Ziarul de Duminica – 1 iunie 2014
01/06/2014 | Autor Cetatean Categorii: Ziarul de Duminica |
Ziarul de Duminica propune cititorilor Politeia cele mai bune articole publicate in cursul saptamanii in media on-line. Articolele nu sunt mentionate intr-o ordine anume.
Contributors. Alexandru Lazescu. Semi-unificarea Dreptei
[…] În afara celor două obiective majore menționate mai sus, agreate și de PNL și de PDL, mai există și un al treilea, asumat destul de explicit de ambele partide: izolarea PMP, de fapt a lui Traian Băsescu, pe scena politică românească. Există desigur și rațiuni de ordin tactic, în acest fel ar rămîne practic fără obiect campania anti-Băsescu în care PSD și Victor Ponta au învestit atît de mult, dar probabil sunt mai degrabă decisive resentimentele față de președinte și ale echipei Blaga și ale liderilor liberali. Înaintea discuțiilor cu liberalii Vasile Blaga a ținut să precizeze că alegerile europarlamentare au dovedit faptul că nu există un “electorat captiv”. O aluzie transparentă la șeful statului. Cît despre liberali acolo Traian Băsescu rămîne în continuare persona non-grata cu toate că, tot din rațiuni tactice, li s-a pus oarecum surdină criticilor la adresa sa. A fost în schimb foarte clar Ludovic Orban care a solicitat explicit excluderea oricărei “cozi de topor” din partea lui Traian Băsescu în această nouă construcție. […] Calculul celor două partide este acela că, vrînd nevrînd, electoratul “băsist” va fi nevoit să sprijine în turul doi al prezidențialelor un candidat comun propus de PNL și PDL. […] Antipatia față de DNA și de ANI existentă nu doar în PNL ci și în PDL este notorie. Iar numirile făcute de democrat-liberali în fruntea multor instituții, mai ales la nivel local, au fost la fel de arbitrare, cu ignorarea criteriilor de competență, ca și în cazul PSD sau PNL. PDL nu s-a manifestat ca atare în mod public, în perioda în care a fost la guvernare doar datorită presiunilor exercitate de către Traian Băsescu iar ulterior, atunci cînd a intrat în opoziție, din necesitatea de se diferenția de USL. În aceste condiții, e legitim să ne întrebăm ce garantii avem că un candidat de compromis negociat de PDL şi PNL va încerca măcar să apere ce ea ce s-a obţinut pînă acum în domeniile cheie menționate mai sus? Integral, pe Contributors.
EVZ. Adrian Patrusca. Europa, ca un Golem bolnav de marxism, mărșăluiește neabătut spre prăpastie
Ce s-a întâmplat cu Marea Britanie după ieșirea ei din politică, se știe: a alunecat spre stânga în asemenea hal încât un guvern conservator din cea mai conservatoare țară din lume a ajuns să legalizeze căsătoriile homosexuale! Derapajul spre stânga al conservatorilor i-a împins pe laburiști, inevitabil, și mai spre stânga. Era logic și legic ca locul lăsat liber pe dreapta să fie ocupat de altcineva: așa a apărut UKIP, cu al său pitoresc Nigel Farage. Scenariul s-a repetat în mai toate țările europene: pe măsură ce Dreapta politică își trăda valorile și aluneca spre stânga, spre un marxism înviat și tot mai agresiv, în locurile lăsate libere au apărut formațiuni noi. La început nu au fost băgate în seamă: spuneau lucruri incomode, deranjau, dar nu păreau un pericol. Nu păreau capabile să răstoarne, să învingă Sistemul. Dimpotrivă, erau privite ca supape prin care Sistemul elibera presiunea. Europa, nepăsătoare, a continuat să apese până la podea pedala integrării. Deși Noua Ordine proclamă libertatea de credință, a fi creștin în Europa, leagănul creștinismului, devine riscant. Pentru o cruciuliță la gât sau pe birou, poți fi dat afară de la serviciu. Urările creștine tradiționale sunt cenzurate pentru a nu-i ofensa pe cei de alte religii. „Merry Christmas” devine obligatoriu „Season’s Greetings”. Islamicii și Hindușii, însă, se pot felicita nestingheriți pentru Bairam sau Diwali. Își pot afișa simbolurile. Ei nu ofensează pe nimeni. Așa e corect politic. Familia tradițională, formată din Mama, Tata și Copiii, este desuetă. Ba chiar, prin constrângerile ei, o piedică în calea dezvoltării individuale. Un uriaș mecanism de propagandă, cu zeci și sute de mii de cărți, broșuri, articole, bloguri motivaționale, a fost mobilizat pentru a demonstra, a convinge că a fi căsătorit e o nenorocire. Mai ales pentru femei, care trebuie să rupă jugul căsniciei pentru a face carieră. Sunt în schimb încurajate relațiile libere, chiar dacă la mijloc sunt copii. Ba chiar sunt recomandate fecundările in vitro, pentru evitarea oricăror obligații. Integral, pe Evenimentul Zilei
Romania Libera. Sabina Fati. De ce e Ponta atât de trist?
Premierul nu mai este nici jovial, nici zâmbitor, deși a câștigat detașat alegerile europarlamentare. Există însă cel puțin două motive care îl fac pe Victor Ponta să nu mai creadă în steaua lui norocoasă: aritmetica voturilor și contextul geopolitic regional. Cu 37 la sută din voturile exprimate, PSD nu-și poate adjudeca președinția, mai ales dacă baronii nu sunt motivați să pună umărul. La Constanța și în Prahova social-democrații au obținut scoruri sub cele ale partidului (33 la sută), iar această neimplicare se poate transforma în trădare la toamnă, când PSD are nevoie de peste 51 la sută pentru a câștiga fotoliul de la Cotroceni. După testul de duminică, Victor Ponta înțelege că strategii lui nu au făcut cele mai bune calcule: premierul spera ca PSD să strângă în jur de 43 de procente, la care s-ar fi adăugat cele aproape 7% obținute de Mircea Diaconu cu ajutorul Antenei 3. Bazinul electoral al social-democraților, cu sau fără dislocarea unei părți din PNL, poate ajunge, în cel mai fericit caz, la 44 la sută, insuficient pentru ca un politician fără carismă și fără un program original să poată câștiga prezidențialele. După toate fandările lui spre estul mai mult sau mai puțin îndepărtat, Victor Ponta nu va fi ajutat nici din afară în eventuala cursă spre Cotroceni. Statele Unite, care mizează în zonă pe România și Polonia în această perioadă în care Rusia a devenit extrem de agresivă, și-ar dori la București un președinte stăpân pe el și cu o orientare pro-atlantică clară. Din această perspectivă, Ponta nu poate fi preferatul. Integral, pe Romania Libera
Gandul. Cristian Andrei. Cum s-a transformat Crin Antonescu, în trei luni, din prezidenţiabilul USL într-un „pieton”
Dreapta se află începând de astăzi în căutarea unui candidat unic la prezidenţiale, după anunţul făcut de Crin Antonescu privind retragerea sa din cursa pentru Palatul Cotroceni. Gestul său vine la finalul unor trei luni extrem de tensionate pentru PNL şi Crin Antonescu, în care au rupt USL, au ieşit de la guvernare, au înregistrat un eşec la europarlamentare şi au demarat un proces de construcţie a unui mare partid de dreapta, după intrarea în PPE. Au fost mişcări rapide şi bruşte, luate de Antonescu şi câţiva apropiaţi din jurul său, la care partidul a părut că reacţionează cu întârziere, chiar dacă i-a sprijinit toate acţiunile. Nici pe stânga lucrurile nu sunt sută la sută clarificate, Victor Ponta menţinând încă o aură de incertitudine asupra candidaturii sale la prezidenţiale. Congresele PSD, PNL şi PDL vor trebui să stabilească în această vară candidaţii la prezidenţiale. Antonescu a fost conştient că PNL nu va reuşi să obţină 20% la europarlamentare, dar pentru el planul B era constituit de trecerea la PPE şi preluarea atribuţiilor sale în fruntea partidului de Klaus Iohannis. Prim-vicepreşedintele PNL şi-a dat demisia din funcţie, chiar în dimineaţa în care Antonescu trebuia să-şi anunţe şi el demisia şi retragerea din cursa pentru Palatul Cotroceni. Luat prin surprindere de „pana Iohannis”, după cum a denumit-o, Antonescu şi-a chemat de urgenţă vicepreşedinţii pentru a lua o decizie. A fost convocat Congresul extraordinar pentru finele lunii iunie, dar conducerea demisionară şi-a păstrat atribuţiile până la Congres. La două zile după acest eveniment, Iohannis şi Antonescu au purtat discuţia lămuritoare la Bucureşti: Iohannis şi-a dat acceptul pentru a intra în cursa pentru şefia partidului şi pentru Cotroceni. După această modificare de strategie, Crin Antonescu şi Klaus Iohannis au condus delegaţia PNL care să negocieze fuziunea cu PDL. Antonescu promite că în urma fuziunii, numele PNL nu va dispărea. Integral, pe Gandul.
Ziarul Financiar. Iulian Anghel. Ati facut tot ce aţi ştiut voi mai bine. Aţi privatizat politica şi ati făcut din ”cetăţi” firme căpuşă. Dar aţi uitat de ”memoria focului”
Privatizarea politicii a început când, nemaiavând ce hrăpări prin fostul Comitet Central şi prin anexele lui, unii au zis: hai să ne întoarcem acasă aşa cum odată se întorceau acasă “fii satului”. Acum, dacă ar fi să mijloceşti pentru o clasă politică aşa formată, să o aperi împotriva celor care o acuză de corupţie, de inadecvare, de fariseism sau de sodomie politică, trebuie să mijloceşti pentru ea ca Avraam pentru cetatea Sodomei: “Vei nimici tu oare pe cel drept împreună cu cel rău? Poate în mijlocul acestei cetăţi sunt cincizeci de oameni drepţi…”. Avraam, patriarhul, este un negustor priceput, negociază cu Dumnezeu la sânge şi obţine salvarea Sodomei, cu condiţia ca între zidurile ei să fie 10 oameni buni. Povestea biblică nu este una despre bunătatea lui Avraam, ci mai curând despre suportabilitate/responsabilitate. Ce poţi să spui când vezi ce se întâmplă la Cluj cu preşedintele Consiliului judeţean liberalul Horia Uioreanu arestat pentru 30 de zile pentru mită? După precedentul primarului din Cluj, democrat-liberalul Sorin Apostu, condamnat pentru mită? Că Uioreanu şi Apostu refac ”dreapta politică” în puşcărie e una, dar, dacă în Cluj, oraşul european cum drag ar fi să fie toate oraşele noastre se întâmplă asta, ce să poţi presupune că se întâmplă în altele? Dacă Parlamentul refuză pe bandă rulantă cereri de cercetare sau de arestare a membrilor săi corupţi – ultima fiind cea care îl priveşte pe baronul mituitor cu pui a electoratului Florin Popescu, şef al PDL Dâmboviţa, – nu este asta justiţie privată ce priveşte o castă politică privatizată? Cât va mai lipsi până ce pe frontispiciul clădirii Parlmentului va scrie – ”proprietate privată – câine rău?”. La Cluj e PNL şi PDL, la Mehedinţi, Prahova, Argeş, Vrancea şi Constanţa PSD (la Constanţa şi primarul municipiului şi preşedintele Consiliului judeţean sunt cercetaţi penal şi acuzaţi de corupţie), la Neamţ e primarul Ştefan de la PDL, în Parlament toţi îşi dau mâna pentru propăşirea castei şi pun bocancul pe grumazul justiţiei publice. Fosta soţie a lui Uioreanu, deputată, este şi ea vizată în scandalul de la Cluj al fostului soţ, au furat împreună înainte de partaj, spun procurorii. Va putea fi cercetată în lipsa acordului justiţiei private? Integral pe Ziarul Financiar
Revista 22. Cosmin Alexandru. În căutare de valori
Atâta vreme cât sistemul care conduce România rămâne unul închis, bazat în cea mai mare măsură pe votul și dependența de stat a celor mai săraci membri ai săi, valorile societății vor rămâne ancorate tot acolo, în relația bolnavă între cel furat și cel care îl fură. „Valoarea cea mai importantă nu este piața liberă, ci este o societate deschisă, transparentă și liberă, unde corupția e considerată un dușman, guvernul e răspunzător și cinstit, iar oamenii pot reuși, indiferent de poziție, și sunt tratați cu demnitate.“ Dacă citim cu atenție fraza de mai sus, rostită de vicepreședintele american Joe Biden în discursul de la Cotroceni, constatăm lesne că, la 25 de ani de la revoluție, România arată exact pe dos. Singurul lucru care ne-a mânat cu adevărat, care ne-a dictat constant evoluția a fost dorința de a avea o piață liberă. De a putea cumpăra și vinde orice. Asta ni s-a părut esența și totodată expresia supremă a capitalismului. Asistăm la o provocare mare. Probabil cea mai mare din ultimul sfert de veac. Biden ne-a transmis cu subiect și predicat că NATO și UE, alianțele în care ne-am dat de ceasul morții să intrăm, așteaptă de la noi să ne schimbăm sistemul de valori, ca societate. Să nu mai alegem în fruntea noastră mincinoși, corupți și aroganți. Să nu-i mai considerăm pe ei cei mai buni dintre noi, pentru că asta poate pune în pericol nu doar statul de drept, ci existența însăși a statului. Atâta vreme cât sistemul care conduce România rămâne unul închis, bazat în cea mai mare măsură pe votul și dependența de stat a celor mai săraci membri ai săi, valorile societății vor rămâne ancorate tot acolo, în relația bolnavă între cel furat și cel care îl fură. Întovărășirea asta contra naturii ne va ține blocați în continuare, iar lumea se va schimba fără noi. Integral, pe Revista 22.
Times New Roman. Zece lucruri despre impactul numărului uriaş de voturi adunate de Mircea Diaconu
• În semn de omagiu, Trustul Intact înfiinţează Antena 4, post care va transmite exclusiv filme cu Mircea Diaconu;
• Dacă ar fi puse cap la cap, buletinele de vot în favoarea lui Diaconu ar fi suficiente pentru îndiguirea completă a Dunării;
• Mircea Diaconu va avea propria delegaţie la ONU, iar Rusia şi SUA i-au eliberat un modul pe staţia Spaţială Internaţională, care îi revine de drept;
• 80% din cei care l-au votat pe Mircea Diaconu spun că au luat decizia pentru că apreciază ce a făcut Mircea Diaconu pentru România în finala de la Sevilla, din 1986;
Integral, pe Times New Roman.
Va doresc o zi buna! 🙂
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Buna dimineata,
am citit cu constinciozitate articolele propuse. Multe intrebari, raspunsuri – in viitor. Foarte bune analiza lui Alexandru Lazescu si comentariile la articol.
Bine venita includerea Times New Roman , e nevoie de satira si ironie, iar noi avem nevoie sa ne mai descretim fruntile mai ales ca ne asteapta o perioada de incrancenare maxima.
Buna ziua si o duminica placuta tuturor!
Asa cum se preconizeaza pe termen scurt reunificarea “dreptei” nu vad mare sansa de a sparge matricea pe care s-a construit politica romaneasca postdecembrista!
buna ziua
cruda dar adevarata descrierea europei facuta de patrusca
din momentul in care in “constitutia”(tratatul) de la lisabona a disparut orice referire la “mostenirea crestina” sau” iudeo crestina”sau “greco iudeo crerstina” se putea intampla tot ce e mai rau;
si raul este pe cale sa se produca/rusia probabil ca va “ingenunchea” europa in viitorul mediu iar islamul rusia imediat/a defini “viitorul mediu”in epoca de azi e imposibil/oricum nu mai e “acel viitor mediu”cu care suntem obisnuiti/e mai scurt
daca europa nu se trezeste repede,”stafia”care bantuie acum continentul va invia
si ,daca vrem sa intelegem sio mai bine-chiar daca unii din noi au trait-o-epoca dintre 944-pana azi
tocmai a aparut la humanitas” asa a fost sa fie” scrisa de barbu ollanescu orendi
amintiri personale ale unui om care nu este implicat in nici un fel in “viata publica” de azi din romania
veti descoperi o descriere a lui paleologu,foarte interesanta,si plina de talc/autorul l-a cunoscut in inchisoare,unde paleologu,reeduca detinutii explicandu-le articolele din scanteia/asta pentru ca el sa primeasca pachete in plus
o carte care merita citita/
Cred ca parintii le vor spune copiilor care au fost astazi in Palatul Victoria : daca minti si furi ajungi ( ai putea ) prim ministru. Daca-ti place cartea si munca ,probabil va trebui sa pleci din tara.
O zi buna !
Buna ziua!
Am citit tot si multumesc mult.
Recomand:
http://www.contributors.ro/fara-categorie/crin-antonescu-model-pentru-vasile-blaga-si-nu-numai/#comments
http://www.pictorem.com/collectioncat.asp?author=Pawel+Kuczynski
Articolul lui Aligica e cam moale 🙂 . Am scris un comentariu cu noul meu “look” SI acolo, dar e in stand by, inca. Mi se pare mai tare si mai aproape de realitate articolul din ZF, sincer. Abordarea lui DPA e una care pare ca priveste chestiunile mai mult din punctul de vedere al politicienilor, decat din cel al cetatenilor. Just an opinion…
Buna… dimineata! 🙂
For Those About To Play, I Salute You!
Azi e Ziua Copilului. Ce mai face copilul din tine?
http://www.youtube.com/watch?v=rrtcm9e98oo
La multi ani de 1 iunie!
Copii sunt atat de optimisti.
“I am an optimist. It does not seem too much use being anything else.”
http://www.gandul.info/stiri/scrisoare-pentru-romania-de-ziua-internationala-a-copilului-daca-as-fi-pentru-o-zi-presedinte-cum-vad-viitorul-cei-mai-mici-romani-din-trei-sate-ialomitene-12668182
La multi ani! Acum am citit. Ce frumos le zic/scriu copiii…
Salut!
Noroc cu formula de adresare; asa am recunoscut pe vechiul @corvax 🙂
Sa-ti traiasca noul avatar! Arata bine 😉
Scuze, te-am botezat, am vrut sa scriu @ corvux. Scriu de pe I-pad, iar daca nu-s atenta, programul imi schimba ortografia dupa cum vrea el.
Oricum, sa-ti fie de bine!
@mayausa, you’ve made my day. Da’ ce zic eu? Azi e luni, deci cel putin o saptamana intreaga, lasand laoparte faptul ca e si inceput de luna, ba chiar si de anotimp 🙂 …
Multumesc nespus de mult!
http://www.youtube.com/watch?v=NSowZcvoqr4
salutare 🙂
astia de la TNR sunt penali 😆
nici comentariile nu sunt mai prejos
unul tare :
“In semn de recunostinta, Patriarhia a hotarat ridicarea lui Mircea de la rangul de Diacon la cel de Mitropolit, sub numele de Mircea Mitropolitul, sau, pe scurt, MM.Va avea in subordine toate puscariile,iar panseluta panseluta ii va ridica o catedrala la Poarta Alba.” 😆
🙂 Salutare!
Mai sunt faze ca lumea pe TNR. Dar am gasit una buna si in Kamikaze. Finalul e tare de tot:
http://www.kmkz.ro/de_ras/texte/lovitura-de-teatru-klaus-iohannis-e-de-etnie-romana/
Sibienii stiu cate parale face teutonul Johannis!
http://dantomozei.ro/2014/05/21/pentrul-ca-trebuie-sa-stim-adevarul-despre-onestul-si-bunul-primar-klaus-verner-iohannis-prim-vicepresedintele-pnl/
Hai să nu amestecăm merele cu perele. Sibiul a crescut mult sub administrația lui Johannis. Lucrurile astea se știau sau se bănuiau de mai multă vreme, dar nu cred că e vreun sibian care să vrea să se întoarcă la Sibiul de dinainte de alegerea neamțului.
Pe de altă parte, pentru o campanie națională se cere mai mult. Sunt de acord că omul și-a atins plafonul și că nu e candidatul pe care l-aș vota. Dar nici nu pot să șterg cu buretele transformarea unui oraș mort într-un loc în care revin cu plăcere măcar de două ori pe an. Altfel e foarte bine că procesele își urmează cursul și se dispun sancțiuni.
nu amestec merele! 🙂
Cei care vor sa inainteze persoane sub o alta infatisare poate ar trebui rememorat episodul 2009 cand nu era util proiectul johannis! fiind doar un elector am impresia ca se folosesc prea multe imagini si prea putine puncte comune inserate intr-un proiect de tara!
Da. Si mai e ceva legat de neamt: nu mai departe de acum vreo saptamana o tinea langa ca in 2012, in vara, toate au fost OK. Iar in legatura cu… proiectul, deocamdata el se numeste generic “cine n-are nemti sa-si cumpere”. Desi cu potential electoral, asta e proiect?
De acord. Doar că sunt sătul de reacția instinctivă de a face praf oameni și produse vandabile, până la un punct, imediat ce acestea nu ne mai convin. Nu sunt votant al neamțului, și în orice caz, nu la prezidențiale. Dar m-am bucurat pentru modul în care a crescut Sibiul, l-am susținut pentru ce a făcut acolo, și nu ar fi cinstit să spun că nu știam deja de la sibieni că mai sunt și aspecte ale administrației și ale omului care nu-s chiar kosher.
Eu una nu voi vota “proiectul johannis” pentru prezidentiale!
Orasul Sibiu are un centru excelent reamanajat ( nu prea am vazut periferia orasului), o viata culturala intensa, apreciata si recunoscuta si la nivel international, o istorie a breslelor imprimata in turnurile cetatii si locuitori extrem de eleganti! Asta e Sibiul, un oras cosmopolit!
Proiectul pentru prezidentiale nu este insa vandabil, domnule Dumitru! Aceasta-i opinia mea!
Bun gasit
Iar ziaristii activi in anii 90 ar putea sa isi aminteasca si de alte aventuri ale familei Johannis (desi am inteles ca oficial este cu I, nu cu J datorita unor intelijenti de la starea civila); or se confirma ca memoria e aia cu care lumea uita.
Pt Sibiu a contat mult statutul de ‘capitala culturala’, un vizionar devenit director al unui festival de teatru, faptul ca a fost locuit niste sute de ani mai ales de catre sasi (cu mult inainte de afirmarea publica a lui Klaus Werner) iar pt o minuscula minoritate – jazzul !
Ziua buna!
Corect. Pai nu mai departe de ieri incepusera unii sa-si aduca aminte… diverse. Si chiar pe aici:
http://politeia.org.ro/stiri-revista-presei/revista-presei-31-mai-taxa-pe-stalp-de-arde-la-buzunare/28345/#comment-81097
Aveti dreptate si cu faza cu capitala culturala si celelalte,legate de istoria locului etc. In plus, chiar si la Revolutie, desi inevitabil comunist, Sibiul nu era chiar ultima gaina din aprozar, ca doar Nicu avea ganduri mari si mai daduse si el o bidinea p-acolea. Asa ca in legatura cu Oha!nis asta: a se mai slabi!
Am văzut și bidinelele lui Nicu. Străbunicii au trecut prin Sibiu când s-au refugiat din Basrabia, iar excursia la Sibiu era pentru familie un fel de ritual anual, chiar și în anii 90. Percepția mea personală e clară. Eu țin minte Sibiul de dinainte ca pe un oraș mort. Curățel, charmant, cu oameni mai cinstiți decât în altă parte, cu vânzători care dau restul la centimă, dar eminamente mort. Era un oraș în care nu simțeai nici mirosul banului și nici suflarea puterii și în care n-aveai impresia că oamenii vor să facă lucruri. La Sibiu se dormea. Acest lucru nu mai e adevărat.
OK, era mort. Dar un mort cu… potential, dupa cum s-a si vazut. Slobozia sau Ramnicu-Sarat, spre exemplu, nu sunt azi fundamental diferite de cele vechi. N-au avut cu/din ce 🙂 . Relativ la viata de acum din Sibiu, eu sunt nitel mai critic: poate nu era bine cand se dormea, cum ziceti dvs, dar mie parca nici asa, ca acum, nu-mi place pe deplin (nu are legatura cu Iohannis). Mai are nitel si se “miticeste” complet, in opinia mea. Iar “miticismul” grefat pe temperamentul si firea ocosa a ardelenilor constituie o combinatie… electrizanta 🙂 .
PS: despre politicianul/prezidentiabilul Iohannis cel de azi, am scris ce era de scris aici:
http://politeia.org.ro/stiri-revista-presei/revista-presei-30-mai-nu-vrei-te-fortam-lectie-de-viata-pentru-ponta/28312/#comment-80921
Nici un oraș care crește nu poate scăpa de fenomenul de rat race. Mie personal îmi place. Nu atât miticeala, care e evident deranjantă, cât alergătura, competiția, bătaia, ceea ce anglo-saxonii numesc “the fast lane”. Și acum, Sibiul mi se pare un pic lent. E un loc unde merg cu plăcere niște zile din an, dar aș înnebuni să locuiesc acolo. Beineînțeles că și Bucureștiul mă enervează cu problemele lui, dar aici măcar îmi găsesc ritmul corect. Aș schimba Bucureștiul pe Londra sau pe New York, dar nu pe vreo Florență sau pe vreun orășel austriac. Altfel, morți cu potențial au mai fost și alte orașe, și nu s-a ales nimic de ele până nu s-a schimbat atitudinea. Numai în Moldova dacă numeri morții cu potențial și te ia durerea de cap.
🙂
Right. Si, in ultima instanta, e chestie de gust, de asteptari, de dorinte, de varsta, ca si de multe alte variabile, majoritatea personale. Si de ritm corect 🙂 , de ce nu?
http://www.youtube.com/watch?v=TRa3wrkqAcU
Shi maestru’ are o parere! E chiar obiectiv national? Nu prea cred!
http://www.cristoiublog.ro/gindul-de-breaking-news-e-in-plina-desfasurare-operatiunea-un-obiectiv-de-interes-national-iohannis-presedinte/
Ziua buna!
Mai era si zilele trecute stirea aia cu justitia vs casele pierdute de neamt la masa verde etc… Acum o sa fie nevoie de discernamant pentru a nu cadea in tot felul de capcane si intoxicari, nu ca astea neaparat ar fi. Dar o sa se puna in miscare, pesemne, masinaria aia a lui Felix si atunci, alta-i povestea.
PS: Sa va intreb pe dvs, daca nu va suparati – Cum vi se pare noul meu nick? 🙂
Asta era un reply la @brindusa.frunza, dar a ajuns pe linia mare. in fine…
orient express!
🙂
🙂 Schimbare completa de … look?! Si „Corvux Corax” in care litera se regasește?
aceasta-i schimbarea la fata (in prima faza era doar nick-name-ul)!:P
🙂 M-am re-evaluat si m-am re-brenduit 🙂 inca de ieri. In direct si live:
http://politeia.org.ro/editoriale/pamflet-de-dreapta-in-forma-continuata/28357/#comment-81130
Asteptam si eu sa zica cineva ceva, niste plusuri, niste minusuri, o chestie… Neam! Noroc cu voi doi! Acum mi-am mai revenit 🙂
Eh? Cum e?
PS: Daca ati sti ce batran e Corvus Corax… Dar doar l-am pensionat, nu va faceti griji 🙂
Orice Corvus Corax are varsta sa si alta fata ! La multi ani de ziua copilului! 🙂
Ce simbolizeaza noul avatar ?
Eh, cu noul avatar e o poveste intreaga. In primul rand ca pana m-oi obisnui cu el o sa mai vina cateva randuri de inundatii. Si parca nici nu-mi place asa, ca ala batranu’… In fine, mai vad, ma mai gandesc, mai evaluez etc. Semnele de pe ala nou sunt cabalistice, insa 🙂 , Shhhh! Mister total si ocultism 🙂 . Oricum, multumesc pentru atentie si pentru grija!
Cel mai mult mi-a placut ca am facut schimbarea din mers si pe saitul pe care ma simt cel mai bine. De restul, vreo trei-patru, nu ma simt asa de apropiat, sa zic. Eh, cam asa… Orice are un inceput, in cele din urma 🙂 . Si CC a avut.
PS: cantecul/croncanitul de… lebada al lui CC e aici:
http://www.contributors.ro/cultura/intalnire-online-lucian-boia-despre-dosarele-secrete-ale-agentului-anton-miercuri-ora-14-00/#comment-188740
Incepusem ceva intr-un fel si nu puteam sa termin in alt fel, ca se zapaceau telespectatorii 🙂 . Sa-mi caut niste muzica…
Try this: http://www.youtube.com/watch?v=awvqIi427_A 😉
Siiiiigur ca daaaa! Bine ati revenit!
http://www.youtube.com/watch?v=WDOYlLGf9dY
Ha, probabil ca urarea este pt Sharon & co.
SI pentru ea & restu’; dar nu numai…
Multumesc… dar pt mine era suficient la singular 😉
Si separat: la multi ani de Ziua Copilului!
Ce TNR?
http://www.hotnews.ro/stiri-ultima_ora-17399013-taragotul-lui-dumitru-farcas-furat-dintr-microbuz-parcat-fata-ateneului-roman.htm
Nu numai faza in sine e tare. Cititi si declaratiile, relatarile etc 🙂
Hopa!
Dragnea intra incetisor “pe fir”. La mai mare!
http://www.evz.ro/ordinul-care-il-arunca-pe-liviu-dragnea-in-scandalul-uioreanu-dna-presdintele-cj-cluj-a-primit-bani-de-la-ministerul-dezvoltarii-in-schimbul-spagilor.html
A mai “intrat” Dragnea si a iesit cu 9vieti! Deh vocea si talentu’! 😛
va salut 🙂
buna ziua spre dupa amiaza
1. azi am mai gasit un motiv sa mai raman aici-de fapt nu l-am gasit,dar l-am “trait din nou”
duminicile in care pregatesc pranzul pentru o parte din nepoti(cei de aici)/chestii d-astea “te lipesc de mazga din romania”/probabil ca salvarea este “individuala”
/cred ca ce mi-a spus tata in 90( si n-avea “scoala”)-era atunci cam de varsta mea acum si stateam cu valizele facute pentru a pleca,in caz de..:
a.ai norocul acum si trebuie sa-ti faci viata in asa fel incat sa nu depinzi de regele mihai sau de ceausescu,sa depinzi numai de mintea si bratele tale si sa nu uiti ca si astea te vor parasi
b. singura avere pe care o poti lasa copiilor tai este sa fie in stare sa-si castige singuri painea
e validat de viata;
deocamdata nici basescu,nici ponta si nici cine va mai fi nu pot decide pentru mine;
spun deocamdata,si raman “alert”
2. johannis sau Iohannis,cum vreti dvs;
as fi curios cei care “il scuipa” acum ce spuneau in 2000 cand a candidat prima data la sibiu;
eu unul rezonez cu ce spune @td/pana la johannis,sibiul era un oras “al tiganilor”/place nu place asta era
timisoara nu era si avea sanse mai mari
dupa 15 ani comparati timisoara cu sibiul
sa fim corecti:oricare dintre dvs intrebat de un strain ce ar trebui sa vada in romania,nu uita sa recomande sibiul
pentru cine isi poate permite,a merge la sibiu pentru un spectacol,o plimbare sau o masa la crama”sibiul vechi” e o placere/poate spune cineva acelasi lucru azi despre timisoara????
daca tipul este “controlat”de nemti(si probabil este,ca nemtii or fi stupizi dar nu prosti),nu va putea avea derapaje majore
n-are “experienta”nationala”! pai ponta are,antonescu are,sa nu mai zic de felix-ca asta e un fel de mondial cu “recunoasterile” de la cenene sau universitati”celebre”din uk-….???!!!!
sa nu uitam ca dl constantinescu,n-avea nici o experienta/si totusi ,datorita deciziilor lui si ale lui plesu(in99 )suntem ca tara unde suntem/asta nu trebuie uitat!!!psdistii il lauda pe nastase&iliescu pt nato&ue/uita toti ca fara deciziile nepopulare luate de cei doi in 99 azi nu eram unde suntem/am fi avut de ales intre aceasi nastase&iliescu!!!!-vezi ucraina!!!!!!!!!!!cei doi n-au avut ce face/n-au nici un merit in intrarea romaniei in nato si ue/cei doi=constantinescu&plesu au simtit poate “instictiv”ca e punctul de inflexiune/si au “simtit” asta ca in tara asta mai sunt “romani”de care nu se stie si nu se va sti
si inchei:cei care veti vota,votati “tandemul mru/johannis”
nu e certitudine ca vor fi impecabili,dar e certitudine ca se vor stradui
inca ceva:acest “tandem” pare un bun mix de “vision&mission”
important e sa mai faca un pas inainte si cred ca acest tandem il va face/sigur “guristii” si “anal”istii vor deveni someri
eu unul urez succes acestui tandem!
buna intamplator
as sublinia cu o tusa mai accentuata contributia lui plesu.A avut capacitatea ca sa-l convinga pe constantinescu,ba chiar i-a “acoperit/corectat” niste indecizii si “slabiciuni”(cu yugoslavii de ex)
johanis,imo,n-are nicio sansa ca prezidentiabil.Doua chestiuni vor atarna f. greu in intentia de vot a suporterilor basisti oricat de mult se va strofoca piratul ca ssa-si convinga electoratul sau ca sa mearga si sa-l voteze pe neamt.Prima ar fi faptul ca nu recunoaste aventura din 2012,il considera un lucru bun si a doua,imaginea sa inca este strans lipita de grupul grivco(chiar daca piratul l-a alintat si a declarat ca acum neamtul n-a mai trecut pe-acolo) Mai sunt si altele,dar alea cred ca pot fi driblate.Eficientizarea lui ar fi max. de pe pozitia de premier in conditiile date(ue,legaturi,traditii,experienta administrativa,etc) zic eu.Si fara basisti(sau injumatatiti) …nu iese nimic,nada.
Faptul ca pdl nu da semne de vreo miscare,ba lasa impresia ca promovarea neamtului ar fi concesia max. pe care o accepta ma impinge inspre concluzia lui City.Nu vor altceva decat sa-l blocheze pe mru/pirat si,bineinteles sa-si prezerve cat mai confortabil fotoliile,prezidentialele fiind un joc de poker la cacealma,ce-o fi o fi.
…
cea mai “politica” interpretare a saltului din avion al blondinei 😆
bajeti,eu ma retrag din aerul rarefiat al inaltimilor politice dar fiti linistiti,aterizez bine,sunt asigurata 😆
azi sunt in pasa “optimista” si doua citate
“Altfel, dacă tot a venit vorba, dumneavoastră de pilotine aţi auzit?! Ei bine, pilotina este o ambarcaţiune relativ mică dar vioaie şi băgăcioasă, care pilotează marile nave din radă la dană, şi invers.
În condiţiile în care PNL o să absoarbă PDL, FC, NR, PNŢ, devenind nava amiral a dreptei româneşti, cine credeţi dumneavoastră că urmează să piloteze pilotina?!”( msultanoiu/.gandul)
ghici mru cine-i pilotina?
si
Într-un discurs – „rar”, după cum a remarcat presa internaţională – susţinut în Facultatea de Drept a Universităţii din Bucureşti, după ce a primit titlul de Doctor Honoris Cause, Prinţul Charles a vorbit cu pasiune despre „admiraţia profundă” pe care o poartă ţării noastre, „pentru rezistenţa şi spiritul poporului român”, care îşi au rădăcinile în „bogata identitate culturală, religioasă şi etnică ce au făcut ca această ţară să fie unică în Europa”. ( sursa gandul)
chiar nu pot crede ca Printul Charles e vreun “fripturist”,un fel de “mircea diaconu,britanic”sau ca “e amabil” fiindca vrea sa cumpere case prin coclaurile transilvaniei mai ieftin
concluzia logia:
“forta mru&johannis”
azi e randul dvs ca sa fiti optimist
eu am fost ieri 🙂
Salutare, @intamplator!
Ehe, daca broasca ar fi numai Iohanis, ar fi bine… rau. Tandemul dvs e unul care chiar poate fi eficace, la o adica. Asadar, sa fiu si eu optimist si sa-mi pregatesc o plasa de lamai si ceva ceapa, ca sa mearga mai usor acest nevinovat pui de balta.
Charles face, de cativa ani buni, treaba mai ca lumea si mai multa decat 90 la suta din MAE. Pai cred ca dupa Basescu, el e cel mai tare si, oricum, cel mai vizibil in politica externa (nu in aia decizionala, evident).
si un pic de Caragiale redivivus!
http://sociollogica.blogspot.ro/2014/05/fals-calendar-politic-al-anului.html?spref=fb
Salut de seara. Buna.
intamplator 1.b. @ 17.47
Ar fi preferabil ca asta sa fie “crezul” oricarui roman de buna credinta (sac!). La care ar fi fost de dorit, logic, firesc si de bun-simt sa participe si scoala. In schimb invatamantul a fost “reformat” conform ideilor unor “dreptaci” care nici astazi nu inteleg ce cautau ei in acele jilturi. Si in general ce cauta ei prin lume.
spune repede caramidaru si caramidarita stau pe caramidarie
daca nu ti se inoada limba-n gura esti bun 😆
cea mai buna emisiune tv ptr. un sfarsit de weekend ploios ,sfatul popular./realitatea tv
cc e comitetul central?
geme lumea de misterii si misteriosi !
explicit ca pana corbului! 😛
poate era benefic sa impatasiti cunoastere asa cum o facea bunul si eruditul theophyle! daca sunteti asa ermetic s-ar putea sa ramaneti un neinteles! 😛
e optiunea dvs. si nu insist!
comentariul era pt doxa rebranduit! 🙂
🙂 @brindusa.frunza, CC era prescurtarea de la Corvus Corax, cateodata nu il mai scriam intreg, ca oricum era si poza acolo 🙂
Cunoastere impartasesc cat de multa pot in conditiile date, din atata cata si cum am, credeti-ma; si nu-mi inchipuiesc ca or sa stea toate in loc din cauza a doua semne mazgalite pe un gravatar pe care, la o adica, il pot readuce de la pensie, daca ma mai incurca mult in viata asta nou’ 🙂
Si Theophyle, Dumnezeu sa-l odihneasca, avea si el misterele lui, dupa cum probabil ca ati remarcat. Si foarte bine facea, parerea mea. Si asta nu l-a facut mai putin credibil, mai rau sau de neinteles 🙂 , nu? Doar d-aia am si inceput (si) eu sa citesc acest blog: in primul rand pentru Theophyle si abia apoi pentru comentatorii lui. Asa a fost! Eu, unul, nu vreau, insa, sa merg nici macar un pas mai departe pe calea comparatiei deschise de dvs. Nu mi se pare fair si, sincer, nici adecvat.
Dar mai pot raspunde la alte intrebari: a mai ramas ceva nelamurit? 🙂
Ba nu! Theophyle oferea explicatii atunci cand era intrebat.Si faptul ca ati raspuns atat de onest este reflexia unor cunostinte deja dobandite. 🙂
OK, multumesc! Si desi nu stiu la ce se refera acel “ba nu!” (si poate nici nu vreau sa stiu, sa-mi ramana un mister 🙂 ), acum ma pot considera rebrenduit… de tot? Am facut-o si transparent, live, am stat de vorba etc. Mai bine cred ca nu as putea, oricat as incerca. Am trecut? 🙂 Multumesc inca o data.
PS: chestia de pe sociollogica e monumentala 🙂
nu e nicio “trecere” doxa! era doar o simpla intrebare!
ovi a deslusit , in propria-i interpretare, misterul avatarului ales de fostul corvus ! 🙂
🙂 Unul sau chiar doua dintre ele, am explicat nitel mai jos. Pana la urma nu va lasam nici eu in ceata (vedeti si ora postarilor!). Avea vreun rost? Si care era ala, mai ales ca facusem totul al vedere? Puteti sa considerati “rautatea” mea de mai sus ca fiind o invitatie pe termen limitat si scurt la un exercitiu de curiozitate? M-as linisti complet. Acum mai sunteti suparata?
pe corvus sau pe doxa? 🙂 pe un nickname? no way! saptamana cu humor va urez! 😛
Buna seara,
Avatarul vine de la “fii om”? Un phi si un m care ingemanate fac un “OM”?
No, ca mi l-am schimbat si eu cu ocazia asta! Nu prea se vede…
🙂 Iaca, se poate, deci…
Exista mai multe feluri de critica pe lumea asta; si-mi place diversitatea asta la nebunie 🙂
Salutare si seara buna, @Ovi!
Phi e si constanta de aur. Deci fii om de aur. 🙂
Sau e o inscriptie scrisa pe fruntea golemului? 🙂 🙂
Dar poate fi si asta:
http://www.phimu.org/Home
Lolz lolz lolz 😛
Salut! N-are a face cu non-fiintele alea, duca-se pe pustie toate! Dar am lucrat la avatar vreo doua ore numai pana ce am stabilit cam ce as vrea de la el. Am vrut ceva care sa aiba legatura certa cu nick-ul si, in subsidiar, daca se poate sa aiba cat mai multe sensuri posibile, mai mult sau mai putin evidente. Si toate astea tinand cont si de alte premise, unele “fixe”: semnificatiile secundare ale nick-ului, mesaje, crezuri, persoana, continut etc, dar toate apreciate in mod subiectiv de mine, fireste 🙂 Si mi-a “dat” asta, in final, care are cel putin cinci interpretari/sensuri. Dvs ati gabjit doua, deja. Si asa si e destul, nu, pentru o prapadita de poza… Am procedat azi cu gravatarul asa cum am procedat ieri si cu “numele” 🙂 . Oricum, va multumesc tare mult pentru atentie.
PS: Avatarul dvs cum merge/se descurca?
PPS: La ultima dvs interpretare sigur nu ma gandisem. Nici nu aveam cum 🙂
@Ovi, acum observ ca v-ati hotarat asupra unui nou avatar, dupa ce ati incercat si dvs vreo doua sau chiar trei, nu mai stiu exact. Eh? Alta viata! 🙂
La mai mare si sa-l “purtati” sanatos si cu noroc!
Buna,
A new look for a better luck?
@mircea 6 21
daca vrei sa ma jignesti spune-mi “dvs”
apropo de asta/ca pensionar mai merg cu autobuzul gratuit
fiind la categoria “neagu djuvara”( la un moment dat nu mai conteaza daca esti +60 sau +90,esti acolo)
mai admir”estetic.privind de sus tinere care stau pe scaun”
intotdeauna mi se ofera locul..
asta e exemplificarea perfecta a ” intelegerii gresite a perceptiei adversarului”
personal “lozul castigator”pentru romania mi se pare mru/johannis/mru presedinte/johannis premier
niciunul nu e perfect,dar impreuna-cred- se potenteaza
handicapul lor=niciunul nu e din sistem
sa zic “cinic”intre tandemul “pontantonescu”si tandemul “mru/johannis”-ca pana la urma spre asta ne indreptam-nu prea e alegere
si,
sincer,
cred ca pentru prima oara(prima data a fost 96)nu e optiunea “raul mic vs raul mare”
orice ar spune oricine in 90 sau 92,nu exista optiune-dl ratiu nu avea suport si ar fi realizat mult mai putin decat constantinescu in mandatul sau/politica e curva=pragmatica
e la fel ca aiureala cu regele mihai/aveam rege azi,si urmas pe duda
in cartea de care am vorbit mai dimineata,dl ollanescu spune ca parintii sai -care aveau o pensiune in 45-47 la paraul rece ,au refuzat sa plece in us cand reprez usa le-a spus ca le da 8 pasapoarte!!!n-au plecat,au ramas,din “familie de romani “medii”-atunci-au ajuns aproape muritori de foame,arestati si condamnati in 60,eliberati in 64.emigrati in 70si ceva…realizati nu in romania,dar ,totusi mai romani decat multi din noi,cei de aici..sunt rari,sunt mult mai putini decat ratatii “de acolo” care se dau mari intara,dar ei sunt de nepretuit!!!am multe exemple si am intalnit multi in pozitii de decizie pe aiurea care nu au uitat “mazga (noroiul)romanesc”
eu cred ca astfel de oameni fac “romania”/despre ei spun cand spun “romani nestiuti”
si mai cred ca ei au azi nevoie de tipi ca mru/johannis si nu de “ponta/dragnea”sau -de ce nu-paleologu,duvaz(ca si asta e din familie buna)sau balaceanu stolnici sau campeanu.etc..etc..etc…
daca nu e mru/johannis nu e bine-opinie personala
inchei-nu e perfect,dar e un pas inainte,e o sansa de a progresa
la fel cum a fost constantinescu/plesu,basescu&mm,basescu/ mru&maior,basescu/boc
comparati ceilalti=iliescu/vacaroiu,iliescu/nastase
si posibila perspectiva
ponta/dragnea(sau naiba stie cine,ghita,mazare sau …)
pot fi optiuni????
ucraina a ales tmoshenco in 2004(6)..unde e???..
ungaria a ales orban&vona
bulgaria-nu mai vorbim
aici trebuie sa ne raportam
si
sa alegem
p.s cele de mai sus nu numai pt @mircea/pt fiecare sa analizeze optiunile fezabile
House of Cards – 2.08. Chapter 21 (min.14):
People don’t vote for consistency, they vote for concrete progress
…
Dintre “cuplurile” enumerate as scoate unul care nu corespunde criteriului.
@ken
nu va suparati pe mine
eu sunt “analfabet it”
cat de cat ma descurc cu word,ma incurc cu altele
la “gadget”.sunt la categoria “Ipay”
am renuntat la a memora nr telefon,inca nu tabla inmultirii
habar n-am ce cuplu ati scoate Dvs
dar eu l-as pastra pe “al nostru” ala “mru&johannis”
ca nu va fi asa/nu va fi/nu se va sfarsi lumea
vorba rabinului din brooklyn= daca noi rezolvam toate problemele ,ce vor face cei dupa noi????
Sublinierea cu din serialul House of Cards era pt progres.
Sunt de acord ca mru+joh ar fi potriviti. Cel putin din aceasta perspectiva. Si tot din acelasi punct de vedere bas+boc n-au ce cauta in linia aceea. Are dreptate rabinul insa cuplul b&b nu numai ca n-a rezovat ceva, a creat o mulltime de alte probleme. De aceea merita pe deplin titulatura de gubernare de si mai trista amintire. Sau altfel spus: gubernarea care le-a facut pe celelalte sa para de-a dreptul inteligente
@cc alias doxa/sau invers,ca nu m-am lamurit
lucian boia&cartea despre anton& comentarii
d-le .am refuzat PENTRU PRIMA DATA-sa cumpar o carte a d-lui boia
cred ca dl boia devine victima propriului succes/aceasta carte nu ar fi trebuit scrisa
inteleg ca trebuie sa ne cunosatem trecutul,dar imi place sa cred ca ce am trait nu a fost decis de ” frustati” ca p comarnescu
si ,as extinde,cartea asta-pe care,repet,nu am citit-o si nu o voi cumpara-incepe sa-mi puna intrebari asupra “veridicitatii “d-lui boia/de la “napoleon cel neinteles” la “anton..” e cale lunga/dupa aceasta carte a d-lui boia voi fimult mai circumspect privind opiniile d-lui
pana una alta prefer memoriile lui negrilesti sau ,mai nou,ollanescu/cei doi nu cer nimic,doar spun cum au trait ei /si ca tot imi scriu si eu”cum am trait”-pentru copii si nepoti,numai-cred ca asa trebuie scris,ca cei doi/nu trebuie sa spun eu cum as fi vrut sa fie,pur si simplu trebuie sa spun cum a fost si ce am facut/nu e treaba mea daca a fost bine sau rau/ este o viata “traita”/punct!!!
p.s
apreciez “dialogul”dvs cu petru clej/si eu cred ca “homosexualitatea”e o deviere nu o stare de normalitate/deja am probleme in tara in care am “escape”cu eutanasierea voluntara/acum vorbesc ca e normala pedofilia/la gradinite -alea”corect politic”- nu exista “fetite&baieti”/Slava Domnului ca nu mai am mult de trait pe lumea asta
Pe rand:
1. Fostul @CC = Actualul si viitorul @Doxa. Dar d-adevaratelea nici nu conteaza 🙂 , e o chestiune de stilistica a formei, in ultima instanta (bine, la articolul despre cartea lui Boia asa incepusem – cu CC – asa am terminat, ca nu mai intelegea Clej nimic 🙂 . ma rog, nici cititorii, ei fiind mai importanti, de fapt)
2. Lucian Boia este victima propriului sau succes, si nu de azi-de ieri. Dar eu unul am mereu nevoie si de asemenea gen de puncte de vedere; ca ale d-lui Boia.
3. Si mie imi place memorialistica si din ceea ce enumerati dvs din cand in cand pe aici, pe Politeia, mare parte imi sunt cunoscute. Si prefer memorialistica ne-interesata 🙂 , daca se poate. E putina d-asta, insa.
4. Dialogul cu d-l Clej nu e mare dialog, daca e ceva 🙂 . Atata doar ca, spre finalul discutiilor, care aveau o cu totul alta tema, si poate ati citit p-acolo, Petru Clej, care poate scrie desptre asta cand si cat vrea pe saitul ala, a aparut cu aceasta marota a lui, pe care o disemineaza pe unde poate, cu sau fara rost, perturband discutia si parazitand articolul si comentariile. Ma ideranja, de fapt, mai putin crezul sau, cat maniera si indarjirea cu care il expunea.
Cam asa…
@doxa(cc)/in viitor doxa-apropo,va platesc elvetienii??( n-as crede,dupa ultimul vot cu salariul mimim,dar orshcat)
cu dl clej:nu e “mare dialog” insa e nevoie mereu de a fi cineva impotriva “extremelor”/cum spune dl plesu-citat aprox-“daca nu te opui extremelor acestea ajung sa devina normale,sa ocupe spatiul tau,si tu sa devii extremist”
DE AICI PANA LA AJUNGE CA “BUNUL SIMT” SA FIE EXCEPTIE E FOARTE PUTIN
pe asta au mizat/mizeza toti excentricii- asa recent-vreo 2 secole- marx,ala cu magnetismul,rasputin,lenin,stalin,hitler……le pen,farage…
noroc ca oamenii-astia prosti-au ales mereu “prost”=ba un roosvelt,ba un churchill,ba un kennedy,ba un reagan,ba “un” thacher,ba..,ba…
acolo au fost liberi sa aleaga
daca maine aleg din nou hitler,asta e..dar e alegere libera si se va plati daca nu e corecta
la scara mica,am asa e si la noi
vom alege intre “un pui” sau ” o viziune”
as fi optimist:romanii nu sunt rationali
Imi place finalul in mod deosebit 🙂 . Yes!
In rest, da, sigur ca aveti dreptate cu extremismele de orice fel. Exact asa era si cu dl Clej: ii considera pe cei ca dvs in toate felurile, dar, de fapt, el era cel care, de pe o pozitie extrema apara o pozitie la fel de excentrica. Si stiu ce a scris si dl Plesu in legatura cu asta si sunt de acord: A scris si IT Morar o chestie aici, daca vreti sa vedeti cum e cu limitele astea 🙂 http://blog.itmorar.ro/prostia-corecta-politic/
Cum e?
Buna seara,
Laura Codruta Kovesi la b1, in emisiunea Sorinei Matei.
daca nu e o petarda cred ca ne indreptam spre o f. mare tzeapa 🙁
astia-s intelesi si ne joaca de-a democratia de ma doare mintea,ce mi-ar placea ca pe crucile mormintelor lor sa scrie “votul liber exprimat..bla bla ”
cine naiba il consiliaza pe ponta,turambar,falcosul teodorescu sau vocea rusiei ,habar n-am sunt destepti.Imping iar retorica inspre zona primitiva f. sensibila
-johannis face cateva declaratii de o apropiere extrem de suspecta fata de rusi(rusia nu cumva sa fie izolata)
-ponta face cateva declaratii despre structuri conspiratve(etaland “emotia” unui constantinescu scarbit si invins de structuri) antonescu manipulat,nu ma sperie johannis,bla bla,structurile vor un presedinte slab.
prin declaratiile sale johannis pune stampila pe fruntea lui tembelache : ponta este drumul corect spre occident si valorile sale.
pretextul iesirii cu astfel de declaratii : declaratiile piratului facute la bulgari-antonescu isi da demisia.
Concluzia fireasca :basescu si camarila sunt oamenii estului.Noi,ponta & comp va dam valorile occidentului.
Si cand emotia incidentelor din ucraina e mare,atunci e cu bataie lunga 🙁
Ma-ndoiesc de faptul ca pot dezlipi de pe Traian Basescu eticheta pe care singuri au lipit-o si mai tare decat era cazul, cu mult scuipat, inca: aceea de vandut Occidentului si, mai ales, anglo-americanilor. In rest, orice e posibil.
nu basescu e tinta ci ce creste pe langa el
vor bulevard spre cotroceni nu vreun drum intortocheat si e stilul lor
Sa ma retrag si eu… Sa las si o muzica in curgere. Cele doua versuri-cheie
“…his mind is not for rent
To any god or government”
se afla fix aici:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=JsKBIBJj-4M#t=163
dar puteti asculta si de la capat pana la final, poate va place melodia, cine stie?
Doamnelor si Domnilor, noapte buna!
For Those About To Play, I Salute You!
Buna dimineata, postare noua!
http://politeia.org.ro/stiri-revista-presei/revista-presei-2-iunie-antonescu-e-intoxicat-ponta-se-teme-de-structuri/28374/