Ponta, ofiter acoperit. Sfarsitul Constitutiei democratice si inceputul juntei militare secrete
14/10/2014 | Autor Cetatean Categorii: Editoriale |
Presedintele Basescu a prezentat ieri cateva indicii solide care conduc la o concluzie de bun simt: Victor Ponta a fost ofiter acoperit al SIE intre anii 1997 si 2001.
Cel mai puteric indiciu este, de departe, HG 223/2013 pentru aprobarea Listei cuprinzand categoriile de informatii secrete de stat din domeniul de activitate al Serviciului de Informatii Externe, prin care se abroga Hotararea Guvernului nr. 1.209/2002 . Aceasta HG avea caracter militar si nu a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I. Spre deosebire de HG 1209/2002, HG 223/2013 aprobata de Ponta nu doar ca a fost publicata, ci a fost publicata si Anexa, unde, la punctul 4, scrie:
“Informatiile, datele si documentele secrete sunt cele care se refera la:
4. personalul din domeniul activitatii informative, chiar si dupa incetarea, in orice mod, a raporturilor de munca sau de serviciu“.
Hotnews se straduieste sa treaca in revista implicatiile dezvaluirii lui Traian Basescu, lucru care este extrem de greu de facut la acest moment. Ceea ce scriu Dan Tapalaga si Cristian Pantazi este corect, insa ma tem ca nu este suficient, pentru ca astfel de efecte sunt dificil de sesizat, mai ales la un interval atat de mic de la dezvaluire.
Personal, consider ca indiciul oferit de Traian Basescu nu este o proba in adevarul sens al cuvantului, insa in acest domensiu indiciul valoreaza cat o proba. Coform principiului latinesc “cui prodest scelus, is fecerit” (interpretat invers), intrucat Ponta a adoptat aceasta HG 223/2013, inseamna ca lui ii foloseste. Nu cred ca vom vedea vreodata actul initial de colaborare semnat de Victor Ponta in 1997 sau vom vedea vreun raport scris de Ponta, cand se afla in misiune in Italia (spun unii, sa o supravegheze pe procuroarea Carla del Ponte – ce ironie lingvistica!), insa cred ca indiciul oferit de Traian Basescu este suficient.
Altceva insa ma framanta: de ce Ponta a pus in pericol activitatea SIE, publicand mai ales Anexa la HG 223/2013, in care sunt informatii atat de detaliate, incat, vorba lui Traian Basescu, daca ar fi specialist, ar putea sa faca si organigrama SIE (“Daca as fi un specialist, dupa activitatile secret de stat pe care le are SIE i-as face si organigrama“)?
Cu siguranta partenerii nostri din NATO sunt incantati de cel care este favorit in alegerile care bat la usa si care se trage in poze cu Obama, probabil ca acum au sunt in alerta, intrebandu-se daca nu cumva dezvaluirea de ieri le periciliteaza cumva operatiunile si orientarea in raport cu Romania.
Parerea mea este ca Victor Ponta a publicat in mod deliberat aceasta HG 223/2013 si mai ales Anexa (incalcand legea SIE, care spune la art. 9 alin 2, cum bine a amintit Presedintele, ca activitatea SIE “are caracter de secret de stat”) tocmai pentru ca, la o eventuala verificare oficiala, serviciile sa invoce art. 4 din HG 223/2013 si sa raspunda ca este “ilegal” sa difuzeze informatii chiar si despre fostii ofiteri.
Exact “blindarea” legala integrala il indica pe el ca beficiar direct al HG 223/2013!
Cu alte cuvinte, Ponta publicat in Monitorul Oficial ceea ce nu era de publicat (Anexa la HG) pentru a se acoperi in mod legal si pentru a nu lasa nici o portita legala serviciilor secrete daca acestea ar primi o solicitare oficiala.
De altfel, acest lucru l-a remarcat Presedintele, cand a mentionat modul in care i-a raspuns institutional Melescanu la solicitarea de informatii: “A raspuns exact cu articolul din HG ca e secret de stat, netinand cont ca in conformitate cu legea, din momentul validarii presedintele are acces la orice secret de stat“.
Or, aici e marea problema: daca intr-un stat Presedintelui Romaniei i se refuza, de catre servicii (sub orice pretext), accesul la informatii, inseamna ca de fapt statul nu mai este condus de catre autoritatile civile, ci de catre cele militare, iar statul isi pierde caracterul democratic, in numele unui asa-zis “secret de stat”!
In plus, dat find faptul ca, legal, gratie HG 223/2013, nu mai poti afla nici dupa incetarea raporturilor de munca daca cineva a fost ofiter acoperit, inseamna ca nu poti afla nici daca aceste raporturi de munca au incetat in mod real!
Ce garantie legala putem avea ca Victor Ponta nu este inca ofiter acoperit si, odata cu el, si alti parlamentari si judecatori/procurori?
Cu acea HG 223/2013 (netrecuta prin CSAT, deci cu o a doua incalcare de lege! ) Ponta a dorit sa puna o placa de mormant asupra trecutului, protejandu-se impotriva Constitutiei din 1991 (care stabilea incompatibilitatea dintre functia de procuror si functia de lucrator al unui serviciu secret), cat si impotriva celei din 2003 (care reia aceeasi incompatibilitate).
Or, cand doresti sa te protejezi cu “secretul de stat” stabilit prin simpla HG impotriva Constitutiei, inseamna s-a depasit orice limita.
Credeam ca am vazut totul, asistand la OUG-urile lui Ponta care incalcau art.115 alin 6 din Constitutie. In 2013 s-a trecut pe nesimtite la un alt nivel, in care Constitutia este siluita cu simpla Hotarare de Guvern. Urmeaza (Doamne fereste!) ca legea fundamentala sa fie incalcata doar printr-un simplu ordin verbal dat de Ponta care nici macar nu va mai fi publicat in Monitorul Oficial?!
De aceea, data fiind gravitatea consecintelor pe termen lung, pe care inca nu le putem discerne in grozavia lor (insa le putem intui), consider ca Presedintele Romaniei a facut bine ca a l-a demascat pe Ponta. Nu a putut-o face pana la capt, din pricina complicitatii directorului SIE, prieten cu tata socru. Prin aceasta manevra, Presedintele isi spala (partial) imensa greseala de a-l fi numit director la SIE pe Melescanu. E un fapt regretabil pe care nu il mai poate repara si pe care noi nu putem decat sa il deplangem.
Problema insa ramane, asa cum bine spunea Traian Basescu cel patit: crearea precedentului ca, de acum incolo, orice director de serviciu secret sa invoce HG 223/2013 in fata oricarui Presedinte al statului, lucru care va transforma astfel Romania dintr-o democratie intr-un stat condus de o junta militarizata, care se acopera doar formal cu legi, in timp ce se pișa pe Constitutie (scuzati expresia).
****
Mi-a trecut prin cap intrebarea: ce este de facut, legal, pentru a face sa sara protectia cu care s-a acoperit Victor Ponta prin HG223/2013, mai ales ca Presedintele a spus ca adoptarea ei s-a facut cu incalcarea legii SIE si a legii CSAT? Primul gand a fost aceasta: atacarea actului administrativ (HG) in contencios administrativ si desfiintarea lui pe calea Justitiei. Insa un articol din Constitutie mi-a aratat ca s-ar putea sa fie mai greu decat pare:
“Controlul judecătoresc al actelor administrative ale autorităţilor publice, pe calea contenciosului administrativ, este garantat, cu excepţia celor care privesc raporturile cu Parlamentul, precum şi a actelor de comandament cu caracter militar. Instanţele de contencios administrativ sunt competente să soluţioneze cererile persoanelor vătămate prin ordonanţe sau, după caz, prin dispoziţii din ordonanţe declarate neconstituţionale” (art. 126, alin 6.)
Ponta s-a dus fix intr-una din cele doua exceptii pe care Constitutia le consacra pentru a excepta controlul in Justitie a actelor administrative: caracterul militar. Guvernul ar putea invoca oricand acest caracter in instanta, la un eventual proces in contecios administrativ prin care HG-ul ar fi desfiintat.
Dar! Daca HG are caracter militar, de ce a fost publicata in Monitorul Oficial? Sa ne reamintim ca Hotararea Guvernului nr. 1.209/2002 adoptata de Nastase NU a fost publicata in M. Oficial tocmai pentru ca avea caracter militar! Asa incat eu cred ca tocmai publicarea HG 223/2013 in M. Oficial ar putea fi argumentul ca ea NU are caracter militar, deci o instanta o poate analiza si controla sub aspectul legalitatii, iar articolul 126 alin 6 din Constitutie nu mai poate fi invocat.
In plus, in HG 223/2013 nu scrie nicaieri explicit ca ea are caracter militar. Pe deasupra, nu cred ca termenul de “act cu comandament militar” subintinde si aceasta HG. In opinia mea, definitia actului de comandament militar (art.2 litera l) din legea 554/2004), nu acopera sfera de aplicare a HG 223/2013 (“act de comandament cu caracter militar – actul administrativ referitor la problemele strict militare ale activitatii din cadrul fortelor armate, specifice organizarii militare, care presupun dreptul comandantilor de a da ordine subordonatilor in aspecte privitoare la conducerea trupei, in timp de pace sau razboi ori, dupa caz, la indeplinirea serviciului militar”), iar aceasta HG nu se poate prevala de art. 126 alin 6 din Constitutie.
Daca insa aceasta cale de atac nu se dovedeste, din orice fel de motiv, fezabila, ne mai raman doar trei variante: Dumnezeu (doar El decide daca si cand), CCR (inca nu vad cum) sau poporul (la alegeri) cu mila! Prima varianta nu tine deloc de noi, a treia tine de noi insa nu avem intotdeauna mintea de pe urma.
Ramane a doua, care trebuie cumva pusa in mod legal in joc, altmiteri garantarea suprematiei Constitiei in fata simplelor Hotarari de Guvern ca HG 223/2013 devine vorba goala! Poate ar fi cazul ca minti mai luminate ca ale celor care scriu pe Politeia sa se gandeasca la o solutie.
Ani de zile Politeia a cautat si a oferit in mod public si cu buna intentie solutii juridice la probleme constitutionale din cele mai dificile (si aici meritul revine, cel putin moral – daca nu mai mult – celui care a inceput acest demers, @Bascaliosul), uneori castigand la CCR (atunci cand argumentele facute publice au ajuns pe masa judecatorilor si acestia le-au folosit in deciziile lor), alteori pierzand (cand argumentele au fost respinse). Pana acum scorul este egal: atatea victorii cate infrangeri. De data aceasta insa, e nevoie de mai mult decat o simpla argumentatie juridica.
Dupa 24 de ani de orbecaire prin desertul tranzitiei, suntem la un pas de a ne intoarce in epoca in care statul e la cheremul unui singur om. Daca in 2012 acesta aproape ca dat foc la institutii ca sa il demita pe Presedintele in exercitiu ce ii dezvaluise plagiatul, ganditi-va ce va face daca va fi ajunge el Presedinte.
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Cititi si articolul lui Cristian Pantazi de pe Hotnews:”
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-18302109-cazul-ponta-ofiter-acoperit-sie-patru-motive-pentru-care-esential-aflam-adevarul.htm
Buna,
Melescanu il acuza pe TBca are copii ale documentelor secrete! Cineva trebuie sa se ocupe de chestia asta.
El sustine ca Ponta n-ar trebui sa renunte la candidatura!
Da, Doamne, sa aiba copii, si sa le faca publice!
Pai cica n-are voie sa faca copii , doar le citeste si le returneaza!
ba sa faca copii si sa le distribuie din avion, daca gaseste in ele ceva ce contrevine Constitutiei!
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-18302162-teodor-melescanu-din-2013-este-oportuna.htm
Melescanu , intrebat daca un fost ofitera coperit are voie sa candideze, a raspuns ca sigur ca da, doar rezultatul votului conteaza. Deci- drum deschis lui Ponta spre presedintie!
Buna postare!
Melescanu nu poate nici sa confirme nici sa infirme, de fapt tot ce a sustinut este o confirmare mai ales ca a iesit si Popa rapopit sa sutina ca VVp a inpins sa candideze, ca nu a dorit. Incep sa se lege unele fire si sa se ridice alte semne de intrebare, mai ales daca ne raportam la iubirea neconditionata ptr. China, vizitele facute periodic, plus alte decizii/aparitii controversate
Contra celor scrise de marii canalisti CTP&Co. care au sarit ca arsi (oare de ce?), efectul este devastator ptr. gasca tradatoare.
Nu vad cum am putea sa-l dam in judecata pe Ponta fara dovezi.
salut!
Nu am spus ca trebuie dat in judecata Ponta, ci ca trebuie atacat in justitie HG 223/2013.
Vad ca incompatibilul Iohannis este super increzator in sansele sale de a pacali judecatorii ICCJ cu schema societatea la care eram membru AGA era “regionaala”, nu aveti ce sa imi faceti!
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-18300661-klaus-iohanis-interviu-live-video-live-text-hotnews-ora-14-00.htm
Sper sa i se infunde si astuia la ICCJ!
Cum facem asta?
Stai un pic. Marturia presedintelui tarii nu e proba cu martori??
Dragnea: Basescu ramane un securist batran care vrea sa faca rau Romaniei!
vad ca toti slugoii sar in apararea lui Ponta si cer sanctionarea lui Basescu, numai Ponta tace. Azis doua vorbe, trei prostii azi dimineaat si acumii lasa pe altii sa-l apere.
Acum vorbeste si Sova!
Buna ziua!
un scurt comment de pe Reporter Virtual: http://www.reportervirtual.ro/2014/10/dovada-ca-ponta-a-fost-ofiter-acoperit-al-sie.html
ponta se clatina asa ca partidul a trimis cavaleria grea la inaintare. ponta va fi ascuns in buncar cateva zile
“Ce folos sa ai toata puterea din lume dar iti vinzi sufletul “(aprox.Marcu)
ziua buna all 🙂
foarte buna postare City !
asadar,ce folos sa ai toata puterea din tara daca ti-ai vandut sufletul la ticalosi.
Ponta trebuie agatat.Nu exista sa nu fie un document semnat de el cand se afla in conflict cu constitutia.Nu degeaba tata-socru a iesit si a spus ca ponta n-a vrut la cotroceni dar l-au fortat baronii psd.
Presupun(o speculatie) dupa stilul piratului,si anume ca lovitura de gratie va fi data intr-un moment foarte aproape de vot/in timpul confruntarilor televizate(ex. geoana vantu) ,presupun deci ca va mai iesi ceva pe piata. 😀
Valabile sunt doar prima si a 3-a varianta,D-zeu si poporul cu mila.Orice actiune juridica se va intinde hat departe.
Salutari tuturor.
Nu stiu altii cum sint dar pe mine ma uimeste altceva: ce standarde joase au SIE la recrutare de personal. Ponta fost agent SIE? Adica asa de slabi is astia de la SIE de-au ajuns la un pacalici ca Ponta sa fie agent?
Care sint regulile de recrutare? N-ar trebui sa ai macar o scoluca de spion, sa stii bine o limba-doua, sa ai un trecut inatacabil (nu mizerii gen lucrare de doctorat copiata) etc.
?!?
a prestat in perioada cand standardele erau foarte jos, cand institutia respectiva era populata de diversi.
Papagalul tricolor da declaratii din care reiese ca la alegeri e sigur de victorie.
Cum sondajele nu i-au dat aceasta siguranta presupun ca baronii l-au asigurat ca mai aduc ei 10%. Cred ca ce-au furat la referendum e nimic fata de ce se pregatesc sa fure acum…
salut !
daca e posibil , un efort , pentru a se obtine cateva raspunsuri -care pot clarifica situatia – de la domnul Ungureanu.
De ce nu aţi comunicat asta public imediat după ce Meleşcanu a refuzat să vă dea lista? De ce aţi aşteptat, cu Ponta premier al României, aproape un an, până astă-seară – dacă primul ministru are „dublă comandă” nu e nicio problemă? Doar dacă ajunge preşedinte apare problema infracţiunii acoperit-procuror şi „dublei comenzi” cu serviciile?” http://www.gandul.info/puterea-gandului/basescu-sub-turcescu-13381152
buna constatarea celor de la reporter virtual . bun si punctul de vedere al lui CTP.
cand l-a numit ( prima data , neobligat de nimeni ) premier pe mitoman stia de trecutul acestuia ?
o sa ma intreb zi de zi : de afacerile udrea -cocos-ponta si restul camarilei stie tovarasul basescu ?
Buna ziua tuturor, buna ziua City
Vin zile interesante, In 14 zile cred ca piratul rezolva singur ofurile noatre.
O rugaminte: crezi ca – la nivelul acesta de cunostinte publice- MRU = Harnagea?
buna! 🙂 Chiar nu inteleg sensul intrebarii, din ce punct de vedere MRU ar fi egal cu Harnagea? Nu inteleg unde bate intrebarea.
harnagea a dat ideea, basescu sa raspunda in fata parlamentului care sa-l suspende sau demita. si asta a fost sef SIE ! ce cloaca de tradatori
a fost saful Papagalului tradator
salut! Cred ca asta va fi al treila motiv “oficial” de suspendare. Daca se intimpla asa ceva, vom avea un referendum care se va desfasura sub cvorumul de 50%.
Eu inteleg ca Basescu si-a facut seppuku cu treaba asta. Eu cred ca daca este adevarat ce a zis Basescu atunci e bine ca incearca sa il anihileze pe Ponta.Probabil va fi suspendat.
Nu vad alta solutie decat ca CCR sa nu valideze alegerea lui Ponta (daca va fi ales).
Ipoteza plauzibila!
http://www.ziare.com/victor-ponta/ofiter-acoperit/falca-ponta-a-intrat-in-politica-dupa-ce-a-fost-eliminat-din-servicii-pentru-integrarea-in-nato-1327551
O analiza buna, argumentata.
http://www.reportervirtual.ro/2014/10/va-contrazic-domnule-cristoiu-spionul-ponta-nu-va-ajunge-presedinte.html
“Update 15.11. Cazul Turcescu aproape elucidat. Avem raspunsuri si pentru gestul ciudat al lui Melescanu. ”
http://www.reportervirtual.ro/2014/10/citeste-marti-ora-9-00-am-pe-reportervirtual-ro-cine-l-a-santajat-pe-robert-turcescu-momentul-de-sinceritate-al-unui-spion-militar.html
SIE este compromis? http://m.hotnews.ro/stire/18303542
2 lucruri nu stau in picioare in argumentatia lor:
Necesitatea avizului CSAT. SIE e subordonat parlamentului. Guvernul da hotarari care-i reglementeaza activitatea singur, de capul lui? Fara controlul nici unei alte institutii?
Afirmatia ca paragraful mentionat nu mareste, dimpotriva restrange categoriile de persoane protejate. Pe buneee? Schilodim logica?
Si tot nu inteleg cum SIE nu raspunde cererii sefului CSAT. Daca nu raspunde nici lui atunci nu raspunde nimanui. Ca a dat guvernul un HG… 🙂 Da’ ce? SIE a devenit serviciul exclusiv al guvernului?
Nu Basescu a compromis serviciul. S-a compromis singur acum… Pariu ca NATO o sa-i trimita la plimbare pe ofiterii nostrii?
E clar ca SIE si Ponta au incalcat Constitutia. Si trebuie sa plateasca . Daca Basescu a incalcat Constitutia sa plateasca si el. Indiferent de asta eu cred ca Basescu a facut bine ca a spus clar ce a spus.
salut! Nu cred ca Basescu a incalcat Constitutia. Nu vad ce articol.
Marian Iancu-12 ani inchisoare, frate-sau-10 ani, 500 mil.euro confiscati,in dosarul RAFO.
Decizie definitiva!
felicitari magistratilor care nu au cedat presiunilor gastii kagebiste, din care face parte acest escroc ! asteptam de mult condamnarea in dosarul iancu !
Bravo lor! 8 ani de zile, oare cat mai avea asta pana la prescriptie?
cred ca era pe muchie . era foarte vesel omul in anturajul lui – sigur pe el ca scapa si apoi cumpara echipa rapid !
http://www.gandul.info/politica/exclusiv-gandul-martie-2013-iata-in-premiera-mapa-profesionala-a-procurorului-ponta-dosarele-investigate-de-premier-pe-cand-era-anchetator-la-parchetul-general-10692540?utm_source=Gandul&utm_medium=Click%2BBula&utm_campaign=Bula%2BGandul
http://www.comisarul.ro/politic/-ce-legatura-a-avut-ponta-cu-generalul-kostyal-fos_237465.html
eu pun pariu ca si motocicleanu canta sub alt steag !
Nu prea am incredere in ce zic aia de la comisarul, multa speculatie si putina fapte concrete verificabile. Insa de data asta tind sa ii cred!
„L-am arestat tot eu pe Nicolae Andruța Ceaușescu, la Băneasa, după care m-am dus să coordonez Comandamentul Apărării Antiaeriene a Teritoriului. Să vă zic ceva interesant. Luasem cu mine-n mașină spre CAAT și doi tineri revoluționari. Unul dintre ei era Victor Ponta. Eu fusesem la un moment dat locțiitor al comandamentului CAAT, cunoșteam ofițerii de acolo și am crezut că pot să îi ajut“. Dezvăluirea a trecut aproape neobservată în 2008, atunci când a apărut cartea de interviuri cu personaje-cheie ale Revoluției scrisă de Toma Roman jr. „Ceaușescu văzut de aproape“, scria ziarul Curentul în 6 noimbrie 2012.
Se pune întrebarea dacă relaţia Ponta-Kostyal a continuat şi după Revoluţie, de cine a fost recrutat Premierul şi ce interese a servit.
Nu stau sa verific (cat pot), insa am tendinta de a da crezare celor spuse.
@ziggy
asa tarziu v-ati prins???
va dau un indiciu= retragerea din afghnanistan
Zigzag s-a prins mai demult, insa are o placere sa reaminteasca de fiecare data de kagebistul Motocicleanu.
trimis un email dvs
Primit si raspuns deja, problema e ca mailul dvs e nefunctional. Mi se intoarce inapoi. Trimiteti din nou cu un mail functional, va rog! 🙂
salve . amintesc de motocicleanu de cate ori am ocazia – am vazut de ani zile documentul care confirma ca era asociat intr o firma cu un fost sef al spionajului maghiar .
am pus acum cativa si un clip pe blog – in care unii din masoneria pro rusa ( sortuletele lui kondyakov ) afirmau raspicat ca geoana trebuie sa fie presedinte , altfel ei parasesc Romania 😛
“Romania TV nu a difuzat nimic până la ora 00.10, timp în care ca breaking news apar declaraţii ale lui Victor Ponta şi Rovana Plumb privind creşterea pensiilor şi declaraţiile lui Băsescu de la conferinţa de presă de la ora 18.30, de la Palatul Cotroceni, în care îi acuzase pe Victor Ponta şi pe Klaus Iohannis că sunt corupţi şi mincinoşi.” — http://www.comisarul.ro/politic/mediafax-monitorizare-cum-s-a-vazut-la-televiziuni_237848.html
cu patronul rtv fac astia din serv speciale afaceri ? ei sunt vinovati pentru puterea de care dispune mafiotul de prahova .
La ora 19, Melescanu la Butonul de panica, b1.Cred ca minte in contnuare.
ce facies are, cam pierdut individul
a luat un snaps inainte de intrarea in platou ca sa-si faca nitel curaj
prea rosii nasucu si obrajorii 😆
idiotul nu face decat sa-l ingroape pe Papagal
Infecta de Firea la b1, ce gura are! Mi-a placut de Tudor Barbu care a spus ca Ponta a spionat tari NATO si un spion nu poate fi presedinte. Alt infect- Nicolicea. El si Firea au iesit la spalat cadavrele lui Ponta si Melescanu!
Cedric, Barbu are si nu are dreptate. E posibil ca Ponta sa fi fost acoperit SIE si sa fi spionat tari NATO, insa sa fi activat si in tara!. In vremea aceea tulbure, asa ceva nu e exclus. Oricum, e la fel de grav si una si alta.
poate in timp ce era acoperit sie a prestat pentru 1 , 2 servicii ostile nato – in special ostile sua . iti amintesc ca sie in anii 2000 ( mandatul lui nea nelu ) a trimis un vicepresedinte de la academie sa l recruteze pe savantul C Rauta !
O fi “activat” si in tara, dar inafara mi se pare extrem de grav: cum se mai duce el la Comisia Europeana unde crapa sa reprezinte tara in locul lui TB, cum se mai intalneste cu alti lideri europeni si de peste ocean?
Dar la cata nesimtire incape in el, nu cred ca are vreo apasare.
cand era procuror a avut un dosar de-al lui Elan ( fugarul din tel aviv care a spus ca procurorii anti semiti vor sa l aresteze ) . avea acoperitul viorel ordin sa spioneze prin gradina mosadului ? ar fi tare !!!
daca o fi adevarat, e pierdut! De mossad nu se scapa, poate sa stea si in cap.
doar daca pune un biletel la Zidul Plangerii 😀
l-a pus deja cand a fost cu daciada inainte de pasti parca.
pe biletel era numele agentului de legatura 😀
eu cred ca acolo scria asa: “Ajuta-ma Doamne, sa raman acoperit in vecii vecilor amin!”.
…”…dar daca Doamne,nu vrei sa ma ajuti sa stii ca ofiterul de legatura e prim solist sopran dupa un mic incident vanatoresc”
da cum mai da ochii cu carla del ponte ?? 😆 ponte si ponta .. trece pe trotuarul celalalt daca o vede 😆
daca o fi avut vreo misiune ca acoperit cred ca a fost ceva minor.Oricum,ca sa aiba substanta o astfel de idee,ar fi trebuit ca sa stie in detaliu legislatia italiana,plus traditie plus psihologie.Nu cred ca intra atatea in capsorul lui.Ca acoperire este interesant insa tocmai din cauzele amintite.Mai degraba cred si eu ca a avut un rol mai “consistent” la noi in tara.Un conflict gen merkel obama nu cred ca e posibil insa.
mi se pare plauzibila pana la un punct,ipoteza lui falca
Vad ca Ponta nu se sfieste sa foloseasca “copy-paste” referitor la Iohannis. Ma mir ca nu-i pica limba cand indrazneste sa foloseasca terminologia care i s-a lipit in frunte.
tactica invata de la consilieri: nu iti fie frica de acuzatiile de plagiat, raporteaza-te la ele ca si cand nu ai avea nici un complex, astfel vede lumea ca nu iti produc nici un tremur!
cumva Talpes are vreo cumetrie cu nashu lui ponta ?
se cunosc bine!
http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/2006-09-28/maior-in-paienjenisul-talpes-watts-treptow.html
ti am scris ceva pe mail. cine sapa la radacini ajunge pana la ilie ceausescu. 😉
Am verificat mai bine! Sunt inruditi prin alianta!
Cinci ani mai incolo, in 2003, Codru Talpes s-a recasatorit cu o tanara bulgaroaica, Veronika Kirilova, pe care o cunoscuse la Sofia, in perioada in care tatal sau detinea functia de ambasador in capitala bulgara. Nunta celor doi a fost facuta cu mare fast la fosta resedinta de vara a lui Ceausescu de la Snagov, nasul fiind secretarul de stat al MApN de atunci, George Cristian Maior.
http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1179962-micile-secrete-ale-lui-ioan-talpes.htm
Cine din psd , in 2007 , s a opus suspendarii lui TB ?
http://www.gandul.info/stiri/adrian-nastase-dan-iosif-ioan-talpes-si-sergiu-nicolaescu-au-primit-nup-in-dosarul-quot-aurul-dacic-quot-258463
un nup discret , acum multi ani 😀 insa Berbeceanu a fost tinut minte !
sa fie frica, inseamna ca sta bine in sodaje.
scuze, MM acuza blocajul media
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-18305100-monica-macovei-acuza-blocaj-media-aparitiilor-sale-televizate-realitatea-anulat-invitatia-care-trimis-urma-cateva-zile-spus-nu-mai-valabila.htm
are strada la dispozitie. poate organiza manifestatii in fiecare saptamana . daca are chef sa fie Presedinte ! 😀
pai cum sa nu fie blocata, cand acum sunt “alte subiecte” la ordinea zilei? Realitatea trebuie sa ii dea drept la replica lui Ponta! Ce mai conteaza un candidat ca MM?!
Seara buna!
Mie chestiile astea cu nea VIVI Bonduelle mi se par artificii si frectii cu “lopatin” pe stampila votantului PSD.
Sceneta asta a parcurs-o si TB cand a devenit presedinte in primul mandat, dar a dejucat-o inteligent la acea vreme.
In opinia mea ingropatul este domnul Melescanu si am asa o vaga impresie : calatoria continua! 😛
O opinie interesanta (posibila sau nu) a domnului Tudoran!
http://www.dorintudoran.com/godot-desecretizatorul-national-si-vulnerabilitatile-statului-numit-pe-nedrept-de-drept/
O campanie electorala cu o inflatie de lideri, fara talentul de a fi autentici, petarde , ceata si o echipa de zgomote uzate in standardizatele metode !
Din hrisoavele on line, am aflat ca a aparut si carticica activistului PSD! 🙂
http://andimanciu.wordpress.com/2014/10/11/biblia-pesed-istului-programatic-ce-propavaduieste-palmasul-despre-iohannis-in-campania-prezidentiala/
Acum stau si ma intreb, domnul Iohannis va raci, au ba, in aceasta toamna? 🙂
Indraznesc si eu o intrebare legata de Ponta in anii ’90:
undeva prin presa am vazut declaratia lui ca dupa hoinareala prin Paris cand a lipsit de la scoala in clasa a 12- cam jumatate de an, el (sau familia) au apelat la un ministru milos (sau poate adjunct doar) sa intre in bac. Oare cum a ajuns un elev chiulangiu (sau familia) la ministru si a obtinut si aprobarea?
Cine a fost si ce LEGATURI avea cu un neicanimeni.
n-o sa mai terminam cu de-alde astia niciodata 🙁
Fraza cheie:
un chiulangiu “oarecare” a fost ajutat de un ministru. Oarecare?
Scuze dar doar asa se poate termina.
buna! 🙂
Imi amintesc vag ca si eu am citit ceva, insa nu imi amintesc exact. Cert este ca fuga lui In Franta nu a fost pentru ca voia sa vada Parisul, ci a fugit ca sa scape de ceva. Ii era frica si a vrut sa scape de ceva.
Am gasit pe blogul lui ceva:
http://blogponta.wordpress.com/2010/11/19/o-poveste-veche-despre-anul-mineriadei-dar-fara-iliescu-sau-nastase/
Minte. In macar o singura privinta minte, si pot dovedi. Zice el:
“In Septembrie am terminat formalitatile si am primit drept temporar de munca. Nu era usor sa-mi gasesc un job dar iar a intervenit Profesoara mea Felicia, care m-a prezentat unui fost elev al ei stabilit de mult la Paris – Mihai”.
Minte. In Franta acelor vremuri nu primeai intai drept temporar de munca, ci intai cautai un angajator care semna o hartie cum ca vrea sa te angajeze, si cu acea hartie te ducei la Office de l’Emploi si primeai abia apoi permis temporaire du travail! Regula asta nu s-a schimbat nici azi!
Mai zice:
“Desi trimestrul al doilea al liceului incepuse deja, am primit (sigur, prin cunostinte si rugaminti, ca la noi) de la Ministrul Educatiei de atunci (Mihail Sora cred, ii multumesc desi habar nu are cine sunt) o dispensa speciala sa nu pierd un an. Am muncit pe branci sa-mi inchid situatia scolara pe primul trimestru ca sa-mi prind colegii din urma. Nu reuseam fara “gasca” mea atat de unita si draga, oamenii alaturi de care practic am trait zi de zi din clasa a IX-a in 1987 si pana dupa 2001, cand noile mele preocupari m-au indepartat de ei, din pacate”.
Deci cine era cunostinta? Si cine exact a semnat dispensa?
Seara buna, Citi! Cam asta a sugerat si Presedintele intr-un interviu d’antan! Dosarele astea…
“S-ar putea ca Victor Ponta să aibă ceva pe conştiinţă, nu stiu, de nu a vrut, […]”
http://www.romanialibera.ro/politica/institutii/basescu–dupa-demisia-lui-boc–i-am-propus-lui-ponta-sa-devina-prim-ministru–dar-am-fost-refuzat-de-usl–iata-stenogramele-propunerii-inaintate-de-presedinte-lui-victor-ponta-257568
presedintele PPE ii cere urgent lui Ponta sa clarifice apartenenta la SIE! Romanii trebuie sa stie adevarul!
Seara buna
Ponta fost ofiter al SIE ? Despre “fost” eu rid . Ca si cum din servicii se iese asa , fiecare cum vrea , cand vrea .
Am mai scris eu de cacialmaua cu Danaiu care cica a demisionat din securitate pe vremea RSR . Ca era evident o organizatie caritabila , pe baza de voluntariat . 🙂
Acum si dupa ce a trecut prin o gramada de posturi la fel de bine platite , a “aterizat” la BNR . Nici vorba sa fi pus servicile (oricare) omul lor sub acoperire in Banca Centrala a Romaniei .
Bine ca in Romania sint destui prosti sa creada oricare manipulare aruncata pe sticla .
Sa revenim la oile noastre , pardon , ofiterii nostri din sevicii .
– Cand Ponta venea numit de presedintele Traian Basescu ca ministru in relatia cu parlamentul , NU stia asta ?
-Cand acelasi presedinte il numea prim ministru , nici atunci NU stia nimic ?
Evident ca acum au fost scoase din sertarele prezidentiale niste documente care erau acolo ca garantie , eventuale viitoare “garantii” .
Mai degraba e demonstratia a 10 ani de basism .
Bazat pe santaj , dosare si yes man .
Va aduceti aminte de telefonul presedintelui in emisiunea unde Arafat era invitat si acesta ultimul critica proiectul de lege a sanatatii ? (inclusiv Theophyle scria ca e o bazaconie proiectul ) .
Ce a spus mandru marinar lui Arafat in direct tv ?
Cumva : “ghici cine pleaca ? ” Adica tradus popular , nu esti yes man , zbori .
Acum si personal cred ca Basescu a ajuns la fundul sacului .
A coabitat cu un sistem unde servicile , ex securitatea conduceau si conduc natiunea , a ridicat vocea doar cind erau afectate interesele lui personale (“revoltator ca ne cumpara strainii pamintul” dar doar cind fica era pe cale sa devina fermiera cu pamintul romanesc cumparat de la o SRL italiana care activa absolut legal dar pina atunci nu erau in joc interesele familiei prezidentiale )
salve, Stef! In multe privinte ai dreptate: TB a folosit principiul “ma descurc cu ce am”, “reevaluand” dupa nevoi pe oricine. Uneori a fost sincer, alteori a fost perfid, alteori a fost pur si simplu…limitat in gandire. Ca orice om. Nu ii putem atribui o minte de Deep Blue, calculand mii de mutari in avans si actionand ca insasi Ratiunea intruchipata, cum sustin multi “basisti” care lasa spiritul critic la subsol cand se raporteaza la Presedinte. Exista numeroase dovezi ca a mutat si la cacialma, la interes sau la nervi. A avut si el interese si calcule mai mult sau mai putin meschine. Conteaza ce ramane insa institutional dupa el.
@ cetatean .
Ce ramane dupa el ? Institutional ?
1- datoria publica crescuta de 500 % in lei si o asa numita infrastructura ,ridicola .
2- O armata total neinzestrata .
3 . Continuarea MCV si tot in afara Schenhen sintem .
4- Politicieni bagati in puscarie (unii pe targa cu fular la gat ) si care vor revenii cu surle si trambite in politica .
5- E anemica reforma a justitiei care ar fi cazut imediat la prima ofensiva a USL daca nu era interventia politica externa .
Toate institutional ca declaratia aia din parlament impotriva comunismului a ramas ca atare. Un raport pe care nu il baga nimeni in seama . Nici macar presedintele ca doar EL il avansa in grad , EL il pensiona pe rusinea procuraturii militare , mister general Voicu.
In 10 ani a trasat doar sarcina procurorilor generali sa rezolve problema decembria 1989 . Atit . O sarcina si nici macar nu a cerut explicatii dupa ceva timp . Bine ca statul plateste pe banda rulanta pentru infrangeri la CEDO .
Ultimul tatuc . Ultimul membru PCR care a condus Romania .
“Ultimul membru PCR care a condus Romania”
Sunteti sigur? 🙂 In plus, in afara de PCR, mai e vorba si despre… DSS; astia “mor” mai greu 😀 Nu comentez restul, desi am o alta opinie.
Salutare!
– Actualmente e ultimul . Matematic . 🙂
– DSS a fost reciclata masiv . Cine nu a putut fi reciclat , a fost pensionat . Cu pensia pe masura “importantei” muncii depuse . Chiar pensionati , unii au continuat ca politicieni .
– Evident ca democratia insemna si pareri diverse .
Salutare !
mai da` pretentios esti 😆
salve 🙂
las-o-ncolo cu democratia si datoriile
priveste numai la cati anisori de nato si ue avem si iti imaginezi ce lupte subterane s-au dat,se dau si se vor da inca.Si intre cine si cine.
de abia dupa ce vom avea o directie clara si fara echivoc,fara nicio umbra de indoiala(adica spre occdident si valorile sale adevarate,prima,o justitie puternica si corecta in toate palierele sale) putem spune ca incepem ceva ceva acolo.
Pana atunci,paliative,mai un export,mai unul la zdup,mai niste moaste ortodoxe,mai cate un presedinte defector,mai niste vise(pt altii cosmaruri)… 😆
daca pot sa spun ceva despre pirat este ca ,institutional,a spart gashca,a aratat ca se poate si a aratat si cum se poate.O mai da si-n bara e drept 🙂 ))
salut! Hai sa iti raspund ca si cum as fi avocaul lui:
– datoria nu a facut-o el, ci Guvernul.
– de armata se ocupa MApN.
– Nu e vina lui personal ca MCV continua (si asta e de bine!)
– asta e meritul Justitiei
– mda, reforma Justitiei nu e ireversibila.
Una peste alta, au fost facuti pasi inainte, insa nu atat de mari pe cat s-ar crede, insa enormi fata de cum era pe vremea lui Nastase. Eu as vrea sa vad un bilant al “basismului” facut de cei care sunt m-au atacat pe mine cand, acum un an, am facut un bilant provizoriu!
Buna seara tuturor!
For Those About To Rock, I Salute You!
Ma doare capu’, fratilor! 🙂
In presa (de politica nu mai zic) sunt mai multi acoperiti decat crede lumea. Unii, hat, inca de pe vremea Plumbuitului. Azi a fost festival-carnaval-feerie. Desi iesit din mana 🙂 , azi mi-am pierdut o gramada de vreme cu tv, radio, ziare scl. Metodic, asa, masochist :D… O zi intreaga de zgomot de fond, de harmalaie , de nesimtire securistica, de propaganda uslamista (da!) etc. Cam greu de digerat! Au fost/sunt lansate o gramada de idiotenii, diversiuni, bazaconii, piste false etc. Se observa lesne, dealtminteri, nu? Sau nu? Falangele secrete 🙂 , acoperistice 😀 , de rit vechi sau nou, pe stil vechi sau nou, au actionat/actioneaza, au bagat mare, au urlat, au stat la coada la moaste, au zbierat, au implorat, au amenintat, au dezinformat, au mintit, au inselat, au varsat o lacrima, au injurat; in haita, peste tot, fara nicio jena, fara niciun scrupul, nerusinat. Uite-asa, doar-doar o mai uita lumea (atata cata si-a dat seama) de problema fundamentala care se degaja din scandalul asta: in Romania democratia este in suferinta cu prognostic catre pericol extrem de colaps (exact ce sustine si @Cetatean aici, zic eu, si sunt de acord cu d-sa in absolut tot ce a scris in acest articol).
Sa nu uit: in afara de libertate in democratie in Romania, pe mine nu ma intereseaza “credibilitatea” serviciilor, siguranta “nationala”, interesul “national” si alte caramizi d-astea de dat in piept(u-le) cu ele. Astea sunt/se dovedesc, iata, subterfugii si instrumente pentru “ei” (“national” inseamna “ei”, serviciile inseamna “ei”, tara inseamna “ei”), iar nu concepte care sa duca la ceva bun pentru romani, in Romania.
Asadar, in cauza pe rol 🙂 de azi, in opinia mea, “structurile” implicate, oricare si oricate ar fi ele, impreuna cu sefii lor, directi sau indirecti, oricare ar fi ei, de la Harnagea si pana la Melescanu, si de la Constantinescu-Nastase-Iliescu si pana la Basescu, trebuie sa dea socoteala, fiecare pe masura a ceea ce a facut sau nu 🙂 . La fel ca si toti cei care au pus si/sau mai pun umarul la “subtilizarea” si/sau substituirea democratiei din Romania cu surogate bolsevico-securiste, inclusiv angajati ai “structurilor”; alea “reformatele”. Asta daca nu cumva, la vremea cuvenitei (ras)plati, se va dovedi (legal si curat bineinteles, cum altfel?), ca nu “ei” sunt “ei”, ci altcineva…
PS: in toata afacerea asta, Ponta e bashca, asa. E ceea ce a fost mereu, de fapt: un “colateral”.
PPS: a se slabi cu contextul international, eu cred ca astia ar fi primii care ar da bir cu fugitii, la o adica.
salut! 🙂 Mare dreptate ai, cu serviciile “reformate”! Reformate my foot!
poate are legatura chiar cu zilele revolutiei(comisarul<mai sus) si ce-o fi facut,pe cine-a cunoscut,in ce s-o fi implicat.
Dar confirm ce spui.Mai mult,imensa majoritate erau vize turistice(plus alea de tranzit) care erau destul de dificil de obtinut dupa ce erau prezentate invitatiile cu tot felul de date si astea intens puricate de ambasada.imposibil practic sa te angajezi legal in conditiile astea(max.3 luni era viza)Celelalte vize erau "institutionale" si aveau un alt parcurs si altfel de 'recomandari'
Schimb de experienta intre licee…my foot .
City, recitind articolul tau am realizat ca intrebarii din finalul lui i-a raspuns public chiar Melescanu si SIE atunci cand au justificat oportunitatea adoptarii HG. Aceasta ar avea rolul de a putea aduce in fata instantei civile argumente. Deci e o chestiune civila! Neimpunerea necesitatii discutarii ei in CSAT o face deasemenea o chestiune civila.
Cu alte cuvinte HG e atacabila in civil.
Mircea, si eu inclin sa cred ca ei au vrut sa se blindeze in fata instantei civile, insa momentan imi e neclar daca vor sa invoce art. 126 alin 6 din Constitutie (la o adica) sau nu.
Intrebarea ta e retorica:) La cum ii stiu eu vor invoca si citate din biblie daca asta le da o amanare, nu mai vorbesc daca le da un argument procesual.
Asa ca mai bine te gandesti cum sa le combati argumentele, nu daca le vor folosi sau nu.
s-ar putea,dar nu cred ca declaratiile lui se pot constitui in vreo confirmare ca hg poate fi atacat pe civil
i-am urmarit interventiile si la pranz si seara pe b1 si ce-am mai prins secvente la buletinele de stiri si e asa cum spui.E si fara logica minima ce zice,au pritocit hg cu atata timp inainte tocmai ptr. a nu da posibilitatea vreunui atac murdar in timpul campaniei electorale ?
nici faptul faptul asta de mai sus ,ca a declarat ca motivul pt. care nu i-a dat informatiile cerute presedintelui pt ca acesta sa nu le foloseasca acum in campanie nu cred ca-l incrimineaza prea mult in raport cu hg.
gaselnita hg-ului,evitarea csat-ului etc cred ca e mai complicata asa cum spune City
Sa presupunem insa ca cineva da startul in aceasta eventuala actiune zilele astea(sperante minim-minimale).Ce se mai poate intampla dpdv juridic in 3 saptamani ?
Cred ca doar o presiune publica imensa interna si internationala sa atentioneze putin intentia de vot a romanului,ca james viorel bonda mai va.. 🙁
intrebare :
de ce johahanis isi pune bucati de paine in farfuria cu ciorba ?
raspuns:
ca sa deschida gura o singura data 😆 😆
cred ca sunt cativa onorabili care daca vor face asa ceva vor fi obiectivi si corecti.
mai multi insa,cred ca vor purta peruci blonde,si isi vor taia cracile pt. a avea lemne de foc la iarna.Pe alocuri va fi iarna grea.De,…prognoza 😆
..
nu mai pune atat la suflet
fi-va cumva 🙂
City, nu o suport pe Firea dar in emisiunea de la B1 a arata ca programul lui Iohannis “Romania lucrului bine facut” pe care marea uniune de dreapta l-a creat si-l promoveaza este varza la tehnoredactare si mai are si greseli de ortografie…
Sarbu spune ca Ponta nu a vrut sa candideze… Iohannis vrea? Pai nu se vede…
Iohannistilor de pe aici… Asa ceva… Echipa lui nu e in stare sa faca un material si vrei ca eu sa-i sustin? Pai echipa aia va trece la conducere… Rusine!
Buna dimineata,
ce ma bucur!
Scarba aia de deputat PSD, gura mare la tv, Ioan Adam,vizat intr-un dosar de retrocedari ilegale.
Sa-l vad la puscarie! Nu e crestineste dar sa se faca dreptate!
buna dimineata ! inteleg ca “retrocedat” 90 k ha de padure . 90 mii de ani sa zaca in puscarie si el si neamul lui . un batran daca are pe undeva juma de ha de padure si merge sa ia lemne pentru iarna e obligat sa scoata bon si sa anunte .
neata! 🙂
http://politeia.org.ro/stiri-revista-presei/revista-presei…paharul-cu-apa/32097/