Compromis până la compromitere
13/03/2013 | Autor theophyle Categorii: Editoriale, Magazin Politic |
De multe ori am senzatia ca suntem atat de contaminati de cultura compromisului, inradacinata in viata noastra sociala, ca de multitudinea compromisurilor pe care le facem ne compromitem intreaga viata. De fiecare data cand se intampla ca niste doamne si domni alesi de noi ca sa ne reprezinte se reprezinta pe ei insisi sau cand in fruntea unui partid / alianta sau altul ajunge un tanar imberb, care debiteaza fraze atat de imbecile ca el insusi se hlizeste de ineptiile debitate. Sau cand partidul Bratienilor incape pe mana unui turnator josnic, cu aportul unui june batran, lovit de boala absenteismului, noi astia, de suntem electoratul inaintea alegerilor si contribuabili intre ele, dam din cap si suntem manipulati ca sa vedem jumatatea plina a paharului.
Adica de ce ar fi jumatatea plina? Ca nu ne-au invadat tatarii, nu ne-au ocupat turcii, nu ne-au lovit molimele aviare? Adica uitati-va la jumatatea plina ca ne-am ales niste incapabili, ale caror singure capabilitati sunt de a-si face averi din banul public. Astia nu ne omoara intr-un singur mandat. Trebuie cel putin 2-3 mandate ca sa dam ortul popii! Asta se numeste jumatate plina?
Sa inteleg cum ar trebui sa fie viata cu o jumatate plina a paharului? Sa cumparam o casa cu trei camere, din care numai una poate fi locuita pentru ca celelalte doua sunt cu igrasie? Sa ne luam o sotie (merge si sot), care este frumoasa, dar tare proasta sau invers. Sa cumparam o masina fara scaunele din spate sau poate sa muncim si sa primim salariu o luna da si alta nu. Si asta, prieteni, se numeste jumatate plina a paharului.
Ieri dl Presedinte Basescu ne-a anuntat ca dupa terminarea mandatului prezidential nu va parasi scena politica ci se va ocupa de (re) construirea dreptei. Stire imbucuratoare si dadatoare de speranta, problema ar fi ca pana atunci noi, astia care am mai ramas in dreapta, vom pierde sigur inca doua confruntari electorale, cele din mai 2014 la Parlamentul European si cele probabil din noiembrie 2014 la presedintia Romaniei. Dl Basescu ne-a atentionat ca ar exista probabilitatea ca Antonescu ar putea castiga prezidentialele anul viitor. Cu Ponta premier si Antonescu presedinte, dl Basescu nu va reusi sa produca o noua formula de dreapta nici pana in anul 2024. Mult, mult prea tarziu, din nefericire nici razboiul asta dl Basescu nu-l mai poate castiga.
Daca este ceva de facut, cu sau fara dl Basescu, lucrurile trebuiau sa se miste deja. Cu un partid putred, populat de figuri sinistre ca Blaga sau Udrea nici o sansa! Despre reformisti, numai de bine, sa-i vedem castigand alegerile in partid si poate dupa aceea ne vom pune sperantele in ei. Sa speram ca lucrurile se vor misca pe un alt vector si sper din toata inima ca acest vector deja a prins traiectoria dorita.
Cu tot respectul pentru dl Presedinte, cred ca sfarsitul 2014 ar gasi in Romania o “dreapta”a lui Frunzaverde si Stanisoara patronata de la Cotroceni de Antonescu si binecuvantata de Voiculescu-Varanul.
Baieti si fete de toate culorile curcubeului, membrii de partid sau nu, simpatizanti cu adevarat sau postaci. Intelegeti ca nu poate merge la infinit cu jumatatea paharului plina. Mai devreme sau mai tarziu va trebui sa vedeti ca jumatatea goala a paharului este cea care ne afuriseste viata si este vina noastra ca ii lasam pe altii sa vanda /verse / fure ca o marfa platita si primita pe jumatate.
Lucrurile sunt clare – acum sau niciodata pentru noi!
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
seara buna,
Presedintele a mai spus si ca in pdl ar fi 2 prezidentiabili (a precizat ca sint barbati fara a specifica insa culoarea parului) cu sanse reale in fata lui Antonescu. sa nu disperam deci.
salu TIM,
nici vorba! In special, pentru ca ca prezidentiabilul adevarat nici urma de el in PDL 😆
Propozitia cheie a articolului – superb – al lui Theophyle este dupa mine :
“Sa speram ca lucrurile se vor misca pe un alt vector si sper din toata inima ca acest vector deja a prins traiectoria dorita.”
surse: daca Elena Udrea va pierde sefia PDL ar putea parasi partidul impreuna cu sustinatori sai.
surse: M.R. Ungureanu (FC) si Aurelian Pavelescu (PNTCD) vor sa refaca alianta de centru dreapta sambata
Intrebare: daca va castiga blaga unde fuge sau ce construieste ElenaU ? ca din ce vad pe politeia TUTA nu e dorita spre alianta mru_AP
intrebare: daca va castiga blaga unde fuge MMacovei sau ce construieste MM ? – la Neamtu ?
intrebare:daca va cistiga Blaga atunci cind zboara cocorii si pleaca TBasescu de la Cotroceni unde aterizeaza bunicutzul obositul din poveste 🙂 ?
….
And the Zen master says, “we’ll see
TDS,
in ani ’80 a fost la televiziunea americana un serial sitcom extraordinar, probabil cel mai bun pe care l-am vazut in viata mea, se numea Soap (sapun) care incepea cu niste intrebari de genul tau si se termina cu alte intrebari legate de cele care nu au fost elucidate in respectivul program. Deci emisiunea curenta se TERMINA sambata, si incepe o alta. Multe dintre intrebarile tale isi vor gasi raspunsul sambata.Take my word!
http://en.wikipedia.org/wiki/Soap_%28TV_series%29
am anticipat: And the Zen master says, “we’ll see 🙂
e ca aia cu varza, capra si lupu.
doar ca varza e carnivora deci nu mege nici macar conbinatia varza-lup.
aia e varza capra si stiuca.
Lupu e in combinatia racul broasca si lupul
pai si Blonda?
Blonda sa se duca la dracu, acolo unde ii este si locul, langa Ponta!
Pentru interesati – Calendar: Mircea Eliade – 106 ani de la nastere<
O analiza interesanta despre modul in care ticaie ceasul, 500 de zile sunt atat de putine….decat maine nu-i poimaine si semne bune anul nu are, pana la acest moment 🙁
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-14409073-500-zile-pana-prezidentiale-despre-crin-antonescu-nu-numai.htm
salut mar 🙂
Ticaie, ticaie si Piratu’ vrea sa-l asteptam sa ne reconstruiasca dreapta dupa ce Crin o sa ajunga la Cotroceni 🙁
Theophyle, Piratu’ nu are cum sa ne tina. Sa-i dam bataie.
TIM, s-a dat drumul de mult. De fapt din 15 decembrie 2012! Acum vor incepe sa apara si rezultatele 🙂
🙂
vezi ca ai promis ca simbata vedem ceva. macar un coltisor se devoaleaza. ai creat deja asteptarea, sa stii. 🙂
Scuze, buna 🙂
ma tem ca intr-un an nu mai are ce sa reconstruiasca, totul va fi pulbere. Azi am vorbit cu cineva de la o banca, care-mi povestea ca este socat de cate popriri primeste pe conturi, PF si PJ. Tot respectivul i-mi explica lipsa de ratiune, mai ales ca oamenii se intorc dupa un interval cu dovada ca blocarea a fost facuta aiurea.
Plus impozitare, puls deriva totala, starea de nesigurantza, nu stiu cati vom mai rezista pana la anul 🙁 A inceput sa se puna o presiune terbila pe cel care culmea muceste si mai si plateste, pur si simplu de cateva luni ne-a sufocat 🙁
mar,
pana la urma din haosul asta se poate naste ceva mai bun. Eu cel putin sper 😆
conferinta lui MRU de azi.
http://www.privesc.eu/Arhiva/15436/Conferinta-de-presa-sustinuta-de-presedintele-partidului-Forta-Civica–Mihai-Razvan-Ungureanu
Foarte bine ca a reactionat a doua zi dupa “samsarii lui mru “. A invatat din povestea dinainte ca daca nu reactioneaza epitetul se lipeste repede, lumea uita contextul si ramane doar zicerea. Si nu ajunge doar interventia asta. Mai trebuie.
e bine ca a fost conceput un mesaj. mesajul trebuie insa sa si ajunga la cei care au fost expusi mesajului caruia se raspunde.
nu e corect sä asteptatzi ca presedintele sä formeze dreapta, cand a fäcuit-o
si-au bätut joc de el si de dreapta , care a fost sustzinerea pt. presedinte, ? numai noi
restul au mecänit.
asa se va intampla si cu MRU, dacä vretzi sä aibä succes trebuie ajutat.
am auzit niste comentarii ale Dacianei Sarbu la Bi, oaie cu ochi de bou si creer de gascä,
infiorätor, fraze cäcänite, färä legäturä, un comentariu de om redus, vocabular de 4 clase.
Nona, ai facut o caracterizare care tb salvata 😆
azi au continut sä-l toace la A3, niste mizeranili, nu stiu unde este CNA
o mare rusine cä poate fii cineva tocat, färä rusine.
ce tupeu 😯
mi s-a spus sa-l numesc pe morar fara procedura(acum cateva min. declaratii pivniceru pe a3/cred ca reluare de aseara) unde este atunci transparenta de care se tot face caz ? evident e vorba de basescu
si mai zice schengen nu are legatura cu numirea procurorilor(dna si general ) ….mai sa fie !
minte.
bineinteles ca minte cu fata aia buhaita fara ca sa clipeasca
http://www.ziare.com/mihai-razvan-ungureanu/forta-civica/mru-legea-lui-ponta-mizeaza-pe-moartea-proprietarilor-inainte-de-a-fi-despagubiti-1224024
“Victor Ponta spune ca nu sunt bani si inventeaza un sistem prin care proprietarii sa nu primeasca despagubiri, ci puncte, care nu pot fi valorificate pana in anul 2017. Vrea ca efectele reglementarii sa fie resimtite cand el nu va mai fi la guvernare. Legea exclude persoanele in varsta, care au avut deja rabdare 20 de ani, acestea nu vor mai apuca despagubirile daca proiectul de lege va fi aprobat”, a declarat fostul premier”
Mai mult, Ungureanu a precizat ca legea lui Ponta nu este transparenta si ca asociatiile de proprietari sunt excluse din comisie, incurajand “samsarii” pe care isi propunea sa ii elimine.
Fostul prim-ministru a mai adaugat ca procedurile de restituire sunt prea complicate. Acesta a explicat ca, dupa ce depui dosarul, poti astepta si patru ani pana acesta va fi aprobat, iar rezolvarea lui ar dura intre sase si noua ani, la care se adauga inca doi ani in care astepti primirea banilor sau a proprietatii. Ponta mizeaza pe moartea proprietarilor de drept, astfel incat despagubirile sa nu se petreaca pe parcursul vietii”, a afirmat Ungureanu.
in plus, acesta a completat ca, si daca proprietarii ar fi despagubiti cat sunt in viata, imobilul si-ar pierde doua treimi din valoare pe perioada evaluarii, care poate ajunge la peste 20 de ani, pentru ca nu se tine cont de valoare de piata in momentul retrocedarii, ci de punctele obtinute cand a fost depus dosarul. “Il invit pe Ponta sa plagieze proiectul de lege pe care l-am inaintat la Senat, pentru ca stie cum sa o faca. Il salvam de la o rusine”, l-a ironizat Ungureanu pe premier.
MRU e absolut fabulos.
aha, ziare.com nu sta rau la audienta. dar tot mai trebuie.
Ai dreptate, este fabulos… 🙂
“A popos de samsari, cati baroni locali PSD s-au imbogatit pe seama tranzactriilor imobiliare? in spatele lui Ponta stau colegii cu cutitul scos” 😆
cred , textul dela coferintza lui MRU; trebuie postat si pe un ziar.
cat timp exista basescu in politica astia au cu cine “lupta” dupa care,in felul cum se guverneaza, D-zeu cu mila 🙁
Vorbim de lup 🙂
Mihai-Răzvan Ungureanu
În această seară, de la 22.30, mă puteţi urmări la Cronica de noapte, la Naşul TV, alături de Grigore Cartianu. Vom vorbi despre relansarea dreptei şi despre atitudinea liderilor politici din România în privinţa aderării la spaţiul Schengen.
See Translation
“la rata inflatiei de 5%, la o despagubire esalonata pe 22 ani, se pierde 2/3 din valoarea imobilului”
Temnicera este tipic unui comisar comunist, care lucreazä pt. mafiotzi,
tupeistä si nerusinatä.
MRU a aratat ca exista un pasaj in raportul MCV care se refera la legea proprietatii.
Plagiatorul nerusinat, sä dezväluie adevärul, dar adevärul, cum escroaca comunistä
de mämicä, cu sora ei, au obtzinut prin misculatzii, o vilä in valea prahovei.
jurnalistul DL. Tabacu stie ceva.
MRU a citit din auditul ANRP despre mafia transpartinica imobiliara: 38.000 dosare (2005-2011). 80% din cazurile restituite nu au la dosar certificat de mostenitor.
“in 2010 si 2011 s-au trimis mii de dosare spre evaluare mereu la aceleasi 12 societati si mereu la aceeasi 10 evaluatori
mru: “acestia sunt finantatorii de partide politice”
Asta ar fi un raspuns pentru TDS, ingrijorat de soarta lui Nutzica – ANRP fost in ograda ei si cocoselul ei particular (si nu prea) facea acolo milioane. Mare viitor are dreapta cu cea “mai de dreapta doamna” cu un mare potential politic!
cand auzi cifrele lui MRU, ti se face rau. Dosare mutate prioritar la solutionare pentru ca petentul ‘suferea” de ceva: de insuficienta urinara, sau era fost fumator, sau suferea de tahicardie. Jaf cu J mare.
FONFÄITUL NICOLAESCU, un isteric increzut, a läsat si data trecutä un dezastru in Sänätate,
Calafat face figuratzie, este socialist convins,si saboteazä unde poate o dezvoltare nouä
serioasä si privatä. ce nas a avut presedintele, cum miroase el canaliile.
ar trebuii pus degetul pe catziva securisti si mafiotzi, ce au fäcut misculatzii.
escrocii au adus martori falsi, avocatzi escroci si cu ceva bacsisi, s-a fäcut.
MRU, nu trebuie sä inghitä mojiciile plagiatorului si a tembelului Cäcäräu.
Cand a fost intrebat de ce Ponta a zis ca samsarii imobiliari au avut interese pana la vargul Guvernului, la un premier, MRU a zis: “Eu cred ca se gandeste la premierii pe care i-a cunoscut. Poate merge la inchisoare sa isi viziteze Premierul” 😆
da,replica a fost ca un plici peste fatza de toval a C/P.
Iurascu, VP Forta Civca: s-a depus legea dupa consultari finale cu asociatiile de proprietari pe 18 si 19 februarie. Hotul a strigat hotii. Cum e croit proiectul Ponta, samsarii vor fi bucurosi, ca se pun la mezat sute de mii de hectare de la ADS pe care proprietarii de drept nu le vor putea licita prin video conferinta.
ce tampitzi sunt comunistii, egal de unde,Cheave “omorat de americani,”
cum e de vinä bäsescu pt. tot.DEMENTZA SOCIALISTÄ BOALÄ GREA:
Asociatiile de proprietari sustin proiectul FC, au avut dialog indelung si au colaborat la scrierea legii 🙂
Merita citit! Blaga, “mare om, mare caracter” si mai ales curat
http://www.evz.ro/detalii/stiri/ginerele-lui-blaga-afaceri-de-milioane-de-euro-din-bani-publici-1027889.html
Preiau eu aici, ca tot discutam la subiect, criticile asociatiilor de proprietari la adresa Guvernului Ponta. Cine stie cat mai sta articolul pe Hotnews. Proprietarii cunosc si proiectul FC si proiectul Guvernului.
1. Prin noua lege procedurile de restituire se complica mult in loc sa se simplifice, se tergiverseaza emiterea unei decizii definitive pentru cazul retrocedarii in natura cu cel putin 4 ani si pentru deciziile cu despagubiri valorice (exprimate in PUNCTE !) cu 6-9 ani, iar banii corespunzatori punctelor se vor putea incasa dupa alti 2 ani cu esalonare pe parcursul a 10 ani. De exemplu, un petent care a depus o notificare la Primaria Bucuresti in anul 2001 ar incasa eventual ultima rata in anul 2035.
2. Restituirea terenurilor din extravilan in cazul in care aceasta nu se mai poate face pe vechiul amplasament se va face cu terenuri agricole, pasuni sau paduri pe alte amplasamente (compensare), dar atentie, persoana indreptatita nu are dreptul de a alege sau accepta o alta varianta de despagubire sau alt amplasament decat cel acordat. Eficienta acestei proceduri este conditionata de buna credinta a administratiei locale, posibil fiind ca imobilele oferite in compensare sa nu poata fi valorificate.
Persoana indreptatita ar putea primi un teren neproductiv, greu accesibil pentru care va fi obligata sa plateasca taxe si impozite , cheltuieli de intretinere fara a obtine vreun profit. Sistemul de compensare genereaza astfel coruptia, care si in trecut a fost semnalata in numeroase cazuri in situatii similare.
3. In noua Lege valoarea imobilului nerestituibil va fi exprimata in puncte, care vor putea fi valorificate prin licitatii si doar in cazul in care punctele nu au putut fi valorificate la cel putin doua licitatii, numai atunci se va putea opta pentru plata echivalentului acestora in numerar pe parcursul a 10 ani. Sistemul acesta este inflexibil si dezavantajeaza persoanele varstnice , bolnave, greu deplasabile sau cu grad de educatie mai redus , favorizeaza crearea unei noi clase de profitori. Prin aceasta lege, modalitatea de valorificare in numerar a acestor puncte nu este stabilita, ea urmand a fi reglementata prin normele de aplicare care vor fi aprobate ulterior printr-o Hotarare a Guvernului, fapt care poate intarzia din nou procedura de despagubire.
4. Sistemul de evaluare si compensare in noul proiect este defectuos. Evaluarea imobilului nerestituibil se va face pe baza grilei notarilor existente la momentul intrarii in vigoare a legii (o tabela folosita de notari la impunerea fiscala a pretului minim de vanzare a unui imobil) , fara a se tine cont de valoarea de piata a bunului imobil, asa cum s-au facut evaluarile pana in prezent conform standardelor internationale. Valoarea calculata ramane fixa, nu se reactualizeaza cu indicele de inflatie, desi plata se va face dupa mai multi ani de zile. La o rata medie a inflatiei de 5 % ar rezulta in 22 de ani o reducere a valorii imobilului la 34,19%, adica o pierdere de 2/3 din valoare.
5. De neacceptat este si faptul ca Legea acorda ANRP drepturi sporite fata de legea actuala, adica acorda dreptul de invalidare a deciziilor/dispozitiilor deja emise de entitatile administrative. Acest aspect contravine principiilor generale de drept intern si international, mai ales principiului neretroactivitatii legilor. Aceste decizii au intrat in circuitul civil si produc deja efecte juridice. Invalidarile pot fi facute numai de instantele de judecata.
6. Proiectul prevede ca persoana indreptatita, pentru imobilul care nu i se restituie in natura, sa primeasca un numar de puncte echivalent cu valoarea calculata a imobilului la momentul aparitiei legii conform grilei notariale. Aceste puncte pot fi valorificate numai prin participarea la licitatii publice ; nu se compenseaza terenul la paritate valorica reala ci se liciteaza –> consecinta va fi ca pentru un imobil licitat interesant se va plati mai mult decat valoarea sa reala datorita concurentei mari. Aceasta noua loterie, asemanatoare traficului de actiuni de la Fondul Proprietatea va dezavantaja persoanele indreptatite varstnice, sarace sau cu o pregatire mai redusa, in defavoarea unei noi clase de afaceristi, care vor cumpara „puncte“ la pret redus.
practic asistam la o noua cuponiada – de data aceasta pe proprietatea privata.
Astazi la ora 22:30 MRU la Naşul TV in emisiunea lui Cartianu. Merita vizionat. Nu am link dar il gasiti voi 🙂
link: http://www.nasul.tv/2013/03/13/exclusiv-de-la-2230-mru-fata-in-fata-cu-grigore-cartianu/
Este bine ca cineva se mai gandeste si la economie, perspective….ca in rest praf si pulbere, taxe fara numar si eventual rogojina aprinsa in cap.
http://economie.hotnews.ro/stiri-energie-14410007-traian-basescu-propus-vicepresdintelui-executiv-exxonmobil-romania-devina-unhub-regional-zona-marii-negre.htm
Buna seara,
avem papa! Fumul a fost alb. Inca nu se cunoaste numele.
Buna 🙂
Sa-i auzim si numele!
Buna, Cedric. Am inteles ca Oprisan e noul Papa 😆
Liviu Dragnea despre alegerile pentru şefia UNCJR: “Avem şi noi cardinalii noştri”.
(G/M).
Habemus papam! Fum alb iese din Capela Sixtina – ptr. nume se pare ca vom mai astepta putin.
http://www.hotnews.ro/stiri-international-14410293-fum-alb-iese-din-capela-sixtina.htm
Ps. poate ave o surpriza, un papa de culoare.
Marean Vanghelie?
Daca ne raportam la declaratia facuta de Dragnea, este posibil (G/M)
Papa este din Argentina
BERGOLIO al 226-lea Papa!
Bergoglio?
http://en.wikipedia.org/wiki/Jorge_Bergoglio
seara buna tuturor 🙂
habemus papam 🙂
argentinianul bergoglio(parinti italieni,emigranti) papa Francesco ! 🙂 imi place, a inceput chiar cu o gluma.
emergentele sud americane iau avant
unde ai auzit :razz:ai avut antena speciala 😆
puls-doppler radar 😆
A inebunit lupul, Blanculesc vorbeste la B1 despre noul Papa – “o fericire pentru iubitorii de animale din Romania ptr. a ales numele de Francisc din Assisi” 😛
erata- ptr. ca a ales
Blanculescu e un tembel.
eufemism, prea bland 😛
City 🙂
excelente precizarile de la 6:32
pe digi au transmis toata ceremonia. Continua si acum. Nu m-am uitat la b1 , Blanculescu si alti dobitoci.
da, deci legea MRU chiar contine articolul cu dedicatie pt. samsari.
sabotaj sau imbecilitate? o sa raspunda oare cineva?
Proiectul legislativ pe care şi-a pus semnătura şi Ungureanu precizează, la articolul 16, că au prioritate în soluţionarea cererilor, pe lângă persoanele bolnave sau mai vârstnice de 80 de ani, şi „persoanele care au cumpărat drepturi patrimoniale litigioase – adică exact samsarii“ pe care îi pune la zid premierul Ponta.
Contactat de ziarul „Adevărul“, Mihai Răzvan Ungureanu a pus pe seama neatenţiei paragraful cu pricina. „Acel paragraf a apărut, fără îndoială, dintr-o greşeală. Din neatenţie, legea a fost depusă în Parlament cu acea precizare, însă am pregătit o erată care va fi depusă în momentul în care legea va ajunge pe masa comisiei. Varianta finală şi corectă a legii am postat-o pe site-ul partidului Forţa Civică“, a fost explicaţia lui Ungureanu.
articolul este in head la adevarul.
asta apropo de compromitere.
Draga TIM,
ai doua posibilitati. Sau citesti cum trebuie ceea ce comentezi sau iti muti comentariile pe alt blog. Scurt. Sunt deja obosit de manipulari. Te rog mult
Asta e articolul.
http://adevarul.ro/news/politica/mafia-retrocedarilor-propune-legi-parlament-1_5140ce8700f5182b8503a383/index.html
Citesti, comentezi si nu mai bati campii.
Theophyle sa ne controlam limbajul in primul rind.
stiu care e articolul, ca doar de acolo am luat textul cu copy paste.
“au prioritate în soluţionarea cererilor, pe lângă persoanele bolnave sau mai vârstnice de 80 de ani, şi persoanele care au cumpărat drepturi patrimoniale litigioase”
explica te rog cum anume manipulez eu, si de ce nu am dreptate cind zic ca in legea MRU exista dedicatia pt. samsari incriminata de ponta.
Tu ma vizitezi, eu nu viu la tine, deci te rog limbajul tau inainte de toate. Omul a explicat. Nu-ti place explicatia, adreseaza-te te rog cu intrebarea relevanta PR-ului de partid. Punct! Ce porcarie mai este si asta! Te folosesti exact de jargonul plagiatorului.
Theophyle in ceea ce priveste exprimarea civilizata nu exista prioritati. si gazda si musafirul trebuie sa o aiba. sintem totusi oameni care avem mai mult de doi neuroni in cap. ba poate chiar trei.
am vazut explicatia omului si daca ma intrebi desi nu cred ca o sa o faci mi se pare penibila. nu MRU e penibil. e penibila situatia in care a fost pus – sa dea explicatii pt. cineva care a bagat rahatul ala in lege.
Theophyle, nu stiu tu, dar eu ma simt realmente tradat. pt. ca de doua zile fac misto si il scuip pe ponta ca arunca cu rahat in FC si acum descopar ca ponta, pt. prima oara in istorie chiar nu minte. chiar e adevarat ce a spus. ba chiar a fost elegant. la ce media are putea realmente sa mature pe jos cu MRU. de asta nu am scris la pr-ul de pardid si am scris aici, pt. ca aici eu am sustinut o cauza care acum am descoperit ca e strimba.
Theophyle eu intotdeauna o sa zic exact ce gindesc. daca “platforma” de care faceam misto ieri nu suporta adevarul, spune-mi si dispar in 3 secunde.
inca ceva. daca enervarea ta se datoreaza faptului in sine si nu mie sa stii ca te inteleg al naibii de bine. cred ca ti-am mai zis zelele trecute ca avem in ultima instanta acelasi cap compas.
multumesc ca nu ai moderat comentariul.
Daca e asa cum spune Adevarul, trebuie ca MRU care este un om de nota 10 sa verifice cine din stafful lui a strecurat propozitia aia , si sa il dea in suturi afara in seara asta….daca nu a facut-o. E revoltatoar de dedicat paragraful ala. Adica stam la coada, iar batranii de 89 ani si avocatii cu Maseratti costume de 3000 dolari si ceasuri de 50.000 trec in fata
Forma depusa NU contine textul mentionat de adevarul. Noi, sau cel putin @cetatean cunoaste forma initiala!
Theophyle,tds,tim 🙂
numai de aici si ne dam seama de lucratura,zona din care poate proveni si frica pe care o genereaza mru.
Mircea,
nu-mi sta in obicei sa ma impototonez cu merite care nu mi se cuvin dar in afara bloggeristicei obinsuite noi investim zeci daca nu sute de ore in proiecte diferite ale FC. Noi nu facem treaba numai de tastatura si propaganda de doi bani. Legea respectiva a fost vazuta si de noi deja acum 10 zile poate si mai mult. Nici vorba de asa ceva!
AM SA SPUN MAI MULT DECAT ATAT!
Asociatiile de proprietari au vazut textul si au depus obervatiile lor. Dl Ponta nu le-a citit si a vazut o versiune de la Senat. Versiunea respectiva a fost depusa de PDL, pentru ca FC nu are gru parlamentar, respectivul paragraf a intrat de acolo! FC o sa faca o intampinare in acest subiect ESTE INCA O LUCRATURA ORDINARA!
exact la pdl ma gandeam si la marsavia atacului, la sincronizarea pe cuvantul “samsar” dintre ponta(declaratiile sale) si cel/cei care au depus proiectul.
la fel s-a intamplat si cu vita kobe si alte mizerii
te rog sa nu te enervezi, respectivul baga fitile de ceva timp. nu stiu de ce, dar cred ca este o singura persoana care posteaza sub doua nick-uri 🙁 nu cred ca este corect din partea persoanei respective sa procedeze asa, dar fiecare face cum crede si mai ales cum are constintza ca om 🙁
Mar,
tu stii mai bine decat multi cat de mult ne pasa noua si cat de mult ne dorim sa traim intr-o lume corecta. Este extrem de dureros cand ajungem la situatia in care cineva trebuie sa explice ca Versiunea respectiva a fost depusa de PDL, pentru ca FC nu are grup parlamentar, respectivul paragraf a intrat de acolo! o sa vedem cum si de ce. Deocamdata lucrurile au fost corectate. Nu trebuie sa-ti spun ce inseamna astazi PDL!
Da, stiu. Regret enorma ca nu am fost ieri cu Desy, din pacate abia azi m-am dat jos din pat si de nevoie . Stiu ce efort se face si mai ales ce presiune se pune pe o mana de oameni. Nu este corect sa intoarcem frazele si sa dam sfaturi, de sfatuitori ne este casa plina, de oameni cu carca avem nevoie.
Prea multe fitile, multe sfaturi fara acoperire, uneori am senzatia ca suntem pe un stadion 🙁
OK, poate fi o facatura poate fi orice dar acum nu conteaza.
Conteaza ca PR si MRU sa rezolve cumva chestia asta in mod convingator.
Murdaria cealalta cu vita de Kobe nu a fost rezolvata convingator la nivel de imagine. Daca si acum ne balbaim atunci Ponta stie cu ce murdarie sa vina daca MRU devine periculos.
da
V-au facut la buzunare prin metoda inlocuirii paginii? E veche, am inteles ca erau HG-uri modificate pe drumul catre MO prin aceasta metoda.
Am cautat pe siteul senatului dar in bulibaseala de acolo e greu de gasit initiativa. MRU apare cu 0 initiative legislative deci e trecuta la altcineva.
Va inteleg si enervarea dar maine lucrurile se vor vedea mai clar si este pacat sa apara tensiuni din aceasta cauza, exact unul din scopurile inlocuirii.
O FERICIRE, poate papa FRANCESCO, scapä romania din mainile maidanezilor USL.
Blänculescu, un mälai mare si prost, dar se dä destept.
alt dobitoc Nicolaescu, ii face hengheri pe aia care sunt contra lui. ce menajerie cretinä.
astia sunt niste comise mutatzii nereusite si periculoase.
Oprisan ales papä al mafiotzilor.
intrigantzii italieni, s-au sabotat intre ei si a iesit FRANCESCO
ce jale si intrigi, chiar dacä se dau fericitzi, nu-i cred.
a inceput MRU la nasul.
mar spun pt. a nu stiu cita oara ca nu sint TDS. in ceea ce priveste constiinta si fitilele o sa te rog sa recitesti tot ce am scris eu pina acum.
Tim 🙂
eu iti acord prezumtia de “nevinovatie ” si de buna credinta 🙂 asta doar daca nu esti dintr-o anumita zona pdl
Si eu sunt aproape sigur ca nu esti eu. Desi am momente in care ma indoiesc 🙂
🙂 🙂 🙂
Am senzatia ca glumesti, sincer. nu subevalua oamenii ptr. ca uneori ai surprize teribile 👿
de ce ai sarit, te-am acuzat cu ceva sau stii ceva?
stai ca am senzatia ca vorbim in paralel. ai zis tu asta?
respectivul baga fitile de ceva timp. nu stiu de ce, dar cred ca este o singura persoana care posteaza sub doua nick-uri 🙁 nu cred ca este corect din partea persoanei respective sa procedeze asa, dar fiecare face cum crede si mai ales cum are constintza ca om
tim , la mine te referi ? eu sunt cel cu fitilele ? Daca da – ai dreptate, daca nu – la fel ai dreptate
🙂 nu TDS e un citat din mar care se referea la mine, dar cred ca si la tine dat fiindca ne crede pe amindoi aceiasi persoana. persoana fitilista desigur. 🙂
http://live.nasul.tv/
multumesc Mircea,
cel mai misto e ca discutia se concentreaza pe mine si nu pe problema. pe mine, pe pdlisti, pe ponta pe udrea, pe incalzirea globala, etc
pai asta e treaba. Nu ce spune persoana e important ci cine este persoana
Buna seara.
Va confirm ca posed legea, in format electronic.
Posed forma electronica a documentului asa cum a fost el redactat de Forta Civica si semnat de asociatiile de proprietari.
Scrie acolo clar:
“9. Solutionarea, in ordinea inregistrarii lor, cu prioritate, a dosarelor proprietarilor de drept, a mostenitorilor acestora, si doar in final a celor care au cumparat drepturi litigioase. Vor avea prioritate doar proprietarii de drept pentru cazuri medicale grave dovedite cu documente si proprietarii cu varste de peste 80 de ani”.
Ce spune adevarul.ro e sau o minciuna, sau o manareala din partea PDL-istilor de la Senat. Se va lamuri rapid.
vom observa o recrudescenta a folosirii cuvantului “samsar” de catre ponta & comp.Probabil o adevarata “apologie” a luptei lui Ponta cu samsarii.In tot acest timp samsarului i se va crea pe sticlele obediente o imagine f. negativa(nici nu-i greu de fapt)
apoi se va spune ca mru tine partea samsarilor prin proiectul de lege depus.
acest lucru trebuie ! contracarat energic si eficient.
contracararea se cheama damage control si se face de catre profesionisti in pr. cum sint aproape sigur ca nu exista la dept. de pr. al fc.
Bun MRU la Cartianu ….deci ,o sa se nasca Dreapta Unita ,sub patronajul Piratului si cred ca se va numi Miscarea Populara ,cea inregistrata de Ioana Basescu… 😀 😀 😀
Va fi o Dreapta cu oameni tineri,curati si onesti pe sufletul nostru si al Piratului….))))))))))))))))))
Doamnea ajuta, sa fie intr-un ceas bun 😀
Oare Kepler pe unde o fi?
adevarul nu minte, din moment ce MRU spune ca legea a fost depusa cu o greseala care o sa fie modificata printr-o erata. legea asa e depusa. daca tu stii cum a fost depusa si ea apare cu fraza aia, inseamna ca fraza a aparut pe drum.
de unde stii tu daca Adevarul minte sau nu, ai certitudini???????????????
Eu posed legea cum a plecat ea de la FC. Scanata si semnata de asociatiile de proprietari. Forma articolului e redata mai sus:
‘9. Solutionarea, in ordinea inregistrarii lor, cu prioritate, a dosarelor proprietarilor de drept, a mostenitorilor acestora, si doar in final a celor care au cumparat drepturi litigioase. Vor avea prioritate doar proprietarii de drept pentru cazuri medicale grave dovedite cu documente si proprietarii cu varste de peste 80 de ani”.
Arte vreo legatura ca depunerea acestui proiect de catre PDL si inscrierea lui Stanisoara in PNL s-au facut amandoua pe 06.03.2013?
nu gasesc proiectul pe pagina senatului (care are un site de rahat).
Idem, am cautat 1/2 ore si crede-ma ca nu sunt ageamiu la asta
Cetatean, daca tu ai forma plecata si adevarul forma ajunsa nu e evident ca pe drum a aparut textul?
ba da. Insa nu stiu care e textul final, sa il compar. Nu il gasesc.
gata, acum inteleg ce spui
Sa folosesti IE, am vazut ca e facut sa fie “mai compatibil” cu IE decat cu alte browsere
nu, nu exista pur si simplu proiectele depuse spre dezbatere. Site-ul nu le arata.
incearca asta in google: (numele legii sau nr de inregistrare) site:senat.ro
este zadarnica cautarea dupa titlu, google nu gaseste nimic din ultima luna cu “proprietati” sau “confiscate” ca cuvinte cheie pe siteul senatului. Mai ramane doar numarul de inregistrare pe care nu-l cunosc
Si pe viitor cred ca este foarte necesara postarea pe siteul Forta Civica a textelor care pot deveni sensibile. Manipularea aceasta avea mult mai putine sanse daca textul era postat pe http://www.forta-civica.ro/ macar de pe 06.03.2013 data depunerii la Senat
buna seara, chiar daca am linkuri multiple si comentariul va intra, cred, la moderare, poate este de folos informatia.
textul este totusi pe site la forta civica, din pacate fara link vizibil de pe prima pagina, iar art. 16 cel buclucas este intr-o versiune diferita de cea data de @Cetatean, fara nicio referire la drepturile patrimoniale litigioase.
Art. 16. –(1)Soluționarea cererilor se va face în ordinea înregistrării lor.
(2) Prin excepţie de la alin.(1), au prioritate în soluţionare cererile persoanelor îndreptăţite care suferă de boli grave ori foarte grave sau care au vârste de peste 80 de ani, precum şi moștenitorii acestor persoane.
http://www.forta-civica.ro/propunere-legislativa-privind-stabilirea-si-plata-despagubirilor/
google gaseste si varianta de mai jos, care are forma de proiect consacrata, deci este cel mai probabil ce s-a depus la Senat dar nu are ce cauta pe site, pentru ca este neinregistrat inca:
http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2013-03-7-14368005-0-proiect-alternativ-lege-retrocedarilor-prezentat-asoc-prop.pdf
in calitate de fan MRU sper sa se clarifice cat de repede sau macar sa se uite.
buna ziua!
Multumesc.
Linkul dat de mine contine o captura din principiile generale ale legii, acceptate de asociatiile de proprietari si care spune explicit ca proprietarii si mostenitorii au prioritate.
Pe site-ul FC este legea, asa cum a plecat ea de la Forta Civica spre secretariatul grupului parlamentar PDL Senat
http://imageshack.us/f/812/proiectfccorectcr.jpg/
Nu scrie absolut NIMIC de drepturi litigioase. Daca a aparut ceva in forma legii depusa spre dezbatere, aceasta nu se putea intimpla decat la secretariatului grupului parlamentar PDL, unde cineva e posibil sa fi “strecurat” sintagma de care vorbea adevarul.ro cu drepturile litigioase.
pai presupun din raspunsul lui MRU care confirma inplicit ce zice adevarul ca e depus acolo (mai pune niste semne de intrebare ca sa-mi fie mai clar)
Ponta a intrat in masina de tocat, in seara asta este facut pasta 😆 Argumentele sunt devastatoare si greu de contracarat 😛 😆
Bună seara,
@Theophyle, din câte cunoaşteţi, noul Papa e considerat din categoria conservatoare sau progresistă?
salut,
noul papa este primul iezuit ajuns papa. Asta il pozitioneaza antagonist cu ultimii doi papi, care nu prea s-au avut bine cu iezuitii. Este un conservator de alt gen, in nici un caz un “progresiv”.Un papa iezuit este chiar ceva nou
si mai vrem sa se termine procesul lui felix http://www.evz.ro/detalii/stiri/surse-doua-judecatoare-de-la-tribunalul-bucuresti-cercetate-pentru-coruptie-una-dintre-magist.html
Iata o captura de ecran din legea cum a plecat de la FC. Am capturat din PDF-ul final, pe care il am. Puteti verifica singuri corectitudinea celor spuse de mine.
http://img138.imageshack.us/img138/1472/legeafccr.jpg
C. tu de ce te agiti? Chiar crezi ca cei care te cunosc, chiar si virtual, s-au indoit macar o clipa de ce ai scris/spus?Eu zic ca nu.
Cred ca cei care tb sa se documenteze sunt cei care se indoiesc si care au aruncat piatra, virtuala.
MRU e bestial la cartianu 😆
umor de cartier ….ha ha ha ha ha ha ….il face terci …astept sa vad ce raspunde Chilot’el….
teatru absurd …..)))))))))))))))))))))))))
crezi ca mai poate sa dea replica, este lipit de asfalt………….ca in desene animate 😆
Balanel si Miaunel….. 😆 😆 😆
i-a mai dat o smetie, turism in Europa si din cand in cand un pas in Dubai 😆
cica …M-ai face un pas si-n Dubai … 😆 😆 :lol:…..
nu l-am stiut pe MRU plin de umor sec ….e teribil
Ha ha ha ha ha ha …Il roaga sa plagieze proiectul
C/P este extra plat, una cu asfaltul 😆 😆
adevarul e ca niciodata nu am vazut atatea resurse de combativitate, umor, sarcasm si atac politic bine tintit.
te contrazic 🙂 in urma cu o luna de zile pe un post local de la Arad. Si atunci a fost magistral, eram cu belgian langa mine care a ramas interzis de prestatie.
aoleu….il face tradator pe Chilot’el ….Bravo MRU!!!
nu-l mai acuz de plagiat daca plagiaza proiectul de lege pe care l-am depus(aprox)
e total mru
umor cu priza f. buna 😆 excelent
Hopa, este cineva sensibil la mesaje si le livreaza, Vocea Rusiei.
Agentul sanitar….ptr. ce sa dam cu var 😆
eu ma uit aici.
http://live.nasul.tv/
adica de fapt doar ascult. voi aveti si imagine ca io n-am?
se vede clar – http://live.nasul.tv/
Salut, ai probleme pentru ca te confunda lumea (lumea buna…vorba lui caine rau biensur )cu mine ? 🙂 E inconfortabil ? 🙂
🙂 salut TDS,
era un film in care eroul e confundat cu condamnatul si condus la ghilotina in uralele multimii 🙂
TDS,
BASTA! Astazi am avut suficient cu TIM si am fost foarte aproape sa-l banez. Eu stiu exact ce este o minciuna si nu o voi discuta chiar daca ceapa masi’ de Adevarul o publica! Te rog mult termmina!
Eu am zis ca o calomnie trebuie luata mai in serios decit adevarul. Ea vine pe neasteptate, si blocheaza victima. (cind Ponta minte el are pregatita explicatia cu dezinvoltura)
Nu trebuie bagat capul in nisip. si fiti pregatiti in demontare. — gestiune timida—
Am incurcat-o cu rahatul nedemontat aruncat la alegeri in ventilator. Nimeni nu va mai tine minte contextul ci va tine minte doar cuvantul. Daca dai search pe internet la vita k….. din pozitia 7 dai numai de mru.
nu stiu ce naiba are ca io vad un negru adinc
bingo, deci daca aveti un adblock la firefox sa stiti ca de aia vedeti la nasul un negru absolut.
tare MRU!
Dupa emisiunea cu Gadea, toti colegii de platou s-au ingramadit sa ma felicite pentru cum l-am “executat”, insa eu l-am aparat.
😆 😆 😆
Regal, o reala placere sa-l asculti 😆
princiar, regal e doar Piratu’
mai oameni buni, a fost un regal! 😆
fabuloasa analogie a facut mru cu cetatea lui kadare
si cartea profesorului englez, o alta smetie 😆
de la drama unei familii care apune odata cu generatia/societatea din care face parte(eugen lovinescu-citadela sfaramata) la drama unei societati care se descompune prin luptele fratricide generate de frici/temeri ,psihologia urii si a fricii(cetatea -kadare) e o analogie fabuloasa 🙂
horia lovinescu ,sorry, stiam eu ca nu-i ceva in regula 😆 (a fost si film,fintesteanu,g.kovacs )
E o diferenta …. Horia Lovinescu a fost o javra penibila .. nu poate fi confundat cu unchiul
bomba
http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-anticoruptie-14411312-ultima-ora-perchezitii-judecatoarele-viorica-dinu-antonela-costache.htm
tocmai ce se tolanise la soare varanu si acu iar are palpitatii.
de aia vrea Voiculescu la Tribunal!
exact
bomba!
“Doua judecatoare de la Tribunalul Bucuresti, Viorica Dinu si sefa sectiei penale a tribunalului, Antonela Costache, au fost ridicate de procurori, cele doua fiind acuzate ca ar avea legaturi cu lumea interlopa si ca ar fi primit bani d ela acestia pentru a da sentinte favorabile. ” sursa HN
le infunda ICCJ-ul daca au picat pe interceptari si s-au gasit si bani nejustificati.
Numai “lume buna”, ramai fara grai 🙁
http://www.evz.ro/detalii/stiri/surse-doua-judecatoare-de-la-tribunalul-bucuresti-cercetate-pentru-coruptie-una-dintre-10280-1.html
deci miine dimineata varanu e in banca la senat. o sa se lege cu cureaua de bratul scaunului si o sa zica ca el e senator ales si trebuie judecat inapoi la iccj
ca sa concluzionam:
1. MRU a fost exceptional, a fost un show total.
2. Am vazut o capacitate de transmitere a mesajului politic absolut fantastica, un MRu decontractat e mult mai periculos decat un MRU atant si protocolar.
3. Legat de lege, confirm (am postat si mai sus jpg-ul: http://img138.imageshack.us/img138/1472/legeafccr.jpg ) ca legea a plecat de la FC fara ambiguitati, si cu semnaturile asociatiilor de proprietari care au verificat-o. Daca vrea cineva, pun un jpg cu semnaturile.
4. Ce scrie in adevarul.ro se refer la forma redactata de secretariatul grupului PDL, care se ocupa cu partea de finalizare a redactarii legii inainte de depunere. Cine a redactat forma finala a adaugat la urma sintagma “precum si”, desi il legea FC scria clar “doar in final”.
5. Daca exista vreo ambiguitate sau ceva care e neconform cu principiile generale ale legii scrise in expunerea de motive, se rezolva printr-o nota la Consiliul Legislativ (care verifica tehnica legislativa si gramaticalmente legea).
6. Am vazut ca MRU deja a afirmat ca se va face o nota de clarificare.
asta cum o intelegi ?
MRU: Basescu poate intra in FC, daca intelege care este rolul statului si valorile conservatoare
Nu a vorbit explicit de Basescu, la intrebarea despre Basescu, a rassuns la modul general vorbind de orice cetatean al Romaniei.
aha….
Dupa caltabosi am ajuns la spaga in sorici, sa fie de vina criza “Deci nişte şoricel mai frăgezel, aşa, mai grăsuţ…Şi nişte carne de cârnaţi, aşa, vreo 2- 3 kile de carne, să mai fac nişte cârnaţi.”
http://www.evz.ro/detalii/stiri/judecatorul-care-a-stricat-piata-spagii-deci-niste-soricel-asa-mai-fragezel-102806.html
Oricum, chestia cu ” samsarii” o tehnica de abatere a atentiei de la problemele grave ale legii. MRU le-a expus azi cu precizie si sper ca maine sa avem cu totii transcrierea conferintei, pe care sa o comentam pe blog. Conferinta a fost la fel de buna.
va las, noapte buna! 🙂
noapte buna City !
parchez si eu 🙂
Ne-am lamurit Elena Udrea: “Şi dacă ar fi să rămân ultima, nu plec din partid. Rămân şi mă apuc să reconstruiesc PDL-ul”
Deci TUTA, proasta satului nu pleaca, la dom Ponta !
Monica Macovei ne-a spus mai demult ca nu ne lasa. Vom vedea
Basescu daca se recicleaza …. poate
Buna Dimineata,
Postare noua – Revista Presei – 14 Martie / Papa Francisc