Revista Presei 10 decembrie / Dreapta spulberată
10/12/2012 | Autor theophyle Categorii: Stiri / Revista Presei |
Bună dimineata intr-o zi de luni. Rezultate Alegeri Parlamentare 2012. CSOP: USL a câștigat cu 54,5%. Alianța Dreptei este pe locul doi – 19%. Procentul românilor care au refuzat să răspundă la exit-poll este mare: 9%. UDMR are emoţii în legătură cu intrarea în Parlament. USL pare să-şi fi ajudecat o victorie confortabilă la alegerile parlamentare de ieri. Toate exit-poll-urile făcute publice după închiderea urnelor arată că Uniunea a obţinut între 55 şi 57% din voturi, în timp ce principalul competitor, ARD este cotată cu un procent între 18 şi 21%, insuficient pentru a putea emite pretenţii la formarea viitorului guvern. Conform exit-poll-ului realizat de CSOP pentru B1 TV, USL a obţinut 55 % la votul politic pentru Senat şi 54% la cel pentru Camera Deputaţilor. Pe locul doi s-a plasat ARD, cu 19%, atât la Senat, cât şi la Camera Deputaţilor. Locul al treilea a fost adjudecat de PPDD, cu 10 %. PRM a obţinut 1 % ratând intrarea în Parlament. De luat în seamă este că 9% dintre cei chestionaţi au refuzat să spună cu cine au votat. Cifre similare vin şi de la celelalte institute de sonda- rea a opiniei publice. USL a obţinut 57%, ARD -18%, iar PP-DD – 13%, po- trivit sondajului re- alizat de CURS şi Avangarde pentru TVR. Exit-poll-ul realizat de CSCI pen- tru România TV ară- ta că USL a obţinut 57 % la votul politic, ARD a primit 21 % din voturile alegătorilor, iar PP-DD – 11 %. Astfel, potrivit RTV, USL a obţinut 62% din totalul mandatelor parla- mentare, urmat de ARD cu 22 % mandate, PP-DD- cu 11% şi UDMR cu 5%. Potrivit exit-poll-ului realizat de CCSB pentru Antena 3, USL a obţinut 57% (58% la Senat şi 56% la Camera Deputaţilor), ARD, 19% la ambele Camere, iar PP-DD în jur de 14%.Integral in Evz.
Majoritate USL ca pe vremea FSN. Avantajul, folosit pentru modificarea Constituţiei. USL are între 55 şi 57% în exit-poll-urile prezentate după alegerile parlamentare de ieri. Este cel mai mare scor obţinut de o formaţiune după FSN care a avut 66% la alegerile din 199. Deşi la primele alegeri libere care au urmat Revoluţiei din 1989 au concurat 72 de formaţiuni politice, Frontul Salvării Naţionale, condus de Ion Iliescu, a obţinut 66% din voturile românilor. Vechiul partid politic din care s-a desprins actualul PSD, a câştigat întrecerea electorală pe 20 mai 1990, în celebra “Duminică a Orbului.” USL a câştigat, detaşat, alegerile de ieri, potrivit exit-poll-urilor. Astfel, potrivit sondajul CURS – Avangarde prezentat de televiziunea publică, USL a obţinut 57,58% din voturi, ARD 18,57%, PPDD – 13,05%, iar UDMR – 5,16%. Potrivit sondajului CCSB prezentat de Antena 3, USL ar fi obţinut 56,8%, ARD – 19%, PPDD – 13,8% iar UDMR – 5,1%. Pe parcursul întregii zile, liderii USL şi-au făcut calcule pe baza sondajelor de opinie, sperând să aibă o majoritate largă. Liderii USL, Victor Ponta şi Crin Antonescu, aveau date din care reieşea că vor obţine peste 50% din voturi, dar încercau să îşi mobilizeze activul de partid astfel încât să îşi maximizeze câştigul. Obiectivul USL era obţinerea a 55-60% din voturi, astfel încât să aibă două treimi din mandate în viitorul Parlament. O asemenea majoritate ar avantaja USL din două puncte de vedere. Pe de o parte, dacă alianţa câştigătoare ar obţine două treimi din locurile din viitorul Parlament, ar avea şanse sporite să blocheze eventualele încercări ale lui Traian Băsescu de a „sparge“ majoritatea USL. Cu alte cuvinte, cu cât creşte numărul senatorilor şi deputaţilor USL, cu atât va trebui Traian Băsescu să determine mai mulţi parlamentari să voteze un alt premier decât Victor Ponta. Integral in Adevarul.
Numărătoare USL: PSD şi PNL au până acum 346 de mandate. Scor record în alegeri. Cele 57 de procente din exit-uri s-au transformat în numărătoarea paralelă a USL în 346 de mandate, la o socoteală cu un număr de parlamentari de 470, rezultând astfel o pondere a Uniunii Social Liberale de 73,6%. Datele au fost prezentate de secretarul general al PSD, Liviu Dragnea, potrivit căruia USL a închis toate colegiile de deputat şi senator din 25 de judeţe, inclusiv Bucureşti. În calculele USL dacă numărul de mandate va creşte la redistribire spre 500, PSD şi PNL ar avea controla 69,2% din viitorul parlament. Dacă postuile vor ajunge la 520, USL va deţine 66,5%. Rezultatele exit poll la Alegeri Parlamentare 2012 au dat câştigător USL, care ar fi obţinut 56,96 % din voturi la Cameră şi 57,58 % din voturi la Senat, fiind urmată de ARD cu 18,12% la Cameră şi 18,87 % la Senat, PPDD cu 12,95% şi 13,09 %, iar UDMR a luat 5,19% şi 5,16 %.mediat după prezentarea rezultatelor exit poll-urilor, Victor Ponta a anunţat că USL va începe o negociere cu UDMR pentru constituirea unei majorităţi constituţionale. Liderul Uniunii, Kelemen Hunor, a a confirmat că discuţiile vor începe mâine. “Avem nevoie de stabilitate, nu de certuri”, a spus Kelemen. În acelaşi timp, preşedintele PNL, Crin Antonescu, a comentat că “nu mai este niciun dubiu” că Victor Ponta va fi premier. În vreme ce USL îşi face planurile pentru un nou mandat la guvernare, în tabăra ARD lucrurile se complică. Liderul PDL Vasile Blaga riscă să nu intre în parlament, la fel şi şeful Forţei Civice, Mihai Răzvan Ungureanu. De altfel, niciunul dintre liderii alianţei nu au obţinut jumătate plus unu din voturile din colegiu, mandatele jucându-se la redistribuire. Singura care şi-a anunţat victoria a fost Elena Udrea. Secretarul general al PSD Liviu Dragnea a anunţat că, potrivit numărătorii paralele a USL, PSD şi PNL a câştigat toate locurile de senator şi deputat din 25 de judeţe, inclusiv Bucureşti, având până în acest moment 346 de mandate. Dragnea a spus că, dacă numărul de parlamentari va rămâne de 470, USL ar avea 73,61% din mandate, dacă va fi de 500 scorul USL ar fi de 69,2%, iar dacă va fi de 520, USL ar avea 66,5%. Integral in Gandul.
USL câştigă, suspansul privind numirea premierului continuă. USL câştigă alegerile fără emoţii, potrivit sondajelor, dar liderii PNL şi PSD rămân în suspans până la nominalizarea premierului. Electoratul cel mai loial USL se dovedeşte a fi cel din sudul ţării, unde mai ales secretarul general al PSD, Liviu Dragnea, a reuşit din nou să-şi mobilizeze simpatizanţii în mai mare măsură decât au putut-o face liderii PDL în vestul ţării în fiefurile ARD, fără să fie timorat de acuzaţiile de fraudă din perioada referendumului pentru demiterea preşedintelui pe care le cercetează Parchetul General. Majoritatea electoratului USL trăieşte în mediul urban, potrivit IRES, şi sub 20 la sută din cei care au votat pentru Uniunea Social-Liberală au terminat liceul. Potrivit sondajelor, 80 la sută din adepţii USL nu au încredere în justiţie şi mai mult de jumătate din ei nu încredere în Guvern, deşi Executivul este format din cei pe care i-au votat. În plus, 67 la sută din votanţii USL nu au încredere în Uniunea Europeană. De partea cealaltă 16 la sută din votanţii ARD au peste 65 de ani, faţă de numai 10 la sută din cei care preferă USL. O treime din electoratul total al Uniunii Social-Liberale se află în Transilvania şi sub 20 la sută în Moldova. Încrederea în instituţii se manifestă în oglindă la electoratul USL, faţă de cel al ARD; astfel, de pildă, 90 la sută din cei care votează Alianţa pentru România Dreaptă au un nivel scăzut de încredere în Guvern, în vreme ce peste 95 la sută din alegătorii lui Crin Antonescu au încredere scăzută în Preşedinţie. Integral in Romania Libera.
Victor Ponta: USL va incepe discutiile cu UDMR pentru a forma o majoritate parlamentara/ In perioada urmatoare, cine va ridica sabia, de sabie va muri. Presedintele PSD Victor Ponta a anuntat duminica seara, de la Targu Jiu, ca a discutat cu presedintele UDMR Kelemen Hunor care l-a asigurat ca UDMR este dispusa sa colaboreze cu USL pentru a forma o majoritate parlamentara. Totodata, Ponta le-a cerut actorilor politici sa inteleaga ca Romania are nevoie de pace si reconstructie avertizand ca “in perioada urmatoare, cine va ridica sabia, de sabie va muri”. Presedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat luni dimineata sa inca se poarta discutii cu Uniunea Democrata Maghiara din Romania, formatiune cu care nu s-a stabilit inca incheierea unei aliante. Antonescu spune ca discutiile cu UDMR vizeaza mai ales reforma constitutionala – prioritate pentru USL.[…] Intr-o interventie ulterioara la Romania TV, premierul Victor Ponta a declarat ca Romania “are nevoie de pace”, pentru ca “indiferent cat de dura a fost campania, de maine trebuie sa reconstruim, am distrus destul”. “Oricine va dori sa continue razboiul va disparea de pe scena politica”, a adaugat Ponta. Integral la HotNews.
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
70%, apoi asa entuziasm socialist nu vedea nici nea Nicu. Se pare ca e mai rau decit exit-pollurile. Deci si aia care nu vroiau sa zica cu cine au votat erau tot pentru USL? Cel putin poporul va avea acum linistea mult promisa inca de Geoana in 2009. Dar se va obisnui poporul cu linistea?
Nu stiu ce sa spun.Eu mai ca as paria pe ideea ca poporul va fi multumit ca poate sa fure in liniste si ca are mai multe programe la televizor din care sa aleaga.
Buna Dimineata, doua zicale populare:
1. Unde nu este cap, vai de picioare.
2. Dormi asa cum iti asterni!
salut doc. In orice esec e o oportunitate (nu asta am invatat peste ocean?). O dreapta autentica coagulata in jurul lui MRU, cu mesaje clare de dreapta va porni renasterea RO. (in definitiv, citind si revista presei, USL a luat 4 mil. voturi exploatand lipsa de educatie, instigarea la national-socialism si demagogia desantata). Exact acesti 4 mil. sunt cei astepata revarsarea pomenilor MULTE si IMEDIAT. Iar bugetul 2013 nu are bani pt. NIMIC. O sugestie: http://www.luiza.daneliuc.ro ca sa vezi cum AU INCEPUT sa gandeasca niste YUP. AVem sperante… Remind you, W.Churchill dixit: WE SHALL FIGHT.
o zi buna!
cine ma ajuta?
cum se face repartitia de mandate. din 10 mandate la Cluj pe C. Dep.
avand asa:
USL 46,55%
ARD 22,51%
UDMR 13,54%
PPDD 10,21%
de repartizat raman: 5,06%
multumesc.
Neata coane!
Cei 5% se impart proportional fiecarui partid. Apoi se formeaza coeficientul electoral pe judet care in cazul vostru este 10%. Rezultatul fiecarui partid se imparte cu zece si fiecare parte intreaga da un mandat distribuit pe judet. Cum cei 5% redistribuiti nu influenteaza prea mult procentajele (adica USL sa treaca de la 46% la >50)rezulta ca USL are 4, ARD 2, UDMR1, si PPDD 1. Resturile se trimit la repartitia pe tara unde se va forma un nou coeficient national. In urma redistribuirii nationale vor fialocate si celelate 2 mandate. Cu putin noroc le poate lua ARD intrucat USL nu va da rest de trimis la impartirea nationala din judetele unde au inchis colegiile si se pare ca sunt 25 de judete plus Bucurestiul.
Va pot ajuta, dar trebuie sa-mi dati nr de voturi obtinute in fiecare colegiu de fiecare formatiune.
inca nu le am. dar USL a inchis cu 50%+1 in 3 colegii.
Da…. Romanii au picat testul cu brio ….. Copiii lor au picat bacul cu doar 50%
MRU senator – poate aduna cumva dreapta… din aschii si farime.
da, dar va fi o dreapta autentica, fara sechele ale Internationalei Socialiste, fara populisme ieftine.
Buna dimineata,
nu stiu ce posibilitati mai are presedintele la desemnarea primului ministru. Pana la urma il pune pe Ponta sa se invete minte si el si noi. Adica asta a vrut poporul, sa se spele pe cap. Sa vedem de unde mai vin banii, pana acum au trait din ce adunasera guvernele anterioare, Boc si MRU. Nici FMI nu mai are de gand sa ne finanteze, intarca Balaia!La b1 s-a anuntat ca la ora 12 vom afla rezultatele numaratorii in paralele facuta de ARD.
Bine ca MRU intra in Senat, ne bucuram din suflet. Dar ce o fi facut Maries?
Nu stiu cum ingaduie Dumenzeu atata nedreptate : SRS, Voiculescu si alte canalii in parlament, iar oamenii cinstiti, iubitori de tara nu au aloc.
Va fi parlamentul groazei!
nedreptate ? 🙂 La hunedoara au cistigat 9 USL-isti plus Monica Iacob Ritzi -ppdd – luindu-i locul lui Ioan Rus (infractoarea si internistul )
Poate dar mai intai trebuie sa fim siguri ca intra in Senat si ca “greii” din PDL raman pe dinafara.
Nu stiu daca PDL are o bomba in interior care sa faca sa explodeze structura – (noi suntem partidul primarilor ) extrem de retrograda. Crezi ca vor vota mai intelept la un congres extraordinar ? dupa votul care l-a adus pe Blaga ?
Salutare
Trece repede!
http://cdn.memegenerator.net/instances/600x/31606677.jpg
Mai ramane o speranta: sa inceapa scandalul in USL pe functii. Deja Antonescu spune ca nu s-a discutat o alianta cu UDMR.
Am spus asta si la postul anterior: nu cred ca Basescu poate sa il lase pe Ponta pe dinafara. Ar fi avut o posibilitate daca scorul USL era mai mic.
Iar pe Dumnezeu cred ca trebuie sa-l lasam in ceruri. Uite, mai adaug si eu un proverb langa cele doua amintite de Theo: Dumnezeu iti da dar nu iti baga si in traista.
“Suicide completed”.
Iata cum greseli amatorism, repetate si pretentii de initiati au dat Romania pe mina unora mai rai decit bolsevicii.
P.S.
Theophyle, ar trebui sa incetezi sa ne tot spui (de absolut fiecare data) nou din afara ca “voi” ati sti mai bine cum stau lucrurile in Romania.
Te-ai trezit Tio?
Daca da, atunci buna dimineata! Daca nu – noapte buna!
“Trezit”? Sint in transee de multa vreme dar… din momentul asta… oricine e vinovat de situatia curenta si-a pierdut autoritatea.
Cind sinteti gata de “warfighting” pe bune atunci stiti unde ma gasiti.
salut tio. Austeritatea din RO e muuult mai putin grava decat in Spania etc. Insa in RO, avem comunisti nu social-democrati. In numele unei ….. in 1989 structurile comuniste NU au fost starpite, asa ca s-au refacut. Ce astepti de la Felix, decat MINCIUNA ORDINARA, MANIPULARE, URA, adica tot manualul KGB [ed. in lb. romana, adnotata de Ion Iliescu]????? PS. Citate din Trotki, care stia comunismul mai bine decat Iliescu: 1. “comunistii stiu sa ia puterea dar nu stiu ce sa faca cu ea” 2. “..comunistii au nevoie perpetua de un dusman, ca sa nu-i intrebe lumea de ce n-au adus raiul pe pamant, asa cum au promis”. PS2 . Ne aflam intr-o situatie inedita: Ponta incearca sa faca comunism/egalitarism forat [neavand posibilitatea de a inchide granitele]. Tot PSD ignora FAPTUL lipsei granitelor. Iar dirigism economic contra directivelor C.E. nu e posibil.
Daca tot sunteti la zicatori:
Nicaieri, dar absolut nicaieri si la nici un alt popor nu am gasit expresia asta , ce ne defineste:
“Sa iti furi singur caciula “
Salut! 🙂
Pe fuga:
1. daca MRU a intrat, e bine.
2. Oficial, e cvasi-dezastru.
3. Neoficial, inca nu stim cat de dezastru e: pe o scala de 1 la 10, pare 8,5.
4. Mai departe depinde de cum joaca TB: strategic sau tactic.
5. Revizuirea Constitutiei in varianta USL? Mai e mult pana departe, desi USL s-ar putea sa aiba aproape sau chiar 2/3 mandate.
6. Daca Blaga nu intra sau e de pe locul II, o sa savuram si noi ceva.
Daca Blaga intra in PSD, PNL sau PPDD acum sigur era senator, vicepresedinte de partid.
Partidul il va regreta pe Boc, dupa ce l-a pus pe Blaga in iunie.
Nu l-au dat ei cu forta pe Boc afara. A fost o intelegere. Si lui Boc i-a foarte convenit sa plece.
Depinde cat de mari vor fi dimensiunile catastrofei electorale. Basescu nu a ajuns liderul PD ptr ca era popular in partid ci ptr ca in 2000 partidul de abia a reusit sa intre in Parlament si Petrica Roman a obtinut 3% din voturi. Dar daca Blaga,Videanu, Udrea &comp reusesc cumva sa se strecoare in parlament nu exista nici o sansa ca treaba asta sa se intample.
Rezultate in Bistrita Nasaud:
Colegiul 3 Camera Deputaţilor
Alexandru Pugna(USL)- 46,23%
Ioan Oltean (ARD)- 36,42%
Ioan Şeu (PP-DD)- 9,02%.
Adica sa nu intre Ioan Oltean? Ar fi o minima satisfactie!
E noaptea cutitelor lungi ?
Pe cine preferi satisfacutule 🙂 ? Pe Alexandru Pugna USL sau pe Ioan Seu PPDD ?
7. Politica vs economie, cel mai tare meci in perioada 2012-2016.
salut citi. EU as reformula: [total inedit] dirigismul marxist al USL vs. U.E. Meci pierdut dinainte, dar PSD nu o stie inca.
@city,suntem inapoi la momentul 2000 cand opozitia era cvasiinexistenta in Parlament.
pe-aproape. La mandate, da.
Insa sa te tii Opozitie cu PPDD si cu DD pe capul lui Ponta.
Daca MRU se confirma oficial ca e senator si daca da si Dumnezeu Blaga sa o incaseze, va fi Opozitie.
Insa buba e Constitutia. Numarul de mandate nu asigura automat si revizuirea, mai trebuie trecut de CCR (acolo e nevoie de minim 6 judecatori ca sa treaca ce voteaza Parlamentul) si de cvorum.
salut clemy. Si ce scuza vor inventa pt. lipsa ploii de carnati din cer?
Cpnceptul de partidul primarilor e de doi bani din doua motive:
1. tine partidul captiv in reteaua primarilor.
2. face partidul vulnerabil in fata puterii presedintelui de CJ care santajeaza primarii cu taierea fondurilor.
Deci partidul va rejecta orice miscare de restructurare serioasa. Papahagi va schimba partidul sau partidul il va schimba pe Papahagi ?
salut citizen. Paradoxul in 2013 este ca primarii USL vor primi MULT mai putini bani. E evident, torta fiind cam aceeasi dar cu dublu solicitanti la masa.
Vedem care va fi situatia cu Oltean ptr ca acolo nici USL-istul nu a castigat direct.
Buna dimineata 🙂
Se pare ca declaratia facuta de c/P nu a picat digerabila partenerilor USLamisti, este furie mare mai ales in tabara PC. Cred ca nulitatea si-a dinamitat singur scaunul si l-a scutit pe TB de o mare problema.
‘neata buna si tie.
N-as miza pe cearta dintre uslamisti. Se vor infiinta destule structuri pt a multumi pe toata lumea. Eventual vor face rotatii de “cadre”.
buna dimineata
nu pot decat sa recomand recitirea studiului lui draghicescu,” din psihologia poporului roman”aparut in 1907;dupa 105 ani e mai actuala ca oricand
Nu il citeste nimeni. iar cei ce l-au citit – se fac ca ploua
Singura veste buna este ca MRU a intrat in Parlament.
Daca spusele lui Dragnea, cum ca au deja 346 de colegii castigate se adeveresc atunci situatia este mai neagra decat in 1990. Cu o asemenea majoritate vor face ce vor dori acesti banditi. Marinarul are mainile legate !
Inca odata se adevereste corectitudinea zicalei: Romania frumoasa tara, pacat ca este locuita !
Rar mi-a fost dat sa vad un popor atat de tampit si incult!
Va doresc o zi buna la toti !
Spusa de un istorica care are legatura cu arhivele, este un mare si dureros adevara.
O zi buna, cat poate fi ea!
Iorga a injurat degeaba cartea aia.
Te referi la declaratia privind participarea UDMR la guvernare?
Discutie cu un dobitoc in urma cu 10 min. “/ .
Concluzia! Last te rog sa ma scuzi ca nu m-am uitat pe “fereastra” 🙁
🙂 ok
‘neata buna.
Trecut-au 23 de ani ca pulberea-n vant.
Cea mai buna paralela mi se pare cu 1992.
Patrulaterul rosu:
– pdsr tot aia
– pnl in locul prm
– unpr in locul punr
– pc in loc de psm
Se pregateste domnu’ dan sa intregeasca un pentagon?
Dreapta spulberata… care dreapta? Si de ce spulberata? E tot acolo unde-a fost mereu – 20%
Exact , e tot acolo -20%
Babele neinformate de atunci au murit iar babele de azi au votat la fel:
Acum nu mai au scuze ca babele sunt neinformate – babele au internet copii si nepoti care au lucrat in spania si italia – si au votat in cunostiinta de cauza si exact la fel.
PNL-ul a fraternizat si el in anii 90 cu FDSN-ul.
buna dimineata 🙂
ipoteza : un posibil scenariu ce a inceput odata cu castigarea localelor si pe fondul lobotomizarii cu ajutorul media continua.
-scopul nu este izolarea/scoaterea din ue,e clar ca raman fara bani,isi dau seama de asta si nu pot accepta acest risc,toate victoriile se pot intoarce impotriva lor ci republica parlamentara cu un presedinte de carpa si greii mari sa scape de parnaie cu ajutorul parlamentului(prin oameni bine pusi in structurile justitiei inclusiv dna,ani etc)
-au aruncat momeli puternice cu scopul de a-l scoate pe basescu din barlog,sa-l faca sa reactioneze,folosindu-se de gradul/procentul mare de antipatie construit cu ajutorul media.Elitele intelectuale au reactionat,inclusiv presedintele ptr. nici n-aveau cum sa nu reactioneze cand declari ca votul parlamentului intoarce iccj si ccr.Referendumul de demitere era o etapa de parcurs ptr. obtinerea castigului mare,parlamentarele(dupa care urmeaza ce vor ei).Daca basescu era demis,foarte bine,daca nu antipatia de care se bucura acesta pe acelasi fond de manipulare media-este demis,este ilegitim,poporul a hotarat,trezind frustare si ciuda in randul electoratului ptr. ca l-a vazut reintors la cotroceni/desi au pierdut la ref. s-au folosit de el/si la care se adauga si alte declaratii,nationaliste,antieuropene etc urma ca sa fie folosita in continuare ptr. a-l provoca pe presedinte.Orice iesire(justificata in fond,n-ai cum sa nu reactionezi …cum ziceam mai sus) e transformata si redirectionata ca o lovitura de boomerang.Faptul ca au schimbat radical discursul/suntem si vom fi parte ue nato confirma asta.
-l-am subestimat pe ponta si cacarau cu prea mare usurintza,daca-i asa strategii usl(cu adaptari de scenariu pe parcurs) sunt inteligenti si malefici iar ard n-a inteles deloc asta.
-scenariul continua,presedintele va fi demis din nou.Poate ca nu,insa doar in conditiile in care va executa de facto “ordinele”usl.Justitia va fi urmatoarea victima.
-se vor mai folosi de basescu si-l vor provoca incontinuu ptr. urmatoarea etapa(cu aceeasi lobotomizare din partea mediei) ptr. modif. const. dupa standardele lor.
-ue nu ne va putea face nimic,constrangerile pe partea economica vor fi sterse din memorie cu ajutorul tv.
….
trebuie gasite masuri puternice de contracarare -cred ca doar pe extern,singurul loc unde acum bolsevicii sunt vulnerabili.
buna dimineata tuturor! asa e Mircea – contracararea va fi din extern.
problema este ca in extern intelegerile se fac pe termen lung. 🙂
daca intr-adevar e asa(sau ,ma rog,pe aproape) se justifica si graba lor.Pana sa se dezmeticeasca si sa ia masuri si greutati ue poate fi pusa in fata unor fapte implinite 🙁
defectiunea e chiar in sanul ue : rusii au influenta ( vezi postarile cu subiectul “securitate energetica” de pe blog ) si au prins cheag in inima ue. din pacate in ultimii ani Romania iesit doar la nivel declarativ de sub influenta economica ruseasca. vezi prelungirea ctr din energie etc.
stiu,am citit
@tds
ba cred ca aia de la usl l-au citit si au inteles prea bine cum sa joace!
in plus se vede dezastrul plecarii celr 3 milioane care cat de cat gandeau;
intoarcere in 2000? cred ca sunteti naivi,se va realiza in curand ca romania a revenit la anii 80
Lasa-ma mai nene.; Am tot venit cu citate din Draghicescu chiar si aici, si ori am fost ignorat, ori s-au sumetzit diverse doamne vasnice aparatoare ale curateniei poporului roman….
n Colegiul Senatorial 1 ARAD, pe primul loc se afla, conform rezultatelor partiale,
Ovidiu Marian (USL), cu 45,89 la suta, urmat de fostul premier Mihai Razvan Ungureanu, care a obtinut 33,6 procente. In acest colegiu, au fost numarate voturile din 50,4 la suta dintre sectii.
MRU are mai multe voturi si mai bun procent decat ceilalti candidati senatori ARD, deci intra. Nu cred ca USL-istul mai are cum sa ia peste 50%, s-a depasit jumate din numarul de voturi numarate.
Salutare !
Trebuie lasati sa-si rupa gatul singuri.
Nu vad alta solutie
Bună dimineaţa,
cruntă situaţie!
@tzepe
asa e /economic, e dezastru in progres;
fata de 90 si/sau 92 nu mai au ce vinde; de furat se vor fura intre ei;
fondurile europene vor sta inghetate fiind ” auditate” indelung
alea 10 miliarde trebuie sa le dea inapoi anul viitor…
basescu trebuie sa stea linistit,ce sa mai faca;doar sa apere cat poate justitia
modificarea constitutiei?
totusi e necesar un referendum care cere ca aceasta sa fie validata de 50+ 1 din liste…probabil ca vor modifica numarul de alegatori de pe liste
Cred ca Doru intra in Parlament 🙂
Senat
“Colegiul 1 – MARIES TEODOR
Colegiul 2 – DAVID GHEORGHE
Colegiul 3 – BLAGA VASILE
Colegiul 4 – PAŞCA MARINEL”
Sursa Evenimentul Zilei
A luat totusi relativ putin. Ma asteptam totusi la mai mult.
el pais
romania ,singura piesa care nu se potriveste in puzzle-ul european.
..
nicio parere fata de ipoteza mea de mai sus ? 😆
Buna dimineata!
Asta este…noi vom supravietui mai ales ca suntem constienti de ce ne asteapta. Mai greu va fi pentru cei cu creierul spalat si care vor avea un soc. Sunt convins ca primele lovituri le vor primi inca de anul asta.
Nu vor avea socuri. Vor fi luati treptat . Va fi ca in experimentul in care broasca fierbe odata cu apa,,,,, si moare fara sa isi dea seama. ( stiti doar ca daca o arunci direct in apa fiarta broasca sare imediat afara)
Neah…
http://www.snopes.com/critters/wild/frogboil.asp
Avem in ARD candidati care au trecut pragul de 50% ?
Anii ’80? Bun.
Pentru destindere propun un exercitiu, sa anticipam prima masura din genul decretelor lui cizmarescu:
– circulatia pe numere cu/fara sot
– rationalizarea carburantilor
– rationalizarea alimentelor
– intreruperea furnizarii curentului electric
– rationalizarea furnizarii agentului termic
– interzicierea avorturilor
– anularea pasapoartelor
– importuri din china si federatia rusa, eventual si north-korea
– … deja nu le mai stiu pe toate 😛
– paine si carne cu prezentarea buletinului
– TVR cu 2 ore de emisie
– creveti deshidratati fara numar in toate magazinele
Prezentarea buletinului? Da. A buletinului de vot 🙂
– nationalizarea valutei (motanul, puscariasul… si altii sunt exceptati)
– nationalizarea firmelor (se excepta cele care le apartin)
– reforma monetara + desfiintarea bancilor comerciale + introducerea rublei
– fuzionarea/contopirea “arcului” guvernamental in partidul unic + desfiintarea pluralismului politic (oricum li se “limba plimba-n gura” cand e vb despre pluri~)
– confiscarea averilor (pffff… aici e aici, exceptia va deveni regula)
Dom-le va rog, avem un exemplu de deputat sau senator de la ARD caruia poporul i-a dat mandat votandu-l cu 50% + ?
Nu cred. Cel mai aproape a fost Elena Udrea. Culmea.
Veri sa spui c-a fost mai mult un vot negativ adica anti-pdl decat pro-usl?
Nu stiu, nu prea cred.
Inseamna ca poporul a penalizat dreapta si vrea doar USL 100%
Cei ce vor deveni parlamentari (ard=-ppdd ) nu vor fi alesii poporului ci vor veni la redistribuire pentru pastrarea diversitatii .
Asta ca sa va fie clar cine este poporul roman care voteaza in 2012.
Pe de alta parte : Cum sa ne ajute Occidentul democrat daca poporul nostru in majoritate confortabila vrea USL ?
va fi greu …
Salutare.
Vestul ne poate ajuta daca aplica si respecta legea (lor, ca a noastra-i vai de norocul ei).
Adica, la cea mai mica suspiciune de manarie, taiete bani si suspendate drepturile externe ale Romaniei. Este efectiv singura solutie.
O vor face, sigur, dar nu ca sa ne ajute pe noi ci ca sa scape dreak de asa o pacoste de tara troglodita.
………………..
Tough love, cum s-ar spune.
participarea la vot a fost 42 %. usl a obtinut 55% din 42 . adica vreo 25 % din total nr de alegatori. facuse cineva un calcul si usl=4milioane si ceva de voturi. mai las-o cu poporul.
Da, aici e o paine de mancat pe tema atacarii USL-ului cu cele “7,4 milioane” ale lor.
Vrei sa iti fac un desen ca sa intelegi:
1 – Toti cei de pe primul loc au fost USL . Deci daca usl ar fi avut candidati broaste, iepuri, gaini, toate aceste animale ar fi fost pe primul loc . Ai retinut ? Bizonul a votat orice usl – (Constantin ala a luat 70% in Arges, de pilda )
2- alegerile se fac cu votanti care participa, votantii ce stau acasa nu conteaza. OK ?
in Ro alegerile se fac cu talibanii de partid: fiecare gasca isi scoate activul la vot . cum usl are vreo 5 partide si 6 televiziuni era clar ca talibanii lor vor iesi victoriosi la vot. bleaga a fugit de guvernare si a obtinut ce-a vrut .bizonul despre care tot povestesti e de fapt talibanul captiv.
hai ca nu are rost…
asa zic si eu…
atunci te rog mult, data viitoare lasa-i pe altii sa imi raspunda….asa nu ajungem nicaieri
citeste ce a scris City mai jos si poate ajungi undeva.
nu prea se vede 🙁
Sunt deasemenea curios sa vad cum a votat Diaspora procent global
(nu ma astept la scorul minunat de 66% de la Melbourne .)
16,6% ARD de la BEC 🙁
CAmera Deputatilor 81,43 voturi din sectiile de votare
sal`tare tutulor,
in noaptea ce trecu am inchis blogul rusinat de reprosurile ca Ardealul si Banatul nu au putut,iarasi, salva Ţara.
Ce importanta are ca tara si Bucurestiul au votat masiv pentru USL, ardelenii si banatenii sint vinovatii ca nu s-au impotrivit. Pai, poate ca s-au plictisit ca fondurile tarii sa mearga tot in aceiasi directie, iar in Banat ca pe timpul iepocii de aur, cu tiriita. Scurt: sintem in rind cu tara. Adica sintem si noi romani.
Nu ne mai dispretuiti ca sintem ca voi.
USL 60%,ARD 16,9%, PPDD14,1 % – la senat, a intrat si UDMR
Camera: USL58,6 % ARD 16,6% PPDD 13,5%
e timpul de schimbat culoarea pasaportului. fara regrete 🙂
Buna dimineata!
Din pacate, de data asta noaptea nu ne-a mai adus nici un miracol.
Nu-i nimic , mergem inainte !
Ce ne e teama ca vor sa schimbe constitutia?Pai asta care e nu e facuta tot de ei?Eu tot nu inteleg de ce se grabesc asa.Basescu mai are 2 ani, cel mult.Acum o sa-l puna iar pe Ponta ca n-are ce sa faca si asta e.
Nici n-au interes sa-l suspende , ca au nevoie de un dusman in continuare pe care sa dea vina daca ceva nu merge bine.Figura asta de a parea ca sant tot in opozitie se pare ca prinde de minune.In mod paradoxal, cu cat o sa ramana mai mult Basescu la Cotroceni, cu atat se prelungeste actuala stare de lucruri.Chiar daca anul viitor o sa fie jale dpdv economic, in mintea spalatilor pe creieri uslamisti tot Basescu o sa fie de vina, sa nu va faceti iluzii.
good point
Pentru cei care sunt interesati despre ce zice Europa – Europa: 10 decembrie 2012 / Despre alegerile din România
Daca USL are 2/3 din mandate, va trebui sa ne gandim de pe acum la boicotarea referendumului de revizuire si la… limitele revizuirii.
Vot politic pe toata linia.
Va fi, prin urmare, pe voia poporului votant.
vor fi in stare ca sa puna si o saptamana de referendum 🙁
E clar, ne-am intors in ’90.Ma uit la rezultatele astea si nu-mi vine sa cred, exact ca atunci.
O sa fie jale, Sistemul a castigat.Si nimic nu ma scoate din sarite mai mult dacat faptul ca o sa suferim toti, nu numai trogloditii astia, care merita cu prisosinta .
depinde ce cantareste mai mult in balantza-frica de justitie(decretele de numire semnate de presedinte) sau discursul economic si /sau politic(si aici va fi o batalie puternica)
Va fi foarte greu. Nu stiu daca vom putea repeta performanta din vara si nu trebuie sa uiti ca odata ce au majoritatea asta in Parlament pot schimba legile dupa bunul lor plac.
nu legile sunt problema. Daca TB ramane la Cotroceni inca 6 luni, USL va fi blocata.
Vin facturile de iarna si scadentele de plata pentru Guvern. Si nu doar asta.
ca sa ramana cred ca ar trebui sa-l ia in calcul pe ponta si apoi sa taca 🙁
Si inca ceva: TB s-a zbatut degeaba cu uninominalul.
Romanii vor vot pe liste sau pe copaci, sau chiar vot din somn: important e sa iasa cel care promite mai mult.
Nu mai e mult pana departe: urmeaza revansa economiei asupra USL sau dictatura populismului inscris in Constitutia revizuita.
Ne odihnim o zi, doua, apoi vedem numarul de mandate si ne gandim ce se (mai) poate face.
Daca era vot pur proportional oare ARD-ul lua mai mult?
vedem la distributia mandatelor.
@City , alegerile astea s-au facut exact cum au vrut fesenistii. fara dezbateri, fara opozitie. fiecare cum a reusit sa isi scoata activul la vot.Presedintele a vrut sa le deturneze intelegerea ( veche din 2009) si a iesit seara de seara aproape . noi traim intr o mare comedie numita “puterea si opozitia” iar Presedintele a incercat sa “rupa” filmu’. daca primari ai pdl se dadeau de ceasul mortii sa ajute candidatii usl in campanie ce vrei mai mult? poate ca a e timpul ca MRU si PFC sa prinda aripi si sa incerce pe propriile picioare sa ofere o alternativa milioanelor de romani care nu merg la vot din sila fata de actuala “putere si opozitie” si sa iesim din logica televiziunilor de partid.
ai dreptate. FSN reloaded.
Impresia mea e ca ‘activele’ pe partid decid soarta Romaniei indiferent ce propune partidul, iar cei care nu sunt inregimentati se fac ca nu le pasa. Le va pasa de azi inainte.
Tanti Florica si Moshu au cam ratat tot ce se putea rata 🙂
Din nefericire. 🙁
Eu zic sa nu ne varsam nervii pe cine nu trebuie. Nu facem decat sa se bucure unii.
Ar trebui sa ne pastram uzul ratiunii. Daca nu era blogul asta, eu, cel putin, inebuneam demult.
Nu e momentul sa ne aratam slabiciunile de caracter.
Eu ii multumesc lui Theophyle care a facut mai mult decat noi toti luati la un loc.
Sa-i tina Dumnezeu sanatosi pe el , pe doamna Demeter si pe toti cei care au facut ceva si cu fapta nu doar cu vorba.
Sau si una si alta. Pe termen scurt nu stiu daca putem face ceva. Pe termen mediu si lung situatia va depinde de numarul de mandate si, mai ales, de numele celor care vor intra in Parlament.
Asta asa e. Urmeaza si lupta ptr procurorul general. De asta cred ca Basescu il va renominaliza pe Ponta ptr un nou mandat. In conditiile astea nu are cum sa nu-l nominalizeze si asa le ia o parte din avant. Cel putin temporar.
Clemy,
este unul singur, ei sunt o majoritate acum 🙁
C. care economie ?? In tara asta foarte putini mai misca dpdv economic, investitori au inghetzat/plecat sau nu mai vor. Este clar ca ne vor incaleca ptr. a “hranii gurile” si multi vom trage obloanele.
Si inca ceva, mare minune daca nu vor spune si pas cu fondurile Uniunea.
Sa vedem cu reactioneaza cursul in urmatoarele zile, 2013 o sa fie cu jale mare indiferent de calcule/minuni 🙁
economia, adica legile economiei.
Stiu dar asta nu inseamna ca trebuie sa-si faca bagajul si sa plece de la Cotroceni.
Cetatean, esti foarte optimist.Eu nu am fost atat de pesimist niciodata,din toate punctele de vedere.
Singura speranta este ca fata de ’90 sau 2000 ei sant acum foarte eterogeni, nu i-a unit decat ura fata de Basescu (votanti obisnuiti) sau frica fata de justitie (politicienii USL).Si nici nu au un lider unic.Politicienii or sa inceapa la un moment dat sa se certe intre ei de la ciolanul mult prea mic , iar votantii or sa inceapa sa se stratifice.
Noi nu avem ce face decat sa asteptam.
Buna ziua!
Atat cat poate fi. A venit iarna…. si daca simtiti fiori reci nu sunt de la zapada.
E momentul sa spunem adevarul (inca o data): dreapta in Romania dupa atatia ani de comunism nu reprezinta mai mult de 20%. Sa o crestem va dura ceva, dar asta este. Cel putin avem cativa oameni in parlament 🙂 , putini cei drept
Cred ca a intrat/intra Papahagi si Tise, din ce vad.
Nu sunt optimist, sunt realist. Eu nu cedez bataliile decat cand ele sunt definitiv pierdute.
USL cred ca va avea 2/3 iar ARD a sub-perfmorat din vartii cauze despre care nu discut acum.
Asteptarea e o solutie, la fel ca si punerea de bete in roate revizuirii Constitutiei in varianta USL. Nu e putin, e chiar mult ce putem face.
Pentru ei e totul sau nimic, si pentru noi e totul sau nimic: ARD a fost invinsa la scor din cauza votului politic, acum, lucrurile se vor discuta constitutional.
Bineinteles,lupta continua.Pe termen mai lung nu e niciodata totul sau nimic.Lucrurile or sa se aseze intr-un fel sau altul.
Am pierdut o batalie acum, dar urmeaza altele.
🙂
Eu sunt de acord cu tine. Se pot face in continuare multe lucruri si minuni nu se vor intampla.
zigzag,
tu tot ai un motiv de bucurie: ai scapat de inactiva si suspecta Kovesi 😉
Victor L : tu ar trebui sa fii si mai fericit : gasca lui ilici e in libertate , criminalii din decembrie si de la mineriade n au niciun dosar penal, dosarul lui felix ( cel cu acuzatiile de fals ) sta la parchet de peste un an iar steaua procuraturii romane e fost numita de sistemul bolsevic al lui ilici la bxl. sa sarbatoresti bine!
Buna dimineata tuturor
Sitemul…
Corecte observatii city dar punerea de bete in roate revizuirii Constitutiei va depinde extrem de mult de cei care vor intra in Parlament din partea ARD.
Multi vor fi noi si de calibru.
Orice proiect vom avea , el va esua daca pornim de la premise gresite.
O premisa gresita este ca votantul e neinformat, si de aceea voteaza la greu cu USL
O alta este ca votantul este pur dar a fost pacalit de politicieni.
Daca mergem pe directia asta vom avea aceleasi rezultate
suntem defecti la cap @tds,ipocriti,imorali si cu o lene in gandire ingrozitoare ce duce inspre indiferentza
city are dreptate,poti castiga doar mintind,furand etc. ptr. ca ne reprezinta esentza.
va fi o lectie extrem de dura-e singura satisfactie
Nu am zis ca mintind si curand, ci am zis ca alegerile se castiga promitandu-se ca se “da” ceva: bani (pensii, salarii) sau ceva imaterial (dreptate, adevar).
USL a promis prima chestie, Blaga nu avea cum sa promita a doua, nu e construit asa.
😆
nu te-as “gratula” in ruptul capului cu caracteristicile spuse de mine,evident ca nu esti asa 🙂
vorbeam generic/statistic ,dupa voul asta e deja o evidentza
asa e.
Votul asta marcheaza limita de inteligenta politicsa a romanilor: poti sa le spui orice, numai sa ii minti frumos ca le “dai”.
Corect. E mai serios decit atit. Votantul refuza (activ) reforma.
Dar cei care au votat USL reprezinta 20-30% din populatie (aprox 5 mil) Adica tocmai acea parte care nu fac fatza sau nu au nimic de cistigat dintr-o reforma reala.
ARD s-a batut pt ei si nu pt restul. N-a ajut nici cu vreme rea.
Cine sint si unde sint cei care se ocupa de restul, de cei care nu au fost la vot?
USL are cam 3,5-4 milioane voturi in cifre absolute.
Adica toata floarea asistantzimii.
exact.
Premiza realista: nu poti castiga alagerile decat promitand ca “dai”.
USl va pierde pentru ca nu va “da” ce a promis.
Premisele de care vorbesti sunt doar partial reale. dezinformarea electoratului este clara. Aici nu trebuie sa ne ascundem dupa degete. Si nu doar ptr ca romanul este lenes si putin educat dar si ptr ca i s-a oferit ca picatura chinezeasca ani de zile pe tot soiul de canale media o propaganda simpla si eficace. propaganda pe care nici guvernul Boc si nici trupa de orbeti din fruntea PDL nu s-a obosit sa incerce macar sa o contraatace.
Apropo de picatura chinezeasca, Cristina Anghel l-a invins pe Solomon 🙁 Cred ca va fi cel mai absurd Parlament, mai rau ca Marea Adunare Nationala.
Bruma de nou intrati din opozitie, vor fi dizidenti si nu parlamentari.
Falsa rivulutziunara-muritoare-de-foame versus fostul primar turbo-corupt.
Haram de alegere…
@clemy —Biris si-a informat electoratul. Electoratul cel mai titrat din tara, cel mai bogat, cel mai interesat in reforma economica reala — sectorul 1
Electoratul i-a spus pas !
cred ca ai citit asta http://www.contributors.ro/editorial/experimentul-gabriel-biri%C8%99-cat-ob%C8%9Bine-o-lege-mi%C8%99to-in-cel-mai-bogat-colegiu-din-%C8%9Bara/
da, da, va fi Marea Antena Nationala.
Cu ocazia asta, se va reimprospata memoria celor care regreta comunismul.
Regret ca te contrez, Citi. Improspatarea despre care vb nu se va produce nicicum. In dec ’89 romanii nu voiau sa renunte la comu’ism. Voiau doar sa plece cuplul. “revolutia” de atunci s-a repetat acum, la vot, democratic.
Pai, nu era mai simplu before 89 ? Nu trebuia sa gindesti cu capul personal ca iti comunicau altii direct concluziile, iti dadeau de lucru, nu conta cit erai de rau/bun ci cit stiai sa perii/sa torni/etc. si, mai ales, cum te aveai cu partidul, ba’ iti mai dadeau si casa, era si destul de liber la furat (nu uit ca o seara din 87 ? 88 ? treceam pe linga gardul Clujanei si ma pocneste in cap ceva care s-a dovedit a fi un pantof si destul de curind, dupa vreun minut ?, razant de nas, al doilea. Ciudat a fost ca nu i-a revendicat nimeni. Nici eu si dupa ceva momente de blocaj, n-am stiut cum sa dispar mai iute din zona) samd. Deci, per ansamblu, “era bine”
M-au surprins cu tot felul de panseuri nostalgice persoane care in 89/90 erau in scoala primara, sa mori si alta nu de disperare ca-s inca tineri si deja betonati mental
Blaga intra pana la urma? MRU? Neamtu?
Nimeni nu stie inca nimic. Loteria…
MRU intra.
Neamtu aproape sigur nu. Blaga depinde de numarul de voturi ale lui Maries.
Merita citit:
http://cursdeguvernare.ro/decidentul-cu-putere-totala-si-factura-care-va-urma.html
Foarte adevarat.
Dureros de adevarat 🙁
Avem si electorat activ. Dar PDL imediat dupa ce a intrat la guvernare a lovit in clasa mijlocie fara explicatii – vezi forfetarul , etc etc – spunind: prostii astia oricum sunt ai nostri. Si a inceput sa curteze oamenii saraci, pensionarii, salariatii la stat….. adica toti aceia ce nu ar vota in veci cu dreapta. Au fost prea lacomi,
Iar o parte din clasa mijlocie si baieti din transnationale -mai slabi de inger – au virat-o din nefericire spre PNL si sunt gata captivi acolo.
Pentru ca PDL e de dreapta cum sunt eu popa catolic.
Am lucrat multi ani in transnationale. Detaliile sunt lasate pe seama “managerilor” locali, iar ei fac o atmosfera destul de asemanatoare cu cea dintr-o intreprindere socialista, Baietii si fetele asteapta sa treaca timpul, sedinta si sa mearga leafa. Multi sunt impovarati decredite si nu risca nici un gand pe cont propriu,
Cu ce au curtat oamenii saraci, taind salarii si pensii?
Invatatura care se trage e ca santem intradevar o tara saraca, pentru multi dintre noi este o linie foarte subtire intre a avea si a nu avea ce pune pe masa.Cand sant vremuri grele pe astia nu-i mai intereseaza si nu mai disting cine e corupt, cine e hot, cine e securist etc.Nu pot sa uit in Octombrie ’90 , cand FSN-istii incepusera deja sa mai piarda din sustinere, era o mare demonstratie in centrul Bucurestiului, iar o femeie mai in varsta parea cam nemultumita de ce se vorbea la tribuna : “dar spune maica si de papica ca s-a scumpit”.E ,si astia nu-si fac ifose, vin la vot pentru cei care le promit ca papica nu se va mai scumpi.Si chiar nu conteaza daca sant de stanga sau de dreapta.
Cu socialistii mereu “papica” se va scumpi sau va lipsi.
Sunem totusi o tara Papiciulo la care din 2006-12 venitul mediu a crescut cu 70 % !!!
Romanul spune : sunt sarac !!! – nu pentru ca moare de foame cum s-a intimplat in Irlanda sau in RFG in 45,46 ci pentru ca se uita peste gard la francez,elvetian,german. Privindu-i pe ei spune : vai ce sarac sunt, desi nimeni nu moare in sant de foame.
TDS,
din surse de la BEC se spune ca Bucurestiul se va numi Uslamabad 😉
Buna dimineata tuturor.
Vom fi caz-scoala pentu Europa.
Daca la noi USL va reusi sa distruga statul de drept, insemna ca Europa nu poate garanta suprematia actelor Uniunii asupra majoritatilor politice din tarile componente care decid sa o ia razna si sa incalce criteriile politice de la Copenhaga.
Europa, pregateste-te, vine nea Ilici sa iti dea lectii.
Asta si pentru ca aia de la Uniune au fost nitel ipocriti si n-au vrut sa adopte un cod de sanctiuni pentru cei ce incalca actele.
Vrei sa spui caz test poate. UE a inchis ochii la ce a facut Orban in Ungaria si de asta cred ca vom avea parte de un tratament extrem de dur. Bruxellul nu-si poate permite ca un stat membru sa o ia pe aratura. Parca il aud pe Becali behaind de la tribuna Parlamentului impotriva Europei.
asa e, caz-test.
Becali peste 50% 😯 Doamne in ce tara traim 😡
Nu sunt tata Omidu’ insa avand in vedre votul negativ care a adus USL la putere si adimiratia lui Ponta pentru Hollande, astept sa vad in cat timp Ponta va scadea in sondaje precum Hollande, care efectiv s-a prabusit dupa ce a fost ales. Si ala a promis marea cu sarea si acum sta cu coada intre picioare.
Intors recent din Franta am fost martor al mai multor “promisiuni” ca cel tarziu in mai vor incepe miscarile de strada. Stim cu totii ce inseamna in Franta miscari de strada.
Din pacate , chiar daca vor scadea in sondaje (am spus, asta se va intampla numai dupa ce Basescu “va disparea ” dpdv politic intr-un fel sau altul), au asemenea sustinere parlamentara incat nu le va pasa, cel putin pana in 2016.Singura speranta ar fi o apocalipsa economica in care lumea sa iasa in strada de foame sau sa inceapa sa se certe intre ei.Prefer ipoteza a doua, dar e posibil orice.
Problema principala e ca votul ce-a adus USL-ul din nou la butoane nu a fost negativ. A fost votul pozitiv al asistentimii ce-i sustine in tot si toate.
paralizie totala.
Pai toti idolii lui Ponta sunt fie prabusiti in sondaje precum Hollande, fie au fost dati afara de la guvernare fie de UE (cazul Greciei), fie maturati de votul popular (cazul Spaniei). Problema nu este ca Ponta va cadea in sondaje (asta este o certitudine) ci cat va dura si, mai ales, care va fi dimensiunea pagubelor pe care guvernul si noua majoritate o vor produce statului de drept.
Vor fi pagube mari, intrebarea e daca iremediabile.
ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea ca sa se intample 😆
constat un inceput de ingrijorare pe la diverse televiziuni
ziceam mai demult despre inconstienta lor,cat de putini se vor bucura si cat de multi vor plange 😆
Vom vedea. In functie de ce legi vor trece prin Parlament si de reactia UE vom sti raspunsul la intrebarea asta. Eu insa ma tem insa ca ptr votant pagubele astea nu vor fi constientizate. Oamenii habar n-au de ce inseamna separatia puterilor in stat, independenta justitie, etc. Daca USL apuca sa faca pagubele astea pana in momentul in care situatia economica il va trezi din somn va trebui sa incercam, atunci cand se va putea, sa recladim statul de drept de la fundatie.
App de asta cu legile trecute prin parlament. Cooptarea udmr are ca scop modificarea tuturor legilor organice de care se impiedica acum. Adica mult mai mult decat modificarea constitutiei. tontelu’ s-a miscat bine facand oferta. Inc-o dovada ca_cacarelu’ e paralel nu doar cu politica ci chiar cu minima intelegere a faptelor si intamplarilor cotidiene. Asadar, impreuna cu udmr vor inf(r)unda gura oricui si oricare tendinta de protest. Cred ca una dintre primele masuri va fi “desenarea” regionalizarii astfel incat resedintele de regiuni vor deveni rss-urile. Poate ca ceva mai dificil va fi in Ardeal… poate…
e groasa rau
ies la o cafea,inca de aia naturala
astept curand nechezolul
In fine, e tarziu. Trebuie sa mai si dorm. O zi buna tuturor. Atat cat poate fi de buna cu rezultatul votului de ieri.
Noapte buna clemy 🙂
somn usor clemy 🙂 toate trec pana la urma
Poate mi-a scapat.
Miine-poimiine prevad un scandal, o mare incercare: presedintele va insista sa primeasca la consultari partidele, iar uslamistii vor insista sa mearga in grup la consultari.
O mare incercare pentru dictator 😉
Nici nu mai conteaza, nu mai exista marja de manevra, totul devine o formalitate.
te inseli; este vorba de desemnarea unui candidat sa formeze guvernul.
Daca aveau un 48-49% mai mergea , dar la scoru’ asta slabe sperante.
Vor chema si UDMR – ul sa intre cu ei impreuna 🙂 plus manifestantii de astaiarna.
Buna ziua Theophyl,
Rezultate finale, cu redistribuire cu tot, de la BEC cand avem?
Buna ria,
probabil maine dupa amiaza. In orice caz vom stii totul diseara
eu zic ca UDMR este veriga slaba a usl..
multumesc 🙂
Doar PSD ii vrea pe unguri la guvernare sau sustinere, pentru a avea un scut contra liberalilor. De asta sint liberalii impotriva UDMR-ului
Ii vrea pe unguri ACUM la guvernare ca arma contra lui Basescu, sa arate strainatatii inclusiv PPE in care sunt si udmr-istii ca les jeux sont faits, rien ne va plus
Ne-au mai lovit odata in 2000 in intelegere cu Ilici cind l-au pus pe Frunda candidat la presendentie pentru ca sa nu intre al conventiei in turul 2.
Si pentru asta este important ca partidele sa mearga separat la consultari.
Basescu poate propune un candidat de la UDMR; Constitutia nu il impiedeca si in felul asta baga zizanie intre pesedidisti si liberali.
Buna dimineata (as vrea eu 🙂 ) !
Ca tot il ascult pe Dragnea
imi explica cineva pentru ce cazuri este prevazuta in Constitutie
situatia respingerii Guvernului de catre Parlament? De cateva ori.
Si in ce situatii Presedintele (dupa trei respingeri)
sa DIZOLVE Parlamentul?
Se pare ca multi, si de o parte si de alta isi imagineaza ca aceste situatii sunt puse asa, de sanchi si nu pentru situatii ca cea de astazi 🙁
Cam asa s-a intamplat si in timp: usLASII au aruncat o TAMPENIE si, ceilalti “scarbiti” de adancimea tampeniei, s-au plictisit sa o contracareze. Chiar unii antiusLASI.
Ce sa creada “bizonul” chiar dornic sa inteleaga?
” pai daca si “basistii” (sa zicem; sunt si variante) nu neaga, inseamna ca e corect.
Am multe exemple d’astea; prea multe, din pacate 🙁
Insist: care poate sa fie SITUATIA politica pentru care
este scrisa asta in
CONSTITUTIE?
Nu ca mi-as fi dorit neaparat sa fie asa dar nu avem incotro si trebuie sa recunoastem: Tapalaga si Turturica vad al dracului de bine si al dracului de departe.
etapa 2 din planul usl : la un moment dat psd si pnl se vor da “certati”. ponta isi ia aliati la guvernare udmr plus ce mai avea inflitrat in ppdd. liberalii vor sustine 2 ani tacit in parlament guvernul ponta si vor incerca apoi sa se dea drept “opozitie” incercand sa intre pe electoratul de dreapta ( de asta cacarau si arunca bezele – presupun ca burta verde nu i strain de asta catre ppe). planul lor e ca acum dupa ce au 60 la suta din mandate sa divida usl ( feseneul modern) in “putere” si “opozitie” pentru a-si perpetua sistemul
Posibil ca acest plan malefic sa se fi aplicat si in ’91 intre Iliescu si Roman.Basescu le-a cam incurcat socotelile , de aia au dat toti in el.Acum se repeta istoria.
exact.daca atunci aveau zvoneri si raspandaci acum sunt mai sofisticati: au si mass media in mana
A aparut si Videanu, negru 🙁
Are si de ce!
Theophyle, cam tarziu s-au inegrit 🙁 Din pacate ne-au inegrit si pe noi 🙁
Pe noi ne-au cam invinetit…
Vreau sa-l vad pe Blaga cu explicatii, ptr. ca joi se batea cu caramida in piept ca va fi victorios.
Ca vor castiga cu peste 20%, ba 26-27% 🙁
USL la Camera 57,7%, 17,5 la Senat – declaratie Videanu
Salutare.
O zi istorica de dezamagire. Un lucru este clar, dar ma tem ca actualul PDL nu este in stare sa il vada. Nu va fi suficient sa te bazezi pe cei 15-20% de votanti anti-USL. Acum ca s-a terminat campania trebuie sa o spunem: ARD nu a aratat ca ar merita votul nostru. In afara de cazuri izolate de oameni exceptionali, nu a existat un program, nu au avut consistenta si nici oamenii pe care sa ii votezi. Asta este situatia, electoratul de “dreapta” este pretentios si nu ai sanse sa ii amagesti, asa cum fac USL cu electoratul lor.
Acum daca vor sa aiba vreo sansa peste 4 ani exista 2 posibilitati: ori se reformeaza, impun oameni capabili macar in fata, ori se reprofileaza pentru alegatorii USL-isti, isi cumpara televiziuni, ii infiereaza impotriva actualei puteri si le promit luna de pe cer.
Prima varianta inseamna multa munca, responsabilitate si rabdare. Au cel putin 2 ani pentru a pregati un prezidentiabil. Au 4 ani sa se prezinte ca o optiune credibila de vot, nu doar un rau mai mic. A doua varianta inseamna multi bani si obraz gros. Nu cred ca au banii necesari :).
Sperantele mele vor ramane cu FC. Cred ca a venit timpul sa se delimiteze de PDL, cel putin in forma in care arata acum. Este timpul sa construiasca pas cu pas dreapta ca alternativa reala, fara sa se mai poata spune =USL=mizerie.
Vom trai si vom vedea.
Numai bine.
“electoratul de “dreapta” este pretentios”
Cam la ce procent estimezi acest electorat?
Ca, am inteles eu -da’ poate gresesc, nu? – se discuta de votul primit la alegeri, unde se voteaza de catre toti si castiga cel care a luat cele mai multe voturi, nu?
Dupa rezultatele alegerilor din ultimii 10 ani, as spune ca electoratul de dreapta dur s-a stabilizat undeva intre 15-20% de procente. Sub acest nivel nu cred ca mai are cum sa scada indiferent de reprezentantii “partidelor de dreapta”. Deci exista un punct de pornire stabil, spre deosebire de anul 2000.
Si cred ca e gresit sa presupui ca acest vot prezinta clar viziunea populatiei asupra reformelor. Alianta DA au castigat cu un program reformatic. Este gresit sa presupui ca daca PDL nu faceau reformele pe care le-au facut nu ar fi ajuns in 2012 sa ia un scor foarte slab. I-a costat in primul rand jumatatile de masura. Stiu ca poate nu s-a putut face mai mult, ca si ce s-a facut a fost facut in ciuda unor opozitii puternice. Dar au fost si greseli “nefortate” sa zicem. Daca nu treceau peste deciziile Comisiei Macovei, daca nu impuneau din nou aceeasi oameni in fruntea partidului si la alegeri. Daca pe timpul cel 6 ani din 8 cat au fost la guvernare nu aratau ca sunt poate la fel de corupti ca si “ceilalti”.
Merita laude pentru progresele considerabile in domeniul Justitei si pentru reformele pe care le-au facut. Merita laude pentru normalitate, ca atunci cand au avut puterea nu au incercat sa impinga limitele pentru a-si impune ei “programul”, asa cum face USL acum. Pentru toate astea, poate li se vor ierta si greselile in timp. Acum lucrurile sunt prea “la cald”.
Oameni dezamagiti vor exista si in acesti ani, oricat isi vor spala USL pacatele la televiziuni. Daca cineva doreste sa ii atraga, cred ca de data asta va trebui sa fie mai convingator.
Rem, am si eu o intrebare, daca nu supar prea tare (singur, nu am un raspuns satisfacator)
Spui printre altele :
“Daca nu treceau peste deciziile Comisiei Macovei,”
Ce CREZI ca se intampla la ALEGERI daca nu faceau aceasta “greseala”?
Obtineau un scor mai bun?
De la cine?
Ca eu sunt tare derutat 🙁
Rem,
politicile ca sa fie pragmatice/eficiente se construiesc pe structurile sociale demografice existente la perioada respectiva.Cu cati antrepenori avem,firme mici/mari multinationale dar mai ales imm ce poti sa faci cand ai in spate milioane de asitati,pensionari,indiferenti etc ? Ce locomotive poti sa ai? Doar un echilibru relativ poate impune agende realiste ideologice sau doctrinare.
Votul de ieri ne-a aratat exact cum stam si ce asteptari avem.Se prolifereaza tot mai evident constructia unei caste care va profita de zona economica eficienta din ce in ce mai mica folosindu-si ca mana armata asistatii,oricare ar fi acestia.Scoti castanele din foc cu mana altuia.Va fi extrem de greu.Pdl e singurul responsabil.
Tii minte ce zicea piratul,ptr. o mana de clienti dati cu piciorul la……
..
nu stiu,oscilez intre optimism moderat si pesimism pe parcursul unei singure zile ceva de speriat 😆
Cam da. Situatiunea nu e doar neagra ci prezinta si pilozitati. In exces.
Rezumand: ambele tabere si-au mobilizat bine electoratul fidel care a votat “pentru”. Diferenta provine din zona oscilanta care a votat negativ. Adica anti-pdl & co. Superficial se poate crede ca bugetarii (1.2 mil) + pensionarii (5.3 mil) + asistatii (4.5 mil) au hotarat “soarta tarii” pt viitorii 12 poate 16 ani. Realitatea e insa diferita. Fie si numai daca raportam la prezenta.
Nu chiar. Zona oscilanta anti-pdl a fost destul de mica. Iar zona oscilanta anti-usl cam lipsa, din nefericire.
Pur si simplu nucleul dur USL (1/3-2/5 din totalul celor enumerati de tine) e mai mare decat nucleul dur ARD (caci practic asta a fost, nu vreo constructie nebuloasa denumita generic “dreapta”).
N-am cum sa emit pretentii de sociolog 😀 Raspunsul il gasesti insa in indiferenta celor din diaspora si in structura emigratiei de dupa “asomarea” mult-laudatului nou cod al muncii.
Cezar Preda si-a dat demisia de onoare din functia de vicepresedinte PDL si presedinte PDL Buzau
Salut Cedric 🙂
O tragedie de proportii epice! Un idiot mai putin.
Ehh, omul nu e “calitate”, dar macar stie cand trebuie sa arunce prosopul. Macar atata…
Deocamdata e singurul desi nu e singururl vinovat.
Vinovat? El ii declara pe altii vinovati azinoapte 🙁
Inclusiv, daca nu gresesc, pe Traian Basescu.
Poate ca, in unele puncte are dreptate.
Il privesc pe Ponta: ce dur ataca pe cei care nu deszapazesc.
“Il privesc pe Ponta: ce dur ataca pe cei care nu deszapazesc.”
Cum? Nu il ataca furibund ‘deontologii’ de serviciu ca se leaga degeaba de vietile saracilor uamini?
E televizat; inclusiv la B1 🙂
Bate-te cu astia, te rog 🙂
Lavinia Sandru stiu ca a facut si teatru; Ponta, nu? E un talent pur?
PS Nu stiu de ce, parca vad activistii de partid dinainte de ’89: seriosi (sobrietatea era o caracteristica in public) cum discutau ei problemele poporului 🙂
Contracareaza IMPRESIA asta, te rog 🙂
Adevar graiti, dar daca i-ati cunaoste pe “idiotii” de la USL Buzau, v-ati reconsidera epitetele…
Chiar asa ,cine e electoratul asta de dreapta pe care ni-l tot asumam? Eu de ex, am votat PNL din ’90 pana in 2007,apoi PLD , apoi PDL.Dar nu sant decat un amarat de lefegiu la privat , nici macar cu un salariu prea mare , departe in orice caz de “clasa mijlocie”.Eu cred ca e o mare confuzie.Multi percep un partid de dreapta ca sustine patronii si in general pe cei cu bani,iar un partid de stanga ca sustine pe cei amarati.E o mare greseala si vad ca nimeni nu se oboseste sa explice.Un partid de dreapta ar trebui sa spuna: in societatea capitalista, in care de bine de rau traim si care nu e nici pe departe perfecta, noi sustinem firmele private , pe patronii cinstiti in mod direct, pt ca daca merg afacerile si sant bani o sa le mearga tuturor bine, patronii or sa dea salarii mai mari (unii chiar nevoiti) , salarii intregi pe cartea de munca, or sa plateasca impozite, si o sa fie bine si pentru bugetari si pensionari.Deci noi, partid de dreapta sustinem de fapt pe toti !
Pana nu se spune asta, stanga autoproclamata o sa tot ne faca, pt ca la noi cei amarati or sa fie mult timp cei mai multi.
Asta se intampla si din cauza ca de dreapta s-au autoproclamat si o adunatura de hipsteri randieni care considera ca patronul e zeu iar angajatul e doar un sclav platit ce merita doar bice. Ei sunt cei ce dau apa la moara alorlalti prin ineptiile ce le debiteaza la foc continuu.
De aia zic ca e o mare confuzie.Eu il astept pe MRU sa inceapa sa clarifice, asa…mai pe intelesul tuturor.
Nu crezi ca, indiferent ce va spune, unii au sa aiba alta parere si nu se vor simti “reprezentati” de el? Asa cum sunt eu “reprezentat” de Becali 🙁
Imi amintesc eu gresit sau a mai avut loc discutia asta aici:stanga-dreapta iar “concluzia” era ca e cam ANORMAL ca dreapta sa existe in procent cam mare. Poate gresesc.
Ai dreptate papiciulo, exista o mare confuzie, in primul rand pentru ca sunt putini politcieni autentici. Nu exista partide de stanga/dreapta, poate doar PSD.
Este si de datoria noastra, celor de dreapta, sa explicam care ne sunt asteptarile. Si poate fiecare in parte sa se implice mai mult, macar in lucrurile ce tin de responsabilitatea noastra civica.
OK, Cezar Preda si-a dat demisia ! Dar cand isi da demisia Vasile Blaga? Este nu numai incapabil dar si blatist pe deasupra !
Buldogul s-a dovedit a fi in realitate un catel jigarit !
Rezonanta cutumelor ar impune pisoi-jigarit… dar pisoiul atrage mai mai multa simpatie 😛
Maine cod galben in sud, viscol – cantitati insemnate de zapada
Dupa care -20 gr.
Asta mai lipsea, iarna grea .
Ba din contra, este excelent. O iarna cat mai crunta.
Daca privim din prisma noastra, da cat mai multe coduri si viscole. O situatie in care astia nu apuca frunza si se remanieaza .
Glumind: pedeapsa divina 😛
Pe serioaselea: zapada multa? f bine. Trebuie dupa seceta prelungita. -2o de grade? Asta nu mai e buna.
Daca este cu zapada nu sunt probleme, paioasele arata excelent.
… pe acolo pe unde au fost insamantate…
😆
nu sunt suficiente scaune/fotolii in salile parlamentului ptr, cati parlamentari vor fi.
si la senat si la deputati sau se tin in brate sau vin cu pliabile de-acasa ca sa stea pe culoare/scari
Buna dimineata tuturor!
Buna dimineata Teophyle!
Din ce citesc aici la voi, inteleg ca nu toti sunteti din Ro. Prea vorbiti detasat de dezastrul care ne va defini vietile…
Sunt pe aici si oameni care abia se descurca sa nu dea faliment, si care au copii, familii. Facem parte asa, sec, dintr-o statistica?
Buna ceaikovski,
cam agresivi astazi, chiar nu trebuie. Majoritatea traiesc in Romania si majoritatea se confrunta cu aceleasi probleme. Deci cu mai multa blandete. Toti avem nevoie de ea in aceste zile.
De aia zic ca nu prefer apocalipsa economica , cu toate ca sigur i-ar disloca.
Prefer sa ajunga sa se certe intre ei.Premisele la nivelul votantului obisnuit exista.Dupa ce dusmanul comun Basescu va fi invins definitiv, nu prea mai vad teluri comune la patronul sau corporatistul PNL si la asistatul PSD.
Pana si iarna e basista 🙂
buna ziua
s-ar putea sa va irit,dar o ” tin pe-a mea”
economia= papica e cel mai bun agent electoral;
dreapta trebuie sa-si ” faca” un discurs in care sa spuna clar cum asigura ” papica”
usl ii va da munitite cat sa n-o poata folosi;
cum isi face discursul,habar n-am/as mai zice ca e timpul sa se termine cu ” seminarii” gen stoica despre dreapta si ca trebuie suflecate mainile si pus osul la treaba;eu n-am vazut inca un ” patron” in ard-cu exceptia lui craciun!or fi si altii,imi cer scuze;mu poti numi ” patron” pe cel care si-a facut banii din contracte cu statul
biris ” coordonatorul ” cifrelor,mru pune in vorbe cifrele;recupereaza cativa de la pdl-gen boagiu,sulfina barbu;
in curand vor aparea multi nemultumiti;toti ” amaratii de patroni”aia cu 1-5 angajati sunt ingroziti ca vine din nou ” epoca nastase” =aia in care aveai,n-aveai trebuia sa dai
Papiciulo, MRU a explicat odata la B1 ce inseamna dreapta pt el: munca, responsabilitate, contributia la societate; fie prin cresterea si educarea unui copil, plantarea unui pom, politica, impozite, orice care duce la cresterea averii tarii, prin munca.
asa ma gandeam si eu, prea multa agresivitate azi, nu e buna. Toti suntem suparati si cu viitorul incert.
Merci pt intelegere.
Eu am scris la 10.37 cum cred ca ar trebui sa ne comportam acum pe blog!
In alta ordine de idei, as vrea sa-i vad pe revolutionari marsaluind catre Cotroceni , joi, 13 dec. , exact cand vor fi -20 de grade in Buc.
Laurentiu Fufezan-Jiman
Multumesc tuturor cetatenilor care mi-au acordat increderea. 20% si aproape 9000 de voturi inseamna mult pentru mine personal si Forta Civica, un partid cu structuri construite in doar doua luni de zile. E timpul pentru constructie si opozitie fata de puterea de stanga care a castigat detasat alegerile.
Ai castigat continua, ai pierdut continua.
@theophyle
cam dur ” dreapta spulberata” din titlu
cam atat e ” dreapta” in romania azi
nu mi se pare deloc ca a fost spulberata;si-a aparat ” doctrina” chiar si mazand pe asa zisa ” dreapta a lui blaga”
Salut intamplator,
Majoritatea adevarurilor sunt dure. Te rog daca ai timp sa citesti editorialul de astazi (articolul urmator) cred ca ai sa gasesti un raspuns mai bun.
Nu mai merge cu “reset”, Theophyle. Trebuie “format”. Ba chiar un alt OS. Plus reconfigurarea intregului hardware.
De acord cu tine “intamplator”. Exact atat e dreapta azi, in Romania. Aprox 20%.
Presedintele e la OSLO la decernarea premiului Nobel pt. UE.
Inteleg ca joi , presedintele si Ponta vor fi la Bruxelles, in doua actiuni separate.
Geoana a obtinut al treilea mandat de senator la Dabuleni. E senator USL, nu?
http://www.ziare.com/mihai-razvan-ungureanu/stiri-mihai-razvan-ungureanu/forta-civica-mru-a-intrat-sigur-in-parlament-ce-oameni-mai-are-noul-partid-1206408
avem de unde sa incepem Cedric!
Asta este cel mai important acum.
Pentru ca dreapta in Romania nu trebuie reconstruita, ea trebuie construita.
sper sa mai avem putere sa o luam de la capat
vad culetu de la FC in parlament;
e bun,e finantist bun si are si ” cojones”
e si om cum trebuie
Felicitari MRU! Felicitari echipei de campanie ptr. efortul facut, felicitari Desy 😀
mar,
daca ai stii ce noapte a trecut ea acolo si eu la Bucuresti 🙁 S-a dus la culcare la 9 dimineata!
Banuiesc,ptr. ca 5 fara ceva am intrat pe blog si am comunicat. De unde am tras concluzia ca au facut noapte alba, mai ales ca avea si date.
Un efort extraordinar, facut de oameni minunati 🙂
mar,
desy este un om intreg. Cand crede in ceva merge pana in panzele albe, cu o energie a unui om de 20 de ani!
Da, a crezut, a investit si a reusit! Nu conteaza varsta, conteaza sa crezi in cea ce faci si safaci cu suflet si daruirea.
FC, este dovada ca se poate daca se doreste.
Ieri au fost momente grele 🙁 Nervi, stres, oboseala. Nu prea merg bine niciodata~!
Va uitati la Ponta?
Cum sa nu il votezi cand vezi ce intentii bune are, pentru binele tariii (o parte, desigur). Si cum are PUTEREA sa schimbe si legile (la nevoie sa le si incalce) spre binele TARII 🙂
Minciuna are picioare scurte !
Inca mai crezi in basme?
5,6 mandate ptr. FC, este extraordinar daca ne raportam la timpul extrem de scurt si ostilitatea cu care au fost tratati.
http://turnofftheglory.com/blog/2012/12/10/punct-si-de-la-capat/
Buna ziua!
De azi “tara e EL”… cam asta e in mintea lui; sa te fereasca Dumnezeu de un frustrat, un orgolios si un arivist! 🙁
Felicitari clujenilor!
http://www.evz.ro/detalii/stiri/vezi-cum-se-distribuie-mandatele-in-judetul-cluj-cluj-napoca-ramane-un-fieff-de-forta-al-101.html
Ma bucur mult pentru Cluj si pentru Boc in special. A facut mult mai mult pentru partid la Cluj decat Blaga pentru intreaga tara.
Am chef sa ies in strada sa strig “Emil Boc treci la loc”. Mai vine careva?
Vineri, sedinta Consiliului Director al PDL. Cred ca vor fi “evenimente sangeroase”!
Nu va fi niciun eveniment sangeros… toti il vor urma pe Bleaga asteptand sa le pice si lor ceva firimituri de la masa bogatilor! Mai ales dupa declaratiile lui Dragnea la adresa lui Blaga
🙂
Postare noua – Sfarşit de ciclu într-un perpetuum mobile
clujenii multumesc pentru felicitari :)daca ar fi fost un asa echilibru peste tot…
Zigule
Cetatean e foarte simpatic dar nu este sfantul apostol Pavel . Pentru tine poate este,
Imparatul de CACAREAZA isi face grup parlamentar- Doamne ocroteste-i pe ROMANI
Becali şi-a propus să devină liderul de grup al deputaţilor PPDD al PPDD, susţinând că formaţiunea lui Dan Diaconescu ar fi compusă în mare parte din simpatizanţi ai USL. Becali ar urma să-i conducă pe parlamentarii PPDD şi din alte motive.
“Vom avea acolo un grup parlamentar PPDD care e al lui George Becali. Vreo 10-12 dintre ei i-a băgat finul meu, Pandele, i-a infiltrat la PPDD, deci ăia sunt ai USL. A mai băgat şi alţii. Sunt foarte mulţi infiltraţi”, a declarat, luni, Gigi Becali, la România TV.
Acesta are şi alte propuneri.
“Parlamentul României peste patru ani, trebuie să fie după opinia mea: academicieni, profesori universitari, avocaţi, doctori, oameni cu studii superioare. Nu ai, nu eşti deputat, nu eşti senator. Eu sunt doctorul vieţii. Sunt împăratul. Împăratul n-are nevoie de studii, are mirungere de la dumnezeu. Eu sunt cavalerul luminii. În parlamentul României eu o să fiu, războinicul luminii şi voi conduce minorităţile, PPDD şi câţiva din PDL”, a susţinut finanţatorul Stelei.
Citeste mai mult pe RTV.NET: http://www.rtv.net/becali-vrea-sa-devina-liderul-deputatilor-ppdd-vreo-10-12-i-a-bagat-finul-meu-in-parlament-video_57456.html#ixzz2EjzxP7Xv