Ocaziile pierdute se vor răzbuna. Ghinion!
29/06/2017 | Autor Cetatean Categorii: Editoriale |
In politica romaneasca, ocazii in care sa tragi “glontul de argint” sunt rarissime. Uneori astepti ani de zile si tot nu se ivesc. Insa cand ele apar, pana si un orb le recunoaste de la distanta, pana si un ciung se agata de ele cu ambele maiini.
Cand un partid sau o coalitie care are majoritatea isi da jos propriul Guvern pe care il lauda in urma cu doua saptamani-o luna de zile, cand un premier care a realizat “cea mai mare crestere din Europa” e pus la zid pentru neindeplinirea unor promisiuni fantasmagorice din “programul de guvernare”, orbul recunoaste ocazia prezidentiala de a chema la ordine coalitia PSD+ALDE iar ciungul isi pune manusile de box si iese la bataie, cu inaltimea celor 192 de centimetri prezidentiali.
Trebuie sa fii cel putin ageamiu politic (ca sa ma exprim elegant) sa te legi de maini si de picioare invocand necesitatea solutionarii rapide a “crizei politice” si desemnarea ca premier a unuia caruia, altmiteri, nu i-ai da pe mana nici un tractor de CAP-ul din sat sau o moto-coasa la IAS-ul comunal.
Cine a provocat criza politica, ala sa o rezolve, ar fi trebuit sa spuna Presedintele. Dati-mi un premier pe care nu il eviscerati public peste 6 luni, ca pe Grindenu. Dati-mi unul competent, integru, capabil, ca altfel va desemnez eu de doua ori unul care nu va place, de va dizolv Parlamentul vostru de borfasi!
Acuma era Presedintele in pozitie de forta, ca niciodata. Cu sprijin euro-atlantic, cu opinia publica de partea lui, cu PSD-ul in degringolada si batalii intrerne, acum era momentul de tras glontul de aur spre coalitia penalilor.
Insa, nu-i asa, cineva se grabeste sa plece in vacanta. Ocaziile pierdute se vor razbuna candva. Ghinion. Atunci sa vedem cum va intelege PSD sa rezolve “criza politica” pe care tot PSD o va provoca.
P.S. Basescu a inghitit broaste, din cinism; Iohannis inghite bivoli, din plictiseala. Daca a calculat ca un Guvern PSD care arunca tara in aer (economic vorbind) ii fa facilita realegerea, inseamna ca nu a inteles cum joaca PSD la nivel electoral (parjolirea tarii si apoi cautarea tapului ispasitor de la Cotroceni, pentru a castiga alegerile prezidentiale).
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Merci, Herr Iohannis, pentru nationalizarea pilonului II de pensii!
http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-21846043-misa-confirma-zvonurile-din-piata-pilonul-pensii-disparea-raman-doar-pilonul-iii.htm
… si pentru noul model de impozitare
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21845469-modificare-impact-urias-asupra-economiei-impozitul-profit-dispare-inlocuit-impozit-cifra-afaceri-firmelor.htm
Si, in general, pentru noul program de guvernare, caci ala vechiu; desi sfant si intangibil, n-a fost bun decat ca paravan pentru panarama si ca pretext pentru huseni. Etc.
Salutare!
Hai ca-i bine !
Buna ziua .
Bine??? Ca dracu’, poate………..
Buna
Pai la ce sa mai zic ca-i rau si ca israelitii care consiliaza psd au facut aceleasi probleme greciei- consiilind la fel de “profi” si pe Tzipras ?
Zic si io ca e bine !
PS – in subteran se spune ca niste baietii ( Kardan) vor sa umfle piata pe care o au olandezii .
Sper sa le-o dea olandezii ( scuze de exprimare) cu multa bolta !
Dragnea cica desfiintarea pilonului II e o prostie.
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21846380-liviu-dragnea-despre-desfiintarea-pilonului-pensii-prostie.htm
Sa-l dea afara pe ministru!
Nu, nu .. sa-l pastreze ca e bun /valoros :))
Buna Miki ! 😀
buna ziua
hai ca am priceput de ce se agita astia sa apara fondul ala suveran>>>>
pai va vinde active>>>cui le va vinde,si la ce pret? ghici?
Pai sa ascultam ce spune sageata la prioritati (de la sec 25) ”parteneriat public-privat, legea lobby si program de internationalizare a firmelor romanesti”, se sacrifica pentru Romania, crede in tara asta etc Asta e nouvorba sau vechiul limbaj de lemn-carton care de fapt ascunde adevaratele intentiile http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/ministrul-desemnat-ilan-laufer-catre-jurnalisti-cred-ca-arat-ingrozitor-am-dormit-foarte-putin-751638
Sunt bune si aceste propuneri ale domnului cu identitate contra-facuta ,eu zic sa fim un neam generos – sa deschidem larg usile :)) si portofelele .
Pitiponci si pitipoance.
Experti.
In furaciuni.
Pitiponcu’ o ardea in ambasada , la NY , alaturi de jiorjica .
Tare’s curios cati pitiponci de astia care scriu in CV ca’s nascuti la Bucuresti , iar presa din tarisoara lor scriu exact altceva ( lucru care se poate verifica usor : pe pagina lui de fb , comparat cu ce scrie in presa israeliana ) au acces asa pe la domn’ jiorjica.
O sa va mai zic una despre baiatul asta , care se poate verifica 100% de catre orice bucurestean .
Dar intai sa depuna juramantul la Cotroceni si apoi ne distram 😀
Salve Tzepe !
Pe ce se aplica taxa suplimentara:
http://www.ziare.com/ionut-misa/ministrul-finantelor/ministrul-de-finante-explica-pentru-ce-se-va-aplica-taxa-suplimentara-anuntata-in-programul-de-guvernare-1471539
Tovarasi nu e bine! Eu propun ca cei care au diabet , pentru a facut exces de zahar sa fie taxati suplimentar. Acum arata ca o gluma dar cu astia nu se stie.
Salutare!
“E foame de bani, baieti/e foame de bani!” 🙂
Se pare ca in spatele noilor politici fiscale sta un dinozaur comunist: Florin Georgescu.
Care incercase sa i le vire pe git si premierului Ponta in 2012-2013.
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-21846233-revolutie-neo-comunista-fiscalitate-dragnea-tudose-risca-arunce-economia-aer.htm
“Restaurantul Diplomatic și 19 hectare din Parcul Herastrău, ambele monument istoric, au ajuns să fie închiriate, în ultimii cinci ani, de o firmă controlată prin interpuși de Dragoș Dobrescu și Puiu Popoviciu. În 1996, clădirea, alături de o suprafață de 19 hectare din Parcul Herăstrău, au fost date de Ministerul Afacerilor Externe în folosință gratuită unui ONG – Clubul Diplomaților București. În 2012, ONG-ul a închiriat clădirea și terenul, pe o perioadă de 8 ani, firmei Hotpoint Netwok, deținută pe rând de cei doi afaceriști.”
http://www.justitiecurata.ro/cum-a-ajuns-restaurantul-diplomatic-din-parcul-herastrau-sa-fie-inchiriat-de-o-firma-controlata-de-puiu-popoviciu-si-dragos-dobrescu/
Bună ziua!
Haideți, jogodiilor, că ați convins repede lumea să iasă (din nou!) în Piață!
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21846405-mars-protest-duminica-bucuresti-impreuna-salvam-tara-corupti.htm
„Marșul va avea loc duminică, 2 iulie 2017, începând cu ora 19.00 si va avea traseul Piața Victoriei – Piața Romană – Piața Universității – Piața Unirii – Parlament – Curtea Constituțională a României.”
E bine că e prinsă și CCDormeanu pe traseu! Sper ca participanții să-i transmită dinozaurului comunist „M(ulte) U(rări) E(uropene)…
Cum spuneam, “cutitul la os”.
Altceva nu-i misca pe bastinasi.
Sa vedem si daca nu-i inmoaie caldura…
Și uitați ce zice neica Nimeni ăsta…
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21846256-programul-guvernare-trei-sferturi-din-cheltuielile-pentru-aparare-trebuie-facute-prin-contracte-off-set.htm
Reuseste psd ul sa mobilizeze oamenii incredibil de eficient. Si inca nu s-au anuntat reduceri. Mutuianu o sa si-p ia in bot ,de nici nu o sa stie ce s-a intamplat. La bagat taranoiul pe acest post cu sarcini precise. El deja nu mai are curaj nici sa se uite spre aparare.
“Bursa de la Bucuresti e pe scadere, spre deosebire de restul pietelor din regiune / Leul a pierdut 0,5% fata de euro / Trader al unei banci straine: In aceste conditii, colapsul economic este aproape.”
http://economie.hotnews.ro/stiri-burse-21846288-efectul-programului-guvernare-bursa-bucuresti-scadere-spre-deosebire-restul-pietelor-din-regiune.htm
Legal nu se puteau atinge de banii din P2. Dar cu Dorneanu la CCR ,este posibil !!! Hai dragneo, ai vrut sa fii “mare”? Ai reusit! Guvernul D2,neinvestit inca , primeste vestea ca vor fi proteste la adresa sa.
Bravo teleormanene !!!
Leprele au reușit un adevărat record: dacă pe Grin-dracnea l-a huiduit lumea cam la o lună de la instalare (sau, mă rog, 3 săptămâni!), ăștia nici n-au ajuns la jurământ la Cotroceni și au scos lumea în stradă!
S-a trecut, cred, prea usor peste aceasta stire:
“ANRE a aprobat cresterea tarifelor la energia electrica pentru consumatorii casnici cu pana in 8% de la 1 iulie”.
In iarna, preturile cu care s-a tranzactionat energia electrica pe bursa au crescut brusc si consistent, ca urmare a declaratiilor iresponsabile ale ministrului energiei (atunci si acum), Toma Petcu.
Ancheta ANRE a ramas fara concluzii…
http://economie.hotnews.ro/stiri-energie-21835720-anre-aprobat-cresterea-tarifelor-energia-electrica-pentru-consumatorii-casnici-pana-8-1-iulie.htm
a cata crestere este asta , in ultimul an ?
Nu mai stiu dar este substantiala.
Esential este ca cel care a provocat-o este numit, din nou, ministru la energie.
on topic
eu am o problema…de ce e Iohannis vinovat ca a acceptat propunerea pesede?
am avut in govern technocrat,eu ii zic “neutru politic”
a incercat multe masuri de bun simt si a reusit cateva-mai ales in partea” sensibila”-cea a numirii directorilor de scoli/spitale imi vine acum cand scriu… si,ce a facut intai si intai pesede dupa alegeri? le a anulat..
acum,iar la Iohannis
– respingea numirea
pesede iesea cu toata artileria de mincinosi la atac/baraj mediatic
nu uitati ca ei si acum spun ca in iarna “s a pierdut o luna ca a fost respinsa madam servil”-e minciuna ordinara,dar astia stiu bine ca o minciuna repetata sufficient de mult devine adevar
-numeau altul
il respingea si pe asta
-il numea pe baiatul ala de la pmp sa formeze guvernul
dupa 10 zile pica in parlament
– numea pe “ficusul de la cotroceni”-puneti ce nume vreti
trecea ,ca nu doreau alegeri anticipate
cum guverna???
cred ca daca tragea “glontul de argint” ,Iohannis se impusca singur
buna analiza Dvs 🙂
as avea un amendament: uneori e bine sa tragi glontul chiar daca in fata ta e un tanc. ca sa nu mori ca un las!
Mi-aduci aminte de fiilmele de razboi “Mosfilm”, de acu` juma` de veac.
Doar soldatul sovietic avea spiritul asta de sacrificiu. 🙂
🙂 din pacate, nu toti suntem soldati sovietici, insa Presedintele cred ca are asta in fisa postului, conform art. 82, alin 2 din Constitutie.
Raman la parerea ca singura modalitate de “propasire materiala si spirituala” in contextul dat este sa-i lasi pe pesedoi sa-si franga gatul.
Chiar prin propriul program de guvernare.
Sa-si duca mandatul la sfarsit si sa culeaga “roadele”.
Degringolada in coalitie e totala (vezi chestia cu pilonul II).
Deja se iese in strada.
Intre timp, opozitia are ceva timp sa-si revina, sa-si gaseasca un cap.
perfect de acord aici. insa pana sa isi franga gatul pesedoii, ni-l frang pe al nostru, tineri ori maturi ori varstinici “(
opozitia nu are nici picioare, darmite cap…
Tocmai asta e problema, ca opozitia are nevoie de timp ca sa se organizeze.
Daca e in stare.
In ce priveste gatul nostru, constat ca am suportat pe el mai toate cizmele posibile, din `90 incoace.
Popor rabdator, fara indoiala.
Cred c-o mai ducem pana-n iarna. 🙂 🙂
multumesc
si eu am unul,l a spus napoleon
“mai bine in magar viu decat in leu mort”
Presedintele de aceea e Presedinte, sa fie mereu leu, nu magar! Daca voia sa fie magar, ramanea simplu civil.
Personal, daca eram Presedinte, ma gandeam la binele tarii, nu la realegerea mea sau la concediul meu.
Subscriu!
Nu te poți gândi la (re)câștigarea mandatului de președinte al unei țări „pârjolite” de psd-alde!
Citi am de cateva zile un nod in gat. Sunt o batrana dar inteleapta maimuta, am infrunta multe vicisitudini in viata, inclusiv ani lungi de presiuni di partea baietilor cu ochii albastri. Mi-am dezvoltat un simt al pericolului deosebit, il simt in oase. Dupa uluitoarea si nerusinata capitulare a presedintelui in fata pesedeului, ce glont de argint, acest meschin si hulpav personaj nu a tras nici macar un foc de avertisment, adica baieti voi chiar credeti ca sunteti pe tarlaua de Teleorman? ia sa mai facem o runda de negocieri ca avem doua propuneri, ne mai sfatuim, ne mai facem niscaiva socoteli ca nu se duce tara de rapa intr-o saptamana (doar ii servise mingia la fileu Base). Ce a inteles Dragnea? ca are mana libera sa isi poate cladi propria Venezuela in inima Europei, cine ii mai poate opri acum? Discursul de doi bani al unul personaj ipocrit care dupa ce a deschis barajul isi umfla muschii catre suvoaie? 200-300.000 de nevotanti ai ultimului scrutin cu constiinta treaza pe ultima suta de metrii? Suntem legati fedeles, si-au tras Curte Constitutionala si Avocat al Poporului, si-au asigurat majoritate parlamentara cedand oricaror pretentii udemeriste, acum , de dragul securizarii viitorului sau politic si a spoielii de imagine internationala, presedintele tarii le-a pus pe tava guvernul pe care si l-au dorit muschiul lor. Realistic vorbind, suntel legati fedelesi de o mana de politicieni versati si harsiti in rele, de o mana de votanti umiliti de viata si de 5 milioane de trancanitori pe net si terase de fitze care au strambat din nas: nu avem cu cine vota? Pragmatic, tu ce cale de iesire crezi ca putem gasi?
Salut,
Io zic ca Soros l-a infiltat pe Valcov sa faca varza pesedeaua si pe noi sa ne trimita la spitalul de nubuni
Adrian Benţa, consultant fiscal, atrage atenţia asupra faptului că România riscă declanşarea procedurii de infrigement dacă va promova impozitul procentual pe cifra de afecri, deorece o astfel de decizie încalcă prevederile directivei 388/77. Acesta a arătat că aplicarea unei cote diferenţiale de impozit pe cifra de afaceri poate crea discrepanţe concurenţiale între ţări, discrepanţe care se vor regăsi în preţurile produsului final.
„Dacă acest tip de impozit ar fi fost permis, l-am fi întâlnit peste tot în Europa. Cotele diferenţiale de împozit pe cifra de afaceri ar putea produce discrepanţe concurenţiale. Dacă ar fi permis într-un stat acest tip de impozit ar putea fi 15% şi în altul 5%. Aceste discrepanţe se vor regăsi în preţurile produsului final”, a declarat Benţa. De aceea, singura taxă pe cifra de afaceri care este permisă în Uniune este taxa pe valoarea adăugată.
http://www.economica.net/impozitul-pe-cifra-de-afaceri-este-interzis-in-uniunea-europeana-deoarece-produce-discrepante-concurentiale_140026.html
PS. Adrian Benta chiar stie ce vorbeste.
buna ziua
lasand asta la o parte,impozitul pe cifra de afaceri e o tampenie
cat sa fie ? 5% sa zicem….ce fac firmele care au marja de profit de pana in 10% si mai au si credite-deci un cost financiar de min 3%,daca nu 5-6%-ma refer la firme care iau credit de rulaj serios si au leverage in negocierile cu banca si nu la gica srl,caruia banca ii da credit cu cel putin 7%-
sa revin
profit brut 10%
costuri financiare 5 %
impozit pe cifra de afaceri 5 % inseamna zero profit
cine mai investeste in conditiile astea?
da,e impozit pe cifra de afaceri acolo unde nu poti controla: carciumi,cazinouri,case de pariu,dar nu la o afacere “normala”
Deja este clasic, Dragnea vorbeste sluga primministru sta in spate si tace respectuos
Nu mă uit 🙂 dar am impresia că am mai văzut „filmul” ăsta (de neam-prost)!…
Mai ieri a primit varanul „dezlegare”, acum mai „scapă” unul…
http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/relu-fenechiu-eliberat-conditionat-de-judecatoria-vaslui-sentinta-nu-este-definitiva–163761.html
Povestea cu impozitele pentru contractele cu timp partial. Prima data magaria a aparut intr-un document trimis la CE, ca masura de incadrare in deficit ( adica mai multi bani la buget). Toata lumea astepta sa dea ordonanta. In schimb, hotii au trimis modificarea in parlament sub forma de amendament. Noroc ca e unul de la usr, cu mai multi neuroni, care a facut scandal in comisie si a picat amendamentul respectiv. Acum il introduc de la 1 august. Daca o persoana munceste cate 2 ore la 4 asociatii de proprietari va trebui sa plateasca la fiecare contract contributii calculate la salariul minim.
https://www.facebook.com/ClaudiuNasuiUSR/videos/1325372844218867/?fref=mentions
Programul asta nou are 190 de pagini. Eu zic ca au lucrat la el macar doua luni. Asta inseamna ca tot dansul a fost programat din timp.
Mister C mai este valabila legea ( articolul acesta ) ?
ART. 6
Poate ocupa o functie publica persoana care indeplineste urmatoarele conditii:
a) are numai cetatenia romana si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta de 18 ani impliniti;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare functiei pentru care candideaza, atestata pe baza de examen medical de specialitate;
f) indeplineste conditiile de studii prevazute de lege pentru functia publica;
g) nu a fost condamnata pentru savarsirea unei infractiuni care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei publice; h) a castigat concursul sau a promovat examenul organizat pentru ocuparea functiei publice. http://legislatie.resurse-pentru-democratie.org/legea/188-1999.php
Ma intereseaza punctul a) ” are numai cetatenia romana si domiciliul in Romania” .
@ziggy
si eu care credeam ca v ati lamurit ca ” daca legea nu ne convine,o schimbam”
in fond asta face cardashia ccr-dragnea
ce problema vedeti dvs ca ccrdorneanu sa “interpreteze”constitutia
va salut
eu sunt lamurit de mult
dar e benefica o lamurire publica . ca stie fiecare ce si cum 😉
Si eu sunt curios.
Actualizata 2017. Vad ca scrie si aici cu condamnari penale.Deci ar fi discriminare da modifice legea de functionare a guvernului pentru Dragnea. Alesii + ministrii nu sunt functionari publici. Decat in ceea ce priveste legea penala ( sper ca nu zic o prostie).
Articolul 54
Poate ocupa o functie publica persoana care indeplineste urmatoarele conditii:
a) are cetatenia romana si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta de minimum 18 ani impliniti;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare functiei publice pentru care candideaza, atestata pe baza de examen medical de specialitate;
f) indeplineste conditiile de studii prevazute de lege pentru functia publica;
g) indeplineste conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice;
h) nu a fost condamnata pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului sau contra autoritatii, infractiuni de coruptie si de serviciu, infractiuni care impiedica infaptuirea justitiei, infractiuni de fals ori a unei infractiuni savarsite cu intentie care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei publice;
i) nu a fost destituita dintr-o functie publica sau nu i-a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 7 ani;
j) nu a desfasurat activitate de politie politica, astfel cum este definita prin lege.
http://www.euroavocatura.ro/legislatie/1244/Legea_188_1999,_Actualizata_2017,_privind_Statutul_functionarilor_publici/page/8#nextPage
Buna
aici e chestia ” a) are cetatenia romana si domiciliul in Romania; ” sau ” are Numai cetatenia.romania… ” ca daca au schimbat , actualizat legea … iar e clar o treaba :))
sunt curios si cum e la tarile din NATO .
ca asa , poti aduce unul din partidul comunist chinez , ii dai cetatenie si-l pui ministru pe ce sector are interes tara lui in Romania . de ex la economie :)) sau la educatie , daca au si chinezii vreun motiv sa stearga ceva din manualele de istorie ale Ro .
salut, acel “numai’ o fi fost scos el cu skepsis…
fain , putem externaliza posturile din guvern – la min muncii – o bona filipineza , la cultura – o dansatoare de samba din brazilia etc .
la sie , e valabil tot asa ? sa aiba “cetatena romana” / nu “numai cetatenia romana ” ? ca l putem aduce pe kantor si l punem sef direct .
Cica au renuntat la nationalizarea pilonului 2.
Asteptam cu nerabdare sa prinda glas si Ministrul Apararii.
Ceva gen astazi sa declare: atacam Bulgaria. Si maine sa spuna ca se razgandeste.
salut , pana ataca bulgaria , tutuianu are de gand altceva – schimbari la dgia ( cel mai performant serv de info romanesc ) , sa dea jos conducerea si sa numeasca acoliti de-ai lui dragnea .
salut Mac !
Sa speram ca nu are nicio sansa sa se atinga de dgia. Altfel circuitul de info ne va ocoli
buna seara la toata lumea.
Adica vom fi tinta far replica a dezinformarilor
va salut . cica ordinul de schimbare a fost si dat , de catre Les .
n a apucat sa incheie procedura din cauza ca a trebuit sa demisioneze .
sa speram ca nu e asa cum scriu eu .
Un „guvern” sinistru… Dacă nu cel mai sinistru, oricum printre cele mai sinistre din ce-a avut țara asta până acum… 🙁
Salutare all!
Rock On! 😀
Eu m-am cam saturat de placa asta cu “ruptul gatului” singuri de catre PSD. In 28 de ani de fesenism nu au facut altceva decat sa-si consolideze un naucitor 40%, in conditii de pluripartidism samd; nu mai iau in consideratiune scrutinul din 2016, ca a fost jale pe vale. Iar din 2007, de cand cu sprijinul “din umbra” pentru canalia de Tariceanu, deci de 10 ani, vaz ca nu-si mai rup gatul decat exclusiv fraierii. Smecherii sunt bine-mersi, guverneaza, iau si impart spagi, vand ce se mai poate vinde, capitalizeaza resturile in intreguri pentru o alta tura de praduiala etc. Asa ca, a se slabi cu teoria asta inepta a “ruptului de gat’, va rog frumos. In Romania nu tine.
Un remember nu din alta parte, ci chiar din arhiva Politeia, pentru apostolii “gatului rupt”:
http://politeia.org.ro/stiri-revista-presei/revista-presei-10-decembrie-dreapta-spulberata/2639/#comment-8085
La rigoare, mai pot da link-uri si de la alte ture de alegeri…
Sper ca doar ti-a scapat chestia cu “teoria asta inepta”.
Daca nu, consider postul drept atac la persoana si actionez in consecinta.
Stiu eu ce anume intelegeti Dvs prin “inepta” (https://dexonline.ro/definitie/inept/338603)?
Actionati cum credeti de cuviinta…
Exista si alte sensuri?
Poate aveti Dvs unele pe care nu le stiu eu sau marele public.
Nu inteleg ce va deranjeaza. Aveti o teorie. Mie mi se pare lipsita de sens si de substanta, fara acoperire in realitatile romanesti, lipsa de o viabilitate dovedita in timp. Si? Nu suntem de acord si asta-i viata!
Pt. ca ma limitez la sensul oficial (DEX), nu pot sa iau afirmatia altfel decat o jignire.
In astfel de situatii, unei persoane educate nu-i ramane decat sa-si ceara scuze.
N-am stiut ca teoria va apartine, credeam ca doar o propagati…
Acum, la obiect:
1. Eu nu sunt educat asa cum credeti Dvs
INSA, in pofida acestui lucru
2. Imi cer scuze imediat ce-si rup astia gatul.
1. N-aveam nici o indoiala, romanii au carente grave de educatie.
2. Scuzele erau pt. cu totul altceva; am fost prea subtil?
Ca-ntotdeauna…
Buna seara.
Subscriu 100%, pacat ca nu pot sa ‘like’! Exact despre asta am vazut pe alte bloguri 2 chestii aiurea:
– N-avem altceva de facut decat sa asteptam alegerile urmatoare cand o sa-i taxam, ohohoo ce-o sa le-o tragem etc. Mda, asa a fost de fiecare data si baetii de bine tot deasupra au fost. Plus ca asteptatul asta e in timp ce TOATA lumea plateste taxe care sant praduite de aceiasi ‘alesi’.
– Hai ca in planul de guvernare au si chestii ok, stati linistiti la locurili voastri. Nu stiu, cred sincer ca santem ca grup social, ca natie batuti in cap. Cum Dumnezeu sa le dai circumstante la astia dupa zeci de ani de praduiala si incompetenta?!? Am vazut pe FB ca Sorinel e baiat bun, combate acuma. Deci asa idioti santem, deja s-a uitat cum prin Feb-Martie acelasi Sorinel juca leapsa cu OUG-uri.
Exact ca ciobanul din Miorita santem: soarele si luna ne vor tine cununa, pur si simplu nu intelegem ca astia-s toxici in totalitate.
degeaba intelegem orice, daca intelegerea nu este urmata de implicare in batalia politica.
Si spectatorii inteleg meciul, dar scorul e decis de cei de pe gazon.
Salutare!
O buna amica imi zicea, in decembrie 2016: “astia, daca-si mai rup gatul de vreo doua ori in felul asta (nm, @Doxa – era imediat dupa alegeri si circula iar bancul asta cu “gatul”), o sa ramana singurul partid din Romania”.
oare nea goe ioahanis nu si da seama de un fapt – ca cei care au votat psd in decembrie , au votat un program de guvernare si acum se trezesc cu alt program de guvernare – caz in care guvernarea psd este profund ilegitima si desemnarea lui tudose a fost o bataie de joc la adresa intregii tari ?
Oare ce stie Iohanis ca sa se replieze atat de vizibil? poate e santajabil, poate aplica teoria pas-cu-pas in sens invers, poate sunt lovituri anti-psd pe teava si nu vrea sa fie acuzat de colaborare, etc etc
santajabil nu cred . amenintat ? cine stie . adevarul e ca’i greu si in pielea lui .
dar sa i fie clar un lucru – cu tovarasii pesedisti nu te poti purta cu manusi , or sa-i traga presul de sub picioare exact cand nu se asteapta .
Intrebari:
1. In cazul in care Iohannis il refuza pe Tudose, puteau fi gasite pretexte de suspendare si Dragnea putea ajunge PM, numit de Tariceanu?
2. Poate cineva sa numeasca un guvern viabil, pe care l-ar fi putut forma opozitia si vota Parlamentul actual?
3. Daca se ajungea la anticipate, ce procente ar fi luat PNL/USL, in forma actuala?
Nu astept raspunsuri, sunt doar curiozitati…
Tzepe , uitati un lucru : Iohanis venise din SUA si intr o saptamana urcase la 70% procente incredere in populatie . pana si alegatorii psd spuneau ” uite bre ca s a descurcat bine” .
La 70% incredere putea rupe cu dintii din psd .
Doar sondaje…
70% incredere si 20% participare la vot.
E cald, lumea pleaca in concedii (multi in afara tarii).
Doar pensionarii si cei din cimitire raman pe acasa.
Si stim cu cine voteaza ei.
Să știți că nu doar pensionarii votează cu ciuma roșie: știu destui, chiar sub 50 de ani, cu studii universitare, din mediul urban care au „votat cu Ponta că le-a mărit salariile”… Era o analiză sociologică făcută chiar după parlamentarele din decembrie trecut… Te iei cu mâinile de cap… Dacă vreți un exemplu, căutați pe site-ul Biroului Electoral Central rezultatele de la localele de acum un an și o să vă speriați în câte orașe mari (nu doar din Vechiul Regat, ci și de peste munți) a câștigat psd primăria și cel puțin o treime spre 40-45% din mandatele de consilieri locali… Lipsa de educație, în general și de cultură politică își spune cuvântul…
ministrii minoritari din guvernul lui tudose depun juramantul
dupa figura .. domn’ Presedinte pare cam naucit , cred ca si a dat seama ce teapa si-a luat .
Unii nu se descurca nici cand citesc cele cateva fraze.
Tembeli.
Tudose citeste in parlament. Citea, deci !
– am ascultat cu atentie … criticile, atunci cand AU fost vorba de critici …
– guvernul Grindeanu DINTRE care multi dintre noi am facut parte….
Vizualizat pe privesc.eu.
analfabeti , minoritari, scursuri penale , tot tacamul .
pacat ca nu au pus pe andreea lambru vice premier fara portofoliu dar cu loc rezervat sub masa guvernului :))))
atmosfera de mortaciuni :)))
las’ ca-i zboara strada acusica , pe toti . o sa fie criza de elicoptere :)))
🙂
vorbeste domn’ presedinte , le zice ce am scris si eu – ca e un nou program de guvernare . 😀
pescuite din comentarii de pe hotnews
“taxa suplimentara pentru produse nocive sanatatii”
poate pun o taxa pe psd
sau o taxa pe consiglierii psd ?
prevad ca se va pune recompensa pe respectivii indivizi .. :)))
Iohannis ii desfiinteaza la investire!
Terminati cu aceasta topaiala fiscal-bugetara.
I-a bagat la gramada pe pesedisti, aldisti si udemeristi!
Atmosfera de parastas.
Lipseste coliva. 🙂
http://www.ziare.com/klaus-johannis/presedinte/iohannis-atac-dur-la-guvern-si-coalitia-psd-alde-ati-dus-tara-in-criza-terminati-cu-topaiala-1471584
http://www.stiripesurse.ro/klaus-iohannis-i-a-distrus-pe-cei-din-coalitie-terminati-cu-topaiala-fiscal-bugetara-video_1204984.html
Clotilde Armand:
“În câteva ore de optimizare fiscală, PSD promite să pună România pe butuci ”până la ultima virgulă”:
– Suntem asigurați că sub guvernarea PSD, până în 2020 datoria publică nu va depăși 60% din PIB. Pare minunat! Dar… azi datoria publică atinge numai 38% din PIB. Asta înseamnă că PSD plănuiește să contracteze datorii publice în valoare de peste 220 de miliarde RON (la un PIB prevăzut a depăși 1000 miliarde RON în 2020). Așadar, peste trei ani fiecare român va datora cu 11.000 lei mai mult decât acum. Din ce surse și când vom plăti oare banii aceștia?”
https://www.facebook.com/clotildearmand.ro/?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf
salutare 🙂
vazui si io ceremonia 🙂 ))))
nu stiu daca o fi cineva care-si imagineaza vreo schimbare de atitudine si intentii de guvernare din partea psd alde dar, io nu-mi imaginez asa ceva
bajetii sunt pe cai mari isi vor fi reintrat in pita lor la o secunda dpa ce kwj le-a aratat pisica.
o simpla pisicuta de plus
dragnea si-o va face pilota
…sau cat rezisti sa nu razi daca te gadila o pana….
…
pupat piata endependenti….ura si la gara,incepe vacanta
silver dream bullit ?
neah…silver dream bullshit 🙂 )))
…
aveam in copilarie un amic de joaca…mandru ca e roman si pus pe hartza pt orice motiv
si cand situatia escalada folosea expresia…; bai,cand ti-oi trage una….
dar era in block-starturi gata sa o ia la fuga….daca escaladarea se dovedea a fi prea abrupta …:) )))))
salutare
ceva de genul :)) ” Calaretul de Arama http://www.library.istoria-artei.ro/library/cgi-bin/ViewTitluLite.cgi?TID=20645
salve 🙂 )))
calaretul de arama
e de fapt o simpla dama
dar privita ca o muza
iar concluzia-i servita
pt ca e indreptatita
…
dragnea tare se amuza
ehe talentu’ , asta e talentu’ . felicitari ! 😀
ha-ha :))))) sa vezi cu ce talent m-as da io pe coridoarele victoriei si parlamentului…doar cu talent de 7,62 🙂 ))
intra in cantonament , ca nu se stie cat de repede vine ziua respectiva :)))
Și eu! 🙂
Salve!
au americanii o vorba….pathetic 🙂 ))))
mister president you were so…pathetic.. 🙂 ))))
…
vedea-om noi ….nu-n lunga vreme…cine-o fi di vina,,,,
circu se muta-n media si,eventual,in strada din cand in cand… oare cine-a castiga..
tot exista un lucru bun – strada , se maturizeaza lumea .
singurul lucru de care se tem politrucii . problema ar fi ca apare radicalizare de la o zi la alta . insa decat “lamai” , mai bine asa .
la prima gherla care o da acest guvern .. nu’i vad bine pe tov ministri, probabil de asta nici nu au vrut unii sa se bage in fata si au numit tot felul de mutanti , apti pentru sacrificare .
cica premierul sustine “cu tarie” noul program de guvernare
mai bine zicea vinars de 45*
sigur era mai credibil :)))
Și mai sigur – cu vodkă!…
off topic
e posibil ca d na Merkel sa incerce formarea unui bloc “anti us” la summit ul G20
o serie de sefi de state se vor intalni inainte pentru a stabili o pozitie comuna la summit
De la doamna Merkel nu ma mai mira nimic.
lazar si procurori dna cercetati de inspectia judiciara peeeentruuu … oug 13
asta e deja inceputul un plan de actiune… cu ce-o urma oare ?
ghici ciuperca ce. 🙂 )))
ciuvica sef la dna , gadea sef la pg .
la 6 luni .,, fac schimb de locuri !
Ferească Domnul! 🙁
Salve @Paga , da di shi ? :)))
Or sî aibî aiștia numai sucșiesuri la „lupta împotriva anti-corupțâiei”…
Sal’tari! 🙂
acest domn a fost ministrul educatiei nu mai stiu in ce guvern PSD.
Ma mir ca acum este atat de incisiv cu puterea .Poate face parte din tabara Ponta. Oricum, aduce aceleasi acuzatii ca cele aduse de Grindeanu la CCR:
http://www.stiripesurse.ro/anunt-exploziv-al-rectorului-snspa—votul-de-la-motiunea-de-cenzura-este-nul-_1204933.html
Ce viteji devin pesedistii astia cand isi pierd ciolanul.
Buna seara. Nu sunt de acord cu premiza ca Johannis a acceptat nominalizarea lui Tudose din marunt calcul politic si nici aceea ca o alta ocazie ca asta nu se va mai ivi. Stiu ca opinia mea este minoritara dar Johannis are mainile legate in acest moment ptr ca opozitia nu doar ca este un factor minor in Parlament dar si lipsita de orice fel de capacitate de comunicare cu populatia. Crede cineva ca PSD ar fi ezitat sa inceapa procedurile de suspendare ale lui Johannis? Cele doua suspendari ale lui Traian Basescu au aratat ca PSD nu se da in laturi de la astfel de manevre si ca dispune in continuare de o majoritate parlamentara care poate face aproape orice. Si inca cea. Nu ne place noua sa recunoastem dar PSD este reprezentativ ptr cei care l-au votat cu entuziasm anul trecut.
Am pus niste intrebari mai sus (la 19:12), la care banuiam ca nu primesc raspuns.
Speram ca, totusi, dintre tinerii si incisivii strategi de pe blog o sa-si dea cineva cu parerea.
Nimeni…
Iti raspund eu.
1.Da
2.Nu
3. Greu de cuantificat dar cred ca PSD ar fi castigat cu un procent apropiat de cel de anul trecut.
Revin. Oamenii au uitat guvernarile Vacaroiu si Nastase iar cei tineri nu isi amintesc de prapadul facut de PSD in timpul acelorasi guvernari. Au acum ocazia sa invete pe propria piele ce inseamna comoditatea si neimplicarea in viata civica.
Am aceeasi parere.
Bine ca nu sunt singura. 🙂
buna, vazui acum intrebarile, ca nu eram la butoane:
1. In cazul in care Iohannis il refuza pe Tudose, puteau fi gasite pretexte de suspendare si Dragnea putea ajunge PM, numit de Tariceanu?
Raspuns: da, pentru pretexte, insa nu cred ca ar fi intrunit 233 de voturi. PSD+ALDE nu ar fi avut suficiente (s-a dovedit asta deja la motiune, si PSD e fracturat deja, cativa mari baroni nu il mai sustin pe Dragnea), si nici UDMR si nici minoritatile nu ar fi marsat. Opozitia din partea UE ar fi fost feroce.
2. Poate cineva sa numeasca un guvern viabil, pe care l-ar fi putut forma opozitia si vota Parlamentul actual?
Raspuns: din pacate, nu.
3. Daca se ajungea la anticipate, ce procente ar fi luat PNL/USL, in forma actuala?
Nu astept raspunsuri, sunt doar curiozitati…
Raspuns: nu s-ar fi ajuns la anticipate niciodata, insa amenintarea cu ele trebuie folosita, macar prin propunerea unui prim Premier care sa cada si care sa ii oblige ca propunerile PSD+ALDE sa fie mai spalate decat Tudose.
Minoritatile au votat intotdeauna cu puterea. Iar UDMR poate fi cumparat-in extremis-
chiar daca scump.
Ne-ar fi folosit la ceva niste ministri mai spalati?
Nu zic mai destepti, pt. ca in PSD misuna genii ale raului…
da, insa daca simt ca “puterea” nu are destule voturi, stau in stand by, mai ales la chestiuni de suspendare.
cat despre ministri mai spalati, niciodata nu strica, desi nu cred ca vom mai avea vreodata 🙁
salve Timi ,Clemy 🙂
eu sunt de parerea lui City, oportunitati politice imense pierdute insa
discursul lui kwj de la cotroceni,imo,frectie la un picior de lemn
anticipatele,undeva in toamna
de ce nu ? e singurul exercitiu democratic prin care inca n-am trecut
riscuri ? majore,economic,politic,geo-strategic
avantaje ? cu sansa, echilibrarea fortelor in parl. adica psd-alde aprox 35% ,pnl aprox 30 % usr aprox 10 %
tot cu sansa,dupa experienta oug 13 si o data cat de cat bine aleasa,participare mult mai mare la vot.
intr-adevar,o mare necunoscuta ,a doua nominalizare.
cand ai un boxer ca psd clatinandu-se,dar dandu-se in continuare mare campion,nu-l ajuti cavalereste ci ii dai lovitura de gratie.
despre curiozitati 🙂
-puteau fi gasite pretexte fara indoiala dar trebuiau modificari legislative pt dragnea + la 70% kwj e puternic,reactiile erau pe masura
– forte greu,matematic posibil ,normal, dar cu circoteca de rigoare+ riscuri marite pt kwj inclusiv pt al 2-lea mandat,ar fi decontat politic multe ,ori pt asta kwj trebuia sa intre-n ring si nu pare a fi omul….
– sunt niste sondaje …psd-alde(guvernarea) unii 50 % altii 35 % pare mai veridica a doua cifra/imposibil ca toata criza asta sa nu afecteze psd/cca 30 % pnl cca 9% usr udmr,pmp etc in marja cunoscuta,dar ,cred,o crestere semnificativa a prezentei la vot
Salut!
In “reteta” asta e prea multa “sansa”, draga @mircea.
In plus, impotenta liberalilor (mai mult lirici decat incisivi) spulbera orice iluzii.
de acord Timi
cam multa sansa,asa e,… dar asta e pokerul politic
cand iti intra carti bune trebuie sa maresti miza jocului ,plusezi fara sa lasi impresia ca joci la cacealma
Atata timp cat opozitia este praf si nu vine cu un program si cu lideri credibili, PSD va castiga orice alegeri anticipate. USR se afla inca in perioada cautarilor, Dacian Ciolos nu s-a decis inca sa intre ferm in politica, Ludovic Orban este la fel de jalnic ca si predecesoarele sale la carma PNL. Singurul lucru bun al alegerii lui in fruntea liberalilor este ca va inchide gura definitiv tuturor celor care sustineau ca daca vine Ludovic la carma PNL se va da de trei ori peste cap si va deveni din gloaba armasar de curse. Si nu, nu cred ca PNL se apropie de 30% in sondajele de opinii. Nu are cum ptr ca nu a facut nimic care sa il ridice atat de mult.
le-ar castiga,nu e niciun dubiu dar nu cred ca ar mai fi la procentele actuale
o prezenta mai mare la vot(indiscutabil se va obtine asta pt ca toate sunt “proaspete” -la anu pe vremea asta multe vor fi uitate deja,ce sa mai zic de alegeri la termen)
repet ce-am zis mai sus,kwj intrat in arena ar fi adus pnl (chiar si usr) la procente satisfacatoare oricum s-ar gasi ele acum
program de guvernare ? programele lor.Mici upgrade-ri le faci intr-o ora.Oameni credibili( buni profesionisti,onesti,chiar si oaresce notorietate) s-ar gasi chiar si cu sica la chitara si nicusor dan bujbee si ciolos plivind buruieni
dar astea=s simple ipoteze,cum ziceam,a doua nominalizare ar fi fost cea mai grea de fapt(si ar schimba toate rationamentele si argumentele)
Buna seara,
Cel putin 3 ministri au “tangente” cu siguranta nationala : ala de la comunicatii (cu generalul rus),ala de la buzau (cu haissam) madam servil (asta e chiar maritata..).
Ce putea sa faca neamtu ? Pai daca tot a deschis gura…cind cu criteriile…pai trebuia MACAR sa vorbeasca in continuare. Acum a picat de fraier. Daca era sa pice ..pica frumos.
Pe de alta parte …daca maine se duce iar la Washington,Berlin,Paris….nu-l mai crede nimeni…caci stiu si ei ff bine care-i treaba cu papusile astea din guvern. La cum vad situatia sint sanse sa pice dar urite de data asta. Singura lui scapare sint gafele monumentale (ala de la finante…desi nu cred ca-i chiar o gafa…) si strada.
Se mai poate duce acum in mijlocul strazii precum atunci cu oug13..? se poate numai ca a mai pierdut din voturile strazii.
Stai sa vedem cata “strada” a mai ramas (duminica).
Daca nu s-a mutat, cumva, pe bd. Tomis, spre Cazinou.
nu se muta 🙂
cand e nevoie o sa vezi iar sute de mii pe strazi .
cand e nevoie !
Sau spre Bulgaria si Grecia. “Strada” se plictiseste repede in Romania. Am trait anii 90 si 91 in Bucuresti, anii cei mai activi in strada si forta miscarilor stradale s-a diminuat constant, nu a putut fi mentinuta la nivel ridicat ptr mult timp. Asta a fost si motivul ptr care AC s-a transformat in partid ptr ca exista deja un nucleu civic de dreapta care nu se regasea nici in PNL si nici in PNTCD.
e si asta adevarat…dar doar nu s-or duce cu totii intr-un weekend…
Vom vedea dar asteptarile mele sunt mult reduse.
sper sa nu va suparati : la 70 % , dupa vizite in sua si germania * cu un psd macinat intern , in scandal de scindare :” nici strabunicul lui Putin nu ar fi indraznit sa l suspende pe iohanis , daca se folosea de puterea constitutionala si desemna un premier !
intreb si eu …daca refuza premierul ala nou si apoi pe urmatorul…cine ramanea premier pina la anticipate ?? grindeanu ?
cred ca da . interimar .
pai era spart pesedeul…pina la alegeri
spart si cu baronetu’ nervos , de clinciurile dintre dragnea si grideanu .
putea fi destabilizati usor .
e adevarat ca dinspre opozitie nu prea e nimic incurajator dar fata de catastrofele care au depus azi juramantul cred ca si un guvern facut pe strada , intr o statie de metrou ar fi mai aerisit decat ceata asta de azi .
si si fara acces la pusculita aia mare..
Cine stie ce-o fi la mijloc cu toata treaba asta .
Pana la urma o sa fie vinovata “strada” adica oamenii ca si duc copii la mare . munte in vacanta si nu stau de 6 in piata la guvern sa faca ordine – in timp ce “elitele si lauferii” isi savureaza limonada pe terasa ! :)) .
buninteles ! dar cred ca era o situatie juridico-politica a dreak de complicata
dar cu grindeanu la butoane (e adevarat si cu ponta-aici e o discutie ce-o fi vrut de fapt kwj)
psd juca in transformers
vrei si mai complicata ?
2 propuneri de ale presedintelui respinse si un anunt sec : cum anul viitor sunt alegeri presidentiale , am decis sa demisionez si sa organizam alegeri presidentiale odata cu alegerile anticipate :)))
el locomotiva cu 70 procente , baga tot ce era partid anti psd in parlament !
ca si idee ( fantasmagorica probabil ) , care se putea dezvolta chiar si in cazul unei tentative de suspendare .
Pentru asta îți trebuie „oo” și „sânge în instalație”, ceea ce Herr-ul, cu gândul la vacanță, n-are…
da .
si un tel , sa vrei ceva pentru poporul tau .
Despre „țel” și „să vrei ceva pentru poporul tău”, am scris mai jos (at 23:05)
L-a vazut cineva pe Orban atacand ministrii noului guvern?
Astept cu interes…
Ludovic mai pune o baterie la rece. De asta am spus ca cel putin se prabuseste mitul lui Ludovic ca salvator al PNL. Singurul lucru bun din toata povestea asta nefericita.
…face niste vocalize si isi acordeaza chitara.
Pregatind asaltul asupra Teleormanului. 🙂 🙂
cred ca lustruieste masa pe care va dansa diseara 🙂
degeaba unii se “inflameaza” ca iohannis putea mai mult; nu cred…
se uita un lucru “la firul ierbii” gândirea votantilor pesedisti a ramas aceasi-chiar daca unii s au dus “in loc luminat..” au venit altii cu aceleasi idei,inoculate de familie,scoala…
“masa critica” nu stiu daca s a format;in subconstientul “celor din multinationale” a ramas ideea ca “sunt exploatati de capitalisti”
sunt sigur ca exista-dar nu sunt publice-sondaje care cuantifica cate % din angajatii din multinationale voteaza cu pesede;mi e teama ca mult mai multi decat ne închipuim
din 90 încoace a fost o axioma- “toti sunt la fel”/in 96 asta nu s a aplicat dar conventia a fost o mare deziluzie si de atunci încoace nu s a schimbat aceasta paradigma “toti sunt la fel”
eu chiar citesc ce scrie fiecare pe acest blog si observ o inversunare impotriva usr care incepe sa fie perceput “la fel ca ceilalti”
mai observ ca toti asteptam “tatucul” care sa ne indrume…unde? nu prea stim
votul din 2014 a fost un vot “emotional” si a fost bine dirijata emotia/ o sansa colosala ca ponta sa fie atat de tampit…dar eu sunt optimist,chiar si la anii mei…pesedeul dovedeste ca tampenia nu are limite
o “lebada neagra” va aparea/ ca va fi devalorizare,ca va fi o catastrofa…ceva va fi si sa speram ca vor mai fi ramas niste oameni cinstiti si hotarati care sa reactioneze
nu se inflameaza nimeni , sunt doar discutii la ceas de seara , 🙂
Singurul politician care a luat imediat atitudine impotriva noului guvern a fost Clotilde.
https://www.facebook.com/clotildearmand.ro/?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf
Buna seara. 🙂
Punpostul asta si aici (l-am pus pe FB):
O spun ca om care m-am învârtit în mediul economic. Cu toată răspunderea și experiența mea.
Programul prezentat de PSD este un program făcut dușmănind România.
Taxa pe cifra de afaceri a fost introdusă de comuniști, ca “represalii” la clasa burgheză. Nu conținea nimic economic în ea, ci pur și simplu era o penalizare adusă celor ce câștigau “prea mult” în aprecierea politrucilor. Firmele eficiente (deci cele ce se angajeaza multi oameni și produc produse ieftine și eficiente), își pun marja de profit mică, pentru că astfel câștigă clienți și rulaj, ceea ce duce la profit. Singurele firme “lacome”, sunt cele clientelare, care profita ca x sau y e acum “la butoane” și-și baga marje de profit “nesimțite” – pentru că pot. O firmă care va vinde panseluțe cu 1000 de lei bucata (vezi tot bucureștiul) are marja de profit de 200%, în timp ce firma care-I vinde – pe bune – panseluțe are marja de profit de 1-2-3-4 % ). Lovita de măsură, nu va fi firma lu’ Firea sau Negoiță, ci firma cere-I vinde marfa cu preț decent.
Știu că urâți multinaționalelele, dar ele lucrează legal. Legea care e strâmb făcută de de politicieni (de la PSD la PNL/PMP/UDMR & Complicii). Multinaționalele doar profită de strâmbătatea legii – au avocați care să o sfătuiască. Lovite sunt amărâtele firme, care dau salarii mici (ca nu-și pot permite mai mult), dar la 2-3-5 angajați dar pe bune. Cei ce-și platesc o singură secretară să o facă pe curva senatorului/deputatului/ministrului – nu sunt afectate – fata de multinaționale nu mai dau de lucru și la avocați. Așa că până la urma, perdanți sunt cei ce lucrează la firme mici – 2-3-4 angajați, dar care sunt de ordinul sutelor de mii. Bineînțeles dacă nu angajează siliconate-botoxate pe post de curve pentru domnii politicieni sau șefi la ANAF/ENEL/Drumuri etc…
Rezultatul acestor politici va fi că toți vom pierde TOT. Și cei ce câștigă bine și cei ce câștigă vai de capul lor. Cu diferența că cei ce câștigă bine (mă refer la cei care câștigă cu adevărat și pe merit bine) – vor pleca în bejenie, ceilalți – dumnezeu cu mila.
Legătura între muncă/effort/merit/eficiență este ruptă cu acest program.
P.S. Iar a face modificarile in regim de urgenta – este expresia celui mai josnic fascismo-comunism! (josnic – insemna inclusiv lipsit de inteligenta)
Te asteptai la altceva?
Programul a fost clocit de dinozaurii comunisti Gherghina si Florin Georgescu.
Asta stiu, asta fac.
Asta a fost dintotdeauna modul de actiune al PSD care a guvernat in numele unei clientele politice si a aruncat cateva oscioare unui electorat captiv si sarac atat material cat si spiritual.
Bună seara!
Aveți dreptate: de peste 25 de ani am tras concluzia (și o mențin) că, pentru „statul” român (cu ghilimele „pe bune, că ăsta nu e stat!) cel mai mare dușman e poporul român!… Uitați-vă, vă rog, la „legislație”: e, de cele mai multe ori, împotriva omului sau, dacă ajungi, printr-o minune, să câștigi în bătălia, inegală, cu „statul”, umbli „de la Ana la Caiafa” până se „aplică” dreptatea ta! Dacă are „dreptate” același „stat”, imediat el te „jupoaie” și de ce ai și de ce nu ai!… Apoi, mai uitați-vă la „funcționarii” respectivului „stat”: ce priviri acre, ce mutre de indivizi deranjați de „nesimțitul” de cetățean care, umil, apelează, nu la serviciile lor, ci la „mărinimia” lor de a-și rupe din „prețiosul lor timp”, din „imperiala lor bunăvoință” de a-l „mulțumi” pe „năpârca” aia de cetățean pe care, tocmai spre a sublinia inversarea situației, același stat îl ține pe cetățean aplecat, umil, la respectiva „gheretă”, la acel ghișeu… În realitate lucrurile stau pe dos: funcționarul este în slujba cetățeanului, dar câți oameni din țara asta știu acest lucru și, și mai important, câți își cer dreptul la respect, la ghișeu, din partea acelor funcționari, care au „de muncă” mulțumită eforturilor, răbdării, timpului și banilor colectați de „stat” din taxele și impozitele acelorași oameni, pe care „statul” îi dușmănește atât…
citit !
http://www.mediafax.ro/social/cod-rosu-de-interventie-in-arges-un-camion-plin-cu-militari-a-cazut-intr-o-rapa-din-localitatea-dambovicioara-16535480
sa mai vorbim de inzestrarea armatei si de pacalicii mituiti de niste jmekeri ??
Mai bine vorbim de pensiile speciale care papa banii armatei.
si despre pensii.
si despre firmele jegoase care au atentat la siguranta nationala ani de zile sub ochii aplaudacilor !
Daca formau liberalii guvernul, il puneau tot pe Atanasiu la “armata”? 🙂
A propos, care o fi “guvernul din umbra” al opozitiei?
habar n am , ar trebui sa fie treaba lor .
insa eu am mai zis si oamenii stramba din nas : cand silberstein a consiliat atat puterea cat si opozitia … e destul de clar ca jocurile sunt facute de asa natura incat la alegeri cu greu se pot strecura altii care nu fac parte din gasca feseinista .
Cred ca ar trebui sa fie si treaba noastra.
Ca altfel ne facem iluzii. 🙂
nu stiu …dar zic sa-l punem pe johanis la “afaceri europene”…cind are timp de guvernare…fie si din umbra..
Sublim dar nu exista. Ne intoarcem la punctul zero, de ce a acceptat Johannis guvernul Tudose: ptr ca din partea opozitiei nu a avut nici un fel de sprijin. Degeaba a venit PMP cu o propunere de premier in extremis, in momentul asta si Basescu si partidul lui sunt izolati politic iar intre PNL si USR nu exista nici un fel de comunicare. In plus, nu exista defectiuni majore in randul PSD. S-a vazut la votul la motiunea de cenzura.
Io cred că nici „umbra” opoziției nu are „umbră”!…
si salarii…alea ale lu olguta..
off: era una azi pe bbc cu acelasi salar de 7 ani (pe la o primarie),,dar asta la ei …
la ei nu sunt “consiglieri” pusi pentru a aduna taxa de protectie de la fraieri , cum e pe la noi !
Ma retrag, maine am treaba.
Va doresc “cosmaruri” cat mai placute!
Cu Olguta, Sevil, Rovana, “fa, Doino!” etc. 🙂
Si Carmen …de la interne…
Îmi face impresia că asistăm la „teleorman(el)izarea” României… Sper să mă-nșel…
mai rau …individu a instalat 2 guverne (le face ,le desface…)…cum credeti ca s-a simtit dracnea in sala aia impresionanta ?? neputincios ?…nu cred…cred ca simtea cum fierbe ceva in interior…sub presiune.
are un scop.. si mai e putin.. si nu se impiedica el de-un ciot…
Sa ne pregatim nervii pt maine…cuvinte magice : tudose,busuioc,oug :
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21847030-premierul-mihai-tudose-ajuns-guvern-prima-sedinta-noului-cabinet-avea-loc-vineri-pranz.htm
Mihai Tudose: Am aflat cu suprindere ca Romania nu are un elicopter dotat sa intervina noaptea pe o zona accidentata http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21847174-arges-camion-care-aflau-mai-multe-persoane-rasturnat-intr-prapastie-exista-oameni-incarcerati.htm
De unde sa aiba Romania elicoptere ? :)))
De la elbit ?
Nu s au copt elicopterele inca , pana la elicoptere vezi ca n au frane camioanele bre premieru’ lui peste !
N ati zis voi in psd – alde ca Romania n are nevoie de elicoptere , corvete etc ?
Ticalosi ordinari si vanzatori de neam !
Salut
De tara bananiera , se aude , vede in Ro? 🙂
salut!
iar a aparut cioclul de Arafat, care explica de ce mor oamenii cu zile si de ce ‘salvatorii”, adica El Insusi, nu au niciodata vreo vina, desi ei “coordoneaza” tot.
salut
se aude , se vede .
poate se afla si cine o fost aia care o “inzestrat” armata si au luat comisioane , poate se afla si cine se opune inzestrarii si din ce cauza !
in afganistan trimiteau militarii romani in blindate care aveau tabla de conserve , ca pe scrumbii !
conchid
imo,la cat are acum kwj in spate-procente,deschidere internationala etc,nu avea voie ! ca sa nu intre in arena
sa treaca la fapte nu la vorbe , chiar vorbe dure cu ocazii speciale(azi)
se plasa de-o parte a baricadei ? indiscutabil
suspendare ? greu de crezut
anticipate ? probabil City are dreptate -vezi mai sus 21:58- fara anticipate dar o minima responsabilizare a psd-alde
insa respingandu-l pe tudose ,jocurile se deschideau f.mult
daca dragnea & comp si-a permis ca sa-si puna aceeasi ministrii in cabinetul tudose(fapt stiut deja inainte de votul de investitura) premier chiar pe unul dintre demisionarii auto-demisi prin propriul lor vot,atunci de ce kwj n-ar fi putut la a 2-a nominalizare sa-l desemneze pe …grindeanu sa-si construiasca o majoritate si sa mearga la investitura
cu orice risc,un kwj cu boase asa ar fi procedat
circ? cat cuprinde,dar nu mai mare decat am fost deja obisnuiti
destabilizari economice,politice,sociale ? la fel, nu mai mari decat cele ce vor veni cu noul cabinet tudose si prognozatul deja program aiuritor (pilon 2,imp.pe cifra afaceri etc)
trecea guvernul ? rezulta un psd-alde varza /chiar si pt ei era o lovitura f. puternica-inutil sa spun ce-ar fi fost grindeanu pt psd ,acceptat de frica parlamentarilor la a 2-a desemnare
nu trecea ? f.bine anticipate si cu kwj in pole position ,imposibil zic,imposibil ca actuala opozitie sa nu obtina procente mult mai bune.
asta insemna in opinia mea responsabilitate si patriotism
dar boasele astea cred ca au fost pastrate pt o vacanta mult si bine “meritata “
mircea, era nevoie de un joc in forta, ca mesaj, pentru a arata ca prerogatovele prezidentiale sunt substantiale, nu de paie. Ca daca aia amenintaiu cu suspendarea asta iarna, el avea acum posibilitatea sa ameninte cu anticipate.
asta zic si eu City
trebuia sa le arate cine e jupanu !
o fi fost ceva prin culise,habar n-am dar vorbaria de azi e asa ca o pana pe la subtiorii lui dragnea
– Impozitul pe profit se desfinteaza.
Se introduce un fel de forfetar cu 3 cote.
Cifra de afaceri e baza acestui nou impozit. Renault deja e bucuroasa ca are fabrica din Maroc. Cu scutiri de taxe , autostrada, cale ferata , port.
Sigur vor investi in Ro . Ca ei , toti strainii.
Asa e cind lasi tara pe mana unor banditi.
Prin toamna , va fi de vina Soros FMI sau UE ?
poate o fi vreun sr 132 4×4 din 1900 toamna…
vreo buceaga ceva …cu compresorul varza…
…
probabil vreun dac , nu se vede pe sticla
ziggy 23;40
+ sistemul de siguranta de pe orice camion(sistemul clasic)
daca ramai fara aer -aerul comprimat tine departati sabotii de frana,saboti care sunt actionati mecanic de arcuri puternice- automat ,sabotii preseaza tamburul si vehicolul franeaza.
nu exista ca un camion sa ramana fara frana in conditii de avarie la compresor
Trebuie da fie camion tip Carpati sau Bucegi.
Man Diesel are frinarea cum o desri.Adica fara presiune in instalatie , se blocheaza automat rotile.
si alea aveau frana pe aer comprimat (inclusiv primele sr -uri facute dupa modelul zis 150 care la randul lui era facut dupa un model american al vremii)
Salve Mircea ,
Camionul era un DAC 6×6, un camion greu de transport care executa si tractarea tunurilor.
Daca se va dovedi ca DACul a ramas fara frane atunci este crima , datorita intretinerii precare !
@clemy
Ai scris bine. Ca completare:
Iohannis a dat niste asigurari diplomatiei straine. Lui Trump , nemti dar si francezi.
Cretinaria motiunii impinsa inainte de borfasul cu mustata si afemeiatul national, reduceau la 0,0000 % ORICARE incredere in RO.
A aparut cel mai pestrit si incapabil guvern roman.
Se va platii di greu.
Iohannis a mai ramas cu garantarea ca deficitul nu depaseste 3 % PIB si bugetul MApN la 2 %.
Nu cred ca reuseste dar e singur singurel . Nu are nici un partid politic alaturi de el..
Iar la armata , cresc salariile ca la restul bugetarilor. Asa se papa si banii alocati suplimentar. Tot la vreo 65 % din buget mers pe salarii ramanem.
@Stefan, multumesc. Asa e. In plus, cred ca Macron s-a grabit ca un tampit atunci cand l-a invitat pe Grindeanu la Paris. Asta l-a infuriat pe Dragnea care a vazut invitatia ca pe un afront personal si a vrut sa arate in partid ca tot el e jupanul si ca poate da jos orice premier care are veleitati de independent. Romania va ajunge in situatia Greciei in cateva luni cu echipa asta de incompetenti la carma si pe noi nu stiu cine va sari sa ne ajute ptr ca nefiind in zona euro, mecanismele de ajutor financiar nu intra in functiune.
Johannis a inteles ce se intampla pe plan international. Sluga ajunsa stapan Dragnea nu are astfel de subtilitati. Ptr el important este sa fie vechil pe tarla ptr prosperitatea lui si a gastii din jurul lui.
deci
busuioc numit secretar g ral la victoria
canapista-adjuncta
trebuie ca a fost altceva in accidentul asta pt ca nu imi pot imagina atata inconstienta ca sa pleci la drum fara “frane” -am pus intre ghilimele pt franarea la camioane este diferita de franarea la autoturisme de ex.
sa explic mai bine
probabil se stie de mai multi,un camion nu poate pleca de pe loc pana cand in sistemul de frana aerul comprimat asigurat de compresor nu atinge o anumita presiune.
presiunea aerului face ca sabotii de frana sa se departeze de tambur si permite acestuia(tamburului) sa se roteasca = vehicolul e pus in miscare de motor
daca apare o avarie la motor sau la compresor automat sabotii ,prin faptul ca nu mai exista aer comprimat la presiunea necesara,sunt impinsi de arcuri puternice pe tambur ,franarea fiind inevitabila
Traectorie, viteza , tras brusc de volan , explodat cauciuc, vechitura de camion.
Nu ma mai mira nimic.
Cad elicoptere , cad avioane , acum camionul. Mai lipseste sa se scufunde vreo nava.
Sau sa taie franghiile care tin submarinul Delfinul legat de mal. Se scufunda singur si definitiv.
sau eroare de sofer (sa nu scriu pilotaj,la cate ore de zbor se fac si pe ce avioane)
si am asa o vaga impresie …ca sa nu se ajunga cumva la discutii crancene despre inzestrarea armatei,despre uzura morala si de facto a dotarilor etc…atunci o miscare gresita de-a soferului a produs evenimentul
buna dimineata 🙂
http://politeia.org.ro/stiri-revista-presei/revista-presei-30-iunie-psd-la-guvernare-sau-taxa-pe-prostie/54456/
Bun găsit!
Idee de (la cafeaua de) dimineață: după unele informații, sasul a avut duminică, după ce s-a întors în țară, 3 (trei!!!) discuții cu vechilul… În prima, cică, i-ar fi respins-o pe canapista (fostă) secretară de Videle, „reproșându-i” că îl va critica lumea că-și pune Teleormanul lui peste tot (deci, a vrut să-i facă un bine vechilului!)… Apoi, n-ați observat că, în ultimele zile, mai că-ți vine să zici că între sas și vechil se „consumă” o mare „poveste de amor”? Parcă, de la sas, mai „rezervată”, dar din declarațiile „mieroase” ale lui dracnev așa reiese!… Și-atunci, bănuiesc că sasul și vechilul au făcut un blat ordinar: până și faptul că, după consultările de la Cotroceni (extrem de „expeditive” – 15-20 minute!), „cuplul” dracnev-târliceanov n-a făcut declarații presei a fost pentru menținerea suspansului guguștiucilor până la „declarația” finală a sasului… În realitate și cei doi ticăloși, și sasul, au jucat la cacealma… Până și declarația, făcută, am impresia, încă de când sasul era în Germania, că el vrea „rezolvarea rapidă a crizei” poate fi înțeleasă mai bine tot în această „cheie”… Și-mi mențin părerea: sasul vrea psd-alde la guvernare (chiar cu riscul distrugerii țării sau, mă rog, a ce a mai rămas nedistrus din ea!), ca să vină el, ca „salvatorul națiunii” și să fie reales, pe „valul de nemulțumire populară” generat de o guvernare extrem de iresponsabilă și incompetentă… Apoi, mai vine și vacanța (tot a lui), cu trenul din… Florida… Cei doi pitpalaci – dracnev&târliceanov – s-au „văzut” și ei cu „sacii-n căruță”: li s-a (re)dat guvernarea „pe tavă” și, prin guvern, șaprlament, ccr, vor „aranja” justiția în „folosul” lor… 🙁
Urâtă cârdășie! 🙁