Ponta pe drumul dinspre “răul absolut” spre “binele necesar” – prima parte
27/04/2013 | Autor theophyle Categorii: Magazin Politic, Ziarul de Duminica |
Astazi vom prezenta prima parte din cele 3 pe care dorim sa le aducem cititorului si prin care vom incerca sa intelegem evolutia unor relatii de la situatia de “raul absolut” la “binele necesar.” Nici un cuvant din ceea ce prezentam nu-mi apartine, tot materialul face parte din arhiva Politeia care pastreaza Revistele Presei din perioada relevanta (28 aprile 2012 si pana in prezent). Judecata evenimentelor este la indemana cititorului.
***
Prima parte – De la numirea Premierului Ponta si pana la puciul din iulie 2012
Sunt oameni care s-au razboit in lupte pierdute, cand totul parea ca se termina si la propriu, nu numai la figurat. O lupta pierduta poate insemna de multe ori finalitatea existentei fizice, moartea. Sunt alte lupte in care pierzi doar un meci, altele pot termina o cariera, iar altele pot sfarsi o speranta. Americanii, cel putin cei care au trecut prin soiul de experiente mentionate mai sus, au o fraza antologica la subiect: “the opera ain’t over till the fat lady sings” Opera nu se termina pana ce cocoana grasa nu canta! A cantat cocoana grasa, sau inca mai este timp?
***
Tabloul no. 1 – 28/04/2012. Basescu: Victor Ponta e premierul desemnat. Traian Basescu a anuntat ca Victor Ponta este premierul desemnat sa formeze guvernul, dupa ce Executivul Ungureanu a picat in urma unei
motiuni de cenzura depuse de USL in Parlament. “Sper ca ceea ce eu am rugat in Parlament, legat de obligatia morala, politica si economica – revenirea la salariile din 2010 sa se produca in timp util”, a spus Basescu vineri seara la Cotroceni. In declaratia de presa comuna cu Traian Basescu, Victor Ponta a anuntat ca a acceptat nominalizarea si ca va prezenta “in scurt timp” programul de guvernare si lista guvernului. Nominalizarea lui Victor Ponta ca premier desemnat vine dupa ce liderul PSD declara acum o luna ca nu va accepta sa fie “premierul lui Basescu”, iar in urma cu un an Basescu declara la rindul sau ca “Ponta nu are maturitatea necesara sa fie premier”.In urma cu o luna, Victor Ponta declara ca “eu nu vreau si nu o sa fiu niciodata primul ministru al lui Taian Basescu. Aici
Tabloul no. 2 – 08/05/2012. “Habemus Ponta [1].” Miniştrii Guvernului Ponta au depus jurământul. Băsescu: M-aş aştepta la o continuare a ceea ce s-a făcut bun în reformarea statului. Preşedintele Traian Băsescu le-a spus, luni seară, membrilor noului Guvern că se aşteaptă la o continuare a ceea ce s-a făcut bun în reformarea statului. Vă spun la ce m-aş aştepta de la un guvern, fie el şi un guvern de opoziţie faţă de mine. M-aş aştepta la o continuare a ceea ce s-a făcut bun în reformarea statului. Poate că Legea Sănătăţii şi Legea reorganizării administrative pot fi promovate până la alegeri. Aveţi o misiune grea, în condiţiile în care Europa nu este stabilizată economic. Recesiunea a apărut la orizont în cel puţin zece state din zona euro. Încep prin a va felicita pentru votul impresionant obţinut astăzi. Vă apropiaţi de 322, o cifră care v-a adus noroc data trecută. […] Preşedintele Traian Băsescu a refuzat iniţial, luni seară, să dea mâna cu Andrei Marga după ce acesta a depus jurământul ca ministru de Externe, strângându-i totuşi mâna acestuia după ce a părut că-i adresează reproşuri. Andrei Marga a depus jurământul şi după ce a semnat documentul aferent s-a îndreptat către şeful stattului cu mâna întinsă, însă acesta nu i-a răspuns la salut. Băsescu a avut o discuţie cu Marga agitând degetul arătător şi părând nemulţumit. Abia după terminarea discuţiei, şeful statului i-a strâns scurt mâna ministrului de Externe. Aici.
Tabloul no. 3 – 22/05/2012. Ponta cheama 322 impotriva lui Basescu. Parlamentul Romaniei este chemat sa arbitreze intre presedinte si premier in chestiunea reprezentarii Romaniei la forurile europene: o amenintare voalata cu suspendarea sefului statului de catre majoritatea USL. Dupa ce a incercat fara succes sa-l convinga pe presedintele Traian Basescu sa-i cedeze dreptul de a reprezenta Romania la Consiliul European, premierul Victor Ponta recurge la medierea Parlamentului, in speranta ca majoritatea care l-a adus in postura de prim-ministru ii va da dreptate lui. Astfel, premierul va inainta, dupa sedinta de guvern de miercuri, o solicitare de a se adresa Camerelor reunite ale Legislativului. Ministrul pentru Relatia cu Parlamentul, Mircea Dusa, a declarat ca Ponta va solicita un mandat din partea Parlamentului pentru a reprezenta Romania la forurile europene. Nu sunt clare bazele legale ale solicitării, întrucât Parlamentul nu are rolul de mediator între preşedinte şi premier. Ponta pare să conteze mai puţin pe lege, cât pe votul majorităţii. Acesta ar avea dublul rol de a-i da dreptate premierul şi de a-i atrage atenţia şefului statului că nu mai are sprijinul Legislativului. Aici.
Tabloul no. 4 – Andrei Marga: Suspendarea lui Traian Basescu ar avea efecte benefice. Ministrul de Externe, liberalul Andrei Marga (66 de ani), este de parere ca pentru Romania “va fi cu atat mai bine” cu cat va ajunge mai repede Crin Antonescu presedinte. Andrei Marga spune ca nu-l admira pe Vladimir Putin si ca nu l-a avertizat nimeni asupra faptului ca Vladimir Filipov, caruia i-a oferit si titlul de Doctor Honoris Causa, ar fi fost colonel GRU. Ministrul de Externe declara ca oficialii americani pe care i-a intalnit nu i-au reprosat faptul ca in programul de guvernare exista un moratoriu impotriva firmei Chevron. In acelasi timp, Andrei Marga ne-a spus ca Guvernul Ponta poate avea relatii mai bune cu Rusia si ca exista deja in scrisorile trimise de la Moscova Bucurestiului “propozitii semnificative” care sugereaza “o relatie mai ampla”. Şeful diplomaţiei române consideră că la fel ca în cazul scriitorului maghiar Jozsef Nyiro, care i-a susţinut în perioada interbelică pe extremiştii de dreapta, s-ar putea pune problema şi pentru intelectualii români care au colaborat cu regimul fascist, dacă s-ar cere repatrierea rămăşiţelor pământeşti, iar înainte de a se permite aducerea lor în ţară s-ar face o analiză serioasă. Aici.
Tabloul no. 5 – 07/06/2012 . Guvernul Ponta: O luna cu multe gafe si putine solutii economice. Noul cabinet a continuat politicile economice ale PDL, a respectat angajamentul cu FMI, dar deja si-a atras suspiciuni de coruptie. Dupa o luna de la instalare guvernul Ponta nu a dezamagit: nu a promis aproape nimic concret, deci nu a avut nimic deosebit de indeplinit. Principalul obiectiv a fost continuarea acordului cu FMI, in consecinta negocierile cu aceasta institutie s-au incheiat in timp record. Salariile bugetarilor au fost “reintregite” doar partial. Ultima transa va veni in contul bugetarilor in ianuarie. Cea mai mare parte a promisiunilor facute de USL cand era in opozitie s-a amanat pentru 2013. Din punct de vedere politic, viata guvernului Ponta a fost dificila: doi candidati la un post in executiv s-au retras inainte de audierile din parlament, iar un ministru a plecat sub presiunea acuzatiilor de plagiat. “Cel mai cinstit guvern” Nu au trecut decât câteva minute de la momentul în care Ponta a anunţat că a alcătuit “cel mai cinstit guvern” că presa a şi descoperit că unul din cei propuşi, Victor Alistar, nu are dreptul, urmare a unei decizii judecătoreşti, să ocupe nici o funcţie publică timp de trei ani. După câteva zile s-a retras de pe lista de propuneri şi Corina Dumitrescu, rector la Universitatea Cantemir şi care ar fi urmat să se ocupe de educaţie. Succesorul ei, Ioan Mang, a supravieţuit în funcţie o săptămână. El a fost acuzat de plagiat şi, după ce iniţial a susţinut că este victima unui atac politic, a demisionat. Din 15 mai, Liviu Pop, ministru delegat pentru dialogul social, este şi interimar la Educaţie. Aici
Tabloul no. 6 – 23/06/2012. Ce legi ar încălca Ponta dacă se dovedeşte plagiatul. Vezi de cine ar putea fi judecaţi plagiatorii în viitorul apropiat. Modul de organizare şi de desfăşurare a studiilor universitare de doctorat sunt reglementate prin lege dar şi prin coduri de etică elaborate de fiecare instituţie de învăţământ în parte. Premierul Victor Ponta a încercat să minimizeze importanţa unei diplome de doctor arătându-se dispus să renunţe la ea dacă se va dovedi că ar fi plagiat: “titlul de doctor nu îmi aduce nici un beneficiu”. Premierul uită că dobândirea acestui titlu academic se face respectând câteva acte normative şi regulamentele de organizare şi desfăşurare a doctoratului elaborate de universităţi. Este vorba, în primul rând, de legea 288/2004 privind organizarea studiilor universitare şi HG 567/ 2005 privind organizare şi desfăşurarea studiilor universitare şi de doctorat. Acestea stipulează clar că teza de doctorat “trebuie să demonstreze cunoaşterea ştiinţifică avansată a temei abordate, să conţină elemente de originalitate în dezvoltarea sau soluţionarea temei, modalităţi de validare ştiinţifică a acestora”. Aceste rigori sunt corecte şi sunt similare cu exigenţele unei lucrări de doctorat elaborată în Occident. Aici.
Tabloul no.7 – 30/06/2012. Dublul dezastru al unui voiaj in strainatate. Pentru Romania plecarea lui Victor Ponta la Bruxelles constituie un dublu dezastru, din care prejudicierea durabila a imaginii tarii nu e decat catastrofa cea mica. Ar putea fi o telenovela pe cat de sordida, pe atat de trasa de par, dar nu e decat trista realitate. Premierul Romaniei a plecat la Bruxelles, incalcand decizia judecatorilor supremi a caror sentinta a specificat clar si fara echivoc ca presedintele este liderul roman in drept sa reprezinte tara in afara, inclusiv la Consiliul European. Acest summit va fi extrem de dificil, intrucat pune probleme de maxima gravitate pentru viitorul continentului, pentru resuscitarea monedei si zonei euro, pentru salvarea Europei si a integrarii europene, pentru bugetul Romaniei si pentru fondurile acordate agriculturii ei, intr-un moment in care continentul nu e doar supus unui tot mai accentuat declin, ci se confrunta frontal cu pericolul acut al imploziei. Or, un june premier care si-a recunoscut, fie si cu jumatate de gura, furtul de cuvinte si idei si insusirea frauduloasa a unui titlu academic, afirmand ca el unul e gata sa renunte la titlul de doctor nu e, in mod cert, acest om de stat. Imperativ ar mai fi fost ca, in cercul liderilor europeni, sa se prezinte un demnitar roman care nu e certat la cutite cu justitia din propria sa tara. Dar, iata, nu s-a intamplat asa. Ceea ce aduce serioase prejudicii imaginii romanilor, imaginii guvernului, imaginii social-democratilor romani condusi de Ponta si imaginii tarii in genere. Mult mai grav decat atat e insa semnalul domestic pe care il lanseaza Victor Ponta prin dispretul sau manifest fata de Curtea Constitutionala. Acest dispret fata de justitie echivaleaza cu o tentativa de demolare a statului de drept. Fiindca il arboreaza agresiv si vesel nu un raufacator oarecare ci un sef de guvern dimpreuna cu aliatii sai din majoritatea parlamentara si executiv. Aici
Tabloul 8. 05/07/2012. Tehnologia loviturii de stat. Evenimentele petrecute în Parlament în ultimele două zile au aerul unei lovituri de stat „de catifea, pregătită minuţios prin concertarea acţiunilor între Guvern şi majoritatea parlamentară, astfel încât să ofere o aparenţă de legalitate. Analiza paşilor efectuaţi de către Guvern şi de majoritatea parlamentară ne permit acum să desluşim mecanismele prin care o serie de instituţii ale statului au fost puse în imposibilitate de a acţiona, astfel încât scopul politic prioritar, înlăturarea preşedintelui ţării, să poată fi atins fără riscul de a fi împiedicat de alte proceduri legale. 1 Primul pas efectuat, care se va dovedi crucial în derularea evenimentelor, a fost transferul Monitorului Oficial de la Parlament la Guvern printr-o ordonanţă de urgenţă. Decizia a fost luată în şedinţa de guvern de miercuri, 27 iunie, şi publicată în Monitorul Oficial de sâmbătă, 30 iunie. 2 Parlamentul decide convocarea unor sesiuni extraordinare pentru perioada luni, 2 iulie – vineri, 6 iulie. Pe 2 iulie, se publică în Monitorul Oficial ordinele de zi ale primei zile de sesiuni extraordinare. Pentru plenurile reunite sunt prevăzute în agendă, pentru ora 10.00, numirea noilor şefi ai televiziunii şi radioului publice, precum şi prezentarea, de către primul ministru, a raportului privind participarea sa la summitul Consiliului European de la Bruxelles. Sesiunile Camerelor separate sunt programate pentru ora 16: la Camera Deputaţilor sunt prevăzute a se discuta 6 acte normative, iar la Senat nu mai puţin de 50. Aici.
Tablourile 9 si 10. – 07/07/2012. Cronica unei suspendări anunţate. Traian Băsescu a fost suspendat de Parlament, după negocieri de culise între liderii USL şi cei ai UDMR şi UNPR. Parlamentul a decis suspendarea preşedintelui Traian Băsescu cu 256 de voturi pentru şi 114 împotrivă. Este a doua oară când Traian Băsescu este suspendat de Parlament după o decizie similară în 2007. După ce Curtea Constituţională va constata interimatul funcţiei, Crin Antonescu va deveni preşedinte interimar. Soarta preşedintelui Traian Băsescu urmează să fie decisă în cadrul unui referendum care va fi organizat pe 29 iulie. Demiterea preşedintelui a fost simplificată de Guvern printr-o ordonanţă de urgenţă. Executivul nu a scăzut doar numărul de voturi necesar pentru demiterea președintelui, coborându-l de la majoritatea celor cu drept de vot la majoritatea celor prezenți la urne, dar a desființat şi criteriul prezenței la vot pentru ca referendumul să fie declarat valabil. Decizia Parlamentului nu a fost o surpriză, deşi în cursul dimineaţii liderii USL au avut ceva emoţii. USL are doar 215 voturi faţă de necesarul de 218 pentru suspendare, şi chiar dacă avea promise o parte din cele 16 voturi ale independenţilor, avea nevoie de cele 27 ale UDMR şi cele 24 ale UNPR. Dacă joi, UDMR şi UNPR sprijineau USL, cele două partide au început să ezite după negocieri cu liderul PDL Vasile Blaga. Victor Ponta şi Crin Antonescu au avut o nouă rundă de negocieri cu liderii UDMR şi UNPR convingându-i să voteze suspendarea.Aici
Cum s-a ajuns la suspendare și ce a înțeles un indian din toată treaba asta. Cât s-a discutat suspendarea, după ora 17, parlamentarii, în special cei din partea USL, siguri pe ei de rezultat, s-au fâțâit, au aplaudat când le-a convenit vreun discurs, ori, ceva mai absenți, au jucat un Sudoku scurt, poate un rebus, sau au ațipit, cum se pare că a făcut, pe alocuri, senatorul și regizorul octogenar Sergiu Nicolaescu. Unii au vociferat. Alții au stat pe Facebook. In timpul asta, Traian Băsescu s-a ținut distant de discursurile care ori l-au susținut, din partea PDL-iștilor, ori l-au acuzat (USL). A ridicat capul de puține ori din foile pe care le-a avut pe un dosar întins în față. Momentul în care n-a mai rezistat a fost când Crin Antonescu s-a ridicat să țină un discurs. A părăsit atunci sala, sub aplauzele PDL. A mai ieșit și când Călin Popescu Tăriceanu a început să vorbească. Votul a fost însă doar punctul culminant al unei zile lungi la Parlament, presărată cu tensiune, dar și cu accente demne de o comedie. […] E fierbere mare pe holuri. Dar doar până ce treci colțul, spre sălile unde se ține o conferință despre biodiversitate, internațională. Cercetătorul indian Khaleel Chavva vorbește ceva ce pare de pe altă planetă când e întrebat ce face acolo, la Casa Poporului, când e suspendat președintele țării în care a nimerit. „Da, am auzit că se zice de dictatură aici. Dar am văzut pe stradă câteva fete care dacă s-ar îmbrăca așa în India, nu cred că s-ar putea…”, zice. Cercetătorul spune ca a auzit și de plagiatul lui Victor Ponta, pare bine informat. Dar preferă să zică mai multe despre ecologie și mlaștini. Altele decât cele politice. Aici
Sfarsitul primei parti – continuam maine!
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Yo, my dear friend Theophyle.. just a little more imagination: actualul condamnat-eliberat-inainte-de-termen castiga alegerile din 2k4… (i’m sorry, very sorry, deeply sorry, my brain totally refuse to compile)…
Indianu’ *utea sa zica despre “fetili” de pe strada… ar zice si unii care n-au capastru pt alternativa acoperisului-de-gat, dar (din fericire pt el) a reusit sa-nteleaga discrepanta dintre “reforme” si realitatea imediata. Despre realitatea pe termen mediu si lung…. pffff… ne bate Murphy la c**u gol (adriene, it’s your shift).
Ken,
nimeni nu e perfect! Dar nici chiar asa. Aratam ca Republica de la Ploiesti 🙁
In general, sunt de acord cu tine, Theophyle (sper ca esti de acord ca dezacordurile, punctuale, concura la o mai buna rezolutie finala).
Altfel spus, nimeni nu e perfect. Ramane doar tendinta spre ~ . Daca exista (la tine nu se pune pb deoarece exista. idem la majoritatea celor care “misuna” pe aici. La fel de humanum est si divagatia de la curs. Adica nu toata lumea a facut scoala de navigatie 😛 ). Asocierea cu rss ploiesti nu’sh daca s-o apuc literar ori common sense. Pot doar sa recunosc absenteismul/abdicarea din turul doi din ’96 😀 Ar fi culmea sa contrazic date “statistice” 😉
Nu este Revista Presei si nici Ziarul de Duminica
dar
propun o sinteza
When I became Chicago’s Superintendent of Police*,
vowed to fight, not just crime on the streets,
but crime in city hall.
Some great police work led to city trash truck driver
Ronald Underwood transporting illegal drugs;
which we connected to Irish mobster Hugh Killian
and then
to Alderman Ronin Gibbons
what seems like a slam-dunk
(case to the cops, though,)
still needs to be heard by 16 grand jurors
before it can go to trial
and… in Chicago,
when it comes to prosecuting corruption,
you don’t take anything for granted.
Now, remember, ladies and gentlemen
of the grand jury, this is not a trial.
This secret proceeding
is simply a fact-finding mission
in order to prove that a regular trial is warranted.
______________________________________________________________
* The Chicago Code – FX network 2011
more details: http://en.wikipedia.org/wiki/Pilot_%28The_Chicago_Code%29#ep1
Un pic intarziat, dar sa pui egalitate intre guvernul MRU si Ponta mi se pare revoltator. Ponta, un rau necesar? Pentru cine? Domnule Basescu, daca vreodata veti avea nevoie de sustinerea mea, ea nu va exista.
Ma rog are ceva drepturi. El i-a numit pe amandoi. 🙂 Pe MRU pt ca a vrut muschiul lui, pe Ponta pt ca nu prea a avut incotro.
pe MRU l-a numit ca asa au vrut niste “oameni din afara tarii” – declaratie a prim ministrului Romaniei ,plagiatorul ponta. aceasta declaratie nu a fost dezmintita nici pana azi de seful CSAT. despre nimirea lui ponta ( prima numire ) o sa vina timpul sa discutam cu “cartile pe masa ” : sa afle si talibanul pesedist si talibanul reformist cum sta treaba cu politica in RO.
Chiar ai febra ? Vrei s-o iei deabuna pe a lui Ponta ? Ca MRU a fost numit de CIA si Mossad ? Ai bolonzit ? Si ce ar fi trebuit sa dezminta Basescu ? Cred ca e din cauza caldurii….
era o ironie domnule @tds legata de declaratiile primului ministru al RO.parca era fara atacuri la persoana ca pot sa ti scriu si eu vreo doua.. cum ar fi sa declare viitorul prim ministru al Frantei ca actualul prim ministru al Frantei a fost numit “de niste oameni din afara” ?
Eu ii spuneam lui Maraco ca Basescu l-a numit si pe MRU si pe Ponta.
Iar tu intri sa faci ironii periculoase. Cu mine ? Ai destui prieteni mai buni pe aici. Discuta cu ei.
tu faci afirmatii periculoase si fara nicio baza : ” pe MRU l-a numit ca asa a vrut muschiul lui “. MRU nu-i elwis sau frunzaverde !
La numit pt ca asa a vrut el – Basescu ! Tot el la dus la SIE ! Tot el l-a numit pe Elwis, E prerogativa lui.
Si te rog vezi-ti de treaba
esti in eroare maxima . scrie cate slogane vrei pentru fiul lui mitica dar nu arunca umbre asupra lui MRU.ti-am mai zis – pe vremea cand MRU era pregatit pentru politica de stat ,domnul Basescu se juca cu petre roman si cu nicu vacaroiu.
Tu vorbesti singur ?
Drepturi are multe, n-a negat nimeni. Faptul ca si le exercita in mod revoltator este alta poveste. Si eu am drepturi. Cum ar fi dreptul sa ma revolt, ca una/unu am votat, altceva vad acum.
Daca le exercita revoltator, in 2014 vei alege pe cineva mai merituos.
Ba da cred ii negi drepturile. Are dreptul sa ia decizii strategice, care aparent par contradictorii. El nu trebuie sa dea socoteala pt fiecare zi. El da socoteala global. El raspunde doar in fata tribunalului, al istoriei iar de ales nu il mai alegem. Eu, TDS l-am votat pe Traian Basescu si sunt extrem de multumit de prestatia sa din 2004 pana azi. Deci eu si cu tine suntem unul la unul 🙂
TDS,
mai devreme sau mai tarziu ai sa vezi ca omul asta pe care l-am crezut si l-am sustinut ne-a vandut la modul cel mai deplorabil cu putinta!
Vom vedea. Hai sa fim intelepti si sa nu ne grabim.
Da, eu si cu tine suntem unul la unul. Dar procentul celor care nu mai au incredere in el si procentul increzatorilor nu sunt deloc egale.
Basescu are dreptul deciziilor strategice, dar are datoria nuantelor pentru cei care i-au fost alaturi si au incasat lovituri pentru asta. Ce comandant de nava isi arunca oamenii fideli in apa doar pentru ca i-a zambit o sirena?
Wikendu’ de la sfarshitu’ saptamaniii a inceput. Cu mic cu mare ne pregatim de vikendu’ din mijlocu’ saptamanii. 🙂
Acestea fiind zise, salutam cu onor pe toata lumea, gazde si oaspeti deopotriva. 🙂
Am cetit, mai dimineata, ca TB farmitzeaza dreapta. (sa nu uitam ca TB a REPREZENTAT dreapta ani buni la rand)
Fac un exercitiu mental. Presupun ca maine TB zice: “imi bag picioarele eu ma car in lumea larga pentru 10 ani”. Ce se intampla cu electoratul lui?s-ar duce la aripa CURATA(?!?) a pnl? adica miscarea populara , si cei care se simt alaturea? Nu cred, majoritatea dintre ei este convinsa(si eu sunt unul dintre ei) ca apropierea de pnl maculeaza.
Apropos de dreapta, ieri presedintele a enuntat doua masuri clare, punctuale, neechivoce, de dreapta, masuri ,care, indiferent de buticar (de cata scoala are) au putut fi intelese. Imprumuturi garantate (100000lei) si reducerea birocratiei.
@maroco, TB nu este presedintele dreptei.
Guvernul MRU a durat 2,5 luni, timp in care politic s-a declarat de dreapta, a incercat sa se pozitioneze neconflictual (diferentiat de TB) pe scena politica si l-a LAUDAT pe Ponta pentru discursul lui de la inaugurare, a luptat cu pdl pentru independenta Economic a continuat si a incercat sa intareasca programul de dreapta. Multe proiecte,majoritatea f. bune, dar din pacate timpul scurt.
Guvernul ponta dureaza de un an. Din toate promisiunile electorale, economice, s-a ales praful. Din minciuna in minciuna nu a dat aproape nimic la populime. La asta a facut referire TB. Dar asta este RESPONSABILITATEA lui ponta de acum incolo.
PS. Am intallnit oameni care ar regreta ca au votat usl dar : “cu Basescu nu se mai putea”. Cred ca TB incearca un usor shift in “ura” popolatiunii.
sal`tare tutulor,
mai exista si altii care se incalzesc cu drag pentru şuturi date piratului; incepe sa devina un sport national 😉
http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/cazul-tatucului-stalinisto-ceausist-basescu-92944.html
scuipat pe autor /e un jeg ordinar
ar trebui dus el la psihiatru
buna seara ! 😀
Parca vad ca se configureaza : PSD+Basescu+MP pe de oparte. Iar pe partea anlalta: PNL+PDL+FC+PNTCD+MN+ICCD+Varanu Acum la nivel de polarizare a vorbelor si mai apoi la nivel de polarizare politica.
E o aberatie. Daca-i aduni pe toti astia in aceasta formula o sa vezi ca vor provoca o scarba asa de mare ca tot nu fac mai mult de 25%.
Pai KKRau are acum 25%, ce-i mai trebuie sa-si bage zazanie intre extremistii lui? Si crezi ca MRU e nebun sa intre cu PNL?? Pai cine l-ar mai vota atunci?!? Daca DA are 7% si daca se alatura PNL crezi ca aia 7% se adauga la scorul total?? Se adauga 0%!
Si daca pleaca KKRau si vine Iohannis crezi ca PNL nu va fi tot Rusanu, Norica, Fenechiu, Chiuariu, Tariceanu, Orban, Hasotti, Hellvig, Diaconu, Atanasiu, Calimente, Ghise, Dobritoiu, Stroe, Campeanu, etc. Nu exista nici un liberal cunoscut normal; nici unul!!
Eu tot cred ca la iarna vine un tsunami economic si ca cifrele actuale ale partidelor nu reprezinta nimic.
Oricum, felicitari pentru soparla, trollule. Deja suntem pregatiti si pe alte bloguri “de dreapta” sa alegem “calea europeana”, RECTE Victor Viorel, coabitacul in fata grozaviei PNL+PDL+FC+DA+MN+ICCD+PC.
salut Ovi , am remarcat si eu ca se incearca in forta fezandarea si lipirea lui MRU de gasca felix-cacarau .
Mai Ovi
Eu vad ca incepand de la Neamtu, PNL, Felix, Blaga ajunand pana la zigzag Basescu este dusmanul aliat cu Ponta. Prezenta naucilor alora 2 de la FC la ILR este si asta o prostie. Numirea lui Rusanu hotul pnl in fruntea bucatelor nu a fost votata negativ de FC care parca are 4 voturi.
Intradevar blogurile de care spui reitereaza ideea ca dusmanul Romaniei este PNL si ca PNL nu trebuie sa ia nici prezidentia si nici PM pina in 2016. Cu kkrau presedinte, sau cu un om al lui PM treburile par infinit mai rele decit cu Ponta presedinte sau PM.
Solutia sa nu ne prezentam la vot a lui Theophyle nu este o solutie.
…
Tsunami economic la iarna ? Romanul e rabdator…. si va da vina tot pe Boc sau Udrea
Daca a fost un singur vot impotriva nu rezulta ca toti parlamentarii-1 au votat pentru. In Parlament nu era decat puterea si unul de la putere a votat gresit. Asta nu scuza lipsa din Parlament, totusi.
Basescu nu e dusmanul aliat cu Ponta, dar chiar nu poti alege intre varianta balaurul cu 7 capete si asa zisa coabitare. Stai acasa, ca are cine sa-i voteze pe astia. Dar e adevarat ca PNL nu trebuie sa ia guvernarea si presedintele ptr. ca atunci revendica dreapta forever. Nu are rost sa ne obosim noi pentru a impiedica acest lucru. Sa se oboseasca PSD-istii si PPDD-istii, ca-s suficient de multi!
TDS,
da Basescu s-a aliat cu Ponta! Si ceea ce face este clar si strict o continuare a faramitarii dreptei.
Pericolul este ca de suparare toate factiunile de dreapta sa se alieze cu PNL.
Daca nu o fac este ok .
Nu cred ca se poate intampla si in nici un caz cat timp Antonescu e seful.
Pleaca Antonescu si sefi vor fi Vosganian, Tariceanu, Sica Orban, Suna mai bine. Sunt javrele astea mult mai curate si mai uscate decit Antonescu ? Haidea de !
Ovi,
Tds nu este un troll. Cifrele pe care le insiri nu au insemnatate. Ce are insemnatate este ca doi membri PFC s-au inscris in miscarea liberala.(fapt si nu fezandare etc)
Zighi,
cine inceraca lipirea la gasca liberala a lui MRU? Nu o fi tot ala care nu stie cine este varanul si ce a facut el? Sau poate se fezandeaza MRU pentru aproprierea de MP a lui (nomina odiosa) Traian Basescu, fezandare facuta tocmai de MRU?
Sau poate fezandarea este facuta de Pavelescu care vrea si cu unii si cu altii?
buna seara
off topic,dar nu tocmai:
cu treburi azi prin sect 3-zona brancusi-grigorescu-rebreanu am inteles ca sect 3 e sub alerta terorista de explozii cu autoturisme capcana( asta a fost mesajul subliminal pe care mi l-a transmis negoita,primarele)
de ce:
a. locurile de parcare sunt imputinate;se sapa se pune ceva in parcarile alea; am estimat pe grigorescu,intre rebreanu si camil resu ca dispar cel putin 50 locuri de parcare
b pe trotuare apar baraje duble de beton inalte cam de 50 cm si grosime de cca 10 cm;
si inca una tare: copacii plantati in alveolele de beton li s-a pus pietris deasupra si pietrisul este dat cu rasina chimica pentru fixare probabil;
cinste alegatorilor din sect 3 cu asa primar!bogat sector!
p.s si pe videanu il injurau toti ca pune borduri;asta pana acum cred ca numai ce ma vazut eu a utilizat mai mult beton decat toate bordurile lui videanu
asa este
@ intamplator, 27/04/2013 at 7:12 pm ,
o fi autorele o jigodie, dar face prozeliti si printre “noi” 😉
Buna seara,
continuare la off topic si referire la borduri. Intrarea in Bucuresti dinspre Pantelimon este in reparatie capitala, dupa ce au ras pana la pamant au inceput sa puna borduri. Am ajuns la concluzia ca bordura este element de baza/rezistentza si nu trebuie sa lipseasca. Nu mai vorbesc de productivitate si modul “migalos” in care se monteaza. Concluzia, se traieste super bine din borduri – vanzare si borduri – montare.
“Presedintele Fortei Civice, Mihai Razvan Ungureanu, afirma ca dreapta romanesca este fragmentata, iar pentru a avea sanse trebuie sa stabileasca liste comune la alegerile europarlamentare, un candidat unic la prezidentiale si sa formeze un partid pana in 2016, transmite Mediafax. ”
Misiune imposibila 😛
Cind spune dreapta care sa fie un singur partid se refera la PDL BLeaga, DA, Neamtu , MP ? Sau se include PNL-ul avand-ul presedinte pe Chiuaru sau Vosganian ?
Victor_l
2016, este departe.
Economic, am impresia ca se sta mult mai rau decat “se vede”. Acum a dat coltul steviei, totul este bine. 1 mai, muncitoresc, plai in floare etc. Apoi vacantele….Apoi……PNL a fost de vina. (De ce crezi ca il tine pe fenechiu in guvern?) Apoi? redefinirea spectrului politic, si posibil, o reala coagulare a dreptei.
pentru cei ce nu-l inteleg pe pirat:
“Preşedintele Forţei Civice, Mihai Răzvan Ungureanu, consideră că preşedintele Traian Băsescu l-a ironizat pe premierul Victor Ponta, în ultima intervenţie publică, menţionând că “domnul Ponta înţelege mai greu umorul preşedintelui””
Tu chiar crezi ca asta crede el? Hai sa fim seriosi. Si in aparitia de ieri la TV au fost si ele ironii? Pe bune!
Theophyle.
eu am dat un citat; nu inteleg la cine te referi cind scrii: “Tu chiar crezi ca asta crede el?”
Cine?
MRU, sunt sigur ca a spus-o cu amaraciunea cu care spune multe!
Victor_l
Am cetit ce ai scris. Nu cred ca pe blogul acesta vei gasi dusmani a lui TB. (du-te la liberali, acolo este plin). Poate oameni care cred ca TB nu mai este dreapta, ca nu mai poate reprezenta o cale. Poate, dar nu dusmani. (sa nu gresesc, poate unul-doi care au votat cu fsn-ul de dreapta pana acum 🙂 )
Ma tot provoci si am sa-ti raspund : fsn de dreapta e ala pe care l-ai votat si tu si eu asta iarna sau la alegerile din ultimii ani sperand ca sunt altceva decat gasca lui ilici si felix. anul trecut si au dat “arama” pe fata la debarcarea guvernului Ungureanu.iar daca nu ma crezi pe mine sunt sigur ca pe dl Presedinte nu ai cum sa l contrazici- “blaga a transformat pdl in partid fesenist”. sper ca te-am lamurit doar cu aceste argumente – nu vreau sa ti mai amintesc ce hal de fesenist a numit ministrul al apararii .
@ eugeni,
daca mie mi te adresezi, fa-mi placerea si scrie-mi numele corect: victor L.
In parerea ta nu te contrazic, dar imi rezerv dreptul de a constata ceea ce vad.
Poti sa constati ce vrei. Nu, pe blogul asta nu cred ca sunt dusmani ai lui Basescu. Dar sunt oameni care se simt tradati si parasiti, jigniti nejustificati la modul cel mai grosolan posibil! Si vad ca in fiecare zi un Basescu care pactizeaza cu Ponta si clica pesedista. Cine l-a obligat pe el sa imparta complimente si de ce nu inceteaza sa bata campii cand gura lui bate curul tuturor!
citeste-l cu atentie pe @ zigzag.
Cit despre oamenii “care se simt tradati si parasiti, jigniti nejustificati la modul cel mai grosolan posibil!” da-mi voie sa cred ca gresesti.
ha, ha 🙂
Adica tu imi spui cum simt eu? Asta chiar este o aberatie! Asa simt eu, amice Victor
Teophyle,
tu vorbeai despre oameni, nu doar despre tine.
Pe tine te cred “dezamagit, jignit”.
Prin prezenta mea (si a multor altora) imi rezerv dreptul sa cred ca nu doar tu ai dreptate. Pe undeva pe la mijloc, probabil 😉
Victor,
am vorbit si vorbesc cu suficient de multi oameni ca sa-mi permit sa ma folosesc de plural!
Salut!
Nu stiu pana unde considera Presedintele, dupa cel insusi s-a fript jucand cartea “raul cel mai mic, compromisul necesar”, ca poate cere electoratului care l-a sustinut sincer sa mai inghita gogosi de genul “hai sa vedem, totusi situatia nu e chiar asa de rea, macro-economic stam bine, iar eu am un plan politic viclean”.
Cand a jucat ani de zile cartea “razboi total impotriva USL” iar in 2013 il lauda (si) pe Ponta pentru echilibrele macro-economice la care nu are nici un merit (dimpotriva!), asta e o auto-umilire pe care Presedintele si-a face singur, nefortat de nimeni.
Cand sub Ponta, din mai 2012 pana azi, viata oamenilor s-a inrautatit mai mult decat din 2010 pana in 2012, cand s-au evaporat de la investitii 2 miliarde euro, cand cercetarea e distrusa (laolalta cu mii de creiere strakucite ale Romaniei care mor de foame in timp ce Rusanu e pus sef la ASF pe sute de mii de lei), cand taranii sunt mai impozitati decat in comunism, cand sute de milioane de euro sunt dezangajati de CE si mii de IMM-uri dau faliment, cand inflatia a luat-o in sus si nu se mai opreste, sa ii multumesti lui Ponta e o insulta la adresa celor care, desi au avut salariile micsorate din 2010 (la privat sau la stat) s-au restrans, l-au sustinut pe Presedinte intelegand si aparand sensul masurilor de austeritate, cu credinta ca ele salveaza o tara de la colaps si pun biciul pe politicienii de “dreapta” din PDL sa continue cea ce Presedintele a inceput.
In calitate de votant (nu de comentator Politeia) care am trait greu dar nu m-am plans niciodata (ci dimpotriva, am sustinut politica economica facuta de Presedinte), va spun ca pentru mine multumirile adresate lui Ponta (indiferent din ce motiv si pe ce ton!) sunt prea mult. Pur si simplu prea mult sa aud ca Ponta e pus pe acelasi palier cu Boc si MRU.
Nu pot decat sa spun, cu tot dreptul pe care il are un votant, SCUTESTE-MA, domnule Presedinte, de lectii de macro-economie si de consensualism politic cu Ponta!
Am obosit sa mai caut un sens in ceea ce face Presedintele de la inceputul lui 2013 incoace, altul decat incercarea de a se reinventa pe sine cazand la pace cu USL pentru epoca post-2014.
Eu nu am nici o obligatie sa sustin ceea ce nu inteleg. Cand voi intelege, voi sustine.
Deocamdata imi iau o pauza lunga si voi iesi din ea doar punctual, cand Presedintele va actiona politic in asa fel incat sa fie evident sensul anti-USL al actiunii sale. Nu mai am chef sa acord credit politic fara sa vad si marfa.
Salut, Citi 🙂
Corect: preşedintele s-a adresat de data asta, numai nucleului său dur, de susţinători ne-con-di-ţi-o-nat. Practic, preşedintele a recunoscut limpede, că nu mai are nici puterea, nici voinţa de a lupta cu “sistemul”. Dacă este să fac referire la calitatea sa de comandant de navă, care a adus Ro în port, după ce a luptat vitejeşte cu cei care au sabordat corabia, nu pot decît să fiu uimit că odată ajuns în port, căpitanul a predat nava, “zurbagiilor”.
ps. nu cred că trebuie să te retragi. Le dai satisfacţie celor (doi) contestatari ai tăi?
Tibi, daca este sa avem analogia corect, nava nu este a capitanului ci a armatorului. Odata adusa in port, armatorul decide ce face mai departe. Daca noul armator este zurbagiu…….
Pe de alta parte nimeni nu il poate forta pe capitan sa laude pe armator, dar atunci armatorul il poate da afara si poate pune un capitan zurbagiu temorar. 🙂
@cetatean
Eu nu caut intelesuri ascunse anti-usl in actiunile lui TB, si nici nu ma astept la asta ,(nota bene TB nu este opozitie), eu ma astept sa remarc opozitia exprimandu-se coerent, cat se poate de concret, punctual, la vot in parlament(de exemplu) (chiar daca nu are nicio sansa).
Luni voi avea o postare in care vei vedea ce inseamna “Opozitie”, ce a incercat MRU sa faca si nu a reusit din cauza celor de la PDL. Sper sa am timp sa o scriu.
Iar de la TB astept macar tacere daca nu mai are nimic dee spus. Nu baliverne macro-economice in timp ce orice om simte clar cum s-a deteriorat viata sub USL.
Eugeni, nu vreau să te contrazic.
Totuşi…
La un anumit moment dat, căpitanul corăbiei poate să convingă “armatorul” că EL este cel care poate naviga în continuare, pe mare furtunoasă.
Dacă odată ajuns în port, căpitanul cedează, “armatorul” va pierde fără să înţeleagă ce i se întîmplă. 🙂
Mai exact, nava nu va mai putea părăsi portul către zări mai senine şiiii, va deveni eventual, ca şi în alte cazuri, simplu loc de jucat la ruletă. 🙂
“Băieţii” ştiu D C, ca şi în cazul umilică, nu?
Abia aştept Citi, să citesc postarea ta de luni, aşa cum abia aştept să citesc mîine, postarea lui Teofil, urmare a acestei postări excelente, de aducere aminte, nu de vorbe, vorbe, vorbe 🙂
Un singur lucru uita toti comentatorii. In parlamentul Romaniei sunt +70% USL, cca 20 % Dan Diaconescu in Direct, iar restul, cei ce se revendica a fi de dreapta, PDL-isti Blaga si 4 (PATRU) FC. Deci peste 90% din parlamentari sunt in primul rand interesati de conturile lor din banci, si in al doilea rand, impotriva Presedintelui. Din aceasta ecuatie lipseste ROMANIA. Acum vreau sa-l vad pe cel/cei dintre dumneavoastra ce stati pe margine si criticati, venind cu solutia CONCRETA de lupta impotriva acestui colos din parlament ajuns la 600 de capete (le pot spune bovine fara a gresi cu mai mult de 5%), la care se adauga intreaga armata a baronilor locali si a trusturilor felixoide. Vreau sa-l cunosc si eu, chiar si sub anonimatul internetului pe acel Don Quijote in stare sa poarte un asemenea razboi fara a afecta si mai mult situatia din tara. Nu mi-am imaginat niciodata ca pe Politeia se va cere *Circ si paine*
carat
se pare că uiţi un singur lucru: preşedintele Băsescu a cîştigat numai cînd a luptat “singur împotriva tuturor”. Atunci, era bun ca Don Quijote?
draga carat, nu se cere circ si paine. se cere doar ca Presedintele sa nu faca gesturi care sunt echivalente cu o palma in obrazul celor care l-au sustinut si cu o bezea trimisa celor care au vrut sa il suspende.
Sper ca luni sa te lamuresc a propos de o solutie concreta.
Nu ma retrag, voi ramane pe blog. Iau o pauza lunga de la sustinerea Presedintelui, nu de la prezenta pe blog. ma voi referi la actiunile Presedintelui doar punctual, atunci cand voi considera ca ele au o noima politica si merita subliniate/aparate/laudate/sprijinite.
Daca as sta sa comentez mereu tot ce mi se pare ca nu e corect la actiunea politica a Presedintelui, as obosi in cateva clipe.
Contestatari? TDS si victor L nu sunt contestatari ai mei. Sunt oameni care vor sa ne convinga ca Presedintele e inca genial, ca in anii sai buni. Ei sint probabil mai tineri ca mine (sufleteste) si inca mai au entuziasm in sustinerea Presedintelui. Ma rog, fiecare cu optiunile personale.
Eu vreau intai sa vad marfa Presedintelui, si apoi ma pronunt. Am obosit si eu sa tot dau si sa tot dau si sa primesc in schimb de la Presedinte lectii de macroeconomie asezonate cu multumiri la adresa lui Ponta.
OK!
Cetatean,
daca nu scriai “si victor L nu sunt contestatari ai mei. Sunt oameni care vor sa ne convinga ca Presedintele e inca genial,: nu ma interesa; dreptul tau de alegator.
Numai ca eu nu am sustinut niciodata, dar niciodata, ca piratul ar fi genial. Chiar consider ca greseste, doar este om si intr-o functie unde se poate gresi usor incit sa nemultumesca unele sensibilitati.
Basescu este presedintele tuturor romanilor si nu ar trebui sa ma multumeasca doar pe mine sau pe tine. Un aspect pe care nu il iei in seama.
(Pentru ca, la absurd vorbind, daca uslamistii ar aduce Raiul in Romania, ar fi o crima sa se impotriveasca. Dar asta e doar o paranteza fantezista.)
Eu nu ma consider unic in Romania pentru ca, atunci cind piratul ma nemultumeste, sa sar pe el sa-l “reevaluez”. Consider ca stie mai multe decit mine. Tu observ ca nu crezi asa ceva.
victor L, nu ai sustinut explicit ca Traian Basescu e ganal. Insa cand tu nu accepti ca exista situatii in care Presedintele merita criticat pe buna dreptate, e acelasi lucru cu a spune ca, de facto, e genial. Da-mi, te rog, un exemplu pe care tu il consideri a fi o greseala a lui Traian Basescu.
Da, el e Presedintele tuturor romanilor, insa institutional si juridic, da. Noi insa vorbm aici strict politic, la nivel de sustinere politicamai ales din partea celor care l-au sustinut mereu si pe care, se pare (insa e opinia mea, nu e infailibilila) ca ii considera acum inutili.
Stie mai multe, categoric. Si de aceea eu cred ca trebuie sa nu ii ia de prosti pe cei care l-au sustinut si carora le toarna discutii despre echilibrul macro in timp ce Ponta (caruia ii adreseaza multumiri) ranjeste la alte posturi si spune ca Traian Basescu a avut nevoie de el ca sa isi atinga tinta economica.
Cetatean,
ca sa putem discuta, te rog sa nu imi pui in sarcina ceea ce gindesti tu. Nu am spus (si nu sustin) ca e genial. Punct.
Si nici nu am sustinut ca nu merita criticat din moment ce recunosc ca greseste, ci ca imi displace “reevaluarea” de dragul sofismelor. pe care le tot rostogolesti.
Si da, noi aici discutam si politic, dar trebuie sa judecam si institutional ce poate si ce nu; tu vrei sa fie haiduc doar pentru a ne multumi pe noi, dreptacii.
Pai, pe Ponta opreste-l tu sa nu mai minta, ca piratul nu poate.
Bine, cum doresti, victor. Nu iti voi mai pune nimic in carca.
Insa va veni vremea cand iti voi arata cateva lucruri pe care, instiuttional, TB putea sa le faca si nu le-a facut.
dupa genial urmau ” .
Citi, ceri cam mult de la cei care vorbesc în “dodii” şi care spun permanent: eu n-am spus ASTA!
Limpede pe doi: nu mai există opoziţie la USL, nici măcar din partea preşedintelui.
Un singur lucru vreau sa va mai spun:
S-a intamplat rare ori cand un capitan de nava isi abandoneaza echipajul si pactizeaza cu piratii. DPMV asta s-a intamplat! Motivele chiar nu mai au importanta. Da, nava paoate e ancorata in port, din nefericire portul este al piratilor
pupat portul coabitării.
1. Cine a dat pe mana piratilor portul ? nu cumva boborul majoritar ? si
2. Basescu trebuia cumva sa emigreze in urma unui astfel de vot ?
Cu toată stima: discutăm paralel.
Preşedintele Băsescu a pierdut partida, cînd a jucat la cacealma, propunîndu-i lui Ponta, nominalizarea de PM. Momentul acesta, este limpede reliefat în această postare.
@ carat,
intrebarile tale trebuie ocolite ca inexistente.
Si totusi intrebarile mele exista, ca nu se poate da un raspuns la ele, inteleg. Si acum am sa ma retrag. Tiberiu Oraseanu are dreprate: cu toata stima, discutam in paralel. Astept cu toata increderea luni, de la Cetatean, articolul care sper sa ma lumineze. Sara buna.
nope. I-am raspuns eu mai sus: “Sper ca luni sa te lamuresc a propos de o solutie concreta”
buna seara;
basescu a meritat sa fie sustinut;
acum basescu pare-repet -pare ca si-a atins limitele si incearca si el-ca doar e om-sa si asigure ” exit”ul
ca o poate face elegant e altceva
mi se par de prost gust chestia cu mp si laudele la adresa guvernarii ponta;pana una alta datele economice sunt cam cacanii;
e ca si in justitie: degeaba aresteaza dna primari,ca nu se sperie;il condamna pe voicu,fiti siguri ca cel putin 2 vor sa-i ia locul;
cand traiesti intr-un bordel nu poti fi fata mare,ori .societatea romaneasca -cu unele exceptii notabile/eroice- este un mare bordel
Mai baieti,
Inteleg de la Theophyle ca Politeia este locul in care se spune ce gandeste MRU dar nu e diplomatic sa o spuna el insusi .
Daca e asa este destul de nasol. Inseamna ca dihonia in ce l priveste pe Presedinte e mare. Deci presedintele nu poate fi de ajutor, Cine e cu MRU e contra lui Basescu si invers. Suntem pe nasoale cu Neamtu, cu Blaga, cu gruparea Udrea, cu gruparea reformistilor, Suntem prieteni cu citiva de la PNL
Daca asta e imaginea… atunci nici o sansa pt 14 sau 16 Sanse pt 19, 20 poate.
Aveti voi o imagine mai optimista ?
in niciun caz cit timp nu se potolesc orgoliile. Dreapta e un vis prea indepartat.
Basescu a tradat 😉 scuze de rima.
bancul de sambata seara
Doi cersetori, români, în Franta, se întâlnesc si se întreabă unul pe altul:
– Câti bani ai strâns azi?
– 6 euro …
– 6 euro ? Ce ai făcut de ai strâns numai 6 euro?
– Am făcut de toate – îmbrăcat ponosit, sărăcăcios, fată de milog, am scris si pe o plăcută de carton că am o nevastă si 4 copii de întretinut. Dar tu cât ai câstigat ?
– 6000 euro!
– Cee ? Cum ai facut de ti-au dat asa de mult?
– Am pus lângă mine o bucată de carton pe care scria:
“Îmi lipsesc 2 euro să mă întorc în România !”
fain :)))
Tinere drag 🙂 “suntem pe nasoale cu gruparea reformiştilor”? HM?
Apoi. Imagine mai optimistă? Ce optimism putem avea cu clanurile tonta şi ruşanu instalate şi tolerate la cîrma corăbiei?
Tibi, iubirea mea 🙂 pai MMacovei, Cristian Preda, Sever Voinescu, Papahagi ….. suntem oare prieteni cu ei ?
Rusanu ?
Cum au votat cei 4 de la FC in problema Rusanu ? Ca in tot sparlamentul nu a fost decit un vot impotriva, Nu cumva FC a votat pentru Rusanu ?
tinere,
pui intrebari incomode.
Pai daca tibi adoratul 🙂 intreaba ?
tinere, febleţea mea 🙂 MMacovei, Cristian Preda, Sever Voinescu, Papahagi, NU sunt şparlamentari 😛 Vrei să detaliez?
Suntem prieteni cu ei sau nu.? Intra pe arhiva si vezi
tinere, ţi-am mai spus ce ţi-am mai spus şi nu vreau să repet 🙂 eşti simpatic. uneori. 😛
Tibi amandoi suntem simpatici, dar politic suntem foarte singuri. Sunt citeva echipe care se paruie intre ele, iar noi suntem blogherii dezbinatori in loc sa fim blogherii unificatori,
Tinere, suntem cu doar cîteva ore înainte de Florii. Ştii cît de singur a fost EL? Şi a izbîndit! Despre asta este vorba: PRINCIPII! Nu despre coabitare de dragul liniştii…
Tibi,
Tot El ne-a cerut sa iti iubesti aproapele ca pe tine insusi. Sa ii ierti toate greselile. (daca te simti fara greseala….). Daca tot aducem argumente ce a zis EL, pai atunci sa zicem mai multe ca asa este cinstit, nu?
Din principiu cand aducem argumente de tipul acesta discutia degenereaza in superfluu.
PS. Ce legatura au Floriile? Ce legatura are TB cu EL? Vorbesti de principii ? pai este principial sa iei Flolriile, pe EL (Adevarul Absolut) si sa speri ca lumea se va conforma pentru ca deh….nu se cade sa zici ceva impotriva Adevarului Absolut. Noua corectitudine politica. Ma asteptam la mai mult
Eugeni,
regret că acum, te-am dezamăgit. Promit să fiu ceva mai prezent la discuţii.
PS. legătura este simplă şi repet: “PRINCIPII! Nu despre coabitare de dragul liniştii…”
@TDS, fa-ti temele inainte sa lansezi insinuari ieftine de genul “Nu cumva FC a votat pentru Rusanu ?”.
E o insinuare scumpa, Spune tu cum a votat FC. – nominal . De ce pierzi vremea cu interogatii ? Fa lista Sunt multi care acuza FC. Fa tu lumina imediat
tinere, admir cerbicia cu care deturnezi discuţia către spusele tale, mereu, nu MRU 😀
pe bune: ai cumva ooooo, cum îi spune? afinitate cu lodismele? 😆
Sarcina probei revine acuzatorului.
Tu ai acuzat (sau, ma rog, ai insinuat), asa ca arata-ti maiestria. Nu sunt eu avocatul FC sa iti raspund, produ tu probele sau macar indiciile temeinice cum ca e posibil ca “FC sa fi votat cu Rusanu”.
Mai omule,
Urla blogurile. Daca nu este asa atunci trebuie imediat reactionat.
Minciuna aia odioasa cu vita de Kobe a fost destul de prost gestionata …. au ramas urme.
Daca asta este o minciuna ea trebuie demontata imediat . Asta daca stii
stiu, atat cat se poate sti. Nu cunosc cum a votat fiecare parlamentar, insa sunt suficiente elemente pentru ca blogurile care urla sa nu mai urle. Nu dau doi bani pe aia care il critica pe MRU, aia o fac sau pe bani, sau din ticalosie.
Cind a a fost intrebat de o domnisoara in problema cu Kobe MRU a raspuns …. acuzaţiile nişte simple “prostiuţe” si a lasat 24 ore kestia. in suspensie.
Daca tu vi si ceri probe de la oameni probabil neonesti…..nu rezolvi nimic. Trebuie ca noi sa aducem probele. Daca este o minciuna atunci cei ce au aruncat-o o lasa asa si nu iti aduc probele asteptate de tine. Daca nu e o minciuna sigur le vor aduce si vor umfla chestia. Deci daca te poti misca , misca-te
a explicat clar MRU intr un interviu de ce a reactionat asa “subtire” . de asta e bine sa ai si sonor la tv cand mai vorbeste MRU. mi ar placea sa te vad la fel de activ si sa pui intrebari – cine au fost cei care au amenintat unii ministri din cabinetul MRU .
Hai sa iti raspund.
1. Nu sunt avocatul FC. Il sustin pe MRU, insa sustinerea mea nu se transfera automat si integral si asupra FC.
2. Tu ai insinuat ca FC a votat cu Rusanu. Tu sa produci indiciile. Daca le produci, iti raspund ce stiu eu.
3. Nu imi pasa de blogurile “de dreapta” care il critica pe MRU.
4. Vita Kobe e altceva. Acolo au fost 3 televiziuni concertate. Acuma sunt niste frustrati care il critica pe MRU pentru ca nu au alta ratiune de a trai.
1) sa ineleg ca tu confirmi partial, total chestia , spunind ca tu nu bagi mana in foc pt FC ?
2)Eu habar nu am … dar tirgul urla. Am afirmat , nu am insinuat. Care e adevarul ?
3) Numai blogurile de dreapta ?
4) Exact , sunt niste frustrati care nu au alta ratiune de a trai decit sa bareze drumul lui MRU la presidentiale
Citi,
1.Si tu ai insinuat ca TB ar fi :tradat, pactizat. Ce am aflat este ca o sa aflam mai incolo cum sta situatia.
2. Ce zice TDS zice corect. Toti tinem cu MRU. Dar uite in TB am avut incredere neconditionata si se pare ca nu a fost bine.
Cum a fost cu sustinerea lui Rusanu.?(ca acolo tertium non datur) Nu au fost prezenti in sala ? Pai atunci cu ce il diferentiaza de crina? (Nu eu zic, ci ticalosii ). Nu au votat cu toate ca au fost prezenti? Cred ca peste 80% din opozitie (pdl+etc)a facut la fel daca ii intrebi. (si uite tertium)Au votat pentru din anumite interese politice (motive care nu pot fi dezvaluite, deci nu le putem intelege-sustineri la ccr, etc)?. Pai atunci sa ii acordam si lui TB aceleasi circumstante atenunante.
ai aflat cum a fost cu sustinerea lui Rusanu ? cu aceasi maxima severitate intreaba-te unde erau parlamentarii aripii udrea-cocos. cei din din aripa blaga probabil erau la un spritz cu fostul ministru al apararii “venerabilul” frunzaverde!
De ce il critica pe MRU ? Simplu ! Pentru ca are potential de presedinte,,, si nu se vor lasa pina nu il neutralizeaza. Sunt cu ochii pe el de cind avea 35% in sondaje. Nu e bine sa iti supraestimezi dusmanul dar nici sa il subestimezi, Asa ca merita sa dai mai mult de doi bani… daca ii ai
TDS in Parlament la votul “Rusanu” au fost 3 parlamentari FC absenti si unul prezent care a votat impotriva.
Pai tot asa sa faca si de acum inainte la voturile importante .
mai bine numeri parlamentarii doamnei nutzi .. tot are dansa pontential de crestere.
Era un timp, dar ce vremi, ce nostalgie ne cuprinde, cind ne intrebam cum a putut patrunde in unii ura contra piratului. Si nu gaseam raspuns.
Retraim pe viu fenomenul.
nu ura domnule … dispret , sila. cand vine unu si ti spune ” stiti imi pare rau ca in mandatul procurorului general nu s au putut rezolva dosarul revolutiei si dosarul mineriadei” te ia sila . mai bine tacea.
Nu, nu, nu, şi iară NU! Critica la adresa preşedintelui, NU înseamnă URĂ!
Oameni buni.
Recitiţi cu atenţie, selecţia prezentată în această postare. Despre asta este vorba: istoria noastră recentă; istorie din care dacă nu pricepem nimic, viaţa noastră va fi altfel decît ne dorim în continuare, a fi.
Noapte buna, va las. Pe maine!
Mda, io nu te urasc, dar nu te mai suport.
Io sint 15-20% si tu piratule trebe sa-i nesocotesti pe ceilalti, altfel esti demn de dis-pre-tul nostru.
Nu ma intereseaza votul (ocolim cu discretie situatia), io vreau asta si asta. Basescule, ai tot dispretul nostru.
Unde-s vremile cind frematam: lasa ca vine piratul cu o solutie traznet. E doar animal politic.
Duca-se in draci pe mare 😉
sa fim seriosi: ce legatura are activitatea parchetului general pana in 2012 cu situatia procentelor pe care o tot fluturi in prezent ?
Noapte bună!
Să dormiţi bine 🙂 Mai e şi mîine o zi!
Noapte buna !
ipoteze,ipoteze,ipoteze
http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/ce-urmareste-basescu-cand-il-lauda-pe-ponta-dar-atunci-cand-nu-sufla-o-vorba-despre-clanul-rusanu-300520.html
Până atunci, însă, toţi cei ce aţi văzut în Traian Băsescu un salvator sosit pe un cal alb pentru a ne scăpa de toate cele pe care, în general, ni le cam facem cu mâna noastră, intenţionat sau prin neimplicare, pregătiţi-vă să fiţi surprinşi, şocaţi şi profund dezamăgiţi.
acum ca te ai lamurit cine este singurul parlamentar care a votat impotriva numirilor de la ASF , fii la fel de energic si intreaba-te cum au votat parlamentarii din aripa udrea-cocos!
Ei.. ei ei …. ? Vad ca stii tu cum il cheama.
Tu nu vezi ca faci destul rau ? Mergi la Cafine central din centru din moldova ta iubita si bea o cafea, citeste ziarele de la bucuresti si gata. Te-am rugat lasa-ma pe mine . Nu te baga in seama prietenii ?
explica-mi tu unde fac rau. si lasa-te de recomandari personale ca e mai aproape parcul IOR decat “cafine”
“Nu cumva FC a votat pentru Rusanu ?”- bleah. inainte sa arunci soparle de astea puteai intreba pe cineva de pe blog. o zi frumoasa si La Multi Ani de Florii stimate domn!
Ca sa nu existe discuții : singurul parlamentar care a votat împotriva numirilor de la asf a fost al forței civice.
Va multumim pentru clarificare!
Buna dimineata , bine venita aceasta clarificare !
Nu sunt mai mulţi parlamentari FC? Ceilalţi de ce nu au votat împotrivă? N-au fost prezenţi? Păi, de ce? N-au fost votaţi să fie acolo, morţi-copţi, în Parlament şi să-i reprezinte pe cei care i-au votat?
Buna Dimineata,
Postare noua – Ziarul de Duminică – 28 Aprilie 2013