Martin-Bell şi idioţenia congenitală
09/05/2013 | Autor theophyle Categorii: Editoriale |
As fi putut da un titlu alternativ, spre exemplu, “epidemia de idiotenie” sau “morţii mă-sii’ de imbecili”; in orice caz am hotarat ca termenul medical este cel mai potrivit pentru majoritatea politicienilor. Acum cativa ani au descoperit ca religiozitatea unui individ poate fi o functie genetica, nu vad de ce atractia fata de politica populista in zilele noastre nu ar fi influentata de o alta functie genetica, cea care produce ceea ce medicii au numit “sindromul Martin-Bell”. Acest sindrom produce un idiotism congenital permanent si netratabil, pe care il intalnim tot mai des pe meleagurile noastre.
- Sa-l auzi pe Crin Antonescu si sa citesti ca omul poate deveni Presedintele Romaniei, fiind sustinut de 30 si ceva de procente ale electoratului, te intrebi cam cine ar putea fi acei oameni;
- Sa-l vezi pe Tiberiu Niţu, candidatul pentru funcţia de procuror general al României, repetand spectacolul de la prima audiere, din urmă cu circa două luni, când nu a ştiut răspunsurile la întrebări. Atunci a dat vina pe agresivitatea întrebărilor lui Daniel Morar, care l-ar fi intimidat. Acum, Morar nu a mai fost prezent pentru că nu mai este membru CSM, dar Niţu tot nu a ştiut răspunsurile la întrebări;
- Sa intelegi ca eminenţa cenuşie a PNL, Dan Radu Ruşanu, un fel de Viorel Hrebenciuc liberal, şi-a postat finul, pe Daniel Chiţoiu, la robinetul cu bani, adică la Ministerul Finanţelor, şi un alt fin, pe Gelu Ştefan Diaconu, la conducerea ANAF. Ponta şi-a dat binecuvântarea, chiar dacă Diaconu a fost urmărit penal pentru înşelăciune şi abuz în serviciu pentru că, în calitate de director al Bankcoop Neamţ, ar fi falsificat un contract de credit. Dosarul a fost închis cu scoatere de sub urmărire penală. Cum finii nu s-au terminat, Dan Radu Ruşanu este şi naşul lui Relu Fenechiu, ministrul Transporturilor, cel puţin aşa scriu Bună Ziua Iaşi şi Ziarul de Iaşi. Însuşi Dan Radu Ruşanu a devenit şeful Autorităţii de Supraveghere Fiscală (ASF), prin care se vor roti saci cu miliarde de euro. Politizarea conducerii este pe măsura mizei financiare: Daniel Dăianu, primvicepreşedinte, Ion Giurescu, Daniel Tudor şi Mircea Ursache, vicepreşedinţi. Giurescu a fost secretar de stat la Ministerul Muncii, în perioada Năstase, Daniel Tudor este fostul preşedinte al CSA (cu salariu lunar de 188.000 lei), post în care a fost numit de parlament, în vara lui 2012, cu susţinerea USL, iar Ursache a fost şef al AVAS şi preşedinte al PSD Maramureş. (SURSA) Si sa nu iesi in strada inseamna ca esti debil mintal;
- Sa citesti ca peste 60% dintre români sunt optimişti în privinţa viitorului Uniunii Europene, însă un procent similar consideră că România este privită prost şi foarte prost în UE, potrivit unui sondaj IRES publicat astazi, si sa-ti dai seama ca oamenii care traiesc langa tine, cetateni ai Romaniei, nu inteleg pe ce lume traiesc. Unde ar fi logica – sa fii optimist avand in vedere ca esti tratat prost si foarte prost, cu un Antonescu care are sanse sa ajunga la Cotroceni;
Lucrurile stau simplu, intr-adevar exista un sindrom Martin-Bell, care bantuie Romania si daca il completam cu postulatul lui Cipolla ajungem la concluziile postulatului:
- Este imposibil de estimat numarul prostilor in circulatie.
- Prostia unui individ este independenta de alte caracteristici ale persoanei, inclusiv a statutului social, bogatiei, rasei, sexului sau religiei.
- De obicei, prostul produce multe prejudicii grupului din care face parte, inclusiv lui, fara a avea ceva de castigat.
- Oamenii destepti subestimeaza mereu potentialul distrugator al prostilor, uitand experientele anterioare, asociindu-se cu ei si platind acelasi pret sau mai mare.
- . Prostul este cel mai periculos animal al planetei.
Sursa o puteti gasi aici!
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
buna ziua ! super postarea . pe asta si mizeaza bolsevicii care trag sforile in Ro : sa aiba cat mai multi prosti la mana si sa-i poata manipula exemplar.
Buna Ziggi,
traim intr-o lume in care tot ceea ce vedem sau citim este cam 40-50% adevarat. Pur si simplu suntem mintiti, stim ca suntem manipulati si nu ne revolta. E groaznic
spalare de creiere . stii cum se efecteaza : stres maxim , minciuna etc iar memoria dispare. cand se ajunge ca oamenii sa mearga dupa o zi de munca sa mai vanda si niste saci cu peturi sa aiba ce pune pe masa e trist. ai putea face o postare strict pe linie neuro-psihiatrie cu situatia in care se afla poporul roman si la ce a fost supus in ultimii 23 ani.
Buna ziua. Am o intrebare (nu neaparat retorica): cei care sunt spalati la creier isi dau seama de acest lucru ?
sal`tare tutulor,
pentru idiotenia asta total de neinteles eu as arata cu degetul spre mass media si, in primul rind, spre televizii. De nimic nu este mai impregnat romanul decit de “ai vazut aseara la televizor ce zicea/facea cutare?”; “pai au spus-o la televizor”; ” a aratat la televizor, mai omule!”; “bine ca esti tu destept si aia de la tv sint prosti” etc si etc.
Cunosc familii (pot spune: din clasa de jos) care au 2-3 televizoare si cit mai de ultima generatie.
La ce se uita?
La Antene, iRealitatea si RTV, ca domnu` Danut nu mai are OTV-ul 😉
Victor,
ceea ce este ingrozitor este ca suntem total neajutorati politic. Institutiile statului nu mai functioneaza. Povestea cu Dan Radu Ruşanu este un fenomen mafiot care nu se putea intampla nicaieri in lumea civilizata. Nicaieri. Oamenii nu inteleg ca acest om a devenit stapanul finantelor romanesti. Cred ca nici politicienii care au votat asta nu inteleg. Tata, asta se numeste deja stat mafiot
24 de ani de la caderea comunismului isi cantitatea de prostie s-a marit. Atunci aveam o scuza (” ne imbecilizeaza Partidul”), acum nu aveam nici una.
Nu-i nimic, capul face, capul trage. Nastase a cazut nu din cauza “macro-stabilitatii” economice pe care o invidiaza TB cand il lauda pe Nastase, ci din cauza sentimentului romanilor ca PSD-ul statea cu cizma pe gatul tarii.
Deocamdata romanii cred ca inca mai au aer si cizma inca nu ii sufoca. Mde, exercitiul libertatii e greu, unii nu il vor intelege niciodata.
Citi,
avem o problema mare care se amplifica cu fiecare zi ce trece. Am crezut ca lucrurile progreseaza, astazi incepe sa ne fie clar ca procesul este invers. Din nefericire traim intr-o societate care gandeste cu burdihanu. Nimic altceva nu este important pentru ei!
stii care e ultimul zvon lansat prin raspandacii lui ilici ( aia cu grade , in rezerva care o duc bine pe pensii babane si afaceri grase pe spinarea statului) – ca pensiile militare ( adica ale dogarilor ) trebuie recalculate si marite ca asa a cerut …Nato !!! . ii duce mintea pe bolsevici.
Fix asa: gandirea cu burdihanu’ : daca sfaraie grataru’ si curge petu’, poa’ sa cada si o bomba atomica peste tara! 🙁
Buna ziua,
perfect adevarat. Uneori cred ca unii confrati nu au neuroni, toate deciziile trec si se iau prin stomac 🙁 Sarbatorile, cand juri ca este un atac de lacuste in magazine, manifestarile cu sarmale/fasole etc. sunt exemplul cel mai clar.
Sindromul frigiderului /congelatorului plin s-a incetatenit definitiv in mentalul colectiv al natiei romane.
Sara buna oameni buni,
As fi curios care a fost raportul la decizia CCR. Din pacate Morar inca nu a fost acolo.
Cat despre burdihan? Eu in 1990 (prin ianuarie cand vedeam la tv o multime de “oameni de bine”) am zis : Pai daca Nea Nicu le-ar fi dat papica, un pic de caldura si program la TV, totul ar fi fost bine si lumea multumita.
Salut eugeni.
Suspectez ca purcelusii (cu o barbologie temniceriana plina de sofisme false) + unguru’ bulan + Zegrean in rolul idiotului util (data fiind declaratia lui dupa verdict) pentru gubern pe post de “eu centrez, eu dau cu capu'”.
Zegrean nu poate fi idiotul util in caz de egalitate, caci el voteaza ultimul si poate inclina decisiv balanta.
Daca a fost 4 la 4 si el inclinat balanta dand ultimul vot, inseamna ca nu e util, ci doar idiot.
(art. 58, al. 2 din legea 47/1992: ” Judecătorul-raportor votează primul, cel mai tânăr judecător, al doilea, apoi ceilalţi judecători şi, la sfârşit, preşedintele Curţii Constituţionale”).
ma rog, ion zice ca a fost unanimitate.
salut!
Nu stim care a fost distributia votului la CCR. Poate aflam, la motivarea deciziei (daca se scriu opinii separate).
la CSM evolueaza Georgiana Hosu. Slaba si ezitanta in multe privinte. Raspunde pe langa la intrebarile directe.
Asta si-a luat cat cuprinde:
http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-anticoruptie-14771643-cea-mai-mare-pedeapsa-intr-dosar-dna-radu-ion-fotino-revendicatorul-terenurilor-din-cartierul-anl-henri-coanda-condamnat-16-inchisoare-executare.htm
Salut,
Din sursele mele verdictul a fost unanimitate. Au jucat machiavelic.
vedem in motivarea CCR sau in comunicatul de presa. Nu a fost machiavelic, pare mai degraba joc plesneala: “sa o lasam asa, nu are miza”.
E foarte posibil ca interpretarea respectiva sa fi venit de la purcelusi, care l-au convins pe Zegrean sa-i convinga la randul lui pe ceilalti ca “nu merita osteneala” de a-si stoarce creierii pe ceva “lipsit demiza/importanta”.
Citi asta a fost mesajul. ~Astazi l-am citit pe Machiavelli~
salut , oare asa judeca si CC din Germania ? azi il citeste pe Machiavelli , maine pe Ion Creanga ….ori e lege ori e pe baza de mesaje si “tactici”.
ei, ion, ce sa fac? Eu nu inghit astfel de lecturi la CCR. In fine, asta-i viata.
Buna Zigzag,
daca citesti ultimul capitol al operei atat de cunoscuta de multi doar dupa titlu iti poti da seama de ce s-a citit azi amicul Niccolo. Ah si inca un clue amintesteti in ce conditii a fost scrisa.
Decizia de azi a CCR pare destul de corecta, iar daca se procedeaza cum se spune nu vad dece trebuie sa existe nemultumiri. Doar daca activam clauza “asa voiam eu”.
Judecatorul la CEDO este reprezentantul statului Roman, desi nu se mai supune legilor romanesti, ci UE.
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14772215-victor-ponta-romania-trimite-sub-semnatura-mae-trei-propuneri-judecator-cedo-obligatoriu-femeie.htm
Nu e deloc corecta, insa CCR a decis ca e.
Cu alte cuvinte, ne mutam cosul cu “rufe murdare” in ograda APCE, iar fugim de responsabilitate si jucam la doua capete 🙁 – Intrebat dacă Adunarea Parlamentară a Consiliului Europei (APCE) poate să nu desemneze niciunul dintre cei trei candidaţi, Augustin Zegrean a răspuns afirmativ. “Poate să respingă toată lista şi să se reia procedura”, a spus el.
http://www.romanialibera.ro/actualitate/justitie/zegrean-apce-poate-respinge-candidatii-propusi-de-guvern-si-se-reia-procedura-301491.html
CCR a decis ca OUG e constitutionala nu ca e corecta. E o mare mica diferenta
nici macar constitutionala nu este, in opinia mea. Dupa ce va iesi motivarea CCR voi face un comentariu.
Buna Mar,
Nu e prima data si nu va fi nici ultima. Asa ne-am obisnuit de cateva sute de ani.
Opozitia noastra a prizat ceva de a putut sa debiteze urmatorele fraze~Conducerea PDL il acuza pe Crin Antonescu de conflict de interese, el fiind si presedintele comisiei parlamentare pentru revizuirea Constitutiei, dar si potential candidat la alegerile prezidentiale din 2014.
Valeria Schelean. Trist, insa are dreptate. Juridic, nu se poate face nimic. Insa Schelean a mai zis ea ceva ce are o noima si vom vedea daca a nimerit-o din intimplare sau ia soptit cineva mai destept.
Bine, hotarirea CCR nu a fost “corecta”.
Nu a fost pentru ca nu place unuia ori altuia si pentru ca e plagiatorul premier, dar daca CCR a hotarit asa (si in unanimitate, cum se zice), ar fi bine sa le dam credit; prea multa neincredere din orgoliu nu face bine.
Altfel, la fel cu copilul cu prea multe moase, Justitia o sa ramina nebotezata.
NB,
ati observat, sint sigur:
cind CCR ia o hotarire care convine – e bine, aplauze;
cind ne nemultumeste o luam cu huo si neincredere: oare ce urmaresc?
victor, te rog. Iti voi prezenta argumentele mele cand va aparea motivarea si atunci vei putea sa iti faci o pinie informata.
Nimeni nu trebuie sa idolatrizeze CCR, ci sa o sustina cu argumente cand judeca drept si sa o critice cu argumente cand considera ca a judecat stramb. Atat.
Cetatean,
iara-ma, dar am incredere mai multa in argumentele membrilor CCR.
Increderea in cineva nu inseamna idolatrizare.
Si apoi, prea multa neincredere in altii e daunatoare .
te cred. Sper ca vei avea suficienta rabdare sa le citesti si pe ale mele. Asta daca nu cumva imi va veni lehamitea pana atunci sa scriu degeaba aratand unde nu si-a respectat CCr propria jurisprudenta.
Citi, eu am ras de prima parte a declaratiei si anume nici legal si nici moral nu exista conflict de interese. Daca Doamne fereste Cacarau da ortu popii inainte de a se inscrie in cursa. In ceea ce priveste a doua parte a declaratiei cu nerespectarea procedurii, ai sa vezi cand CCR le va da lectii de machiavelism. Patience my friend inca vreo cateva luni.
Sperantza moare ultima, din pacate lucrurile capata o turnura urata. Rezervarea si scepticismul fac parte din arsenalul zilnic 🙁
Eu am destula rabdare, oricum. Uneori prea multa.
Avize pozitive de la CSM pt toti candidatii.
Acum sa-l vedem pe Basescu: ii numeste pe toti?
Nitu- majoritate de voturi. Licu si Olaru- unanimitate de voturi.
Un editorial bun! – Este un moment important şi trist pentru România şi am ajuns aici pentru că Traian Băsescu a abdicat de la valorile de la care el însuşi le asumase la un moment dat: Dreptate, Adevăr, Domnia Legii. Preşedintele nici măcar nu se mai oboseşte să nege că lucrurile stau astfel: Singura referinţă pe care făcut-o la reforma Justiţiei în interviul acordat cu prilejul Zilei Europei a fost ca să o pună pragmatic în perspectiva aderării la spaţiul Schengen. Aderarea la Schengen este un obiectiv important, dar nu poţi veni să le spui românilor că avem nevoie de justiţie ca să aderăm la Schengen, după ce ai promis o ţară în care domneşte Legea. Aceasta se numeşte abdicare.
http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/cum-ramane-cu-abdicarea-si-tradarea-intereselor-nationale-domnule-presedinte-301496.html
Orice litera exacta!
victor L in CSM mai ai incredere ? acum 2 luni un individ “nu rezista la stres” ( culmea individul fusese adjunct al PG in mandatul reformatorului presedinte Basescu) azi rezista la stres si primeste aviz pozitiv .
a facut “antrenament si teste de andurantza” 🙁 Crezi ca mai are importanza, “cainii urla, caravana trece”.
Buna seara tuturor. Pai dupa avizul pozitiv dat azi lui Nitu, CSM poate sa traga obloanele.
Buna Clemy,
Mare reforma in justitie avem 🙁 Vad ca si CSM au semnat o scrisoare de coabitare
Se adapteaza la noile conditii. Au vazut ce au patit rebelii Ghica si Danilet si se ascund asteptand vremuri mai bune. E greu sa ai coloana vertebrala. Asa ne procopsim cu un imbecil instabil psihic la conducerea Parchetului general. Ca nu il vad pe Basescu sa-l respinga avand aviz pozitiv de la CSM.
da,
de asta toti fraierii dintre vecini ne arata cu degetul. Cat de Basescu, numai de bine! Il vizitez zilnic la templul vostru inchinat lui 😀 Asteptand impreuna mutarea geniala!
Eu nu i-am inchinat nici un templu. Te referi poate la alti comentatori.
Stiu draga mea,
fac si eu ca tot romanul – haz de necaz!
salutare tuturor 🙂
suntem un neam de vite si vitei.
In termeni statistici evident.E mai mult decat evident daca reusim sa “producem” astfel de autoritati conducatoare oricare ar fi ele(cu mici exceptii ,la fel de evident)
Acum Tz ani ma contram cu unu si altu ca daca nu e de mancare la bendeu nimic nu mai e.Parca traim vremea desertaciunilor.
Nitu
Un imbecil fara simtul ridicolului.Sa te comporti ca un Tzanc in fata invataceilor(am emotii,am avut emotii in comisie am emotii si in fata voastra jurnalistii) e o dovada suficienta de om de paie.
Nu un colectiv format din colegi de breasla(ca imagine cel putin) in care discutiile sa fie puternice taioase tenace cu argumente solide ci ca un copilas care se roaga sa aiba noroc nu care cumva la oral sa-i pice un subiect pe care nu-l stie.Si atunci zambesti tamp si toata gestica solicita bunavointa maxima.
Jalnic>Si a lasat si impresia ca e habarnist.Tocmai bun ptr. papusari.
Licu
Mai bun.Imi lasa impresia unei regii destul de proaste dar cred ca s-a descurcat onorabil.Cu un amendament.Discutiile pe zona licitatiilor a fost extrem de scurta,n-a reesit nimic clar,proiect,plan etc.Si amploarea neregulilor,fraudelor o stim cu totii.Aici era de mancat o paine buna si contrele pe ce “poate” legislatia ar fi putut aduce speranta mai multa.
Pe Olaru nici nu l-am mai urmarit.Am inteles ca a fost bun.
Daca CSM da aviz pozitiv tuturor le torn in cap oala de noapte.
salut mircea poti deja sa o faci!
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14772862-ministrul-justitiei-csm-avizat-pozitiv-propunerile-pentru-sefia-parchetelor.htm
buna Theophyle
incredibil
pana am scris comentul am vazut doar ce-a zis Cedric
nu inteleg ce jocuri mai sunt si astea,serbarile marii pe rit usl zau asa 🙁
Vad ca Cedric zice mai sus ca CSM a dat aviz pozitiv tuturor.
Magareata pica pe presedinte.Sa-l vedem.
City zicea azi dimineata de o solutie-legea nedistingand- ca poate (ne) face tzarii o surpriza placuta
Sa-l vedem,sau poate vrea si el o oala de noapte drept in cap
Buna,
crezi ca vor fi surprize? Eu zic sa-ti lasi o rezerva, cred ca au si ora stabilita ptr. investitura.
buna,
eh,ziceam si eu asa …sa-mi spun oful.
ma iau si eu dupa City,solutia lui e mai optimista.
Da` cred ca si tu ai dreptate,multe or fi stabilite deja.
Inclusiv meniul dineului unde cei doi coabitanti se vor dedulci(e ceva cu BM si nu stiu mai ce)
As fi curios cati dintre cei care au votat nu data trecuta acum musiu Nitu li s-a parut agreabil si zambaret.
Poate dupa succesul de la ccr chiar haineala sa-i fi dat vreun imbold….du-te maah….te trec.
Cred ca are dreptate, scopul strategic a fost atins………ne-am intors de unde am pornit 🙁 – “Scopul strategic al crizei politice de anul trecut a fost atins “indiferent de greseli tactice”, deoarece institutiile si societatea nu se mai raporteaza la o singura persoana, iar bolile tranzitiei de la o societate totalitara la una democratica nu se vor mai manifestaScopul strategic al crizei politice de anul trecut a fost atins “indiferent de greseli tactice”, deoarece institutiile si societatea nu se mai raporteaza la o singura persoana, iar bolile tranzitiei de la o societate totalitara la una democratica nu se vor mai manifesta”
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-14773084-victor-ponta-scopul-strategic-crizei-politice-anul-trecut-fost-atins-indiferent-greseli-tactice.htm
Imbecilul nici macar nu mai trebuie sa minta!
asa e ,are dreptate
se raporteaza la clanuri mafiote in plina constructie…peste tot 🙁
Nitu raport vot 5 la 1 rusine CSM
Bica 4 la 2
hossu 4 la 2
olaru, Licu. Kovesi unanimitate
are sustinere buna doamna Kovesi . si de la “dreapta” si de la stanga 😀
Coabitam, coabitam 🙂 Sa-l vedem acum pe marele coabitor
ar fi incorect sa nu-l numeasca pe nitu sef la PG . pai de adjunct a fost bun? 😀
Cateodata ma intreb daca nu ar fi fost mai bine daca Basescu nu ar fi fost demis anul trecut. Ajungeam mai repede la punctul zero si am fi putut incepe sa recladim ce se poate fara a mai tari dupa noi chipuri cioplite si sfinti de mucava.
Si eu ma intreb. Probabil ca asta trebuia sa se intample. L-am sustinut sa ne fie de bine 🙁
Poate era “mai bine” sa fie Nastase presedinte in 2005, nu?
NU 🙁
Am sustinut statul de drept si legea. si am boicotat o lovitura de stat asteptand ca fraierii ca parchetul si celelalte institutii sa isi faca treaba . la fel procedam si daca era presedinte nea caisa din bolintin 😀 . trezirea la realitate trebuia sa vina de pe vremea cand dl Maries intra in greva foamei. parerea mea 😛
“dl Maries”?
Cati stiua de el si de greva foamei?
A cui “trezire” o pomenesti?
In “democratie” (ghilimele puse absolut AIUREA!) trebuie multi, si nu buni neaparat 🙂
Pai, eu nu prea inteleg cum va imaginati: cu Basescu “ardeam etapele” si ne trezeam in civilizatie? Intreg poporul, nu?
Va rog, mergeti pe strada, mergeti in piata, si prin vecini si incercati sa INTELEGETI.
Iertare 🙂
Eu am cam trecut de varsta povestilor
PS Ca imi plac si mie, e alta chestie 🙂
tre’ sa urmam exemplul si sa coabitam bine ! 😀 ps : “adrian nastase nu si a vandut tara .a facut si el o gainarie” – declaratia asta nu e poveste .si nici motivarea judecatorilor care l au trimis pe nastase in puscarie nu e poveste – ba dimpotriva se bate cap in cap cu declaratia domnului Presedinte Coabitant.
Eu astept ca si Nastase sa mai dea socoteala si pentru altele, inclusiv pentru asta (pe sablonul ICA, parca):
“Dacă în 1998 au pornit cu o cotă de 51% din capital, la finalul lui 2004 francezii au reuşit să-l convingă pe premierul de atunci Adrian Năstase să le vândă restul de 7,3% pe care îl mai deţinea statul pentru suma de 43 mil. euro, în condiţiile în care pe bursa de la Bucureşti valoarea pachetului era dublă, iar pe masă erau oferte şi de la alţi investitori care ar fi oferit fără probleme preţul pieţei.”
Pana atunci, Ponta mareste alocatiile sociale, asa ca….
PS Ma intreb si eu cat de mult intelegeti ce poate sa faca BASESCU, ?
Si dincolo de “spectacol”, ce efect?
Daca vorbim serios pentru ca, repet, la “ars etapele” se pricepeau tovarasiii . Sper ca nu ati uitat 🙁
PS Ca tot dai citate: nu cumva condamnarea lui Nastase a fost chiar fata de o “gainarie”? Cu riscul unor calificative urate (eufemism), cred ca are dreptate. A fost altceva ce l-a dus la condamnare pe Nastase decat o gainarie?
Desigur, fata de rest 🙂
Logic argumentul tau si sunt de acord cu tine . insa daca era de dat socoteala nastase pentru jaful facut in avutia nationala .. nu crezi ca momentul a trecut ? Kovesi si Nitu au condus parchetul general si pe vremea cand presedintele avea 72 la suta sustinere . total intamplator cei 2 urmeaza sa preia conducerea parchetelor si in plina majoritate usl . nu te mira acest fapt?
Buna dimineata!
Nu pot decat sa dau dreptate celor care afirma ca NIMIC nu a ramas.in justitie
La fel ca pe vremea lui Iliescu, avem si acum d’astea
http://www.gandul.info/stiri/radu-ion-fotino-condamnat-definitiv-cea-mai-mare-pedeapsa-dispusa-pana-acum-intr-un-dosar-dna-10867505
🙂
stai linistit ca puscaria e pentru fraieri. cand o sa-l vezi pe virgil magureanu trimis in judecata sau pe gelu voican voiculescu atunci poti spune ca justitia a scapat de botnita pusa de ilici si bolsevicii lui .
Se “inghesuieste” cu totii unde cred ei ca sunt banii si bunavointa “celor de sus”. Judecatori pe naiba. Tot dispretul.
buna seara,
rusine csm-ului!
buna maya,
penibili 🙁
vise taica,vise
Are Ion o vorba cu pestera.Gradul de cultura(de toate felurile) e sub cea rupestra.
sorry
ptr ziggy 7:51
😀 noi sa fim sanatosi. cu cat curge mai repede vopseaua de pe sandramaua politicii romanesti cu atat mai bine pe termen lung.
Diana,
o mica corectura Astazi ii dam lui Mesfisto pe procurori ca ei s-au dat in spectacol. Eu am spus ca de ieri s-a vazut “pupatul pietii Independentei.
asa e cu virusul coabitarii.. se transmite repede mai departe 😀
Zigzag, CSM-ul nu avea dreptul sa faca asa ceva. Ai aratat occidentului ca nu esti responsabil. In cazul PM – Pres e vorba de o coabitare in sinul aceleasi structuri executive. Doby de Haineala initiaza conflict juridic de nat. constitutionale pe tema propunerilor de judecatori la CEDO practic fara miza dar sta pe margine de mai bine de 3 luni fara sa initieze acelasi conflict pe tema propunerilor de procurori sefi la parchete. Nici nu ma mir ca Alina Ghica nu se mai intoarce in CSM. Iese cu fruntea sus din pestera.
hai noroc si sanatate.
Acum va rugam liniste, Presedintele are de luat o decizie grea. Are de jucat o miza usoara: independenta Justitiei.
Ar trebui sa nu aiba nici o ezitare. Orice isi alege, isi asuma politic.
Noi ne-am asumat sustinerea lui cu argumente. Din acest punct incolo, argumentele vechi s-au epuizat, se asteapta altele noi.
super postare Theophyle 🙂
sunt de acord cu Victor 3:27 -mi s-au tocit tastele corespunzatoare cuvintelor profilaxie si pedagogie publica atunci cand vorbeam de efectul tv-urilor asupra mentalului colectiv 🙁
Si miros ca ni se pregateste o capcana.In acelasi stil picatura cu picatura.
Cand in constitutia revizuita va fi prevazut un aliniat cu confiscarea averilor,masini vile si bani(ca astea-s cuvintele) si bunurile confiscate vor intra in circuitul public,salarii pensii investitii(adica pomeni si spagi) etc ptr. mardeiasi va fi pretextul optim ca sa voteze o constitutie in care supremul parlament va decide si cantitatea de aer respirat inaintea expierii.Un troc care ar putea trece pe nesimtite.Se da un deget ptr. a lua cu doua maini.
Ee,ce inseamna sa cuantifici in cativa banuti adevaratul exercitiu al libertatii. 🙁
Impuscati.
Ion, eu zic ca toti si-au dat masura. Mefisto e prea stilat pentru astia. Sa-i zvarlim lui Iosif Visarionovici Skaraotki.
City, eu cred ca “Presedintele” pur si simplu ne duce cu zaharelul, din vara trecuta incoace.
cand am spus-o oamenii s-au suparat pe mine. Ce sa fac, adevarurile dor! Cine stie, poate este totusi o miscare geniala 😆
Pur si simplu te intelegi cu “adversarul”, taci malc o vreme si apoi zici “au revoir PDL” (PDL nu si-a disimulat intentiile de coabitare atat de bine). De cat geniu e nevoie? Din pacate am avut incredere in el.
Nu pot sa imi dau seama. Politic, nu sunt de acord cu multe din decizii, insa asta-i viata, el e ales si noi alegatori.
Insa juridic, problema e alta. de semnatura lui depinde independenta procuraturii.
Opinia mea de cetatean despre procurori:
http://www.contributors.ro/editorial/de-ce-s-a-razgandit-ponta-%E2%80%93-o-pista-de-interpretare/
1, Olaru si Kovesi merita investiti.
2. Bica si Hosu sunt legati cu fire vechi nastasiene de gasca Botos-Muscalu-Piciorus.
3. Nitu e o catastrofa.
4. Licu e din gasca Sandeilor.
Olaru si Kovesi mi-au parut cei mai buni la interviu si doar pe ei i-as investi (daca as avea prerogative).
Ceilalti nu prezinta un trecut profesional care sa ma faca sa cred ca pot asigura independenta magistraturii. Bica a fost versatila (asta a ajutat-o mult in cariera), Hosu ezitanta si nepregatita suficient, Licu – uns cu toater alifiile sistemului sandelistic (doar a facut parte din CSM intre 2004 si 2010).
Insa dintre toti, Nitu este de departe cea mai mare catastrofa. Investirea lui la PG ar fi piatra funerara pe care TB si-ar pune-o pe mormantul politic.
Putea sa moara (politic) si fara sa tare pe altii dupa el.
Sa vedem ce va face. Dar increderea nu mai e.
Asa-i trebuie tradatorului Basescu: toti pregatiti cu oalele de noapte sa-i fie turnate in cap.
“Cateodata ma intreb daca nu ar fi fost mai bine daca Basescu nu ar fi fost demis anul trecut.”
Te doare mintea, nu alta 😉
Deci ar fi fost mai bine cu Cretinel? caci sigur ar fi fost ales.
Cum se insinueaza ura, ceva de speriat.
“Deci ar fi fost mai bine cu Cretinel?”
Asta a fost cartea pe care a jucat-o magistral grupul papusharilor veseli din PSD. Un Cretin Antenescu ranjind dement, cu ochii injectati, tragand furibund (figurativ vorbind) din cele doua aruncatoare de flacari in ramasitele statului de drept e o imagine mentala excelenta, d.p.d.v. publicitar.
Am si eu o intrebare (cu riscurile de rigoare, desigur ca doar nu sunt pe mosia mea 🙁 ).
Poate cineva sa faca un scenariu realist, pentru Romania de azi, stiind ce s-a intamplat in 9 decembrie, la
1. varianta lui Antonescu presedinte (in decembrie sau mai devreme)
2. varianta cu Basescu demn (ca asa am inteles de la unii ca trebuia sa fie, nu?) care refuza ORICE colaborare cu C/P inclusiv pe tema justitiei.
Ca sa avem cu ce compara idolul unora, nu?
Am sa-ti raspund maine cu o postare!
Presedintele (oricum se numeste) in urma unor alegeri de genul celor din 9 dec. nu poate refuza coabitarea/cplaborarea.
Daca as fi Presedinte si as avea de facut o singura alegere prin care sa salvardez cat mai mult din independenta procuraturii, aceasta ar fi respingerea lui Nitu.
Daca as fi Presedinte si as avea de facut doua alegeri, a doua ar fi numirea lui Olaru la PG.
Daca as fi Presedinte si as avea de facut trei alegeri, a treia ar fi numirea Codrutei Kovesi la DNA.
Toate in aceasta ordine.
Si acum sa incheiem fantezia si sa ne punem pe asteptat. In definitiv, nimic nu poate fi mai interesant decat sa stii ca o cariera de Presedinte se poate termina politic cu un an jumatate inainte de termen sau poate continua sun alta forma inca multi ani dupa finalizarea mandatului.
Ne-ar prinde bine o iesire in grup la iarba verde 😛
Cu micii salvati 😆
Diana, chestia cu “mici” imi spune, cel putin mie, mai mult decat circul politic al lui Ponta. Din pacate, nu cred ca sunt multi care leaga asta de CSM 🙁 Desi legatura este profunda; sau poate tocmai d’aia 🙁
Citind articolul am realizat ca probabil unele discutii sunt inutile (ex: statul de drept, justitie independent, etc). Afirm asta si pe baza unei experiente recenta. Am venit in Ro si am discutat cu fostii mei colegi de munca ( am plecat acum 6 ani ). In urma discutiilor am realizat cit de mare este prapastia, a venit criza financiara peste noi dar ei nu au aveluat de loc, nu au fost interesati sa citeasca si sa invete nimic despre economie, statul de drept, etc. Nu realizeaza de loc ce drama este, separarea puterilor in stat, independent justitiei, etc sunt concepte straine pentru ei. Colegii mei nu vedeau relevanta. Chiar unele rude tinere. cu functii de conducere si extreme de inteligente considerau ca Antonescu este un tip simpatico, destept si de incredere.
In acest context putem noi spera ca va fi o schimbare? eu zic sa nu speram prea multe in aceste conditii, trebuie ceva nou si revolutionar.
Parerea mea este ca trebuie ca oferta politica sa fie simpla ca sa poata fi inteleasa de cei multi, ceva simplu: vom schimba legile astfel incit sa fie simple si intelese de orice cetatean, vom elimina normele metodologice de aplicare, vom simplifica si reduce numarul de taxe, vom promova calitatea ca model de urmat, etc.
Salut Dragos,
cunoastem realitatile si cunoastem si opiniile unor oameni, probabil majoritari in societatea romaneasca. Asa cum spune un clasic in viata – nu ne-am baut inca cupa cu cucuta pana la sfarsit. Trebuie rabdare si avem nevoie si de oameni ca tine care traiesc in diaspora care sa ne poata ajuta sa facem diferenta.
Cetatene, nu te supara, dar ce se intampla dupa “eroismul” tau?
Chiar tu crezi ca Presedintele, nu Basescu, Presedintele nu “primeste” nimic in schimb? Pentru tine, pentru mine si altii care i-au fost ALATURI? Sau nu?
Ma uimeste atata CERTITUDINE pe daca; iertare 🙁
Eu nu am aratat niciodata eroism, ci realism.
In acest moment, capacitatile mele de anticipare rationala cu privire la actiunea Presedintelui s-au epuizat.
Eu doar astept.
Consider ca-i timpul sa incepi a face prognozele si estimarile pornind de la versiunea cea mai pesimista. Nu vad motive pentru a merge fie si pe varianta moderat-optimista.
Versiunea pesimista?
Simplu: trece Constitutia lui Cacarau si noi mergem cu totii la culcare, noi si copii nostri.
Traian Basescu isi petrece linsitit batranetea in parc cu nepotii iar nepotii nostri vor citi Politeia prin catacombe si ne vor intreba, pe cati vom mai trai, ce este acela “stat de drept”.
Nu glumeam. Trebuie un plan si pentru cazul in care “nuclear option” se intampla. “Criogenia salveaza Romania” nu prea mai tine.
Realism? Te-am rugat ca, in prognozele tale, sa iei in considerare si realitatea “umana” din Romania (cum de este asa, cum au ajuns altii altfel sunt convins ca sti).
Vorbesti de “anticipare rationala” iar eu, un NIMENI, indraznesc sa iti spun ca pornesti cu date eronate iar de aici, textele noastre.
Te superi si tu si Theophyle dar, senzatia mea, confundati de multe ori Romania cu grupul de cunostinte din jurul vostru, inclusiv de aici.
Iertare dar nu e bine nici sa ne amagim fara motiv. Eu nu vad nici macar o singura cauza pentru care ROMANIA (in care traieste si este Presedinte, si Basescu) ar putea sa faca un SALT. Tu?
nu, emil. eu merg mult la tara si cunosc multi oameni din toate categoriile sociale si de la tara si de la oras.
Nu ma amagesc. Nu inca 🙂
Unde Cetatene? Ca Ponta tocmai anunta ca mareste ajutoarele sociale. Cati rezista?
Unde ai intalnit, dincolo de o discutie de “principiu” eventual, o majoritate care sa isi puna probleme, care sa iasa din automatismele societatii noastre?
Daca cei pe care ii vezi te fac sa crezi ca suntem “copti”, ma dezamagesti; da’ rau de tot 🙂
Ca ii scraim mai sus Dianei despre povestea cu micii: unde sunt acei indivizi xcare sa se “bata” pentru afacerea lor? Dar nu doar cu “statul” pentru ca, in ciuda a ceea ce ne pare, problemele cele mai dure vin din alta parte si nu trebuie sa ASTEPTAM sa le rezolve altii (doar pentru ca e TREABA lor chiar daca ne loveste).
Si aia e un “semn” ca nu suntem “copti”.
Trist dar adevarat 🙁
Emil, sa le maresca.
Popprul acesta nu a fost niciodata copt in intregime. Totul e ca minoritatea coapta sa fie suficient de mare cat sa determina formarea unei majoritati, chiar si cu necoptii 🙂
Nimic mai adevarat. Dar, este?
Buna dimineata !
Acum, dinspre partea CSM: nu am nimic de reprosat CSM-ului la votul privind-i pe Olaru, Kovesi, Bica, Hosu, Licu. Fiecare a votat cum a crezut de cuviinta, si orice vot era posibil. Putem discuta, insa nu prea are rost.
Insa cei care data trecuta l-au respins pe Nitu si acum i-au dat votul merita tot dispretul.
Nitu nu s-a schimbat profesional de la ultimul interviu, nu a devenit alt om, nu si-a imbunatatit cariera sau perspectiva, a venit cu acelasi proiect in care a scris inca niste randuri. E drept, nu a mai sarit la gatul comisiei.
Justitifica asta un vot pozitiv majoritar?
Bineinteles daca asa au fost indicatile .
Diana, o intrebare: pe care noi ne duce Piratul cu zaharelul? Adica tot la omul providential ramanem. Eu vreau ca fiecare decident sa-si faca treaba cu responsabilitate. Asta n-au priceput azi procurorii CSM, ieri n-au priceput judecatorii care au votat cu doua maini revocarea lui Ghica si Danilet, alaltaieri au fost cadrele didactice care in proportie de 70% au ajuns sa-l blesteme pe Funeriu pentru reforma, si daca mergem mai departe in timp ajungem la medici care vor sa fie si privati si bugetari si spagari, casta refuzand o reforma dura a sanatatii.
Adica il hulim pe Pirat ca vezi doamne coabiteaza cu Tonta, dar acordam circumstante atenuante altor actori politici cand coabiteaza cu Bleaga, Tariceanu, Dusa si primarul de la sect 1 in numele ideii nobile de unificare a dreptei.
@Emil – e vorba cumva de faimosul bicarbonat de sodiu menit de multe ori sa ascunda unele miresme?
Despre ala Diana. Ca dadusi detalii: cat ai auzit in “presa” despre menirea acelui bicarbonat? Totul a ramas la faza de “aia rai”, birocratii.
Si, ca sa nu mai revin, de cand se stia de asta? Cei, intreprinzatorii aia care ne vor aduce “fericirea”, ce au asteptat? Pana zilele astea, a sarit careva in tara sau la UE?
Vorbim de stat, care ne sugruma, dar TOTUL il asteptam de la el. Si, statistic, “intreprinzatorii” aia sunt cei care trebuie sa duca la EVOLUTIE; nu numai economica. Aici e chiar PROBLEMA. Zic eu 🙁
Emil,
intreprinzatorii si “intreprinzatorii” au reteta/formula, cadrul legislativ si mecanismele sunt la minister 🙁 Cimitirul elefantilor si grupul de starlete din Ministerul Agriculturii stiau de mult de directiva si de situatia din piata, mai stiau/tb sa stie ca acest lucru tb rezolvat/armonizat sub o forma sau alta, rezultatul nimic cu miros de fum de mici.
Pot sa ma leg cu lantzul de gardul de pe Carol si tot nu rezolv nimic. De cadrul legislativ, monitorizare, comunicare, politici, etc, se ocupa Ministerul; Agriculturii. Eu ca producator pot sa-mi fac enclava mea, sa produc mici numai cu carne si eventual sa ma inregistrez cu ei ca marca. Daca vreau sa ma inregistrez ca produs de origine tot la elefanti si starlete ajung, inclusiv cadrul legislativ.
Mar, se pare ca nu m-am exprimat prea exact.
Eu vorbesc de intreprinzatori, nu de birocrati (altfel, nu mai sunt birocrati). De cel care, atunci cand trece strada, se uita si in stanga si in dreapta, chiar daca e verde. Adica e vorba de RESPONSABILITATEA fiecaruia fata de viata lui ca vinovatii nu folosesc la nimic. Eu nu am auzit nimic despre demersurile (macar urletele) intreprinzatorilor astia.
Restul, cu alta ocazie (cand am sa po vestesc despre cineva cu un produs interesant care sa vaita ca pe traseu se creste pretul -eleganta exprimare! -. la intrebarea :de ce nu va faceti un magazin de desfacere, raspunsul a trecu de partea cealalta: costa, e greu).
Poate ar fi bine sa luam o pauza de la comentat si sa recitim postarea si comentariile din acea seara de iulie 2012.
http://theophylepoliteia.wordpress.com/2012/07/06/mesajul-comunitatii-politeia-pentru-presedintele-romaniei/
446 de comentarii au fost in acea seara. Cititi-le cu atentie, nu veti mai trai asa ceva niciodata.
😥
@Ion, schimbarea e uriasa, de la “dottore” la “reevaluare” si compromis total. Nu m-am gandit la “omul providential”, ci la Presedintele a carui atitudine ar trebui sa fie un exemplu de responsabilitate – nu inteleg prin asta “coabitare”.
Nu vad asemenea evolutii de exemplu la MRU – cred ca si la el te-ai referit cand ai pomenit de “alti actori politici”.
Diana, incercand sa fim realisti, MRU ce sansa are sa inflenteze , cat de putin, ASTAZI societatea romaneasca (in intregul ei, nu cativa gata influentati). Oare unii au uitat “timpurile” lui Nastase (vorbesc de presa fara de care PRACTIC nu existi)?
Cat despre Presedinte, ar trebui urmarit cu mai multa atentie si nu doar cu “stampila” 🙂
Drept e ca nu e asa usor 🙂
…nu existi)?
aici urma: oare fara Basescu acolo unde e, cum e, MRU mai putea sa spuna ceva in presa?
Cu Antonescu presedinte sa zicem (cine e in spatele lui, cred ca stim: toate culorile curcubeului 🙂
PS Tastatura e vinovata 🙁
PPS Constat ca multe pareri pe aici coincid cu ale lui Cristoiu si Turturica.
Constat insa ca declaratii recente ale lui Basescu sunt trecute cu vederea. Desigur, nu a iesit in piata sa isi dea foc. Sa fie de bine?
Emil,
Basescu nu mai trebuie sa declare nimic. A declarat destul! El trebuie sa faca si in primul rand sa-l tranteasca pe imbecilul de Nitu!
Face si el ce poate. Din nou vrobim despre ceea ce nu stim (unii nu stim mai mult 🙂 ).
Cu siguranta .
PS Totusi, ce se intampla, dupa? care sunt urmatoarele miscari pe scena? Cu ce costuri? Stie cineva? Eu nu si desfid pe cine afirma cu SUGURANTA ceva pe tema asta. 🙁
Emil,
stim ceea ce vedem. M-am saturate de cabale si de aginturi. Eu vad ce se intampla. Atat, restul nu ma intereseaza. Ceea ce nu vezi si simti, pentru cetateanul obisnuit nu exista. Asta trebuie toti politicienii sa stie!
Buna seara,
O zi oribila. Partea proasta e ca atunci cand antensitii monarhisti argumentau ca, de exemplu, Haineala (dar aici avem mai multe persoane si institutii) e omul lui Basescu si Piviniceru e a lui Voiculescu, raspunsul meu era ca da, Pivniceru era a lui Felix, dar celalte institutii/persoane erau de fapt independete si nu raspundeau la comanda politica, ci la propria constinta. Azi la CSM, prin avizul pozitiv dat s-a cam vazut ca nu e asa. Azi a coabitat si CCR, de altfel.
P.S. Ca sa mai indulcesc un pic amarul, vreau sa mentionez ca pe celelalte site-uri “de dreapta” – alea cu “***gary.ro” baetzii au inghtit galusca de azi si se discuta despre jocuri video si corectitudine politica. Coabiteaza si ei….
salut,
sa se bucure cu totii. Pentru noi a fost o zi grea cu foarte multe dezilizii. Trebuie acum sa facem tot ce se poate si sa mergem inainte si mai fermi si fara nici un pas inapoi. Avem ce si pe cine sa sustinem. Deci sa ne facem treaba!
Ovi, alte site-uri de “dreapta” au particularitatea ca ce scriu azi contrazic maine. E drept ca numai un prost e consecvent in greseala si e normal sa iti schimbi parerile gresite.
Insa cand schimbarile de pareri se intimpla prea des, e ceva putred.
Bun, sa privim juridic.
TB nu are termen legal pentru a accepta sau respinge propunerile. Legea spune ca le poate respinge “motivat”, insa nu spune in cat timp.
“Preşedintele României poate refuza motivat numirea în funcţiile de conducere prevăzute la alin. (1), aducând la cunoştinţa publicului motivele refuzului”.
Asteptarea noastra va fi sau lunga, sau scurta.
Emil – nu prea am urmarit presa in partea asta. Despre bicarbonat si scopul folosirii lui (mititel bine crescut si uneori mascarea mirosului de carne in curs de alterare sau din surse mai fistichii) stiu de la cunoscatori inca din tineretea ceausista.
Parca “birocratii” de la UE s-au referit la adaugarea bicarbonatului in produsele din carne. Nu a intentionat nimeni sa interzica specialitatea noastra nationala.
Cred ca aria de competenta “birocratilor” ar trebui sa se rezume la obligarea fabricantului de a publica onest compozitia producelor a,imentare si, in caz de inselaciune, sa-i scoata din afaceri. Nu ar trebui sa aibe nimeni puterea de a hotari cat la suta grasime are mancarea din farfuria mea si altele de acest fel.
Eu vorbesc doar de reactia unor indivizi interesati de ceva care nu se intereseaza de nimic. Asteapta.
Cat despre puterea de care spui, treaba e mai complicata; cu alta ocazie 🙂
Revin la indivizii (aia mai buni dintre noi, nu?) care ASTEAPTA.!
Adica nimic nou 🙁
Ion, Emil – as vrea sa ma insel, m-as bucura mult.
Va urez noapte buna tuturor, ziua a fost prea lunga pentru mine. Ne mai citim si maine 🙂
Noapte buna Citi,
ai grija. Exista si viata reala 😆
E posibil ca nu pentru prea mult timp. Pe meleagurile astea, prea repede irealul devine real, iar realul, fantasmagoric.
Noapte buna, E greu cand ajungi la capatul increderii.
Noapte buna Diana. Speranta!
pai de asta si plec de pe net 🙂
Diana, fiecare vedem aceeasi imagine dar in oglinda. Poate In final vom avea un amestec racemic.
Citi, spui ca “Daca as fi Presedinte si as avea de facut o singura alegere prin care sa salvardez cat mai mult din independenta procuraturii…”
Care independenta a procurorilor sa fim seriosi pentru cateva exceptii care intaresc regula nu se merita. Eu in locul Piratului le-as semna decretele fara sa clipesc. Vorba lui Caragiale, hai sictir magistrati fara coloana vertebrala
si ai fi primit increderea electoratului tau cu urale, asa cum o sa o primeasca el. Hai sa fim seriosi. Pe Nitu, omule, pe Nitu. Tu nu l-ai vazut?
Theophyle, eu de ieri am comentat prestatia lui Nitu. Dar cand vezi ca scorul a fost 5 la 1 din partea acelorasi procurori care cu 3 luni in urma il picau pentru aceeasi prestatie, iti vine sa le dai ceea ce cer. Pentru mine nu Nitu numit in functie e surpriza neplacuta ci prestatia SECTIEI DE PROCURORI aceeasi de acum 3 luni. Atentie Nu suntem in cazul sectiei de judecatori
da fratele meu,
atunci de ce bati campii de doi ani ca institutiile statului functioneaza? Unde functioneaza in Germania, in Marea Britanie in SUA. El zice ca cica democratia a fost salvata de institutiile statului, pe naiba, daca ceva a fost salvat a fost fundul lui si a fost salvat de noi astia care nu suntem credibili si de domnul Gordon de la State Department!
M-am saturat de povesti de adormit copiii. Deocamdata astept sa vad ce e cu Nitu, dupa aia vorbim!
Big like.
Si tu i-ai salvat fundul lui Basescu , Togule ? 🙂
Theopyle partial de acord. In vara lui 2012 CSM-ul lui Ghica si Danilet a functionat, PG a lui Kovesi a functionat, DNA lui Morar a functionat, si in final cu chiu cu vai si CCR. Da a fost si ajutorul extern dar asta si pentru ca suntem tara a UE. Mai vad ca inca CURTEA SUPREMA functioneaza
Deci partial a functionat si acum nu mai functioneaza, da? Bun, deci cu ce ne-am ales in astia 9 ani? Si inca o intrebare, care ar fi diferenta intre invinsul de sistem Milica Constantinescu si invinsul de sistem Basescu?
1. unul a recunoscut al doilea inca nu;
2. unul a avut cioc si al doilea chelie.
mai exista o diferentza, a fost mermelita o MP cu potential de partid de dreapta. Din pacate experimentul a reusit, pacientul e mort 🙁 Uneori am senzatia ca ma sufoc, ca totul este intzepenit si ca ne miscam in virtutea inertiei 🙁
lasa mar ca nu mor caii cand vor cainii! Sunt lucruri care nu mai pot fi facute si nici abuzuri care pot fi comise. Asta o sa fie razbunarea ultimativa pe acesti misei de cripto-comunisti.
Buna dimineata
Asta parca ma face sa cobor de pe scut 🙂 Incepusem sa ma simt atat de singur 🙁
e o diferenta mare : unul dintr cei 2 a incercat sa preia sistemul nu sa il distruga . cel putin asa pare .
Imi pare rau Theophyle, dar aici nu sunt de acord cu expresia ta “invinsul de sistem Basescu”. Ti-o repet eu raman fidel lui KEpler. Iar intre Milica si Pirat e o diferenta ca de la cer la pamant.
@Ion , fara suparare , Nitu nu e o poveste de azi sau de cand a fost propus de pivniceru. nitu e rodul propunerii lui predoiu si asumata de dl Presedinte Basescu. ce a cautat nitu aproape 4 ani in fct de adj general al PG ? e intamplatori ca pucistii din usl vin tot cu nitu la PG?
Lasa-i si tu Ioane ca sunt suparati 🙂 Depinde de ce sistem a fost invins Basescu. A fost invins de dreapta care luind 16% la alegeri…. i-a dat lovitura mortala.
La Radu Morar este o politiciana, PRMista, care a “fost violata psihic” si l-a invins pe Becali la CNCD :-O
Multi nebuni/nebune zburda in libertate.
poate ne pricopsim si cu pui in urma violului psihic :))
fereasca Bunul Dumnezeu de puterea ex. 😆 Traiasca tabloidele
este un documentar interesant pe BBC Knowledge : medicina de razboi – la Bastion Camp , Afganistan . 😀
Buna Dimineata
Postare noua – Revista Presei – 10 Mai / O reformă eşuată !