Traian Basescu se reevalueaza pe sine ?
15/04/2013 | Autor theophyle Categorii: Editoriale, Opiniile Politeia |
Redactat de @Cetatean
Site-ul Administratiei Prezidentiale informeaza : « Presedintele României, domnul Traian Băsescu, a semnat luni, 15 aprilie a.c. decretul pentru numirea domnului Robert-Marius Cazanciuc în functia de ministru al Justiţiei ».
Pe data de 16 iulie 2012 (deci in plina lovitura de stat), intr-un interviu la B1, Presedintele suspendat al Romaniei declara :
« Atâta timp cât la Cotroceni va fi un preşedinte care va ţine la Justiţie o va proteja de astfel de numiri, de tip Bălan sau ăla, Cazancioc, tot coleg de promoţie cu domnul Ponta, pe care îl tot vântură ventilatoarele zvonurilor că ar fi bun ».
Intrucat astazi a fost semnat decretul prezidential (care inca nu a aparut in Monitorul Oficial), se impun cateva observatii la rece. Consider ca Presedintele Romaniei a transmis public 3 semnale:
I. L-a „reevaluat” pe Robert Cazanciuc. Reevaluarea a fost facuta la Digi24 acum cateva zile:
„Propunerea lui Cazanciuc pentru Justitie o consider acceptabila, chiar daca am mai avut niste reactii la adresa lui Cazanciuc cand se punea problema sa fie procuror general. Nu cred ca reactia a fost indreptatita, l-am pus la un loc cu un procuror care avea probleme care s-au confirmat. La vremea aceea nu eram informat ca el nu e implicat si a fost o reactie pentru care domnul Cazanciuc n-a avut nicio vina, VINA a fost a mea. Ca n-am fost bine informat”.
Daca nu ar fi grav, ar fi chiar induiosator cum seful statului ii ia apararea lui Robert Cazanciuc, ruda prin alianta cu Victor Ponta (desi acesta dezminte).
Despre acest domn Robert Cazanciuc am scris cateva randuri AICI si reiau:
„Numele lui Robert Cazanciuc a fost vehiculat si in septembrie 2012 pentru postul de Procuror General (stire din data de 13.09.2012) cum tot in toamna lui 2012 fusese avansat si numele Alinei Bica pentru DNA (stire din 5 septembrie 2012). Si tot in toamna lui 2012 Kovesi era avansata “pe surse” la sefia DNA, in concurenta cu Alina Bica (stire din 16 septembrie 2012). Dupa cum se vede (si ma refer doar la aceste doua nume), USL-ul avea pregatite inca din toamna cateva nominalizari pentru varfurile procuraturii, iar Kovesi era luata inca de atunci in calcule ca moneda de schimb si de nada (caci PSD-ul vizeaza cu adevarat functia de Procuror General)”.
II. Traian Basescu s-a „reevaluat” pe sine. Dupa ce in repetate randuri a declarat ca exista o lista de subiecte care sunt tabu din perspectiva compromisului politic, intrucat acestea nu pot fi atinse (pe primul loc securitatea Romaniei, pe al doilea loc independenta Justitiei), Presedintele reuseste sa se contrazica pe sine si sa il numeasca pe Cazanciuc la Ministerul Justitiei. Sigur, nu e pus Cazanciuc procuror, insa comparand declaratia din 16 iulie a lui Traian Basescu cu decretul de mesaj receptat de un simplu membru al societatii civile ca Presedintele nu mai „tine la Justitie” si nu o mai „protejeaza de astfel de numiri”. Sa ne asteptam deci la numiri la Sefia PG, DNA si DIICOT pe placul PSD, fara nici o rezistenta din partea Presedintelui care a fost suspendat anul trecut?
III. Presedintele Romaniei s-a repozitionat politic. Si, dupa parerea mea, intr-un mod care nu prevesteste nimic bun, intrucat a inceput sa o faca pe seama Justitiei (pana mai ieri pe locul II in ierarhia subiectelor tabu, ermetice oricarui compromis politic).
In cadrul acestei pozitionari politice, care nu prevesteste nimic bun, se afla si mai vechea sa idee de Miscare Populara.
Problema acestei „miscari”este ca ea arata nehotararea lui Traian Basescu (sau schimbarea brusca de optica, depinde cum privim). In urma cu un an, Traian Basescu afirma categoric ca nu se va mai intoarce in politica dupa terminarea mandatului (pe motiv ca e sub demnitatea unui fost sef de stat).
Dupa ce favorita sa declarata la sefia PDL (Elena Udrea) a pierdut in fata lui Vasile Blaga, Presedintele si-a reevaluat pozitia si a scos rapid din sertar Miscarea Populara, a lansat-o la apa in prezenta unui grup eterogen de persoane si nu as exclus ideea ca aceasta sa devina candva partid. „Problema” lui Traian Basescu in legatura cu Miscarea populara este dubla: morala si politica:
- moral: daca Presedintele doreste ca la finalul mandatului sa isi deschisa o „scoala de politicieni” de dreapta (cum era initial planul pentru MP) care sa fie crescuti pentru a prelua si duce mai departe „mostenirea lui Basescu” (numesc prin asta felul sau de a face politica), ideea este excelenta. Insa daca planul e ca aceasta Miscare sa devina un partid care va fi condus de Traian Basescu sau de alta persoana (care va actiona ca intermediar), atunci ideea nu e doar sortita esecului, ci si blamabila, pentru ca fostul Presedinte al Romaniei devine un de sef de partid cu 8-10-15% tinta la alegeri si dispus la negocieri mai mult sau mai putin slinoase cu celelalte partide (chiar cu pucistii de asta vara). E un obiectiv demn pentru un fost presedinte de stat?
- politic: daca Presedintele crede ca isi va construi Miscarea Populara laudand-o pe Elena Udrea ca are potential de crestere si afirmand despre alti politicieni tineri de dreapta ca „nu sunt credibili” , atunci inseamna ca cel care a afirmat mereu ca doreste un mare partid de dreapta este de fapt dispus sa loveasca in posibilii competitori politici de dreapta ai Miscarii Populare (ca partid). Nu exista nici un motiv pentru care Miscarea Populara sa nu isi gaseasca singura un culoar pe dreapta, fara ca tatal ei spiritual sa dea coate si pumni in oricine i se pare ca ar fi un adversar.
Insa problema moral-politica depaseste aspectul strict moral sau strict politic. Problema moral-politica poate fi formulata astfel: pana unde crede Traian Basescu ca poate merge cu „reevaluarile” politice fara a-si pierde credibilitatea chiar si in ochii putinilor sustinatori care i-au mai ramas dupa 8 ani de mandat? Cat de departe crede Traian Basescu ca poate intinde coarda care il mai tine legat de nucleul de sustinatori care, boicotand referendumul din 2012, l-a salvat de la o demitere sigura? Nu e cam tarziu pentru Traian Basescu sa demareze proiecte politice in al 8-lea an de mandat, facand loc Miscarii Populare prin decredibilizarea eforturilor depuse de partidele de dreapta care nu sunt PDL?
Cat priveste relatia sa cu PDL-ul, are tot dreptul sa lacrimeze si sa ii spuna adio. Insa nu are nici un drept sa afirme (in timp ce abia s-a stins ecoul declaratiilor in care Elena Udrea era laudata pentru „potentialul de crestere” politica) ca alti politicieni de dreapta ar fi „putin credibili”.
Iar „reevaluarile” unora precum Robert Cazanciuc nu arata decat ca e posibil sa se fi apropiat momentul ca electoratul care l-a sustinut de-a lungul celor 8 ani (si mai cu seama la referendumul de asta vara) sa se gandeasca la o reevaluare a lui Traian Basescu. Nu imediat, nu acum. Ci poate in functie de numirile pe care le va face la varful Procuraturii (PG, DNA, DIICOT).
Daca Justitia a fost candva un subiect tabu pentru Presedinte (ermetic negocierilor politice) si a ajuns azi unul de negociere, poate ar fi bine si ca alt subiect pana acum tabu sa fie supus reevaluarii noastre: sustinerea acordata Presedintelui Romaniei de cea mai rezistenta parte a societatii civile.
Depinde numai de Presedintele Romaniei cum isi va petrece ultima parte a mandatului: negociindu-si un viitor politic incert si fara credibilitate sau respectandu-si propriile angajamente ca sef al statului.
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
wow !
tare !
salutare iarasi tuturor 🙂
salut City 🙂
dur si tare
suna a ultimatum 😆
are cazancioc asta o mutra de….bleaga de n-am cuvinte,cernea ptr. el cred ca se zbate 😆
Ce mi se pare cel mai (ne)surprinzator e ca are aceeasi figura tampa ca si Ponta. Cine se uita atent la mimica fetei vede ca e aceeasi.
Salutare din nou.
salut ! asta am remarcat si eu dar n am mai scris: cazaciocu pare frate geaman cu ponta mondialu’ . aceasi structura a fetei , de maimuta proaspat dusa la frizer 🙂
😀
Salut,
1) Am luat de la farmacie niste aspirine efervescente + sirop tuse =13 Euro. Face ceva miscarea de dreapta – ca e Bleaga,FC, Neamtu, EBA, MP etc. sa asigure o concurenta sanatoasa in domeniul medicamentelor ca sa nu trebuiasca sa le aduc din strainatate ?
2) Imi zice contabila ca statul nu garanteaza firmelor mele despagubire de 100K euro cum garanteaza pentru o persoana fizica amarita si votanta. Are de gind viitoarea dreapta la putere sa faca in acest sens ceva sa elimine aceasta discriminare ?
..
Opinii la articol… ma abtin 🙂
a facut ceva guvernarea presedintelui Basescu ( 3 ani cat a avut majoritate ) , a presedintelui ilici sau a tzapului sa asigure o concurenta sanatoasa in domeniul medicamentelor ? asta era intrebarea corecta . MP nu are ce se faca ,din ce am vazut ei sunt la faza in care cer elitelor din tara sau oamenilor capabili solutii pentru probleme tarii . problema concurentei pe piata medicamentelor de veche rau si plimbata spre rezolvare de la unii la altii.
Pai nu a facut ! Fac astia care vor sa vina ?
Daca nu …. de ce mai vin ?
Buna 🙂
sunt doua produse homeopate pe piata destul de eficiente, au fost testate la mine in familie si dau rezultate, inclusiv un sirop . Multa sanatate 🙂
a dat boala-n voi 😆
va imbratisez cu drag,tds,theophyle si cine-o mai fi racit si va doresc insanatosire grabnica. 🙂
…
tds 🙂
nu-s depozite ci conturi curente din care lucrezi.N-are cum sa le garanteze,
…
astea-s batalii mici,marunte dar sunt categoric puncte de castigat.Bob cu bob se umple sacul.
salut City, talibanii ar trebui sa remarce : ai scris aceasta postare plecand de la faptul ca presedintele s-a repozitionat politic. ar fi aiurea dat nu de neasteptat sa ajungem la concluzia ca de fapt se dau pe fazta cumetriile politice din Ro.
Salut,
Citi, spui”cum tot in toamna lui 2012 fusese avansat si numele Alinei Bica pentru DNA (stire din 5 septembrie 2012). Si tot in toamna lui 2012 Kovesi era avansata “pe surse” la sefia DNA, in concurenta cu Alina Bica (stire din 16 septembrie 2012).”
Referitor la Alina Bica stirea e falsa, niciodata Bica nu a vizat functia de la DNA, ea are “o afinitate electiva” la DIICOT. Cat despre Kovesi ea si-a depus dosarul ca si candidat pentru sefia DNA, a facut parte din cei 11 candidati dar apoi, sa zicem “o pasarica” i-a spus sa se retraga, si ulterior a plecat la BLX.
Referitor la Cazanciuc nu ma pronunt pentru ca nu am inca toate piesele puzzle-lului, dar cred ca trebuia sa-ti asculti primul impuls spus la postarea anterioara si anume sa te abtii macar pana in 25 aprilie cand vom avea o eclipsa de Luna in Scorpion care va fi in conjunctie si cu Saturn retrograd in Scorpion. Este apogeul “ semintelor plantate “ de Eclipsa de Soare in Scorpion din 14 noiembrie 2012, primim ceea ce meritam sau suntem fortati sa facem ceea ce trebuie pentru destinul nostru”.
Buna Theophyle,
E adevarat ca Scorpionul este prin structura sa distructiv, dar Kepler mai spune ca “Scorpionul distruge in numele unei noi directii si asta prin risc”.
Salutare !
Suparator e faptul ca suntem tratati cu dispret, pe post de fraieri.
Ca politicienii, fara exceptie, considera ca au de-a face cu gugustiuci pe care-i pot ameti dupa cum le dicteaza interesele lor personale/de grup.
Eu l-am reevaluat pe Base dupa fiecare din momentele “Silvian Ionescu-prefect/Garda de Mediu”, “Mantale-prefect”, “EBA-PE”, “Nutzi-min. dezvoltarii”, “Nedelea-general SPP”, “Mihai-sluga rusilor”, “Base-nas la printul Paul”, “Base-Bercea Mondialu`” etc.
L-am sustinut ca fiind “raul cel mai mic”.
Dispretul fata de cei care care l-au salvat il trimite, insa, in gasca politrucilor care-si pun interesul personal deasupra tuturor.
Buna,
o completare la postarea scrisa de C, care nu poate fi contestata. Multa adevar in cele scrise de tine si da, sustinerea a fost facuta din lipsa obtiunilor, parere personala, “raul cel mic”.
Cred ca “reevaluarea” nu este un pacat, chiar si cei urcati pe soclu sunt reevaluati in bine sau in rau, istoria o dovedeste cu varf si indesat.
Buna, @mar !
Pai asta e eroarea, ca ii urcam pe soclu.
Si de acolo, de sus, ne scuipa seminte in cap. 🙁
PS
Stai ca apar acu` aia care dorm cu poza lui sub perna. 🙂
Aveti dreptate.
On-topic, Cristoiu incepe sa bata campii cu gardienii / talibanii / etc…
Astia se incapataneaza in cretinism sa nu vada dupa 23 de ani ca nimic nu se face fara principii, morala, etica – chestii din alea care suna prost de tot la poporul mult. Fum si ceata care ascund mizerabilele trocuri politice care tin Romania inapoiata sub denumiri de “compromis”, “coabitare’, samd
http://www.evz.ro/detalii/stiri/romania-lui-cristoiu-traian-basescu-atacat-de-gardienii-revolutiei-portocalii-1032820.html
Cristoiu a batut intotdeauna campii (prea mulat imaginatie).
Si s-a dat doar dupa ban/interes.
Buna ziua tuturor!
Ion, nu am spus ca Alina Bica a vizat, ci doar ca a fost avasat numele ei pe 5 septembrie 2012:
http://stiri.tvr.ro/alina-bica–consilier-al-sefului-diicot–ar-putea-fi-noul-procuror-general–in-locul-codrutei-kovesi_21103.html
“Noul ministru al Justiţiei, Mona Pivniceru, a avut o întrevedere cu procuroarea Alina Bica, pe care ar putea-o propune procuror general în locul Laurei Codruţa Kovesi, informează mediafax.ro”
“Cinci din carti” nu se potoleste, iar ataca CC 🙁
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-14625121-tudor-chiuariu-presedintele-comisiei-juridice-din-senat-atac-curtea-constitutionala-modul-cum-pus-paranteze-vot-popular-covarsitor-referendum-fost-vadit-partizan-principiul-care-sta-baza-numirilor-fac.htm
sal`tare tutulor.
cine stie sa se repozitioneze are sanse sa mai cistige batalii, dar cine se incapatineaza sa treaca prin zid sigur pierde 😉
Iar tu, @ zigzag
esti mai taliban decit prevede legea talibanilor; tu ii acuzi pe altii de ceea ce esti.
Cit despre postarea lui @ Cetatean
e opinia sa. Cunoaste legile, le foloseste in folosul sau, dar nu respecta legile si regulile jocului politic.
NB,
nu vreau sa discut despre pirat. El este in momentul cind nu mai poate ataca frontal, si cei care se laudau ca sint de partea sa nu il inteleg si nu il iarta. Jos Basescu 😉
N-a zis nimeni aici Jos Basescu. Tot ce i se spune aici este si spre binele lui politic.
@ AA,
dupa jos Basescu era 😉 un semn care credeam ca este edificator.
Cit despre dorinta de binele lui politic, mai usor cu sfaturile pe scari, ca nu o fi un neofit in politica.
Dar nici geniu nu pare ca e, va plac foarte mult expresiile la misto. Departe se ajunge cu misto-ul si agresivitatea
da . e ironic nevoie mare si apoi face apel la dreptul la opinie .
victor, ne stim de mult. Te-as ruga sa imi dai un exemplu pentru ce ai scris : “dar nu respecta legile si regulile jocului politic”. Care “lege” a jocului politic o vezi incalcata in postare?
Cetatean,
nu tot ocoli cu obstinatie adevarul: piratul nu mai este in postura de a impune ceva. Este obligat la compromis/coabitare/repozitionare. Si ce face acum nu este ilegal, ci se incadreaza in marja de joc politic pe care o mai are, dar pe care tu nu i-o accepti.
Tu vrei sa se faca cum vrei tu, dar nu mai poate. Ocolesti, nu stiu cum sa ma exprim pentru a nu crede ca vreau sa te jignesc, ocolesti un adevar crunt: Ponta are in spatele sau un Parlament de 70%. Chiar nu vrei sa vezi?
cine l-a obligat domnule pe presedinte sa l numeasca pe nitu adj al procurorului general la propunerea ministrului Predoiu si sa apoi sa vina cu declaratii ca are dansul asa un regret ca nu s-a lucrat dosarul revolutiei pentru a fi trimis in instanta ?tot explici cum ca presedintele este acum intr o pozitiei in care este obligat la compromis /coabitare- de acord , asa este.dar pana in 2012 la ce era obligat de a accceptat numirea lui nitu? ai vreo justificare si pentru aceasta numire?
ok. Hai sa descalcim.
Politic intai.
– Ce scrie in pactul de coabitare semnat de Basescu si Ponta, art. 1 litera e?
http://www.politicaromaneasca.ro/files/documente/acordul-Basescu-Ponta.pdf
“Introducerea unui proces transparent de numire al Procurorului PG si procurorukui DNA, care sa presupuna candidaturi deschise, criterii de experienta, etc”.
S-a dezis Basescu de acest punct ca si cum nu semnase Ponta ca e de acord cu el? S-a dezis. Insusi Basescu a renuntat sa ii mai ceara lui Ponta respectarea acestui punct pe care el insusi il trecuse in pact. A preferat “negocierea”.
– Juridic. Art. 54, legea 303/2004:
Art. 54. – (1) Procurorul general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, prim-adjunctul şi adjunctul acestuia, procurorul general al Parchetului Naţional Anticorupţie, adjuncţii acestuia, procurorii şefi de secţie ai acestor parchete, precum şi procurorul şef al Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism şi adjuncţii acestora sunt numiţi de Preşedintele României, la propunerea ministrului justiţiei, cu avizul Consiliului Superior al Magistraturii, dintre procurorii care au o vechime minimă de 10 ani în funcţia de judecător sau procuror, pe o perioadă de 3 ani, cu posibilitatea reînvestirii o singură dată.
(3) Preşedintele României poate refuza motivat numirea în funcţiile de conducere prevăzute la alin. (1), aducând la cunoştinţa publicului motivele refuzului”.
Este incidenta Decizia 375/2005:
“Dacă Preşedintele României nu ar avea nici un drept de examinare şi de apreciere asupra propunerilor făcute de Consiliul Superior al Magistraturii pentru numirea judecătorilor şi procurorilor sau în anumite funcţii de conducere ori dacă nu ar putea refuza numirea nici motivat şi nici măcar o singură dată, atribuţiile Preşedintelui României, prevăzute de art.94 lit.c) coroborat cu art.125 alin.(l) din Constituţie, ar fi golite de conţinut şi importanţă.
La aceasta se adauga, mutantis mutandis Decizia 98/2008 care acorda Presedintelui dreptul de a refuza prima propunere facuta pentru ocuparea functiei de ministru (devenita vacata).
Deci, Victore, nu imi spune mie ca Traian Basescu nu are spatiu de manevra politica si juridica. Are, insa nu vrea sa il foloseasca.
hai cu inchizitia. cu niste atacuri la persoana sau cu trimiteri la psihiatru. asta e procedura standard a bolsevicilor si asa proceda prim secretarul ilici in iasi: cum misca careva in “front” rezolva cazul cu 2,3 telefoane si directia socola.
Felicitari! – Forta Civica va ataca la Curtea Constitutionala proiectul de lege privind retrocedarile, imediat dupa ce premierul Victor Ponta isi va angaja miercuri raspunderea in Parlament pe acest act normativ, a declarat luni Mihai Razvan Ungureanu, presedintele acestei formatiuni politice.
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-14625065-forta-civica-ataca-curtea-constitutionala-proiectul-guvernului-privind-retrocedarile.htm
…” nu suntem dispusi sa inghitim incompetenta si ipocrizie politica”.
Foarte bine, asta vrem de la voi !
Si se castiga si putina vizibilitate. 🙂
As vrea sa ne intelegem, dragi prieteni. Cred ca am fost clar cand am scris
“Iar „reevaluarile” unora precum Robert Cazanciuc nu arata decat ca e posibil sa se fi apropiat momentul ca electoratul care l-a sustinut de-a lungul celor 8 ani (si mai cu seama la referendumul de asta vara) sa se gandeasca la o reevaluare a lui Traian Basescu. Nu imediat, nu acum. Ci poate in functie de numirile pe care le va face la varful Procuraturii (PG, DNA, DIICOT). […] Depinde numai de Presedintele Romaniei cum isi va petrece ultima parte a mandatului: negociindu-si un viitor politic incert si fara credibilitate sau respectandu-si propriile angajamente ca sef al statului.”
Sustinerea acordata unui politician nu este garantata indiferent ce face el. E valabil pentru Presedintele Romaniei, e valabil pentru orice politician actual sau viitor.
Citi, in postare e vorba de DNA si nu PG. Oricum nici unul din posturi nu a fost in vizorul Alinei Bica niciodata. Ti-am spus ea are o afinitate electiva la DIICOT. Nu-mi place sa vorbesc pe surse, dar gurile rele spun ca defapt “afinitatea electiva” o impinge sa candideze acum.Incurcate sunt caile dragostei in DIICOT.
Felicitari pentru articol si din pacate cred ca or sa vina momente in care o sa trebuiasaca sa fim si mai critici. Este foarte important sa constientizam ca nu trebuie sa fim talibani fata de persoane. A critica este un lucru pozitiv ca si faptul de a te distanta / delimita de cineva pe care l-ai sustinut in anumite momente atunci cand simti / vezi ca nu mai impartasesti aceleasi valori. Nu inseamna inconsecventa ci consecventa in urmarirea unor principii.
TDS- http://www.fgdb.ro, totul este foarte explicit. nu vreau sa fiu malitios insa contabila pare ca face parte din categoria ‘ contabililor ce trebuiesc platiti de stat ‘. in era internetului, daca nu stii ceva nu e foarte greu sa te informezi si sa eviti sa oferi informatii eronate. Asta findca orcum e suficient de multa panica.
Marian, buna!
Din pacate a trebuit sa il scriu. As fi dorit sa nu fie nevoie.
Marian, bun venit pe Politetia. Linkul ala nu duce nicaieri. Mai da-l odata te rog.
linkul este ok si duce catre Fondul de Garantare a Depozitelor Bancare. depozite nu inseamna neaparat ‘depozite’ ci si sume din conturi curente daca se indeplinesc anumite conditii de eligibilitate explicate foarte ok pe site, chiar si pentru anumite PJ. Multumesc de urare insa nu sunt chiar nou pe platforma, chiar daca comentez foarte rar. Azi am comentat findca chiar am un mare ‘cui’ impotriva talibanismului pe ‘persoana fizica’. Si din pacate nici aceasta comunitate nu este/a fost ferita de aceasta problema.
OK am gasit, merci.
Ion, greseala mea. Asa e, “sursa” spunea PG, nu DNA (cand am scris in postare reluand un comentariu vechi nu am mai verificat).
Ideea nu e insa ce viza Bica. Nu.
Ideea e alta: Bica si Cazanciuc erau avansati “pe surse” inca din toamna. Asta arata ca erau scosi deja la incalzire. PSD-ul nu lasa nimic la intimplare. Cum am scris si in alta postare:
http://www.contributors.ro/editorial/de-ce-s-a-razgandit-ponta-%E2%80%93-o-pista-de-interpretare/
“Traseul procurorilor propusi azi de Ponta arata ca acestia nu sunt decat procurorii de casa ai PSD (au fost subalterni sau au ascultat de ordinele sinistrilor procurori Botos, Piciorus, Muscalu sau Balan) iar „razgandeala” lui Victor Ponta arata ca acesta se comporta ca o plastilina in mana serpilor din PSD care incearca sa puna mana pe Procuratura cu ajutorul unor nume care, aparent, sunt inofensive.”
Buna Mar,
Inseamna ca MRU a vorbit cu UDMR-ul ca fara el grupul parlamentar PDL si parlamentarii FC nu pot initia motiunea de cenzura.
Buna,
si salutari lui Kepler 🙂 Posibil, important este faptul ca devin vizibili si ca sunt singurii care fac opozitie in acest moment, ca taxeaza derapajele si se folosesc de argumente solide. Sper sa aiba castig de cauza 🙂
Citi,
in toamna Alina Bica a refuzat orice propunere. si repet in cazul Bica nu e vorba de Botos, Piciorus et. Co.
In alta ordine de idei nu ma bag pe zona de politica pentru ca nu am timp sa ma documentez cu miscarea populara, dar pe zona de justitie o sa aveti surprize, atat din partea CSM-ului cat si din partea Piratului. Intr-un fel trebuie sa se inchida cercul inceput in 2012. Si ceasul incepe sa ticaie.
Ei, uite aici nu sunt de acord. Bica si Hosu sunt legate cu fire lungi de Muscalu, actualmente in CSM:
“Povesteste un procuror DIICOT: „Am fost chemat de catre domnul Muscalu, care mi-a cerut sa duc Dosarul 206/D/P/2005 doamnei procuror-sef Paula Lavric, desi nu ma aflam in subordinea acesteia […] Mentionez ca, si in ianuarie 2004, doamna procuror-sef Paula Lavric, impreuna cu doamnele procuror Alina Bica si Georgiana Hosu, au intocmit 3 note la solicitarea domnului procuror general Ilie Botos, in care si-au prezentat opiniile cu privire la dosarul 430/P/2003; notele cuprind sustineri aberante si nefundamentate in nici un fel inlegislatia in vigoare, in totala contradictie cu starea de fapt; Desi, asa cum precizeaza si incontinutul notelor, cele 3 procuroare nu au citit decat partial dosarul, fac afirmatii foarte grave, pe care, personal, nu le-as face decat in deplina cunostinta de cauza”.
Am scris despre asta.
Nu stiu ce a refuzat Bica insa stiu un lucru: cand sapi sa gasesti date despre ea, ajungi in zona Piciorusilor si Botoseilor si asta nu e de bine!
Cetatean,
bine, nu o sa-ti mai spun tie ca.
Dar dupa prima respingere ce poate face?
Nu vreau sa mai continui discutia; tu vrei sa se faca cum vrei tu. Eu il vad pe pirat aproape infrint si incearcind diferite manevre. Pe care nu stiu citi le percep. Tu vrei sa dea atac la baioneta; el are alte ginduri, pe care nu le cunosti si doar vii cu tot felul de presupuneri pe care poate ca o sa le regreti.
Acum, dupa ce @ ion te-a contrazis in ceva, nu te lasi si vrei sa sapi la radacinile unora pentru a le gasi greseli care sa te confirme.
ion m-a contrazis, mi-am asumat inadvertenta/greseala, am explicat ca nu e decisiva in economia textului meu, intrucat eu doresc sa arat altceva. Nu ca Bica voia la DNA sau la PG, ci ca Bica era deja luata in vizor de mediul politic pentru a fi propusa pe o functie in procuratura.
Dupa prima respingere, cel care face propunerea este obligat sa vina cu alt nume. Deocamdata, pana aici merge legea si jurisprudenta CCR. Daca s-ar intimpla asta si TB tot nu ar vrea sa numeasca, CCR decide. Iar daca nu i-ar mai da o a doua sansa (cum e foarte posibil, de altfel), macar isi va fi exercitat prerogativa constitutionala pana la capat. Omeste si politic, va fi facut tot ce se poate.
Vezi tu, victor, problema lui TB e una singura in acest caz. Nu isi exercita pana la capat perogativele. Va veni o vreme cand va regreta ca nu a facut-o, si va fi prea tarziu!
Citi, sa nu ma intelegi gresit eu nu o apar pe Bica de ceea ce a facut sau nu in activitatea ei de procuror. Am atras atentia ca nu se sustine ceea ce au declarat sursele invocate de tine. Iar in ceea ce spune un procuror sau altul despre un dosar nu pot sa ma pronunt cine are dreptate. Am vazut multe cazuri de acest fel ultimul fiind porcaria spusa de un ex procuror actual avocat la Latrina 3 despre cazurile cercetate de catre actualul sef interimar de la DNA.
foarte posibil, ion, foarte posibil. Insa “coincidenta” care le leaga pe Bica si Hosu de Muscalu-Piciorus-Botos e prea mare. Fix astea propuse la sefia procuratorii.
Fix Cazanciuc, adjunctul lui Ponta cand acesta era seful corpului de control al lui Nastase.
Fix Licu, fost membru in CSM-ul Sadeilor.
Fix NItu, propus de Mona Pivniceru.
Nu cred in coincidenta cand e vorba de prucourori cu un traseul profesional suspect (delegari fara conditia vechimii la PIICJ, ca Ponta).
Cetatean,
Ai observat ca la tot serialul tau juridic nu am avut nici o obiectiune. nici macar nu m-am bagat. Nu am backgroundul necesar si de aceea argumentatia poate fi mai greu urmarita. La subiectul de azi e vorba doar de logica formala, si de citit zilnic din Hotnews.
Acum sunt sigur ca nu esti profesor de matematica si nici de logica.
…
In 16 iulie presedintele avea in spate un parlament de cca 45% si se ruga de pdl sa castige naiba alegerile cu macar 35%. Acum are 70% impotriva + PDL impotriva +…. altii
Basescu nu se reevalueaza pe sine ci reevalueaza pozitia politica. Ea ii spune sa aleaga raul cel mai mic, iar dupa capul lui chel, asta inseamna Cazanciuc. E mai rau ca predecesoarea ? Raul cel mare era sa cedeze partida in care ii lipsesc cavalerii si o tura. Desi politica nu este un joc pentru cavaleri (knights ) 🙂
…
Sa afirmi ca Basescu se reintoarce (vai!) in politica nerespectandu-si cuvantul, in principal pentru a o ajuta pe Elena Udrea, pare destul de hazardat.
…
Sa pui lucrurile temporal diferite suna a sofism.
In rest e ok. Ca avocat pledant esti perfect.
Nu ca avocat pledant ci ca un om cu o logioca sanatoasa. TDS cand nu aveti ce spune si cum apara, ma refer uin cazul Basescu treceti imediat la “literatura mitologica”. Omul asta nu face greseli, e un geniu, le stie pe toate si le intelege pe toate, jde mii de mutari inainte” Deci omul asta a fost batutt la 4 coaste de un kkt cu ochi ca Popnta cu ajutorul uni imbecil ca Antonescu sub bagheta unui securist batran si bogat.
Ma asteptam sa veniti in tandem. Imbecilul si kk cu ochi nu sunt de pe maidan. Ei au in spate 70% din votanti, (nici aia prea inzestrati daca i-au votat pe astia 🙂 ca boii ) care ii inchid gura si lui Barroso. Unul din imbecili va fi presedintele Romaniei in 2014 daca nu se omoara intre ei pana atunci. “…. caci batranul ce-l privesti, nu e om de rand , el este domnul tarii romanesti “
TDS,
40% dintre votanti castigati de incompetenta zeului suprem 🙁
Dupa cum zice Base, se pare ca economia a inceput sa “duduie”. 🙂
Guv. Ponta are rezultate pozitive.
Simte cineva ceva din economia reala ?
salut, da se simte . in economiilor lor ( alea reale). restul sunt nebuni care nu apreciaza binefacerile nomenclaturii comuniste vopsite azi in politicieni ai unui stat de “drept”.
ai pus degetul pe rana. si pe vremea fofomodelului, economia duduia.
Ceva nu se leaga… Guv. guverneaza (prin Ordonante), numirile in justitie sunt acceptabile (fara a mai tine cont de “transparenta” semnata in acord), udrea este un om politic cu mari sanse de a creste, MRU “nu este credibil” iar presedintele face lobby pentru guv. lui c/p in exterior. Oare ce este “wrong” cu acest scenariu? S-a intors lumea cu fundul in sus?
Auzit si uneori am senzatia ca ne-am intors in timp, toti ne zbatem ca pestele pe uscat si economia “duduie”, incredibil unde s-a ajuns 🙁 Chiar a crescut consumul de energie electrica si gaze in sectorul industrial, raportat la perioada anterioara? In plus toata Europa se zbate si noi crestem 🙁
Nu mai spun de contradictia flagranta cu un comunicat dat de statistica, ca a scazut consumul si ca romanii se orienteaza spre marci infereioare, ca aprovizionarea a inceput sa se faca saptamanal si nu de mai multe ori in decursul unei saptamani 🙁 Iar ne furam caciula cu statistica, care te urca/coboara cum “se doreste” dar te pocneste cand nu te astepti.
Cetatean,
“Dupa prima respingere, cel care face propunerea este obligat sa vina cu alt nume.”
Pai asta stiam si eu, dar garantezi tu ca la a doua propunere nu va fi un nume care sa-ti dea fiori? aduci niste argumente copilaresti.
Tocmai aici sta tactica parsiva: cu gindul ca imi vei respinge prima propunere iti inaintez un nume asa si asa. Ei bine, cu a doua propunere, pe care nu mi-o mai poti respinge, am sa vin cu cine vreau si iti rid in nas.
Nu garantez nimic. Insa acesta e rolul unui Presedinte: sa joace jocul politic cat de bine poate, cu ce are la dispozitie. Daca mai mult nu ii permite Constiutia, asta e. Insa moral si politic, va fi facut tot ce e in puterea sa. Va putea spune nu “M-au invins serviciile” , ci “m-am supus Constitutiei”.
Problema lui TB e ca pana acum si-a folosit la maximum prerogativele iar acuma nu o mai face. Nu pentru va nu poate, ci pentru ca nu vrea. Asta e. Insa mai are timp sa o faca.
Dragul meu, te rog sa nu mai incerci sa fii sigur de nimic in ceea ce ma priveste. La drept vorbind, nici eu nu sunt sigur ca esti specialist in ce zici ca esti (la cum cazi pe spate cand primesti NL de la Neamtu, credeam ca ai trecut de etapa in care ambalezi frumos produse proaste pentru a le vinde scump credulilor). Hai sa lasam la o parte calificarile reale sau fictive despre noi doi si sa vorbim la obiect.
1. Ce vrea Basescu pentru sine? Sa devina dupa 2014 un politician combinator care are in spate un partid de 8-10-15%? Ok. Si ce sa faca mai departe? Sa negocieze “dur” un amandament la o lege? Ca sa ce? E treaba lui sa se reinventeze, nu e obligatia celor care l-au sustinut sa o faca pana in panzele albe. Eu am tras un prim semnal.
2. De ce “reevalueaza TB politia politica”? Ca sa ce? Sa pregateasca o….mutare de maestru? Ok, sa o asteptam. De aia am si scris: “Iar „reevaluarile” unora precum Robert Cazanciuc nu arata decat ca e posibil sa se fi apropiat momentul ca electoratul care l-a sustinut de-a lungul celor 8 ani (si mai cu seama la referendumul de asta vara) sa se gandeasca la o reevaluare a lui Traian Basescu. Nu imediat, nu acum. Ci poate in functie de numirile pe care le va face la varful Procuraturii (PG, DNA, DIICOT)”.
Insa pana cand sa o asteptam? Eu am spus termenul meu limita. Insa am mai spus: “Depinde numai de Presedintele Romaniei cum isi va petrece ultima parte a mandatului: negociindu-si un viitor politic incert si fara credibilitate sau respectandu-si propriile angajamente ca sef al statului”.
Eu nu cer miracole de la TB. Nu cer nimic. Insa nici nu pot asista impasibil cand acesta crede ca poate merge cu reevaluarile atat de departe incat sa primeasca sustinerea unuia ca mine fara nici o rezerva.
Fiecare are limita lui in sustinerea unui politician. Eu ma apropii de a mea.
PS Cand alegi mereu si mreu raul cel mai mic ajungi ca la un moment dat procurorul Cazancius sa fie mai bun decat procurorul Balan (adjunctul lui Piciorus). Insa nu cumva va veni o veme cand, pus sa aleaga intre Piciorus si Balan Presedintele il va reevalua pe Balan insusi?
Dragul meu, confirmi. Te-as lua avocat.
Mi-ai raspuns in aproape 500 de cuvinte.
Nu cer miracole/ nu cer nimic/ dar nu asist impasibil – adica tot ceri / pentru ca nu vrei sa oferi sustinerea – pai nu ti-o mai cere caci doar una ai de dat / fara nici o rezerva
Fiecare are limita lui in sustinere , eu ma apropii de a mea – Inca il mai sustii ? 🙂 Pai cu asa sustinatori imi imaginez cum arata dusmanii lui Basescu
…
Personal aici dau orzul pe gratis. E greu de acceptat, dar fiecare cu riscurile lui, si cel care da si cel care primeste. 🙂
Nu as pleda niciodata pentru tine dintr-un motiv simplu: vei dori sa vinzi diferite produse in sala de judecata si mi-ai tulbura pledoaria
Daca nici tu nu ma accepti drept client……. ma voi forta sa respect legea si sa nu ajung la tribunal. Decit sa vand alvitza in sala de judecata, buna idee –
Esti unul din acei clienti care, dupa ce au cautat cel mai bun avocat, scriu ei pledoaria avocatului, ca sa fie siguri ca acesta foloseste doar argumentele lor 😉
Hai sa o lasam asa. Nici tu nu vei ajunge la tribunal, nici eu nu iti voi avocat vreodata.
Mai dar ce bine ma cunosti.
“Managerul privat al CFR demisioneaza si acuza disperarea factorului politic de a pierde influenta asupra companiei si a finantarilor europene”.
http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-14625420-managerul-privat-cfr-demisioneaza-acuza-disperarea-factorului-politic-pierde-influenta-asupra-companiei-finantarilor-europene.htm
alt nebun care nu intelege “rolul” pe care trebuie sa il aiba transporturile in RO: adica sa fie cand mai necompetitive si sa fie loc de ciordit.
Aici s-a bagat mana pana la fundul sacului.
Indiferent de culoarea politica. 🙁
Off-topic. Mesajul de mai jos nu se adreseaza membrilor acestui blog. Membrii sunt invitati sa citeasca avand in vedere ca este un … basm. Nici o asemanarea cu realitatea nu este intimplatoare si nici o alta precizare suplimentara nu va fi facuta. Mi-am amintit azi acest basm. Pura intimplare.
A fost odata ca niciodata o padure plina cu ierbivori care isi spuneau carnivori “de dreapta” si care nu aveau altceva de facut decat sa rumege idei pe care le credeau miraculoase si sa critice pe cei care nu behaiau ca ei. In naivitatea lor, habar nu aveau ca in turma era infiltrat cel putin un carnivor real dovedit colaborator al Securitatii. End of the story.
🙂
Povestea-i adevarata pe multe bloguri cu “ierbivoare de dreapta”. Cel de-aici este cel mai bine protejat de infiltratii, din cate am putut observa in timp.
“Carnivorul invatase sa behaie binisor, ba chiar sa fabrice cacareze.
Uneori, insa, nu-si putea stapani un ranjet pofticios si i se dezveleau coltii…” 🙂
😆
Este cumva inorogul ? Este cumva frumoasa lasciva din spinarea inorogului ? Cine este securistul ? Iti este frica de el ? E personalitate inalta ? Cei ce nu behaie ca ierbivorii behaie altfel?. Sunt tot ierbivori ? Sunt omnivori sau carnivori, Nuu, caci carnivori sunt securistii. Intrebarile mele nu ti se adreseaza tie, deoarece tu nu vei spune nimic in plus din povestea pe care tocmai ti-ai reamintit-o si nu are legatura cu blogul, nici cu dreapta in ghilimele.
Citi, o mica observatie la scenariu propus de tine cu privire la nr. de respingeri la care are voie Piratul in numirea procurorilor sefi. Pana sa semneze Piratul aceste numiri, CCR va transa problema. In acest fel Piratul merge pana la capat cu principiul de a apara independenta Justitiei. Ti-am mai spus procesul trebuia sa inceapa in 4 ianuarie dar Haineala a fost prea zapacita cu revocarile judecatoriloR.
In ceea ce priveste coincidentele pe care le vezi tu nu spun nici da nici nu. Astept un moment mai favorabil sa se ridice ceata.
Cetatean,
nu stiu cui te-ai adresat cu postarea de la 15/04/2013 at 6:18 pm
Dar ai o afirmatie hazlie: “Insa nu cumva va veni o veme cand, pus sa aleaga intre Piciorus si Balan Presedintele il va reevalua pe Balan insusi?”
Deja tu il condamni pe pirat si pentru presupunerile tale; si daca nu va fi asa?
Eu nu discut presupuneri, ci am adus in discutie marja mica de manevra a piratului pe care tu tii s-o bagatelizezi, asa cum treci cu vedere, intentionat vad, cei 70% din Parlament. Treci cu vederea ca piratul poate are o tactica si deja il vezi trecut in tabara uslamista.
Romanii ii admira pe japonezi, dar nu accepta sa fie samurai. Tradeaza la primul semn.
Lasa, vitor, am spus ca nu e pentru membrii acestui blog.
Nu il condamn pe TB. Semnalez doar fundatura unde poate duce lantul de reevaluari repetate mereu. Maja e mica, victor, asa e, insa ea exista. Deocamdata (repet, deocamdata), TB se comporta ca si cum nu ar exista deloc. Eu am spus ca TB mai are inca timp sa o foloseasca, insa azi nu a dat prea multe sperante ca o va folosi.
Asta-i viata. Presedintele isi asuma.
Cetatean,
era vorba de postarea anterioara, dar realizez ca i te adresai lui @ TDS 😉
nu-l condamna domnule nimeni pe dl Presedinte.avand in vedere marja de manevra a presedintelui e redusa deoarece nenorocitii de romani nu au vrut sa voteze cu 80 la suta fesenistii lui bleaga ( asa a zis dl presedinte ca bleaga e un fesenist , pacat ca n a zis-o cand l-a lasat sa faca blat cu oprescu si diaconescu la primaria capitalei dar asta e o alta poveste) . poate totusi ai o explicatie pentru numirea lui nitu ca adj al procurorului general- gen ce-l califica pentru aceasta pozitie , profesionalism , dosare lucrate etc.
Victore,
esti un mare fariseu. Tu il victimizezi pe pirat fara sa te uiti ce catastrofa ne-a adus pas-dupa-pas.
1. Nu si-a scos nasul din Cotroceni cand erau protestele din ianuarie, pana si la bulgari presedintele a iesit sa fie fluierat. Zeus nu-i la indemana sa fie fluierat. Acolo am inteles ca nava lui o sa ajunga in stnci.
2. Cand a cazut guvernul lui MRU putea sa faca doua numiri inacceptabile pentru USL si in cazul cel mai rau sa dizolve parlamentul. In acest caz guvernul MRU organiza alegerile, tata!
3. Dupa ce CCR a hotarat una si Ponta a dat cu tifla, incalcand hotararea CCR, pute sa-l demita sau sa-l dea in judecata; a facut-o? Aiurea nu numai ca nu a facut-o a anuntat ca nu o va face ca Doanmne fereste sa nu se sperie Ponta
numai am putere sa-ti enumar greselile lui, chiar nu.
victore mai lasa fariseisme ! 🙂
sa il demita nu putea, insa cu datul in judecata merita incercat.
Theophyle,
soacra imi spune sa nu iti raspund.
Nesimtit, nerusinat, fariseu si deloc dispus sa tradez, cel care nu are ca altii cheita de la ladita cu adevaruri, ce pot sa zic?
Doar ca sint uimit de cita ura ai putut aduna contra piratului.
Ura? Nu, Doamne fereste. Dispret, da!
Victor, nu este ura, este dezamagire.
Eu sunt un “taliban basist”, dar nu sunt idioata. Am observat exact aceste greseli ale Piratului si nu le pot trece cu vederea. Acum, tara se afla in aceasta mocirla cu mult mai adanc, din cauza lui. Pe mine nu ma afecteaza, dar m-a dezamagit profund. Am crezut ca este mult mai curajos. Theophyle a rezumat in cateva cuvinte exact ceea ce ii reprosej Presedintelui Romaniei. A dat tara pe tava, gratis, USL-ului dupa ce mama mea si famila mea, prietenii mei au indurat toate taierile si compromisurile pentru a trece de criza, fara sa strige in piata, iar la urma s-au ales cu ce? Ei cu munca si sacrifiicile, iar hotii, securistii, tradatorii de tara cu bugetul tarii pe post de pusculita. Cei ce s-au sacrificat, aici incluzand si pe cei cativa politicieni, au ramas fluierand a paguba. Cum le-a fost rasplatita munca,sacrificiul si loialitatea? Cu o laba peste bot. Basescu TREBUIA sa moara (politic vorbind) cu ei (USL-UL)de gat, intelegi? TREBUIA!
Tara tot ajungea la tradatori dar, in cu totul alte conditii.
Acum vorbim vorbe si aparam, ce?
Eu stiu asa, daca copilul pe care-l iubesc ca pe lumina ochilor greseste, nu-l acuz in fata celorlalti, dar cand ajung cu el acasa plateste cu varf si indesat greseala (iar aici, cu permisiunea lui @ Theophyle, sunem acasa) . Daca-mi pedepsesc copilul, inseamna ca-l iubesc mai putin? Asta inseamna ca, greselile nu trebuiesc iertate si nici trecute cu vederea. Altfel, nu doar ca le va repeta, dar va crede ca intre bine si rau nu este nicio diferenta, ba chiar este acelasi lucru si trebuie recompensat. Deci, Piratul trebuie sa plateasca greselile, fie ca ne/ii place, fie ca nu.
din teren: nu calculatoare, presa scrisa, nici atit, ramin teveurile: votanti TB sunt pierduti in spatiu, nu pricep nimica, nauceala totala. Inteeintii de vot de viitor ? ei, aici, e jale maxima.
NB s-a auzit ceva ca MRU ar fi intr-un partid – unii, extrem de putini, cei mai multi – habar n-au, FC ? Hein ? MP ? Ozeneuri.
Iin, e complicat rau. Haineala trebuia sa se miste mai repede, asa e, insa exact in sedinta aia din ianuarie s-a declansat haosul (alegerea Presedintelui si VP, apoi scandalul Danilet-Ghica, etc). CSM a fost dezbinat si cred ca si acum e. Mona si-a jucat bine cartile 🙁
Daca CCR transeaza problema (si e de departe una din cele mai dificile si politice spete), TB castiga marja de manevra sau macar e impacat ca atata poate. De aia nici eu nu am spus ca TB trebuie reevaluat ACUM, ci dupa ce va face numirile/respingerile procurorilor.
Citi,
In sectia de judecatori a CSM nu e dezbinare e nauceala. Mona i-a tradat pe “reformatori” prin lasitatea ei. Oricum Haineala a gresit mult si a trebuit o anumita Doamna aproape sa-si riste meseria sa-i dea declicul. Are Piratul noroc la unele femei, dar oricum ii place sa joace in situatii limita.
da, Haineala a fost ezitanta pana acum in anumite situatii. Are insa cateva zile sa contra-atace, daca e sa luam zvonurile, se cam pregateste.
salutare iar 🙂
bagai ceva la matz 🙂
si ca tot vorbim de economie si traducerea ei in ceea ce pui pe masa,piratul zice ca e prima oara cand deficitul de cont curent nu mai exista,suntem pe excedent,adica exportam mai mult decat importam.Pacat ca nu i-a soptit nimeni cum stam cu consumul intern,de se importa mai putin 😆
vad ca se discuta la rigoare juridica putin condimentata cu ceea ce ar trebui ca sa faca presedintele.”Ultimatumul” meu de la primul coment pare a fi corect.
De fapt City 🙂 prin postarea asta ii spui presedintelui cat de mult ar putea gresi daca numirile ,cele mai importante,dna,pg,diicot ar putea afecta de la stagnare inspre negativ sau chiar mai grav.
Nu te grabesti cu o evaluare decisiva dar atragi atentia asupra acestui precedent care poate deveni slabiciune in continuarea mandatului.
Fiind mai lax in exprimare(nepricepandu-ma) pornesc de la o premiza.Presedintele e totusi un om informat.Ca atare e absolut imposibil ca sa nu stie ca a iritat si ca starneste ingrijorare in randul sustinatorilor sai,de la opincarul de bun simt din fundul satului pana la cei mai de seama intelectuali.
Ori daca stie ca-si debusoleaza sustinatorii inseamna ca urmareste ceva anume.Faptul ca-si zguduie propria temelie cu atata vigoare trebuie ca are o explicatie la fel de puternica. Sunt doar 2 variante posibile,sau are un calcul politic care inca! este greu descifrabil sau …ce spuneti voi.
Eu inca nu sunt lamurit.Nu spun asta incercand sa-i caut circumstante.Am inteles din expunerile facute care-i este acum! plaja de manevra,si eventualele greseli facute,si pericolul unor viitoare erori posibile.
spatiul de manevra e ingust tare. Totul e sa il foloseasca. Daca vrea.
poate e o tentativa de evaluare cat mai exacta a reactiei sustinatorilor sai ca parte a soc.civila(dar si in alte parti) a.i. spatiului de manevra sa-i mai poata ,eventual, adauga si alte componente (ce ies dintr-o anumita logica juridica)
Sara buna oameni buni, boieri de sama, cauzasi a lui TB sau nu,
Iata ce cred.
Economic:
Asa cum am mai zis-o, cred ca TB asteapta ca situatia economica sa se inrautateasca. Deocamdata 60% (saizeci la suta) inca voteaza cu usl dupa un an si + de guvernare. Orice face va fi considerat “dusmanul” pentru care lucrurile nu merg bine in tarisoara noastra draga, asa ca TB evita sa zica ceva “rau” despre guvernul usl.
Institutional
Am impresia, lucru declarat de altfel, ca se bazeaza pe csm ca institutie ca sa se faca trierea in propuneri.
Daca CSM este o institutie care functioneaza independent si corect atunci ar trebui sa avem niste rezultate conform asteptarilor, nu?
politic
1. Daca TB o sustine pe Udrea, ca cea mai mare si tanara(vezi nota la subsol *) speranta din dreapta romana, acest lucru este in avantajul PFC, fara discutie, intrucat multi vor fi dezamagiti si se vor orienta catre alte formatiuni. Singura ar fi PFC, mai ales ca MRU a avut un mesaj corect catre fmp.
2. Oare TB sa fie asa de orbit de “stralucirea si feromonii” EU? Oare consilierii lui (Lazaroiu de pilda) sa nu aiba curajul sa ii spuna: “don’ presedinte, EU nu este ceea ce credeti”. M-as indoi. Aici cred ca sunt si alte directii de actiune, directii care am impresia incearca sa atinga intregul spectru de dreapta (mai putin NR si Noua Dreapta).
3 Este foarte posibil ca atat TB cat si MRU sa vada lucrurile diferit. Sunt convins de acest lucru, de aceea am apreciat mesjul lui MRU fata de FMP.
Ca sa vorbesc in limbajul jumatatii mele (ce numai Kepller are voie? 🙂 ): Aluatul a fost framantat, praful de copt adaugat, pus la dospit. Acum se da cu telul la maioneza, totul este sa nu se taie pentru ca atunci trebuie adaugata o lamaie.
*) Cu cat inaintezi invarsta ,tot mai multe femei sunt mai tinere decat tine 🙂
Uneori nici lamaia/cartoful/mustarul sau apa inghetzata nu mai salveaza maioneza 😆
Un citat dintr-un ziarist care, uneori, are fata lui CTP, Tapalaga:
“In paranteza fie spus, singurul lider care a incalcat pana mai ieri toate,dar absolut toate cutumele vanatorii in grup a fost Traian Basescu, dar incepe si el sa inteleaga ca nu poti fi lup solitar la nesfarsit, cu toata faima lui de incercat lup de mare. Dar istoria transformarii lupului in pisicut este deja alta poveste, cu alte personaje. Alta haita, cum s-ar zice.”
Curtea de Apel Bucuresti a decis, luni, menținerea deciziei Tribunalului București, prin care președintele Traian Băsescu a fost declarat câștigător în procesul împotriva lui Dinu Patriciu, privind mediatizarea unor imagini în care preşedintele părea că loveşte un copil la un miting electoral din 2004. Decizia este definitivă.
Buna Zigzag,
numirea lui nitu ca adj al procurorului general- gen a primit aviz pozitiv de la CSM, si tot CSM l-a calificat ca profesionist sa vina la Inspectia Judiciara.
Citi, nu avea nici un castig prin datul in judecata cererea lui era declarata inadmisibila. A ascultat sfatul unui bun jurist care si-a dat in vara abiltarea, sper ca intelegi despre cine e vorba
da, inteleg. Ea oricum pe muchie. Problema e ca a transmis mesajul “nu il voi actiona in judecata pe Ponta”. Ponta a inteles ca fapta lui va ramane nepedepsita.
salut , de acord ..dar “mapa profesionala” functioneaza doar asa din 2 in 2 ?avizele sunt consultative si politicianul isi asuma. nu?
A mai plecat unul!
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-14625415-senatorul-pdl-leonard-cadar-anuntat-demisia-din-partid.htm
Senatorul PDL Leonard Cadar si-a anuntat demisia din partid. Senatorul Cadar a fost sustinatorul lui Vasile Blaga. Poate ne spune Nea Vasilica de ce a demisionat din PDL propriul sau sustinator?
O sursa pesedista raporteaza ca MRU nu reuseste sa stranga 25 de semnaturi pentru a ataca la CCR comisia parlamentara condusa de SRS in cazul Barsan. PDL Senat are 24 de membri, teoretic mai trebuie o semnatura de la PPDD.
Probabil ca are doar 23 pentru ca acest Cadar nu a semnat.
Poate asa avem si motivul demisiei, fix azi 🙁 Vom vedea unde migreaza redistribuitul
Pai nu mai ataca PDL-ul, City, daca avem nevoie de semnaturile lor. Sau………
unde vezi tu ca eu atac PDL-ul? Si ce treaba am eu cu semnaturile? ca doar nu se uita aia pe blog si decid sa semneze contestatia lui MRU in functie de ce scrie pe bloguri.
Da…. ambivalent … bun de avocat ! 🙂
am raspuns
perfect !
perfect ce ?
http://www.romanialibera.ro/actualitate/justitie/curtea-de-apel-bucuresti-amana-pentru-20-mai-judecarea-contestatiei-lui-danilet-si-asteapta-motivarea-deciziei-ccr-299274.html
aparent e de bine.
Citi hai ca asta e chiar de foarte bine 😆
http://www.evz.ro/detalii/stiri/mru-ii-da-lectii-de-constitutionalitate-lui-rosca-stanescu-1032904.html
Bravo!! 😆 Bine i-a facut canaliei securiste!
subtilitatea si ironia atat de fina va fi aspru sanctionata de a3 😆
“Am decis să îl scoatem pe domnul Sorin Roşca Stănescu din anonimatul parlamentar în care se află şi să îi completăm amplele goluri de cunoştinţe constituţionale de care dă dovadă”
poate il scoate si din alte “anonimate” . cred ca i tremura capatana lui srs cand aude de serviciile de informatii romanesti 😉
Comisia vrea de fapt sa intimideze SRI, DNA in actiunile viitoare.Nu e intimplator ca MRU ataca subiectul Nu Ciripoi 🙂 e marea miza.
cazancioc are vreun defect/handicap vreo pareza ?
vorbeste parca i-a scos cineva incisivii,buza superioara ii este imobila.
botox ? 😆
M-am informat sa vad ce a declarat SRS securistul.
MRU l-a pus la punct dpdv constiutional pe SRS dupa ce acesta declarase in weekend:
“Contactat de ZIUAnews pentru comentarii, preşedintele Comisiei Bârsan, senatorul PNL Sorin Roşca Stănescu, a afirmat că Ungureanu nu poate ataca la CCR hotărârea privind înfiinţarea comisiei, întrucât aceasta nu este o lege [???!!]. „Îi atrag atenţia domnului senator Mihai Răzvan Ungureanu, fost şef al Serviciului de Informaţii Externe, că o hotărâre a Parlamentului nu este o lege. Prin urmare, nu poate fi atacată la Curtea Constituţională hotărârea prin care plenul Senatului [???!!!] – de la care domnia sa a lipsit – a votat cu o largă majoritate propunerea celor peste 70 de senatori de a fi înfiinţată o comisie de anchetă asupra interceptării telefonice la care a fost supus magistratul de la CEDO, Corneliu Bârsan. Probabil fiindca domnul Ungureanu nu are cunoştinte juridice, ci doar în alte domenii, care nu au de-a face cu dreptul constituţional, a căzut în eroarea de a considera că punerea în discuţie a unor hotărâri definitive ale Inaltei Curţi, prin care se constată în mod definitiv şi irevocabil nevinovăţia soţilor Bârsan [???!!! Nu exista o astfel de decizie], ar reprezenta o imixtiune a puterii legislative asupra puterii juridice. În realitate, achitarea soţilor Bârsan sugerează că mandatul de siguranţă naţională prin care magistraţii au fost interceptaţi a reprezentat un abuz. Comisia de ancheta intenţionează să constate dacă a avut loc sau nu un abuz [???!!!]. Oare de ce nu vrea să înteleaga fostul şef SIE, numit prim-ministru al României şi ulterior ajuns senator, că în arhitectura unei democraţii puterile sunt nu numai independente, ci se şi controlează reciproc?”, a declarat senatorul PNL pentru ZIUAnews”.
se pare ca la interval de un an parlamentul ia hotarari.
Cam anu trecut pe vremea asta(ceva mai incolo cu vreo luna si ceva parca) parlamentul hotara ca la bxl merge ponta in locul lui basescu
e o forma de presiune pe care vrea s-o puna asupra justitiei.
carevasazica in viziunea srs-ista o democratie moderna si puternica presupune ca “arhitectura unei democraţii puterile sunt nu numai independente, ci se şi controlează reciproc”
adica interceptarea facuta in baza unui mandat trebuie ca sa aiba incuviintarea parlamentului.Curat constitutional coane 😆
numai Parlamentul sa nu fe controlat de nimeni
Salut lume bună! 🙂
Mister C, te salut cu respect!
Pe probleme de drept/ legislatie/ justitie/ constitutie esti Everestul Politeii și nu numai… ❗
Ce drăcușor te mână să te “reevaluezi” ? 😉
Buna, Hashule 🙂 Nu sunt un everest, sunt un imvatacel care spera sa nu isi dezamageasca maestrul!
Inca nu am reevaluat, insa am deschis posibilitatea reevaluarii :
“Iar „reevaluarile” unora precum Robert Cazanciuc nu arata decat ca e posibil sa se fi apropiat momentul ca electoratul care l-a sustinut de-a lungul celor 8 ani (si mai cu seama la referendumul de asta vara) sa se gandeasca la o reevaluare a lui Traian Basescu. Nu imediat, nu acum. Ci poate in functie de numirile pe care le va face la varful Procuraturii (PG, DNA, DIICOT)”.
E penultimul avertisment dat de Cetatean lui Basescu ! 🙂 Alegatorii ii vor trage o reevaluare sa ii sune apa in cap ! 🙂
ma intreb uneori daca nu cumva te iei tu insuti prea in serios cand vrei sa fii ironic si nu reusesti decat sa te auto-izolezi.
intreaba-te 🙂
Da ma autoizolez intre votantii lui Traian Basescu. Citeste si tu citi din cei ce au votat PDL erau doar votantii lui Traian Basescu. Sintem ceva la 1-2 milioane de talibani.
…
Intrebarea ar fi cine se izoleaza de cine ?
Basme si mitologie, care s-a terminat cam de multicel. Vocali? Da! Multi nu mai cred.
Last, servus! 🙂
Sunt doua persoane pentru care intru pe Politeia polintern.
Amândoua sunt acum în aceeasi casetă de dialog cu mine… 😀
…iar va trebui să-ți adaptezi răspunsul, nu ?! 😉
Salut hashule 🙂
Numai doua? Pacat!
Salve, Doc! 🙂
Cultura și istoria e partea ta, nu fii supărat! 🙂
D’aia le menționez separat, pentru mine rămâi cel dintâi, neschimbatul Bibliophyle savantul. Acolo sunt un copil uimit de minunățiile pe care i le arăți 😀
Macar fariseul de Victor L a scapat azi de urecheala ta hashule
I’auzi! Deci simți mâinile mele pe urechile tele?!
Sunt buun! 😀
Da… esti plin de bunatate
TDS,
Din zi in zi vei fi mai singur in opiniile tale legate de acest subiect.
Stiu. Dar mizez pe latentza poporului Roman . Inca niste ani vor mai exista fani Basescu exact ca japonezii aia care nu stiau ca s-a terminat razboiul.
Aiurea,
Ar trebui sa cunosti putin cultura japoneza ca sa intelegi de ce nu are nici o sansa sa se intample.
Deci nu crezi in rezistenta la schimbare ? Ca multi, inca 2-4 ani vor fi influentati de ce recomanda Basescu ?
ponta la b1
deja incepe sa-mi placa 😆
m am prins de ce l a numit pe cazacioc ministru: sa para si el o maimuta de oras in comparatie cu cazacioc care zici ca acum a sarit de pe creanga :))
ponta il poate folosi pe cazacioc si pe post de “sosie” .
ha-ha 😆 asta-i buna 😆
anii regimului traian basescu
va trebui sa ne invatam cu sintagma/paradigma asta 🙁
oare ?
Bine inteles…. repetata la nesfirsit … se imprima in mental.
Avem doua moduri de interpretare , amandoua triste (regimurile) dar viitoarele (sic) roz 🙂
1.regim de trista amintire, Dar, sub luminoasa conducere a lui Ponta,a parintelui spirtual Iliescu , a usl, ne indreptam in zbor spre descatusharea energiilor oamneilor muncii. Traiasca luptra pentru pace
2. regim de trista amintire impotriva caruia , noi , vocea poporului obidit, am luptat zi de zi, ceas de ceas si impreuna cu eroii nostrii am intrat in casa fiecarui om si i-am aratat ADEVARUL. Acum a venit momentul libertatii noastre (libertate la propriu)
Adu -ti aminte cum au strangulat PNTCD-ul astfel incit ajunsese chiar si pntcdistii sa le fie rusine ca sunt pntcdisti. Apoi a aparut Antena3 care a creat sintagme si care ni le-a bagat in cap de spunem ca sunt ale noastre.
Da-i si lupta, si lupta si da-i 🙂 Mai lasa gargara TDS. Omul si-a facut-o cu mana lui, 15 luni de esecuri unul dupa celalat! . Nu ma astept sa recunosti, esti prea legat de “legenele olimpului” si mitologia care se dovedeste astazi mult prea subtire sa ramana pe undeva in istoria romanilor.
Tot de Basescu vorbesti Theopyle 🙂 🙂
Eu vorbeam de capacitatea extraordinara a propagandistilor psd de a crea realitati paralele , cum este perceptia despre PNTCD
Da, TDS,
Stiu exact unde bati. In afara de asta, la fel ca si Cato – “Ceterum censeo Carthaginem esse delendam” În afara de asta , cred că trebuie să fie distrusa Cartagina [mentalitatilor noastre}
Ati citit Fratii Karamazov ? Bravo. Eu nu. Eu am vazut filmul cu Yull Brynner.
Acolo arata ca nu e bine sa umilesti tatal in fata copiilor lui. Parerea mea este ca inca avem nevoie de TBasescu. Inca avem nevoie de Bleaga daca tot nu s-a spart PDL-ul cum se estima,. Ziceam sa nu il demonizam, Dar ma rog ,,,, asta vreti ,,,, asta este 🙂 Om trai si om vedea
O vorba batraneasca spune: Cinsteste-l pe Dumnezeu dar nu il batjocori pe Dracu’
Las-o mai TDS mai moale. Acum dai in citate biblice? Ce sa facem noi acum? Sa bagam capul in pamant si sa ne rusinam ca indraznim sa punem la indoiala principiul infailibilitatii prezidentiale?
Nu e din Biblie….. e o blasfemie ….. o vorba populara 🙂
Presedintele nu e infailibil de loc saracul, dar cred ca mai avem nevoie un pic de el. Dupa aia trebuie scuipat si batjocorit. Dar eu as mai astepta un pic.
@tds,
Presedintele nu trebuie nici scuipat nici batjocorit. El trebuie laudat si sustinut cand face lucruri bune si trebuie certat si/sau dat peste degete atunci cand greseste.
TB ramane cel mai bun presedinte ce l-a avut/ are Romania, pana in prezent. Asta nu poate nega nimeni. Multi il mai sustinem pentru ce a fost si pentru ce a reprezentat el, pentru Romania, dar nu si pentru ce este in acest moment.
Este pe cale sa iasa pe usa din dos de la Cotroceni si asta este dureros.
Pentru cum a tras Romania in directia buna, jos palaria, tot respectul. Pentru cum “coabiteaza”, regret dar nu asta mi-am dorit. Repet, pentru “cum”, si nu pentru “ca” are aceasta intelegere.
Faci comparatii care nu exista. PNTCD a functionat ca partid de guvernamant fara sa aiba un lidearship autentic si aflandu-se sub influenta umorilor personale ale liderilor AC. PNTCD s-a batut singur prin lupte intestine, prin incapacitate absoluta. Iar propagandei nu i s-a raspuns nici atunci si nici in timpul mandatelor lui Emil Boc asa cum ar fi trebuit sa fi fost facut. Boc a preferat sa taca si sa incaseze pe ideea ca oamenii vad cine munceste, si a acoperit la nesfarsit incompetentele unor ministri. Sa nu ridicam statui acolo unde nu este cazul si sa nu facem comparatii nesustinute de realitatea istorica.
🙂 Ai multa dreptate dar am si eu dreptate 🙂
1) PNTCD a fost perceput de Iliescu ca pericolul cel mai mare pentru fsn. Nu pnl,nu campeanu, nu multi, ci pntcd.
2) Pe pntcd s-au concentrat toate tunurile, A fost partidul cel mai infiltrat cu securisti, si toate dezinformarile au fost pe ei. Imaginea rea se datoreaza si fricii lui Iliescu de pntcd (exact cum Stalin era infricosat de Anglia tot asa si Ilici de pnt) ne contrazicem ?
Ei, bolsevicii sunt redutabili – Am citeva exemple, care arata ca daca vor te pot face praf in 24 ore, cum l-au facut pe Emilica.
..
Propagandei nu ii raspundem pentru ca suntem analfabeti la propaganda. Am iesit prost din toate confruntarile de propaganda. Hai sa nu dau exemple ca ne intristam
..
Da boc a fost prost din mai multe puncte de vedere. A ramas doar pt ca era integru si pana la un punct a fost loial lui Basescu
…
Realitatea istorica ? ma faci sa zambesc. Nu stii ca istoria e diferita functie de cine o povesteste ?
asa e , ilici avea frisoane cand auzea de pntcd . cat despre emilica.. omul n a fost facut praf de nimeni – asa i s a “aranjat” sa ramana in perceptia publica.daca vrei citeste ultimul interviu al fiului dl-ui Ion Ratiu ca spune si despre ura care o purta milica fata de Ion Ratiu.
Da am citit …. EC idolul nostru de atunci e sub orice critica….
Buna seara tuturor. Excelent post city. Si trist, tare trist.
Buna clemy 🙂
buna. clemy 🙂 Dumnezeu stie cat de mult aam dorit sa nu il scriu si am amanat cat am putut. NSi desi l-am scris, nu am deschis decat posibilitatea reevaluarii. TB inca nu si-a facut-o (cu mana lui ) pana la capat, inca nu a pierdut tot ce a agonisit in cei 8 ani.
Salut city. Asa este. Si eu ma aflu intr-o situatie absolut similara. Sigur ca exista inca posibilitatea ca basescu, ca si boxerii, sa se trezeasca din pumni. Dar am un feeling, care nu ma inseala niciodata, ca acest lucru nu se va intampla.
Poate este cineva interesat 😛
“Consumul excesiv de cafea poate provoca o reducere a mărimii sânilor, au descoperit în cadrul unui studiu, efectuat pe un eşantion de 300 de femei, o echipă de cercetători suedezi de la Universitatea Lund, potrivit portalului MedDaily.”
eu am citit nu stiu unde un articol/acum recent,ca sutienul este extrem de daunator.Nu mentine fermitatea sanilor,nu ajuta la o tinuta sanatoasa a trupului/coloana vert. si ingreuneaza respiratia fapt care in timp genereaza multe altele nesanatoase. 😉
Jos sutienul ! 🙂
Scuze, sper ca e voie…nu e vorba de “jos icsulescu !”.
😉
@Tzepelica,
Cred ca-ti doresti acest slogan, pana la o anumita varsta (a purtatoarelor, nu a ta) 😉 Dupa acel prag, eu cred ca-ti doresti ca acest obiect sa fie cat mai prezent, macar insala privirea intr-un mod placut 🙂
Mda, imaginea de tip “fular” e deprimanta. 🙁
pai vezi?! 😉 lasa-l la locul lui, ai mai mult de castigat ! 🙂 🙂
@TDS
Crezi ca e cazul sa-ti amintesc personajul care a pus umarul vartos la demolarea PNTCD, alaturi de clica iliesciana ?
De aia il si “iubeste” Ciorbea atat de mult.
Timi 🙂 cred ca piratul a avut un motiv intemeiat atunci in ceea ce-l priveste pe ciorbea(doar el,pnt a fost la mantinela) si evolutia lui ciorbea l-a confirmat.
Care ?
De aia a trecut Ciorbea la USL-ul clicii lui Ilici ? ca sa razbune PNTCD-ul de infamul ministru al transporturilor 🙂 Mai timi eu stiu ca esti energetician,om serios. Nu cumva esti si tu avocat ? 🙂
Base/PD faceau parte dintr-o coalitie.
La guvernare.
Nu-ti sapi partenerul la guvernare, chiar daca Ciorbea era pafarist.
De fapt, un pafarist din lungul sir de PM pafaristi post-lovilutie.
Sigur, cu exceptia lui Bomba, “cel mai bun PM” al Romaniei (citat Base).
Cu Ciorbea greseala a fost ca l-a pus Emilica prim ministru in loc sa il lase la Primarie
Nu stiu daca a fost rau sau a fost bine ce a facut Basescu atunci, dar istoria asta va intra consemnata cu siguranta in Raporul Comisiei de Reevaluare a lui Basescu T Traian prezidata de dr. Vasile Cetatean. g/m
Iar incepi cu glumele nesarate si atacurile la persoana. Mai termina omule, imi bag deja picioarele in porcaria asta!
Aminteste-ti, in plus, de atitudinea piratului vis a vis de Ticu Dumitrescu.
Atunci cand a fost propus sef la CNSAS.
Cu cata inversunare s-a opus numirii celui mai indreptatit om sa ocupe functia.
Chestiile astea sunt definitorii.
Nu imi explic asta. Pacat
Ma gandesc ca el s-a transformat f spectaculos de la stanga la dreapta, Nu se poate chiar cu totul.
in privinta lui ticu n are de ce sa fie pacat . la el a folosit “mapa profesionala”. dar nu vreau sa mai dau unul jos de piedestal .
ma mir si eu cata rabdare am uneori, insa imi zic ca e un dar de la Dumnezeu.
Hai sa scot creta colorata, totusi:
1. “…e posibil sa se fi apropiat momentul ca electoratul care l-a sustinut de-a lungul celor 8 ani (si mai cu seama la referendumul de asta vara) sa se gandeasca la o reevaluare a lui Traian Basescu. Nu imediat, nu acum. Ci poate in functie de numirile pe care le va face la varful Procuraturii (PG, DNA, DIICOT)”.
2. probabil ca vei fi ultimul japonez pe blog care va incerca sa ne demonstreze ca situatia nu e rea chiar cand procuror general va ajunge iarasi Ilie Botos. Fie.
3. trebuie sa intelegi ca cineva care a scria asta in 2012 nu a devenit brusc idiot iar tu nu ai ramas singurul sanatos de pe blog.
http://theophylepoliteia.wordpress.com/2012/07/06/mesajul-comunitatii-politeia-pentru-presedintele-romaniei/
Si asta:
http://theophylepoliteia.wordpress.com/2012/08/27/pozitia-comunitatii-politeia-intoarcerea-presedintelui-legitim/
Eu il inteleg.
A spus ca are febra. 🙂
Am spus doar ca sunt in a 5 a zi de gripa..
Ma intelegi ? Tu ai ?
N-am.
Ma tratez (preventiv) cu Feteasca/Babeasca.
Alternativ. 🙂
Atitudinea de atunci a piratului a fost similara cu cea a clicii iliescine.
Comportament tipic FSN, de ura fata de partidele istorice care “periclitau” pozitia fostilor peceristi la fraiele Romaniei.
Sigur ca au perceput ca pericol nr. 1 partidele istorice si pe Mihai.
De asta i-au si infiltrat/anihilat.
Bine ca Ponta a recunoscut ca acest Cazanciuc ii e ruda prin alianta. Acum, ca s-a semnat decretul, poate recunoaste linistit.
Chiar ii seamana.
Din familia “Cercopithecus”. 🙂
Cazanciuc e, insa, ceva mai fioros.
Cred ca s-a dat jos din copac ceva mai tarziu, a mai intarziat dupa banane.
De asta se si exprima cu greutate/incruntat…face un efort cumplit…
buna seara
sus basescu/jos basescu
si in timpul asta usl se instaleaza ;
auzii una buna: Ou sa dea salarii compensatorii celor “disponibilizati”-ca astia nu sunt ” concediati” de la intreprinderile de stat!!!
de ce mama masii nimeni nu spune ca bugetul nu e al lui ponta sau al mamei sale sa dea el bani la cine vrea;
sau asta deja e rege si are ” caseta personala”?
de ce mai cu motz unul de la olchim fata de unul de la gica srl?de ce? de ce? de ce?
poate explica cineva?
@intimplator, nu e deloc jos/sus Basescu.
TDS vrea sa aplice pe blog strategii “motivationale” ieftine de gen “nu critica produsul cata vreme nu e exprirat complet si cineva il mai poate cumpara”.
Aici nu e vorba de jos/sus Basescu ci ce ce scriam:
“pana unde crede Traian Basescu ca poate merge cu „reevaluarile” politice fara a-si pierde credibilitatea chiar si in ochii putinilor sustinatori care i-au mai ramas dupa 8 ani de mandat? Cat de departe crede Traian Basescu ca poate intinde coarda care il mai tine legat de nucleul de sustinatori care, boicotand referendumul din 2012, l-a salvat de la o demitere sigura?”
Iar te iei de mine ? Nu stiu ce le predai tu la copiii aia dar afla ca “strategiile motivationale ieftine” nu sunt de loc strategii, nu sunt motivationale si nu sunt ieftine de loc. Sunt studii serioase pe care eu le explic cu vorbele cele mai simple ca sa le inteleaga oameni fara studii de specialitate. Dar se pare ca inca e prea complicat 🙂
nu fa pe-a victima.
Ce faci tu e ilegitim metodologic. Aplici principii dintr-un domeniu il altul in care nu au (aceeasi) aplicare.
Nu fac pe victima. Asa ma vezi ? 🙂
Tu vorbesti din domeniul tau exact ? Am impresia ca treci prin mai multe. Ai mai multe licente ? Daca te-ar interesa ti-as trimite o bibliografie intreaga legata de dulapul in care trebuie sa pui aceiasi marfa pe masura ce ea dispare. Problema pe care a avut-o Neamtu si apoi ICCD -ul se numeste Unexpected success – atunci cind dai drumul la vanzare si nu ai infrastructura pregatita. Cind au aparut in o saptamana 3000 de persoane care au dorit sa aplice, sa ajute , sa doneze, la Noua Republica, Neamtu s-a incuiat in baie sau a plecat la munte,
In sistemul managerial trebuie sa faci fata si la insucces dar si succesul poate sa darime firma. Aia este explicatia cu dulapul , “motivational 🙂 “
De aia am sugerat calduros ca liderii de partide, sau subliderii sa isi faca si un MBA care ii ajuta enorm. Deoarece in buticareala este vorba de cum sa conduci o ORGANIZATIE functionala , de la idee si pana la succesul deplin. Ce este un partid mai mult decit o organizatie, care vinde un produs intangibil , un set de idei pe care le pune apoi in practica
Faptul ca Marian cum il cheama de la MP are un MBA pe linga specialitatea lui, imi da un semn ca va putea organiza profesional MP .
Salut,
Faza cu FC necredibila, marca TB, a fost cam asa (aproximativ) “……Neamtu (vocal, din stomac, din prima) si astalalt aaaaaa (pauza, ca si cum incearca sa isi aduca aminte ) Ungureanu sunt necredibili….” Eu am fost socata. Cum naiba sa vorbeasca cursiv despre MN si sa faca un efort vizibil sa isi aminteasca numele lui MRU, cu care a avut o istorie importanta impreuna, insotita de evenimente deosebite. Poate ca distantarea de MRU este calculata. Discutii aprinse au fost si la NR si – cred – ca si in FC vis-a vis de pozitionarea fata de TB.
imi amintesc momentul, la el am facut referire in postare.
Daca distantarea fata de MRU e “calculata”…..inseamna ca are o tabela de calcul mayasa!
Probabil ca si reevaluarile le face dupa aceeasi tabela…
La fel a fost si asta vara la manifestatia din piata Palatului Regal. Cind i-a salutat prezentat pe toti,,,, incepand cu Neamtu si la sfirsit a zis aaaaaaa…. avem si un prim Ministru
just for fun: Misulica fara frica si merele de aur – la Nasul
Mai baieti,
Acum imi dau seama ca am mers prea departe. Am mers pe ideea ca bietul Pirat si biata MiscarePopulara se naruie daca nu vine TDS sa apere cu pieptul sau vanjos. Asa ca nu am sa ma straduiesc sa nu il mai apar chiar asa pe Basescu, E in stare sa se apere singur. Stiti ce opinii am, nu mai trebuie sa le explic de 7 ori pe zi, ajunge odata. 🙂
Fereste-te de sutien.
Am fost anuntati ca micsoreaza pectoralii. 🙂
E bun de pus pe burta
Si in timp cei ei se certau care-i cel mai cel, dusmanul patrunse in Cetate si se instala pe nesimtite in punctele cheie privind amuzati la circul inamicilor.
Chestia hazoasa este ca aia se certau ca sa defineasca cine e dusman si cine nu este 🙂
nu mai stiu Timi care a fost motivul,da` mie nu mi-a placut de ciorbea nici macar cum arata,
si ca mentalitate sindicalista a tras greu la cantar.
nici nu mai tin minte exact ,nu urmaream evolutiile,dar cred ca a fost o cauza ce tine de deciziile pe zona economica prea o luasera toate in jos.
Si-n plus a fost sansa pd.Cred ca daca nu facea actiunea asta(ce l-a propulsat pe tb la primarie),azi nu vorbeam de pirati,pdl-siti,etc.
sorry,replayul 🙁
ciorbea a fost judecator inainte de 89. astia colaborau bine cu “meletia” bolsevica.
Sigur, asa cum si MM a fost procuror, nu ? 🙁
N-am inteles care e treaba cu Ticu/”mapa profesionala”.
Fii mai explicit, te rog.
nu-mi permit sa-i intinez memoria dar e bine sa discuti problema cu cineva care a avut “concediu prelungit ” in temnitele bolsevice.
Cunosc din discutii directe cu fostii detinuti politici.
A fost perceput drept cel mai mare/inversunat dusman al fostei securitati.
Daca era numit sef la CNSAS nu aveam acum 2 mil. de dosare de turnatori amarati/santajabili.
Am fi avut dosarele fostilor ofiteri secu.
Cei care i-au racolat, ajungand ulterior in SRI, SPP sau politicieni/oameni de afaceri “de succes”.
In cel mai rau caz, pensionari de lux.
Sansa PD si sfarsitul CDR.
La radacina caruia piratul a sapat vartos.
As fi preferat sa vorbesc de Ion Ratiu, de ex., si nu de Basescu.
De fapt blestemul acestui neam a fost sa aleaga intre doi peceristi, asa cuma spus chiar Base in campania din 2004.
In 2014 am avea si alternativele “informator” (Porumbacu) sau fiu de general secu (Oparila).
majoritatea is fii de generali . e haios cum ne rugam la fiul lui mitica sa ne scape de tovarasi :))
mi-a placut Ratiu.Daca ar fi reusit sa introduca doar cateva idei pe care le vehicula cred ca eram mai avansati.Da` milica l-a vrut pe altul si parca si AC.N-am inteles niciodata de ce.
…
Ce spune Ziggy leaga multe 🙁
Sau de Culianu, care dorea sa vina in Romania sa intre in politica activa, Nu a mai apucat.
Ratiu a fost si el canotat de prietenii lui.
Da blestemul neamului a fost ca poporul l-a ales pe Base si nu pe Bombo — glumesc 🙂
@cetatean 9 54
cum fiecare pare sa-si spuna parerea despre basescu am sa incerc si eu:
nu mi-a placut basescu in 90 cand a spus ca nu avem nevoie de autostrazi,ca nu e trafic;
nu mi-a placut basescu in 99 cand a distrus cdr;
nu mi-a placut basescu cand peste noapte a devnit ” de dreapta” si hop in PE;
mi-a placut managementul lui basescu la primarie;
nu mi-a placut basescu la ” draga stolo”
nu mi-a placut basescu cand a pus-o pe paparuda aia ” sefa a cancelariei” si l-a fortat pe plesu sa plece;(nota: se subestimeaza prestatia extraordinara a lui plesu ca ministru de externe si deschiderile pe care le-a facut)
nu mi-a placut basescu cand cu fiica -sa la pe;
am inceput sa-l ” reevaluez” pe basescu cand a spus” justitia trebuie sa fie independenta” si s-a batut pentru asta+ orientarea ferma catre US;pana la el era oscilanta;
am zis,domnule daca realizeaza asa ceva ,e extraordinar si ,eu,un amarat de cetatean al acestei tari am zis ca trebuie sprijinit;
ce face acum cu justitia chiar nu pot sa inteleg;or fi ceva date pe care eu-poate si altii- nu le inteleg;
ce face acum cu chestia asta numita mp,e de-a dreptul inexplicabil;basescu cred ca este suficient de inteligent ca sa nu se creada ” de neinlocuit”;sa ma insel???
daca justitia nu ramane independenta,inseamna ca basescu niciodata nu a urmarit altceva decat mentinerea in centrul atentiei cu orice pret si nu va ramane din el nici macar o nota de subsol in istrie;
au americanii o vorba despre presedinti: primul mandat este pentru realegere;al doilea este pentru istorie;
din pacate,noi nu suntem americani..
Tzepelica, in 2014 poate ai sa ai si cele doua alternative pe buletinul de vot dar nici unul nu va fi presedinte.
Referitor la PNTCD 1996-2000, CADEM pradă formei sau lăsăm fondul să ne cotropească?. Ti-o spune unul care a avut un primar PNTCD si un consiliu local majoritar pntcd, timp de 4 mandate.
Daca e sa vorbim de bani/afaceri, la fel se poate vorbi si de primar/consilii locale PDL.
Sau de directori de companii de stat PDL.
Etc.
2 bombe la maratonul din Boston
http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-22160691
Pai atunci Tzepelica hai sa privim realitatea cruda si nu iluziile de genul” sfarsitul CDR, La radacina caruia piratul a sapat vartos”.
Buna Intamplator,
Suntem in mijlocul unor evenimente care lasă impresia că ard etape, insa atentie pentru că ele conţin un element de eroare, unul nespecific episodului. Dacă identifici eroarea, procesul devine funcţional, ca la un calculator virusat. Îl devirusezi şi el va funcţiona în continuare.
Realitatea cruda e ca dupa sfarsitul CDR (“la radacina caruia piratul a sapat vartos”) a venit, cum era de asteptat, mafia lui Iliescu.
Si au urmat 4 ani in care Bombo si-a facut de cap, cu presa avand botnita.
Mai crud de atat nu cred ca se poate.
Foamea de bani :
“Victor Ponta: Flota Tarom va fi asigurata fara ca operatorul sa mai deruleze proceduri de achizitii publice, maine adoptam o ordonanta de urgenta”.
http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-14626529-victor-ponta-flota-tarom-asigurata-fara-operatorul-mai-deruleze-proceduri-achizitii-publice-maine-adoptam-ordonanta-urgenta.htm
Nenea care o administra (un austriac, parca) si-a dat demisia undeva prin iarna. Ghici de ce…
noapte buna tuturor. Inchei reluand un fragment din postarea de asta vara dupa revenirea lui TB la Cotroceni:
http://theophylepoliteia.wordpress.com/2012/08/27/pozitia-comunitatii-politeia-intoarcerea-presedintelui-legitim/
“Asaltul asupra satului de drept a fost respins, insa pericolul anexarii statului de catre USL, inca nu.
….
Bine ati revenit, Domnule Presedinte ales, boicotul a fost o solutie viabila pentru apararea statului de drept, insa pentru viitor va trebui schimbata tactica!“.
A fost schimbata tactica?
A fost schimbata tactica dar nu in sensul dorit de noi. In loc de contaatac avem parte de o retragere cat se poate de rusinoasa.
Ei , si care era tactica aia noua pe care trebuia sa o adopte Presedintele ?
Tzepelica, realitatea cruda este ca CDR a fost macinata de coruptie si incompetenta (numai la invatamant cand ma gandesc ca l-am avut pe Marga). Iar daca vorbesti de mafia lui Iliescu, vad ca majoritatea oamenilor cdr-isti la sfarsitul anilor ’90 inclusiv fosti PNTCD apartin acextei structuri
V-ati prins atat de mult in discutii ca nu ne-ati spus ca la NasulTv e Smaranda Vornicu. Oameni bunii, un partid nu e doar o singura persoana, fie si ea MRU.
Iar problema romaniei nu este doar justitia, care oricit ar fi de cornerstone, cheie de bolta a vietii publice si private 🙂 nu e totul si nu e insasi viata — pe care o dezbatem pina se satura USL si scoate alt subiect
Justitia e printre prioritati, sa-ti fie clar, da? Doar ca depinde cum faci mutarile. Pe termen lung sau scurt. Timpul ne va spune cum cine are dreptate
Da mey, mi-e clar, Dar nu ne absolva, sa lasam absolut totul pentru harmalaia asta cu justitia, Avem niste topicuri care daca erau folosite de usl cind erau in opozitie erau distrugatoare . Ei bine , suntem paralizati de discutia cu justitia in care nu prea avem un cuvant de spus. Basescu si alti citiva au.
Smaranda Vornicu este invitata la Cartianu 🙂
Cine este Smaranda Vornicu ?
Cine e TDS?
Total Dissolved Solids (often abbreviated TDS) is a measure of the combined content of all inorganic and organic substances contained in a liquid in molecular
La numartul de comentarii pe care le ai, ma asteptam sa stii cine e Smaranda Vornicu … M-ai dezamagit
OK. Daca ai stii in cit de multe domenii sunt ignorant, chiar te-ai speria 🙂
Vicepresedinte si purtator de cuvant PFC.
http://www.forta-civica.ro/cine-suntem/biroul-permanent-national-bpn/
ok merci, 🙂
@ion 10 33
de asta si sunt un pic in expectativa; noi nu stim ce e ” in spatele usilor inchise”
repet ,din punctul meu de vedere,singurul lucru care ma intereseaza la ” performanta lui basescu” este justitia;restul e discutabil ,mai ales in ” selectarea colaboratorilor”singurele exceptii-cunoscute de mine-sunt fota si funeriu;
si continui sa cred ca mp,este o chestie absolut inutila,care va muri asa cum a aparut;nu uitati ca la romani “orice minune tine 3 zile”/e un foc de paie,mai degraba o diversiune careia nu-i inteleg rostul;asta e perceptia mea,la” orizontul” pe care il am acum;
vom sti mai multe cand vom afla-daca-sursele mde finantare
Nu as zice ca tine doar 3 zile:
Au angajat firma de HR sa gaseasca lideri de filiala
Sefu are un MBA si e bun organizator
Funeriu acolo ii ajuta la organizare
Formularele sunt impecabile
Basescu dupa pasti pleaca cu ei cu tirla prin tara si asta ajuta
Eu as incerca o apropiere. MRU poate fi lansat spre presedentie si cu ajutorul MP nu numai prin forte proprii FC. Nu as rupe toate puntile. Parerea mea. Am gresit de multe ori si voi mai gresi
“Nu exista nici un motiv pentru care Miscarea Populara sa nu isi gaseasca singura un culoar pe dreapta, fara ca tatal ei spiritual sa dea coate si pumni in oricine i se pare ca ar fi un adversar”.
Si se gratulau in cercul lor restrins, crezind ca-s universul.
Este o experienta frustranta sa treci de la “vine el, piratul, cu o miscare surpriza si ne salveaza” la “piratul este expirat” 😉
Intru doar ca sa incerc sa ii incurajez pe VictorL si pe lastnight. Pentru mine e surprinzator cum se uita cate bune a reusit Basescu – si se aduc acum aminte doar cele mAi putin bune. Pana la urma – Mru a fost numit si la Sie si ca prim-ministru de Basescu, nu? Acum, si mie mi-a fost simpatic Mru – dar unde-i programul sau politic si economic, de dreapta? Cine sunt ceilalti din FC, care sa merite sa fie votati? Blogul acesta a sustinut pe Neamtu si pe Nicusor Dan – astea sunt niste gafe totusi uriase, sau nu? Nimeni nu este perfect – si nici Piratul nu este. Nici eu, si banuiesc ca nici Cetatean si nici chiar Theophyle. As mai avea multe de spus – dar m-e greu de pe telefon, si sunt si obosit dupa o zi grea. Inchei prin a spune ca o apropiere MP de Mru ar fi spaima Usl-ului. Si cred ca fara asta din pacate Mru are ca optiune doar apropierea de Pdl, ceea ce este raul mai mare. Si sfarsitul. FC singura mu are si se pare ca nu va avea forta. Nu sunt alti oameni acolo, si nu poti face politica mare ca one-man-show.
mp
imi poate explica cineva cat este de legal,ca fiind consilier al presedintiei, sa te implici in formarea si loansarea unei fundatii politice?
daca e legal,de ce nu ar face asta-pe acelasi principu- si sri sau sie?
De unde stii ca nu au 🙂 E o gluma dar stii ce era ODESSA ?
Si de ce te pasioneaza legalitatea ? vrei sa o contesti ?
Tocmai ca MP nu este declarata politica.
…astăzi am citit articolele și comentariile de pe Politeia fără să fac, până la această oră, vreun comentariu. Ceea ce a făcut însă declic-ul este următoarea știre de care dau așa, en passant…
„În orice caz, în afară de loz în plic, [sic!] absolut toate jocurile Loteriei sunt în exclusivitate la greci.”
De ce să ne mai mirăm, Cetățeni, de halul în care se găsește România? Cu grecii la cârma Loteriei Române se pare că suntem aproape de o „premieră mondială”:
„dacă mai crapă o dată [serverul vechi pentru jocul 6/49], Loteria Română se va închide complet, ceea ce nu s-a întâmplat niciodată în istoria omenirii – o loterie naţională, care are monopol pe atâtea tipuri de jocuri, să dea faliment.”
http://www.bursa.ro/?s=companii_afaceri&articol=203553
Intamplator,
In privinta Justitiei eroarea a fost identificata, mai cu intarziere dar acum contam pe informaticiana sefa sa deviruzeze calculatorul.
In ceea ce priveste miscarea populara nu ma pronunt, pentru ca nu m-am documentat efecttiv nu am avut timp. Dar la cum il cunoastem pe Pirat stim ca-i face placere “to live on the edge”
Cu expresia “noi nu stim ce se afla in spatele usilor inchise”, partial de acord pentru ca Kepler spune ca eclipsa de Luna in Scorpion din 25 aprilie, pentru RO reprezinta intunericul care face lumina in asocierile politice, este apogeul unor aliante politice in bine sau in rau
Sara buna,
Imi pare rau ca acum toata lumea a inceput sa il vada pe adevartul dusman.
Cel care a distrus cdr-ul.
A vrut sa distruga partidele istorice
eba
udrea
etc
Ma astept (curand) ca tacamul sa fie complet
Cel care i-a adus pe mineri
Impozitul forfetar
conflictualul
etc
Am trait sa vad argumentari de tipul,
Chiar daca ciorbea este prost si a fost nominalizat pm de prost , trebuia acoperit pentru ca lumea este proasta si nu vede. !!!!
Despre rolul primordial al pnl in destructurarea cdr, nu aud nimic, dar ce aud :Basescu le-a facut pe toate relele si bashca altele si mai si.
Nu neg, nu imi place sa vad calea pe care a luat-o TB si tot mai sper (pentru ca pe MOMENT este singura speranta pe care pot sa o am) ca exista “un plan”. Poate gresesc, si nu exista acest plan. Poate ca a incheiat un pact faustian cu psd-ul. Poate ar fi fost mai bine sa isi fi dat demisia si sa zica “na, luati totul” Nu stiu, Dar ce stiu este ca Plesu l-a apreciat ca pe unul din ministrii ,cdr, buni , activi, interesati sa faca ceva, miste lucrurile spre deosebire de majoritatea care habar nu aveau pe ce lume se afla. (Marga si caltabos au fost la pntcd parca, nu?)
Eu personal , chiar daca sunt diferente conceptuale intre ei (MRU si TB), nu vad o problema de apropiere intre cei doi oameni politici.(pana acum). Si cred ca sunt multi ca mine. Cred ca FMP (daca ajunge sa devina adulta) va trebui sa aiba relatii stranse cu PFC.
Ah….am uitat…..l-a injurat pe rege si pe omu’ nostru din palestina….
Postare noua – Revista Presei – 16 Aprilie / Justiţie fără şampanie
buna, calatorule!
Sper ca Justitia nu va fi jucata vreodata la loz in plic sau la 6/49, ca va fi vai si amar de steaua noastra…