Participările inutile şi glorioasele înfrângeri
04/02/2013 | Autor theophyle Categorii: Editoriale, Magazin Politic |
Participarea FC la alegerile partiale la primaria orasului Slatina a fost nu numai inutila, a fost de-a dreptul paguboasa. Pana la aceste alegeri, parcursul electoral al noului partid a fost un succes, conform tuturor asteptarilor pe care le-au avut si membrii acestui partid si chiar majoritatea sustinatorilor. Adevarat, norocul a jucat un rol insemnat si partidul a reusit sa maximalizeze efectele legii 35/2008, lege paguboasa si imbecile, promulgata de coalitia liberalo-pesedista pe timpul guvernarii Tariceanu pentru a creea avantaje candidatilor acestor partide. Deci FC a castigat pe mana adversarilor.
Stiu ca multi candidati si chiar filiale ale partidului FC au fost departe de a fi multumiti (asta ca sa ma exprim delicat) de colaborarea cu PDL, aici intervine insa lipsa de gandire politica si lipsa unei experiente mai serioase ale contestatarilor. Paralel cu incercarea de a deveni partid parlamentar, Forta Civica a avut un obiectiv la fel de important – afilierea la PPE. Toti nemultumitii ar trebui sa stie ca aceasta afiliere este cardinala pentru viitorul acestui partid. Un comportament conflictual atunci si chiar acum ar fi declansat automat un veto pedelist la aceasta afiliere si asta ar insemna o mare problema pentru noul partid, problema si de ordin doctrinar, dar si de ordin material.
Diferenta cardinala dintre un politician si un om de stat consta de obicei de viziunea si structura caracterului care desparte apele si “semneaza” destinul profesionistului in politica. De multe ori viziunea contine si un element de intuitive, fara de care tiparul omului politic care se doreste mai mult decat un politician ar fi incomplet.
Intorcandu-ne la Slatina, este mai mult decat clar ca dl Aurel Bobei nu avea nici o sansa sa castige primaria orasului, mai mult decat atat, dl Bobei nici macar nu avea o minima sustinere in acel oras (rezultatele o demonstreaza). Fostul director al ALTUR S.A. pe timpul comunistilor nu putea sa fie adierea prospata in politica mioritica pe care si-o doreste Partidul Forta Civica. Ceva nu a fost gandit acolo cum trebuie. Am auzit chestia cu “trebuie sa tinem oamenii in priza”, aici insa sunt doua intrebari – (1) care priza? Si (2) care oameni?. Cliseele astea nu mai merg astazi. Actiunile trebuie gandite, in nici un caz la modul “Me Too.”
In cazul dlui Iulian Craciun lucrurile stau total diferit. Nu stiu daca dl Craciun doreste sa candideze inca o data in colegiul care i-a adus 11.776 voturi, care au fost 17% din totalul voturilor valabile. Parerea mea este ca musai trebuie! Acolo, in acest colegiu, victoria este aproape imposibila, batalia insa trebuie sa faca parte din strategia partidului, acolo partidul trebuie sa lupte pentru “drapel” si acolo orice membru sau simpatizant trebuie sa se mobilizeze si sa ajute.
Am multe satisfactii in legatura cu acest partid, am si multe “strangeri de inima”. Nu, in nici un caz deziluzii, in primul rand pentru ca nu-mi mai fac iluzii de foarte mult timp. Mi-as dori insa un singur lucru de la acest partid – sa-si repecte sustinatorii la fel de mult cat sustinatorii respecta acest partid. Apropo, ce se mai inampla cu ICCD? O intreprindere extraordinara, pe care fiecare zi ce trece fara o activitate serioasa o ingroapa in uitare.
P.S. Putina istorie – Ce s-ar fi intamplat la Nicopole daca Mircea cel Batran nu i-ar fi cedat lui Jean de Nevers? Cine stie, poate am fi trait o alta istorie.
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Buna ziua din nou,
nu stiu cine se putea astepta la promulgare:
http://adevarul.ro/news/politica/presedintele-basescu-hotarastesoarta-super-imunitatii-parlamentare-1_510f625c4b62ed5875d2dcd1/index.html#
Sa vedem daca parlamentarii vor tine seama de raportul MCV!
Buna ziua,
nu am intervenit pana acum, desi citesc de mult postarile. Dupa mintea mea, lipsa de succes a dreptei (si a intregii politici dambovitene) se datoreaza ochelarilor de cal pe care si-i pun, cu putine exceptii toti cei ce ajung (de fapt se ajung) intr-o functie de conducere, indiferent de nivel. Nimeni nu se uita in fata, cu totii vor sa traiasca la maxim si sa transforme in veacuri momentul de maretie adjudecat. Nu sunt in stare sa-si analizeze obiectiv prestatia IN SLUJBA CETATEANULUI, nu pricep in ruptul capului ca sunt acolo vremelnic, nu se gandesc sa pregateasca schimbul de maine, nu, ei sunt de neinlocuit, irepetabili, intangibili (marea contributie a comunismului in politica, multumim 6 Lenin). Cred ca formatiunile de dreapta ar trebui sa uite care si cati are in parlament, sa se uneasca trecand peste frictiunile inerente si ranchiunile personale, sa-si coordoneze actiunile si sa scoata in fata si sa-si sustina din toate puterile ideile politice si, mai ales un lider. Cred ca sunt mult mai multi romanii care prefera sa le fie prezentata o politica austera pe termen lung si cu o tinta foarte clara decat cei carora le place “TREBE SA NE DEA”.
Scuze pentru lungimea postarii si pentru numele ales.
@Feliks, cu cine sa te aliezi? Cu tradatorul de Blaga? Eu am votat PDL inca de la inceputuri, nu pentru ca eram eu fan a lor, ci pentru ca erau ceva mai rasariti si promiteau masuri de dreapta si pentru ca erau singura alternativa la comunistul de Ilici. Au avut o perioada buna sub Basescu si apoi sub Boc. Cu timpul, jocul de culise a accentuat decaderea partidului, la care a ajutat din plin Udrea, iar sub Tadatorul de Blaga se vad rezultatele si adevarata fata a PDL-ului. Asa ca iar intreb, care dreapta? Tu ai dreptate, doar ca “nu-i de unde”!!
cum definim stanga sau dreapta? functie de ce anume? Cred ca intr-o GUVERNARE moderna (deci supusa redefinirii perene) , un program de guvernare este mai spre …. sau mai spre… functie de pozitia fata de statul asistential (mai mult sau mai putin).
Buna ziua tuturor 🙂
http://www.evz.ro/detalii/stiri/traian-basescu-respinge-privilegile-parlamentarilor-legea-trimisa-inapoi-la-parlament-1022204.html
„Vasile Blaga a explicat că PDL nu a atacat la Curtea Constituțională Statutul deputaţilor şi senatorilor din cauza unei “necorelări” între grupurile parlamentare.
“A fost o necorelare între grupurile parlamentare pentru că, din păcate, nu au sesizat că a fost vorba de o procedură de urgenţă, deci două zile. Practic a doua zi trebuia depusă contestaţia, a treia zi când s-a prezentat termenul era depăşit din păcate. Am avut o discuţie destul de aspră în BPN pe tema asta, a precizat preşedintele PDL “, a susţinut Vasile Blaga.
…Daa, „aspră” rău discuția din BPN al PDL! I-a sfâșiat buldogul (??!!) de nu s-au văzut!…
Salut,
nu dau doi bani pe ce zice omul asta!
Nici eu…
Penibil, in Ro nu exsta oameni politici, sunt numai politicieni, ii doare in basca (Vlasov dixit) de tolomacii care i-au trimis acolo.
Sa lut din nou, va rog cititi si va minunati
http://www.criterii.ro/index.php/en/national/5130-incredibil-scrisoarea-deschisa-a-premierului-ponta-catre-redactiile-frankfurter-allgemeine-zeitung-si-nature
Am vrut de fapt sa zic: citit si radeti
Salut,
Cunoastem raspunsurile cu greseli in engleza.
Revin: iaca tupeu (nu inghit personajul, daca gresesc promovand aici elucubratiile sale, va rog atentionati-ma)
———– Moderat ————————
Chiar te-as ruga sa nu pui linkuri de acest gen. Multumesc!
Scuze sincere, nu se va mai repeta
Nici o problema. Omul si aberatiile lui sunt insuportabile. Nu ii este suficient ca polueaza eterul cu antenele lui, polueaza acum si blogosfera.
Astia fura si substantivele comune: http://www.criterii.ro/index.php/en/arges/5139-deputatul-tau-marca-inregistrata-mircea-draghici
Cica sintagma “deputatul tau” este marca inregistrata de acum incolo.
nu pot fi inregistrate ca marci substantive sau sintagme uzuale. Marca “ceapa matii de deputat!” nu poate fi inregistrata.
Omul incearca. Daca tine, bine. Daca nu, spune ca a glumit. Tiganisme de-astea.
Ce ma mira este ca se mai si lauda cu ele dand comunicate de presa pe aceasta tema.
Cum o fi sa dai comunicat de presa: Lumee, lumeee ia uite cat sunt de prost!
Hai ca asta e chiar de coma. Deciasa vor sa rezolve imbecili problema pensiilor din armata.
Avocatul Poporului: Eliminarea pensiilor speciale, ilega. De asemenea, institutia propune revenirea la denumirea si cuantumul pensiilor de serviciu anterioare promulgarii Legii nr. 119/2010.
Un idiot, cum sa fire ilegala o lege votata de Parlament si aprobata de CCR???
Eu nu cred ca-i idiot (adica, nu mai mult decat oricare alta sluga uslamista). Mia degraba cred ca i s-a pus in fata partitura pe care incearca s-o interpreteze cat mai fidel.
Salutare! 🙂
Deci asa, Ponta a furat-o tare de la Barosso, iar Parlamentul primeste plocon legea inapoi. Juristii de la Cotroceni au identificat cateva puncte nevralgice, am citit scrisoarea lui TB:
In special asta:
“Printre cazurile de încetare a mandatului de deputat sau de senator datorată incompatibilităţii, prevăzute la Articolul I, pct. 3 din noua lege, nu este inclusă situaţia prin care se constată incompatibilitatea printr-un raport al Agenţiei Naţionale de Integritate, necontestat la instanţele judecătoreşti. Practic, datorită textului de lege ambiguu, se poate ajunge la situaţia în care un parlamentar aflat în stare de incompatibilitate constatată de Agenţia Naţională de Integritate, refuză să notifice Biroul permanent al Camerei din care face parte cu privire la starea sa de incompatibilitate şi îşi continuă exercitarea mandatului. De aceea, considerăm că o asemenea opţiune a legiuitorului lipseşte de conţinut activitatea Agenţiei Naţionale de Integritate”.
Asta e amendamentul Chiuariu, un mic mafiot obraznic.
Plus inca o directa:
“În virtutea importanţei statutului de parlamentar, apreciem că deputaţii şi senatorii au obligaţia să demonstreze că îndeplinesc standarde ridicate de integritate, iar recomandările Comisiei potrivit cărora „credibilitatea Parlamentului ar avea de câştigat de pe urma unor proceduri mai clare de gestionare a dosarelor în care parlamentarii fac obiectul unor hotărâri în materie de integritate sau al unor acuzaţii de corupţie” şi că este „important să se clarifice faptul că Agenţia Naţională de Integritate rămâne singura autoritate însărcinată cu verificarea potenţialelor incompatibilităţi ale funcţionarilor aleşi şi numiţi”, trebuie implementate”.
Daca Parlamentul voteaza anumite articole in aceeasi forma, pac la CCR! NUmai ca de data asta, Blaga sa faca bine sa se trezeasca. Acum cateva zile se lua de MRU la misto si spunea la B1 ca “din pacate, domnul Ungureanu nu stie ca termenul a trecut”. Desi MRU nu spusese ca va contesta la CCR, ci vorbise de contestatie daca TB intoarce legea la Parlament si se voteaza la fel (insa nu a fost suficient de clar si Blaga a sarit sa ii dea el o lectie de procedura).
Abia astept sa ii vad pe “juristii”lui Blaga scriind o contestatie la CCR… Cred ca FC va trebui sa o scrie si aia de la PDL doar sa o semneze…
MRU versus USL:
“Europarlamentarii Puterii se pun într-o postură penibilă. Trebuie să se ridice în picioare şi că tragă de urechi Comisia Europeană pentru raportul MCv. Este hilar. Mult mai de folos ar fi ca europarlamentarii să se strângă împreună şi să analizeze sau poate să spună exact ceea ce pot face pentru cei din ţară”, a declarat fostul prim-ministru, la Realitatea TV.
Inca o palma aruncata cercetarii romanesti
Lucian Pintilie si-a dat demisia din functia de director general al Institutului National de Fizica Materialelor, fiind inlocuit pana la organizarea unui concurs de Ionut Marius Enculescu.
Amintim ca la inceputul lunii decembrie 2012 Institutul National de Fizica Materialelor de la Magurele a anuntat ca a propus “retragerea lucrarilor” acuzate de plagiat de portalul Integru.org, lucrari pe a caror lista de autori se afla si ministrul de atunci al Educatiei, Ecaterina Andronescu. Pe langa aceasta, Institutul a propus si “sanctionarea salariatilor INCDFM cu avertisment scris”
Problema cu legea statutului e ca nu se poate vota bugetul decat dupa ce se voteaza legea asta.
Daca aceasta lege iese iar prost si se contesta la CCR si eventual se si castiga, halt buget! Mai dureaza macar 30-40 de zile (pai numai pana voteaza astia a doua oara, pana o examineaza CCR, si eventual o caseaza…).
Si cu bugetul va fi la fel. Asa ca ne poate prinde final de martoe fara buget, mai ales daca TB miroase ca bugetul incalca Tratatul Fiscal, va sesiza la CCR si CCR caseaza legea bugetului de nu se vede Ponta.
Citi,
Idiotul de Avocat al poporului (care popor?)nu stie ca ametitii din AMR au contestat la CEDO bietele sporuri si au primit niet. Acum se amagesc ca vor reprimi pensiile de serviciu inapoi.
au primit niet Sandeii aia de i-a luat mama naibii (am scris despre asta in episodul V al serialului 😆 )
http://theophylepoliteia.wordpress.com/2011/09/14/constitutia-poporului-%C2%AB-suveran-%C2%BB-si-republica-judecatorilor-v/
Vai Tonta inca nu si-a revenit de la sedinta cu Barroso.
Intrebare de la reportera RFI
Cofinantarea din partea Romaniei creste de la 5% la 15% la finalul lunii martie?
Raspuns Tonta
Trebuie sa incheiem un nou acord cu Comisia Europeana. In final reprezinta un nou motiv sa avem un nou acord cu FMI, CE si Banca Mondiala. Asta depinde de Transgaz, CFR marfa, CE Oltenia. Boardul FMI va fi cel mai probabil la finalul lunii iunie si pina atunci va trebui sa avem reformele structurale terminate.
La POS Cresterea Competitivitatii sint probleme mai mari si acolo e nevoie de timp si de eforturi mai mari.
Iti dai seama ce frustare au uslasii: sa ai peste 70% in parlament putere si sa nu poti sa faci nimic fara acxordul UE.
si asta e doar inceputul, vinwe la rand bugetul, cu necesitatea respectarii Tratatului Fiscal.
Pentru interesati – Alchimia şi alchimişti (5) Magia literelor
Spicuim din ordinea de zi a sedintei CSAT de maine la punctul
7. proiectul de Lege pentru punerea în aplicare a Codului de procedură penală şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative care cuprind dispoziţii procesual penale; (o trateaza pe Mona cu vin sau cu tarie)
…..
10. proiectul de hotărâre a Guvernului României pentru aprobarea strategiei de privatizare a Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Marfă „C.F.R. Marfă” – S.A. şi a mandatului Ministerului Transporturilor pentru implementarea acesteia
(mai ramane Relutu ministru?)
Buna seara 🙂
probabil cu cocktail molotov ptr. ca sampania a fost taiata de pe lista.
In legatura cu subiectul articolului, alegerile de la Slatina. Vreau sa va spun ca nu este nici o surpriza acel 70%. Acel oras este un oras de prosti, punct. O spun pentru ca la varsta de doi ani (ai mei), parintii mei (mama banateanca, tata oltean) s-au mutat din Ardeal in acest oras pacatos, la mijloc fiind acel combinat al aluminiului, combinat care a bagat in mormant peste 80% din muncitorii sai inainte de varsta de 60 de ani, cancer sau derivate. Cand am implinit varsta majoratului, am fugit mancand pamantul fara sa ma uit inapoi. Singurul meu bagaj la aceea data constand intr-o plasa in care se aflau cateva lucruri intime si cartile de care aveam nevoie sa ma pregatesc pentru intrarea la facultate in Bucresti. Cand spun ca este un oras de prosti si ingalati, chiar ii alint, din nefericire. Nu stiu daca a fost o greseala ca FC s-a implicat in aceasta campanie, eu cred mai degraba ca, FC a capatat mai multa experienta pe teritoriul “inamic’.
FC ar face bine sa se concentreze si sa aiba toate motoarele pornite pentru Bucuresti.
Concluzia: sa nu fie nimeni suparat ca FC nu a castigat in judetul lui dl. Dan, nu a pierdut nimic. Slatina nu este un oras de care sa fii mandru.
Uite domne’ cati sintem “din” Slatina 🙂
Salut!
Salut! So, am dreptate nu-i asa?
Buna Maya 🙂
in urma cu ceva timp am ajuns in zona pomenita cu serviciul si ai dreptate. Ai caracterizat zona la milimetru.
Parca si Colonestiul tot pe axa aia este. Localitate care intareste si confirma cele scrise de tine 🙁
Usurel, acum 4 ani era oras PDL-ist
Imi pare rau sa te contrazic, cand a castigat fostul primar, atunci de la PDL, a castigat el ca persoana si nu ca partid. Slatina nu a fost PDL-is si nu va fi niciodata.
Cateva date despre optiunile Slatinei in ultimii 10 ani – de aici:
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-14151638-dupa-alegerile-locale-partiale-slatina-teleorman-cum-pierzi-voturi-mic-ghid-instructiv.htm
“În 2004, Traian Băsescu l-a învins pe Adrian Năstase în turul doi în Slatina (54% la 46%).
În 2009, Traian Băsescu a obţinut în primul tur în Slatina 33,5% din voturi, un pic peste media naţională.
În turul doi, în Slatina, Traian Băsescu l-a învins pe Geoană, primind 50,2% din voturi.
Să ne uităm la PDL Slatina. Oraşul e PD-ist încă din 2004, când Darius Vâlcov câştiga primul lui mandat de primar acolo. Patru ani mai târziu, Vâlcov a fost reales cu un scor mai bun decât al candidatului USL de acum: 82,3% din primul tur.
La parlamentarele din 2008, 53% din votanţi au ales PDL. Mult, mult, mult peste media naţională.”
De acord cu caracterizarea “prostii” ((c) Liviu Rebreanu); si eu ma numar printrei ei 🙂
Dovada: Am crescut ca si tine in Slatina, apoi am fost in Bucuresti la facultate, dupa care 10 ani prin strainataturi (Germania). De doi ani insa m-am reintors in Slatina cu familia pentru a le da copiilor o educatie romaneasca 🙂 De cand m-am intors multi mi-au zis, intr-o forma sau alta: “Da’ prost ai fost sa lasi tu Germania pentru Slatina” qed
Oricum mie imi place in Slatina. Cand iau copiii de la scoala ma intalnesc cu Valcov care vine si el sa-si ia fata (astazi venise Lavinia Sandru, careia nu-i place Slatina…) 🙂
Apropo de FC, au incercat totusi sa miste, desi puteau sa gaseasca totusi un candidat mai bun macar (de acord cu Theophyle). In cutia postala au fost fluturasi doar de la FC si PP-DD (USL nu se pune).
P.S. Adevarata si ca a zis mayausa referitor la cancer si alte boli profesionale la ALRO. Am avut caz in familie: 55 ani – cancer 🙁
“Slatina e un oras de prosti” cum va place: “Romania e o tara de prosti”. Nu am nici o simpatie ptr astfel de comentarii chiar si spuse in momente de frustrare…electorala. Nu fac nici un bine FC, daca asta se doreste un site care sa sustina formatiunea…
Sigur ca sint subiectiva. Am terminat “Radu Greceanu”. Anii de liceu au fost singurii petrecuti in Slatina. Au urmat TM, BUC, Paris, NY, etc…Am unele dintre cele mai frumoase amintiri din anii de liceu. In anul 4 prin Mai ne-au scos la munci agricole. Eram o clasa de tocilari, mai aveam citeva saptamini pina la admiterea la Facultate. Eram incolonati in curtea scolii. Directorul de liceu, Georgescu, a facut atunci un gest pe care n-am sa-l uit: a decis ca astia de la clasa “A” sa mergem acasa ca aveam de invatat. Era un gest de fronda in judetul respectiv, pe chestii din astea puteai usor sa-ti pierzi jobul. Am avut si norocul sa invat o franceza excelenta de la o Doamna Coman care nu cred sa-mi fi dat vreodata mai mult de nota 8. Asta avea sa ma ajute mult mai tirziu..
L-am citit de curind pe Petre Pandrea, cobilitarul de pe malurile Oltetului. Cine vrea sa scape de complexele de tot felul cu referire la olteni ar face bine sa il citeasca.
Revenind la subiect cred ca FC ar face o mare greseala sa abandoneze zona. Daca totusi o va face, s-or gasi altii…
Am uitat sa mentionez essentialul: peste tot dar peste tot pe unde am umblat m-am lovit de idei preconcepute. Dar in afara Romaniei numai de la o minoritate. In Romania oameni cu pretentii nu au nici o jena sa spuna: Nu-mi plac oltenii/moldovenii/ bucurestenii, etc… Este o carenta la care trebuie sa lucram toti si fiecare dintre noi. Nu e nici un motiv de mindrie/rusine sa fii ardelean, moldovean, oltean, tigan, roman sau francez…Dar ptr asta ar trebui sa ne educam copiii altfel. O sa ne ia citeva generatii.
De acord cu cele spuse mai sus. Iar apropp de educatia copiilor, ai mei chiar daca toti sunt nascuti in Germania, i-am adus inapoi la origini in Slatina sa-si traiasca aici copilaria si apoi daca isi vor lua zborul in alte zari e treaba lor, dar vreau sa aiba niste radacini coerente macar (nu amestecate ca in strainatate, unde n-ar fi fost nici nemti 100%, nici romani 100% – sa fie macar olteni 100% 🙂 )
Buna Dimineata,
Cred ca faceti un gest frumos cu adevarat din punct de vedere pedagogic-cetatenesc. Copiii trebuie sa primeasca sansa sa alega.Ati procedat cel mai parintesc cu putinta
Multumesc, Theophyle, pentru sustinere.
O clarificare: mai sus am folosit cuvantul “prostii” in sens literar, asa cum a fost reliefat de Liviu Rebreanu in nuvela cu acelasi nume. Nuvela e inca de actualitate. Se poate descarca de aici: http://macpaul.wordpress.com/2006/11/26/prostii-lui-rebreanu/
Alin, Brancusi si Marin Sorescu sint 100% olteni, deci copiii tai sint in companie buna…)))
Am incredere in MRU. Sa fie intr-un ceas bun cu FC! Mai sint albanezii cu braga aia buna in Slatina? Numai bine! gabriela.gheorg@gmail.com
idioti punct.
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-14151957-cine-spune-criza-romania-primaria-mioveni-plateste-217-000-euro-din-banii-contribuabililor-pentru-clopote-noi-numele-primarului-ele-timp-clopotele-notre-dame-din-paris-sunt-schimbate-bani-din-donatii-.htm
Buna.
Parca n-ai sti ca oricare comparatie cu lumea civilizata este nula si neavenita 😉
buna seara;
la bruxelles ,ponta a intrat cu ” parerile” lui a inteles ca ” isi poate pastra parerile,dar pe banii lui”asa ca a plecat cu parerile ” lor” si promisiunea ca asa va primi si bani;
cum va ” vinde” asta acasa e alta poveste;cred ca in ” gashca lui” nu mai are cumparatori;
in cateva saptamani vor vedea si ” fermierii” cat au de platit
vin luni ” interesante” si ,colac peste pupaza” uitatul la a3 nu tine de foame
Buna 🙂
o parte din fermieri au vazut cu ce se “mananca” povestea, trist este ca unii poate i-au si votat.
Urmeaza marea masa! In seara asta era un parlamentar la RRA care explica ca “nu este o drama, ca in definitv grila reduce 2 Ha si se aplica peste, cca 79 lei/ha de cereale cultivate si in definitiv se primeste subventie” . In traducere libera au aplicat 16-20% la subventia primita.
Trist in aceasta poveste este faptul ca unii vor platii ca fraierii si alti se vor fofila ca de fiecare data. Tunurile la suventiile UE nu se dau la cereale, se dau pe axa 2 – agromediu. Sunt unii care primesc subventii ptr. gasca cu gat rosu sau pajisti ptr. flutri, pasuni etc.
Apropo de Bruxelles. L-am auzt pe Rober Schwart spunand la B1. ” L-am auzit pe Ponta ce-a spus la Bruxelles, sunt curios ce va spune la Bucuresti”. No comment
A sa nu uit astazi este ziua de nastere a d-nei Monica Macovei. Varsator cu ascendent in Scorpion. La multi ani doamna!
Salutare !
Daca n-ati vazut filmul.
Merita.
http://www.youtube.com/watch?v=P0KKPMnVm14
dupa ce am vazut filmul asta am zis ca intr-o tara tropicala patriotii l-ar fi impuscat in cap pe F…. 🙂
salut TDS,
ce tragedie ca noi suntem continental-temperati, mamaligi si educati de secole in chestia cu capetele plecate si sabiile care nu le taie!
Buna seara.
As avea un pic de rezerva fata de negatia care deschide textul. Per ansamblu o fi fost paguboasa dar a demonstrat (inc-o data) ca solutiile trebuie sa-mbrace alte straie. O fi fost un exercitiu care a tinut in priza dar era cumva clar ca victoria era cvasiimposibila. De ce nu s-a-ncercat o varianta surpriza? S-a ratat astfel posibilitatea unei sondari. Moka.
Despre colegiul din buhu e clar ca acolo trebuie pus accentul pe reprezentare.
N-avem de unde sti nici care ar fi fost raspunsul otomanilor 😛
Salut Ken
Povestea este – 1) cine?; 2) cand?, 3) care sunt efectele organizatorice!
1.nu’sh, mi-e greu sa cred ca la Slatina nu se gasea un alt tip de candidat;
2.asta e o pb reala dar merita incercat;
3.aici e aici. Cred ca depinde f.mult de calitatea celor din organizatia respectiva. Si de asteptarile lor. Dar nu cred ca pasivitatea ar fi avut efecte mai bune.
ca urmare a rezultatului de la Slatina—Bleen pe blogary a facut misto de mine, cu oarecare satisfactie 🙂 : “Și apropo de coagulat. Dreapta greșește dacă nu se unește și nu se coagulează.
Primăria Slatina: PDL 4.92%, FC 1.58%.
Uite, vezi ce se întîmplă dacă Dreapta nu e unită și nu se coagulează? Dacă era unită și coagulată acum lua 6.5%!”
I-am spus ca daca dreapta avea un singur candidat lua cel putin 10. se cheama sinergie, intregul e mai mare decit partile . Publicul cind vede ca bolsevicii sunt uniti iar cei de dreapta voteaza separat : cei din Vintu de sus separat de cei din Vintu de jos – atunci ii apuca lehamitea
TDS,
ma doare in pix de ce spune bleen. Din punctul meu de vedere candidatura la Slatina a fost o prostie costisitoare. Nu sacrifici obiective strategice pentru prostii de genul asta. Candidatura a fost de kkt, rezultatele la fel!
Lamureste-ma te rog daca prin prostie costisitoare ai in vedere partea financiara, politica sau si si.
Ken,
hai ca ti-o spun pe ce mai clara limba romana pe care sunt capabil sa o scriu:
1. Habar nu am avut ca FC are candidat la Slatina pana la ultima sapramana;
2. Am fost convins de oameni de bine de ce nu ar trebui sa participe FC la aceste alegeri. Timp – oameni – bani fara prea multe sanse.mai mult decat orice am fost convins de faptul ca nu se incadra intr-o strategie pe care a existat;
3. Apare un candidat, prezentabil spun uni. Presa locala zice altceva. Imi bag picioarele in presa locala, care este deobicei cumparata in anumite judete;
4. Cateva date interesante in biografia candidatului, fost director ALTUR S.A pe timpul lui Ceasca si nu pe bza de profesionalism;
5. Mail inaintea alegerilor, citez ” bai de ce nu-l luati pe Varan, el cel putin are televiziuni”; intrebari – raspunsuri. asta este.
5. Politica de cadre nene, asta se numeste politica de cadre; Nu construesti dreapta cu dinozautii lui Cesaca.
corect 100%
Ok. Copy that 😀
Stii bine ca Stalingradul ar fi picat daca rusii n-ar fi aflat ca japsii vor ataca USA si drept consecinta nu si-ar fi relocat veteranii experimentati in apararea orasului 😛
eroare Ken. Mare!!!! Sorge a salvat Moscova nu Stalingradul (la un an dupa !). Si nu era vorba de atacat USA ci echiparea trupelor japineze cu echipament de jungla. Intr-adevar TRUPELE japoneze au atacat Malaya, Hong-Kong etc. Pearl Harbor a fost atacat de portavioane.
Nu eroare ci oroare 😛 (m-am gandit de fapt la Stalin si-am zis de Stalingrad).
Dar era vb sidespre atacat USA (mai exact flota din Pacific) ca sa nu poata riposta pt apararea celor atacati. Era parte fireasca a acelui plan de echipare pt jungla si de ocupare a Asiei de sud-est pana la Australia si Noua Zeelanda.
La japsi s-au conturat doua strategii. Una sa-i atace pe rusi (aveau antecedente serioase). A doua a fost aceea “castigatoare” si pusa-n practica. Au primat argumentele referitoare la resurse. Sorge aflase ambele strategii. Stalin il tot pistona sa afle care va fi decizia. Nu neaparat comenzile de echipament de jungla s-au constituit in argument. Din cate-mi amintesc guvernul japo era divizat in privinta strategiilor. Dupa ce s-a decis s-au facut niste schimbari. Inclusiv pe la conducerea armatei. Au fost pusi in posturi de conducere oameni care erau favorabili strategiei “castigatoare”. Abia atunci a avut certitudinea ceruta de Stalin.
Cine pana corbului l-a gasit pe acel candidat de tot rahatul (sorry)?! Cine se ocupa de “resursele umane” la FC si cine gaseste catindatii astia mai ochiosi ca dracul?
Salut! 🙂
Eu m-as feri sa discut astfel de lucruri cu cineva care cu putin timp inainte de alegerile din 2012 spunea ca va vota PPDD, apoi s-a schimbat si a zis ca va vota UDMR si, in cele din urma a afirmat, cred ca in preziua alegerilor, ca trebuie votat totusi ARD.
Nu tot ce se urla “dreapta, dreapta!” e asa cum pare. Unde sunt vremurile din 2009…au pierit, sub o alta agenda.
Pai daca nu vorbesti cu el sau cu altii ramii sa vorbesti cu peretii. Eu tot ma chinui sa aflu 10 bloguri de dreapta si nimeni nu imi spune…. in afara de baietii lui viq de la copac. am gasit pana acum unul singur cu comentaci de dreapta in afara celor 4 pe care le stim: capitalism pe paine wordpress. Mai dati-mi si voi alte 9 exemple sau cite puteti de bloguri ca al nostru cu comentaci de dreapta dedicati
daca tu cauti dreapta acolo unde se propovaduia la alegerile din 2012 votul cu PPDD sau cu UDMR, mult succes!
zi-mi 10 bloguri de dreapta … ca sa adun comentacii….
daca eziti …ca de obicei ….. imi voi pune intrebarea hamletiana : care dreapta ? Exista dreapta ? cine sunt comentacii dreptei in romania ? zigzag si cu mine ?
TDS, nu numarul conteaza, ci calitatea. Tu poti sa consideri Bogary de dreapta si sa tanjesti dupa 10 bloguri, mie nu imi pasa de numar si de “coagulare” cu unii pe care eu ii consider niste prefacuti.
asta e gargara cetatean ! 🙂 …. nu poti enumera 3-4 bloguri de dreapta ? lunecoshenia merge cit merge …. ce dumnezeu !
Nu tin numarul blogurilor de “dreapta” pentru ca nu comentez in alta parte. Uneori mai citesc si pe altii, insa rar. Nu sunt coagulator de bloguri de dreapta.
Multumesc. Ai fost de mare ajutor.
pentru putin. nu sunt persoana pe care sa mizezi la astfel de actiuni de “coagulare” necritica si cu orice pret.
mi-am dat seama ….precaut baiat… vezi capcane si unde sunt dar mai ales unde nu sunt.
Principial ai dreptate cu sinergia, TdS. Dar la aplicare exista cel putin un impediment obiectiv. Adica independent de orgolii si alte cele. PDL a fracturat logica si bunul simt. Fracturile si faulturile comise au avut efecte proportionale cu sperantele de care a beneficiat. Sau chiar mai mari. Astfel incat acum (indiferent de prs care poarta eticheta de presedinte) daca nu va renunta la fudulia pe care o tot afiseaza, la viitoarele parlamentare va pica sub pragul electoral. Indiferent de procentul de participare.
Mai omule,
Captivul voteaza ca captivul
Dar omul oarecum detasat care nu prea vrea sa voteze cu ai cirpei cagebiste, se uita pe lista si vede niste unii 2-3 partide din aceiasi familie dar care voteaza separat. Atunci omul zice – pai astia nu vor cistiga oricum , asa ca hai nevasta la film sau la o bere ce sa mai mergem ;la vot.
Asta e cu sinergia 🙂
Cu sinergia ti-am dat dreptate, mai omule 😀
Problema intervine la “coagulare”. De ce sa te “coagulezi” cu unii care te trag in jos? Tu inca mai crezi ca potentialii electori ai dreaptei considera ca ar fi reprezentati de PDL?
In particular gandeste-te la experienta “coagularii” PD & PLD 😉
eu nu ma coagulez. Eu am fost oripilat cind pe blogul polieteia se vorbea de coagulare pe vremea lui Neamtu. E nevoie de altceva. de o altfel de adunatura… despre care am tot vorbit aici in decembrie si ianuarie …. si tot degeaba … caci nu sunt in stare sa ma iexprim – exact cum sunt inginerii .
asa ca -noapte buna doamna 🙂
Era un moment diferit.
De acord ca trebuie altceva, o altfel de adunatura.
N-as fi de acord ca vb degeaba sau ca n-ai fi in stare sa te iexprimi.
Probabil ca salutul de la urma l-ai adresat unei anumite persoane. Daca nu-l receptioneaza incearca si cu biletel roz 😛
Adevarat! Au furat sperantza si nu numai, ne-au adus de unde am plecat, au distrus ultima farama de incredere 🙁
Ptr. Buldogul cu dintii de cauciuc se aplica zicala – “capra raioasa tine coada sus” sau “prostul nu este prost destul daca nu este si fudul” 👿
Mar , mai zi-o odata si mergi la culcare linistita fara ceai de sunatoare sau de tei. Ai gasit pe ala care ti-a furat speranta. 🙂 🙂 Ai iubit pe cine nu te-a meritat 🙂 era o romanta . As intelege daca mi-ai spune ca Blaga ti-a inselat asteptarile saptamina trecuta… dar tu il stii de asta vara …. daca nu de acum 2 ani ce ticalos este. Citi ani ai sa te mai minunezi cit de secatura e Blaga ? 🙂
TDS, nu Bleaga este secatura ci tot ce s-a tesut in jurul lui, al PDLului pe ansamblu. Au fost votati, au avut majoritate si in secunda 2 au facut exact ce a facut PSDul 🙁
In concluzie, cu mici exceptii si nu blonde PDLul nu difera de fratiorii USLamisti punct.
PS. nu beau ceai de sunoatre ptr. ca nu sunt nevricoasa 😉
bine , atunci incearca unul de salvie …. 🙂
Salvia, o prefer in coq au vin 😉
Am inteles ca ptr. tine blonda este un subiect tabu, dar tb sa intelegi ca tanti care se vrea sefa, a jucat la doua capete.
PDLul nu a facut decat ce face acum USLamistii, au furat/inselat electoratul. PDLul este in acest moment mort si naturalizat, pe mana celor care l-au condus.
Ai inteles gresit. Nu blonda – care de fapt e o bruneta e tabu…. ci discriminarea pe care o faceti in general femeilor
….
Ce naiba , ai divortat de mult de PDL. Acum tot ai ramas in fata tribunalului spunind la trecatori cit de rau e pdl-ul ? Gata … incepe o viata noua mar 🙂 !
Parerea mea, sper sa nu supar prea multi, este ca trebuie avut in vedere si cine VOTEAZA!
Deci
1. Se adreseaza acestui electorat, pe limba lui, pe “visele” lui cu riscurile de rigoare, in speranta acapararii unei parti a electoratului usLAS.
2. Se adreseaza celor care nu voteaza, in speranta ca de fapt aia il asteapta pe “FatFrumos (politic)” si reusesc sa ii convinga pe cat mai multi ca el este.
Altfel? Nu stiu cum.
PS am uitat “calea de comunicare”; deocamdata este cam OCUPATA 🙁
Ponta:
“Intrebat de jurnalisti ce parere are despre amendamentul introdus de Tudor Chiuariu legat de incompatibilitatea parlamentarilor, conform caruia un parlamentar nu isi mai poate pierde mandatul daca nu contesta in instanta decizia de incompatibilitate, Victor Ponta a declarat: “Dupa cate stiu eu, in plen s-a eliminat acel amendament(…) Din cate stiu eu, amendamentul nu a trecut”, insinuand ca poate presedintele nu a fost informat corect, ci s-ar fi luat dupa presa.
Curva mincinoasa!
Legea, art. 7, punctul 2), c: http://www.cdep.ro/pls/proiecte/docs/2013/pr001_13.pdf
c) la data rămânerii definitive şi irevocabile a hotărârii judecătoreşti prin care se respinge contestaţia la raportul Agenţiei Naţionale de Integritate prin care s-a constatat incompatibilitatea.
Amandamentul Chiuariu!
Oare vrea si adnotari pe draft 👿 Cred ca daca prostia ar durea, C/P si nu numai ar intra in sevraji
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14152376-ponta-marti-dau-lui-basescu-draft-scrisorii-catre-liderii-poate-distribuie-consiliul-european.htm
off topic
s-ar putea ca ponta s-o ia ” peste bot” de la multinationale;
in noul cod fiscal e o prevedere -tipic romaneasca-care lasa pana la urma la latitudinea fiscului sa decida daca trnzactiile intragrup sunt sau nu facturate la ” pretul pietei”
cum orice multinationala practica la greu astfel de tranzactii=nimic nou sub soare,nu au nimic cu ” tarisoara nostra” ,si cum tot ei au ” haite de avocati”prevad zile grele pentru fisc si in final in loc “sa ia” probabil “vor da”
Andrei Plesu – “Filmul lui Alexandru Solomon nu s-a încheiat încă. România evoluează. Se dezvoltă. E, probabil, singura ţară din lume în care caraghioşi prădalnici (ca Dan Diaconescu) sau barbugii mistici (ca Gigi Becali) sunt aduşi, cu tapaj, la rampă, încurajaţi, votaţi, invitaţi la televiziuni, puşi în vedetă pe prima pagină a ziarelor, îndesaţi pe gîtul publicului pînă la asfixie. Să nu-mi spuneţi că exagerez! Am şi eu dreptul la „libertate de expresie”, la nervi, la panică, la dezgust.”
http://adevarul.ro/entertainment/tv/cateva-iritari-1_510ed8334b62ed5875d129c0/index.html
Un foarte pertinent punct de vedere, daca pot forta putin gradele de comparatie.
Gunoi cu tupeu 👿
http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/scrisoarea-lui-voiculescu-pentru-csm-vezi-de-ce-se-plange-fostul-senator-292422.html
E o capcana, sper ca CSM sa nu raspunda sau sa raspunda intr-un mod care sa evite capcana.
Salut din nou,
N-au ce raspunda cei de la CSM nu face obiectul lor de activitate. Nu se autosesizeaza CSM-ul la scrieri pe bloguri. Si apoi dosarul e public in instanta.
Oricum Piratul a mutat magistral ieri si azi. Dat la Tonta niste documente pentru Comisia Eu. Dat azi inapoi legea alesilor
” dreapta” construieste castele de nisip iar astia isi vad de plan
cititi mai jos
http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/zgonea-il-ridiculizeaza-pe-basescu-vrea-sa-mai-punem-niste-virgule-la-statutul-parlamentarilor-292441.html
nu sunt mama omida,dar prevad ca in 2-3 luni se va spune despre constitutia lui ” iorgovan” ca e model de corectotudine;
deja au anuntat ce vor: prerogativele presedintelui& prerogativele CC&numirea procurorilor de catre minjust/exact ce-i doare/
ca ” antreu” muona isi trimite inspectorii proprii pe unde are usl ” interese”
Cartiza a trecut la atac! Se incalzeste suspoendarea, mare minune daca nu o pun in practica 🙁 Sorin Frunzaverde spune ca presedintele Traian Basescu ar trebui suspendat deoarece, in opinia sa, a tensionat iarasi noul inceput de guvernare. Frunzaverde spune ca presedintele Basescu sfideaza majoritatea USL, atinsa prin vointa populara, atuncic and spune ca el isi va da demisia daca-si vor da demisia si cei 500 de parlamentari
http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-14153254-sorin-franzaverde-pnl-pdl-ajuns-aceasta-situatia-fiindca-fost-acaparat-grupuscul-influentat-traian-basescu.htm
incredibil cat de multe conserve sunt in acesta tara 🙁
bunä
Zgonea este un mizerabil bolsevic, cicä a trimis inapoi statutul,pt. cä asa este presedintele conflictual,
lucru pe care l-a repetat la fiecare frazä.
acest mizerabil Zgonea , vrea colaborare dar il atacä pe presedinte.
betzivul frunzä verde, pritenul lui blaga, cel cumpärat de USL
il atacä tot pe Presedinte; FRUNZÄ VERDE ;ESTE UN INTERLOP LOCAL
burta verde e mai mult decat un interlop local , e “tata” lor si nu doar a interlopilor. din pacate individul asta a fost ministru al apararii – si se stia de atunci cine este , ce invarte si pe cine slujeste cand imbraca “sortuletul” cu eticheta de moscow.
buna seara tuturor!
l-am vazut pe mihail caine de circ declarand ca l apreciaza pe numitul petre roman ( sot de manelista ) deoarece acesta s-ar fi “detasat” de bolsevismul lui ilici. baietzasul asta e dus cu pluta rau , pentrica e unul dintre cei care au nenorocit aceasta tara .unde mai pui ca e “prim consilier” al pucistului somnoros zis si cacarau sau porumbac de tulcea.
iaca asta da declaratie! 🙂 pe vremea aia el se dadea pe fata cu Skinoren, sa ii treaca cosurile, asa ca nu are nici un fel de competenta sa se exprime elogios la adresa lui Roman.
Ma ajuta cineva sa gasescu istoria cvorumului?
Ca cineva vrea (si daca nu vrea, o postez) sa afle ca nu Barosso a inventat-o.
Multumesc.
nu e nevoie, noi o stim, iar pucistii se fac ca nu.
PDL sub inteleapta conducere a lui Blaga, geniul organizator al carpatilor: de la 25% la locale. la 15% la parlamentare, la 5% la partiale. E momentul sa sara greii PDL si sa mai faca niscai campanie, nu cumva sa ramiie fara minunatie de prezident de partid de talie mondiala, Blaga. La viitoarele alegeri prevad un maret 1.5%.
Iar despre aia de la comitzia UE, s-au prostit si astia? Adica Tontacul de un an minte non-stop, e si plagiator cu diploma, si Baroso iese cu el, pupat piata independentii, si crede toate bazaconiile pe care le-a indrugat Ponta?
@aha
” comitzia UE” :cand usl are 70 pct voturi favorabile in alegeri libere deja subiectul nu mai exista;
70 pct voturi implicite impotriva UE
singurul atuu il reprezinta fondurile nerambursabile care vor veni din ce in ce mai greu,ajungand la sume nesemnificative;ce va veni din aceste fonduri,vor fi ceva echivalent cu ” ajutoarele pentru lumea a 3a”= se vor elibera in masura in care vor fi folosite de filialele autohtone ale firmelor tarilor net donatoare;
putin le pasa celor de la comisie de romania/au bugetul,au consolidarea zonei euro-unde in curand si letonia va adera;
ei au o ” poveste de succes” se numeste polonia;
ungaria&romania vor pieri-sau incaiera-pe mana lor
Se trezi si Adrian Neacsu, membru CSM sa fie deontolog
“Potrivit legii, “Membrii Consiliului Superior al Magistraturii raspund in fata judecatorilor si procurorilor pentru activitatea desfasurata in exercitarea mandatului” (art 1 alin 2 din Legea nr. 317/2004, republicata). Potrivit aceleiasi legi, membrii CSM sunt revocati prin votul adunarilor generale in cazul neindeplinirii sau indeplinirii necorespunzătoare “a atributiilor incredintate prin alegerea ca membru al Consiliului”. Prin simplul fapt al alegerii, intre corpul electoral si membrul CSM se incheie o intelegere prin care acestuia din urma ii sunt incredintate o serie de “atributii” pentru a le exercita. Corpul electoral se poate razgandi oricand. Fie si cu explicatia “uite asa“. Atunci cand lipsa de reprezentare este constatata in conditiile legii, si asa extrem de restrictive, cu votul a peste jumatate din instante in fiecare decizia luandu-se cu votul a peste doua treimi, efectele nu pot fi decat unele de bun simt. Important e ca ele sa se epuizeze repede si fara lamentari publice ori escrocherii institutionale ieftine.
Dupa doi ani constat ca adunarile generale nu au mai avut rabdare si au venit ele insele mai aproape de CSM. Eu unul am de gand sa le deschid usile larg. Este o sansa rara pentru relegitimarea unor mandate in reprezentativitatea carora noi insine avem indoieli.
Vocea adunarilor generale ale judecatorilor si procurorilor este adevarata resetare a CSM.”
Cu asa aplicare a legii ne mai miram ca suntem monitrizati ca o tara de handicapati
Buna Dimineata,
Postare noua – Revista Presei 5 februarie / Bruxelles lui Ponta: Fonduri UE = MCV<