Sinuciderea geo-politică și identitară a Europei sub bagheta lașă a Germaniei
09/09/2015 | Autor Cetatean Categorii: Editoriale, GeoPolitica |
Nu imi plac cuvintele si sentintele grave, insa, vazand maniera in care “gestioneaza” Germania criza imigrantilor care vin in valuri pe teritoriul batranului continent, unii fiind in mod real refugiati de razboi, altii doar oportunisti sub aspect economic, vazand ca mereu sunt avansate cifre crescande pentru cote de imigranti, negasind prin documentele si comunicatele europene nici o urma de masura pe termen lung si acceptata unitar in domeniul politicii comune privind imigratia, observand leaderhipul viclean si las al Germaniei si Austriei, care ba accepta, ba suspenda pentru o perioada prevederile Reglamentului Dublin II si cele ale spatiului Schengen, nu pot sa nu ma gandesc ca liderii actuali europeni, de fapt, vor cu dinadinsul ca acest spatiu al pacii si al prosperitatii (relative) sa sucombe in cel mai rapid mod sub asaltul valului incontrolabil de “imigranti” ori “refugiati”.
Toate luarile de pozitie ale liderilor europeni si ale mainstream-ului corect politic despre refugiati si imigratie sunt filosofice si morale (ceea ce este perfect justificat in conferinte si in carti omagiale, cand nu ai milioane de refugiati la usa si in casa), insa nu exista vreun plan concret de masuri unitare la nivel european si care sa trateze problema la radacina si pe termen lung. Nu i-am auzit pe pe Merkel sau pe Juncker sa raspunda la urmatoarele intrebari:
– de ce nu a avut Germania nevoie pana acum de refugiati si are brusc nevoie, in numar din ce in ce mai mare (ba 500.000, ba 800.000)?
– E o coincidenta cifra de 500.000 avansata in primavara si cifra de 500.000 de care vorbesc acum oficialii germani? Citez:
Germania va avea nevoie de aproximativ 500.000 de imigranţi suplimentari până în anul 2050 pentru menţinerea forţei de muncă, relevă un studiu al Institutului Bertelsmann, citat de cotidianul The Local. Germania nu se va mai putea baza pe un flux ridicat de imigranţi din cadrul Uniunii Europene. Trebuie să luăm de acum măsuri care să transforme Germania într-o destinaţie atractivă pentru imigranţi non-UE, a explicat Jörg Dräger, de la Institutul Bertelsmann. Experţii Institutului estimează că Germania va avea nevoie de aproximativ 500.000 de imigranţi suplimentari până în anul 2050.
– de ce trebuie ca altii din Europa, cu probleme sociale si economice inca nerezolvate sa faca precum Germania?
– care este cota maxima admisa de Germania pentru ea si pe ce criterii incearca ea sa impuna cote obligatorii altora?
– in cat timp si cum spera Merkel sa “integreze” refugiatii?
– va fi aceasta “integrare” la fel de “reusita” precum integrarea turcilor din Germania?
– care este costul financiar, social si politic pentru Germania si pentru Europa in ansamblu? Exista acum o estimare?
– ce masuri adopta Germania in cazul refugiatilor care nu reusesc sau nu vor sa se “integreze” (altfel spus, care e planul B daca da gres viziunea roz despre refugiatii care invata rapid germana, devin buni platitori de taxe si respecta “contractul social european”) ?
– cum vede Merkel Germania si Europa dupa, sa zicem, 30-40 de ani de la primirea imigratilor?
Exista si alte intrebari, insa astea imi par cele mai urgente. Deocamdata, vad ca Germania nu are alt plan decat sa joace fata de imigranti rolul Fratelui Milostiv, care accepta orice si pe oricine, in timp ce fata de compatriotii europeni joaca rolul Fratelui Nemilos, care da cu pumnul in masa.
Poate nu ar fi rau daca Germania si-ar aminti ca Europa unita nu inseamna doar piata de desfacere pentru firmele germane, ci si o identitate civilizationala si un proiect comun, acceptat oficial prin tratate si neoficial prin istoria comuna. Daca Germania doreste sa rupa acest proiect si sa devina locul in care napastuitii pamantului sa isi gaseasca refugiu fara a li se cere sa accepte regulile europene (ca, deh, culpa istorica a Germaniei e inca activa), poate ar trebui ca Germania sa paraseasca Uniunea Europeana si sa devina membra a Uniunii Statelor din Orient.
Europa nu e doar o piata economica si de desfacere, ci in primul rand civilizatie construita de crestinism, de rationalismul iluminist si de invatamintele de pe urma razboaielor religioase si mondiale care au macinat-o. Le place sau nu asta celor de la Berlin sau la Bruxelles, e un fapt istoric imposibil de negat.
A baga in aceasta casa indivizi care refuza apa data din compasiune, anunta vremuri grele pentru Europa, iar acestea trebuie oprite cat inca nu e prea tarziu. Insa Germania e prea lasa ca sa o faca. Sa aiba curajul de a o recunoaste in ultima clipa si sa cedeze leadershipul european cui nu ii este rusine de traditia si istoria sa!
Pe acest continent s-a varsat prea mult sange pentru ca niste papa-lapte de la Bruxelles sau Berlin sa se joace cu viitorul celor care azi sunt liberi pentru ca altii au murit pentru ei pe front!
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
buna ziua
“…ce masuri adopta Germania in cazul refugiatilor care nu reusesc sau nu vor sa se “integreze” (altfel spus, care e planul B daca viziunea roz despre refugiatii care nu invata germana, nu devin buni platitori de taxe si nu respecta “contractul social european”) ?..”
personal n-am intalnit inca un plan german care sa aibă si “planul B”
istoria Germaniei confirma acest lucru/daca nu era planul Marshall ,Germania ar fi devenit “republica sovietica socialista”in URSS/norocul lor cu americanii,pe care ii urasc atat acum
buna ziua! Aveti dreptate. Din pacate, noroc ca au existat niste “baieti rai” de prin America ce se opuneau minunatei lumi noi adusa de Moscova!
salut !
a pus @sls cateva intrebari pertinente la postarea precedenta .
ca fapt divers : “Primul ministru israelian Benjamin Netanyahu a avertizat, duminică, că ţara sa nu se va lăsa “inundată” de refugiaţi sirieni şi africani şi a anunţat lansarea construirii unui gard la frontiera cu Iordania, relatează AFP.
“Nu vom lăsa Israelul să fie inundat de un val de migranţi ilegali şi de activişti terorişti”, a afirmat Netanyahu în consiliul de miniştri săptămânal, a doua zi după apelul liderului opoziţiei, Isaac Herzog, de a primi sirieni care fug de războiul civil.
“Israelul nu este indiferent tragediei umane, a refugiaţilor sirieni şi africani, dar Israelul este un stat mic, foarte mic care nu dispune de o profunzime demografică şi geografică şi de aceea trebuie să ne controlăm frontierele”, a adăugat el, conform biroului său de presă. “
TOATE EFORTURILE PENTRU PASTRAREA SI INTARIREA AXEI BUCURESTI LONDRA WASHINGTON !!
e singura optiune valabila pentru o tara ca Romania,acum!!!
din fericire ,cu toate incercarile de spalare a creierelor ,”romanul mediu”inca nu a devenit anti american
mai e in Europa o singura tara care e pro americana cu exceptia Romaniei-Polonia
e singura alianta valabila in care esti protejat si tratat ca ceilalti membri !
Nu trebuie neglijata ‘tabara” anti . Sunt extrem de periculosi ,mai ales ca unii dintre ei au fost deja incarcerati si altii urmeaza. Pentru ei ,America reprezinta raul. Nu vreau sa va reamintesc de pozitia lui Severin sau recidivele lui Tariceanu; “somnul” lui Ciorbea sau “mutenia” trioului Cazanciuc -Nitu -Horodniceanu.
Ultimii 3 nu s-au declarat anti stat de drept dar nici nu au condmnat ,nici hotiile ,nici tentativa de lovitura de stat din 2012 ,nici manareala de la referndum,nici martea neagra si nici proiectul de modificare a CP ului pentru salvarea borfasilor.
Vestea buna este ca americanii i-au mai dat una peste ceafa pacaliciului ; acceptand ca Oprea sa semneze din partea guvernului a unui nou acord de colaborare.
PS Oprea reprezentand raul mai mic 🙂
corect , de acord 100 % . de aia si am reactii radicale uneori pentru ca ma astept de la oameni care par sau sunt pro axa respectiva sa aiba toleranta zero fata de bolsevici precum severin sau tariceanu . nu sa negocieze cu ei .
necesitatea de a deveni un imperiu.
statele bogate sunt obligate sa se comporte imperialist si sa isi ridice vecinii mai saraci pentru a isi asigura prosperitatea. e singurul mod care in istorie a permis transmiterea de civilizatie. chiar si extinderea ue este un astfel de experiment. ramane de vazut daca europa isi va asuma acest rol fata de vecinii mediteraneeni sau daca va ramane la abordarea: avem nevoie de forta de lucru ieftina ca sa ne plateasca pensiile.
buna ziua!teoretic suna corect! faptic am remarcat succesele repurtate chiar in UE de catre statele bogate care au ”ridicat” vecinii mai saraci!
cum de si-a schimbat merkel parerea in 5 ani la 180 de grade?
“She said the so-called “multikulti” concept – where people would “live side-by-side” happily – did not work, and immigrants needed to do more to integrate – including learning German.
The comments come amid rising anti-immigration feeling in Germany.”
http://www.bbc.com/news/world-europe-11559451
In ciuda semnarii si aderarii de catre 118 de state membre ONU a Tratatului privind comerţul cu arme in 2013 (Arms Trade Treaty) si intrarea in vigoarea a acestuia in 2014 proliferarea armelor convenționale, atât în mod legal și ilegal, continuă să ajute conflictelor militare fiind combustibil în mai multe țări din Orientul Mijlociu și Africa, inclusiv Siria, Irak, Sudan, Sudanul de Sud, Somalia, Libia și Yemen.! Asa ca tot vorbim despre ipocrizie!
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-20411278-florentin-scaletchi-condamnat-inchisoare-alexandru-arsinel-niculae-dide-primit-klaus-iohannis-titlul-luptator-rol-determinant-pentru-victoria-revolutiei-romane.htm
te doare capul ce mai inventeaza cretinii astia… papagalus o comite iar
Incep sa am dubii mari legate de capacitatea de a percepe realitatea!
Gelu Voican Voiculescu:„E normal să mă bucur de toate drepturile care mi se oferă prin anumite legi. Ce-aţi vrea, să mă dau înapoi şi să le refuz? Cine beneficiază e mulţumit că beneficiază. Ce vreţi, să-i pară rău?“.
Răzvan Theodorescu: „Nu m-a interesat aspectul financiar, e doar pentru marcarea momentului. Mi se pare normal să primesc certificat de revoluţionar pentru că timp de zece zile am fost în casa Ceauşescu şi am stat sub tirul Securităţii. Am scăpat in extremis de glonţ“.
http://adevarul.ro/news/politica/florentin-scaletchi-condamnat-inchisoare-coruptie-gelu-voican-voiculescu-razvan-teodorescu-alexandru-arsinel-decorati-iohannis-victoria-revolutiei-romane-1_55f03491f5eaafab2c6d19b1/index.html#
Clara :), pana pe 14 septembrie! 🙂
” Că întotdeauna, niciodată nu trebuie să excluzi variante alternative, Dar deocamndată, conform datelor pe care le avem, poziţia noatră e clară.”
http://www.puterea.ro/politica/palatul-cotroceni-reactie-la-cotele-de-imigranti-impuse-de-comisia-europeana-120999.html
clara din iunie 😀
o rezolva Ludovic O cum a rezolvat si cu absortia fondurile europene , prin toate guvernele – pe unde si a facut veacul .
sa-i dai un miel lui frate-sau Leonard! 🙂
Da , un miel de la cantina de partid sau de la vreo ferma a fostei securitati 😉
Ei, Ziggie, acum poti face rost si de la Halal! 😛
M-am linistit: tov. procuror aaa, Avocat al Poporului (acum nu cunosc care este poporul lui mr.CiorBEA) traieste!
AGERPRES Avocatul Poporului monitorizează respectarea drepturilor persoanelor refugiate actualmente pe teritoriul României și va aplica aceeași procedură dacă statul român va prelua un număr mai mare de refugiați.
Cu asa un Avocat, sigur nu vor fi in siguranta nici bietii repartizati!
Probabil UE, in accesul asta nebun de a se juca de-a Maica Tereza si Dalai Lama nici nu-l mai baga-n seama pe Geert Wilders. Dintr-un discurs (2007!) in Parlamentul Olandez:
“Islam is the Trojan Horse in Europe. If we do not stop Islamification now, Eurabia and Netherabia will just be a matter of time. One century ago, there were approximately 50 Muslims in the Netherlands. Today, there are about 1 million Muslims in this country. Where will it end? We are heading for the end of European and Dutch civilisation as we know it. Where is our Prime Minister in all this?
In reply to my questions in the House he said, without batting an eyelid, that there is no question of our country being Islamified. Now, this reply constituted a historical error as soon as it was uttered. Very many Dutch citizens, Madam Speaker, experience the presence of Islam around them. And I can report that they have had enough of burkas, headscarves, the ritual slaughter of animals, so‑called honour revenge, blaring minarets, female circumcision, hymen restoration operations, abuse of homosexuals, Turkish and Arabic on the buses and trains as well as on town hall leaflets, halal meat at grocery shops and department stores, Sharia exams, the Finance Minister’s Sharia mortgages, and the enormous overrepresentation of Muslims in the area of crime, including Moroccan street terrorists.”
altzi bani ,altä distractzie. cine naiba il pune pe Klaus iar cu pomenile si titlurile revolutzionare.
sunt sute poate mii de probleme mai acute, oare asa tembeli consilieri are?.
Seara buna
Incerc sa raspund la citeva nedumeriri .
1- In Germania statistica e luata chiar in serios . 500.000 de noi angajati din afara tarii sint necesari anual pentru ca industria germana sa ramana “locomotiva Europei” . Demografia nu lasa loc la interpretari. “vom vedea” , “dupa noi potopul” si alte aiureli care in Romania sint la ordinea zilei .
2- “rezervorul” de forta de munca numit Est Europa va secatui inevitabil cit de curind . Natalitatea in scadere ca si nivelul tot mai slab de pregatire profesionala sint realitati in multe din aceste tari (Romania inclusa) . Ca urmare , noii emigranti din aceste tari vor avea tot mai grele probleme pentru gasirea unui loc de munca in vest (chiar daca au diplome marete dar fara nici o valoare internationala)
3- RFG are o politica de integrare complet diversa de ce stiu romanii de prin Italia , Spania , Romania .
Se aplica “modelul nordic” de integrare . Compus :
a- invatarea limbii . Scris -vorbit .
b- scolarizare obligatorie a tinerilor straini
c- acces la scoli profesionale (alea inchise in RO ca nu avem nevoie) , universitati .
d- accesul la burse strict pe baza de performanta
e- loc de munca pentru parinti dar si flexibilitate . Decit sa stea somer 2 ani , se invata alta meserie .
f- ” sortare” in timp a migrantilor . Cine “calca pe bec” , ori liber sa plece in alta tara , ori acasa fortat .
g – legat strict de punctul f. nu se admit prea multe “drepturi religioase” .
h – accepti sistemul nostru , te integram . Nu accepti , liber sa pleci unde vrei . Aici nu ramai .
4- Despre finantare
Scris negru pe alb : de la actualii 1,5 miliarde euro anual , cheltuieli bugetare pentru integrarea strainilor . in 2016 RFG va cheltui 6 miliarde euro in acelasi domeniu .
5- Politica germana
De la 1945 incoace , RFG a avut un rol tertiar (nici macar secundar) in politica externa pe arena mondiala . Mereu vazuti ca urmasii lui Hitler , tara care a generat doua razboaie mondiale si un holocaust, au constituit o obiectiva piedica in afermarea politicii nemtesti .
Acum au ocazia sa arate ca nu mai e nimic legat de trecut , de suprematia rasei ariane . Adica suprematia democratiei bazata pe drepturi si obligatii . (in RO sintem inca la faza doar de drepturi 🙂 )
6- Politica UE
Asa cum Theophyle ne descria clar , obiectiv si la obiect , UE de azi nu mai e ce era cu 35 de ani in urma . Deoarece politicienii de azi , in mare majoritate , judeca si iau decizii dupa numarul de voturi potentiale si nu principii , morala. Exemple se pot da cu gramada de politicieni corupti , afemeiati 🙂 distrugatori de idealuri si viitor . Conteaza prezentul . Puterea si fotoliul .
Asistam la 28 de tari care nu mai reusesc sa decida absolut nimic de comun acord . Politica externa a UE e inexistenta , (“de parada” cum zic eu ).
Cindva scriam ca o comunitate fara armata comuna e un gigant cu picioare de lut . Efectele se vad azi . In Irak , Libia , Siria , Afganistan , Sudan , Somalia .
Adica exact tarile unde occidentul a intervenit (direct sau indirect , cum scria Theophyle : “razboaie proxy ” prin interpusi)
PS , Sint emigrant din 1990 . In Italia unde se gasesc destui musulmani de prin alte tari .
Trebuie sa fie clar ca Italia nu e si nu va fi niciodata pasalic , califat si nici coranul lege de stat . Terorismul fanatic islamist a fost tinut bine in frau .
Dezaxatii , cretinii se gasec in oricare natiune , comunitate dar nu sint ei care domina societatea si nu vor reusii niciodata.
Doar in Romania aceasta frica de “divers” e amplificata la maxim .
Cel mai clasic exemplu legat de integrare : refuzul fiilor de musulmani de a practica islamismul in viata de zi cu zi . Abandonarea hainelor traditionale si a celor 5 rugaciuni /zi . Exceptii exista dar ce nu reusim noi cu tiganii (ca nu vrem) la altii e exceptie , numeric o minoritate a minoritatilor .
In rest : Allah akbar 🙂 🙂
Pentru multi crestini inseamna Alah e mare .
Nimic mai fals. Inseamna Alah e cel mai mare (sau maximul intre divinitati) 🙂 🙂
Buna seara,
Iohannis nu are numai problema refugiatilor, decoratiilor etc:
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-20411620-pleaca-ponta-vine-oprea-evenimentele-precipita-posibile-evolutii-scenarii.htm
seara buna , se straduie sa si ia tara inapoi . cu tot ce a mai ramas de furat .
@stefan60: Problema in UE in general e ca multi politicieni mari repeta timpenia cu Islam = religion of peace. Si stim prea bine ca o minciuna repetata de multe ori incepe sa fie perceputa ca un adevar.
Iar in Italia are grija papa Francisc sa se impuste in picior si sa schimbe si opinia publica cite-un pic-pic-pic…
Stai linistiti tovarasi . 🙂
Papa asta va fi la fel de apreciat ca cel polonez (decedat) .
Face treptat niste schimbari in biserica catolica ca nu va vine sa credeti .
Islamul exista in USA dar si in tari europene . Nu rezulta ca au instalat sharia ca lege de stat in nici una din ele .
Iar RFG va selecta refugiatii .
De ce vrea preponderent sirieni ?
Simplu .
a- majoritar sint scoliti (regimul Assad punea si pune baza pe scoala, universitate)
b- Multi cunosc meserii practicate in tara .
c- Fanatismul religios a fost dur tinut sub papuc de regim . Deci nu prea sint fanatici .
Restul tarilor UE sa se “spele pe cap” cu musulmanii din Sudan , Somalia , Etiopia, Afganistan unde 4 ani de scoala sint un succes colosal iar cunoasterea din memorie a Coranului motiv de mandrie . 🙂 🙂
Vom discuta sta mai incolo , peste ceva ani . 🙂
Polticienii vand ca intotdeauna gogosi reusind sa creeze vrajba, intre timp sponsorii acestora merg pe “Religion of pieces”! 🙂
“Anul acesta a debutat cu o mare provocare pentru UE, în special pentru Germania ( motorul si contributorul major al UE ) prin gasirea unei costisitoare solutii financiare de mentinere în UE a Greciei. Daca Rusia sau China ar fi avut o implicare în aceasta chestiune, era foarte simplu pentru ele sa acorde un împrumut Greciei cu conditia de a iesi din UE. Dar n-au facut-o.
COTELE IMPUSE DE COMISIA EUROPEANA
Imediat dupa acest soc, a aparut criza imigrantilor care nu mai are legatura cu Grecia dar se înscrie în acelasi trend de subminare economica a UE. Nici de aceasta data, în ecuatie nu apar Rusia, India sau China. Comisia Europeana a impus cote obligatorii pentru redistribuirea unui prim lot de 160.000 refugiati. Surpinzator, dar Anglia, aliatul fidel al SUA a fost exceptat de la repartizarea de refugiati pe teritoriul sau. Cum aceasta masura încurajeaza alte valuri si mai mari de imigranti, este de asteptat ca cheltuielile UE, per ansamblu, cu intergrarea acestora sa-si puna aprenta asupra economiilor majoritatii statelor membre UE.
Avioanele multirol ale sultanatelor Golfului ( Qatar si Emiratele Arabe Unite ) au fost extrem de utile SUA si Europei ( Franta, Anglia, Belgia, Olanda, Canada, Danemarca, Italia, Norvegia, Spania, Suedia ) în opertiunea de bombardare a Libiei. Operatiune care a condus la înlocuirea lui Gaddafi cu hoardele islamiste, care au ajuns sa se lupte între ele, în ultimii patru ani. Fenomenul jihadist ISIS, care distruge Siria din temelii, a fost creat de Arabia Saudita, Qatar si Turcia, cu sprijinul SUA si al principalelor state UE.
Lucruri mai putin stiute vis-a-vis de imensul val de imigranti din Europa
Pentru complexul militar-industrial European, înarmarea bogatelor califate ale Golfului, a costituit o mana cereasca. Numai ca acesta nu contribuie de buna voie, cu nimic la rezolvarea crizei refugiatilor. Qatarul a fost înarmat cu tancuri moderne Leopard 2A7 si obuziere autopropulsate PzH 2000, furnizate de GERMANIA, cu sisteme de rachete anti-tanc HOT si MILAN, avioane multirol Mirage 2000, livrate de FRANTA.
Arabia Saudita a fost înarmata de GERMANIA cu transportoare amfibii TPz Fuchs, de ANGLIA cu avioane multirole Eurofighter Typhoon, Panavia Tornado si piese de artilerie FH-70, de FRANTA cu tancuri AMX-30, masini de lupta ale infanteriei AMX-10P, fregate din clasele La Fayette, Al Madinah si elicoptere anti-submarin AS565 SA Dauphin. {…} .
Morala si politica multiculturala depinde în mare masura de situatia economica a UE. Prin urmare, fiind introdusa în mod voit într-o vrie economica, determinata de milioanele de imigranti dirijati de o mâna nevazuta, Uniunii Europene i-ar putea veni mintea la cap ca sa gîndeasca si o solutie pentru stoparea degradarii calitatii vietii libienilor, sirienilor, yemenitilor, etc. UE ar putea sa trateze cu mai multa intransigenta declaratii precum cele ale emirului Qatar-ului, Tamim ben Hamad Al Thani, care a spus ca tara sa nu primeste refugiati sirieni, întrucît are deja destui sclavi. În conditiile în care bogatele emirate din Golf îsi justifica refuzul de a accepta imigranti, motivînd ca sirienii siiti ar ataca populatia sunita autohtona. Ori acest argument este unul mincinos, întrucît Iordania, un stat mult mai sarac, are pe teritoriul sau doua milioane de refugiati palestinieni suniti, ca urmare a razboaielor israeliano-arabe, 300.000 de irakieni si alte doua milioane de proaspeti refugiati sirieni.
Si n-a auzit nimeni ca în Iordania siitii sa le puna bombe sunitilor.”
http://www.stiripesurse.ro/cine-are-de-cistigat-de-pe-urma-crizei-refugiatilor-in-ue_966571.html
Articol sublim .
Identic ca cele citite pe vremea RSR si care infiereau cu manie proletara impotriva nenorocitilor de capitalisti care subjugau industria socialista , dadeau imprumuturi cu dobanda in valuta si alte chestii criminale pentru politrucii cu 4 ani de scoala , liceul la comasati dar diplome marete de universitate si care le dadea dreptul sa se numesca “telectuali” . 🙂
Siria cumpara din greu armament rusesc , mai nou si Irak dar evident vedem doar pe aia din vest care ne pun bete in roate in “construirea societatii socialiste multilateral dezvoltate “.
Am mai scis eu ca site asta e un Gunoi cu G mare . Am mai citit si altele unde nu se cunoaste diferenta intre procuror si judecator si dai cu articole marete . 🙁 🙁
Presa in general e total mizerabila in Romania . Putine exceptii , foarte putine .
Se stie Stefan 60 ca Rusia exporta armament in Siria,Irak, Tarile Golfului si in tari africane, doar pacea se obtine din vanzarea armelor!
Solidari toti, in numele pacii!
http://www.jewsnews.co.il/2014/02/04/here-is-a-picture-of-syria-no-bds-no-flotillas-no-world-condemnation/
Si am uitat un amanunt interesant exista Regulamente ONU, UE care interzic exportul de arme in Siria! So cute! 🙂
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-20411506-riscul-asumat-presedintele-iohannis-cum-poate-transforma-esec-personal-tema-atac-impotriva.htm
E unu din putinii ziaristi care stiu ce scriu si nu “la comanda” .
Articolul e o analiza de nivel ridicat . La egalitate profesionala cu ce poti citi zilnic in presa occidentala (pe diverse argumente) .
@stefan
buna seara
de la bun inceput rog tineti minte ca sunt convins ca invadatorii ce vor fi repartizati romaniei nu vor putea influenta societatea romaneasca/in plus-repet ce scraim azi dimineata-de relocarea lor vor profita tiganii care ii vor duce inapoi in germania sau austria
nu au cum chiar de vor fi 100 mii
germania: da,are nevoie de 500 mii/an
da,am mai scris cred ca nu sirienii sunt un pericol/aceleasi argumente ca ale dvs
dar
-atentatele de la 9/11 au fost planificate in germania-hamburg
-islamismul radical a devenit fenomen “de masa”in ultimii 15 ani si devine din ce in ce mai virulent
-acesti imigranti vor fi marginalizati,se vor simti alienati si se vor refugia in fanatism religios/franta e un bun exemplu/ a avut “pieds noir”la sfarsitul anilor 50 si iata situatia dupa doua generatii
-germania a integrat musulmani,dar veneau dintr-un stat laic-turcia
daca germania are nevoie de forta de munca ,de ce nu ar fi “exportat”fabricile in alte tari si ei s-ar concentra pe industria de varf
inca un argument -Japonia-are deja populatia imbatranita-nu le-a scazut nivelul de trai si nu “importa imigranti”
acum nu e vorba de cteva zeci de mii/an, totul sub control strict,e vorba de 1 milion/an dintr-o data
cat or fi nemtii “de nemti”au mari sanse sa scape situatia de sub control
nu se spune dar munchen-ul e deja depasit,berlinul incepe ,urmeaza leipzig
care ar fi fost azi atitudinea opiniei publice daca tembelul ala din thalys nu era imobilizat-culmea de 2 americani si un englez-si impusca cateva zeci de oameni?
Aveti dreptate . Uneori ci cele mai negre previziuni devin realitate .
Cit priveste “exportul” industriei din RFG . Cam greu .
Sistemul de control al majoritatii industriei “cu greutate” (nu grele) este un unicat in Europa . Actionariatul e compus din patroni privati + sindicate + landuri (regiuni) . Fiecare cu cota lor. Ca urmare , greu de urmarit doar strategii bazate exclusiv pe marimea profitului . Interesele sint divergente . Dar ajung la acorduri imposibil de replicat in alte tari de alte grupuri .
Ca exemplu ,cind la BMW se decide sa lucreze toti dar pe ceva bani mai putini , au primit toti in contrapartida premii la sfarsit de ani de au ramas cu gura cascate toate industrile auto europene .
Japonia nu importa emigranti deoarece nu are nevoie . Gigantii industriali au largit enorm baza de stabilimente productive peste hotare . Sony , Panasonic , JVC ,Nikon ,s.a.m.d. fac cercetare in Japan dar productia e toata in China comunista . La fel a facut si Taiwan care nu are relatii diplomatice cu China comunista dar cind e vorba de bani , totul e posibil . 🙂
Veti vedea (peste ceva timp) cum se vor decide la ONU , NATO , UE interventii armate in Siria si Libia . Deci milioanele de refugiati ipotizati vor ramane pina la urma doar citeva sute de mii . (cei de acum + cei de pina la sfarsitul anului )
Sper ca a fost remarcat ca rusii incep sa trimita trupe in Siria . Oare de ce ?
– Doar consilieri militari sau crearea unei zone in care regimul Assad rezista si ramane la putere ?
-Stiu rusii ceva ce nu stim noi europenii legat de o viitoare operatie militara internationala in Siria ?
Personal am citit de pregatirile ( discutii politice la nivele inalte ) ca cineva , undeva sa aprobe /decreteze necesitatea unei inteventii militare in Libia .
In Franta? Mai punea Hollande de un mars al pacii chemand liderii politici la o poza de grup! In ziua cand au marsaluit pacifistii la Paris, gruparea Boko Haram tocmai punea de un genocid mic in Nigeria, ucigand peste O MIE de persoana dintr-o localitate din nordul tarii. Si nimeni nu a deschis o carte de condoleante la Ambasada Nigeriei in Romania!
Nigeria a privatizat extractia petrolului . Coruptia depasete nivelul mioritic . Boko Haram a aparut ca revolta la sistemul corupt . Cum finantare au gasit doar de la islamismul fanatic , au devenit fundamentalisti .
Pentru a intelege mai bine cum e posibil , faceti un salt in trecutul apropriat din Balcani . Respectiv razboiul civil din Yugoslavia si in special Bosnia . Nu au gasit finantare , sprijin militar nicaeri in Europa . Si atunci , dat fiind ca bosniacii sint cam 48 % musulmani (dar NU fanatici) au gasit ajutor in monarhiile din golf . In Primis Arabia Saudita . Ajutati inclusiv cu talebani trimisi sa lupte .
Nu e de mirare ca sint zone in Bosnia unde fundamentalismul islamic a prins radacini .
Mergi la un sarac cu caruta de bani si cere ca in schimbul acestora sa se roage la Montezuma . Pai ce , e prost sa nu o faca ? 🙂
Si nu e de mirare ca Bosnia “Odată o țară de destinație pentru luptători străini în anii 1990, este acum țara de origine pentru voluntari în războaiele altor persoane”
http://www.businessinsider.com/r-back-from-syria-and-iraq-bosnian-fighters-pose-threat-at-home-2015-6
Poliția daneză a oprit miercuri trenurile ce soseau din Germania în cadrul unui demers de a înregistra și controla afluxul de solicitanți de azil și imigranți care doresc să ajungă în Suedia, relatează DPA, AFP și Reuters. Compania feroviară daneză DSB a anunțat miercuri că a suspendat, la ordinul poliției, toate legăturile cu Germania, după refuzul a sute de imigranți de a coborî din trenuri. ‘Poliția ne-a cerut să facem acest lucru’, a indicat un purtător de cuvânt al DSB.
Poliția daneză a închis miercuri și autostrada ce face legătura între Danemarca și Germania după ce aproximativ 300 de refugiați, între care copii, au tranzitat teritoriul danez.
Mulți refugiați vin din Germania în Danemarca pentru a ajunge în Suedia, care are una dintre cele mai deschise politici din Europa față de solicitanții de azil. Mulți dintre ei au refuzat să se înregistreze în Danemarca, unde guvernul de centru-dreapta a tăiat ajutoarele sociale pentru refugiați.(Agerpres)
UE functioneaza BRICI!
Danemarca a facut ce au cerut neoficial suedezii . Blocarea puhoiului .
Acolo (in Suedia ) intai se selecteaza emigrantii si doar ulterior se intra .
Va explica mai bine oricare roman/romanca ajunsi in Suedia din 1970 si pina in 2007 .
Da Stefane sunt in UE, dar cele doua state respecta legile la care au aderat!
unraspuns pertinent al unui cititor/cititoare la articolul din hotnews al lui pantazi
e integral c/p
Eu nu pricep de ce este gindirea asta cum ca daca nu esti cu tot ceea ce dicteaza UE, inseamna ca esti cu Rusia.
Eu va garantez, domnule Pantazi, ca multi dintre noi astia care nu vrem sa avem nimic de-a face cu acesti imigranti, nu vrem sa avem nimic de-a face nici cu Rusia.
Pe noi ne deranjeaza cel mai mult cum Germania si Franta iau deciziile, iar noi restul tarilor trebuie sa facem cum dicteaza ei, chiar daca asta inseamna atac la siguranta nationala. Iar aroganta pe care o arata tarile vestice celor din est (vezi UK fata de Polonia, Romania si Bulgaria; Olanda fata de Romania etc), aceasta aroganta o sa se intoarca impotriva lor. Ce semeni, aia culegi.
Imi pare rau, am crezut in UE cu toata forta, dar lucrurile in cadrul Uniunii nu pot sa continue in felul acesta. Este nevoie de o reforma urgenta. Altfel prefer sa ne dezvoltam din punct de vedere economic ca Norvegia – partener UE si membru NATO
De cit timp scriu despre “greii” UE ?
– Cu refugiatii , UE a incercat initial sa lase pe italieni sa se descurce singuri .
– Raspunsul pm italian a fost : “vom face singuri dar in modul nostru ”
– Nu trec 2 luni si apare puhoiul de refugiati care iau cu asalt Europa . (grecii nu au declarat nimic dar au aplicat tehnica italiana in domeniu) Adica lasa tata sa plece unde vor strainii astia .
– Reactile au fost imediate . “sa aplice imediat Italia si Grecia normele din tratatul de la Dublin” , sa identifice si adapostesca refugiatii .
Raspunsul a fost ceva tip : bă, voi sinteti cretini ? Unde masam peste 120.000 de oameni veniti in doar 5 luni ? (la greci exact aceiasi situatie cu numere egale )
Anglia , Franta , RFG au raspuns ca nu , nu e treaba noastra , poate va dam ceva bani . 🙂
A urmat o accelerare a fluxului de refugiati catre inima europei si pina la urma , cote obligatorii pentru toti .
Nu e fantezie . E cronaca evenimentelor din ianuarie si pina acum .
Buna seara
Ce-or fi vrind sa faca cu ei …ma depaseste:
http://www.spiegel.de/international/germany/refugees-are-an-opportunity-for-the-german-economy-a-1050102.html
Service-urile si reparatiile auto/autohandlerii sint turci in majoritate (chiar ieri am fost la un turcul meu care mi-a zis textual : mecanici sint peste tot, mecanici buni insa….cam greu).Restaurantele sint de toate natiile. In cutia postala gasesc numai reclame la pizza.
In constructii sint ai nostri la putere. Laolalta cu polonezii/albanezii/estici..
Poate doar in agricultura..la concurenta cu capsunarii nostri.
E din ce in ce mai greu pt neamtul sa rind sa razbeasca. Singurul lui avantaj e stapinirea limbii germane.
Dezavantajul e ca nu accepta chestii pe care altii le trec cu vederea.
Oportunitatea aia daca ar fi e ca pe alocuri sint mai ieftini chiar decit esticii.Si normal …preturile vor fi ….dictate de piata !!!!
In nici un caz cum ca au ei nu stiu ce minusuri pe nu stiu unde. Nu cred chestia asta.
Poate ca vor sa aduca low-cost-ul la ei acasa…
P.S. Pe linga A7, inainte de Ausfahrt Bahrenfeld am vazut o groaza de containere de genul alora de santier, cu copii jucindu-se printre ele. Aparitie noua-n peisaj.
Se anunta vremuri “interesante”..
http://www.hotnews.ro/stiri-international-20411751-rusia-trimite-nave-avioane-trupe-siria-oficiali-americani.htm
Nu e prima oara cind aud de chestia asta cu rusii in/din siria.
Ar trebui sa le dea UE si lor o cota parte….dat fiind faptul ca-s contributori plini la toata mizeria aia de pe acolo.
@dp
buna seara
imi pare ca ati terminat concediul “in tara de origine”si ati revenit acasa
am tot vorbit zilele astea si cu nemti si cu romani aflati -cu treaba sau concediu-in germania
nu prea sunt lamurit
ce imi spun la telefon-si nemtii si romanii-e diferit de ce citesc
s-a ajuns cumva si in germania ca politicienii sa traiasca in “lume paralela”?despre media stiu ca “e aliniata”
am senzatia ca primirea “cu flori”a invadatorilor seamana cu primirea in 44 la bucuresti a “trupelor sovietice eliberatoare”asa cum o arata scanteia si pravda
ce simtiti dvs acolo?
P.S. la PS
Tot in Hamburg: Pt simbata asta se anunta un meeting de asa-zisa ziua patriotilor “Tag der Patrioten”. Fiindca-i mai de dreapta….s-a interzis (pe motiv de risc marit de violenta):
http://www.mopo.de/nachrichten/nazi-aufmarsch-gericht-bestaetigt-demo-verbot-zum–tag-der-patrioten-,5067140,31754536.html
Momentan Frau Merkel nu a reusit decit sa le dea astora apa la moara.
@stefan
la 10 13 spuneti
Japonia nu importa emigranti deoarece nu are nevoie . Gigantii industriali au largit enorm baza de stabilimente productive peste hotare . Sony , Panasonic , JVC ,Nikon ,s.a.m.d. fac cercetare in Japan dar productia e toata in China comunista . La fel a facut si Taiwan care nu are relatii diplomatice cu China comunista dar cind e vorba de bani , totul e posibil
de ce nu face germania la fel?
ce ii impiedica sa mute in polonia,spania,ungaria,chiar si romania productia?
pai e deja mutata.
la auto cel putin VW face pe peste tot ….Slovacia,Ungaria,China.
In schimb Opel a inchis uzina de la Bochum.
In Ro la Brasov se fac piese/ansamble pt Airbus (Premium Aerotec).
@intamplator
buna seara
In acest moment pe RTL ni se spun povesti cu refugiati.
Dar pe feisbuc sint povesti de genul ” sa ma lase-n pace cu refugiatii lor cu tot”.
Nimeni nu va spune pe fata cum ca nu-i doreste (asa cum poate nu ne-a dorit nici pe noi…).
Dar daca are un business se va mai gindi inca o data vis-a-vis de angajari.
Una peste alta…nu-mi suna a bine.
“s-a ajuns cumva si in germania ca politicienii sa traiasca in “lume paralela”?”…..eu zic DA.
vielen dank/genau
buna dimineata! 🙂
http://politeia.org.ro/stiri-revista-presei/revista-presei-10-septembrie-coruptii-si-dinozaurii-politici-parcheaza-la-curtea-de-conturi/40531/