Horia Georgescu si “siguranta nationala” pazita de SRI
18/03/2015 | Autor Cetatean Categorii: Editoriale |
Absolut halucinanta stirea adusa de Reporter Virtual, mai precis dezvaluirile facute de fratele lui Horia Georgescu:
“Sorin Georgescu a confirmat informațiile date de Mihai Gâdea potrivit cărora tatăl șefului ANI s-ar fi folosit de dosare din arhiva fostei Securităţi, pe care le-a obţinut în perioada în care era director al Penitenciarului Codlea, pentru a-l propulsa pe Horia Georgescu în sistem. Întrebat dacă ştie ca tatăl său să se fi folosit vreodată de informaţiile din dosarele fostei Securităţi, Sorin Georgescu a răspuns: „Nu există persoană în Braşov căreia Georgescu Marian să îi solicite ceva şi să îl refuze”. „Georgescu Marian a făcut toate eforturile posibile de a-l propulsa pe Horia. Pentru a-şi pasa puterea lui, aşa cum a fost şi în cazul altor demnitari” (sursa)
Trebuie insa sa formulam niste rezerve de rigoare: sursa informatiei este Antena3, nu putem verifica daca barbatul care se prezinta drept fratele lui Horia Georgescu chiar ii este ruda, nu stim daca ceea ce spune el este adevarat si, in genere, aceasta istorie (reala sau fictiva) convine de minune strategiei Antena3 de a prezenta instrumentele anti-coruptie ale statului actual (DNA, ANI, ICCJ) ca instrumente ale fostei Securitati, ca simpla prelungire a unui regim odios, iar nu parghii ale unui stat de drept intarit.
Insa odata formulate aceste rezerve, trebuie pusa si intrebarea: ar putea fi adevarat ceea ce se afirma in stire? Din pacate, raspunsul este da, motivul fiind cat se poate de simplu: structurile de securitate ale statului comunist nu au predat integral arhivele catre CNSAS. Mai multe informatii aici, aici, aici.
In nenumarate randuri Presedintele Basescu a cerut (oficial, prin CSAT sau la nivel mediatic) ca SRI si SIE sa predea CNSAS arhivele (evident ca directorul din 2005 al SRI a cam marait) insa a avut grija sa sublinieze mereu ca desi s-au predat nu stiu cate milioane de dosare, au mai ramas “doar” vreo 100.000 de mii (in alte dati imi amintesc sa il fi auzit parca avansand o cifra mai mica) de dosare “de siguranta nationala”, pe care SRI/SIE nu le-a predat.
Aceasta a fost mereu si pozitia oficiala a SRI. Mereu a fost invocata siguranta nationala, pe care nu legea, ci SRI decidea cand si cum sa o invoce: “Modul de operare arbitrar al comisiei a devenit o certitudine dupa ce democratul Radu Berceanu a dezvaluit ieri ca dosarul sau de urmarit a fost pus aiurea in categoria “siguranta nationala”. Competenta comisiei mixte SRI-CNSAS de a da decizii privind apartenenta unui dosar la o categorie sau alta a fost demontata ieri chiar de unul dintre fostii membri CNSAS, care facea parte, la acea data, din comisia mixta SRI-CNSAS. Fostul vicepresedinte al CNSAS din perioada 2000-2004, Mihai Gheorghe, ne-a declarat ca de cele mai multe ori aceasta comisie lua decizii “dupa ureche”, pentru ca munca citirii si studierii dosarelor necesita mult exercitiu si nu multi erau capabili sa le faca. Mai mult, Gheorghe a sustinut ca multi dintre membrii CNSAS care, la acea data, treceau prin comisia mixta isi cautau dusmanii prin dosare sau insistau, fara argument, pentru clasificarea unor documente. Pe de alta parte, secretarul CNSAS, Constantin Buchet, a sustinut ca institutiile detinatoare de arhiva nu le spuneau membrilor CNSAS, in cadrul comisiei mixte, ale cui sunt dosarele luate in discutie…Potrivit informatiilor oficiale furnizate de SRI, comisia mixta era alcatuita din patru persoane: doi membri ai CNSAS si doi reprezentanti ai SRI. Comisia se intrunea regulat, iar membrii acesteia studiau dosarele care urmau sa fie transferate din arhiva SRI in arhiva CNSAS. Dupa citirea documentelor din fiecare dosar, se vota pentru fiecare in parte. Decizia de declasificare sau trecerea in categoria documentelor secrete de stat sau de importanta deosebita ramanea la latitudinea membrilor comisiei mixte.“
Asa sa fie? Chiar sunt aceste dosare intr-adevar dosare de “siguranta nationala”? Parca am mai auzit undeva chestia asta cu siguranta nationala care e paravan pentru acoperirea unor potentiale incalcari ale legii! Atat la Maior, cat si la Coldea.
George Maior sustinea sus si tare ca SRI poate avea acoperiti in Parlament si in Justitie pentru protejarea securitatii nationale iar Coldea se pare ca o ameninta pe Alina Bica si facea presiuni pe DIICOT pentru a salva un infractor ca Ovidiu Tender, care era considerat obiectiv de “siguranta nationala” (desi prejudiciase statul cu 300 milioane de euro).
Insa doar trei episoade si e destul sa ne intrebam in ce masura sintagma de “siguranta nationala” nu ascunde de fapot potentiale incalcari ale legii si potential de santaj: episodul Ponta, ofiter acoperit (nu s-a invocat siguranta nationala, ci “secretul de stat”), episodul Big Brother (1+2+3) in care SRI accesa fara mandat datele informatice, doar pe baza legii sigurantei nationale din 1991 si episodul Presedintele Basescu, neinformat de SRI in cazul Bica (SRI a trecut sub tacere informatia, poate pentru a o santaja mai tarziu pe Bica – vezi ce facea Coldea).
Parca sunt cam multe secrete cu potential de santaj in aceasta zona a “sigurantei nationale” in care controlul civil nu poate patrunde!
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Aveți dreptate în totalitate.
buna ziua, ar fi tare bine sa nu am 🙁
buna ziua. Comisia juridică A AVIZAT solicitarea DNA de arestare a lui Dan Șova. Votul a fost foarte strâns: ŞASE “pentru” şi CINCI “împotrivă”. Șova: “Merit STATUIE ecvestră la Gorj” trucul clasic, in plen o sa fie impotriva “ati vazut ca nici in comisie lucrurile nu au fost clare, specialistii juristi sunt impartiti in doua tabere, dna trebuie sa aduca dovizi mult mai clare bla bla”
salve! In comisia aia PSD e in minoritate, insa recupereaza ei la Plen si il scapa!
Buna ziua si aici:)
De obicei statuie ecvestra se face dupa moartea subiectului. Poate mai citeste si dl Sova ceva… 🙂
Poate sa-l puna sub cal pe asta, doar asa statuie
Sova este INVERS. De obicei, oamenii “fac din cal magar”. El vrea INVERS.
Il reascult pe Pambucian cum ne avertizeaza ca fara bani vom pierde mult din circul camaniilor electorale 🙂
Salve, Citi!
Sunt date mai vechi scrise, dar sunt bagate in seama la “momentul” ales sau reactivate! De ce ? Doar actorii pot raspunde!
“”Mafia brasoveana este una dintre cele mai puternice si mai bine structurate din tara”, spunea cu frustrare, in urma cu vreo patru ani, un ofiter al SRI Brasov. La inceputul anului 2005, adica imediat dupa victoria “dreptatii si adevarului”, “Ziua” publica o ancheta cutremuratoare despre cum a fost matrasit un procuror al PNA Brasov pentru ca scuturase prea tare mafia politica locala. Printre numele implicate, precum cel al actualului deputat PDL Ion Gontea, aparea si un anume Horia Georgescu: “Exista informatii conform carora, prin intermediul fratilor Burlacu, a fost angajat in PNA Horia Georgescu, CONTRAR avizului negativ dat de SRI Brasov, care il monitorizase in legatura cu un posibil trafic de persoane, sub paravanul firmelor HBG Consulting si Platinum Media.” Un Horia Georgescu care intre timp a facut o frumoasa cariera. Intreg articolul poate fi citit aici. Nici “Ziua” n-a mers mai departe.
La mai putin de trei ani dupa ce “Ziua” a inchis subiectul “Mafia brasoveana”, unul dintre membrii acesteia a ajuns fix in fruntea unei institutii menite sa combata coruptia. Astazi a tacut “Cotidianul”. Subiectul a mai prins ceva interes pe bloguri. Maine va fi iar liniste. Oare unde il vom mai vedea pe Horia Georgescu?”
http://brasovnews.blogspot.ro/2008/08/integritatea-lui-horia-georgescu-un.html
“Reporter: Dincolo de mită, pentru a fi primit în sistem, era nevoie de un aviz important.
Sorin Georgescu: L-au verificat şi în Braşov i s-a dat aviz negativ.
Reporter: Cine i-a dat acest aviz negativ?
Sorin Georgescu: Fosta “Doi şi un sfert”, nu ştiu dacă mai există acea unitate militară, şi SRI-ul. Şi, în ciuda acestor avize negative, el a fost angajat la PNA Bucureşti, angajarea semnându-i-o generalul Johnny Popescu, în ultima lui zi de serviciu.” ( JN -2012)
“Tatăl preşedintelui ANI a fost gardian şi şef de penitenciar în regimul comunist
Horia Georgescu a fost promovat secretar general al Agenţiei Naţionale de Integritate în aprilie 2008, iar în aprilie 2012 a fost desemnat preşedinte al ANI. Tatăl actualului preşedinte al ANI, Marian Georgescu, a activat în Ministerul de Interne în timpul regimului comunist, ca lucrător de penitenciar. Datorită zelului său torţionar şi obedienţei faţă de Securitate, Marian Georgescu a fost promovat de la gardian în funcţia de comandant al Penitenciarului Codlea din judeţul Braşov, pe care a deţinut-o atît în timpul revoltei muncitoreşti de la Braşov din noiembrie 1987, cît şi în timpul Revoluţiei din decembrie 1989. Potrivit unor foşti ofiţeri de Securitate, Marian Georgescu a fost colaborator al Securităţii, cu statut de sursă cu aprobare PCR. Acesta s-a pensionat din funcţia de comandant al Penitenciarului Codlea în 1996, cu gradul de colonel, devenind ulterior preşedinte al Consiliului de administraţie al Universităţii Creştine Dimitrie Cantemir din Braşov (al cărei rector naţional este profesoara Corina Dumitrescu, soţia vicepreşedintelui PSD al Senatului, Sorin Dumitrescu, candidat eşuat pentru portofoliul de ministru al Educaţiei Naţionale în Guvernul Ponta I şi reprezentant al societăţii civile în Consiliul Superior al Magistraturii). Actualul preşedinte al ANI a dobîndit în mod dubios de la părinţii săi, sub masca unor contracte de vînzare-cumpărare, donaţii sau leasing, mai multe bunuri imobiliare (clădiri, terenuri) sau mobiliare (autoturisme). Astfel Horia Georgescu a dobîndit o vilă şi un apartament în Braşov, o vilă şi un apartament în Bucureşti, un teren în judeţul Călăraşi (într-o zonă apropiată de terenurile achiziţionate de fiica preşedintelui Băsescu, Ioana, şi de pupila sa Elena Udrea) şi două autoturisme de teren (Mitsubishi şi BMW X5). Instituţiile abilitate ale statului ar trebui să înceapă prin verificarea legalităţii dobîndirii acestor construcţii şi terenuri de către părinţii preşedintelui ANI, Georgescu Marian şi Victoria, avînd în vedere practica unor foşti şefi sau lucrători din penitenciare de a obţine imobile de la deţinuţi la preţuri derizorii, prin SANTAJAREA acestora ori prin asigurarea unor facilităţi în cursul executării pedepsei.” ( toarsii necastigatori 🙂 de la Tricolorul)
Si in piata scrisa se mai spune ca mai sunt si altii care folosesc santajul. Poate sa confirme pe persoana fizica Petrica Roman! 🙂
buna, brandusa! Georgescu a fost angajat ca mana moarta in PNA, insa dupa un parcurs de camuflat santajabil.
Parcursul specific:
“Din mai 2004 până în martie 2007, Geogescu a lucrat ca specialist în investigaţii financiare în domeniul protecţiei intereselor financiare ale Uniunii Europene la Ministerul Public, Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Direcţia Naţională Anticorupţie. Ulterior, Horia Georgescu a fost consilier asistent personal Cabinet secretar de stat – preşedinte la Agenţia Naţională pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii.
În perioada mai-iulie 2007, Georgescu a fost consilier personal al ministrului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale, apoi a devenit consilierul ministrului Justiţiei (iulie 2007 – noiembrie 2008). Totodată, din aprilie până în noiembrie 2008 a fost consilier al ministrului – detaşat cu atribuţii de secretar general la Agenţia Naţională de Integritate.
Cine era Ministrul Justitiei in perioada iulie 2007 – noiembrie 2008?
Chiuariu si Predoiu! Cine l-a detasat la ANI? Predoiu, cu avizul CSM-ului Sandeilor!
Stiu ca a avut o functie de expert si a primit si aviz negativ. Si totusi? Senatorul Valer Marian care ba e considerat dus cu pluta, ba este citat, a trimis o interpelare la CNI in 2013 si tot cu pauza a ramas!
Si cine l-a girat pe d-nul Predoiu?
Pana nu se va iesi din matricea sistemului, tot minuni de genul acesta vor aparea!
nu a fost numit de Pivniceru ????
Din “presa vremii”
“Joi, 20 Noiembrie 2008, ora 20:31
Sursa: Ziare.com
Articol citit de 1507 ori”
“Premierul Tariceanu a semnat joi decizia de numire a lui Horia Georgescu in functia publica de secretar general in cadrul Agentiei Nationale de Integritate (ANI), se arata intr-un comunicat remis Ziare.com.
Decizia intra in vigoare la publicarea in Monitorul Oficial. Georgescu a promovat, in urma cu o saptamana, un concurs organizat pentru ocuparea definitiva a acestei functii.
Horia Georgescu a ocupat functia de secretar general al ANI cu titul de interimat, incepand cu primavara acestui an. Horia Georgescu a fost consilier personal al ministrului Tudor Chiuariu, pastrandu-si aceasta functie si in mandatul actualului ministru, Catalin Predoiu. ”
4 ani mai tarziu
“Miercuri, 21 martie 2012, Horia Georgescu şi Bogdan Stan au susţinut, în faţa Plenului Consiliului Naţional de Integritate, proba interviului din cadrul Concursului sau examenului pentru ocuparea funcţiilor de preşedinte şi vicepreşedinte ai Agenţiei Naţionale de Integritate.
Ulterior, în conformitate cu Regulamentul de desfăşurare a concursului sau examenului pentru ocuparea funcţiilor de preşedinte şi vicepreşedinte ai Agenţiei Naţionale de Integritate, Consiliul Naţional de Integritate a constatat finalizarea procedurii de organizare şi desfăşurare a concursului şi a validat rezultatele finale ale concursului.
Georgescu a obţinut media 89,30, iar Bogdan Stan 84,85, ambii fiind declaraţi admişi pentru funcţia de preşedinte ANI, respectiv vicepreşedinte.
De asemenea, în baza dispoziţiilor art. 23 din Regulamentul de desfăşurare a concursului sau examenului pentru ocuparea funcţiilor de preşedinte şi vicepreşedinte ai Agenţiei Naţionale de Integritate, “numirea în funcţie a candidaţilor admişi se face de către Senat, în termen de 15 zile de la validarea rezultatelor concursului, potrivit regulamentului”.
Potrivit prevederilor art. 19, alin. (1) din Legea 144/2007, preşedintele şi vicepreşedintele ANI sunt numiţi în funcţie pe o perioadă de patru ani.
Mandatul actualului preşedinte al ANI expiră în 17 aprilie 2012, instituţia neavând până anul acesta vicepreşedinte.
Horia Georgescu este secretar general al ANI, în timp ce Bogdan Stan este inspector de integritate.
Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »”
multam’! taricelu cel inamovibil! 🙂
Salut
Atac terorist in Tunisia . 19 morti din care 17 sint straini aflati in vizita la un muzeu .
Un terorist capturat si alti 2 ucisi .
http://www.bbc.com/news/world-africa-31941672
Evident presa (de doi bani) din RO va informeaza brici . 🙁
Am fost informati ! 🙂
pana si Click a dat stirea! Muzeul Bardo este o minune arhitectonica! Bine ca l-am vizitat cand nu era instalata inca “democratia” ! 🙂
Nu se poate! Doar e Religia Pacii ?!?
Cum sa nu se poata DanC! Nu vezi ce pace e in Siria si acolo sunt religiile amestecate! ;)De la musulmani,crestini pana la duruzi! 🙂
salut! Presa romaneasca e la furat. Stef 🙁
Inca 30 de zile de arest pentru cumnatul lui Ponta! 🙂
http://economie.hotnews.ro/stiri-energie-19675293-lovitura-dura-pentru-mamutul-energetic-condus-laurentiu-ciurel-complexul-energetic-oltenia-inchide-sfert-din-capacitatile-productie-concedia-3-000-angajati.htm
Am obosit sa tot vad cum ca FMI dicteaza. Dicteaza salariile si contractele cu “dedicatie”. Asta inainte sa vedem “birna”din ochiul nostru. Cu referire la spagile actuale , de ‘j-” de mii de euro.
buna ziua
nimic mai adevarat
Nu mai obosi DP! Ca asta se intampla de 25 de ani! Altii sunt mereu de vina!
E ceva neclar in declaratile legate de CEO .
E scris . “grupurile 1 si 6 Turceni pe care le vom si scoate din functiune”
Aici in schimb e scris ca au modernizat grupurile 3 si 6 ( prin imprumuturi in valuta)
http://www.cenoltenia.ro/despre/investitii-dezvoltare/proiecte-si-tehnologii/
Sa inteleg ca:
1- au “papat” banii si grupul 6 a ramas nemodernizat ?
2- au modernizat grupul 6 dar cineva il vrea la pret de fier vechi ?
Bag sama ca “lovitura” asta e din seria : “distrugem tot si nu punem nimic in locul lor ” . (oricum exista libertate de emigrare 🙁 )
In germania nu prea mai e loc … 🙁
Eu ma gindesc la brazilia…clima calda..
ai stefan60 aici toate explicatiile!
http://www.gorjnews.ro/slider/noi-dovezi-ciurel-pres-pentru-interlopii-de-la-s-c-bva-coal-s-r-l-ticalos-cu-angajatii-ceo.html
Hai ca au dat lovitura (partidele)
Au batut mana Ponta cu Blaga – Gheorghiu – Dragnea si general izmana . 262 voturi pentru , 8 impotriva si 20 abtineri .
Avem noua lege a finantarii partidelor politice. Sa vezi acum ce imprumuturi o sa faca partidele . 🙁
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-19675748-camera-deputatilor-adoptat-legea-finantarii-partidelor-politice-campaniilor-electorale.htm
Da nu zicea noul presedinte ca “a inteles ce vor romanii la ultimele alegeri ” ?
Pare ca sint toti impreuna membri unei asociatii criminale de tip mafios . 🙁
Seara buna,
se incinge atmosfera!
http://adevarul.ro/news/politica/basescu-publicat-contractul-imprumut-crescent-firma-voiculescu-spune-doamna-firea-s-a-rambursat-imprumutul-1_5509a84c448e03c0fdaddb8a/index.html
Pandele i-a zis muierii lui sa stea potolita, da’ea “batman,batman”! 😛
hai ca e tare Basescu, postand contractul 😛
buna seara !
am si eu o intrebare : javrele din politie , jandarmerie de ce tolereaza “manifestatiile spontane” organizate de latrina 3 in fata DNA sau a PG ?
au dat azi vreo amenda zdrentele din ministerul generalului izmana , sau vor sa vada iar cateva zeci de mii de oameni pe strazi in fiecare duminica ?!
pentru ca politia e sub comanda lui Oprea, nu sub Constitutie!
individul asta e un pericol la adresa democratiei din Ro ,
Poate ne face un pustiu de bine Mareean si incepe sa dea din casa. Sper sa aiba un moment de luciditate si sa inceapa sa scrie, cu siguranta poate sa produca un roman fluviu.
Haos man, alias VVP, a incurcut minciunile cu Man Simona!
Pagubă de peste 50.000.000 de euro garantată de Simona Man
Reprezentantii patronatelor din turism estimeaza ca prin tergiversarea si neimplementarea sistemului de emitere a voucherelor de catre Simona Man, bugetul de stat a fost vaduvit de circa 50.000.000 de euro. Ca atare, patronatele din turism au anuntat ca vor face plangeri penale împotriva instituţiilor si persoanelor care blochează aplicarea prevederilor legale privind emiterea voucherelor de vacanta.(sursa:Ziua News)
Nu ştiu cine e Mihnea Măruţă; oricum, în textul ăsta are o dreptate URIAŞĂ:
http://mihneamaruta.ro/2015/03/17/copiilor-mei-pentru-vremea-cand-le-va-pasa/
Buna ziua.
Vreau sa spun ca nu imi plac afirmatiile lui Basescu la adresa lui tanti Firea, Tapalaga, Oreste pentru ca creeaza numai zgomot de fond. In aceasta perioada avem foarte multe cazuri grele la DNA, si lumea renunta sa se mai uite la ele pentru ca sunt prea multe, zgomotul lui Basescu este contraproductiv.
Sa fie clar: daca tanti jurnalizda Firea traia din imprumuturi de la firma fostei Securitati, Crescent, vina este morala, nu e infractiune.
Ineresul nostru este ca lumea sa devina interesata in schimbarea sistemului, sa vada ca sistemul bazat pe coruptie e mult mai daunator si ca blocheaza dezvoltarea.
“Dar atât timp cât eu ştiu oameni care n-au călcat pe la Revoluţie şi au certificat, eu de ce să-l dau?”
Ce sistem bazat pe coruptie? Adica, eu stau cinstit si ma uit cum altii beneficiaza?
Ce pot sa fac eu? Ce daca sunt PG in tara asta?
🙂
PS Ii admir, in frunte cu Gheorghe Frunda, pe elegantii de la Digi24. Laura Stefan a spus esenta:
Daca il condamni pe Basescu pentru santaj, atunci declaratiile politice le cercetam pe toate de santaj?
Ciudat a iesit textul ala. Daca nu poti sa editezi, e ca la volan 🙁
are dreptate Laura Stefan. E declaratie politica.
Zic, nu dau cu parul, poate imprumuturile de genul milioanelor de euro facute de firma securitatii aveau ca scop albirea banilor.
Iar schimbarea sistemului nu se va face prea curand, dovada o vom avea in 2016 cand PSD ( cu Ponta tot premier) va castiga detasat alegerile.
Ma ia cu frig: “in 2016 cand PSD ( cu Ponta tot premier) va castiga detasat alegerile.”
Partea trista cu adevarat este “educatia permanenta” ca totul ramane neschimbat si ca nu se poate. Cat despre “placerea de a fi mintit”, e alta chestie. In fond, cam simplificam mult. Nici nu stiu daca am putea altfel 🙁
DECI NU.
Ultima declaratie a lui Traian Basescu aici :
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-19676861-traian-basescu-gabriela-firea-prevaleaza-senator-mamicuta-dau-categoric-sansa-fie-mamica-luna-opta-daca-vrea-botez-copilul.htm
Din declaratie : “Eu ii dau categoric sansa sa fie mamica in luna a opta si, daca vrea, ii botez si copilul”
Prin Italia asa ceva intra in categoria tipica a afirmatilor mafioase unde se ofera ceva in schimbul tacerii , renuntarii la ceva (in cazul specific , la denunt) . Partea cu : “ii botez copilul” trebuie inteleasa ca o favoare mare , ne nerefuzat si care nu e legata de botezul in sine. (tot din limbajul mafios)
lasa-l si tu, Stefane, aici e Romania, aici Basecu a botezat odata un puradel de tigan. Tatal ameninta ca se arunca de la bloc daca nu primeste nu stiu ce, Basescu i-a zis ca daca va cobori ii va boteza copilul mic. Ala a coborat instant 😛
Pai nu am nimic cu el personal dar e perseverent sa debiteze public vrute si nevrute . 🙂
Mai merge zilnic in vizita la Udrea sau e tot aranjat , doamna tace garantat ? 😆
dar cand a fost piratul altfel? zi , stefane60?
vremurile s-au schimbat, da’ Base nu!
Hai sa iti ostoiesc curiozitatea! 🙂
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/basescu-a-publicat-documentele-firea-crescent-pe-care-le-avea-udrea-de-la-oreste-173779?utm_medium=facebook&utm_source=twitterfeed
Adica are documente tinute pentru santaj ? 😆
Tipic basismului . 🙁
Oricum daca contractele alea sint legale , nu poate face nimic legal . In 10 ani nu a vazut multe chestii sau santaja din greu cu dosare ?
Crezi ca este tipic basismului? 🙂
Ma faci sa zambesc!
Mi -ai amintit de perlele unui clasic 😛 in viata retinut:
“Ma simt lezat din luna in care a inceput campania , si ma simt si acum. Nu pot preciza data la care m-am simtit calomniat, dar am depus la dosar materialele doveditoare.”
“M-am saturat sa facem dosare noi lor si noi noua.”
mac, nu e nimic contraproductiv, e doar mahala tanti firea vs fostul presedinte. ce te mira? nu cunosti stilurile ? mi-am adus aminte de povestea aia cu scorpionu’ !
schimbarea sistemului necesita o munca sustinuta si timp pentru a recastiga increderea oamenilor si nu intereseaza atat de mult arestarea coruptilor, cat recuperarea prejudiciilor si transparentizarea folosirii sumelor recuperate.
in rest “lumea” trebuie sa-si vada constiincios si responsabil de viata si de traiul in comun.
Restul sunt fara impact asupra bunastarii lor ( fizice, psihice chiar si materiale) .
nu sunt de acord. Mai intai lumea trebuie sa vada infractiunile dovedite sau pe cale de a fi dovedite, nu vorbele, sa inteleaga ca nu se mai poate asa, si apoi sa traga linie. Si atunci le va da mumu in 2016.
citeste pana la capat si poate vei fi de acord! daca nu, este libertatea ta de opinie! 🙂
Hrebe arest la domiciliu, decizia nu este definitiva.
daca procurorii nu fac recurs, inseamna ca a dat declaratii 🙂 daca fac, inseamna ca inca nu a zis tot!
vor fi surprize 🙂
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-19676601-traian-basescu-recunoaste-sunat-procurorul-general-tiberiu-nitu-dar-nu-spune-pentru-sper-zilele-urmatoare-veti-vedea.htm
Face declaratii aiurea . Presupun ca are frica de ceva anume . Sau e disperat .
am citit un articol f. bun de dl. Aligicä, are f. mare dreptate.
si de ce il tineti numai pt dvs? 😛
Bun rationamentul lui Liviu Avram: Salvati-l pe Sova!
“dacă permit cererea de arestare a lui Dan Şova, senatorii îi pot chiar face un bine: îl opresc să mai facă prostii. Un fel de „Salvaţi-l pe Dan Şova de el însuşi”.
http://adevarul.ro/news/politica/senatul-isischimba-numele-devine-casa-avocatura-Sova–complicii-1_5509b95a448e03c0fdae617c/index.html
Intr-adevar, o gafa a noului presedinte, tinand cont de celelalte vizite externe!
Din 1997 romanii din Ucraina se simt abandonati!
http://www.flux24.ro/romanii-din-ucraina-scrisoare-dramatica-catre-iohannis-nu-mai-vazut-la-fata-din-1997-niciun-presedinte-roman-niciun-ministru-de-externe-niciun-ambasador-al-tarii/
Hm, toti romanii, cam de prin Iunie ’90 incoace se simt abandonati.
buna dimineata!
http://politeia.org.ro/stiri-revista-presei/revista-presei-19-martie-basescu-scoate-documente-grele-si-e-hartuit-de-nitu/36283/