Când “Realitatea” bate dreapta egocentrică
22/03/2013 | Autor theophyle Categorii: Editoriale |
Nu sunt fanul spilcuitului domn Rareş Bogdan de la Realitatea TV, care conform unor comentatori ai Politeiei doarme cu poza lui Crin Antonescu sub perna, nu pot insa sa nu recunosc ca acest domn a reusit sa-l şcoleasca pe Robert Turcescu cum se poate face un interviu productiv cu un om, care chiar stie si poate sa creeze stiri adevarate.
Ca spectator permanent al programelor de stiri si interviuri ale postului b1Tv, cu simpatii “dubioase” de dreapta, nu pot sa nu observ drumul net spre ratare al unor staruri ale acestui post si fiascoul sigur al multora dintre emisiunile de stiri si comentarii ale acestui post.
Chiar un novice in ale mass-mediei stie ca sigma valorica a prezentilor intr-un program nu echivaleaza cu valoarea programului in sine. Ca sa poti creea un cor ai nevoie de doua lucruri: solisti compatibili si un dirijor competent. Am impresia ca programele si corifeii postului sunt pe drumul batatorit de multi dintre politicienii dreptei spre nemiloasa uitare si ratare a unor cariere, care ar fi putut fi mai de succes decat au promis in trecutul nu prea departat.
***
Cateva cuvinte despre interviul lui MRU la Realitatea dlui Rareş Bogdan
Ieri am avut ocazia sa vedem o a doua fata a lui MRU, o fata de om, care are un cufar plin cu secrete si pe care abia se chinuie sa il tina zavorat. A fost o parte a interviului pe care as putea sa o caracterizez printr-o sintagma de felul : « o enorma forta, tinuta inca in lant ». Interviul a putut produce o sumedenie de « stiri » : amenintarile primite de PM si de ministri, modul cum partidele cred ca pot face politica ministrilor, modul cum mafia transpartinica isi muta pionii in si langa Guverne, modul in care politicienii Coalitiei cu datorii au fugit la USL, etc. Sunt absolut sigur ca ceea ce s-a spus in aceasta parte are potentialul unei deschideri mediatice si intrari in forta intr-o medie ostila. MRU a devenit « news maker »
S-a vazut rapid o parte mai putin romantica a Guvernului Romaniei de ieri si de azi. Impresionant a fost momentul in care MRU a povestit ca veneau ministri cu lacrimi in ochi plangandu-se de presiunile partidului care le cerea sa faca ilegalitati. Important este ca MRU a insistat foarte mult ca guvernul sau a fost singurul fara vreun ministru cu pete de natura penala.
In ansamblu, interviul a creat intrebari la care oricare cetatean, indiferent de culoarea lui politica, ar dori sa primeasca raspunsuri. Exact aici a fost diferenta dintr-o cacofonie organizata, asemanatoare unei sezatori de camin cultural si un interviu care produce stiri si asteptari la mai multe. Aferim dle Turcescu ! Iti urez o audienta cat mai mare 🙂
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Buna ziua,
excelenta analiza, Theophyle. Sunt total de acord cu ce ai scris. Am zis si eu azi noapte, dupa interviu, ca poate unor asa zisi jurnalisti li se va deschide pofta sa-l asculte pe MRU pentru ca are multe de spus, numai sa aiba un interlocutor care sa nu-i taie fraza abia inceputa, care sa nu incerce sa para mai destept decat intervievatul, pe scurt, sa nu aiba “sarcini” ascunse astfel incat sa creeze doar impresia ca il intereseaza ce are MRU de spus sau sa bifeze doar ca si-a facut datoria invitand un politician de asemenea anvergura,
Si sunt convins ca ar avea ce afla de la MRU care nu are “schelete in dulap”, deci vorbeste deschis si poate dezvalui lucruri din culisele politice, lucruri pe care noi doar le banuim sau nici macar.
salut Cedric,
Multumesc. Ideia postarii a fost comentariul tau 🙂
salut doc. Mesajul lui MRU a trecut perfect la cei ce VOR sa inteleaga (sau macar sa auda). Am remarcat ABJECTIA cu care Rares Bogdan “a schimbat vorba” oridecate ori posibilele raspunsuri ar fi aruncat in aer haznaua uslamista. Dar picatura chinezeasca…. MRU si mesajele sale trebuie repetate si repetate pana cand incepe sa asculte si Stan Papusha.
Mare onoare pe mine! Nu ma asteptam, dar eram convins ca nu sunt singurul care gandesc astfel.
Cand va putea spune si presedintele tot ce stie, cred ca va fi mare “furtuna” in tara!
Ei si tu acum cu onoarea 🙂
Multe din postarile blogului sunt pana la urma dezvoltarea sau sintetizarea unor comentarii valoroase 🙂
Chiar nu mai stiu,
pana la urma astia au sa lobotomizeze toata populatia 🙁
“nu pot ei lobotomiza cat putem noi gandi” .importat este ca a aparut omul -MRU, care poate capta atentia multor cetateni scarbiti de clasa politica de dupa 90 .
salut ! plin de modestie ma regasesc si eu in aceasta postare. si pe City 😀 😛
salut! Da, ziggy, confirm ce ai zis 🙂
salut ! a fost o seara excelenta 😀
ziua buna again,
Turcescu este in principiu o javra ipocrita iar Rares Bogdan este unanim recunoscut ca o canalie alunecoasa. acesta este un fapt. emisiunea de aseara insa a fost in mod evident mai buna decit a lui Turcescu macar la nivelul coerentei.
regretul meu major este ca Rares Bogdan nu l-a lasat pe MRU sa se refere in calitate de fost ministru de externe, fost sef SIE, fost priministru si viitor presedinte la adevarata stire a zilei: incercarea de decapitare a armatei romane si indepartarea tarii de aliantele militare din care face parte.
ar fi fost un subiect mult mai de actualitate decit mafia transpartinica care face ministrii sa plinga. mult mai de actualitate si mult mai relevant pt. viitorul tarii.
bun gasit
s-o fi conformat indicatiilor sefilor ?
Insa as zice ca relevant e si, din pacate ramine si amestecul hipertoxic de guvern/economic/justitie,
buna,
sigur ca este relevant. sint multe lucruri relevante dar intr-o masura diferita.
Salut.
Subscriu opiniei ca era necesara sinteza si ca e f.buna. Am simtit cam acelasi lucru, respectiv ca Robert & co s-au cam culcat pe-o ureche. Dincolo de dorinta (fireasca) a fiecar(u/e)ia de a afla chestiuni din culise accentul trebuia pus pe ce doreste sa faca. MRU a dezvoltat si aceasta parte.
Spun acum deoarece aseara era prea mare-nghesuiala la comentarii si nu doream sa reiau/repet 😛
Off-topic… dar de actualitate
http://weather.aol.com/2013/03/22/hundreds-injured-in-highway-wrecks-in-canadian-blizzard/
la noi au pus cod portocaliu pe vant de 70km pe ora si 25-30l/mp
asta in ce culoare s-ar incadra? 😛
ps: imaginile sunt super 😉
Pentru interesati – Barbarii (4) “Germanicii 3” – Gepizii “ardeleni”
Cred ca, azi noapte, am fost toti entuziasmati ca MRU a fost lasat sa vorbeasca mai mult ca oricand.
Sigur ca se puteau ataca mai multe subiecte interesante, dar “omul” avea sarcina sa intrebe de “cosmeticale”, de intreprinderile pe care vroia sa le “vanda” MRU (desi chiar in tabelul afisat de ei scria 10-15% din actiunile statului), dar , una peste alta, am aflat si noi cam ce subiecte bomba pot fi atacate in viitor.
In alta ordine de idei, Dacian Ciolos pune punctul pe i cu intamplarile din agricultura:
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14468871-comisarul-european-pentru-agricultura-dacian-ciolos-laptele-varsat-camp-gest-extrem-iresponsabilitatea-altora-pune-lacatul-ferme.htm
Acu sa-i vedem pe Ponta si Constantin ce argumente gasesc sa il contrazica!
Au sa zica ca si Cioclos este tradator in slujba lui Basescu 🙂
Clar.
Pai nu Baselu l-a pus acolo? 😉
Da Cedric. L-a lasat sa vorbeasca si a vorbit bine.
Reactie a fost. Deja “coperativa* okiu si timpanu” a lansat zvonul ca evropa doreste sa ne puna pe butuci industria alimentara.
________________
* cu doar un O
salut cedric,
cind zici subiecte bomba ce vor fi folosite in viitor te referi la subiectele cu care MRU o sa fie atacat de adversari (cosmeticale, cuprumin) sau la subiectele lansate de el (ministri care pling din cauza presiunilor)?
Nuuu, ma refer la ce mai poate spune MRU daca va avea ocazia sa vorbeasca. Nu-mi pasa ce subiecte pot inventa vuvuzelele, n-au decat sa se dea cu fundul de pamant .
Acum am auzit-o pe Sulfina la sfarsitul unei declaratii in care se arata ofuscata ca “cele doua partide pe care le-am luat langa noi in alinta ARD, au infiintat acum alianta DA ,afara sa se consulte cu presedintele nostru”. Hi. hi! Imi vine sa plang.
Si-ti trece daca te ia (parinteste 😛 ) si te strange la piept?
cine? sulfina sau buldogul? 🙂
TIM,
Cam incep sa-mi pierd rabdarea cu tine! Pe bune, incep sa cred in soparlele lui theo! Inca o exprimare ambigua de acest gen si treci la moderare!
repede iti pierzi simtul umorului Theophyle.
cedric vorbea de sulfina, buldogul si de plins. Kenwood vorbea de strins la piept. eu intrebam cine dintre ei sa-l stringa pe cedric la piept. poate am fost eu mai abscons, da era o poanta – gluma – mistou.
in rest eu cu permisiunea ta o sa continui sa sopirlesc. daca uneori o fac mai ambiguu asta e, baga moderare, bann sau alte pedepse pentru sopirle.
Theophyle are si umor si are si rabdare. Reprosul era pt ce-ai postat mai sus la 4.43pm, TIM
Din ciclul aici sunt banii dvs
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14469505-jumatate-milion-euro-gasiti-domiciliile-sefilor-radet-timpul-perchezitiilor.htm
Cat or fi castigat firmele daca si-au permis sa dea asemenea spagi?
Auzisem intr-o vreme despre para-ndataturi care ajungeau pana la 50%. Presupunand ca erau exagerari ar iesi aprox 25-33%. Asadar de 3-4 ori mai mult 😉
salut. eu ca intotdeauna sunt cinic si bizantin. Faptul ca politia lui Stroe a descins in forta ma face sa gandesc ca PNL a vrut sa contribuie la anihilarea bugetului de campanie prezidentiala a lui Oprescu.
Café des Roumains: Manif au Salon du livre – Succesul domnului Marga
http://www.youtube.com/watch?v=XQmdRjphZf0
Era de asteptat, nu?!
Nu mai stiu pe unde am vazut dar un oficial francez spunea ca absentii pierd. Principial asa o fi dar de ce sa te bagi in troaca?
Am gasit:
http://www.hotnews.ro/stiri-cultura-14469777-ambasadorul-francez-philippe-gustin-rfi-despre-scriitorii-care-refuzat-vina-salonul-carte-prin-definitie-absentii-gresesc.htm
Salut
Javra de Blandiana a fost , bineinteles, dizidenta lui Gogu Radulescu
in 89 cind a fost arestat, Gogu Radulescu a fost sustinut intr-o scrisoare de mai multi intelectuali, evident cu Blandiana in frunte. printre ei era si Manolescu. acum il regasim pe Manolescu sustinind ca revendicarile protestatarilor de la Paris erau neserioase:
http://www.mediafax.ro/cultura-media/nicolae-manolescu-revendicarile-protestatarilor-la-salon-du-livre-erau-neserioase-10684456
Deunazi propusesem altceva dar cineva s-a scos cu o exclusivitate:
http://www.gandul.info/politica/exclusiv-ultimul-decont-de-deplasare-al-presedintelui-cat-costa-zborul-lui-basescu-cu-avionul-de-linie-in-timp-ce-aeronava-vip-a-tarom-sta-in-hangar-10681842
reiau: ar fi fost buna o comparatie cu deplasarile c/p
salut, doar plimbarile pe la olimpiada ..
Absolut. Sunt mai multe doar ca numar.
ps: zisesem de comparatie cand a iesit trafo-relu cu cele 7 mil.
aha, daca este asa, atunci nu pot sa adaug decit ca eu chiar nu am inteles la ce se referea cedric.
daca e vorba de cum sa-i zic semi-ironia “ministri care pling din cauza presiunilor” se poate zice orice dar nu ca am fost ambiguu. mai sus imi expusesem clar parerea. si parca am facut-o si ieri.
asta e parerea mea: caracatita transpartinica trebuie decapitata de ministrii care nu pling.
sorry, era pt. Kenwood si Theophyle la 5:39
sa te vad eu eroule cand ti-e amenintat copilul. Cand ai sa gasesti ministrii carora nu le este frica, nici nu pot sa fie cumparati si sa fie competenti, publica-i in Monitorul Oficial. Habar nu ai in ce tara traiesti!
in tara in care traiesc eu, zilnic sint amenintati copiii procurorilor, judecatorilor sau politistilor care lupta cu mai mult sau mai putin succes cu mafia. unii pling, altii nu. unii cedeaza, altii nu. unii sint invinsi, altii nu.
eu ii respect pe cei care nu.
De plans (s-)au plans in privat. N-au fost invinsi ci basculati de la guvernare. Pare un fel de infrangere dar nu este.
astept si eu sa vad ca nu este o infringere. astept revenirea, revengeul.
De acord. Nu cred ca e pe aici cineva care n-o doreste 😉
Incercam sa te stimulez sa faci o comparatie cu un alt personaj. Infrant de sistem. Si care s-a plans public.
Mi-am permis o replica pt ca m-ai nominalizat, TIM… si mi-am “furat-o” la fel ca tine cand am fost ambiguu ori am uitat sa adaug macar un zambaret 😛 sau [g/m}. N-ai motiv de suparare 😀
🙂 nu am de ce sa fiu suparat Kenwood. numai suparacios nu sint 🙂 in general sint prea glumet si da, uneori sint poate ironic si acid.
Buna seara,
utila si absolut necesara precizarea lui Ciolos, sper sa-si produca efectul. Din pacate la serparia si lipsa de profesionalism din ANSVSA/Ministerul Agriculturii te poti astepta la orice.
Revenind, la subiect, da aseara au fost spuse lucruri extrem de interesante pe care foarte putini au avut curajul sa le spuna (doi). Cred ca o singura data a mai fost lasat sa vorbeasca atat de mult, la Cartianu in emisiune.
Aseara s-a mai ridicat un coltz al covorului gros si s-a “vazut” jegul acumulat in 22/23 de ani de “capitalism cu fatza umana”, de trecere de la socialismul multilateral dezvoltat la socialismul de tip capitalist, in care s-au schimbat gastile cu altele.
Buna mar,
ai dreptate , uitasem de Cartianu, imi aduceam aminte doar de Turcescu si Vijulie, desi nu pot fi comparati.
Am gasit o informatie despre “rectia rezervistilor” la declaratia lui TB de aseara:
http://www.ziare.com/basescu/presedinte/militarii-in-rezerva-despre-declaratiile-lui-basescu-cum-poate-sa-vorbeasca-in-halul-asta-1225744
Ce i-o fi atins mai tare, pomenirea lui Mos Teaca sau faptul ca presedintele ii apreciaza pe “generalii NATO”?
A mai fost si emisiunea cu cei de la West 😉
Cred ca pomenirea lu’ dogaru 😛
Buna mar.
Buna 🙂
asa este si atunci a fost in elementul lui. Cred ca la acea emisiune a avut si un moderator bun, parere personala.
Iar a fost prins cu mana in gard si lectia neanvatzata – Din 2008, statul vine cu pâinea, iar Uniunea Europeană cu laptele în şcolile din toată ţara. Potrivit Regulamentului Comisiei Europene, „începând cu anul şcolar 2008 – 2009, produsele lactate destinate elevilor pot fi finanţate din bani europeni pentru grădiniţe, alte instituţii preşcolare, şcoli primare şi gimnaziale, elevii beneficiind de ajutoare numai în zilele de şcoală”.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/adevarul-despre-cornul-si-laptele-de-ce-nu-poate-guvernul-sa-foloseasca-banii-pentru-af-10291.html
Le-as prinde mainile-n usa, mar. E mult mai dureros 😉
O fi adevarat ceea ce scrie EVZ dar e doar un aspect. Ca sa-ntelegi te rog sa-ntrebi daca-n judetul Brasov se dau corn si lapte.
In mod normal este un program gestionat de APIA, laptele.
In spatele gardului un dulau si gardul din sarma ghimpata tip NATO 😉
… si nitel 380
Finantarea e o chestie combinata dar de gestionarea ansamblului se ocupa cj-urile. Si sunt judete care au zis pas motivand cu lipsa arginti. Problema e cu mult mai complexa. Nu e de expediat intr-o juma’ de A4.
[poate citeste Andronic (cum au citit pe aici cei de la gandu.info 😉 ) si acea 1/2 de A4 devine Pilot-ul unui serial]
Nu-l pierdeti pe Vanghelie acum la b1!!
Supune niste chestii la vot si reciat fara sa se uite in sala: cine este pentru? cine se abtine? cine este contra? S-a rusinat si Abramburica!
Jeguri bolsevice, traiesc intr-o viatza anterioara, in care s-au aflat pe cai mari si erau obisnuiti sa puna perna pe faza 👿 Ca pa vremea impuscatului, cine nu este cu noi…este alcoolic, tradator, nu respecta valorile neamului, golan. etc.. Nu pricep de “ce nu-i salta sa-i duca la reeducare”
Institutul Cultural Român (ICR) declară, într-un comunicat de presă, deschiderea de aseară a Salonului de Carte de la Paris, drept “un succes al culturii române”, afirmând că artiştii- protestatari, care purtau măşti cu marii scriitorii absenţi, erau sub “influenţa alcoolului”.
http://adevarul.ro/cultura/carti/institutul-cultural-roman-spune-artistii-protestatari-salonul-carte-paris-erau-sub-influenta-alcoolului-1_514c24d300f5182b853db25d/index.html
probabil aveau si valuta la ei si masini de tiparit bani.
http://sareinochi.com/2013/03/22/dai-in-marga-dai-in-iliescu-si-l-manii-pe-ceausescu-cei-care-manifesteaza-impotriva-kaghebistului-culturii-sunt-huligani-betivi-si-golani/
Sorin Oprescu – “Coplata nu rezolvă problemele reale ale sistemului”, Sorin Oprescu despre scandalul de la RADET – “nu mai putem să suportăm preţuri impuse printr-un contract nedrept impus în urmă cu 17 ani”, Sorin Oprescu… se pregateste!…
Consilierul prezidential, Sebastian Lazaroiu scrie pe contul sau de Facebook ca presedintele Traian Basescu va fi cel care va decide castigatorul alegerilor prezidentiale in 2014.
“Am sa le spun ceva pretendentilor la functia de Presedinte al Romaniei. In 2014 cel care va decide castigatorul alegerilor se numeste Traian Basescu. Va avea macar 20% electorat fidel.
Si cand spun fidel ma refer la oameni cu care a dezvoltat o relatie de incredere de 10 ani, nu genul celor care au votat in turul unu cu Crin si in turul doi ar fi trebuit sa voteze Geoana. Cine are cei 20% castiga. Rezulta din cele scrise mai jos ca va fi cel mai curtat om politic din anul 2014. Drept pentru care cred ca ii vor cumpara nu Boeing sau Airbus, ci un OZN” 😀
🙂
buna seara/la subiect;
s-ar putea acest clasament sa fie valabil si in cazul in care se intocmeste clasamentul” tarilor cu cea mai mica productivitate a muncii”( desi un us datele arata cam 5 ore/zi/teve)
România deţine recordul în Europa în privinţa consumului de programe de televiziune (5 ore şi 30 de minute pe persoană/ zi), fiind urmată de Grecia (4 ore şi 33 de minute), ţară în care consumul de programe TV a crescut cu 5 minute faţă de 2011, şi Spania (4 ore şi 6 minute; o creştere a consumului TV cu 7 minute faţă de 2011(sursa rl)
sa mai zica cineva ca suntem ultimii in europa
lasind gluma la o parte, Lazaroiu futurologu are dreptate. cei 20%, in functie de ce se mai intimpla pina atunci pot sa creasca spre 30%. ceea ce chiar o sa faca diferenta. practic Piratul o sa decida viitorul presedinte.
Lazaroa are intotdeauna dreptate…… ca francezii ,,de altfel 🙂
Chiar daca nu decide presedintele,,,,, cel putin pentru candidatii de pe dreapta el e piaza buna sau rea. Daca un candidat la presedentie de pe dreapta are succes sau nu asta depinde de TBasescu si umorile sale 🙂 Cel putin in 14
daca in 12 nu se retrage pe mare, o sa conteze in aceiasi masura si in 16.
Unde pe mare ? Pe insula Monte Cristo ? La Chateau d”If ? De acolo abia a venit Edmond Nastase gata de razbunari 🙂
🙂 acu ca nu mai are avion poate ii da prin cap sa se deplaseze pe apa. daca face asta, simte iarasi briza prin par, tipetele pescarusilor, nu rezista tentatiei si ne lasa pe toti in chiloti.
daca nu, nu. adica si 14 si 16.
uite mar tocmai ce il laudam pe Zgonea repetentul…
http://www.evz.ro/detalii/stiri/valeriu-zgonea-proiectul-din-2011-de-revizuire-a-constitutiei-este-ilegitim-politic-1029310.html
Gata, s-a trezit si a revenit la normalitate “Valeriu Zgonea: Proiectul din 2011 de revizuire a Constituţiei este ilegitim politic”
http://www.evz.ro/detalii/stiri/valeriu-zgonea-proiectul-din-2011-de-revizuire-a-constitutiei-este-ilegitim-politic-1029310.html
TB participa maine la Conventia PDL!
pai nu a trambitzat aseara Tuta, era de asteptat 🙁 Cred ca este o mare gresala prezentza, nu are ce sa caute.
sigur nu are ce cauta acolo. Mare greseala !
De cind am inceput noi sa ii dam lectii lui Basescu, cel mai mare animal politic al ultimilor 20 de ani, ce sa faca si ce sa nu faca. ???? Si cind face el ceva ne dam seama ca a facut bine peste 1 an.
Chibitzionisti ….. 🙂 aia suntem
Poate ca e o greseala, mar. Adica din perspectiva uslamica deoarece ii da apa la moara sa oracaie din nou ca Base face si drege… dar… deocamdata nu e chiar limpede scopul. Daca se duce la conventie si tuturor le trage niste suturi? Motive ar avea… 😛
Evident, o greseala.
“Lung prilej de vorbe
si de ipoteze…”
Fara Base, blonda pierde.
Trebuie putin impinsa din spate, ca de obicei. 🙂
tu crezi ca el se duce acolo pentru “dragosea unei blonde ” ?
Reintoarce-te ;la cirnatii 50% oaie si 50% vita ca e mai bine 🙂
Marlan/agresiv ca de obicei.
Daca nu ti-a spus nimeni pana acum ca ai carente de educatie, e momentul sa afli.
Da , esti singular , numai tu spui ca am carente in educatie. Ceilalti care ma cunosc bine , personal, nu sunt de parerea ta
….
agresiv ? pai cind pui poza lui Nutzi si pe Base in spate ? ce poate sa creada orice om onest ? mai ales cind iti curge saliva ? Apropo de cine e mirlan intre noi doi.
Agresivitatea, autosuficienta, acuzele marlanesti constituie carente grave educationale.
Iti lipsesc cei sapte ani de acasa.
O rugaminte ; sa ma scutesti de replicile-ti de Obor.
Tepi, dupa performante in energetica romaneasca sub cele ale Bulgariei, eu personal ti-as retrege pensia aia pe care o ai. Dar ma rog nu e dupa mine.
Repricile mele sunt de Calea Mosilor care e aproape de Obor
Aluziile sexuale explicite, cu figuri merg pana la 35-40 ani. De la 63 ani cit ai tu …. merge mai bine cu Soren Kirkegaard…. sau cu eternul feminin…. nu cu explicitele 🙂
bai frate 🙁 tu chiar nu poti sa te comporti ca un om serios la cei 60 de ani pe care ii ai 🙁
Tu nu vezi Theophyle la cei 40 de ani pe care ii ai ca aluziile sexuale ale lui Timi se potrivesc pentru o varsta mai tanara ?
Vanghelie in delir la b1!
Proiectul din 2011 are suport constitutional pentru ca pune in aplicare referendumul valid din 2009.
Asa ca USL va avea de explicat CCR si Comisiei de la Venetia cum e sa ai un referendum valid si sa nu il aplici.
CCR, 682/2012:
“Tot astfel, practica statelor democratice relevã faptul cã reprezentanţii poporului sunt în mod substanţial legaţi de rezultatele consultãrilor populare.
Astfel, de exemplu, în Norvegia, un referendum consultativ a condus, în anul 1972, la respingerea aderãrii la Comunitãţile Europene, în contextul în care majoritatea membrilor Parlamentului erau în favoarea aderãrii. Tot astfel, în Danemarca, un referendum consultativ a permis ca Actului Unic European, iniţial respins de Parlamentul danez, sã fie ratificat.
Aşadar, chiar dacã, teoretic, reprezentanţii aleşi ai poporului sunt liberi sã decidã distinct de voinţa popularã, în practicã se supun acestei voinţe.
ma intreb daca nu cumva in cazul in care sint blocati de ccr o sa treaca la planul b: adunare constituanta – constitutie noua. nu vad ce ii mai poate impiedica in cazul asta. parca la un moment dat srs zicea ceva despre asta ca varianta.
buna seara , http://www.evz.ro/detalii/stiri/vasile-blaga-partener-de-afaceri-cu-omul-de-incredere-al-lui-dan-voiculescu-1029308.html – asta a fost ministru de interne . cel mai laudat de toata “clasa politica”. pentru echidistanta ar trebui pomeniti si petrache,bittner ..parteneri de afaceri ai….
Evz face o campanie evidenta pro-Nutzi.
“Dezvaluirile” fac parte din campanie.
Plus postacii de serviciu.
Ai vazut ceva compromitator si despre blonda ?
E curata ca lacrima. 🙂
daca blaga nu-i capabil .. el e “constructiv” 😀
nuu, ca apa sfintita
http://www.ziare.com/marian-vanghelie/psd/vanghelie-blaga-si-udrea-sunt-ca-apa-sfintita-macovei-e-un-pic-extraterestra-1225802
Deci, dpdv al USL/Vanghelie, “cred ca sunt amandoi potriviti”. 🙂
Evz… & B1 😀
timi face o campanie evident anti Udrea 🙂
Da timi e super in campania lui 🙁 EVZ, b1 sit toti mamaligari cumparati la 200 – 400 de euro pe luna nu fac campanie pentru Udrea?!
Theophyle,
Vorbim peste 6 luni si vom vedea daca campania asta a meritat sau nu…. Vom vedea daca a facut bine tarii asteia nefericite cu mormintele bunicilor. Daca vom mai avea adrese sa ne mai comunicam 🙁
Tu zici ca este nemaipomenit de intelept. Sper sa ai dreptate. Daca nu ai am sfeclit-o toti .
Dar ma rog, tu esti la butoane
theophyle, nepotrivirea dintr tds si majoritatea vizitatorilor Politeia este datorata faptului ca el vrea sa gaseasca pe cineva care sa-l reprezinte, in timp ce voi vreti sa gasiti pe cineva pe care sa-l reprezentati. Eu zic sa reevaluati continua galceava dintre tds si restul lumii din aceasta perspectiva. Oricat ar parea de greu de crezut la prima vedere, eu cred el este mai util D.A. decat multi altii…Cred ca MRU ar trebui sa-l aprecieze…
judex,
eu ma cert cu TDS 5 ani. Asta e. El e prietenul meu, ce sa fac. Exact la fel ca Tzepelica 😆
…si a gasit-o pe Udrea.
Care-l reprezinta total.
@cetatean 7 45
buna seara;
de acord cu ce spune CC;
insa,
nu cred ca “parlamentul” se va formnaliza de ce va spune-daca va spune ,si nu o va da cotita ca rabinul CC/ce se intampla cu statutul parlamentarilor e numai un test( my 2 cents)
Intimplator. CCR examineaza din oficiu proiectul de revizuire. Nu isi da acordul, proiectul nu pleaca spre referendum.
Hell yeah! Your 2 cents plus a silver quarter 😉
“Dan Voiculescu în careul de ași al lui Vasile Blaga” pe blogul jurnalistului Dan Badea.
Citiţi mai mult: FILIERA CRESCENT. Vasile Blaga, partener de afaceri cu omul de încredere al lui Dan Voiculescu – Politica > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/vasile-blaga-partener-de-afaceri-cu-omul-de-incredere-al-lui-dan-voiculescu-1029308.html#ixzz2OIFJfEGG
EVZ.ro
ha, ha 🙂
si exact acum au descoperit-o. Imbecilii o sa-l transforme pana la urma intr-o victima 🙁
astea sunt “dezvaluiri” ca in cazul domnului calafat- ieri era “preten al boborului” , dupa demisie era bisnitarul de salvari si cand a acceptat sa revina la ministerul sanatatii ,gata au disparut toate acuzatiile . 😀 ps : nu ca mi-ar pasa de bleaga dar vorba ta pana la il transforma in victima .
Turcescu este scolit la scoala lui Nistorescu. Rraes Bogdan la cea a lui Sorin Rosca Stanescu care ii si este nas de cununie. doua loaze.
Salut Sare.
Nu i-as baga in aceeasi oala. Fie numai pt ca “scoala nistorescu” a avut prin anii ’90 o alta tinuta. Ma refer la Express vs Ziua 😉
Salut.
Nistorescu si scoala lui din 90 sunt una, iar Nistorescu si scoala lui de dupa 2000 este un mare fiasco. SRS macar a furat si a santajat si asa si-a invatat toti discipolii de cand se stie. Nistorescu i-a facut obedienti si pupincuristi pe toti cei pe care i-a scolit dupa 2000. Oana Stanciu, de un exemplu, este din scoala lui Nistorescu.
Categoric!
parca ziceai ca Oana era candva sexy 😛
era. se intampla in 2000. 😛
sa le fie de bine celor doi. Din partea mea sa se casatoreasca unul cu celalalt.
Buunnaaa… 😀
ps: poate ne lamureste Citi daca interdictia aceea pe doi ani se refera si la zona spirituala. Daca nu e fo’ opreliste poa’ sa-i cunune 😛
🙂
@TDS
“Tepi, dupa performante in energetica romaneasca sub cele ale Bulgariei, eu personal ti-as retrege pensia aia pe care o ai. Dar ma rog nu e dupa mine.”
Pt. informarea generala a buticarilor, Bulgaria are un deficit serios de energie (importa masiv), in vreme ce Romania are capacitati excedentare.
Cred ca e suficient; daca intru in detalii, te pierd. 🙂
PS
Ai memoria scurta, ti-am mai spus ca inca nu sunt pensionar.
Da… tepelica… tu ai adus apa in hidrocentrale ….
Nu esti pensionar. ? Tot dupa cursul de energetica din 1971 tradus din ruseste lucrezi ? 🙂
stii ce atmosfera placuta era aseara pe blog? si-a scris fiecare parerea , nu s a interesat nimeni de varsta altuia ,nici jigniri nimic. ai urmarit interviul cu MRU ?
ti-am zis: il urmaresc pe MRU cu sonorul inchis, si il deschid 10 secunde la 5 minute, ca sa imi dau seama cum il urmareste restul populatiei in afara noastra. Incearca si tu
cred ca am sa incerc metoda cu tine 🙂
e perfect…. atunci cind o faci
Lozinci.
De tarabagiu.
Cam obraznica replica asta cu apa din hidrocentrale. Rar de obraznica pentru acest blog.
1 Bulgarii nu au conditiile noastre geografice in privinta energiei dar nu sunt risipitori ca noi. Tin de Kozloduiul lor cum pot
2 Daca ai cunoaste cum s-a proiectat in Romania cu picioarele din 60-89 nu ai zice ca e obraznicie faptul ca un om care s-a ocupat de proiectare spune ca nu am fost noi nemaipomenitii proiectanti si ca doar Ceausescu era de vina.
Cu tot respectul, intre 1983 si 1998 am lucrat in domeniul energiei in Romania (field engineer). Acum lucrez in acelasi domeniu in Canada, dar in proiectare.
Provin dintr-o familie de ingineri cu cariere de peste 30 de ani in industria din Romania.
Stiu ce vorbesc cand va spun ca va inselati.
Ceausescu si activistii de partid (securitatea mult mai putin) au facut 99% din rau, in aceeasi proportie ei sunt vinovatii.
Eu am lucrat cu Combustion Engineering din Canada. si am realizat cladirile cazanelor de regenerare la Adjud si Braila si am proiectat fabricile de celuloza chimica din foioase in anii 70
A facut rau Ceausescu dar inginerii proiectanti au stat capra si au facut toate porcariile de frica. Stiu ce spun si pot povesti multe in 25 ani de proiectare in miezul lucrurilor.
Si acum vin toti moshulicii si se lauda cu ce a facut engineeringul romanesc. E imoral. Da , au facut romanii,,,,, dar care au plecat, fugit, inotat in dunare si apoi au facut chestii marete din Africa de Sud pana In Noua Zeelanda.
“Inginerii proiectanti” care erau activisti de partid au stat intr-adevar capra. Nu procedati ca P. Roman si Mungiu sa induceti ca toata industria era un “morman de fiare vechi” iar “toti inginerii erau oamenii lui Ceausescu”. Prin generalizari acolo ajungeti… Nu este inginereste sa va exprimati asa, lipseste precizia spuselor.
In Romania comunista s-a facut si inginerie foarte solida cu mijloace si fonduri minimale.
inginerii proiectanti au proiectat cum le-au spus activistii. In proportie de 90% Daca nu o faceau zburau pe santiere.. Ingineria solida ? asa spun parintii dumitale ? 🙂
Eu imi castig painea acum pe ce am invatat in Romania in scoala si industrie energetica. Atat.
Nu sunteti deloc in tema, insa insistati. Sunteti intr-adevar obraznic in multe imprejurari. Asta este cel putin a doua din ele pe ziua de astazi. Conversatia este gata din punctul meu de vedere.
E bine ca dvs aveti statura sa faceti pe cineva obraznic. Si sa numarati de cite ori am fost obraznic.
E cel putin hazardat sa faceti astfel. Imi pare rau ca nu v-am ignorat de la inceput. In proiectare s-au facut crime ingrozitoare in Romania. :Le-am fost ,martor. Toti oamenii de buna credinta stiu asta. Protocronistii si cei care zic ca proiectarea romaneasca a fost Gradina Maicii Domnului si buricul pamantului… nu sunt de loc onesti.
Daca esti in Canada romanii … care au proiectat in Romania in anii 70 sa iti povesteasca ei chestii de care sa te crucesti.
Obraznic ? 🙁
Inca o data ad hominem, inca odata la chestii personale. TDS, gata baiete nu se mai poate, te rog mult, suficient pentru asta seara. E mult prea mult!
Stiu Theophyle, e ad hominem, …. te referi doar la TDS – 🙂
Eu vorbesc despre o industrie falimentara….si falimentata si de proiectare…. iar proiectantii sau copiii lor spun ca sunt obraznic. Nu ai observat ? 🙂 Si eu am facut parte din proiectare si nu sunt mindru nici de mine tot timpul.
Last are dreptate aici. Am lucrat la ISPE în anii 80. În proiectare. Șeful meu era un inginer constructor, fost tractorist, ce absolvise o „facultate muncitorească”. Un activist sinistru. Ni se spunea tot timpul, cît de superioară-i facultatea de construcții românească. Am lucrat și la Cernavodă, în vremea lui Dincă. Fiind boboc, inginerul șef mă punea să-i fac toate proiectele. El doar semna. Eram și eu în cartuș. Și semnam în partea de jos. Mare bucurie.
cu atit mai mult cu cit de hidrotehnica se ocupa papasa Iliescu 🙂
(am pus iconul dedicat glumei / mishtoului)
Confunzi hidrotehnica cu hidroenergia.
Acelasi sfat ca si pt. @TDS : nu intra in chestii pe care nu le stapanesti.
TDS zisese ca tu ai adus apa la hidrocentrale… adica hidrotehnica… Iliescu. a, merge?
Buna dimineata!
Daca ar asculta toti de sfatul asta, ce liniste…. 🙂
Mai baieti, e bine ca va bucurati crezand ca va castiga Blaga, si ca Udrea omul lui Basescu va pierde, si ca va pierde si Monica Macovei impreuna cu motiunea Reformistilor — care mi se pare cea mai bine structurata motiune a dreptei de dupa 1990 in Romania.
Probabil ca duminica veti bea sampanie asteptand hemoragia. Dar am asa o impresie ca ne va fi rau de tot la toti. Cind vad ca plagiatorul are sansa sa cistige presedentia la orice ora din zi sau din noapte….
Vorbim peste 6 luni cum am zis
Buna seara tuturor.
@TDS, cel putin cu un PDL condus de Blaga avem o sansa ca oamenii cat de cat valabili sa plece din partid si ca Basescu sa nu mai dea semnale inconsistente privind sustinerea lui politica. Iar madam Udrea i-a facut enorm de mult rau lui Basescu. Daca omul nu vrea sa priceapa asta nu avem ce sa facem,
seara buna,
poate ca intr-un final omul o sa inteleaga si o sa-si ceara iertare 🙂
(am pus iconul dedicat glumei / mishtoului)
Buna,
se zice ca noaptea este un sfetnic bun, poate pana maine se razgndeste si nu participa.
Clemy ok
Dar sa nu faci absolut nimic de 3 luni jumate dupa alegeri , decit sa pandesti ca pdl-istii valorosi 🙂 vor veni la noi sa ne umple de bucurie, este pt mine o gindire ingusta, nedemna pentru un proiect de infringere a unor adversari care au 70%
Caci altceva nu am vazut . Decit asteptarea lui Godot de la pdl, sa ceara azil politic la NR si la FC
Sper sa ma insel
BUNÄ SEARA,
ceva mai grotesc, mai primitiv si descreerat ca acest Mareean nu existä, tziganul din ferentari,
mafiotul imbecil , ce si-a cumpärat locul de veci si in PSD ,tot pe veci, este o rusine
abranburica este acum garatatä de mareean, dar ce conteazä si ea este plagiatoare.
Sa adaug: Monica Macovei pierde ptr ca a intrat in competitie mult prea tarziu. Alta era situatia daca lupta se ducea intre Blaga si Macovei. Asa cum madam Udrea in joc, motiunea refermistilor are zero sanse.
Excelenta concluzie, mare adevar – in PDL sunt resapate aceleasi figuri care au demolat partidul, dar care vor acum sa-l reconstruiasca cu un tip de chirpici mai rezistent, adus de la Bruxelles de Monica Macovei pentru a recladi statul de drept. Doamne ajuta!
http://www.ziare.com/pdl/alegeri-pdl/pdl-se-recladeste-cu-chirpici-din-lut-european-opinii-1225789
Drama e ca in loc sa fie promovat grupul reformistilor, e sustinuta Udrea.
Scoasa din palarie “mai curata, mai uscata” dupa toate nenoricirile/esecurile comise.
Si care – doar ea – vrea/poate sa reformeze PDL.
Din nou imposture/nonvaloarea instalata la decizie.
Da Udrea ar fi trebuit sa fuzioneze azi cu reformistii. Udrea e oarba iar ei nu accepta compromis
Dar cind ma uit ca PSD,PNL,FC,NR,PNTCD asteapta sa cistige Blaga ca sa se infrupte din cadavrul PDL mi se pare de necrezut
Cine naiba ii primeste. Ce crezi ca o sa-i primeasca cineva la gramada.
Cu multa placere inca….. Pe cine nu primeste FC primeste Neamtu 🙁 E la 2 capete din pacate. Vai de capul nostru
in alianta da a intrat un cadavru de pnt. de ce nu ar fi plauzibil sa intre si un cadavru de pdl. sper sa nu fie asa fiindca ar fi vai de noi.
@TDS
1. La Kozlodui le-au inchis doua grupuri nucleare (2×440 MW).
2. Tu ai proiectat doar hale industriale.
Instalatiile/tehnologia au fost proiectate la ISPE (termo), respectiv ISPH (hidro).
Tot in tara s-a proiectat/construit Cernavoda, dupa licenta CANDU.
Si toate functioneaza in conditii de fiabilitate corespunzatoare (penele de curent nu le ai din cauza producatorilor ci doar din cauza distributiei – ENEL, Electrica).
Hai sa nu intram in detalii pt. ca plictisim si esti complet pe dinafara.
PS
A propos de “performanta energetica” la bulgari :
– in momentul asta Bulgaria importa 551 MW;
– tot la ora asta, Romania exporta 295 MW.
Clar ?
Tepelica , noi pornisem de la Elena Udrea impinsa “de la spate ” de TB
Proiectantii au facut mult rau tarii asteia , prin supunere si lichelism…. pentru un amarit de ban
Proiectantii valorosi au plecat din tara
Tu esti aici si astepti pensia aia cu ochii dupa Udrea
Clar ? Nu o mai intoarce. Vei incepe sa imi faci si diagrame energetice cind subiectul e altul.
Ti-am raspuns punctual.
Tu bati campii.
Regretabil e ca te dai om de dreapta dar nu esti capabil sa recunosti impostura.
Sau te faci ca n-o recunosti, sustinand nonvaloarea.
Dreapta n-are nici o sansa cu amatori/guristi ca Udrea, care n-a condus in viata ei macar un atelier de confectionat cuie.
Cum vad, cand e vorba de dame, ti se ofileste total spiritul de tarabagiu. 🙂
Tepi,
Cind esti proiectant general, si te ocupi si de planul general, nu prea ai timp sa proiectezi hale.
Tuta iar face agenda, incredibil cat tupeu poate sa aiba 🙁
Asta nu pricepe cat rau a facut si face prin atitudinea pe care o are.
hai ca e imbracata in gri cu negru. nu vad bine sub masa daca are sau nu tenisi in picioare 🙂
manaca cuvintele cu o viteza nebuna, este oribila cu lingusala la TB 🙁
Da, se exprima penibil, pt. un om politic.
Arunca vorbe ciuntite in mare viteza, ca un scolar de clasa a 7-a care a invatat lectia pe de rost.
Borbely s-a dat de gol, a spus, cu Blaga am colaborat f. bine,
si desigur cu sotzia lui baligä a vorbit ungureste, deci si mai bine.
Uufff… e vineri seara si s-or fi adunat destule intr-o saptamana 😀
De fapt as spune ca, spre deosebire de cvasi-monolitul uslamic de stanga, in dreapta inteligenta este fireasca diversitatea de opinii. Dar aceeasi inteligenta ar trebui sa gaseasca si elemente comune. Cam cum se aduna spuma untului in putinei… dar… fara a minimaliza savoarea laptelui batut. Pe care se sprijina untul.
deocamdata sintem in faza in care fiecare vrea sa stinga lumina, sa puna mina pe putinei si sa fuga cu el
Pfff… nu m-am gandit la stins lumina dar daca tot ai pomenit… marturisesc: pe mine nu m-ar interesa putineiul 😛
As mai avea o paralela:
un adolescent isi intreaba parintii:
– mah tata, tu si mama sunteti albi, de ce sunt mulatru?
– mah copile acum intelege si tu ca era lumina stinsa. Iar la ce-nghesuiala a fost… sa fii multumit ca nu latri 😀
🙂
eu vreau untul, este substantza, lucrul cel mai pretios 🙂
Multumesc pt precizare dar nu te-as fi banuit vreodata ca, stingandu-se lumina, te-ar tenta vreun portofel 😛
nu se mai poarta, la moda este cardul si mai nou partidul 😆
Preluand ideea:
fara PIN si fara o linie de credit cardul este doar un obiect decorativ si daca se pune si pb partidului… e orgie 😛 (am folosit portofel in sens generic 😉 )
Revenind la unt te rog sa alegi pt faza urmatoare:
– cateva felii de paine neagra bine coapta, coaja crocanta si proaspata… aburinda
– tot aburinda dar o felie consistenta de mamaliga, ou fiert cat sa-l poti decoji, doua linguri cu smantana si branza de burduf razuita din scoarta de brad
(nu ma bombani daca te-am trimis pe-ntruneric sa umbli la frigider. posteaza aici 😛 )
Urata boala este setea de putere, fura si ultima bruma de luciditate, te face sa devii penibil 🙁
Nu-i asa ? 🙂
Vanghelie organizezä un miting pt. fetitza cu bentitzä,
Vanghelie mai bine organizeazä o actziune de curätzenie , intre blocurile din Ferentari,
cä misunä caine,sobolanii si viermii. mormanele de gunoaie panä la etj. 1
sa vezi acum tot ferentariul cu bentita. da o sa fie mai bine ca o sa stii sa feresti portofelul in troleibuz cind vezi o bentita.
ar trebuii tot USL-ul sä poarte bentitzä, sä ne ferim de ei.
🙂
dupä declaratzia lui Ciolos, ministru trebuie sä demisioneze urgent.
Romania este fäcutä de ras , de acest guvern de tampitzi.
noapte bunä.
noapte buna theo 🙂
Nu mai e mult prieteni si vine congresul PDL
Finit coronat opera !
Dupa aia o pauza binemeritata 🙂
abia astept priveghiul!
il vom petrece impreuna . Sper sa nu dureze prea multi ani iar Basescu sa ajunga sa ii faca lui Ponta campanie pentru prezidentiale
Aha! D-aia refuza fanfanra orice aranjament… o fi mare arvuna? 😛
La coliva nu ma bag.
coliva o fac eu, gratis
intotdeauna romanul incepe cu o binemeritata pauza si termina cu o binemeritata pauza. intre cele 2 pauze asteapta cu miinile sub cap sa pice para malaiata.
mda ….prima pauza , adica de la pierdera alegerilor … pina azi , sunt exact 102 zile.
Pana la prezidentiale mai sunt 480
480 trec ca vintu mai ales daca ai burta plina cu citeva pere. poate miine pica o para. sau poate chiar tot parul.
Doamne 🙁 …………..”Maine seara la ora asta sunt Presedinte PDL” – EU. Asta si-a uitat modestia in parc Dubioasa sigurantza 🙁
Pai ce sa zica ? Maine la ora asta invelesc sarmale ca asa mi au urat binevoitorii iar dom presedinte nu cumva sa calce pe la congres ca se face de ras ?
Tu realizezi ca esti singurul Gica Contra? Chiar nu pricepi/nu vrei sa pricepi ca este o Toanta cu pretentii de diva, o individa sustinuta cu multi bani in fatza. Este fatzada sistemului de care pomenea aseara MRU, individa care te executa in secunda 2 ptr. ca nu ai sustinut sistemul.
Musai sa iasa.
Cocos are nevoie de parale ca sa termine cladirea comerciala de pe Lipscani si amenajarile hotelului Grivita.
Altfel nu-i mai da nici o banca credite de milioane de Euroi… 🙂
Tzepelica, Cocos e pe felie cu Doctorul de al naibii de mult timp. te asigur ca nu are nevoie de Blonda, cel putin cind e vorba de afacerile din Bucuresti.
nu acum, la perspectiva. Inca mai au acumulari, dar nu se stie ca pamantul.
Doctoru` nu-i da bani, ii poate da numai aprobari/autorizatii.
Banii vin de la banci (vezi creditul de 3 mil. de Euro pe care Nutzi il luase acu` ceva timp si din cauza caruia nu mai avea liniste noaptea).
Sigur ca e o performanta sa iei, ca persoana fizica, un astfel de credit.
Nutzi poate.
Doctoru merge in audienta la Cocos ca sa-l roage diverse. relatia asta e.
Cocos nu sta in 3 mil euro credit de la banici. nici macar in 30. poate de la 300 in sus, dar in nici un caz credit de la banci.
despre creditul Blondei habar nu am dar la puterea lui Cocos cred sincer ca ii trebuiau bani de genti sau pantofi.
Pai si nu-i lua Cocos o posetuta/un pantofior ?
Creditul l-a luat ca sa construiasca un bloculet.
Apartamente de vanzare.
A venit criza, insa, si a ramas batand din buze.
Pana cand a cumparat un “amic” si a pus capul pe perna, noaptea, linistita.
Cel putin asa povestea cu gurita ei.
sincer nu-mi imaginez pt. ce o fi luat creditul ala. adica la ce bani invirte Cocos… aia o fi fost asa sa-i demonstreze lui ca e femeie independenta 🙂
Da mar, e o toanta. Si Mihaela Radulescu e o toanta. dar nu ne luam de Raduleasca. Ne luam de Udrea pentru ca stim noi bine de ce ne luam. Ei aici e problema. De ce suntem vehementi cu Udrea ca e toanta, si cu Monica Macovei ca e o sinecurista de la Bruxelles.
Si nu as zice nimic, daca pe termen lung nu vom plange cu lacrimi de sange…. si eu …. si tu Mar. Daca vom fi in zona iti voi aduce aminte.
Atunci cand am sa plang dupa Udrea/Raduleasca etc., inseamna ca am probleme serioase cu capul si tb sa apelez la specialisti.
Daca Romania este in acest punct, este si datorita Toantei, nu pot sa scriu ce ar tb.. Individa este unul din artizanii care au pus tara si implicit pe noi pe butuci. Ea si gasca din spatele ei 👿
Uneori am senzatia ca ne crezi antenisti, sau oameni marunti care pun botul la o individa care-si flutura genele ca un fluturas.
pai nu te-am auzit azi nimic spunand de Paul Vass, de Turcanu, de Sulfina cele cu “unde calca Blaga creste iarba ” sau macar ieri… de un examplu.
Nu va cred antenisti, sunt doar singurul ramas care uneori am pareri ce nu coincid totdeana cu cele ale 99.99 % din membri blogului . Vorba lui Victor L. Ai fi fericita daca as spune si eu la indigo ca toata lumea ?
Amandoua sunt pline de …culoare. 🙂
@ TDS,
tu nu intelegi ca viata ar fi foarte frumoasa si lina daca nu ai fi tu?
😉 😛
pt. toti fanii: la Ciutacu este Fenechiu. combinatia este admirabila.
Vanghelie a descoperit un nou cuvant in dictionar :”sincopa”. L-a folosit de cel putin 3 ori in 10 minute.
Cica e inca tanar (45 de ani) nu se grabeste sa ajunga presedintele PSD! Oare va ajunge vreodata atat de rau PSD?
exect asa ziceam si cu Geoana…
Totusi, nu incape comparatie intre cei doi. Asta e analfabet rau.
Geoana – Ponta – Vanghelie – Voicu.
nu ar fi un scenariu asa sf 🙂
Tanara speranta.
Din Ferentari. 🙂
nu-l subestimati pe vanghelie;toti au ras de vanghelioane,de exprimare dar el isi vede de drum…
la unde a ajuns romania azi,asta cu ” doctorat” in ferentari ajunge presedintele tarii
Nu-l subestimez. Reiau plusul de 25 cents. In turul doi la viitoarele prezidentiale ejaculatu vs domnu-dan
Valeu! acum vazui: Ungaria -Romania 1-0 la pauza.
Ceea ce se intampla ACUM in PDL este o tragedie in dreapta, atat cat PDL a reprezentat dreapta. Zeci daca nu sute de delegati sunt cumparati (pe bani) de o tabara sau alta, sau furati simplu pe listele de sustinere. Asa ceva nu s-a intamplat nici la comunisti. Maine dimineata am sa fiu mult mai clar!
pai in campanie delegatii aia s-au vindut uslului. de ce nu s-ar vinde acum Dulaului sau Blondei.
E misto ca atunci cind Stanisoara a tradat si a plecat, am vorbit de el 6 ore si gata. In schimb de contracandidatii dulaului ne luam de cind ne stim.
Eu maine am sa ies cu un apel simplu. Tuturor care doresc un PDL functional si mi-au comunicat ceea ce am scris mai sus le voi recomanda sa se recuze si sa explice si de ce. In PDL nu mai sunt alegeri este un simulacru! este exact o intoarcere in timp la caderea guvernului MRU. Alternativele sunt sumbre un PDL cu Blaga in coalitie cu PNL sau un PDL cu Udrea cu PSD!
De Reformisti vad ca ai uitat ! Cu cel mai avansat program de dreapta pe care il stim.
Blaga nu trebuie sa mearga la PNL . Ajunge ca 4 lideri de tip Hava, Stefan, etc sa treaca la PNL si rezultatul e cu mult mai bun decit daca buldogul trece partidul cu totul la cacarau.
Udrea cu PSD ? Nu e nevoie sa intre in alianta cu PSD dar………… E posibil, daca Basescu va considera ca Ponta e mai putin nociv ca Presedinte decit Cacarau cu Felix… sa sprijine varianta Ponta presedinte,
in acest caz, TDS, cred ca intelegi singur care poate fi atitudinea mea!
sau altcineva de la psd.
Pai… ca la priveghi. Se aduna rudele si fura argintaria. La final raman fulgii din perne si presul de la intrare 😛
Aveti dreptate, in afara unor putini rataciti in PDL, locul acestui partid nu este in PPE. O grea majoritate a membrilor de partid PDL au pus umarul la colaborarea cu criminalii PSD-PNL si la simularea democratiei si economie de piata in Romania. Pentru lung timp.
Doar “investitii”.
Profitabile in viitor.
Pt. ei, evident. 🙁
Salutare tuturor,
Vad ca iar o Elena declanseaza un razboi troian pe acest Blog.
Mar, daca ne luam dupa amicul Kepler prezenta Piratului trebuie inteleasa in urmatoarea cheie “Ceea ce se întâmplă în jur se poate regla prin existenţa unui personaj puternic care să-i tragă de urechi, să-i bată pe umăr şi să le spună că au luat-o pe un drum greşit, ori care să noteze în detaliu deviaţiile pe care le fac în această perioada urmând ca în viitorul apropiat, cel mai devreme după 20 aprilie, când Marte va trece în Taur, să le reamintească de acest episod şi să propună repararea a ceea ce se mai poate repara.”
Buna,
multumesc 🙂 Este ca la Mecca, te duci si te intorci….oricum au ajuns la 10%.
… si cuadratura in declin. Salut Ion
Si inca un mic amanunt tot de la Kepler ” Ziua de 23 martie reprezintă ipostaza în care norocul ne cade la picioare şi unii, care l-au strigat un an de zile, îl vor vedea, ceilalţi care se aşteaptă nu numai să le cadă la picioare, dar să-i şi tragă de şireturi, să-i avertizeze, să le înţepe glezna, să-i strige pe nume, vor rata o imensă şansă, aceea de a-şi pune în aplicare ideile îndrăzneţe sau de a se asocia cu oameni care să-i ajute să se pună mai bine în valoare, să le inspire încredere în sine, să le bucure existenţa, să-i încânte, să-i încălzească cu o vorbă bună sau, chiar la modul concret, printr-o îmbrăţişare fierbinte.”
Ioane salut 🙂
Te apreciez mult. Mai intiotdeauna inteleg ce scrii. In chestia kepleriana de mai sus m-ai pierdut in neant 🙂
Nu ai inteles ca …oamenii nu sunt periculosi prin ce fac….ci prin ce ii conving nevestele. 🙂
Uite Ion un chimist sta cu ochii in stele 🙂
gata, asta asteptam. Vanghelie a declarat ca Udrea o sa fie presedinte pdl. acum lucrurile sau clarificat 🙂
Buna Theohyle,
“Chestia Kepleriana” paradoxal e cu adrisant catre Varsator care pentru a scapa de gheara Leului trebuie momentan sa accepte imbratisarea fierbinte a Capricornului.
Ion,
Eu sunt capricorn, cu cine trebuie sa ma imbratisez 🙂
adica va fi o coalitie de doamne, se va ajunge in turul doi si castiga MM.
Asa zice Ion,
am vazut acum cine este ce 😆
cred ca Piratul a ticluit-o altfel 🙂 Si nu-mi place de loc!
Theophyle,
sincer cu experientza pe care o ai, crezi ca TB merge pe mana Tutei? Esti un fin observator si un bun cunoscator al politichei, nu mai vorbesc de globul de cristal, crezi ca nu are ceva carti ascunse prin maneci/iepurasi prin joben ?
probabil ca da, si probabil ca avem o coaltie ciudata 🙁 O coaltie in afara dreptei!
Ma simt intinerit 🙂 🙂
Cind eram eu copil, ne bateau ungurii la fotbal de ne suna apa in cap. 🙂
Uite, acum aproape ca ma fac sa retraiesc copilaria
Ungurii au fost in 1954 au fost in finala cm cu germania si au pierdut cu 2 la 3.
Theophyle, avem o Elena Capricorn, care daca nu si-a falsificat ora de nastere e favorizata de stele. Dar subliniez daca nu si-a falsificat ora de nastere.
Pe aia nu o cred chiar daca zice ca acum e noapte in Bucuresti 😆
salut , stele .. de generali? ( g/m) 😀
Interesant, de la alegeri nu am avut un trafic la nivelul pe care il avem acum! Toata lumea ne citeste.
si e meci totusi 😀 .
sintem si foarte buni Theophyle, asta e o realitate 🙂
Mar,
Varsatorul suporta anul acesta cuadratura Uranus- Pluton, Această dispunere astrală, aduce o combinaţie de succes și neşansă în proporţii relativ egale.
Sa speram ca maine este in zona buna si ajunge in turul doi, ar fi o mare tragedie sa iasa altfel. Nu stiu ce se mai poate salva, dar ar mai fi o sansa. Asta in situatia in care jocurile nu au fost facute intr-un alt mod, stim ca tradarea face parte din genetica acestei natii 🙁
mar, egoist vorbind, mi-as dori sa se duca naiba totul. Cu inima mi-as dori totusi un partid de dreapta care sa supravetuiasca opozitiei!
de la PPE nu vin invitati maine?
ce sa vada Ziggy? Crezi ca ei sunt fraieri si nu stiu ce se intampla la noi? Eu zic ca daca este o sansa este de la cei care au inceput acum. Ieri am vazut exact cine este ce!
asa este . buboiul trebuie spart. MRU impreuna cu echipa isi urmeaza drumul. restul , despre pdl , e chibitareala sau pierdere de vreme.
Mar uita-te la rezultatul meciului HUN- RO. Cine s-ar fi gandit ca RO egaleaza in ultimul minut de prelungiri. Si Ro sta sub zodia Varsatorului.Succes și neşansă în proporţii relativ egale
Poate mai avea cineva dubii 🙁
http://www.evz.ro/detalii/stiri/primarul-din-baia-mare-o-sustine-pe-elena-udrea-la-sefia-partidului-1029342-1.html
noapte buna !
probabil 🙂
noapte buna!
good evening ladies & gentlemen 🙂
la tema,cred ca rares bogdan e mai frecventabil decat altii dar fara sa iasa din tiparele realitatii.Pare alunecos dar aseara atat cat am vazut mi s-a parut rezonabil.Zicea odata ca este un post rosu,probabil ca el e cu pnl,mai spunea odata ceva de stroe,cred ca nu-l suporta 😆 daca mru a iesit prea bine o sa si-o ia de la gusa 😆
..
blondina si alte afaceri 🙂
daca nu se intampla ceva prin ue,aici mai pe aproape tare greu cred ca mamaliga va exploda(nu imposibil) ori in astfel de situatie piratul nu prea are de ales.
In sfarsit e pus si el sa aleaga intre 2 rele 😀 un pnl complet antioccidental si un psd mai putin dar prea hapsan.Pana in 2016 un relativ echilibru cred ca il poate obtine mai mult cu psd decat cu pnl.In cursa asta din pacate fc cred ca e pe cont propriu ca sa poata sa creasca.PDl cu blaga presedinte impreuna cu un pnl care f. probabil nu va scapa curand de cacarau(presedentia) nu pot fi utili piratului.Sau sunt mai putin utili decat un psd cu un pdl condus de blondina,ptr. actiunile parlamentare si guv.
Sustinerea piratului ptr. blondina s-ar putea sa fie conditionata de cooptarea reformistilor negocierii cu fc ptr. prezidentiale in 2014.
Daca punem si ce-a zis lazaroa,piratul la peste 20% elector stabil,un prezidentiabil dorit de pirat are mai multa sansa in combinatia asta decat cu blaga-pnl.
Piratul va trebui sa duca multe batalii de unul singur pana se cristalizeaza macar ceva.
Iar pana in 2016 mai e.
…si au trait fericiti pana la adanci batraneti 😆
Salut mircea :_
frumos dar asta este din alt film 🙁
buna Theophyle 🙂
Buna 🙂
Miez de noapte. Am ajuns in ziua Z! Noapte buna,
Ne asteapta o zi interesanta 🙂
Salut Mircea, Spui “Sustinerea piratului ptr. blondina s-ar putea sa fie conditionata de cooptarea reformistilor negocierii cu fc ptr. prezidentiale in 2014”
As mai adauga Saturn, atunci când este retrograd în Scorpion, nu uită că a fost umilitt, umilinţele provocate trebuie să vindece o rană
Aha,
asta e cu chipiurile militienilor la Cotroceni 😆
Buna Ion 🙂
se cuvine sa incheiem apoteotic cu citatul zilei din Marean Vanghelie:
“Am să mă bat pentru principii până or să înnebunească toţi”
noapte buna.
ramine doar o singura gaura neagra: ce-o intelege Marean din principii ?
Bună seara, cetățeni / Noapte, bună, cetățeni!
Vreau să mă autodenunț public: din cauza atitudinii mele antinaționale era să piardă meciul cu Ungaria naționala României: am ațipit până la momentul penalty-ului maghiar… 🙂
După meci am intrat pe site-ul politeia și am citit cu răbdare și disputa proiectanților, și controversele legate de blonda de la PDL, și aprecierile legate de Președintele Băsescu…
Cred că rămâne cum am mai zis pe acest blog cu ceva vreme înainte: non vale la pena, nu [mai] merita sa discutam atât despre PDL. Indiferent pe cine ar alege delegații, acest partid și-a dovedit limitele și e deja istorie. Coagularea dreptei e un proces extrem de dificil după cum se vede chiar aici, între noi… Nu că n-ar fi bune disputele dar să nu ne împiedicăm să recunoaștem ideile bune chiar și când nu sunt ale noastre.
Dixit. Et salvavi…
Ai dreotate, anti-nationalule 😆
Si nu numai Theophyle.
Noapte buna Ma cheama colega de dormitor.
du-te rapid!
macar in vanzoleala asta cu ocazia congresului sa lase impresia ca este un partid care inca mai traieste,e viu,ca in parlament treaba-i clara deocamdata 😆
Buna dimineata! Trebuie sa spun ca ma intereseaza foarte putin cine o sa castige. Cum spunea si @observator, dreapta trebuie sa se coaguleze in jurul D.A. In PDL, singura ce ma mai putea reprezenta, ar fi fost MM si ar fi fost singura ce putea sa-mi obtina votul. Pentru Blaga sau Udrea nu voi porni motorul la masina si sa conduc pana la sectia de votare, nici daca TB se da de ceasul mortii ; a nu se uita ca sunt un mare sustinator al Piratului, dar ” aista nu se poate”. A trecut vremea cand votam raul cel mai mic. Acum imi doresc sa votez pe cel ce ma reprezinta, pe mine, alegatorul si nu pe el, alesul. Cam asa sta situatia, iar cei din PDL nu au inteles-o.
MRU capata experienta si o sa vedem o evolutie spectaculoasa a sa. Bun interviul de la realitatea!
buna dimineata
pina la alegator, mai e cale lunga, motiv pentru care doresc sincer FC sa reuseasca sa o scurteze (cam deodata, in teren FC este un fel de OZN sau livada de visini pe Marte)
buna dimineata;
@observator,cred ca a spus despre pdl,tot ce se mai putea spune;
pdl ar mai fi util numai daca ar promova si sustine admiterea FC in PPE,adica,ideal sa fuzioneze prin absorbtie cu FC,si acolo sa se faca ” epurarea”(chiar in stil comunist,daca e nevoie=deviationistii de stanga,out)
Buna Dimineata,
Postare noua – Sfârşit de săptămână: 23 Martie / Congres PDL – ziua şacalilor