre Olivia Steer (vedetuța fara prea multa stiinta de carte medicala pe care e usor sa o iei in balon), alta e sa iei in mod serios sindromul ASIA si la cele semnalate de reputati specialisti in imunologie (un rezumat, aici) sau sa sa iei drumul banilor dati de Big Pharma medicilor din sanatate, sub diferite forme de “sponsorizare”.
Va avea noul vicepresedinte ANM curajul sa o faca?
Digi24 a dezvăluit, recent, că în cursul anului 2015 peste o sută de companii producătoare și distribuitoare de medicamente au plătit, sub diferite forme, medicilor, farmaciștilor și asociațiilor profesionale din domeniul sănătății 163,7 milioane lei. O parte a banilor au fost viraţi pentru susţinerea participării la congrese internaţionale şi interne, în timp ce alte sume au intrat în contul unor medici pentru diverse prestaţii, precum conferenţiere sau consultanţă (sursa)
Amintesc ca exact la ANM este marul putred si ca de la varful ANM este protejata coruptia din sistemul medical pe relatia Big Pharma-medici-medicamente.
“Dacă multe dintre companii au preferat doar să trimită ANMDM, fără să publice informațiile și pe site-urile proprii (unele firme nici măcar nu au site-uri pentru România), Agenția a acționat, la rândul său, într-un mod cel puțin straniu. În primul rând, a avut grijă să publice miile de pagini cu tabele și cifre într-un loc bine „ascuns” de pe propriul site, fără a semnaliza într-un mod vizibil, eventual pe prima pagină, publicarea listelor. Apoi, tabelele au fost publicate astfel încât să fie îngreunată salvarea lor și prelucrarea datelor. Nu în ultimul rând, nicăieri nu a fost precizată vreo dată a publicării, respectiv actualizării informațiilor. Lucru care a înlesnit, evident, modificarea în mod repetat a situațiilor deja publicate, modificări operate cel mai probabil la solicitarea companiilor farma.
Noul vice de la ANM are o misiune grea, aceea de a fi partas si de a reforma, daca poate, procedeul de punere pe piata a medicamentelor. Va reusi el sa impuna, la nivel legislativ, transparentizarea la maxim a relatiei Big Pharma-medici-medicamente? Va reusi el sa impune proceduri de verificare (pe bune!) a medicamentelor puse pe piata, altele decat cele care provin de la producatorii insisi? Va reusi el sa cantareasca ambele parti ale oricarei probleme legate de sanatatea publica, nu doar fateta prezentata de Sistem, in numele unei “stiinte” care ascunde, de multe ori, pure interese materiale? Vom vedea!
Pana atunci, ii uram succes, convinsi ca are bune intentii si ca demnitar, nu doar ca fost jurnalist!
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Buna ziua http://www.news.ro/social/presedintele-cnatdcu-viorel-barbu-a-demisionat-dupa-votul-din-senat-nu-are-rost-sa-conduc-o-institutie-decorativa-1924400411002016101415589054
salut, tot CNATDCU ar trebui sa faca la fel!
salve , sa fie solidari cu dl Barbu ? :))) solidaritatea la romani e o gluma !
http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-21345778-airbus-furioasa-dupa-guvernul-polonez-ales-cumpere-elicoptere-americane-black-hawk-niciun-guvern-nu-tratat-asa-vom-cere-compensatii.htm
😀 !
Bună ziua!
Mi-am susținut doctoratul acum aproape 11 ani, după 6 ani de muncă (în bibliotecă, la calculator, pe teren…)… Acum mi-e rușine că am primit titlul de doctor într-o asemenea adunătură (că „țară” nu-i pot zice) care mai are și nume… Dar există numai cu numele! 🙁
Buna ziua ,
Nu trebuie sa te rusinezi .. fa-i pe ei sa se rusineze , pe jegosii care au trasnformat Romania intr o adunatura controlata de niste borfasi internationali !
Resalut
1- Sint vreo 10 ani ca in Italia a fost scandalul caselor farmaceutice care plateau (si din greu) atit la minister cit si unei sumedenii de doctori primari , conferentiari . A scapat cu procese (ca e coruptie conform codului penal ) si o gramada de medici au “patteggiat” . Adica au recunoscut spaga si au ramas cu condamnari “cu suspendare” si perioada de proba .
In cazul mioritic , se repeta ca o picatura de apa aceleasi metode de coruptie . Calatorii la conferinte internationale (unde esti cazat in hoteluri de lux pe cheltuiala firmei de medicamente, experte in “masaj” sint la dispozitia clientului pe aceiasi cheltuiala , s.a.m.d.) In cazul italian au aparut si conturi straine (prin Elvetia) unde domnii doctori primeau spaga in baza volumului de medicamente , scule medicale , proteze chirurgice pe care le foloseau .
In Romania nu e cazul ca daca nici contractul cu Bechtel nu a fost gasit in propria ograda , sa nu
—————————————————————————————————————————-
asteptam sa gaseasca conturi prin tari straine ca Elvetia . 🙂
——————————————————————————-
Oricum domnul Vlad Mixich are perioada extrem de scurta pe postul respectiv . In decembrie , ce mult ianuarie , il zboara “patriotii” cu plagiate , condamnari , tinichele pe piept . Toti deputati , senatori care nu dorm noaptea de grija voastra . 🙂
In alta ordine de idei :
2- Ce va informam cu ceva timp in urma ? Ca polonezii vor cumpara elicopterele militare americane Black Hawk ( in varianta “combat” . adica puternic inarmate )
Se confirma . 🙂
http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-21345778-airbus-furioasa-dupa-guvernul-polonez-ales-cumpere-elicoptere-americane-black-hawk-niciun-guvern-nu-tratat-asa-vom-cere-compensatii.htm
Va mai scriam ca investitia franceza in Romania e un fel de plan B “ca stiau ei ce stiau” 🙂 . (nu era un secret . din moment ce au refuzat sa trimita trupe in brigada internationala din Polonia , era clar ca polonezii nu erau fraieri. dau banii la cine vine cu trupe. adica americanos ).
Partea proasta a planului , Romania nu are bani de nici un fel de investitie . Civila sau militara .
A recunoscut insasi ministrul justitiei cind a spus clar ca a mintit la CEDO . Nu are Romania bani de noi puscarii (peren condamnata la aceasta curte de justitie) dar a tras de timp prin o minciuna institutionala. Evident nu are bani tara nici de elicoptere , autostrazi , etc.
Deoarece bugetul de stat e bazat pe cheltuieli cu pensi , salarii bugetare , clientela politica . Nu ramane nimic pentru investitii .
Cum se repeta de prin 2004 cind am intrat in NATO si am promis marea cu sarea sau 2007 cind am intrat in UE si am promis la fel de multe .
Sa promiti nu doare gura . 🙂
for you http://www.defensenews.com/articles/turkey-invites-russian-bid-for-air-defense-contract
Sistemele AA ruse (ca si cele chineze) nu sint compatibile cu standardele NATO .
Ca urmare , ori turcii ies din apararea comuna NATO , ori se chinuie ca adapteze sistemele AA ruse la normativele NATO . Si asta e o risipa de bani colosala fara nici o garantie de succes.
Nu cred ca Erdogan va dori sa iasa din NATO dar la dictatori te poti astepta la orice .
Au mai avut o tentativa – sa cumpere de la chinezi , acum 3 4 ani .
Pentru cine e interesat :
http://ec.europa.eu/eurostat/documents/2995521/7680644/7-10102016-AP-EN.pdf/bd3c01d2-469e-422d-b8d4-6cdc7f8a05e2
Ca comparatie ,sa stim unde sintem .
Totalul calatorilor trasportati cu avionul de pe toate aeroporturile din Romania e doar usor mai ridicat decit traficul anual de pe un singur aeroport englez . Londra / Luton .
PS . Partea leului in Romania e face aeroportul Coanda din Bucuresti cu 9.274.000 calatori . Restul aeroporturilor noastre impart diferenta pina la 12.581.000 calatori .
Ce e curios , conform analizelor internationale , un aeroport sub 1,5 milioane calatori /an e nerentabil . Adica e in pierdere financiara si doar subventile masive (stat central si/sau local) il tin pe linia de plutire .
Mediul academic- sincer, sunt oameni de exceptie dar mult prea putini raportat la loaze, impostori. De fapt mizeria in care am intrat, societatea aflata in deriva, nu poate sa functioneze decat cu astfel de oameni. Un specialist care a muncit, si-a sacrificat ani din viata pentru profesie, nu va face compromisuri.
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-21345866-plagiatorii-isi-sterg-urmele-senatul-complice-crima-academica-perfecta.htm
buna ziua
off topic
in raspuns pentru @dance daca am urmarit sau dezbaterea de duminica seara
https://www.washingtonpost.com/news/wonk/wp/2016/10/10/donald-trump-tried-to-call-out-warren-buffett-he-probably-didnt-expect-this-response/?tid=pm_pop_b
wp e “de stanga”, e “correct politic” e “democrart” e “pro establishment” e….oricum
dar
ramane wp
o fi warren buffett tot “de stanga”,tot “pro establishment”tot…
tot azi mai era in wp ceva despre trump si “Russian inner circle”,si rezulta cam asa, trump spunea ca putin l a Laudat,putin ii spune lui zacharia in iunie ca nu l a Laudat,doar a spus ca e “diferit”,dupa aia trump spune ca habar n are de rusia , duminica a spus ca rusia e inaintea US cu modernizarea nucleara-eu unul ma indoiesc ca e asa-
de cateva saptamani tot citesc,si citesc si citesc…..
si nu pricep,( eu pricep greu si uit repede, e o calitate care m a ajutat pana acum)
e bine sa fii impredictibil dar nu mereu,or trump cred ca e tipul care “spune ce vrea sa auda interlocutorul”
asta nu e om de stat, e “showman”
astept cu mare interes noul realty show”the candidate”
@danc- va respect opiniile,sunt convins ca sunteti mai bine informat decat mine ,daqr ,daca trump ajunge la casa alba,purtat de votul “antisystem” tot cu “sistemul” va trebui sa guverneze; cinic,treaba lui ce face cu America,problema e ce face cu lumea asta in care traim toti si -pro sau contra trump–nu poti trai fara America
dupa dezbaterea de duminica eu unul am devenit fan Clinton
nu poti domnule sa spui -daca vrei sa fii om de stat- ca nu se anunta asaltul asupra mosul,ca se pregatesc aia/ ce naiba vorbim de o haita de banditi-ca asta e isis-)
ce at face trump in siria? at ataca pe nepragatite rusia?
e scenario de cosmar….
Buna ziua.
Bineanteles ca Trump spune ce vrea sa auda lumea. La fel insa face si Hillary. Nu stiu, fiecare cu perceptia lui. Am urmarit dezbaterea si Trump mi-a intarit convingerea ca e mult mai bun decat cucoana. Mult mai bun si asta la orice capitol.
Despre Rusia si Isis, Trump are dreptate: daca poti sa ai un aliat ca Rusia impotriva Isis, de ce nu? Moderatorul tot il intreba ceva idiot ‘what do you think it will happen if Aleppo falls?’ A insistat tampitul de cateva ori, Trump n-a raspuns direct si pe buna dreptate. Ce fel de intrebare cretina e asta intr-o dezbatere prezidentiala?
Mai degraba Hillary a fost alarmista in legatura cu Rusia, incercand sa aprinda focul cu email-urile si ca Rusia a fost invitata sa-si bage coada. De parca Rusia avea nevoie de invitatie speciala sa faca spionaj 🙂
Mai sant multe aspecte, cel mai mult m-a frapat faptul ca a avut “balls”! 🙂 Sa vii la o asemenea dezbatere dupa 2 zile de atacuri furibunde in media… Iaca de asta i-a invins pe toti in partidul republican. Pentru ca are vointa, stie sa se lupte. Romney a pierdut pt niste chestii atat de infime (binders full of women, 47%), asta, cat de carnat si de marlan si de incoerent e, dar se lupta, tata! Impotriva tuturor: Clinton Machine, Media, RINO Establishment. Si e clar PENTRU America, nu impotriva oamenilor si vandut miliardarilor ca Hillary.
Buna seara , fara suparare :
“Despre Rusia si Isis, Trump are dreptate: daca poti sa ai un aliat ca Rusia impotriva Isis, de ce nu?”
Nu ai cum sa fii aliat cu un stat care nu mai respecta niciun Tratat International , intelegeti ?
Cu state care anexeaza teritoriile altui stat nu te poti alia . Cu state care iti ameninta non stop aliatii nu poti fi Aliat .
In privinta Isis – nu e clar nici acum , cand Rusia – la 6 luni dupa ce a declarat ca obiectivul Isis din siria a fost atins , deci “pleaca acasa” – isi face baza permanenta in Siria ca nu exista vreo posibilitate ca SUA sa se alieze , militar , cu ei ???
Ps – ” lupta ” rusilor cu isis nu a facut decat sa genereze alte sute de mii de refugiati si sa i intareasca puterea criminalului Assad .
I respectfully disagree. Americanii au mai fost aliati cu rusii, cu niste limite bineanteles (cativa ani doar, pana s-au intalnit la Berlin etc). Oricum detalii de genul asta (conditiile unei aliante ipotetice pt o problema f departe geografic) nu se discuta la o dezbatere prezidentiala.
http://www.euronews.com/2016/10/07/russian-parliament-approves-permanent-air-base-in-syria
PS : Rusia creeza Isis , sa schimbe jocul in OM si Trump se aliaza cu rusii sa lupte contra Isis :))))))
Re: Vlad Mixich Great news!!
Psd face timpenii imari, nu sint deloc siguri ca vor guverna din Dec. Sansa USR e ca diaspora sa-si sure rudele/prietenii din tara. La fel orasenii pe cei de la sate Notorietatea usr e inca mica. Bunicii isi asculta nepotii:)). Nu am semnat dar voi dona.
Cit despre Trump, I can’t stand him. E asa cum nice De Niro: con, idiot, bozo, punk, etc, etc.Embarrassing!!
Aveți dreptate referitor la borfașii p(o)s(e)d(ați):
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-21346004-modificare-ordonanta-scriitorilor-din-inchisori-votata-senatorii-juristi-pentru-fiecare-lucrare-scrisa-obtine-reducere-cate-20-zile-pedepsei.htm
După legea care-i scoate „basma curată” pe plagiatori (ieri), azi – se revine la ușurarea/scurtarea detenției pentru borfașii „scriitori”. Ticăloșii se grăbesc să se „salveze” între ei și chiar ar trebui făcut ca în 2014, înaintea turului al doilea, așa cum ați spus dumneavoastră…
Am fost de doua ori in Rom anuì asta. Oras mare, information mai rau decit in primii ani dupa Revolutie..Rom libera, dilema veche, revista 22 nu erau niciunde, plin de reviste de can-can, de TV stim..Toata lumea pe Antene, serios. Dar am experimentet cu o ruda in timpul unui asa zis sondaj ad-hoc, pe strada (de fapt incercau sa sell PMP): Am zis ca votez USR, ruda mea: ca si doamna..Am zis ca problema e lipsa investitiilor, persoana de linga mine: idem. M-a intreat cum e cu Nicusor si Soros. Am explicit. Nu am convins-o dar stiu sigur ca va vota ca si mine..:)) Merge! There is no other way! It is the least we can do, from here. Plus donate, ca sa poata sa devena mai vizibili. Sau sa-si ai si voluntary aia de o pizza.
Cei din tara cel mai mult ar ajuta daca s-ar implica observatori. Sint convinsa ca Armand era primar de sector daca nu se fura.
Nu ma intereseaza ideologia, acum. E vorba de un pic de integritate, onestitate. De asta USR au din belsug. Sergiu Moroianu e presedinte la comisia aia de integritate, aud.So e pe bune.
O zi buna va doresc! Si un dram de optimism!
@emigrant din nou,buna seara
buna radiografie -nu se mai citeste=nu se mai gandeste/din “fericire” e si la “case mai mari”
ca sa fiu sarcastic,macar la noi”in RO” internetul e bun,deci,avem in avantaj
ce vad eu in bucuresti- si e strict personal,poate nu obiectiv-
1.da a castigat firea si a pierdut armand sect 1 si -absolut correct- a pierdut fiindca observatorii s au dus la concert si la final ‘sistemul”( toate celelelaltepartide) I au pus parte din voturile pentru ca voturi anulate/nu a facut scandal, a acceptat/nimeni nu a sesizat acest “bun simt”sau daca vreti “patriotism” ca pana la urma asta e;
aici e si lipsa de experienta/am vrut sa fiu observatory la sect 1,mi au spus ca au suficienti…
USR azi
a.are-cred- voturile necesare pentru a avea candidate in diaspora
b.avea ieri 130 mii semnaturi /mai trebuiesc 70 mii i/sunt sigur ca se vor strange/duminica ‘” la cort” era in domn mai “tanar”decat mine ,de 62 ani/ m am uitat a convins in 5 minute 3 oameni sa semneze( asta apropos ca “pensionarii” voteaza numai psd)
e paradoxal,dar USR scoate la vot oameni care nu ar mai vota- eu ziceam ca anul asta nu votez=prea batran,si totusi voi vota,am convins cativa tineri “scarbiti de politica”, am convins cativa vecini,la fel ,scarbiti de politica
c. finante- in a doua jumatate a saptamanii trecute prin media electronica ,nicusor dan a solicitat donatii de 100 mii lei/ s au donat in 2 zile!!!!mai e nevoie de bani…
dar,ce e essential,se spune de ce e nevoie de bani si ce se face cu ei!!!! si banii vin…
si da, aveti dreptate,nu e vorba de ideologie acum, e vorba de TRANSPARENTA,si acest USR asta ofera acum
dupa ce exista transparenta ,putem vorbi si de ideologie
pana la urma e vorba de a crede ca se poate …chiar daca facem doi pasi inainte si unul inapoi,si tot e ceva,e in “pas inainte” si merita facut
Gindim similar..Am observant si cu alte ocazii. Ma bucur tare mult ca sinteti asa de implicat. Din pacate noi nu stim inca sa apreciem valorara calor de virsta dvs.
Cu privire al americani: sint de ani multi aici, sint surprinzatori, cei de virsta a 3-a sint de multe ori mai implicati decit tinerii.
De asta cred eu Trump va pierde rau. A facut prea multe de “nu se face..” Totul are o limita, totusi.
Pacat..Daca s-a dorit compromiterea ideii de anti establishment s-a reusit
In Rom insa USR are sanse reale.
Numai bine,
Dreptul Dvs 😀
Nu discut despre simpatii pentru candidati – fiecare are dreptul sa sustina /simpatizeze cu oricine . Eu va zic ca singurul lucru care il vor rusii acum ( in legatura cu siria/isis ) e sa i scoata din barlog pe soldatii americani , sa ii aduca la o ciocnire directa ( de mica anvergura )pe teren sirian , cat sa isi faca Putin propaganda ca uite ce puternica e Rusia si cum Urss poate redeveni o realitate .
Rusia se vrea o super putere globala , sa fie tratata ca atare si de fapt e o sandrama plina de viermi care a ajuns sa si inchirieze submarinul nuclear , functional , cu speranta sa mai faca rost de niste ingineri capabili.
pentru @DanC , 18:41
@danc
Repet.campania din US e o problema interna,dar.
Buffett il respinge pe trump,multi republicani sunt rusinati de trump,eu percep ce,scriu ziarele ” stanga”=wp,nyt,wsj
Problema mea e cu “capacitatatea lui de a reactiona conform realitatilor si nu dorintelor”
Lumea nu e ca in “the apprentice” sa spuna “you are fired”
Intrebarea despre allep,nu cred ca e prosteasca/bush a cucerit irak ul …si…?
Dvs vedeti macar un pic de viziune?
N-am inteles “Dvs vedeti macar un pic de viziune?”
Buffet e un stangist ordinar, donator pe fata pt Clinton Machine.
“Realitati vs dorinte” – pai Hillary e sclava dorintei ei personale de a fi Presedinta. No matter what. Cu tupeu. fara modestie, fara regrete. Cu toate ca problema cu FBI-ul si email-urile e groasa, cu toate ca a demonstrat cu Bengazi ca nu e-n stare sa-si apere ‘supusii’ etc etc.
@danc- o placere sa “combat” cu Dvs/sincer
eu -e drept-am in avantaj= nu sunt direct implicat si ,oricum ,mai putin afectat de rezultat decat Dvs
1.”Hillary e sclava dorintei ei personale de a fi Presedinta”
sper ca nu sunteti atat de naiv incat sa va inchipuiti ca trump candideaza doar pentru ” make America great again”
daca at fi asta adevarat ,atunci e el “roman verde”= sa nu I spuna nimeni cum sa faca, numai ca nu stie ce sa faca
2. “Buffet e un stangist ordinar”
dupa Dvs inteleg ca orice American care care a contribuit la Campania lui Clinton e “stangist ordinar”
chiar asa sa fie?
3.”Disloyal R’s are far more difficult than Crooked Hillary. They come at you from all sides. They don’t know how to win — I will teach them!”- e in twitter al lui Trump de azi…
as intelege ca “sarmanul” trump e singur impotriva tuturor… Romney avea numai 47% impotriva
sau,ca cele doua partied americane majore sunt in fel de usl
4. trump a sous cu subiect si predicat ca o va trimite la puscarie pe Clinton/ eu am inteles ca-dupa el – si Justitia Americana ar fi “crooked”
si last but not the least..
admitand ca va castiga ,cu cine va guverna?
cat vrea el sa fie “robin hood” din fericire inca in America e o balanta a puterilor
sa admitem ca va castiga alegerile …ce va face? sa spunem ca Giuliani va fi general attorney,Christie?- secretary of state?
ce va face cu pence? tocmai s a luat si de el ca a avut alta opinie decat “maiestatea sa ” trump?
si tot despre trump
https://www.washingtonpost.com/news/worldviews/wp/2016/10/10/heres-what-donald-trump-needs-to-know-about-the-inner-workings-of-russia/
am citit si tot citit- e drept,dupa dvs e in ziar stangist-dar e “wp” si sunt fapte,nu opinii
daca ignor toate celelalte declaratii si ma opresc numai la ce spune despre rusia-si de fapt asta ma intereseaza- chiar incep sa cred ca Ceausescu era mai consecvent
Proasta este un eufemism pentru Firea. Jale si prapad ….cred ca nu a deschis un ghid sau un contract de finantare. Nici macar nu se pune problema de faliment, ci de insolventa 👿 – Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, da asigurari ca regia nu va intra in faliment si vor putea accesa fonduri europene.
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-21346188-nicusor-dan-dupa-declansarea-insolventei-falimentul-radet-este-inevitabil-municipalitatea-nu-mai-are-niciun-control-asupra-pretului-gigacaloriei-nu-mai-pot-accesa-fonduri-europene-firea-neaga-acuzatii.htm
si o “mica afacere” de familie 👿
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-21345765-primarul-sectorului-3-robert-negoita-vrea-mute-parte-din-intretinerea-spatiilor-verzi-srl-4-angajati-datorii-circa-50-milioane-lei-2015-compania-fost-implicata-intr-scandal-imobiliar.htm
“Exista doua dosare penale aflate in curs de instrumentare, avand ca obiect contractul de realizare a autostrazii Brasov-Cluj-Bors. Un dosar care are ca obiect negocierea, aprobarea si semnarea contractului de proiectare, construire si finantare a autostrazii Brasov-Cluj-Bors, in cursul anului 2003. Se efectueaza cercetari penale pentru suspiciunea savarsirii unor infractiuni de abuz in serviciu sub forma calificata. Un alt dosar care are ca obiect modificarile succesive la contractul initial, adoptate in perioada 2003-2013. Se efectueaza cercetari penale pentru suspiciunea savarsirii unor infractiuni de abuz in serviciu cu obtinere de foloase necuvenite pentru sine sau pentru altul”, a declarat purtarorul de cuvant al DNA, Livia Saplacan.
http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-anticoruptie-21346365-dna-instrumenteaza-doua-noi-dosare-privind-contractul-bechtel-care-sunt-vizate-posibile-fapte-din-2003-pana-2013.htm
http://www.agerpres.ro/justitie/2016/10/11/ccr-legea-privind-dezincriminarea-conflictului-de-interese-neconstitutionala-16-48-45
le-a tras-o rau Curtea! 🙂
Le-a tras-o bine si DNA ul geto-dac :)) ( declaratia doamnei Saplacan )
Buna seara prieteni. Salut gestul plin de demnitate al lui Viorel Barbu. Poate ca toti detinatorii de doctorate reale din Romania ar trebui sa-i urmeze gestul si sa renunte la titluri care in momentul de fata oricum nu mai au nici o valoare morala.
Acum despre campania prezidentiala din SUA. Ca sa explic voi face urmatoarea comparatie, in SUA se duce prima campanie electorala intre un Traian Basescu, marlan, novice in ale politicii dar care intelege omul de pe strada si un Adrian Nastase in fusta, imbibat de coruptie, sustinut de medie servila si idioata, si bolnav (un Parkinson care e tinut cu greu sub control si poate chiar un inceput de dementa). Asta e alegerea. Si toata presa americana si puritanii de ocazie (Romney, Ryan si McCain) se dau de ceasul mortii ca acum 11 ani intr-o convorbire particulara, Trump se referea la “pasarica” unei actrite.
Acum despre politica externa americana. Vai si amar. Acum cateva zile in Siria a avut o lupta intre o grupare militara sustinuta de armata americana si alta sustinuta si antrenata de CIA. Iar o alta grupare, asa zis moderata, tot antrenata de Pentagon, tocmai ce si-a declarat alianta cu ISIS. Dar astfel de lucruri nu vor fi citite niciodata nici in Washington Post si nici in New York Times ca dau prost ptr administratie si ptr Hillary Clinton.
Ce repede uitati Binele facut Romaniei , prin trimiterea lui Philip H. Gordon la Bucuresti – in timpul loviturii de stat , de catre actuala administratie .
” Philip H. Gordon a fost numit adjunct pentru Afaceri Europene şi Eurasiatice al secretarului de stat american în 2009, fiind responsabil de relaţia cu 50 de ţări europene şi eurasiatice, precum şi de cea cu structuri precum NATO, UE şi OSCE. Anterior, Gordon a deţinut poziţia de director pentru Afaceri Europene în Consiliul de Securitate al Administraţiei Clinton şi Senior Fellow al Institutului Internaţional de Studii Strategice din Londra.
În timpul campaniei prezidenţiale a lui Barack Obama, Gordon a fost consilierul de politică externă al viitorului preşedinte.
Este doctor în studii internaţionale, diplomă acordată de Universitatea Johns Hopkins. Vorbeşte franceza, germana, italiana şi spaniola, a scris numeroase cărţi şi articole în care abordează relaţiile internaţionale. Colaborează la publicaţii cunoscute precum New York Times, Washington Post, International Herald Tribune şi Financial Times.”
Buna seara .
Eu nu uit dar cu o floare nu se face primavara. Noi vedem doar partea plina a paharului: vizita lui Gordon, radarul de la Deveselu, faptul ca suntem in NATO (desi la ora asta eficienta organizatiei este discutabila) dar nu vrem sa vedem ca Obama si doamna Clinton au avut o politica externa natanga care a destabilizat total Orientul Mijlociu si a oferit ocazia Rusiei sa isi recupereze influenta nu doar in Orient ci si in parti ale Europei de Est. Pana la urma eu vad si perspectiva americana. Ce se intampla acum in SUA se intampla la nivel mai mic sau mai mare si in Europa. In Marea Britanie, Brezit, in Italia, miscarea lui Beppe Grillo, etc. Ce putem noi spune despre actuala clasa politica germana care se preocupa de incalzirea globala si interzice inmatricularea masinilor cu combustie interna incepand din 2030. Frumos. Dar asta e problema Germaniei acum? Bruxellul se agita sa dea directive ca presa sa nu publice numele teroristilor daca sunt arabi/musulmani. Noi vedem o latura limitata a situatiei si o facem mai mare decat este in realitate ptr ca avem problemele noastre care sunt cu mult mai mari si din varii motive nu le putem rezolva singuri.
Io zic sa citit ( printre randuri ) si de astea / cu curaj , daca vreti sa vorbim despre politici natange in OM : http://www.timesofisrael.com/smashing-is-a-strategic-mistake-says-think-tank-chief/
@Ziggy
parafrazand,”in stat nu are prieteni,nu are dusmani are interese’
si din fericire US are interese in Romania
sper sa nu spuneti iar ” ca o iau razna”dar azi -cred eu-romania “inclina balanta”
politica absolut lamentabila a administratiei Obama in oriental mijlociu face Romania interesanta
dar
din nou Romania e “intre ape”= sa aleaga intre o germanie care mai devreme sau mai tarziu -eu cred mai devreme-va trebui sa aleaga intre rusia si us si us-care oricat at dori va avea in rusia un adversar;
sper ca acea comisie a lui Iohannis sa fie in stare sa mentina status-quo-ul/asa cum arata acum pare a fi de partea germaniei/ e greu al naibii de greu,sa fii in zona euro si pro US= sa fii economic dependent de Germania si politic independent de Germania/ sper ca dl Aurescu stie ce face si deocamdata Iohannis ” se misca ” excelent
exact !
ce e ingrijorator .. sunt atacurile intetite la adresa unor institutii , oameni cu rezultate in relatia pro SUA !
nu cred/atacul e impotriva celor care vor o tara “normala”
“Paradoxal, cei care au reuşit să desfiinţeze PDL se numesc Vasile Blaga, Sulfina Barbu, Anca Boagiu, Ghiţă Falcă…”
De aici :
http://adevarul.ro/news/politica/basescu-vrea-voturile-electoratului-pdl-cei-reusit-desfiinteze-pdl-numesc-vasile-blaga-sulfina-barbu-anca-boagiu-ghita-falca-1_57fcf1ee5ab6550cb8762cbe/index.html
Bine ma Traiane ca ai ajuns sa scuipi si pe aia fara de care erai de mult timp un nimeni .( toti au avut functii in stat cu semnatura EXCLUSIVA a lui Traian Basescu .Pe merit functile sau recompensa pentru pupatul in dos ? )
Evident , NU tu si Elena Udrea sinteti principalii vinovati a desfintarii PDL .
Astept optimist sa il atace si pe Boc . E in logica evolutiei bolii . (faza initiala a delirium tremens provocat de alcol. Toti aia care au fost cu tine cindva sint acum vinovati si tu esti singurul inger pe pamint . )
@intamplator:
Parerea mea ca dvs aveti un unghi mai ingust, vedeti alegerile americane doar din prisma romaneasca, UE, Rusia. Si like/dislike-ul personal, care poate fi rau/misleading in politica. A se vedea Duminica Orbului cand cam la toti ne-a placut mai mult de Iliescu (chit ca era comunist ordinar si pro-rus) si nu prea de Ratiu/Campeanu care nu mancasera salam cu soia 🙂 Ce ridicol suna acum, dar cat de ne-experimentati politic eram cu totii! In loc sa ne separam complet de trecut si sa taiem raul de la radacina.
La fel si acuma cu Trump vs Clinton. Cucoana e continuatoarea liberalismului socialist corect politic inventat de Obama, e o Ilieasca americana. Vb unei jurnaliste, daca Hillary castiga e sfarsitul civilizatiei occidentale.
Salut Dan. Asta am spus si eu si am fost luata la raspar. Noi vedem vizita lui Gordon, radarul de la Deveselu si apartententa la NATO si ne gandim ca NATO aka America ne apara de rusi. Noi trebuie sa intelegem ca Rusia va fi intotdeauna preocupata sa-si intinda zona de influenta cat mai departe de granitele fizice. Este o chestiune de geografie pana la urma. Neavand doua oceane care sa o separe de pericole iminente, poltica externa a Rusiei a fost didntotdeauna expansionista. Iar polonezii, si liderii tarilor baltice, au inteles mai repede decat noi ca sprijinul american este unul simbolic, asa cum s-a vazut in cazul Ucrainei.
Nu va ia nimeni in raspar doamna .
Discutam , daca va deranjeaza schimbul de idei ( chiar si o mica polemica ) nu’i bai – ma pot abtine de la a va scrie .
Cat despre polonezi .. iar gresiti , polonezii /dimpotriva au inteles ca sprijinul american este singurul care Conteaza ! Abia ieri . alaltaieri ce i au trimis pe francezi la plimbare si au strans legaturile cu americanii privind productia si achizitia de armament. Pe bune .. sunt pline agentiile internationale cu stirea asta !
Nu ma deranjeaza schimbul de idei. Ma deranjeaza insa opiniile bazate doar pe ce citim in NYT, Washington Post si pe ce vedem la CNN. realitatea este mai complexa. A vedea in Hilary Clinton o alegere mai buna decat in Trump este o mare eroare.
eu n am citat din presa pe care o mentionati .
nu consider ca doamna Clinton e mai ” buna” decat dl Trump .
ma uit doar la declaratiile lui Trump cu privire la NATO , China , Rusia si imi pun intrebari .
iar unele opinii sau informatii sa stiti ca le am direct din SUA . chiar si de la militari cu o panoplie intreaga de decoratii de razboi .
@clemy
buna seara
ce naiba sa citim???
toti cei mentionati de dvs dau ce spune trump… si azi -asa am inteles eu- e ca trump e singur impotriva tuturor…si McCain,si condoleeza rice ,si ryan si ayotte si -culmea- pence?
pai daca e asa inseamna ca “binomul american’are ceva impotriva singurului candidat onest!!
ca cine altcineva decat “binomul” putea sa scoata o inregistrare din 2005?
@clemy “read my lips” asta a fost iepurele lui Clinton si isi va scoate banii din realty show-uri despre “cum s a luptat el cu binomul americvan”
Da, NYT, WP, CNN, Huffington – toti niste ciocli mizerabili. ‘Deontologi’ care se prostitueaza pt un banut. De ex am vazut un jurnalist reputabil Duminica seara, intrebat pe la 11pm dupa dezbatere ce parere are. Ei, nu stia tampitul sa spuna ceva de la el! 🙂 N-avea o opinie, o scalda pur si simplu. Nu primise directivele cum sa spin, cum sa rastalmaceasca. Desi era clar ca Hillary o luase pe cocoasa big time.
Luni seara insa totul era “in place”: aveau rastalmaciri si misinformation pt tot. Deontologii lu’ peste.
si totusi ce sa citesc????
ca ce naiba n o fi toata presa americna in fel de “ziarul partidului”
va rog un ziar/site cu circulatie cat de cat>>>sper ca nu fox ,ca asta e “tatal ” lui a3
Sa mai glumim .. De Niro este cel mai mare cioclu . :))
@danc
v ati gandit vreodata-in profunzime-ce at fi insemnant pentru Romania in “campeanu presedinte”???retrospective cred ca era un fel de tariceanu
dl ratiu? da,ar fi schimbat ceva,nu mult,dar ar fi schimbat
singurul care putea schimba profund Romania in anii 90 a fost Seniorul!! a fost singurul reper al tarii in anii aia!!!
repet,nu vad deloc alegerile Americane “ingust”/cred ca in conjunctura actuala Romania e “interesanta”pentru US/ cu in OM complet scapat de sub control-siria &yemen,de care nu se vorbeste),turcia -azi impredictibila,cu shift-ul spre pacific,partea asta de lume nu poate fi ignorata de o superputere/ si Clinton sau Trump la casa alba ,Romania va fi privita la fel
mai scriu odata ,trump nu are viziune-din punctul meu de vedere-spune ca “va face,dar nu stie cum”
una peste alta ,nu poti fi impredictibil in politica de azi/si trump este impredictibil/ /va rog cititi-recititi-link ul din wp/ ce poti sa crezi?politica pana la urma nu e “horoscop”/ o fi la dragnea,la ponta la ala din filipine dar nu la presedintele americii
@intamplator: “trump nu are viziune-din punctul meu de vedere” Bine, dar din pdv al americanului de rand faptul ca are sau nu viziune nu e important. De fapt nici Hillary n-are viziune, ea spune ca o sa faca si-o sa dreaga. Iar Trump a intrebat-o: bine, dar de ce n-ai facut pina acuma? Ca doar esti acolo sus de 30 de ani? Chestiile astea simple, fara viziune rezoneaza mai mult cu omul de rand decat discursul de teflon al cucoanei.
Am citit din WP, dar nu mi se pare nimic extraordinar. E doar inca un text partizan si fara talent.
Ce sa cititi, nu stiu poate TwonHall, NationalReview, Breitbart, Drudge, Limbaugh. De exemplu Rush despre dezbaterea de Duminica seara, scris ieri (scuze daca e cam lung fragmentul):
“People acting righteously offended and indignant in the midst of our current culture is hypocritical to no end, particularly on the Democrat Party side. Trump made a great illustration of this last night, and for the first time the Clintons were put on the defensive about it, and that is Bill Clinton. All this time whenever Bill Clinton’s escapades, his real behavior was illustrated, we were told to forget it. “Ignore it! It’s business. It’s private. It has nothing to do with the way he led the country, nothing to do with the way he did his job.
“It’s nobody’s business! It’s his sex life. We’ve all got problems. Leave it alone.” Finally it was brought up. I tell you, I watched this debate and I had no idea what to expect last night. I had no idea what to expect. I was very nervous when this thing started (I don’t know about you), ’cause I didn’t know how Trump was gonna deal with it. I knew it was gonna be everybody in the room against Trump. I knew that the purpose of last night was to destroy Trump forever, and not just in this campaign.
The purpose of last night — and it’s a failure today — was to take Trump out forever, not just his political campaign. Donald Trump the human being was to be humiliated and destroyed and rendered so humiliated and embarrassed he would never be seen in public again, and that’s the lesson any further, additional, future challenger to the establishment was to take from last night. The message is, “Don’t mess with us. Do not come after us. We’ll take you out, and you’ll lose not just an election. You’ll lose everything important to you. We will destroy you!”
That’s what was on the agenda last night, and Trump triumphed unbelievably over this effort last night to the point that Hillary Clinton was on the defensive for clearly over half of that debate last night. Now, stop and think of how this began; stop and think what everybody knew the elephant in the room was, and the elephant last night was gonna speak. The elephant in the room was not gonna go unnoticed and unsaid. It was going to have a voice — and it did. And Trump beat it back.
Now, I don’t know if he beat it back to the point his campaign survives. We won’t know this probably until Election Day. We’re not gonna have any idea. But we know that Trump and his campaign survive and have new energy and are continuing to roll today. In that context, this was a huge win.”
adaugati-l pe Black , ala penalu – partener de al lui Trump – ca sursa sigura 😉
@zigzag: Asta e tipic romanesc, sa te legi de autor cand n-ai argumente. Ok, sa zicem ca textul de mai sus nu e al lui Limbaugh, e scris de un martian/robot. Ce nu e adevarat din el?
glumea . sa stiti ca propaganda e propaganda ( a ambelor parti ) . pentru mine , cei 2 candidati sunt egali – unul mai rau ca altul . sa nu cumva sa ne trezim ca aflam ca unul din ei este iepurasul celuilalt , ca ar fi de tot rasul 😀
Hai sa intervin si eu cu alegerile americane . 🙂
Am dat mare dreptate lui Trump cind a spus ce a spus despre legatura bogatie – femei .
Iar USA a demonstrat o mare ipocrizie .
Pot sa va dau exemple cu gramada de miliardari care schimba femeile (obligatoriu cu mult mai tinere) ca pe ciorapi .
Incepind cu ala care avea revista Playboy si logodnice cu 50 de ani mai tinere , trecind la Berlusconi si “logodnica” actuala care are doar 48 de ani mai putin ca el si termanind cu Tariceanu si cele 5 neveste .
Intrebari :
– Daca barbatii astia nu erau cu bani , putere , lux , cine se uita la ei ? 🙂
– Ce tinea pe Hilary linga Clinton cind scandalul Monica Lewinsky era de domeniu public ?
Dragostea sau vointa de a ramane in fastul , privilegile nevestei presedintelui american ?
La acest subiect se vede clar ca Hilary era si este o carierista .
Nu apara femeile . Le manipuleaza .
Personal consider USA in o decadere colosala a democratiei daca astia 2 (Trump – Hilary) sint candidatii .
Nu va urma absolut nimic bun pentru planeta ,UE , Romania in special si indiferent cine castiga .
In un fel nu e nici macar o surpriza .
Daca George W . Bush a fost de doua ori ales presedinte , cu ce a lasat in urma pe planeta si conturile financiare americane , nu ma mai mira nimic .
Intre el si tatal lui , diferenta e ca intre alb si negru .
La loc comanda tovarasi . Cea mai mare pensie in Romania NU e de 100.000 lei /luna .
DOAR 41.000 lei . 🙂 🙂 🙂
http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-subiectele_zilei-21346793-casa-pensii-contrazice-raluca-pruna-cea-mai-mare-pensie-din-justitie-este-41-000-lei-nu-100-000-cat-afirmase.htm
Si impozitata cu doar 15, ceva % ca prima mie de lei e scutita de impozit . 🙂
In tara asta paradisul a devenit chiar realitate pentru unii .
Prostimea votanta , inainte cu punctul de pensie , cresterea varstei de pensionare ca asa e just in democratie .
“este imoral, dar nu si ilegal”. (din text)
Asa pricepeti cum e cu democratia in Romania si cine face legile . 🙂
Ptr moderatori: nu cred ac ar trebui permise teste de Rush Limbaugh aici. E cunoscut in media ca un extremist/more like extreme right. Deci NYTimes si WP sint “ciocli mizerabili” dar citam din R.Limbaugh. Nu cred ca e bine
Cu tot respectul ptr munca pe care o faceti,
@emigrant: “E cunoscut in media ca un extremist/more like extreme right” Glumiti nu-i asa? Pt ca e o gluma proasta. Daca era extremist audio-vizualul american l-ar fi dus la sapa de lemn/inchisoare de mult. Americanii nu se joaca de-a CNA ca romanii.
Buna dimineata!
Alegerile americane suscita polemici aprinse si in Romania, le lasam deocamdata libertate deplina, sperand ca cel care va iesi Presedinte sa respecte angajamentele SUA fata de NATO si Romania. Fara smechereli ieftine.
Totusi, putin echilibru nu strica: pe de-o parte publicatii cunoscute americane sunt niste “ciocli mizerabili” care scriu orice pt bani (discutabil, cel putin partial adevarat), pe de alta parte unul dintre cei mai bine platiti comentatori din industria media a SUA nu ar putea fi extremist sau influentat financiar pentru ca… audio-vizualul american l-ar fi identificat si anihilat. Adica aceiasi ciocli mizerabili au avut un aparent proces de constiinta si au lasat intacta o insula a adevarului in industria media. Cam circular argumentul.
buna dimineata!
http://politeia.org.ro/stiri-revista-presei/revista-presei-12-octombrie-cei-12-parlamentari-plagiatori-ai-pnl/49835/