Realitatea consulară românească a anului 2015. Partea a doua
29/09/2015 | Autor Cetatean Categorii: Editoriale |
Redactat de @Stefan A.
Prima parte a acestei intamplari o puteti citi aici:
Data: 21/09/2015
Dupa programarea telefonica facuta cu zeci de zile in urma, ne urcam in masina si plecam. Directia Bologna. 325 km de strada, din care 254 pe autostrada.La dus + tot atatia la intors. 16,40 euro la dus (biletul de autostrada) 16,30 euro la intors. (Nu ma intrebati de ce e mai ieftin cu 10 centi la intoarcere. Nu am habar.) 45 euro de benzina consumata in total. Ajungem la ora 11:30 la Bologna.
Consulatul Romaniei e la o azvarlitura de bat de autostrada. Usor de gasit. Fiind o zona cu multe cladiri-birouri, loc de parcare se gaseste. Ne prezentam la intrarea consulatului. Amplasat la parterul unei cladiri inalte dedicate birourilor. Drapelele RO si UE pe un catarg, inscriptia oficiala deasupra intrarii. Peretii exteriori de sticla.
La intrare, un detector de metale. Nefunctional. Si normal. Cu cei vreo 30 (si ceva) de romani deja prezenti in consulat (si afara), daca aparatul ar functiona, nu ar intra nimeni. Toti au cel putin un telefon portabil. Iar mamele cu copii mici ar ramane sa priveasca. Nu exista o paza (la consulatul de la Roma si cu 5 ani in urma, era un civil de paza. Cu pistol si in uniforma de paza civila. Ecuson (unicul cu ecuson) a unei SRL mioritice). Presupun una din cele inventate de ex generalii de securitate, pensionati din tinerete, sa arate ca pricep ei ce e ala capitalism, dar agatati exclusiv prin contracte cu dedicatie la ugerul de aur numit bugetul de stat. Si totusi, nu e scris in Constitutie ca armata are rolul de a apara teritoriul romanesc ? International juridic, o ambasada sau un consulat sunt teritoriu al tarii respective. In cazul nostru, teritoriu e romanesc. Cu tot ce implica asta.
Revenind “la oile noastre” : nu e nimeni sa ne explice ce si cum. Ne indreptam catre ghiseul nr. 1. Care e in realitate (si ca toate celelalte 3 “ghisee”) copia moderna a vechiului geam de la consulatul roman din cadrul ambasadei de la Roma. Anul 1990. 50 x 60 cm de sticla, dar acum modernizate. Nu doar a aparut difuzorul, dar si “tava” de sub geam care asigura transferul documentelor si al banilor catre cei din interior si pe traseul invers, documentele solicitate. Progresul e evident. Dupa 25 de ani, din care 8 ca tara membra UE. 🙁
In spatele geamului, un tanar. Nu stim cine e, nu stim cu ce se ocupa ca nu exista nici un ecuson cu numele si functia ocupata. Ca atare, dupa ceva coada, il intreb unde trebuie sa ma prezint pentru pasaportul CRDS. Ma indreapta profesional catre ghiseul numarul 2. Care e tot un geam de aceeasi masura socialista. Imposibil sa gresim. E langa numarul 1. Are si scris deasupra : “ghiseul 2. Pasapoarte si documente de calatorie”.
Alta coada. Cam 10 persoane cu diferite probleme. Care vrea pasaport nou ca ala vechi e expirat, care vrea sa faca pasaport copilului acum crescut, care sa bage in pasaportul parintilor si pe copilul mic nascut in Italia. Cum am aflat de toate astea ? Simplu. Nu exista birouri. La geam se vorbeste mai tare (o fi avand microfon pe partea cu “clientul” sau doar difuzor ?). Asa pricepe oricine ca la Maria a fost furata geanta cu toate documentele, ca Ioneasca a divortat si deci vrea schimbare de pasport sau ca la domnul Vasile a murit sotia si deci doreste legalizarea certificatuluin de deces italian (care competenta e la ghiseul 3) dar cum e scrupulos respectata norma privind privacy, aud toti si tot. Asteptam cu rabdare ardeleneasca sa ne vina rindul la ghiseul 2. Nu e nevoie de numere care nici nu exista. Ne intelegem intre noi ca pe vremea “epocii lumina” cind statul la cozile pentru orice erau subiect de discutii prietenesti intre necunoscuti, organizare tovarasesca exemplara prin voluntari/pensionati, care “tineau randul” si altora . Totusi au trecut 25 de ani. 🙁
In sfarsit ajungem la geam. Ora 12:30. Domnul din spatele geamului, altul decat cel de la ghiseul 1. Nu stim cine e, cu ce se ocupa, ca nu are nici el un ecuson. Oricum mergem pe increderea stramoseasca. Prezentam documentele + una fotocopie din fiecare. Facute acasa cu imprimanta personala. Rod al experientei si al cunoasterii mentalitatii birocratice mioritice (in afara consulatului e un oficiu mic romanesc, care face fotocopii. 0,40 euro bucata). Domnul ia hartiile, le citeste, le pune impreuna legate cu o clama. Scoate un chitantier pe care scrie cifra de 100 euro, pune un colt al chitantierului pe tavita aia din dotarea geamului (nu incape decit coltul chitantierului pe sub geam si pe tavita). Ca urmare si semnatura e chinuita rau de tot. De doua ori reusita “operatia” si suntem mai usori cu 200 euro. Domnul ne informeaza ca vom fi chemati pentru poze, amprente, etc, si deci sa asteptam cu rabdare.
Nu ca e mare coada, dar au disparut toti la un moment dat. Si doamna de la ghiseul 3, si alti 2 care se vedeau pe geam la niste birouri. Or fi mers la masa de pranz. Oameni suntem. Se stie. In Italia masa de prinz e sfanta. Intre ora 12:00 si 14:00 nu zboara nici musca.
Oricum, la ora 15:30 un alt domn tanar incepe sa cheme oameni la ghiseul nr. 4. Ala dedicat pasapoartelor. Nici o posibilitate de greseala. Are in fata eternului geam socialist, aparatul de luat amprente si dispozitivul de semnatura electronica. Nu vad aparatul de fotografiat, dar cand la primul “client” chemat se ridica perdeluta din spatele geamului, se vede si masina. Pe trepied, dar riguros in spatele geamului. (le e frica ca va fi furata ?) Incepe “procesarea” datelor. In realitate, asta, “procesarea”, a fost facuta deja in biroul din spatele geamului.
Prezinta persoanei documentul oficial, ala real dupa care se va face pasaportul, completat electronic cu pc si roaga sa verifice exactitatea datelor. Nelipsita tavita de sub geam merge cand inainte, cind inapoi, dupa necesitati. In sfarsit, clientul da OK, semneaza cu pixul documentul si urmeaza partea electronica a inregistrarii.
– Semnati cu “betisorul” ala pe dispozitivul de semnatura electronica. Asteptati un moment. OK. -Aratatorul mainii stangi va rog pe cititorul de amprente . Stanga dumneavostra nu a mea. -Acum aratatorul mainii drepte. – Asteptati sa vedem daca a reusit operatia. OK. (nota personala, daca omul asta are o boala de piele transmisibila, o ia oricare din cei care folosesc aparatul. Garantat ca nu dezinfecteaza /curata nimeni lentila pe care pui degetul)
-Acum va rog sa va lipiti de zidul din spatele dumneavoastra.
-Vorbiti mai tare ca nu va aud. Microfon e doar pe partea mea. (nota – secret in sfarsit descoperit. nu exista microfon pe partea “clientului”).
Mai la stanga, mai la dreapta. Asteptati sa misc un pic aparatul de fotografiat. OK facem poza. Sa vedem daca a iesit bine (daca nu, facem alta) .
– Bine. Tot ok. Peste 45 de zile sunati la noi sau cautati pe site (adresa din partea 1 a articolului, nota mea personala). Veniti cand aveti confirmarea ca pasaportul a sosit.
– La revedere.
Se inchide perdeaua (jaluzea in realitate si din nou tacere totala). La ghiseul 3 se elibereaza imputerniciri, procuri, alte tipuri de documente. Inghesuiala, se cere controlul actelor tiparite cu pc de consulat. Un domn a descoperit ca in ciuda sumedeniei de documente prezentate, “procesarea” consulara a facut sa fie botezat din nou. Procura e gresita. Nervi, salt peste coada, vociferari, tonuri mai ridicate si la ora 16:30 mult laudata rabdare romaneasca a explodat. O sfanta cearta intre clientii exasperati (unii sint aici de la ora 08 dimineata) si domnul din spatele geamului intarit (acum am inteles de ce este necesar geamul) Nu frica de teroristi, bombe umane impune folosirea lui si astazi. Frica de proprii cetateni. Asta se invata inca de pe vremea RSR la scoala de cadre de securitate din Baneasa. Cum multi deveneau “acoperiti” pe la ambasadele noastre, aplicau scrupulos ce au invatat. Si totusi au trecut 25 de ani. 🙁
In paralel, difuzorul de la ghiseul nr.1 ne cheama cu nume si prenume. Sarim drepti ca la armata. Dar la ghiseul nr. 4, ala care face poze si ia amprente, nu e nimeni. Jaluzea lasata jos. Hotarat si rapid ma indrept catre ghiseul 1. Un domn mai in varsta (evident din spatele geamului si tot fara ecuson) ma informeza ca e randul nostru.
-Unde domnule ?
-Deschideti usa de langa ghiseu.
Sotia si fiica intra. Deci exista si un birou. Eu raman afara sa admir “progresul” mioritic. Gandesc cu cat a inaintat MAE in profesionalitate, strangerea legaturilor, umanizarea lor cu proprii cetateni aflati peste hotare. Progresul e zero barat. Aceeasi mentalitate comunista, acelasi dispret fata de proprii cetateni. Care totusi intr-o zi normala de activitate “lasa” citeva mii de euro la un singur consulat. Taxe consulare. Cati bani trebuie sa lasam ca sa va invatam ce e aia eficienta organizatorica, popular numita organizarea muncii ? Ce se poate face in 10 minute descris in partea 1, necesita ore intregi, conform realitatii descrise in partea 2.
Comparati Partea 1 cu partea a doua a acestei povestiri – prima e realitate, dar la altii, a doua e “specialitate” mioritica reala. Cu toate ca avem 40 % PIB datorie! Pe ce au mers banii astia, nu are nimeni habar sau nu vor sa ne spuna….
NOTA. In 2016 trebuie sa repet “aventura”. Expira pasaportul meu CRDS. (valabil 10 ani, fiind modelul vechi. Fara cip incorporat si amprenta) Vom vedea daca pana atunci se va invata ceva la MAE. Ca de cursuri de perfectionare profesionala nu duce lipsa nimeni. Nici macar MAE. Si totusi, sa vezi evidente ramasite organizatorice de tip socialist e infiorator.
Dupa 25 de ani de “democratie originala”. Democratia noastra e firava. O confirma DNA si judecatorii care mai “raresc” din politicienii corupti. Originala e fara urma de dubiu. Se vede zilnic la oricare consulat romanesc de pe aceasta planeta
PS Hotnews ne informeaza ca DNA ancheteaza sot si sotie angajati la ambasada de la Roma. Eterna coruptie mioritica. Care la nivel macro (adica national) duce la datorii de stat tot mai mari si ineficienta totala in cadrul administratiei de stat. Asa cum am descris in acest articol. QED.
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Buna ziua all 🙂
Excelenta descriere a realitatii de secol 19 care domneste . Si asta pe banii nostri si cu oamenii scoliti din diplomatie.
Sunt moderni, Stefan60 e singurul care nu-i multumit: au si pagina pe Facebook! 🙂
Si cateva impresii lasate in dar!
“Foarte proasta organizare, ieri 07.08 lucra numai un funcționar pentru titluri de calatorie, si au stat vreo 100 de copii la coada, cu părinții lor, si noi de la 9 la 17, si răspunsul la plângerile noastre a fost: “Nu ne-am gandit ca o sa fie asa multa lume” sa fim seriosi nu sunteți de ieri in Italia, se stie ca in august toata lumea merge in concediu.
In plus pe sait nu scrie ca poti sa faci actul si mai repede cu data care o doresti, scrie doar ca e valabil 30zile, deci toata lumea merge in ultimul moment!- Cristina N.)
”Prost organizati,a trebuit sa ne punem in coada de la ora 5.30 de dimineata si sa asteptam pana la 9.00 cand au deschis!
Nu dau si ei numere in ordinea sosirii persoanelor ca apoi sa se calce în picioare la deschiderea usilor!
Românii sunt nesimțiți si prost educati dar nici voi ca institutie nu faceti nimic pentru a facilita depunerea actelor de catre cetateni!
Pe o caldura de 40 de grade noi si multe alte persoane a trebuit sa stam cu bebelușii aproape o zi intreaga pentru obtinerea unui cacat de hârtie pentru a putea pleca in România!
Rușine Rușine Rușine! -Mario N.”
‘
Am oroare de ghisee.. in general vorbind.
Apoi ..lipseste automatul de eliberat numerele de ordine, dunga aia alba sau galbena pt mentinerea discretiei, (eventual) banda de delimitare a cozii. Ce mai conteaza e figura de dincolo de ghiseu…
Eu i-as trimite intai si intai pe toti sa faca cursuri de stewarzi si stewardese. Prin natura functiei trebuie sa fie calmi si orientati catre client, indiferent de ce se intimpla in cockpit.
Cu investitii minime salvam cite 2 neuroni per cetatean roman
Solutii ar fi …numai ca “In cazul nostru, [e] teritoriu e romanesc. Cu tot ce implica asta.”
De ce se intimpla chestia asta ? De ce e acelasi tratament ca-n Ro dar asezonat cu o spoiala “occidentala”? probabil ca ne va raspunde vvponta dupa ce se mai hlizeste putin la lectia germana. mai nou se pare ca va fi coproductie sua-germania…americanii vor sa judece ceva nemti in tara lor (mahari VW).
Buna ziua!
Eu am relatat diferentele (inexistente) intre modul de functionare de pe vremea cind aveam 30 de ani si cel actual , cind voi implinii 55 .
Nu cred ca exista tara cu astfel de “batut pasul pe loc” .
Cum nu exista alta care in doar 10 ani a reusit sa maresca datoria publica cu 300% dar fara sa vezi pe ce au mers banii astia .
Italienii au fost copii de mingi (1980-1990) . Au reusit doar sa dubleze datoria publica . 🙂
Caz tipic de socializare a pierderilor (sa plateasca prostii de contribuabili!) si privatizare a beneficiilor!
Iti explica chiar domnul Adrian Vasilescu!
”Cum au fost împărţiţi banii? Cei de la Banca Mondială – în proiecte de investiţii. Cei de la Comisia Europeană – la Buget, pentru finanţarea deficitului. Dar cei de la FMI? Au ajuns, prin BNR, la “băncile străine” din România? Şi de aici la băncile-mamă din Europa? Să ne uităm în acte. Vedem, în contul Ministerului Finanţelor, o înregistrare în premieră mondială absolută: “Împrumuturi de la FMI” 2,3 miliarde de euro. Niciodată şi niciunde nu se mai întâmplase aşa ceva. FMI făcea o excepţie pentru România, încălcându-şi statutul: a împrumutat României bani ca guvernul să poată plăti salariile bugetarilor şi pensiile. O altă sumă (10 miliarde de euro) a ajuns acolo unde îi este locul în rezervele BNR. ”
”Cum a fost folosită această sumă? Când, în băncile româneşti, valuta venea în valuri iar creditele erau date cu două mâini, BNR (ca să evite riscul supraîndatorării populaţiei şi, în perspectivă, o eventuală criză de lichiditate în bănci) a întărit politica monetară. În speţă, din valuta ce intra într-o bancă, o cotă de 40 la sută ajungea în rezervele minime obligatorii din Banca Centrală. Câte 40 de eurocenţi din fiecare euro. Bani albi pentru vremuri negre. Iar când vremurile negre chiar au venit, aduse de criză, cota de 40 la sută pentru rezervele obligatorii în valută nu mai avea nicio raţiune. Pentru că riscul supraîndatorării populaţiei dispăruse, iar în bănci intra din ce în ce mai puţină valută. Era normal să le fie eliberată valuta lor, doar adăpostită la BNR. În patru tranşe, cota pentru rezervele minime obligatorii în valută a fost redusă de la 40 la 20 la sută. Iar BNR şi-a completat rezervele cu bani de la FMI.”
Si planul continua! Vin alegerile si urmasii lui Boc mai doresc un imprumut!
Seara buna!
Multam fain 🙂
Multi ani inainte cu sanatate, dvs si familiei dvs.
buna ziua
ca e cum ,e cum e
dar domnii astia se gandesc cati romani plecati renunta la a “formaliza” cetatenia copiilor nascuti in afara romaniei?
si,totusi,cand se vrea se poate/doua exemple personale
anul asta in primavara,mi-am preschimbat pasaportul cu faimosul pasaport,ala de 100 euro,valabil numai 5 ani,la un sector din bucuresti in mai putin de 10 minute
la ridicare a durat 1 minut
era martie si am intrebat daca e asa de ok mereu/mi-au spus ca vara e aglomeratie/deci stiu cand sunt problem
si,sa nu radeti,dar la sect 3 iti iei bon de ordine si astepti/in plus exista o angajata/angajat,care este in sala si te intreaba ce vrei si iti verifica documentele si te ajuta sa ai tot ce-ti trebuie atunci cand ajungi la functionar
Domnule @intimplator .
Eu sint “capsunar” de lunga data . Normal , omenesc in oricare tara care tine la cetatenii ei e sa vezi progres in relatia stat-cetatean .
Mai ales (asa cum am scris in articol ) ma intilnesc rar cu “statul roman”. Cam la 5 ani .
Cind nu vezi nici o urma de progres , incepi sa te intrebi daca e prostie institutionalizata sau dispret total ca pe vremea RSR . 25 de ani sint o gramada ade timp .
d-le Stefan
nu vreau in nici un fel sa iau apararea nesimtitilor
sunt convins ca asa e
stiu din proprie experienta cum te trateaza functionarii mae roman
sa te fereasca Dumnezeu sa ai nevoie de sprijin afara
credeti ca am uitat cum prin 99 ma tineau la Giurgiu venind din Bulgaria-si eram si cu doi americani,si nu puteam intra in tata ca “eram pe jos”nu cu masina
ca sa fie scena completa-dupa ce cu chiu cu vai ne-au lasat,un American imi spune”scrie te rog imediat deputatului tau ca tu cetatean roman ai fost umilit de cei care traiesc din taxele tale”
am nepoti in afara tarii,nu au cetatenia romana exact pentru faptul ca parintii au nevoie de zile sa reglementeze situatia si ,nu-si pot permite sa piarda aceste zile;e o chestier de principiu,statul e in serviciul cetatenilor si nu invers
Dvs si altii ,au invatat ,pana invata toti mai e timp
si pana pricepem toti ca si pacalici si si camionagiul ala de dragnea si gorghiu si blaga si basescu si udrea si….depend de noi,nu se schimba nimic
ati vazut vreun roman sa iasa in strada pentru o idee???
am iesit in iulie 2012 in fata la palatal Victoria -cand cu plagiatul lui ponhta-si vedeam cum radeau cocalarii din masinile ce treceau pe acolo gandind poate “moartea-i cauta pe acasa si ei demonstreaza”si injurandu-ne
domnule ,nu pot sa nu vad totusi ca mai sunt si oameni care-si fac treaba/sunt poate exceptii dar macar trebuie sa-i sustinem
doar nu va inchipuiti ca negoita imi e drag?dar,avand treaba la sect 3-unde e primar-am vazut ca e civilizat/deci se poate,trebuie sa se vrea
Da am vazut romani sa iasa in strada pentru o idee, o nemultumire!
Dar din marea de eroi anuntati doar 12 au iesit in strada! De tot rasu’ plansu!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1070492569643294&set=pcb.1544505182494608&type=3&theater
In prezent Romania e o societate tribala. Vorba aia: Traiasca feudalismul, viitorul de aur al omenirii!
@dp
buna ziua
vw
scriam si ieri,cred ca e chestier de zile pana ce concernul va fi divizat/nu isi pot permite sa falimenteze toata sandramaua
in US iar,cred ca e chestie de zile-daca nu cumva a inceput-pana cand proprietarii de vw “contrafacute”vor da in judecata firma si fiecare va cere milioane despagubiri
nu rateaza avocatii asa o pleashca
am auzit ca pacalici se apuca de munca/asta cred ca e gluma anului
S-a apucat, s-a apucat…
http://www.hotnews.ro/stiri-magazin-20460283-video-sua-maimuta-evadat-din-casa-proprietarului-sau-comis-serie-pagube.htm
Zeek ala a fost prins in citeva ore. asta al nostru e inca prim-ministru.
adica “aia”…ea insasi …maimuta…
a noastra e inca prim-ministru..
gibon dement si-a dat singur puie astazi de fericit ca i-a cazut motiunea, a zburdat peste tot
http://www.bbc.com/news/world-europe-34391270
Vom avea un nou “first”…
macar suntem la “news”in toata lumea buna
https://www.washingtonpost.com/world/europe/romanian-premier-faces-no-confidence-vote/2015/09/29/f75616a6-667f-11e5-bdb6-6861f4521205_story.html
Pentru musculosii deviationisti ai Pamantului un discurs al unui rege mare ,cu capul pe umeri , al unui regat mic!
http://www.evz.ro/invataturile-regelui-abdullah-al-iordaniei-catre-liderii-lumii-cum-trebuie-luptat-impotriva-jihadistilor-din-statul-islamic-pe-care-i-a-numit-impostori-ai-islamului.html
@brindusafrunza 6:34 pm
Si el si assad al siriei au mostenit tarile de la tatii lor(unul ca-i baiat al unui rege, altul ca-i fiu de dictator). Ambii sint insurati cu femei “albe” occidentale.
Asta mai micu’ fiu de rege trebuie sa-si asigure existenta lui si a regatului intre “monstrii” aia de prin Orientul Mijlociu.
Celalalt insa se vinde. Vom vedea pe ce pret.
Se vede diferenta.
Sorry…
am gresit ..
mama lui abdullah a Iordaniei era englezoaica. El e insurat cu o palestinianca.Rania
https://en.wikipedia.org/wiki/Abdullah_II_of_Jordan
Ce legatura este intre discursul Regelui Abdullah si paralela pe care ai incercat sa o sugerezi? Unde ai dorit sa ajungi cu demo? Nu inteleg!
Se gasira mijloace de contracarare a A3 de cand domnu’ Fonta e atacat sistemaic!
http://www.profit.ro/stiri/economie/exclusiv-anaf-il-executa-pe-dan-voiculescu-prin-vanzarea-sediilor-antenei-si-a-altor-imobile-pentru-15-milioane-euro-14468329
Psihologie…
Guvernul de la Berlin plateste landurilor 670euro/refugiat incepind de luna viitoare. Pt Hartz IV e vreo 400 si ceva. E de discutat caci astia 400 si ceva ar cam fi doar bani de buzunar. In orice caz suna aiurea :
http://www.romanialibera.ro/actualitate/international/criza-refugiatilor–popularitatea-angelei-merkel–in-scadere–394713
am citit ca proprietarii de imobile prefera sa dea afara chiriasi germani pt a caza refugiati deoarece e mai profitabil!
http://www.gatestoneinstitute.org/6583/germany-migrants-housing?anid=7
Revin . 🙂
La Roma a fost schimbat sediul consulatului . Din 23 iunie anul curent
Era aici anterior (poza de la alegerile prezidentiale ) .
http://media.hotnews.ro/media_server1/image-2009-12-6-6672403-56-doilea-tur-scrutin-consulatul-roman-din-roma-ora-08.jpg
Pe poarta din stanga pozei se ajungea a subsolul cladirii (vila) unde erau ghiseele . In vechiul garaj modificat (cu eternele ghisee socialiste ) .
Iata si poze de la noul consulat . Dupa lupte seculare. 🙂
http://www.emigrantul.it/a-fost-inaugurat-noul-consulat-al-romaniei-la-roma/
O fi ca “desteptaciunea” a pus piciorul doar in capitala italiana (rideau si curcile de cozile de pe strada cu vechiul consulat ) sau rusinea fata de restul macaronarilor a dus la solutii mai umane .
La Bologna e o catastrofa totala .
Identica cum era la Roma pina la deschiderea noului consulat . (care se vede in poze , adopta ceva din ce am scris in Partea 1 a acestui articol .)
Poate peste 25 de ani vad si la Bologna asa ceva (daca mai apuc 🙂 ).
@intamplator 5:19 pm
“la sect 3 iti iei bon de ordine si astepti/in plus exista o angajata/angajat,care este in sala”
Asa este ….cind cu alegerile pt kwj la consulat (in München) trebuia sa aducem un formular gata completat (pe banii si imprimanta noastra) cum ca stam unde stam…evident ca nu stiam care adresa s-o scriem (RO sau DE)…daca-i vorba de seria de buletin sau pasaport …etc. Era o domnisoara finuta care ne-a ajutat pe toti …caci toti am gresit cite ceva in formularu’ ala. Numai ca era afara…se facea un nou formular completat pe genunchi (al lor de data asta)…afara…in aer liber. Cu alte cuvinte …improvizatie.
Pe vremea RSR se faceau bancuri cu DMH . (Directia Miscarii Hartiilor)
Munti de hartii inutile care terminau iremediabil in beciurile arhiva pina erau mancate de sobolani . 🙂
Cam asa cu formulare , cereri consulare .
Ultima e o hartie total inutila . Se ataseaza la gramada de documente prezentate (in cazul meu pt. pasaport)
Ce rost are sa scri pe o hartie numele , prenumele ,data nasterii , locul nasterii , domiciliul stabil , ce serviciu consular doresti cind gramada de documente anexate , inclus fotocopie pasaport explica oricarui cretin care stie sa citeasca ca vrei un alt pasaport .
Cunoscind numele , prenumele de pe certificatul de nastere , domiciliul de pe certificatul de domiciliu italian toate anexate
Nu scapam nici peste 50 de ani de birocratii astia formati la scoala profesorilor (anterior fost securisti) .
DMH e o structura care supravietuieste mereu . 🙂
Era o vorba …ceva de genul asta :
Viii se acopera cu hartiile…mortii cu pamint.
CNP -ul descrie cam tot despre o persoana (cu putina bunavointa din partea organelor..). In general orice act e unic in felul lui (ma refer la serie).Pornind de la un act valabil se pot trage multe concluzii referitor la persoana in cauza.
De ce oare astia nu-ti cer aici decit un act valabil ….fie el si carnet de conducere ??? (Bine…nu cind te duci la banca….doar in general vorbind…)
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-20460846-capcanele-legii-initiate-liviu-dragnea-poate-periculoasa-incriminarea-defaimarii-sociale-pentru-libertatea-exprimare-presa-facebook-bloguri.htm
sobolanul se infiltreaza
cum adica,nu mai pot spune ca ponta e un “pacalici’???
daca se voteaza legea asta il voi numi “neanderthalian”/cred ca e “correct politic’
sau poate e mai bine sa-i zic “idiot util”
mare dreptate are Liiceanu cu “corectitudinea politica” e noul comunism
mai complicat va fi cum sa-i zic eu gibon dement care-si da singur puie… dar gasesc ceva…
Liiceanu a fost chiar pe idee demonstrata in romaneste foarte bine.
http://www.romanialibera.ro/politica/partide/dragnea-ii-cere-lui-ponta-sa-vina-cu-o-motivare-serioasa-in-legatura-cu-noul-imprumut-la-fmi-394703
Doua remarci :
1. parca asa zicea si basescu ….tot acord preventiv cu fmi-ul in 2010 parca…
2. “Guvernul trebuie să prezintă o motivare serioasă” zice dracnea…cu alte cuvinte ii arata pisica (gri, persana, fara par) si asteapta raspunsul asta : “asa o pisica neagra n-am mai vazut decit in miami, cu daciana, dupa 2 beri d-alea negre…”irlandeze”…”
Au nevoie de acord ca deficitul bugetar e peren (cu tot efortul de a fi prezentat ca excedentar) . In decembrie din fiecare an apare noua datorie de stat . Adica deficitul . Pe 2015 e undeva la 13 miliarde lei dar apare treptat prin reducerea excedentului (din pix) si pina in decembrie cind devine negru pe alb.
Oricum Dragnea aduce MEREU aminte lui Ponta ca e doar de ornament . Nu mai decide nimic de capul lui .
http://www.reuters.com/article/2015/09/29/us-volkswagen-emissions-plan-idUSKCN0RT0OL20150929
astia cred ca se scot… o iau serios si foarte repede, pare-se
Ieri a fost deschisa actiune penala contra fostului sef VW Martin Winterkorn ,de catre procuratura din Braunschweig. Vom trai si vom vedea.
Ce e si mai interesant e ca si americanii vor sa vada ceva sange. Judecati in america..adica.
Inchisoare …
Winterkorn cu (fost) salar fix de 1.6 milioane,o pensie de 28 milioane(compensatie)… dar cu pagube de 50 miliarde (neoficial) …pina acum …nu stiu daca mai scapa.
I-as sugera sa vina-n romania…caci aici va fi vanat pina moare.
http://www.spiegel.de/wirtschaft/unternehmen/volkswagen-affaere-das-droht-martin-winterkorn-a-1055302.html
Clar nu s-au lasat americanii pacaliti de vrajelile lui putler
http://www.hotnews.ro/stiri-international-20460768-rusia-nu-participa-summitul-antiterorist-propus-barack-obama.htm
daca e sa ma iau dupa poza asta …
http://www.spiegel.de/fotostrecke/obama-und-putin-in-new-york-kaltes-laecheln-und-haendedruck-fotostrecke-130491-4.html
obama ar trebui sa lase premiul ala deoparte pt simplul motiv ca nu tine smecheria premiilor la putler.
Interesant cine este la poza 11 in rand cu Obama, imbracata in violet
Hihihii….e noua “pretina a lu’ Haga Aurescu” …Frau Nuland !!!!
asta-i pt descretirea fruntilor :
https://twitter.com/NadyaVelikaya/status/648671152882085888/photo/1
Nici Iohannis nu ajunge la sedinta lui Obama!
http://www.caleaeuropeana.ro/corespondenta-onu-klaus-iohannis-si-a-anulat-prezenta-la-summit-ul-organizat-de-obama-pentru-contracararea-isil/
Mda, numai ca este o foarte mica deosebire in reprezentari; la Ro este ministrul de externe ala prieten cu bonbonel
Dictatori din zilele noastre, si nu sint din asia sau mai stiu eu de unde.
Lukashenko junior la onu :
https://twitter.com/shaunwalker7/status/648801956903952384/photo/1?ref_src=twsrc^tfw
http://www.theguardian.com/world/2015/sep/29/belarus-president-alexander-lukashenko-kolya
vorba unuia de comenteaza …nu trebuia sa fie la scoala???
Nu rideti . 🙂
La ONU se desfasoara conferinta internationala impotriva terorismului . (ISIS ca inamic numarul 1 )
Domnul presedinte Obama a salutat oficial intrarea in coalitia antiterorism a 3 noi tari . Respectiv Tunisia , Nigeria si Malaezia .
1- Putin are probleme ca risca sa fie eliminat cu noile super-mega forte armate nationale adaugate de cele 3 tari enumerate . 🙂
2- Cu asemenea forte prospete in batalie , sefii ISIS se gandesc serios sa prezinte o capitulare totala si neconditionata . 🙂 🙂
Ministru de externe al Rusiei nu participa! Sa inteleg ca nu e prieten cu ”bonbonel”! 🙂
raspuns pt @AA 29/09/2015 at 8:10 pm
Ei nu, cum sa nu fie?
Ca fapt divers .
Se gandeste cineva ce “greutate” are scandalul VW in tratativele USA-UE pentru acordul de liber scimb ?
Scandal “a explodat” exact cind partile se cearta pe doua mari teme .
a- alimente si agricultura biologica .
b- care tribunal trebuie sa rezolve eventualele dispute bilaterale intre cei doi protagonisti .
(USA insista pe tribunal la ei acasa ca jurisprudenta nationala confirma suprematia legilor nationale fata de cele a altor tari . Practic ar castiga in oricare cauza )
Complicata lumea asta . Bati copilul in Gabon si se topeste gheata de la pol . 🙂
Azi sunteți în formă! Bestial! Mai ales la ultima propoziție! 🙂
http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-anticoruptie-20460999-george-scutaru-finantat-ilegal-pnl-materiale-electorale-cumparate-din-china-rechizitoriu-dna.htm
gainar la cotroceni
Bună seara!…
@stefan60
Domnule, dar aveți un umor inegalabil! Felicitări!… 🙂 Am râs, cu lacrimi, deși, fiind „ai noștri”, plătiți din taxele și impozitele noastre, e de plâns!… 🙁
Pătruns de niște amintiri (deh, sunt mai nostalgic!… o fi și vârsta de vină), am intrat pe site-ul ambasadei României din Regatul Belgiei (țară unde am beneficiat, 6 luni de o bursă post-doctorală, acordată de Agenția Universitară a Francofoniei)
Au schimbat pagina de start (o fi de bine – zic)…
La o privire mai atentă, descopăr că imaginile – din România, poate (am devenit sceptic, de când cu motivele „populare” din Belarus, afișate anul trecut de un Nesimțit, fost candidat la președinție, aproape-fost doctor, mega-mincinos, etc al cărui nume nu pot să-l mai pronunț/scriu/tehnoredactez!), că la vreo câteva nu le poți sesiza, prin nimic „apartenența mioritică”. În calitatea mea de ardeleano-moldovean, mă sesizasem (reclamând asta la ambasadă), acum 7 ani, că nu apare nici o imagine dintre frumusețile Moldovei, de parcă această regiune (cât a mai rămas din ea, după 1940/44) NU (mai) aparține României. Nici acum nu pare să fie reprezentată (fotografic). Am vrut să le scriu, dar n-am nici un link/adresă de e-mail pentru așa-ceva!
Mai mult: paginile ambasadei au trimitere la limbile RO (română) și FR (franceză) și m-a pălit, brusc, o întrebare: o fi „ambasada României în Bruxelles+ Wallonia”? Ăștia n-au aflat că, deși, de prin anii ’60 ai secolului trecut, flamanzii vorbitori de olandeză sunt (încă) majoritari (cam 54% – date neoficiale) în Regatul (încă al) Belgiei, ca să pună și NL (pentru olandeză)??? Sau jupânii de la ambasadă nu știu cum se cheamă limba lor, deoarece belgo-francofonii, aplicând același „politically-correct”, îi spun „le neerlandais” și ei cum să scrie: neerlandeză (un fel de „moldovenească”, prin raport cu româna) sau olandeză?
Iaca link-ul, să vă convingeți:
http://bruxelles.mae.ro/
Poate reușiți dumneavoastră (dintre politeieni) să-i „zgâlțâiți” din nesimțirea lor securistică, că eu azi am avut o zi „plină”, la propriu și m-am săturat!… O fi (și) vârsta! 🙁
Ca să închei, repet, ce am constatat de cam 25 de ani (am mai spus/scris/tehnoredactat aiasta): cel mai mare dușman al statului român (pentru funcționarii lui – chiar singurul!) este POPORUL ROMÂN!… Aiestu articol al lui Ștefan confirmă asta, cu vârf și îndesat! 🙁
P.S. O completare-corectură: în loc de „Ăștia n-au aflat că, deși, de prin anii ’60 ai secolului trecut, flamanzii vorbitori de olandeză sunt (încă) majoritari (cam 54% – date neoficiale) în Regatul (încă al) Belgiei, ca să pună și NL (pentru olandeză)???”, se citește
„Ăștia n-au aflat că, deși, de prin anii ’60 ai secolului trecut, nu s-a mai înregistrat, la recensăminte, apartenența etnică (s-au opus cei din Flandra, olandeză din punct de vedere lingvistic), flamanzii vorbitori de olandeză sunt (încă) majoritari (cam 54% – date neoficiale) în Regatul (încă al) Belgiei, ca să pună și NL (pentru olandeză)???”
O completare: „Motocicleanu” este „la răbojul” personal încă din 2008, deoarece, vrând să votez, în noiembrie 2008, la ambasada din Bruxelles, nu mi s-a permis, deoarece nu aveam nici un act care dovedea că sunt rezident în Belgia (permisul de rezident în Belgia se dă, după – presupun – o atentă verificare, după 5 luni și, când urma să mi se dea – februarie 2009 – , am acceptat un fel de adeverință de la „primăria” care mi-l dădea – Bruxelles-ul este împărțit în 19 „comune” – deoarece în câteva zile urma să revin în România), să votez la parlamentarele de atunci. Am făcut reclamație la Human Right Watch – degeaba…
P.S. (la P.S.): belgienii mi-au trimis, în februarie 2009, invitație (am găsit-o în cutia poștală) să vin să mă înregistrez la „primărie”, va alegător/votant pentru europarlamentarele din iunie 2009, în calitatea mea de „proaspăt” cetățean european (din 2007). Comparați!…
Domnule @paganel
Multumesc .
In linii generale , MAE a fost cindva plina ochi de ofiteri de securitate . Ca asa era atunci .
Ulterior a devenit o “afacere de familie” in care mama , tata , fiul , nasul si amanta au gasit un loc caldut, occidental . Pe posturile astea occidentale , se bat intre ei , se sapa si se urzesc intrigi .
E de notorietate ultimele “avansari” de la MAE . In familie .
http://www.romanialibera.ro/special/dezvaluiri/-cum-explica-mae-avansarile-%E2%80%9Cla-exceptional–394119
Subscriu!… Mulțumesc încă o dată! Este realitatea, pură, dură și românească! Acum un secol, con-județenii mei (ai strămoșilor mei, de fapt), emigrau în Statele Unite, din Austro-Ungaria, acum au „fugit”, cu miile, în Italia, de se mira, un italian (prin anul 2000, sau un pic după): da ce-i Făgărașul ăsta, țară? Erau deja o treime din concetățenii mei (15000, din 45000 – cât mai avea orașul în 1992) la Roma… Este, zic eu, poate greșesc, prima dată când românii își părăsesc, în masă, țara natală, din cauza autorităților proprii (române). Ticăloșii care au acaparat statul (din 1944, chiar) nu se dau duse, ba din contră, s-au „revărsat” și în reprezentanțele României în statele unde românii s-au refugiat! Cum să aibă grijă statul securistic de românii DIN JURUL ROMÂNIEI, când el îi fugărește și pe cei DIN ȚARĂ și îi umilește, și în țările unde au ajuns, de cele mai multe ori, DIN CAUZA LUI? Cum (mai) schimbăm această situație?
Hai ca merge si un pic de amuzament!
https://www.youtube.com/watch?t=94&v=tfLhY1weIxg
@Paganel 8:32 pm
Buna seara ,
spune @intamplator la 5:43 pm :
“am iesit in iulie 2012 in fata la palatal Victoria -cand cu plagiatul lui ponhta-si vedeam cum radeau cocalarii din masinile ce treceau pe acolo gandind poate “moartea-i cauta pe acasa si ei demonstreaza”si injurandu-ne :
Ce nu ne spune dumnealui (din bun simt !!) si ce stim cu totii e cum ca s-au mutat cocalarii in palatul Victoria. Parerea mea. Si mi-o asum.
Bună seara!
„Meciul” aista noi l-am pierdut – și încă de două ori: o dată, în 1989, când K(ă)G(ă) B(ă)-ul (după pronunția unora din frații basarabeni) l-a „însărcinat” pe „cu voia dumneavoastră, ultimul pă listă…”, Ilici (coleg de facultate cu Michael Gorby) să „preia democratic” puterea în România și, a doua oară – în 1996, când a „câștigat” CDR-ul… „Structurili” au „avut grijă” să „infiltreze” toate sferele „societății” iar guvernarea (proastă, ca PR) a țărăniștilor a „netezit” turul 2 din 2000. Apoi, chiar marinelu’ (unul din „groparii” CDR) „se mira” (turul 2 – 2004) că românii trebuie să aleagă între „doi foști comuniști”. După părerea mea, pentru „destructurarea”, „din fașă” a noii „societăți civile” din România post-decembristă, primii doi vinovați sunt Ilici și marinelu’. Și, deși nu „marșez” la lăturile mediatice ale latrinelor tv, nu pot să nu (mă) întreb: chiar n-avea nici o treabă cu Secu tovarășu’ Trăienică, atunci când, în plin „socialism victorios” el era (nu mai știu exact perioada) șeful Agenției Navrom de la Anvers/Antwerpen???
Au ars, „întâmplător” (fără nici o legătură cu colegul nostru politeian) niște dosare la Berivoiești, după 1989…
Buna,
Ca a vrut sau nu Ilici (numele asta imi aduce aminte de un porc adevarat..i-am mincat soriciul de un anume craciun)…cam asta am ajuns. Sau cel putin asta e parerea mea. Asa se vede. La Victoria nu mai sint cocalari de cartier …de duzina… Sint cu staif, cu voturi in spate. Si daca ala de cartier are o masina, astia au 3, ala micu’ are o camera de nebuniii…astia au 3 vile. Cam asta ar fi ideea. Si in ambele cazuri , ambii defileaza pe bulevard , sa-i vada prostimea.
Ticăloșii ăștia au în „spatele lor” o mulțime de votaci, pre(a)spălați pe creier de latrine, halucinații, (i)realități și alte haznale tv din țară. Când un om simplu zice, compătimind un politician infractor – „ce, bă, dacă a furat, că, dacă eram în locul lui, și eu făceam la fel” – înseamnă că avem o PROBLEMĂ, CA NAȚIE! Și, mergând „în viitor”, îmi imaginez (Doamne, ferește, să se și întâmple!) o „scenă” din (încă) actualul „spațiu mioritic”: localnici (mai vechi sau mai noi), ieșind de la moscheea din localitate, în timpul Ramazanului, cântând, la „grămadă”, într-o „roabă” sau ara-română (nu pot scrie „aromână” din respect față de frații noștrii oropsiți din „văgăunile Balcanilor”), ori în tu(rco)-română așa-zise „colinde” în care, de-a valma, se amestecă, versete din Coran, cu cele din Plugușor, Viflaim și alte cântece (mai mult sau mai puțin tradiționale)… S-a spus că „veșnicia s-a născut la sat” și mă tem că tot satul o va și îngropa (cu complicitatea, mai mult decât vinovată, a „țărășenilor”* și a „snobilimii”**)… Asta se va „alege” de „neamul românesc”, majoritar „creștin ortodox”…
* țărășean = țărani mutați (în comunism) la bloc, în oraș
** snobilime = (pseudo) clasă socială formată din snobii care se maimuțăresc după „exterior” (cândva numiți „bonjuriști”, azi se dau după Occident, mâine – nu mai știu, că nu-s Mafalda…)
Revin cu unele precizări: „roaba” este echivalentul actualei „rongleze” ori al „ara-românei”
Asemenea, „tu(rco)-româna”… Depinde de cine vom fi „islamizați”… Sper să nu se întâmple, dar la cât (mai) pun românii „preț” pe valorile noastre autentice (mulți și-ar vinde și părinții!), mă tem că nu (prea) avem scăpare…
Domn-le….sa speram ca ne oprim numai la genul asta de influente si atit !! :::)))
Mai lasam sarmalele sa treaca , piftia si ce mai e bun pe la casa omului :::)))
Seara buna,
excelenta descriere, felicitari Stefan ptr. rezistenta 🙂 Bine ai venit in Romania sec. XXl , in care nu s-au schimbat foarte multe la nivel consular si nu numai.
Poate avem cititori de la Ministerul de Externe si pricep ca nu am depasit mentalitatea anilor ’90 decat cu un geam 🙁
Tot de amuzament
http://giphy.com/gifs/1178JRyMNAcr3q
@brindusafrunza 9:27 pm
Buna ,
toti vorbesc acum de assad al siriei, ce va face , daca va face … ma rog…La cum il vad eu acum e doar un pion pe masa celor mari (din intimplare sau nu ruso-chinezesc.).Ca si al nostru PM…traieste clipa
Si tot ca al nostru , procedeaza mizerabil.
Regele Iordaniei insa nu se vede chiar asa (desi “refugiaţii sirieni reprezintă 20% din populaţia ţării mele”).
Eu nici nu as indrazni sa-l compar pe Assad cu pacaliciul nostru.Sunt incomparabili!
Uite cum vad eu problema:
Alianta Siria, Rusia, Iran e veche si cunoscuta Occidentului. In 2011, opozitia siriana originala a castigat simpatii internationale avand un numar mare de moderati care au incercat schimbarea democratica folosind proteste pasnice și greve. Ca au fost motivati din exterior asta e alta poveste.
În Siria, dupa patru ani de razboi care a produs peste 150 de morti și a ruinat mare parte a tarii echilibrele de putere din cadrul opoziției a trecut de la grupuri relativ moderate catre extremistii ISIS. In prezent Assad isi construieste imaginea de luptator al natiunii impotriva jihadiștilor sunniți.
Asa cum joaca in prezent presedintele sirian ar trebui sa puna pe ganduri pe marii strategi occidentali pentru ca au crezut ca va fi usor ca in Libia. Istoria ar tb sa ii faca sa mediteze ca nu poti aplica standarde tactice in tarile din OM. Intre timp o rasturnare a regimului Assad ar duce implicit la cresterea puterii Statului Islamic ceea ce ar reprezenta esecul marilor imperii.
150 de mii de morti
O marunta observatie…
Assad vorbea cu patos catre exterior despre al qaeda (cum lupta el impotriva acesteia) chiar de la inceput, cand ucidea cu cruzime neobisnuita urmarind familii intregi dintre cei moderati care urmareau schimbare democratica in orase folosind greve si proteste pasnice pe cand ISIS nu exista iar al qaeda in Siria exista in grupuscule mici de refugiati din zona irakiana…
Asta este foarte important in intelegerea crimei siriene. Intregul context ulterior in care o rasturnare a regimului Assad ar duce la cresterea ISIS este o facatura proiectata de la inceput si dezvoltata in timp.
AA nu imi bazez spusele din ceea ce se vantura prin media!
Despre coruptia siriana se poate vorbi mult!
Nu e (doar) media. Este memoria evenimentelor; lui Assad i se luau interviuri pe vremea aceea. Desigur, coruptia in toate regimurile infratite in ideologie cu Moskva este o realitate.
“Desigur, coruptia in toate regimurile infratite in ideologie cu Moskva este o realitate”…CRUNTA..
Ai dreptate, AA! Sa nu uitam totusi ca celebrul Mark Rich a fost gratiat in 2001 de Clinton! 🙂
Stiu de Mark Rich si episodul gratierii, nu zaresc legatura cu conversatia… poate doar ca Rich a facut si pe aici afaceri, inclusiv legate de spatiul sovietic (aducea gaz de acolo)
despre coruptie AA vorbeam! Nu?
Nu, tot nu are legatura suficient de stransa pentru mine. Coruptia are mare diversitate si plaja larga de dimensiuni. Nu putem spune “uite, si americanii sunt corupti” aratand un caz precum Rich pentru a induce sugestia in context ca si coruptia de tip sovietic (si natura, formele ei) sunt asemanatoare.
Neata! Vezi , aici gresim noi omuletii cand emitem generalitati !
Ce anume ti-a indus tie ideea ca ”uite, si americanii sunt corupti” , dand un exemplu de decizie discutabila a unui om ( speta fiind Mark Rich- Bill Clinton) mergand pana intr-acolo in a liniariza coruptia facand-o comparabila cu cea sovietica (eu as actualizao cu notiunea -Rusia oamenilor lui Putin) ? Nebanuitele sunt caile neuronilor! 🙂
Hai sa iti dau un exemplu de perceptie americana a citizenilor !
http://www.gallup.com/poll/185759/widespread-government-corruption.aspx
Si cand te gandesti ca cea mai mare lupta antifrada la nivel mondial au pornit-o americanii! Ceea ce este o actiune admirabila, in opinia mea!
Ca fapt divers,
Prin Osnabrück au inceput cu jaful. 2 “refugiati” arestati dupa ce au jefuit un magazin..ceva de genul asta
Polizeii au efectuat arestari pe baza inregistrarilor video relativ la incidentele din Suhl de acum vreo 2 saptamani
In Danemarca o politista o fost injunghiata zilele trecute…
Seehofer al Bavariei indeamna la masuri de urgenta pe motiv ca situatia scapa de sub control.
Pe la radio-ul local se spune ca nu vor vedea un ban….doar bonuri de masa.si atit. aia 670 euro sint doar pt cazare si hrana.daca se poate..sa stea numai acolo. Iar nu e bine.Dar nici sa-i lasi afara …tot nu e bine.
Aflu ca nu stiu cite milioane de refugiati sirieni sint ba in turcia, ba in Iordania, ba pe nu stiu mai unde …
Dar in siria ???….cine mai locuieste in siria ? cite milioane au mai ramas din citi au fost ?
Intreb chestia asta pt ca am cunoscut romani plecati inainte de 89. Unul mi-a zis textual :am iesit din lagar cu un pachet de tigari, 2 beri si 5 marci.
Toate aceste drame sunt apanajul ”larghetii” si gentiletii cu care au fost primiti ”refugiatii” care nu provin exclusiv din Siria!
citesc acum :
In Nordrhein-Westfalia polizeii au avut 1288 interventii pt prima jumate a lui 2015.Numai la lagarele astora. ca 40% dintre ei sint traumatizati de conditiile din tara lor..etc
http://www.spiegel.de/politik/deutschland/fluechtlinge-massenschlaegereien-in-asylheimen-was-steckt-dahinter-a-1055238.html
Da asa e cu “larghetea” asta…din pacate.
Va salut stimate doamne si domni . Tovarase si tovarasi .
Noapte buna si meditati . Unde sintem si unde vrem sa ajungem . 🙂
Sa nu uitati sa scoateti din priza telefonul ala negru !!!!
Sa nu inceapa astia sa sune…
For the record:
http://www.b1.ro/stiri/eveniment/sabin-orcan-prezinta-lista-penalilor-din-parlamentul-romaniei-120-de-alesi-sunt-cercetati-penal-trimisi-in-judecata-sau-condamnati-video-126186.html
Cu nume si prenume.
https://ro.wikipedia.org/wiki/Parlamentul_Rom%C3%A2niei
cf Wikipedia in 2008 erau 137+332=469 parlamentari
in 2012 s-au mai inmultit cumva, ei intre ei =588 parlamentari
Presupunind ca infractionalitatea (putin probabil…ar trebui sa creasca …cel putin.)a ramas aceeasi,la: 469 parlamentari ne da un procent de cca 26%
588 parlamentari ne da un procent de cca 20.4%
Oricum am lua-o jucam la scoruri inalte.
Ca sa ajungem la un procent mai lumesc avem 2 variante :
Fie marim nr de parlamentari (la 2000 parlamentari vom avea 6% procent)
Fie ii bagam in puscarie ….
Mentionez ca m-am jucat putin cu excelu’ si cu parlamentu’…
http://www.timesnewroman.ro/politic/josnic-ca-sa-alunge-refugiatii-germania-a-ridicat-la-granita-un-panou-cu-bun-venit-in-romania
“Josnic! Ca să alunge refugiaţii, Germania a ridicat la graniţă un panou cu “Bun venit în România””
buna seara
@dp-va rog nu ma suspectati de “bun simt”/sincer as fi vrut sa le sparg cauciucurile
cand descriu scene de ‘normalitate’ in teritoriul numit Romania ,poate ca incerc sa ma anesteziez/sau poate ceva cam ca drogurile
mai devreme am vazut o scena: la o statie de taxi,o doamna in varsta-bona sau bunica?nu stiu-vrea sa se urce cu un copil de 3-4 ani/ e imbrancita de o tanara ‘corporatista’ care se repede in taxi/spre cinstea lui ,taximetristul- parea cam tigan-o baga in origine pe corporatista-probabil-,o da jos si o invita pe doamna cu copil
cam asta e Romania,o “chestie”unde nu te poti plictisi
OM- incep ,din ce in ce mai mult sa cred ca arata ca o cutie neagra= ce “baga” ceva,dar nu se stie ce va iesi
US&VW
prin anii 80,japonezii “cumparau”america
prin anii 80 rusii erau pe cai mari in Afghanistan si Europa(vezi demonstratiile anti pershing)
in anii 90 americanii erau “pe cai mari”cu china suflandu-le in ceafa?japonia in genunchi,rusia aproape de colaps
in anii 2000,EU-recte Germania-vine tare,china si mai tare
in deceniul asta ,china gafaie,germania -EU-se lupta cu “imigrantii” si VW/rusia crede ca e mare
eu nu vad decat o chestie:de 50 ani America “pierde mereu”
americanii astia,vorba unui amic al meu evreu-plecat de mult de pe lumea asta-traiesc “numai din pierderi”si
traiesc al naibii de bine
@intamplator 1:12 am
nu suporta blogul ce le-ar face “bunul meu simt”…
noi si americanii:
diferenta e ca traim al naibii de prost
Booon…madam gorghiu intra in greva japoneza, cu tot cu parlamentarii ei. Bine ca macar stim si noi ca-i japoneza…greva asta permanenta :
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-20461445-alina-gorghiu-parlamentarii-liberalii-intra-luni-greva-japoneza.htm
in semn de protest fata de situatia privind adoptarea legii votului prin corespondenta…
Reamintesc titlul motiunii de cenzura onor picata cu brio :
“Alege între România și Ponta, un premier compromis.”
Nu a fost in stare sa-l dea jos pe ponta si acum vrea lege prin corespondenta (trebuie votata cu ponta sau nu??). Aici ii dau dreptate piratului : “Vasile[eeeeee], mai incearca [maaa] o data!”
Hai sictir.. cucoana !!
M-am enervat…
poza asta circula pe peste tot :
Identity Card of Mrs. AYSE EL MERKEL-HABIB
https://twitter.com/expandedgalaxy/status/593548773990739968
Frau Merkel.
http://speisa.com/modules/articles/index.php/item.1981/1984-is-fast-approaching-un-to-censor-the-internet.html#at_pco=smlwn-1.0&at_si=560a8b026f34fb6d&at_ab=per-2&at_pos=0&at_tot=1
buna dimineata 🙂
http://politeia.org.ro/stiri-revista-presei/revista-presei-30-septembrie-blat-sau-prostie-tertium-non-datur/40965/