Destinul mincinoșilor
14/12/2016 | Autor Cetatean Categorii: Editoriale |
Destinul mincinosilor este precum al minciunilor spuse de ei: alearga repede, insa, avand picioare scurte, obosesc si abandoneaza. Sau sunt abandonati de propria minte.
Mincinosii iau un start exploziv in 2004, accelereaza in 2007, castiga la mustata in 2009, tolereaza parteneri de alergare incorecti in 2010 in numele “reformei statului”, incheie pacte cu adversarii mai tineri in 2012, isi iau adio lacrimogen de la coechipieri in 2013, in 2014 isi iau adio si de la suporteri, in 2015 isi iau adio si de la regulile jocului, reusesc sa mai pacaleasca 5% electorat in 2016 si isi proiecteaza un destin maret pana in 2020:
“Pana la urma, acesta pare sa fi fost destinul meu in politica: opozitia fara compromisuri la PSD“.
Fara compromisuri!
Remember? “Ponta minte din nou. Acele negocieri mizerabile nici nu trebuiau să aibă loc…..Am obținut tot ce am putut, deși acele negocieri nici nu trebuia să aibă loc” (sursa)
Destinul trist al mincinosilor este sa sfarseasca prin a uita ei insisi cand mint si cand spun adevarul. Sa traiesti toata viata in capcana propriilor minciuni pe care le crezi adevaruri poate fi un drog cotidian, insa nu as vrea sa fiu noaptea in pielea unuia ca acesta si sa astept ziua pentru a iesi din sevraj!
Si tot asa, precum cel mai dracesc carusel posibil, care nu se mai termina niciodata, niciodata, niciodata….
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Bună ziua!
E off-topic, dar reiau informația și aici: Putler se va enerva, dar așa au hotărât olandezii:
http://www.hotnews.ro/stiri-international-21471233-tribunal-olandez-stabilit-tezaurul-din-crimeea-aflat-olanda-momentul-anexarii-trebuie-returnat-kievului-nu-muzeului-din-peninsula.htm
Revenind la subiect: ar mai fi de zis… 1. „Soluția imorală” numită PUR (decembrie 2004), 2. „Demisionez în 5 minute”, 3. „Ne vom întâlni, în fiecare lună, în Piața Universității” (asta e de după primul referendum pentru suspendare”. 4. „Trebuie să tăiem salarii, că țara nu mai are bani” (2010), dar îmbuibații din pdl (ăia pe care „îi dă în goarnă”, acum, Pinalti, poate și Cocoș) huzureau, devalizând statul… 5. Dărâmarea primului guvern CDR (1998), în care pd-ul de atunci parcă era în opoziție, nu la guvernare (cronologic, pe asta trebuia să o pun prima). 6. „Țepele” din Piața Universității… 7. Paranghelia (botez, parcă) cu Bercea Mondialul în Italia, pe care, ulterior a zis că „nu-l cunoaște”, etc, șamd, șcl…
salve 🙂
istorie neromantata,destin tipic scenariilor de la hollywood,ce mai,o viata plina de aventuri ,numai buna de pus pe ecran.
super productie cu “buget” imens,”ïncasari” catastrofale.
Buna ziua
Deci
-scade tva cu 1%
-scade acciza la combustibil
-dispare taxa pe stalp
– cresc salariile in sanatate si invatamant cu 15%
-salariul minum 1450 lei
-“infometarea abonatilor la contracte”in ultimul an
Pare imposibil sa fie un buget cu deficit sub 3%;probabil ca vor incepe placa cu “noi vrem sa dam,da nu ne lasa strainii care ne au ocupat tara”
Sa vedem cand “strainii”vor scadea ratingul de tara,vor creste dobanzile pe unde vor scoate camasa….nici de privatizat nu mai prea e,asa ca vor trebui imprumuturi,in ce conditi….
Bravo votanti psd,pregatiti distrugerea tarii in pas alergator
ziua buna all 🙂
marirea si decaderea unui om care n-a stiut unde sa se opreasca. Pacat.Theo ,fie Iertat l-a caracterizat si l-a incadrat perfect in zodia scorpionului
Au fost multe momente cand mi-a placut de pirat.In orice caz in inaltul rarefiat al inaltimilor prezidentiale,cand responsabilitatea fata de tara si popor copleseste,cateva decizii strategice au fost fundamentale.Putin ? Mult ? istoria il va judeca.Macar a avut odata puterea ca sa recunoasca faptul ca va veni ziua cand societatea o sa treaca peste el si il va lasa in urma.
tragic si trist destin al celui care a condamnat comunismul
Buna ziua,
unii nu mai intra in parlament (Pocora,Atanasiu) si ma bucur, altii au intrat (Corlatean, Vosganian) si -mi pare rau!
Cat despre cele doua doamne (Anastase si Boagiu) nu cunosc fapte de vitejie incat sa fie necesare in parlament. Mai bine se duceau la meseria de baza, care o fi!
http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/alegeri-parlamentare-2016/anastase-si-boagiu-raman-in-parlament-atanasiu-si-pocora-nu-632155
Cei doi maimutoi nationalisti il ataca pe Dragnea pentru intentia de a lua UDMR la guvernare. E de bine, Dragnea va fi atacat de unde nici nu se asteapta!
http://www.comisarul.ro/articol/hopa!-video-ghita-si-voda-floc-il-ataca-pe-dragnea_862036.html
Inteleg ca au inceput si in USR certurile. Eu m-am mirat de ce d-na Armand nu a candidat la parlament…
Nu este chiar o cearta:
http://www.comisarul.ro/articol/exploziv!-a-inceput-razboiul-in-usr-sotul-clotilde_862079.html
Cred ca nu poate fi banuit de partipriuri, foarte buna atitudinea. Derapajele si compromisurile din start, sunt ssimilare mocirlei actuale. Este vizibila actiunea de defaimare a Clotildei, de lipire de etichete. Ultima gaselnita, master planul. Sa vedem cum se transeaza magaria.
Nimic nu mai surprinde in aceasta tara. Nu este exclus ca individul sa fi fost plasat de ~oameni de bine~
mi se pare o eroare de scoleri puberi,otararea lui moroianu oricat de multa dreptate ar avea.
nu avea voie sa iasa public,cu atat mai mult sa aminteasca de ppdd.
astfel de probleme se rezolva departe de ochii lumii.
transparenta transparenta,dar nici chiar asa/de momentul ales,ce sa mai zic
parerea mea
Mircea, ai dreptate…si nu.
Indivizi ca Paun sau Politeanu si nu doar el sunt periculosi prin modul in care se lipesc pe tacute de partide si migreaza de la unul la altul. Capusele astea, oricat de mult ar tine USR la imaginea lor ca partid, trebuie aratate in piata publica si date afara din partid (de fapt, nici nu sunt membri), altfel mereu li se va atarna tinicheaua sorosista de coada.
am citit mai jos
cred ca ai dreptate
buna ziua
?????>” stiri “pe surse”???
m am lamurit
este o cerere normal,transparenta in cadrul unui partid transparent
de fapt acest paun cred ca incearca “hostile takeover” al usr/sper sa nu reuseasca,dat fiind legaturile lui cu moscova
Nu este pe surse!
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-21471561-sotul-lui-clotilde-armand-ataca-dur-seful-campanie-usr-matei-paun-declansat-campanie-sabotaj-adresa-clotildei-armand-asociat-imaginea-usr-activistii-lgbt-soros-cer-explicatii-biroului-national-usr-pen.htm
Nu. Hotnews.
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-21471561-sotul-lui-clotilde-armand-ataca-dur-seful-campanie-usr-matei-paun-declansat-campanie-sabotaj-adresa-clotildei-armand-asociat-imaginea-usr-activistii-lgbt-soros-cer-explicatii-biroului-national-usr-pen.htm
Are dreptate omul. Lasati-i pentru moment, este bine ca se intimpla ce se intimpla, multi indivizi s-au lipit din mers de USR si acum e momentul ca acestia sa fie scosi la lumina, ca Paun si Politeanu (ultimul, un lacheu infect trecut prin mai multe joburi).
Asta vroiam sa scriu, dar nu eram convinsa. Cred ca a fost si in partidul care a generat multe emotii aici pe blog. Greșesc?
Politeanu fost aghiotantul Monicai Macovei si a plecat de la ea fara sa zica de ce, insa in termeni necivilizati. A improscat in stanga si in dreapta cu mizerii pe cei pe care i-a perceput ca dusmani sau adversari ai Monicai Macovei. Mai multe nu zic, desi am amintiri proaspete din vremea cand Monica Macovei poza in Integritatea insasi si Politeanu era juca rol de movila lui Burcel pe care ea calca pentru a parea inalta.
Multumesc 🙂
Sotul doamnei Clotilde Armand are dreptate. Matei Paun nu este cetatean roman, insa nu a spus niciodata ce cetatenie are.
Baietii de la In Linie Dreapta au semnalat din iunie 2016 ceva suspect in legatura cu aceasta coada de topor putinista.
http://inliniedreapta.net/jurnal/usr-si-legaturile-lui-matei-paun-cu-rusia-actiunile-rusiei-in-america-latina/#sthash.mp75K4dW.dpbs
multumesc, asta era articolul, e binevenit linkul 🙂
Ce imi pare mie ingrijorator este faptul ca, cel care l-a adus si sustinut pe Paun inca din perioada alegerilor locale, este Nicusor Dan. Daca sustinerea accerba acordata lui Paun de catre Nicusor in toata aceasta perioada (inteleg ca discutii legate de acest aspect au existat permanent in partid, fara nici un rezultat pozitiv) are si alte resorturi decat o eventuala incredere “oarba” a acestuia in calitatile individului, lucrurile sunt mai triste si mai grave decat ne dorim.
Iesirea publica a lui Moroianu, o persoana de calitate si probitate nepuse la indoiala, devoaleaza o exasperare ajunsa la limita; a considerat ca singura cale de spargere a buboiului este sa puna problema pe tapet, public, fortand mana liderului Nicusor. Mie lucrurile incep sa imi miroasa urat
Aveti motive de ingrijorare , pe buna dreptate .
Faptul ca Traian Basescu l-a decorat pe oligarhului lui Putin nu vi se pare ingrijorator ?
E oligarhul ala care apoi l-a decorat pe Dragnea .
Asta cum va miroase , de curiozitate ? :))
??????? Ai gresit “adrisantul” si subiectul. Nu am nici o legatura, de facto, sentimentala si/sau materiala cu personajele la care faci referire. Eu astept de la colegii mei de comments dezbateri pe subiectul abordat, daca nu ai nimic de comentat, rog a fi ignorata. Barbateste si fara insinuari infantile si neavenite
Ai citit subiectul postarii ?
N am gresit nimic 🙂
Era bun sa va manifestati ingrijorarea si pe vremuri nu doar azi .
Din punctul meu de vedere, subiectul postarii este Nicusor Dan, Paun este doar un factor declansator. Pe mine nu ma ingrijoreaza background-ul individului decat raportat la “imbratisarea afectoasa” si plina de incredere a acestuia de catre liderul USR. In el si noul partid si-au depozitat sperantele si increderea milioane de romani, de la el se asteapta o atitudine onesta, rectilinie si fara compromisuri.
Cat despre necesitatea (obligativitatea) manifestariilor mele pe toate subiectele, orisicand sau orisiunde chiar nu vad care-i baiul. Am prostul obicei de a deschide gura (sau scrie impresii) doar pe acele teme pe care le consider importante, cel putin pentru mine. Nu sunt un bun tovaras de “barfe” pe sant. Deh, fiecare cu defectele sale
Citeste postarea , poate afli care e subiectul
Cat despre individul Paun .. stai relax ca are cine se ocupa de el .
http://www.aktual24.ro/gabriela-firea-a-ajuns-de-urgenta-la-spital-dupa-ce-tolontan-a-facut-dezvaluiri-revoltatoare-privind-mafia-psd/
Pare-se de aici pleaca :
ÎNTÎLNIRE SECUREANU – ARMEANU, OMUL LUI FIREA, ÎNAINTE DE INVESTIGAȚIE. DIRECTORUL PSD DIN PRIMĂRIE: ”NU I-AM CERUT NIMIC!”
Cifre oficiale: “Malaxa” a plătit 52 de milioane de euro în 2009-2016! Gabi Firea l-a adus director în Primărie pe doctorul Armeanu, membru PSD, șef abuziv la Spitalul Ilfov și coleg cu Secureanu de absențe cu anii la ”Titu Maiorescu”!
http://www.tolo.ro/2016/12/14/intilnire-secureanu-armeanu-omul-lui-firea-inainte-de-investigatie-directorul-psd-din-primarie-nu-i-am-cerut-nimic/
Cum a ajuns Firea la spital? in calitate de priamr sau i s-a facut rau cand a aflat dezvaluirile?
Secureanu ameninta ca-i va “preda’ pe toti;a afirmat prin avocat ca are inregistrari.Poate asa i s-a facut rau …sau o fi insqarcinata??
Pe de alta parte,buna “mana” are Tolontan,al naibii de buna ….zici ca le primeste pe tava 😀
Sunt aduse de porumbei. Daca se scutura camarila doamnei, vor fi surprize uriase. Vom vedea daca Tolo mai are ”elanul” sa faca investigatii. Bine ar fi sa continue, dar nu se stie.
Nu cred ca se mai poate opri . Ar insemna iesirea din ‘scena”.Dar si acsta este o varianta. Oricum,Secureanu pe multi ii va popi….Ce nume preedestinat : Secureanu ! 😀 😀
Cedric.
Drac mort si rata inecata nu s-a vazut, are probleme cu vocea -laringita. Cred ca este si un strop de PR, sa reactioneze lumea. Face bine la imagine, vai s-a îmbolnăvit Sefa de la stres si suparare. Idioti, in opinia mea, daca a calcat pe bec sa se pregateasca, ptr. ca idiotul va scoate inregistrarile.
E stiut ca in USR au intrat unii neaveniti.
La mine, pe lista USR de la camera era un individ absolut lepra pe care il stiam din intamplare.
M-am gandit sa nu generalizez si am votat lista, individul era la coada listei si mi-am dat seama ca n-are nici o sansa. Dar o neliniste tot mi-a ramas: cine i-a triat si pe ce considerente?
Buna ziua. Aduce aminte de PNTCD infiltrat de securisti pana la ajunge groapa.
Nu este in regula ce se intampla.
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-21471742-nicusor-dan-despre-atacul-matei-paun-sunt-mahnit-uluit-sergiu-moroianu-lanseaza-spatiul-public-afirmatii-mincinoase.htm
Acum sunt eu mahnita si uluita de reactial liderului USR.
“A muncit in baza unui mandat dat de Biroul National, pe care nu l-a depasit niciodata. A avut in intreaga campanie electorala sustinerea mea si a Biroului National.” ????
Sa inteleg ca doamna Armand NU face parte din Biroul National ? Este imposibil ca sotul doamnei cu pricina sa iasa public cu respectivele declaratii fara stirea (sau consultarea) consoartei. Din doua una, ori declaratiile cu “sustinerea si mandatul dat de Biroul National” sunt un neadevar pentru a nu spune o minciuna gogonata, ori Clotilde nu a participat la nici o sedinta a B.N. cand Paun a fost “mandatat si sustinut”. Nici una dintre variante nu dau bine
Buna ziua,
Se pare ca Putin nu are preferinte doctrinare cand vine vorba de a-si vari coada. Cand nu merge cu placa nationalista (alde Ghita) incearca si la ”progresisti”. Chiar nu am inteles de ce Clotilde a fost trasa la triaj in aceasta campanie. Este o figura carismatica si convingatoare. Cred ca i s-a tras de la momentul in care a avut acel discurs legat de valorile crestine si au sarit ai ei ca arsi – cum ca vorbeste in numele ei.
Eu personal am dorit sa votez Ciolos, nu m-a interesat sub ce forma – PNL sau USR. Cand am citit stirea ca Ciolos si-ar putea asuma conducerea PNL m-am gandit foarte tare sa ii votez. M-am razgandit in tren spre Londra, de fapt m-a convins argumentul ca PNL-ul a avut tot timpul sa se reformeze si nu a facut-o. Am votat USR-ul, dar fara iluzii si asteptari, cu speranta ca vor face macar o opozitie vocala. A fost un vot trist pentru mine.
Ma doare tare sufletul dupa omul Ciolos, dupa oameni ca Vlad Voiculescu si Mircea Dumitru. Nu stiu daca va mai intalni Romania prea curand un an asemanator acestui 2016. Ma doare sufletul pentru ai mei.
Multi am votat cu durere in suflet. Se pare ca cineva a avut o carte in maneca si acum incearca sa o valorifice. Depinde daca va prinde.
Ar fi un dezastru sa se pice in plasa, opozitia este farame si ar deveni inexistenta.
cal trojan .
plantat de altii intre oameni naivi
Nimic nu este intamplator – Surse social-democrate au relatat EVZ că PSD şi ALDE sunt dispuşi să racoleze, după cei noii parlamentari îşi preiau mandatele, senatori şi deputaţi de la orice partid din opoziţie (PNL, PMP, USR).
http://www.evz.ro/planul-secret-al-lui-dragnea-racolarea-parlamentarilor-usr.html
Rabdare si tutun. Sunt multi indivizi care au mimat de ani de zile “societatea civila” si care s-au mutat de la un partid au miscare la alt partid sau miscare, in cautarea de…oportunitati. Este foarte bine ca astfel de rufe murdare se spala in public, pentru a nu exista tentatia ca USR sa devina un partid in care “se discuta in interior”, ca la celelalte partide si dupa aceea se iese connsensual, declarandu-se ca “disciplina interna ne obliga la tacere”.
Scandal sa fie, daca e facut in vederea clarificarilor amanate multa vreme!
PS La PNL si PDL atat s-a mai pus capacul pe oala pana cand oala a crapat anul aceasta, la 20% (desi PDL singur luase vreo 16% in anul infernal 2012). Halal strategie politica!
OK. Eu cred ca acum Clotilde si Sergiu Moroianu sunt de “partea buna a fortzei”. Nu imi place chiar tot discursul lor. Cred ca “familia” + “valorile crestine” sunt un subiect cam prea personal si care poate ofensa pe multi, uneori chiar e un lucru care distrage atentia de la chestii mai importante in acest moment la noi. Poate ar trebui discutate atunci cand viata in general e mai stabila…Dl. Moroianu poate ca are amintiri placute din anii ’70, pote ca ai lui au trait intr-un “cerc” mai bun al lagarului care a fost RO, poate ca au fost mai “descurcareti” sau poate mai curajosi si le-a mai ramas forta de a oferi copilului un mediu iubitor. Nu m-as arunca sa-i reporsez asta, cu toate ca amintirile mele din vremea aia numai placute nu sunt.
@cetatean&all
Absolut corect ce face dl Moroianu; Paun da, a sustinut financiar-decisiv-usr! omul cel mai probabil acum vrea “dividende”/vom vedea ce se intampla/si…e bine ca se incep clarificarile acum decat mai tarziu
Scandal sa fie, daca e facut in vederea clarificarilor amanate multa vreme! City precum in zicerile copilariei mele “mi-ai luat vorba din gura” ha, ha ha!!!
exact 🙂
Off topic:
http://edition.cnn.com/videos/politics/2016/12/10/robert-baer-new-election-russia-hacking-nr.cnn
Ca tot vede @ziggy numai conspiratii
Si daca baer asta e agent dublu?
Baer orice este numai agent dublu nu. Este present de ani de zile in media asigurand o comunicare intre CIA si publicul larg; fara bs-uri.
la ce conspiratii va referiti ? 😀
ora 17 00
piratul la consultari.O imagine de milioane.
Deocamdata reporterii de la fata locului relateaza ca se aud necontenit hohote de ras.
Abia astept ca sa iasa la declaratii.
mda
daca nici eu nu stiu cine altcineva sa stie “un presedinte poate ca sa mearga pana la limita constitutiei”
ar fi o imagine… kwj si baseaua umar la umar 🙂 ))))))))))
Buna seara all 🙂
O analiza de citit:
“…PNL nu a realizat însă că votanții nu îl mai percep ca structură politică ce reprezintă agenda din stomac și a continuat să voteze alături de PSD toate inițiativele acestuia din urmă privind reducerea de impozite sau creșterea de pensii și salarii, care sunt în mod clar parte a agendei din stomac. Nu a existat niciun beneficiu pentru PNL din această atitudine de a valida inițiativele PSD. Ceea ce ar fi fost câștigător pentru PNL odată ce a părăsit USL, ar fi fost să treacă în mod ferm la atragerea votanților care mai păstrau încă agenda rațională fermă. O atitudine anti-populistă, care să mobilizeze electoratul de dreapta, alături de o atitudine chiar și mai fermă decât cea pe care a avut-o PNL împotriva corupției ar fi compensat în bună măsură pierderea votanților cu agendă din stomac. Rămas fără o agendă clară, PNL a fost părăsit atât de o parte din votanții cu agendă din stomac, pe care îi câștigase în 2012, cât și de o parte din votanții săi cu agendă rațională, și și-a început inevitabil călătoria spre scorul relativ mic obținut la alegerile din 2016….”
http://luciancroitoru.ro/2016/12/14/de-ce-romania-a-votat-rosu-si-pnl-a-pierdut-alegerile/
Ehh da Desy, PNL ar fi trebuit ….. problema este ca partidul nu (mai) are nici lideri nici viziunea necesara pentru a-si crea o noua “fata”, pentru a se reinventa, a se ridica din mocirla USL. Din nefericire destinul dreptei romanesti este legat, inevitabil, cel putin in urmatorii ani de PNL si evolutia sa
La B1 este in direct Clotilde, explica ca informatia aparuta face parte din transparenta,
incearca sa explice ce s-a intamplat, vorbeste de echipa de campanie. este interesant, incearca sa fie diplomata si sa clarifice aspecte din interior. paradoxal, nu-l apara pe sot
Postarea sotului a fost una interna, pentru prieteni. ciudat, incearca sa gestioneze o situatie imposibila
In opinia mea, s-au pripit, sunt multe orgolii si frustrari acumulate. Sunt la inceput si nu mai rau,nu au un lider, un purtator de drapel. Fiecare face cum il duce capul, in plus cineva a vrut sa-i sparga din interior, se pare ca nu au reusit. Clar ca vor fi surprize, dar vor fi gestionate fara patima.
Buna seara.
PSD au sa-i faca surcele. As pune pariu ca acel “cineva” are legatura cu pesedeii. Financiara, de interese – ceva trebuie sa fie. Tovarasii psedei/fesenisti/peceristi au o experienta vasta in a manca orice opozitie pe paine. Ori sa intoarca orice ‘adversar’ si sa-l faca sa le manance din palma.
Cu PSD-ul cu certitudine, dar nu vor reusi. Sunt si oameni cerebrali in jurul lor, in plus este nevoie de ei. Dreapta este praf, trebuie un lider care sa-i adune de pe drum si sa le dea reperul. Sunt vremuri tulburi si interesnte. Amorteala PSD-ului spune multe, au aparut voci care sustin ca in jurul Bucurestului s-au dat bani, nu asa de multi dara s-au dat.
Alin Teodorescu, putin mai devreme a incercat sa explice, ca fenomenul a fost la scara mult mai mica, nu ca alta data.
Buna seara prieteni. Eu tot spun ca nu se poate inainte balacindu-ne in mizerie. Daca vrem sa reconstruim dreapta trebuie sa o facem facand mai intai curatenie in casa, aruncand balastul, recunoscandu-ne greselile si nu tot bagand gunoiul sub pres. Clarificarile sunt necesare. Mai bine scandal acum la USR in care sa se clarifice cine cu cine joaca si de ce decat mai tarziu.
Buna Clemy.
Da, ascunsul gunoiului sub preș a facut praf dreapta. Tensiunile la USR se pare ca sunt legate de gestionarea banilor si a comunicarii. Cred ca se va face liniste, dar dupa cateva plecari.
Salut @mar. Nici o paguba. Mai bine plecam la drum mai putini soldati dar toti oameni de incredere decat multi si cu tradatori printre noi.
Bună seara!
Subscriu! Și PNȚCD a fost o structură (aproape) incoruptibilă, până la regretabila dispariție a lui Corneliu Coposu (Dumnezeu să-l odihnească!). Apoi, a fost „mâncat”, atât din interior (de cozile de topor plantate acolo sau/și de idioții utili existenți), cât și din exterior (în primul rând de „colegii” cederiști – mai ales de liberali – ce coincidență! – după ce țărăniștii i-au ajutat să revină în Parlament, că în 1992 erau „turiști”!, apoi, de cei din coaliție – pd-ul lui Roman și Băsea, în prim-plan, și, nu în ultimul rând – de restul, în frunte cu bolșevicul!). Feseniștii au mers pe ideea „ce nu putem corupe – distrugem!”. Și a funcționat, indiferent de „aripioarele” primului fsn: FSN/Roman a devenit PD, apoi PDL și a ajuns în PNL, în vreme ce FSN/Kaghebilă s-a „metamorfozat” în FDSN, PDSR, PSD – care, în 2008-2009 s-a aliat cu PDL (oooo, ce „întâmplare”, era marinelul prezident!, fost coleg cu bolșevicul!), iar, apoi, de prin 2011, cu PNL, în (deloc) defunctul USL! Deci, despre ce vorbim noi, aici? USR – cu bunele și cu mai puțin bunele sale – a plecat DIN AFARA ACESTEI CLOACE a foștilor comuniști și/sau securiști! Sau mă înțel eu… Dacă mă înșel – chiar trebuie să-mi fac valiza pentru Canada, State, Australia…
PNTCD a fost un partid cu probleme de la inceput. Corneliu Coposu, Dumnezeu sa-l odihneasca, a fost un om extraordinar dar din pacate, atunci cand a reconstruit partidul, l-a reconstruit cu acei vechi taranisti care mai traiau (vezi Ion Daiconescu, Gabriel Tepelea si Ion Ratiu) si din copiii si nepotii altor taranisti. Marea drama a lui Corneliu Coposu, pe care chiar el o recunostea, a fost ca el nu vedea un posibil viitor lider in interiorul partidului. Nu mai vorbim de itele trase de AC si de cuplul Blandiana-Rusan care au avut proprii lor favoriti pe care i-au impus in PNTCD dupa ce Coposu s-a prapadit. De pilda intrarea si ascensiunea lui Ciorbea in PNTCD li se datoreaza in exclusivitate.
„Toate partidele – aceeași mizerie” o fi o lozincă… Și dacă nu e o lozincă?
http://www.hotnews.ro/stiri-alegeri_parlamentare_2016-21471961-alegerile-parlamentare-absenteism-major-vot-generatiei-18-34-ani-confirmat-datele-ires.htm
„Peste 70% dintre tinerii cu varsta intre 18-24 de ani au absentat la alegerile parlamentare de duminica, la fel ca 66% dintre tinerii cu varsta intre 25 – 34 de ani, potrivit datelor IRES, care a folosit informatii din exit-poll-urile proprii, de la Institutul National de Statistica si Biroul Electoral Central. Absenteismul pe aceste grupe de varsta este semnificativ mai mare decat la alegerile locale din vara acestui an si alegerile prezidentiale (turul 1) din 2014.
Rata de absenteism la tineri a fost mult mai ridicata decat la celalalte grupe de varsta, cei mai disciplinati fiind votantii cu varsta cuprinsa intre 45 – 64 de ani (prezenta 54,7%, absenteism 45,3%).
De remarcat ca absenteismul tinerilor la alegerile parlamentare a fost mult accentuat fata de locale si prezidentiale in conditiile in care la parlamentare a candidat la nivel national USR, un partid considerat al tinerilor.”
@city, ce parere ai?
http://www.stiripesurse.ro/klaus-iohannis-face-numiri-grele-la-efia-dna-ce-procurori-celebri-au-ajuns-efi_1169216.html
Poate știrea asta trebuie pusă în legătură (și) cu reacția de mai jos:
http://www.hotnews.ro/stiri-alegeri_parlamentare_2016-21472162-klaus-iohannis-face-declaratie-presa-ora-19-00.htm
Probabil, Pence i-o fi șoptit ceva sasului, cât s-au conversat zilele trecute la telefon… Nu știu sigur, doar presupun…
Bună seara!
Pence este un tip vertical si extrem de competent. Johannis va avea nevoie de mult sprijin extern in lunile ce vor urma. Pence probabil l-a asigurat de sprijinul total al administratiei Trump. Cel putin eu asa cred ca nu am ascultat convirbirea dintre ei iar amanunte nu exista.
La consultările de la Cotroceni, trebuie să fi fost interesant să-l fi auzit pe sasul Joianis dialogând cu udemeriștii. Oare în ce limbă au discutat: în… română?
Engleză! 🙂 Prima Doamna – translator.
S-a rezolvat criza politică din Italia.
http://www.hotnews.ro/stiri-international-21472020-italia-guvernul-lui-gentiloni-primit-votul-incredere-senatului.htm
Ce compliment a primit sasul!!! Și, încă, de la cine!…
http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-21472803-traian-basescu-cred-iohannis-este-presedinte-jucator.htm
Ori s-a transformat Băsea în lingou, ori s-o fi schimbat sasul și n-am văzut noi!…
Johannis a fost intotdeauna un presedinte jucator doar ca a preferat o tactica diferita. In loc sa isi telegrafieze mutarile la televizor, asa cum facea Basescu, a preferat sa taca si sa actioneze discret.
Merită citit:
http://www.contributors.ro/administratie/note-din-chitila/?cfcc
E o stire mai veche, dar n-am vazut-o p’aci. Victor Alistar si-a depus candidatura pentru CSM. Comisia din senat a pasat viitorului parlament analiza dosarelor.
@cedric, am citit la usr Brasov ca ostilitatle s-au desfasurat cam asa – s-a constituit un grup de initiativa care a organizat filiala respectiva, cine a dorit si-a depus candidatura si apoi s-a votat in filiala. Bucurestiul n-a avut niciun coment la alegerile respective. Asta s-a intamplat in 3-4 luni. Povestea cu multi candidati pe liste s-a datorat faptului ca legea prevede o chestie de genul ca pot avea reprezentati in BEC numai partidele care depun liste complete ( mandate alocate + supleanti)
Multumesc pentru lamurire. Ma gandeam ca cei din conducere n-aveau cum sa-i cunoasca pe toti. Unii au fost “recomandati ” de prieteni, altii s-au bagat singuri ca “poate pica ceva”.
Sper sa se cearna si sa ramana cei pe care ii dorim noi.
Buna seara
FED-institutia aia americana care tipareste bancnotele alea de mureau pana prin 2015-cam asa zicea gospodin putin prin 2009-a marit dobanda de referinta,ny mult doar 0.25%,procentual cu 50% ,fiind acum la 0.5-0.75/an si pana la sf an viitor va fi 1,4%/ nu cred ca se va putea cumpara un usd cu un euro…
un punct de vedere pertinent despre imposibiliatea desemnarii lui dragnea ca premier
City amintea zilele trecute de motivarea curtii si sansele nule de a ataca legea din 2001
Pe 14 iunie anul acesta, Parlamentul a adoptat o modificare la Statutul aleşilor locali, prin care aceştia ar fi urmat să-şi piardă automat mandatele doar în cazul în care sunt condamnaţi cu executare, nu şi cu suspendare. Preşedintele Iohannis a sesizat Curtea Constituţională, care a admis sesziarea şi, pe 6 iulie, a decis* că modificarea este neconstituţională. În motivare, judecătorii arată că, din punctul de vedere al ocupării unei funcţii publice, este irelevant dacă condamnarea este cu executare sau cu suspendare. Acestea sunt chestiuni care ţin de individiualizarea pedepsei, pe care judecătorul le stabileşte în funcţie de gravitatea faptei şi de persoana făptuitorului, pe când elementul fundamental care trebuie să atragă pierderea mandatului este condamnarea însăşi.
…Prezumţia de nevinovăţie, de bună-credinţă şi de loialitate au fost desfiinţate ca efect al hotărârii definitive de condamnare, astfel încât, indiferent de modul de executare al pedepsei, unei astfel de persoane nu i se mai poate încredinţa de către stat exerciţiul autorităţii publice
… Constituţia garantează drepturile fundamentale ale omului – şi pe acestea este chemată să le apere Curtea Constituţională. Dreptul de a fi desemnat, ales sau numit prim-ministru nu este un drept fundamental, ci o vocaţie pe care ţi-o poţi atinge dacă îndeplineşti condiţiile legii. Prin urmare, depanarea „problemei Dragnea” nu se face la Curtea Constituţională, ci în Parlament, cel care face legile.
…http://adevarul.ro/news/politica/speranta-dragnea-premierprimeste-lovitura-crunta-partea-curtii-constitutionale-1_58518ee55ab6550cb86e93cd/index.html
buna dimineata! 🙂
http://politeia.org.ro/stiri-revista-presei/revista-presei-15-decembrie-ccr-misiune-imposibila-pentru-dragnea/51098/