Victor Ponta s-a convertit la “nazism”
09/10/2014 | Autor Cetatean Categorii: Editoriale |
Noi, romanii, suntem mandri de cei fugiti peste granita doar cand acestia castiga un premiu Nobel. Atunci descoperim ca Herta Muller si Stefan W. Hell sunt romani de-ai nostri desi atunci cand fugeau peste granita erau niste “svabi” sau niste “nemti” care nu mai doreau sa manance, alaturi de noi, patriotic, salamul cu soia.
Noi, romanii, suntem mandri de cei fugiti peste granite doar cand acestia trimit in tara miliarde de euro, insa cand acestia incearca sa faca ceva bun acasa, ii sufocam cu birocratia si taxele si le rapim pana si visele pe care le au la 33 de ani.
Cu ce a gresit tanarul acela din Iasi sa scrie asa: “Nu mai merge. Tot am incercat, am crezut ca pot, dar am obosit. Vreau sa ne despartim. Esti o tara minunata si sunt convins ca intr-o zi vei face un alt cetatean foarte fericit. Dar eu trebuie sa plec pana nu imi pierd mintile. Acum, la sfarsit, imi e greu sa spun daca te-am iubit vreodata. Nu stiu de ce am fost atat de convins ca da, dar am crescut alaturi de tine si nu mi-am imaginat cum as putea exista in afara ta. Cele mai frumoase momente din viata le-am avut alaturi de tine. Mare parte din ce sunt acum, cu bune si rele, e asa datorita tie. Dar si cele mai abisale clipe ale disperarii le-am aflat tot de la tine” (intreaga scrisoare, aici)
Scuzati. Am gresit. Am scris “noi, romanii”, in loc sa scriu “noi, politicienii”. Sau, mai bine: “Eu, Victor Ponta“.
In tara mortilor care voteaza la referedum cu deasupra-masura, viilor nu le mai ramane nici de o paine dupa ce isi platesc taxele si impozitele. Pe ei nu ii apara nici un Prim-Ministru saritor cand Fiscul pune poprire pe conturi sau procurorii pun sechestru pe active. Trebuie sa te cheme Luca Oilescu si sa fii nascut la Moscova pentru a avea parte de astfel de tratamente preferentiale din partea unui Prim-Sinistru mandru ca e roman (sau albanez, sau italian, depinde ce versiune ii convine).
Insa, asa cum bine aminteste Hotnews, nu toti au memoria scurta iar ceea ce iese pe gura uneori cade ca o nicovala in cap. Cand umbli mereu cu ceva in gura in gura, vorba lui N0049, risti sa il inghiti cu noduri. “Nazismul”. Nazismul de opereta, fantosa pe care ti-a dat-o carpa kagebista mostenire si pe care o agiti periodic, intr-un gest pe care tu, ca Prim-Ministru, il vrei a fi si de stigmatizare (a altora) si de sanctificare (a ta).
Cand Mircea Mihaies, Horia Patapievici si Mircea Cartarescu sunt “nazisti” (iertare celorlati “nazisti” uitati!) doar pentru ca asa ti s-a spus tie sa ii numesti pe cei pe care ii urasti (pentru ca sunt “basisti”) atunci inseamna ca si cititorii lor sunt tot nazisti.
Colcaie tara de “nazisti” cu cartile lui Mihaies, Cartarescu si Patapievici in mana! In PSD e curat ca intr-o manastire de maicute. Sova Negationistul si Mazare SS-istul vegheaza nebositi la puritatea doctrinara a Cauzei.
Stii ce, micule Ceausescu? Noi, astia, “nazistii” care avem prin biblioteca si altceva decat cartile lui nea Ilicii si volumele scrise de N0049 in penitenciar, nu ii dorim ceea ce ii doresti tu azi lui Mircea Cartarescu (“Ii doresc mult succes lui Mircea Cartarescu maine, cand se va anunta castigatorul Premiului Nobel pentru Literatura! Romania are sanse mari sa se bucure de un nou laureat!” a scris Victor Ponta intr-un postare pe Facebook, alaturi de o fotografie cu Mircea Cartarescu)
Noi dorim un singur lucru: ca Mircea Cartarescu sa castige Premiul Nobel pentru literatura si, in cadrul cermonei de decernare a distinctiei, sa citeasca in fata intregii lumi aceste randuri scrise de tine pe blogul tau, in data de 3 noiembrie 2010:
“Ei bine gresiti daca spuneti asta, dar nu sunteti totusi departe de adevar, un adevar din pacate romanesc, din pacate actual! Va spun eu exact – este vorba de domnii intelectuali de marca Mircea Mihaies (primul text) si Mircea Cartarescu (al doilea – stiti dvs, preferatul Presedintelui, cel cu “Levantul”). Iar ziarul este “Evenimentul Zilei”, saptamana aceasta, la care cei doi domni rafinati sunt “Senatori”! Si nu, nu e vorba despre evrei sarmanii, ci despre mine, un biet politician, despre Iliescu, Geoana, Antonescu – toti dusmani care trebuie striviti ca niste naparci, nu?
Prima constatare e mai degraba de natura filosofica – evident ca oamenii nu se schimba in esenta lor, pot fi si acum si aici la fel de dominati de ura irationala, de lacomie sau de divinizare a unor conducatori fetisizati, ca si in urma cu 80 de ani! Nimic nou, dar sa nu ne iluzionam ca ne-am vindecat cumva! Iar faptul ca acum avem un Institut Cultural platit gras din bani publici ca sa lupte cu odioasa Opozitie a mogulilor si a politicienilor aserviti lor, nici asta nu-i nou; in Germania in 1929 Rosenberg a infiintat “Uniunea de lupta pentru cultura germana”, care, printre epurari si atacuri propagandistice se ocupa de arderea publica a cartilor lui Freud sau Remarque!
Ceea ce insa cred ca este mai important este sa inteleg ce anume a declansat aceasta ura evident de sorginte si de exprimare nazista? Daca eu sunt asa de ticalos si amarat, daca tot poporul ma detesta pt ca il supar pe “Fuhrer”, cum pot eu sa-l impiedic in lupta necontenita pt a face bine tarii chiar impotriva vointei generale (stiti ca seamana extraordinar cum vrea Basescu sa ne faca bine cu forta iar noi nu apreciem acest bine din cauza dusmanilor – exact la fel zicea si Hitler)? Merit eu atata atentie din partea intelectualilor Fuhrerului? Nu trag cu arme nucleare intr-un biet soarece?”.
Sper ca nu iti trece prin cap sa iti stergi postarea, ca risti sa intri in istorie ca denuntatorul primului “nazist” care a luat Premiul Nobel, si fapta aceasta e rasplatita regeste de domnul Luca Oilescu!
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Ziua buna,
excelenta postare,din pacate Cartarescu nu a luat Premiul Nobel.
Ziua buna si aici,
dau un copy-post de la postarea precedenta, ca nu a prins inchiderea editiei
Intre timp s-a anuntat, iarasi a primit Nobelul un (cel putin pentru mine) ilustru necunoscut francez. Macar acum li se va putea spune francezilor: mai baieti, ati primit milionul la Nobel, va puteti lipsi de miliardul pentru Mistral 😀
Cat despre premiul fost cândva ‘nobel’: la fizica, chimie, economie inteleg ca se dau premiile pentru descoperiri care au avut un mare impact in societate (cum au fost premii Nobel de exemplu pentru LED-uri, telomeri sau reproducerea in vitro) chiar daca descoperitorul nu e cunoscut maselor largi. Dar la literatura au luat-o razna rau de tot in ultimii 20 de ani. Murakami, Llosa au avut dupa parerea mea impact major pentru ca au pus pe ganduri milioane de oameni din zeci de tari cu scriitura lor. Cred ca la alegerea nominalizatilor pentru literatura ar trebui sa fie o logica similara cu celelalte premii. Ori ce impact major au avut in lume acest Modiano sau Elfreide Jelinek !? Daca un om de stiinta face o descoperire extraordinara dar e cunoscuta numai de cativa oameni, nu ajuta omenirea cu mare lucru. Cred ca la fel e si in cultura. O opera extraordinara, cum probabil o fi a lui Modiano, nu a dus gandirea, morala, etica umanitatii pe o treapta superioara, tocmai pentru ca nu multi din afara Frantei au habar ca ea exista. Atunci pentru ce ia premiul !? Nu e in spiritul testamentului lui Alfred Nobel.
Si in nici un caz nu spun asta de oftica, in urma rezultatului de astazi. La casa mea personala de pariuri era Norman Manea cotat mai bine decat M.Cartarescu 🙂
Buna ziau,
de ce dracu nu si-a vazut Ponta de treaba? Si-a bagat coada cu urarile si i-a adus ghinion lui Cartarescu.
excelenta postare ! ! !
Puneam pariu ca daca lua Cartarescu Nobelul, Ponta ar fi fost la decernare!
Cedric, te inseli. Ponta nu “ar fi fost” la decernare, Ponta se prezenta si cerea el premiul ca “cel mai madru roman” de meritul lui Cartarescu!
TB l-a facut varza pe Dumbrava, a maturat cu el. Bun, foarte bun.
In plus, se pare ca dosarul Microsoft este beton – denuntatori. A pomenit ceva si de Eades.
excelent Basescu, ca in zilele bune!
da, i-a asezat pe rusi in patratica cuvenita.
Aveam alte pretentii de la Candidatura lui Macovei. Sper ca e doar o scapare:
Am donat prin Paypal o suma infima fata de nevoile unei candidaturi, atat imi permit.
Primesc de la trezorier rugamintea urgenta sa fac dovada ca sunt de cetatenie romana prin trimiterea unei copii de buletin. Ca cica asa cere Legea electorala.
Sincer, el chiar crede ca o lege ii cere sa incalce flagrant alte legi doar pentru a-i face pe plac unui contopist zelos?
Sa rezumam: doamna MM nu este operator de date confidentiale si in consecinta nu poate sa ceara nimanui dovezi privind cetatenia, rasa, conturi bancare samd. Este treaba nenorocitului de contopist sa dovedeasca incalcarea Legii Electorale, nu a candidatului sa dovedeasca ca nu a incalcat-o.
Spun ca sunt dezamagit un pic de MM. Tocmai la echipa ei sa vad aceeasi atitudine sovietica prin care sunt prezumat vinovat… Eu trebuie sa dovedesc bunele mele intentii si legalitatea actelor mele??? Nu cumva trebuie sa fie invers? Altcineva trebuie sa dovedeasca reaua intentie/ilegalitatea!
Mircea, din pacate legea 334/2006 actualizata zice asa la art. 7 alin 1 si 2:
“La primirea donatiei sunt obligatorii verificarea si inregistrarea identitatii donatorului, indiferent de caracterul public sau confidential al acesteia. La solicitarea scrisa a donatorului, identitatea sa ramane confidentiala, in situatia in care donatia se situaeaza in limita a 10 salarii de baza minime brute pe tara”.
Nu MM este de vina, ci legea facuta de Parlament. Legea e din 2006, insa suferit o droaie de modificari ulterioare.
http://www.bec2014.ro/wp-content/uploads/2014/09/Legea-334-2006-rep.pdf
Mircea, tot ce poti sa critici e cererea sa trimiti o copie dupa cartea de identitate.
Verificarea cetateniei romane e prevazuta de cateva ori in legea 334, precizandu-se ca sunt “acceptarea donatiilor din partea altor state, a organizatiilor din strainate, precum si din partea persoanelor fizice sau juridice straine este interzisa”. Aceste sume se confisca.
Nu stiu de ce in cazul dumneavoastra trezorierul a cerut o copie dupa cartea de identitate. In cazul meu au acceptat donatia dupa ce le-am transmis numele, adresa si CNP.
mie nu mi-a cerut nimic/e drept am facut transfer din cont
@mircea rusu buna ziua
nu aveti de ce sa fiti dezamagit/legea pana se schimba trebuie respectata si mm stie mai bine ca milti chestia asta
Dragii mei, nu doar o lege trebuie respectata. Toate trebuie respectate in acelasi timp! Daca AEP nu poate sa-si indeplineasca obligatiile de verificare din cauza haosului legislativ asta nu e vina lui Macovei!
Macovei nu este Operator de date personale, Nu are capacitatea tehnica si fizica de a asigura securitatea si protectia lor. Ca urmare nici o institutie nu poate sa-i ceara sa colecteze date personale. Ar insemna sa-i ceara sa incalce alta lege ori asta e penal.
Cetatean, in acest caz legea 334/2006 se interpreteaza ca obligatia de simpla inregistrare a datelor de tranzactie. Nu vad cum o imputerniceste pe Macovei sa-mi ceara si alte date…Verifica doar ce are dreptul si calitatea sa verifice… Pana si verificarea cetateniei este discutabila… Ce mijloace tehnice are MM sa verifice daca un act e valid sau fals de pilda? Ar fi culmea sa o aresteze pentru ca nu a descoperit ca un donator avea buletinul falsificat si nu era cetatean roman…
Sunt de acord cu voi ca legea trebuie respectata. Dar mai bine spus este “LEGILE TREBUIE RESPECTATE” TOATE, SIMULTAN, DE CATRE TOATA LUMEA!
Verificarea si inregistrarea identitatii donatorului cred ca in acest caz inseamna, asa cum zici, verificarea datelor de tranzactie. Categoric candidatii si stafful lor NU sunt operatori de date personale, sa le poata securiza asa cum cere legea 677/2001.
Ma bucur ca-mi dai dreptate. Legea 677 e o idiotenie. Cum sa pretinzi, intr-o lege, asta? “la primirea donatiei sunt obligatorii verificarea si inregistrarea identitatii donatorului, indiferent de …”
Adica partidul trebuie sa faca o adresa la MAI prin care sa le ceara confirmarea ca actele prezentate de donator sunt valide (verificarea) si abia apoi sa accepte donatia? Daca interpretez legea strict asa trebui… ca doar partidul nu are legal capacitatea tehnica de a verifica singur actele donatorului.
“Acceptarea donatiilor din partea altor state ori a organizatiilor din strainatate, precum si din partea persoanelor fizice sau juridice straine este interzisa.” sa spunem ca sunt de acord desi nu vad de ce exista aceasta restrictie… dar vine in urmatorul alineat cu o exceptie care-i neaga intregul sens: “fac exceptie donatiile… primite de la organizatii… aflate in relatie de colaborare politica”. Daca “colaborez politic” cu Statul Islamic este absolut legal sa primesc donatii de la ei… de la Crucea Rosie insa nu:0
Parlamentul asta isi bate joc de noi…
Legea aia, in opinia mea, nu ofera nici o protexctie reala. E depasita, dateaza din epoca in care internetul abia patrundea in afara institutiilor publice. E facuta pe vremea PSD-ulu i si, ca orice chestie din acea vreme, are limite inerente care ar trebui rapid remediate.
Cat despre partidul care trebuie sa faca verificari ale donatiilor nici macar partidul nu face. Trebuie sa le faca “mandatarul”. Poate PSD are relatii cu PC Chinez si de acolo pate primi o droaie de bani! 😀
Hal de exprimare in lege: “colaborare politica”. Asta poate insemna orice… Cum se dovedeste acest fel de “colaborare”?
Am vorbit odata la telefon cu Kim Jong-un si am fost de acord ca ziua sa aiba 24 de ore” Colaboram deci politic… Am deci voie sa primesc bani de la Partidul Muncitorilor din Coreea de Nord
Puah…
Vad ca e facuta sau macar trecuta prin parlament in 2006… Nu e chiar asa veche…
Ziua buna! 🙂
Nu ati fost inca sunati?!
Zilele trecute imi spunea cineva ca in miezul zilei s-a trezit sunat din partea cuiva dintre cei care se ocupa de campania lui Ponta. Vocea blonda l-a intrebat direct si suav: „Sunteti un sustinator al d-lui Ponta?”
Raspuns sec, omul fiind la servici, „nu mi-am facut inca optiunile”. Vocea blonda, zambind angelic in telefon, spune „multumesc” si inchide.
Cred ca ne iau la bucata cu telefonul, mai ales pe cei cu oarece functii!
buna! 🙂
Inca nu am fost sunat, insa am un raspuns pregatit 😈
“Mandru sa va trimit undeva pe toti care faceti parte din echipa lui Ponta!”
Seara buna tuturor!
Mie imi place de mor asta: “Resping cu dezgust…” pe Ponta si echipa lui… minciuna, hotia, ura, etc.
Ce se agita toata presa ca Basescu a cerut guvernului sa nationalizeze rafinaria Petrotel (sau toate activele Lukoil din Romania ?). Indiferent de contractul de privatizare Basescu a propus doar preluarea contra cost a rafinariei si repornirea ei.
//Dacă Lukoil închide producţia, cer Guvernului să fie pregătit să preia rafinăria de la Ploieşti. Ne amintim preţul de privatizare, îl replătim şi diferenţa din retehnologizare o scădem din evaziune. //
buna! 🙂 le plac titllurile senzationale.
http://www.evz.ro/inspectia-judiciara-verifica-afirmatii-conform-carora-nitu-si-sotia-sa-au-pus-presiune-pe-procurori-pentru-lukoil.html
sri ul lui nashu sa verifice si sa scoata la iveala toata magaria premeditata de rusofoni si slugile lor din ROmania.
sa-i vad pe nashu si pe ponta ca latra la putin pentru reducerea gazelor livrate in Ro cu 18 la suta !
salutare all 🙂
ca niciodata Nitu iese la rampa si vitupereaza : e inadmisibila presiunea la care sunt expusi procurorii etc./e vorba de lukoil
sau s-au “ingrijorat” ,el si nevasta-sa, de inspectia judiciara sau,au vrut ca sa-l agate pe basescu,atat declaratiile lui dumbrava cat si ale lui ponta spun de amestecul piratului in justitie/dosar microsoft respectiv lukoil.
Daca basescu nu ar fi putut fi agatat cu amestecul in justitie(informatii din dosar microsoft-dejucat insa de pirat : am informatii si din alte surse,bittner de ex nici nu se afla in dosar etc ) csm/niciun magistrat nu s-ar fi sesizat de amenintarile lui ponta in legatura cu lukoil in actiunea lui disperata de favorizare a infractorului.
punerea pe acelasi plan si nivel a lui ponta cu basescu l-a enervat grozav pe presedinte 😀
…
City,o reala placere sa citesc postarea asta.
Cartarescu i-a raspuns : resping cu dezgust urarile d-lui ponta
deschisei acu linkul hotnews si vazui raspunsul
salve! 🙂 onoarea mea sa avem pe blog comentatori ca tine!
🙂 ))
printez si pun in rama
merci :$
da jos poza pe care o ai acum si puna asta 🙂
ha-ha ,am vrut sa fac un zambilici si mi-a iesit dolarul 😆
nici n-ar fi rau ,dar risc sa dorm afara sub balcon.Singura poza pe care o am e pe perete si e …cu nevasta-mea 😆 😆
atunci im iretrag cererea 🙂 pune postarea in garaj, acolo unde ai $$
🙂
Papagalul rosu nu intra in turul 2 daca merge pe linia dictata de stapani. Eventual sa faca super magarii si sa-l declare incompatibil pe Iohannis inainte de turul 2 (scenariu vehiculat in piata). A ajuns tropeta rusilor si aparatorul pro bono al rusilor, inadmisibil ptr. un sef de guvern.
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-18270278-victor-ponta-atacul-lui-traian-basescu-reflecta-personalitate-incapabila-exercite-functie-atat-importanta.htm
Gibonul dement intruneste de mult calitate de tradator de tara alaturi de alte crime, nu se intelege de ce-i la guvern in loc de parnaie.
Justitia este inca foarte slaba si corupta in mari sectiuni ale ei in Romania.
vorbeste ca sa nu taca
au provocat un pretext ca sa se retraga “onorabil” de pe piata romaneasca.Probabil si-au facut preaplinul de multisor asa ca paguba-n ciuperci si-or fi zicand.Ponta sau a picat de fazan sau a colaborat,din doua una.
oricum duma e pe cale sa adopte o lege prin care firme defavorizate de instante/judecatori straini sa fie despagubite 🙄 asa ca lukoil poa`sa stea linistita(sau poate face loc gazpromului-cum spune @Intamplator)
Salutari tuturor. Deci daca iese Ponta Presedinte, cam toti in putere si cu ceva vointa au sa plece? Nu cred, totdeauna au sa mai fie idealisti (de ex Dorin Lazar), intru bucuria si burdusirea portofelelor celor care capuseaza Romania.
salut! daca iese presedinte, pleca o droaie in bejenie, desi in Occident nu mai e ca inainte de criza.
Mi-a placut un comentariu: “Eram la un anumit moment hotărât să nu merg la vot sub nici o formă convins că nu am pe cine vota și a apărut Ponta un monument de sarcasm infantil, un hoț (plagiatul este furt), un golănaș care de câte ori îmi vorbește trăiesc iar și iar sentimentul de maximă umilință că sunt luat de prost devenind astfel ușor nehotărât la gândul că totuși dacă nu merg la vot îmi pierd până și dreptul să înjur dar mai mult decât atât risc să las licheaua asta de Ponta să defileze spre Cotroceni și tot gândind așa și punând în balanță argumente când pe un taler când pe celălalt a apărut Firea țața țațelor și doamna cimitirelor și iute așa sunt atât de hotărât să merg la vot încât nici nu vă imaginați. Mai mult decât atât până atunci voi convinge cât pot eu de mulți că ”VOTÂND ORICE AFARĂ DE PSD” este într-adevăr un slogan de luat în seamă. Îmi pot mai ușor imagina dezastrul unei mari calamități naturale ce s-ar putea abate asupra României decât catastrofa ca Ponta să ajungă președinte. Să ne ajute Dumnezeu că altfel – am rupt-o.”
Pentru ca ai pomenit de borfelina 👿 Jivina se scuza si loveste din nou, aparent in Iohannis, se considera victima si este “atacata furibund”. In schimb introduce categoria de bun familist vs. rau familist, mai are putin si propune stigamtizarea, poate se gandeste si la penalitati materiale ca tot a imbatranit populatia, visteria este pe cale de a face poc 👿 Este bine, asa poate pricep unii ce se pregateste si ies la vot.
http://www.gandul.info/politica/noi-precizari-de-la-gabriela-firea-dupa-atacul-la-adresa-lui-klaus-iohannis-din-cauza-faptului-ca-acesta-nu-are-copii-13374308
Sterilitatea e o problema in lumea de azi dar si alegerea de a nu avea copii nu e de blamat . Fiecare decide cum vrea .
Poate se ofera duduia Gabriela sa testeze samanta neamtului . 🙂 Sau poate a primit ordin sa atace pe Iohannis ca oricum e o tara infectata de servicii si ofiteri sub acoperire .
Doamne cati cretini si cretine sant in tara asta , ceva de speriat . Rahatul mioritic iese la suprafata mereu cand sint alegeri . 🙁
Stefan, ne intoarcem in perioada ce se doreste uitata 🙁 Numai dementul de Ceausesc si Harca /PCRul mai gandeau ca asta. Asa au ajuns la impunerea unei taxe ca nu avei copii si toate femeile trebuiau sa fie mame ptr. cel putin 4 copii 🙁
Aici nu esti complet/terminat daca n-ai, la chinezi erai… terminat: „Dacă cineva va naşte un a doilea copil, va fi sterilizat tot satul”.
Salut
Circul cu Lukoil e de toata pomina . 🙂
In Italia magistratura a pus sechestru pe cel mai mare combinat siderurgic din intreaga UE (ILVA din Taranto) pentru poluare dar si pe conturile proprietarilor acuzati de evaziune fiscala . Nu a sarit nimeni in sus in guvern. Magistratura a mers mai departe .
Cat priveste nationalizarea propusa de presedinte , mai usor tovarasi ca nu mai sintem in 1947 sa intri cu pistolul in mana si sa decretezi nationalizarea . (oricum dupa 1989 am avut de platit sume colosale pentru acele masuri abuzive ) .
Inteleg ca nu a vorbit Traian Basescu cu membru de PCR din el . 🙂
@Stefan60: Buna seara,
Basescu nu a spus nationalizare. A spus preluare, daca rusii pleaca. Si a precizat: sa li se dea banii inapoi, minus ce au devalizat, dar ca un “buy back”, in cazul ca ei pleaca si o lasa de izbeliste.
Guvernul poate plelua in interes public orice cu justa despagubire. Daca guvernul nu se intelege cu proprietarul asupra pretului instanta stabileste pretul.
In UE exista o supracapacitate de rafinare a petrolului . E document UE . Drept dovada o gramada de rafinarii au inchis prin vest si altele lucreaza la 65 % capacitate de rafinare deoarece consumul de carburanti a scazut peste tot . (inclus Romania )
Ca fapt divers , din 1996 nu se gasesc 20 milioane euro pentru bateriile de schimb necesare submarinului Delfinul (un exemplu cunoscut de toti) dar acum guvernul si presedintele vor gasii imediat sutele de milioane necesare nationalizarii (asa se numeste oficial si juritic , nu preluare )
Nu e de inteles cum se poate inca sustine niste aiureli de declaratii cant tara asta nu are bani nici macar sa cumpere niste manuale de clasa I .
Clasica burtologie mediatica sa mai scada procentul unui candidat . Ca o face e treaba lui dar macar sa va informati . Lukoil nu a intrat pe piata romaneasca cu aprobarea mea in 1998 . . 🙂
rasfoiesc despre privatizarea petrotel lukoil(inceput procesul de privatizare in 1998)
in timpul guvernarii bombo lukoil a beneficiat de numeroase facilitati fiscale(tanasescu) si termene de gratie dupa anii 2033. !
investitiile facut pt retehnologizare ar fi de vreo 95-100 mil eur
cifra de afaceri a crescut constant din 2004 inspre 2mld $ 2010 si 4,3 mld $ 2011-2013 (cam 15% rata)iar profitul la fel de constant…nul
ee,pai asa nu merge coane
cum presupun ca in contractul de privatizare nu e nicio clauza care sa avantajeze partea romaneasca(de vreo clauza de aur nu mai vorbesc) tare mi-e ca o eventuala decizie de plecare a lukoil va fi ca la mechel
Tare piratul,cand zice : ia plecati baieti… da bine dar nu prea e fezabil.
negocierea cu un alt cumparator (care sa preia si sa reesaloneze datoriile) ar putea fi solutia,gubernul lui ponta e incapabil sa faca asta asa ca presiunea pe care o pune presedintele pe ponta,chiar daca e indreptatita,e mai mult o simpla declaratie politica
A turbat CTPopescu – TB este un scelerat, nu mai trebuie sa fie Presedinte. Cred ca multi s-au dus cu capul in tara asta, au pretentii de formatori si obligatii de onorat.
Nu e dus cu capul, doar suge de la maica lui la ordin.
Buna seara,
nu se putea ca Victor Ponta sa nu fie pe prima pagina! Din motivul asta , au facut economie de hartie.
http://www.comisarul.ro/preziden%C8%9Biale+2014/asa-arata-buletinul-de-vot-la-preziden%C5%A3iale_232632.html
este strategic, se gandesc la eventualele voturi anulate. Plus la stampila pusa “aiurea”, una este sa ajungi la pag 4, asa se aplica rapid. Concluzia, niste nenorociti hotarati sa castige prin orice chip si sa-si fixeze papusa dementa la Cotroceni.
http://www.ziare.com/lukoil/romania/santajul-lukoil-si-smerenia-lui-victor-ponta-1326572
buna seara
ca in orice chestie se uita cine a inceput “scandalul” lukoil
daca rememoram numele lui e …ponta!
el s-a apucat din prostie sau premeditat-aici as zice ca din prostie-sa planga de soarta celor 3500 muncitori,care sunt cateva sute… si ite asa s-a ajuns unde s-a ajuns
castigati sunt rusii/place sau nu place
inca o dovada ca ponta cand nu premediteaza tampani,tot le face neintentionat
oricum il iei pe ponta,nu poate iesi bine
Lotul DNA-EADS: 24 PSD, 12 PDL şi 4 PNL
http://www.comisarul.ro/politic/exclusiv/lotul-dna-eads-24-psd-12-pdl-si-4-pnl/in-_232782.html
Adevarat, orice abordare evaziva/molatica va aduce prapad. Marturie sta istoria recenta si evolutia actuala de la granita Romaniei – “iesirea presedintelui Basescu pe tema Lukoil este un raspuns ferm la o tentativa de santaj. Romania trece, gratie presedintelui, un test menit a masura forta statului roman precum si capacitatea sa de reactie in situtatii limita. Acest NU spus raspicat rusilor trebuie repetat cu fiecare ocazie. Asa trebuie procedat. Evacuati in forta orice manifestare de aroganta din partea Moscovei pe teritoriul Romaniei. Taiati de la radacina orice finantari dubioase si legaturi vinovate cu ONG-uri, moguli de presa si retele de coruptie. Altfel, nu avem mari sanse sa rezistam in fata barbariei. ”
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-18271542-lider-placul-rusiei.htm