Apologetica ochelarilor de cal
12/04/2013 | Autor theophyle Categorii: Editoriale |
Din fericire pentru mine, Dumnezeu mi-a dat suficiente zile sa intalnesc aproape toate manifestarile urii existente in acest om, care este numit si homo sapiens, fiinta inteligenta. Nu stiu in ce sens o fiinta inteligenta se impaca cu ura, dar probabil se impaca destul de bine privind in jurul nostru. Internetul si blogosfera ne-au facilitat intalnirea dramatica intre idei, preferinte, ganduri sau informatie pură, mai mult sau mai putin verificata si verificabila. Homo sapiens are sansa sa-si alega si sa-si afirme apartenenta. El poate incerca un dialog sau poate deschide o vrajbă, chestie de preferinta. Dialogul si chiar vrajba pot fi civilizate, gandite si eficiente sau pot fi neandertale, prin involutia indivizilor.
Ma feresc profund de blogurile care nu permit dialog si nici macar o “vrajbă” civilizata si inteligenta, dar nici nu le caut pe cele in care indoctrinatia stupida nu lasa nici un loc unei discutii civilizate. Care este granita intre imbecilitate, prostie, rautate si libertatea de expresie? Poate lecturarea unei carti necesare celor care vor dialog sau vrajbă inteligentă si civilizată. Cartea este scrisa de Prof. Adrian-Paul Iliescu, si se numeste: “Anatomia răului politic”, citez:
“Ne-a dominat mereu o tendinta spre autovictimizare: ne incapatanam sa credem ca Raul politic a venit totdeauna din afara tarii – de la naravurile fanariotilor si de la spiritul balcanic, de la `invazia` evreilor si de la amplificarea “strainismului”; sau de la tancurile sovietice. Dar principalul Rau nu vine din afara; el este adanc intiparit in noi insine si consta intr-o raportare gresita la treburile publice, la institutiile moderne – pe care le abordam cu ura, dispret si aversiune. Ura maniheista fata de Celalalt (totdeauna demonizat) transforma competitia politica intr-o haituiala larvara. Dispretul pentru norme si reguli transforma jocul politic romanesc in farsa. Iar aversiunea pentru spiritul democratic modern anemiaza institutiile publice, dand castig de cauza spiritului discretionar, arbitrarului si abuzurilor tuturor liderilor nostri, mici sau mari, politici sau culturali.”
Mai trist este insa ca, dincolo de optiuni personale, acceptam prea usor si prea des minciunile si aroganta celor care au impresia ca odata alesi au fost si unsi de Dumnezeu, sustinuti de hoarda de partizani pe care-i considera infailibili. Acesti politicieni au reusit sa convinga “poporul”, o parte din el sau un mic segment, ca ei reprezinta dreptatea absoluta si eterna. Cine nu se aliniaza perfect devine “dusmanul obstii” si trebuie tratat cu toata asprimea vocabularului acid al interlocutorului partizan.
Ei bine, nu o sa fie asa, pentru ca nu trebuie sa fie asa. Politica nu inseamna neaparat minciuna, smecherii si demagogie. Oamenii se schimba, sunt erodati de timp, incepe sa le fie frica sunt covarsiti de orgoliul propriu. Politica insemana curaj si reponsabilitate. Pentru a conduce trebuie sa fii capabil sa conduci, sa fii impacat cu ceea ce faci si sa faci lucrurile cum trebuie. Nu poti sa o dai cotita cand e greu si nu poti schimba ceea ce zici de ani de zile “pentru binele tarii” cand de fapt este pentru binele tau personal.
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Pentru interesati 2 articole noi:
O istorie a bancilor şi a bancherilor (1)
România – o incursiune geopolitică (4) / Orient
Salutare !
Da, problema e cati/care politicieni sunt in stare sa puna binele public mai presus de binele personal.
Eu nu-i vad, poate ma inseala pe mine ochiul.
Deocamdata vad doar politruci care si-au urcat sacii in caruta cerand romanilor sacrificii/solidaritate.
Uitati-va la buzunarele lor si ale membrilor de familie, o sa va lamuriti si cum au trecut peste criza.
salut , au “buzunarele” dosite bine in diverse tari.
Da dar au si vile/masini/haine de firma la vedere, care nu se pot cumpara din leafa de bugetar, fie el si functionar superior.
niste “necajiti” si ei acolo – o casoaie , 3 jipane .asta-i viata 😀
erata: o casoaie, doua, trei, patru….
scuze, bun gasit. Si un week end.. altfel, ca nu-mi mai vine nimic in cap
😀 buna !
salut tzepe. Esti convins ca PUTEM defini binele public in RO? eu zic ca functie de categorie sociala, de “dependenta”de stat, ba chiar si de judet/zona vei gasi descrieri CONTRADICTORII!!! Spre ex: pensionarii vor dori marirea IMEDIATA si consistenta pensiilor indiferent ce se intampla cu datoria publica (pe care o vor plati ALTII), cei ce depind de pomana statului ar vrea statalizarea totala, cei din Ialomita vor altveca decat cei din Hunedoara, etc. Deci ce este binele public, altceva decat un ciomag propagandistic bun de dat in capul CELUILALT? Nu in numele binelui public ne-a f…t Ceasca pe toate partile ba l-am si aclamat (ca populatie) pt. asta? Nu cumva ar trebui sa punem pe alt plan binele individual al fiecaruia (cine a trait in USA intelege ce spun).?
buna ziua! “politica inseamna curaj si responsabilitate”. de asta exista 2 categorii : oameni de stat si restul lumii ( politruci ieftini bazati pe jocuri de imagine si manipulare ).
salut ziggy. Azi sunt [mai] cinic. Politrucul “ieftin”care ia voturi ne conduce pe noi ce suntem scumpi. Jocul de imagine si manipulare l-a adus pe Hitler, pe Castro, pe Chavez .. la putere. Nu cumva ar trebui “sugrumate” canalele de manipulare mai intai? Cu un canal de manipulare modern nu cumva l-am fi avut pe Petrache Lupu prim-ministru? PS amar: ce deosebire esentiala este intre sefii USL si Petrache Lupu? Minunea de la Maglavit, minunea de la Oltchim etc…
salut , cred ca ar trebui introdusa in scoli o materie gen : efectele manipularii media sau ceva manipulare-contra manipulare.macar sa se inceapa cu o minima educatie sa nu mai creada omul tot vede pe la tv : politicieni,marketing la diverse produse etc.o materie optionala ca sa nu mai zica nimeni peste 20 ani ca s a trezit prostit juma de viata cu televizorul.
ziggy, se preda in scoli si ceva …. Dar tot ai 42% dintre romani care cred ca Soarele se invarte in jurul Pamantului.
Buna ziua,
Cineva trebuie sa faca totusi opozitie: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14606647-mru-anunta-forta-civica-putea-ataca-ccr-hotatarea-senatului-infiinta-comisie-ancheta-privind-interceptarea-judecatorului-corneliu-barsan.htm
Ca PDL si Base acuma sunt constructivi se vede treaba!
buna Theophyle all 🙂
grea postare si posibil ,adevarata.E cu trimitere directa.
sunt convins ca informatiile pe care le detii sunt importante/definitorii sau cum se zice “you do qualify your remarks” ,teama imi e ca ridici stacheta prea sus(onorant ptr. blog,gazda si comentatori 🙂 )
Sa nu cadem in capcana unui tertium non datur…desi lucrurile par a fi evidente.
io cred ca stacheta este acolo unde trebuie, doar “halul fara de hal” (o zisa de-a bunicii mele, care insemna ceva foarte, foarte jos/nic) al asa zisilor politicieni creeaza disperari celor lucizi
Sara buna oameni buni,
Tocma am cetit cele scrise mai’nainte (cu comentarii cu tot). Las sa dospeasca un pic si revin cu parerea mea.
Pana atunci ma intreb:
De ce Vaas daca semneaza un articol in curentu (linku’ dat in postul precedent) are voie sa se semneze faraq sa se intample nimic,
Andreea PAUL
Vicepreședinta PDL
Deputat de Țara Oașului, Satu Mare
iar cei care reprezinta secuii, daca si-ar adauga “tinutul secuiesc” ar iesi un taraboi cat casa?
PS. tds, Haralamb Zinca? de unde naiba l-ai mai scos si p’asta? 🙂
Pai Haralamb Zinca pseudonimul lui Hary Isac Zilberman din anii 50-60-70 autorul romanelor
Sfirsitul spionului fantoma, Cazul R16, Moartea vine pe banda de magnetofon
Ce nu l-ai apucat ? in care securistii erau buni si frumosi, iar spionii americani furau secrete de la institutul de cercetare. 🙂
Am uitat,
Un documentar despre Doamna de fier, aparut pe ITV in Anglia. (1 ora). Cam asa ceva ar fi nevoie pe la noi.
https://www.youtube.com/watch?v=g9mCm7ufas0
Salutare la toată lumea!!!!!
Eu vreau doar sa fac o radiografie a negocierilor dintre PSD si Basescu ,fiindcă toată lumea a sărit in sus, ca ce mare trădare a făcut Președintele…..
Nimeni n-a vazut aproape niimic din cauza copacilor si a orgoliilor si au vorbit aiurea ,cind de fapt mai bine tăceau ,daca nu-l cunoasc pe Presedinte
Totdeauna Base are mai multe variante si planuri pe termen mediu si lung .
Susținerea Elenei Udrea a fost doar motivul de-a se despărți de Pdl ,bine înțeles cu surle si trambite ,ca sa știe toată lumea ca tot fesenisti au rămas si zgomot mult pentru Miscarea Populara …..așa cum afirma si Cristoiu.
Acum referitor la negocierile cu PSD ,ce-a câștigat fiecare .
INTERN
BASESCU: a sacrificat un pion important ,Daniel Morar care e la CCR ,unde va avea un cuvânt de spus si o va bloca cu succes pe Temnicereasa Motanului ,dar a câștigat DNA cu Kovesi ….pe Morar îl poate extrage oricând de acolo pentru alte planuri…..l-a dizlocat pe Ponta din triunghiul amoros .
PSD: a luat de la PNL ministerul Justiției ,si-a nominalizat aproape in totalitate oamenii PSD si nu PNL + Varan
EXTERN
BASESCU: pe langa credibilitatea pe care o avea in UE ,Piratul a arătat ca poate coabita,iar daca o sa se întâmple vre-un pocinog ,ca cel de asta vara ,vina nu va fi a lui.
PSD: Guvernul Ponta are nevoie de recunoastere externa ,mai ales la socialistii UE ….Ponta a tatonat Europa si e cam in afara ,deci avea nevoie de Basescu ,care a si afirmat ca face lobby la Germania si Olanda pentru acest guvern….Ponta are nevoie de banii europeni ,FMI si BM pentru a face fata ,altfel va avea si mai rău soarta PDL
CONCLUZIE
România a avut cel mai mult de câștigat ,fiindcă si-a reluat orientarea spre vest si cum au stabilit in CSAT si Basescu si Ponta ,intrarea in schengen.
Dupa puciul de asta vara ,rezultatul alegerilor si orientarea noua spre Uniunea Eurasiatica a lui Putin ,ne intrebam disperati cit ne mai tine UE ,pana ne da un sut.
Per ansamblu PSD a avut cel mai mult de câștigat si intern si extern ,dar era normal având in vedere scorul.
Si Basescu si PSD au avut nevoie unul de altul ….PSD pentru imaginea externa iar Basescu pentru Romania si a neutraliza PNL si Varan
PNL si Motanul vor plăti toate oalele sparte ,pentru puciul de asta vara,iar Porumbacu o sa fie la Pastele Cailor candidatul USL
Pentru a cita oară Președintele da dovada de un mare patriotism si o mare iubire faza de România !!!!
Sunt aproape sigur ca echipa de la DNA, formată de Morar si care deja a format un Grup de Inițiativa pentru Independența Justiției si cei din CSM ,vor duce un razboi de gherila pentru independența Justiției ….daca,am dreptate in fond nici nu o sa prea mai conteze cine-i șef ,pentru ca in negocierile dintre PSD si Basescu s-au negociat funcții cheie si nu oameni ,iar președintele a făcut din rahat bici …..fiindcă altul in locul lui nu reusea nimic având in vedere ce procent are usl in Parlament.
Cine mai are dubii ca Piratul nu-i un mare strateg si patriot sa stea sa reflecteze.
Vad ca @TDS intreaba ce a facut cercetarea romaneasca.
Cateva raspunsuri din domeniul meu (producere energie/cercetare aplicativa) :
– inainte de `89, cand Pingelica a taiat complet importul de materiale, din cercetare au rezultat tehnologii de producere/utilizare pt. inlocuirea importurilor (exemple : bilele spongioase de cauciuc pt. curatarea in mers a condensatoarelor din termocentrale, rasini, adezivi, cauciucuri pt. benzi transportoare, aliaje pt. morile de carbine, izolatii termice etc.);
– tot in vremea impuscatului s-au realizat (intai model experimental, apoi prototip si omolgare/fabricatie) instalatii absolut necesare, care nu puteau fi aduse din import (sisteme de excitatie a generatoarelor, instalatii de dezghetare a carbunelui etc.);
– din cauza regimurilor de functionare impuse in vremea aia, spargerile de tevi la cazane si vibratiile echipamentelor au facut necesare cercetari care sa permita functionarea cat de cat normala in astfel de conditii;
– pt. grupurile nucleare tot in institutele de cercetare/proiectare s-a facut preluarea tehnologiei CANDU, cu sistemul de asigurare a calitatii integrat;
– in domeniul surselor regenerabile, in anii `80 am realizat prima centrala solara electrica, primele captatoare solare, primele heliostate aliniate cu laser, primele case solare (sistem pasiv/activ), prima instalatie eoliana, primele instalatii bazate pe biogaz din tara, cu performante similare tehnologiilor din vest.
Dupa lovilutie activitatea s-a subtiat din cauza de nefinantare.
Mi-e teama, insa, ca plictisesc si sunt convins ca fiecare, in domeniul sau de activitate, poate sa exemplifice, asa ca ma opresc aici.
Cine poate, pricepe.
Cine nu, sa fie sanatos si sa-si vada de ale lui.
Noi succese ! 🙂
Merci Timi, ma asteptam la contributia ta.
Ce spui are sens: Ai nostri trebuiau sa inventeze tot felul de mastzucarii, pt ca 1) nu mai veneau importuri, 2) instalatii pe care nu ni le mai puteam permite. 3) ca la noi se spargeau tevile 4) preluare CANDU inseamna spionaj si apoi constructie dupa desene ? Da ?
Asa pot intelege. (cum nu intelegea un strain care vede o coada si intreaba : de ce e coada ? Pai se da unt ! Pai decit sa stai la asa o coada, nu e mai bine sa cumperi untul ?)
nightmare,
de acord.
(Cind vreau sa mai rid putin imi amintesc cum am sarit ca arsi cind marele politician Neamtu zicea despre Basecu ca este expirat, e un om al trecutului; azi au ajuns multi la concluziile nemtene, desi tipul este un zero barat.) 😉
@Victor
Pana cand cei 60% nu vor realiza ca statul acasă si indiferenta nu duce tara spre progres,nu vor lua atitudine si nu vor coborâ in strada ,pana atunci cei care au votat sa-si ducă ce-au votat,ceilalți sa suporte ,……iar noi comentam ,ca ce putem face???
Toti cei de dreapta ar trebui sa înceteze luptele de orgolii între ei ,pentru ca la un moment dat tot se vor uni si atunci vor trebui sa adopte tactica PSD ,unde au scuipat sa linga ,chiar si daca vor stramba din nas sau vor avea greturi.
Buna seara! 🙂
Bun, victor, trebuie sa incerci sa vezi problema si altfel decat “Base e cool si trebuie sa ii trecem cu vederea absolut orice”.
Eu am fost cel care a exprimat o pozitie a Comunitatii cand Neamtu a ajuns cu caii in porumb pe data de 6 martie 2012 exprimand-se cu privire la TB. De aceea iti raspund eu.
Faptul ca multi oameni de aici il critica de cateva zile pe Presedinte nu inseamna ca au ajuns la aceleasi concluzii cu Neamtu, ci ca Presedintele insusi pare ca se straduieste sa devina asa cum l-a vazut (fara motive in 2012) pezevenghiul de Neamtu. Deci asta e problema reala: actiunea Presedintelui. Nu comentariile oamenilor.
@Cetatean
Si unde mă rog frumos au dus acțiunile Președintelui????
Au îndreptat România inapoi spre vest ,ca o luase la vale către Rusia cu Vocea Rusiei cu tot…..asta e o acțiune de condamnat si criticat???
la mentinerea la butoane a gastii lui ilici . nu ti se pare? stii cumva vreun dosar anchetat de parchetul general sub conducerea nitu-kovesi si trimis in judecata pe numele lui ilici si a altor bolsevici care au participat activ la crima? nu ti se pare nimic suspect ca vine ponta si ii propune sefi la parchet exact pe cei 2 care au mai fost ?
Nu mi se pare nimic suspect ,atâta timp cit n-am câștigat nimic si suntem învinsi
Nu esti in postura invingatorului sa ai si pretenții si sa strambi din nas
da tu pe cine vrei sa invingi?
Titlul articolului
succes!
buna seara ! culmea ochelarilor de cal : sa-i tii ani de zile in functie pe revolotionarul nitu si pe fata prietenului ilici , sa inchei “pacturi” la care sa fie martor inculpatul dragnea, sa ii tii isonul doamnei udrea – tovarasa cu ponta via cocos – si apoi sa iei sa-l acuzi pe bleaga ca e fesenist si a facut blat cu usl :))
Eiii ….da …ce descoperire dupa 7 ani ai făcut cu Kovesi …..acum dintr-o data nu mai e frecventabila….pana acum a fost buna
vezi.. de asta titlu la postare se numeste ” apologetica ochelarilor de cal”.
Se potriveste foarte bine pentru mai mulți de pe aici.
pe bune? si cine te obliga sa faci vizite?tura viitoare cand mai lupti cu ilici ai grija sa nu te aliezi cu catalin voicu.
Stai linistit ,cu ilici m-am luptat de cand mă stiu dar faceti niște exagerari care o
sa va coste la un moment dat
Ce mă doare pe mine este ca dreapta se bate tot cu dreapta ……nu s-a ieșit la vot si avem pretentia sa ne scoată Piratul din rahat legat de mâini si de picioare
nightmare , comenturile tale sunt o placere, dar aici greseti. Jupan zigZag e consecvent. El (ea) o besteleste pe Kovesi de freo 2 ani, zi de zi, ceva personal probabil
da vreau sa-i iau locul la PG . mai sunt si altii care o bestelesc la greu – Dl Maries ar fi un exemplu.nu cred ca il banuiesti si pe dansul ca are ceva personal cu fata prietenului lui ilici.
Deocamdată Kovesi e văzută bine de UE si a lucrat 7 ani. PG …ca nu-ți convine tie asta e alta treaba
Bună seara !
@nightmare, nici eu nu o văd prea capabilă pe doamna Kovesi și ca dovadă îmi sunt procesele pierdute dar împărtășesc ideea că președintele a negociat cât putea să o facă. Situația sa e critică și a fost o perioadă singurul opozant.
Dictaturajustitiei …..
Pentru mine e o nebuloasa sa criticam acum miscarile Președintelui in loc
sa dam cu toate tunurile pe Putere care are 70% si sa minimalizam tot ce-a făcut Piratul.
ok …sunt de acord sa criticam ,dar nu acum …asta e momentul cel mai aiurea ales cind e singur …..hai ,sa-i dam si noi cu paru’n cap.
ai urmarit emisiunea cu Dl Doru Maries?
Din păcate nu …..am fost la job
Bună seara,
Cred că ar fi bună o observație:
comentariile exprimă temerile legate de consecințele acțiunilor Președintelui.
Mai rămâne să anticipeze corect (exact) aceste consecințe…
Salut din nou
Last,
iti raspund aici la intrebarea ta de la postarea trecuta. Nu cred ca e vorba de un decident in sens propriu. Cred ca, mai degraba majoritatea prefera sa ramana la varsta la care adora sa gandeasca complicat, uitand ca simplitatea ramane cel mai sofisticat lucru.
Pai atunci ii invidiez pe cercetasi. 🙂
Mie mi se cere o analiza din care sa rezulte un drum si rezultate pe care sa le garantez, intr-un termen rezonabil de timp. La voi nu merge cu money back, satisfaction guaranteed ! 🙂
Si apropo de simplitate , poate stii finalul unei scrisori a doamnei de Sevigne catre fiica sa:
Draga mea, nu am avut timp sa iti scriu o scrisoare scurta…. asa ca uite iti trimit una lunga
@night, inca nu il voi critica deschis pe Presedinte, deoarece pana acum nu a facut decat pozitionarti politice, fara efecte juridice. In functie de ce va face cu propunerile de procurori si cu MJ – Cazanciuc, am sa scriu ce cred. Deocamdata lansez si eu ipoteze “reevaluarii”, cum o face si Presedinele cu unii politicieni din USL>
salve City 🙂
ai dreptate
night a omis parlamentul in explicatia lui.Ce poate iesi de acolo cu astia 70% D-zeu cu mila,si ai atras atentia despre asa ceva.
Sa vedem cine rezista mai tare.Coalitia sau noua pozitie a presedintelui.
Eu inca nu vad nimic clar si mi-e ca si de data asta ponta joaca scenete,coabitarea impusa de pirat sa nu se intoarca impotriva lui(recte a noastra,tuturor)
Îți reamintesc si tie ca DREAPTA ESTE ÎNVINSĂ ….nu suntem in postura sa emitem pretenții ce numește USL -INVINGATORUL…..poate sa numesca pe cine vrea muschiul lui ….Președintele nu are ce face ….așa cum Fenechiu e ministru si cum a fost Temnicereasa Motanului
Asa e night, nu are ce sa faca desi ar putea daca chiar ar dori. Dar nici sa-i laude, asa cum a facut-o de exemplu cu finul lui Ponta.
si nu doar sa-i laude pe ai lor, dar sa-i umple de ridicol (ceea ce m-a durut cel mai tare), pe cei care, chiar incearca sa reziste si sa se bata (dupa fortele fiecaruia) cu acest monstru numit USL. Aici este problema!
Nu in faptul ca incearca sa “coabiteze” si din acest motiv face compromisuri. Ci modul cum faci aceste compromisuri, si cui.
@night, tu stii foarte bine ca il sustin pe Pirat si ca incerc sa-i inteleg miscarile bune sau rele, dar trebuie sa fim clari in judecata, dar mai ales fair-play. Eu inteleg ca in politica trebuie sa mai si bati campii, dar un lucru nu se face: nu dai in cei ce te-au ajutat sa-ti duci mandatul pana la sfarsit. Nu dai! simplu! Nu-ti mai plac, foarte bine! Te retragi elegant si o iei pe o alta carare. Dar nu spui ca Morar mai bine sa taca, sau ca MRU si D.A. sunt apa de ploaie. Pana la urma nu vrea nimeni sa le cante osanale de recunostinta, nu asta se doreste; dar nu bagateliza efortul celor care muncesc foare mult si culmea, mai stau si cu fruntea sus. Nu vrei sa-i ajuti? Foarte bine! Dar nu-i tranti in praf.
Iar spun, nu se face, ca nu se face! Orice, sau mai bine zis aproape orice, pot trece cu vederea Piratului, dar nu pot sa-i accept faptul ca loveste in cei ce incearca sa se mentina demni in drumul lor (indiferent de numele lor sau aparteneta politica).
citizen salut. Citez aproximativ o declaratie a TB “sunt convins ca europarlamentarii romani vor reusi in P.E. sa obtina alte miliarde de euro pt. RO”. Inca: “sunt incantat de numirea dnei Pivniceru la MJ. Este o profesionista desavarsita”. A se compara cu “RObert Canzciuc este un …. procuror”. PS Nu tot ce zboara se mananca PS2. Un mare antrenor de baschet de la Lic. Cantemir spunea ca cea mai mare satisfactie este cand il faci pe adversar sa manance kko cu propria lingura. Deci de ce nu-i lasam lui Ponta lingura adecvata?
Cetatean,
respectele mele pentru cunostiintele juridice (de fapt am mai spus-o), dar politica este altceva.
In politica trebuie, dar trebuie, caci e necesar, sa convietuiesti si cu sotia si cu amanta (dupa cum se poate observa: USL-ul este casatorit cu 70% din alegatori, dar nu poate fara amanta Basescu 😉 )
Daca o vei face doar cu una pierzi sigur.
Dar tu niciodata nu ai raspuns concret la intrebarea: ce putea sa faca piratul cind Constitutia specifica foarte clar traseul: min. Justitiei-CSM-Presedinte?
Si, iti repet: pentru ca nu mai am multi ani de viata parca as fi vrut ca piratul sa fie haiduc, sa nu respecte legile si sa dea o lovitura de Stat. Dar faptul ca accepta si infringerile si respecta jocul politic este de admirat.
NB,
cind am adus in discutie pe Neamtu am facut-o sa recunoasca cineva, si tu ai cazut in capcana, ca sinteti la ideile lui Neamtu, cel pe care il consideri zero barat.
nu e nici o capcana. Eu ti-am rapuns onest pentru a replasa lucrurile in contextul de atunci, pentru ca acela nu era nu e contextul de acum; critica lui Neamtu nu era atunci deloc indreptatita, pe cand azi mi se pare ca este pentru cei care o fac.
Sa nu crezi ca a raspunde onest e semn de cadere in capcana,
Cetatean,
fraza mea a fost eliptica si putin de neinteles. Voiam sa scriu: “cind am adus in discutie pe Neamtu am facut-o intentionat, am facut-o sa recunoasca cineva, etc”
Dar nu mai discut despre; oricum, sintem divergenti pe problema.
Am impresia (tds e bine? 🙂 ) ca ce a zis ieri TB trebuie decodat in cheie inversa, am , de asemenea, impresia, ca mesajul de ieri s-a adresat, cu un pic de psihologie inversa, poporului psd si nu sustinatorilor lui, . Sa ma explic:
Toate afirmatiile pe care le-a facut au avut un usor bemol atasat. Guvernul lucreaza, dar cam incet, economia merge bine si-a atins tintele (pentru ca tintele au fost modificate sa fie atinse), Ponta (spre deosebire de crina) este mai responsabil ca ii vine omu’ in fiecare dimineata si ii spune ca trebuie sa plateasca un imprumut sau ca trebuie sa se imprumute (impreuna cu lipsa de populism a guvernului inseamna ca nu mai sunt bani), ca el incearca sa transfere respectul de care se bucura el in UE asupra lui Ponta (dar merge incet-implicit ca ponta este “la scoala”), ca s-a inteles cu ponta asupra PG si DNA , dar trebuie sa zica ceva si CSM-ul, daca nu iese atunci…. 70%,A repetat acel 70% de multe ori, am impresia mai mult sa culpabilizeze pe cei care au votat usl(vedeti ce se intampla daca votati precum fraierii?,au inceput deja sa regrete asta oltchimul etc).
Daca este adevarata impresia mea,tin sa il anunt ca consilierii psd nu sunt prosti, pot decela o atare pozitionare destul de usor. Problema este daca pot face ceva.
Da eugeni, ( nu ma refer la impresia/senzatia ) e impecabil !
Last,
Daca lui Kepler i se cereau,” pe baza unei analize sa rezulte un drum si rezultate pe care sa le garanteze intr-un termen rezonabil de timp(ce intelegi prin rezonabil, si in comunism parca acelasi termen il foloseau activistii), crezi ca mai apareau legile care-i poarta numele. Mon ami, poate nu stiai dar aceste legi au fost descoperite deoarece nazdravana planeta Marte-i strica horoscoapele.
Si apropo de faimoasa marchiza nu stiu cat de lungi si simpliste/sofisticate erau scrisorile catre fiica sa, dar mi-a placut raspunsul la intrebarea “ce părere are despre dragoste: „Îmi place din cînd în cînd s-o practic, dar nu-mi place să comentez niciodată!“
Ma sperii cu memoria ta, atat tot :). Am impresia ca suntem de un leat.
Mesajul de mai sus era un raspuns pt tds la 6:30 pm. ceva nu mere cu replaiu’
Am auzit un galop nebun p`aci si cand sa intru vaz ca o herghelie intreaga s-a pus pe nechezat. 🙂
Inchinandu-va la icoane, va inchipuiti ca fac minuni.
Ridicati fruntea, renuntati la ochelari.
Chiar daca va sperie ce o sa vedeti…
TDS,
apropo de cozile din vremi de tinerete: vedeai o coada si ori te asezai si tu ori intrebai ce se da aici? nu stiu, da` ma asezati ca trebe sa se dea ceva 😉 Se numeste protocronism, inventie curat romaneasca.
Ei si noi… stateam la cozi in loc sa umblam dupa codane 🙂
Ma intristat ce a zis mai sus Timi despre cercetare. Tot asa cum romanul isi consuma partea cea mai inovativa a creierului ca sa procure un aliment sau cum sa treaca frontiera, tot asa si cercetatorii -in jumatate din exemple -trebuiau sa inventeze apa calda pt ca nu puteau sa o cumpere de la cel mai ieftin furnizor – de afara.In loc sa faca alte chestii mai grozave
pai sa nu fi trist Tds 🙂 ca stii ca lucrurile au functionat asa cum le zice Timi.
Da` cate chestii nu erau copiate si trecute prin ciurul autohton,he-he.Unele copiate altele cu o plus valoare,cateva chiar noi noute.Dar isi aveau rostul lor aceste activitati(pregatire,emulatie etc),cati profesori si cercetatori nu erau invitati la diverse colocvii internationale dar nu puteau merge din cauza politicii pcr.Revistele/informarile de specialitate intrau prin acelasi filtru.
Pana si ceasca spunea,tii minte,5% din cercetare trebuie sa asigure intaietate pe plan international pe domeniile de dezvoltare economica multilateral dezvoltata trasata de …etc 😆
Sa ne asteptam la o alta greva a foamei?
“Senatoarea Cristiana Anghel, cunoscuta pentru greva foamei din vara lui 2010, va fi evacuata din casa de oaspeti a Ministerului Educatiei, informeaza Romania TV care sustine ca are documente care certifica acest lucru.”
de data asta va fi insotita de fiica-sa in curajosul demers 🙂
TDS,
Trebuie sa iti atrag atentia asupra blogului lui nicku’electricu’ care vorbeste despre cercetarea aplicata in domeniul electric. vezi acolo si linku’: ICPE-innovating the future
http://nikuelektriku.blogspot.ca/2013/04/noi-in-anu-mii-cind-nu-vom-mai-fi-copy.html
Ala e un Lastun la care au pus motor electric si acumulatori. 😆
stii care era porecla data de cercetatori soferului de lastun ?
accelerator de particule 😆
Iar Lastunului i se mai spunea “Last One”. 🙂
Ce -a mai rămas ,este sa preluati si sloganul Antenei 3 “Basescu e de vina” ,ca sa ne știm barem într-o treaba si sa nu mai ramana nimeni pe baricada,in loc sa ne aliniem toti in spatele celui mai bine pozitionat.
Pleci la drum cu mulți si cind te uiti in spate vezi numai citiva si aia trag in tine in loc sa tragă in caracatita infractionala.
O seara buna !!!
Nu te enerva nighty … e obiceiul locului
Uita-te in cartile de istorie si vei vedea ca la orice batalie, inainte de incepere cu 5 minute, treceau dintr-o parte jupan Dimitrie, si boier Stroici iar din partea cealalta veneau plaiesii lui jupan Vasilie si oamenii paharnicului Borobot . Dupa ce tradatorii se aranjau fiecare in tabara lui putea incepe batalia, 🙂
aici aveti dreptate amandoi. pleci la drum cu multi si cand te uiti in spate vezi ti o picat : pufuletii,elwisii,frunza(verde), placinta ,buldogu etc. problema e atunci cand vezi ca ti au plecat profitorii de la masa si incepi sa i faci “nevolnici” pe cei ce te au ajutat neconditionat si au ramas pe baricade.aici e o mare problema de caracter.
este produsul Institutului de Cercetari in Electrotehnica care inoveaza viitoru’, ICPE-innovating the future, din 2010-2011, unde doi doctori (docenti?) au cercetat asta.(60km autonomie la viteza maxima de 30km/h)
Asa cum Nicku a adaugat :
http://www.digi24.ro/stire/Chevrolet-Volt-are-o-autonomie-de-peste-1-400-de-kilometri_95030
Autonomia depinde strict de acumulatori.
Nu m-ar mira ca aia de la ICPE sa fi pus acumulatori cu Pb, ca la electrocar. 🙂
In ce priveste Chevroletul ala, e vorba de un motor hibrid (MAC+electric), unde autonomia creste datorita rezervorului de benzina.
Intr-adevar, fara motorul cu ardere interna nu se poate obtine autonomie nici cu cea mai performanta baterie.
GM a lucrat cu 2 companii (Germania si Coreea de Sud) la bateria lor Li din 2004 pana sa-i dea de cap.
Buna seara tuturor. Excelent si trist diagnostic al Romaniei si naravurilor romanilor.
nightmare si lastnightmusic,
ma abtin si ma abtin pana chiar ma siliti sa comentez. Vreti sa purtati ochelari de cai e dreptul vostru nu puteti sili pe alti sa nu vada ticalosiile zilnice. Va rog tare mult nu emiteti pareri despre altii, vedeti-va de comentariile voastre. Din aceasta clipa oricine incearca sa-si impuna parere la modul pe care il incercati sa faceti trece la moderare. BASTA!
Salut, theophyle! Ce de fire de iarba…Ierbicidul tau pare sa omoare preferential iarba, in timp ce buruienile profita. PS: si eu cred ca intre Apollo si geti au fist niscaiva legaturi “diplomatice”. Dezavuate de cucumani, insa. Dezavuarea continua, boierii lui @tds sunt impredictibili in tradarile lor. Apollcucumanica. Numai bine! PS2: cred ca nightmare este si mare si knight.
Judex,
Nu, este mic, nestiutor si provocator fara miza. P.S Numai bine! A venit timpul cunosterii pe care voi probabil nu o doriti!
Theophyle
Scuze ….stai linistit ,n-am venit sa provoc pe nimeni si imi pare rau ca am stricat armonia calduta de sezatoare in ale criticatului ….si cunosc mai multe decât îți inchipui tu ….in fine ,nu o sa te mai deranjez cu nimic…..iar ,timpul cunoasterii e departe……dar pana atunci fiecare striga “adevarul” lui.
Toate cele bune ….m-as bucura sa fie măcar de data asta alegerea corecta.
Noapte buna !!!!
Bună seara!
Theophyle, mi-a plăcut mult: „Ma feresc profund de blogurile care nu permit dialog si nici macar o “vrajbă” civilizata si inteligenta, dar nici nu le caut pe cele in care indoctrinatia stupida nu lasa nici un loc unei discutii civilizate. Care este granita intre imbecilitate, prostie, rautate si libertatea de expresie? ”
Suntem de fiecare dată capabili să procedăm astfel ? Eu una am mare noroc cu fiul cel mare care îmi face teorii asemănătoare despre dialoguri.
Buna Seara,
Aveti un fiu inteligent 🙂
Buna seara,
Doru Mariesi la Cristoiu,vorbeste despre dosarele revolutiei si procurori.
de urmarit cu atentie .. 😀
Doamne ce poate povesti acest domn !
Tzepelica at 8:20 pm
Deci avem
-una bucata institut de cercetare,
-ecologistii cu aver: http://www.ecos-magazine.com/uploads/1/2/2/0/122036/prezentarea_aver__asociatia_vehiculelor_electrice_din_romania_-_prof.dr._grigore_danciu.pdf
-si altii
Prof. Univ. Dr. Grigore Danciu: Da, in afara cadrului AVER, exista si alte realizari. Din cite stiu eu la catedra Autovehicule rutiere din Universitatea „Politehnica” este in desfasurare un proiect condus de prof. Mircea Oprean, de realizare a unui vehicul electric hibrid bazat pe o platforma Lada Niva, la Universitatea Pitesti s-a realizat un vehicul electric si sunt preocupari de diversificare. Exista si unele initiative personale ale unor impatimiti ai genului, cum ar fi ing. Justin Capra”
Avem rezultat un electrocar cu 25KM/h?
Acum, daca este “direct drive” iti trebuie ceva microcontroloare si software. Atunci te lauzi cu asta nu cu 25km/h pen’ doua ore.
Proiectul acesta a fost pasamite facut de niste nostalgici ai revistei “cutezatorii” 🙂
principalii vinovati pentru nefinalizarea dosarelor revolutiei: cazanciuc – mai putin , kovesi-total si nitu. declaratie Doru Maries. total “intamplator” cei 3 sunt acum pe cale sa preia conducerea ministerului si parchetelor .
Nici Doru Mariesi nu mai intelege nimic 🙁 Incepe sa creasca numarul nemultumitilor 🙁
Vorbe grele si adevarate spune.
cand e vorba de crime si de oameni nenorociti pe viata adevarul tot se descopera.mai devreme sau mai tarziu criminalii si complicii vor da socoteala. e o lege nescrisa .
…atunci cand nu intelegi este preferabil sa taci. Doru Maries face bine ca vorbeste, totusi.
Scuze, cine ar tb sa taca?
…na ma refeream la dvs., @mar. In niciun caz.
Cred ca Doru Maries a expus asta seara infamia numirilor in justitie. Cred ca ceea ce a zis astazi Maries la B1TV trebuie sa fie suficient ca sa intelegeti de ce sunt atat de suparat si de ce numirile in justitie il discrediteaza total pe Presdintele Basescu – RUSINE!.
Impresia mea este ca Basescu isi da seama ca “sistemul” supravietuieste prin el cu aceste numiri. Vorba unui domn, in final Voiculescu este turnesolul; daca va scapa de justitie va fi dovada mizerabilului troc la care s-a coborat Presedintele.
Daca aveti lamai in casa si stomac de struz, la B1 este Dormeo
nici nu ma gandesc sa-l vizionez. Nu vrea sa am cosmaruri 🙁
s a inchis latrina? :))
salve 🙂
sunt unii cu convingerea ca electricul e bun sunt altii care spun ca h e mai bun.Parerile sunt intotdeauna impartite si fiecare isi sustine pct. de vedere cu tarie 🙂
Aluminiul,al 3-lea element ca raspandire(dupa o si siliciu) are o caracteristica,daca pelicula de oxid care ii confera stabilitate este inlaturata si zona este supusa unei temperaturi suficient de mari el poate reactiona cu apa 2al +3h2o =al2o3+3h2(chimie de liceu)
rezervoarele de h sunt periculoase dar obtinerea h la cerere este un deziderat care… s-a atins de prin 85-90 incoace.Deloc folosit,deloc promovat,prea putin continuata cercetarea.
Daca unui fir de aluminiu care se freaca de un cilindru de aluminiu (a.i. in orice moment pelicula de oxid sa fie inlaturata) i se aplica o tensiune inalta(o bobina de inductie si un ruptor distribuitor clasic) se poate obtine h in cantitati se pare suficiente ptr. un motor cu ardere interna nu prea mare(sa zicem de 1 l)
pulberea de aluminiu obtinuta se depoziteaza si se trimite la alro 😀 iar apa…
sorry 🙁 era ptr. Eugeni la 9:29
Da, numai ca “tensiunes inalta” implica un producator de energie (termocentrala, CNE etc.) care polueaza si el si are un anumit randament (intre 35 si 55 %).
Unicul avantaj este ca poluezi in alta parte, adica la producatorul de energie electrica, care poate fi in afara orasului.
PS
Problema stocarii H2 e deja rezolvata (rezervoare cu hidruri metalice).
asa e Timi(o spun ca nespecialist/amator in lecturi tehnice)
stocarea indiferent de formula gasita pana acum este riscanta spre deosebire de obtinerea h la cerere/necesitate.
pana la urma si incarcarea bateriilor tot acolo ne duce.O termocentrala trebuie sa functioneze ca sa am curent la priza unde incarc bateria.
Nu s-a rezolvat insa problema fiabilitatii “PEM fuel-cell” care face conversia h2-electricitate. Maximul numarului de ore la care o PEM-FC a operat pana la defect era sub 10,000 ore acum 1.5 ani. In general, oricare ar fi conversia ulterioara, hidrogenul are sens doar daca este obtinut din “renewables”; altfel arde in mod implicit, la greu, alte hidrocarburi – asa cum ati observat.
bre,daca a ajuns antenescu cacarau la b1 (ordinul lui bleaga ?? )situatiunea politica este de un roz incalcit de n-am cuvinte 😯 sa ramana si la banciu care sa i se adreseze …d-le cacarau bine ati venit in emisiunea mea.
mai trebuie sa-l vad pe presedinte la gadea zambind si explicand cum e cu reevaluarea..
si inchid sandramaua … 😯
😀
adevarat ai grait 🙁 Dormeo intervievat de Dan Tapalaga :-O
Vad ca e “proaspat vopsit”. 🙂
Salut AA
Daca judecatorul de la Tribunalul Bucuresti mai amana mult procesul lui Felix, se prescriu faptele inainte de a apuca Piratul sa semneze decretele de numire ale Procurorilor, oricare ar fi acestia
Probabil ca aveti dreptate. Oricum, pana acum asa a functionat “sistemul”.
Inca o bomba marca Varanul demodecic 🙁 – Prevederile legate de publicitate incluse in ordonanta de astazi sunt singurele care sunt reluate dintr-o alta ordonanta de urgenta pentru schimbarea Legii audiovizualului, elaborata la sfarsitul anului trecut de guvern, dar ramasa nepublicata. Acea ordonanta, supranumita in cercurile de media-publicitate “ordonanta Voiculescu”, viza si atributiile CNA, dar si relatiile cu operatorii de cablu. Industria de publicitate si cea de cablu s-au exprimat categoric, atunci, impotriva textului respectiv, afirmand ca acesta este neconstitutional si ca a fost elaborat fara consultare publica.
http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-14607797-ultima-ora-guvernul-publicat-monitorul-oficial-ordonanta-urgenta-care-modifica-activitatea-cna.htm
buna seara;
” am citit cu deosebit interes intrebarile juste ale tov@tds despre menirea cercetarii si rolul acesteia in societatea capitalista multilateral dezvoltata: tov @tds are dreptate,nu se poate face cercetare fara a fi in slujba poporului,fara a-i aduce cativa banuti imediat care sa duca poporul pe noi culmi de civilizatie si progres;totodata atrag serios atentia tovilor care se ocupa de cultura ca si cei angajati in acest domeniu trebuie sa produca eficient si la un inalt randament calitativ ;nu va mai primi salalriu decat scriitorul care va lua premiul nobel si va depune banii primiti la banca romana de comert exterior ;de acolo vor fi preluati de tov voiculescu care ii va valorifica cu eficienta maxima”
Intamplator,
Am vazut mai devreme cu ce se ocupa un institut de cercetare. Am vazut ca cercetarea este de trei feluri, aplicata, fundamentala si din reviste (stiinta si tehnica + cutezatorii, mai serios Nature si La recherche). Problemele pe care le-a ridicat tds,pe buna dreptate, sunt:
– cine ia granturile de cercetare? pe ce proiecte? Aceste proiecte nu sunt niste cheltuieli fara rost in care se recerceteaza lucruri demult descoperite?Cine este indrituit sa faca cerecetare fundamentala? dar aplicata? Sponsori?
Intrebare: Oare Funeriu ar fi fost angajat de o Universitate din Romania in dmeniul lui de activitate sa faca cercetare si sa obtina granturi?(care bineinteles nu le imparte cu alta catedra pentru ca asa se “cuvine”)
In rest, despre , materiale compozite noi, stocarea Hidrogenului, bateriile cu hidrogen, vaccinul pentru cancer, memorii holografice, nanotuburi de carbon, nanotehnologii, inginerie genetica, citesc cu placere in revistele sus mentionate.
@eugeni/buna dimineata
va raspund cu o experienta traita de mine,la inceputul anilor 2000
la un moment dat,am avut o problema de ” management”=trebuia sa pun on line datele filialei din ro cu baza de date a concernului;nota : eu sunt ” analfabet IT”
mi s-a spus ca treaba asta ma costa,peste zece mii de euro+ cheltuieli de deplasare;
deadline = 6 luni
am intrebat in stanga,in dreapta ,sus,jos si pana la urma am luat un roman care mi-a spus ca poate face treaba pentru euro 1500;
4 luni baiatul ala nu mi-a facut nimic;
venea cel mult doua ore/zi, se uita,mai intreba si pleca;
eram disperat,aveam deadline,aveam reputatia in joc,si baiatul meu era calm=mereu imi spunea ca gandeste;
in ultima luna a facut conectarea on line si a sugerat si imbunatatiri pentru baza de date centrala;
orgoliul meu a fost satisfacut si ” baiatul” meu a fost recompensat mai mult decat isi inchipuia
de atunci eu ma tot gandesc : oamenii care creaza sunt ca poetii;nu le poti masura timpul in ore si/sau eficienta imediata,sau cum spunea moisil ” vreti 8 ore cur sau 8 ore cap?”
sau ,ca americanii: investesc 1 mio usd in 10 teme; 9 sunt pierdere dar a zecea imi aduce 10 mio usd;
problema e simpla = cine nu risca,nu castiga si nu e nicaieri mai adevarata ca in cercetare
e drept ca trebuie sa-ti poti permite sa risti,dar daca iti calculezi sansele ,castigi mai mult decat pierzi
si ca exemplificare concreta:
cat s-a investit in cercetarea romaneasca in ultimii 10 ani?
probabil mai putin decat s-a obtinut prin finantarea proiectului de la magurele
qed
putea sa nu fie nimic,dar iata ca este
Buna dimineata 🙂
frumoasa poveste reala! Din pacate unii confrati vad viata/lumea reala strict “mercantil”, restul nu mai exista.
si inca:
” abordarea” @tds-cred eu- este perfecta ca business;iti faci partenerul sa creada ca nu valoreaza nimic;
iei totul de la el si te muti la altul/e poate corect
dar
este etic?
se reduce totul numai la profitul meu si pierderea celorlalti?
se pare ca ce vreau eu sa spun nu patrunde, este desigur vina mea.
1. Baiatul IT era bun, tanar, isi cunostea treaba, se gandea.Este ce se cere de la un contractor, iar daca ai asta esti un om norocos.
2. Nu vreau sa discut procesul mental de a inventa ceva. Momentul “evrika’ nu este degeaba descris de o multime de ganditori.
3. Ma refer la multime de pseudocercetatori, promovati de educatia din Romania, care odata ajunsi “sus” fara nici-un efort ci numai curgerea timpului si caratul gentii,care nu au nici cea mai mica intentie sa creeze o scoala pentru ca ar aparea imediat concurenti, care isi promoveaza mediocrii ca cercetatori ca sa poata deveni coautori (vezi E. Andronescu), care deviaza si ajung minstri de externe si dupa aia la ICR, care sunt conducatori de doctorate (A Nastase si colectivul) si atatea alte cazuri de plagiat.(cercetarea fundamentala se poate face si in constitutionalism )?
LAserul de la Magurele…..read my lips: Funeriu. QED.
Ce vreau sa spun: Unde au fost cercetatorii, profesorii universitari, lectorii,asistentii, profesorii de liceu cand legea invatamantului a fost hacuita bucata cu bucata?
Din pacate la mine replaiu’ nu functioneaza deci raspund la: intamplator+mar de la ora 1:07
Tipic stanga: profitul unuia este pierderea celuilalt. Mai rasfirati oameni buni. Capitalistul rau cu trabucul in coltul gurii, strivind din calcai clasa muncitoare este un model depasit. marii inventatori au provenit, majoritatea, din clasa mijlocie sau bogata.
Eu, precum tds (presupun) ne punem problema daca nu cumva in loc sa se faca adevarata cercetare, profesorii, academicienii (care au fost de acord cu plagiatul lui ponta), nu cheltuie banii pe proiecte care platesc posturi sinecura.(toata lumea stie cate posturi d’astea erau “inainte”). Eu as fi primul care sa fie de acord cu cercetare reala in Romania.
@eugeni
multumesc pentru link-ul cu “iron lady”
poate ca finalul- de la min 34/35- ar trebui vazut de mai multa lume =”poll tax”/si mai ales de cei ce decid( ma rog,asta e ” wishfull thinking”ca nu apar femei goale/asta ca tot se face ” descentralizarea” pe la noi
cercetarea: in nici un caz,si in nici un fel nu cred ca poti judeca ‘ a priori” o situatie sau o problema;
nu ma prea pricep,dar nici azi nu am inteles daca teoria relativitatii a avut efecte practice imediate;
habar n-am daca ce a facut dl acela cu scannerul de containere ( roman,fara finantare de la stat) e bine sau rau;
habar n-am daca ce face @ion e folositor sau nu;dar sigur ,ce face @ion e mai folositor decat a plati o ” cinzeaca’ la carciuma din sat pentru un vot
pan la urma pentru a evolua avem nevoie si de ” acei nebuni in masinile lor zburatoare”
ca ne costa pe noi e adevarat,dar probabil e ce lasam copiilor si nepotilor nostri( ca generatie)
daca nu erau tembelii care sa ” investeasca” in elixirul vietii sau aurul din plumb probabil ca lavoisier sau mendeleev apareau mult mai tarziu;
daca nu era un obregia poate ca cibernetica isi intarzia aparitia cu cateva zile sau luni sau ani
ca metafora,cercetarea asta e ca un concurs; toti participa dar numai unul castiga;
esenta este ca pentru a castiga trebuie sa participi/eu unul mai degraba as ” investi” in obscurul cercetator x decat in,dar nu limitat, crin antonescu/cel putin mi-as minimiza pierderea
@eugeni 1.23
pct 3
e problema lor,a celor din cercetare,din ” sistem” ;
nu le convine ” status quo” sa lupte ;pentru a castiga au nevoie de aliati; ca poate fi opinia publica,ca o pot capacita ,e problema lor;
in nici un caz problema noastra;”noi=opinia publica” trebuie sa credem ca ei au dreptate
p.s daca ei nu inteleg cum e chestia cu ” opinia publica” il poty angaja drept consultant pe ala de la armata,pe dogaru sau mai ieftin ,pot analiza cum a actionat
Buna Dimineata,
Postare noua – Sfârşit de săptămână: 13 Aprilie / Scandalul generalilor