Mijlocul zilei electorale – Duminica 9 decembrie 2012
09/12/2012 | Autor theophyle Categorii: Eveniment, Magazin Politic |
Numarul total al romanilor cu drept de vot: 18.248.414;Numarul de colegii uninominale: 452 de colegii uninominale – 315 pentru Camera Deputatilor si 137 pentru Senat; Numarul candidatilor: circa 2.400 de candidati; Numarul sectiilor de votare: 18.762 (18.456 in Romania, 306 in strainatate).
Update flux – live:
BEC: Prezenta la vot pana la ora 18.00 la nivel national a fost de 36,54%, a anuntat Biroul Electoral Central. Judetele fruntase la vot sunt Teleorman, Gorj si Olt, in timp ce codase sunt Timis, Maramures si Cluj. In comparatie, la alegerile parlamentare din 2008 votasera, pana la ora 18.00, 34,48% din numarul de alegatori. Prezenta la vot a fost de 34,78% in mediul urban si 38,95% in mediul rural. Prezenta cea mai ridicata s-a inregistrat in judetul Teleorman – 48,92%, unde candideaza Crin Antonescu si Liviu Dragnea, in judetul Gorj – 47,68%, Olt – 44,32%, Mehedinti – 43,73% si Giurgiu – 43,32%. Prezenta redusa s-a inregistrat in judetele: Timis – 26,73%, Maramures – 28,73%, Cluj – 28,87%, Arad – 29,32%, Sibiu – 30,92%. In Bucuresti, prezenta la vot a fost de 33,37%. In Sectorul 1, participarea la vot a fost de 36,52%, in Sectorul 2 – 34,61%, in Sectorul 3 – 31,77%, in Sectorul 4 – 33,26%, in Sectorul 5 – 30,29%, in Sectorul 6 – 34,54%.
HotNews: Exit-poll-uri la TV – Cinci posturi de televiziune vor prezenta sondaje realizate la iesirea de la urne. Romania TV: exit-poll realizat de Centrul de Studii si Cercetari Infopolitic (CSCI). B1 TV: exit-poll realizat de Centrul Pentru Studierea Opiniei si Pietei (CSOP). Realitatea TV: exit-poll realizat de Institutul de Analiza, Strategie si Prognoza GeoPOL. Antena 3: exit-poll realizat de Compania de Cercetare Sociologica si Branding (CCSB). TVR: exit-poll realizat de Centrul de Sociologie Urbana si Regionala (CURS) alaturi de Grupul de Studii Socio-Comportamentale Avangarde. Primele rezultate oficiale partiale vor fi prezentate de Biroul Electoral Central, cel mai probabil luni dimineata.
APD – Pana la ora 16:00, Asociatia Pro Democratia (APD) a primit peste 500 de sesizari si intrebari privind procesul electoral pe pagina www.alegericorecte.ro si prin serviciul gratuit TelVerde 0800 070 100.
Un observator de la sectia 569 (Liceul Alexandru Ioan Cuza), din Bucuresti, a sesizat politia cu privire la un incident in care un membru al biroului electoral al sectiei de votare a inmanat unei persoane neautorizate mai multe buletine de vot cu care acesta a iesit din sectia de votare. Politia se afla la fata locului, dar pana la ora emiterii comunicatului, incidentul nu a fost solutionat si exista riscul ca respectivele buletine de vot sa fie folosite pentru fraudarea scrutinului. Tot in Bucuresti, la sectia de votare 1083, din sectorul 6, un membru PPDD stationeaza in sectia de votare fara sa aiba acest drept, motivand ca sotia lui este membra a biroului electoral al sectiei de votare. Intrucat nu s-au luat masuri la nivelul acestei sectii, a fost sesizat Biroul Electoral Municipal, insa nu a fost furnizat niciun raspuns oficial la solicitarea APD.
Persoane neautorizate se implica in procesul electoral si in judetul Brasov, unde mai multi observatori ai Asociatiei Tineretul Roman pentru Natiunile Unite s-au plasat langa urne, cu justificarea ca ajuta alegatorii, au impachetat buletinele de vot si le-au introdus in urne. Din cauza acestor abuzuri, observatorii organizatiei au fost avertizati cu retragerea acreditarilor de catre autoritatile electorale judetene. In acelasi judet, potrivit observatorilor nostri din teritoriu, peste 30 de persoane au votat pe listele suplimentare la o sectie de votare invecinata celei la care erau de fapt inregistrati pe listele electorale permanente. Alta incurcatura pe listele electorale a fost semnalata in Bucuresti, unde mai multe adrese ale unor blocuri de pe Bulevardul Unirii sunt inscrise atat in listele electorale pentru Colegiul 16 pentru Camera Deputatilor, cat si pe listele pentru Colegiul 21 pentru Camera Deputatilor.
In mai multe localitati din tara, au fost observate probleme legate de sigiliarea improprie a urnelor si de calitatea indoielnica a materialelor electorale. Inca se mai continua campania electorala, iar cetatenii sunt indemnati sa se duca la vot sau sa aleaga anumiti candidati in Bucuresti, cat si in judetele Brasov, Neamt, Dolj, Arad, Salaj. In majoritatea cazurilor autoritatile publice locale, primarii, consilierii locali si judeteni sunt implicati in aceasta campanile electoral ilegala.
EVZ: Exit Poll CSOP-Până la ora 15, conform exit-poll-ului realizat de CSOP, USL a primit 55% din totalul voturilor exprimate, au declarat pentru EVZ surse din mediul politic.ARD s-a clasat pe locul doi, cu 21% dintre opțiunile celor care au votat. PP-DD, partidul lui Dan Diaconescu, are 12%, în timp ce UDMR este la 6%.Conform surselor citate, un procent substanțial dintre alegători, 15% din eșantionul CSOP, au refuzat să spună cu cine au votat, fenomen numit de sociologi “spirala tăcerii”.
Gandul: În cadrul alegerilor parlamentare române, pe teritoriul Republicii Moldova au fost deschise 19 secţii de votare, dintre care patru la Chişinău.Moldovenii care au şi cetăţenie română sunt invitaţi să se prezinte la urne cu paşaportul românesc şi buletinul moldovean.Ei pot vota, între alte secţii, la cele deschise la Chişinău în incinta liceelor Gheorge Asachi şi Gaudeamus, iar în ţară la Ialoveni, Orhei, Nisporeni, Căuşeni, Hânceşti, Călăraşi, Bălţi, Ungheni, Soroca, Cahul şi Cimislia.Votarea a început la ora locală 7.00, iar urnele urmează să fie închise la ora locală 21.00. La alegerile prezidenţiale din 2009, în Republica Moldova s-au prezentat la vot peste 10.000 de persoane.
BEC:Prezenta la vot pana la ora 14.00 la nivel national a fost de 20,56%, a anuntat Biroul Electoral Central. In comparatie, la alegerile parlamentare din 2008 votasera, pana la ora 14.00, 19,84% din numarul de alegatori. Judetele fruntase la vot sunt Teleorman, Gorj si Olt, in timp ce codase sunt Timis, Arad si Cluj. Prezenta a fost de 20,71% in mediul urban si 20,36% in mediul rural.Prezenta cea mai ridicata s-a inregistrat in judetul Teleorman – 29,85%, unde candideaza Crin Antonescu si Liviu Dragnea, in judetul Gorj – 27,79%, Olt – 25,46%, Constanta – 25,10% si Mehedinti – 25,08%. Prezenta redusa s-a inregistrat in judetele: Timis – 12,30%, Arad – 13,38%, Cluj – 14,86%, Bistrita-Nasaud – 14,87%, Maramures – 15,05%.In Bucuresti, prezenta la vot a fost de 20,48%. In Sectorul 1, participarea la vot a fost de 23,74%, in Sectorul 2 – 21,08%, in Sectorul 3 – 19,54%, in Sectorul 4 – 20,24%, in Sectorul 5 – 17,50%, in Sectorul 6 – 21,45%.
EVZ. Pentru că vremea îi ține pe oameni în casă, USL a luat în calcul să le asigure transportul până la secții cu mașini mici, care să nu bată la ochi. Șpaga: 50 de lei un vot. La referendum, fiul lui Dobrițoiu i-a cărat cu autocarul. Acum nu vor să mai bată la ochi. În Ardeal, prezența este tot timpul mai slabă decât în alte regiuni ale României, iar votanții USL sunt mai puțini. De aceea, vor apărea tentative de fraudare . Metoda de furat voturi a USL pentru alegerile generale, de azi, nu va mai fi votul multiplu ca şi la referendumul organizat pentru demiterea preşedintelui României, Traian Băsescu. Liderii USL s-au organizat pe fiecare organizaţie judeţeană, municipală şi comunală şi vor duce oamenii la vot cu maşini mici, de la domiciliile acestora spre secţiile de votare. Nu va mai fi organizat un turism electoral dar fiecare lider USL, până la rang de comună, are misiunea de a duce cât mai mulţi alegători la secţiile de votare. Această operaţiune va începe după ora 16.00 şi va fi pusă în practică, în special în judeţele din Transilvania, unde procentul celor care se prezintă la vot este foarte redus. Surse din interiorul partidelor care compun USL susţin că alegătorii care nu vor să meargă la vot vor fi „momiţi” cu sume de bani cuprinse între 20 şi 50 de lei. Instrucţiunile liderilor mai sunt ca banii să fie daţi în maşinile cu care alegătorii sunt duşi la vot, maşini mici, cu cinci locuri, care să nu bată la ochi în eventualitatea că ar exista filtre ale poliţiei.Politeia Arad: MRU- Am votat pentru o Românie aşa cum am spus întotdeauna că-mi doresc, o Românie dreaptă, onestă, construită pe merit, pe recunoaştere profesională, pe muncă şi pe cinste. Este un vot foarte important. Ne dorim ca numărul alegătorilor să fie semnificativ.HotNews: In judetele in care USL are cei mai multi votanti si prezenta a fost ridicata. Teleormanul unde candideaza Liviu Dragnea (PSD) si Crin Antonescu (PNL) se afla in topul prezentei la vot. Si in Gorj unde candideaza Victor Ponta (PSD) si Dan Diaconescu (PPDD) s-a inregistrat o prezenta ridicata. In ceea ce priveste votantii Aliantei Romania Dreapta judetele controlate de acestia au inregistrat cea mai mica prezenta la vot. Aradul unde candideaza Mihai Razvan Ungureanu (Forta Civica) si Mihail Neamtu (Noua Republica) sau Timisul unde candideaza Vasile Blaga (PDL) sunt judete codase la prezenta.
HotNews: Traian Basescu a venit la vot la Liceul A.D Xenopol impreuna cu sotia sa, Maria, si cele doua fiice, Ioana si Elena. La sosire si la iesirea din sectia a fost aclamat de un grup de sustinatori. “Votez pentru continuitate in drumul spre vest. Nu vreau ca tara mea, tara noastra, se fie in zona gri, in care sa nu stim daca prioritatea e spre Bruxelles sau spre Moscova. Romania trebuie sa-si continue drumul euroatlantic, catre valorile euroatlantice. Cu Rusia si China putem fi buni prieteni. Cu Tariceanu nu am dubii in privinta orientarii Romaniei, chiar daca m-am certat cu el. Cu altii am dubii. (…) Ii admonestam, ii certam, le spunem ca nu vin ei sa ne faca ordine acasa. Asa ceva nu se poate face. Risca sa nu mai fie recunoscuta ca tara decisa euroatlantica. Sa fim foarte drepti si directi: sint convins ca toti cei care vor sa voteze se duc la vot, poate sa ninga, poate sa ploua.”
Date Statistice:
Aveti mai jos cifrele alegerilor la consiliile judetene de la ultimele alegeri locale (2012) care reflecta vot politic pur. Nu se cunosc oamenii, se voteaza sigla, brandul si mesajul politic.
Bucuresti – – PDL:20%; USL: 67,3% ; PPDD: 12,7%;
Judetul Alba – PDL: 46,9%; USL: 43,7% ; PPDD: 9,4%
Judetul Arad – PDL+PER: 40,6%; USL: 43,7% ; PPDD: 9,4%; UDMR:6,3%
Judetul Arges – PDL: 20,6%; USL: 67,6%; PPDD: 11,8%
Judetul Bacau – PDL: 19,4%; USL: 61,1%; PPDD: 14%; Ecologistii (PEC) 5,5%;
Judetul Bihor – PDL: 20,6%; USL: 52,9%; UDMR: 20,6%; PPDD: 5,9%
Judetul Bistrita-Nasaud – PDL: 43,3%; USL: 50%; PPDD: 6,7%
Judetul Botosani – PDL: 34,4%; USL: 56,3%; PPDD: 6,3%
Judetul Braila – PDL: 25%; USL: 50%; PPDD: 21,9%; Independent:3,1%
Judetul Brasov – PDL: 32,3%; USL: 50%; PPDD: 5,9%; UDMR:5,9%;Germanii: 5,9%;
Judetul Buzau – PDL: 25%; USL: 62,5%; PPDD: 12,5%;
Judetul Caras Severin – PDL: 16,6%; USL: 60%; PPDD: 13,4%; UNPR:10%.
Judetul Calarasi – PDL: 30%; USL: 56,7%; PPDD: 13,3%;
Judetul Cluj – PDL: 33,3%; USL: 44,4%; UDMR: 13,9%; PPDD: 8,4%
Judetul Constanta – PDL: 19,4%; USL: 72,3%; PPDD: 8,3%;
Judetul Covasna – UDMR: 60%; Popular Maghiar: 13,3% ; Civic Maghiar: 10% ; PSD: 10%;PNL: 7,7% ;
Judetul Dambovita – PDL: 38,2%; USL: 53%; PPDD: 8,8%; .
Judetul Dolj – PDL: 38,2%; USL: 22,2%; UNPR: 11,1%; PPDD: 8,3%;
Judetul Galati – PDL: 14,7%; USL: 64,7%; PPDD: 11,76%; UNPR: 8,82%;
Judetul Giurgiu – PDL+PER: 13,3%; USL: 53%; PPDD: 16,7%;
Judetul Gorj – PDL: 18,8%; USL: 65,6%; PPDD: 15,6%;
Judetul Harghita – UDMR: 66,7%; Popular Maghiar: 10% ; Civic Maghiar: 13,3%; PSD: 10%;
Judetul Hunedoara – PDL: 34,4%; USL: 53,1%; PPDD: 12,5%;
Judetul Ialomita –PDL+ UNPR: 23,3%; USL: 66,7%; PPDD: 10%;
Judetul Iasi – PDL: 19,4%; USL: 69,5%; PPDD: 11,1%;
Judetul Ilfov – PDL: 23,3%; USL: 60%; PPDD: 10%; UNPR: 6,7%;
Judetul Maramures – PDL+UNPR: 26,5%; USL: 58,8%; PPDD: 8,8%; UDMR: 5,9%;
Judetul Mehedinti – PDL+UNPR+PNTCD+PER 43,3%; USL: 50%; PPDD: 6,7%;
Judetul Mures – PDL+UNPR+PER: 17,6%; USL: 38,2%; PPDD: 6%; UDMR: 38,2%;
Judetul Neamt – PDL+UNPR: 44,2%; USL: 44,1%; PPDD: 14,7%;
Judetul Olt – PDL: 12,5%; USL: 68,7%; PPDD: 12,5%; UNPR: 6,3%;
Judetul Prahova – PDL: 36,1%; USL: 52,8%; PPDD: 11,1%;
Judetul Salaj – PDL: 18.8%; USL: 46,7%; PPDD: 9.4%; UDMR: 21.9%;
Judetul Satu Mare – PDL: 20%; USL: 43.8%; PPDD: 10%; UDMR: 23,3%;
Judetul Sibiu – PDL: 21,9%%; USL: 40,6%; PPDD: 9,4%; Germanii: 28,1%;
Judetul Suceava – PDL: 41,7%; USL: 43.8%; PPDD: 8,3%;
Judetul Teleorman –PDL+PNTCD : 25%; USL: 68,8%; PPDD: 6,2%;
Judetul Timis – PDL: 30,6%; USL: 58,3%; PPDD: 11,1%;
Judetul Tulcea – PDL: 36,7%; USL: 53,3%; PPDD: 10%;
Judetul Vaslui – PDL: 25%; USL: 62,5%; PPDD: 12,5%;
Judetul Vilcea – PDL: 18,8%; USL: 65,6%; PPDD: 9,4%;UNPR: 6,2%;
Judetul Vrancea – PDL+UNPR+PNTCD+PER: 21,9%; USL: 65,6%; PPDD: 12,5%.
Instructiuni comentarii:
Pentru a comenta sub identitatea de pe blogul anterior TheophylePoliteia autentificati-va mai intai, apasand pe iconul corespunzator din formular. [ Ex. pentru autentificare Wordpress apasati iconul ]
Reiau:
Desi la ora 14 e un pic mai mare ca la parlamentarele din 2008, data fiind vremea de afara, e foarte putin probabil ca la final sa depaseasca prezenta din 2008, intrucat oamenii nu ies noaptea pe viscol sa voteze.
Prezenta mai mare la amiaza e conjuncturala, oamenii au iesit de la biserica (la sat) sau au iesit sa voteze fiindca au vazut miscare pe strada (in oras). Insa avand in vedere conditiile meteo, e aproape imposibil ca prezenta din 9 decembrie sa bata prezenta din noiembrie 2008, cand nu a fost vremea asa urata.
Pronosticul meu e prezenta mai mica de 38%. Orice crestere “spectaculoasa” nu inseamna decat: sau ies ai nostri” in numar mare, sau USL transporta votanti cu masina.
Salut Citizen
Intrutotul de parerea ta ! Si eu cred ca prezenta va fi mai mica comparativ cu 2008. De un singur lucru ma tem: de frauda USL-ista ! Banditii uslamisti nu se dau in laturi de la nimic ! Nu au nici un Dumnezeu !
Intr-adevar.
Mai ales acum, seara, mi-e teama de stampilatul la lumina lumanarii (ca curent nexam) la foc continuu a vreo catorva miisoare bune de ‘bilete de papagal’.
Ce exit-poll publica antenele. Sper ca e diferenta mare fata de realitatea de la vot.
E bazat (dupa spusele lor) pe informatiile venite de la 200 de centre de sondaj din toata tara. mi se par putine. Si daca 100 din ele sunt in Teleorman…
M-a intrebat si pe mine Avantgarde. Nu stiu pentru cine fac exit poll.
Pieleanu – USL cat cuprinde!!!!
Poate astia sunt numaratoarea paralela. Nu imi dau seama pt. ce TV fac.
CURS-Avangard sunt plătiți de TVR, care și în faliment găsește bani de băgat în politică.
Diseară o sa avem 5 exit poll- uri naționale:
CURS-Avangarde – TVR
CCSB – 3
IRES – Digi
Operations Research – Realitatea TV
CSOP – B1TV
Bineînțeles ca fiecare lucrează și pentru anumite partide.
Pe lângă acestea mai sunt câteva locale.
Multumesc!
TVR gaseste bani de exit-poll, de meciuri etc. Probabil vor mari si taxa, ca doar nu te intreaba nimeni daca te uiti la ei sau nu.
Prezenta mare in judetele mici. Populatia judetelor Teleorman, Olt, Gorj, Mehedintui, Braila este egala cu cea a orasului Brasov. Media acestor judete va influenta destul de putin media pe tara.
la fel a fost si in 2008:
http://www.becparlamentare2008.ro/statis/prez_ora14.pdf
Buna ziua tuturor
Azi m-a sunat USL-ul de doua ori sa ma scoata la vot. Daca stiau ei cu cine votez mai bine isi inghiteau limba.
Stiu usLASII de ce nu vor sa se voteze in strainatate 🙁
http://www.evz.ro/detalii/stiri/ard-a-castigat-alegerile-la-melbourne-australia-1015037.html
Nu e firesc?
Va rog sa NU luati in sema nimic de la Antene, USL and Co.
Volatilitate mai mare ca azi nu a exista niciodata, asa ca aia nu masoara, aias scot cifre din burta.
Tineretul, daca nu vrea sa incapa sub laba lui Felix, sa-si rupa o jumatate de ora de la bere si mearga la vot.
Ca sa-i dea peste bot.
Daca nu, ii vor adulmeca “marcajul” 4 ani de acu` incolo, pana la urmatoarea ocazie. 🙁
Din pacate, si el e tanar; nu cred ca el sta acasa; si nu e bine: dinCONTRA 🙁
http://www.romaniainternational.com/politic/catalin-ivan-psd-declaratiile-presedintelui-basescu-un-gest-de-tradare-nationala-el-pune-in-pericol-viitorul-romaniei-220769
Exit poll in orasul Sibiu, USL 75%, ARD 15%, PP-DD 7%. Iliesiu, Orlatean si Tamaian se pare ca inchid.
TOG 🙂
Nu este adevarat! Foarte departe 😆
E un exit-poll la ora 14.00 la procesarea a 850 de formulare din 2000 completate.
Mai oameni buni, nu fiti turci, ci romani! 🙂
Nu mai puneti exit-polluri USL pe blogul asta! Sa devenim si noi antene USL?
Deocamdata, va senalez ceva nemaivazut, insa prezis de Tanti Florica:
Urbanul a votat mai mult ca ruralul (20,71 vs 20,36)
Daca creste brusc prezenta in rural, e clar ca au inceput sa care oameni cu masinile.
Nu inteleg de ce nu scapa si ARD pe surse sondaje.
Foarte bine ca nu scoate! Ar tine pe lenesi in case!
Tocmai vad la B1 despre localitatea Talpa din Teleorman, adusi cu microbuzele scolare.
Evz. este interesant pe tema asta
http://www.evz.ro/detalii/stiri/ora-1554-jurnal-de-pe-frontul-alegerilor-usl-plimba-urna-mobila-cu-complicitatea-medici-1014850.html
Baieti si fete,
sunt suficiente dezinformari. Va rog fara exit polurile USL&Co. avem suficiente “antene”.
Theo si City, in orasul Sibiu lucrurile sunt usor cacanii pentru ARD. In nord prezenta la vot e mai mica insa favorabila noua.
TOG,
eu am alte date. Complet diferite!
TOG, salut!
Experienta mea de om cu nervi tari imi spune ca datele care iau pulsul cu 5 ore inainte de incheierea votului trebuie nu sunt stiintific semnificative.
TOG, pentru ultima data. Termina cu dezinformarile si aici si pe FB. Te rog mult de tot! Si termina cu prostia de sectii inchise, bine!
Errata. Fara “trebuie” in ultima parte a frazei.
probabil ca “nemtii” din Sibiu il vor premier pe Johannis 😛
Salutare,
Andrei Badin zice pe facebook ca e mare numarul celor care la exit polluri nu vor sa declare cu cine au votat. As zice ca e de bine.
asta e in prncipiu de bine. Voteaza ARD sau PPDD si nu declara, caci stiu ca mediatic astia care sunt USL stigmatizeaza pe ceilalti.
Asa ma gandeam si eu.
Deja sondorii își pregătesc scuzele pentru diseară. Primul e directorul CURS:
http://augustinstoica.blogspot.ro/2012/12/cum-sta-treaba-cu-exit-poll-urile.html
De acord cu Theophyle si Citizen. Sa asteptam calm evenimentele si fara sondaje uSlamiste ! Ne ajung valurile de minciuni si intoxicari usl-iste deversate pe televiziuni !
Oameni buni, ne va rebui un calm rece ca afara, caci:
1. Exit-pollurile vor fi nerelevante sau manarite.
2. Legea electorala e o loterie.
3. Prezenta la vot influenteaza mai degraba USL, insa nu stim cat ne influenteaza pe noi.
4. Numarul de mandate se determina printr-un algoritm asa de complicat, ca uneori intervin 8 cifre dupa virgula.
5. Odata cu aceste alegeri incepe cu adevarat partida constititionala de sah si il asteptam pe Tb la mutare.
Deci, cu calm si cu mers la vot cine nu a mers! 🙂
Tot respectul ptr. diaspora din Australia 🙂
http://www.evz.ro/detalii/stiri/ard-a-castigat-alegerile-la-melbourne-australia-1015037.html
Oare creste spre seara votul ARD?
sociologic, da. Practic, nu stim inca.
Buna seara
Doamne ajuta. Si sociologic si practic.
Oare primarele Constanţei, cu cele trei autobuze, îi va plimba pe bătrânii din azil la cel puţin 120 colegii, din judeţ ori de aiurea din ţară?! Că doar n-or fi toţi bătrânii din azil arondaţi aceluiaşi colegiu!
buna seara !stiu pensionari – votanti fideli ai psd , care si au schimbat azi optiunea si au votat cu capul.
Doamne ajuta!
Cam 15% din cei sondati nu declara la iesire cu cine au votat.
MRU nu are, in calitate de fost PrimMinistru, nimic de spus despre
“Romania sub zapada”?
Eu cred ca este CAZUL (macar sa “plateasca” niste polite, zic eu, in nemernicia mea 🙂 )
Ah, si eu tare mi-as dori asta! Fie si numai pentru cat au urlat anul trecut si cate magarii au facut! Ei sunt acum in aceeasi situatie si nu au facut absolut nimic! Macar sa le dea cineva peste ochi!
Am votat cu ARD (desi la senat il am pe pretenul lui Blaga, Radulescu) pe la ora 16:00 in sectorul 3, era aproape goala lista pe care am semnat. Si un fenomen marginal dar interesant: IT-istii probabil o sa il bage din nou pe Pambuccian in parlament, caci armeni nu prea mai sunt prin Ro. Oamenii ii sunt recunoscatori pentru lobby-ul constant pe care il face industriei de IT.
Sint localitati rurale unde usl cara de dimineata oameni cu masinile,multi in oreasul meu dadura la senat cu ppdd si la deputat cu ard, le este frica la oameni sa spuna la telef ce votara
Buan seara,
eu nu ma impacientez! Astia cu sondajele mint precum stapanul lor, Ponta.
Nici cele pe care le vor citi deseara nu sunt de crezut.
L-am auzit pe Adrian Moraru ca abia miercuri dimineata vom afla numarul real al mandatelor si spunea ca surprize vor fi mari (zicea ceva de un colegiu din Gorj fara sa nominalizeze dar mi s-a parut ca se referea fix la Ponta).
Mai asteptam, am rabdat toata vara, ce mai conteaza doua zile.
Am fost…doua sate arondate la sectia de votare. Prezenta 50% pentru cei de langa sectie si 25% pentru satul mai indepartat. Comisia de vot bea cafea. Reprezentantii nostri seriosi, prieteni de-ai mei. Reprezentantii lor niste cucoane si o pustoaica. Una din cucoanele “lor” prietena buna cu mine (soacra unui prieten), serioasa si ea (e doar sa faca un ban).
Reprezentantii primariei au fost azi in zonele rromilor si in cea locuita de populatia amarata “rugandu-i” sa mearga la vot. Dupa spusele lor nu s-au dat bani ci doar i-au imbarligat sa se prezinte si sa voteze cu cine vor ei (stiind de fapt ca sunt votanti din targetul lor). la carciuma cei care erau obisnuiti cu bani erau dezamagiti ca nu au primit nimic, aducandu-si aminte cu nostalgie de banii primiti la locale si la referendum.
P.S. Zona e “rosie”
nu se mai dau bani de frica DNA? 😉
Foarte bine. Daca nu se mai dau bani, cel putin respectivii, care erau in mod normal votanti USL (pomanagii de’), macar stau acasa si nu mai ingroasa randurile USL-istilor in parlament. Tot e un castig. Eu as pune DNA-ul si mai tare pe urmele lor, poate ajungem si noi vreodata la alegeri corecte.
Lume, lume! Se va da liber la exit-polluri pe TV. Vor curge cifre ametitoare pentru USL (e si normal).
Eu zic ca abia pe la ora 1 noaptea vom avea ceva-ceva darte reale din numaratoarea ARD.
Ziua buna , de sarbatoare,
La vot sa ne sa ne ducem,
Pe dujman sa-l biruim
Io und mujere ne-am luat bocceaua si gumarii de iarna si ne ducem sa ne depune sufragiu. Asa cum ne imboldeste cantecul, vom dovedi vrasmasii si vom birui la vreme de sara…..
PS. Cineva zicea, mai sus, ca Politeia a devenit SURSA de informare principala. Asa este. Felicitari. 🙂
Va salut pe toti!
Salutare Teophyle!
Am scris zilele trecute pe blogul lui Sare, la mine in comuna e lumea sucarita rau, si voteaza en=gross cu PP-DD.
Ca dracu!
eu si inca 8 n-am votat si inca nu votez pana la 12 am ora vancouverului, si 10 pm ora romaniei. mai sunt sperante.
In Constanta continua sa ploua. Am venit de la vot cu sotia. Am votat ARD. Nu prea se ingesuia lume la votare.
Teophyle, arata superb blogul acesta! N-am mai intrat de foarte multa vreme, si nu-l stiam. Imi place cum arata, gasesti totul usor.
Imi cer scuze, poate ca el exista, dar nu stiam eu de el. Nu-i nimic, acum am aflat 😀
8 (opt) voturi pt ARD
Atat am putut face.
Sa ne mai descretim fruntile cu Constanta 😆
http://www.timesnewroman.ro/politic/8412-manechine-degerate-in-constanta-dupa-ce-mazare-le-a-scos-la-vot-in-bikini
“Situaţie dramatică la Constanţa! La spitalul municipal au ajuns mai multe manechine care prezentau degerături, după ce primarul Radu Mazăre le-a scos la vot îmbrăcate doar în costume de baie….”
Si prezenta e foarte buna la Vaslui
http://www.timesnewroman.ro/politic/8414-rezultate-preliminarii-bec-ora-1400-prezenta-la-carciumi-este-de-26
L-am auzit din nou pe Adrian Moraru spunand ca la Gorj vor fi surprize si ca legea electorala este mizerabila.
Or fi placute ????
Eu il aud pe Nea Alecu Radoviceanu la B1 si……………………….LAMAIE 🙁
Ai nostri ca brazii 🙂
http://www.evz.ro/detalii/stiri/rezultate-alegeri-parlamentare-tentativa-uriasa-de-frauda-la-iasi-1015070.html
Theophyle, da-ne o veste despre MRU.
RTV-ul lui Ghita a inceput cu soparlele, au spus ca MRU este inzapexit pe undeva si nu va ajunge la Bucuresti nicicum.
Draga Giorgia,
MRU este la Arad (acolo trebuia sa fie) si o sa fie acolo pana maine. Cred ca este normal ca un candidat sa fie la colegiul lui, tu nu crezi? Deci te asigur ca MRU este bine merci si o sa ajunga la Bucuresti maine impreuna cu Desy, care si ea este la Arad 🙂
Normal, eram convinsa, dar uite cum umbla astia cu prostii.
La ora 19;00 il puteti viziona pe MRU “inzapezitul” pe Adevarul.ro
Perfect!Bine ca apare.
Mare JIGODIE I.M.I 🙁
Alt “societate civila” Alex Cumpanasu care, asa cum declara (si eu il CRED) se informeaza doar pe siteurile Realitatii 🙁
Mai bine Ghita i-ar da lui Ponta un fes inscriptipnat “si eu votez PPDD”. O sa aiba nevoie!
Ce cauta acum premierul Ponta intr-o sectia de votare?
“Votati,votati!!!
Cred ca………..PROCURATURA!
Angela Tocila
😆
Ghise…………………………
– Șefu`, șefu` … dengiăr, dengiăr, gherap pliz, gherap…
Se înțeleseseră că în intimitate să-și vorbească numai în engleză ca data viitoare când Crin va fi președinte, să ia prin surprindere delegațiile alea de sărăntoci de la FMI, ăia cu pantofii găuriți și costume de fabrică, cu o engleză impecabilă.
– Ghișe darling, uat du iu uant, or uer izdă faiăr? Unde arde, dragă Ghișe?
– Șefu`… Ghișe își trase răsuflarea… Șefu`, e dengiăr mare. Ai zis mata că să te uiecap când zice ceva dă steit dipartmănt de care ți-e frică lu` matale, șefu`”.
http://hydepark.ro/articol/articol/ghise-si-antonescu-fata-n-fata-cu-imperialismul-american-1180.html
😆 😆
Mai aveti ceva cifre? Vad ca ce se vehiculeaza nu arata niciun trend ascendent pentru ARD.
Toate cifrele provin de la USL, nu au cum sa arate trend ascendent pentru ARD. Daca exista, il vom vedea la numarare. Daca nu exista, nu are rost sa ne imbatam cu apa rece.
Buna seara Cetatean 🙂
Are voie candidatul sa apara, in ziua votului, in sectiile de votare din colegiul unde candideaza???
Ca se plimba ponta, ca voda-n loboda!
in mod normal, nu.
Mai sunt 2 ore. La 19.30 vom avea prezenta de la ora 18.
Oricum, lucrurile sunt in miscare, ori in bine, ori in rau.
Sunteti foarte precaut.
Mereu am fost asa 🙂
Bună seara!
Votat Alex Ştefănescu – Veronica Toma. Doar jumătate de lămîie.
jumate de lamaie si o portocala 🙂
Hai salut 🙂
Lasati naiba prostiile, Las ca vine Videanu si va spune la noapte pe numaratelea rezultatele exacte.
Totdeauna a avut dreptate si pina acum a dat numai vesti bune === imi aduc aminte in 2008 cum facea misto de Hrebenciuc care era cu creionul in mana
Ce prositi omule 🙂 Nu simti ce “liniste” e? Sintem pur si simplu calmi, intrucat nu are rost sa ne agitam. Daca e de bine, e de bine, daca e de rau, e de rau.
In orice situatie, prudenta e o virtute.
Ei si tu …. mai sunt oameni care vin cu sondaje inainte de termen, NU am incredere decit in Videanu la procente, A dovedit=-o de vreo 4 ori pina acum 100%
….
In ce privreste rezultatele , ele sunt un examen, un test pentru bizonul roman, Daca nu il trece ,,,, a cacarisit-o. Noi astia vom fi tristi dar bizonul chiar o va lua pe cocoasa, In seara asta vedem ce il asteapta, Ei sunt precum chiuveta infundata,,,,, cum spunea cineva
Maine, presedintele TB va participa la Oslo la decernarea premiului Nobel pt. UE.
Crapa dusmanii maine cand isi vor linge ranile!!
36, 54 % prezenta la ora 18
BEC 36.54% la ora 18
Rurarul revine …in forta 🙁
Teleormanul isi consolideaza locul fruntas 🙁
La ora 18
Cat mai poate creste pana la ora 21?
dragnea pur si simplu face ceva pe toti procurorii. i se rupe basca de frica
Ma enerveaza dobitocul de Marian: canta prohodul ARD. Se grabeste ca un prost, nu ca un jurnalist cu cap. Racoviceanu e la fel de idiot si slugarnic fata de USL.
Marian este un copil plangagios; nu numai la figurat. Imi amintesc in 2009 cand PDL a mers cu PSD la guvernare; chiar plangea.
Nea Alecu nu stiu ce sa zic : e chiar IDIOT sau doar JIGODIE? As merge pe amandoua 🙁
Ruralul are, pe tara, 38, urbanul 34.
Pana la ora 14, ruralul era mai slab cu 0,50%. Acum ruralul revine in forta cu 4%.
Pana la ora 21, Dragnea va atinge cvorumul pe tara doar cu Teleormanul
Am impresia ca amicul Dragnea vrea sa scrie si el o carte la Jilava.
Da, la B1 mai au putin si schimba tabara. Nu stiu ce este cu exit-poll-ul CSOP cu USL 54% si ARD 22%, cat este de veridic.
Stai linistit. Ciferele erau si mai proaste acum 4 ore si acum 2 ore. Inseamna ca exista o redresare si oamenii care voteaza ARD au iesit in ultimele 4 ore sa voteze!
Buna seara
Chiar au voie sa iasa cu exit poll inainte de inchiderea urnelor? Parca era interzis.
Alex totul este pe surse si nimic formal. Tota lumea se joaca cu cifrele 🙂
Am inteles. Chiar si asa, tot ar trebui sa nu scape nici o informatie. Mi se pare ca se trece prea usor peste treaba asta. Aici e vorba de posibilitati de manipulare evidente.
e adevarat ca Ardealul a stat acasa si Sudul a iesti 60% ?
Eu abia am picat 🙂
Salut TDS,
exact asta este situatia 🙁
Prezenta cea mai ridicata s-a inregistrat in judetul Teleorman – 48,92%, unde candideaza Crin Antonescu si Liviu Dragnea, in judetul Gorj – 47,68%, Olt – 44,32%, Mehedinti – 43,73% si Giurgiu – 43,32%. Prezenta redusa s-a inregistrat in judetele: Timis – 26,73%, Maramures – 28,73%, Cluj – 28,87%, Arad – 29,32%, Sibiu – 30,92%. In Bucuresti, prezenta la vot a fost de 33,37%. In Sectorul 1, participarea la vot a fost de 36,52%, in Sectorul 2 – 34,61%, in Sectorul 3 – 31,77%, in Sectorul 4 – 33,26%, in Sectorul 5 – 30,29%, in Sectorul 6 – 34,54%.
multumesc …. asta e
in ardeal ninge rau. Eu am vorbit cu si mei si mi-au spus ca au avut ditamai nametii cind au mers la vot. Dar am reusit sa o mobilizez pe sora-mea sa mearga la vot la ora asta, desi nu vroia. Orice vot conteaza.
Foarte frumos din partea dumneavostra :)! Da orice vot conteaza!
e interzis insa unii ies oricum.
M-am uitat la graficele de prezenta intre orele 14 si orele 18 (2008 vs 2012).
Nu exista cresteri spectaculoase, explozii. Exista cresteri in anumite judete, insa nu explozii.
Dau mai jos ecartul in cifre intre orele 14 si orele 18, 2008 vs 2012. Pe judete,.
Teleorman: 19% crestere de prezenta intre 14 si 18 in 2008, 19% in 2012.
Gorj: 16% in 2008, 20% in 2012. Aici e ecart cam mare. Deh, Ponta.
Olt: 18% in 2008, 19% in 2012.
Mehedinti: 16% in 2008, 18% in 2012.
Giurgiu: 19% in 2008, 19% in 2012.
Calarasi: 14% in 2008, 18% in 2012. Si aici e cam mare.
Dambovita: 17% in 2008, 19% in 2012.
Arad: 13% in 2008, 16% in 2012. Ecart de 3%. MRU?
Cluj: 14% in 2008, 14% in 2012.
Timis: 12% in 2008, 14% in 2012. Ecart de 2%.
Imi pare rau ca am lipsit atitea ore.
Doream sa urez succes fufelor din PDL care au avut curaj si barbatie sa participe la scrutin. De asemenea aprecierea mea pentru toti candidatii incepind de la Cezar Preda, Oltean si alti ticalosi .
Totdeauna am avut o simpatie pentru personajele negative din filme, piese de teatru care stiam sigur ca o termina rau pina la sfirsit. Cred ca la banditii astia nu le-a tinut nimeni pumnii.
Banuiesc ca poporul roman in intelepciunea lui, ii va decapita pe ticalosii din PDL si ii va inscauna pe cei din USL – Aer proaspat
stai linistit in legatura cu ticalosii. ii regrupeaza blaga si cu burtaverde imediat.
Sa se strimbe cine minte ? 🙂 Unde ii regrupeaza ? In sectiunea crestina din PNL ? Cu Petre Roman lider de grup ? Sau in gruparea democrata din PSD ? Se muta din Modrogan in Kiseleff ?
🙂 iar vorbesti negindit
stii cati ticalosi de astia au facut blat si campanie pe fata usl in ultimile 2 saptamani? gandeste domnule!
Si Boagiu, ? si Paleologu ? …. vrei sa mai dau 50 de nume ?
nu ai si alte treburi ?
parca vorbeai de ticalosi.nu stiam ca pentru tine si cei 2 sunt ticalosi.ca de obicei esti cu “frana de mana ” trasa.
De obicei te grabesti cu concluzii
De obicei imi raspunzi desi nu te roaga nimeni
Te rog vezi-ti de treaba.
Sa ma cauti eventual cind Blaga va fugi la PSD
Ce mai minte asta de la MAI: totul a decurs ca la carte, s-au descurcat foarte bine in ciuda vremii.
Asa s-o fi vazut de la Bucuresti. A incepu tprea devreme cu multumirile.
“Lauda-te gura, ca ti-oi da friptura”
Nu stiu de ce dar imi aminteste de bancul ala cu Sectia de MILITIE care refuza sa primeasca o plangere pe motiv ca ei sunt…sectie FRUNTASA!
Toti am sperat o minune dar nu va veni.
USL va avea peste 50% din mandate . Dar inca sper ca nu vor lua peste 50% din voturi .E o chestie psihologica…asa.
mda…. ai crezut ca votantul roman gindeste mai bine decit in realitate
ne-am inselat cei ce am sperat asta
E bine sa nu uitam 🙂
Astia la b1 zic ca e f. probabil ca UDMR sa nu intre in parlament. Cica merg dupa ei sa-i scoata din casa , la vot.
Mda …. intre Blaga si Borbely as prefera sa intre Blaga in parlament si sa nu intre Borbely. Dar ma rog fiecare cu gustul lui,
Bicurluntrismul se plateste in cele din urma nu-i asa?
Numai in romane Huitz. In viata reala doar prin accident sau eroare 🙂
Buna seara tuturor. Ei uite, de UDMR nu prea mi-ar pare rau sa nu intre in Parlament. Prea au fost curve.
salut clemy,
intra 100%
Clemy fi te rog mai selectiva, La citi li s-a spus ca sunt curve si fufe ar trebui sa importam parlamentari din Bulgaria, sau sa asteptam liceenii de azi sa faca virsta eligibilitatii 🙂
Dar tu esti sigur ca daca se infinge bine la putere USL-ul mai avem alegeri libere prea curand?
Asta este intrebarea.
“Puristii” isi pun intrebarea asta ?
Clemy, in Romania nici casniciile nu prea mai tin 4 ani daramite o alianta de 4 partide. Nu trece o iarna peste ei fara sa-i gaseasca cu mainile infipte unii-n gatul altora.
Esti prea optimist. Din pacate eu cred ca daca reusesc un scor peste 50% tot progresul obtinut de Romania in ultimii ani se duce pe apa sambetei. Trebuie doar sa ne uitam la Ucraina ca sa vedem cat de rapid si covarsitor poate sa fie regresul.
Corect Clemy, ai dreptate, Asa procedeaza bolsevicii. Vor distruge tot
EVIDENT. Asa este ! . Dar asta e alegerea pe care o face o majoritate de oameni care vorbesc aceiasi limba materna ca si noi. Alte similitudini devine greu sa gasesti.
In principiu ei vor suferi material mai mult … noi astia de aici vom suferi sufleteste… dar ne vom descurca…
Gyorgy Frunda e disperat: Nu atingem pragul. Să ducem pe toată lumea la urne
“Nu atingem pragul de 5%. Să ducem pe toată lumea la urne”, a precizat Frunda. Secretarul general al UDMR, Kovacs Peter a declarat la un post de radio ca estimările preliminare arată că partidul ar urma să obţină un scor de 4,2%.
http://www.impactnews.ro/News/Gyorgy-Frunda-e-disperat:-Nu-atingem-pragul.-S%C4%83-ducem-pe-toat%C4%83-lumea-la-urne-87468
“Într-o intervenţie la un post de radio Kovacs Peter, secretarul general al UDMR a estimat că în final partidul ar urma să obţină un scor politic de 4,2 %. În acest caz singura soluţie ca UDMR să rămână în Parlament este să câştige şase colegii de deputaţi şi trei de senator astfel ar intra în pragul alternativ prevăzut de legea electorală. ”
asta e, pragul alternativ… ce lege deshteapta avem. Si eu care speram ca se mai hodineste si UDMR o tura. 🙁
Mai au 37 minute
Poate face vreo inginerie Borbely Penalul. Se pricepe sa iasa din situatii imposibile,
A propus de UDMR: dacă ia 6 mandate de deputați si 3 de senatori, intra in Parlament chiar dacă nu ating 5%
da, art. 47 din legea 35/2008:
(2) După primirea proceselor-verbale încheiate de către birourile electorale ale circumscripţiilor electorale, potrivit alin. (1), Biroul Electoral Central stabileşte partidele politice, alianţele politice, alianţele electorale şi organizaţiile cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale care îndeplinesc pragul electoral, separat pentru Camera Deputaţilor şi pentru Senat. Pragul electoral reprezintă numărul minim necesar de voturi valabil exprimate pentru reprezentarea parlamentară sau de colegii uninominale în care candidaţii partidelor politice, alianţelor politice, alianţelor electorale sau ai organizaţiilor cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale au obţinut majoritatea voturilor valabil exprimate, calculat după cum urmează:
a) pentru Camera Deputaţilor, 5% din voturile valabil exprimate pe întreaga ţară, pentru toate partidele politice, alianţele politice, alianţele electorale şi organizaţiile cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale;
b) pentru Senat, 5% din voturile valabil exprimate pe întreaga ţară, pentru toate partidele politice, alianţele politice, alianţele electorale şi organizaţiile cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale;
c) pentru Camera Deputaţilor şi Senat, prin îndeplinirea cumulativă a condiţiei obţinerii a 6 colegii uninominale pentru Camera Deputaţilor şi a 3 colegii uninominale pentru Senat, în care candidaţii partidelor politice, alianţelor politice sau electorale şi organizaţiilor cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale se situează pe primul loc, în ordinea numărului de voturi valabil exprimate, chiar dacă acestea nu au îndeplinit condiţiile prevăzute la lit. a) sau b);.
Au 6 deputati si 3 senatori pe primul loc?
Asta nu știu. Având in vedere cât sunt de disperate liderii UDMR, probabil ca nu indeplinesc nici aceasta condiție.
Si TDS are nitica dreptate .Noi i-am criticat din anumite puncte de vedere pe unii ca Blaga ,Udrea ,Cezar Preda ,Olteanu etc.Dar nici un partid nu poate fi format numai din puri, buni , drepti si curati.
Pentru USL-asi chestiile astea nici nu conteaza.
Tradatori?Sant peste tot .Vrem nu vrem, trebuie sa-i acceptam.Ne bucuram cand tradeaza ai lor, nu?Toti speram in sinea noastra ca asa se va intampla si acum.
Asta-i politica romaneasca si astia sant politicienii.Sa nu fim ipocriti.
A inceput nea Turcesco
Are deja Exit-Pollurile 🙂 Au iesit deja. La ora 20:00 sondorii au inchis magazinele
A inceput cu sfatul de a fi rezervati la aflarea lor. 😆
Cu o ora inainte de inchiderea urnelor? Ce prostie! O ora poate insemna enorm in termen de vot. Un candidat aflat la 49% poate trece intr-o ora de 50%, etc.
🙂 Nu in Romania
Acum am venit de la vot şi mai erau oameni care votau. Nu mulţi, dar se mai votează încă.
Turcescu pare mai vioi.
Base pro UDMR.
Wow… mesajul lui Basescu pe FB??? “Cetateni de etnie maghiara, mergeti la vot” ???
Probabil fara ei salta prea tare USL.
Foarte posibil. Vad ca sunt persoane pe FB care deja canta prohodul carierei politice a lui MRU si cer sa-si dea demisia in rand cu Blaga daca ARD nu trece de 20%.
Probabil sunt persoane care au filozofat si pana la urma nu au votat.
Exact. Ba chiar au anuntat ca nu merg la vot.
Nu i-am inteles. Pana sa ne dam cu parerea ce este dreapta si care este rolul statului in economie, trebuia aparat statul de drept.
Hipsteri politici. Cea mai scarboasa categorie socio-culturala.
E prea tarziu ca sa mai mearga.
E interesant mesajul. Asa, din punctul meu de vedere UDMR ar merita sa stea pe tusa, dar poate ai dreptate, profita prea tare USL.
Ii mai trec astia ceva la dosarul de suspendare.
La Alianta mai este cineva? Nu au mai spus nimic.
Buna seara. Inca nu stiu care este situatia.
Dar.
Am avut o surpriza placuta: multi tineri la vot.
Si a doua experienta placuta: am votat si eu, prima data dupa 1990. 😀
Bafta, bafta, bafta.
Salut lupule, bravo! Stiri bune 🙂
Sa dea Domnul !
am un sentiment atat de prost de nu-mi vine sa cred. toata ziua l-am avut, m-am agitat toata ziua sa ii trimit la vot pe toti cunoscutii care nu doreau sa mearga… acum astept… sper sa fie rezonabil, ca mari sperante n-am
N-am experimentat nimic asemanator alegerilor in care au alergat Iliescu si Vadim… Nu stiu ce sa zic…
Orban si Tariceanu vor avea conferinta de presa separata de USL. Interesant…
Vedem. Eu nu imi pun mare sperante in respectivii.
Poate au exit pollul lor comandat la un institut nevazut-necunoscut!
Am senzatia ca o iau peste fatza, am inteles ca nici Crin si Ponta nu sunt impreuna.
Eu am senzatia ca-mi sta inima, mai ales ca din bucatarie am vazut sprintul la vot pe ultima suta de metri 🙁
cine stie? 😉
Abia cand va iesi Videanu cu primele rezultate partiale vom sti, si distributia mandatelor doar maine.
Asa 🙂 Cetatean Videanu e baza la socoteli corecte
Nu Videanu, furnicile din teritoriu, el e vocea care citeste softul. Mare branza.
De ce nu o pun pe Andrea Esca sa citeasca…. daca nu e o brinza prea mare….. vad ca stii toate dedesubturile. Nu e chiar asa Cetatean, Videanu coordoneaza toata activitatea de obtinere a datelor si prezentarii lor, S-a miscat intotdeauna mai repede ca PSD si cu rezultate cu mult mai exacte
da .andreea spune ca toteauna cind a cistigat stinga a cistigat zdrobitor iar cind a cistigat dreapta a cistigat cu max 35 % si a fortat-o la compromisuri…
O observatie corecta.
Pora aminteste de 2000.
Astia vorbesc de situatia din 2000, suna rau si urat 🙁
Din ce spune Turcescu, lucrurile stau rau 🙁
Nu au cum sa stea bine. Cu asa campanie electorala cum au facut nu aveau, nu au cum sa-si atinga potentialul electoral. In schimb USL isi maximizeaza potentialul.
Totusi, sa nu ne-mbatam cu zeama de muraturi. N-are rost sa ne vaitam ca e naspa. Situatia nu avea cum sa stea bine. Stiam cu totii (chiar daca unii refuzau sa constientizeze) de la bun inceput ca nu exista sorti de izbanda.
Seara buna!
Articol interesant:http://www.hotnews.ro/stiri-politic-13781047-figaro-victor-ponta-contorsionist-politic-care-tranformat-romania-oaia-neagra-europei.htm
salutare all 🙂
dupa cateva ture pe la sectie am votat si eu in sarsit.Prezenta slaba,sub asteptari.De vazut rezultatele.
Imo,dupa ceasurile inserarii,mai repede in est mai tarziu in vest nici dracu nu mai merge la vot in rural,prezenta cade brusc inspre 0 kelvin.Restul e gargara sau furt.
In urban panta descendenta nu e atat de abrupta dar scade si ea.Asa ca Dragnea ar avea sanse de un nou dosar penal.
Eu sunt increzator,usl nu va face majoritati periculoase.
Apropo de unele mesaje date de sobolanii care au iesit zicand ca e de neimaginat ca ne putem desprinde de UE.
Cand Ponta declara ca in constitutia modificata vrea ca parlamentul sa intoarca dupa vrerea sa decizii ccr si iccj asta insemneaza moartea p….asiunii mama lor de bolsevici.
Pe Antene, nu au aparut exiturile? Ca cu “ai lor” la Putere, de ce anume sa se mai teama?
Nu stiu ca nu ma uit.
Incep manifestatiile contra
ANI
DNA
CCR
de saptamana asta?
Prezenta sare la 46-47%
USL 55 ARD 19 PPDD 10
Cam NEGRU 🙁
Mama ce catastrofa ptr. ARD 🙁 Ajungem in Congo 🙁
Acum nu vreau sa ma erijez in [b]Theophyle[/b], nu e dreptul meu, dar chiar ma zgarie pe creier jelaniile astea.
Blaga, hai cu DEMISIA.
Iar Blaga?
Incep sa obosesc 🙁
Dar de ce nu? Omul si-o merita cu varf si indesat. La campania jalnica pe care a dus-o, rezultatele nu puteau fi grozave. Cand a castigat “marele organizator” Blaga ceva? Niciodata nimic.
Nu eu am zis ca un scor sub 20% e catastrofal si e necesara demisia. El a zis-o.
Asta este, electoratul de dreapta e elevat, cugeta, nu voteaza.
Electorat “sofistica”. “Toti sunt la fel”, “Nu e dracul atat de negru pe cat pare”, etc.
Asa e emil,ne intoarcem in timp
Cam negru Putoarea dormeo 👿
Dadu Turcescu rezultatele :
USL-55%, ARD-19, PPDD-10 la Senat
USL- 54, ARD -!9, PPDD-10% la Camera
Antonescu nu pare fericit
Catastrofa 🙁
usl e un grup infractional format din 5 partide si din 6 televiziuni. daca au reusit 54 % din 45 la suta prezenta la vot ..pentru ei e catastrofa. reprezinta cam diferenta de 2,5 milioane de voturi furate la referendum.
USLul tinta tuturor intrigilor, maai sa fie 👿
Inclin sa cred ca in final va fi undeva la 53-54 %USL,ARD-21-23%,PPDD-10-11% si UDMR intra
Si asta ii complica enorm viata lui Basescu. Ma tem ca ii va fi foarte greu sa convinga USL-ul sa dea un alt premier in afara de Ponta.
Basescu?
Si ceilalti?
Unde sunt eroii care “isi doreau” o guvernare Ponta inainte de alegeri? Prin vara, candva 🙁
Deja la atacat pe Traian Basescu, anul 2012 a fost anul victoriei impotriva l;ui TB 👿
Eu nu cred ca rezultatele astea sunt definitive
Cacarau se leaga iar de Basescu altceva nu stie si nu poate
Ce se aude de la observatorii OSCE?
Nu prea are suflu KKReW. E ceva cu el. O fi obosit.
Oare minte ? Nu ar fi prima data cand se rastoarna cifrele, ce bine ar fi.
Stati putin… procentul celor care au refuzat sa raspunda este de 9%!!! In mare parte voturile astea sunt ale ADR si PPDD… Ar fi atunci USL cam la 45-46%
Directorul CURS a zis 15% non-respondenti.
Impresia mea pur subiectiva, si va rog sa o luati ca impresia subiectiva, e ca USL are sub 50% la votil politic.
15%? Enorm.
Vom sti exact cand vom vedea distributia mandatelor.
Deocamdata discutam de sondaje afectate cu 15%. In mod evident, pare plauzibil ca USl are majoritatea, problema e de cifre si de modul cum sunt repartizate ele in colegii.
C. tu esti optimistul de serviciu, cum vezi situatia?
Moderata: USL sub 50% la vot politic, DD ceva mai mult, intre 12-14%, iar ai nostri peste 25%. Impresia subiectiva deocamdata, sa vedem daca se confirma.
Acum mare atentie sa nu se fie “piarda”, fie “intamplator sa se gaseasca” saci cu buletine stampilate pe drumul dintre sectii si birourile electorale centralizatoare.
La CSCI ARD are 21%
Antonescu,un actor ieftin ca de obicei…
Nu pot sa-l ascult
Asta au vrut romanii. Sa speram ca valorile pe care le impartasim noi aici pe Politeia vor fi candva valorile tuturor.
Dacă 9% nu au vrut sa declare lă exit polul, cred ca încă 5% minim au declarat ca au votat USL si de fapt nu au votat USL. Tineti minte ca la exit poll Oprescu a avut 65% si in realitate a avut sub 55? Sa vedem in 2-3 zile.
Antonescu ii trage o limba lui Dragnea, care a condus anul asta toate campaniile victorioase ale USL! mai sa fie, de puscarie nu spune nimic.
Blaga demisia urgent!
Deja cauta scuze 👿
Blaga si Neamtu la sediul ARD
Nici ei nu par fericiti si pe buna dreptate.
candidantzii… pot sa ma iau de Blaga? Dar de neamtzu ca e langa el?
Nu te lua de Blaga, ai rabdare, sa vedem daca a intrat, s-ar putea sa ai o satisfactie 😆
ARD tace… si cred ca va veni cu rezultate reale; Cacarau a luat-o precum Geoana inainte. Si va pati la fel ca el!
Il auziti pe Blaga? Doamne, omul asta este real, ori mi se pare?
Am dus cea mai cumplita campanie. El????
C. sa dea bunul Dumnezeu sa ai tastatura aurita 🙂
vedem, asteptam, speram! 🙂 Daca nu, ne gandim la ce va urma.
Ne asteapta 4 ani de Opozitie
Postare noua: Sfârşitul zilei electorale – Duminica 9 decembrie 2012
Asta este, nu se putea altfel, de la inceputul anului noi nu am fost decat in defensiva.Iar USL-ul a fost numai in opozitie, chiar cu Ponta PM!
Deacum incolo va fi cu totul altceva.Vor incepe sa coboare vertiginos.
Si totusi, nu cred ca vor avea peste 50% din voturi.
ha-ha 😆 DDD zice ca are cu 5000 de voturi in plus fata de ponta
dintr-un total de 27000
inca nu s-a terminat votarea
N-America inca voteaza pentru urmatoarele 7 ore . Aici sunt peste 15000 de voturi
eu d-abia acum ies din casa spre consulat 🙂
Am votat la Chicago. E adevarat ca am ajuns putin inainte de prinz dar prezenta mi s-a parut slaba. Am ramas vreo 10 minute around sa vad ce se intimpla. Poate au fost mai multi dupa masa. Vreme OK, ploua usor. Este dezamagitor ca atitia romani din diaspora care inteleg perfect ce se intimpla au preferat sa stea acasa.Oricum Politeia are inca mult de lucru sa deconspire atacurile la statul de drept care vor continua. Multumiri ptr tot ceea ce faceti. Deocamdata asta e ceea ce a decis poporul roman, va trebui sa ne obisnuim cu situatia…