Revista Presei – 25 Iunie / În căutarea “acarului Paun”
25/06/2013 | Autor theophyle Categorii: Stiri / Revista Presei |
Bună dimineata intr-o zi de marti. În ţară, vremea va fi în general instabilă marţi, iar în regiunile intracarpatice valorile de temperatură vor continua să scadă. Vor fi înnorări, averse, descărcări electrice şi intensificări de scurtă durată ale vântului, ce vor lua trecător şi aspect de vijelie, în prima parte a zilei în vest, centru şi nord, precum şi în zona de deal şi de munte, apoi mai ales în centru, sud şi est. Ploile vor avea şi caracter torenţial şi pe arii restrânse va cădea grindină. Cantităţile de apă vor depăşi 20 l/mp şi izolat 40…50 l/mp. Temperaturile maxime vor avea valori de la 19…20 de grade în Dealurile de Vest, până la 34…35 de grade în sudul Munteniei, iar cele minime se vor situa între 10 şi 20 de grade, uşor mai ridicate pe litoral. Indicele temperatură-umezeală va atinge şi va depăşi uşor pragul critic de 80 al disconfortului termic local în Muntenia şi Dobrogea şi izolat în sudul Moldovei şi al Olteniei.
În Bucureşti, vremea se va menţine călduroasă, dar va deveni în general instabilă. Cerul va prezenta înnorări temporar accentuate şi mai ales seara şi în prima parte a nopţii, se vor semnala averse, descărcări electrice şi intensificări de scurtă durată ale vântului, care pot lua aspect de vijelie. se va menţine călduroasă, dar va deveni în general instabilă. Cerul va prezenta înnorări temporar accentuate şi mai ales seara şi în prima parte a nopţii, se vor semnala averse, descărcări electrice şi intensificări de scurtă durată ale vântului, care pot lua aspect de vijelie. Vor fi condiţii de grindină. Temperatura maximă va fi de 33…34 de grade, iar cea minimă se va situa în jurul valorii de 18 grade. Indicele temperatură-umezeală (ITU) va atinge pragul critic de 80 al disconfortului termic.
Curs valutar BNR valabil azi: 1 EURO = 4. 5209 RON; 1 USD = 3. 3472 RON; 1 EURO = 1. 3227USD; Francul elvetian 3. 6853 RON. Gramul de aur 141.9024 RON.
Fenechiu, Grapini, existaţi? Haosul din turism şi transporturi provoacă tragedii pe şosele. A doua mare tragedie din turismul românesc, după incidentul de la Baloteşti din ’95, când un avion cu 60 de persoane s-a prăbuşit“ „Foarte mulţi transportatori lucrează la negru, de aici şi lipsa de control asupra autocarelor, defecţiuni tehnice, evaziune fiscală şi alte probleme“, spune Daniel Micu, directorul general al companiei de transport persoane Atlassib. La aproape 20 de ore de la tragicul accident în urma căruia 18 români aflaţi în vacanţă şi-au pierdut viaţa iar alţi 29 au fost răniţi după ce un autocar închiriat de agenţia de turism Mareea Comtur s-a răsturnat într-o prăpastie în Muntenegru, nici ministrul turismului Maria Grapini, nici Relu Fenechiu, ministrul transporturilor, nu au ieşit cu o declaraţie. Mai mult, autorităţile nu au anunţat că ar fi reţinut vreun responsabil pentru acest accident. Aceasta este cea mai mare tragedie din turism din ultimii 18 ani, considerată de jucătorii din turism al doilea cel mai tragic eveniment după prăbuşirea unei aeronave Tarom cu 60 de persoane la Baloteşti în 1995. Cine se face responsabil de acest eveniment? Nimeni nu îşi asumă vreo vină până acum, nicio persoană nu a fost reţinută de poliţie, iar autorităţile spun doar că au demarat ancheta. Cazul scoate la iveală situaţia haotică din turism şi transporturi de călători unde licenţele sunt date prin încălcarea legilor. Fostul ministru al transporturilor Anca Boagiu a acuzat dur noua conducere, afirmând că licenţierea transportului de călători se face „mafiotic“. În plus, pentru că şoferi români nu sunt aspru penalizaţi pentru încălcarea regulilor de circulaţie aşa cum se întâmplă în Austria sau Germania, frecvenţa acestor accidente este mult mai mare. România este pe locul 5 la nivel european la frecvenţa accidentelor rutiere cu victime, deşi parcul de maşini este la jumătate faţă de media UE. Spre comparaţie, în Italia, după ce vasul de croazieră Costa Concordia a eşuat, incident ce s-a soldat cu trei morţi, 20 de răniţi şi 40 de daţi dispăruţi, căpitanul italian a fost reţinut de procurori şi ulterior a ajuns după gratii. […] Autocarul care s-a răsturnat aparţine familiei Grigore, care administrează două companii în turism. Gregory Tour Serv este deţinută de Iuliana Mihaela Grigore şi Ştefan Grigore. Firma a avut afaceri de 5,7 mil. lei (1,3 mil. euro) şi pierderi de 515.000 lei (circa 119.000 euro), la opt angajaţi, potrivit datelor de la Finanţe. Gregory Tour Holiday, cea de-a doua firmă, este deţinută de Viorica Ioana Grigore. Integral aduce Ziarul Financiar
Sondaj. Un român din trei crede că USL se va destrăma. Potrivit cercetării „Barometrul de opinie publică – Adevărul despre România“, realizată de INSCOP Research la comanda ziarului „Adevărul“, 37,6% din respondenţi consideră că tensiunile din Uniunea Social Liberală vor avea drept consecinţă ruperea alianţei. Potrivit cercetării „Barometrul de opinie publică – Adevărul despre România“, realizată de INSCOP Research la comanda ziarului „Adevărul“, 37,6% din respondenţi consideră că tensiunile din Uniunea Social Liberală vor avea drept consecinţă ruperea alianţei. Dintre românii care cred că USL se va rupe la un moment dat (37,6%), fie înainte sau după alegerile prezidenţiale din 2014, fie înainte de alegerile parlamentare din 2016, 60,7% apreciază că PSD va rămâne la guvernare în eventualitatea unei destrămări a alianţei. Numai 19% din cei 37,6% cred că PNL va rămâne la guvernare, relevă sondajul „Barometrul de opinie publică – Adevărul despre România“, realizat de INSCOP Research la comanda ziarului „Adevărul“, în perioada 28 mai – 3 iunie 2013. Sondajul a fost realizat pe un eşantion de 1.055 de persoane şi este reprezentativ pentru populaţia României de 18 ani şi de peste 18 ani. Eroarea maximă admisă a datelor este de ± 3%, la un grad de încredere de 95%. Deşi diferenţele de opinii din interiorul USL sunt bine cunoscute, numai două treimi dintre români (66,9%) au auzit de conflictele din alianţă provocate de declaraţiile publice contradictorii ale unor reprezentanţi ai PNL şi ai PSD. Dintre românii care nu au auzit despre aceste tensiuni (33,1%), cei mai mulţi sunt, probabil, mai puţin interesaţi de viaţa politică şi cu un acces redus la mijloacele de informare mass-media. Integral in Adevarul.
„Dosarul Transformatorul”. Procesul care „îl trimite” pe Fenechiu înapoi la taraba cu blugi. Ancheta în cazul ministrului Transporturilor este aproape de prima sentinţă. Avocaţii lui Relu Fenechiu fac planuri pentru a amâna decizia. Pentru a fugi de Justiţie, liberalul ar demisiona din Parlament. Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu (47 de ani), va da examenul cu Justiţia pe 4 iulie la Înalta Curte. Este ultimul termen stabilit de magistraţi în dosarul „Tranformatorul”. Până atunci, liberalul analizează toate posibilităţile pentru a întârzia sentinţa. Relu Fenechiu şi fratele său, Lucian, acuzat în acest dosar, au refuzat să dea declaraţii în faţa magistraţilor. Surse liberale au explicat că, cel mai probabil, avocaţii lui Fenechiu vor încerca amânarea procesului din motive procedurale până în toamnă, deoarece a început vacanţa judecătorească. O altă variantă, luată în calcul de ministru, este demisia din Camera Deputaţilor şi mutarea dosarului la Tribunalul Iaşi. Este metoda brevetată de Dan Voiculescu, care şi-a dat demisia din Senat, iar dosarul de corupţie s-a mutat de la Înalta Curte la Tribunalul Bucureşti. În cazul în care Fenechiu va fi găsit vinovat în acest dosar, liberalul trebuie să părăsească fotoliul de ministru. El este singurul membru al Guvernului care este trimis în judecată pentru fapte de corupţie. Comisia Europeană a atras atenţia în ultimul raport asupra Justiţiei că miniştrii cu probleme de integritate sau penale nu au ce căuta în Guvern. „Cerinţele constituţionale, inclusiv suspendarea din funcţia de ministru în cazul trimiterii în judecată, vor trebui aplicate în integralitate,” arăta Comisia. Premierul Victor Ponta a explicat luna aceasta că dacă ministrul va fi condamnat, trebuie să-şi dea demisia: „Dacă îl condamnă în prima instanţă, ceea ce sigur nu-mi doresc, în acea zi domnul Fenechiu va demisiona”. Integral in EVZ
USL îl propune pe Lilian Zamfiroiu în locul lui Andrei Marga. Severin (PSD): “Rolul preşedintelui ICR e de manager, nu de a-şi promova un cult al personalităţii”După forţarea demisiei lui Andrei Marga de la şefia Institutului Cultural Român, USL a agreat numele lui Lilian Zamfiroiu pentru a prelua preşedinţia instituţiei. Propunerea ca diplomatul Lilian Zamfiroiu să fie noul preşedinte al ICR a fost confirmată pentru gândul de senatorul PSD Georgică Severin, şeful Comisiei de Cultură din Senat. Nominalizarea lui Zamfiroiu va ajunge mâine în Biroul Permanent al Senatului, ulterior, acesta urmând să fie audiat în Comisia de Cultură şi mass-media. “Este propunerea USL ce va fi înaintată marţi Biroului Permanent al Senatului după care vom audia candidatul şi îl vom supune aprobării plenului Senatului probabil miercuri, bineînţeles dacă va trece de audieri”, a explicat Severin. Lilian Zamfiroiu este adjunctul lui Nicolae Manolescu la Delegaţia Permanentă a României pe lângă UNESCO, la Paris. Întrebat care este explicaţia pentru care USL a optat în primul rând pentru un diplomat, senatorul Georgică Severin a invocat relaţia pe care acesta va trebui să o aibă cu MAE. Lipsa de colaborare cu ministrul de Externe, Titus Corleţean, a fost menţionată de Andrei Marga, într-un interviu acordat gândul, înaintea demisiei, ca explicaţie pentru disfuncţionalităţile grave pe care i le-a reproşat premierul Victor Ponta. “Sarcina ICR este să promoveze cultura pe plan extern. Preşedintele ICR are nevoie de contacte externe, trebuie să asigure colaborarea instituţională în primul rând cu Ministerul Afacerilor Externe, chiar şi cu Senatul. Rolul preşedintelui este de manager, nu este acela de a-şi promova un cult al personalităţii”, a explicat Severin, pentru gândul. Integral in Gandul.
Arierate: Metodă românească de păcălire a UE. Conducerea CFR SA a emis zilele trecute o dispoziţie ce obligă furnizorii companiei să încaseze facturilor emise către CFR SA doar după ce vin banii de la buget. Dispoziţia împiedică astfel furnizorii să ceară penalităţi şi dobânzi companiei şi vine la trei luni de când astfel de practici au fost interzise atât de către Comisia Europeană, cât şi de legea română. Conducerea companiei CFR SA, subordonată Ministerului Transporturilor, a emis pe data de 14 iunie o dispoziţie prin care cere tuturor directorilor subordonaţi să introducă în contractele finanţate de la buget ce vor fi semnate o clauză conform căreia furnizorii CFR SA nu pot pretinde plata lucrărilor făcute mai devreme de 5 zile de momentul la care compania de stat primeşte fonduri de la Guvern, deci indiferent de data emiterii facturii. Dispoziţia directorului se aplică ”tuturor contractelor încheiate la nivelul sucursalei (…) având ca sursă de finanţare fonduri primite de la bugetul de stat”. Mai precis, dacă acum un furnizor are dreptul de a fi plătit în aproximativ 30-45 de zile de la momentul la care a încheiat lucrarea şi a emis factura, directorul general impune ca în viitor furnizorii să ceară plata cel mai devreme la cinci zile după ce CFR a primit bani de la buget. În consecinţă, în cel mai bun caz, firmele pot aştepta luni bune până când bugetul CFR este alimentat cu sumele necesare. Problema este că dispoziţia directorului general al CFR SA, George Micu, nu numai că încalcă legea românească, dar şi prevederi europene. Directiva combaterii plăţilor întârziate, 2011/7, impune ca plata să se facă la 30 de zile de la recepţia lucrărilor. Legea 72/2013 ce transpune în legislaţia noastră această prevedere europeană interzice explicit practica, menţionând: ”Părţile nu pot conveni cu privire la data emiterii/primirii facturii. Orice clauză prin care se stipulează un termen de emitere/primire a facturii este lovită de nulitate absolută”. În plus, şi directiva europeană şi legea românească stabilesc că plata se face la 30 de zile de la emiterea facturii. Dispoziţia şefului CFR SA nu numai că este ilegală, ci fără valoare juridică în faţa instanţelor de judecată care ar analiza o pretenţie de plată a penalităţilor, formulată de furnizori. Integral in Romania Libera
Scandalul managementului profesionist la companiile de stat. Christian Heinzmann, managerul companiei Tarom, despre scurtarea mandatului cu 3 ani: Am fost fortat sa iau aceasta decizie de catre Dan Pascariu, seful CA, altfel vor exista consecinte serioase – demiterea mea imediata. Cred ca scopul este sa fiu inlocuit cu altcineva, astept ca situatia sa-mi fie clarificata de primul ministru / Dan Pascariu: A semnat de bunavoie, nu l-a fortat nimeni. Al treilea scandal legat de managementul privat la companii ale Ministerului Transportuilor: Christian Heinzmann, CEO-ul belgian al Tarom, il acuza pe Dan Pascariu, seful Consiliului de Administratiei al companiei, ca l-a fortat sa accepte reducerea mandatului in fruntea companiei sub amenintarea demiterii. Heinzmann a confirmat pentru HotNews.ro ca vineri, 21 iunie, a semnat o anexa la contractul prin care mandatul sau se reduce de la patru ani la doar un an, facand ca sefia sa la TAROM sa se incheie practic in luna noiembrie a anului in curs. Debarcarea fortata a lui Heinzmann are loc pe fondul unei evolutii pozitive a companiei, dupa cum arata cifrele comunicate de Tarom. In replica, presedintele CA al Tarom, Dan Pascariu a declarat pentru HotNews.ro ca Heinzmann a semnat de bunavoie documentul. Reducerea costurilor inregistrata la TAROM a fost conjuncturala, provine din reducerea costurilor cu combustibilul, nu e un efect direct al managementului”, a explicat Pascariu. ” Heinzmann a fost mai degraba deranjat de numirea lui Nicolae Demetriade (ca director executiv – n.red.), desi decizia nu ii afecta pozitia”, a mai spus Pascariu. Reducerea costurilor inregistrata la TAROM a fost conjuncturala, provine din reducerea costurilor cu combustibilul, nu e un efect direct al managementului”, a explicat Pascariu. ” Heinzmann a fost mai degraba deranjat de numirea lui Nicolae Demetriade (ca director executiv – n.red.), desi decizia nu ii afecta pozitia”, a mai spus Pascariu. Integral la Hotnews
Alegeri europene. Conservatorii joacă la două capete în USL. PC caută soluţii pentru participarea la alegerile europarlamentare de anul viitor. Partidul lui Voiculescu încearcă să negocieze atât cu PNL, cât şi cu PSD, prezenţa pe liste comune. Conservatorii lui Dan Voiculescu şi-au pierdut din curaj şi nu mai sunt atât de decişi să candideze pe cont propriu la alegerile europarlamentare de anul viitor, aşa cum anunţau la mijlocul lunii mai a.c. Din acest motiv, liderii PC bat şi la uşa PNL, partenerul tradiţional din Alianţa de Centru- Dreapta, cât şi la uşa PSD, încercând negocieri privind participarea pe liste comune. Potrivit unor surse parlamentare, jocul dublu al PC l-a iritat pe preşedintele PNL, Crin Antonescu. Duminică seară, el le-a transmis voalat conservatorilor că ştie de planurile lor. „Sentimentul meu a fost acela că Daniel Constantin e mult mai apropiat de PSD (…) Dacă vor să oficializeze legătura cu PSD e foarte bine, atunci să facă asta”, a spus liderul PNL. Liberalii nu sunt, potrivit unor surse din partid, prea îngrijoraţi de perspectiva unei apropieri dintre PC şi PSD, chiar dacă asta i-ar face să mai piardă din sprijinul mediatic al Antenelor lui Voiculescu. Social-democraţii nu ar fi atât de ahtiaţi după o alianţă cu conservatorii, având în vedere istoria relaţiilor dintre Victor Ponta şi Dan Voiculescu, sunt convinşi liberalii, după cum informează surse EVZ. Ei consideră că anunţul PC, de săptămâna trecut, potrivit căruia ACD nu funcţionează nu este altceva decât „un calcul politic”. Integral in EVZ
Va urez o zi buna!
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Buna dimineata!
Lilian Zamfiroiu – fost redactor sef al revistei Universitatea Comunista
http://www.danbadea.net/
Buna Dimineata
Buna dimineata,
pai Marga nu putea sa aiba un urmas mai bun!
Buna Dimineata Cedric,
Au astia din PSD o rezervza uriasa de sinecuristi comunisti cat cuprinde!
o zi buna tuturor!
Buna Sare!
Buna dimineata!
Vad ca indiferent cata pauza fac de la stirile noastre, parca nimic nu e diferit si nu am pierdut nici un episod important. Nici macar nu poti derula pe repede inainte filmul sa vezi daca se termina bine sau prost ca parca sta pe loc, atat de monoton e. Curat vesnicie romaneasca. 🙂
Sa aveti o zi buna!
Buna Moldo,
te asigur ca o sa se termine cand spectatorii se vor trezi si nu vor mai dori sa participe la mascarada. Pana atunci se deruleaza scenariul.
buna dimineata ! Romania … tara din care scapa cine poate .cred ca cetatenii tarii ar trebui sa refuze sa mai plateasca taxe unui stat mafiot , coabitac , aflat la cheremul unor infractori si pucisti.
salut Ziggy,
trebuie sigur, din nefericire de vor executa silit daca vei fi singur – trebuie ca 100 de mii de oameni sa o faca impreuna!
buna dimineata;
corect ales ” cautarea acarului paun”
din nou “presa se da in stamba”,vrea sange!acel tragic accident face parte din seria ” intamplari care n-ar trebui sa se intample”
zf -si probabil media toata-vrea ” arestati”: ce vina are agentia de turism? care e vina rar sau mt daca autobuzul a fost verificat la timp si avea licenta in regula?
este o ” eroare umana” se pare;acel sofer conducea cu peste 50 km/h viteza max admisa in zona;
intrebarea ar trebui sa fie : de ce??poate ca bause in seara premergatoare accidentului
un posibil raspuns: in romania exista pe sosele tot felul de limitari inutile de max 30,de max 50 unde poti conduce linistit cu 50 sau 70 km/h;poate ca soferul s-a crezut in romania;
mortii pe sosele! toti o tin ” langa ” cu indisciplina soferilor-absolut corect-sau cu starea tehnica;
nimeni nu sufla o vorba despre starea drumurilor!!!!
ca sa dau un exemplu: in2001 ,la un an dupa modernizarea soselei pitesti ramnicu valcea,numarul accidentelor pe drumul acela a scazut cu 60 % fata de perioada dinaintea modernizarii!!!
pricepe cineva???
cu cat a scazut numarul accidenteleor pe ruta bucuresti constanta,dupa terminarea autostrazii??
cu cat a scazut numarul accidentelor in pitesti dupa ce s-a terminat centura ocolitoare??
astea sunt cauzele reale nu ” starea tehnica “
@theo 9 07
azi esti in ” perioada optimista”?
ai uitat ca mama prostilor e mereu gravida?si intotdeauna naste cel putin tripleti!
Buna dimineata @intamplator,
nici vorba. Astazi sunt la fel de pesimist ca de obicei. Stiu cu o probabilitate destul de ridicata ca “spectatorii” nu se vor trezi prea curand si nu sunt sigur ca se va intampla in viata mea.
Urmarile accidentelor de circulatie in anii democratiei originale
1. Aproximativ 60.000 persoane ucise pe sosele intre 1990 -2013
-peste 2.500 de persoane fiind ucise anual in evenimente rutiere echivalentul disparitiei de pe harta tarii a unei localitati rurale de marime medie;
2 Aproximativ 138.000 raniti grav. intre 1990 -2013
– peste 6.000 de persoane ranite grav; in medie anual
Se pune intrebarea cate miliarde ne costa aceste accidente rutiere deorece urmasii decedatilor au dreptul la pensie de urmas. iar multi din cei accidentati grav devin asistati sociali.
raspuns ” cert”
mult mai mult decat ar fi costat 2000 km autostrazi-chiar si la preturi”romanesti”
Din toata balbaiala de aseara de la b1 in legatura cu accidentul din Muntenegru, a reiesit clar cat sunt de incompetenti si mincinosi guvernantii, in special Ponta si Dusa. Ultimul si-a schimbat declaratia in doua ore, mintind cu o seninatate revoltatoare ca sa ascunda minciuna lui Ponta.
Ioana Ene trage concluziile:
http://www.ziare.com/stiri/accident-muntenegru/nenorocirea-ca-oportunitate-electorala-1242810
Buna cedric,
asta nu este guvern, este o menajerie!
pentru interesati – Ştiri Externe: 25 iunie 2013 / ”Rubygate” şi putrefacţia oligarhilor
Buna Dimineata
Am auzit una buna
http://aronafter65.wordpress.com/2013/06/25/ministri-spun-lucruri-trasnite-3/
salut!
http://www.evz.ro/detalii/stiri/revizuirea-constitutiei-instanta-suprema-a-desfiintat-propunerile-care-ingenuncheaza-ju-1044211.html
Bine ca m-am uitat, ca era sa dau si eu linkul. Obseravtiile ICCJ fac praf nenorocitul asta de proiect de constitutie.
chiar nu avea importanta! Lucrurile sunt la obiect si completeaza si editorialul lui Cristoiu, cared devine pe zi ce trece un comunist simpatic 😆
Buna 🙂
incepe sa castige fani 😛 Are un viraj interesant la batranetze 😆
inca o “copita” data mizeriei de constituii??? a lu’kkrau:
http://expertforum.ro/wp-content/uploads/2013/06/Pol-Brief-23.pdf
buna dimineata, cu tristete… http://politicstand.com/iertati-ne/
Buna Dimineata Angela 🙂
Excelent articol, doamna Tocila! Multumiri!
multumesc si eu !
buna ‘mneatza,
dupa crina urmeaza lilian, asa ca asteptam cu interes reginanoptzii sau noapteamintzii
Salut Nikule,
mi-ai lipsit. Credeam ca poetul lu’ peste prajit “cap de ou” te-a intimidat cu admonestarea lui 🙂
nu erea cazu’, cel putzin de data asta (sper sa nu creaza in continuare ca “din cauza lui” mi’am sters contu’ de pe monstruozitatea aia de feisbuc)!
ha, ha 🙂
stalpii societati.
buna ziua.
A urmarit cineva la ce ora au inceput primele stiri tv despre accidentul dein muntenegru?
Vreau sa fac un orar cu ce s-a intamplat.
Prima stire a aparut pe agentiile straine la ora 21:15 (AFP si reuters) le-am primit pe fluxul la care sunt abonat. Cred ca si guvernul Romaniei este abonat la aceleasi fluxuri.
multumesc teophyle
La jurnalul de la ora 20.00 era pe B1. Chiar mai devreme era stiut pe Twitter si Facebook.
Salutare tuturor,
Aceasta propunere mi se pare cea mai buna E din categoria Bobul bobilor ”“Justiția se înfăptuiește în numele legii cu respectarea prevederilor mai favorabile…”.
Va dati seama ce specimene cu facultate poate chiar doua bantuie prin Parlamentul Ro. Ma intreb cum va fi tradusa in engleza aceasta fraza ca sa poata pricepe onorabilii experti de la Comisia de la Venetia.
In schimb vad ca media manipuleaza la greu cu accidentul din Muntenegru,
Salut Ion,
Presarii si prestatorii de serviciu tre’ sa-si faca treab pentru care sunt platiti. Cred ca marele filololog Crin Antonescu o sa o traduca in limba semnelor “da’ mader end da’ fader of da’ constitushen”
salut
Spune dna Tocila:
“Iertați-ne că azi de Rusalii ne-am dus la plajă și la grătare în loc să fim pe străzi cerând demisia guvernului și dizolvarea Parlamentului…”
….
Daca va puneti o secunda in pielea celor pe care vreti dvs sa iasa cu furcile pe strazi si sa dea de pamant cu guvernul, veti intelege ca oamenii nu fac diferenta intre hotii, si incapabilii care ne guverneaza si hotii si impotentii care vor sa le ia locul. Din strada toti par cam la fel.
Cu o opozitie care are doar o activitate de iatac de cules activisti , cu o opozitie nearticulata nu poti pretinde omului simplu sa se insoleze la 40 grade. Bulgarii care manifesta simt ca au o alternativa… romanii cind vad alternativa pampalailor mai bine stau la gratar sau acasa.
…
Dati-le o alternativa dna Tocila si vor iesi, tot asa cum ies cind cistigam la fotbal.
ce alternativa pot eu sa ofer din postura de blogger? Nu e treaba mea să ofer alternative, e treaba politicienilor, eu insă pot semnala o stare de fapt, ceea ce am și făcut.
Exact, este treaba politicienilor sa se demonstreze pe ei ca fiind o alternativa.
Ori asta este greu. Poporul nu este convins ca a aparut noua generatie de politicieni aspiranti- cinstiti, curati, onesti, cu viziune, cu tortza in mana. Atita vreme cat 20 de ani nu au vazut asa ceva in fauna politica a tarii.
Trebuie doar ca unii politicieni sa arate ca sunt altfel, iar diferenta sa se vada si din cosmos, si atunci poporul va iesi.
Noi asteptam pe dos: Hai sa iasa poporul, si sa ne cocotzam in spinarea poporului sa conducem trebile tarii
Calul troian din Constituţie
Constituţia din 1991 a avut în conţinutul ei un articol aparent modest, art.114, alin. (4), aparent fără o importanţă covârşitoare pentru impactul asupra vieţii sociale şi economice, pe timpul valabilităţii lui. În acest articol se prevedea în mod expres faptul că: „ în cazuri excepţionale, Guvernul poate adopta Ordonanţe de urgenţă…”. În mod normal, ar fi trebuit să urmeze un articol în care să fie explicitată sintagma „ caz excepţional”.
Articolul 114, aliniat (a) din Constituţia din 1991 şi articolul 115, aliniat (a) din Constituţia din 1993, au creat actualii super-îmbogăţiţi ai României. Ele au fost porţile de aur prin care politicienii şi cohortele clientelei au pătruns în „ Peştera lui Ali-Baba”, respectiv în visteria ţării. Cum? Printr-o acţiune simplă şi lipsită total de scrupule: prin emiterea unor ordonanţe de urgenţă, ori de câte ori interesele de gaşcă, de grup clientelar, politice, sau chiar interesele personale ale unor lideri, au impus acest lucru. Cine a oprit toate guvernele post-revoluţionare, să adopte ordonanţe de urgenţă, de câte ori au vrut, când au vrut şi cum au vrut? Nimeni! Nici chiar Legea
Actuala conctitutie este o mineriada soft impotriva poporului roman
http://www.ziuaveche.ro/opinie/calul-troian-din-constitutie-174856.html
salut Observatorule (doi)
exact despre asta a scris @cetatean din februarie, acum au inteles si uni presari 😆
rectificare la ceea ce spuneam azi dimineata despre accident:pare a nu fi numai ” eroare umana”
apar prin presa ” noutati”
unul din soferi era de fapt politist-e drept sofer in politie-si conducator auto ” in timpul liber”
un pasager in plus netrecut pe lista-sotia sau ceva ruda cu cei de la agentia de turism,oricum un ” blatist oficial”
retrag ” eroarea umana” si inlocuiesc cu ” merge si-asa” pana se intampla si conform “intelepciunii mioritice” se va spune” ghinion,domle ,ghinion”
nu e ghinion,e inca o mostra de cum merg lucrurile in tara asta= ” fusharai si blaturi ” sportul national
inca odata scuze,ca m-am grabit cueroarea umana”
ramane valabil ce spuneam despre relatia nr accidente-stare drumuri;
e pana la urma un nou ” caz mihailesti”-ala cu azotatul;
un nlant de ” merge si-asa” pana nu mai merge
si un off topic la accidentul din muntenegru si cel de la mihailesti:
in muntenegru oamenii au ajutat efectiv la salvare la mihailesti multi din cei ce au murit-satenii-erau la ” praduit azotat din masina care ardea”
comentariile sunt inutile
din nefericire mai stiu exemple de acest gen 🙁
Pentru cei care au cateva momente pentru una din cele mai importante institutii ale lumi moderene – Calendar: Xerox Parc
Buna ziua tuturor
A mai observat cineva spectacolul pe care il da Ponta cu ocazia accidentului din Muntenegru? Poate sunt eu mai ciudat dar nu mi se pare normal sa declari doliu national la fiecare accident mai marisor (au murit cumva luptand pentru tara si nu stim noi?). Zilnic mor oameni in accidente pe soselele patriei (multi nevinovati) si nu declara nimeni doliu national pentru acestia. Mai mult, Ponta a declarat ca guvernul va asigura ajutoare pentru familiile celor care au decedat in accident. Pai pentru ceilalti care mor in accidente rutiere de ce nu da nimeni bani? Ca, vorba cuiva de mai sus, zilnic dispare de pe harta tarii o localitate rurala medie. Ar trebui s-o ducem tot intr-un doliu national. Si presa nu sufla o vorba.
Salut Alex,
Bineinteles ca aveti dreptate si bineintele ca acesta este un circ ordinar. Absolut de acord cu opinia despre “doliul national”
la populismu’ deșăntzat al presii, gubernu’ răspunde c’unu’ și mai și.
la așa popo’, așa populism!
dacă mai erea nevoe de o demonstratzie că romunia e supt ocupatzia populului romun, cel amintit mai sus că sare de fieșcare dată “sa dee o mîna d’ajutor” cînd are loc cît’un accident în care sînt angrenate diferite valori materiale “recuperabile”, și care popo’ si’a ales mereu conducătorii care să’i asigure acces nestingherit la mașina de tocat uameni reprezentată de retzeaoa natzională de drumuri și “avtostrăzi”, fără f’un pericol concurentzial din partea retzelii feroviare, care retzea este păstrată în rezerva strategică de fiare vechi, pentru cînd s’o termina industria lu’ ceashcă de tăiat
OK,
Credeam ca mi se pare mie, ca prea tace toata presa si joaca jocul astora.
Multumesc pentru raspuns
presa isi face datoria fata de stapani. mare lucru sa nu vedem gurnalisti cantand vesnica pomenire.
Fariseism, prefacatorie, teatru -asta e comportarea guvernului. Cica toti ministrii au venit azi la sedinta de guvern imbracati in negru! Or mai fi multi prosti care sa se lase impresionati?
Tragic si jalnic. Tragica situatie, jalnic comportament!
Pai exista o felie de cca 500.000-1 milion de votanti care pun “botul” o astfel de smecherie. Bizonul primeste ce doreste. Guvernul nu poate oferi performanta. Ofera lacrimi si costum negru.
S-a ales praful si de aceasta tentativa de a-l elibera pe Jiji
”Administraţia Penitenciarului Jilava a respins, marţi, cererea avansată de avocaţii lui George Becali pentru ca acesta să-şi poată petrece ziua de naştere alături de familia sa, informează b1.ro.
Pai sa se reuneasca cu familia in puscarie. Are 2 veri – puscariabili dea dreptul.
yo zic sa o invite si pe doamna Nutzi la serbarea zilei de nastere. asa in amintirea colaborarii fructuase la nivel politic , in capitala. iar prigoana sa-i duca un tomberon si un plici cadou .
Salut,
De ce nu pe Cacarau, si pe Tonta ca doar ei l-au facut parlamentar si membru in Comisia juridica
sa-i invite si pe ei. si sa-i pastreze in celula cu el.
salut ! Dumnezeu sa-i ierte pe cei decedati in nenorocitul ala de accident . totusi mi se pare o magarie sa declari zi de doliu national pentru niste cetateni ai patriei care au murit in drum spre distractie . suna aiurea dar asta e adevarul. pentru un om care si a pus viata in slujba acestui neam guvernul si administratia presidentiala n au catadicsit sa dea macar un comunicat de condoleante.
Se pregatesc pentru cutremurul de gradul 7 cind vor muri minim 2000 de romani. Sa vezi atunci colive si marsuri funebre cu Ponta si Cakarel
Firma de transport implicata in accidentul din Muntenegru apartine unor politisti din Bucuresti. Halal politie romana.
Buna ziua,
Kommentariatul il ridica in slavi pe Calafat zilele astea, ceva de speriat. Oare il pregatesc pe Calafat, eroul din 2012 pentru un “Draga Anto”?
Nicolaescu a dat ordin la Institutul de Hematologie sa aiba cantitati suficiente de sange din toate grupele sanguine pt ca nu se cunosc grupele ranitilor. Se baga si el in seama, parca specialistii nu stiu ce au de facut, decat impinsi de la spate.
Sa-i ia dracu cu imaginea lor la care tin mai mult decat orice!
Buna Cedric,
Nu Doby de Nicolaescu e de vina ca se da mare specialist ci medicii care accepta sa fie in pozitia de studenti, cu toate diplomele si experienta lor. Ce Dumnezeu chiar asa de frica iti este ca vei fi dat afara. Dar asa se intampla in toate tagmele, educatie, sanatate, justitie.etc.
Cum, Gigi n-a avut succes cu eliberarea? Nici marele avocat-militian Abraham?
Mi-a placut cum a zis Banciu aseara despre Abraham: parca e sofer de tir! Oricum , e analfabet total (“chestiune de ordin familiaR”)
va rog nu jigniti ” soferii de tir”
aia in marea lor majoritate sunt oameni responsabili+isi castiga painea cinstit
Taman maine cand avem doliu national “‘Camera Deputaţilor şi Senatul se reunesc, de la ora 12,00 în şedinţă comună pentru a vota modificările la Statutul parlamentarilor în conformitate cu deciziile Curţii Constituţionale a României.
“S-a decis o şedinţă comună, mâine, a Camerelor reunite începând cu ora 12,00 pentru votul în conformitate cu deciziile CCR”, a anunțat președintele Senatului, Crin Antonescu.
EVZ.ro
inca un prilej de ” doliu”
cred ca cererea de ” costume negre ” a depasit oferta
Buna Intamplator,
Daca luam in considerare ca tot maine CCR va dezbate si exceptiile de neconstitutionalitate la legea referendumului cred ca ne trebuie cel putin 2 km de panza neagra.
In alta ordine de idei Completul de 5 judecatori ai Curtii supreme, sectia civil ar trebui sa dea sentinta definitiva astazi referitor la averea nejustificata a lui DIP.
Dupa 16 termene de amanari numai la recurs cred ca enough is enough.
Buna ziua,
Idiot periculos si blatist, punct . A pus pe butuci cam tot ce inseamna dreapta si acum se justifica ca s-a exprimat nefericit 👿
http://www.evz.ro/detalii/stiri/vasile-blaga-1044245.html
Nu e periculos de loc. E reprezentantul unui partid in deriva, terminat, anulat. Noi blogistii ne-am despartit de el, precum Basescu
In situatia asta, intreb : va mai merge MRU cu Bleaga impreuna la alegerile pentru Europene, asa cum sugereaza dusmanii ?
ponta in cazul acestui accident nefericit se comporta ca o hiena;nu mru;mru a facut declaratii pertinente;
ponta e hiena,el ” manaca” din aceasta tragedie pentru a acoperi lucrurile reale;
unde sunt ” investitorii strategici”???unde e ” productia la 65 %capacitate”???
http://www.evz.ro/detalii/stiri/oltchim-hotii-hotii-banii-banii-au-strigat-revoltati-fostii-salariati-ai-combinat-1044276.html
Buna ziua,
se pare ca politistii sunt oameni extraordinari, capabili de 2 slujbe full-time simultan:
http://www.b1.ro/stiri/externe/ambii-soferi-ai-autocarului-implicat-in-accidentul-din-muntenegru-ar-fi-fost-politisti-59539.html
Rate, rate da’ da-o incolo de treaba.
Postare noua – Antonescu – ză madăr end ză fadăr of constiuşăn