Alina Bica retinuta. Reforma Justitiei sub lupa DNA
21/11/2014 | Autor Cetatean Categorii: Editoriale |
“Reforma Justitiei” este un concept prea vag si prea periculos prin extinderea nepermisa acolo unde nu este cazul. Evident, ca in orice situatie, caii ara si boii mananca.
In cazul de fata, DNA ara din greu si “parchetele” (toate) pot trece drept “reformate”. Morar a pus pe picioare functionale DNA-ul asa cum il stim, Kovesi l-a preluat si…DIICOT beneficiaza si el de aura.
Era probabil o chestiune de timp pana cand Alina Bica urma sa fie intrebata de sanatatea juridica a comportamentului ei in calitate de secretar de stat ca procuror a fost multa vreme detasata de CSM la diverse institutii). Tanara, ambitioasa, fara familie, nu s-a dat in laturi sa iasa din sistem prin detasare si sa asume o munca de politician. E drept ca exista o celebra (si eronata decizie, dupa pararea mea) a CCR care permite magistratilor sa fie detasati la alte institutii publice (Decizia 949/2008) care spune:
“Curtea constată că dispoziţiile de lege criticate, care permit detaşarea judecătorilor şi procurorilor, cu acordul scris al acestora, în orice funcţii, inclusiv cele de demnitate publică numite, la solicitarea instituţiilor respective, precum şi la instituţii ale Uniunii Europene sau organizaţii internaţionale, nu sunt de natură să încalce normele constituţionale privind incompatibilităţile funcţiei de judecător sau de procuror, prevăzute de art. 125 alin. (3) şi de art. 132 alin. (2) din Legea fundamentală. Astfel, potrivit dispoziţiilor alin. (3) ale art. 58 din Legea nr. 303/2004, pe perioada detaşării judecătorii şi procurorii îşi păstrează calitatea de judecător sau procuror şi beneficiază de drepturile prevăzute de lege pentru personalul detaşat, iar când salariul şi celelalte drepturi băneşti prevăzute pentru funcţia în care este detaşat judecătorul sau procurorul sunt inferioare, acesta îşi păstrează indemnizaţia de încadrare lunară şi celelalte drepturi băneşti. Pe de altă parte, Curtea constată că judecătorul sau procurorul detaşat într-o funcţie publică încetează să mai exercită funcţiile specifice judecătorului sau procurorului şi exercită atribuţii specifice funcţiei publice în care a fost detaşat. In acest sens sunt şi prevederile alin. (5) ale art. 58 din Legea nr. 303/2004, potrivit cărora, după încetarea detaşării, judecătorul sau procurorul revine în funcţia deţinută anterior”.
Problema e ca desi pe litera CCR are dreptate, pe spirit eu cred ca o scranteste, din cel putin doua motive:
1. Functiile in care pleaca magistratii detasati sunt politice, si implica luarea de decizii politice. Or, magistratul este om iar intrarea in coniventa cu factorul politic nu se poate sa nu lase urme in comportamentul sau de magistrat, cand isi va relua functia. Prezumtia de impartialitate e mai greu (daca nu chiar imposibil) de reactivat dupa ce respectivul a luat decizii politice. Omul nu e o masina cu doua compartimente etanse: pana aici magistratul, de aici politicianul (si invers).
2. Ce te faci cu situatiile in care judecatorul/procurorul ar avea de transat spete in care sunt implicati fosti colegi sau in care este vorba de acte administrative la care a colaborat (initiator, executant, samd)? Trebuie sa te bazezi pe auto-recuzare, pe abtinere? Daca nu o face?
Insa cel mai mare pericol care il pandeste pe un magistrat care iese temporar din sistem si devine politician este foamea de bani. In lumea politicii este vorba in primul rand despre bani. Despre putere. Despre influenta. Despre relatii. Despre lovituri la limita sau sub limita legii.
Un magistrat care lucreaza ca politician, dupa o vreme, va gandi si va actiona ca un politician.
Or, aici e problema. Nu poti sa mai acorzi prezumtiile magistratului de cariera unuia care a lucrat ani de zile ca politician. Eu unul, nu pot. Imi este imposibil, de exemplu, sa mi-l imaginez pe Daniel Morar secretar de stat sau pe Cristi Danilet purtator de cuvant al Guvernului.
Cand Alinei Bica un politist ca Traian Berbeceanu i-a adus la cunostinta fapte de coruptie savarsite de procurorii DIICOT, aceasta a reactionat ca un politician nu ca un procuror sef.
Redau din stenogramele DNA (reamintesc: Berbeceanu a fost acuzat de DIICOT de coruptie. S-a dovedit, de fapt e in curs de dovedire si probele sunt beton, ca de fapt era un dosar montat de niste oameni din DIICOT pentru a-l infunda pe curajosul politist):
TB [Berbeceanu]: I-am zis la JEAN, nu ţi-a zis? Poi, deci am fost la ea [Alina Bica] în audienţă, eram cu… dosarul ăla mare pe laminate pe care îl aveam în lucru şi care urma să … Şi seara…
TB: A fost înainte de chestia cu Iaşi-ul chiar. Ştii, că după aia a fost convocarea cu ofiţerii de legătură la Iaşi când i-am spus ei prima dată. Şi când am venit în Bucureşti, am zis bă, ceva nu-i în regulă, şi hai să-i dau eu… şi i-am dat de pe telefonul mobil de pe internet… i-am dat un mail. Şi am scris încă odată: domne, aşa cum v-am adus la cunoştinţă şi la Iaşi, sunt probleme deosebite, foarte grave şi trebuie să le discutăm. Sunt în Bucureşti şi aş aprecia dacă mă primiţi mâine în audienţă. Şi a doua zi dimineaţă m-a sunat de la ea de la cabinet că mă aşteaptă la ora 2 sau la nu ştiu cât. Şi m-am dus în audienţă şi i-am spus încă odată. Eu atuncea mi-am dat seama că atuncea când am adus raportul la TOBĂ, JEAN ştii cum a zis că i-l arată la GEORGIANA HOSU (adjuncta şefei DIICOT – n.r.). Eu nu cred că i l-o arătat la GEORGIANA HOSU, cred că i l-a arătat la BICA, pentru că BICA de când am intrat în birou la ea, era şi GEORGIANA HOSU de faţă: că ce, că mi-ai făcut raportul ăla, că m-a luat de urechi procurorul general că nu ştia nimica, că acuma nu se mai poate face nimica. Şi i-am zis: doamna procuror şef, adică cum nu se mai poate face nimica? Că da, că ce e scris e scris. Şi i-am zis că nu vreau să se facă nimica, decât să se verifice aspectele din raport. Eu îs poliţist. Eu nu lucrez la Ministerul Public, am procedat legal. Am făcut un raport pe care l-am înregistrat şi l-am dat domnului inspector general.
FR: Am înţeles că era pornită rău atunci împotriva ta.
TB: Da, era pornită rău.
FR: Adică, ţi-a zis ceva de genul că tu nu eşti curat sau că nu eşti…?TB: Nu sunt Albă ca Zăpada!
FR: Nu eşti Albă ca…TB: A zis: că ce, că tu ai scris de procurorii mei, că tu îmi vânezi procurorii mei, că nici tu nu eşti Albă ca Zăpada. Şi i-am zis: doamna procuror şef, eu sunt un poliţist cinstit, eu dacă nu aveam probleme, nu aveam tupeul să fac ceea ce-am făcut.
FR: …(neinteligibil)…TB: Şi i-am spus: mi-o spus domnul inspector general că opinia dumneavoastră este să mă mut la altă brigadă sau să mă mut la Bucureşti, iar eu nu sunt de acord să mă mut. Să nu crezi dumneata că pleacă MUREŞAN [cel care i-a fabricat dosarul lui Berbeceanu n. mea] şi dumneata rămâi acolo! Şi i-am zis: doamnă, eu nu vreau decât să se verifice aspectele respective şi să se ia măsuri legale. Poate sunt cel mai bun, poate greşesc, să se verifice. Şi i-am zis: vă rog mult de tot, dacă într-adevăr, aşa cum avem informaţii, este un dosar în lucru şi eu şi echipa mea suntem dispuşi oricând să venim, să nu faceţi spectacol şi d-astea. Noi suntem înarmaţi permanent, nu ştiu ce. Că nu ştiu ce mai putem face acuma, că lăsaţi-mă să mă gândesc. Doamne procuror şef, eu am deplină încredere în doamna GEORGIANA HOSU, pentru că am lucrat cu dumneaei în mai multe dosare pe economic, cum hotărâţi aşa facem”.
Nu stiu cum se va termina povestea cu Alina Bica si ANRP-ul, insa cateva lucruri sunt clare:
1. Alina Bica e acuzata pentru ceva savarsit cand a fost in comisia centrala a ANRP (comisie aflata in subordinea Guvernului). Nu poti lucra acolo unde se vantura bani multi (si murdari) si sa nu te murdaresti.
2. Alina Bica a fost prea mult timp politician pentru a prezenta garantiile de impartialitate si buna credinta in functia de sef al DIICOT. Personal, consider ca nu trebuia numita de Presedintele Basescu. Imi mentin cele scrise in anul 2013. Are un trecut pesedist sulfuros, un track record profesional prea apropiat de marii procurori pesedisti ca Gheorghe Muscalu si Ilie Botos si acum se dovedeste ca are si o mare coniventa cu politicieni ca Elena Udrea. Traian Basescu nu ar fi trebuit sa o numeasca la DIICOT.
3. Alina Bica nu avea voie sa fie prietena de shopping cu un politician. Cu nici unul!
4. Alina Bica nu mai poate conduce DIICOT-ul. Trebuie sa isi dea demisia imediat.
5. Nu exista nimic mai rau decat o “reforma a Justitiei” in care performantele DNA-ului pus pe picioare de Morar si asumat mai departe de Kovesi sa acopere in mod injust baltirea din alte zone nereformate ale Parchetelelor.
6. Cand sefii Parchetelor nu sunt ireprosabili, au de suferit procurorii care sunt ireprosabili.
7. Orice abatere de la exigentele maxime legate de integritatea magistratilor va plesni pana la urma in fata Justitia in ansamblu.
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Buna ziua
Reiau si aici:
http://www.evz.ro/masura-extrem-de-dura-a-ue-impotriva-romaniei-din-cauza-incalcarii-dreptului-la-vot-al-romanilor-din-diaspora.html
Asta aduce pesede Romaniei. Pesede nu este doar gibonul dement si tembelul de Dragnea, pesede este tot toxicul uman care a facut turism electoral si supravotat 433% in judetele cu multi cretini, toti aia care stau la pomeni electorale de nimic, toti aia care “voteaza Fonta”, toti stabii imbuibati care stau pe capul acestor nenorociti si ii controleaza, samd. Pesede este tot ce-i mai scarbos si “autentic” in Romania de astazi.
Presedintele Johannes, reconectand institutia Presedintiei la Constitutie, are sansa sa scape Romania dea acest cancer. Prin Constitutie si Lege. Altfel se repeta cu naturaletea repetitiei legii gravitatiei.
@aa
buna ziua/chiar daca e corect ce spuneti dvs,titlul articolului e de-a dreptul idiot
ue n-a luat nici o masura si nici nu cred ca o va face/presiunea trebuie interna ca cei care au premeditat-ca asta e cuvantul-impiedicarea exercitarii votului sa fie pedepsiti asa cum prevad legile
si,inca ceva,ue pregateste masuri impotriva ungariei/deocamdata pe nu s-a decis;il mai pasuieste pe orban,dar nu prea mult timp/pana una alta romanii au aratat ca asa “tigani”cum ni se spune sunt in stare sa gaseasca o solutie onorabila,ceea ce ungurii de 5 ani,nu sunt in stare/au ramas incremeniti ca ceausescu in “agenturili straine”
Chiar daca sunt de acord cu dvs in privinta titlului, descrierea este exact pe langa ce a trecut Romania si inca nu este gata. Eliminarea fondurilor europene ca prim pas (in cazul in care crima electorala premeditata ar fi fost dusa la bun sfarsit), iar apoi eliminarea Romaniei din UE. In mod constant de la loviturile de stat savarsite, Romania a fost trasa in aceasta directie de pesede si asociati. Intr-un anumit sens, inca mai abitir decat Ungaria, unde populatia pare pasiva in majoritate la tembelismele regimului Orban.
ce spuneti dvs ar fi fost posibil,nu probabil,daca ponta ar fi ajuns presedinte/asta nu s-a intamplat-slava Domnului-si romania are ,as zice,cel mai ridicat “credit politic” de la evenimentele din dec 89 /care sa nu uitam au fost anulate si a dus romania in carantina vreo 5 ani datorita mineriadei din iunie
sunt doua avantaje majore prin alegerea lui iohannis:
-se arata ca romanii nu sunt chiar “tigani”si ca inteleg jocul democratic si ca romanii au ales “directia busolei”=vest
-dispare orice posibilitate de a sugera-nu de a spune-ca in romania minoritatile sunt discriminate
Da, de acord cu dumneavoastra pentru situatia de acum.
Incerc sa spun ca am mai facut erori repetate sa uitam pe langa ce trecem, cand trecem pe langa glont.
N-ar trebui sa uitam (Justitia in primul rand, Presedintele ales, alte institutii ale statului reformate – acelea care sunt, daca sunt) si de aceasta data, asta-i tot.
Eu acum vad (reduse, deocamdata) semne de uitare imediata.
se lucreaza intens la instalarea uitarii . rar vezi pe net sau vreun “analist” care e determinat in a cere pesepsirea celor vinovati pentru impiedicarea exercitarii dreptului la vot . daca te uiti pe anumite bloguri asa zis de “dreapta” sloganarii nici macar nu deschid acest subiect . colac peste pupaza … la aceasta uitare se lucrea ( din nou ) si cu materialul clientului : daca pana ieri – mediatic- psd era in corzi .. de aseara avem parte de acolitii doamnei nuty , cel mai onest politician ( din ferentari , probabil ) .
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-18628686-george-maior-sri-sie-trebui-coopereze-intr-tara-romania-fuziune-cel-mai-bun-model.htm
omul nu se lasa 😀
da, asta este un semn de uitare / hipnoza imediata pe fond de entuziasm popular colectiv
o sa le iasa uitarea din cap pe 29 . luna asta 😉
salve !
Hello!
Ziggy, omul se vede sef de stat desi nu este.
Buna 😀
are o jena mare si ca orice bolsevic vrea sa conduca fara sa fie ales .
in 2 , 3 luni o sa si ceara si aia de la rmgc “sponsorizarile” inapoi :))
Adica americanii sint prosti cind tin CIA separat de FBI sau NSA .
Bravo Maior . Ai invatat asta cind semnai pe contractele de cumparare a epavelor engleze numite fregate ?
Sau doar acum cind se fac vremurile grele si poate te schimba din fuctie ?
e stresat omul .. intr-o vreme dadea verdicte , era deasupra instantelor si acum si-ar baga nitel aghiotantii lui prin SIE .
Deci o noua securitate cu departamentele ei . 🙂
Cand a fost altfel? D-aia suntem in rahat pana peste cap… si datori vanduti 😉
Las’ ca si “alesii” au apucaturi de vechili.
Salut.
Salve ! pai mai schimba si tu alesii :)) 😛
N-am calificarea necesara. Pana acolo a ajuns duhoarea? 😛
:))))
Buna seara! 🙂
Da.
Ii propun un test lui Maior ca sa ramana, cel putin necompromis:
Sa faca un raport pentru Basescu si Johannes, ca si pentru DNA, cu prezentare ulteroara in mass-media cu:
-Toti criminalii care au fost implicati in supra-votarea criminala, pe judet, pe localitate, pe numar de masina, pe nume complet, pe legatura cu pesede, pe ocupatie, etc
-Care este structura de supra-votare criminala organizata de Dragnea la cap, schema de la Bucuresti unde s-a imputit capul pana la toti sefii pesede implicati pe judete, orase, sate
-Care secventa de evenimente in timp in care aceasta organizare criminala s-a produs, care au fost codurile de operare, etc
-Alte puncte, ce mai vrea el sa puna in calitate de director SRI performant
Referitor la alternanta functiilor de politician si procuror/judecator. Ambele functii sunt publice, deci persoana este supusa ierarhiei unde aterizeaza. Inteleg posibilul conflict cand un politician, care intre timp si-a facut un rolodex solid, revine ca procuror unde taie si spanzura folosind contacte si relatiile inerente activitatii politice. Sunt doua posibilitati pentru a solutiona conflictul potential de interese: a. Legislatie rigida care sa previna situatiile (de cele mai multe aceste legi over-reach adica depasesc cadrul si copul pentru care au fost create, existand posibilitate de abuz legislativ), sau b. Administrativ.
Inclin pentru solutia adminstrativa. Exemplu: cand politicianul isi termina mandatul, revenirea la meseria de procuror se face intr-o alta zona geografica sau in alte zone de lucru al magistraturii.
Chiar daca judecatorul/procurorul raman la post, o rotatie este oricum benefica, pentru a nu-i permite sa se insurubeze prea tare.
Resalut
Eu pot doar sa compar cu ce e la altii si unde echivalentul DIICOT se cheama “Direzione nazionale Antimafia” (impotriva crimei organizate ) . E condusa de un procuror national antimafie .
Echivalentul doamnei arestate .
Numirea acestui procuror e in sarcina CSM italian care se consulta (si doar atit ) cu ministerul justitiei italiene .
Iar in italia un procuror (oricare) nu poate migra in altceva . Nici macar detasat .
Am citit si recitit articole despre doamna si retrocedarea aia de teren in care e implicata .
Am remarcat ca mister Cocos si/sau pretenii lui apar constant in oricare porcarie nationala pe banii publici .
Intre Cocos si Traian Basescu exista o singura persoana . Elena Udrea . Pura intimplare , coincidenta , sotia lui Cocos pe toata perioada acestor scandaluri .
Ceva e putred in Romania (in Danemarca nu mai e demult 🙂 )
Gastile care guverneaza (oricare) au nevoie de bani . Cum se obtin banii , ne explica presa si anchetele judiciare de ceva timp .
Cum se faciliteaza aceste jafuri cu legea (cu dedicatie) in mana , destul de vazut cine si unde vin numiti , cu cine sint prieteni , ce functii ocupa anumiti prieteni .
Ca fapt divers e interesant de vazut si cine cine sint finantiatorii de baza a noilor partide “reformiste” . 🙂
O “cupola” mioritica , o caracatita dedicata imbogatirii rapide . Cu efecte clare asupra bugetului de stat si datoriei publice . 🙁
salve 🙂
migrarea magistratilor ,acoperita inteligent dar si ticalos de legislatie, creaza premizele formarii unor personaje ca AB
aici e lucratura f.bine observata de City,
personaje bune si de real folos celor interesati de astfel de metode
In US, un DA (district attorney) care doreste sa devina politician, ajunge politician si asta ramane, pana este lasat la vatra de electorat. Nici gand sa aiba pozitia “asigurata” – este mare concurenta pentru un post de DA! Si nu se pot lasa posturile libere – altfel nu ar mai fi personal sa lucreze la cazuri.
O versiune modificata se poate aplica in Romania: interdictia de a mai reveni pe post, sau interdictia de a mai reveni pe acelasi post.
Conflictul de interese sesizat de @cetatean este justificat, dat fiind nenumaratelor inflitrari a intereselor personale in chestiuni publice, dar pericolul este de a se alcatui un set de legi super birocratic care a paraliza activitati curente.
salutare 🙂
la investire piratul trebuia sa zica …eu o sa purced la a va strange mana de la dreapta la stanga astfel incat sa ma apropiu simbolic de usa…dar sa nu credeti ca am plecat de tot…I`ll keep an eye on you 😆
…
reforma justitiei… hm
alina bica …hm
A.B e un peste prea mare si am o vaga impresie ca va fi un tap ispasitor,un sacrificiu ritualic …si dupa care…batista pe tambal.
fiecare papusa e papusa altuia si fiecare papusa are un dosar bine pus
o retea de ate ca o panza de paianjen in care orice `vibratie` dintr-o parte se simte amplificat in cealalta parte.
speculez
sa zicem ca asa o pleasca pe capul lui tonta si papusarilor lui …mai rar.Nu se putea irosi ocazie ca asta.Ce a fost ,a fost ,dar ce urmeaza poate fi vital in functie de circumstantele de parcurs.
Cu asa mapa impresionanta madama nu putea rata numirea asta.Oare stia si nashu Maior de dansa ? Cu siguranta ca da.Atunci de ce a numit-o totusi Basescu ? N-a primit rapoarte complete ? A avut prea mare incredere in ce spunea nasu la vremea respectiva? Blondina atarna atat de mult in decizia pe care piratul urma ca s-o ia si acesta a inchis ochii la insistentele febletei sale ? Sau a fost coabitarea bat-o vina ?
Ma intreb amuzat oare cator indivizi,si politicieni si magistrati dar si interlopi cu gulere mai mult sau mai putin albe, nu li s-ar umezi nadragii daca li s-ar pune cateva intrebari bine tintite mai ales daca ar fi luate in catare niste conturi de prin tot felul de paradisuri fiscale ? 😆
atat despre speculatia mea care poate ca ar fi intemeiata daca investigatiile/arestarile se vor fi oprit la nivelul celor 3-4 personaje plus inca putini pe-acolo,dar nu prea multi…vreo 2-3 sa vedem ce urmeaza,ca doar n-or fi toti acoperiti
problema e ca situatia retrocedarilor frauduloase e replicata la scara nationala,notari,judecatori,martori falsi,agentii imobiliare,evaluatori,comisii,etc etc … si de cealalta parte pagubitii …
problemu si mai mare..sistemul si …germenii
kj
presedintele trebuie sa devina un etalon public…. era interesant de vazut ce ocheade ii facea piratul
eu n-am mai apucat 😆
bre,deci ne apucam sa invatam limba germana…mie mi se pare groaznica.
in 2009 chredeam ca threbuie sa invatam sa vohrbim peltic… scapai atunci 😆
Buna seara! ma iertati ca nu intervin. Citesc, insa nu intervin.
Am un singur lucru de zis. Cititi si meditati, va rog.
1.”Pentru a avea un sistem de informatii eficient in secolul 21 este nevoie pe de o parte de o organizare mai buna si cred ca cele doua Servicii de informatii, SIE si SRI, trebuie sa coopereze mai mult in acest sens. Eu am indraznit o parere personala, invalidata nicidecum politic, ca intr-o tara ca Romania o fuziune, o unificare ar fi cel mai bun model prin care am putea fi mai eficienti decat suntem in acest sens, dar acest lucru nu tine de mine, tine de o opinie profesionala si de vointa politica. Nu este nimic controversat in acest lucru si a discuta despre aceste probleme in viitor”
2.”Să unim DNA-ul cu DIICOT-ul. Ca să pot da afară pe toată lumea! Purificare! Nu mai e Direcția Națională Anticorupție, e Direcție de Crimă Organizată și Anticorupție! Am demult proiectul ăsta în cap. L-ai adus pe Miclescu de la pensie, l-ai pus acolo, ai terminat, e fiară! Dosarul “Flota” a lucrat la el, tot cu Vasile Drăghici, de la ei de la Constanța și cu Oțel, procurorul ăsta…
“Ca să pot să dau pe toată lumea afară”,
“Purificare!”,
“L-ai adus pe Miclescu de la pensie, l-ai pus acolo, ai terminat, e fiară! Dosarul «Flota» a lucrat el, tot cu Vasile Drăghici, de la ei de la Constanţa şi cu Oţel, procuroru’ ăsta…”, mai spune Catalin Voicu, detaliindu-şi planul legat de noua structură de investigaţii.
http://www.mediafax.ro/social/voicu-unim-dna-cu-diicot-il-aducem-pe-miclescu-de-la-pensie-al-mazare-si-nu-ne-ia-iar-pe-noi-5760521
Pe mai incolo 🙂
Buna seara.
Speculatie obiectiva: dam cativa de-ai nostri, dati cativa de-ai vostri 😀
Intre timp se mai descopera si alte manarii: http://www.mediafax.ro/social/anrp-sesizeaza-parchetul-privind-retrocedarea-a-980-de-hectare-de-padure-din-magureni-prahova-13615030 😉
salut 🙂
faptul ca ticalosii astia incearca sa actioneze una din cele mai importante parghii ar arata cred ca alte structuri devin/au devenit vulnerabile fata de interesele lor. Asta n-ar fi rau
un carcotas bolnav de scenarita ar zice ca e un strigat de disperare care sa atraga atentia acolo unde ar trebui,
o evidenta ne-ar arata o intentie ce ascunde in spate o realitate hidoasa.
@cetatean
Citeva clarificari :
– Voi credeti ca Melescanu care are 73 de ani nu primea si pensia ? Era pensionat de ani buni .
– Asta ar fi ca si bancul ca Daianu a demisionat (pe vremea RSR !!!!! ) din securitate . 😆
Maior are nostalgia fostei securitati si a departamentelor ei . De , multi generali , multi colonei , posturi putine . 🙂
Cu contopirea DIICOT cu DNA , o alta manipulare ordinara sa poata controla mai bine situatia si sa inventeze noi posturi (de conducere bineinteles)
E identic cum in o armata se ridica compania la nivel de batalion (se creaza posturi pentru un maior si staul major aferent) , batalionul la rang de regiment , brigada . (asa poti numii colonei , generali cu duiumu). Chestie de posturi de conducere in plus create din pix cind ai inflatie de cadre .
Unicul adevar , servicile in Romania au facut razboi intre ele . In luna asta .
Melescanu cu gasca lui si impotirva altora . Nu stim in ce gasca era Maior si cu cine .
Buna seara,
abia acum pesedistii isi pun intrebari care trebuiau sa-i macine de multa vreme:
“S-ar putea sa fim nevoiti sa ne reformam partidul, pentru a afla de ce tinerii nu sunt cu noi, de ce tinerii inca ne percep ca un partid comunist”.
Vom avea spectacol:
http://www.ziare.com/victor-ponta/presedinte-psd/pozitia-lui-ponta-in-fruntea-psd-contestata-in-cateva-luni-surse-reuters-1334722
Pe unde “haladuieste” Ponta , oare? Imi lipseste ranjetul lui, imi lipsesc marlaniile. Si daca imi lipsesc mie, imi imaginez cat sufera privitorii la A3 si Rtv. De la cine isi mai iau ei ,energia, bucuria de a trai ?
e greu sa l dea cineva jos din psd dupa ce toata famiglia lui e la butoane pe toate zonele mai speciale . servicii , minister de interne , justitie . daca se supara baga toti membrii din structurile de conducere psd in regim de “eco anarhisti” 😀
Scrie in abecedarul politic, Cedric. Reforma [reala, nu simulacrul inventat de (re)fo’misti] unui partid se face in opozitie. Singura dovada de buna intentie venita din partea pd$r ar fi sa-si tranteasca haita catarata-n jilturi si sa lase locul altora.
Pe de alta parte loser-viorel si-a asumat raspunderea. Asa cum, daca-ti mai amintesti, si altii si-au asumat “raspunderea” pt cresterea tva.
E groasa rau
Unde privesti , tot de Cocos dai .
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Justitie/Surse+10+milioane+de+euro+ar+fi+ajuns+la+Dorin+Cocos+in+dosarul+
cocoseala 😀
eu vreau sa ajunga la afacerile cocos -ponta-ghita . e una si cu lukoil . acolo e interesant tare ! 😀
Daca te uiti mai bine se vede “luminita” de la capatul “reformei” 😉
… si potentialul de crestere al celei mai honeste…
uite aici ghidusie : http://www.riseproject.ro/articol/de-la-lukoil-un-milion-de-dolari-pentru-apropiatii-lui-ponta/
😀 http://www.realitatea.net/reac-ia-lui-traian-berbeceanu-dupa-arestarea-efei-diicot_1575683.html
Bună seara.
O știre de astăzi ne arată ce le poate aduce oamenilor uitarea, încercarea de a ajunge la o înțelegere cu ticăloșii, frica de a spune nu atunci când trebuie:
http://www.hotnews.ro/stiri-international-18628684-conducerea-separatista-republicii-donetsk-introduce-pedeapsa-capitala-aplicata-plutonul-executie.htm
Am citit mai sus ce spunea Zigzag pe la 4:52 „se lucreaza intens la instalarea uitarii”.
Nu trebuie oprită nici o clipă curățenia, altfel gunoiul ne va sufoca la un moment dat !
Capul plecat, sabia îl taie…
Contrar celor care au tot latrat in campanie ca Iohannis nu e bun de presedinte pentru ca nu are “experienta”,
Iliescu spune un lucru de bun simt (trebuie sa recunosc):
http://www.ziare.com/ion-iliescu/psd/iliescu-iohannis-o-sa-invete-cum-am-invatat-cu-totii-1334776
Buna seara tuturor.
Iohannis nu ar trebui sa invete scoala lor (cum am invatat …vorba lu’ ilici cel batrin).Ramin la parerea ca iohannis e un joc de X si 0.Daca iohannis o duce pina ca capat ar fi bine
Tocmai asta e spilu…a intrat in jocul lor..se `(va trebui) comporta ca atare..
Buna seara tuturor. Cazul Bica dovedeste inca odata ca in ultimele decenii a existat o complicitate intre politicieni, oameni de afaceri si reprezentanti ai Justitiei. Un fapt care era banuit de multi, cunoscut de o buna parte din oameni dar care acum iese la lumina in toata hidosenia lui.
Seara buna @clemy
Politica e curva . La romani mai mult decit la altii . Puterea se cucereste , mentine cu bani . Si cum in tara asta amarita nu existau capitalisti care sa produca ceva (si deci sa se imbogateasca cum e normal) , coruptia , dorinta de putere a fost unica scula pentru a avea un nivel de trai ridicat .
Exclusiv din “afacerile” cu statul . Cele mai simple , cumpararea -vinzarea de terenuri , retrocedari ilegale de pamint , paduri , afaceri imobiliare . Toate exclusiv pornind de la coruptibilitatea angajatului la stat . Cu cit esti mai coruptor si mai smecher a “cultiva ” relatii , cu atit ajungi mai sus . Aduci si milioane.
De cind e lumea se cunoaste reteta asta .
E secret de stat doar in dictaturi , republici bananiere .
Corect si in acelasi timp forte trist.
De acord …insa “dictatura…bananiera”…en principe..nu mai au loc in UE….(poate doar sub acoperire ..sic!!) pesede-ul a uitat chestia asta…si nici noi nu o sa uitam ..
ce emisiune buna face Doru Maries pe nasul,tv 😀 !
Observatie (de bun simt):
Romania la are actuala nu are prim ministru (en conge…) si nici ministru de externe.
Intr-adevar.
@dp 10 41
…si parca -cel putin in unele domenii-lucrurile merg mai bine
cateodata e bine sa platesti salariul unora cu o singura conditie=sa nu vina la serviciu
Ce sa intelegem din raspunsul lui Iohannis?
“Intrebat, la evenimentul de lansare a unei cărţi a Alinei Mungiu-Pippidi, la Gaudeamus, dacă s-a gândit la varianta ca acesta să fie consilier, preşedintele ales Klaus Iohannis a declarat: “Doamna Mungiu-Pippidi este foarte calificată pentru foarte multe lucruri şi le face foarte bine”.
Recunosc ca am un fix!
mda “omul nou,multilateral dezvoltat”
sper ca iohannis nu incepe cu stangul/daca o angajeaza o da afara dupa 6 luni s si-a facut un dusman de lmoarte
cucoana asta il intrece si pe basescu in concursul”am intotdeauna dreptate”
Bună seara! 🙂
Fiindcă veni vorba de consilieri, reiau o întrebare, de la postarea precedentă: Moise Guran nu ar fi bun de consilier pentru Iohannis?
Moise ar fi cel mai fraier sa accepte. 🙂
Ii dau cel mult 3 (trei) luni. Sa vad ca la ora 8,30-9 este la Cotroceni. 🙂
Buna seara ,
“willkommen im club” …
este exact genul “german” de a raspunde…acopera totul …de la “da” pina la “nein,danke”
O remarca: pt Simona Halep a zis “Da, se poate”..(citeam ceva pe facebook)…acolo cred ca se va duce
@intamplator 11:00
pai nu-i mai bine sa-i platim da sa si vina ?
Un moment profund:
Sa rasuflam ușurați: Severin a votat pentru Iohannis, cu toate ca “am fost cu toții martorii” unei lovituri de stat. Asadar, prin votul lui, Severin andorseaza lovitura de stat, numai pentru ca partidul din care a fost sa nu mai fie la putere. Votul contra lui Ponta nu ii reduce din simpatia pe care o are pentru premier 🙁 acum totu-i clar. Tuleo-i doamne !!
http://m.ziare.com/adrian-severin/adrian-severin-spune-ca-a-fost-lovitura-de-stat-dupa-care-o-drege-am-votat-cu-iohannis-1334779
Sibiul este in alta tara! Bravo lor!
http://www.ziare.com/klaus-johannis/presedinte/peste-3-000-de-sibieni-au-cantat-imnul-in-ploaie-acompaniati-de-iohannis-de-la-distanta-video-1334808
De citit:
http://www.contributors.ro/vot-2014/scrisoare-catre-mama-si-catre-klaus-iohannis/?cfcc
buna dimineata 🙂
http://politeia.org.ro/stiri-revista-presei/revista-presei…tico-judiciare/33184/