România Liberală în Poiana cu Dinozauri
23/04/2013 | Autor theophyle Categorii: Editoriale, Magazin Politic |
In sfarsit, dupa patru ani de intensa aplicare a doctrinei “Jos Basescu”, ieri la hotelul Hilton din Bucuresti a fost inaugurata o noua doctrina – “Jos Antonescu”! Aferim, a venit si timpul. Daca nu ar fi fost jalnic ar fi fost probabil extrem de hilar.
In prezenta membrilor fondatori, toti fosti politicieni liberali, unii chiar cu sperante intr-un viitor politic la fel de liberal, au fost servite oaspetilor invitati mai multe randuri de bucate, unele proaspete, altele incalzite, toate insa cu o abundenta din noul sos al casei “Jos Antonescu”. Nu pot sa nu recunosc ca nu mi-a facut o mare placere, desi recunosc, nu am sperante ca aceasta doctrina sa devina raspandita si popularizata in patrimoniul popular cu un succes la fel de mare ca precedenta doctrina “Jos Basescu”.
Nici vorba de doctrina, nici vorba de planuri de actiune, nici vorba de o noua viziune. Aceleasi cuvinte mestecate si remestecate in mai toate “manifestele” dreptei pornite sa cucereasca “Stalingradul” uselist cu prastii, sabii de lemn si coifuri din hartie de ziar. Aceleasi figuri sterse de activisti harsiti in treburile de partid si marginalizati de Antonescu, care incearca din toate puterile sa-si faca curaj pentru a-l confrunta.
Liberalismul de trabucuri introdus si propagat de Dinu Patriciu, fara nici un fel de viziune in afara propasirii individuale, ceva afaceri cu statul, si daca nu merge, cel putin o bucatica de ciolan roasa la primaria de sector – cam asta a fost viziunea propasirii intr-o Romanie Liberala ca cea adunata ieri la Hilton. Bineinteles ca Tariceanu nu a aparut in special din cauza bravurii sale cunoscute si obiceiului lui traditional sa mearga ca un tigru – in liniste, patru labe si pe sub masa!
Aparitia sefului de la SIE, dl Melescanu, este bineinteles scuzabila – la varsta domniei sale, cand cineva invita – te duci in speranta ca o sa fi si tu urmat de un alai corespunzator cand o veni si vremea ta!
Despre oaspeti, mai putin de spus – au fost acolo unii care marginalizati fiind in partidele lor au gasit de cuviinta sa mai reinnoiasca niste legaturi, cine stie – la necaz romanul mai cumpara si un bilet de loterie.
Sper ca MRU vazand adunarea si discursul s-a razgandit, cel putin in gand. Parerea mea, nu avea ce sa caute acolo. In locuri de acest gen nu castigi nici macar 100 de voturi. Cat despre oportunitatea unui “deal” – mai bine singur, ca astia nu-si impart nimic nici cu rudele apropiate.
Cateva randuri ma serioase si mai iesite din pamfletul de mai sus.
Prezenta dlui deputat (PFC) Dan Cristian Popescu, care in discursul sau mentiona:
“Sunt hotărât să duc această luptă alături de colegii şi prietenii mei iniţiatori ai acestui proiect, şi de toţi cei care, crezând în aceleaşi idealuri, ni se vor alătura”. SURSA
Nu a fost pentru mine o surpriza, dl Popescu impreuna cu dna Boroş au fost in “Piata Universitatii” dar nu acum 23 de ani, ci anul trecut, scandand impotriva lui Basescu si militand pentru demolarea guvernului Boc. Problema este ca astazi acelasi domn este parlamentar FC si Presedintele Organzatiei de Bucuresti, exact acea organizatie care poate face diferenta intre un succes si un dezastru electoral. Intrebarea ar fi cand poate si cum poate lupta pentru idealurile mai sus mentionate si munca triviala si asidua in organizarea unor filiale eficiente in Bucuresti? De data asta sper ca totusi voi primi niste raspunsuri. Nu am nici un chef ca aceasta intrebare sa ramana retorica! Si doi, unde vrea domnul Popescu sa ne alaturam la Forta Civica sau Romania Liberala?!
Despre dl Iulian Craciun numai de bine! Nu inteleg cum s-a ratacit domnul Craciun in Forta Civica, stiu numai insa ca eu nu-l voi sustine nicaieri pentru nici o candidatura electiva. Extraterestrii sunt suficienti, eu cunosc cativa personal!
O ultima fraza – am inceput sa traduc in engleza cateva din articolele dlui Duca Bogdan, si el membru fondator. Dupa traducere am sa le trimit la AIPAC ca mostra de liberalism romanesc xenofob radical. Habar nu am daca baietii astia de al AIPAC sunt seriosi (Vanghelie zice ca sunt! 🙂 ), e timpul sa vedem nu? Ca sa nu pun toate ouale intr-un singur cos mai trimitem si CE (vezi incalcarea flagranta a Directivei 2000/43/CE de catre un membru fondator al unei platforme politice care se considera liberala)
Dragi prieteni din Forta Civica (inclusiv jumatatea mea mai buna) si sustinatorii vostri sunt oameni, au suflet, inima dar in special nervi!
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Buna ziua
Am si eu o intrebare oarecum offtopic: Pe locul lasat liber de felix nu se mai organizeaza alegeri? Din cate stiu a trecut timpul prevazut in lege pentru organizarea alegerilor, nu se poate face nimic (seziare la CCR, dat guvernul in judecata?). Craciun si Neamtu ce fac ca parca erau interesati de locul liber?
Guvernul nu publica decizia de organizare.
Am citit ca se vor organiza dupa ce Dr Irinel Popescu e primit in Academia Romana. http://www.hotnews.ro/stiri-politic-14501454-exclusiv-medicul-irinel-popescu-candida-senat-locul-lui-dan-voiculescu-amana-alegerile-din-sectorul-4.htm
Bineinteles ca ne va calca trenul orice candidat am avea noi pirlitii de dreapta. Neamtu sau Craciun In fond orice alegeri anul asta ar fi pierdute de noi zdrobitor asa ca mai bine lipsa……
TDS probabil le e frica sa nu se faca iarasi de rusine si de aceea tac cei din afara USL, dar e vorba totusi de statul de drept si de respectarea legii.
Reiau cele scrise ieri seara:
” Poate pentru DC Popescu nu inseamna nimic…. Insa pentru mine si cred ca si pentru acest blog, exista o limita in toate. Nimeni nu il va pune pe roata pe DC Popescu pentru ca a fost in PNL sector 2 (si MRU a fost membru PNL si acum e presedinte al FC). Odata ce ai plecat de la PNL sector 2 in asemenea conditii, lucrurile trebuie sa fie clare: basta!
(“Dan Cristian Popescu mai afirma ca PNL se indeparteaza din ce in ce mai mult de baza sa electorala, prin abdicarea permanenta de la valorile, principiile si politicile liberale. “PNL a incetat sa mai fie un partid de centru-dreapta, transformandu-se pe zi ce trece intr-o grupare populista si demagogica, dispusa la orice compromis pentru ca un om sa-si vada satisfacuta obsesia. in plus, prin retorica antiamericana si antieuropeana din ultima perioada, Crin Antonescu si grupul care a acaparat PNL arunca partidul in afara lumii politice civilizate”, apreciaza fostul lider al filialei Sector 2″- iunie 2012)
Exista o limita in toate si DC Popescu, indiferent cat de important se considera el in partid sau in BPN, trebuie sa inteleaga ca daca mai face jocuri de-a berbantul politic, care e in FC insa arunca ocheade spre PNL sector 1 sau 2 si se baga ca “fondator” in tot felul de intiative ale ciolanarilor din PNL, dauneaza in mod grav partidului condus de MRU.
In fond, stimabilul Popescu, membru BPN al FC:
1. Nu a s-a remarcat pana acum prin nici o initiativa legislativa la Camera. Ce asteapta?
2. Nu a avut pana acum deloc o prezenta constanta in mass-media, pentru a dubla/intari mesajele politice ale lui MRU. Ce asteapta?
3. Nu a dovedit ca stie sa invete de la MRU linia intre dialog politic circumstantial si refuz al cooperarii politice. Are de gand sa o faca?”.
Cand pleci de la PNL (care era pe val) si te inscrii in FC si o iei de la zero, asta poate insemna ca ai ales sa faci o politica normala si corecta.
Insa cand te apuci sa dai ocheade, sa te dai in barci cu Bogdan Duca si sa te comporti ca si cum ai fi in continuare membru PNL, inseamna ca e o probema.
Si pana sa devina o problema ” statutara” a FC care sa reclame interventia pe linie politica, e o problema morala, caci DC Popescu sfideaza pe cei care l-au sustinut pe MRU inca de cand stimabilul Popescu nu isi daduse demisia din functia de membru PNL!
Poate organzatia FC la care e sef interimar DC Popescu nu are nimic de obiectat, poate Amelia Boros si seful ei, Popescu, cred ca blogul asta e nu stiu ce grupuscul de pe Facebook unde sunt aciuati colaboratori dovediti ai Securitatii si oameni care au facut campanie pentru Biris si au uitat sa o mai incheie), insa nu e asa.
Din cate stiu eu DC Popescu are relatii in mass-media si e finantatorul FC si de obicei omul cu banii decide “ce si cum”. Un partid nu poate trai din ideologie, iar o imagine se construiește cu multi bani si presa favorabila.
HS,
nu e finantatorul nimanui. In nici un caz al FC. PFC au sa trebuiasca sa hotarasca daca vor deveni un PDL-2 sau vor cu adevarat o baza serioas de sustinatori.”De ce si cum” NU la PFC!
Mersi pentru raspuns. Initiative, fundatii, ong-uri si partide o sa tot apara anul asta. Lucrurile o sa se linisteasca la inceputul anului viitor cand incepe campania electorala.
aici vorbim cumva de domnul asta ? http://www.dancristianpopescu.ro/content/blog/pd-nici-nu-stii-cat-de-mic-incepi-sa-fii/ sau de asta ? http://www.dancristianpopescu.ro/content/blog/initiativa-romania-liberala-la-23-de-ani-de-la-protestul-initiat-in-piata-universitatii/ nu de alta dar e una si aceeasi persoana
Mie imi ajunge sa-i vad portretul si … of, imi pare rau ca e in FC. S-a batut cu Madame Elena. Idealist, luptator in Piata Universitatii. Rasu’, plansu’. Om de dreapta? Caricatura ca multi altii. Putea sa fie foarte bine om de stanga, daca avea loc de colegul sau de lupta la dat din coate, Ghita. Cum naiba Romania a produs atat de multi bogatasi si atat de multi inteligenti?
Era de asteptat sa se intample asa.Oamenii reali de dreapta la noi,ii numeri pe degete.Interesele personale au manat pe cei mai multi sa se inscrie in partide si tot acelaeasi interese ii mana sa emigreze in alte partide..mai ales in cele care au sanse la guvernare.Cati membrii ale actualelor partide au o doctrina clara care i-a determinat sa se inscrie intr-un partid sau altul?
Corect. Am avut cu toti iluzia ca mii de oameni curati, profesionisti adevarati vor lasa uneltele, strungul si vor imbratisa cariera politica venind spre noile partide.
Ei bine nu. Cum spui acolo merg si activisti marunti a caror principal know-how este cum sa se bage in fata sefului si cum sa loveasca in naivii veniti de la firul ierbii.
…
doi: nu au fost managerizati bine cei necunoscuti, procesul de absorbtie a noilor fiind complet neserios facut – ma refer la celebrele formulare – despre care am mai vorbit
Oamenii reali in general, de dreapta, de stanga, la noi ii numeri pe degete. Restul e securitate sau naivitate. Prea multa securitate, prea multa naivitate.
Buna,
Puric delir la RTV acuma. Ma intreb Ghita ce interes are…
Ghita e baiat destept. Poate ai observat articolul de dimineata cu platforma.
Vom vedea cum vor cuceri diaspora , – gloata lui Cetatean- Un 40% care le va permite sa dea urgent legea votului electronic, pe care noi nu am reusit sa o impunem
Puric e in delir tot timpul.
la topic…. nu stiu ce treaba aveti cu popescu asta….
Subiectul principal dupa mine:
Theophyle pune corect accentul. Fundatia Romania Liberala este un PNL fara Antonescu. Mare scofala …. Un PCR fara Ceausescu e tot un PCR. Sunt liberalii de cumetrie, tunarii ce nu sunt in stare sa faca o afacere fara sa suga de la stat deoarece dau faliment. Sunt dusmanii lui Traian Basescu din 2005 incoace dusmanii a tot ce este la dreapta si nu este PNL.Nu mai suporta jugul lui Crin, dar asta nu ii face mai buni pentru dreapta. Sa presupunem ca Vosganian se supara pe Crin si intra la fundatie. Va fi un alt Vosganian… Sau Sica Orban …
MRU a refuzat infiintarea unui muzeu al comunismului la Bucuresti ? Rau a facut !!!! Uite ca nici bolsevicii nu il vor 🙂
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-14676037-camera-deputatilor-respins-proiect-lege-privind-infiintarea-unui-muzeu-comunismului-bucuresti.htm
@last,
eu stiu ca mai exista un institut cu acelasi scop.
O fi existand un institut, care acum a scapat si din mana lui Tismaneanu, aici e vorba de un MUZEU ! cum zice Tomac ca au toate tarile din Est! Avem muzeu al holocaustului , nu avem un Muzeu al Comunismului, si ne miram ca tinerii habar nu au si ii voteaza tot pe ai lui Iliescu, si Mizil. Nu stim sa ne ordonam prioritatile. Rusinos.
ce ne impiedica sa facem un muzeu in cadrul institutului?
Poate sa fie amplasat si langa barul Melody daca vor dar sa faca un muzeu. Tocmai asta a refuzat azi CameraDeputatilor.
Institutul e pentru cercetatori, pentru Reddog sa mai scrie o carte, sa ia o leafa. Muzeul este o chestie pe care o poate vizita oricine,
Apropos : acum citesc o carte splendida a lui Angelo Mitchievici un tanar istoric: Umbrele Paradisului – Scriitori romani si francezi in Uniunea Sovietica publicata la Humanitas cu sprijin Konrad Adenauer Stiftung si IICCMER
Salut, @lastnightmusic
Eram sigur nu numai că vei observa, ci și că vei aprecia știrea cu „Ghita face platforma psd online” Nu știu dacă ne „îngroapa de vii”, cum zici, dar un fior mi-a dat și mie. Asta nu poate rămâne însă așa. Așa cum noi am prins-o „din zbor” o vor înțelege și alții. Până una-alta să scoatem… plaivazu’ și să le explicăm băbește celor de lîngă noi (odată, de două ori, de nouăsutepaisprezece ori…) de ce trebuie procedat AȘA (ca Ghiță, adică) și nu altfel!
Uite, ca să nu rămână fără ecou atenționarea, mă angajez să găsesc o formulă prin care să închei toate comentariile mele pe acest blog după modelul lui Cato cel Bătrîn: „Ceterum censeo Carthaginem delendam esse” (sic!)
…cum ar suna „dacă vrem să scăpăm de Varan și de ai săi să făurim dreptei platformă online!”
[ei bine, ar suna… ca dracu’! Un singur cuvânt ne împiedică – dreapta… La PSD e simplu. Unul e PSD, știi la ce să te aștepți de la el… La „dreapta” însă…]
Scuze, nu-mi este adresat mesajul, dar nu ma pot impiedica sa-l aplaud :). Da, poate incheiere a ar trebui mai cizelata, dar cu siguranta, intotdeauna promovata ;).
Corect observator,
Fiind partid de guvernamant vor prinde aderenti gata sa mai scoata un ban. Le va creste numarul de postaci. Le va creste numarul de activisti care sa actioneze pe sociale.
Vor misca trupele unde trebuie si cind trebuie.
Vor prinde diaspora.
Anticomunistii si antiilescistii care au umplut diaspora intre 1945-1995 incepe sa fie depasita de noii veniti, mai ales in europa, fara nici o treaba cu dreapta , fara studii prea mari care seara dau drumul la antena satelit si se uita la Antena 3 iar dimineata la Mircea Badea.
Daca A3 si Ghita ar da gratuit A3,RT, in diaspora + platforma bine facuta, iar peste 1 an sa dea legea cu vot online, sunt sigur ca usl va castiga 1 milion de voturi in plus.
Si sunt destul de sigur (inspaimantat) ca o vor face. Ei nu se gijgiie ca ai nostri care cum spuneam merg pe stilul Titus Livius Maiorescu
buna ziua la toata lumea
La multi ani sarbatoritilor!!!
mi se pare mie, sau aici este o alta manareala a acestui guvern?
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14675154-modificare-majora-noul-cod-procedura-penala-adoptat-senat-judecatorul-camera-preliminara-poate-decide-daca-trimite-sau-nu-inculpat-judecata-vezi-text-controversele-provocate-amendamentul-lui-tudor-chi.htm
Buna mayausa.
S-au prins ca atacul frontal produce reactii de solidaritate. Nici romanii n-au reusit sa cucereasca Sarmizegetusa. Astfel c-au abordat politica pasilor marunti 😉
Cu acest “amendament” Chiuariu face loc la “puii” lui Costiniu, “trebe ceva” si pentru gura lor , nu? Plus ca asta o sa dilueze lupta “Daniletilor”. Face ca victoria lor (Ghica si Danilet) sa para un strop intr-un ocean 🙁
Cam da 🙁 Un strop de apa dilce intr-un ocean sarat.
buna seara ! motocicleanu are de dat socoteala pentru multe fapte care au adus prejudicii Romaniei.
El e principalul vinovat pentru situatia actuala. Cand PSD-ul era la 15% si i se putea administra lovitura de gratie, Tariceanu a preferat concubinajul cu acestia si cu Patriciu. Acum PSD sunt la 40% si PNL e condus de un fel de Vadim cu aere de primadona si de un esalon 2 de penali, retardati si femei cu barba. Mai mult, Tariceanu e marginalizat. Electoral vorbind, PNL nu sta asa de bine, cu 25% actual, caci daca ar fi alegeri si ar merge pe propriile picioare ma indoiesc ca ar mai strange 18%.
Tariceanu e responsabil si de prima suspendare a presedintelui, de o politica economica iresponsabila in 2008 la debutul crizei, de refuzul guvernarii cu PDL dupa alegerile din 2009 si de sustinerea loviturii de stat de anul trecut.
Cu un astfel de bilant, un om politic ar trebui sa se retraga si sa-si traiasca linistit batranetile!
salut, plus “retragerea trupelor” hotarata asa peste noapte si plus multe altele.Dl Ungureanu nu cred ca are ceva de castigat prin prezenta la intalniri cu genul asta de pucisti .
Sara buna preacinstite fetze,
Si totusi nimic nu ar fi mai dulce inimii mele, nimic nu ar susura mai duios urechii mele decat sa aud de o consficare de avere a celor uneltitorilor, tainasilor, hapsanilor din cazul lui voicu
Adica in loc sa il rogi pe pestisorul de aur sa cistigi tu 500.000 la loterie , il vei ruga sa ii confiste 2 milioane lui Voicu. Si daca are o capra acasa …. te vei ruga sa ii moara . Da ? 🙂
Ai nuantat mai repede 😉
E clar ca fara interziceri confiscarea sounds a moartea caprei 😛
@tds,
Ai vazut undeva o chestie care sa excluda moartea caprei cu castigatul la loterie? 🙂 Nu sunt, cum se zice, mutual exclusive 🙂
@Kenwood
Voicu umbla pe la parlament cum vroia inimioara lui. Nu cred ca l’ar afecta dreptul de a fi ales in parlament la fel de tare precum confiscarea averii. La fel si cu Costiniu, care a iesit la o pensie babana.Ce ar fi sa ii fie retrasa, din cauza ca este magistrat?
Pai… doar am exemplificat interzicerile. Intr-o logica normala retragerea pensiei de magistrat (functie din care a facut matrapazlacuri) ar fi fireasca. Mai stii in filme ce se petrece dupa ce se dovedeste un politist c-ar fi corupt? Se rejudeca toate cazurile si ala daca nu ajunge-n parnaie nu primeste pensie. Dar… “reformistii” nu erau si nici nu sunt in relatii bune cu logica. Au trantit in coduri pana si aberatia ca executantii trebuie pedepsiti mult mai aspru.
Idem sa-ti fie eugeni.
Confiscarea aceea n-are niciun haz daca nu e gardata de interzicerea unor drepturi.
Cu precadere:
– cel de a fi ales/numit
– cel de a alege
Buna seara
… si multa sanatate sarbatorit(e/i)lor.
Romania Liberala sounds good. Dar cel mai probabil doar atat. Miscarea Populara macar a iesit la interval cu niste teme. Ca nu prea sunt acordate cu oscilatiile cotidiene… e o alta discutie. Ca nu sunt calate pe potential… de asemenea se poate discuta. Daca (subliniez acest daca) intentiile sunt fair. Dar sa vii cu jos cacarelu pe post de alternativa la jos Baselu… denota o acuta lipsa de… imaginatie (ca sa fiu elegant). Apropiata trecere-n rezerva (cel putin pana la disparitia fizica) a unor dinozauri politici produce de pe acum miscari de trupeti. Care au orientarea puiului proaspat decapitat. Intr-o societate normala s-ar autosesiza brancardierii. Dar nu se pune astfel problema. Dac-as avea bani as pune de o fabrica de camasi de forta 😉
salut , probabil se trec in rezerva anumiti dinozauri politici si preiau fraiele “prospaturile” gen nepotelul Ghizelei Vass – renumita bolsevica .
E limpede Ziggy. Cam toata garnitura fesenista din anii ’90 e pe cale de disparitie. Unii inca se mai agata de oaresce manifestari de simpatie (vezi cazul condamnatului-eliberat-intainte-de-termen). Dar in background e de fapt condescendenta. Altii (vezi cazul cacarelului) sunt putrezi si put. Mai sunt si cazurile celor tinuti inca-n viata de scaunele pe care le ocupa. Ai vazut macar in filme muribunzi care plimba un suport plin cu perfuzii.
Buna Seara,
Interesant, zic eu!
http://sociollogica.blogspot.ro/2013/04/crin-antonescu-versus-restul-lumii-23.html
Salut Theophyle.
E una dintre proiectii. Cu mare potential. flocirica e pe nasalie. Este indecent sa-i cerem s-o stie 😉
Salut,
ai dreptate. Mai bine sa nu stie! Desi cred ca asta face sondaj zilnic 🙂
E treaba lui pe ce-si cheltuie banii. Ar trebui sa fie treaba celor in drept cum ii face… dar asta e o alta discutie 😉
Nu’sh cat e de bine ca nu stie. Insa este de bine ca nu poate. E tinut in viata de perfuziile intentiilor uslamice de vot. c/p, intr-un rar moment de sinceritate publica, tocmai i-a comunicat ca raportul pedesere/penele a ajuns de 2 la 1. Iti dai seama ce valoare va avea daca pedesereaua scoate oficial felceru la-ncalzire? Sau un altu?
Nu stiu de ce dar cred ca la alegerile din 2014 PSD si Basescu vor avea un candidat comun. Bineinteles tacit si “independent”. Sper sa nu enervez inca o data pe adeptii absoluti ai dlui Presedinte!
Senzatia aceea e impartasita 😉 Pe mine ma enerveaza mult mai mult ca din nou si inc-o data acest bobor va fi nevoit sa aleaga dintre doua rele. Culmea: fara antecedente comu’iste.
… si la fel de mult ma mai enerveaza relatiile dintre prezident si MRU. Adica “temperatura” acestor relatii. Ai putea sa-nchegi piftia 😛
“cer si ofer onestitate si loialitate” 😀 😛
… sinucigasa declaratie intr-o lume gubernata de minciuna si tradare 😀
da insa destul de clara pentru cine gandeste cu capul .
Am lasat cumva impresia contrariului?
nuuu . am zis-o pentru purtatorii de ochelari de cal 😀
Copy that 😉
Buna seara 🙂
si cu vata in nas. In seara asta de furie se vopseste blond argintiu sau “negru pruna”
Buna mar,
sau se tunde 0 😆
… ar fi o manifestare a constientizarii ca nu face mai mult de atat. Adica null. Ii acorzi prea mult credit 😛
Salutari tuturor.
Intr-adevar interesant, si imi pare logic ca este smokescreen pentru bibani.
Buna seara,
Pentru asta am postat linkul. Interesant 🙂
ce ti se pare interesant ?
1) Tabăra Udrea a înţeles deja ce şi cum. Şi nu este o tabără mică.
sau
2) sansa lui MRU bazata pe noncombatul activ al PSD ? – In cazul 2 daca se indeplineste , nu ar trebui ca noi Politeia sa ne cerem scuze: Traiane , am gresit , nu am gandit pana acolo ? 🙂
intelegi ca e o sarja prieteneasca
Am mare stima pentru Barbu Mateescu.
De multe ori are exprimari mult prea metaforice pentru un om al cifrelor! 1) pe nasalie si 2) nu o sa vina niciodata de la TB
1. :razz::lol: sau tunsi periutza spre zero, eventual cu H-uri
2. cu sigurantza
2 sIgur … o sa vina de la Pirpiliu
vedem diferit, avem date diferite si probabil viziuni diferite. Atletul lui Basescu inca nu a iesit la incalzire! ce naiba ai cu Pirpiliu, ca e un om bun care face o treaba ingrata intr-o lume de primadone ale lu’ Peste
Stiu….si Cristoiu e bun cand da vesti bune
In legatura cu Basescu. Eu zic ca pragmatic de Dambovita este sa il scuipam la greu. Iar la anul daca ii iese in ciuda contrelor sa spunem ori ca n-a facut nimic ori ca noi stiam asta si am anuntat-o din vreme 🙂
Nu inteleg despre ce vorbesti. Probabil ca iar o iei pe araturaa:
1. Nu scuip nimic pe nimeni;
2. Subiectul TB a fost clasat din punctul meu de vedere.
Nu o iau pe aratura
Pentru tine da subiectul Basescu a fost clasat. E la subsol intr-un sertar.
Doar ca discut probleme care ies din aria ta de vizibilitate. Acolo nu e obligatoriu aratura 🙂
sa fim santaosi si sa ne minunam impreuna la vremea respectiva. Nu’i bai o sa gasesti intotdeauna “miscari geniale” pana in ultima zi a lui la Cotroceni.
Da prietene… e imporant sa fim sanatosi… si sa ne minunam atunci 🙂
Ar fi pacat sa fim in pamant si sa lasam prostii de capul lor la suprafata. Cit se mai poate rezonabil, bien sur 🙂
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-22265494 asa functioneaza justitia intr-un stat membru NATO. un proces nu dureaza “n” ani iar vinovatul isi primeste pedeapsa cu varf si indesat.
buna seara;
parca multa lume e ” in extaz” cu initiativa psd de platforma on line…
probabil ca cel mai dinamic sector al vanzarilor on line este cel de echipamente/periferice IT;
stie cineva cat la suta din vanzari sunt ” on line”?
am avea o idee de penetrare si mai ales,de cum se ajunge la ” cele 1 milion de voturi ale diasporei” care ,dupa ce da la lopata pe unde este ,seara intra ” on line ” si face politica!
nu neg importanta ,dar romania inca nu e america si nici unul din psd nu e obama;cel mult chegargara
Lumea nu este in extaz cu initiativa online
Lumea vede ca noi care nu avem televiziuni, bani, ziare facem pipi pe online iar ei care au ziare,bani, tv, putere de partid nu neglijaza online
Eu cunosc un doctor in germania baiat destept – care se uita doar la Mircea Badea pe satelit.
Si mai cunosc un doctor din America care vrea sa trimita bani lui MRU iar secretarele lui MRU ii arata koorul
1 milion le garantez eu daca dau gratis A3,Ghita tv, Taraf, si daca dau vot online
America si Canada e altfel. Cei suparati pe Ilici in 90-96 sunt in Canada. Eu vorbesc de Europa care va vota cu tinerii USL decit cu bosorogii dreptei.
Eu sunt specialist in vanzari online draga pareristule….si nu dorm noaptea ca nu ajung la nivelul cerut .. Nivelul de penetrare ? Cred ca pt tine nu mai conteaza
Trimite-mi mailul lui si te asiigur ca o sa fie servit si cu banii luati. Desy e acum pe Diaspora. Asta e pagina de FB – da si tu un like:
https://www.facebook.com/FortaCivicaDiaspora
E asa:
Omul a cotizat pentru Nicusor Dan.
Cit e ala de cum este …. la sfirsit i-a trimis un email si i-a multumit pt contributie.
A luat legatura cu staful lui MRU si a spus:Vreau sa va trimit bani. Voi imi dati un cont de banca. Voi nu vedeti ca banca ia 30% din bani ? adica jumate de la mine jumate de la voi ? Gasiti o solutie mai buna caci vreau sa va trimit bani voua si nu la imbuibatii din banca.
Si ai lui MRU au intrati in silentio stampa. Puteau sa ii raspunda. Stiti… pe noi nu ne duce capul decit cu banca X . Dar nu au raspuns nimic.
Nicusor Dan a dezamagit, dar doctorului din state nu ii pare rau. Macar staful lui Nicusor i-a multumit pentru banii aia.
Aici sunt problemele reale
@tds
” parerist”/”neparerist”
poti da un procent???
repet intrebarea: vanzarile on line de produse cat la suta reprezinta din vanzari totale???
stii sau nu stii?
restul e gargara
Stiu…dar cauta si tu pe google. Ala e gratis si nu cere efort din partea mea pe care nu sunt dispus sa il dau
@tds
eu am gasit asta! 5.4 pct din total!e pentru US ,care probabil e lider mondial in domeniu
e drept cresterea e ” impresionanta” seamana cu cresterile ” economiilor socialiste”/sunt cu doua cifre;
Last Value: 5.40%
Latest Period: Dec 2012
Updated: Mar 1, 2013, 9:44 PM EST
Next Release: May 15, 2013, 10:00 AM EDT
Frequency: Quarterly
Unit: % of Retail Sales
Adjustment: Seasonally Adjusted
Average Growth Rate: 17.72%
Value Previously: 5.20%
Change From Previous: 3.85%
Value One Year Ago: 4.80%
Change From One Year Ago: 12.50%
Daca poti pricepe si daca la banca v-au invatat Paretto vei observa ca
Painea nu se cumpara online…. iar paine cumpara toata lumea…. benzina la automobil nu o cumperi online.
Online cumperi alte chestii: Eu cumpar : bilete avion, hotel, rochii, parfumuri , computere, elemente IT, servicii online, consultanta online.
Carbunele, fonta, nu le cumpar online.
De aceea nu stiu de ce ar fi relevant cumparaturile online. Dar ma rog. Aici e vorba de calitativ/cantitativ.
Cei care pot vota cu dreapta in secunda asta au internet si umbla pe internet. Analfabetii sau betivii ce nu au internet nu vor vota niciodata cu dreapta.
./.
Ma si mir cum aveti voi profit daca nu ganditi :
Ghita stie ca exista in tara multi tipi care s-ar baga in PSD sa muste un pic din halva dar nu ajung acolo pt ca liderul PSD din Tandarei nu vrea concurenta unora cu studii superioare si il trimit sa faca flotari, sau sa lipeasca afise sau sa il pupe in dos. De aceea prefera sa ii prinda online , sa ii foloseasca la greu online, iar apoi pe cei mai buni sa ii impuna si ofline la organizatia din Tandarei. Sunt oameni pe care ii castiga si altfel nu ajunge la ei. Nu o spun pt tine pt ca nu sunt sigur ca pricepi. O spun pt prostii -aia putini – care se mai uita in gura lui TDS 🙂
a. n-am nici o treaba cu sistemul bancar
b. ce nu poti tu pricepe ,si nu poti,este ca ” buricul pamantului” nu e on line-ul!tu nu poti vedea padurea din cauza copacilor;ca tot esti specialist: gandeste-te si la prioritizarea alocarii resurselor cand incepi o afacere!
noapte buna
Ce nu pot eu pricepe e urmatorul lucru:
1 Ai nostri nu au bani deci nu au resurse – sunt cu fundul gol
2 Internetul nu costa bani dar ei nu il folosesc nici la 10%
3 Sa gandesti nu costa bani, trebuie sa ai minte – ei au ; si trebuie sa gandeasca – nu se grabesc prea tare.
..
Daca ei ar fi in economie sau in blocul de visavis m-ar durea in pix de ei.
Dar ei sunt singurii care vor sa se lupte cu oamenii lui Iliescu si de aceea ma doare sa anticipez ca vor lua bita de baseball peste dintii lor albi si frumosi
…
Celelalte lucruri pe care nu le pricep nu le intreb pe blog 🙂
In rest noapte buna
intamplator, dar care e procentul vanzarilor TV de produse care e? Sau procentul vanzarilor in ziare? iti spun eu, 0. pentru ca astea sunt canale de informare si reclama, nu de vanzare. cum poti confunda un canal de informare cu unul de vanzare? niste milioane de romani intra zilnic pe internet, si peste 90% dintre ei pentru informare.
BAY- BAR 1 la o 🙂 .
salutare tuturor la ceas tarziu 🙂
sa mai zica cineva ca bajetii nu sunt profesionisti
intr-un moment in care scrisoarea de la bxl. putea genera un scandal cat china(se tin minte declaratiile referitoare la capacitatea de absorbtie,negocierile duse de pirat,etc etc) s-a gasit o :gaselnita” grozava.
Salariile si pensiile nesimtite.Chiar si reale fiind problemele astea nerezolvate.Chiar de la Ponta graire-prea alba painea la stat dar nici chiar asa si toti il aplauda la scena deschisa.Un singur tur de scena si toti dezbateau acelasi subiect.
Faptul ca putem pierde un an din finantare sau sume imense nu conteaza ptr. ca nu exista pe sticla.
Buni.
In tot ce-si vor propune vor reusi.
salut , buna remarca. la ce raspuns a primit guvernul Ro de la Bxl pana la ora asta trebuiau demisi toti in frunte cu ponta mondialu’. noroc ca Bxl nu se ocupa cu “reevaluatul si coabitarea”. pacat ca opozitia din Ro e doar pe hartie si in capul unora .
corect,de acord salve
e o situatie de demisii clare
treaba cu online-ul e bine pritocita si etapizata.
cand vor fi siguri ca votul capsunarilor conteaza-adica sa fie la nivelul exodului,poate nu 3,5 mil dar cel putin un milion si nu o suta de mii trec legea prin parlament.Pana atunci `exploreaza` online.
Doar faptul ca l-a amintit/propus ar trebui ca sa dea fiori reci dreptei oricare ar fi si sa-si gaseasca solutii de prezervare a votantilor.
Dar probabil neputand vor incerca sa-l blocheze.Replica va fi : chiar voi cei care v-ati batut pt. votul asta sa nu-l doriti ? 😆
Ocaziile ratate – ai dreptate Mircea – se razbuna.
Iti aduci aminte cind Neamtu acum 1.5 ani spunea: Eu am singurul partid nou de dreapta. Altul nu este. Mergeti cu mine sau pupati-ma pe.. nas
Apoi a luat-o in barba. Apoi au mai aparut diversele initiative.
Problema este ca ca ne imaginam ca timpul asteapta si ca are rabdare. Nu-i asa. Ori datele se schimba ori apare un alt vanzator de halvitza mai aplicat decit dreptacii nostri.
intern vor pierde multi votanti(consecinta slabei guvernari) vor avea nevoie de sursa de aprovizionare ,votul prin corespondenta/online .
Neamtu n-a avut deloc greutate.Joaca de-a exaltatul ca sa prinda cat mai multi musterii l-a mancat.
Asa e ,ocazii ratate si timpul se razbuna.Nu se vede (s-a vazut) niciun plan cu vigoare si nici consecintele lipsei planului.Dar cu concursul greu al astora cu tot aparatul lor din spate.Dreapta (in general cu toate factiunile+ si confuzia cu pnl lipit de psd)este impinsa in corzi si se misca din ce in ce mai precipitat iar miscarile sunt previzibile usor de contracarat.Cand ti-e foame si n-ai bani te duci langa vanzatorul de halvita,macar sa-i simti mirosul.
@tds:
am gasit asta in rl; asa cum sustii -tu si paretto-inseamna ca la vara nu va mai avea nimeni loc de nemti;litoralul e promovat on line
România nu mai apare în cataloagele TUI încă de la sfârşitul anului trecut, ci numai în produsele online
eu l-as gandi ca pe-un rtv(ghita) al netului.Un tabloid cu de toate ca sa faca priza cat mai mare,neobositor,nesacaitor dar cu un oarecare grad de generator de dependenta.
Nu cumperi produsul in fiecare zi/ saptamana.E suficient odata la 4 ani.
mai tu o iei cu sofisme…. nu imi ajunge C 🙂
Pisica e mamifer. toate pisicile spune tds au coada lunga si paroasa. TDS este mamifer, deci are coada lunga si paroasa.
barcelona grogy
4-0
Buna Dimineata,
Postare noua – Revista Presei – 24 Aprilie / Caracatiţa Voicu-Costiniu joacă cu rezervele