Ziarul de Duminica – 22 noiembrie
22/11/2015 | Autor Cetatean Categorii: Ziarul de Duminica |
Buna dimineata intr-o zi de duminica, 22 noiembrie. Ziarul de Duminica propune cititorilor Politeia cele mai bune articole publicate in cursul saptamanii in media on-line. Articolele nu sunt mentionate intr-o ordine anume.
Mihai Maci. Contributors. Aveti curaj, domnule Curaj?
Avem un guvern votat in Parlament şi o schiţă – generală, dar suficient de inteligibilă – a programului de guvernare. Se cuvine să le urăm succes unor oameni noi şi, cum se vede din declaraţiile lor, animaţi de bune intenţii. Guvernul acesta stă sub o grea responsabilitate: s-a născut mai puţin dintr-o conjuncţie politică şi mai mult din presiunea populară. Ca atare, are de răspuns nu atât oamenilor politici şi reprezentanţilor lor din înalta administraţie, cât oamenilor comuni, care şi-au pus – încă odată – speranţa într-o schimbare. Pentru ca aceasta să fie reală e nevoie de multe, nu toate posibile dintr-o dată. Însă un lucru i se poate cere acestui guvern: să numească în mod clar problemele pe care guvernele viitoare vor fi în situaţia de-a le rezolva. S-a spus că strada a rămas informă, că nu s-a putut coordona în a numi cereri precise şi a-şi alege negociatori eficienţi. Oricum vor fi fost lucrurile, nu aceasta e menirea ei. Cei care au atribuţia de a gândi, a conduce şi a supraveghea funcţionarea instituţiilor statului sunt cei care trebuie să răspundă de disfuncţionalităţile lui. Ceea ce a cerut strada a fost, în fapt, un lucru foarte simplu: acela de a cupla privilegiul puterii cu responsabilitatea exerciţiului ei. Nu e de aşteptat ca noul guvern să ne rezolve peste noapte toate problemele, nici să schimbe de azi pe mâine comportamente puternic înrădăcinăte, însă e de dorit să ne arate că schimbarea e posibilă şi, punând cu toţii umărul, putem face (şi) altceva decât s-a făcut până acum. Dintre toatele componentele programului de guvernare, singura la mă pricep (oarecum) e cea relativă la educaţie şi despre ea aş dori să spun câteva cuvinte. Nu aş vrea ca aceste cuvinte să fie interpretate ca o critică, mai ales în condiţiile în care noul guvern şi noul ministru nu au avut încă şansa de a ne arăta ce pot. Nu ştiu multe despre actualul ministru al Educaţiei; am avut ocazia de a-l cunoaşte la universitatea căreia-i sunt angajat când, ca director al UEFISCDI, a venit să ne vorbească – cu grafice detaliate – despre “clusterele de cercetare (sau de inovaţie”). Integral pe Contributors
Dan Tapalaga. Hotnews. Totul despre formarea guvernului Ciolos. Cat de mult si-a dorit Iohannis tehnocrati. Aparitia lebedelor negre
Guvernul Ciolos a trecut lejer de votul Parlamentului, dar va mai amintiti cate scenarii au cazut, cat de greu a picat Victor Ponta si cum doua evenimente neasteptate – lebede negre cum li se zice – au dat peste cap toate planurile minutios pregatite in laboratoarele puterii? Istoria caderii lui Victor Ponta incepe cu ziua punerii oficiale sub acuzare: 5 iunie 2015. Din acest moment, zilele fostului premier in fruntea guvernului sunt numarate. Toata vara, Ponta se lupta pentru a supravietui. Partenerul sau loial, Gabriel Oprea, ajunge la un pas sa-i ia locul. Ce n-a functionat? Ce a dat peste cap toate socotelile? Dupa punerea lui Victor Ponta sub acuzare, Klaus Iohannis ii solicita demisia. Premierul incearca sa castige timp fugind din calea DNA. Un banal accident la baschet vine la momentul oportun, astfel ca zece zile mai tarziu, cand procurorii il cheama la audieri, Ponta zboara inTurcia pentru a se opera la genunchi. Fostul vicepremier, Gabriel Oprea preia functia ca interimar. Ponta lipseste din tara aproape o luna. Revine la Guvern abia pe 8 iulie cand situatia devine ridicola si dupa ce liderii PSD il someaza disperati. Din pozitia de premier interimar, Gabriel Oprea il asigura pe Victor Ponta ca nu-l va trada, in timp ce negociaza de zor cu liberalii si cu Klaus Iohannis. Ponta avea sa-i reproseze ceva mai tarziu jocul dublu in mod public. Liberalii anunta ca vor sa depuna o motiune de cenzura impotriva Guvernului Ponta in toamna. Planul Oprea – premier intra in linie dreapta. Pe 1 iulie HotNews.ro publica prima investigatie realizata de Emilia Sercan, care dovedeste ca Gabriel Oprea si-a plagiat lucrarea de doctorat. Aproape nimeni din presa nu preia informatiile. Este inca un semn ca influenta si ambitiile lui Oprea cresc semnificativ. Integral pe Hotnews
Cristian Campeanu. Romania Libera. E timpul pentru război contra barbariei islamiste
Președintele Hollande a calificat în mod adecvat atacurile de vineri de la Paris drept „un act de război”. Papa Francisc le-a calificat drept o parte din ceea ce a descris drept „cel de-al treilea război mondial purtat gradual”, pas cu pas. Este o recunoaștere tardivă dar binevenită a unui fapt evident încă din 2001: Occidentul și civilizația occidentală liberală se află sub atacul barbariei islamismului terorist. După carnagiul de la Paris, Occidentul trebuie să riposteze unitar, ca Occident, pentru a-și apăra civilizația și pentru a-și înfrânge inamicul. Altfel, ca Roma odinioară, riscă să cadă pradă propriului succes și să cedeze în fața barbariei. Dincolo de dezbaterea ulterioară privind limitele libertății de expresie și calității satirei produse de revista respectivă, un lucru poate fi convenit asupra atacurilor din luna ianuarie asupra Charlie Hebdo: a fost un atac asupra libertății de expresie ca valoare fundamentale a ordinii liberale occidentale. Vineri seara, ținta a fost din nou unul din drepturile pe care este fundamentat modul de viață occidental: libertatea de asociere. Un meci de fotbal, o sală de concerte unde avea loc un spectacol rock, mai multe terase, restaurante și baruri unde parizienii se strâng în jurul unei mese bune și a unui pahar de vin sau de bere. Nimic mai parizian decât acest mod de a petrece o seară de vineri seara în inima Europei. Și tocmai aceste mici plăceri atât de tipic occidentale și europene și acest mod de viață au fost atacate cu scopul de răspândi teroarea și a semăna frica în inimile locuitorilor Parisului. A fost un act deliberat, bine gândit și bine plănuit de a lovi în însăși inima Franței, pentru a acoperi „orașul luminilor” cu vălul întunericului barbariei și pentru a ataca însăși „europenitatea”, pentru că Parisul, cu stilul său strălucitor, cu efervescența sa culturală și chiar cu frivolitatea sa mondenă sofisticată și de bun gust reprezintă pentru enorm de mulți oameni de pe această planetă esența însăși a ceea ce înseamnă a fi european. Integral pe Romania Libera
Horatiu Pepine. DW. Despre Islam, pe marginea unei declarații a președintelui Iohannis
Universalismul ofensiv și fanatismul care-i caracterizează pe militanții ISIS, Al Qaeda etc, nu sunt ceva străin de Islam, elemente adăugate și impure, ci derivă direct din tradiția și practica Islamului. Am văzut grija cu care toată lumea evită să rostească cuvântul Islam cu privire la atentatele de la Paris. Este un imperativ al noii morale care animă politica și media, dar unul care, așa cum ne avertiza un filosof francez, care a vizitat recent Bucureștiul, riscă să rateze ceva esențial. Au sau nu au legătură atentatele de la Paris cu islamismul, fie că-l numim radical, fie altfel? Înainte de a răspunde, să admitem că grija de a nu-i stigmatiza pe cei nevinovați, zecile de milioane de credincioși musulmani de pe întregul glob, este lăudabilă. Trebuie să distingem între cei buni și cei răi, între Islamul delicat, de veche și rafinată tradiție, și Islamul brutal, războinic, redus la câteva dogme simplificate. Are dreptate, cu siguranță, și președintele României, Klaus Iohannis, care spunea deunăzi la Bratislava că ”nu avem voie să lăsăm această frică să ducă la stigmatizarea unor colectivităţi religioase care nu au nici o vină în această chestiune.” Recent, Anca Manolescu ne-a amintit la rândul ei ce grea și prețioasă încărcătură de semnificații are cuvântul ”jihad” și ce departe este această tradiție spirituală de accepția pe care i-o dau războinicii antioccidentali de astăzi (v. ”Nu martiraj, doar crimă”, Contributors). Este bine să ne reamintim aceste lucruri ca să nu confundăm marile tradiții religioase ale lumii cu schema ideologică pauperă care justifică atentatele în ochii autorilor lor. Ontegral pe DW.de
Malin Bot. EVZ. Penalii stafiei USL se zbat pentru obiectivul ZERO ţintit încă din 2012. De ce a fost haos la Justiţie
Numirea de la Justiţie s-a dovedit subiectul cel mai fierbinte al dezbaterilor din Parlament pentru validarea Guvernului Cioloş. Ce s-a întâmplat zilele acestea dovedeşte că penalii stafiei USL încă ţin la obiectivele pe care şi le-au stabilit încă din 2012. Marea miză a loviturii pe care au pus-o la cale penalii din spatele USL, în 2012, a fost stoparea dosarelor care vizează corupţia şi mafia din politică. E atât de simplu. Nu vor să ajungă la puşcărie şi să li se închidă robinetul cu bani şi pentru asta ar demola toate instituţiile, dacă ar putea. Unul dintre obiectivele vitale pentru penalii USL era plasarea în fruntea DNA a unor şefi care să tragă colegilor procurori frâna de mână. Despre asta a fost vorba atunci şi despre asta este vorba acum, când numirea de la Justiţie a devenit cel mai fierbinte punct al dezbaterilor din Parlament. Motivul este foarte simplu. Persoana care va ajunge acum pe funcţia de minsitru al Justiţiei este cea care va face anul viitor propunerile pentru şefia DNA, pentru poziţia de procuror general al României şi cea de şef DIICOT. De aceea este vital pentru penalii din politică să nu ajungă astăzi la Ministerul Justiţiei un om despre care ei ştiu cu certitudine că nu pot să-l tragă de sfori.Înainte să fie anunţat oficial numele doamnei Cristina Guseth pentru Ministerul Justiţiei s-a vehiculat, „pe surse”, un alt nume: Laura Ştefan. O altă persoană cu care penalii ştiau că nu pot negocia nimic. Este foarte posibil ca prima renunţare a lui Dacian Ciolos sub presiuni ascunse să fi fost Laura Ştefan. Când a apărut numele Laura Ştefan, cineva care cunoaşte foarte bine realitatea din Parlament, realitatea din culise care a coagulat majorităţile penale pentru Şova sau Vosganian, mi-a spus: “Dacă e Laura Ştefan, guvernul Cioloş nu trece!”. Integral pe EVZ
Victor Rotariu. Gandul. Campioana UE plăteşte pensii şi salarii pe datorie
Campioana economică a UE, după ce taie investiţiile, are nevoie să împrumute cinci miliarde de euro anul viitor pentru a plăti pensii şi salarii. Ciudat, nu? România este liderul UE la creşterea economică din trimestrul trei faţă de cel precedent. PIB-ul a crescut cu 1,4% în acest interval, într-un ritm mult mai bun faţă de locul doi, Polonia (singurul stat din UE care nu a avut recesiune în criză şi un exemplu în ceea ce priveşte absorbţia fondurilor europene), cu 0,9%. Cu excepţia Bulgariei avem cea mai mică datorie publică raportată la PIB din UE. Tocmai am beneficiat de una dintre cele mai mari relaxări fiscale din istoria post-decembristă. Cursul nu creşte. Un guvern incompetent a căzut la presiunea străzii. Totul ar trebui să fie minunat, nu? Cu toate astea plătim pensii şi salarii pe datorie. Aşa mici cum sunt, tot pe datorie sunt plătite. Ministrul demisionar al Finanţelor, Teodorovici, a anunţat că anul viitor investiţiilor statului vor fi, cel mai probabil, de 13 miliarde de lei, cu circa patru miliarde de lei mai mici decât cele prognozate pentru anul în curs. Atunci de unde deficitul bugetar (cheltuielile mai mari decât veniturile) care va respecta, la limită, pragul maximal de 3% din PIB impus de UE şi considerat de BNR pragul de alarmă pentru evitarea unei noi recesiuni? Trei la sută din PIB nu e chiar puţin. Înseamnă alte aproape cinci miliarde de euro împrumutate de la bănci. Adică de peste cinci ori mai mult decât suma tăiată de la investiţii. Dacă investiţiile vor scădea şi totuşi va fi un deficit atât de mare înseamnă, în final, la orice cifre ne-am uita, că plătim pensii şi salarii pe datorie, sau că nu trebuia să relaxăm fiscalitatea concomitent cu majorarea, agresivă, a salariilor bugetarilor. Asta fără să ţinem cont că majorarea este pentru tot sistemul, nu mai ales pentru începători sau pentru cei competenţi. Nu. Pentru toţi. Integral pe Gandul
Cristian Pantazi. Hotnews. Ciolos are o singura sansa: sa petreaca fiecare zi la Guvern ca si cum ar fi ultima zi
Dragnea l-a santajat direct pe Ciolos in Parlament cu motiunea de cenzura daca nu face frumos in fata PSD. Liberalii se agita si ei in culise pentru bucati din agentii si companii de stat. UNPR vrea si el cite ceva. TV-urile si-au inceput campaniile de presa ca sa-si multumeasca finantatorii. Partidele isi freaca miinile. Au instalat un guvern care le pare slab si instabil, pe care il vor santaja permanent. Aici e marele pericol pentru Ciolos: sa intre in politica drept marele reformator si sa iasa imblinzit. Singura lui sansa e sa petreaca fiecare zi la Guvern ca si cum ar fi ultima zi. Si sa nu se uite la televizor, pentru ca publicul care i-a facut posibila aparitia nu e acolo. Da, Ciolos va face greseli, a si facut citeva mari. A facut si citeva compromisuri: prezenta lui Vasile Dincu la cererea lui Dragnea, eliminarea alegerilor locale in doua tururi din programul de guvernare (chiar daca mentionarea initiala parea mai degraba fantezista, realist vorbind). Dar trebuie sa-si explice toate deciziile, bune sau rele, si lumea va intelege daca le-a facut pe barba lui, nu minat de la spate de interese necurate. Dan Tapalaga a explicat cit de importanta e comunicarea in cazul unui guvern tehnocrat. Peste Ciolos si oamenii lui vor veni zilnic presiuni inimaginabile de la politicienii care vor acum sa para in Opozitie, dar sa fie de facto la Putere. Va fi obligat sa faca mici compromisuri ca sa nu aiba toata activitatea complet blocata. Esential e sa nu faca marile compromisuri, cele care il vor scoate rapid de pe orbita reformatoare. (Un compromis urit este acceptarea cresterii cu 10% de la 1 decembrie a tuturor salariilor bugetarilor. Imi mentin parerea ca aceasta crestere avea logica doar dupa refrma administratiei). Guvernul Ciolos trebuie sa inteleaga ca nu are nici o datorie fata de Parlament. PSD si PNL erau obligati sa il voteze, chiar daca punea copii de gradinita pe post de ministri. Altfel, partidele mergeau in pas alergator spre anticipate, pe fondul urii populare care i-ar fi spulberat. Integral pe Hotnews
TNR. Previzibil! Cel mai mare stand de la Gaudeamus este cel al editurii Jilava
Nu există român care a fost la Gaudeamus și nu a remarcat standul editurii Jilava: nu doar că e amplasat central, dar este și cel mai mare dintre toate standurile din acest an. Absolut firesc, dacă e să ne gândim că cei mai prolifici autori români sunt cei aflați în penitenciarele din România. Pe lângă cea mai bogată ofertă de carte dintre toți expozanții, editura Jilava a oferit și cele mai memorabile momente de până acum ale târgului de carte. Între acestea, un duș făcut într-o cabină transparentă de doi dintre deținuții-autori de la Jilava. Sau autografele date de un alt deținut printre gratiile cuștii în care a fost adus la Gaudeamus. Integral pe TNR
Va urez o duminica linistita! 🙂
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Buna dimineata,
un interviu interesant al lui Dacian Ciolos:
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-20612349-livetext-dacian-ciolos-interviu-radio-romania-actualitati.htm
Daca vorbele s-ar si transforma in fapte, ne-ar fi mai bine!
Buna ziua,
intentiile sunt bune, de pacate tb sa fie atent la ce se intampla in jurul lui. Sunt locuri unde se inlocuieste o camarila cu o alta, sub aparenta unor oameni integri.
Bună dimineața! 🙂
Se poate citi și aici ceva bun:
http://www.ziare.com/dacian-ciolos/premier/dacian-ciolos-misiune-imposibila-salvarea-cetateanului-din-ghearele-functionarului-1394825
Emilian Isailă, (în loc de) concluzie:
„Asa functioneaza sistemul, cum se spune, uns. Dar, culmea, vine un moment in care untura se termina, se blocheaza si apar dezastrele. Cred ca am ajuns in cel de-al doisprezecelea ceas si e timpul sa se discute serios despre coruptia din intestinele institutiilor. Vedetele din clasa politica sunt importante, dar e nevoie ca statul roman sa-si intoarca in sfarsit fata catre cetateni si sa-i rezolve problemele, nu sa-l jefuiasca si, apoi, sa-l ucida. Bineinteles, din greseala.”
Cioloș este/pare hotărât să „facă ordine”, peste „capul” șparlavramentului:
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-20612412-ciolos-primul-avertisment-guvernul-are-instrumente-directe-facem-schimbari-care-nu-vrea-clasa-politica.htm
Și o veste extraordinară: un român va încheia anul pe primul loc, în ierarhia mondială, la tenis: Horia Tecău! Felicitări! 🙂
Ca „bonus”, vom avea după-amiază o finală la „dublu” românească:
http://sport.hotnews.ro/stiri-tenis-20612482-horia-tecau-incheia-anul-locul-1-ierarhia-atp-dublu-dupa-42-ani-romania-are-nou-lider-mondial.htm
Interesant, deja vu peste tot si prin toata Franta
http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-opinii_analize-20612549-politico-marturie-din-molenbeek.htm
Duminica placuta cetateni si cetatene , tovarsi si tovarase. 🙂
“Campioana economică a UE, după ce taie investiţiile, are nevoie să împrumute cinci miliarde de euro anul viitor pentru a plăti pensii şi salarii.”
Conform proiectului de buget pe anul 2016 lasat mostenire de tovarasii Teodorovici -Ponta , deficitul bugetar pe anul urmator “va fi maret” . 🙂
Citeva date pentru a intelege mai bine:
a- 13,4 miliarde lei deficit bugetar pe anul 2015 .(nu va lasati amagiti de “excedentul” etalat de politruci pe site MFP, e doar “inginerie contabila” sau popular , smecherie financiara. La sfarsitul lui decembrie deficitul va fi acesta scris mai sus . Convenit , semnat si aprobat de catre guvern, FMI si UE )
b- 20,9 miliarde lei deficit bugetar in 2016 conform proiectului prezentat de copia de ilegalisti 🙂 pardon , experti , T+V .
E evident ca cresterea PIB cu 4,1 % e “scoasa din pix” . Nu era alta “tehnica contabila” sa te mentii la un deficit bugetar de 2,95% PIB in anul 2016 (adica sub limita comunitara de 3 % PIB) si dupa ce ai umflat cheltuielile , redus incasarile fiscale .
Si Ceausescu avea experti mai buni in “zapacirea” cifrelor bugetului de stat , a cresterii marete de PIB. (+ cincinalul in 4 ani si jumatate) 🙂 🙂
Buna ziua
Si nu e tot
Eurostat parca permite acum ca in calculul pib sa considere si “economia informala”. Nu sunt sigur,parca asa am retinut,era o discutie,daca s a acceptat sau nu nu mai stiu
Insa,daca e adevarat cum ai nostri sunt “meshteri” la manariii sa nu neiram ca se vor folosi si de asta
Ziua buna tuturor!
“Copiii unui român din Norvegia au fost luaţi din familie cu Poliţia. Părinţii ar fi fost denunţaţi pentru ‘creştinism radical şi îndoctrinarea copiilor'”
http://adevarul.ro/locale/timisoara/copiii-unui-roman-norvegia-luati-familie-politia-parintii-fost-denuntati-crestinism-radical-indoctrinarea-copiilor-1_56506b407d919ed50e6ed9e2/index.html
Cazul e mai complicat, veti constata asta dupa citirea articolului; dar esenta, prezentata in titlul articolului, ramane…
@Doxa
Pe unde locuiesc eu se iau copii de la parinti si pentru alte motive .
(legal se numeste pierderea “patria potesta”. Care altceva nu e decit OBLIGATIA parintilor de a educa copii si a actiona in interesul acestora)
Enumar citeva din motivele care pot duce la pierderea legala a drepturilor de parinte (fata de proprii copii)
– folosirea copiilor pentru a obtine venituri banesti nejustificate (cersetorie)
-trimiterea minorilor la munca pentru bunastarea financiara a parintilor
– Lipsa de educatie acordata fiilor/ficelor datorita “climei” familiare . (ambii parinti in puscarie) .
– refuzul de a se acorda copiilor bolnavi tratamentele cu probata eficienta in salvarea vietii acestora (transfuzii de sange in caza de nevoie)
– minori folositi de familie pentru trafic de droguri , arme , literatura si video pornografice .
– Impingerea minorilor la prostitutie .
Am enumerat citeva si doar ca sa se inteleaga ca a fi parinte nu inseamna doar alocatie de stat pentru copii , ajutor de saracie , etc . Sint si OBLIGATII LEGIFERATE .
In Italia sint cazuri unde a fost pierduta calitatea oficiala de parinte . Putin publicizate. Si romani sint printre aceste cazuri .
Salutare!
Si in Romania, incepand cu 2002 si in continuare, a fost adoptata o legislatie completa care concorda pe deplin cu cea europeana, in domeniul asistentei sociale. Sunt si in Romania cazuri de decadere din drepturi ale parintilor, instituiri de tutela asupra minorilor etc. E adevarat ca aceste cazuri sunt mai rare in Romania, din mai multe cauze: relativa noutate a procedurilor, gradul mic de penetrare a sensurilor si scopurilor acestor legi in societate, incapacitatea reala a Statului de a-si respecta propriile legi, precaritatea materiala a sistemului chemat sa indeplineasca asemenea masuri (personal, institutii, dotari etc), rezistenta populatiei la asemenea practici care nu sunt in consonanta cu “obiceiurile” samd multe. Dar cazuri exista, va asigur. Motivarea autoritatilor din Norvegia mi se pare, insa, una mai putin… obisnuita si… lipsita complet de adecvare la realitatile actuale; mai ales in vremurile pe care le traim, intelegeti Dvs 🙂 …
Petreanu pune o intrebare din aia simpla, care blocheaza circulatia:
“Găsiți legătura logică dintre aceste două știri:
1. Toți teroriștii din Paris erau cetățeni europeni – fie francezi, fie belgieni.
2. “După atentatele de la Paris, miniştrii europeni de interne şi justiţie au decis introducerea imediată de controale la frontierele externe ale UE”
Nu zic că nu trebuie făcute controale mai stricte la frontiere… dar nu care cumva problema este, evident, în altă parte? Mai precis, în chiar inima UE – poate în periferiile Parisului, poate prin cartierele de-a binelea jihadiste din Bruxelles?”
– See more at: http://www.petreanu.ro/2015/11/21/fenta-schengen/#sthash.uY9PBgzV.dpuf
Salut!
Nu toti cetatenii europeni locuiesc in Europa neincetat. Unii mai fac si excursii. Prin Siria, de pilda. Apoi se intorc “acasa”. Si dup-aia, la o vreme, asa, (sau la… momentul potrivit) altii sau aceiasi poate au chef si de exotisme: pac, mai dau o fuga “afara”. In Irak, de exemplu. Controalele alea functioneaza nu numai la intrare, ci si la iesire, ca poate unii tocmai ieseau din UE, ce sa vezi, exact dupa atentate. Samd.
Intelegeti?
Deci…
Chiar, asta se face in doi timoi si trei miscari fara batai de cap:
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-20612916-monica-macovei-cere-ministrului-curaj-aiba-curaj-pentru-retrage-titlul-doctor-lui-victor-ponta.htm
Eu nu cred ca are curaj Curajul
http://revista22.ro/70250108/ciolos-guvernul-are-instrumente-sa-faca-schimbari-pe-care-inca-le-refuza-clasa-politica.html
Sunt curios daca Ciolos de-dedoctorizeaza dementii gibon si cocalar. Proba asta simpla este turnesol ca sa aflam despre ce vorbim ref guvernul independent al tehnocratiolor lui Johannis
Bun gasit prieteni …
Acesta ar putea fi inceputul unei tragedii inimaginabile..
Guvernul Frantei a autorizat de urgenta distribuirea unui antidot pentru arme chimice. Ministrul Apararii: Am luat toate masurile de precautie, dar un atac face parte din risc
Toate masurile de precautie sunt luate, insa un eventual atac cu arme chimice sau bacteriologice “face parte din risc”, a declarat duminica ministrul francez al Apararii, Jean-Yves Le Drian, citat de AFP. Premierul francez Manuel Valls a vorbit si el, in urma cu trei zile, despre riscul unui atac cu arme chimice sau bacteriologice, iar Guvernul francez a autorizat de urgenta, sambata, farmacia armatei sa distibuie un antidot pentru arme chimice serviciilor de urgenta.
http://www.hotnews.ro/stiri-international-20612991-guvernul-frantei-autorizat-urgenta-distribuirea-unui-antidot-pentru-arme-chimice-ministrul-apararii-luat-toate-masurile-precautie-dar-atac-face-parte-din-risc.htm
http://www.leparisien.fr/politique/attentats-jean-yves-le-drian-en-ministre-de-guerre-22-11-2015-5301505.php
Jean-Yves Le Drian a d’abord tenu à éclaircir le risque d’attaque chimique. Jeudi matin, les propos de Manuel Valls à l’Assemblée nationale, précisant que les autorités prenaient en compte ce risque du fait de « l’imagination macabre » des jihadistes, avait semé le doute : le Premier ministre avait-il des informations sur une menace précise pour en parler spontanément ? Une attaque chimique ou bactériologique fait « partie des risques » que court la France, a affirmé Jean-Yves Le Drian.
@depemures
Ok le da”antidotul” dar pentru care substanta chimica?
Nu ajunge ca teroristii exact asta vor= teama si groaza mai toarna si ei gaz pe foc
Ca in belgia acum=cauta mai multi teroristi dar nu stiu pe cine si pe unde
Inca odata primcipiile lui cipolla despre imbecili sunt validate
Cred ca situatia arata foarte rau …repet…parere personala; nu se doreste starnirea panicii si a unor “vanatori de vrajitoare”…
Un comentariu la “obiect” de pe HN :
Antidot (Duminică, 22 noiembrie 2015, 15:35)
istoriograf [utilizator]
Pentru armele chimice uzuale din arsenalul unor armate care au ajuns si in mainile teroristilor la destramarea Irakului si a Siriei, acest antidot este injectia imediata cu atropina, deobicei o siringa de unica folosinta. Singura tara din lume care a impartit la populatie masti de gaze si siringi incarcate cu atropina este Israelul, unde in Razboiul Golfului a existat pericolul unui atac chimic. Sa speram ca un astfel de atac (chiar si foarte limitat), sa nu aiba loc deoarece regulile jocului se vor schimba total in lumea occidentala.
@depemures
“rau” e putin spus
Ganditi va in primul rand la daune”cuantificabile”, cele economice
Cat s a pierdut la paris si bruxelles?
Cate city break uri au fost anulate in diverse orase? asta doar ce vine la prima vedere
Am postat aseara un punct de vedere al lui tom holland,islamul e de la nastere”violent”
Spunea holland, cu exceptia ultimei sute de ani in istoria de un mileniu a acestei ideo-religii ,restul e violenta
Vor violenta,le raspunzi cu violenta
60 ani de “multikulti” isi arata roadele=violenta lor devine din ce in ce mai radicala
Daca vreti e si un precedent=dupa pearl harbour americanii au izolat toti japonezii din us/ n a fost corect politic insa,cert,a fost eficient/ da au fost izolati si oameni nevinovati dar cei omorati la paris au fost vinovati?
salut . despre napalm se feresc toti sa vorbeasca .
La asta nu ai antidot
Si in plus trebuie sa ai “atarnata” canistra in spinare sau un elicopter
E complicat
am citit ca sunt cateva state care au si antidotul . la 700 e /injectie .
Salut,
in esenta napalmul e o flacara indreptata spre tine,un foc
ce remediu poate fi?/doar sa fii imbracat etans intr-un costum de azbest
@doxa 13 04
“crestinism radical” e o tampenie
Cati “crestini radicali” au ucis in numele religiei oameni nevinovati in ultimii 200 ani?
Iar,cipolla a fost genial cu legile imbecilitatii umane
Ce spune stefan de cazuri de decadere din drept parental e corec,dar sa ajungi la aberatii ca daca ii dai o palma sau il certi pe copil esti pasib de pedeapsa e prea mult….noroc cu musulmanii care isi educa in spiritul multiculturalismului copiii
Salutare! 🙂
Exact. Si se si vede cu ochiul liber rezultatul…
Un gand
Cand vad ce politicieni conduc belgia azi incep sa cred ca noi avem noroc cu gashcarii romani
Apropo,acualul pm belgian e fiul unui fost pm belgian
Sa speram ca lucrurile pot fi puse sub control.
Oricum regulile trebuie schimbate !!
Si actualul pm canadian e fiul unui fost pm. Si da, e un imbecil: vrea sa aduca neaparat 25mii de ‘refugiati’ pina la Craciun. Intai ii aduce pe solul canadian si dupa aia ii ‘identifica’, le da acte de resedinta permanenta, casa/masa etc. E ca si cum ti-ai aduce singur, cu efort propriu si pe banii tai Calul Troian inauntru! 🙂
Din pacate e adevarat, jihadistii au capacitati de fabricatie arme chimice
@Doxa: Parca ne-am mai contrazis altadat, acum iti “arunc manusa” in mod direct: Nu exista termen de comparatie intre crestinism si Islam.
Crestinismul e un sistem coerent de idei, e in manualele de filozofie. Islamul insa are trasaturi de ideologie militara si nu ai voie sa-l interpretezi, sa-l discuti. Am intilnit argumentul asta de multe ori, ca si in Biblie scrie x si y. Bine, dar nimeni nu omoara urlind texte din Biblie. Crestinismul fundamentalist e zero. Si nu asta e problema. Problema e terorismul islamic.
nici macar. As zice ca fundamentalismul din Biblie tine de Vechiul Testament, din care crestinii nu sunt interesati decat fragmentar. Cam tot ce este fundamentalist acolo e sub radar, nu intereseaza
Da, bineinteles. Insa astea-s fineturi, nu cred ca Doxa s.a. ajung pina la asemenea chestii.
Bineinteles ca eu nu ajung la asemenea performante. Recunosc. Nici nu am cum, dealtminteri, fiindca eu nu am cultura de net necesara pentru a apara crestinismul folosindu-ma de fanatismul propriu Islamului. Am si eu limitele mele.
Sunteti multumit?
PS: v-am facut o propunere aici:
http://politeia.org.ro/ziarul-de-duminica/ziarul-de-duminica-15-noiembrie/42039/#comment-125243
Pentru mine, aia e mai mult decat o propunere, e un mod de a actiona in ceea ce va priveste. Deci, daca sunteti de acord, bine. Daca nu, asta e viata, putem (eu, cel putin, pot) trai si ca pana duminica trecuta. Iar linkul vi l-am pus aici pentru ca poate nu ati bagat de seama raspunsul-propunere.
Sorry! Sure, no pb.
http://www.hotnews.ro/stiri-international-20613246-seful-diplomatiei-germane-sustine-rusia-putea-reveni-g8.htm
ce bine le merge bolsevicilor rusnaci .despre ucraina nu se mai zice nimic. europa e terorizata de nebuni care sunt antrenati de fosti generali ai lui sadam hussein – generali care au fost la randul lor antrenati si tinuti sub control de kgb ( probabil tinuti sub control si azi ! ) .
Pentru a lamuri odata pentru totdeauna , cine , cum si de ce a facut niste alegeri stategice care in timp au devenit catastrofale .
https://www.youtube.com/watch?v=WnLvzV9xAHA
Aceiasi in fata comitetului congresului face declaratii oficiale . Nu e ORICINE dinsa . E pe functia de secretar de stat al USA . Echivalentul romanesc al functiei de MINISTRU DE EXTERNE.
https://www.youtube.com/watch?v=X2CE0fyz4ys
Explica foarte clar . Pentru a lupta impotriva sovieticilor in Afganistan , guvernul Reagan cu CIA , au sustinut , finantat si antrenat “saminta fanatismului islamist “.
Citez din discurs : “So we then left Pakistan … We said okay fine you deal with the Stingers that we left all over your country… you deal with the mines that are along the border and… by the way we don’t want to have anything to do with you… in fact we’re sanctioning you… So we stopped dealing with the Pakistani military and with ISI and we now are making up for a lot of lost time.”
Reamintesc ca in Irak , un alt “geniu ” american a facut niste greseli colosale si care au dus la amplificarea fanatismului religios devenit ideologie pentru o organizatie numita ISIS sau Daesh .
Intre “strategia” aplicata in Afganistan si “strategia” din Siria , Libia , Irak sint multe similitudini . Incepind de la lipsa opozitiei interne si deci efortul servicilor din vest prin “export” de luptatori , revolutionari , trecind prin finantarea , inarmarea , antrenarea oricui care se angaja sa lupte impotriva sovieticilor in Afganistan . Dupa ani de zile , impotriva lui Gheddafi in Libia sau Assad in Siria .
Cireasa de pe tort , declaratia publica a lui Tony Blair (cindva prim minstru englez)
http://www.theguardian.com/uk-news/2015/oct/25/tony-blair-sorry-iraq-war-mistakes-admits-conflict-role-in-rise-of-isis
Admite ca strategiile gresite din Irak au dus la amplificarea ISIS .
Sustin in continuare si voi sustine mereu ca lumea nu e informata . “presa libera” e mult la mana servicilor . Indiferent de tara .
Macar noi romanii aveam cindva o lozinca : “din greseala in greseala la victoria finala ” 🙂
Acum incepe sa se admita (oficial dar cu jumatate de gura ) ce se stia de ani buni .
Dupa ce EFECTELE se vad azi in UE si cu CAUZE imputabile unora (cu nume si prenume) care erau “greii” planetei (cindva) .
stefane, din punctul meu de vedere vina le apartine integral islamistilor.
Si musulmanii sunt in mare parte vinovati. Nu mi se pare ok:
– ca Turcia a interzis construirea de biserici in Istanbul de acum muuuult timp
– ca Pakistanul a organizat in 2008 un atentat lin India cu 250 de civili omorati, exact pe aceleasi principii ca cel de la Paris
– ca toate tarile musulmane sunt fie state fundamentaliste Sharia (Qatar, Arabia Saudita, Iran), fie republici marxiste (Irak, Egiptul lui Nasser, kurzii care acum se bat cu ISIS) si de restul dictaturi militare
-ca un muslim moderat si-a aparat religia la cnn zicand ca jihadistii mint, Coranul nu iti da voie sa omori decat politeisti pagani. Daca as fi un indian din Calcutta sau membru intr-un trib amazonian i-as zice respectivului sa-si ia religia lui moderata de langa mine.
Salut
Fiecare cu parerile lui. 🙂
CAUZELE creaza EFECTE.
-De ce a crescut rolul Iran in OM dupa al doilea razboi impotriva Irak?
– De ce ISIS a aparut , crescut cu o viteza fenomenala?
– De ce aceiasi organizatie terorista E UNICA PE PLAN MONDIAL CU AUTONOMIE FINANCIARA ? Adica au bani cu gramada si nu neaparat de la “servicile” altora .
Noi ca europeni uitam ca am avut si noi perioada fanatismului religios . E scris in istorie . Doar ca e problema de timp . Cu ceva mai bine de 800 ani in urma .
Acum avem Arabia Saudita , Sudan si Somalia ca tari ramase in aceaisi epoca DAR CU ALTA RELIGIE .
Poate asa se intelege mai bine DE ce spunea Theophyle : “Noul ev mediu” .
in completare
@Stefan:
am cautat pe google “muslims defending Christians”
am cautat tot pe google”christians defending muslims”
rezultate cautari:cam la fel ,in jur de 520 mii
e o diferenta:primele 100 de la musulmani apoarand crestini se refera exclusiv la egipt/m-am oprit mai departe /se reptta acesi stire
dincolo e variatie
restul,e statistica si atentate
Nenorocirea acestei lumi , bogatia de petrol exact acolo unde sint musulmanii .
Altceva daca era Romania cu rezervele de petrol a Arabiei Saudite 🙂
(oricum le vindea Tariceanu anticipat cum a facut si cu rezervele din Marea Neagra si INAINTE sa existe o decizie a Curtii Internationale )
@Stefan 20 11
domnule,oricum se incearca cu dvs,tot la americanii”rai”ajungeti/si eu zic ca cel mai mare rau l-a facut nu Reagan cu bin laden,nu bush cu irak-ul ci Obama cu discursul de la cairo din 2009
sa-i lasam -cu voia dvs-pe americani si pe rusi cu “conspiratiile”lor si sa vedem cum e cu islamul asta,cu “doctrina”
islamul a aparut in jurul anului 600/de 1400 ani,exceptand ultima suta de ani a fost “razboinic”,a incercat converire numai prin forta/de la inceput a impartit lumea in “house of islam” si “house of war”,menirea islamului fiind sa distruga “casa razboiului”prin razboi,prin convertirea,sau daca nu vor, prin uciderea celorlalti/aici a fost si o abordare “tactica”inainte de a-I ucide ,daca nu se convertesc ,le luam banii=ii facem sclavi sau platesc tribute/in final,iii ucide
teoria asta ca “islamul e ca si crestinismul,numai cu 5-600 ani in urma”e tot o gaselnitza “correct politic”/nu e domnule adevarat/cititi istoria islamului si a crestinismului,nu “cursul scurt” si veti vedea
mie mi-a luat vreo 14 ani-din 2001 cand un elvetian mi-a spus chestia cu “inapoierea istorica a islamului”/era dupa 9/11 si m-am gandit ca poate are dreptate/si “m am pus pe carte”
daca doriti ,dupa ce am citit,si credeti-ma am citit am sintetizat cam asa cele trei religii monoteiste:
iudaismul=religia legii
crestinismul=religia iubirii si indoielii/nu uitati ca in crestinism fundamentale sunt “iubirea aproapelui” ” dreptul omullui de a allege intre bine si rau” si “posibiliatea mantuirii daca crezi si in ultima clipa a vietii pamantene”
islamul=religia urii/orice fiinta umana care nu crede in allah si mohammed nu merita sa traiasca/nota:accept pentru analiza termenul de “religie”pentru islam,desi cred ca in cel mai bun caz este o ideo-religie,citind cum a aparut acest islam(eu cred ca este o ideologie ,ca si nazismul,ca si comunismul)
si va reamintesc ce spunea un francez,pre numele lui Andre Marlaux prin anii 50 ai sec trecut-“secolul 21 va fi religios sau nu va fi deloc”
cum islamul nu este o religie,trageti singur concluziile
@intimplator: Exact, subscriu 100%! Pacat ca nu pot sa pun like 🙂
In cazul meu am inceput sa sap imediat dup sep 11 2001 dupa ce-am vazut pe aia din Palestina dansind pe strazi de bucurie. M-am gindit, bai tata oare ce ii determina pe astia sa fie atit de spalati pe creier? Am aflat raspunsul dupa ceva studiu: Islamul.
e bine/suntem cel putin doi/sunt sigur ca sunt si altii
ar trebui sa nu uitam ce spunea papa Ioan Paul II
“nu va fie frica”
Apropo de stangismul “contemporan”
Luckas Vander Taelen, membru al Parlamentului Flamand din partea partidului de stînga Groen! a scris un editorial pentru De Standaard.
În editorial, acesta a vorbit despre cele mai periculoase yone din ruxelles, zone pe care le-a numit ghetouri. Luckas Vander Taelen face un apel, surprinzător venind din partea unui reprezentant al elitei stîngiste, pentru susţinerea valorilor tradiţionale belgiene şi restaurarea ordinii.
Luckas Vander Taelen vorbește despre o lume unde legea se face în stradă. “Nu a fost atît de neplăcut ca data trecută, cînd un alt tînar şofer magrebian a fost insultat de comportamentul meu: am îndrăznit să profit de prioritatea de dreapta pe care o aveam. Onoarea lui a fost atît de rănită încît se pare că nu putea remedia asta decît scuipîndu-mă în faţă… Astel: păstraţi tăcerea. Dacă încerci sa convingi pe cineva că 70 de kilometri la oră într-o zonă cu restricţie de 30 km/oră este prea mult, atunci îţi cîştigi dreptul la o confruntare cu onoarea unui belgian-nou care nu permite nimănui să îi interzică ceva şi care este gata să îţi dea un pumn pentru a se face înţeles. Acum 20 de ani eram convins că tinerii belgieni-noi vor fi asimilaţi foarte repede”, a scris Luckad Vander Taelen, informează site-ul inliniedreapta.net.
De asemenea, Vander Raelen susține că acea zonă este una dintre cele mai periculoase din lume. “Astfel sînt create auspiciile unui sat în interiorul unui mare oraş. Fiica unui prieten marocan are un prieten belgian. Fata nu merge niciodată cu el în acel cartier pentru că sînt imediat batjocoriţi. Aproape toţi tinerii imigranţi au cetăţenie belgiană, dar nu se simt în nici un fel legaţi de Belgia. Dimpotrivă, cuvîntul ‘belgian’ este o insultă… Într-adevăr, nu vei vedea niciodată femei singure în acel cartier şi cu siguranţă nu vei vedea femei în cafenele: acolo nu sînt nici măcar tolerate”, a mai scris Taelen.
http://www.evz.ro/locul-unde-legea-se-face-doar-cu-pumnul-se-afla-in-inima-europei-dezvaluiri-horror-din-ghetourile-din-bruxelles.html
@depemures
pai asta e integrarea.asa cum o inteleg ei
credeti ca in olanda e altfel?si acolo sunt zone unde marocani stability de 30-40 ani vorbesc olandeza mai putin decat mine-eu stiu cam 10 cuvinte
eu nu pot uita o discutie in belgia cu un angajat :turc,a doua generatie,nascut in blegia,absolvent de universitate,28 ani/taica-su muncise in mina,era pensioner
discutia prin 2010,incepe de la el:imi spune ca americanii au omorat peste 1 million de oameni in irak/eu zic:d\mai baiatule au omorat,dar irakul are vreo 15-20 mio locuitori,daca omorau 1 million e holocaust/or fi ei rai dar nici chiar asa,de unde stii? pai am citit pe site?ce site?site-uri musulmane/eu vin dintr-o tara fosta comunista,si nu cred ce scriu unii si altii/nu domnule,daca scrie asa e
dupa o vreme il provoc iar,despre viata lui in belgia-repet,taica-su murea de foame in Anatolia inainte sa vina in belgia/e rau,nu am posibilitati!!! cum n-ai?uite ai terminat o facultate,te-am angajat refuzand belgieni,castigi binisor,esti tanar
da,dar belgienii sunt favorizati! cum mai baiatule ,eu un strain sunt sef de firma belgiana,tu de origine turca poti sa lucrezi aici sau in alta parte dca vrei
lasati-ma cu astea,eu sunt defavorizat
l-am lasat naibii in pace,era ca aia spalati pe creier de a3
mai tinem legatura,din cand in cand/dupa o perioada de somaj”voluntar’ s- angajat din nou/ultima data mi-a scris ca tot defavorizat este/avea un salariu de eur 2800/luna
nu e o poveste coerenta,dar ce e coherent- nascut,educat acolo tot are nu resentimente ci ura fata de “nativii belgieni”/sincer cred ca fata de toti europenii
astia cred ca sunt cel putin tot atat de rai cat bolsevicii si nazistii
Sa stiti ca ceva asemanator am trait si eu ; si in Belgia (Anvers) si in Germania ( Stuttgart ).
Am mai afirmat si raman la parerea mea: legislatie schimbata de catre Bruxelles foarte URGENT !!
Aplicabilitate cel tarziu din 1 ianuarie 2016 !
Sunt specialisti ( “tehnocrati”) care vor sti sa promoveze legi dure ,dar drepte ; cf.dictonului sed lex…
Ceva de genul : daca in UE s-a produs un atentat terorist , ajutoarele sociale vor fi diminuate cu min 25 pana la 50 % pentru imigranti si cu 10 % pentru asistati ! Cand este vorba de bani toti vor intelege. Este doar o idee… care trebuie dezvoltata normal ,de specialisti
Intre timp poate intelege,si Juncker ce se intampla..
da domnule,e o idee
nu cred ca e rea
ba as nuanta/e un atentator de origine marocana,sa sufere toti cei de origine marocana
in definitive,si noi romanii suntem “tigani”: si suferim din cauza unei minoritati care traieste in romania
Cu siguranta ati intalnit familii cu minim 4 membrii ,care se bucurau de bani ,locuinte si masini ontinute prin si cu sprijin social.
Apartinatorii teroristilor sa fie expulzati in tarile de origine ;indiferent de “vechime” in UE.
Acestea sunt doar ceva idei ,care se pot si ar trebui sa fie puncte de plecare intr-o legislatie unitara. Maine dimineata ar trebui constituite grupuri de elaborare.
Liberte ,egalite , fraternite de la fiecare pentru fiecare ! Nu se admit exceptii !!
100%de accord/
sa se termine cu “corectitudinea politica”
ba sunt de accord si cu aplicarea acestui tratament oricui,chiar daca e “cetatean European”/nu pot eu “roman” sa merg in Anglia sau Germania si dupa trei luni de taiat frunza la caini sa cer “ajutor,manca ti-as ca mi mor puradeii de foame”
pai la anvers eram si eu/am niste experiente de pomina cu “flamanzii cei corecti”
am stat 3 ani sa scot din rahat o firma in care “corectii flamanzi ratacisera prin buzunarele lor vreo 4 milioane usd”/motivul lor: erau exploatati de americani /umilirea lor a fost totala= exploatatorii le-au trimis unul din “tzigania”sa faca ordine in companie/a fost cea mai mare satisfactie profesionala a mea/le am demonstrat ca “un tigan”-ca asta sunt romanii pentru flamanzi-stie ce vrea si stie cum sa faca ce vrea/e drept ca “experienta” asta m-a epuizat /m-am recalificat in “consultant”dupa
numai imaginati-va -daca ati lucrat in belgia-ce inseamna sa reusesti sa concediezi angajati fara a plati compenstiile conform legii belgiene/primul avocat local angajat sa apere compania era sa ma bage in puscarie/am scapat,m-am prins cum e treaba si am angajat avocati din liege/ e buna si “disputa”asta flamanzi-valoni,pan-la urma
cam asta e “belgia reala”dupa mine
Sa speram ca francezii ii vor “asculta” pe americani ,englezi si israelieni …ordinea in care mi-au venit in minte ,la ceea ce trebuie sa intreprinda.
Mi se zbarleste parul pe ceafa gandindu-ma ca acel nenorocit cu centura de explozibil ar putea sa se indrepte spre o gradinita……
Franta este o putere mult prea mare sa se lase ingenuncheata din exterior sau din interior !
Bun seara,
din nefericire dorinta de a le asigura absolut totul ptr. a asigura integrarea, le-a “explodat” in fata belgienilor. Sunt cartiere in Belgia unde un belgian se simte strain, inclusiv in scoli sunt probleme.
ce facem cu atentatorii de origine britanica , convertiti la islam adepti ai isis. alungam toti britanicii din europa ? unde ? 😀
cu atentatorii spanioli ce facem , dar cu cei irlandezi ?
😀
Sunt cei mai periculosi, greu de depistat si cu fanatismul similar patologiei.
@Ziggy/buna seara
domnule,cam asa a pierit si bizantul= discutand despre sexul ingerilor
Europa daca vrea sa supravietuiasca are o singura arma in fata astora,e o arma echivalenta= credinta
la bruxelles maine nu se lucreaza,scolile sunt inchise
credeti ca aia sunt tampiti si se vor arunca in aer intr-o strada goala?
nu sunt bigot,Doamne fereste,,am indoieli tot timpul dar trebuie sa ai si cateva-eu cred ca doua,max trei- certitudini,ancore in viata/altfel esti frunza-n vant
e razboi,si e un razboi religios/oricum o cotim,o sucim,asta este
o fi fost geopolitica,or fi fost interese,or fi fost “conspiratii” o fi fost orice ,s-a ajuns aici=la un razboi religios/”ei” contra”noastra”/”civilizatia lor”contra “civilizatia noastra”
e “razboiul credintelor” sau “razboiul civilizatiilor”
cu cat se realizeaza asta mai repede ,cu atat mai bine/”ceilalti”sunt hotarati/”noi”inca dezbatem/
vrem sa ne aparam sau nu “civilizatia noastra”? amanand raspunsul,acceptam infrangerea
buna seara !
categoric aici aveti dreptate – razboi al civilizatiilor . da vreau a ne aparam civilizatia noastra . credeti ca o putem apara daca germania , rusia si alte neamuri proaste vand arabiei saudite si islamistilor arme de miliarde de euro ? ce parere aveti ? 😀
@Ziggy
rspuns din punctul meu de vedere: CATEGORIC NU
daca as lucra intr-o fabrica de armament care depinde de ce cumpara suditii-sa zicem-n-as mai fi categoric
cred ca aici e marea problema:nicodata in istoria civilizatiei umane rar s-a reusit ca o “civilizatie” sa cada de accord / statuletele alea grecesti care se bateau intre ei ca chiorii ,au inteles pericolul person si au reusit sa cada de accord/recent “capitalistii” si “comunistii” au inteles si au cazut de accord=nazismul e pericolul
eu sper ca se va intelege si acum,si sper repede,care e “pericolul”
daca nu,”spirala dezvoltarii” se va rupe si omenirea o va lua de la capat
Blogul a prins viata prin discutii .
Mission accomplished. 🙂 🙂
Centrul Bruxelles blocat .
Forte speciale , armata , politie in actiune .
Hotelul Radisson Blu Royal (din centru) e “puricat” camera pe camera .
Va fi o noapte fierbinte 🙁 Vrem sau nu vrem, tb sa acceptam ca suntem in stare de razboi.
Presupun ca teroristul era cazat la hotelul ala? Nu ar fi fost mai simplu sa se ascunda intr-unul din cartierele aflate sub influenta islamului din Bruxelles sau Anvers?
Salut
Nu am habar ce cauta astia in hotelul Radisson (de lux) .
Presa italiana specifica doar ca centrul e inchis , in hotel a intrat armata si politia .
Buna seara prieteni.
”Presa belgiană dezvăluie că peste 200 de jihadişti au primit alocaţii sociale şi ajutoare de şomaj din partea statului belgian în timp ce se aflau în Siria să lupte alături de organizaţia teroristă Statul Islamic.
Astfel, peste 80.000 de euro au fost deja plătiţi unor luptători din Siria ai organizaţiei teroriste, pentru motivul că aveau cetăţenie belgiană, presa numind aceasta drept “turism terorist”.
Este şi cazul belgianului de origine marocană Abdelhamid Abaoud, coordonatorul atentatelor din 13 noiembrie de la Paris, ucis în operaţiunea desfăşurată în capitala Franţei de forţele de poliţie, ne-a transmis corespondenta noastră la Bruxelles.”
http://www.romania-actualitati.ro/peste_200_de_jihadisti_au_primit_alocatii_din_partea_statului_belgian-83535#sthash.ekjj98D0.dpuf
Dar ce surpriza, ce surpriza.
suna tare termenul de ”turism terorist”!
https://www.youtube.com/watch?v=Xm3NCZNKBJw
Amenintari teroriste la Bruxelles: Au fost suspendate difuzarea de informații privind operaţiunile în curs din acesta seara!. (Le Soir)
Stare de urgenta si in Crimea .
Cineva a doborat 2 stalpi de inalta tensiune in Ucraina . Exact aia prin care Crimea primeste 70% din energia electrica consumata .
Rusii au zis ca e act de terorism . 🙂
Tre’ sa trimita trupe si acolo . de data pe fatza :))
http://www.agerpres.ro/externe/2015/11/22/statiile-de-metrou-si-scolile-din-bruxelles-raman-inchise-si-luni-20-28-32
mda
for the record
in belgia scolile nu au fost inchise din timpul celui de-al doilea razboi mondial
si
intrebarea unui scolar belgian de 8 ani
” si daca politia il prinde pe cel care a atacat parisul e gata?”
raspundeti-i,va rog/au copiii o capacitate de a sintetiza situatiile absolut uluitoare
Sa-i raspunda tatal copilului ala de 3-4 ani, am vazut o secventa care cica e virala dar mie mi s-a parut absolut penibila: copilul ii spune tatalui ca trebuie sa ne mutam, astia rai au arme. Iar tatal ii raspunde ca au flori si florile sint mai puternice decit armele! Copilul avea mai multa minte, se uita neincrezator la ta-su’, nu intelegea saracul cum au sa fie mai puternice florile si luminarile decit armele 🙂
ft in 15 nov 2015
http://www.ft.com/intl/cms/s/2/78fdcf96-8bba-11e5-8be4-3506bf20cc2b.html#axzz3reQ2IbSn
cam asta trebuie aparat
Daca si ei s-au suparat….
“„Lumea este periculoasa in ziua de astazi, dar oamenii care locuiesc in cartierele din New York care au conexiuni cu sicilienii ar trebui sa se simta in siguranta. Noi ne asiguram ca prietenii si membrii familiilor noastre sunt protejati de extremisti si teroristi, in special de organizatia de psihopati care isi spune Statul Islamic”, a declarat fiul boss-ului mafiot.
El a spus ca ISIS se teme de mafia siciliana, acesta fiind motivul pentru care jihadistii nu au atacat Sicilia si nici macar nu si-au infiintat celule pe insula italiana. Gambino si-a manifestat speranta ca de acum oamenii vor avea o alta parere despre mafie.
„Mafia are o reputatie proasta, dar mare parte din aceasta este nemeritata. Ca in viata, sunt lucruri bune si lucruri urate. Ascensiunea terorismului global ofera mafiei sansa de a-si arata partea buna”, a mai declarat Gambino.”
http://www.aktual24.ro/isis-a-scos-din-sarite-o-organizatie-criminala-de-temut-mafia-siciliana-avertismentul-mafiotilor/
🙂 Buna seara!
Cu alte cuvinte, nu sariti gardul la noi, ca v-am ras ….
buna dimineata 🙂
http://politeia.org.ro/stiri-revista-presei/revista-presei-23-noiembrie-liviu-dragnea-ajunge-in-fata-liviei-stanciu/42243/