Dreapta românească – întrebari la Radio Erevan
26/03/2013 | Autor theophyle Categorii: Editoriale, Opinii |
Redactat de @Dama cu Cameleoni
Intrebarile noastre pentru Radio Erevan suna astfel: De ce se cred romanii (de dreapta) unii mai destepti decat altii si de ce proverbul „unirea face puterea” este cel mai putin uzat din tezaurul limbii romane? Pentru raspuns, sunati scurt de 3 ori, in fundul curtii, unde e placuta pe care scrie „Stanga stie intotdeauna ce face dreapta, de la 1917 incoace.”
Cineva, nu spui cine – persoana insemnata, a decis ca e bine ca bazele formale ale adevaratei opozitii de dreapta sa fie puse de un stimabil domn care a inceput prin a fi de stanga, cotind apoi spre centru si facand o volta finala spre un loc caldut si … popular si asta numai in doi ani si jumatate!
Rauvoitorii ar putea spune ca, daca zgarii pojghita subtire de avant cetatenesc al proaspetei initiative, ai sa dai de crusta de vopsea portocalie a Duster-ului cu care jumatatea mica a unui fost partid mare vrea sa se teleporteze pana in anul 2016.
Lansarea „Miscarii populare” spune asa: dreapta noastra e mai dreapta decat dreapta lor! Ceea ce nu poate decat sa bucure stanga. Care, de la prabusirea Conventiei Democrate incoace, nu face decat sa puna umarul, tovaraseste, la unitatea dreptei. Mai are putin si reuseste. In stilul asta, PNL va fi aripa nebunatica a PSD, iar restul dreptei va fi studiata – sub microscop – la cursurile de microbiologie.
Romani, tineti aparatele de radio deschise, urmeaza un anunt important pentru tara! S-a infiintat „Miscarea populara”, miscare care statea nemiscata de vreun an, intr-un sertar de la Cotroceni. Aceasta este o miscare populara, dar nu foarte, dupa o reteta originala: se iau, pentru inceput, o mana de consilieri prezidentiali, vreo doua mii de portocalii (aveti grija sa fie proaspete, pentru ca altfel se coc si se fac rosii sau – Doamne-fereste! – se strica si sa ingalbenesc) si un praf de reforma, sa ii dea putin gust si picanterie. Se fierbe la foc mic, pana in 2016. Se serveste totul intr-un recipient cu capac, nu de alta – dar sa nu miroasa pana la Bruxelles. Noroc ca romanul inghite cam orice. Pofta buna!
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
buna ziua ! nu toti romanii inghit orice: porci,portocalii etc . 😀
Nenorocirea e ca multi se inamoreaza de alesi, care le cad cu tronc.
Si li se pune un val pe ochi.
Iubirea e un lucru foarte mare… 😆
Salutare !
Presedinte de onoare la UNPR, cu sotia sefa la EXIMBANK in guvernarea PSD.
Cand sotul era secretar de stat la ministerul de externe.
Ca la radio Erevan :
Nu era de dreapta, era de stanga (da` ce mai conteaza ?).
Si nu i s-a luat, mai mult i s-a dat. 🙂
salut. Pentru respectarea istoriei: CD a fost la Cunescu, care a fost social-democrat pana la moarte. Si tot ca detalii istorice: A. Fidel Castro s-a dus intai la CIA pt. rasturnarea lui Battista B. Nelson Mandela a fost un avocat de succes in cadrul aprtheidului C. Sf.Francisc a fost extrem de avut. D. K.Marx a fost fiu de rabin si a urmat si ceva studii talmudice. O mai tinem mult cu cautarea nodurilor in papura, in timp ce ne revoltam ca USL face acelasi lucru ?
cinic,
poveste este nu ca CD a fost ceea ce a fost din punct de vedere politic ci de performantele lui.
1. CD este un om de paie, asa a fost mai toata cariera lui;
2. Dreapta nu poate fi construita in jurul unui om de stanga, asta se numeste – decenta;
3. A nu este adevarat in B exista poate putin adevar,C, Sf Francisc a devenit ceea ce a fost dupa ce tatal sau un prosper negustor de matase a dat faliment. Cat despre tatal lui Markx nici vorba de rabin, Herschel Marx, tatal respectivului Karl era complet laicizat si necredincios;
4. nu era bicicleta ci klacinikov (vezi bancul – radio erevan)
“Intrebarile noastre pentru Radio Erevan suna astfel: De ce se cred romanii (de dreapta) unii mai destepti decat altii”
si, as intreba eu: “dece cred unii ca bascalia e mama tuturor solutiilor?”
Si Basescu, nu doar Diaconescu, a fost de stinga.
Pen`ca in Occident se spunea ca daca la tinerete nu esti de stinga, nu ai inima, iar la maturitate daca nu esti de dreapta, nu ai minte. La noi toate sint intirziate; si Apocalipsa va veni mai tirziu.
Cu atacul la Diaconescu se ridica la fileu mai vechea sintagma: MRU a fost utecist de frunte.
O sa se spuna ca sint gica-contra, dar chiar ca unii romani de dreapta nu suporta sa fie si altii de dreapta, si ca sa demonstreze ca sint singurii apeleaza la bascalie ieftina.
Draga Victor,
Nu incerc sa te conving pentru ca stiu ca nu pot. Deci MRU avea 17 ani si Diaconescu 50. Asta este diferenta. Diaconerscu a fost si este santajabil, MRU nu. MRU a fost intotdeauna om de dreapta, Diaconescu Nu.
Stai, iti promit ca asta este numai inceputul. Cand Presedintele Romaniei prefera o nulitate totala ca Elena Udrea in fata lui MRU. Atunci ceva nu este ok acolo.
Theophyle,
nu interpreta si nu insinua ca e un atac la MRU; faceam o analogie. Stiu si eu virstele lor si daca ai fi citit atent ce am scris nu era nevoie sa-mi explici si sa intri in alte speculatii pe care eu nu le-am facut. Si nu imi lasa impresia ca dreapta a fost ocupata si nu mai este loc pentru nimeni, mai ales pentru “rataciti”.
Cit despre preferinta lui Basescu pentru Elena, pe care o aduci in discutie (dece?), eu nu sint convins de ceea ce spui.
dai si tu un raspuns clar ? cine e mai odios : unul care fuge cu urna de voturi sau cineva care si cumpara voturile de la niste colegi de partid? dar scurt -varianta 1 sau varianta 2.
Kovesi 😛
stai linistit ca ti-o aduce tov ponta inapoi.si o sa poti clama un succes rasunator al Presedintelui iar ilici, magureanu & co isi vor rade in barba si vor fi fericiti ca exista revolutionari care tine care vor un “stat de drept, reformat bla bla” .
Scuze, ca mă bag si eu …..dar ,încă nu știm ce gânduri are Piratul cu MRU…..sunt sigur ca MRU este pe tabla
Incepusem sa scriu la editorilul precedent dar dati-mi voie sa ma mut aici 🙂
Deplasarea lui MRU in teritoriu e o veste excelenta! Presupun ca e ca atunci cand ai copiii mici. Te trezesti din doua in doua ore sa vezi ce mai fac 🙂
Eu unul cred ca a venit timpul pentru guvernul din umbra al FC. Nu-i nevoie de 16 oameni ci doar de cativa profesionisti asupra carora nu planeaza niciun fel de umbra. Oameni cu dosare (suna urat dar nu se poate astfel) academice ireprosabile care sa descalceasca pentru noi si daca e nevoie sa sanctioneze politicile actualei puteri.
Uite, imi permit sa-i dau lui MRU o idee cu impact mediatic maxim: Va mai aduceti aminte de Bursele speciale Guvernul Romaniei? Un program excelent in obiective, jalnic in realizare. Era menit sa pregateasca peste hotare elita politica viitoare a Romaniei. Atunci cand s-au intors acasa copiii astia scoliti in politici publici si guvernanta si-au gasit ocupate posturile de noua generatie Stefan Gheorghiu. Rezultatul final: zeci de someri de lux pe care nimeni, absolut niciun om politic sau partid nu au facut efortul sa-i recupereze.
FC are cate, 4, 5 cabinete de parlamentari? Poate usor sa aduca 10 astfel de experti pe post de consilieri. Inutil sa mai descriu aici cum apare la nivel public un astfel de gest in opozitie cu sotiile si copiii angajati de parlamentarii puterii in cabinete.
Disclaimer: nu sint in nici un fel asociat cu beneficiarii acelor burse, nu-i cunosc personal nici profesional sunt doar convins ca odata trecuti prin furcile caudine ale sistemul de invatamant vestic vor face treaba excelenta in Romania. La fel ca MRU.
My 2c!
Pe langa experienta capatata in Vest, tinerii aia isi facusera si relatii.
Care puteau fi valorificate extrem de profitabil pt. economie.
Acest “Top Ten” – Alba, Arad, Braşov, Cluj, Dâmboviţa, Neamţ, Prahova, Suceava şi Timiş şi Capitala – reprezintă aproape jumătate din forţa electorală a PDL, indiferent de scrutin. Restul de 32 de judeţe dau cealaltă jumătate. Pentru un partid de dreapta nou ca a lui MRU e esential sa atraga electorat din judetele cele mai de dreapta.
http://sociollogica.blogspot.ro/2013/03/10-judete-miza-in-viitorul-foarte.html
Am trimis comentariul tau unde trebuie 🙂
@theophyle,
ideea este buna, fondurile lipsesc. cine-i va plati? munca voluntara? nu prea cred.
Excelenta propunere, in plus pe langa relatii au si entuziasmul specific varstei. Nu mai vorbesc de dorintza de afirmare.
In urma cu doua saptamani am fost intr-o primarie cu o propunere a unei echipe de tineri, ptr a face un proiect de educatie civica in scolile din localitatea respectiva. Am primit un raspuns halucinant, de ce ne trebuie un astfel de proiect, ce invata copii din el.Inutil sa mai incerc sa-i explic care sunt beneficiile. La capatul opus, revolta totala, “lasa ca o iau eu din casa in casa si vorbesc cu parintii, nu pricep de ce nu vor sa intram in scoala “.
“Dragii mei,
Foarte curand voi face publica Platforma de Stanga. S-au facut speculatii si s-a discutat deja despre aceasta „platforma” insa, spre satisfactia mea, recunosc, nimeni nu a reusit sa ii determine conturul si nici scopul.
Fara sa vreau neaparat sa folosesc cuvinte mari, va spun ca Platforma de Stanga este documentul care desparte ireversibil doctrina de cstantru stanga europeana moderna si progresista de stanga comunista ori neo comunista.”
http://www.cristiandiaconescu.com/2011/10/daca-nu-progresistii-atunci-cine/
Si ce ?
I-a dat cu putina vopsea si a facut-o de dreapta. 🙂
Cam prea multa vopsea. Citat din articolul de mai sus:
“Daca nu oamenii de centru stanga progresista sunt cei care trebuie sa schimbe destinul comunist al stangii romanesti, atunci cine oare ar putea sa modernizeze singura doctrina care s-a demonstrat in toata lumea ca este cea disponibila pentru a tine pasul cu emanciparea societatii?”
Vrei sa spui ca a intinat idealurile stangii progresiste ? 🙂
A tradat singura doctrina care s-a demonstrat in toata lumea ca este cea disponibila pentru a tine pasul cu emanciparea societatii
Ei, si tu !
Intre timp au aparut altele… 🙂
@tzepe. Fata de programul USL oare de ce cred ca documentul de care vorbeste CD ar fi parut de extrema-dreapta?
cunosc articolul nu am vrut sa-l postez. Si asa vezi cat de revoltati sun prietenii nostri 🙁
nu te lasa impresionat de revolte 😀
Din octombrie 2011 pana in martie 2013 stanga a devenit dreapta. Orwell ar fi fost mandru de o asemenea schimbare in gandire.
Rusinos. Ce s-a intamplat cu Basescu cu care noi am mers prin foc si sabie!
mai tii minte mailul ala care ti l am trimis in legatura cu intelegerea din 2009 ? ( vis a vis de subiectul unpr) – pare tot mai plauzibil . :d
Trebuie sa marturisesc ca eu inca mai am incredere in TB si sper sa ii vina mintea la cap, sa renunte la a mai face partidute si fundatii si sa dea semnalul de goagulare a dreptei. Speranta moare ultima.
serviciile …cand “interesul” o cere ce mai conteaza platforma de stanga , de dreapta totul e sa se mentina anumiti oameni la butoane.si sa ne lase si urmasi. iar daca apare cineva din afara sistemului care incepe sa le dea jocurile peste cap ..trebuie scos repede de pe scena publica sa nu cumva sa prinda elan si prostimea sa deschida ochii.
Din 2007 cand Cristian Diaconescu era varful de lance intelectuala al suspendarii lui Basescu:
Purtătorul de cuvînt al PSD, Cristian Diaconescu, a declarat ieri că dacă preşedintele Băsescu va da curs solicitării Parlamentului de a prezenta scuze pentru afirmaţiile făcute la adresa forului legislativ, PSD va ţine cont de acest lucru în contextul demersurilor de suspendare a preşedintelui. Întrebat dacă PSD îşi retrage acţiunea de suspendare, în condiţiile în care Traian Băsescu va prezenta scuze Parlamentului, Diaconescu a răspuns: “Este o speculaţie. Întîi să îşi ceară scuze, după care vom analiza şi atunci vom decide în consecinţă, dar, în orice caz, vom ţine seama de o astfel de atitudine, dacă ea se va produce”. Diaconescu a mai spus că procedura de suspendare a lui Traian Băsescu va continua, indiferent de apelul făcut de premierul Călin Popescu Tăriceanu de a amîna acest proces. El a arătat că declaraţia premierului făcută în acest sens este “ca apa sfinţită – nici nu ajută, nici nu strică”.
Cine uita istoria merita s-o repete.
Un oportunist kkcios, o marioneta.
Daca tipa cineva la el, i se umezesc izmenele.
actorii trebuie sa ramana aceeasi ..uneori se mai schimba scenariul. in filmul” joaca de puterea si alternanta la putere de dragul democratiei.” as putea paria de ex ca tovarasul ponta o va propune pe Kovesi sef la dna iar domnul VictorL va exulta de bucurie ” ce tare a fost Base , i-a iesit manevra ” :))
Ma uit si nu-mi vine sa cred. Mai sus vad atacuri la adresa lui Cristi Diaconescu. Apoi vad replica lui Victor L, cu trimiteri la originile uteciste ale lui MRU !
Apropo, Victore, tu nu ai fost (F)utecist pe vremea impuscatului? Eu am fost si culmea nu m-a intrebat nimeni daca vreau sa fiu sau nu !
Acum vad ca se face trimitere la trecutul politic al lui Cristi Diaconescu. Se descopera faptul ca a initiat candva o platforma de stanga. Bun, intrebarea mea este: kakaia problema?
Am inteles, il contestam pe Blaga ca e fost vames, FSN-ist, blatist ! Ok, asa este !
O contestam pe Nuti Udrea, traseista, combinatoare, sinistra, incapabila, etc ! Ok, asa este!
Dar ce aveti cu MRU? A fost utecist, vine raspunsul lui Victor L ! Pai Victore cam multi am fost utecisti, banuiesti ca si tu ! Este o crima sa fii utecist la 17-18 ani,?
Apoi, il contestam pe Cristi Diaconescu, vezi Doamne a fost de stanga ! Va intreb cum este mai bine, sa ramai in PSD alaturi de Ilici, Nastase, Ponta, Hrebe, Oprisan, Dragnea, etc si sa jefuiesti tara impreuna cu astia sau sa te lepezi de ei si sa treci in tabara cealalta, a dreptei, sa sustii un presedinte suspendat,sa fii un consilier bun, etc, etc.
Intrebarea mea este: in Forta Civica nu se regasesc oare fosti ministri PSD-isti? Sau pe aia ii lasam in pace, dar il luam la “omor” pe Cristi Diaconescu ?
Pe calea asta o sa ne transformam toti in cartitori de profesie, “puristi”, si am fi in stare sa gasim ceva hibe chiar si la Isus Hristos !
Asta in timp ce iadul uslamist s-a dezlantuit cu toata forta in amarata asta de tara !
Salut Red,
1. Urasc oportunisti de toate soiurile;
2. Nu accept ca dreapta sa fie construita de un om care acum un an si jumatate era in centru stangi;
3. Minstru despre care vorbesti este un simplu membru fara nici o functie in partd;
4. Daca e dreapta atunci sa fie dreapta.
eu nici macar nu il contest pe Cristi Diaconescu.mi-am amintit doar ce atitudine avea la suspendarea 1 . de ce mi-am amintit- pentru ca suspendarea 1 si suspendarea 2 ne-au costat.pe toti , la buzunar daca e sa dau cel mai simplu exemplu-prin simplele variatii ale cursului valutar.si ambele suspendari au fost de fapt 2 lovituri de stat pentru care nu a platit nimeni.si daca nu a platit nimeni ma gandesc ca politicienii romani isi rezolva toate treburile la mica intelegere.ori asta nu e nici stat de drept nici democratie. e un stat “fals” in care jmecherii se distreaza iar fraierii le achita nota de plata.
Reddog,
mai citeste odata. Scuze, dar poate intelegi ce am scris.
Victore, am scris comentariul meu fara sa citesc a doua ta interventie, am vazut-o ulterior.! Mea culpa !
In schimb, iti spun si eu ca nu ai dreptate cu Elena Udrea. Asta nu este nici de dreapta, nici de stanga. Este o japita pusa pe combinatii si hotii ! Zeii la care se inchina sunt banii si puterea ! Atat ! Nici eu nu inteleg ce dracu vede marinarul la ea !
Salut !
Diaconescu e doar un ciolanar.
Ca si generalul Izmana, fost coleg de partid.
Salut, lume bună! 🙂
Reddog, “puriștii” au avut mai tot timpul o soartă ingrată: capetele în coș, trupurile pe blană și între ele lama drului Guillotine…
Așa ca băieții se orientează 👿
Old, salut !
Inseamna ca trebuie sa evitam sa devenim “puristi” altfel ne asteapta si pe noi lama drului Guillotine ! 😆
…păi când îți faci inamici si la unii și la alții trebuie să fii foarte atent cum păsești! 😉
Banc (de sezon) : 🙂
“O prostituată face pană de cauciuc în faţa unei manastiri.
Imediat măicuţele să o
ajute, la care una dintre ele:
– Vai, dragă, dar ce maşină ai şi ce bine îmbracată eşti, miroşi şi
frumos, arăţi şi bine, nu te supăra dar cu ce te ocupi, maică?
– Ehh, sora, sunt prostituată.
– Aoleooo, dar ce înseamnă prostituată?
– Adică bărbaţii vin la mine şi mă plătesc pentru sex.
– Ete’ai dracu’ şi noua ne zic bogdaproste!”
Depinde de “tarif”, care va sa zica…
Pentru Interesati – Manuscrisele de la Marea Moarta – Qumran (2) Citadela
Mai, dar de ce va faceti atatea griji? La mofturile pe care le au asa alegatorii de dreapta, nu poti sa-i multumesti cu doar ce-i ofera un partid, chiar daca ar fi format numai de ingeri. Vor sa simta ca au de unde alege, sa li se dea satisfactie.
Eu n-as dori acum crearea unui partid puternic de dreapta, ci dezvoltarea actualelor partide de dreapta, ADA, MP si o parte din aripa udrea. Si apoi aplicat modelul USL.
Din punctul meu de vedere, ideal ar fi ca toate partidele de dreapta sa scoata in 2016 cat Macovei si Udrea la conventie, 49%. Sa conduca uslasii cu UDMR si minoritati. Iar in 2019, la desemnarea judecatorilor CCR, racolarea de parlamentari pentru a nu avea pivniceri prin CCR. In 2020 asaltul final, concomitent cu excluderea de pe liste a celor care au trecut de la ei la noi. Asa, ca sa nu mai tradeze pe viitor. Parerea mea de visator 😀
salut. [ cel mai mare canadian ] Pierre-Elliott Trudeau a zis: nu putem guverna doar cu calugari si filosofi. Nici ca partid, nici ca parlament, nici ca guvern.
salut Cinic,
Binca, da Bianca ce a avut de zis?
Oparila demoleaza noaptea.
Ceasca macar demola ziua, pe lumina.
“Primaria Capitalei a inceput noaptea trecuta, in jurul orei zece, demontarea Halei Matche, monument istoric. Actiunea a avut loc la cateva ore distanta dupa ce tot Primaria Capitalei ii intreba pe cetateni si pe ONG-isti ce parere au de “demontarea” acesteia si mutarea pe alt amplasament, dezbatere la care nimeni de la Primarie nu a pomenit nimic despre ce avea sa se intample cu cateva ore mai tarziu. Primaria a inceput lucrarile de “demontare” dupa lasarea intunericului, exact ca mafiotii imobiliari, care vor sa scape repede de “problema”, departe de ochii lumii. Nu s-a tinut cont nici de avertizarea meteo – cod portocaliu de ninsoare – si gerul de afara. Daca luni seara erau zeci de muncitori pe santier si zeci de politisti care pazeau perimetrul, marti dimineata santierul era acoperit de zapada.”
Pregateste si privatizarea RADET (prin alipirea Elcen, cu stergerea datoriilor).
Asa ca la iarna vom simti efectele (ca la Apanova, ENEL).
Un sfat : cumparati-va lemne… 🙁
PS
Mai stie cineva ceva de autostrada suspendata ?
Sara buna oameni buni,
Huitz……long name,
1.
De ce te deranjeaza Diaconescu si mi-l citezi ca pe un model de urmarit cu inalta tinuta morala pe conducatorul impartialei tvrlibere, razvan theodorescu? Doar ca spui ca T Baconschi nu este bun pentru FMP ? Ciudata insiruire de idei pentru cineva de dreapta.
2. Foarte buna idee cea cu consilierii.
Theophyle
1. De acord, nici mie nu imi plac in mod deosebit oportunistii.
2. De acord ca acum un an si jumatate, Cristi Diaconescu era in centrul stangii. Bine ai spus era. Insa acum este in tabara dreptei si pana acum nu il putem suspecta de vreun joc necinstit. Oare nu ar trebui lasat sa faca si in functie de ceea ce face sa fie judecat? Sau il judecam numai prin prisma trecutului sau? Asta este intrebarea.
3. Ministrul respectiv nu are functii, de acord cu asta, dar cred ca esti de acord ca trecutul lui nu poate fi sters cu buretele. A fost si el in centrul stangii, ce-i drept cu mai multi ani in urma. Dar daca in cazul lui functioneaza un principiu, nu vad de ce nu ar functiona si in alte cazuri similare?
4. De acord.
Reddog,
unde nu am dreptate cu Elenuta? cind am spus eu ca e de dreapta sau de stinga?
Ii raspundeam doar lui Theophyle ca nu cred in abandonarea lui MRU in favoarea EU. Nu “cred” e bazat pe lipsa de fapte sau pe faptul ca nu am eu cunostiinta despre ele; nu ma bazez pe impresii. Desi pot sa gresesc.
“Preşedintele PSD, Victor Ponta, a catalogat, marţi, drept un “caraghioslâc” faptul că fostul pesedist Cristian Diaconescu şi un fost procuror ceauşist vorbesc acum despre dreapta românească şi vor să o reformeze, el arătând că dreapta înseamnă, azi, PNL.”
Atentie, deci, dreapta este ocupata; noi, ceilalti nu avem decit sa ne macelarim .
Timi, salut.
De acord cu opinia ta referitoare la generalul Izmana. Dar nu sunt de acord in privinta lui Diaconescu. Daca era ciolanar se putea reintoarce fara probleme la marea Famiglie pesedista, la pachet cu generalul Izmana, Nicolicea, etc.
Insa nu a facut asta si a preferat sa ramana in tabara “looserilor” anul trecut ! Oare de ce?
Uiti episodul cu nevasta, pe care si-a plantat-o in guvernarea PSD la EXIMBANK (banca de stat), pe o leafa de 20.000 Euroi.
E posibil ca pesedoii sa nu-l mai primeasca inapoi, dupa ce “a intinat nobilele idealuri ale stangii progresiste”, dezamagindu-i. 🙂
E un tip lipsit de fermitate/principii, alunecos.
Mie nu imi inspira incredere si il consider doar un catzel bun de dus in lesa.
Probabil ca asta ii e si misiunea si atunci e omul potrivit la fundatie.
Lipsa caracterului, insa, ii da o statura de pitic politic.
Timi, nu neg ceea ce ai scris despre sotia sa. Dar hai sa vedem ce va face si in functie de asta sa-ludecam. Cred ca asa ar fi corect.
Faptul ca a preferat sa ramana in tabara noastra in loc sa revina la matca, asta in conditiile in care Famiglia pesedista a ajuns la ciolan si fura-n draci, este deja un punct pozitiv.
Cam greu gasesti in peisajul politic dambovitean oameni care sa schimbe tabara atunci cand se prefigureaza ciolanul la orizont si sa mearga la looseri ! Invers, indivizi care sa plece de la opozitie la ciolan, oricand !
Singura mea retinere fata de C. Diaconescu , este ca am ramas cu impresia ca este santajabil, asta dupa circul cu alegerile din psd , parca cu jeoana..
Victor, ma referam,. ingeneral, la niste posturi mai vrchi de ale tale in care o simpatizai pe E. Udrea. Sau ma insel?
Din nefericire, rulam aceeasi garnitura de mafioti de la lovilutie incoa`.
Cand pe stanga, cand pe dreapta (pudibonzii chiar pe centru-st./centru-dr.).
O tzara beata, care merge pe trei carari.
Inca mai sper ca ne trezim intr-o buna zi si dam cu ei de pamant.
Ma refer la tineri, bineinteles.
hehehe 🙂 am scris comentul de mai jos acum o ora dar a trebuit sa mai raspund la reclamatiile clientilor
ii dau drumul acum desi poate repet ce au scris altii mai sus:
Hai ca e de ras. Cand eu il criticam pe Cristian Diaconescu ca a santajat PSD-ul ca daca nu sare sa ii apere sotia ce lucra la banca si care facuse niste prostii …. aici pe Politeia s-a sarit , ca domle ce civilizat e Cristy Diaconescu mon cher si ca il cunoastem noi si il garantam noi 🙂
Acum il cautam in arhiva, sa il gasim cu Izmana si Centurista.
..
De ce l-au pus ? Pt ca e seful cancelariei prezidentiale dar poate fi inlocuit rapid cu Chifu,Oprea,Lazaroa si alti Dar se gandesc unii ca ar fi bun de candidat la prezidentiale – ca e si de stanga si de dreapta – uite asa se joaca fata.
…
E miscarea lui Basescu , care va dezgoli de continut PDL-ul , prinzandu-l pe picior gresit.
Si nu numai PDL-ul. Mutarea celor 70 din Mehedinti exact astazi o leg si de anuntul de ieri.
Oricum, , dragi politicieni de dreapta: Legea a doua a termodinamicii – entropia – va maninca,daca nu va miscati , cum l-a mancat pe Neamtu care are acum un partid de buzunar, el +3 sicofanti, toti cu usturoiul de gat,cum a mancat-o pe Udrea care se si credea sefa de partid imediat… Iar MRU bine face ca nu are reactii imediate (l-a citit pe Ralea 🙂 ) ca nu se stie pana la urma daca nu se va apropia de fenomen… . Al naibii nea Mitica (Basescu)
tare as fi curios de la mehedinti cati delegati au fost la congresu’ pdl? Sa ii zicem o curiozitate retorica 🙂
Iar a fost prins cu minciuna si dezinformarea, am ajuns de mirul lumii cu un asa mitoman 👿
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14496448-cum-ajuns-metroul-din-drumul-taberei-contracte-semnate-275-milioane-euro-pentru-executie-coste-1-2-miliarde-euro-cat-autostrada-comarnic-brasov-declaratiile-lui-victor-ponta.htm
Ziua buna,
Eu il “iubesc” pe Base, asa ca , va rog, nu va enervati.
Parerea mea – Nutzica a fost compromisul prin care Base a controlat pdl-ul, altul mai bun n-a avut. Dati-mi cinci nume de pdl-isti loiali lui Basescu si cu influenta in partid. Funeriu, Lazaroiu, MRU, MM & comp – toti au fost rejectati precum o masea stricata (fara sprijinul ei, Funeriu nu cred ca statea prea mult la minister).Iar aprecierea ca Base a ales-o pe ea in detrimentul lui MRU, n-are nicio relevanta in cazul de fata. Problema lui Base era sa recupereze ceea ce mai era de recuperat din pdl (oameni + logistica + electorat ) si dupa cate voturi a luat, e clar ca era singura “capabila” sa faca acest lucru. Realizarile lui Base, multe/putine, nu cred ca erau posibile fara sprijinul ei, avand in vedere toate jegurile din pdl, unpr si udmr pe care a trebuit sa se bazeze.
Buna Ziua,
Si noi il iubm. Cred ca Tapalaga a raspuns cel mai bine la ceea ce scriati dumneavoastra:
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-14490117-umbra-puterii.htm
Buna seara! Credeti ca este cazul acum sa preluam retorica puterii?
in nici un caz! Dar dreapta romaneasca nu poate fi construita de un oportunist de stanga 🙁
Este adevarat. Totusi imi amintesc ca noi l-am apreciat aici pe Diaconescu pentru prestatia avuta pe perioada suspendarii. Cel putin pentru asta sa il privim mai binevoitor. Este opinia mea, evident ca nu neaparat o critica la adresa distinsei autoare a articolului.
Eu sper la o dreapta in care sa aiba loc toti oamenii de valoare. Il apreciez pe dl. Ungureanu si sper ca in curand sa ajunga sa conduca o dreapta unita si puternica, dar asta nu inseamna ca trebuie sa criticam orice alta initiativa.
nu critic initiativa, critic oportunismul.Dreapta nu poate fi construita de un om de stanga!
Probabil este consilierul prezidential cu cea mai mare notorietate si de aceea si-a asumat rolul anuntului.
😀 asa nici Pavel nu putea deveni sfant…
Seara buna.
Pentru on-topic am un comment scurt: peste ani nu va mai sti multa lume de Radio Erevan. Eventual cei care inca se vor uita in calea postasului de cateva ori pe luna. Radio Buhu va detine suprematia*. Chiar daca va incerca sa difuzeze stiri.
Off-topic: principial: sustinerea pt unul sau mai multi politicieni ar fi ok. Adica fireasca si de-nteles. Idolatrizarea ar trebui s-o lasam in seama uslamicilor. Ei se pricep mai bine 😉
_____________________________________________________________________
* in (h)o(n/r)oarea uslamistilor care mai umbla pe aici. Le place mult organul supream
Ciorbea este la B1, pentru cei care nu l-au urmarit la A3.
Tocmai am pornit b1… pfff… vb unu’ prin telefon iar Ciorbea (prim plan) arata ca un pelican.
aflam ca quariu este bun, aflam ca stanisoara este prost, ca cacarau “nu stie” ce se intampla in pnl. Pot sa il asigur pe idiotul de mehedinti ca domnul presedinte kkrau stie. Am inchis
B1 a pornit frumos ca televiziune de stiri, dar risca sa piarda sprijinul telespectatorilor de dreapta.
Nu te contrazic dar pe la inceputurile inceputurilor B1tv era mai cunoscut sub numele Bagdad1tv 😀
Buna 🙂
te rog frumos, pelicanul este o vietate/pasare simpatica. Ciorbea nu poate fi asemuit cu nimic, este unic…….zero barat.
Buna Mar.
Imi recunosc greseala si inteleg reprosul. Drept urmare cer scuze tuturor pelicanilor de pe toate longitudinile si latitudinile. Probabil ca si printre pelicani sunt unii mai… “fericiti”. Probabil ca dac-ar fi avut si ochelari… 😀
Buna seara,
Va citesc zilnic dar nu prea comentez. De mai bine de 2 ani acest blog este in bookmark-ul de la chrome (am schimbat doar link-ul acum vreo 2-3 luni).
Aici vin mereu sa-mi demonstrez mie insumi ca inca nu sunt nebun si nu sunt singur in lumea asta antibasista.
Dar uneori mi se pare ca deveniti prea puritani. Cred ca asta este una din marile probleme ale dreptei din Romania:) Ca si cum a vazut cineva pana acum politicianul perfect. Nu cred ca trebuie sa fim atat de rigizi.
Ma uit cum se scot scheletele din dulapul lui Diaconescu, cum a participat la suspendarea din 2007 dar nu pomeneste nimeni de participarea lui si declaratiile lui de la suspendarea din vara trecuta. Ca a fost de stanga pana acum un an si acum este de dreapta. Serios acum, in 2012 romanii au votat cu cate doua maini pe becali, vanghelie, mazare etc si noi strambam din nas la Diaconescu? Da, a facut pate din cealalta tabara la suspendarea din 2007, da a fost de stanga, si poate chiar mai este. Si Basescu a spus ca a fost de stanga la inceputul carierei lui politice si? In ceea ce priveste ca este santajabil chiar nu am informatii.
In situatia in care suntem, cand efectiv suntem cotropiti de usl, nu cred ca avem libertatea de ne ratoi cu alti opozanti usl. pana la proba contrarie orice ajutor, cat de mic, este bun. Poate pana la urmatoarele alegeri, procent cu procent, mai taiem din majoritatea covarsitoare a usl-ului. Mai sunt 1,5 ani pana la alegerile prezidentiale si trebuie sa aruncam in arena tot ce avem bun si decantam atunci in ajun.
In continuare prima mea optiune ramane MRU, dar asta nu inseamna sa-i punem la zid pe oricare mai revedinca o bucata din dreapta romaneasca. Metoda asta o folosesc cei din usl si vedem cum au reusit si cu base si cu mru.
Eu sper ca noua miscare, ca atunci cand va fi cazul, va face alianta cu FC lui MRU. Sincer sa fiu, la ora actuala, am mai mult respect si incredere in Diaconescu decat in pavelescu. Sincer sa fiu, niciodata nu l-am agreat pe pavelescu, dar increderea in MRU este mai mare decat neincrederea in Pavelescu 🙂
Au ajuns liberalii sa dea mana cu iliescu dupa ce acesta le-a devastat sediile in 91, a ajuns regele Mihai sa-l invite pe iliescu la nunta ficei dupa ce tot iliescu l-a alergat prin Bucuresti si l-a dat afara din tara. Iar acum electoratul si liberal si monarhist nu spune nici pas. Diaconescu nu este pt nasul nostru fin, ci pentru electoratul usl-ist care inca-l mai respecta. Nu trebuie sa ne placa noua, trebuie sa aduca voturi si cred ca poate. Credeti ca sunt multi in Romania care voteaza doctrina? Credeti ca Antonescu n-o sa mai fie votat daca spune ca este de stanga? toata lumea stie ca este de stanga dar tot este votat. Vrem sa rupa voturi de la usl nu sa fie perseverent in doctrina…
Basescu, cu cateva exceptii, a avut mana buna cand a “dislocat” oameni de la psd sau pnl. Hai sa-i dam un pic de credit pt miscarea asta si s-o sprijinim eventual cu rezervele de rigoare.
Scuze pt vorba lunga dar vroiam sa-mi spun si eu parerea si n-as vrea sa pun mai multe paie pe foc 🙂
@ Laur,
felicitari pentru comentariu.
Stiu ca nu sint singurul (dovada, azi, tu si @Finante azi 😉 ).
Salutare Laur.
Intr-adevar, puritanismul este principala tara/obstacol/etc. in calea unei strategii coerente de regrupare. Subscriu la cele spuse de tine de Finante Azi si de victor L.
Depinde unde te regrupezi. Daca englezii se regrupau ca francezii in al doilea razboi mondial, rezultatul ar fi fost altul. Noroc cu puristul de Winston Churchill
Eeh, la frantzuji chiar generalii au dat chix, ca o mare parte din guvern voia sa continue lupta, fie si din Maroc/Algeria. In mod ironic, politicienii au fost aia cu smanes, pe cand generalii s-au dovedit o adunatura de loaze defetiste. Insa aia e o alta discutie.
Salut, Laur 🙂
Si eu sper ca noua miscare (ONG sau partid) va face candva alianta cu FC-PNTCD (noua alianta DA). Sunt in acelasi sentiment cu tine. Daca Diaconescu va munci si va dovedi ca nu mai e pesedistul din 2007 (pana acum, s-a decurcat bine, dupa pararea mea), inseamna ca merita incredere. Moderata si acordata in functie de fapte, nu de vorbe. Pozitia lui din 2012, foarte rationala, numai ca ea trebuie confirmata si in viitor.
Nici eu nu ma omor dupa Pavelescu, care are si el de demonstrat o droaie, si ma tem ca nu se va ridica la inaltimea asteptarilor pe care le are MRU de la el.
Sa mai revii, omule, ca esti de-al casei, ce naiba! 🙂
Salut Cetatean,
sincer, as prefera in Romania o stanga condusa de Cristian Diaconescu si o dreapta condusa de MRU si atunci nu m-as mai speria la alegeri de alternanta.
pe langa sprijinul unei drepte in Romania, cred ca ar trebui sa sprijinim si o stanga reformatoare. altfel ne invartim in jurul cozii si ce drege cat de cat dreapta, vine stanga si parjoleste tot.
am sa-ncerc sa mai revin 🙂
sa stii ca ai mare dreptate cu stanga su dreapta 🙂 din pacate, stanga va fi la noi mereu de inspiratie iliesciana. Mereu.
sa revii 🙂
Laur, ai expus pe larg exact ce spuneam si eu. Nu e cazul sa decredibilizam ideea de dreapta, pentru ca asta se incearca in presa atunci cand liberalii sunt prezentati ca singura alternativa. Nu facem decat sa consolidam imaginea aceasta.
Exista liberali absolut onorabili, la fel si PDL-isto. Toti aceastia, impreuna cu MRU si alti lideri pot forma o alternativa.
Referitor la Forta Civica – sper sa mai arunce in lupta cativa lideri credibili, nu se poate impune doar prin MRU. Un partid inspira putere atunci cand se bazeaza pe mai multi comunicatori.
Si eu astept acelasi lucru. Forta este adusa prin numarul si calitatea celor ce comunica. Ei trebuiesc promovati. MRU este deschizator de drumuri, dar nu se vad cei ce-l urmeaza. “Pe poteca creata se asterne iar zapada.”
Mie imi este teama ca B1 va deveni treptat televiziunea pnl-ului ca partid de dreapta. Rolul A3 devenind minor. Nici nu stiu daca nu cumva exista o “intelegere” pentru ca vad ca ciutacu a plecat de la a3.
Salut
Toate persoanele noi care au venit aici sa il apere pe Diaconescu, si ies din tacere sunt de fapt persoane care merg pe mana lui Basescu si nu diaconesti.
Si sunt multi si influenti la ei in cartier, desi se flutura sondajele in care Basescu pica.. pica…
Parerea mea este don’t mess with Texas ! Nu va puneti pe partea contra lui Basescu. Pierdem garantat asa. Chiar si aia care voteaza cutia goala de la pdl, pe basescu il voteaza. Sunt sigur ca MRU stie asta mai bine decit noi toti la un loc
Nimeni nu se pune cu Basescu. Cand Basescu face greseli de licean de un an de zile, nu se poate sa nu discutam despre asta. TDS, daca el nu boicota pana la urma alegerile asa cum am militat noi, el nu mai era astazi presedinte. De un an de zile fiecare a doua hotarare a lui este un dezastru.
Tinere de stanga
Iata in sfarsit ca-ti dau dreptate 100%. N-as fi crezut, dar de data asta nu am ce face. 🙂
pe mana lui base am mers si cu MRU, nu? in fond, la ora actuala base face cea mai vizibila opozitie la usl. nu spun ca mru nu face, dincontra, observ ca este din ce in ce mai activ la tv si este foarte bine, dar mesajul lui base ajunge cam peste tot indiferent de televiziune si indiferent ca este conferinta de presa sau talkshow. imediat toate agentiile si ziarele ii preiau declaratiile. lui mru inca nu in aceiasi proportie. de exemplu, n-am vazut nicio referire in media de azi la emisiunea lui de aseara de la b1.
increderea se castiga greu. sincer acum, cand am votat cu base in 2004 nu-l simpatizam cum il simpatizez acum. inca nu-mi castigase increderea. cam in aceiasi situatie este si mru acum, cu diferenta ca mru este mai aproape de aspiratiile mele acum decat era base in 2004.totul este sa avem rabdare si am incredere ca o sa confirme si mru.
MRU inca nu produce “stiri” prin declaratiile sale, si se intelege de ce. Se misca mai bine mai bine ca acum 3 luni si e pe tren ascendent. Am impresia ca in urmatoarele 2-3 saptamani va produce, pe masura ce se apropie termenul CEDO legat de legea restituirilor.
Buna seara, stimati colegi.
V-as propune sa ne ridicam putin deasupra viermuielii zilnice din politica si sa judecam la rece si mai putin personalizat, caci sunt unele lucruri care trebuie spuse, desi nu plac tutoror.
a) PDL. Opinia mea este ca PDL ca partid e terminat pe termen lung. Si nu din cauza ca Basescu i-a zis adio (asta e lovitura finala), ci pentru ca electoratul a inceput sa ii spuna adio dupa ce a vazut ca austeritatea adusa de Basescu si Boc in 2010 nu era aplicata de Udrea-Videanu-Blaga si clientela lor de 30.000 de oameni. Exemplele politrucilor de partid din regii si ministere cu salarii uriase care se intorceau la partid in mare parte au iesit la iveala cu ocazia dezbaterilor pe legea salarizarii unitare si s-a vazut atunci putin din retelele de finantare de care PDL dispunea, exact ca si PSD. Scandalurile de la Finante, cu stimulentele incasate in functie de valoarea taxelor colectate. Scandalurile de la vami, cu reteaua aia care mergea, via Blejnar, pana la Eugen Petrescu, mosulica ala sters care avea loc privilegiat de parcare in curtea PDL si usa deschisa la Blaga intrucat era paravan pentru banii negri ai partidului. Udrea cu inaugurarile ei absolut idioate si inutile. Videanu cu dorinta lui de a da afara (ca masura de reducere a deficitului bugetar) profesorii suplinitori. Blaga care declara, la mitingul cu caschetele, ca vor creste cu salariile politistilor sau Blaga care declara ca Guvernul “apartine Partidului”. Si as mai putea continua.
Toate acestea au contribut la pierderea electoratului “basist”, care a realizat ca una spune Basescu, alta face partidul. Pur si simplu muzica “votati PDL, e raul cel mai mic si fac reforma” nu a mai mers, cata vreme existau exemple stridente de sfidare a electoratului si a lui TB, exemple pe care Boc nu le putea stapani/preveni. Ca doar Guvernul era sub Partid, vorba lui Blaga. PDL-ul la ora asta se dezintegreaza pentru ca fripturistii isi dau seama ca nu mai au sansa sa dea vreodata un PM, iar electoratul PDL a inceput sa plece inca din 2010. Deci ideea ca hai sa nu vorbim de rau “PDL-ul ca partid”, ca FC se va alia cu el pur si simplu nu mai merge. MRU a patit-o odata de la PDL, a doua oara nu va mai fi la fel de increzator. Daca va fi vreo alianta cu PDL, nu trebuie in nici un caz sa fie cu acest PDL condus de Blaga, in conditiile puse de Blaga. Sa nu mai gandim PDL-ul ca fiind “acel” PDL pe care ni-l vindea Basescu ca “mai curat” decat PSD. A fost asa o bucata de vreme, si de nevoie. NU mai este asa. Singura interebare pertinenta acum despre PDL e urmatoarea: ce naiba mai face ACUM Monica Macovei in PDL, de ce mai sta? Sper ca nu pentru un loc pe lista la europarlamentare in 2014, o parte a blogosferei are fi extrem de dezamagita.
b) Basescu. Traian Basescu nu mai este jucatorul pe care il stim. Mai are foate putine carti in mana (pe una a dat-o jos si s-a vazut ca era de calibru: Morar la CCR), insa nu mai poate juca asa cum ne asteptam noi sa o faca. In acest moment, nu mai este capabil sa arunce in aer masa cum o facea candva. Sa scoata niste dinti si sa rupa oase, da, insa sa arunce masa in aer, nu. Nici nu cred ca mai vrea, de altfel. Va trebui sa intelegem toti ca Basescu, in al doilea mandat, a jucat prost din cauza PDL-ului si a sabotajului continuu facut de tripleta BVB: si-a asumat rl de paratrasnet al Guvrnului, in numele stabilizarii economice, si pretul politic platit e acum USL cu super majoritate capabila sa modifice Constitutia si dezintegrarea PDL. A meritat ca Presedintele sa se sacrifice pe sine si sa sacrifice Constitutia pentru stabilizarea economica a tarii pe care PDL-ul lui nu voia sa o faca? Cresterea economica s-a risipit, Guvernul MRU a cazut, PDL e condus de Blaga, oar USl are super-majoritate: cum arata peisajul in urma mutarilor lui Basescu din al doilea mandat?
Udrea a fost la un moment dat aliata lui pretioasa impotriva tripletei (la prima remaniere a Guvernului Boc, cand au plecat din guvern Videanu si Berceanu), pana cand a devenit o piatra de moara pentru el – fara ca el sa o recunoasca. Se amageste singur crezand ca Udrea are “potential de crestere”, Nu are si nici nu va avea niciodata. Nu in Romania, nu una ca Elene Udrea. Intre Udrea si Blaga, e clar ca Udrea parae mai spalata, insa pentru un ageamiu. Traian Basescu nu avea voie sa se lase orbit de aceasta impresie, el stie mai multe despre Udrea si relatiile de amicitie, via Cocos, cu Ponta, si despre serparia de la RAPPS patronata de Udrea de la care i s-a tras (intre altele) lui MRU.
Traian Basescu merita sprijinit in continuare (ca si pana acum) si daca va mai fi o suspendare il vom sprijini la fel (eu cel putin), insa viitorul polticii romanesti nu mai depinde de Traian Basescu in masura in care depinde pana acum cativa ani. A astepta de la Traian Basescu solutii pe termen lung, nu e realist. Nici a face un partid “hardcore” Basescu si a paria doar pe el nu mai e o solutie. Traian Basescu va ramane sa faca politica pana cand vrea si cum vrea, insa munitia lui nu mai poate prodice pagube Sistemului cum o facea inainte. Sa ne rugam ca pilonii statului de drept plantati de el sa reziste, ar fi de ajuns.
Este de camasa de fortza 🙁 Zona veche a orasului Constanta arata ca dupa bombardament si vrea animatoare 👿 Incet si sigur, Romania se transforma in Balamucul SRL 🙁
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-14496803-cluburile-din-mamaia-obligate-aiba-care-alegorice-animatoare-meniuri-limbi-straine-radu-mazare-nu-mai-vad-doua-speriate-doua-lesinate-carul-alegoric.htm
Intrebat direct daca ACUM e de dreapta sau de stanga, C. Diaconescu a spus ca nu e nici de dreapta si nici de stanga.
El e “omul proiectelor”.
Asta ca sa fie clar pt. toata lumea. 🙂
Deci noi si viitorul tarii astea am devenit proiectul unui “specialist” in proiecte. Aferim !
As vrea sa mentioneze dl Diaconescu ce proiect a facut si cat a fost el de reusit!
Pai…Miscarea Populara, nu ? 😆
Pai ce s-a si miscat si nu am aflat eu?
Theophyle
Basescu a fost la inceput de stanga, dar noi toti l-am indragit – sau simpatizat, sau cum vrei tu sa-i spui – tocmai pentru faptul ca prin activitatea sa, prin masurile si reformele initiate, a demonstrat clar ca este de dreapta. Deci faptele au vorbit.
Astfel ca nu vad de ce nu ar putea evolua in aceeasi directie si Cristian Diaconescu? Daca va dovedi prin fapte ca este un reprezentant al dreptei de ce ne-am raporta mereu la trecutul lui de stanga. Adica trecutul bate neaparat prezentul si vitorul? Nu ar fi mai bine sa-l judecam pentru faptele sale, nu pentru ceea ce a fost candva.
Dar, apropo de trecutul lui, am vazut ca multi au recitat pe aici opiniile sale din 2007, de la prima suspendare a marinarului
Pai in cazul asta ce facem cu opiniile lui A. Pavelescu, actualul sef al PNTCD, tot din acea perioada_ Ca doar era la vremea respectiva tot pentru suspendare ! ASta insa nu i-a impedicat nici pe Diaconescu, nici pe Pavelescu, ca anul trecut sa fie de partea binelui, intr-un moment in care putini oameni au ramas sa-l sprijine pe marinar ! Or cred ca asta conteaza in primul rand, nu trecutul lor !
Si inca ceva, legat de trecutul lui Diaconescu, da, a fost in PSD, dar intotdeauna s-a putut face o distinctieintre un pesedist ca el si pesedistul tipc (Mazare, Vanghelie, Abramburica, Ponta, Nastase, et ejusdem farinae).
Hai sa vedem ce vrea omul, ce face si apoi sa-i dam la cap ! Parerea mea !
Red,
Eu l-am sustinut pe Basescu impotriva lui Nastase fara nici o rezerva, si dracu’ era mai bun de Nastase.
Basescu nu a fost nici oportunist si nici sinecurist, a demisionat si s-a dus sa se judece in dosarul flota, a condamnat comunismul.
Dl Diaconescu ce a facut? iti spune eu – si-a cautat “pozitii,” si-a cautat joburi si a fost un stangist curatel. Spune-mi si mie cum sau de ce trebuie eu sa-l sprijin? Pentru ca Basescu a spus? Pai uite Basescu spune cam multe in ultimul timp si nu toate pe bune!
Salut. Eu ii detest in egala masura pe Diaconescu si Pavelescu. Mai mult, Pavelescu sufera si de o dotare intelectuala modesta. In politica trebuie sa existe si pozitii si actiuni care te compromit definitiv. Daca suspendarea presedintelui din 2007 nu este un o astfel de situatie atunci ne putem astepta la orice, orice fel de tandem in politica: Ponta – Udrea, Antonescu – Videanu, Ghise – Lazaroiu samd.
Solutiile pe termen lung, ca sa le ofere ar tb sa aiba in spate o structura politica puternica……care nu mai exista si este prea putin probabil sa o construiasca intr-un termen scurt. In plus exista riscul ca serparia sa se munte la un “eventual borcan cu miere”, in ideea ca “aripa PDL” rezultata din fractura migreaza in noua structura.
Din pacate tb sa recunoastem ca are un spatiu de manevra extrem de limitat 🙁 Cu o CC dominata de USL si un mediu politic/economic ostil, foarte greu sa mai opereze pe tabla de sah.
mar, Basescu mai are cateva mutari in maneca. A mutat cu Morar la CCR si USL+UDMR vor fi in minoritate.
Tu crezi ca UDMRul nu tradeaza?
Mar, te-as ruga sa numeri mai bine 🙂
Cetatean, care este miza CCR pe termen scurt? Parlamentul unicameral?
Miza este revizuirea Constitutiei ca atare. Daca nu trece de CCR, nu se ajunge la referendum. CCR poate opri tot proiectul daca nu respecta referendumul sau poate casa anumite prevederi dorite cu ardoare de USL si bagate pe langa aplicarea referendumului.
Miza este enorma.
ANUNT CU PARERE DE RAU PENTRU TOTI SPAMERI CARE STAU LA COADA CA: POLITEIA NU O SA FIE NICIODATA UN BLOG ANTI-BASIST
Teophyle, nu cred ca trebuie sa iti para rau de ei. 🙂
Mie imi pare rau ca idiotii dreaq nu pot sa stea cativa ani in coreea de nord sa vada ce inseaamna “stanga” si “dictatura” ce inseamna sa ai instututii supuse politicului.
Iar eu, Theophyle, citesc anuntul cu parere de bine!
1. ma bucura reactia
2. nu sunt spammer
3, imi cer scuze pentru commentul meu idiot
Nu vad de ce ar fi parere de rau. 😀
Eu as spune ca deocamdata liderii de dreapta sunt oameni care apara justitia si meritocratia. Despre dreapta in sensul economic mai e de discutat, pana la urma majoritatea politicienilor s-au remarcat mai putin prin initiative personale care sa nu aiba vreo legatura cu statul.
Tocmai in acest context nu consider ca Diaconescu ar trebui privit ca un oportunist. Se migreaza destul de usor dreapta – stanga.
Teophyle,
Daca MRU este de departe cel mai competent si cel mai indrituit sa devina presedintele Romaniei, (iar eu sunt alaturea de el) dar trebuie sa recunosc ca CD poate fi un puternic adevrsar al lui oprescu sau crin , in plus mai sunt multi in partea dreapta care l-ar vota in locul lui crina. Ca va fi un atu sau nu pentru dreapta este prematur de spus, ca poate tulbura apele in usl , cu siguranta. Cred ca problema se pune daca la ajunge in turul doi contra crin/ponta/Oprescu daca il vom vota. (ceva imi spune ca exista un fel de intelegere cu ponta pe teme asta-speculatiea mea)
Mai oameni buni, cred ca blogul asta a fost primul sau al doilea din intreaga blogosfera care a cerut boicot cand Basescu chema oamenii la lupta!
Si blogul asta a cerut Presedintelui sa atace Hotararea de suspendare la CCR, ceea ce a facut (oricum avea in plan, insa s-a potrivit).
http://theophylepoliteia.wordpress.com/2012/07/06/mesajul-comunitatii-politeia-pentru-presedintele-romaniei/
E plin netul de “pozitii ale Comunitatii Politeia” in apararea lui Basescu si a Justitiei sau adresate CCR!
Asa ca mai usurel…
Politeia a avut cele mai pertinente pozitii, excelent fundamentate. Nu cred ca exista un singur cititor care sa creada ca Politeia devine antibasist.
Cred ca ai tocit tastatura cu sustinerea boicotului in vara, cu argumentarea deciziei si rugamintile aruncate in “eter”.
of, nu vreau sa imi mai amintesc, mai era un pic si dormeam langa calculator.
ce vremuri @city….ce vremuri…!!!! 🙂 🙂
Buna seara la toata lumea!
buna! 🙂 vremuri de cosmar!
da @city, dar in acelasi timp imi amintesc cu cata infrigurare asteptam sa intrii pe blog si sa ne luminezi. Cred ca nici nu-ti dai tu seama ca pentru noi, acest blog, cu toate comentariile era singurul loc de normalitate. Ca si acum, pro-si-contra Diaconescu 🙂
Oameni buni, toti aveti dreptate! Sincer!
Eu, in nevednicia mea de basista ce ma aflu, nu am inteles aceasta “fundatie”, cum nu am inteles nici rolul lui Diaconescu, pentru care am sentimente amestecate si de-o parte a baricadei pro, dar si de partea contra. Cum spuneam, toti aveti dreptate. Om trai si-om vedea.
eu nu as fi putut lamuri pe nimeni (sper ca am facut-o si o fac inca onorabil) daca nu invatam totul de la @Bascaliosul. Nu ma tem decat de un singur lucru cand scriu ceva despre Justitie: sa nu il dezamagesc spunand prostii.
sunt convinsa ca este mandru de tine 😉
Theophyle
De acord ca marinarul a comis greseli in ultima vreme.Unele chiar mari, ca sprijinul acordat tutei de Udrea. A facut si altele, inclusiv la numirea plagiatorului drept PM anul trecut.
Dar, asta este, il acceptam si cu aceste greseli si, volens/nolens, nu aveam alta solutie decat sa-l sprijinim.
Afirmi ca Diaconescu isi cauta joburi, pozitii, etc. Nu prea pot sa fiu de acord. Daca era asa ce l-a impiedicat anul trecut sa se reintoarca la pachet cu generalul Izmana la marea Famiglie mafiota pesedista.? Asa cum generalul tradator Izmana a prins o halca impreuna cu fripturistii sai, banuiesc ca si Diaconescu se putea aranja oarecum. Si cu toate astea a decis sa ramana de partea marinarului. Nu cred ca este vorba de oportunism, nu in acest caz.
In plus, am foarte multi prieteni in cadrul Ministerului de Externe, in pozitii importante. Toti, dar absolut toti cei intrebati de mine, au cuvinte bune la adresa lui.
Acum, ce va face mai incolo vom vedea. In ce ma priveste il voi judeca in functie de faptele sale, nu de trecutul sau.
Daca ne apucam ab initio sa-i cautam in coarne pe toti cei care vor sa faca ceva unde ajungem. Si nu ma refer la lichele patentate ca E. Udrea ! Aici suntem intrutotul de acord ca madame Cucos nu are ce cauta la coagularea dreptei.
NU l-au primit aia!
Asta ar fi o informatie interesanta.
Vezi si de ce!
http://www.evz.ro/detalii/stiri/diaconescu-il-avertizeaza-pe-ungureanu-atentie-la-declaratia-de-afectiune-a-liderul-psd-9656.html
Theophyle, cu atat mai mult ! Se pare ca Diaconescu l-a “ghicit” pe plagiator ! Chiar mai bine decat marinarul ! Oare Diaconescu nu l-a sfatuit pe marinar anul trecut in mai sa nu-l numeasca PM?
Theophyle, ai informatii in acest sens?
Da si certe!
buna seara , general izmana e cumatru cu ponta . unde e ponta e si oprea,valabil si invers.de altfel oprea declarase ca ponta era pregatit sa treaca la unpr daca pierdea alegerile la sefia psd. despre C Diaconescu nu mai pomenesc , ii urez succes cu fundatia .
Am vazut pe unu’ care zicea ca TB s-a deligitimat pentru ca a acceptat boicotul. (unu pre nume padina). Idiotu dreaq, numai pentru numirea lui Morar sa o tina in frau pe privniciera ar fi meritat boicotu. Iar cat despre delegitimare…..doamne sa il ierti
Eugeni, te referi la Viorel Padina, AVP?
Numirea lui Morar la CCR este o lovitura de maciuca la adresa USL si a pivniceresei !Imediat a iesit scorpia sa sustina ca presedintele nu ar avea dreptul sa numeasca judecatori la CCR !
da
buna seara
interesant
intai si intai felicitari@dama cu cameleoni!
ati lansat o tema fara sfarsit;
cdiaconescu: e de stanga si lanseaza unproiect de dreapta!
basescu : in cateva zile a ” mutat” pd din pse in ppe!
solutii nu exista: mereu m-am intrebat ce ar fi facut dl ratiu ca presedinte ales in 1992!(sau 1990)
problema fundamentala este -cred eu- romania trebuie AZI sa fie de dreapta sau de stanga?
la intrebarea asta nici merkel,nici putin nici hollande nici obama,nici xi nu pot raspunde
nu exista raspunsuri,exista numai reactii conjucturale in cazul romaniei
raspunsurile vor exista numai cand peste 1/2 din cetatenii cu pasaport romanesc vor spune” legea este egala pntru toti”!
pana una alta cei ce au pasaport romanesc spun” fura domle,dar imi lasa si mie ceva”
suntem tot la forme fara fund;
m-as distra nespus sa-l vad pe @tzepe sef peste sistemul energetic,pe @tds sef la finante pe @ziggy sef la justitie…samd..samd….
lumea se schimba,se regrupeaza si noi tot ” protoconisti” suntem
ca om batran eu as miza pe mru si deloc pe basescu( desi e generatia mea)
de ce? cei in varsta -de obicei-au raspunsuri,cei tineri-de obicei-au intrebari= == DE CE????
buna seara , de acord cu tot ce-ai scris mai putin cu sefia la justitie deoarece nu sunt calificat in domeniu. stiu doar ca un stat in care justitia se face pe baza de tovarasii e un stat mafiot. si ca de la justitie se trage si o mare parte din dezastrul in care se afla tara noastra.
@zigzag
da,aveti dreptate;din otata constitutia aia ” iorgovana” mie mi-a ramas in cap un singur articol=art 16=toti suntem egali;
aplicam asta ,avem o tara ;nu aplicam,avem o brambureala!
nu se poate accepta ca statul sa fure ca vezi doamne “interesul national” sau ca icsulescu a fracut cdeva bine!
a gresit ,sa plateasca
din nou,egea trebuie sa fie egala
nenorocirea cu legea o spune domnul care acum e sef la dna=unii sau invatat cu binele!
viata e sus sau jos,e simplu!
se uita vremea lui nastase cand se dadeau ” legi” valabile 24 ore
“cei in varsta” ….. Cum se masoara “varsta” ? Dupa anul de nastere ? .Toti cei nascuti inainte de 19xx au numai raspunsuri iar cei nascuti dupa 19xx mai au si intrebari.. Ce bine ar fi.sa fie asa. Eu nu cred asta.Desi mi-ar placea.
@doina
e “biologie”, e viata
statistic cei “in varsta” nu mai au intrebari,au raspunsuri!
cei in varsta nu mai au ” de ce ?”
cele de mai sus sunt spuse de un om ” in varsta” care -sper- ca inca se mai intreaba ” de ce’
Cine vrea sa aiba cosmaruri, daca nu sunt suficiente cele zilnice autohtone, la Nasul ruleaza filmul despre criza din Argentina.
@mar/buna seara
si maine cacarau va veni sa spuna ca argentina are azi creste economica de peste 5 pctse va uita de potential,de resurse,de….;
mai bine ar da imagini cu romania in 1988
DRAGII MEI,
vä implor nu speculatzi, si nu faceti gard de ghimpi intre MRU si miscarea popularä
cu speculatzii, nu este bine. apoi c. diaconescu are destule relatzii f. sus, in state
s-au UE, dar cred cä si-a dat seama cä aceastä haitä USL SI MITOMANUL PONTA
este escrocheria intruchipatä. nu a rämas pt. ciolan, nu. Oprea nu avea altceva de
ales, acolo este locul trädätorului.este o fundatzie ce au fäcut cu miscarea, iar
nu trebuie säpat s-au creiat anemozitätzi cu MRU.
nu face nimeni garduri, theo 🙂 dezbatem. pentru moment nu stim nimic prea bine.
sincer , NASUL s-a indpärtat mult, de cum il stiam noi.
ai dreptate @nona. cand am spus acelasi lucru la el pe blog, a venit alde primo (nunul ce are emisiune la el despre “meritocratie”) si m-a luat la injuraturi. Acest lucru nu se intampla pe vremuri. Pacat!
Buna Maya 🙂
ala are probleme serioase si cred ca el a introdus povestea cu “ramele”. De mult s-a indepartata, nu mai este ce a fost………..banul/mogulismul schimba omul.
asa se pare @mar.
Mie imi este teama ca toate indoielile astea se vor transpune in “pnl este dreapta in romania” (ponta dixit).
Dreapta trebuie unificata, sa vorbeasca coerent si cu multe personalitati care sa exprime acelasi lucru. Alianta DA este un bun exemplu, intoarcerea “in teritoriu” este un foarte bun pas. Mesjele lui MRU au inceput sa fie mai percutante.
Miscarea populara are mai multi buni consilieri care au egoul lor puternic (banuiesc) dar TB ii tine in control. TB are o ,multime de votanti care sunt ai lui si vor vota cu el.
Pdl nu se va rupe pentru ca primarii nu o sa renunte la primarie. Cel mai probabil pdl o va “balti” in opozitia constructiva.
Miscarea lui MN, sustinuta numai de Nasul, (meritocratie, ortodoxie egocentrica) nu are nicio sansa. Vor astepta sa se “vanda” bine data viitoare.
Lazaroiu la B1
aceastä miscare, este f. bine venitä, inainte sä acapareze uslinosii cu minciuni pe cei nehotäratzi
oamenii atunci pot vedea si altfel decat un congres cu paiatza si plagiatorul, la o adicä,
pt o cauzä, un vot , alegeri inportante, se pot alätura si forma ceva puternic de dreapta.
nu vä speriatzi, stiu ce spun.
MN este un circar narcizist.
seara buna tuturor 🙂
acest tip de postare eu as numi-o postare test.Si inca unul de ala f.inteligent 😉
Ei si tu acum 🙂
Incercam si noi sa deslusim cele absconse. Buna Sera!
buna draga Theo 🙂
mai bag si eu o gluma ca a fost cam tensionata ziua 😆
in other words(f.sinatra) io merg pe mana piratului.
daca maine imi zice ca numai impreuna cu ghise poate garanta ca parlamentul nu va casa deciziile ccr,atunci eu maine il votez pe ghise 😀
Doamne fereste!!!! Pusche pe limba!
😆
@cetaean/buna seara
nimeni nu stie nimic
ca om peste +60 mi se pare un pic indecent sa incerc sa fac agenda cand in carti am numai “dame’
daca exista cumva o gandire pe termen lung vom vedea;deocmdata eu vad ca +60 l-a sacrificat pe mru anul trecut pentru un rezultat( profit)cel putin incert;
cele de mai sus sub rezerva orizontului de apreciere
buna seara! 🙂
Nu TB l-a sacrificat pe MRU, ci PDL-ul. A contribuit la asta si incapatanarea lui Boc, care nu a vrut sa plece mai devreme (informatiile mele spun ca planul lui TB a fost ca Boc sa plece la final de 2011, nu in primavara ,ui 2012). TB a avut in cap un plan cu MRU, PDL-ul l-a rasturnat, iar apoi TB a gresit numindu-l pe Ponta. PDL-ul nu s-a repliat, ci s-a dezintegrat.
@cetatean
ca sa-l parafrazez pe @tds,un manager trebuie sa inteleaga unde a gresit si sa corecteze!ori tragi invataminte din greseli ori persisti in greseli/n-am idee cum e acum,dar planul A=cel cu mru nu a mers cum a gandit/n-a mers =ori il abandonezi,ori il corectezi/ce vad eu acum este ca se abandoneza si se aplica planul B
daca planul B este ” udrea” sau ” diaconescu” eu nu inteleg,dar nu mi se pare fezabil;
e drept, eu valorez doi bani vechi
una peste alta,mie nu-mi place chestia cu ” nu ma retrag dupa 2014″/omul are +60-nu-l dam la gunoi,doamne fereste-dar nici sa crezi ca poti fi vioara 1 nu e fezabil;ca doar n-o fi ronald reagan
perfect de acord cu tot 🙂 si eu am scris:
“Traian Basescu merita sprijinit in continuare (ca si pana acum) si daca va mai fi o suspendare il vom sprijini la fel (eu cel putin), insa viitorul polticii romanesti nu mai depinde de Traian Basescu in masura in care depinde pana acum cativa ani. A astepta de la Traian Basescu solutii pe termen lung, nu e realist. Nici a face un partid “hardcore” Basescu si a paria doar pe el nu mai e o solutie. Traian Basescu va ramane sa faca politica pana cand vrea si cum vrea, insa munitia lui nu mai poate prodice pagube Sistemului cum o facea inainte. Sa ne rugam ca pilonii statului de drept plantati de el sa reziste, ar fi de ajuns”
Am si eu o intrebare. Fundatia poate face politica? Da da, a cui? Nu dati cu pietre, dar nu inteleg cum o fundatie poate sa numeasca oameni in functii politice. Sau se asteapta sa aiba suficienti simpatizanti ,pentru a deveni partid? Daca da, cum se recupereaza acest timp de asteptare, cand mai sunt doar putin peste 12 luni pana la alegerile prezidentiale. Dupa mine, este un pas inpoi si nu inainte.
sigur ca poa`sa faca politica(iohahanis cu fundatia lui de fritzi)
nu numeste in functii politice.Sunt alesi “politic” de catre electorat
cu alte cuvinte, pentru a avea oare’sce sanse, este necesar sa faci parte din ceva, fie el, acel ceva, partid, fundatie sau ONG. Asta ca sa ai mai multe sanse la alegeri, asa-i? Iar la sustinerea lui se pot alatura ceva partide, deci. Si atunci cum ramane cu “munca de partid” cu “afirmarea si confirmarea” in randurile celor ce-l sustine?
e indreptata inspre zona “civila”
CD a si zis :politicienii (astia pe care-i stim)vorbesc prea multe si au facut prea putin (aprox)
De aia se si numeste fund_atie. 🙂
putem extinde printr-un joc de cuvinte si litere
popor natie popo natie poponeata 😆
Nu esti departe de adevar. 🙁
MN la turcescu. un idiot , simte nevoia sa dea in toti ceilalti. numai El este cel curat de la firul ierbii.
Faceti atata caz de Diaconescu ca -I fost pesedist ,dar il uitati pe Saniuta si inca unul tot de la Psd. In partidul lui MRU …..acum disecati-l si pe Saniuta si pe celalalt ,parca fost ministru al sanatatii
Am senzatia ca Saniutza nu mai face parte din PFC.
De abia se nascu copchilu` ca venira si prezicatoarele si bocitoarele (incorect politic, pen`ca ar putea fi de jenul masculin 😉 ) si intrebarile.
Oare ce va face cind va avea un an, doi, douazeci, ce se va alege de el, va fi un copchil care va face cinste parintilor (ca nici ei nu sint prea de cinste) sau o va lua pe cai gresite, cu droguri si hotii?
@theo nona 9 14
se uita prea usor ca drapelul” rosu” a fost al liberalilor/
se uita prea usor ca marx de fapt a fost” liberal”inainte de a lansa manifestul comunist
si a fost destul de bogat, de aia putea sä abereze,
@theo
n-a fost deloc bogat/a trait din banii ” capitalistului” engels
ca toti comunistii .de fapt/au tocat banii altora!!!
Blaga citeste Politeia 😆 …fraza “dragostea cu sila se cheama viol” a fost folosita aici in urma cu 3 zile.
Blaga nu citeste nimic. Citesc niste trepadusi si ii soptesc mereu in ureche 2-3 fraze.
important ca este cineva care se uita, inseamna ca tb sa-i mai transmite “mesaje”
MN, o dä cu firul ierbii, acolo o sä rämanä,
cretin inganfat.färä pic de experientzä intr-un post, dar läträm cä se poartä.
MRU ARE CU CE SÄ LAUDE, a fost si este cineva.
Cu asta ce mai faceti..???
“Ieri era vicepresedinte PSD Suceava, astazi este candidat al Fortei Civice. Ieri milita pentru demiterea lui Traian Basescu pentru ca a “construit un sistem mafiot”, astazi vrea sa intre in Parlament din partea unei formatiuni care il sustine pe Traian Basescu. ….Ovidiu Milici”
http://www.ziare.com/mihai-razvan-ungureanu/forta-civica/candidat-forta-civica-basescu-patroneaza-un-sistem-mafiot-1194602
Sau cu astia
“Partidul Forta Civica, condus de fostul premier Mihai Razvan Ungureanu, a primit in randurile sale 21 de organizatii locale ale PP-DD Mures, ai caror lideri erau nemultumiti de modul in care e condusa formatiunea lui Dan Diaconescu.
http://www.ziare.com/forta-civica/stiri-forta-civica/forta-civica-ia-organizatii-intregi-de-la-pp-dd-nu-puteam-sa-i-refuzam-1221595
Intr-adevar, acel individ a fost enorma greseala, in opinia mea. Organizatia locala FC a fost de doi bani si eu i-as fi luat in suturi, sa fi fost MRU.
Cat despre “organizatiile” PPDD, Stefan Pirpiliu si-a aratat limite de gandire si de actiune politica. Omul inca nu a iesit din paradigma veche pe care o cunoaste, si sper ca data viitoare sa nu se mai repete tipul asta de actiune. As vrea sa vad de la el mai multa atentie, ca muuuuulte lucruri nu se mai pot face asa cum stie el.
Daca va continua asa, o sa ramana cu doar acele organizatii.
Parerea mea e sa lasam scheletii in dulapuri ,ca fiecare cam are…..si sa vedem cum sustinem unificarea dreptei ….iar daca tot ii scoateti,cintariti la fel
intamplätor,
asa este ; Engels era fiul unor bogätasi evrei din TRIER, cel mai vechi oras din germania,
si f. frumos, acolo este si ” porta negra”;
Salutare tuturor,
Eu nu ma prea pricep la ideologii, Am prieteni cat si inamici din ambele fete ideologice, pentru mine conteaza mai mult la un om moralitatea. Dar din polemica iscata pe acest blog, de aparitia Miscarii Populare si a caracterului lui Cristi Diaconescu, permiteti sa va spun ca: Una din calităţile remarcabile ale zodiei Berbec este aceea de a idealiza. Energia Berbecului ne îndeamnă acum spre idei pentru că deţine secretul ideii, a noţiunii, le creează pe toate acestea şi apoi le răspândeşte în ambele sensuri. Asta înseamnă că există două tipuri de demersuri care apar in aceasta perioada: unul care ne îndreaptă spre profunzimi sufleteşti, spre ponderaţie, spre măsură, spre a cultiva la o nouă dimensiune o preocupare asupra căreia ne-am îndreptat un an de zile sau, de partea cealaltă, a risipi o şansă excepţională, mimând aerul distrat sau tonul jovial într-o situaţie de care orice persoană matură şi cu mintea sănătoasă s-ar îngrozi.
Intamplator, buna seara
Mi-a placut foarte mult comentariul dvs de la 8.44, insa spre deosebire de dvs eu tot pe Pirat mizez De ce? Lucrez de 20 de ani cu tineri si am ajuns la concluzia ca majoritatea nu au nici raspunsuri dar nici nu-si mai pun intrebari. Pur si simplu inghit orice fara a-si mai folosi minusculele celule cenusii.
@ion
buna seara/parca nu ne mai tutuiam;
chestia asta cu ” de ce” nu e deloc originala;o am de la ” magistru”( stiti cine a fost,sper)
n-am uitat-o ,si incerc s-o transmit si nepotilor;
nenitescu 🙂
buna Ion 🙂
si mie mi-a placut,
Intamplator e floare rara. 🙂
Dar,subliminal e intr-un fel ,optimist.Tinerii pun si isi pun intrebari.(de ce doar batranii au raspunsuri si tinerii doar intrebari)
Tu,lucrand cu tineri,esti mai realist(cel putin adecvat mediuliu unde iti desfasori activitatea).Zici ca nu-si mai pun intrebari.
Eu constat ep un segment important ca nici nu stiu sa(-si) puna intrebari,da` sa mai astepte sa inghita vreun raspuns.Stam f. rau. 🙁
“Lucrez de 20 de ani cu tineri si am ajuns la concluzia ca majoritatea nu au nici raspunsuri dar nici nu-si mai pun intrebari.”
Asta am observat si eu. Am colegi <25 de ani care au o gandire sesizabil deficitara la capitolul analiza. Si intre mine si ei nu e nici macar un deceniu diferenta de varsta.
astea au fost lectile date de USLINOSI , CONTRA PRESEDINTELUI
voiculescu cu mafia lui, trebui au trimisi la inchisoare pt, räul fäcut Romaniei.
ion,
nu intzelg, dar sper cä ceva bun se poate intampla,
cä de rele m-am säturat. si eu tzin cu Bäsescu.sper sä-i meargä bine.
Buna Theo,
Sa trecem de ziua de maine si apoi Kepler va va poate spune mai multe si mai clar. In orice caz inca suntem in Perioada fara directie.
sunt asa departe de voi, dar doresc din suflet, sä reuseascä ceva de dreapta.
mä uitam la PLAGIATORUL PONTA, cum vede microfoanele, cum se desläntzule
cu auto-multzumire, voluptate, este bolnav de pläcere.
Naparca tot naprca ramane 👿 Nu s-a uscat frauda pe buletinele de vot si a inceput sa-si incordeze muschii de gumilastic –
Presedintele PDL, Vasile Blaga, a fost intrebat, marti seara, la “Gandul Live”, daca PDL il va sustine pe presedintele Traian Basescu in cazul in care acesta va fi suspendat, democrat-liberalul raspunzand: “Pai a spus ca nu mai are nevoie de noi”
http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-revista_presei_politic-14497700-vasile-blaga-intrebat-daca-pdl-sustine-traian-basescu-daca-suspendat-spus-nu-are-nevoie-noi.htm
Nu ma mira raspunsul. Si pana la un punct este absolut logic. Basescu si-a facut-o cu mana lui nu ptr iesirea de sambata seara, ci ptr sustinerea publica ptr Elenuta. Blaga a inteles rapid ca miscarea nu beneficiaza nici macar de sprijinul celor mai ardenti sustinatori ai presedintelui si reactioneaza in consecinta, ca un caprar ce este.
Ok Intamplator fara tutuire. Te referi la Nenitescu cumva?
@ion
absolut!
” the one&only” ;cred ca nici azi nu exista manual de chime organica ca al lui!( deh,umori de om batran)
cand l-am vazut cu gipsul de la mana pe care erau semnaturile tuturor laureatilor nobel din us,am inteles de ce a refuzat s-o accepte pe ” doamna” la doctorat;
funeriu a inteles si el,desi nu l-a avut pe magistru mentor
nici nu cred , cä l-a sustzinut Blaga pe Presedinte, este un mincinos,
nu-l iert cu manifestatzia militzienilor- ……. de care a stiut, un fsn-ist bätran.
noapte bunä,.
noapte buna 🙂
ceva ceva tot trebuie sa fie 🙂
Am senzatia ca se deschid prea multe fronturi, se vulnerabilizeaza o pozitie fragila si cu tendintza de izolare.
http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/hellvig-cere-demisia-de-la-cotroceni-a-consilierilor-prezidentiali-implicati-in-miscarea-populara-297310.html
rade ciob de oala sparta
s-a gasit cine sa dea lectii de moralitate 😯
Fundatia populata de consilierii prezidentiali a fost o miscare de avarie care sa acopere gafa partidului condus de EU. Nu repari o greseala cu alta greseala.
Clemy 🙂
nu cred ca sunt inca suficiente date ca sa spunem ca fundatia este o eroare.Spun asta tocmai din cauza reactiei unor politicieni si a mediei(vor s-o inghesuie la colt deocamdata)
A fost anuntata in pripa, este condusa de un domn (Cristian Diaconescu) contestat de multi sustinatori ai presedintelui si nu este clar ce rol va avea daca chiar va deveni realitate. Chiar cred ca a fost o masura menita sa inchida povestea partidului Miscarea Populara condus de Elena Udrea. Acestea sunt motivele ptr care calific anuntul drept o eroare strategica. S-ar putea insa sa ma insel. Mi s-a mai intamplat.
Mircea,
nu cred ca este o eroare, nu avem date, dar ofera munitie inutil. A aparut extrem de rapid si mai ales intr-o perioada tulbure, pot spune ca este aproape pompieristic.
tot ce apare si ar putea sa apara va fi atact de astia,oricare ar fi.E perceput ca un atac la adresa sistemului si desigur ca nu vor intrusi sau deschiderea ochilor electoratului in sensul ca mai exista si alte jucarii in raion,nu numai alea vechi uzate si prafuite.Timingul poate fi interpretat,cred,dar cu sigurantza niciodata nu este bine ar zice media si politicienii.
Ce nevoie mai avem de inca ceva cand sunt deja destule.E suficient ca o zona cu potential de coagulare va atinge sa zicem o masa critica.Daca apoi vor fi destepti(vom fi) vor putea sustine unitar,imo.In fond e perioada de santier,s-a demolat sandramaua veche se recupereaza caramizile bune si se construieste ceva nou.Mai cate un perete,mai cate un geam,dureaza pana prinde contur.Sa nu iasa din termen insa
la dracu’ cu Hellvig si alti penelisti care il pupa in creier pe Antonescu (scuzati, dar e necesar).
Incearca sa extinda si asupra consilierior ce au facut cu Basescu: sa il paralizeze cu obligatia de “neutralitate”, adica “ciocu mic, ca te suspendam.”.
Consilierii nu au obligatii constitutionale, pot face parte si din Partidul Piratilor si de unde vor ei.
Eu nu dau doi bani pe opinia lui Helvig. Comentam doar faptul ca aparitia intempestiva a ideii fundatiei creeaza mai multa confuzie decatsa lamureste ceva.
exact
Buna dimineata!
“il pupa in creier pe Antonescu”
Cata IMAGINATIE! Creier la Antonescu 🙂
S-a gandit cineva ca aceasta fundatie poate fi gandita nu ca o miscare politica, ci ca o pepiniera care sa atraga, sa formeze si sa dea oameni politici de calitate? Eu imi amintesc de un proiect mai vechi a lui TB cand spunea ceva similar. Poate ca TB pune bazele acelei “scoli” de fabricat diplomati….
Poate sa fie si asta desi nu prea cred.
pai cine sunt membrii? nici unul nu este membru de partid. Nu mai stiu daca Funeriu este sau nu. Dar sunt oameni care pot scolii pe acest subiect pe cei interesati.
este
Da, eu m-am gandit. Pepiniera de oameni politici. TB asa a spus candva, ca ii va “invata pe tineri sa faca politica”.
nu crezi ca suna mai a Pirat, acest proiect? Este similar cu miscarea Morar. Acum il lasa pe fraieri sa se agite cu tot felu de speculatii pentru a atrage atentia de la dezastrul din partidul sau favorit si la momentul oportun le da in cap cu acest proiect. Just watch!
a,nu maya,sper ca nu
vreau s-o prind si eu nu numai progeniturile 😆
🙂 🙂
Salve,Maya
Eu vreau doar sa precizez ceva….Piratu’ o face el greseli de duzina,dar isi calculeaza pasii in avans si tot timpul are 2-3 solutii …..daca ,va inchipuiti ca a fost luat prin surprindere, va inselati amarnic….laBase totul e calculat…..aceasta Miscare Populara nu e facuta in pripa ca raspuns rapid la ceva ….aceasta Miscare a aparut acum ,pentru ca trebuie fie facuta dupa un dezstru ….dezastrul de la alegeri….daca o facea inainte nu avea spor din cauza orgoliilor ,care sunt mai mari la intelectualii dreptei…așa ,acum vor trebui sa-si dea mana …..pista Udrea este falsa , analizati mai bine……aceasta miscare este înscrisa de 1an de zile
Udrea a fost folosita impotriva lui Blaga (ca totdeauna) si pentru a lua pulsul partidului. Udrea nu era o garantie ca PDL se va reforma (nici nu cred ca TB insusi credea asa ceva), ci era turnesolul pentru a vedea cat de pro-Blaga e partidul.
E drept ca TB a exagerat cu sprijinul mereu acordat pentru EU, si aici a gresit si nu va recunoaste niciodata. Insa in faza cu Udrea vs Blaga la Conventie, eu personal opinez ca s-a masurat pentru o ultima data gradul de aderenta al partidului la ideile lui TB. Evident, TB a facut campanie prea personal pentru Udrea: optiunea sa.
Insa daca mai aud iar de la TB laude pentru Udrea de azi-incolo, inseamna ca mijlocul politic s-a transformat in scop si ca Piratul are nevoie de o vacanta la munte, sa se mai aeriseasca.
Blonda a fost folosită si impotriva lui Tariceanu si a mai multora….toată aceasta degringolada si grabeala e doar pentru deruta…..amintiti-va cit a bătut moneda Base ca nu o sa- l pună PM pe Ponta…..si toti au zis ca Base a dat inapoi de frica cind la numit….el doar a supralicitat pentru a avea o baza de negociere pentru a acordul de coabitare …..PM contra Acord…,,la ce-au votat romanii ,Base a incuiat o coalitie de 70% într-o colivie….faceți o mare greșeală daca,credeți ca Base poate fi luat prin surprindere
night, Basescu e un bun tactician. Cu strategia sta mai prost.
@Cetatean
Te contrazic…..pe mare nu poți fi doar tactician …..musai si strateg
Intrucat multi dintre comentatori au avut zilele astea intrebari despre raportul de forte de la CCR iar eu nu am raspuns exact cum se astepta (sperand ca oamenii vor intelege singuri cum sta treaba), ma simt dator sa postez un link.
In sfarsit, le-a picat abia azi fisa ziaristilor si cred ca nu numai lor.
http://www.gandul.info/politica/basescu-muta-si-castiga-la-curte-5-4-cum-reface-garnitura-morar-pivniceru-dorneanu-jocurile-la-ccr-10692391
Gata, am inteles unde era gresala 😉
Eiii,City
Vezi pentru ce-a fost buna degringolada cu Mișcare Populara si toată agitata cu PDL ……mai spui ca nu-i strateg ???
Chiar mă intrebam care era miza pentru MP ….le-a dat de mestecat la băieți …..
😆 😆 😆
Intamplator,
Magistru ca magistru dar si ucenicul , ma refer la Margareta Avram nu a fost de lepadat Spectroscopia de IR scrisa in colaboare cu Nenitescu mi s-a parut cea mai placuta metoda de finger pentru substantele organice de sinteza, e adevarat pana cand am descoperit MS-ul.
In alta ordine de idei, Piratul nu e expirat dar a inteles ca nu adevărul primează în această lume, ci modul cum este spus, lucrarea în care este integrat acesta şi nu în cele din urmă sacrificiul personal abordat pentru evidențierea adevărului.
Clemy, buna seara
Nu e nici o greseala strategica a Piratului. Pur si simplu are o intuitie fantastica e cu doi pasi inainte tuturor. “începutul acesta înseamnă sfârşitul unei confuzii”care ne va elibera de teama sau de incertitudinea care plana asupra unor persoane din anturajul apropiat”.
Ion, pana acum Kepler nu a dat gres 🙂 Asteptam cu interes viitorul.
Vai si amar de Catalin Voicu, cred ca nici Bradisteanu nu-l mai poate salva. Spicuim din motivarea respingerii cererii de recuzare a Pres. Curtii; “Respinge, ca nefondata, cererea de recuzare a doamnei judecator Livia Doina Stanciu, Presedintele Completului de 5 Judecatori – Penal 2, formulata de recurentul intimat inculpat Voicu Catalin în dosarul nr.6312/1/2012 al Înaltei Curti de Casatie si Justitie, Completul de 5 Judecatori – Penal 2. Definitiva. Cu opinia separata a domnilor judecatori Francisca Maria Vasile si Ionut Mihai Matei, în sensul respingerii, ca inadmisibila, a cererii de recuzare a doamnei judecator Livia Doina Stanciu, Presedintele Completului de 5 Judecatori – Penal 2, formulata de recurentul intimat inculpat Voicu Catalin în dosarul nr.6312/1/2012 al Înaltei Curti de Casatie si Justitie, Completul de 5 Judecatori – Penal 2.
Judecatorul Ionut Matei e colosal. auzi respingere pe motive de inadmisibilitate. Punct lovit punct ochit in facultatea de drept si doctoratul in stiinte juridice ale Tov Voicu
Eh, ii taie un picior ‘pe bune’ si gata. Inventeaza ceva despre tromboze si-l face invalid de-adevaratelea.
Pentru cine crede ca miscarea populara a fost pripita si necalculata. Iata de ce : 🙂
Il vedeti pe TB mergand , nervos, cu suldalme marinaresti inadite cu suldalme de ferentari,la lazaroa , funeriu, diaconescu, la ala care i-a tinut fata lui kkroa cand a vrut sa schimbe sefii de servicii (daca imi aduc aminte bine) si sa le spuna : ‘reati ai naibii de prapaditi *****s ia sa imi faceti mie, *****m, o miscare ceva ca sa nu ma uite lumea , capu vostru de neispraviti ******b :). Eu nu…. 🙂
Ceva imi spune ca ei erau de cu seara acolo cu cererea……..
@ion
daca stii si de d-ra avram m-ai dat gata!mai ramane d-na cioranescu si drimus si pogany si bratu, nu mai trebuie nimic..m-ai cucerit!
o tempora,o mores!
Intamplator, cu Bratu fara Pavlov nu faceai nimic la Operatii si aparate in industria chimica. Pavlovul se vindea in camin de la un an la altul cu 200 de lei.
Frumosse vremuri. Acum tinerii au Goagalul dar ce folos.
Buna seara.
Desi nu am mai scris de foarte mult timp, totusi nu este seara in care sa nu va citesc. Nu am mai scris fiindca am considerat ca fiind musafir nu are rost sa intru cu comentarii care sa contrazica gazdele… Si incet-incet m-am multumit doar sa citesc.
Imi aduc aminte la alegerile locale. Sustinerea acordata lui Nicusor Dan. Ca si Cristian Diaconescu, un vajnic sustinator al suspendarii Presedintelui. Spre seosebire de Diaconescu, Nicusor Dan a mai fost si participand activ in Pra Universitatii, plus sustinator al unor masuri de-a dreptul comuniste… Nu doar de stanga.
Si totusi Politeia l-a sustinut…
La inceputul acestei postari am avut impresia ca citesc o “demascare” a dusmanului de clasa – adica a lui Diaconescu.
Asta doar fiindca acest blog il vede poata ca pe un potential adversar al lui mru.
Si atunci eu v-as spue asa: Mru nu va castiga increderea celor de dreapa daca va fi cocolosit. Trebuie sa iasa la bataie si sa imi/ne arate ca merita votul meu. Pentru asta trebuie sa vina cu un program clar de dreapTa si cu oameni capabili sa il aplice. Trebuie sa fie concis, eficient si incisiv. Trebuie sa arAte ca are sange in vene nu numai carti in biblioteca. Altfel cu parere de rau dar nu il vad sa castige inlupta din jungla asta politica.
Iar fanatismul si sustinerea fara margini a cuiva/oricui nu cred ca vor aduce succesul. Realismul e de preferat, aliantele sunt de preferat, orgoliul nemasurat e bine sa fie innabusit.
AtAt am vrust sa spun. Dar a iesit cam lung.
@victor, opozantii sunt bineveniti. Doar asa va invinge cel mai bun.
Eucumine, este de coma frate,
Mar, poate si pentru ca la noi la catolici este Saptamana mare, ar cam trebui sa privim cu o maximă seriozitate tot ceea ce se întâmplă în jur, tot ceea ce simţim acum şi să nu întâmpinăm evenimentele cu gravitate sau să le acordăm acestora mai multă importanţă decât au.
Am inteles, va pregatiti de sarbatoare 🙂 Sa speram ca duminica va fi o zi de primavara autentica si nu ce avem acum la Bucuresti, unde juri ca vine Craciunul cu toate ca au inflorit zabilele in gradina si prostul de cais sta sa infloreasca.
EVZ
Fundaţia Mişcarea Populară ar putea fi un instrument util preşedintelui Traian Băsescu în demersul său de coagulare a dreptei. Fiind o fundaţie, aceasta poate coopta în ea inclusiv membri ai PDL dornici să ia parte la un nou proiect, fără ca aceştia să fie siliţi să părăsească partidul, unde pot rămâne pentru a coagula o eventuală masă critică.
Acest lucru ar permite ca din proiect să facă parte şi primari ca Emil Boc, de exemplu, care şiar pierde funcţia de primar al Clujului dacă ar pleca din PDL. În acest fel, Băsescu are la dispoziţie două instrumente: PDL, în cazul în care gruparea anti-Blaga va reuşi să răstoarne situaţia până în 2014, şi Fundaţia, care poate oricând să devină un partid politic.
………………..
E o scula interesanta, cum este noul meu set de cutite si divaisuri de curatat legume. S-ar putea sa ii foloseasca si lui MRU si s-ar putea sa ne foloseasca si noua celor de dreapta — in chestii oneste , nu in imbogatire rapida.
royalty line ceramice ? 😆
sa le ia dracu
taie ca naiba ,imi zgarie farfuria si am reusit sa sparg unul(l-am scapat pe jos si am dat o gramada de bani pe ele)
tot mai multi se inspira de pe politeia
idei din ce discutam pe aici in cateva ore apar prin ziare.
Pai???? ….detalii,pls ….
detaliile despre cutite- switzerland-4 buc. de dimensiuni crescande de pe la 7-8 cm pana pe la 15-16
lama este alba usor sidefata maner comod,ergonomic, de plastic dur dar catifelat la atingere
sunt casante si taie groaznic de bine(duritate 9,pur si simplu taie sticla daca apesi putintel,de zgariat o zgarie doar la atingere),
lama e destul de casanta(nu se sparge ea prea usor dar scapata/trantita de ciment se poate sparge)
..
detaliile celelalte 🙂 nu stiu,am observat ca ideile din unele postari sau comentarii,sunt preluate ,dezvoltate dupa un timp oarecare(observ ora aparitiei) prin unele ziare chiar si pe sticla(atunci cand ma uit la tv) o fi coincidenta,habar n-am 😉 da cred ca e bine
marelele avantaj e ca nu le ascuti niciodata si scapi de-o corvoada 😆
cred ca pot inlocui si briciul !
Buna Dimineata,
Postare noua – Revista Presei – 27 Martie / Ticaloşi fără culoare politică