Inca unul! Sociologul politruc Vasile Dancu (PSD) batjocoreste Diaspora
10/11/2014 | Autor Cetatean Categorii: Editoriale |
Dupa ce sociologul Mirel Palada a fost dat afara de la Guvern pentru limbaj ofensator (si numai dupa interventia SUA) a ramas responsabil cu manipularea in zona… Vasile Dancu. Un om altmiteri suficient de corect pana acum in analizele facute mai putin manipulatoriu decat alti colegi de breasla. Insa cum strechea alegerilor le ia mintile pana si celor mai rezervati sociologi, nu se putea ca Vasile Dancu sa ramana in afara curentului rosu marca Ponta-Dragnea. Asa ca a iesit aseara sa justifice nejustificabilul: impiedicarea romanilor din diaspora sa voteze. De sub mustata lui ardeleneasca care te face initial sa crezi ca social-democratia romaneasca inca mai are sanse (cel putin la Cluj, daca nu la Bucuresti) au iesit ieri niste vorbe de care Teleormanul si Doljul electoral-turistic ar fi mandru. Nu am avut iluzii ca Vasile Dancu ar fi cine stie ce pesedist corect, insa am pretentia ca el sa fie macar sociolog corect, ca pesedist corect din convingere si drac smerit nimeni nu a vazut pana acum.
Ieri Vasile Dancu a iesit la televizor sa spulbere (zice el) un mit, mitul diasporei care voteaza altfel. Zice specialistul in cifre si sondaje:
„Există un mit al diasporei care votează diferit decât România. Este doar un mit. Hai să ne uităm statistic la aceasta. Votează 200.000 de oameni în străinătate. Din 3 milioane câţi sunt în străinătate. Deci din 3 milioane votează o elită. La fel ca cei din ţară. La cei din ţară este cam acelaşi lucru. 5% din electoratul din ţară e un electorat care foloseşte reţele de socializare. Nu mulţi români din diaspora merg la vot. Foarte mulţi nu au părăsit România de bună voie sau nu au părăsit-o cu gândurile cele mai bune. Am făcut şi nişte studii în străinătate în anii trecuţi. Ei nu cred că prin votul lor pot schimba ceva în România”, a precizat Vasile Dâncu….Asta nu cred nici românii de aici, ei cred că sistemul de aici îi înfrânge pe electori. De fapt ei se duc la vot într-un ritual şi pentru a-şi respecta un drept. În orice caz, merg mai mulţi, sigur, pentru că aici se desfăşoară alegerile şi aici apare mobilizarea partidelor, a televiziunilor, aici se consumă de fapt dreptul de cetăţean. Mult mai bine decât diaspora. Doar cei care au un nivel de activare politică superioară se mai gândesc la România. Restul se gândesc să trăiască cât mai bine şi să nu se mai întoarcă în România” (sursa, cu video, pe Digi24).
Nici nu stiu de unde sa incep in a demonta aberatiile politrucului pesedist ardelean (caci exista si din astia, nu doar politruci din Teleorman, Buzau ori Vaslui).
1. “aici se consumă de fapt dreptul de cetăţean. Mult mai bine decât diaspora”. Lamurire pentru politruc: un drept nu se consuma ca o marfa, stimabile! Un drept nu este un bun finit, sa se “consume”.
Poate asa e la voi, in PSD, unde el “se cumpara” cu un litru de ulei si o poza a lui Ponta, si de aceea e vazut ca o marfa care se vinde, se cumpara si se consuma. Insa cei care nu “consuma”, nici nu cumpara acest drept, ci doar fac uz de dreptul acordat de Constitutie, art. 36, alin 1: “Cetăţenii au drept de vot de la vârsta de 18 ani, împliniţi până în ziua alegerilor inclusiv“.
Trecem peste faptul ca “dreptul de cetatean” (probabil Dancu voia sa spuna “cetatenia”, insa el se gandea de fapt la dreptul de vot) nici macar nu este asezat de Constitutie in Titlul II (Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale), ci este pus in Titlul I (Principii generale), aratand ca el este mai mult decat un drept, este un dat inviolabil! Art. 5, alin (2) “Cetăţenia română nu poate fi retrasă aceluia care a dobândit-o prin naştere”.
Invata Constitutia, sociologule, ca sa nu mai confunzi drepturile fundamentale cu marfurile care se consuma, si cetatenia cu dreptul de vot, intrucat si cei care nu (mai) au drept de vot sunt tot cetateni! Intreaba-l pe Adrian Nastase daca nu crezi!
2. “Foarte mulţi nu au părăsit România de bună voie sau nu au părăsit-o cu gândurile cele mai bune. Am făcut şi nişte studii în străinătate în anii trecuţi. Ei nu cred că prin votul lor pot schimba ceva în România”.
Nici ca se putea scuipat mai mare in obrazul diasporei. Pai, bine, politrucule, daca ai facut “studii”, nu ai vazut care au fost cauzele pentru care cetatenii romani au decis sa plece in bejenie in diaspora? Nu ai aflat cumva ca de raul comunistilor si pesedistilor au plecat, ca ajunsesera colegii tai ca lacustele care devalizau bucati intregi din economie si nu mai avea nimeni unde sa munceasca pe un salariu decent! Si daca au parasit tara nu cu gandurile cele mai bune, afla ca ei nu injurau tara (pe strabunii care au luptat la Podu’ Inalt, la Marasti ori la Carei), ci pe colegii tai de partid!
Dancu vrea de fapt sa sugereze ca Diaspora e formata din oameni ne-patrioti, care nu isi iubesc tara, din moment ce au plecat de acasa cu ganduri “nu din cele mai bune” Pai stramosii si glia strabuna nu sunt totuna cu Partidul, draga politrucule! Asa o fi la voi in PSD (unde va vindeti si mormintele stramosilor pentru o functie si bani), insa in Diaspora nu e asa! Te pomenesti ca numai Victoras are voie sa fie “mandru ca e roman”, diaspora nu are voie?!
Mai mult, daca romanii din Diaspora nu cred ca se poate schimba ceva prin votul lor, de ce au stat ore intregi la coada sa voteze? La cate cozi kilometrice ai stat in Diaspora la vot, sociologule? Cati kilometri ai facut pana la prima sectie de votare? Cate ore ai stat in ploaie sa votezi pentru tara ta din care ai plecat cu lacrimi amare si injurand urmasii comunistilor? Pai bine zici “Foarte mulţi nu au părăsit România de bună voie”! Intreaba-te insa din vina cui au parasit tara cei din Diaspora, daca tot studiezi fenomenul emigrarii si duci rezultatele la Partid!
3. Hai să ne uităm statistic la aceasta. Votează 200.000 de oameni în străinătate. Din 3 milioane câţi sunt în străinătate. Deci din 3 milioane votează o elită. La fel ca cei din ţară. La cei din ţară este cam acelaşi lucru”.
Hai sa ne uitam statistic si da-mi voie sa te intreb deschis, statisticianule de carton: cati turisti au de regula Teleormanul, Doljul, Mehedintiul, Calarasiul in perioade non-electorale? Statistic vorbesc. Nu insinuez nimic. Trebuie sa ai niste cifre din aceste judetele unde la referendumuri se inregistreaza procente care ar fi trebuit sa sperie pana si un ucenic sociolog, darmite unul care detine un institut de sondare numit IRES! Si acum hai sa ne imaginam tot statistic, care ar fi procentul de voturi obtinut din Diaspora daca ar exista o lege a votului prin corespondenta sau electronic. Pariu ca nu ar bate numarul de voturi obtinut cu mortii lui Dragnea in judetele “turistice” ale Romaniei?
Nu, sociologule, nu voteaza decat 200.000 de oameni pentru ca prietenii tai Victoras si Titus ii impiedica sa voteze mai multi! Nu voteaza “o elita”, ci voteaza doar maxim 200.000 pentru ca atatia pot, fizic, sa voteze, din lipsa de stampile, spatii noi de votare, membri in comisie si urne! Nu vrei tu sa insisti pe langa prietenii tai de la Partid sa introduca votul prin corespondenta, ca sa ai o paine statistica alba si curata de mancat? Ti-ai putea verifica teoriile aberante despre “elita”, sociologule cu carnet rosu!
4. Doar cei care au un nivel de activare politică superioară se mai gândesc la România. Restul se gândesc să trăiască cât mai bine şi să nu se mai întoarcă în România”.
Afla, draga sociologule de carton, ca Diaspora trimite anual, in medie, 5 miliarde de euro pentru ca si restului din tara sa ii mearga bine si ca prietenul tau Victoras sa aiba un buget “echilibrat”. Nu incerca sa acuzi, subtil, diapora de egoism (“ Restul se gândesc să trăiască cât mai bine şi să nu se mai întoarcă în România”), ca nu tine! Oamenii aceia fac mai des foamea decat faceti voi sedinte la Partid, si trimit celor de acasa bani ca sa supravietuiasca si si sa plateasca taxele puse de prietenul tau Victoras Ortodoxu’ Familisto-Patriot!
Nu ti-e rusine asa, in sinea ta de statistician, sa acuzi diaspora care tine economia Romaniei pe linia de plutire si incasarile din care Ponta distruie pomeni electorale, ca este de fapt compusa din oameni egoisti? Ba cel mai amarat capsunar si cea mai umilita badanta care trimite un euro in tara e mai vrednic de cinste decat cel mai iubit candidat al vostru si merita sa fie pupati si in fund de Partidul vostru de rechini rosii! Daca esti asa de sigur ca Diaspora e “egoista” si nu are un nivel de activare poilitica superioara, te risti la un vot prin corespondenta, care, nu-i asa, oricum nu va influenta rezultatele alegerilor?
Nu dau sfaturi inutile sociologilor cu carnet de partid (caci astia nu sunt sociologi, ci politruci mai rafinati), insa pentru Vasile Dancu am unul.
Daca te tine cureaua profesionala si te lasa constiinta morala, fa, sociologule, o estimare a procentelor pe care le-ar avea Partidul si Victoras daca ar exista vot prin corespondenta/electronic pentru Diaspora, si difuzeaza-o in presa, daca esti mai mult sociolog decat politruc!
Incaltea sa vedem cat de bun esti in meserie, ca la manipulari electorale am vazut ca te pricepi!
***
P.S. Corlatean si-a dat demisia ca sa traga de timp. Ponta nu va mai asuma el interimatul (cum a facut pana acum la toate ministerele), ci va pasa pisica unuia care, stiind ca nu va prinde numirea definitiva pe post, nu va face nimic pentru romanii din diaspora, ci doar va taragana, in timp ce Ponta va promite ca el il demite pe noul ministru daca nu rezolva situatia. Aiurea!
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
“”Peste fix o saptamana, eu am sa conduc 1000km si am sa contribui cu 3 voturi in plus fata de turul 1. Poate ajuta, diaspora sigur poate inclina balanta.”
Si nu voteaza Plagy 🙂
Cati au FORTA asta? Incapatanarea, pana la urma?
Felicitari, Mihai!
Salutari si aici…
Aveam o buna parere despre Vasile Dancu. Credeam ca e unul dintre foarte rarii socialisti decenti. Poate pentru ca ai lui nu dadusera inca de greu…
Pentru ex-ministrul de externe, o porecla de la Silviu Sergiu: Titus “Steal”.
Parere buna> Asta a fost ideologul si ministrul propagandei regimului Iliescu-Nastase.
Un mizerabil prefacut.
Nu parea unul dintre mitocanii lor. Oricum se pare ca socialist onorabil nu exista…
Nu, nu exista.
Poate nu stiati si aveti ocazia sa aflati de la Plagy in direct
“In tara votul a fost organizat IREPROSABIL” 🙂
“Maine (nu e prea tarziu?), in sedinta de Guvern vom face (si vom drege).
presiunile inadmisibile facute de Presedintele Traian Basescu si candidatul Iohannis…”
Nu mai pot. Sa il oprim.
Inca
“Cererile ilegale facute de Basescu si Iohannis”
off topic, merita citit. Dupa principiul cine imparte pare-si face, un articol foarte bun despre modul in care s-a construit Programul National de Dezvoltare Rurala si alocarea sumelor. Din dorinta de manipula si a castiga voturi Biserica este la loc de cinste, restul cultelor nu sunt recunoscute 🙁 Masura discriminatorie, din nefericire nu numai pe acest segment. Cu rosu inainte spre un nou tip de fundamentalism, cel ortodox 👿
http://www.contributors.ro/administratie/programul-de-dezvoltare-rurala-pe-calea-de-la-sacru-la-profan%E2%80%A6/
Primul PREMIU
Melescanu, ministru de externe!
Ce fel de premiu e asta?
cand depune juramantul ? 😀 :))
Sper, cat mai repede. Ca sa nu mai aiba motiv de tras de timp.
“Putem discuta dupa aceea” zise Mele. Adica DUPA ce Basescu aproba. D’aia ar trebui sa o faca repede.
e o scuza buna . asa i-a numit toate neamurile lui ponta in functii – in interes national. acum se vad urmarile , peste o saptamana doua se vor vedea si mai bine
te-a ascultat. 😀
Cat mai tarziu.
O sa se vada cat de mizerabil este si asta, nu va infiinta noi sectii de votare.
salut , normal ca nu infiinteaza nicio sectie ca nu’s prosti sa piarda tara din mana .
CTP are un rationament coerent:
De fapt si rezultatul de duminica 2 noi si toate sondajele sunt masluite iar Plagy STIE!
In conditiile astea, chiar conteaza orice vot, asa ca nu “isi permite” sa dea “mana libera” romanilor din strainatate.
Mie imi pare CORECT ce spune aici CTPul.
http://www.b365.ro/ctp-demisia-lui-corlatean-arata-frica-lui-ponta-diferenta-dintre-candidati-mai-mica-decat-in-sondaje_218728.html
Mie imi place interpretarea asta mai ales ca este CONSTRUCTIVA: nu indeamna la renuntare 🙂
intreb amical : ce-ai face sa fii presedintele unei tari in care toata lumea stie ca alegerile sunt trucate sau au fost trucate ? ai cere macar de ochii lumii anchete , ai denunta cu probe acest lucru in fata opiniei publice interne sau internationale ?
Nu stiu; vezi? D’aia nu m-am propus nici de data asta 🙂
De ochii lumii?
Pai a cerut destule interpretate de “unii” “de ochii lumii”.
Tu, ce ai face?
Hai profita pana cand nu esti presedinte si INCA nu ai mai mare RASPUNDERE ca mine 🙂
“Meleşcanu şi Patriarhul au fost colegi de doctorat în străinătate”
.http://www.comisarul.ro/politic/numirea-lui-melescanu-dovada-ca-ponta-a-pierdut-co_271007.html
scrie aici. printre randuri 😉
Am preferat (din motive de diversitate? nu stiu) linkul pus. E plin netul de declaratia lui CTP. 🙂
PS Noutatea e veche; scuze 🙂
ok , poate tu ai dreptate si eu bat campii . scuze , de asemeni .
din regimul ponta , nashul & famiglia : https://www.youtube.com/watch?v=OT_12fF0fgw&feature=youtu.be
ii propun “sociologului” toxic , din gasca nashu, ioan rus etc sa faca un sondaj in randul jandarmilor – cati dintre ei sunt fericiti dupa ce lovesc niste cetateni romani fara niciun fel de aparare . si cati sunt nefericiti ca nu l-au putut lovi pe dogaru :))
Buna ziua,
imbecilul asta a casunat pe Basescu si-l asociaza cu Iohannis vrand sa loveasca in amandoi la pachet.
Eu pe Basescu nu l-am auzit decat cerind demisia lui Corlatean, nu i-a deranjat cu nimic altceva. E clar ca vrea suspendarea lui Basescu. Nu se lasa.
a cerut-o intr-un comunicat . probabil s a temut sa iasa public sa condamne in conferinta de presa regimul la care sunt supusi cetatenii romani cu drept de vot .
Mon, eu nu ma mai uit demult la ce zice Ponta, pentru ca vorbele lui au zero valoare.
Din pacate, au PUTERE si vor avea daca nu e oprit 🙂
Da, dar tot nu spune niciodata nimic adevarat.
Si ref la articolul de mai inainte, nu cred ca ce am vazut este paroxismul minciunii si nesimtirii. PSD mai are rezerve si n-o sa se poata stapani sa nu le scoata in fata.
Nu ii vad eu pe astia la butoane sa treaca la asemenea fapte de democratie. Vorba aia au fost PDL-istii la putere si nu au facut-o!Lazaroiu a pus punctul pe i ” Partidele refuză votul prin corespondenţă. Cele 2-3 milioane de români din Diaspora ar putea să producă schimbarea!”
http://www.rfi.ro/stiri-politica-53593-votul-corespondenta-promis-dezbatut-uitat-11-ani
Si un info: Proaspătul ministru de externe este Teodor Meleșcanu!
He, he ! S-a adeverit!
Auliiooo… asta e atat de proaspat ca pana si pe Tutankhamon l-a bufnit rasu’
pedelistii erau prea preocupati cu asomari la asomari suspendate apoi prin ou…
Buna.
Inseamna ca n-ai vazut mormantul lui Tutankhamon! Pe wall e scris:
“Moartea va atinge cu aripile ei pe cel care il va tulbura pe Faraon” ! 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=byhXvU9PCCo
Nimic nou in ceea ce-i priveste. Nici substratul chemarii nu e nou. Aia care chipurile sunt mai spalati dar la fel de mari candidati la sejururi prelungite la beci o spun ceva mai “elegant”. Nu detaliez aici 😉
Ken, unii deja spun ca “s-o terminat”! 😛
“Şi încă ceva, la toţi popii dacă pierdem toate preotesele le dau afară din tot, la revedere. Le-am şi spus. Toţi au venit la mine să le pun preoteasa. S-a terminat. S-a pierdut, pleacă acasă. Meargă la mama dracului, nu mă interesează. Deci s-o terminat.”
http://www.gandul.info/politica/inregistrare-exploziva-dintr-o-sedinta-psd-planul-de-aranjare-a-alegerilor-prezidentiale-pentru-victor-ponta-13520057
N-a pomenit nimic de “pu-pi-le”… 😛
Nu e asta. Ti-am zis ca nu pot detalia. Meni rizons.
Spovedeste-te Ken! 😛
http://www.spuse.ro/wp-content/uploads/2013/02/respins.jpg
am auzit ca o pupila mananca ciocolata si e neutra ca elvetianu’!
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-18515509-asta-nu-puteti-fura.htm
Tapalaga:
Veti da socoteala intr-o buna zi, tu, cu toti ai tai, pentru aceasta ultima aroganta. Va trebui sa explici, procurorule, cum ati ajuns sa ne furati pana si dreptul la vot. Am vazut multe pana azi, ati facut multe cu votul nostru ingorat, cumparat, furat sau batjocorit. Ne-ati violat votul cum ati avut chef. Dar n-a ajuns nimeni, pana la voi, sa ne fure cu totul dreptul de a pune stampila. N-a avut inca nimeni curajul sa ne tranteasca usa in nas doar pentru ca nu-i place fata noastra. Romania de afara nu a incasat niciodata atata rusine, umilinta si dispret. Mai priveste odata la oamenii iesiti pe strada la Cluj, la Timisoara, la Bucuresti si in alte orase. Nu ti-au cerut nimic din buzunar, n-au intins mana dupa bani, nu stau dupa pomenile tale. Vor sa-i lasi sa voteze, sa-i respecti putin mai mult, sa nu-i tratezi ca pe dusmanii tarii pe cei care au parasit-o tot din cauza voastra
Buna ziua!
Ponta putea castiga linistit alegerile si daca mai organiza cate o sectie in plus in fiecare tara …
Constatare:Ponta chiar vrea sa o sfarseasca rau … si e insistent … reuseste sa radicalizeze oameni care nu ar fi iesit in veci la vot … si nu il voteaza pe el … a reusit sa trezeasca o mare masa de oameni din letargie si din ideea ca democratie e ceva “natural” ..cum “sa nu poti sa votezi”
Chiar daca castiga, va fi la limita si cu scandal mare … inclusiv international
https://www.dropbox.com/s/gbsnty9nrsbt1g2/DouaRomanii_si_o_diaspora3a.pdf?dl=0
“Pentru a va exemplifica parvenitismul de salon, obţinut pe ton de glumă şi cu stângăcie de, poate, viitorul nostru preşedinte, vă voi povesti o întâmplare banală. Ponta şi amicul său justiţiar Robert au organizat un grătar cu familiile. Orice român, dacă tot doreşte să facă un grătar în 4-6, îl face singur, pentru plăcerea focului, mai ales că un astfel de grătar se organizează acasă la unul dintre cupluri. Cei doi miniştri, însă, au ales să cheme trei bucătari şi doi chelneri de la Palatul Victoria într-o zi de duminică, pentru a avea senzaţia oamenilor puternici şi ocupaţi, care trebuie serviţi. Prezenţa servitorilor a împiedicat, însă, posibilitatea unei discuţii duminicale libere de orice constrângere. JFK conducea lumea, dar nu îşi chema servitorii de la Casa Albă la barbecue-urile de la Hyannisport. Grătarul cu servitori este un obicei moştenit de la comunişti, care dă perfect măsura parvenitismului clasei de jos, ajunsă mult mai sus decât în cele mai frumoase vise de mărire. Eroul nostru nu va dori, însă, consacrarea şi recunoaşterea naţională, nu va colecţiona tablouri ca Năstase, nici maşini vechi, ca Tăriceanu, în cel mai bun caz ar putea colecţiona pulovere şi tricouri “Paul&Shark”. Adrian Năstase dorea să apară, mai degrabă, ca un urmaş al Brătienilor, decât ca ginerele lui Angelo Miculescu, fostul ministru al agriculturii ceauşiste. Pe Viorel nu-l deranjează că e ginerele lui tata-socru atâta vreme cât grătarul îl prepară servitorii şi vacanţele le organizează Sebi. Victor e pragmatic, important e să trăiască bine azi, mâine nu se ştie ce va fi, nu merită să pierzi timp pentru a escalada elitele, oricum sfârşitul tuturor e acelaşi. Filosofia lui V.V.P. e filosofia bulgărească: “Dacă e, e; dacă nu e, nu e!”, morala fiind “Asta e!”
https://mareaspovedanie.wordpress.com/spovedanie-electorala-i/
o zi buna!
“Mentorul îşi doreşte Puterea prin amicul Victoraş, iar Victoraş o va exercita folosind orgoliile şi visele de mărire ale tinerilor lupi de tipul Şova, Bănicioiu sau
Corlăţean. Aceştia vor scoate castanele şi tot ei îşi vor arde degetele.”
🙂
Salutari all.
Tare de tot blog-ul mareaspovedanie, si partea a 2-a cu ‘spovedania electorala’ e interesanta!
A, si ‘mea culpa’ in legatura cu intalnirea Ponta-Iohannis! Dupa ce l-am vazut in citeva clip-uri pe Iohannis + interviul de la Digi, mi-am dat seama ca intr-adevar e posibil sa iasa mai bine neamtu’.
Logica, privirea inteligenta si calmul acela ardelenesc-nemtesc sint atu-uri mari impotriva mistocarelii si glumelor de autobaza ale Pacaliciului.
daca melescanu a plecat din sie cu dosarul lui ponta .. poate ocupa ce functie isi doreste . parca vad ca il numeste si vice-prim ministru iar pe dogaru secretar de stat la externe ( acum ca poate cumula pensia cu salariul ar fi numai bun sa reprezinte Ro la NATO ) :))))
Buna ziua!
Social-democraţia, ne spune Petre Tutea “este laptele bătut al comunismului”.
“Stiţi ce vor social-democraţii? Să facă şi bine, dacă se poate, dar să nu facă ce trebuie. Social-democraţia e anticamera comunismului. Numai că, dacă prin social-democraţie s-a intrat în comunism, nu se poate ieşi din comunism tot pe-acolo. E ca o uşă care se poate deschide numai dintr-o parte. Social-democraţii n-au forţă activă de luptă. Păi n-au guvernat Germania social-democraţii? Drept care au făcut pe ei!”
Hm, cred ca-i supraestimezi pe actualii pesedisti. Nu au ei mintea necesara pentru ideologii, astia de-acuma sint smenari fara nici-o pretentie academica sau de eruditie. La astia le place de Che doar pt ca arata cool cu basca aia. Cred ca ultimul cu ceva staif a fost Bombonel. PSD cu Pacaliciul in frunte sint paraleli cu ideologia.
“Evenimentele astea create, despre cum veți ieși în stradă, cum veți face Revoluție etc, nu rezolvați nimic! Ele ajung să fie susținute tot de tineri ca voi! Bătrânii nu au Facebook, nu văd toate astea! Ei au ulei, făină, găleți și iconițe cu Arsenie Boca!
Uitați un lucru: toți “pensionarii, babele și moșnegii care vă decid viitorul prin votul lor” sunt bunicii voștri! Dacă fiecare tânăr din țara asta, până pe 16 Noiembrie, ar crea un “eveniment” din a trage o fugă până la bunici sau, dacă nu e posibil, din a da un telefon și a discuta câteva minute cu ei, în care să le spună cum stau treburile de fapt, să le facă un rezumat din tot ce distribuie ei pe Facebook, să le spună despre cum copiii lor (părinții voștri), plecați afară pentru că era “foarte bine” în România, au fost ținuți ore întregi în fața ambasadelor și nici nu au fost lăsați să-și exercite dreptul de vot, despre cât de rău este pentru tineri un anumit regim, care nu le aduce nimic, nu le oferă locuri de muncă și cum toți tinerii au gânduri de plecare, despre cum vrea ciuma roșie să ia din buzunarele celor care muncesc și să bage în buzunarele “nevoiașilor”, despre cum au adăugat zeci de taxe de când au venit la guvernare, despre cum toată echipa aia e plină de Mafioți, Condamnați, judecati etc…dacă FIECARE TÂNĂR din România ar vorbi despre toate astea cu bunicii lui și cu bătrânii pe care îi cunoaște, țara ar scăpa pentru totdeauna de ciumă!
Pentru fiecare tânăr care votează, există 3 pensionari care “ii anulează” votul!
Dați share la asta, creați evenimente din a vorbi cu bătrânii țării, din a le explica cum stă treaba de fapt! Timp este și ei, deși nu par, vor înțelege mult mai repede decât credeți!
Nu e vina lor că televizorul îi manipulează, nu e vina lor că votul le e cumpărat ușor (“eh, maică, măcar mi-a dat ceva, s-a gândit la mine, nu ca celălalt”), nu e vina lor că nu au Facebook să vadă realitatea…e vina noastră! Că nu ne facem timp să-i trezim, dar apoi ne plângem!
– Un tânăr pasionat de SF, care încă mai crede că România poate fi schimbată.. “
buna ziua. http://www.agerpres.ro/politica/2014/11/10/acl-propune-ca-dezbaterea-intre-ponta-si-iohannis-sa-aiba-loc-joi-la-parlament-11-54-20 la parlament?! unde s-a fript geoana cu flacara movalie?! mai bine la antena 3 sub tirul de intrebari incomode al moderatorului gadea “nu-i asa ca pamantul se invarte in jurul soarelui si basescu in jurul iadului?”
Oare nu iese scandal si mai mare daca:
http://www.comisarul.ro/politic/surse/basescu-va–respinge-numirea-lui-melescanu_271090.html
Presedintele a semnat pt. Melescanu
Cedric esti om matur .. 😀
totul e conform planului . toate numirile si decretele date de basescu sunt in favoarea mafiei lui ion iliescu. a mai chitzait dansul din cand in cand doar asa sa faca atmosfera .
parca acum putin timp ( cand cu ponta “acoperitul’ ) sugera domnia sa asa plin de “reformism” in inastalatia ca .. parchetul militar ar tre’ sa faca nush ce . sanki .. ii mai aratau baietii 3 poze cu udrea prin paris ( sau prin bxl 😉 ) .
La 17.30 , depunerea juramantului si declaratii de presaTB
Salve! a ales sa semneze pentru un securist, ca sa incerce sa dezamorseze acuzatia deja pregatita de Ponta: “Basescu saboteaza organizarea turului II, ca nu il numeste pe Melescanu!”. Trista alegere!
De fapt, nici nu avea de ales, a inghitit o umilinta maxima. Alernativa era ca Ponta sa transfere pe Basescu intreaga reponsabilitate a blocarii votului in diaspora. Masinaria de prooaganda pesedista abia astepta.
Acuma stim clar ca Melescanu nu va face nimic, cum il va deranja el pe acoperitul SIE care ii da la batranete un colt de paine alba cu caviar?
Ce mai avea de pierdut dca refuza? Oricum nu-i mai poate face nimic.
nici macar nu trebuia sa refuze . avea un termen de gandire .. 1 luna si ceva dar de acum pana si copii ar trebui sa si dea seama ce jocuri face pacaliciul reformist .
:)))) da credeai ca nu semneaza ? pai s-ar fi contrazis singur pentru numirea in fruntea sie . daca atunci a fost bun e bun si acum . cooperativa merge mai departe . scenariul si regia ion iliescu & co .
fiecare zi in plus cu .. stii tu , e o catastrofa pentru Ro !
nu, credeam ca va semna. Nu avea loc de intors.
cred ca noaptea cand se uita impreuna la tv , base&ponta mor de ras cand vad cum se dezbat unele lucruri . nici regele mihai nu avea loc de intors – si raspundea cu viata nu doar cu un scaunel – iar tovarasul basescu plin de patriotism l-a facut tradator ( pe merit ) si a declarat plin de emfaza ” eu nu semnam !!! “
Eh, dragule, politica e curva, si cine o face atat de mult se transforma fara sa isi dea seama in fata de bordel!
… de aceea vreau legiferarea. Sa-l vad cum se duce la ghiseu ca sa plateasca impozitul 😉
Adica indivizii sunt STATUI?
Nu de defilat, ci de neschimbat.
Poate, dar cum le cunoastem daca nu “in actiune”?
🙂
Basescu, nimic. Ponta ar fi gasit insa motiv oficial sa nu faca nimic pentru diaspora si sa spuna ca Basescu il saboteaza. A mizat pe faptul ca Basescu nu il va numi pe Melescanu ca sa dea vina pe Basescu pentru haosul din sectiile de votare din diaspora, datorat interimatului de la MAE.
Salut,
De data asta nu cred ca mai tine. In definitiv, sa le spui celor din diaspora si celor care nu voteaza prin cimitire ca si de data asta TB e “de vina” ar putea sa mai aduca lume la vot in turul doi.
Cu o conditie: TB sa fie ponderat si sa nu intretina aceasta petarda mediatica.
Sper ca vin ceva lovituri impotriva lui Ponta pe maine-poimaine.
salut! De acord cu tine: TB trebuie sa nu intretine petarda mediatica pregatita de Ponta, sub titlul “Basescu saboteaza diaspora”.
Buna ziua!
In we am fost intr-un judet rosu, dar rosu rau/tare si… am lipit afise cu KI prin sat ca nu mai rezistam; in Slobozia si in imprejurimi, pe tot parcursul campaniei, n-am vazut un banner cu alti candidati decat VVP si CPT. Afise, vreo doua-trei… Nu mi-am luat decat cateva injuraturi de la niste tineri care faceau campanie PSD surprinsi sa vada un tampit lipind singur afise cu KI. A, in primul tur nu am votat KI si nu l-as fi votat ever si nici nu as mai fi iesit din casa la lipit afise si impartit brichete pentru nimeni daca nu ne aflam in situatia asta. ACL nici nu exista; nu ca n-ar putea, ci ca nu vor. Isi conserva oamenii relatiile interpartinice, iar ceilalti nu doresc sa ajute; dreapta nu va invata nimic din lectia de civism a diasporei (nu spun unitate ca a furat si termenul asta). La sate se voteaza ori pe “ce se da” (un pix, o bricheta, un calendar, as spune si bani dar n-am dovezi; sa stie omu’ ca are ceva de la candidat), ori ca le-au marit pensia… Am dat si din astea, ca m-am aprovizionat! Ma uitam siderat la ei ca s-au luminat efectiv la fata ca au primit si ei ceva… Sper ca macar doi-trei dintre cei care au primit ceva palpabil sa voteze KI. Dar acesti oameni vor fi dusi cu masina de acasa pana la sectia de votare asa cum a fost la turul I… Insa eu am facut un pariu mare si “riscant”: am pariat ca VVP nu va castiga!
absolut corect. ieri am fost la un prieten tatar din constanta. din una in alta o intreaba pe maica-sa cu cine a votat. “cu ponta. pai de ce? ca mi-a marit pensia. pai si iohannis ce are? ala nici nu e roman!!” “pai asa nici noi nu santem romani ca nu stim cand am venit pe aici” . pana la urma a ramas femeia ca tot ponta e mai bun 🙁 votantii psd stiu una si buna si pentru ei nu conteaza argumentele logice
ai mare dreptate: baronii PNL au stat la cutie, ca ei oricum castiga contracte de la PSD. De ce sa se puna rau cu PSD-ul? De asta nu exista ACL in multe judete! Oricum, meriti felicitat pentru cei ai facut! 🙂 Cati membru PNL-PDL cu state vechi au facut asta?!
O inaugurare stil ceaușescu :
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-18516482-fotogalerie-cum-arata-cladirea-renovata-teatrului-national-bucuresti-inaugurata-victor-ponta-cinci-zile-inainte-alegeri.htm
Se spune că după inaugurare, schelele vor fi ridicate la loc pentru a permite finalizarea lucrărilor !
Dl Ponta nu putea sa inaugureze ceva renovat
DEX: INAUGURÁ, inaugurez, vb. I. Tranz. A deschide în mod solemn activitatea unui așezământ, a unei expoziții, a unui local etc.; p. gener. a marca începutul într-o activitate; într-un domeniu
“Stiristii si analistii” nostri!!! Si oricum nu este terminata renovarea.
Daca esti “roman adevarat, bun ortodox,…” (si MITOMAN asta e de la mine)
POTI 🙂
Ba esti si laudat la urna 🙂
🙁
DA, Emil 🙂
Este laudat de PF Daniel peste tot. Ca tot e organizatie non-profit BOR-ul, cum zice dra Harvard. Ar trebui sa stie Ms Harvard si sa-l informeze si pe superiorul ei cand mai acorda ajutoare de STAT catre biserici ca Tratatul CE (semnat de Romania) zice asa:
“R: Articolul 87(1) din Tratatul CE stabileşte criteriile ce trebuie îndeplinite, cumulativ, pentru a ne afla în prezenţa unei măsuri de natura ajutorului de stat, şi anume:
§ favorizează anumite întreprinderi sau producţia anumitor bunuri,
§ este acordat de stat sau din resurse de stat,
§ distorsionează sau ameninţă să distorsioneze concurenţa,
§ afectează comerţul între Statele Membre.
Dacă este absolut sigur că una sau mai multe din aceste condiţii nu este/nu sunt îndeplinită/e, nu sunt implicate elemente de ajutor de stat.”
SI CA:
” O întreprindere este o entitate angajată în activităţi comerciale. Acest lucru înseamnă că oferă bunuri sau servicii pe o anumită piaţă. Ceea ce este important este activitatea entităţii şi nu statutul acesteia. Aşadar, o companie caritabilă, non-profit sau un departament al Guvernului pot fi considerate întreprinderi dacă sunt implicate în activităţi comerciale. ”
http://www.ajutordestat.ro/?pag=117
Asta de la activitati hoteliere, la lumanari, etc.
Si sa mai adaug unul dintre multele articole:
“Fabrica” de bani – Biserica Ortodoxă Română
“Trei miliarde de euro: la această sumă se ridică averea Bisericii Ortodoxe Române. Cel mai mare cult din România deţine peste 70.000 de hectare de pădure şi teren arabil, zeci de hoteluri, restaurante şi ferme. Realizatorii acestui film au obţinut aceste informaţii din surse, dată fiind lipsa de transparenţă a Bisericii Ortodoxe cu privire la bunurile pe care le deţine.
Răspunsul la întrebarea „ce se întâmplă cu banii strânşi din serviciile religioase, vânzarea de obiecte de cult, donaţiile şi subvenţiile de la stat?” nu a fost încă elucidat. Acest film documentar, intitulat „Cât de mare este averea Bisericii” şi difuzat în emisiunea Cu Ochii’n 4, la TVR, încearcă să risipească misterul din jurul averii impresionante a BOR. (Sursa)..”
http://www.filmedocumentare.com/averea-bisericii-ortodoxe-romane/
Buna seara
… si inca una: http://www.ziare.com/alegeri/vot/invatatoarea-grevista-ar-interzice-votul-romanilor-din-diaspora-unii-stiu-cum-mai-arata-romania-doar-din-fotografii-1332374
salve
mai bine sa le ia cetatenia . pe astia ii rezolva rapid : http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Special/COTROCENI+2014/ALEGERI+PREZIDENTIALE+2014+zile+libere+elevi+studenti
sa nu cumva sa ramana pe strazi in seara de 16 😉
Unuia nu i-a placut: http://www.bbc.com/news/world-africa-29985252 😉
https://www.lifesitenews.com/news/a-mass-sterilization-exercise-kenyan-doctors-find-anti-fertility-agent-in-u
nici lor 😉
aici electorat 😀 http://www.nasul.tv/2014/11/10/candidatul-infractorilor-victor-ponta-a-castigat-in-93-din-sectiile-de-votare-din-puscarii/
nimeni nu mai citeste revista presei de azi? 😀
scuze pentru neatentie !
Uitati cum Guvernul Romaniei ne face complici la furt. In masa:
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-18517480-raluca-turcan-profesorii-sunt-instigati-fals-declaratii-pentru-cei-700-lei-banii-pot-folositi-doar-pentru-perfectionare-justificare-documente.htm
Consoarta, care lucreaza in invatamant, este astazi pusa sa semneze o declaratie prin care se obliga sa-si asume responsabilitatea de a participa la un program de perfectionare, neinceput inca, fara reguli stabilite, fara minic… Pentru a primi pomana electorala furata de fapt de guvern din fondurile UE!!!
PSD-ul isi face campanie cu fonduri UE!!! Nu mai vor sa sustina baronii campania papagalului tricolor si pun la bataie bani furati! Banii altora!
Asta vine dupa ce n-au mai avut alimentele pe care le dadeau gratuit inainte de alegeri si au dat in schimb un voucher in care promit alimente fara numar… Tot de la UE!!!
Ma bucur ca mai sunt cateva zile dupa care scapam de papagal si incheiem atfel “cariera” politica a celui mai mare impostor pe care l-a avut Romania in istorie. Cred ca-i dau dreptate lui Iliescu: dupa ce pierd alegerile praful se alege de ei. Jumate’ la puscarie, jumate’ or sa fuga cat ii tin picioarele…
Hai! La vot!
O colectie de articole trimise unui grup de prieteni – cam ce se va intampla daca Ponta castiga alegerile, si felul in care Romania este flancata de Ungaria (si Bulagaria) prin SouthStream:
“This might serve as a heads up if Ponta wins the coming election. Then, it’s very likely the duo Ponta-Orban will shake hands and undermine both EU and NATO links. In fact Orban (or the puppet master – Putin) is writing the script.
The whole plot starts by antagonizing the EU under the guise of fighting bureaucratic institutions and american “arrogance”:
http://www.eutimes.net/2014/11/hungary-dares-to-disobey-the-us-and-eu/
and then build the “un-liberal” (or original) democracy – that is empty “democratic” shaped institution, neutering the opposition – a sort of eastern European, nascent Putin-ism (for the time being):
https://www.opendemocracy.net/can-europe-make-it/rudolf-ungv%C3%A1ry/hungary-ruling-in-guise-of-democracy
Luckily for Hungary, the opposition is able to intelligently fight back when Orban tried to gag internet, as in:
http://blog.loomio.org/2014/10/30/moving-beyond-mobilization-hungary-knows-how-to-protest/“
Bună seara, tuturor! 🙂
Am citit revista presei și pot spune că m-am mai convins o dată, deși nu mai era cazul, că există ticăloși mai „din topor” (sau, mă rog, „din popor”) și ticăloși mai „rafinați” (mai „cu ștaif”). Preopinentul este din a doua categorie…
Constatări, din ieșirile prin „dulșele târg”: ieri, alaltăieri, o mașină din astea cu propagandă electorală (megafoane, muzică, etc.) îi dădea înainte cu „Noi suntem români” (vă dați seama pentru cine), lăsându-mi impresia că și-au unit eforturile 0tv și vc-tudor, inclusiv prin maniera de a face „propagandă”. Astă seară, a venit „replica”: pentru Johannis, campania avea ca melodie de bază „Imnul golanilor”… M-am oprit preț de mai mult de un minut și mi-am adus aminte de tinerețe, anii ’90, Piața Universității, grevele din studenție… Oare putem repeta entuziasmul și dăruirea de atunci? Ori sunt eu sentimental și spun/scriu/tastând prostii…
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-18517739-ministerul-educatiei-propune-universitatile-isi-suspende-cursurile-vineri-luni-pentru-sprijinirea-exercitarii-dreptului-vot.htm
Ăștia chiar cred că, pentru încă două zile libere, studenții îi vor vota pe ei? Sau ce-și spun, dacă pleacă acasă, poate chiar stau acasă și NU VOTEAZĂ!
Astia chiar sunt idioti (scuze).
NU i-a dus mintea sa o spuna din vreme? Cine se “distreaza” de-a recuperatul? Ca m-am plictisit de recuperat (din primul an de serviciu am “recuperat” Duminica la crasma 🙂
Explicatia este asta:
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-18518762-presedintele-senatului-universitatii-alexandru-ioan-cuza-din-iasi-despre-minivacanta-pentru-studenti-alegeri-ministerul-educatiei-face-jocul-clasei-politice-daca-studentii-ramaneau-centrele-universita.htm
Chevron il face (voalat) mincinos pe Ponta:
http://www.ziare.com/economie/gaze-de-sist/reactia-chevron-dupa-ce-ponta-a-spus-ca-se-pare-ca-nu-exista-gaze-de-sist-in-romania-1332471
Nu ne mai mira, dar el n-a banuit ca reactia vine inainte de turul 2!
Si Ponta Pius a inceput sa imparta indulgente avant la lepre!
http://www.bursa.ro/autoritatea-nationala-pentru-turism-ponta-a-numit-o-pe-sefa-ppdd-la-conducerea-ant-253385&s=companii_afaceri&articol=253385.html
Imi amintesc ca prin anii 2000 se doreau a fi create premizele unei zone cu regim special!
NaziLeul din Dolj!
http://www.youtube.com/watch?v=FKN9kub5BPU
Seara buna,
din nefericire nu este un caz izolat, cine voteaza impotriva ciumei rosii risca sa oncaseze sub diverse forme sau sa fie eliminat ca sobolanii. Este o repetare a celor spuse de fufa de la Craiova 👿
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-18519074-audio-primar-psd-catre-adversarii-politici-elimin-din-societatea-asta-trimit-unu-39-foc-sobolani-intr-noapte.htm
daca nu castiga Papagalul sunt terminati – „Deci nu se mai poate. Dacă vreţi să lucrăm bine împreună, bine, dacă nu cu asta basta. (…) Cei care nu veţi avea rezultate în turul doi, cât sunt eu în Consiliul Judeţean şi cât am posibilitate, nu o să primiţi niciun cinci bani. Când se repartizează bugetul – zero şi garantez că niciunul nu mai primeşte nimic. Staţi şi muriţi, asta e viaţa. (…) Şi-o spun foarte clar. Toţi directorii de deconcentrate care au fost numiţi politic, directorii de şcoli, toţi care au fost numiţi politic dacă nu participă efectiv la campanie, pleacă acasă”
http://www.gandul.info/politica/inregistrare-exploziva-dintr-o-sedinta-psd-planul-de-aranjare-a-alegerilor-prezidentiale-pentru-victor-ponta-13520057
Buna seara,
Asta nu-i de competenta DNA-ului?
Seara buna (optimist )
Stupefiat de ce “caracatita” e in tara asta . 🙁 In cizma se numeste “piovra” ) Definita in dictionarul italian: “Associazione, spec. a delinquere, con organizzazione tentacolare. Per anton. Mafia”
Tradus : ” asociatie in special criminala cu organizare tentaculara ” Tipic numita Mafie .
La noi partid . Tipic PSD . 🙁
Interesanta emisiunea la Realitatea cu Iohannis. Interesante si comentariile (in desfasurare acum) de dupa.
Poate isi ia notite acum.
Interesant este si Dragnea acum cu cei care au fost platiti sa faca dezordine. Nu stiu de ce dar ce zice Dragnea si ce zicea “Zana” de Craiova, imi aminteste de zvonurile care existau in 2009, cum ca PSD cu Geoana erau pregatiti de “revolta populara’. Se pare ca s-au multumit cu “camioanle de dovezi” declarate.
Încă o dovadă a nesimțirii mitomanului, dacă mai era nevoie: http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-subiectele_zilei-18519587-documente-primar-spaniol-oferit-sprijin-pentru-organizarea-unei-sectii-votare-mae-refuzat-digi24.htm
Da, niste jeguri rosii. Pur si simplu vor sa castige, pentru ei democratia , drepturi fundamentale si votul sunt inexistente.
Daca il vezi pe Dragnea (ca mine acum la Realitatea), incepe sa scada “valoarea de mitoman” a lu’ Plagy.
E si mai bun artist.
Ne anunta si ceva inaugurare autostrada (pe care se circula deja); zilele astea.
De mult nu mai au legatura cu Dumnezeu, astia au facut pact cu Diavolul 👿
Reporter: De la Biroul Centru Eparhial vă sun. Vreau să vă întreb dacă aţi primit circulara de la Înaltul şi ştiţi ce trebuie să le spuneţi la oameni despre turul doi.
Preot: Da, da! Am primit, am primit.
R: Şi e în regulă? Ştiţi cum trebuie să le spuneţi?
P: Da, da.
R: Vă rog să repetaţi ca să fiu sigur că este în regulă.
P: Acuma nu am în faţă, dar ştiu ce trebuie să spun.
R: Ce ţineţi minte?
P: În ideea că oamenii trebuie să meargă din nou la vot. Că trebuie să alegem un preşedinte creştin ortodox, român…din ce am înteles eu.
http://www.gandul.info/politica/circulara-primita-de-preotii-din-cluj-inaintea-turului-ii-acuma-n-o-am-in-fata-dar-stiu-ce-trebuie-sa-spun-13517847
buna dimineata
“de ce eu”/e coplesitor
cei care se asteapta la un film “justitiar”in care ponta sa fie “demascat”mai bine sa nu merga sa-l vada
e mai mult e un film care radiografiaza un sistem si arata cum apare “un ponta”
si doua reactii,dupa proiectie a fost o discutie
dan tapalaga:arata ca sacrificiul lui panait n-a fost zadarnic si ca razbunarea lui este in justitia care isi face treaba si asta e ireverisibil
cristi danilet:nu fiti siguri ca este ireversibil/spusa de el m-a speriat
cei doi nu s-au contrat,n-au vorbit unul dupa altul
si,pentru mine,foarte imbucurator:media de varsta a spectatorilor :sub 30 ani
buna seara! 🙂 Multumesc pentru impresia despre film, ii voi face reclama pe blog 🙂
filmul asta e un “film politic”,un film “cu mesaj”!!!
giurgiu nici nu a negat,nici nu a confirmat/a confirmat ,insa,ca nu a existat nici o presiune in timpul realizarii filmului si ca -orice s-ar spune-intarzierea lansarii nu are nici o legatura cu “presiuni”/pur si simplu ne e gata si va fi lansat la sf feb/martie
iar actorul care il interpreteaza pe panait-oprea-e colosal
e un film al tinerilor pentru tineri
cineva ,spunea,in discutie ca s-a gandit la “Z” al lui costa gavras/si eu m-am gandit la filmul acela si m-am mai gandit si la “recostituirea”lui pintilie
si m-am mai gandit,nu cumva sa fie “cantec de lebada”asa cum a fost reconstituirea
dar,ceea ce a spus danilet,este un mare semnal de alarma!!!n-a spus-o pentru presa,probabil ca pur si simplu “i-a scapat”cnd l-a auzit pe tapalaga cu “ireversibilitatea”
Aurelian Pavelescu (facebook), un personaj politic de mare angajament!
Iohannis a pierdut voturi multe cu aparitia in campania sa a Monicai Macovei si a sustinatorilor ei, din cauza expunerii la manifestatiile pro-diaspora. Pentru ca Iohannis a fost asociat cu radicalismul de tip minor, cu agresivitatea si cu ideea de conflict care, prin transferul creat, l-a contaminat public. Adica, au intrat in poza de european echilibrat a lui Iohannis, in fundal, si ceata de batausi si ciomagari.
Stiu sigur ca la proteste au participat membri PNL/PDL, care au fost si initiatori, de la nivel local. Aproape firesc, ca asta-i jocul. Au fost adusi insa si oameni platiti, galerii de fotbal si interlopi, iar televiziunile i-au prins in flagrant si au compromis intentia initiala. Sigur, sunt mult mai multe care au concurat, cu coordonari pe facebook, pe modelul Maidanului ukrainean sau revoltelor “primaverii arabe”, prin tehnici imprumutate. Un electorat al dreptei se va mobiliza, mai ales dintre tineri. Dar electoratul rural si cel in varsta, PSD si USL, cred ca se va mobiliza si mai tare, ca replica.Nu inteleg de ce ACL nu a organizat el insusi proteste, pe fata, ca in campanie este si legal si legitim, pentru sustinerea diasporei? Dau si raspunsul: pentru ca a vrut mai mult, sa se ascunda in spatele asa-zisei societati civile si sa creeze un val, ca pe timpuri, nu partidul, ci oamenii muncii cer, poporul insusi. Aici au gresit, pentru ca Antenele au facut asta in iarna lui 2011, dar pentru Voiculescu, iar fara Antene mecanismul nu a functionat cum s-ar fi vrut, din contra, Antenele s-au pus pe ei, pentru ca il sprijina pe Ponta – ghinion!Faptul ca s-a recurs, insa, la mecanismul coordonat de Monica Macovei, in mod subversiv, nu e bine, pentru ca miroase a manipulare si minciuna. Protestatarii insisi au avut de suferit. Credeti ca pentru cauza diasporei? Nici vorba: pentru voturi!Sper ca actiunile de tip provocator sa inceteze, fiecare cu mesajul si electoratul propriu. Pentru ca, daca lucrurile merg mai departe asa, pe modelul Maidanului ukrainean, atunci s-ar putea ca oricine ar fi Presedinte sa nu mai poata conduce nicio Romanie. Pentru cei care spun: nu se poate mai rau, spun – se poate si mai rau.
buna dimineata! 🙂
http://politeia.org.ro/stiri-revista-presei/revista-presei…c-adversarilor/32854/