Zi electorala – Duminica 25 mai 2014. Alegeri europarlamentare.
25/05/2014 | Autor Cetatean Categorii: Stiri / Revista Presei |
18.226.995 cetăţeni cu drept de vot sunt aşteptaţi la urne, duminică, la ALEGERILE EUROPARLAMENTARE, pentru a-i alege pe cei 32 de reprezentanţi ai României în Parlamentul European. Un număr de 572 de candidaţi din partea a 15 formaţiuni politice şi opt candidaţi independenţi concurează pentru a câştiga, în urma scrutinului, un mandat de eurodeputat. In unele colegii din tara se desfasoara si alegeri parlamentare partiale.
Formaţiunile politice care au propus liste de candidaţi pentru ALEGERILE EUROPARLAMENTARE sunt, în ordinea în care figurează pe buletinele de vot: PDL, PMP, UDMR, Alianţa electorală PSD-UNPR-PC, PNL, PRM, Alianţa Naţională a Agricultorilor, Partidul Dreptăţii Sociale, Partidul Noua Republică, Partidul Verde, Forţa Civică (pozitia 11), Partidul Ecologist Român, Partidul Alternativa Socialistă, PNŢCD şi PPDD.
Cei care au ratat ieri comentariul lui MRU la articolul precedent il pot citi aici
Se voteaza in 18.532 secţii de votare în ţară şi 190 de secţii în diaspora.
Lista sectiilor de votare in diaspora o aveti aici.
Lista tuturor sectiilor de votare (din tara – pe judete – si din diaspora – pe tari) o aveti aici.
Semnalez o aplicatie a Autoritatii Electorale Permanente care iti permite, pe baza datelor personale, sa afli la ce sectie de votare esti arondat oficial.
Ca urmare a diferenţelor de fus orar, votul începe în afara ţării în cele două secţii de vot din Australia (Canberra şi Sydney), în seara zilei de sâmbătă, 24 mai, ora 00.00, ora României (ora 7.00, ora locală) şi se termină în secţiile de vot de pe coasta de Vest a SUA (secţia de vot de la Los Angeles) şi Canada (la Vancouver), în cursul dimineţii de luni, 26 mai, ora 7.00, ora României (ora 21.00, ora locală), precizează MAE.
In tara procesul de votare incepe la ora 7 si se incheie la ora 21. La europarlamentare se poate vota atat in localitatea de domiciu (pe listele permanente) cat si in orice sectie de votare din tara (pe listele suplimentare).
Prezenta la vot la europarlamentarele din 2007: 29,47% (harta arata rezultatele din 2009. Sursa: Gandul)
Prezenta la vot la europarlamentarele din 2009: 27,67%.
Avand in vedere cine sunt cei care fac exit-polluri, sfatul meu catre toti cititorii este sa nu creada o iota si sa astepte rezultatele oficiale partiale. Informatiile obtinute de mine pe surse: unul singur dintre cele 4 institute va face exit poll real la iesirea la de urne (in fata sectiilor de votare), celelalte trei vor face sondaje telefonice pe metoda CATI, pe care le vor “vinde” ca exit poll-uri.
Cine face exit-polluri (sursa: Ovidiu Voicu – FB)
BCS –in București (probabil pentru PNL);
CURS+Avangarde – la nivel național (pentru TVR);
Asociația Populară Wilfired Martens – la nivel național (filiala centrului de studii al EPP, probabil PMP);
Operations Research – la nivel național (asta e una din multele firme suveică din jurul USL).
Puteti comenta (reamintesc: un singur link pe mesaj) pe masura ce aflati noutati sau votati 😉
Un ultim aspect: forta partidelor mari consta in electoratul captiv adus de primari. Forta partidelor mici consta in agendele telefonice personale ale votantilor care isi mobilizeaza rudele si prietenii.
Biroul Electoral Central va da primele estimari ale prezentei la vot la ora 11.30.
Update: au inceput SMS-urile de mobilizare. PNL: Veniti la vot si Opriti Ciuma Rosie! PRM: PATRIOTII VOTEAZA PRM! SMS ANA (Alianta Nationala a Agricultorilor): Votati Tractorul! Noua Republica: Pe 25 mai plantam Stejarul, caci de Trandafiri ne-am saturat.
Update: aveti mai jos orele la care se vor face estimari ale prezentei la vot si orele de referinta ale estimarilor:
Update: aveti aici sursa estimarilor BEC (numarul de sectii de votare din fiecare judet).
Update: BEC a anuntat urmatarea prezenta a vot la ora 10: 4,61%. In 2009 prezenta la aceeasi ora a fost de 4%, iar in 2007 de 3,7%. Prezenta mai buna decit al precedentele alegeri europarlamentare din in 2009, dar chiar si decat la alegerile generale din 2012!Rural : 5,03%, Urban: 4,3%. Datele oficiale BEC. Judetele fruntase la prezenta sint Olt (7,8%), Teleorman (6,7%), Ilfov (6,19%), Dambovita si Mehedinti. Judetele codase la prezenta sint Maramures (3,09), Timis (3,52), Sibiu (3,54), Iasi (3,69) si Cluj (3,73).
Update: Ponta, huiduit şi aclamat la Buftea. După ce a plecat de la Şcoala 2 din Buftea, Victor Ponta, a fost aclamat de un grup de tineri care au strigat “Ponta, Ponta!”, în timp ce alţi tineri l-au huiduit şi i-au strigat “Plagiator!” Unii tineri i-au reproşat lui Ponta că i-a catalogat drept golani într-o emisiune televizată. Ponta le-a răspuns, înainte de a se urca în maşină: “Cred că l-aţi auzit pe Băsescu, nu pe mine”. Curajos, Ponta, noroc ca avea masina aproape!
Update: Basescu: “Am votat pentru un partid nou, care sper eu, va reuși să continue procesele de reformare a statului, care să fie la dispoziția cetățenilor și nu la dispoziția partidelor. Le știu entuziasmul și mi-aș dori ca el să contamineze”. O fi votat PMP, FC, ca toate sunt noi…? Nu stim. Omul se mai razgandeste…
Update: Prezenta la vot pana la ora 13.00 este 12,54%, mai mare decat cea din 2009. Cifrele oficiale de la BEC . In 2009, prezenta la aceeasi ora a fost de 10,2%. Defalcat: 12.09% urban și 13.15% rural. Diferenta nu e mare.
Update: Cetățenii români din Republica Moldova fac cozi la secțiile de votare pentru a participa la alegerile europarlamentare. Circa 100 de persoane așteaptă la coadă la Ambasada României în Republica Moldova, relatează UNIMEDIA.
Update, fraude: Ministerul Administrației și Internelor informează că au fost apliate 52 de sancțiuni pentru diverse abateri privind scrutinul de duminică. În județul Constanța a fost semnat turism electoral. Alegătorii sunt corupți cu pâine (!!!)
Update, Barbu Mateescu (FB): Prezența mai mare decât la europarlamentarele din 2009 datorită urbanului. Este vorba în special de București și orașele mici din Vechiul Regat. La ora 10 prezența era cu 15% mai mare, relativ vorbind, decât în 2009 la acea oră. La ora 13 prezența era cu 22% (!) mai mare, relativ vorbind, decât în 2009 la acea oră.
Update: membrii FC Timis (sectiile de votare 119 si 134) sunt impiedicati sa voteze. S-a depus plangere.
Update: A inceput sa apara o dominatie pe zona urbana, fata de rural, in Tulcea, Suceava, Prahova, Ilfov, Giurgiu, Galati, Braila. Per ansamblu, s-a mai redus putin din decalajul urban-rural. Prezenta la urne a crescut de peste doua ori fata de dimineata, insa decalajul dintre urban si rural s-a pastrat. De asemenea, creste prezenta in mediul urban in Alba (PDL), Botosani (PNL), Giurgiu (PNL), Iasi (PNL), Ilfov (PNL).
Update: Prezenta la vot la ora 19.00 a fost de 26,52%, cu 5 puncte procentuale mai ridicata decat in 2009. Datele oficiale de la BEC.
Update: Alegerile s-au incheiat in tara, mai voteaza diaspora. Pseudo exit poll-urile curg garla. Incepe numaratoarea oficiala. Primele rezultate partiale de la BEC, maine dimineata.
MRU: “Forta Civica nu e un proiect al europarlamentarelor, e un proiect pe termen mediu si lung. Ne pregatim pentru un proiect foarte important, alegerile prezidentiale din toamna”, a declarat duminica seara liderul partidului, Mihai Razvan Ungureanu. Rezultatele exit-poll-urilor arata ca partidul lui MR Ungureanu a ratat intrarea in Parlamentul European. “Forta Civica e un partid care poate razbi in conditiile in care frauda electorala este reala. Suntem partidul care a propus camere de louat vederi in sectiile de vot si dupa cum stiti aceasta initiativa nu s-a bucurat de sprijinul partidelor din arcul PSD”, a adaugat MRU.
MRU: “Mulțumim tuturor celor care au votat în această zi importantă pentru Europa și România, deopotrivă. Mulțumim tuturor celor care ne-au dat votul nouă, celor de la FORȚA CIVICĂ. Vreau să le mulțumesc și colegilor noștri din FORȚA CIVICĂ, toți cei care s-au implicat în acest proiect și care cu energie și răbdare au ajutat la construcția unui partid nou, tânăr și dedicat schimbării.
Așteptăm rezultatele. Vom sta și vom număra voturile în această noapte și abia în cursul zilei de mâine dimineață vom putea să avem o poziție clară în ceea ce privește rezultatul acestor alegeri.
A fost un examen important pe care, din perspectiva organizării interne și a implicării membrilor FORȚEI CIVICE, pot spune că l-am câștigat. Suntem un partid nou, cu oameni care nu au mai făcut politică. Acest fapt aduce cu sine și avantaje și dezavantaje. Le prețuim pe primele și ni le asumăm pe cele din urmă.
FORȚA CIVICĂ începe de mâine să se organizeze pentru alegerile prezidențiale și să își contureze strategia pentru anul 2016. Atunci când am înființat acest partid împreună cu colegii mei, ținta vizată a fost participarea la alegerile parlamentare din 2016.
Nu e un secret că programul meu politic are ca țintă finală alegerile prezidențiale. FORȚA CIVICĂ face parte din acest program care, în mod firesc, nu se reduce la momentul europarlamentarelor, oricât de importante sunt ele în plan politic.
Asteptăm demararea discuțiilor cu colegii noștri din spectrul politic și vom vedea unde ne găsim în acest moment și ce urmează să facem. Este cert că drumul pe care am pornit și construcția politică la care am contribuit în ultimii doi ani nu se vor opri în acest punct. Dimpotrivă, suntem și mai motivați să continuam”.
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Buna dimineata si “Vot bun”!
Buna dimineata si “Vot bun” pentru oamenii care iubesc si vor sa ajute tara asta cu adevarat!
Buna dimineata si Hai Romania 🙂
Si ca sa mai si radem 😆 (sau ca sa ne mobilizam la vot)
http://www.timesnewroman.ro/politic/12498-traditii-in-teleorman-daca-pui-ulei-si-faina-sub-perna-la-noapte-visezi-cu-cine-trebuie-sa-votezi
Încă de dimineață, locuitorii județului Teleorman – vii, dar și decedați – se pregătesc pentru alegerile europarlamentare de mâine. Conform tradiției teleormănene, în această seară alegătorii trebuie să își pună ulei și făină sub pernă, ca să viseze noaptea pe cine trebuie să pună ștampila mâine.
Fin cunoscător al acestei tradiții, baronul local Liviu Dragnea a imprimat ambalajele de făină și ulei împărțite în județ cu sigla PSD și chipul lui Victor Ponta. El speră că astfel alegătorii teleormăneni vor visa corect cu cine trebuie să voteze la europarlamentare. Totuși, în caz că asta nu se întâmplă, Dragnea este pregătit să fraudeze și aceste alegeri.
”Rezultatele oficiale ale alegerilor europarlamentare din județul Teleorman sunt deja stabilite”, a anunțat, plin de satisfacție, Liviu Dragnea. ”Singura necunoscută este prezența persoanelor decedate la vot! În funcție de câți vii se prezintă la urne, voi decide mâine de câți morți e nevoie să voteze. Dar, repet, cifrele finale sunt bătute în cuie deja!”
@city, radem noi dar purcica e moarta in cotet si mai si pute.
da, clemy, ‘neata! 🙂 radem, insa Dragnea iar va utuliza sistemul de vot scurt 1855, pentru ca inca nu a ajuns procesul lui de la ICCJ la final.
neata Citi. plina tara de “ritualuri ” . intr-o comuna din vaslui barbatii dorm cu toporul sub perna . stii de ce ?
da, pentru a visa chipul tovarasului cu care trebuie sa se cinsteasca a doua zi la crasma 😀
Pe bune, nu stiu.
ai fost pe aproape. barbatii respectivi dorm cu toporul sub perna pentru.. a-si visa victima de a 2 a zi :)))
oh, Doamne 😀
Bun gasit
Am avut niste drumuri matinale, ocazie cu care iarasi mi s-a inrosit vederea, in/afara oras/ului. Nu pot sa mai zic decit Doamne ajuta.
buna, arletty! Indiferent de rezultat, noi ne facem intai datoria fata de tara – votand – , apoi ne exprimam preferinta pentru un partid.
Si pentru ca stirea de mai sus era de ras, iata una care nu mai e:
http://www.evz.ro/alegeri-europarlamentare-comunele-in-care-se-voteaza-de-doua-ori-preotul-agent-electoral-psd-niculino-ai-grija-ca-nu-te-mai-inmormantez.html
Mai mult, preotul satului s-a întâlnit, întâmplător, susţine el, şi cu enoriaşi cărora le-a zis că nu îi mai înmormântează pentru că au auzit că au „fraternizat” cu partea adversă. E cazul Niculinei Bâră, o femeie văduvă de 76 de ani. „I-a zis: Niculino ai grijă că nu îţi mai fac slujba de înmormântar”, susţin oameni ai locului. Ea a mărturisit ce i-a zis preotul dar fiica ei a spus că e o glumă. „O fi fost o glumă, maică, că aşa e el (preotul n.r.) mai glumeţ. Că doar suntem rude”, a încercat să dreagă busuiocul bătrâna. Preotul nu a negat că le-ar fi zis „ce le-ar fi zis” enoriaşelor dar că a fost, tot aşa, o glumă.
Despre părintele Doru Bâră, oamenii ne-au spus că, la alegerile din 2012, s-ar fi îmbrăcat în „uniforma” de preot, cu o legitimaţie de jurnalist la gât şi făcea ordine într-o secţie de votare. Am vrut să ne vedem să ne spună rolul şi rostul domniei sale în campanie, dar ne-a spus că are de dat la păsări, că are grijă de gospodărie şi nu era cazul. Prin telefon, l-am întrebat cum se împacă activitatea bisericească cu cea politică, iar preotul ne-a zis: ”Eu nu am dat nici un ban. Dar dacă sunt evenimente în comună şi eu trebuie să particip, particip, aşa cum sunt zilele comunei. Eu le mai dau oamenilor un sfat, cum să facă, ce să facă”, a motivat părintele.
buna dimineata
schimbati cu Fortza! . asta e solutia conta bolsevicilor calatori pe la Soci si iubitori de propaganda chineza !
Buna dimineata,speram sa fim suficient de puternici sa- urnim 😀
In viata pentru toate este un inceput, in concluzie sa-i schimbam cu fortavotului. La noi este arma letala, sa le dam cu stampila “in cap” si sa alaram ce inseamna forta, forta votului 🙂
‘neata mar, mean Puternico 😛
Nu regret ca nu doare, desi prostia e ca o boala, regret ca nu e letala 😉
‘neata ziggy, mean… Fortzos-ule 😛
Din respect pt principii n-o sa spun acum de ce sustin ideea. Mai pe seara, poate 😉
neata 😛
Buna dimineata si succes celor in care ne punem speranta!
Nu stiu daca de frica, sufla si-n iaurt sau vor sa arunce praf in ochi:
http://www.b1.ro/stiri/eveniment/vot-intrerupt-la-sec-iile-158-i-159-din-sectorul-1-al-capitalei-83319.html
Felicitari @cetatean pentru pagina foarte bine documentata!
Rosul incepe sa devina traumatizat, ce tara rosie avem 🙁 Juri ca ne-a lovit ciuma rosie si ne-am intors in 1945 :((
Google si-a schimbat logoul.
PSD inca nu s-a prins dar americanii lucreaza deja impotriva lor.
Subtil, la nivelul subconstientului, google prezinta si optiunea de vot pe buletinul de vot: prima pozitie 🙂
de aceea era Basescu suparat la vizita lui Duane.
buna dimineata
pentru bucuresteni:nu se poate vota decat la o sectie de votare din sectorul in care aveti domiciliul stabil:
ex: daca domiciliul stabil este in sect 2,nu poti vota in alt sector/poti vota la orice sectie de vot insa numai in sect 2
Vot in tara intr-o comunitate destul de mica dar cu dominanta germana, foarte multi au mers la vot la prima ora. Totul civilizat si cu un accentuat spirit civic, am aflat ca de fiecare data oamenii au mers la vot.
Am votat. Sa fie intr-un ceas bun! Nu e aglomeratie (!) dar oamenii vin, cate doi, in general cei mai “copti”.
E clar ca o sa apara exit-polluri, pe surse, ca sa influienteze voturile de dupa amiaza.
Buna dimineata! Am votat ! Cand am intrat in sectia de votare am avut senzatia ca e clubul pensionarilor! Un “pusti” mai “optimist” : “Cred ca ai nostri vor face 76% ! ” Totusi au trecut 25 de ani de la Dumineca Orbului! 🙁
Dupa disperarea cu care se incearca fraudarea/fortarea alegerilor cred ca vor fi surprize mari ptr. neocomunisti.
Panaramelor rosii le este frica, au inceput de dimineata balamucul.
In Teleorman e vestul salbatic! De la turism electoral (votanti carati cu masina condusa de soferul “doamnei Bombonica”) pana la bataie intre membrii unei sectii de votare, nu lipseste nici un ingredient.
Justitia are cea mai mare vina ca nu l-a bagat inca la puscarie pe Dragnea. Atunci s-ar fi potolit toti.
poate indiferentii vor citi cele de mai jos si ,poate,se vor decide sa actioneze
“….Nu mă simt solidar şi vinovat la un loc cu actuala clasă politică. Aceasta este o sumă de destine individuale şi fiecare component al acestei clase politice are propria datorie de a fi cât mai bun, astfel ca la sfârşitul carierei să nu îi fie ruşine să iasă pe stradă. Nu mă simt solidar cu miniştrii şi parlamentarii care îşi sfârşesc destinele în puşcărie. Dar singurul care poate să îi elimine este electoratul, printr-o acţiune permanentă şi, mai ales, prin vot. Pădure fără uscăciuni nu există, iar aceste uscăciuni trebuiesc îndepărtate în mod permanent. Nu există o curăţenie definitivă. Din păcate, clasa politică în marea ei majoritate, împreună cu mulţi propagandişti bine plătiţi, au aruncat o perdea de fum prin care nu mai poţi distinge uscăciunile de copacii sănătoşi. Tăiem la întâmplare şi uităm că mai mereu ticăloşii au un sistem de autoprezervare mai puternic decât oamenii cinstiţi…”(sursa mru blog adevarul 23 mai)
Se spune, pe de altă parte, că a vota este o datorie față de tine însuți. Corect, cu un singur amendament: să nu-ți fie siluită voința! Să nu fi pus de ei în situația de a vota în scîrbă. Votarea are sens dacă o faci din convingere. Atît. Da, e grav să ai o opțiune și să nu o afirmi dintr-un motiv ori altul. Dar, dacă nu ai nici una, e absolut firesc să stai acasă. Nu e vina ta, e vina lor că nu-ți oferă opțiunea. E treaba lor vreme de patru ani să pregătească ziua în care tu optezi. Nu și-au făut treaba, nu te convinge nici unul, nu vota! Exercită libertatea de fi pe de-a întregul conform cu tine însuți!.
Sursa: http://www.evz.ro/elogiu-celor-care-nu-voteaza-votul-siluit-merg-la-vot-ca-un-nehotarit.html
Buna Ken, nu sunt de acord cu aceasta teorie a blazarii. Daca e vina lor, anuleaza votul!
Desi mi-ai recomandat recent sa-mi pastrez opiniile (ca oricare alt ganditor care se respecta) o sa-ti propun, punctual (pe chestiunea-n discutie), un alt unghi de abordare: anularea votului este de fapt blazarea. Mai ales ca vine dupa numeroase alte runde de compromis (ce altceva reprezinta raul cel mai mic?) So, neparticiparea devine astfel (ironia sortii) o solutie proactiva.
Punctul Ken, punctual! 🙂 sa nuantez ?
Opinia e una iar dilema e cu totul altceva! So, prietenii mei “decreteii” -generatia nascuta la ordin- nu au dileme si dihotomii in dialog cu prietenii !
Personal nu impartasesc acest punct de vedere – neprezentarea la vot drept forma de boicot – si am sa motivez de ce:
1. Neexercitarea dreptului de vot nu reprezinta decat obligatia de a tacea dupa!
Cine nu participa la vot nu are niciun drept sa-l contrazica pe :
Gabriel Oprea (7:19. “Eu sunt de obicei matinal, am votat pentru România şi pentru Europa) ( din ce am vazut Europa a fost lasata de izbeliste si acum e in “voga” Dragonul Rosu);
Liviu Dragnea (9:00 “Am votat pentru europarlamentarii care vor fi mândri de ţara lor etc.”(clar si la obiect, Doamna Daciana! :))
Crin Antonescu (9:13 “E un gest civic şi cetăţenesc să dăm acest vot. Aceste alegeri sunt chiar mai importante decât cele interne”)- (de ce Crinule, de ce vorbesti asa de dimineata? )
Corina Creţu, “am votat cu plăcere” (wow! :))
Gheorghe Flutur (9.27 – pentru viitorul României, Europa în fiecare casă, bunăstarea românilor, să fim egali cu europenii) (Flutur mai organizeaza o partida de plantare oi pe dealuri?) etc…
2.Prezentandu-te la vot ( in situatia in care esti convins ca nimeni nu merita votul tau ) cel putin ai dreptul sa fluieri dupa ! 😛
Neparticiparea la vot ca demers legitim ar fi fost in regula, in opinia mea, daca ai fi facut o cerere de a fi scos din lista de alegatori !
1.vorbim despre un drept? sau despre o obligatie? De unde si pana unde neexercitarea unui drept creeaza obligatii? Mi-ar “facea” placere sa argumentezi.
“parerile” activistilor enumerati de tine chiar nu doresc sa le contrazic
2.pot fi de acord ca n-am dreptul (moral) ca sa fluier prezenta la vot si/sau rezultatele. Dar am dubii ca nu pot critica actiunile/deciziile “alesilor”
Barbu Mateescu, FB: Prezența mai mare decât la europarlamentarele din 2009 datorită urbanului. Este vorba în special de București și orașele mici din Vechiul Regat..
La ora 10 prezența era cu 15% mai mare, relativ vorbind, decât în 2009 la acea oră.
La ora 13 prezența era cu 22% (!) mai mare, relativ vorbind, decât în 2009 la acea oră.
Vorbim de un drept, Ken! De unde ai inteles ca neexercitarea unui drept creeaza obligatii? Nu de obligatii este vorba, ci de lamentatii postume nejustificate! (” a face” e departe chiar si lexical de a “tacea”, Ken! 🙂 ).
La productia de “critici” stam cel mai bine Doamne, dar fara “obsedantul “ morometian “pe ce te bazezi?” , mie imi suna a vanare de vant!
De aici rezulta: 1. Neexercitarea dreptului de vot nu reprezinta decat obligatia de a tacea dupa!
Stiu care sunt diferentele chiar si lexicale.
Ca sa lamurim cum e cu neprezentarea: am incercat cu argumente sa apar un principiu si-n acelasi timp sa relev suprema insulta pe care o aduce “clasa” politica potentialilor electori. Mai pe sleau suna cam asa: noi facem ce vrem si ce ne taie capul dar voi trebuie sa ne votati. Daca n-o faceti voi sunteti vinovati pt prostiile pe care le facem.
Da, Ken!
Cine schimba legea electorala ?
Cine ar face educatie civica reala ( asa incat sa votezi asumandu-ti riscul propriilor alegeri)?
Nu poti fi un cetatean european daca nu stii nici pentru ce votezi!
Tocmai de aceea am votat FC punandu-mi speranta si asteptarile de a forma in timp constiinta civica a electoratului!
Legea electorala ar trebui schimbata (in sens real-pozitiv) chiar de catre aia care ne insulta. Sac! 😛
Educatie in general ar trebui sa faca:
– pe de-o parte familia, macar la nivel de responsabilitate
– sistemul de invatamant, care din pacate este ineficace – adica, desi “reformat”, nu-si indeplineste scopul
De acord ca nu poti fi cetatean european daca nu stii nici macar de ce votezi 😀
BEC prezenta la ora 10: 4.61%
http://www.bec2014.ro/wp-content/uploads/2014/05/Comunicat-PV-ora-11.30.pdf
In judetele rosii e cea mai mare prezenta. Ceilalti se duc intai la biserica.
Prezenta in mediul urban e datatoare de sperante.
Salutare all
Eu voi vota in diaspora de data asta. Abia astept sa vad cum merge votarea la ambasada noastra din Budapesta.
Sper sa avem mana buna cu toti ! Duminica placuta si doamne ajuta !
incredibil cata mizerie, aplaudaci jigodiei turnatoare urla jos, mizerabili oameni. Gunoaie bolsevice 👿
Salutare tuturor si Forta fie cu voi.
Din ce am vazut in sectia mea si pe langa, par a fi votanti Diaconu. Posibil si ceva PSD.
Clubul pensionarilor și la mine. Nu era cine știe ce agitație.
Buna ziua .
Dimineata la consulat in münchen erau 2 votanti FC plus armata romana venita la aplicatii la grafenwöhr. I-am intrebat pe unde stau , pe linga ce oras…. raspunsul a fost naucitor , citez ” Noi nu stim , noi stam intr-o padure ” . Au votat si ei …dar nu i-am mai intrebat cu cine.
salutare! La cum merge votarea, se va depasi prezenta din 2009 si se pare si din 2012. Aceasta inseamna ca:
1. Urbanul iese la vot (insa datele nu sunt inca solide).
2. Partidele mici vor avea nevoie de mai multe voturi.
3. PSD va avea procentaj mai mic decat daca ar fi prezenta ca in 2009.
C.,
azi sunt optimistul de serviciu, sunt sanse reale ca PSD-ul sa o incaseze. Ma bazez pe voturile din urban.
Reamintesc tuturor sa NU puna nici o baza pe exit polluri. Vor fi facute cu metoda CATI, ai apoi “vandute” ca exit polluri. Prezenta mare la vot da peste cap orice exit poll fabricat in laboratoarele partidelor.
Într-adevăr, cred că vor dezinforma pe toate canalele posibile și imposibile. De-aia cea mai bună soluție e să votezi de dimineață, înainte să înceapă intoxicările, mai ales dacă te știi vulnerabil 🙂
Orice vot impotriva scenaristilor e un glont in “calculelele” lor! 🙂
Bună ziua!
Am votat! Mai de dimineaţă. Am stat puţin s-aştept: era ceva lume (şi nu eram cu toţii vârstnici).
Am hotărât cinci nehotărâţi să iasă să voteze. Mai exact, scârbiţi.
🙁 În orăşelul meu n-am văzut niciun afiş cu Forţa civică! Mă rog, în calea mea zilnică prin oraş.
Pentru următoarele alegeri, ofer Forţei civice toţi pereţii exteriori ai apartamentului meu ca spaţiu pentru afişe. G r a t u i t. (Dar numai dacă este legal.)
nici in Apuseni, nimic, nimic.. Iar alte afise decit PNL&PSD – nu rezistau mai mult de-o noapte
Goarna abundentei din Sectorul 6 al capitalei! 🙂
http://www.agerpres.ro/social/2014/05/25/2014pe-politia-sesizata-ca-presedintele-sectiei-1-207-a-introdus-in-urna-mai-multe-buletine-de-vot-12-32-26
Prezenta la vot pana la ora 13.00 a fost de 12,54%, a anuntat Biroul Electoral Central, mai buna decat la precedentele alegeri europarlamentare din 2009, cand a fost de 10,24%.
“Cine nu voteaza sa nu se plânga peste tot ca romanii sunt proști și nu voteaza pe cine trebuie.” 😉
Deci, oficial: diferenta de 2% prezenta suplimentara la aceeasi ora intre 2009 si 2014.
daca diferenta se va regasi in votul pentru partidele mici, lucru probabil sa fie, este un castig.
Barbu Mateescu:
Prezența mai mare decât la europarlamentarele din 2009 datorită urbanului. Este vorba în special de București și orașele mici din Vechiul Regat.
La ora 10 prezența era cu 15% mai mare, relativ vorbind, decât în 2009 la acea oră.
La ora 13 prezența era cu 22% (!) mai mare, relativ vorbind, decât în 2009 la acea oră..
Nu uitati sa faceti refresh la postare din cand in cand, incerc sa aduc updateuri.
Inceput de zi electorala – Duminica 9 decembrie 2012
09/12/2012 Autor Politeia
159 Comentarii
Mai mult de 18 milioane de romani sunt asteptati astazi la urne pentru alegerile parlamentare. Votarea a inceput la ora 7.00 pe teritoriul Romaniei si se va termina la ora 21:00. Numarul total al romanilor cu drept de vot: 18.248.414;
Politeia Arad: MRU- Am votat pentru o Românie aşa cum am spus întotdeauna că-mi doresc, o Românie dreaptă, onestă, construită pe merit, pe recunoaştere profesională, pe muncă şi pe cinste. Este un vot foarte important. Ne dorim ca numărul alegătorilor să fie semnificativ.
Edit @Cetatean: Stefan, fara glume ca intri la moderare!
MRU la vot:
https://www.youtube.com/watch?v=zVIVQ8NjMTA&feature=youtu.be
May the Force be with you 🙂
Salut!
Mission accomplished!
Team effort… Luke Skywalker, Han Solo si restul space force-ului (familie, rude, prieteni) am distrus Steaua Mortii. 🙂
Va fi pe muchie. Cifrele “noastre” sunt incurajatoare, insa va fi pe muchie. Cifrele “lor” sunt….variabile 😆
Super 😀 Sper ca PSD-ul sa fie in picaj.
Dac aveti nervi la B1 este un individ, Cumpansau, ptr. care totul este oirganizat perfect, nu sunt probleme si este mult baine decat la alte alegeri, este impecabil. Asta in conditia in care ruleaza imagini cu probleme 🙁
Sa fie caldura de vina?
Buna ziua, celor vazuti si nevazuti din lumea Politeia si celor care sustin nestinsa flacara aprinsa de Theophyle! Astazi, in Duminca a 6-a dupa Pasti (a orbului din nastere), precum si A treia aflare a cinstitului cap al Sf. Proroc Ioan Botezatorul, este zi electorala pentru romani.
Chiar daca, nu apar zilnic in si cu comentariile blogului, nu inseamna ca nu sunt alaturi de voi si cu voi. Am ramas o echipa bine structurata. Imi place sa raman, tacuta si sa va ascult dincolo in lumea nevazuta.
Sper ca, aceasta frumoasa zi crestina, sa trezeasca la adevar si realitate ochiul interior al romanului, asa cum orbul a fost vindecat si l-a vazut direct pe Mantuitorul Iisus Hristos,Doresc ca toti romanii cu drept de vot, sa voteze sub imboldul spiritului civic al demnitatii si dorintei de a schimba intunericul in lumina, asa cum Mantuitorul a spus in evanghelia de astazi “Mie MI se cade sa fac, pana este ziua, lucrurile Celui Care M-a trimis pe Mine; caci vine noaptea, cand nimeni nu poate sa lucreze. Atat cat sint in lume, Eu sint Lumina lumii.” (Sfanta Evanghelie dupa Ioan Cap.9, 4;5).
Am fost la vot. Am votat. Sunt impacata sufleteste cu mine insami, pentru votul exprimat celor care merita cu adevarat. “Nu sunt rupti din soare, insa se straduiesc sa fie alaturi de noi, scotandu-ne din eternul prizonierat.”
O zi frumoasa tuturor: creatorilor si continuatorilor Politeia precum si tuturor celor care suntem vazuti si nevazuti in lumea virtuala in care ne-am cunoscut.
Sanatate, pace si lumina sufleteasca tuturor romanilor de pretutindeni cu drept de vot!
Ceva frumos …
https://www.youtube.com/watch?v=QmmE5e0T1IM&list=RDyyeTYF5U2ts
http://www.youtube.com/watch?v=lflP_92-W9k
http://www.youtube.com/watch?v=nmvVhH6WQ-o
https://www.youtube.com/watch?v=QmmE5e0T1IM&list=RDyyeTYF5U2ts
Salutare si bine v-am regasit.
Au aparut pe internet primele exit-pool-uri pe surse. Nu vi le pun aici deoarece le puteti gasi si singuri si, cel mai important, pot fi dezinformari. Ma bucura prezenta mare la vot. Am votat si noi destul de devreme, pana in ora 12 si m-as surprins absenta pensionarilor.
“Obiectivul meu” declarat este sa vad PSD-ul sub 40% dupa redistribuire.
Prezenta la ora 16: 18,41%
Prezenta la vot pana la ora 16.00 a fost de 18,41%, a anuntat Biroul Electoral Central, mai buna decat la precedentele alegeri europarlamentare din 2009, cand a fost de 14,95%.
buna seara
mai sunt cateva ore . orice vot impotriva mafiei bolsevice va scoate Ro din ghiara rusilor. priviti ce se intampla in Ucraina , in zi de alegeri !
C&P ca imi place cum suna 🙂
Buna ziua la toata lumea. Nu stiu cum e la voi dar Ia Chisinau se Voteaza. 4 sectii si la fiecare sectie e rand constant intre 80 si 160 de persoane. Se sta la coada si pana la 3 ore. Majoritatea votanti PMP, cu toate ca intuiesc si ceva voturi FC. De fapt multi nici nu stiu pentru ce partid voteaza, stiu ca voteaza pentru Basescu 🙂 curios ca se sta la coada disciplinat si fara lamentari.
http://m.timpul.md/articol/%28cozi-incredibile—galerie-foto%29-europarlamentare-romanii-din-rep–moldova-au-ateptat-i-doua-ore-pentru-a-putea-vota-59432.html
La sfarsitul articolului gasiti o galerie de poze.
O duminica linistita in continuare.
buna seara
fiecare spune ca a votat/am votat si eu,desi acum cateva luni gandeam ca @kenwood
dar,cinic,am spus ca poate mai merita odata sa votez cu “cei fara sanse” cum zice alde palada&co
n-am idee de ce spun exit poll-urile,dar unde am votat eu la ora 17 eram primul de pe strada care votam/
daca doriti un amanunt picant,un nepot cu care am fost le-a spus celor din comisie” bunicul voteaza cu ungureanu”/surpriza totala,insa imediat,un tanar care era in comisie”bunicul tau voteaza ca si tatal meu”
uite asa nepotul meu a incalcat legea electorala;noroc ca e minor
apropo,cred ca mircea diaconu va canibaliza ceva voturi de la psd;am auzit destul de multi “antenishti”care vor vota cu el
Salut intamplator. N-ar fi prima data cand suntem pe aceeasi unda 😉
N-am scris undeva ca nu merg la vot. Doar am exprimat un punct de vedere cu privire la absenteism. Dar atentie: nu m-am referit vreun moment la absenteismul “scarbit” ci la absenteismul asumat.
milogu n-are de unde altundeva sa primeasca voate. Normal ca uslamicii-l voteaza. Ar fi nice ca sa nu treaca de prag. Stiu ca “are balta peste” dar asa ar mai pierde si uslamu niste voate. Ca-n partea cealalta se pierd la taranisti.
Mircea Diaconu este o combinatie tipica Dan Voiculescu. Prin intermediul candidaturii respectivului ii arata lui Ponta pisica prin metoda Iosif Stalin.
http://www.hotnews.ro/stiri-europarlamentare_2014-17353916-prezenta-vot-ora-19-00-fost-26-52.htm
“”Prezenta la vot pana la ora 19.00, la nivel national, a fost de 26,52%, anunta Biroul Electoral Central. In 2009, prezenta la aceeasi ora fusese 21,63%, astfel ca diferenta creste considerabil fata de precedentele alegeri europarlamentare.
Prezenta a fost de 23,69% in mediul urban si 30,37% in mediul rural.””
Ar fi bine 26,52 % dar ce folos ca 30,37% este cu mult mai mare decat 23,69%.
Prezenta la vot pana la ora 19.00 a fost de 26,52%, a anuntat Biroul Electoral Central, mai buna decat la precedentele alegeri europarlamentare din 2009, cand a fost de 21,63%.
Salut Kenwood .
un punct de vedere:
Ultima oara cind am votat , l-am votat pe iliescu cind cu vadim . De atunci am trecut faptic la absenteismul “scarbit” (ma rog , am si plecat din tara , deci interesul a fost oarecum minim). Astazi insa simt ca se pierde tren dupa tren , si noi ramanem in gara . Consider ca absenteismul -astazi , de orice fel , dauneaza . Altfel s-ar putea sa o meritam ,sa meritam faptul ca acest individ , vv ponta ,e sef de guvern (las la o parte modul/aranjamentele in care a devenit_intra la capitolul “scarba”). Pur si simplu trebuie sa ne hotarim ce va fi in continuare . Cu alte cuvinte , nu stiu cite trenuri se mai pot pierde . Puterea mea consta intr-un vot , vot “livrat” azi dimineata la 80km distanta de locatia in care ma aflu. Cam asta ar fi ideea , las la o parte finetzurile . Cred si sper ca alegerile de astazi ar fi un inceput (nu ma amagesc -cu rezultate palpabile peste ani).
salutare iarasi 🙂 am fost si eu la vot 😛 destui tineri si adulti spre seara 😀
Va reamintesc sa nu va bazati pe exit polluri. Primele date partiale de la BEC vor fi relevante.
Am inteles ca BEC va da urmatorul comunicat la 22:30.
Haha, ce coincidenta, tocmai ma stresa taica-meu ca se dau exit-poll-urile la televizor.
Turcescu zice ca sunt semne ca politica romaneasca va fi resetata!
buna seara. prima “grija” a lui dragnea si neanelu este “ce greseala a facut crin si pnl” 🙂 se ascut pumnalele
Pe TVR-sediu campanie PMP-Cristi Preda rade de jur-imprejuru’ urechilor! Asa mai vad si eu sociologi relaxati astazi! 🙂
TVR2!
Cum se scrie dezastru? Cu 4 ani sau cu 8 ani?
Cam asa arata o radiografie statistica a “reformelor”
http://www.zf.ro/zf-15-ani/cum-a-evoluat-numarul-de-salariati-din-romania-in-ultimii-15-ani-11706237
adica a dezastrului despre care pomenesti
… mai ales cand compari adevarate reforme:
http://www.zf.ro/eveniment/presedintele-cehiei-5-milioane-de-salariati-si-o-rata-a-somajului-de-7-in-romania-sunt-un-nonsens-economic-12645471
L-am vazut noi pe Geoana bucurindu-se degeaba! Or mai fi si in seara asta unii care se bucura prea devreme.
Cedric, e duminica seara ! Relax!
Doar luni sa crezi in cifre! 😛
Exit poll A3-Felix PSD – 42,4%, PNL – 13,3%, PDL – 11.5%, PMP – 6,3%, UDMR – 6.2%, Diaconu – 4.3%. FC 3.3%
Exit poll RTV-Ghita PSD – 43%, PNL – 14,%, PDL – 12%, PMP – 7%, UDMR – 6%, Diaconu – 4%.
Exit poll TVR PSD – 41.01%, PNL – 14,92%, PDL – 11.82%, PMP – 6,7%, UDMR – 7.1%, Diaconu – 5.91%. FC 2.11%
Sa vedem de cine radem pana la urma
Exit poll Digi24 si IRES: PSD – 41% PNL – 14% PDL – 10% PMP – 6% UDMR- 7% Mircea Diaconu – 4% PP-DD – 4% FC – 3% Sondajul e facut prin intermediul telefonului.
Exit poll RealitateaTv PSD– 41,5 % PNL –16 % PDL – 13% PMP – 8% UDMR – 6,2 % Mircea Diaconu – 4,3%
In mare toti dau cam aceleasi cifre
Informatiile obtinute de mine pe surse: unul singur dintre cele 4 institute va face exit poll real la iesirea la de urne (in fata sectiilor de votare), celelalte trei vor face sondaje telefonice pe metoda CATI, pe care le vor “vinde” ca exit poll-uri.
La telefon, pot spune ca au votat (si cu cine!) chiar si cei care n-au votat!
cei de la tvr curs-avangarde au zis ca doar ei au facut exit-poll pe teren restul sunt doar sondaje
Deci, sa fie clar: FC va avea emotii pana la numararea ultimului vot. Fara primari, fara sponsori, fara relatii. Procentele pe care le obtine (sub sau peste 5%) sunt cele mai muncite.
Da, un adevar care nu poate fi contestat.
indiferent de rezultat, FC si-a rodat niste structuri care nu au mai avut de a face cu manariile alegerilor. este bine si este frumos si trebuie sa fie mandri si sa nu depuna armele. eu am vazut cu ce entuziasm au muncit la Cluj, asa ca respect!
(chiar daca clientii mei sunt altii)
PS: pana la urma am estimat bine problema outsiderului si a independentului.
Seara buna,
se pare ca Leana 2 se vede sefa 🙁 Stie cineva cum stam? Multumesc 🙂 Cam tristi oamenii, teoretic ar trebui sa se bucure, ceva nu este in regula.
pai… intr-o parte e cam tristete… iar in cealalta nu e completa
da, eu inca sper. Oricum s-au facut multe magarii 🙁
Clar ca tara va fi rosie daca nu se vor trezi :((
Au intrat si ei
Alianta pt Germania AfD (euro critici) intra in parlamentul european (cu 6-7%) desi nu au intrat la nationalele din septembrie (cu 4,7%))
http://www.spiegel.de/politik/deutschland/afd-chef-lucke-feiert-gutes-ergebnis-bei-europawahl-a-971600.html
Turcescu: marea dezamagire e PMP. Cica Doamna Udrea a marcat o infrangere, dar electoratul a zis:da Basescu, da PMP, NU Elena Udrea.
Interesant!
Seara,
Mda, dar cand o plimbau prin studiouri ca pe sfintele moaste nu stiau asta? Acu’ e prea tarziu. Si PFC e pe la 3% in sondaje, ceea ce, chiar si venind de la dusmani nu prea lasa loc de sperante. Prea ii dau toti intre 2.5% si 3.5%.
O sa avem o dreapta PNL-PDL si o stanga PSD. Asta este.
Ponta o sa-si anunte azi canidatura oficial.
3% sa fie, dar sa o stim oficial. Si apoi mai vedem.
ma bucur ca Blaga Zedong a ajuns la 11%. cred ca este cea mai dramatica cadere din ultimii 10 ani.
Doar nu o sa dam cu pietre acum! Vom mai vedea ce urmeaza. Nici ceilalti din dreapta nu stau grozav.
Vad ca ziaristii ii “sfasie” pe liberali acum, sunt tinta Nr.1.
Nu ma refeream la Blaga, putin imi pasa de el, ci la FC. Trebuie sa asteptam pana la finalul numaratorii, dupa cum zice @citi, si , oricum, eu nici atunci nu ma voi dezice de aceasta sustinere!
Cred ca trebuie sa dovedim ca avem caracter, suntem altfel decat gloata!
Salutare all. Eu am votat la ora 17.00 la ambasada noastra din Budapesta. Am intrebat cati votasera acolo pana la oraaceea si mi s-a spus ca in jur de 200. Cei mai multi erau tineri. Tin pumnii pentru Forta Civica desi rezultatele date publicitatii pana acum nu arata prea bine.
Jubileaza jigodiile rosii !
Buna seara Reddog,
da, se contureaza ciuma rosie :((
In mod normal Blaga ar trebui sa-si dea demisia de onoare. Asta daca “buldogul” devenit pisoias in relatia cu guvernul mitomanului ar avea onoare. El I-a cerut capul lui Emil Boc in 2012 ! Sper ca acum sa I se ceara si lui capul pe tipsie ! Looser a fost, looser ramane !
PNL nu ma intereseaza. Ala nu este partid ci grup infractional organizat ! Punct ! Nu le plang de mila, isi merita soarta cu varf si indesat ! Sunt curios totusi pe unde isi va scoate camasa Crin Antonescu !
posibil sa-i lase locul Tradiceanului, practic sa predea partidul la cheie PSD-ului
MRU:
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-17354457-mihai-razvan-ungureanu-forta-civica-nu-proiect-europarlamentarelor-proiect-termen-mediu-lung-pregatim-pentru-prezidentiale.htm
“Forta Civica nu e un proiect al europarlamentarelor, e un proiect pe termen mediu si lung. Ne pregatim pentru un proiect foarte important, alegerile prezidentiale din toamna”, a declarat duminica seara liderul partidului, Mihai Razvan Ungureanu. Rezultatele exit-poll-urilor arata ca partidul lui MR Ungureanu a ratat intrarea in Parlamentul European.
“Forta Civica e un partid care poate razbi in conditiile in care frauda electorala este reala. Suntem partidul care a propus camere de louat vederi in sectiile de vot si dupa cum stiti aceasta initiativa nu s-a bucurat de sprijinul partidelor din arcul PSD”, a adaugat MRU.
Tocmai de aia am votat FC pentru ca “e un proiect pe termen mediu si lung”!
Si se vaita unii ca suntem un popor de mana a doua in EU 🙁
http://www.informatia-zilei.ro/sm/alegeri-in-judetul-satu-mare/#more-197812
Potrivit sondajelor, Ovidiu Silaghi ( PSD – fost PNL ) a strâns 47% din voturi, Nagy Szabolcs ( UDMR ) 24%, Ileana Blidar ( PDL ) 10%, Dan Diaconescu ( PP-DD ) 9%, Sergiu Băbăşan ( FC ) 7%. Laura Bota (PMP) 3%. Silaghi ( cel urmarit penal ) revine in Camera Deputatilor.
Viitorul e mai mult decat negru.
“se lauda”, corect spus. De unde stiu cat au luat, oamenii spun multe sau poate stiu ce au bagat in urna 🙁
Silaghi ( PSD – fost ( si viitor ) PNL . PNL-ul actual este demn urmas al lui Tatarescu ( cel din guvernul lui Petru Groza). Eu cred ca guvernul Ponta este guvernul Petru Groza 2.
da, asa este :((
Prevad ca USL -ul se reinventeaza . Antonescu nu mai are viitor si PNL-ul se va subordona total si definitiv PSD-ului.
Si daca dreapta nu strange cat de repede randurile nici dreapta ( ?) nu mai are viitor.
@tiberiu 2009
ati avut naivitatea sa credeti ca a disparut????
daca,da,inseamna ca stratagema le-a reusit
buna seara
ca un partid boicotat de toti,absolut toti ,cu oameni complet necunoscuti sa obtina 3% nu e putin;
“economic” vorbind probabil ca PFC a obtinut fiecare vot cu “cel mai mic cost”
asta in termeni nominali/in termeni reali-adica socotind si banii “negri” folositi de ceilalti suma “platita” de PFC/vot e ridicola
as zice ca PFC a dovedit ca e un “produs vandabil”
da, putin mai devreme explicam ceva asemanator unui amic. Practic nu au avut resurse, nu au avut vizibilitate, au fost atacati din toate directiile si totusi au obtinut ceva, care poate creste sau scade.
eu sper ca cei care sunt in PFC nu sunt “gashcari” ca in celelalte partide/asumand ca este asa as paria de acum ca in 2016 PFC va “face jocurile”
nu stiu daca voi fi “fizic” pe aceasta lume atunci,dar stiu ca voi castiga pariul si nepotii isi vor plati parte din studii
rog retineti o cifra: peste 20 % va avea PFC in 2016/cat peste ? nu stiu
repet cu 3% s-a dovedit “vandabil/viabil”
argumente:
a.comparati cu pmp si pnt
b. e al doilea partid plecat “de la firul ierbii” si samanta sadita “a incoltit”/celalalt -NR- a sucombat
Te rog, sper ca in 2016 sa savurezi victoria alaturi de nepotii tai. Da, sunt de acord cu tine. Va creste natural, fara combinatori si compromisuri, cu oameni noi.
declaratia lui MRU spune destule ” “Forta Civica e un partid care poate razbi in conditiile in care frauda electorala este reala”
in alta ordine de idei – unde e potentialul de crestere al matragunii plantata in ceea ce reprezinta dreapta romanesca ? poate si-o asuma agricultorul sef .
stai putin ca se viseaza Safa de trib- cel mai important partid de dreapta care in 2016 va ajunge la 30%. Cred ca a facut gargara cu ciumafaie 👿
inca un vot din diaspora. spic cu spic se aduna snopul 🙂
Doamne ajuta 🙂
Buna seara,
Mda, nu prea e buna.Nu s-a schimbat nimic , e chiar mai rau ,USL-ul 60 % (cu Diaconu) .70 % indiferenti.In fine ,sa asteptam rezultatele finale si sa speram o corectie. Imi pare rau de MRU, pentru prezidentiale trebuie sa-si caute niste sponsori, ca asa e in Democratie , eu am vazut in campania asta 2 bannere in Bucuresti si unul in Otopeni cu FC. Pe nevasta-mea am convins-o in ultimul moment sa voteze , are aceleasi opinii cu mine dar se cam scarbise ,m-a intrebat: ” cu FC-ul, dar cine-s astia?”.
aici e buba PFC!!!!
banuiesc frustrarea membrilor PFC dar ,le trebuie “notorietate”
din pacate chiar si site-ul oficial e sarac
sau,cum mi-a spus un tanar caruia ii explicam ca e bine sa voteze cu PFC ” bun,bun inteleg dar pana si nicusor dan a fost mai vizibil”
personal,daca cei din PFC “nu dezerteaza” sunt sigur ca au invatat si vor trage concluziile
asadar ultima estimate oficiala a prezentei la vot o aflam de la BEC la 22.30.
Acum, inchipuiti-va ca la toamna va fi la fel: o puzderie de candidati de dreapta si un Ponta victorios en fanfare. Ce e de facut?
taiat raul de la radacina ! si stii la ce ma refer .
Prezenta la vot pana la ora 21.00, ora inchiderii urnelor, a fost la nivel national de 32,16%, a anuntat Biroul Electoral Central.
Panarama de Udrea ataca FC, mare jigodie punct 👿 Cu scuze pentru cititorii/scribii blogului, pur si simplu ma revolta tupeul acestei Tute cu pretentii 🙁
nu esti singura revoltata. cre ca doar basescu nu e revoltat si o scoate la interval sa se “certe” . de ce nu povesteste niciodata de afacerile ei cu oprea si ponta ?
Zigy, individa este calul troian perfect similar cu tradiceanu.
@ziggy
ca roman”adevarat” ma bucur de un lucru(ala care se bucura cand moare capra vecinului)
“proiectul” d-lui basescu e un mare fas
partea proasta e ca picul de influenta pe care il mai avea dl basescu si pe care l-ar mai fi putut folosi pana in noiembrie s-a dus pe “apa udrei”
EU a intrat in epoca schimbarilor ultrarapide:va fi cu totul altceva peste 2-3 ani
ultima jumatate a acestui an va defini cum va fi/ce voce va apara romania?se va duce la cele 2-3 summit-uri dl basescu/va fi figurant si la fel romania
Seara buna! Probabil ca au fost si persoane care au ezitat sa voteze FC de teama ca nu va lua 5% si vor avea votul redistribuit la PSD. Zilele trecute am incercat sa conving pe cineva sa nu mai ezite. Oricum, pendula intre FC, PDL (pentru Monica Macovei) si PMP.
Azi, pe la pranz, mi-a atras atentia un comentariu auzit undeva intr-un magazin din Bucuresti; un domn in varsta: „as fi votat cu Mircea Diaconu, dar mi-era ca nu face 5% si pierd votul, asa ca, am votat PSD, pentru ca pe ceilalti ii urasc”. Asadar, printre cei varstnici sunt si persoane care aleg sa voteze PSD, nu pentru ca l-ar iubi, nu pentru ca ar primi cine stie ce sa le dea votul, ci pentru ca ii uraste pe ceilalti! Ce a intretinut constant o parte a mass-mediei? Nu ura?! Ura pentru ceilalti! Oare care ar putea fi antidotul adecvat pentru diminuarea urii la scara nationala?!
Rog membrii si cititorii blogului sa nu atace pe nimeni din dreapta, ca nu are rost. Nici nu stiti cate comentarii ale fanilor actuali ai PMP (fosti membri ai Politeiei) trebuie opresc la moderare, intrucat au mesaje de “dulce” pentru FC si MRU. E la moda ca FC si MRU sa fie atacati de cei care, teoretic, ar trebui sa se bucure, ca au trecut pragul si sunt speranta galactica a dreptei.
si reciproca este valabila, este incredibil cum poate sa atace respectiva 🙁 A reusit sa sparga dreapta punct.
Nu este atac, este o constatare vizibila fara multe studii sociologice.
@cetatean
nu sunt de acord/cum adica,n-am voie sa spun ca pmp e un fas???
daca cineva ma poate convinge ca intre udrea si ponta e vreo diferenta-exceptand sexul- maine ii votez
acelasi tupeu,aceasi gaunosenie,aceasi pofta de putere
nu in seara asta, nu maine. chestiile spuse la nervi nu au relevanta in politica.
Partea proasta e ca nu stie nimeni ce se va intampla cu PNL. Si partea si mai proasta e ca nici PNL nu va sti nici peste doua luni ca incotro vrea PNL-ul sa apuce (spre PSD sau spre dreapta ? ) . Singura consolare ar fi ca (sper ) Antonescu dispare din peisaj.
@citi, bine faci ca ii opresti. Lovitura magarului e caractristica oamenilor “mici”.
Nu -i va fi usor nici lui Basescu, l-am auzit pe Ponta zicand ca Basescu nu mai are cuvant de spus pt. ca a luat 6%. Elena Udrea e penibila in continuare : ea i-a invitat pe toti sa se alature PMP dar au refuzat!
Daca il lasa pe Tomac in fruntea partidului aveau mai mare succes. Era mai “neprihanit”.
Nu stiu cine , inafara de EU , considera rezultatele PMP un succes.
Interesant de urmarit acum care a fost planul lui KKrau, nu inteleg ce tot o tinea cu 20% cand cred ca stia bine ca nu ia 15.Si retragerea aia aiurea din fruntea senatului, la fel…Chiar o vrea omul sa se retraga la pensie…cam devreme.
asteptam rezultatele oficiale de la BEC si tragem dupa aceea concluziile.
Prezenta la vot pana la ora 21.00, ora inchiderii urnelor, a fost la nivel national de 32,16%, a anuntat Biroul Electoral Central. Aceasta este cu 5 puncte procentuale mai ridicata decat prezenta la inchiderea urnelor la alegerile europarlamentare din 2009, cand au votat 27,21% dintre alegatori.
“Barbu Mateescu (FB): Prezența mai mare decât la europarlamentarele din 2009 datorită urbanului. Este vorba în special de București și orașele mici din Vechiul Regat. ”
Da, dar de ce:
Pentru ca publicul urban (voteaza putin, e mofturos si ocupat, uitati-va in Vest, cu cat e mai mare civilizatia cu atat scade procentul la vot si trebuie depus efort mai mare de convingere) a decazut in mare parte in anii astia de criza la nivelul de public rural. Si la mentalitate, si implicit si la preferinte. Mai ales in orasele mici se vede cum se sterg diferentele fata de rural.
Mentalitatea moderna a aparut in conditiile de fabrica etc.
Asa ca nu stiu daca publicul ala urban nu e public rural ca mentalitate si obicei de vot (mai des, si partide de iobagi/stapani).
Regele ţiganilor, Dorin Cioabă, spune în interviu că ţiganii, supăraţi pe partide – care nu-i iau nicicum în seamă -, au votat cu un independent. Iată deci minunea lui Mircea Diaconu: s-a trezit în mod direct împuternicit de ţigani să le reprezinte interesele în Parlamentul European.
http://www.oradesibiu.ro/2014/05/25/video-romii-din-sibiu-si-pretutindeni-boicoteaza-alegerile-europarlamentare-si-protesteaza-la-urne-iata-motivul/
In Ucraina: Porosenko- 55,9%, Timosenko – 12,9%.
Citizen, cu tot respectful da nu pot sa fiu de acord cu tine. Am spus-o intotdeauna Udrea este o catastrofa, o calamitate ! Pe ce pune ea mana literalmente se usuca ! PMP este un mare fas iar marinarul ar trebui sa-si ia mana odata pentru totdeauna de pe ea ! Udrea nu poate fi decat o carte perdanta ! Si nu admit ca aceasta parasuta sa atace Forta Civica si pe MRU ! Pana la urma PMP-ul nu este opera cucoanei, altii au facut miscarea iar ea s-a inscaunat in fruntea ei ca o impostoare, mai ales ca pentru a cita parasuta ea nu este decat un “simplu membru” !
reddog, unele lucruri sunt chiar mai rele decat stii tu, crede-ma. ai sa intelegi nu peste mult timp.
Urat comentariu!Am votat Forta Civica mai devreme, nu ma face sa am regrete. In primul rand este un esec al Fortei Civice daca nu trece pragul.
Danielu, este un esec electoral la europarlamantare daca nu trece pragul. Pentru un partid ca FC, orice procent a fost super muncit. Insa daca ai votat FC, ca si noi, ai votat pentru europalamentare si pentru MRU.
“Unele lucruri urate” nu se refera la FC, ci la alte partide de dreapta si la relatia lor cu FC.
din primul tur! asta da vot!
@cetatean
d-le ,d-na udrea e un balast politic/pe ce a pus mana ,” s-a uscat”
daca se vrea “pe dreapta”un proiect comun “pmp/fc(mru)” are sanse fara d-na udrea/
n-am scris niciodata,scriu acum:am cunostinte care au lucrat cu ea cand era ministru;e o “CATASTROFA”
sunt oameni seriosi.in linia 3-a,aia care fac sa se mai miste ceva prin administratia asta nenorocita
intr-adevar in politica trebuie “sa inghiti broaste”
a inghitit dl basescu,broasca aia cu voiculescu,apoi aia cu psd,apoi aia cu numirea procurorilor
vrea binele tarii? s-o lase naibii pe parashuta ,scuze,parashutista de d-na udrea din brate si sa gnadeasca logic!
MRU:
Eu nu cred ca toti astia au votat PSD. Drept este ca proportia este ULUITOR de asemanatoare
http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/uluitor-42-dintre-romani-cred-ca-soarele-se-invarte-in-jurul-pamantului-plus-norocul-vs-scoala-biserica-vs-stiinta-49706.html
Poti sa ajungi la putere spunandu-le astora ADEVARUL?
Cand ei VAD :
Ca dimineata Soarele apare, trece pe deasupra Pamantului si apune spre seara?
Pai nu e EVIDENT?
@reddog/buna seara
rareori am citit acelasi lucru scris de altcineva!!!!
uitati-va la ora postarii!
Paranormali si dureros de realisti 🙂
Intamplator, salut !
Da, gandla gand cu bucurie ! Si cred ca si regretatul Theophyle ar fi impartasit intrutotul opnia noastra !
Pe Basescu il vad in ultimul timp cam imbatranit.Daca o mai gireaza atata pe Udrea si acum inseamna ca s-a ramolit de tot.
intimplator si reddog, aceste alegeri nu sunt despre Elena Udrea, ci despre Romania si despre Forta Civica cu care am votat noi. Atat.
Citizen, da aceste alegeri nu sunt despre Elena Udrea. Ai dreptate. Problema este ca viitorul se prezinta sumbru, daca aceasta doamna nu face un pas inapoi ! Despre asta discutam !
@cetatean 10 58
despre lucrurile care pot fi mai rele decat le stie @reddog/intamplator am exprimat aceleasi idei in acelasi timp
as spune un lucru” trebuie sa stii cand sa te opresti” si o spune un om care a realizat ce inseamna asta/nu e usor de acceptat ca trebuie sa te “opresti”,
sunteti crestin,trufia e pacat de neiertat !asta nu trebuie uitat de nici un credincios
si ca tot “m-am pornit”
dl basescu e crestin ortodox practicant!ar trebui sa si reaminteasca ce inseamna pacatul “trufiei”
nu-l “agreaza”pe mru,e poate de inteles-noi nu stim tot-dar sa mergi pana in panzele albe cu d-na udrea crezand ca loialitatea ei e o polita de asigurare pentru a fi si in viitor “master of the game” e de neinteles,cel putin pentru mine
Ma simt ca in 2000, trebuie luat de la inceput.Dar chiar si pentru 2016 timpul pare cam scurt, ce sa mai zic de prezidentiale…
eu nu uit ca trufia e un pacat de neiertat. De aceea nu voi fi niciodata politician cu carnet de partid.
Lucrurile “rele” se refera la peisajul dreptei dupa europarlamentare si la cum se va negocia. Si la relatia FC cu alte partide.
nu e domnule vorba despre a fi sau nu politician
este vorba despre a intelege ca asa cum spunea Avva Cleopa suntem “putregai”
l-am intrebat-am avut sansa colosala de a discuta cu dansul si asta m-a facut sa fac trecerea de la “crestin cu numele” la “crestin”- ce inseamna asta si mi-a spus” lasa si pe altii sa traiasca”
habar n-avea cine eram
Asta deoarece, din cauza decalajului introdus de mandatul prezidential de 5 ani, nu mai ai acei 1-2 ani de reconstructie, ci esti mai tot timpul fie in precampanie, fie de-a dreptul in campanie electorala. Asta avantajeaza partidul/partidele deja ‘inradacinate’.
Mesajul era pentru papiciulo.
Vad ca platforma merge cam greut. Multi cititori?
extrem de multi. Mii de cititori.
Lasa-ti-l pe Basescu si pe Udrea in pace, oameni buni.
Orice discutie serioasa se face dupa aflarea rezultatelor. Deocamdata, sunt cifre servite de exit polluri care sunt menite sa “fragezeasca” electoratul. Ne intereseaza scorul real al FC, scorul real al partidelor de dreapta si numarul de voturi.
@cetatean
d-nea udrea= ” RIP”
problema e ca dl basescu nu lasa oamenii “in pace”/nu la a genera probleme ci la a genera solutii
“poti minti odata,poti minti de doua ori,nu poti minti la nesfarsit”
probabil ca sustinatorii d-nei udrea considera ca este loiala d-lui basescu si asta ca d-na udrea a facut public faimosul “mesaj” al lui tariceanu,biletelul roz sau ce culoare o fi avut)
complet fals! fiind scris pe hartie cu antet-chiar si olograf- era “institutional”! nu era secret sau confidential,putea fi diseminat si de gradinarul de la cotroceni
nu sunt nici “basist”,nici “antibasist”
incerc sa fiu pragmatic:dl basescu are merite-merite mari-dar nu se poate sa joci viitorul unei societati ca un pokerist;
ai “castigat”( a se citi,”ai progresat”) maximum posibil cu cartile pe care le-ai avut
nu miza tot ce ai castigat pe “o carte”
cred ca in teoria probabilitatilor este vorba de “minimalizarea pierderii” sau ” maximizarea castigului”
realist,dupa alegerile de azi as zice ca din punctul de vedere al “euroatlanticilor”( a se citi democratie)
trebuie plecat de la minimalizarea pierderilor;
nu poate US( EU in viitorul apropiat probabil ca va sacrifica romania-ucraina e un exemplu-)sa decida in locul nostru
romania ” a scapat” in 89/90/vezi iugoslavia ceva mai tarziu ( sunt doi oameni care au dat aceasta sansa,si nu se vorbeste de ei deloc-apropo de rolul personalitatilor in istorie)
romania se indreapta spre o situatie comparabila ,care va aparea in 1-3 ani
are romania astfel de oameni ca in 89/90?
daca ii are ,le acorda sansa de a o fructifica?
pana la urma alegerea nu e intre stanga sau dreapta
alegerea este intre autarhie sau democratie/intre tatuc/lider sau libertate/atat si nimic mai mult
e atat de simpla alegerea/@dansu a spus acelasi lucru acum cateva zile in postarea lui= 0 sau 1
p.s 1 rezultat alegeri/indiferent cum vor fi ,PFC -si mai ales activistii acestuia- sa realizeze ca nu au pierdut,vorna lui marx( sau lenin),”nu pot pierde decat lanturile”
p s 2: am citit in ultimele zile pe aici chestii despre “postaci”/scriu mai des,cred ca @theo a lasat un crez care nu trebuie uitat,/n-am fost,nu sunt si nu voi fi “postac”
p.s 3 voi fi si mai “agresiv”/aviz celor ce doresc disparitia acestui blog
intimplator, am citit cu atentie. as avea multe de zis, insa vorbim dupa aflarea rezultatelor. un lucru e cert: azi am avut multi vizitatori, si nu doar prieteni. Culmea, nici unul nu a citit ultimele 3-4 postari, mai ales cea de ieri.
Se pare ca sunt hotarati sa ne aduca la partidul stat 🙁 Nu cred ca PNL_ul va rezista atacului.
http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-17354902-victor-ponta-antena-3-asteptam-reactia-pnl-acum-putea-fie-congres-care-putea-castiga-cei-care-vor-usl.htm
Dupa o zi atat de incordata, poate vreti sa va distrati:
http://www.ziare.com/international/ucraina/ucraina-doua-batrane-ii-infrunta-pe-separatistii-inarmati-plecati-de-aici-nu-va-vrem-video-1300848
Si doua stiri amestecate:
-se pare ca Gabriela Szabo a pierdut alegerile
– fostul boxer Vitali Klitschko, lider al gruparii pro-europene Maidan si lider al partidului ucrainean Udar (pumn – n.red.), a castigat primaria Kievului.
Am votat! La Chicago este liniste. Din nefericire, aceasta data de vot, a coincis cu o mare sarbatoare, Memorial Day (unde ziua de luni este libera) si multi au parasit orasele mari mergand in micile orase de vacanta. Cred ca prezenta este foarte slaba. Oricum ar fi, lupta trebuie continuata!
La Realitatea: numaratoarea paralela- PSD 35%
Nu stiu cine face numaratoarea paralela dar ar fi interesant sa fie adevarat.
sa vedem daca se confirma 🙂
Va salut pe toti!
Poate unora o sa li se para ciudat, dar:
1. Eu sunt multumit de gramada de voturi stranse de FC, Voturi adunate pe bune, in tara asta de talhari politici, de politruci spagari si de votanti pafaristi. In conditiile date, toate pe care le stiu/stim, si 3 la suta ala estimat preliminar nu e chiar putin. Domnilor, exista, pentru moment, 3 la suta care voteaza niste oameni normali si seriosi. Sunt convins ca si politicienii cu aparate de partid, ulei, blaturi, galeti etc stiu ce inseamna asta, caci multi dintre ei, fara aparate, ulei, blaturi sau galeti, nu ar strange nici jumatate cat FC. Daca numarul de voturi stranse se va dovedi insuficient, voi fi nemultumit de situatie, dar nu negru de suparare, disperat sau nervos 🙂 . Ma pastrez pentru vremuri mai grele, pentru ca exista potential si pentru asa ceva.
2. Nu sunt convins, inca, de acel 3 la suta, in ciuda estimarilor. Raman optimist, in continuare. Stay tuned!
Addenda:
1. Nu mai intereseaza celelalte partide de “dreapta”. Niste rashi! Toti.
2. In afara de exitpoluri si o lectura in diagonala a comentariilor de aici (lume suparat, ingrijorata etc, firesc), azi nu am urmarit absolut nimic. Azi am votat si atat. De maine mai vad…
Tot la Realitatea, unde continua dezbaterile:
numaratoare paralela PDL : PSD 34,4%
al naibii cifrele, se pare ca dimineata Geoana va fi cel mai fericit: nu va fi singirul care a topait prea devreme. Sa vedem dimineata 😛
🙂
Citizen. Doamne ajuta ! Ar mai indulci amaraciunea resimtita acum !
Daca se confirma treaba asta, ce zici Dragnea mai face multi purici in fruntea PSD?
am scris de doua ori,mai scriu odata- si nu ma uit la teveuri=vreau sa imi pastrez mintea sanatoasa& nu cred ca sunt anal-isti independenti in romania)
indiferent cate procente obtine PFC,votul obtinut de ei este “cel mai ieftin”
de aici trebuie plecat!
nu sunt sociolog,insa cred ca democratia inseamna “folosiriea judicioasa a resurselor celor liberi”
prin”cei liberi”inteleg pe cei care isi pot permite sa dea ceva “din avutul lor”pentru a putea “a putea salva restul avutului lor”/e minimalizarea pierderii!cei liberi,de regula, nu au prea multe resurse
cei care au foarte mult numesc asta “pierdere”
aici e diferenta!!!!!!!
Salutare (tarzie) optimism!
Exact asa zicean si eu mai sus. Da’ lumea e suparata rau p-aici…
Pe Nasul TV se distribuie mandatele ursului din padure, in direct. Taman ce le-au pus si pe ale lui Dragnea. Maine de dimineata vor fi mai saraci 🙂 . In plus, zici ca e Eurovision la Bruxelles.
PPE pe primul loc, totusi…
nu speculez. Am scris azi de nenumarate ori ca trebuie asteptate rezultatele oficiale. Si renuntat la orice controversa pe dreapta, caci am de oprit la moderare jde mesaje de “dulce” de la oameni care isi zic de dreapta si care acum acuza blogul aceasta de tot felul de rele imaginare. Ar trebui sa fie relaxati, si-au atins obiectivele.
Renuntat la controverse pana maine-poimaine, maximum o saptamana, pentru ca daca nu dispar vreo cativa dintre ei in scurt timp, adio, dreapta, @Cetatean! Poate din 2020 incolo, daca o sa mai fie cazul. Cumva trebuie sa se trezeasca astia, nu? Dar poate ca in doua trei zile “se dispar” unul pe altul prin “negocieri” si n-o sa mi fie nevoie sa le spuna alegatorii de la obraz si de mama cum ca ar fi cazul sa se duca… pe la casele lor. Sa dau exemple? 🙂
nu e nevoie 😛
Flutur zice ca intr-o ora termina numaratoarea paralela. Nu cred ca mai rezist o ora dar nici Realitatea nu o sa mai fie in direct.
Rares Bogdan ameninta ca daca diferenta intre estimari si realitate e atat de mare, va face plangere la Parchetul general impotriva celor care au condus sondajele!
Daca am ajuns sa ne uitam in gura lui Rares, cel care era sa fie senatorul USL din colegiul meu….
PDL-ul nu a numarat inca in Moldova si a numarat in Ardeal, de acolo procentul de 34% pt. PSD.
Vedem dimineata, nu are rost sa speculam prostiile de la TV.
mergi, Cedric! ma duc si eu. Noapte buna tuturor, multumesc mult pentru lectura si comentarii, vorbim maine!
probabil ca sunt intre cei”relaxati”/apropo,cine e “rares”?mie mi-a zis cineva ca e “guristul” lui cozmin gusa
nu mai uit la “teveuri”
nu cred in sondajele din romania/vum spunea “un sondator” german(cred)romanii nu spun niciodatace gandesc/o fi bine ,o fi rau,nu stim
cred insa ca indiferent re rezultate ,PFC a castigat! este mai mult decat “zero,ceva” si asta nu e putin lucru pentru cineva care nu a investit decat”alternativa reala”
vorba lui johnny ,ala din scotia, ” keep walking”
asa ca’..merg si eu
Noapte buna tuturor celor care au fost alaturi de noi, ne-au citit, au votat, in tara si in strainatate. Prezenta la vot in strainatate – slaba fata de asteptari. Ciudat: multi romani s-au trezit stersi de pe lista de vot de la ambasade/consulate in Europa, figurand in schimb pe listele celor care voteaza cu candidatii tarii respective la europarlamentare. Ex. Spania, Portugalia, Italia, Franta, UK, Irlanda. Asta din declaratii proprii – pe surse ( fara ro) Vot amestecat pe dreapta. Toata lumea il doreste pe MRU viitorul presedinte – din declaratii luate de la cei prezenti la vot. Sa avem speranta. Doamne ajuta! Va multumesc la toti cei care ne-au fost alaturi mereu, la bine si la greu, dar sa fim optimisti. Noi invatam cand suntem loviti. Si din pacate, Romania nu a avut un destin usor.
M-am intors de la vot. Prezenta extreme de scazuta. In ceea ce priveste rezultatele eu cred ca trebuie sa asteptam numaratoarea voturilor ptr a vedea care este situatia exacta. Abia atunci vom putea trage cateca concluzii si ne vom putea gandi la viitor.
Numaratoarea paralela a PD:
http://www.hotnews.ro/stiri-europarlamentare_2014-17355820-numaratoarea-paralela-pdl-dupa-contorizarea-47-din-sectii-psd-34-4-pdl-12-1-deaconu-8-4.htm
UPDATE Ora 02:50 Conform numaratorii paralele a PDL dupa contabilizarea a 80% din sectii numarate rezultatul este: USD 35,9 %; PNL 14,6 %; PDL 12,5 %; Diaconu 7,4 % UDMR 6,9 %; PMP 6,4 %. (Adriean Videanu pentru HotNews.ro)
Se mai “normalizeaza” chestiunile… Maine de dimineata vom constata un PSD (b) de maximum 38, adica maxiumum ce poate dintotdeauna; niste PNL si PDL aproape egale si care vor negocia usor intre ele, dar mai greu cu ceilalti; si un PMP de ras de 6. Imi da de gandit faza cu Diaconu: intre tampiti exista si unii de o calitate ireprosabila…
Noapte buna!
Buna dimineata,
nu cred ca sunt tampiti, sunt bolnavi…….nostalgicii Toamnei Bobocilor si a planurilor cincinale:( Pacat ca avem o tara frumoasa, nu o meritam.
Buna dimineata, mar. Nu trebuie nici sa uitam ca ptr Diaconu Antenele au dus o campanie furibnda. L-au transformat intr-un “martir” al regimului. Diaconu a fost si beneficiarul multor voturi asa zise impotriva “sistemului”, voturi de protest. Repet ce am mai spus de numeroase ori: Romania va trebui sa ajunga in situatia Greciei ptr ca crosul ptr votul asistatilor sociali sa inceteze.
Clemy, sincer cred ca numai o catastrofa poate salva Romania.
Este bine totusi ca PSD-ul s-a dus sub 38%. Incept sa cred ca ne-am abrutizat ca natie, ca daca azi apare clona lui Ceausescu, lozicile pe ziduri si cozile la te miri ce, oamenii se integreaza perfect, vor fi fericiti :((
@mar, judecand dupa succesul de la alegerile generale trecute ale partidului lui Dan Diaconescu si cel de ieri al lui Mircea Diaconu,, idea ta nu este imposibila. Tragic dar asta este situatia Romaniei de azi.
Clemy, individul a fost votat de peste 13% din Constanteni, ceva este in neregula. Primar de doua parale, o clona votata pe banada 🙁 Ce oameni mai sunt in tara asta, ce vor de la viata lor?
Vor pomeni si sa se uite la emisiuni de ‘divertisment” la televizor. Nu au alt orizont. Un popor imbecilizat.
Buna dimineata ! Euroscepticii si extrema dreapta intra in PE!
Un dus extrem de rece! Ceva scartie pentru Bruxelles!
http://www.bbc.com/news/world-europe-27559714
@brandusa, buna dimineata. Sa-ti spun un secret: eu ma bucur ca euroscepticii au obtinut un scor bun. Spun asta ptr ca politicienii “clasici” nu sunt in stare sa vina cu raspunsuri la problemele cu care se confrunta Europa si merg inainte pe vechea linie. Cand la Bruxelles sunt mai preocupati de corectitudine politica, de cum sa sprijinim state falimentare precum Grecia si nu sunt in stare sa dea un raspuns ferm in fata unei agresiuni armate, vezi cazul Crimeii, atunci e normal ca partidele eurosceptice sa castige teren.
Buna Clemy!
Ce pot sa-ti spun este ca prevad o intelegere PPE si PSE pentru a salva constructia UE! Ce se va redresa? Nu stiu! In cat timp? Iar nu stiu!
Pana la moneda unica europeana firesc ar fi fost adoptarea unor politici comerciale, fiscale, bancare comune! Doar admiterea unor state in UE facute din ratiuni strict politicianiste au dus la “tabloul de bord” al actualei uniuni europene! Si in viitor vor conta doar ratiunile strict comerciale! Subreda si pesimista evolutie!
Salutare, postare noua! 🙂
http://politeia.org.ro/stiri-revista-presei/revista-presei-26-mai-2014-exit-polluri-tip-mihaela/28164/
Salut!
Nu trebuie pierdut entuziasmul si nu cred ca se poate ca sa fii si entuziast si suparat in acelasi timp si cu aceeasi intensitate.
Important e ca un pom micut, izolat, cum spune si Churchill, “daca reuseste sa creasca, creste puternic”.
Ref la partidele de dreapta… ori sahisti, ori la sapat de santuri?
Noi suntem mult mai lucizi si mai vizionari.
Pt MRU e pur si simplu de neinteles “cum unii pot să stea la masă cu alţii după ce s-au înjurat copios”.
Sa pastram, cum spune MRU, „posibilităţile de dialog neatinse” si o „atitudine decentă şi egală ca distanţă, egală ca şi dialog cu toată lumea tocmai pentru că noi credem în nevoia unui candidat unic pentru prezidenţialele din toamnă”.
Ziua buna,
Asa mi se pare si mie, inca de aseara am scris (mai sus). Dar lumea este suparata, inca. Si nervoasa, si dezgustata, si in multe feluri. S-or mai aseza lucrurile… Deocamdata sunt toti zapaciti, de parca se asteptau la cu totul si cu totul altceva. Sincer, si eu credeam ca cei 3 la suta sunt, in fapt, mai multi. Si poate chiar si sunt si cine stie de ce nu au votat sau ce (n)-or fi facut oamenii astia. Dar mai conteaza acum?