Minima Moralia în epoca lui Faust
13/05/2013 | Autor theophyle Categorii: Editoriale |
Intr-un eseu care se numea Minima Moralia (nu este vorba de cartea lui Andrei Pleşu, publicata in 1988) scris de Theodor Adorno, filozof, sociolog, muzicolog şi compozitor german, scria respectivul ca “Viata devine existenţa si nu mai poate fi traita ci numai petrecuta” si “o viata buna si onesta nu mai poate exista, pentru ca noi traim intr-o societate inumana.”
Adorno a fost un membru proeminent al Şcolii de la Frankfurt, alături de Max Horkheimer, Walter Benjamin, Herbert Marcuse, Jürgen Habermas. Oameni destepti pe un drum gresit, parcurs insa cu multa pasiune si convingere civica. Departe de incapacitatile socialismului autohton, reprezentat de zombii intelectuali, absolventi ai ceremoniilor botezului cu mici si bere al ideologului Marian Vanghelie, supremul garant al consignatiei socialiste romanesti.
Minima Moralia este un eseu scris intr-o sumbra perioada de criza morala a societatii umane, criza bantuita de fantomele fascismului si ale comunismului; nu este cazul la noi astazi, desi multe fantome comuniste ne mai bantuie, poate si cateva fasciste. Minima Moralia este un eseu de baza in “Teoria critică”, care de felul ei este o teorie mult prea socialista pentru a fi apreciata de mine, totusi descrierea societatii in care nu se mai poate trai este extrem de relevanta zilelor noastre. Falsitatea decorului, incapacitatea liderului de a-si conduce colectivitatea spre o tinta promisa, coruptia importata si exportata te fac sa te intrebi este asta realitate adevarata sau un joc faustian macabru si diavolesc. Un om cu zeci de milioane de dolari si cu palate care sfideaza bunul simt poate reprezenta mii de oameni care traiesc la nivelul subsistentei, cum?
Reprezentantul consignatiei socialiste romanesti la Bruxelles ia spaga cu nerusinare numind-o lobbing, indreptatind tot ceea ce se spune despre milioane de oameni cinstiti a caror singura vina este ca l-au trimis la Bruxelles si ca sunt romani. Nerusinarea si aroganta sunt numai ale lui Severin sau ale tuturor care sfideaza legea in spatele imunitatii parlamentare?
Nu stiu cat de mult va place Goethe si habar nu am daca stiti actiunea dramei (sau a operei). In orice caz, fiecare zi care trece ma indreptateste sa cred ca traim libretul operei sau faimoasa drama. Cred ca ultimele elemente si deja celebrele cablograme WikiLeaks ne confirma – Faust ne-a acaparat societatea si joaca in fiecare zi, primind aplauze la scena deschisa. Nu stiu care a fost contractul actual al lui Victoras / Crin Faust sau Vasile / Elena Faust, stiu numai ca Mefisto (Mefistofel) isi joaca rolul cu desavarsire. Cate odata, mascat in Volodia, ursul siberian (Petrom), alte dati – unchiul Sam (Bechtel sau Chevron) si de multe ori – simpaticii Hänsel si Gretel (BRD si BCR).
Scenariile sunt puse pe tapet de ucenicii vrajitori in slujba lui Mefisto, jocurile societatii captive si acesti ucenici se joaca in fiecare zi si in fiecare ora, iar noi mergem incet si sigur spre un viitor incert, care devine pe zi ce trece si mai incert. Acuzatii fantastice (sau nu), sticle de uzo, vodka sau whiskey consumate cu bere si ucenicul mefistofelic continua sa incerce ceea ce nu a reusit acum un an, doi, zece.
Statul slab nu se apara si nici palmele cu fata sau dosul nu vor ajuta nimanui, niciodata. Statul este slab pentru ca cei care-l conduc il doresc slab. Ponta nu stie de cozile la plata contributiilor si a taxelor dupa ce s-au cheltuit zeci de milioane de euro pentru sisteme care poate nu vor folosi niciodata, ci au fost numai sifonarii de spaga. Poate pana la urma cineva ii va organiza o “zi a recoltei” ca sa se plimbe si el prin pietele capitalei, cum facea distinsul Geniu al Carpatilor.
Statul in vacanta si Faust la el acasa. Mefisto a hotarat ca mai are de luat niste suflete si le ia in fiecare zi, parte din ele mai scump, altele mai ieftine, majoritatea lor gratis!
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
salut ! excelenta postare 😀
Salut Zigy,
multumesc. 🙂
Nu stiu daca l-ai urmarit aseara pe dl Predoiu la digi cred ( era invitatul doamnei vijulie sau vijelie 🙂 ) . spune dl Predoiu la un moment dat : ” .. ne mai plangem ca suntem condusi din afara .. pai asa se intampla cand nu suntem in stare sa ne conducem singuri” ! exact asta a spus. ps : cred ca stia despre articolul postat mai sus ( glumesc) . 😀
nu, nu l-am urmarit. Cred insa ca stie exact ce zice, nu avea nevoie sa ma citeasca 🙂
stie cineva ceva de asta:
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-14795991-surse-cine-este-seful-partidului-popular-care-forma-jurul-presedintelui-traian-basescu.htm
sau e tot diin categoria fumigenelor ?
salut amos,
deocamdata la categoria fumigene. Hai sa ne dam cu parerea ca “noi” stim mai bine ca altii 🙂
🙂
Merci, theophyle
cu placere 🙂
Salutare tuturor,
Inca sase generali condamnati e adevarAT cu suspendare de catre completul de 5 judecatoare. de la Curtea Suprema. Nu sunt pe deplin multumit dupa mine le-as fi dat cu executare dar avand in vedere ce bataie de joc a fost la fond e totusi un pas inainte.
“Toţi inculpaţii din dosarul angajărilor ilegale în Ministerul Afacerilor Interne (MAI) au primit condamnări la închisoare cu suspendare cuprinse între un an şi jumătate şi trei ani, potrivit deciziei definitive luate luni de instanţa supremă
In schimb Conducerea MAI nu a cerut despagubiri civile, politisti de doi lei.
“Instanţa a mai anunţat că MAI nu cere despăgubiri civile şi, totodată, a dispus desfiinţarea mai multor ordine interne ale instituţiei, precum şi a unui raport al acesteia”
Mortala chestia cu soferul care a devenit general. Exact Napoleon 😆 Asta avea baston de maresal in ranita. Din nefericire pentru el era din carton 😆
Theophyle,
Scuza-ma am gresit adresa de mail. Sunt tot eu Ion
Salut,
am vazut. Nu am inteles de ce te-a bagat platforma la moderare!
Pai, mia socrela a trimis un mail in maghiara si a ramas tastatura pe alfabetul maghiar.
In schimb vad ca-l salta DNA-ul pe Pres. CJ harghita pentru trafic de influenta si mita. Asta seara nu mai primim cina calda din cauza DNA-ului..
ha,ha 🙂
Te speli la cazan ca in zilele nunme ale genialului. In alta ordine de idei, ai vazut?
http://prisacariu.ro/2013/05/13/si-daca-monica-macovei-ar-fi-numita-judecator-la-cedo-pe-mina-lui-victor-ponta/
Theophyle,
Nu e numai ea pe lista mai sunt si alte persoane interesante, vorbesc in sens propriu. Ti-am spus sa ai rabdare prietene, era important pentru Kepler ca Tonta sa nu fie vedeta in aprilie. Avem inca multe motive sa-l iubim pe Saturn in Scorpion.
care aprilie Ion, suntem deja la mijlocul lui mai 🙂
Nu luna mai este important pt. copilot ci aprilie. Am avut luna trecuta un schimb de replici inainte de a se anunta celebrul “troc” Tonta Pirat., cauta te rog in arhiva.
altu’ : http://www.ziare.com/mircea-sandu/presedinte-frf/mircea-sandu-chemat-de-urgenta-la-dna-1235033
Resalut
Un articol care explica multe din nedumeririle oamenilor de rind .
http://m.ziare.com/daniel-morar/cine-mai-apara-anticoruptia-1234925
Si un alt articol .
http://www.evz.ro/detalii/stiri/senatul-evz-unificarea-cui-1036985.html
Poate desteapta pe unii ca nu poti recistiga ceva politic cu aceiasi reciclati eterni sub noi nume de partide inventate in birouri .
Aceiasi care au distrus asa numita dreapta .
am vazut, trebuie de incercat. MRU a zis 2 saptamani. Merge e OK. Nu merge fiecare cu ale lui.
salut,
zice corect:
“Dacă Mihai Răzvan Ungureanu, politician în ale cărui bune intenţii, forţă şi viziune cred, va şti să adune partea sănătoasă moral şi profesional a societăţii, lăsând deocamdată de-o parte etichetele, poate că lucrurile ar începe să se mişte.”
Ca sa o faca, trebuie sa delimiteze clar partile acelea si sa le faca cite o oferta/promisiune tot clara. Si sa interactioneze direct. El si echipa lui. Metoda prin samsarlicul agentilor electorali si activistilor trecuti prin n partide mai mult strica dupa cum am vazut pana acum in luna mai. Activistii se vor buluci si ei, dar dupa ce vad ca e ceva de rontait…. dar nu acum cind fata e inca saraca, desi virtuoasa
Parerea mea
salut,
MRU a zis ca incearca 2 saptamani sa vorbeasca cu toata lumea, merge e ok, nu merge atunci se misca numai cu cei care vor sa colaboreze.
Theophyle mama, daca vrea sa faca … trebuie sa vorbeasca cu toata lumea tot timpul un an de acum incolo.
Nu se intareste betonul in 2 saptamini si gata, cum au cazut cartile asa merge. Trebuie sa fie leu, sarpe si porumbel simultan mult timp de acum incolo. Parisul merita o liturghie…
buonasera padri,
Sara buna oameni buni, bucurosi sa va vad pe cei tineri si batrani, de stanga si de dreapta, deopotriva, 🙂
Oamenii de rand nu au aceste nedumeriri. Ei sunt nedumeriti daca li se spune ca pamantul se invarte in jurul soarelui,ca de ce nu poate sa “ciupesca” si el un pic ca s-asa iau toti, ca de ce sa nu iasa la pensie anticipat.
Omul de rand este dumerit ca usl le da (chiar daca in realitate nu dau ca atunci nu ar mai avea ei ce fura). Omul de rand este dumerit ca “de vina” este Basescu
Si mai mult, cu partide inventate in birouri (cazul pnl de exemplu) se poate castiga, dupa cum demonstreaza realitatea…… 🙂
Buna eugeni,
M-am saturat de teza asta, care chiar este ultra simplista, Fuck oamenii de rand! Iti propun o plimbarea in cateva comune unde s-au intors niste oameni din strainatate. Crede-ma ca sunt multe, chiar foarte multe de cand cu criza. Oamenii incep sa inteleaga ca Ponta nu este exact de capul lui si daca da ceva trebuie sa ia altfel.
Imi pare rau ca te-am suparat. Nu a fost in intentia mea. Poate, (sigur de vreme ce te-a deranjat) si exprimarea nefericita.
Am fost, si eu, in zone in care la fiecare doua case se vedea una cu “tigla” noua, rosie, case ale capsunarilor. Intradevar remarcabil. Dar cineva care s-a dus “afara” si s-a intors sa construiasca ceva, in niciun caz nu este un om de rand, este un om intreprinzator, care si-a luat soarta in maini. Ei pot reprezenta electoratul dreptei. Influenta lor in comunitate poate fi decisiva.
Sintagma “oameni de rand” ca si cea de “oameni de bine” (acceptiune iliescu) imi creaza impresia une uniformizari care apartine stangii, atata tot :).
eugeni,
nu mai suparat chiar de loc. Poate prin fundul Moldovei sau in Teleorman sunt multi ca astia, crede-ma ca si biologia isi face treaba si lucrurile se misca si la tara. nici o suparare, numai o constatare
Daca ne uitam la filialel locale ale FC, unele dintre cele mai puternice se afla in judetele rosii. Asta inseamna ca si acolo oamenii s-au saturat!
De ce in articolul cu anticoruptia se spune ca Doamna Haineala a “inchis ochii” ?
Intreb pentru ca nu cunosc exact…..
Pentru ca votul a iesit in unanimitate. Deci nici ea nu a votat impotriva
Buna seara 🙂
off topic! Presedintele CJ Hargita a fost retinut de DNA.
http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-esential-14796650-presedintele-consiliului-judetean-harghita-borboly-csaba-fost-retinut-dna.htm
Buna mar,
Ion ne-a anuntat mai devreme sa poate nu o sa aiba apa calda 😆
Institutia soacrei este extrem de bine reprezentata in zona 😆
Buna seara,
A propos de unificarea dreptei, am vazut clar zilele astea pe la moguliziuni (recunosc m-am uitat mai mult decat trebuia) cum PDL-istii gen Gigi Chiru sau Vass critica guvernul Ponta si numai PSD-ul. Asta ca sa stim care e dreapta care se unifica…
Si PDL va avea candidat la prezidentiale ca sa poata sa intre Antonescu in turul 2 in care PDL-ul il va sustine. Cred ca singura miza a lui Blaga e sa nu plece prea devreme multi din partid la miscarea populara acum si sa cointereseze treptat grupul Udrea catre sprijinul PNL.
Buna Ovi.
Mai vedem, WEu vad cateva scenarii posibile. Asta este unul dintre ele, fara discutie
Salut Eugeni,
D-na Ene bate campii. Nu a inchis deloc Madam Haineala ochii, a fost prea orgolioasa si nu a mai vazut padurea din cauza trufiei.
Nici pe Morar nu il cunoaste, macar din bun simt inainte de a scrie fraza ” in fata evacuarii unui procuror ca Daniel Morar”, ar fi trebuit sa-l intrebe si pe el. Sa lasi sa se strecoare ideea ca locul de judecator la CCR e derizoriu este foarte periculos mai ales ca vine revizuirea constitutiei. Momentan ma opresc aici dar vei vedea in zilele urmatoare anumite miscari in justitie si atunci ai sa te lamuresti de corifeii nostri analisti care-l martirizeaza pe Morar fara voia lui.
Draga Ion, eu te inteleg, pe bune – o dregi sau o tragi ca sa-ti iasa teza. E legitim, gandeste insa “out of the box” ca adevarul ar putea fi si altul. Astazi vorbim de alt “mascul alfa” care l-a lastat pe al nostru fara nici un fel de trupe, sau cel putin nici un fel de trupe la nivel institutional.
Imi pare rau Theophyel dar te inseli eu nu dreg nimic pentru ca nu am vreo teza. Eu am informatii. In schimb vad ca anlistii lui peste au teze de SF. Ei inca sunt incremeniti in proiect.
salut Ion . din informatii dl Dragnea va fi trimis in judecata vreodata pt frauda de anul trecut ?
daca Dragnea o sa fie atins cu o floare, eu ma duc sa ma inrolez in armata Chineza si sa fac traning pentru a deveni cosmonaut!
pai sa organizam mai bine niste chinezi in Ro sa fure si ei voturile daca e la “liber” aceasta activitate.
Draga Ion, toti avem “informatii” pana la urma ce se vede astazi este nashpa si lucrurule evolueaza din rau in mai rau, pana o sa se stabilizeze in catastrofal 🙁 Cum poti spune ca TOTI jurnalistii care l-au aparat pe TB in timpurile cele mai grele vad lucrurile asa cum le vad si ei. Ion – Toti!
Preşedintele FC, Mihai-Razvan Ungureanu, a confirmat astăzi depunerea unei scrisori prin care formaţiunea politică pe care o conduce îi solicită Preşedintelui României să nu promulge legea restituirii proprietăţilor abuziv confiscate de regimul comunist, în varianta guvernului Ponta.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/forta-civica-ii-cere-lui-traian-basescu-sa-retrimita-legea-retrocedarilor-la-parlament-103720.html
Super Bravo lui!
sa vedem raspunsul 😀
Buna Zigzag,
Iti raspund diplomatic No comment
pai nu diplomatic. amical am intrebat : exista sansa ca un Hot de voturi sa fie trimis in judecata ? ca altfel ar trebui sa ne apucam toti de furat voturi la alegeri ( sa mergem sa votam cu autocaru ca trupetii lui dragnea ) si vedem la final care a furat mai bine. nu iau de bun ce a scris dna Ene ( care stii ce zicea insa n a prezentat vreo dovada).
Olosz Gergely copiaza strategia lui Felix?
http://www.revista22.ro/olosz-gergely-senator-udmr-acuzat-de-trafic-de-influenta-renunta-la-mandat-sunt-atacat-de-cei-care-vor-sa-faca-rau-udmr-25895.html
Din cate citesc dosarul se judeca la Inalta Curte de Casatie si Justitie. Fuge si el la o instanta inferioara ca sa “lungeasca boala”?
Cum are o hiena o idee cum se inghesuie toate sa o ia pe aceeasi poteca. Cred ca acesta este o indicatie pretioasa despre cum trebuie sa curatam tara de ele, sa le aratam o poteca ce o ia usurel printre tufe dar duce direct intr-o prapastie…
Salut,
Instinctul de haita!
Si chiar asa, ce se mai aude de locul ramas liber in parlament in urma demisiei motanului? Il tin “rezervat”? Nu exista legi privind obligativitatea organizarii de alegeri intr-o anumita perioada de timp de la vacantare? Sau Guvernul Ponta este deasupra legii pentru ca daca se supara o modifica prin OUG?
Mai Mircea…. Pai opozitia nu are interes sa spuna ciiiirc . Craciun ar lua si el un 6%, Neamtu un 5% iar PC ul prin dom doctor ar lua peste 70%. Ori dom doctor asteapta sa intre in Academia Romana…. e conditie asta… si apoi sa intre in Parlament. Nu zicem nimic ca ne calca trenul. Anul asta poporul – doar suntem democratie ce naiba – vrea USL. Simplu ?
Dupa cate am inteles:
“Tiberiu Niţu, propus pentru funcţia de procuror general al Românei, Alina Bica, propusă la şefia DIICOT, şi Elena Hosu, propusă procuror-şef adjunct la DIICOT, au fost avizaţi favorabil cu majoritate de voturi”. (RL)
Pe fesibuc ziceau ca Haineala a votat impotriva (singura)
scuze, Eugeni. asta a fost situatia:
Eugeni,
Madam Ene se referea la inchiderea ochiului pentru Luluta.
Zigzag,
uita-te la RASPUNSUL LUI LAZAROIU dat in interviul lui Sare in ochi de la Cluj si poate nu mai astepti atata raspunsul Piratului
nu astept raspunsul presedintelui ca nu i treaba dansalui sa trimita sau nu un om in judecata. e treaba procuraturii parca 😀
Zigzag,
amical diplomatic ti-am raspuns.Mai citeste si printre randuri, frate.
se pare ca Dormeo a realizat ca nu are sanse si trece la planul de rezerva, sper sa si-o incaseze peste fatza Incepe sa se lege cu osanalele pe care RRAul le ridica CR, au ajuns atat de jos incat sunt mai rai decat sctofagii de la A3. Dimineatza descriau nu stiu ce medalie primita ieri, ieri a fost Duda, este o nebunie totala cat de jos au ajuns cu manipularea 👿
http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/antonescu-daca-exista-vointa-politica-poate-fi-modificat-articolul-care-prevede-limitele-revizuirii-301833.html
Buna dimineata!
Oare cine a avut “ideea”? Si cine a plagiat?
“Ponta anunta revizuirea unui “ARTICOL NEREVIZUIBIL” din Constitutie”
http://www.bzi.ro/ponta-anunta-revizuirea-unui-articol-nerevizuibil-din-constitutie-364569
Mai Zigzag,
Eu ma refeream la raspunsul piratului la solic lui MRU, nu la cel referitor la Dragnea. Wake up man!
Iar eu am intrebat amical daca exista vreo sansa ca un hot de voturi sa fie trimis in judecata . e o intrebare simpla nu te supara pe mine 🙂
Salutare!
1. Vad ca s-a semnalat deja ca MRU i-a adresat o scrisoare lui TB explicandu-i (au facut-o si asociatiile de proprietari in dupa-amiaza asta) de ce legea nu trebuie promulgata.
Puteti citi scrisoarea-memorandum pe site-ul FC:
http://www.forta-civica.ro/wp-content/uploads/2013/05/Memorandum-pe-Legea-retrocedarilor-varianta-Ponta.pdf
2. E groasa cu Constitutia. Stati pe faza, maine intentionez sa reiau serialul, lasat special la episodul V ca sa vad cum se misca infractorii din USL. Acum, ca s-au miscat declarativ azi, reiau serialul (numai Dumnezeu stie cum de mai gasesc timp si resurse, insa poate undeva se pune si asta….).
salut ! tot respectul pentru munca ta si timpul consumat . 🙂
Buna C. 🙂
crezi ca o pun de o “paranghelie” ?
daca ar fi dupa ei, ar pune de o bomba atomica in urma careia doar gandacii (din USL) ar scapa.
salut! 🙂 dragule, toti de pe acest site consumam timp, resurse, nervi si sperante. Sper ca nimeni sa nu fie dezamagit!
Un dar otravit 👿 Ca sa scapi de un “incomod” il promovezi si uite asa mai indepartezi o nuca tare.
http://www.gandul.info/stiri/ponta-ii-face-lui-basescu-un-dar-grecesc-iulia-motoc-ar-putea-fi-judecatorul-romaniei-la-cedo-exclusiv-10875108
MRU:
În această seară, de la ora 22.00, voi fi la Digi 24 alături de Luca Niculescu.
Puteți urmări emisiunea live la următorul link:
http://www.digi24.ro/tv/live
multumesc, o sa-l urmarim.
buna seara 🙂
Buna Seara maya 🙂
Maybe I’m wrong but,
MRU a procedat la nivelul ultim. Ca nevasta lui Alexandre le Bienheureux cind i-a spus cind l-a vazut cu catelul in pat: Ori eu ori el !
Eu cred vazind filmul ca MRU a riscat.
Apoi vazind zambetul galben al lui Zigazag m-am gandit ca MRU , asteapta ca Basescu sa promulge — si dupa aia sa te tii..mai nene . 🙂
Draga TDS,
Personal cred ca MRU stie cu cine are de-a face mai bine ca mine, tine…etc. Deci omul a facut ceea ce trebuia un lider de opzitie sa faca. A scris un memorandum la Presedinte! Cetateneste si politic = impecabil!
OK 🙂
Si eu sper ca stie mai bine ca mine sau ca tine. Eu abia conduc o firma amarita, pe el il mandatam sa conduca tara in care sunt ingropati bunicii si uneori parintii nostri. Daca nu stie de 100 de ori mai bine decit noi cum sa se descurce atunci nu e bine
🙂 Si pe mine la naiba au sa ma ingroape aici, deci si de mine tre’ sa aiba grija. Vrem nu vrem pana la urma dna cu coasa ne prinde, chiar daca noi o sa fim pe FB cand o sa ne caute 🙂
@TDS stii de ce a trimis MRU acest memorandum la Presedinte?
TDS, oare MRU se adresa Presedintelui daca nu considera situatia suficient de grava? A facut ce trebuia sa faca si inca a fost un domn desavarsit!
Cetatean, tu esti un scientist , ai un doctorat, nu conteaza unde si ce, tu mergi pe analiza si sinteza
MRU a imbracat haina de politician, Politicienii au cu totul alte reguli decit analistii. Crede-ma 🙂
corect . dar ce scrie aici contrazice ce ai scris la 8 40 .
“MRU a imbracat haina de politician”
Eu cred ca a procedat drept.
daca era doar politician de Dambovita, dadea cu gura, nu facea un proiect de lege prin care sa arate ca are si o solutie.
Buna Last,
Spui “Parisul merita o liturghie…” Da dar trebuie sa existe si o regina Margot.
Ma rog Ioane
Intreaba pe doamna soacra ta … pentru care eu am o admiratie nedisimulata cum spune dumneaiei vinete pe ungureste. 🙂
Iulia Motoc nu este obiectul lui Ponta pen`ca sa-i faca un dar otravit piratului trimitind-o la CEDO; pentru asta trebuie sa vrea si doamna. Dar cind e vorba de dat in pirat e bun orice zvon.
Victor,
cine naiba a dat in Pirat, omule tu ai inceput sa suferi de mania persecutiei. Omule e deja patologic!
Theophyle,
nu stiu cine, nu cred ca esti scutit de cele omenesti.
Poate explici tu pentru cine era “Un dar otravit 👿 ”
Si ai face mai bine daca mi-ai interzice postarile decit sa faci pe dadaca cu mine.
Patologic ori ba, e bine sa te analizezi si pe tine, nu esti scutit de cele omenesti.
1. Dar otravit (literar) este un dar facut din dorinta de a a face rau!
2. Darul a fost facut de catre Ponta lui Basescu ca sa diminueze balanta in CCR;
3. Conform deciziei CCR, Premierul este cel care numeste judecatorul CEDO;
4. Intrebarea: Doreste doamna Motoc sa ajunga judecator CEDO ?.
5. Raspuns: Probabil ca da! Este un mare salt in cariera ei.
Deci eu nu vad unde este problema, unde este atac la pirat.
Impresia mea este ca indiferent cum o facem tu vezi un atac la pirat. Deci in romaneste asta se numeste obsesie. Am obosit sa-ti explic. Tu chiar nu vrei sa intelegi nimic!
Pai daca recunosti ca darul otravit era pentru Basescu, dece ma mai intrebi cine a facut referire la Basescu? asta sesizam si eu.
3- si ce daca premierul numeste judecatorul la CEDO? dna Motoc e obligata sa plece de la CCR? in niciun caz.
4si 5- probabilul este parerea ta. Deci nu e o certitudine pentru ca sa-mi spui ca ai dreptate (eu cred ca nu va pleca).
Din moment ce era un dar otravit pentru pirat, dece sa nu consider atac la pirat?
NB,
multumesc pentru 1; chiar crezi ca nu stiam ce inseamna un dar otravit? macar din basme puteai sa crezi ca am aflat, daca literar sint pe dinafara.
Eu nu pot sa va inteleg pe voi, cei care credeti ca toate relele Romaniei se trag de la Basescu.
Eu nu voi obosi sa am respect pentru cei ce au facut ceva in tara asta.
Citi,
Pai normal ca situatia e grava dupa ce am aflat ce articole au contestat grupul parlamentar PDL la CCR. Izolatii de la CCR nu au mai ras demult, aproape ca ar fi dat-o ca inadmisibila.
Stai sa vezi ce motivare va primi CSM-ul
la cjnc exista macar o decizie din jurisprudenta anterioara pe care cel putin 5 de la CCR au ignorat-o.
Last,
astazi mia socrela e trista ca flebetea ei de Csobi, sta la brutarie cel putin 24 de ore. Madam Curca de la DNA Tg. Mures trebuie sa-si ia un paratrasnet. Nici colega de dormitor nu e mai binevoitoare. Am spus mai sus ca astazi nu avem cina calda. Sper ca macar patul va fi cald.
Ai grija sa nu dormi pe balcon/terasa 😛 😆
Citi, fi pe pace nu va fi ignorat nimic dar vezi tu in viata prostia ca si domnia se platesc. Si sti la ce ma refer.
Nebunie!!! Suntem in sec. xxl Mai au putin si ajung moase comunale, oare pudelul frezat si gasca de elefantzi/starlete realizeza absurdul unui astfel de anuntz 🙄 – Ministrul Agriculturii Daniel Constantin si Preafericitul Parinte Daniel, patriarhul Bisericii Ortodoxe Romane, au semnat un protocol de colaborare in urma caruia preotii vor informa locuitorii din zonele rurale despre fondurile europene disponibile pentru dezvoltarea agriculturii si a satului romanesc prin Programul National de Dezvoltare Rurala, potrivit unui comunicat emis de Patriarhie. De asemenea, oamenii Bisericii vor promova valorile traditionale ale comunitatilor rurale si vor organiza seminarii si intalniri.
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14797542-protocol-colaborare-intre-patriarhia-romana-ministerul-agriculturii-preotii-vor-informa-comunitatile-rurale-despre-fondurile-europene-disponibile-pentru-dezvoltarea-agriculturii.htm
Daniel ar semna ceva si cu dracu’ daca i-ar promite ca ii doneaza bani pentru Catedrala Mantuirii Neamului.
Oferta bisericeasca pentru asgricultura romaneasca:
“Paparuda ruda,
Vino de ne uda,
Ca sa-nceapa ploaie,
Sa curga siroaie,
Cu galeata, leata,
Peste toata gloata.
Unde da cu maiul,
Sa creasca malaiul;
Unde da cu sapa,
Sa curga ca apa.
Hai, Catrino, sa sarim,
Paparudele!
Ca stii iarna ce patim,
Paparudele!
Ca pasarea prin copaci,
Ploaie multa ca sa faci!
Paparuda este un ritual al ploii, practicat in Romania. Are o origine pagana, numele fiind derivat din zeita slava Perperuna. Ritualul are loc primavara si pe timp de seceta, cu scopul de a invoca ploaia. O fata purtand o fusta facuta din plante impletite, canta si danseaza pe strazile satului, oprindu-se la fiecare casa pentru ca gazdele sa o ude.
“Vraji si descantece Romania”
http://www.youtube.com/watch?v=MkfE3ceEsX4
Si-a facut efectul…..ploua torential, cu tunete si traznete 😆
🙂
Deci, folositor pentru TARA!
mda. de data aceasta, eu sustin ca prostia a fost a CCR.
La B1 Mihai Neamtu il suduie si bleastama pe DDiaconescu de parca ei sunt inamicii. Ca domnu dan n’are statura morala. Ca de ce pp-dd nu pleaca din parlament sa protesteze pentru 300 de parlamentari…….
omul e si el suparat ca nu-i ies pasientele 😆
Neamtu traieste si el acum “bucuria” de a fi folosit de altcineva, dupa ce el insusi s-a folosit de aspiratia societatii civile si de munca si banii voluntarilor care voiau un nou partid de dreapta.
Sa zica merci daca scoate 10.000 euro pe partidul care nici macar nu e (moralmente) al lui.
Buna seara 🙂
Cantecul “Suparat sunt doamne suparat”, mi sepotriveste perfect.
Un deadline extrem de strans, venit imediat dupa alte proiecte idioate privind inchiderea “birocratica” de an, ma leaga de finantele din ro deosebit de strans.
Mai ales ca aceleasi inchideri facute pentru tari UE-iste si apropiate sunt mult mai rationale si binenteles logice. Pentru cei ce-i injura pe corporatisi, incercati o armonizare contabila (si implicit legislativa) intre austria si romania. Surprizele se vor tine lant. Si asta doar pe limitatul domeniu al HR.
Nu va imaginati ca avem (noi ro) monopolul prostiei individuale. Dar avem categoric monopolul amestecului prostiei individuale cu idiotenia prostiei institutionalizate. Ca la noi nicaieri.
Si peste asta, vin pe FB, tot felul de indemnuri pentru unitatea in dezbinare a dreptei.
Aka noi vrem sa ne unim, dar nu cu neica nimeni gen MRU. Noi ne unim cu Blaga, Cu Udroica, cu DD, cu Motocicleanu, cu Regele, cu Oprescu, ca doar noi suntem dreapta cea mai dreapta. Dreapta ce furam individual si impartim social. Dreapta ce nu vrem dreptate, ci ajutoare. Dreapta ce concuram cu stanga la dat pomeni si concuram cu stanga la strans taxe.
Veniti voi, corporatisti, buticari, PFA-uri sub steagul nostru ca noi vom colecta de la voi mai multe si mai aberante taxe. Ne intrecem cu stanga la belit capitalisti si cu socialistii la jumulit statul. Veniti bugetari la noi, noi va marim salariile ca sa colectam taxe mai multe care ne vor permite sa angajam mai multi bugetari de dreapta.
Veniti PNL-sti, PDL-isti, Populari si Civici, PNT-CD isti sa facem o forta de dreapta pe care nici o forta sa nu ne poatata invige. Nici macar forta legii. Mai ales ea.
😆
Suparat foc . 🙂
Salut, Dane! 🙂
Forta legii e cea impotriva careia se coalizeaza instantaneu toate fortele!
Monica Macovei la Turcescu.
Acum
despre
CONFISCAREA AVERILOR
“Nu are ce sa caute in functia de Procuror general”
Despre Nitu
sa o intrebe cineva daca in fct de procuror general adj avea ce cauta :))
Foarte bun si coerent MRU.
Mar, Glumeato, ai vrea tu dar nu e chiar asa, doar ca va aparea o durere de cap.
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14797815-carmen-galca-procuror-sef-adjunct-dna-cere-csm-pensionarea.htm
Doamna e nascuta in 1961 .
Ce drac de munca grea a depus din moment ce cere pensionare la “venerabila” virsta de 52 de ani ?
Cum poti mentine in 2013 niste criterii aiurea de pensionare ?
“il voia ajuta personal pe domnul Antonescu sa se rostogoleasca”, l-a “pocnit” cu zambetul pe buze 😆
Am senzatia ca strategii usl se vor debrasa de iepurele kkrau si-l vor propune pe Iohannis. Ar fi nasol…
Cu un candidat ca Iohannis, eventual Ponta/Oprescu si Blaga la sabotaj treaba e fara speranta.
Uneori ma si gandesc ca reconstructia dreptei e un obiectiv divergent cu castigarea pe termen scurt de alegeri.
e adevarat ca a zis dna Macovei la b1tv ceva despre “troc politic” ? n am vazut emisiunea.
Buna dimineata!
Da, de la 1:38:10 (de la 1:36:40 despre Nitu)
http://inregistrari.b1.ro/view-sub_semnul_%C3%AEntreb%C4%83rii-88.html
Buna dimineata ! multumesc frumos .
Cu placere! 🙂
Buna Dimineata,
Postare noua! Revista Presei – 14 Mai / Nicolăescu “sănătosul” de la PNL prezintă: Guns N’ Roses