2012: Campanie – Un blestem în reluare
21/11/2012 | Autor theophyle Categorii: Editoriale, Magazin Politic |
Moto: Dedicat tuturor celor care vor vota USL in 9 decembrie 2012
Chiar nu stiu cine va scrie istoria Romanilor in secolul al XXI-lea, dar din punctul de referinta actual ar exista cateva scenarii, toate extrem de posibile si cel putin doua chiar probabile. Daca totusi Romania se va integra intr-o Europa unita si aceasta va supravietui presiunilor in care va fi supusa in deceniile vitoare, atunci exista poate sansa ca alaturi de Ceausescu sa-l regasim si pe Ion Iliescu ca vinovat al nefericirilor acestui popor la sfarsit de secol si inceputul unuia nou.
Iliescu a facut ceea ce a crezut ca este bine pentru Romania si pentru romani, dar si Ceausescu a facut acelasi lucru. Ambii au actionat din acelasi punct de vedere ideologic, ambii au purtat acelasi bagaj de idei, transformat dintr-un lumpen-proletariat obscur intr-o viziune, in care poporul trebuie sa infaptuiasca ceea ce doreste statul si nu invers.
Nu a existat in Romania o clasa muncitoare constienta de drumul istoric pe care natiunea trebuie sa-l parcurga precum in Polonia, pentru ca in santierele de la Gdansk nu au lucrat intelectuali, ci polonezi – membri ai clasei muncitoare si ei au purtat steagul libertatii. Nu a existat in Romania o intelectualitate activa dizidenta si constienta de puterea ei ca in Cehia si Polonia. Nu a existat o biserica militanta ca cea catolica din Polonia si nu a existat o diaspora romaneasca care sa-si asume responsabilitatea istorica de a fi roman pentru toate generatiile care au fost si vor fi.
Ce a existat in Romania? Au existat 4 milioane de membri ai PCR (18% din populatie) si din ei vreo 300 000 absolut beneficiari ai statutului si aparatori infocati ai partidului. Unde credeti ca au disparut acesti oameni, credeti vre-un moment ca ei au devenit intr-o zi, luna sau an, aderenti infocati la tanara democratie liberala? Au fost aproximativ 50 000 de mii de membri ai securitatii statului, unde au disparut, ei? Au existat mii de turnatori si colaboratori. Si ei au disparut? Probabil ca da 🙂
Singurii care au putut prelua puterea, scrie legile, alcatui aparatul administrativ sunt ei si nu noi, care i-am primit in grupuri impartite numite partide politice. Majoritatea lor au ramas in PSD, sub conducerea constiincioasa a noului conducator Ion Iliescu. Au facut la fel celelalte tari comuniste? O parte da, o alta nu. Cei care au reusit sa-i epureze stau astazi mult mai bine decat noi, cei care nu am reusit. Singurul lider politic din 1989, care a incercat sa faca ceva a fost si este Traian Basescu, si el comunist dar cu fapte la raboj: desecretizarea dosarelor securitatii si raportul condamnarii comunismului. Suficient pentru a fi credibil in fata mea. Ceea ce nu a reusit “comunistul“ Constantinescu (da’, Milica si tu ai fost comunist, nu?) a facut-o “comunistul” Basescu.
Astazi ne aflam in fata unei tragice restauratii, totul depinde de cei care nu gandesc si care sunt orbiti de o ura prosteasca care ne va devasta pe toti. Sunt Blaga, Cezar Preda, Elena Udrea sau Ion Oltean mai buni decat ceilalti? Parerea mea ca nu, si totusi nu au instinctul de haita hamesita pe care il au ceilalti, deoamdata de bine de rau s-au supus legilor si nu au incercat sa submineze statul de drept. Nu, in nici un caz, ei nu ma reprezinta asa cum nu m-au reprezentat niciodata! Ma reprezinta insa MRU si 10-15 oameni care candideaza sub sigla ARD. Mă reprezinta Măries, Bolchiş, Biriş şi Radu Botezatu, poate alti cativa pe care poate nu-i cunoşteti! Pentru a avea cu cine sa votam mai departe ei trebuie musai ajutati si votati. Nu-i vom vota, o sa ne lamentam in continuare si mai departe! Ei trebuie votati, ajutati sa devina ceea ce ne-am propus – un alt gen de politicieni!
@cetatean : O completare de final
Gratie eforturilor supra-omenesti ale Presedintelui Romaniei care, in cei 8 ani de mandat a remorcat institutiile din zona gri spre zona respirabila a statului de drept sau le-a aparat in fata Sistemului, astazi putem vedea pe viu cum s-a intarit Statul si cum structurile sale de forta strang de gat, incet-incet, Sistemul care musteste de ura sa isi ia revansa.
Am trecut printr-o batalie de foc in aceasta vara, in care am rezistat ca stat de drept numai cu sprijin masiv din afara Romaniei, in conditiile in care o majoritate de puscariabili voiau sa ucida Constitutia. Acum, aceeasi haita de puscariabili spera la o majoritate mai substantiala si nu mai face nici un secret din dorinta ei de a-si scapa pielea de Justitie prin modificarea Constitutiei si reintoarcerea la vremurile in care Parlamentul era Marea Adunare Nationala. Alegerile din 9 decembrie 2012 nu sunt decat avanpremiera, iar ce va urma dupa ele va intrece in violenta politica tentativa de lovitura de stat din vara. Statul de drept va atarna de acei oameni, care vor trebui sa dovedeasca ca s-au maturizat si ca pun inaintea oricarui alt lucru respectarea legii si Constitutiei. Fiecare din noi va alege daca voteaza pentru un viitor asa cum si l-au dorit bunicii nostri care asteptau americanii sau pentru un viitor asa cum si-l doreste inca, dupa multe operatii care nu l-au bagat in pamant, Ion Iliescu. Spre Vest sau spre Rusia ?
In aceste conditii, devine irelevant daca niste cretini din ARD fac blat sau nu. Ei atata pot. Noi insa, constienti de gravitatea momentului, putem sa ii folosim ca mijloc (asa cum si ei s-au folosit de noi) de aparare a statului de drept, votandu-i desi nu merita si impiedicand USL sa obtina majoritatea necesara revizuirii Constitutiei care, va garantez, va fi scrisa cu litere chirilice si va avea ca Preambul doua articole : « Afara din UE ! Afara din NATO ! ».
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
“putem sa ii folosim ca mijloc” – cum, daca domniile lor nu vor asta?
Salut Viseparule 🙂
La ce te referi?
Am inteles, crede-ma ca sunt optiuni sa o facem si o sa scriem despre asta, foarte curand!
pai ar fi bine sa fie optiuni, eu unul le astept cu speranta…
salut, ma refeream ca, la cum se comporta, nu par doritori sa-si asume nimic altceva decat 4 ani de rontzaiala, asadar nu s-ar lasa “folositi” de-alde noi. daca ar fi vrut asta catusi de putin, ne-ar fi momit cu un discurs mai vioi… tocmai ce am citit ideea “folosirii” lor asa cum sunt ei si intr-un alt articol, dar sunt sceptic ca au vointa de a merge spre directia cea buna 🙁
Multa prostie si frustrare transmite acest neterminat 👿
http://www.evz.ro/detalii/stiri/ponta-batalia-dintre-mine-si-traian-basescu-nu-va-fi-una-de-durata-1012204.html
Ma gandesc cu groaza ce va fi dupa 9 decembrie 🙁
Buna ziua tuturor,
Sunt total de acord ca trebuie sa mergem – cu sila sau fara sila – la vot fie chiar si numai pentru a incerca sa diminuam pericolul unei majoritati dezastruoase Usl-iste. Am vazut pe unele bloguri ca se propaga – din frustrarea pe care si eu dealtfel o am! – idea boicotului sau a unui vot pentru PP-DD sau pentru Udmr. Ar fi complet gresit – Udmr este poate cel mai oportunist grup (ca nu este partid) politic si va fi de partea celui care va face guvernul, iar PP-DD nu este nimic altceva decat o gasca de traseisti care se vor vinde imediat dupa alegeri.
Acelasi risc al vanzarii este dealtfel si din partea unora (poate multi) din cei ce vor intra in parlament din partea PDL. Dar macar vom putea spune ca am facut tot ce era omeneste posibil sa limitam dezastrul.
Eu voi merge la vot si voi stampila Ard-ul. la mine in colegiu candideaza udriste de la Pdl si ceva figuri noi pe care nu le cunosc. Ii voi vota si la Senat si la Cam. Deputatilor.
Nu cred ca exista vreo cale – din pacate Theopyle – sa ii fortam sa faca ce dorim de la ei, dupa alegeri.
Dar sa nu votam sau sa votam pentru PP-DD sau Udmr ar fi si mai rau asa ca din punctul meu de vedere nu este alta cale acum.
Buna ziua
Apropo de Biris pomenit in articol, acesta are o propunere fiscala mai buna decat ce au reusit strategii USL si ARD la un loc:
https://www.facebook.com/GabrielBiris/app_153284594738391
sal`tare tutulor
In sfirsit o abordare pragmatica, lucida.
Asta ar fi orientarea pina dupa 9 decembrie.
Salutare tuturor
Vad un articol in puterea cum ca daca prezenta la vot este invers proportionala cu procentele de mandate castigate de USL. Cat de credibila este aceasta analiza.Dau linkul cu tabele
http://www.puterea.ro/images/uploads/print/tabele.pdf
Salutare,
Par niste cifre facute din pix. Nu prea face sens. Exemplu:
Daca se prezinta 8.800 de alegatori USL ia 4.500.
Daca se prezinta 10.000 de alegatori USL is 4.000.
Daca se prezinta 11.000 de alegatori USL is din nou 4.500.
Daca se prezinta 11.500 de alegatori USL scade din nou la 4.000.
Nu vad cum ai putea explica asa ceva :).
Buna dimineta!
1. Absolut de acord cu ceea ce este in articol; sa nu uitam “ajuta-ne Doamne!”
2. Propun un “exercitiu de imaginatie” pentru a “justifica” ceea ce scrie Ibram. Se poate si, zic eu, o sa fie foarte instructiv 🙂
Ponta este un inconstien, si acum in loc sä-si dea demisia, cä
s-au asezat in fata actorasului, contra justitziei, tot pe Bäsescu
il gäseste räu, cä a felicitat CCR.doamne fereste de USL:
buna ziua;
asta da palma ” gashcarilor din parlament”
CCR in UNANIMITATE a decis in favoarea CSM!
ard-de fapt pdl:
e o maxima
daca ai ajutat odata pe cineva fii sigur ca iti va cere ajutorul si alata data
cat imi displace canacheu -” catindatul ” in colegiul meu si mai mult imi displace corlatean de la usl;
asa ca..voi ateriza pe 7 dec in bucuresti si voi vota pe 9
O pozitie responsabila si corecta
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-13660146-mihai-razvan-ungureanu-ard-cere-demisia-lui-crin-antonescu-pentru-modul-care-senatul-gestionat-cazul-diaconu.htm
si o atitudine de retardat care nu stie ce menire are 👿
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-13660169-victor-ponta-mare-nedreptate-intampla-lui-mircea-diaconu-nu-stiu-asa-fericit-domnul-basescu.htm
Imbcil sinistrui! Raportul MCV o sa fie la marimea romanului Razboi si Pace
Buna seara!
Crezi ca ii intereseaza… nu dau doi bani pe raport…
Ce iiin tereseaza este sa obtina modificarea constitutiei, asa scapa si de MRU in 2014
INCÄ MAI SPERÄM!!!!!!!!!!!!!!
FELICITÄRI ! CSM SI CCR
nu vä läsatzi , apäratzi-vä independentza.
este drept.
MRU, ii cere demisia paiatzei din senat… Crin,
pe bunä dreptate, a ignorat hotärarea justitziei.
“Vicepresedintele Senatului Petru Filip (PSD) a declarat, miercuri ca nu stie cand va fi pusa in aplicare hotararea avand in vedere faptul ca este campanie electorala. In schimb, vicepresedintele PNL, Eugen Nicolaescu catalogheaza decizia CCR drept una suspecta, precizand ca Mircea Diaconu a avut aprobarea Senatului sa detina cele doua functii.”
Astia doi (e inutil s-o mai spun) sint niste dobitoci; nu este nevoie de aprobarea Senatului pentru ca decizia ICCJ intarita de hotarirea CCR sa fie pusa in aplicare. Ei doar trebuie (daca vor) sa ia public la cunostiinta. Aplicarea intra in vigoare din iunie sau iulie, de cind ICCJ s-a pronuntat.
Democratia scoate in evidenta, pentru ca le da voie sa se manifeste, mult mai mult prosti decit credem ca exista.
Victore-l, spui “astia sunt niste dobitoci”. Nu te contrazic dar, cred eu, nu asta este CAUZA comportamentului lor 🙁
Ponta este un dobitoc notoriu,
mincinos,vagabond,plagiator………..trebuie scos din viatza politicä
iar javra escroacä si santajistä Nästase, se face de ras in fiecare zi
cu postärile demente, depäsite. un mare gunoi, de care ne poate fii numai silä.
daca nu mi se pare,inteleg ca exista o tendinta gen” mai bine devotat zeroteve,decat usl sau ard”
chestia asta imi aduce aminte de 2000-iliescu&vadim si celor care se lauda ca nu au mers la vot sau din fronda au votat vadim le-as sugera sa se gandeasca daca,cu vadim presedinte,intrarea in nato ar mai fi fost posibila
scuze
voiam sa scriu ” mai bine zeroteve decat ard”
Buna Intamplator. Am inteles ca votati canacheu en fin Dar eu ce fac cu Bleaga? Lingura de tuica cu miere trebuie sa devina polonic
Boagiu: Il dau in judecata pe Ponta pentru prejudicii aduse statului si incalcarea tratatului cu UE
“Am luat decizia sa-l dau in judecata pe candidatul Ponta pentru prejudiciile pe care le-a adus statului roman, pentru blocajele pe care le-a produs in economia romaneasca, pentru prigonirea pe care a pornit-o impotriva investitorilor din Romania, pentru incalcarea tratatului de aderare a Romaniei la UE. De ce pentru tratat? Pentru ca planurile noastre de dezvoltare sunt angajamente ale acestui tratat, pe care suntem obligati sa-l respectam”, a spus intr-o conferinta de presa vicepresedintele PDL, informeaza Mediafax.
Dragos Paul Aligica in Revista 22: ARD risca boicotul propriilor sustinatori: Ce-i de facut?
http://www.ziare.com/alianta-romania-dreapta/stiri-alianta-romania-dreapta/dragos-paul-aligica-in-revista-22-ard-risca-boicotul-propriilor-sustinatori-ce-i-de-facut-1202994
@Cetatean
Este bine ca ti-ai pus crezul cu bolduri. Probabil ca cererea mea de dimineata a avut efect. Ma interesa mai putin cum votezi tu si cum sugerezi votul in comunitatea Politeia.
Probabil nu ai subliniat suficient faptul ca
1 Exista posibilitatea ca MRU sa intre in parlament la redistribuire (prietenul nostru Turambar a zis ca MRU are 29% iar contracandidatul sau 50% )
2 In aceasta situatie fiecare vot in ARD ajuta.
3 Cei ce tin cu FC trebuie sa inteleaga ca fiecare vot pe care ei il dau mai putin lui Blaga,Preda, Videanu,Udrea scad sansele lui MRU sau Boagiu sa intre in parlament. Daca nu intra MRU in parlament chiar e un dezastru in perspectiva alegerilor din 14, prezidentialele
Tu, si membri marcanti de aici spuneti: nu voi vota pdl-istul cutare, nu stiu daca votez , sau voi vota cu multa scirba. Atentie, daca MRU nu intra in parlament la redistribuire la nivel de citeva sute de voturi, voi sunteti vinovati floriceilor.
……………
Inteleg si tehnica Politeia de bombardament chirurgical. Ii lovim doar pe Blaga, Preda si alti doi. Dar nu functioneaza. Cei ce intra aici vor fi derutati. Deja pe multe bloguri de dreapta oamenii sunt derutati. (Nu stiu daca nu e si mana USL aici ) Atentie dar: Daca doriti succesul lui MRU rugati-va ca Blaga si Cezar Preda sa fie votati in delir in colegiile lor. Numai asa poate scapa si Boagiu in parlament.
…..
Draga TDS,
Turambar si-a trait traiul si si-a mancat malaiu’ profesional dupa ce a sters de pe blog in seara referendumului cifrele extraordinare de participare la vot intre 17 …etc. Chiar nu poti sa manaci o bucata de paine mai alba in tovarasia unui varan. Crede-ma ca stiu foarte bine din 3 suse diferite care sunt cifrelel lui MRU. Deci a fii lasat!
Am o problema cu Blaga, omul este raul absolut! La nivelul uselistilor, nimic diferit de ei, si da, imi urez din tot sufletul sa nu fie ales. Eu NU l-as fi ales cu orice risc.
Mai este timp, mai facem calcule, mai facem simulari! Blaga la naftalina este o tinta la fel de seioasa ca USL sub 50%
@ion
intre foarte rau si catastrofal,decizi tu ce alegi;asta daca doresti parerea mea
cel putin asa am gandit in 2000 cand am decis sa merg sa votez pe iliescu;culmea am votat in timisoara
Thephyle 🙂 parca ai fi “medic pe trei continente” (ted allan, sydney gordon)de reusesti ca sa-i impaci pe toti ,daca si Victor L apreciaza postarea atunci e bine 🙂
seara buna tutulor 🙂
desi sunt de acord cu abordarile din postari,ptr. ca le consider corecte,o ingrijorare aveam,si anume de a nu contribui suplimentar la o anumita destructurare(de pe pozitia acestui blog) a ard-ului.
postarea e plina de miez.Sunt anumite circumstante care ar putea atenua o caracterizare abrupta a neamului nostru,nicaieri in blocul estic n-a existat un regim mai opresiv fapt care a descurajat din fasa orice initiativa cum au fost cele prezente in alte state.In acelasi timp insa,judecand comparativ situatia bisericilor din statele estice,ce-a fost biserica catolica in polonia(de wojtyla nu mai vorbesc) si ce-a insemnat preotimea ortodoxa ptr. noi ,comparatiile ar trebui oprite.Citind insa listele preotilor martiri,marturisitorilor bisericii,martirilor inchisorilor comuniste din diverse documente oficiale,se poate ajunge la aceeasi concluzie,zeci de ani de opresiuni care au impins omul de rnd inspre supravietuire instinctuala.Toate aceste tare ar fi trebuit eliminate/diminuate in astea 2 decenii.In unele privinte s-au inrautatit,totusi am sperante ptr. 9 dec. Nu vor avea acea majoritate care sa le permita modificarea constitutiei asa cum vor.
@tds
in sfarsit un comentariu serios/incepusem sa-mi fac griji
p.s multumesc pt meteo/notat
Totdeauna comentez foarte serios si cind pare ca glumesc . Dar nu functioneaza. Acum incep sa fac si diagrame si note de subsol doar doar sa fiu interpretat corect. Asa ca nu iti mai face griji. Iti voi explica mura in gura
……………..
Antena 3 – Poster urias cu Blaga, Videanu, MRU uriti si rinjiti.
Comentatorii ii injura pe toti 3
Politeia – Poze cu Blaga Videanu uriti si rinjiti
Comentatorii ii injura pe toti cei 2
Potential votant. ce viziteaza Politeia + A3
Sigur nu voteaza Blaga Videanu. iar cei neatenti nu il voteaza nici pe MRU dupa principiul qui se ressemble s’assemble
……
comentariile la unele afise ard sunt si mai acide.
da` homalai astia doi ce cauta aici ? prezente dupa o distributie democratica tipul asta de afise,cutare il sustine pe cutare,la ard a capatat nuanta asta din cauza inimii intre cei doi de pe afis. 🙁
Hai ca asta arata ca propaganda comunista 🙁
asa e Theophyle , propaganda comunista abjecta 🙁
Last salut,
Are MRU 29% in colegiul din Arad cum sunt eu padre catolic. Nu mai imprastia prostii pe acest blog.
Asta cred si eu, dar m-am abtinut de la polemici.
Nici 51% nu sunt sigur ca are, asa ca mai bine votati tot ce e ARD
Prostiile raspindite adica Procentul l-a dat onorabilul Palada- Turambar intr-un studiu platit de A3 prezentat la Dumitrescu, studiu care spunea cit de in urma e MRU si Udrea. in care Turambar zimbea ghidus iar ceilalti se sufocau de bucurie.
……..
Poate sa aiba si 49% ideea este sa votati naiba pe Blaga la Timis si pe Preda la Buzau ca sa maximizam pe MRU si pe Boagiu. Nem tudom ?
De ce te rastesti asa? Eu am spus ca am un shtrumph si-o shtrumpha si ii votez cu toate lamaile de rigoare. Ce esti asa nervos? Cam stiu eu, da’ nu spun.
Nu ma rastesc si sa iti explic de ce sunt nervos , daca promiti ca ma urmaresti cu atentie:
1 Pe blogul politeia la fiecare om care scrie ceva sunt citeva zeci, sute de vizitatori – theophyle poate sa spuna exact citi- care doar citesc, baga la cap si pleaca.
2 Nici nu conteaza pt cine votezi tu Giorgia , conteaza mesajul pe care il dai zecilor care citesc ce scrii tu si ceilalti si pot fi influentati. Ori mesajul trebuie sa fie clar. (uite mai jos exemple de oameni care spun ca nu vor vota pe unii pdl-isti dar ii vor vota pe altii )
3 Chestia asta cu lamiile nu se spune chiar daca suferi amarnic. Vizitatorii tai nu prefera limonada asa ca vor vota cu un PPDD-ist dragutz
Are TDS, chiar are 😆
Resalut
Citesc dar refuz categoric sa comentez .
(G&M) Chiar daca ma rugati in genunchi , tot nu comentez .
TDS, sustinerea mea electorala pentru ARD este neeechivoca Asta se stie deja, am spus-o clar.
http://politeia.org.ro/editorial-opinii/pozitia-comunitatii-politeia-un-vot-pentru-statul-de-drept/727/
” Cu totii avem politicieni pe care ii detestam si politicieni pe care ii apreciem. Legea electorala face ca si unii si altii sa beneficieze in mod nemeritat de acelasi vot acordat ARD. Decat sa aruncam copilul cu apa murdara din albie, mai bine turnam inca o galeata de apa curata, sa mai diluam apa. De aceea Forta Civica si MRU trebuie sa ajunga in Parlament, de aceea trebuie votata ARD : pentru ca apa sa fie schimbata treptat.
Cu totii vrem o Romanie in care legea sa fie aceeasi pentru toti si politicienii sa mearga in catuse la puscarie. De aceea trebuie votata Alianta Romania Dreapta, pentru ca orice politician (inclusiv cei din ARD) sa poate ajunge la puscarie. Orice vot acordat ARD inseamna o frana in plus in calea gratierii lui Adrian Nastase, a inscaunarii lui Dan Voiculescu ca Presedinte al tarii ales de Parlament si a Monei Pivniceru ca Presedinta a CCR.
Votati cu entuziasm, cu scarba, cu ura sau cu speranta, insa pe 9 decembrie 2012 votati ARD. Justitia independenta se va ocupa apoi de cei din ARD care va vor fi inselat asteptarile”
Citi ar fi bine sa fie asa. Dar din pacate mai treci peste linie uneori. De pilda aseara:
Cezarica sigur nu intra!
Reply
Cetatean20/11/2012 at 10:33 pm
Doamne ajuta!!!
Reply
clemycali20/11/2012 at 10:35 pm
Sa fie intr-un ceas bun. Si poate il ia si pe Blaga dupa el. Ca sa fie parastasul bogat 🙂
TDS,
adica trebuie sa fie suparat ca neandertalul nu intra ?
Sa facem distinctia: ARD trebuie votata, insa nu ma supar si chiar e recomandabil ca loteria legii 35 sa distruga cativa granguri PDL. Macar cu atata satisfactie morala sa ramanem! Plus ca asta curata PDL-ul.
Satisfactia ta morala de sniper nu merge. Si cu butoiul de vin si cu nevasta beata 🙂
In plus ai grija ce vorbesti,. Esti persoana publica apreciata. Eu te citesc cu evlavie. NU ai voie sa te contrazici, Satisfactia ta morala tine-o secreta, pina in 10
Nu ma contrazic, ci spun adevarul. ARD trewbuie votata, insa e bine ca loteria legii sa ii atinga pe fesenistii din PDL. Asta insa nu tine de vointa noastra 🙂
Na Citi ca te si monitorizeaza! 🙂
Cind se contrazice – sigur ca da, il intreb cind a fost fals , atunci sau acum ?
Buna seara @tds 🙂
Votam, votam cu maxim entuziasm!
Mda…. macar pana in 10 decembrie,,,,, si apoi divortati nene.
E nasol sa ii spui sotului: Imi este scirba de tine dar facem dragoste pentru ca sunt sotia ta si nu am incotro.
Cine dracu’ sa-i ia pe astia! Niciodata. Citeste blogul de acu 3 ani ce parere aveam despre ei. Nimic nu s-a schimbat chiar nimic!
Intamplator merci pentru sfat dar nici in 2000 nu m-am dus la vot. Ca martor la ceea ce s-a intamplat in Timisoara in acel decembrie-ianuarie 1989/1990 nu am avut sufletul sa pun stampila pe un criminal.
Nici eu nu am votat in 2000. Mi s-ar fi uscat mana sa pun stampila pe Iliescu sau pe vadim.
Salut@all
Imi doresc din toata inima ca toti ai nostri sa prinda un loc in parlament,pe listele ARD.Alerg chiar zi de zi dupa oameni si voturi in limita priceperii mele.Va sfatuiesc sa faceti la fel,dupa cum puteti fiecare,pe unde santeti.Imi doresc sa castige Maries la Timisoara si nu Blaga.Ca sa aiba timp sa lucreze din afara parlamentului cu Canacheu,Videanu,Preda si altii ,la aliante cu PNL.Andrei, ma auzi?
cristibuc
tie nu ti-a explicat inca dl Cetatean ca daca nu il votati pe Blaga, Canacheu, Videanu , Preda sunt sanse mari sa nu cistige nici Maries ?
Bravo Cristi, eu am inteles ce-ai spus, last este nervos si nu a inteles bine 🙂
? 🙂 🙂
o,dar ii votam pe toti cu bucurie.Asta nu inseamna neaparat ca trebuie sa castige un mandat.Oare o alianta cu Pnl la care ei lucreaza, dupa cu a declarat Canacheu mai devreme la B1,cu Cacarau in schema nu inseamna oare suspendarea Piratului?Think about it!
Buna seara,
eu n-am dileme existentiale, am noroc cu candidati PDL noi, oameni de isprava in “viata civila”. Chiar ma mir unde i-au gasit sau cum de s-au hotarit sa candideze.
In rest, bannere enorme cu candidati USL sustinuti (pe o fatza a bannerului) de Crin Antonescu iar pe cealalta de seful CJ, un PSDist infect care ocupa scaunul de vreo 8 ani.
Din cate am mai aflat, unii alegatori n-au de gand sa mearga la vot, in special batrani care nu vor sa iasa in frig si poate ar fi votat USL ,dar sunt cam demobilizati.
Buna seara tuturor. Avem de facut o alegere grea ptr ca la pachet cu oameni buni trebuie sa tragem dupa noi si lichele precum Blaga, Preda si Udrea.
Buna seara,
exact pe asta mizeaza si ei, ne forteaza mana, dar uita ca exista viata (politica) si dupa 9 decembrie.
Pentru repozitionare: arhitectura legii 35/ 2008 e una proportionala. Inainte ca X si Y sa intre, partidul aduna o zestre teoretica de mandate si o imparte, in ordinea numarului de voturi obtinute, candidatilor.
Deci punem stampila pe candidatul X ca sa aiba alianta voturi, si din acea zestre teoretica sa dea la candidati. E posibil ca omul votat de noi sa NU intre, insa intra un coleg de-al lui din alt colegiu.
http://theophylepoliteia.wordpress.com/2012/09/16/proportionalitate-perversa-si-nevoia-de-compromis/
“Asadar, un candidat are interesul ca toti colegii sai candidati din celelalte colegii sa aduca cat mai multe voturi pentru partid, pentru ca numarul teoretic de mandate ce revin partidului intr-un judet sa fie cat mai mare. In fapt, candidatii sunt furnicile care aduna voturi reale pentru partid (care se capatuieste cu o „zestr” teoretica de mandate) pentru ca acesta sa beneficieze de un numat teoretic de mandate din care, ulterior, fiecare candidat spera sa primeasca unul, prin repartizare.
Vedem asadar ca degeaba se candideaza in colegii uninominale, legea opereaza implicit cu conceptul de „zestre de partid”, care ia forma unui numar teoretic de mandate pe circumscriptie obtinut de candidatii partidului. Conteaza mai mult partidul decat candidatii sai, cate vreme candidatii ordonati descrescator pe o lista primesc cate un mandat din „zestrea” teoretica judeteana a partidului”.
Citi nu cred ca scade zestrea daca ii umflam pe cei dragi sau altii fara sansa si ii dezumflam pe pacatosi.Sunt destui destepti printre noi care pot face simulari pe judete si le pot trimite in teritoriu.Nu e tarziu,mai ales ca in urma blatului ei s-au cam culcat in colegiile din judete…
he he 🙂 TDS e incarcat bine. cred ca intre bergamo si brescia a primit un ou in parbriz si a pus stergatoarele in functiune.Oul a fost lansat de-un f 16,nu spun cine l-a pilotat 😆
Nu transmiteti mesaje ambigui.
Omul inca nu intelege bine cum merge trenul in noaptea in care se schimba ora si voi dati semnale ambigui
Cu Blaga si Videanu cu fetze de Frankestein pe Politeia, si cu cetatean scriind mic dedesubt, Va rog eu sa ii votez, seamana ca bulgarul care cind spune da , da din cap orizontal ca la nu 🙂
USL daca face peste 50% va avea destui care sa i se alature ptr a schimba constitutia. Nu ca le-ar pasa de constitutie chiar si in forma actuala, dar asa, sa vada poporul ca au activitate si sa nu mai auda povesti cu CCR.
si cum e extrem de putin probabil sa nu faca peste 50%….
cine e panicat acum? ca pe mine m-au injurat toti cand am spus ce o sa urmeze. Se pare ca eram putin cam optimism in momentele alea.
Last, astazi te-ai metamorfozat in Mama Omida (Poate sa aiba si 49% ideea este sa votati naiba pe Blaga la Timis si pe Preda la Buzau ca sa maximizam pe MRU si pe Boagiu). Nu este chiar asa Mai intervin si alti factori subiectivi si obiectivi. Eu prefer sa -l cred pe Kepler decat pe Tuambur al tau. értetek?
Spune-i asta si lui Cetatean sa vada si el ce ai invatat tu. Si apropo de kepler mesajele pe twitter spun ca Neamtu va pierde iar MRU va cistiga cu greu.
Iar Turambar are un cuvant greu de spus chiar cind nu spune adevarul
Nimeni, dar absolut nimeni dintre noi (bineinteles cu exceptia lui Theophyle) nu a facut pentru blogul acesta si pentru buna intelegere a marsaviilor ce a facut Cetatean. Si cand spun marsavii, ma refer la cele facute de toti transpartinicii prieteni. Asa ca, @lastnightmusic te rog sa te manifesti in limitele pe care le impune respectul fata de munca unui om, cu atat mai mult cu cat tu ai fost soprana de coloratura (sugerat de nick-ul tau) si alte contributii concrete nu ai prea avut.
Cetatean a exprimat complet si corect punctul de vedere al comunitatii, nu o data, noi am sustinut acest punct de vedere si eu nu accept sa vii tu acum sa-l taxezi pentru ca ai interese de partid.
PS: Nu te obosi sa te iei si de mine ca nu-i mai raspund.
Giorgia,
cu tine nu ma chinui. Mi-am dat seama ca nu pot face nimic dupa interventia ta cu taranii nostri curati, luminati ca argintul strecurat (Iti voi raspunde dupa alegeri si vedem cum s-a purtat taranul virtuos la alegeri )
Cetatean este actor principal.- erai pe aici cind cu polemicile cu C Danilet ? sau cu acolitii lui MN ? inclusiv cu Biris ? 🙂 —- Daca o zbirceste odata pierderea e majora. Nu are voie sa fie contradictoriu. Eu nu am interese de partid. Sunt un om cu convingeri de dreapta neafiliat. Dar e greu de priceput asta.
Esti atat de arogant si ii crezi prosti pe toti, inclusiv pe tarani, si pana la urma de acolo o sa ti se traga.
Chiar imi e frica de ei pe 9 decembrie. Vorbim pe 10. Mi-ar place sa ai dreptate dar tare sunt pesimist. Maimuta cu pistol.
In privinta arogantei…. nu e asa, Eu cred in ce spun, imi mentin parerile , si mi le expun cu curaj in fata oricui.
E super OK, fara caracterizari si eptete la adresa altor, e jignitor si creeaza un antagonism gratuit!
Si Kepler ce spune ? 🙂
Buna Diana 🙂 Pătratul perioadei de revoluție a planetei, este proporțional cu cubul semiaxei mari a orbitei
Jó estét, Ion 🙂
Am inteles! ( Megértettük!)
😆
Nu pricepe @ tds ungureste . 🙂
Buna seara stefan60 🙂
Ma adresasem lui Ion…
Iar @tds pricepe suficient 🙂
daca tot am ajuns la delimitari clare:
habar n-am ca acest canacheu e pe la teveuri;eu ii zic ” deputatul invizibil”;nici macar nu stiu cum arata;nu s-a coborat din ” olimpul lui” sa afle cine il voteaza;
dar revin: daca in 2000 iesea vadim presedinte ,mai era romania in nato?
la fel si acum,daca usl are 60 pct ,nu cred ca e nevoie de multa imaginatie pentru a prevedea ce se intampla;
sunt convins ca acest canacheu din colegiul meu nu va aduna 50+1 ,dar pina la urma votul meu se va aduna la rd;ca poate va profita blaga de el,e alta poveste…
am senzatia ca discutia asta de aici incepe sa semene cu discutiile din sinodul de la constantinopol despre sexul ingerilor cand mohamed asedia orasul
Aligica daca vreti:
Dezangajarea din lupta electorala, absenta la vot, votul excentric etc. nu fac decat sa submineze si mai mult cauza comuna. Orice decizie sau indecizie care incurca planurile USL, orice procent cat de mic care micsoreaza sau complica marja de manevra a USL, poate conta enorm in viitor. Votul anti-USL are o logica chiar daca el presupune aparenta validare a unor impostori sau incompetenti din tabara cealalta. Sustinerea oricarei strategii ce deturneaza USL de la planurile sale, chiar si una ce presupune resuscitarea unor figuri politice de toata jena, carcase politice lipsite de orice substanta, precum Calin Popescu Tariceanu, este preferabila alternativei USL-iste. Scopul scuza mijloacele. Ne place sau nu, aici s-a ajuns.
Prin dezangajarea din lupta electorala, absenta la vot sau votul excentric, sunt pedepsiti de fapt o multime de candidati si militanti care sunt deja aruncati la bataie, pe prima linie. Multi dintre ei sunt oameni de calitate sau cel putin bine intentionati. Nu au nici o vina ca au fost trimisi infanteristi pe prima linie fara acoperire aeriana, fara baze logistice asigurate, fara coordonarea liniei de front de la centru, fara generali, fara insfrastructura, fara comunicare. Sunt si ei ca si sustinatorii lor, prinsi la mijloc. Acesti oameni –multi, putini, cati sunt- nu merita acest tratament.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/campanie-electorala-pizza-usl-o-felie-de-paine-1012173.html
Salut Stefan,
Abbiamo capito.
Ria,
köszönöm
😆
Numai poligloti pe blogul asta . 🙂
🙂
Aligica se refera la Blogary, despre care nu voi comenta. Pozitia mea e clara:
1. cand s-a facut ARD-ul, am scris postarea numita “Proportionalitate perversa” in care am demonstrat ca e rational sa s efaca si ca trebuie votata, chioar daca cei de la PDL nu merita.
2. Cand a inceput campania, am scris postarea despre statul de drept (” Un vot pentru statul de drept”) prin care am sustinut neechivoc ca trebuie votata ARD.
3. Vom mai avea postari.
Insa sa fie clar: ARD ca alianta trebuie votata, insa asta nu inseamna ca grangurii PDL trebuie scutiti de critici, pentru ca doar asa se contracareaza mediatic efectele blatului, cand oamenii realizeaza ca faimoasa masinarie de partid a greilor nu functioneaza si e nevoie de mobilizarea electoratului dur pro-TB. Electoratul care apara statul de drept e mai numeros decat electoratul baronilor PDL. Nu poti convinge acest electorat decat spunand adevarul: ca ARD merita votata pentru ce reprezinta, nu pentru greii din PDL care se ascund in teriitoriu.
Politeia nu e Blogary. Politeia a chemat mereu la vot pentru ARD pentru ca pune interesele statului de drept deasupra unei fantomatice “drepte” pe care unii o viseaza dupa 2016.
Mai sunt doar 20 zile pana la alegeri…..tu realizezi asta ?
Nu stiu de ce esti profesor dar in social nu functioneaza clopotul lui gauss ci analiza paretto.
Cu cit complici un plan el risca geometric sa nu functioneze. Garantat,
De acord cu concluzia dar ptr vizitatorii ocazionali asta nu reiese neparat dupa citirea articolelor (nu toata lumea are timp de a citi toate comentariile..). Indiferent ca citesti Blogary sau Politeia ideea e ca in linii mari PDL/ARD =USL aceeasi mizerie. Dupa parerea mea foarte subiectiva ambele bloguri si-au cistigat o reputatie mai ales la referendum deci lumea citeste. Mi-as fi dorit o atitudine mai pozitiva in care sa se faca diferenta intre raspunsurile ard/inclusiv Blaga la atacarea stat de drept foarte diferite de cele ale USL. In general Blaga este tot atit de atacat cum era Neamtu inainte. Problema e ca zarurile sint aruncate. Astia incearca acum sa apere stat de drept, cu astia defilam. Daca MRU (sustinut de voi) are sanse minime impresia este ca nu are rost sa ne mai stressam/votam. Mai ramine si intrebarea daca astia ce conduc PDL acum sint tot asa rai ca cei din USL de ce s-a asociat MRU/FC la aceasta constructie? Asocierea asta nu-i prea face cinste cam asta e concluzia pe care un vizitator ocazional care poate fi pro stat de drept dar nu pro ARD ar trage-o….Cred ca e bine sa stiti cam cum se vad lucrurile din afara comunitatii. Mai am un comentariu: cred ca PSD condus de Ponta sau DRagnea nu poate fi luat in discutie ca partener de guvernare. Daca se doreste ARD la guvernare cu cine D-zeu sa se alieze? Cred ca Blaga si MRU incearca sa forteze mina liberalilor sa-l debarce pe Antonescu si clica lui. Mru a spus de fapt ca PNL fara Antonescu e O.K.Pe de alta parte voturi se mai pot lua de la fosti sustinatori PNL, speriati de Antonescu. Cu conditia sa nu citeasca Blogary…
Coana 🙂
Reputatia ambelor bloguri a fost muuuult inaintea referendumului. Ambele bloguri in felul lor si cu viziunea lor s-au batut intotdeauna pentru dreapta si pentru o politica curata. Nu ARD nu = USL. Despre PDL, mai bine tac!
excelent City 🙂
singurele inconstante/incongruentze,mai ales acum in campanie e faptul ca un cititor/vizitaor neavizat care frecventeaza mai rar blogul poaate pica pe o postare mai ambigua,desi pe fond si in insiruirea logica a postarilor asa ceva este exclus d.p.m d.v. dar aleator poate crea ambiguitati chiar si-n interiorul electoratului dur tb,recte electoratul aparator al st.de dr.
❗ Revin cu rugamintea de dimineata – fara tiruri, fara atac la persoana, ironii si rautati. Cred ca este suficient e acumulam intr-o zi de munca 🙁 Nu face bine comunitatii, risca sa indeperteze cititorii/scribii. Cred ca idea este de diversitate in opinii si nu de contre mai mult sau mai putin elegante.
Ai dreptate mar,
bineinteles ca ai drepate, trebuie de facut ordine. Basta baieti si fete fara ad hominem!
Pai daca ” fara tiruri, fara atac la persoana, ironii si rautati”, atunci dece atita rautate la adresa unor aliati?
Ceea ce spune postarea de azi eu latram de mult timp si eram rejectat ca un dusman ori analfabet.
Poate ca nu place ce spune @ TDS, dar are mare dreptate. E cam dureros adevarul.
Victor,
Cine te-a rejectat pe blogul asta? Iti spun eu nimeni. Acum hai sa-ti povestesc o poveste cu aliati, vrei? sau mai bine nu, ca sa nu-l suparam pe dl Blaga. Spune, vrei?
e.nici chiar geometrica/prea teoretizezi.Impactul blogului e cat e, oricat de mult ne-ar place …..
nu poate fi o dezvoltare periculoasa.E un risc de acord,si am foat intotdeauna de acord in privinta asta,un schimb de idei public e necesar astfel ne-am conversa pe neve prin mail.
..
intzeleg ca sunteti persoane publice,nu stiu de tine,spuneai de city,va indragesc f. mult,dar oricat v-as indragi,n-as vrea sa va cunosc numele.cred ca m-as inhiba 🙂
ptr. tds
sorry ,n-am apasat replay
Diana Salut,
Raspunsul colegei de dormitor la intrebarea Da Kepler ce spune? este urmatorul
“NN in Berbec indeamna la actiune, Saturn tot acolo indica faptul ca principala sa responsabilitate ar trebui sa fie una spirituala, de proiectare a unor idei noi.
Acuma, depinde de el cum poate reconcilia acea opozitie. S-a nascut pe fondul Lunii Noi si cu Soarele conjunct Uranus, cu siguranta nu e un Fecior obisnuit! Felul in care vede lucrurile, lumea, cu siguranta e foarte diferit de al majoritatii, iar el poate fi imprevizibil”.
Theophyle,
ma faci sa rid cu Blaga; parca mai rugasem pe cineva sa-mi reposteze texte unde ma dau fanul lui Blaga. Si, imi pare rau, dar mai niciodata nu mi te adresezi cu ce am postat eu.
Textul de azi al postarii este tocmai ceea ce sustin eu in rarele postari. Si uneori mi se da cu flit; ca Elena e de nesuportat, ca Videanu e un mafiot, ca Blaga asa si asa. Mai buni sint uslinosii?
In plus, deocamdata, daca voim sa nu ajunga USL la guvernare, ne place ori nu alianta, sintem condamnati s-o suportam pina dupa 9 decembrie. Nu sustin altceva.
Asa ca amenintarile cu Blaga ma uluiesc.
Ce te uluieste? Ca a dat telefon la b1TV (pe care il finanteaza) sa-l scoata pe MRU? Pai asta e alianta? pai daca e tradare sa stim si noi, nu?
Buna seara all 🙂
Dragilor, nu va certati si nu asteptati aplauze pentru ceea ce credeti sau doriti. Fiecare dintre noi doreste o guvernare mai buna si de aceea – dupa ani multi de neparticipare politica angajata – din diverse motive -profesionale, dar mai ales pentru ca nu credeam in nimeni de pe plaja politica existenta – am ales Forta Civica si mai ales pentru ca eu cred in MRU si in colegii mei care colinda coclaurile, primesc bate in cap la figurat de la primari PDL care jongleaza cu USL-ul. Rog sa ne adunam fortele si sa criticam punctat. A critica este usor, a aduna voturi este mai greu. Elvira avea dreptate. 🙂
Buna seara tuturor
Eu unul nu voi vota in viata mea o alianta care contine PSD-ul sau pe Iliescu. Si nici cu liberalii nu ma simt mai bine. In ultimii ani nesimtirea din PNL pare mai mare ca in PSD. Asa ca oricat de nedigerabili ar fi contracanditatii lor de pe listele ARD, eu unul ii voi vota fara sa ezit. Da, mi-ar fi mult mai usor daca ar candida MRU la mine in Ploiesti, dar stiind ca votul meu il va sprijini totusi pe MRU, punand in acelasi timp o pietricica la barajul construit in calea USL, o voi vota fara sa ma gandesc de doua ori pe Anastase, chiar daca nu-mi place bilantul ei. Sa speram ca pana la alegeri se mai trezesc si adormitii nostri concetateni.
Buna seara Alex,
bine faci!
Multa sanatate
Sunt constient. Pacat ca sunt parte dintr-o minoritate.
Numai minoritatile produc schimbarea. Turma vine dupa 🙂
Seara buna la lumea buna! Ca focul s-a dus pe FB postarea asta. 🙂 Din fericire, vocea ratiunii si a moderatiei inca mai are audientza.
Mishule, sa speram!
MRU la B1 telefonic
NU mircea
Cind am spus de notorietatea lui @Cetatean m-am referit la cea de pe internet cu nickul Cetatean- pe Politeia, sau Contributors. El are online o prestanta a nickului sau pe care a cistigat-o si pe care trebuie sa o pastreze separat de cealalta personalitate a lui.
In ce ma priveste eu nu sunt o persoana publica, iar aici sunt si eu un chibitz, ce pierde mult timp cu voi, care si-a facut muuuulti dusmani feroci si citiva prieteni buni si dragi.
ba da tds 🙂
City si-a castigat prestanta pe net prin calitatea articolelor sale care atrag cititori de o calitate anume care nu fac confuzii cum sugerezi,sau procentul ar fi infim in cazul asta(de cealalta nu stiu,poate printr-o stilistica si logica recognoscibila) de aceea pareto nu functioneaza aici indiferent ca vorbim de eficientza maxima sau raport optim.Parerea mea.
..
dusmani feroce 😆 cateva secunde si le trece, daca nu, vine Stefan cu f-16 😆
Foarte adevarat. Oricum, prefer de o mie de ori sa fac parte din aceasta minoritate decat sa fac parte din majoritatea ticalosilor.
Alex,
multi nu sunt ticalosi, sunt manipulati si asta este marea tragedie. Cumparati ieftin, ango 🙁
O seara buna tuturor.
Buna dimineta!
Bag de seama ca musicalul de noapte este si el speriat rau. Eu il inteleg.
Pe urma, pronind de la clasicul “l-a stricat anturajul” (la care eu pun imediat in oglinda: “nu cumva el a stricat anturajul?”)
ma gandesc si eu ca poate, in ARD, unii ca Blaga sunt mai “controlati” si se pot exprima (politic vorbesc) mai putin rau decat alaturi de usLASI pe fata. Oricum, “pe ascuns” ii face “sarcina” mai dificila.
Noi ce facem?
a) il lasam sa se “chinuie” cu “aia” din ARD.
b) ii dam libertatea sa se manifeste liber alaturi de “ai lui”.
Grea dilema. Un calcul eu am facut si…merg pe a)
🙂
Buna seara!
Nu vreau sa supar pe nimeni, dar as prefera sa vada toata lumea un mesaj clar de sustinere a ARD. Cred ca ulterior e destul timp pentru a fi criticati cei care nu merita din interior.
Eu sunt oaspetele blogului dvs., pe care il apreciez foarte mult. E opinia mea – ARD e criticata peste tot, cel putin pe blogurile de dreapta si pe cele care spriina statul de drept sa fie crutata pana la alegeri.
Ion – multumesc pentru raspuns…
TDS – stii si tu ca nu ma refeream la
http://en.wikipedia.org/wiki/Kepler%27s_laws_of_planetary_motion
Diana 🙂 🙂
Oameni buni, prieteni! Sa nu lasam discutia sa degenereze in chitibisareala si s apunem punctele pe y:
1. Greii PDL sau fac blat sau sunt incapabili de lupta (e totuna) si desi au munitie, nu o folosesc. Aceste e un fapt care NU poate fi trecut cu vederea si trebuie spus public.
2. In acelasi timp, nu a fost nici o clipa pe acest blog in care sa se fi spus ca ARD NU trebuie votata. S-a sustinut constant cu argumente juridice, constitutionale si politice ca ARD trebuie votata in pofida greilor din PDL.
3. Acest vot pro-ARD care, teoretic, poate fi catalogati de radicali (Blogary) ca de neinghitit si de ne-exercitat, nu este vot de tipul “raul cel mai mic”, pentru ca in ARD exista MRU si FC. E un vot care contine in el un mare sambure de vot pozitiv, pentru prima data cu adevarat pozitiv pe termen lung.
4. Nimeni niciodata pe acest blog nu a indemnat sa se voteze UDMR sau PPDD, ci doar ARD. Nu exista sanse ca cineva sa cada pe postari “ambigue”.
de acord cu 1-3(nu ma bag pe blogary ca habar n-am,am comentat de cateva ori mai demult si-i mai citesc uneori)
4 `Nu exista sanse ca cineva sa cada pe postari “ambigue”.
ar putea exista daca iei doar postarea de ieri de ex.- dar aici voi va dati seama cel mai bine ptr.ca/daca monitorizati zonele si id-urile.De asta am si zis ca am o oarecare ingrijorare dar e categoric minima. 🙂
Au fost nspe postari in carer am propus strategii, abordari, mesaje. Inainte de cea de ieri a fost una exact de felul asta.
http://politeia.org.ro/magazin-politic/2012-campanie-mesajele-inexistente-ale-dreptei-sau-viceversa/1579/
Va luarati cu vorba si nu l-ati urmarit pe Turcescu. O emisiune de batjocura la adresa Androneascai (care cred ca nu va fi prea afectata la cat e de devotata cauzei lui Ponta).
Apoi, Boureanu a spus ca cei trei tineri care au dus pizza USL (nu stiu unde) au fost “condusi” la sectia 3 politie pt a fi interogati.
Turcescu a sunat la sectie sa-i intrebe ce au avut cu ei, cel care a raspuns a zis ca nu cunoaste, trebuie sa se intereseze.
MRU a vorbit la telefon si a explicat de ce a cerut demisia lui Antonescu din fruntea senatului.
Si , ca sa pun si eu paie pe foc, l-am auzit pe Canacheu dupa masa la emisiunea lui Puscalau. Intrebat daca dupa alegeri vor colabora cu PNL, a raspuns: “lucram la asta”!
Puscalau: “pai asta e o stire”!
Bravo Canacheu…. daca esti in stare sa creezi o stire
Bravo Lazaroiu daca poti sa le dai senzatia ca nu este totul bloc
Bravo Basescu daca poti transmite activistilor USL sa nu comita ilegalitati la alegeri pt ca risca puscaria.
Bravo tuturor diversionistilor pentru o cauza dreapta.
La CIA nu sunt date numele celor cazuti ci numai cite o stelutza in loc de nume.
Glorie diversionistilor de dreapta daca au reusit ceva in timp ce colegii le aruncau cu hirdaie de rahat in cap
Cedric, in PDL exista o singura optiune: nea’ Vasile sa “negocieze” cu PNL-ul.. Din fericire nu va fi cum vrea nea Vasile, ci cum vrea TB. Nominalizarea premierului va arunca in aer toate calculele.
Citi …. daca tu dai mesajul asta…… atunci deputatii si senatorii PDL vor spune: Sa ma vad ales pe 9 si apoi ma duc singur sa negociez cu PNL-ul , de ce sa negocieze buldogul pe conta mea 🙂 Si daca 50 de noi alesi PDL fac asta…. negocierea lui Nea Vasile nu mai are object
tds
Nu ai foame ?
Daca esti in Italia deja , cauta un restaurant si maninca ceva . 🙂
TDS, daca as putea l-as baga pe Blaga cu capul in WC-ul de la gara. Omul nu a avut niciodata nici o strategie, singura lui strategie a fost sa ia un scor decent apoi sa se vanda, el si partidul, cui ii promite ca ii aduce la guvernare. De aia emite mesaje din astea: stati relaxati, baieti, desi nu atingem 30%, eu voi negocia cu PNL-ul. Insa cand face asta, el indeparteaza electoratul care nu e spalat pe creier.
salve , fii sigur ca atunci cand blaga anunta ca negociaza cu pnl e pe cale sa bata palma cu psd. 😀
De mirare ca lumea nu intelege profunzimea lui Ponta atunci cand cere un veto pentru USL. Este, totusi, cea mai evidenta solutie pentru iesirea din impas. Sa fie Ponta cel mai clarvazator politician, sau doar un sinucigas disperat? “Ai grija ce-ti doresti” ar trebui sa devina imnul tarii…
La Cristoiu se vorbeste despre candidatii (perechi) din unele colegii. Participa Videanu care vorbeste frumos despre Augustin Ofiteru (el ii lanseaza pe candidatii ARD in Bucuresti).
buna seara ! toata smecheria la alegerile din 9 decembrie consta in redistribuire. cum s-au fript pdl istii pe manevra lui hrebeciuc-bogdan olteanu de-au intrat in parlament cei de pe locurile 2, 3 asa se vor frige uslinosii. asa ca orice vot anti usl trimite gasca lui ilici la plimbare.
asa este, am spus-o de la inceput: acum USL are de infruntat mecanismul redistribuirii, care ia de la locul I si da locului II sau III.
vigilenta la alegeri , furaciosii sa fie prinsi rapid si usl nu are cum lua mai mult de 44 %.daca s-ar misca si procuratura mai cu talent in legatura cu jaful de la referendum ar da un semnal clar ca furtul nu este tolerat.
pe rtv-modificarea constitutiei
se da la schimb traseistii(eventual regionalizarea si premierul de la partidul cu cele mai multe mandate) cu limitarea atributiilor presedintelui si SCHIMBAREA/ANULAREA deciziilor ccr prin votul parlamentului.
@mircea
In ziua cind se aproba o lege care permite parlamentului sa treaca peste decizile CCR , Romania iese singura din UE . Statul de drept e unu singur . Nu poate fi nici macar “original” .
In varianta USL , regionalizarea are rol doar de a crea noi posturi bugetare . Cu naturala numire politica a unor sefi . Se va aproba cu cel putin 2/3 deoarece fiecare politician se gindeste la un post cald , statal , bine platit si fara raspundere in caz ca nu reuseste sa fie reales . Mentinerea regiunilor in paralel cu judetele e risipa curata si loc de plasare a prietenilor , dinozaurilor . Priviti la italieni si invatati . Cine vrea .
argumentul ?!?!
juzii de la ccr sunt numiti politic si scoruri stranse(gen 5-4) ar justifica interventia parlamentului 😯 sulfina barbu abia face fatza.
de acord,nici macar f-16 tau nu ar mai schimba nimic
– Cind se recunoaste de toti ca justitia e mai tare decit politica , adica ca decizile judecatoresti sint definitive si obligatorii pentru toti (indiferent ca sint luate cu 5-4 sai 9-0 ) , atunci si doar atunci politica va incerca sa numeasca persoane mai presus de oricare suspiciune in CCR . Asta implica tratative care duc la mare incredere in persoanele numite . In RO. a fost mereu o cursa la numirea “omului” fiecarei tabere care le putea ajuta la o adica .
– Legat de regiuni . La italieni au in exclusivitate 145.000 bugetari . In general se ocupa de aceleasi probleme ca provincile (judete la noi) . EX: daca nu ai permis de construit casa de la primarie , mergi la provincie . daca nici asta nu aproba , mergi la regiune care are ultimul cuvint . O triplicare de activitati fara rost dar cu cheltuieli extrem de ridicate .
Draga Stef,
Alegerile astea vor face diferenta pentru Romania! Sau vom fi condusi de niste farisei blestemati incompetenti la mana lui Ilici sau de bine sau rau vom avea un stat de drept. E greu, dar crede-ma ca nu avem incotro.
SUA ce zice? 😆
SUA zice ca la Gaza e Egiptul cel care va conduce sandramaua . 🙂
Hamas se tavaleste de ris .
MURPHY “Politica este arta de a obtine voturi de la saraci si fonduri electorale de la bogati, promitandu-le unora protectia fata de ceilalti.”
Un jurnalist de la Hotnews ii cere lui Videanu sa explice de ce Blaga tot spune de colaborarea cu PNL dupa alegeri. Nu sunt in stare sa reproduc raspunsul, e ….alambicat!
irtv
sursa avangarde (?)
usl 62 %
ard 15%
pai la reclama pe care o are ARD-ul in mediul rural nu cred ca scoate 10% 🙁 Sunt zone unde pur si simplu nu exista.
Avangarde este un institut pro-uls care a dat prognoze de 65% demiterea lui Basescu la referendum. Asta se numeste razboi psihologic sau daca doresti Psyop
Oricum eu sint unicul care ar obtine 103,5 % din voturi . In plus garantez ca nimeni nu ar indrazni sa declare : “avem camioane de dovezi/probe de fraudare “.
Bineinteles ca ma refer la persoane normale , nu satule de viata . 😆
Care sunt cifrele unui sondaj corect pana la urma? In tara asta se fura tot, pana si sondajele…
Are ARD in mod real in jur de 25%?
Nu cred. Dar poate sa ajunga acolo prin redistribuire. Aici este spilul pe care nu il inteleg anumiti boi incaltati de la PDL.
USL – 48%
ARD – 19%
PPDD – 14%
UDMR – 6%
PRM – 4%
Altii – Nehotarati – nu au raspuns – 9%
Multumesc! Nu m-ar surprinde sa ne trezim iar cu PRM in parlament. Cat despre ARD, nu e vizibila deloc. Eu ii am drept candidati pe Gherasim si Bazgan (parca). Nu s-au obosit sa faca door to door.
These polls are depressing. :S
Alea ar vedea campiile elizee repede 😉
Buna seara tuturor. Problema ARD este ca nu stie sa isi faca campanie electorala iar cand principalul tau comunicator este Vasile Blaga nu ai cum sa scoti un scor prea mare.
Buna seara! Campania e sublima, dar lipseste aproape cu desavarsire. E un embargou al unei mari parti a televiziunilor sau ARD nu vrea sa apara?
De maine facem noi campanie, cu ei sau fara ei! Nimeni nu o sa-mi fure tara!
Ce sanse are Biris? Am vazut ca omul e serios in campania asta, si-a luat chiar si un sediu vizibil pe Magheru, mai bun decat orice are ARD. La 8 dimineata erau chiar oameni in sediu.
Are sanse dar nu la 50% + 1, poate cu noroc la judetene!
Biris e intr-un colegiu mic, ca sa intre trebuie neaparat sa il traga pe Orban sub 50%. Cum in Bucuresti pe simularile dupa votul de la locale USL ar castiga toate colegiile cu peste 50%, candidatii ARD care ii trag pe USL-istii din colegiul lor sub 50% cam au locul asigurat in parlament. Daca USL ia tot cu peste 50% atunci de la ARD vor intra pe locuri duble in unele colegii, iar sanse au cei din colegii mari, Biris nu intra sigur pe algoritmul asta la ce procente are ARD.
Eu sunt in colegiul asta si chiar imi place Gabriel Biris. Si vreau sa il vad in Parlament.
super bine, votati cu doua maini!!!
Acum am dat si eu peste stirile de azi. Ma asteptam la un comunicat cetatean-politeia cu CCR si Diaconu.
In schimb ce vad pe hotnews? Mister Goe declara senin ca sentinta in cazul lui Diaconu e “o mare nedreptate”, decizia CCR idem. Deci primul ministru declara nici mai mult nici mai putin ca cele mai inalte curti judecatoresti fac nedreptati. Asta e cretin complet???
Dar ce ma mir cind la Navodari au iesit popii si ministrul inculturii Hashoti la mitingiala pentru arestat?
Si capac la toate, USL ne pregateste parlamentul care sa se aia pe Constitutie si CCR. Pai ce bine, da parlamentul o lege si nationalizeaza plus trimite la canal chiaburii, CCR declara neconstitutionala, se intruneste iar parlamentul si voteaza ca nu le convine. Totul e sa fie 2/3. Curat stalinism, nu alta.
Iar aia pe blogary au luat-o razna. Scriu mereu cum vine apocalipsa USL, correea de nord scrie pe tara, si dupa aia propovaduiesc minunatul mijloc de” lupta”: stati acasa pe canapea.
Salut! 🙂
Am avut o mare satisfactie cu CCR-ul. Nu am scris postarea chiar degeaba, a cazut la fix!
Pe blogary au devenit extremisti. Am comentat si eu acolo si pentru simplul fapt ca am sustinut ca statul trebuie sa aiba o anumita implicare sociala am fost catalogat ca postac, socialist, potaie amarata si alte apelative din partea a catorva persoane care nu au nicio legatura cu viata reala. Dreapta pe care o vad ei nu ar castiga mai mult de 10% in nicio tara.
reiau rugamintea pentru toata lumea: Va rog sa cititi cu maxima prudenta cele scrise de Blogary si sa NU comentati cele scrise acolo.
Cat despre Blogary, nu comentez.
Comentez eu. Nu cred ca dreapta exclude rolul statului de a asigura o minima educatie tuturor copiilor. Nu cred ca un stat poate performa fara educatie. Nu cred ca dreapta exclude rolul statului de a incuraja natalitatea, mai ales intr-o tara care are deja mari probleme cu sistemul de pensii datorita rolului demografic. Nu cred ca dreapta exclude siguranta tuturor cetatenilor. Nu cred ca a fi extremist te transforma intr-o elita care are clarviziune asupra societatii. Sunt insa si acolo cativa oameni de toata isprava, sau cel putin asa par.
Omule, crede-ma, eu nu comentez nu pentru ca nu pot, ci ca nu vreau 🙂
Sunt convins de asta, nu aici bateam. Am citit si eu ultimele postari Blogary si m-am enervat. PPDD sau UDMR, oameni care boicoteaza.
Pai cu PPDD, nu sunt lucrurile limpezi? Partidul traseistilor 🙂
Din ziarul adevarul
“In unele cazuri, candidaţii aceluiaşi partid nici nu se mai feresc să se atace în public. Astfel, candidatul ARD William Brânză, care vrea un nou mandat de deputat în diaspora, l-a atacat pe colegul său de partid Eugen Tomac, candidat într-un alt colegiu din străinătate. De altfel, Brânză l-a atacat şi pe un alt candidat ARD în diaspora, Viorel Badea.
România are patru locuri de deputaţi în diaspora şi este clar că ARD nu va reuşi să aibă decât unul sau doi, chiar dacă alianţa are scoruri mai bune în străinătate decât în România. ”
Mai oameni buni , cu cine drac sa votez eu din diaspora cind citesc asa ceva ?
Sa incep sa ma droghez ? Sa ma apuc de baut ? Pricepeti halul de candidati sau nu ?
Incearca sa nu gandesti si voteaza ARD.
NU. Citeste postarea asta, gandeste-te la argumente si voteaza daca ele te conving.
http://politeia.org.ro/editorial-opinii/pozitia-comunitatii-politeia-un-vot-pentru-statul-de-drept/727/
stefane, pai “atacurile” sunt doar niste contraatacuri inclusiv la pozitia de la zisul referendum; asta este ce imi amintesc; din pacate, nu am notat 🙁
@ Finante Azi
“incearca sa nu gindesti …….” Cred ca rezultatul unui astfel de “efort ” intelectual . 🙂
Noapte buna . 🙂
noapte buna, Stef 🙂
Ma duc si eu, noapte buna tuturor, pe maine! 🙂
Noapte buna!
buona notte 🙂
..
zappam pe o comedie italiana la tvr 1-oricum n-am inteles nimic din cat am urmarit,da erau niste tipe super mishto.acum inteleg de ce Stefan a ales italia 😆
parchez si eu
noapte buna all 🙂
Am fost saptamana trecuta pri tara, nu doar prin Bucuresti. Impresia mea este ca ARD-ul VREA sa piarda alegerile. Afisele electorale tradeaza deja resemnarea. S-au predat deja. Blaga este in barca PSD-ului, prea comod priveste intreaga situatie. Altfel nu-mi explic.
Gunoi uman, crescut in cultura europeana si educat in cultura GRU/KGB 👿
http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/antonescu-basescu-si-ai-lui-s-au-purtat-in-europa-ca-niste-slugi-eu-am-crescut-in-cultura-europeana-284880.html
salut tuturor. Roma antica era mai divizata decat RO de azi (si nu-l cunosteau pe tata Marx sau pe mos Kaghebila). Dar cand a izbucnit urletul HANIBAL ANTE PORTAS, au facut ce trebuie. Si noi MUSAI sa facem la fel. Mai aproape de noi, numai un naiv poate crede ca Churchill si Roosevelt il iubeau pe Stalin, dar spectrul unei lumi nazisto-japoneze i-a unit. Si noi MUSAI sa facem la fel. Fie ca Forta sa fie cu noi, sau mai pe scurt: PE EI, PE EI, PE MAMA LOR.
@intamplator. Eu l-am votat pe VAdim in 2000: daca ajungea la Cotroceni, il DEMITEA prlamentul in 30 de zile (pe atunci se putea) si s-ar fi reluat alegerile, unde STolojan avea o sansa contra lui Ilici.
PP-DD NU (adica NU) ia din voturile ARD. PPDD ciupeste credulii (sunt politicos) din stanga PSD, pomanagii, clientii de caritas-uri, ceva lumpen (de ce credeti ca e Ponta disperat la acest capitol?). Orice vot PPDD e unul mai putin pt. PSD. PS. Un sondaj Dancu cifra nostalgicii dupa Ceausescu la 40%. Daca toti acestia ar fugi la PPDD nu am mai avea PSD (evident ca vor fi si alte consecinte).